Ekonomija| Gradjanske inicijative| Na današnji dan| Politika

Haiku support to Greek people

Nebojša Milenković RSS / 04.07.2015. u 23:00

le-fmi-valide-une-aide-de-4-6-milliards-de-dollars-pour-la-grece.jpg

Greece is a very beautiful country -
and Germany, it is known,
no islands...

 

Grčka je veoma lepa zemlja -
a Nemačka, poznato je,
nema ostrva...

 


Atačmenti



Komentari (930)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jedan_covek jedan_covek 23:11 04.07.2015

Oxi!

mariopan mariopan 23:15 04.07.2015

Re: Oxi!

jedan_covek

Oxi!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:49 05.07.2015

Version (B

Greece is very beautiful country -
Germany, as known,
has no islands...
looping looping 06:09 05.07.2015

Re: Verzija (B

Nebojša Milenković
Greece is very beautiful country -
Germany, as known,
has no islands...

Except ---> Link.

No man is an island,
Entire of itself,
Every man is a piece of the continent,
A part of the main.
If a clod be washed away by the sea,
Europe is the less.
As well as if a promontory were.
As well as if a manor of thy friend's
Or of thine own were:
Any man's death diminishes me,
Because I am involved in mankind,
And therefore never send to know for whom the bell tolls;
It tolls for thee.

John Donne
docsumann docsumann 09:39 05.07.2015

Re: Verzija (B


abraham_linkoln abraham_linkoln 19:45 09.07.2015

Re: Verzija (B

Negde sam pročitao, i mislim da je to suštinski tačno,
da je osnovni politički kapital koji su Cipras i Siriza
doneli Grčkoj taj što, uprkos beznadežnoj situaciji,
ljudi u Grčkoj ponovo imaju nadu.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 20:09 09.07.2015

Re: Verzija (B

Naravno - nada je najprestižnija politička moneta
princi princi 23:16 04.07.2015

Koliko njih zna za šta

mariopan mariopan 23:37 04.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

princi
sutra/danas glasa? Evo šta kažu neki od najvećih ekonomista današnjice.

Četiri NE i dva DA?

Kako za šta glasaju?


DA - dođite i uzmite (predajemo vam Grčku).

NE - dođite i uzmite (ako smete).
princi princi 23:40 04.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

Da primaš grčku penziju možda bi drugu pesmu pevala. Drugim rečima, velika je verovatnoća da neka tvoja grčka vršnjakinja ne misli kao ti. Nije samo tvoj zet Grk. I ona je Grkinja.
ivana23 ivana23 23:56 04.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta



link 1

link 2

link 3

link 4

link 5

link 6

mariopan mariopan 00:21 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

princi
Da primaš grčku penziju možda bi drugu pesmu pevala. Drugim rečima, velika je verovatnoća da neka tvoja grčka vršnjakinja ne misli kao ti. Nije samo tvoj zet Grk. I ona je Grkinja.

Znam, i ćerkina svekrva je Grkinja koja uopšte nema penziju.

I ja sam pisala o tome na blogu da Grci nemaju penzije po 800 evra i da su u jako teškoj poziciji baš penzioneri....ali su to i roditelji sa malom decom, mladi parovi koji nemaju posao, samohrane majke kojima ukidaju socijalu i dečije dodatke...pisala sam o penzijama od 200 evra bruto..250..300..koje su još smanjivane po savetu kreditora.

Ako zaokruži DA moja grčka vršnjakinja biće sebična baba koja misli samo na svoj opstanak a sahraniće svoju decu i unuke. To ja nikada ne bih uradila.


Pisala sam i o pet inekcija za kolena koje je svekar moje ćerke morao da plati 500 evra jer se sve plaća....

..jedino nisam pisala o tome da ni moj zet ni ćerka nisu radili dve godine.
Znaš li koliko su duge dve godine života ako ne radiš a država te bombarduje računima i porezima za kuću i sve što je stekao onaj svekar za 60 godina koliko je radio, istopilo se, a od te jedne penzije su morali svi da žive i stari roditelji i ta njihova odrasla deca + plaćeni svi računi i porezi?

Zetu je propala firma koju je osnovao njegov otac, njemu i mnogima drugima, jer su ga drali porezima a firma gde je ćerka radila je bankrotirala.

Tako da ja iz prve ruke znam kako je mladima koji treba da rade a nemaju šanse ni za sto godina da vide neki posao ako se program štednje kakav su do sada imali nastavi. Taj program je potpuno urušio privredu Grčke a propisane mere štednje su zaista dovele do humanitarne katastrofe.

Ćerka je zato upisala postdiplomske, da ne dangubi, ( upravo završila, sad samo doktorat ali to će začas ) a upravo sada ( 7.jula) dobila je posao na određeno vreme. Ako se nešto ne desi bar će imati godinu dana neki prihod?

Više mi je žao onih 40% mladih Grka koji ne rade i nemaju nikavu šansu sledećih 20 godina da se bilo gde zaposle. Proći će im čitav život uludo.

Odbijanje uslova kreditora daće im šansu da pokrenu privredu i zaposle bar neki procenat stanovnika....ma zaposliće se oni sami ako budu mogli samo malo da dignu glavu.

ŽIVOT treba da ima prednost a to su ovi mladi i zato Grci treba da kažu OXI.

edit

A cela ta porodica zajedno sa svekrom od 87 godina i svekrvom od 85 će sutra zaokružiti OXI. To su oni o kojima sam pisala, što su išli na sve proteste protiv one vlasti koja ih je ovako i zakopala, tako da znam sigurno kako će sutra glasati. Oni nisu sebični starci.
mariopan mariopan 00:35 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

Izvinjavam se za ovoliki tepih, trebalo je haiku ali ne umem sve ovo da skockam u tri reči.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 01:24 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

Oni nisu sebični starci.


Svaka im čast.
princi princi 06:25 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

Više mi je žao onih 40% mladih Grka koji ne rade i nemaju nikavu šansu sledećih 20 godina da se bilo gde zaposle. Proći će im čitav život uludo.

Što? Pa Grcima bar nikad nije bio problem da odu tamo gde ima posla. O tome svedoče milioni Grka u Americi, Australiji, zapadnoj Evropi... Zapravo bi im, u nekom lošem scenariju napuštanja EU (koji je mogućnost), bilo mnogo teže da reše taj problem: Grčka sve da vrati zadnji euro ili drahmu svog duga nikad mladim i pametnim ljudima neće moći da pruži šanse koje mogu tehnološki razvijenije sredine. Znam da kuknjava i velike reči pročišćavaju, ali ne treba praviti previše drame tamo gde je nema.
mariopan mariopan 06:44 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

princi
Više mi je žao onih 40% mladih Grka koji ne rade i nemaju nikavu šansu sledećih 20 godina da se bilo gde zaposle. Proći će im čitav život uludo.

Što? Pa Grcima bar nikad nije bio problem da odu tamo gde ima posla. O tome svedoče milioni Grka u Americi, Australiji, zapadnoj Evropi... Zapravo bi im, u nekom lošem scenariju napuštanja EU (koji je mogućnost), bilo mnogo teže da reše taj problem: Grčka sve da vrati zadnji euro ili drahmu svog duga nikad mladim i pametnim ljudima neće moći da pruži šanse koje mogu tehnološki razvijenije sredine. Znam da kuknjava i velike reči pročišćavaju, ali ne treba praviti previše drame tamo gde je nema.

Oni kojima nije problem da odu oni su več otišli.

Kako da odu recimo ovo dvoje mojih a da ostave tako stare i bolesne roditelje? Kome da ih ostave?
Kako da odu oni sa malom decom i bez ušteđevine za neki život dok se ne snađu? Masa ljudi nema nikakve ušteđevine da negde preživi par meseci dok ne nađe posao. Pa vidiš tamo ljude kako nemaju ni za nekoliko dana da prežive ako zatvore bankomate? Nisu to sve penzioneri što stoje u redovima pred bankomatima.
Ne ide se grlom u jagode? A ne mogu svi ni da odu?

Oni ne žele da napuste evro zonu, to im nije cilj i čak kažu da đe tužiti EU ako ih izbace, jer im time prete iz EU.

Njima su cilj mekši kreditni uslovi, da im koji evro ostane u Grčkoj da mogu da ubace u privredu i pomognu najsiromašnijima jer ovako sve ide kreditorima i zajme sve više i više. Ta spirala jednom mora da se zaustavi.

Ono što rekoh za drahmu to je moje mišljenje a tamo niko o tome ne razmišlja.
Oni nijednog momenta nisu pretili prelaskom na drahmu, čak sasvim obratno, ako ih EU izbaci oni prete tužbom ( kome će tužiti i kako ih izbaciti to niko ne zna) vidiš koja ludnica!

edit

I ne kukam ja
Eto, prvi put pišem da i moja porodica tako živi, kao svi Grci, i prvi put pišem da je i njima u stvarnom životu isto kao svim Grcima....a ne bih to pisala da me nisi pitao. Nije to kukanje, to je život onako realan kakav jeste i to iz prve ruke.
Mojoj porodici je još i dobro jer je uvek neko radio. Ako ne radi jedan onda radi drugi. Moji su solidarni u svemu, takvi su otišli od kuće i nije njima bilo toliko loše koliko je onima kojima nema ko da pomogne a država to više ne može.
martin_krpan martin_krpan 06:52 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

princi
sutra/danas glasa? Evo šta kažu neki od najvećih ekonomista današnjice.


Jeffrey Sachs protiv? Hehe, pa da, "ne" je u ovom trenutku šok terapija samo sa suprotnim predznakom.
princi princi 07:03 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

Evo, Mariopan, uz puno poštovanje tvojih porodičnih prilika, ali grčki profesori ekonomije, koji možda imaju nešto bolji uvid u kretanja grčke ekonomije se, na primer, ne slažu s tobom.

Bez zajebancije, u svom ovom galimatijasu i zamešateljstvu finansija, morala, siromaštva i, ipak, malo i dramakvinisanja (jer, ako Grci ovoliko kukaju zbog svojih neprilika, šta bi tek trebalo da rade stanovnici nekog Malavija ili Nepala) izgleda da ni ljudi mnogo stručniji od tebe i mene ne umeju da nađu prave i nedvosmislene odgovore, i samo sam se pitao kako će to uspeti ljudi kojima ekonomija i finansije nisu deo svakodnevnog zanimanja.
qqriq qqriq 07:14 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

I ja sam pisala o tome na blogu da Grci nemaju penzije po 800 evra i da su u jako teškoj poziciji baš penzioneri....ali su to i roditelji sa malom decom, mladi parovi koji nemaju posao, samohrane majke kojima ukidaju socijalu i dečije dodatke...pisala sam o penzijama od 200 evra bruto..250..300..koje su još smanjivane po savetu kreditora.


mariopan mariopan 07:21 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

princi
Evo, Mariopan, uz puno poštovanje tvojih porodičnih prilika, ali grčki profesori ekonomije, koji možda imaju nešto bolji uvid u kretanja grčke ekonomije se, na primer, ne slažu s tobom.

Ne slažu se oni svi ni sa Varufakisom, ima tu mnogo kritika i neverice da ovo može da uspe, šta god da imaju u planu, (mene izostavi, ja nisam tako pametna, ja samo hoću rešenje i to upravo od njih, tih najpamentijih ljudi u Grčkoj) briga me kako se zovu i da li će nešto korisno da uradi Varufakis ili neko treći?

Nevolja je u tome što njih, te pametne ljude, do sada niko nije slušao i da sada vlast ima neko drugi, i da je vruć krompir u njihovim rukama.

I oni, evo, lome preko kolena a to može da ne valja, znam i ja, a znaćemo malo više kada se već desi. Možda i nema drugog načina da se sazna da li je to dobro ili loše ako se ne proba? Kao da su sve drugo već probali?
princi princi 07:23 05.07.2015

Re: Pesma

nas je održala, njojzi hvala!

princi princi 07:26 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

I oni, evo, lome preko kolena a to može da ne valja, znam i ja, a znaćemo malo više kada se već desi. Možda i nema drugog načina da se sazna da li je to dobro ili loše ako se ne proba? Kao da su sve drugo već probali?


To kao da kažeš ajde da zapalimo kuću da probamo da živimo bez kuće.

Nevolja je u tome što njih, te pametne ljude, do sada niko nije slušao...

Pa da, možda, za promenu, sad treba da ih sluša.
qqriq qqriq 07:27 05.07.2015

Nije da nema konkretnih predloga...



čak se maše istim i na zloglasnom CNN:


"..or it will need debt forgiveness of the sort that Germany enjoyed after the Second World War, when more than half of its loans were written off."
mariopan mariopan 07:28 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

princi
Evo, Mariopan, uz puno poštovanje tvojih porodičnih prilika, ali grčki profesori ekonomije, koji možda imaju nešto bolji uvid u kretanja grčke ekonomije se, na primer, ne slažu s tobom.

Bez zajebancije, u svom ovom galimatijasu i zamešateljstvu finansija, morala, siromaštva i, ipak, malo i dramakvinisanja (jer, ako Grci ovoliko kukaju zbog svojih neprilika, šta bi tek trebalo da rade stanovnici nekog Malavija ili Nepala) izgleda da ni ljudi mnogo stručniji od tebe i mene ne umeju da nađu prave i nedvosmislene odgovore, i samo sam se pitao kako će to uspeti ljudi kojima ekonomija i finansije nisu deo svakodnevnog zanimanja.


Pa to ti kažem, ima tamo jako pametnih ljudi ali ovaj problem je tako veliki da ne znam ko bi se usudio da ga uzme u ruke i proba da reši. Ceo svet to pokušava da reši, mnogo pametnih ljudi je o tome mislilo pa kako god okrenu problem nema pravo rešenje.

Uz to, ovo je kockanje sa životima desetak miliona ljudi, sa njihovim opstankom, i da sam ne znam kako pametna (a nisam) ja se ne bih usudila da to uzmem na sebe.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 07:34 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

mariopan

hvala za ovaj iscrpan izvestaj :)
mariopan mariopan 07:35 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

princi
I oni, evo, lome preko kolena a to može da ne valja, znam i ja, a znaćemo malo više kada se već desi. Možda i nema drugog načina da se sazna da li je to dobro ili loše ako se ne proba? Kao da su sve drugo već probali?


To kao da kažeš ajde da zapalimo kuću da probamo da živimo bez kuće.

Nevolja je u tome što njih, te pametne ljude, do sada niko nije slušao...

Pa da, možda, za promenu, sad treba da ih sluša.


Nema kuće, već je izgorela samo je Siriza to sada javila svojim Grcima a oni hoće da ubiju glasnika.

I vlasnici tog zgarišta sada hoće da ih sve skinu do gola i proteraju kroz selo za primer drugima.

I ja navijam da nekog pametnog poslušaju, samo to neka urade i ući će u istoriju.
mariopan mariopan 07:42 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

Nebojša Milenković
mariopan

hvala za ovaj iscrpan izvestaj :)

Hvala tebi što si pisao o tome.
qqriq qqriq 07:43 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

samo je Siriza to sada javila svojim Grcima




Misliš oni salonski levičari bez kravate?
mariopan mariopan 07:52 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

qqriq
samo je Siriza to sada javila svojim Grcima




Misliš oni salonski levičari bez kravate?

Da, još na motorima

qqriq qqriq 07:59 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

Da, još na motorima




Pazi, ili je mnogo rano pa mi moj urodjeni smisao za humor baš ne ide - a samo citirala tvog najdražeg blogera - ili ti jesi u pravu.
Motori su pod tačkom sedam.


Nebojša Milenković Nebojša Milenković 08:06 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

Nisam stručnjak za ekonomiju, ali, bar ja to tako vidim - ekonomija koju Cipras i Varufakis sprovode je ekonomija nade, ili povratka nade u jednom posrnulom društvu kojem je godinama urušavana svaka perspektiva.

Naravno da ima različitih mišljenja, i, ma kako paradoksalno izgledalo, sva ta mišljenja su, ne po prvi put u istoriji, istovremeno i pogrešna i tačna. U tom kontekstu, pisao sam o tome i u prethodnom tekstu

Siriza i posledice

Siriza se po mišljenju mnogih ekonomista jeste prilično pogubila. Ali Siriza i nije toliko ekonomski koliko politički projekat - a politička kretanja umnogome uslovljavaju ekonomska. Da ne tupim - pitanje koje imam je: mislite li da će Grčku iz krize lakše izvući pasivni, bezvoljni, obeznađeni građani i političari koji ih vode - ili ova dvojica koji narodu pokušavaju da uliju veru da su, čak i u ovajo sebično i gramzivo ustrojenom svetu, (politička) čuda ipak moguća!?

Sve paralele sa našom situacijom su, naravno, dozvoljene i poželjne

Teško je živeti i raditi u društvu bez nade

qqriq qqriq 08:12 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

Sve paralele sa našom situacijom su, naravno, dozvoljene i poželjne

Ama vidljive golim okom.
mariopan mariopan 08:22 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta


Siriza se po mišljenju mnogih ekonomista jeste prilično pogubila. Ali Siriza i nije toliko ekonomski koliko politički projekat - a politička kretanja umnogome uslovljavaju ekonomska. Da ne tupim - pitanje koje imam je: mislite li da će Grčku iz krize lakše izvući pasivni, bezvoljni, obeznađeni građani i političari koji ih vode - ili ova dvojica koji narodu pokušavaju da uliju veru da su, čak i u ovajo sebično i gramzivo ustrojenom svetu, (politička) čuda ipak moguća!?



Ja pojma nemam o ekonomiji, mnogo puta sam to ponovila na blogu, nema potrebe da ponavljam više (a vidi se iz aviona), samo zdrav razum, ako ga još imam, kaže da ne možeš uvek isto da radiš a da očekuješ drugačije rezultate?

Ljude koji to rade u svom privatnom životu obično leče na nekim klinikama gde se košulje vezuju pozadi.

Ovi hoće da pokušaju da urade nešto drugo, nešto što do sada nisu radili. Želim im uspeh i sreću u tom poslu.
Možda je ludo ali se tog posla sada samo ludak može i prihvatiti.

Svi drugi su bili previše pametni da bi i pokušali.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:22 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

Нико не зна шта значи један а шта други одговор.
Овај чланак -- сјајан, јер даје праву перспективу грчких подела и нарави, и природу система који је до грчког пропадања деценијама доводио -- упућује да је то само још једна подела и пребројавање:

Beyond ‘Yes’ or ‘No’
emsiemsi emsiemsi 09:10 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

princi
Evo, Mariopan, uz puno poštovanje tvojih porodičnih prilika, ali grčki profesori ekonomije, koji možda imaju nešto bolji uvid u kretanja grčke ekonomije se, na primer, ne slažu s tobom.

Bez zajebancije, u svom ovom galimatijasu i zamešateljstvu finansija, morala, siromaštva i, ipak, malo i dramakvinisanja (jer, ako Grci ovoliko kukaju zbog svojih neprilika, šta bi tek trebalo da rade stanovnici nekog Malavija ili Nepala) izgleda da ni ljudi mnogo stručniji od tebe i mene ne umeju da nađu prave i nedvosmislene odgovore, i samo sam se pitao kako će to uspeti ljudi kojima ekonomija i finansije nisu deo svakodnevnog zanimanja.

Ја сам, већ неколико пута, рекао да бих економистима на цца. 20 година забранио да се баве економијом (додуше, забрањивање је у супротности са мојим назорима, боље да кажем -- замолио их да се не баве).
Њихово бављење економијом нас је довело до овога што сада живимо, овога што се речима не може описати.
Успут --- према томе, драга браћо Грци - НЕ је једини (ваш, и не само ваш) избор. Оно што ће бити сутра, нека буде данас.
Што пре доживимо то сутра, престаће страх који нас парализира.
Пашић (или неко други) је рекао - Спаса нам нема, пропасти нећемо (или нешто слично).
Успут 2 --- још једно Уаааа за корумпиране грчке економисте.
tasadebeli tasadebeli 10:12 05.07.2015

Re: Pesma

princi
nas je održala, njojzi hvala!




Енд ин д сејм муд... Са духом тате Марвина који лебди одмах ту, испод плафона...





princi princi 10:15 05.07.2015

Re: Pesma

Aaaa, znam to. Možda je ova prigodnija.

princi princi 10:17 05.07.2015

Re: Pesma

Iznad ovog mog više visi duh James Browna.
bolid1 bolid1 10:17 05.07.2015

Re: Pesma

Aaaa, znam to. Možda je ova prigodnija.


Skroz, malo off-a, iskopah u nekom Zagrebackom bucaku ovaj LP pre nedelju dana :)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:22 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

princi
Evo, Mariopan, uz puno poštovanje tvojih porodičnih prilika, ali grčki profesori ekonomije, koji možda imaju nešto bolji uvid u kretanja grčke ekonomije se, na primer, ne slažu s tobom.


Zbog ovakvih stvari pomalo priželjkujuem da glasaju "DA", čisto da vidimo šta će posle da se desi i koja će biti objašnjenja kada (i ako) krene po zlu.
princi princi 10:24 05.07.2015

Re: Pesma

bolid1
Aaaa, znam to. Možda je ova prigodnija.


Skroz, malo off-a, iskopah u nekom Zagrebackom bucaku ovaj LP pre nedelju dana :)

Nisi morao čak do Zagreba da ideš, eno je kod mene među jedno 600 vinila s kojima ne znam šta da radim.
qqriq qqriq 10:30 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

čisto da vidimo šta će posle da se desi i koja će biti objašnjenja kada (i ako) krene po zlu.


Auuu, razloge smo našli, i radoznalost je legitimna.



Jedva čekam da se smrkne.
bolid1 bolid1 10:32 05.07.2015

Re: Pesma


Nisi morao čak do Zagreba da ideš, eno je kod mene među jedno 600 vinila s kojima ne znam šta da radim.


Meni ZG postao weekend escape kad mi prekipi od Ljubljane :)

Cek, cek...ne znas sta da radis...ajd' se dogovaramo?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:34 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

qqriq
čisto da vidimo šta će posle da se desi i koja će biti objašnjenja kada (i ako) krene po zlu.


Auuu, razloge smo našli, i radoznalost je legitimna.



Jedva čekam da se smrkne.


ako nisi do sada shvatila ja inače mislim da treba da glasaju "NE".
mariopan mariopan 10:39 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

vrabac_u_steni
princi
Evo, Mariopan, uz puno poštovanje tvojih porodičnih prilika, ali grčki profesori ekonomije, koji možda imaju nešto bolji uvid u kretanja grčke ekonomije se, na primer, ne slažu s tobom.


Zbog ovakvih stvari pomalo priželjkujuem da glasaju "DA", čisto da vidimo šta će posle da se desi i koja će biti objašnjenja kada (i ako) krene po zlu.

I ja, čisto da vidim koji bi bio plan "B" ako ovaj ne valja?
I da li bi bilo kao ono kad je Ciga taman naučuio konja da ne jede a on crkao?
qqriq qqriq 10:54 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

ako nisi do sada shvatila ja inače mislim da treba da glasaju "NE".


Toliko pažljiva nisam bila na času.
tasadebeli tasadebeli 11:03 05.07.2015

Re: Pesma

bolid1
Aaaa, znam to. Možda je ova prigodnija.


Skroz, malo off-a, iskopah u nekom Zagrebackom bucaku ovaj LP pre nedelju dana :)



Ниси морао да запуцаш чак у Загреб... Што ме ниси питао, има код мене на лагеру.

Цијена? Права ситница...


EDIT: Пардон, не "запуцаш" (пу, пу, пу, далеко било!), него да се запутиш...


(Хрватска гранична полиција: Your name?
Српски туриста: Zoran Petrović.
Хрватска гранична полиција: Occupation?
Српски туриста: No, No, No!!! Just visiting!!!)
urbana_gerila urbana_gerila 11:07 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

mariopanka



tasadebeli tasadebeli 11:08 05.07.2015

Re: Pesma

princi
bolid1
Aaaa, znam to. Možda je ova prigodnija.


Skroz, malo off-a, iskopah u nekom Zagrebackom bucaku ovaj LP pre nedelju dana :)

Nisi morao čak do Zagreba da ideš, eno je kod mene među jedno 600 vinila s kojima ne znam šta da radim.



А теби могу да продам грамАфон, па да слушаш те виниле...
mariopan mariopan 11:13 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

urbana_gerila
mariopanka




urbana_gerila urbana_gerila 11:21 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta


jbt, kad čitam fantazmagorije vrlog brajovića javlja mi se slika onog grčkog izvidnika koji je kod termopila ubeđivao spartance da treba da se predaju jer je persijanaca toliko da - kad izbace strele nestane sunca...

zaboravlja nemac ovdašnji da je dijenek na to odgovorio kako to i nije loše jer će se onda - boriti u hladovini.
dan5 dan5 11:28 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

ako Grci ovoliko kukaju zbog svojih neprilika, šta bi tek trebalo da rade stanovnici nekog Malavija ili Nepala


Zasto Malavija ili Nepala, Srbija je blize?!
U Srbiji je penzija od 200 ili 300 evra veoma dobra penzija, o platama da ne govorimo! Cene iste ili nize, znam, zivela... Bez obzira na aktuelnu demagogiju kod nas, obicni ljudi tamo zive bolje nego ovde.
Licni standard vecine stanovnik je dobar, drzava mnogo davala i pomagala ( 3. dete, prvi stan, kampovi za decu....), a drzava u dubiozi od uvek ( opstepoznato)...
EU gradila, finansirala...
Slazem se da na referendumu ne postoji "tacan odgovor", bice veoma tesko kako god da odluce.
docsumann docsumann 11:29 05.07.2015

Re: Pesma

nas je održala, njojzi hvala!


hvala, njojzo!

samo da je samoodrživo...

urbana_gerila urbana_gerila 11:29 05.07.2015

Re: Pesma

tasadebeli
А теби могу да продам грамАфон, па да слушаш те виниле...


tkoji?
deset_slukom deset_slukom 12:06 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

Nebojša Milenković

Teško je živeti i raditi u društvu bez nade


Treba čitati bajke, u njima se nalaze najlepša rešenja i za najteže situacije.

U slučaju Grčke to bi bio reprogram i značajan otpis dugova.

I nešto barem isto toliko značajno: hapšenje svih korumpiranih političara i privrednika i da odrobijaju pare koje su ukrali. Ko iznesene pare vrati u zemlju, da mu se oprosti pola kazne.

Ovo drugo itekako vraća nadu, znamo to po neispunjenom predizbornom obećanju SNS-a. Možda na primeru Grčke vidimo da li je, uopšte, moguće sprovesti takvu pravdu?
jkt2010 jkt2010 12:23 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

Deset Slukom
I nešto barem isto toliko značajno: hapšenje svih korumpiranih političara i privrednika i da odrobijaju pare koje su ukrali. Ko iznesene pare vrati u zemlju, da mu se oprosti pola kazne.

Bolje da dođu kod nas da se bave politikom. Da i nama srede 300 milijardi evra kredita pa taman se mi za dvaes' godina vraćali na dinar i izlazili iz EU...

Ako treba referendum...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:24 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

deset_slukom
U slučaju Grčke to bi bio reprogram i značajan otpis dugova.

Хм. Има мали проблем: не постоји земља са дужим репрограмом, и повољнијим. Јер он је већ једном начињен. Доспеће-рочност рате кредита, просечно, јесте 16,7 година, а камата 2,6%. Ово су хишперповољни услови на тржишту. Невероватни. Највећи поврат главнице пада им 2039. (!) године, па Грке тренутно гуше само краткорочна задужења. Онин су солвентни -- то јест: барем су били, ако их ови говнари без кравата нису урушили -- али нису ликвидни.

Треба им, једно, 20+20 МЛРД за ликвидност, и да их пусте на миру. Али не са овима... ови обећавају повећања плата, то јест угрожавање постигнуте стабилности буџета претходне владе.
princi princi 12:59 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

Zasto Malavija ili Nepala...?!

Zato što tamo prosečan stanovnik živi na 62 američka centa ili oko 52, 53 eurocenta dnevno.
bolid1 bolid1 14:32 05.07.2015

Re: Pesma

tasadebeli
princi
bolid1
Aaaa, znam to. Možda je ova prigodnija.


Skroz, malo off-a, iskopah u nekom Zagrebackom bucaku ovaj LP pre nedelju dana :)

Nisi morao čak do Zagreba da ideš, eno je kod mene među jedno 600 vinila s kojima ne znam šta da radim.



А теби могу да продам грамАфон, па да слушаш те виниле...


Nemo' uleces, nije fora
bolid1 bolid1 14:33 05.07.2015

Re: Pesma

tasadebeli
princi
bolid1
Aaaa, znam to. Možda je ova prigodnija.


Skroz, malo off-a, iskopah u nekom Zagrebackom bucaku ovaj LP pre nedelju dana :)

Nisi morao čak do Zagreba da ideš, eno je kod mene među jedno 600 vinila s kojima ne znam šta da radim.



А теби могу да продам грамАфон, па да слушаш те виниле...


Nemo' uleces, nije fora
AlexDunja AlexDunja 16:50 05.07.2015

Re: Pesma

Nisi morao čak do Zagreba da ideš, eno je kod mene među jedno 600 vinila s kojima ne znam šta da radim.


sine, cenim da imamo većinu, al, el imaš neki spisak,
možda imaš nešto što smo propustili:)))
tyson tyson 21:52 05.07.2015

Re: Koliko njih zna za šta

Više mi je žao onih 40% mladih Grka koji ne rade i nemaju nikavu šansu sledećih 20 godina da se bilo gde zaposle. Proći će im čitav život uludo.

Pa zato i jesu u Evropskoj uniji - da mogu da traže posao gde hoće, t.j. tamo gde ga ima. Veliki je svet, u tolikim zemljama, gradovima može lepo da se živi. Granice i ograničavajući malograđanski mentalitet samo sputavaju.


ivana23 ivana23 23:27 04.07.2015

***

omega68 omega68 23:42 04.07.2015

Re: ***

``Монаси-подвижници, аскете са Капсале, из Свете Горе, послали су отворено писмо обраћајући се народу Грчке и позивајући их да на референдуму гласају „не“.
Светогорци су истакли да је ово „историјски тренутак“ за Грчку и одбрану државности, али и духовног идентитета Грка.
Они у свом писму европске кредиторе називају „оружјем ђавола“ и „плаћеницима“, питајући се да ли ће превладати страх у душама малодушних и слабих.
„Њихова победа би значила издају наших душа и учинила Грке сличним среброљупцу Јуди.“ – каже се у писму светогорских отаца.
„Човек не живи само о хлебу.“ – истичу јеванђелску поруку у свом писму и наводе да референдум није питање само „драхме или евра“, него да је реч о много дубљим стварима.
За период чланства у ЕУ, Грци су променили преко 80% свог законодавства, а ти закони, како кажу светогорски монаси, немају за циљ само уништење суверенитета и распродају Грчке, него „потпуно уништење слободне православне душе“.
Они су у свом писму позвали Грке да се не боре за пензије и плате, него за „устанак и буђење из смртоносног летаргичног сна антихришћанског Запада“.
„Ако је Бог с нама, ко може против нас?“ – завршавају своје писмо монаси са Свете Горе.``
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:46 06.07.2015

zar nisu oni otisli od sveta da ga promene

omega68
Монаси-подвижници, аскете са Капсале, из Свете Горе, послали су отворено писмо обраћајући се народу Грчке и позивајући их да на референдуму гласају „не“. Светогорци су истакли да је ово „историјски тренутак“ за Грчку и одбрану државности, али и духовног идентитета Грка.


molitvom?

kada krenu kalogerosi da filosofiraju o svetovnim delima... nego, Omega, poceo si po Atosu da se svrckas, opa... mozda ti Gospodar Aca, posto vas je sutnuo s vlasti, jos i dusu spasi od arijanstine?! pozdravljam, pozdravljam.

inace, pravoslavni svet kulja, i svi se nadaju da ce Rusija potpuno preuzeti ulogu lidera, s tim da Grcima ostane kontrola kroz Carigradsku Patrijarsiju. a Rusi kao Rusi, kazu a njet, kontrolj nami sovsjem, mi Noviij Konstantinapolj.
jkt2010 jkt2010 08:03 06.07.2015

Re: zar nisu oni otisli od sveta da ga promene

Srđan Fuchs

inace, pravoslavni svet kulja, i svi se nadaju da ce Rusija potpuno preuzeti ulogu lidera

Lider je onaj ko ima najveće "članstvo" i tu glasanje ne pomaže, pogotovo kad imaš decentralizovanu organizaciju kao što je pravoslavna crkva.

A da sam na tvom mestu ja bih malo porazmislio o Rusima. Upoznao sam ih pun qrac poslednje 4 godine, od tog broja (tj punog qrca) jedno 1/3 nisu bili pravoslavni. Nisu čak bili ni Sloveni. A Rusi 100%, po svemu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:20 06.07.2015

Re: zar nisu oni otisli od sveta da ga promene

jkt2010

Upoznao sam ih pun qrac poslednje 4 godine, od tog broja (tj punog qrca) jedno 1/3 nisu bili pravoslavni. Nisu čak bili ni Sloveni. A Rusi 100%, po svemu.


знам, има таквих цирка милионче на мом тржишту. одличан и ефикасан финансијски лоби.
angie01 angie01 02:12 05.07.2015

I support Greece

javascript:;
mariopan mariopan 07:04 05.07.2015

Re: I support Greece

angie01
03:12 05.07.2015

angie01 angie01 08:40 05.07.2015

Re: I support Greece

03:12 05.07.2015





martin_krpan martin_krpan 07:17 05.07.2015

Prognoze

Neće se ni jedna opcija izglasati sa više od 55%. Po mojoj prognozi zaokružiće se 55% "ne" i to bi za Grčku bila najgora opcija koja bi čak mogla da dovede i do ozbiljnijeg građanskog konflikta. Ako kažu "da", ne bi bilo idealno, ali kontinuitet je uvijek bezbolnija opcija na kratkom roku.
qqriq qqriq 07:17 05.07.2015

u cik zore, da glasam........

jkt2010 jkt2010 12:24 05.07.2015

Re: u cik zore, da glasam........

qqriq



Znači nije Grexit nego Oxit?
qqriq qqriq 13:21 05.07.2015

Re: u cik zore, da glasam........

Znači nije Grexit nego Oxit?


Samo da ostanu ovi frajeri bez kravate, to je meni. Em pametni, em energični, em hrabri, ljubim ih obojicu, onog jednog mallo više.




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:21 06.07.2015

Re: u cik zore, da glasam........

занесе ти душу, оћеш да ти средим преко Православне Службе да склонимо госпођу Варуфакис, ионако га наводи на антихришћанске раскош и разврат? једину обавезу коју ћеш имати као госпођа Варуфакис 2 је да нам достављаш информације у нашу базу у Капсали.

qqriq
Znači nije Grexit nego Oxit?Samo da ostanu ovi frajeri bez kravate, to je meni. Em pametni, em energični, em hrabri, ljubim ih obojicu, onog jednog mallo više.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:03 06.07.2015

Re: u cik zore, da glasam........

kompromis - ode ti simpatija iz vlade, posto, prema nytimesu, nece fashirani da pregovaraju s njim. spartanska pobeda - dobice bitku ali ostati bez najboljeg coveka pred nastavak rata...
qqriq qqriq 08:04 06.07.2015

Re: u cik zore, da glasam........

занесе ти душу



prvo od jutros, ode Varufakis. al ide da ostane. šojble ne može očima da ga vidi a i ostali iz eu grupe. ostavili ga u kafiću da popije još jedan espreso dok su ono, pre desetak dana, zasedali u Briselu upravo oko grčkog duga.
blam.
koja gomila skotova!
pa tako jutros čitamo Varufakisa na njegovom blogu:

]a ću nositi prezir poverilaca sa ponosom.

mislim da se tada i tako rodio obrt.
baš kao i on, Varufakis, i ja sam znala da toliko poniženje neće proći, al postalo je jasno Ciprasovom odlukom o referendumu.
bila je to kap više u višemesečnom maltretiranju. pazi, sastanu se fin moćnici da razgovaraju o fin muci Grčke a odjebu s tog skupa ministra finansija namučene Grčke. kao dete ga nateraju u čošak, na kukuruz.
pa majku im jebem. od tad tek navijam iz sveg srca.
Varufakisa bije glas izvanrednog game playera, ja mislim da je ovo izračunat potez posle jučerašnjeg šah mata koji su Grci bacili u lice nadobudnoj, surovoj, kretenskoj EU.
Varufakis je svesno išao na žrtvu. I osvetu.



p.s.
ovo je moje malo kič izdanje poslednjih dogadjaja, jer tako romantične duše vide, osećaju.



urbana_gerila urbana_gerila 08:15 06.07.2015

Re: u cik zore, da glasam........

Srđan Fuchs
spartanska pobeda - dobice bitku ali ostati bez najboljeg coveka pred nastavak rata...


bro, grešiš, ali to je, verovatno, zbog toga što smo te baš iznervirali mi marksisti :
sama bitka kod termopila je izgubljena, svi spartanci, do poslednjeg, su izginuli na bojištu, ali je tu dobijena jedna važnija bitka - bitka za moral, koja je odlučila ne samo ishod celog tog rata, već i mnoge buduće...
qqriq qqriq 08:59 06.07.2015

Re: u cik zore, da glasam........

spartanska pobeda - dobice bitku ali ostati bez najboljeg coveka pred nastavak rata...






qqriq qqriq 09:00 06.07.2015

Re: u cik zore, da glasam........

bitka za moral, koja je odlučila ne samo ishod celog tog rata, već i mnoge buduće...



mariopan mariopan 09:49 06.07.2015

Re: u cik zore, da glasam........

qqriq

Kič je ponovo u modi.
qqriq qqriq 11:41 06.07.2015

Re: u cik zore, da glasam........

Kič je ponovo u modi.


I ljubav.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:34 06.07.2015

Re: u cik zore, da glasam........

urbana_gerila
Srđan Fuchs
spartanska pobeda - dobice bitku ali ostati bez najboljeg coveka pred nastavak rata...


bro, grešiš, ali to je, verovatno, zbog toga što smo te baš iznervirali mi marksisti :
sama bitka kod termopila je izgubljena, svi spartanci, do poslednjeg, su izginuli na bojištu, ali je tu dobijena jedna važnija bitka - bitka za moral, koja je odlučila ne samo ishod celog tog rata, već i mnoge buduće...


bro, Ti nisi običan marksista, već iskreni marksista, kod Tebe čovek uvek zna na čemu je, i drugo, Ti si nosilac iskre obnovljenja ideje o soci(alist)jalnom društvu. sa iskrenim ljudima je uvek zadovoljstvo i čast družiti se.
mariopan mariopan 18:01 06.07.2015

Re: u cik zore, da glasam........

Srđan Fuchs
urbana_gerila
Srđan Fuchs
spartanska pobeda - dobice bitku ali ostati bez najboljeg coveka pred nastavak rata...


bro, grešiš, ali to je, verovatno, zbog toga što smo te baš iznervirali mi marksisti :
sama bitka kod termopila je izgubljena, svi spartanci, do poslednjeg, su izginuli na bojištu, ali je tu dobijena jedna važnija bitka - bitka za moral, koja je odlučila ne samo ishod celog tog rata, već i mnoge buduće...


bro, Ti nisi običan marksista, već iskreni marksista, kod Tebe čovek uvek zna na čemu je, i drugo, Ti si nosilac iskre obnovljenja ideje o soci(alist)jalnom društvu. sa iskrenim ljudima je uvek zadovoljstvo i čast družiti se.

Baš lepo.

vladimir petrovic vladimir petrovic 07:24 05.07.2015

Unfuck Greece

mariopan mariopan 08:06 05.07.2015

Re: Unfuck Greece

Da ste mogli uživo da doživite proteste koji se godinama dešavaju po celoj Grčkoj, da ste mogli da vidite i osetite tu energiju uživo, energiju koju Grci još uvek imaju i koju nisu izgubili iako ova njihova agonija predugo traje, znali biste da oni neće odustati.

Ovo nije borba za opstanak samo Grčke, ovo je borba za povratak dostojanstva svakom živom čoveku, borba za poštovanje koje zaslužuje i onaj nabedniji i najsiromašniji čovek na planeti.
To je borba i za naše dostojanstvo i zato im se divim.
Oni to još nisu izgubili, mi jesmo.

Zato ovolika povika na njih, treba im uzeti dostojanstvo, uvaljati ih u katran i perje i pokazati svima za primer.

ZATO ja navijam za Grke i Grčku, kao što bih za svakog drugog ko se bori za svoja prava da živi, jer je to poslednja odbrana malog čoveka pre nego što nas sve progutaju globalni razbojnici.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 08:11 05.07.2015

Re: Unfuck Greece

Da ste mogli uživo da doživite proteste koji se godinama dešavaju po celoj Grčkoj, da ste mogli da vidite i osetite tu energiju uživo, energiju koju Grci još uvek imaju i koju nisu izgubili iako ova njihova agonija predugo traje, znali biste da oni neće odustati.


Upravo tako, ponovljam "zaključak" prethodnog posta na istu temu:

Tako da se Siriza, koja na evropskoj (ali i globalnoj) političkoj sceni predstavlja istinsko osveženje, nalazi u istoj onoj situaciji u kojoj bi se - pretpostavimo da takva mogućnost još uvek postoji - kod nas, recimo, našao neko ko bi posle različitih Koštunica, Dinkića, Tadića, Cvetkovića, Vučića, Nikolića i ostalih Bajatovića pokušao da se bavi politikom koja bi vodila računa o (običnim) građanima. Razvalina koju je Siriza zatekla je ostavština koju su i njoj i grčkom narodu ostavili njihovi Miškovići, Bekoi, Spasojevići, Mitrovići i ostali Kostići - sa sve političkim pudlicma i liliputancima u njihovoj službi. Stoga je i politička sudbina grčke Sirize svakako veliki izazov - ne samo za Grke već i za Evropsku uniju i njenu od realnosti i života običnih ljudi odavno odrođenu oligarhijsku birokratiju koja će, svakako, učiniti sve da Sirizi vidi kraj.
qqriq qqriq 08:15 05.07.2015

Re: Unfuck Greece

i ostali Kostići


gde ti Čeda?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 08:17 05.07.2015

Re: Unfuck Greece

gde ti Čeda?

Među Liliputancima!
qqriq qqriq 08:18 05.07.2015

Re: Unfuck Greece

Među Liliputancima!


Šalim se, dok još mogu.
martin_krpan martin_krpan 08:20 05.07.2015

Re: Unfuck Greece

Da ste mogli uživo da doživite proteste koji se godinama dešavaju po celoj Grčkoj, da ste mogli da vidite i osetite tu energiju uživo, energiju koju Grci još uvek imaju i koju nisu izgubili iako ova njihova agonija predugo traje, znali biste da oni neće odustati.


Haha, e pa ovo je propaganda teška. Koji Grci i koji protesti? Šta je sa ovim Grcima:

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 08:20 05.07.2015

Re: Unfuck Greece

Šalim se, dok još mogu.

A i zdravo je
qqriq qqriq 08:23 05.07.2015

Re: Unfuck Greece

A i zdravo je


To je mene održalo.......
mariopan mariopan 08:25 05.07.2015

Re: Unfuck Greece

martin_krpan
Šta je sa ovim Grcima:

Ništa, ovi misle drugačije i imaju pravo da tako misle.
Danas će i oni glasati pa šta budu odlučili tako će im biti.

Rano ti je da slaviš Martine, sačekaj do večeras?
anonymous anonymous 09:13 05.07.2015

Re: Unfuck Greece


Re: Unfuck Greece
Da ste mogli uživo da doživite proteste koji se godinama dešavaju po celoj Grčkoj, da ste mogli da vidite i osetite tu energiju uživo, energiju koju Grci još uvek imaju i koju nisu izgubili iako ova njihova agonija predugo traje, znali biste da oni neće odustati.


Mariopan,
drago mi je da si se raspisala, i žao mi je što to ne radiš češće.
Imaš moj vetar u ledja za sve što si napisala.

Uskoro dajem i svoje mišljenje, ali pre toga da napišem jedan komentar u vezi sa temom, ali se tiče Turske...

principessa_etrusca principessa_etrusca 09:18 05.07.2015

Re: Unfuck Greece

За мене је грчка криза веома емотивно питање и ја од њеног почетка "подржавам Грчку" (пијем органски цантали итд), а сада, када је дошло до референдума, схватила сам да су моји грчки пријатељи и познаници подељени.

Рекла бих да је Чомски, као и обично, у праву и да је суштина у томе да, како он каже, austerity is just a fancy word for class war.

Када се грчка криза посматра у светлу класичне класне борбе, онда су ствари јасније и у том смислу Грци данас гласају за све нас.

Можда треба дати кредит и другим Европљанима који протесују у својим земљама.

mariopan mariopan 09:25 05.07.2015

Re: Unfuck Greece

anonymous

Mariopan,
drago mi je da si se raspisala, i žao mi je što to ne radiš češće.
Imaš moj vetar u ledja za sve što si napisala.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:42 05.07.2015

Re: Unfuck Greece

Рекла бих да је Чомски, као и обично, у праву и да је суштина у томе да, како он каже, austerity is just a fancy word for class war.

:))))))))))

Па, грчки пензоси су се онда зајебали за класу: гласаће већински да. Трк, драга, да им то јавиш, да не гласају.

Чомски, заиста, већ дуги низ година нема добре оријентире, већ као какав СНС бот понавља -- Жути су криви, а Вучићу свака... -- пардон... понавља: Зла империјална Америка, и борба левице и деснице, и класни рата, и зли капитал... Да га човек данас пита какво је време, он би опет рекао ово претходно.

Ја стичем утисак да више људи овде на блогу имају прави увид у грчку ситуацију него нека славна имена.
tasadebeli tasadebeli 10:03 05.07.2015

Re: Unfuck Greece

mariopan

Zetu je propala firma koju je osnovao njegov otac, njemu i mnogima drugima, jer su ga drali porezima a firma gde je ćerka radila je bankrotirala.



Сетио сам се једне шетње по улицама Солуна из 2010. Свака друга радња замандаљена, излози испражњени,... Код већине осталих распродаје... Све мали бизниси.

Цела фамилија ме грдила што им нисам покуповао свима ципеле јер су коштале 4-5 евра. Еј, 4-5 евра!

И то је било још 2010.

Изгледа да Грци нису Срби, па да се уздају у оно "у се, на се, и пода се", па да онда четврт века трпе малтретирање од стране разноразних бараба и шибицара слушајући при томе домаће, из иностраних фондова добро плаћене, "интелектуалце", "умне главе", како је то, у ствари добро за њих и како треба да уживају у том малтретирању.


Da ste mogli uživo da doživite proteste koji se godinama dešavaju po celoj Grčkoj, da ste mogli da vidite i osetite tu energiju uživo, energiju koju Grci još uvek imaju i koju nisu izgubili iako ova njihova agonija predugo traje, znali biste da oni neće odustati.

Ovo nije borba za opstanak samo Grčke, ovo je borba za povratak dostojanstva svakom živom čoveku, borba za poštovanje koje zaslužuje i onaj nabedniji i najsiromašniji čovek na planeti.
To je borba i za naše dostojanstvo i zato im se divim.
Oni to još nisu izgubili, mi jesmo.

Zato ovolika povika na njih, treba im uzeti dostojanstvo, uvaljati ih u katran i perje i pokazati svima za primer.

ZATO ja navijam za Grke i Grčku, kao što bih za svakog drugog ko se bori za svoja prava da živi, jer je to poslednja odbrana malog čoveka pre nego što nas sve progutaju globalni razbojnici.



gorran2 gorran2 10:15 05.07.2015

Re: Unfuck Greece

Сетио сам се једне шетње по улицама Солуна из 2010. Свака друга радња замандаљена, излози испражњени,... Код већине осталих распродаје... Све мали бизниси.

Sve zavisi s koje si strane medijskog fronta. Jan Palah je kad je izveo svoj herojski čin postao odmah svetska zvezda, dok za desetine Grka i Bugara koji su preduzeli iste očajničke korake praktično niko ne zna.
Bugarska: Šesto samospaljivanje za nekoliko nedelja
Ako si žrtva klasnog rata u "slobodnoj" (u prevodu: integrisanoj) zemlji, za to si kriv ti, samo ti, i niko drugi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana