Ekonomija| Gradjanske inicijative| Na današnji dan| Politika

Haiku support to Greek people

Nebojša Milenković RSS / 04.07.2015. u 23:00

le-fmi-valide-une-aide-de-4-6-milliards-de-dollars-pour-la-grece.jpg

Greece is a very beautiful country -
and Germany, it is known,
no islands...

 

Grčka je veoma lepa zemlja -
a Nemačka, poznato je,
nema ostrva...

 


Atačmenti



Komentari (930)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 20:00 06.07.2015

Re: !

Alo, alselone, o ovome ti pricam.


Princi je u pravu. Usao sam u zen fazu.
anonymous anonymous 20:17 06.07.2015

Re: !


Jel vidis na primer sta ova stoka pise?


Svoje mišljenje.
Ponekad čirilicom , a ponekad latinicom.

Ne znam da li ti se to svidja.

Ko god ima viziju kako drugi treba da misle, za mene je stoka.


Ne znam o kakvoj viziji pričaš, možda ti se javlja .....

Svako ima pravo na mišljenje, ali kada istupi u javnosti , onda i svako drugi ima pravo da reaguje.

Na isti način. I sa istim pravom.

Ništa više . Ali i ništa manje od toga.


anonymous anonymous 07:19 07.07.2015

Re: !

ups, pa nisam primetila a si gadljiva na pritrcavanje grupnom pljuvanju,...a pri tome, ne mislim da je anonimus u tom fazonu.








Hvala Angie, na razumevanju.

Ja sam pre stepski vuk.
Čopor mi je stran i ogavan.

Zato i izražavam svoje stavove protiv svih koji me u čopor svrstavaju, iako njemu nikad nisam pripadao.

Kao i sve druge slične meni.

A onda - stigmatizuju,demoniziju,bombarduju, isključuju iz zajednice ( EU )....

I sveta u celini.

Svrstavajući nas u varvare.

Jer smo lenji, nekulturni,ksenofobi,nacionalisti ili ne vraćamo svoje dugove......

Navodno.
princi princi 00:28 06.07.2015

Sjajan Piketijev

intervju.

I nemojte da vas ovi lokalni pilićari zavode svojim glupavim pričama o dugovima i načinima na koji se otplaćuju dugovi. To je naivno, radulovićevsko shvatanje dugovanja. Države kad izdaju obveznice, one se ne zadužuju na oblik nas, ljudi koji otplaćujemo hipoteke, kredite na stanove... Državne obveznice ne služe tome. One praktično omogućavaju trgovinu tim cash flowovima, državni dugovi praktično nikad ne nestaju. Oni rastu i smanjuju se, ali oni nikad ne nestaju. Nije to kao kod ovih pilićara koji uzmu kredit kod banke, pa ga onda vrate. Ne. Tržšte obveznica jednostavno tako ne radi, to je sasvim druga logika. Zato je potpuno i bespredmetno pričati o samoj zaduženosti Grčke. Grčka NIKADA neće otplatiti svoj dug, kao što nijedna druga zemlja na svetu nikada neće isplatiti svoj dug.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:06 06.07.2015

Ууупссс, није требало овде да дође...

Немати своје државне обвезнице на тржишту обвезница је слично као да појединац врати своју кредитну картицу у банку. А можда му је, ипак, у неком трену могла затребати? Зато нема земље која у некој мери није задужена (бар да је се ја сада сетим), јер би то значило да не издаје своје обвезнице.

Свака земља са стабилним буџетским вишком може начелно лако отплатити свој дуг. Тако оне са 2% БДПа вишка у буџету за 10-15-20 година могу исплатити своје умерено задужење од 20-30-40% БДПа. Питање је да ли им се то исплати?

Када немате своје државне обвезнице, то значи да ће капитал одлазити из ваше земље, јер ће ваши грађани, привреда и банке морати да улажу у туђе обвезнице. Пример: арапске земље, извознице нафте, лако би могле да отплате своје обвезнице и угасе њихово тржиште. Ипак, оне то не чине. Такође, стални вишак у буџету може сузбијати агрегатну тражњу на тржишту.

Ово су неки од разлога зашто земље никад не отплате до краја своје дугове, чак и кад могу.

Узгред буди речено, тржиште обвезница и капитала никад -- како засад се чини -- неће нестати, јер понавља исту логику који левичари без кравата или пензионери примењују у свом животу. Њихов минули рад, зарађени новац левичара без кравата и пензионера, уложен је у некакве станове, пензионе фондове, акције. Од њих сви они на годишњем нивоу очекују да приходују а коначно и приходују у висини некаквог interest ratea, ROIa, дивиденде. Утолико су и мали човек-пензионер и левичари без кравата капиталисти, само са за неколико редова величина мањим капиталом од системских или инвеститора богаташа. То значи да се принцип оплођивања капитала ни код ког не доводи у питање (принцип приноса на капитал), него само се преиспитује а) ко је тај који има капитал и колики, и да ли је то заслужено; б) колики принос тај капитал доноси, да ли умерен или неумерен? Утолико ми је било занимљиво да приметим како просечни европски пензиони фондови остварује два-три-пута мањи принос на улагања од америчких. Очигледно је да мера није свукуд иста.
tetkino tetkino 05:49 06.07.2015

Re: Ууупссс, није требало овде да дође...

Kolčiko ja znam bile su dve zemlje bez spoljnog duga

Rumunija za vreme Čaušeskua i Libija za vreme Gadafija - kako su završili znamo svi
anonymous anonymous 06:00 06.07.2015

Re: Ууупссс, није требало овде да дође...


Ово су неки од разлога зашто земље никад не отплате до краја своје дугове, чак и кад могу.


нема земље која у некој мери није задужена (бар да је се ја сада сетим), јер би то значило да не издаје своје обвезнице.


Piši ..... piši ...

Turska je 2014 godine otplatila svoju poslednju ratu MMF -u i više ništa ne duguje.

Stavila je čak svojih 500 miliona na raspolaganje medjunarodnim kreditorima za one kojima je novac potreban.

T O L I K O ......


princi princi 06:04 06.07.2015

Re: Ууупссс, није требало овде да дође...

tetkino
Kolčiko ja znam bile su dve zemlje bez spoljnog duga

Rumunija za vreme Čaušeskua i Libija za vreme Gadafija - kako su završili znamo svi

Da, i nijedna od te dve zemlje nije mogla da se pohvali nekim silnim rastom GDP-ja. Ima tu jedan trik koji ovi koji se školuju po tviteru i iz novina ne kapiraju, jer za to treba malo i promućkati glavom, ne samo valjati 4 fraze kao papagaj: kad država ima rast GDP-ja od 2%, tom rastu nije doprineo samo postojeći nego i onaj pozajmljeni kapital. Tako da zemlja ako je zadužena, na primer, 50% ili 60% GDP-ja, njen nominalni rast od 2% zapravo odgovara stvarnom, efektivnom rastu od 2%/1.5 (ili 1.6) po nekoj jedinici uloženog kapitala, a to iznosi meagre 1.3%. U stvarnosti, situacija je verovatno još gora, jer bez dodatnog zaduživanja verovatno ne bi ni bilo rasta. Zato zemlje nikad i ne mogu, pa se čak ni ne trude da vrate dugove.
princi princi 06:19 06.07.2015

Re: Ууупссс, није требало овде да дође...

Turska je 2014 godine otplatila svoju poslednju ratu MMF -u i više ništa ne duguje.

Nije MMF jedini investitor. Pored toga, Erdogan je poznat po dosta libertarijanskim zahvatima, privatizovao je i razdelio svojim cronies i što je trebalo i što nije.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:55 06.07.2015

Re: Ууупссс, није требало овде да дође...

tetkino
... kako su završili znamo svi

Румунија, за сада, у ЕУ, са малим дугом, и добром перспективом.
Либија је настрaдала, али из других разлога.
Турска је -- није тешко проверити -- на 33% задужености свог БДПа, дакле ниско задужена земља, а не земља без дуга.
docsumann docsumann 05:18 06.07.2015

pozdrav sa barikada

skoro pa ko grcite...
odoh i jutros na naše male proteste, evo već 5. dan zaredom. brodogradilište nam je u stečaju, a mi, bivši zaposleni, borimo se za svoja prava i sledovanja.
naravno tražimo i krivičnu odgovornost pojedinih. tako da biće interesantno...
srećom u (opštoj) nesreći, crna gora je bogata sličnim slučajevima, pa su ljudi prokljuvili kako da se nose sa prljavim igrama odozgo.
tako smo i mi došli do advokata koji se već godinama (uspješno) nosi sa stečajnim procesima. prilično nam je otvorio oči, i ukazao na mogućnosti djelovanja.


stefan.hauzer stefan.hauzer 06:30 06.07.2015

jer haiku je u modi!

a dok te nema
čuvaću ovaj blog
muzikom, naravno


tess tess 07:59 06.07.2015

Re: pozdrav sa barikada

docsuman
odoh i jutros na naše male proteste, evo već 5. dan zaredom. brodogradilište nam je u stečaju, a mi, bivši zaposleni, borimo se za svoja prava i sledovanja.

Hrabro od tebe.

Pored atraktivnog grčkog bankrota hrabro je priznati obični stečajčić u životu, a, i, da ga Angela Merkel nije overila i zli Švabo.-tako neka fabula iz 1975. prošlog vijeka s akcentom na Amerike i Londone biće zemlje proleterske i ostale trice i kučine.- Ljotićevce i medEcinu.

I da li to nekog od ovih salonskih drugova uopšte interesuje? Stečajčić, šta je to? -dal se jede, ima li bibera u njemu, ako ima koje je boje, ima li taj tvoj obični stečajčić neko ostrvo da osunčaju dupe i potroše dolare, etc.?
princi princi 08:13 06.07.2015

Re: pozdrav sa barikada

Da, vi ste žrtve logike protuva. Niko nema ništa protiv kapitalizma, nego ima protiv kapitalizma u kome fićfirići i protuve imaju glavnu reč.
tess tess 09:55 06.07.2015

Re: pozdrav sa barikada

Da, vi ste žrtve logike protuva. Niko nema ništa protiv kapitalizma, nego ima protiv kapitalizma u kome fićfirići i protuve imaju glavnu reč.


Nemam pojma o čemu pričaš, hm, imala bih da sam prelepotica, izgleda.
Koji mi?
Mi Ljotićevci, mi Bosančerosi, mi pilićari, mi budale, mi Nataše Beklavac? Koji mi?

docsuman je žrtva protuva?- ajdee oči si mu otvorio, evo on slepac nema pojma što 5. dan sa radnicima ide tamo na brodogradilište.
Ček, da li su protuve stranci il su u pitanju naše autohtone i pohlepne dase, naši fićfirići? -u mom selu je najveći dasa Dodik te dalje u njegovom lancu ishrane krupne i sitne ribe, kako stvari stoje u metropoli tvojoj?
Angela Merkel najopakija ajkula?
Ih, druže, daleko ste brigu dogurali.

Maltene epska srpska posla- mislim, bilo bi me sramota da sam konstantno ona poštenjačina koju Švabe presvlače evo 200 godina.- na koncu bi im priznala, sportski: respekt, jbg. bolji ste tj. gori ste, a ja vječita budala i još se time dičim.

docsumann docsumann 13:03 06.07.2015

Re: pozdrav sa barikada

princi & tess

nema razloga da se svađate. oboje ste u pravu.

radi se o obostranom dilu - Milo & Piter Mank.

najgore od svega je zavlačenje, skrivanje pravih informacija. naše sumnje idu i do lažiranih gubitaka, svjesanog žrtvovanja sudbina stotina porodica, itd.

vjerujem da smo dobro organizovani, mkonsolidovani, i da znamo šta nam je činit.

ili no pasaran! ili ćemo bar skupo prodati našu kožu.

fer inaf



docsumann docsumann 13:16 06.07.2015

Re: jer haiku je u modi!

a dok te nema
čuvaću ovaj blog
muzikom, naravno


mariopan mariopan 13:51 06.07.2015

Re: pozdrav sa barikada

docsumann
ili no pasaran! ili ćemo bar skupo prodati našu kožu.

tyson tyson 14:28 06.07.2015

Re: jer haiku je u modi!

docsumann

Uuu, gde se ovoga seti! Bravo!

I jebite* im mamu tamo.

docsumann docsumann 15:11 06.07.2015

Re: jer haiku je u modi!

Uuu, gde se ovoga seti! Bravo!


heh, stef me "isprovocirao". inače, odavno sam u posjedu cjelokupne edicije (svih 7 nastavaka).
4. i 6. omiljeni

I jebite* im mamu tamo



angie01 angie01 19:34 06.07.2015

Re: jer haiku je u modi!

stefan.hauzer



stef, ti ovde kao decko sa hladnom limunadom, a na vrucinu.
angie01 angie01 19:39 06.07.2015

Re: pozdrav sa barikada

tako smo i mi došli do advokata koji se već godinama (uspješno) nosi sa stečajnim procesima. prilično nam je otvorio oči, i ukazao na mogućnosti djelovanja.


drz'te se doks, ovo su trebali svi radnici preduzeca sa slicnim agonijama da urade na prostorima ex Yu, jer je model unistavanja isti.
alselone alselone 20:01 06.07.2015

Re: jer haiku je u modi!

docsumann



Docs, ova dimenzija nije za tebe.
tess tess 20:13 06.07.2015

Re: pozdrav sa barikada

nema razloga da se svađate. oboje ste u pravu.

Joj kako si sladak.
najgore od svega je zavlačenje, skrivanje pravih informacija. naše sumnje idu i do lažiranih gubitaka, svjesanog žrtvovanja sudbina stotina porodica, itd

Vaše sumnje su opravdane, postoje dvije vrste stečaja: 1. Namjerni i 2. Nenamjerni (nerijetko ovaj 1. podapne 2.) i to je to, magija se odvija a radnici pojma nemaju.

U obe varijante ako ste u pravnoj državi dobijete neisplaćen novac. Dobro.- vi ste u Milinoj državi, ali i ovde su te stvari postale nauka, doduše nekom nauk.

I moj ti je savjet, omalen, da- ako oni nisu u Nenamjernom stečaju, što znači da su vam ponudili i objašnjenje il jedan brod, ako nemaju novca, da ga prodate i podijelite dobit između sebe- da, sa par drugara, ošacujete šta vrijedi na tom brodogradilištu, i uzmete i unovčite, prosto samo to, jer: oni su posao završili. -to je opcija uz advokata, uporedna, Baje računaju uz prevaru, koju su već obavili, na vašu nespremnost i ljudskost. -a i glupo je da se fizički obračunavate sa protuvama.
docsumann docsumann 21:29 06.07.2015

Re: jer haiku je u modi!

alselone
docsumann



Docs, ova dimenzija nije za tebe.


mislim da sam počeo da je provaljujem
docsumann docsumann 21:33 06.07.2015

Re: pozdrav sa barikada

1. Namjerni


taj je naš.

vrijednost firme je velika. i dalje daleko veća nego potraživanja povjerilaca. samo dokovi vrijede cca desetak miliona eura.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:29 07.07.2015

Re: jer haiku je u modi!

angie01





angie01 angie01 10:40 07.07.2015

Re: jer haiku je u modi!

najs!
urbana_gerila urbana_gerila 07:10 06.07.2015

varufakis podneo ostavku!

kukuriku viđena kako merka venčanicu.

hepiend u najavi?
mariopan mariopan 07:40 06.07.2015

Re: varufakis podneo ostavku!

urbana_gerila
kukuriku viđena kako merka venčanicu.

hepiend u najavi?

qqriq qqriq 08:46 06.07.2015

Re: varufakis podneo ostavku!

varufakis podneo ostavku!
kukuriku viđena kako merka venčanicu.

hepiend u najavi?


Ma da, eno raspisala sam se na prvoj strani.
Tako ja, redom, polako i sistematično, pa dok sam stigla ovde..



urbana_gerila urbana_gerila 09:00 06.07.2015

Re: varufakis podneo ostavku!

qqriq
varufakis podneo ostavku!
kukuriku viđena kako merka venčanicu.

hepiend u najavi?


Ma da, eno raspisala sam se na prvoj strani.
Tako ja, redom, polako i sistematično, pa dok sam stigla ovde..







m?
qqriq qqriq 11:44 06.07.2015

Re: varufakis podneo ostavku!

m?




urbana_gerila



tess tess 12:04 06.07.2015

Re: varufakis podneo ostavku!

kukuriku viđena kako merka venčanicu.

hepiend u najavi?

Pusti, qqriq je sad u ljubavnom iskušenju- da vidimo- dal iskreno voli nosonju il je ministarska fotelja bila taj afrodizijak, taj gumbić.

I ček, u subotu sam prala prozore, juče pravila kiflice, vozila biciklo i imala goste, te ne ispratih šta se zbivalo. -vidim da ste, ovde na blogu, dobili vreću marihuane od gazde Grka i poduvali čekajući rezultate. Mašala.

I sad je nosonja dao ostavku?
A rekao je da će to da uradi ako oni zaokruže DA?- oni zaokružili NE on jutros poranio i smuvao opravdanje?

U međuvremenu je isprovocirao neke Grke lagodnim životom u elitnoj četvrti sa ženom snobom koja preko noći postaje heroina,- navodno ga odbranila od nekih nasilnika, opet, u elitnom restoranu.

Hm, il je nosonja bajker bio arogantan na pregovorima (kao neko ko živi lagodan život a pregovara u ime bede pa i nema šta izgubiti) il mu je ovo odlična prilika da se povuče pred konačnu propast.

Mislim, ako njima pokeraški sto napušta glavni adut- jer neće da remeti dobru partiju, da nije ostalima nelagodno jer je jak- da li dečki imaju neki lepo napisan i smislen plan, il opet blef ne bi li im Švabe oprostile novce koje su uzeli i proćerdali?

Hm, i što reče dobro čestiti Brajović, parafraziram: Oni i bankrotirani ne mogu dotaći dno na kojem smo mi.
Sjajno.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:15 06.07.2015

Re: varufakis podneo ostavku!

U međuvremenu je isprovocirao neke Grke lagodnim životom u elitnoj četvrti sa ženom snobom koja preko noći postaje heroina,- navodno ga odbranila od nekih nasilnika, opet, u elitnom restoranu.


Шта је (женска) љубомора!



ЛИНК: Варуфакисове фотографије из Пари Мача
tess tess 12:27 06.07.2015

Re: varufakis podneo ostavku!

Шта је (женска) љубомора!

maksa83 maksa83 12:32 06.07.2015

Re: varufakis podneo ostavku!

il opet blef ne bi li im Švabe oprostile novce koje su uzeli i proćerdali?

Eh, Švabo...

Pamti Švabo kako je kad zafali para, i kako je u toj situaciji bio mnogo inventivniji i ekstrovertniji. Naime kad Švabou zafali para on proglasi javne radove, pa kad ni to ne pomogne onda razdeli šmajsere i tenkove i kaže "braćo Švaboi, ovako više ne ide - došlo je vreme za ekstremni turizam. Ne nosite keš - kupaći, sunscreen, odeća, obuća, transport + džebana - sve na račun kuće. Ajmo opušteno strojevim korakom."

I kad se Švabo vratio iz tog turizma ispostavilo se da još uvek nema para, i da bi se pribrao opraštali mu se dugovi dok se nije pribrao. I evo sad se pribrao.

I tako...

P.S. Najteže je bilo dok nisu izmislEli Švabu. Posle Švabo sve izmislEo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:55 06.07.2015

Re: varufakis podneo ostavku!

Hm, i što reče dobro čestiti Brajović, parafraziram:


Urbani, daj jos jednu belu 'aljinu za tess....
inace nece da se smiri vo vjeki vjekova.
mariopan mariopan 13:11 06.07.2015

Re: varufakis podneo ostavku!

maksa83
P.S. Najteže je bilo dok nisu izmislEli Švabu. Posle Švabo sve izmislEo.



Svaštanešto je švaba izmisleo, evo šta kaže Piketi.(kurir)


Kako je Nemačka otplatila dug?

Ekonomista dodaje kako su se kroz istoriju iskristalizirala dva načina otplate dugova. Onaj koji se sada nameće Grčkoj, i drugi, puno lakši, koji je koristila i Nemačka.

- Jedan način vraćanja duga demonstriralo je Britansko carstvo u 19. veku, nakon vrlo skupih ratova s Napoleonom. To je spora metoda koju sada preporučuju Grčkoj. Carstvo je vratilo dugove kroz strogu budžetsku disciplinu. To je uspelo, ali trajalo je jako dugo. Druga metoda je mnogo brža i to je Nemačka dokazala u 20. veku, a sastoji se od tri komponente: inflacije, posebnog poreza na privatno bogatstvo i delimičnog oprosta dugova - objašnjava Piketi.

- Nakon što je završio rat 1945. godine, dug Nemačke iznosio je više od 200 odsto BDP-a. Deset godina kasnije, ostao je vrlo mali deo: javni dug bio je manji od 20 odsto BDP-a. U isto vreme i Francuska je izvela sličnu stvar. Nikad to ne bismo uspeli da postignemo tako brzo kroz fiskalnu disciplinu koju danas preporučujemo Grčkoj. Umesto toga obe države koristile su drugu metodu koju sam spomenuo, a u kojoj je jedna od tri komponente i oprost dugova. Setite se samo Londonskog sporazuma iz 1953. kada je 60 odsto nemačkog duga otpisano, a unutrašnji dugovi su restrukturirani - zaključuje Piketi.
urbana_gerila urbana_gerila 14:00 06.07.2015

Re: varufakis podneo ostavku!

tess
u subotu sam prala prozore, juče pravila kiflice, vozila biciklo i imala goste
Hm, i što reče dobro čestiti Brajović, parafraziram: Oni i bankrotirani ne mogu dotaći dno na kojem smo mi.Sjajno.


ma, ja nikada nisam sumnjao da si ti žena-domaćica, draga moja tess, ali i da te nisam ostavio onomad sada bih, sigurno - citirati brajovića u afirmativnom kontekstu je i mentalna odrednica i, generalno, stanje duha.

urbana_gerila urbana_gerila 14:02 06.07.2015

Re: varufakis podneo ostavku!

apacherosepeacock
Urbani, daj jos jednu belu 'aljinu


bemti, još samo da se progejišem, i - eto me ko glavnog blogostiliste.
qqriq qqriq 14:10 06.07.2015

Re: varufakis podneo ostavku!

Шта је (женска) љубомора!


Ma Varufakis bio niko i nista do pre 6 meseci a onda postao ministar finansija i odmah kupio vilu.
Za kravatu nije imao.

Ako se necega istinski gadim, to je malogradjanstina.
maksa83 maksa83 14:10 06.07.2015

Re: varufakis podneo ostavku!

bemti, još samo da se progejišem, i - eto me ko glavnog blogostiliste.

Kad si već u radnji da se ogrebem za free consulting.

Cvetni dezeni, da ili ne?

urbana_gerila urbana_gerila 14:14 06.07.2015

Re: varufakis podneo ostavku!

maksa83
bemti, još samo da se progejišem, i - eto me ko glavnog blogostiliste.

Kad si već u radnji da se ogrebem za free consulting.

Cvetni dezeni, da ili ne?



imam samo jednu zamerku - fale halteri.
urbana_gerila urbana_gerila 14:17 06.07.2015

Re: varufakis podneo ostavku!

qqriq
Шта је (женска) љубомора!


Ma Varufakis bio niko i nista do pre 6 meseci a onda postao ministar finansija i odmah kupio vilu.
Za kravatu nije imao.

Ako se necega istinski gadim, to je malogradjanstina.


ma, šta fali da se zatreskaš u nekog ko ima, ni ja mojoj vernoj ljubi nisam zamerio to što je imala obe ploče koje sam godinama jurio.
qqriq qqriq 14:17 06.07.2015

Re: varufakis podneo ostavku!

urbana_gerila
tess
u subotu sam prala prozore, juče pravila kiflice, vozila biciklo i imala goste
Hm, i što reče dobro čestiti Brajović, parafraziram: Oni i bankrotirani ne mogu dotaći dno na kojem smo mi.Sjajno.


ma, ja nikada nisam sumnjao da si ti žena-domaćica, draga moja tess, ali i da te nisam ostavio onomad sada bih, sigurno - citirati brajovića u afirmativnom kontekstu je i mentalna odrednica i, generalno, stanje duha.



apacherosepeacock apacherosepeacock 14:19 06.07.2015

Re: varufakis podneo ostavku!

Kad si već u radnji da se ogrebem za free consulting.


Dobro ovo je predlog za Brajovica, samo gde ce ruzmarin da se okaci? (pitanje vazi i za haljinski predlog odozgo:)
urbana_gerila urbana_gerila 14:21 06.07.2015

Re: varufakis podneo ostavku!

apacherosepeacock
Kad si već u radnji da se ogrebem za free consulting.


Dobro ovo je predlog za Brajovica, samo gde ce ruzmarin da se okaci? (pitanje vazi i za haljinski predlog odozgo:)


pa, pod halter, jbt - puŠti ti dijete maksimoviČa, amatera.
qqriq qqriq 14:24 06.07.2015

Re: varufakis podneo ostavku!

qqriq je sad u ljubavnom iskušenju


wrong, u suzama.
tess tess 14:46 06.07.2015

Re: varufakis podneo ostavku!

ali i da te nisam ostavio onomad sada bih, sigurno

Domaćica, nego šta.

Vidiš, neću te ni pitati što si me ostavio prvi put, onomad, ali ako je drugi put zbog Brajovića- ostavi ti mene na vrijeme i treći i četvrti..

I evo razmišljam, a kad si kod mentalnog sklopa, u kojoj godini života čovjek prevazilazi logiku:
1. Tebi je Ok.
2. Meni nije.
3. Nisi mi Ok.

Hm, ozbiljno, dal se to uči u ranoj mladosti?- na primjer, prijatelj mog prijatelja je i moj prijatelj, il evo kako kažeš za mene: antipatična sam domaćica jer mi je Brajović čestit, hm. -pomalo je besmisleno, čini mi se da tu fazu i nisam imala u životu: ne sviđa mi se Tanja jer se ne sviđa Sanji, hm.

Na blogu praktično ne podnosite čovjeka koji ne misli kao vi i to je, kako bih rekla, neinteligentno i necivilizovano.- ništa više, samo primitivno. -ma ne, nisam imala taj duhovni level da ga s' mukom pređem.

I vidi, tu ne treba ljudi ni da se sastaju da se ne bi zbog sujetnog idiotizma razilazili.- mislim uopšteno, ne na mene i tebe onomad, d'izvineš.
tess tess 14:51 06.07.2015

Re: varufakis podneo ostavku!

Ako se necega istinski gadim, to je malogradjanstina.


Hajde qqriq saberi se.- pa ti s ovim grčkim nosonjom i ljubavnim revolucionarnim eskapadama nisi bila ni malograđanka, ne znam ni kako bih definisala napaćeno stanje. -nekakva neuračunljivost, devijacija, nekakav udavačko udovički trip,- a sve mislim zeza se, valjda zna šta radi.

Pobogu. -bilo je na momente i suludo i tragično.

I ti se sad kao nečega istinski gadiš? -o jebote kakav obrt, cc, kakve istine,
Sunce ti kalajisano.

što bi rekao Emsi :)
urbana_gerila urbana_gerila 15:07 06.07.2015

Re: varufakis podneo ostavku!

tess
ali i da te nisam ostavio onomad sada bih, sigurno

Domaćica, nego šta.

Vidiš, neću te ni pitati što si me ostavio prvi put, onomad, ali ako je drugi put zbog Brajovića- ostavi ti mene na vrijeme i treći i četvrti..

I evo razmišljam, a kad si kod mentalnog sklopa, u kojoj godini života čovjek prevazilazi logiku:
1. Tebi je Ok.
2. Meni nije.
3. Nisi mi Ok.

Hm, ozbiljno, dal se to uči u ranoj mladosti?- na primjer, prijatelj mog prijatelja je i moj prijatelj, il evo kako kažeš za mene: antipatična sam domaćica jer mi je Brajović čestit, hm. -pomalo je besmisleno, čini mi se da tu fazu i nisam imala u životu: ne sviđa mi se Tanja jer se ne sviđa Sanji, hm.

Na blogu praktično ne podnosite čovjeka koji ne misli kao vi i to je, kako bih rekla, neinteligentno i necivilizovano.- ništa više, samo primitivno. -ma ne, nisam imala taj duhovni level da ga s' mukom pređem.

I vidi, tu ne treba ljudi ni da se sastaju da se ne bi zbog sujetnog idiotizma razilazili.- mislim uopšteno, ne na mene i tebe onomad, d'izvineš.



da li ti stvarno misliš da ću ja i pokušati da opovrgavam to da mi se brajović ne dopada zbog specifičnog mentalnog sklopa i načina... hmm... mišljenja, ma koliko to tebi, ili bilo kome, infantilno zvučalo?

a, prvog puta što se tiče, sigurno te nisam dizvineš ostavio zbog toga što si žena-domaćica, dapače - dama u javnosti, domaćica u kuhinji a kurva u krevetu je, ma koliko da je to za neke muško-šovinistički stereotip, ne samo kompliment već i, bar u mom svetu, slika idealne žene.
qqriq qqriq 16:27 06.07.2015

Re: varufakis podneo ostavku!

Sunce ti kalajisano.

i ja nasla s kim cu da pricam.
tess tess 20:27 06.07.2015

Re: varufakis podneo ostavku!

i ja nasla s kim cu da pricam.

:)
alselone alselone 07:38 06.07.2015

WTF

Varufakis podneo ostavku?
mariopan mariopan 07:41 06.07.2015

Re: WTF

alselone
Varufakis podneo ostavku?

?

Ima negde vesti o tome ili lažu dušmani?
princi princi 07:45 06.07.2015

Re: WTF

Da, ovde vest No. 1. Ni meni nije jasno, jedino ako nije manevar za dalje pregovaranje.
urbana_gerila urbana_gerila 07:46 06.07.2015

Re: WTF

mariopan
alselone
Varufakis podneo ostavku?

?

Ima negde vesti o tome ili lažu dušmani?


evE linAk.
gorran2 gorran2 07:49 06.07.2015

Re: WTF

Yanis Varoufakis is standing down as finance minister. On his blog he says: "Soon after the announcement of the referendum results, I was made aware of a certain preference by some Eurogroup participants, and assorted 'partners', for my… 'absence' from its meetings; an idea that the Prime Minister judged to be potentially helpful to him in reaching an agreement. For this reason I am leaving the Ministry of Finance today."

BBC
princi princi 07:51 06.07.2015

Re: WTF

Da, po svemu sudeći Grci pokušavaju sad da krenu ka nekom middle ground. Nastaviće se ova igranka još.
alselone alselone 07:52 06.07.2015

Re: WTF

Ni meni nije jasno, jedino ako nije manevar za dalje pregovaranje.


Izgleda da je grip toliko jak da prosto ne mozes izvuci se. Mozes da dobijes demokratske izbore ubedljivo, mozes da odvalis referendum, ne pustaju te i jebiga. Moras na kraju da uradis ono sto oni hoce.
mariopan mariopan 07:55 06.07.2015

Re: WTF

princi
Da, ovde vest No. 1. Ni meni nije jasno, jedino ako nije manevar za dalje pregovaranje.

Videla sam.
Bilo je po nekiim vestima pre referenduma reči da će podneti ostavku ali sam mislila da je to u slučaju da ne uspe referendum?

Čekam da vidim šta će biti (nemojte ovo da kažete qququ ima šlag da je strefi)
gorran2 gorran2 07:57 06.07.2015

Re: WTF

U suštini, obema stranama više odgovara mala pobeda nego velika drama.
Moguće je da se sad traga za preformulacijom deal-a tako da u suštini ostane isti, ali se svakoj strani ostavi mogućnost da proglasi pobedu.

Ili to, ili "kaznena ekspedicija" protiv Grčke.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:15 06.07.2015

Re: WTF

gorran2
U suštini, obema stranama više odgovara mala pobeda nego velika drama.
Moguće je da se sad traga za preformulacijom deal-a tako da u suštini ostane isti, ali se svakoj strani ostavi mogućnost da proglasi pobedu.

... што би показало сву неозбиљност овог циркуса, бачених 6 месеци и салонске левичарске владе.
alselone alselone 08:27 06.07.2015

Re: WTF

... што би показало сву неозбиљност овог циркуса, бачених 6 месеци и салонске левичарске владе.


:) Demokratija je cirkus.

A ja to vidim kao potpuni poraz demokratije, poraz "evropskih vrednosti" i svu ogoljenost brutalnosti i samovolje u danasnjoj politici. Pored svih lepih reci, fraza kako smo napredovali kao civilizacija, kulture dijaloga (sad ce Goca da ga izdefinise) itd. i dalje je batina jedino sto se meri. Meni je to tuzno i drago mi je da je napravljen ovaj cirkus da se batina istera na sunce, do sada je bila sakrivena iza lepih reci. To je prvi korak ka otporu.
mariopan mariopan 08:28 06.07.2015

Re: WTF

gorran2
U suštini, obema stranama više odgovara mala pobeda nego velika drama.
Moguće je da se sad traga za preformulacijom deal-a tako da u suštini ostane isti, ali se svakoj strani ostavi mogućnost da proglasi pobedu.

Ili to, ili "kaznena ekspedicija" protiv Grčke.

Nadam se ovom prvom.
Valjda imaju pameti svi u ovoj priči da spuste loptu i pregovaraju o novim uslovima, što je i bio cilj Grčke?

Neka svi budu pobednici, niko ne treba da bude ponižen i uvređen jer su to loše pretpostavke za bilo kakav dijalog. Ovaj ishod referenduma i jeste takav zbog ponižavanja i vređanja čitavog naroda.

Juče je mnogo drugih ljudi po gradovima Evrope dalo podršku Grčkoj. Ima mnogo poniženih i uvređenih po celom svetu.

U toj (lako zapaljivoj) atmosferi koja može da se otme kontroli, niko na pregovore, ako do njih dođe, ne treba da nosi šibice sa sobom.
alselone alselone 08:30 06.07.2015

Re: WTF

U toj (lako zapaljivoj) atmosferi koja može da se otme kontroli, niko na pregovore, ako do njih dođe, ne treba da nosi šibice sa sobom.


Bas tako. I retko demokratski potez Čelavog, da je prihvatio da ode zbog Majke Elade.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:39 06.07.2015

Re: WTF

... што би показало сву неозбиљност овог циркуса, бачених 6 месеци и салонске левичарске владе.


Ја на грчку кризу гледам као на 6 година патње народа док се воде преговори са белосветским лихварима који Грцима заврћу руке, а ова влада може да спаси Грчку само ако истраје. Никакве преформулације истог (лошег) дила.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:41 06.07.2015

Re: WTF

Bas tako. I retko demokratski potez Čelavog, da je prihvatio da ode zbog Majke Elade.


Varoufakis is a star!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:45 06.07.2015

Re: WTF

alselone
A ja to vidim kao potpuni poraz demokratije, poraz "evropskih vrednosti" i svu ogoljenost brutalnosti i samovolje u danasnjoj politici. Pored svih lepih reci, fraza kako smo napredovali kao civilizacija, kulture dijaloga (sad ce Goca da ga izdefinise) itd. i dalje je batina jedino sto se meri. Meni je to tuzno i drago mi je da je napravljen ovaj cirkus da se batina istera na sunce, do sada je bila sakrivena iza lepih reci. To je prvi korak ka otporu.

Морам признати да не разумем какав исход ти и други очекујете? Да ће Грчкој, одједном, да буде опроштен цео дуг?! Или, зашто нешто што мисли и спроводи 27 земаља ЕУ јесте мање демократично од оног што спроводи једна Грчка? Или -- то тек не могу никако да разумем -- зашто се овде мисли да је Грчка морала да узима кредите, да Грчка мора да буде у Еу, да Грци морају да имају добре плате и пензије и живе два и по пута боље него Срби a приближно истим стандардом као Словенија или Португал?

Заиста не разумем?
Или је то све због тога што се на Грчку пројектују све светске левичарске фрустрације?
qqriq qqriq 08:48 06.07.2015

Re: WTF

šlag


Jača sam ja...........
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:50 06.07.2015

Re: WTF

principessa_etrusca
... што би показало сву неозбиљност овог циркуса, бачених 6 месеци и салонске левичарске владе.


Ја на грчку кризу гледам као на 6 година патње народа док се воде преговори са белосветским лихварима који Грцима заврћу руке, а ова влада може да спаси Грчку само ако истраје. Никакве преформулације истог (лошег) дила.

Легитмно, драга моја, ако би било тачно.
Али, грчка недавна државна историја пример је злоупотреба, корумпираних политичара и корумпираног народа, превара и муљања, а не земље сатрте белосветским лихварским сотонама.

Мада, утврдили смо, сви смо ми помало лихвари...
urbana_gerila urbana_gerila 08:54 06.07.2015

Re: WTF

Predrag Brajovic
alselone
A ja to vidim kao potpuni poraz demokratije, poraz "evropskih vrednosti" i svu ogoljenost brutalnosti i samovolje u danasnjoj politici. Pored svih lepih reci, fraza kako smo napredovali kao civilizacija, kulture dijaloga (sad ce Goca da ga izdefinise) itd. i dalje je batina jedino sto se meri. Meni je to tuzno i drago mi je da je napravljen ovaj cirkus da se batina istera na sunce, do sada je bila sakrivena iza lepih reci. To je prvi korak ka otporu.

Морам признати да не разумем какав исход ти и други очекујете? Да ће Грчкој, одједном, да буде опроштен цео дуг?! Или, зашто нешто што мисли и спроводи 27 земаља ЕУ јесте мање демократично од оног што спроводи једна Грчка? Или -- то тек не могу никако да разумем -- зашто се овде мисли да је Грчка морала да узима кредита, да Грчка мора да буде у Еу, да Грци морају да имају добре плате и пензије и живе два и по пута боље него Срби a приближно истим стандардом као Словенија или Португал?

Заиста не разумем?
Или је то све због тога што се на Грчку пројектују све светске левичарске фрустрације?



priča se da su vučićevi botovi sa instrukcijama da na netu napadaju i grčku vlast i anti-merkel sentiment - za to plaćeni sendvičem i sokom.
brajoviću, ubi me ničim izazvana znatiželja, pa ako može info - šunka ili parizer, žuti ili crni sok?
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:55 06.07.2015

Re: WTF

Или, зашто нешто што мисли и спроводи 27 земаља ЕУ јесте мање демократично од оног што спроводи једна Грчка?

Нема ништа демократско у ЕУ, пошевши од тога да нико ту није дошао као изабрани представник народа, већ је цела ЕУ структура један згодан gravy train за разноразне медиокритете.
mariopan mariopan 09:09 06.07.2015

Re: WTF

Predrag Brajovic
gorran2
U suštini, obema stranama više odgovara mala pobeda nego velika drama.
Moguće je da se sad traga za preformulacijom deal-a tako da u suštini ostane isti, ali se svakoj strani ostavi mogućnost da proglasi pobedu.

... што би показало сву неозбиљност овог циркуса, бачених 6 месеци и салонске левичарске владе.

Nije ovo cirkus, to je bila pokazna vežba ali ti ništa iz toga nisi shvatio?
princi princi 09:17 06.07.2015

Re: WTF

alselone
... што би показало сву неозбиљност овог циркуса, бачених 6 месеци и салонске левичарске владе.


:) Demokratija je cirkus.

A ja to vidim kao potpuni poraz demokratije, poraz "evropskih vrednosti" i svu ogoljenost brutalnosti i samovolje u danasnjoj politici. Pored svih lepih reci, fraza kako smo napredovali kao civilizacija, kulture dijaloga (sad ce Goca da ga izdefinise) itd. i dalje je batina jedino sto se meri. Meni je to tuzno i drago mi je da je napravljen ovaj cirkus da se batina istera na sunce, do sada je bila sakrivena iza lepih reci. To je prvi korak ka otporu.


Nije cirkus, nego je igra u kojoj svaka strana pokusava da maximizuje dobitak, minimizuje gubitak. Svabe imaju batinu, ali nisu ni Grci bez aduta. Ova ostavka Varufakisa je izgleda ustupak Trojci.
mariopan mariopan 09:32 06.07.2015

Re: WTF

alselone
U toj (lako zapaljivoj) atmosferi koja može da se otme kontroli, niko na pregovore, ako do njih dođe, ne treba da nosi šibice sa sobom.


Bas tako. I retko demokratski potez Čelavog, da je prihvatio da ode zbog Majke Elade.

Neki novi ljudi. Čast, ponos, dostojanstvo iznad svega.
princi princi 09:35 06.07.2015

Re: WTF

mariopan
alselone
U toj (lako zapaljivoj) atmosferi koja može da se otme kontroli, niko na pregovore, ako do njih dođe, ne treba da nosi šibice sa sobom.


Bas tako. I retko demokratski potez Čelavog, da je prihvatio da ode zbog Majke Elade.

Neki novi ljudi. Čast, ponos, dostojanstvo iznad svega.

Dobro, Mariopan, ne preteruj, tu ima vise paraderije i samoreklamerstva nego dostojanstva.
mariopan mariopan 10:20 06.07.2015

Re: WTF

princi
mariopan
alselone
U toj (lako zapaljivoj) atmosferi koja može da se otme kontroli, niko na pregovore, ako do njih dođe, ne treba da nosi šibice sa sobom.


Bas tako. I retko demokratski potez Čelavog, da je prihvatio da ode zbog Majke Elade.

Neki novi ljudi. Čast, ponos, dostojanstvo iznad svega.

Dobro, Mariopan, ne preteruj, tu ima vise paraderije i samoreklamerstva nego dostojanstva.

Ima, znam, ali što da ne, ulog na stolu je veliki.
princi princi 10:25 06.07.2015

Re: WTF

principessa_etrusca
Или, зашто нешто што мисли и спроводи 27 земаља ЕУ јесте мање демократично од оног што спроводи једна Грчка?

Нема ништа демократско у ЕУ, пошевши од тога да нико ту није дошао као изабрани представник народа, већ је цела ЕУ структура један згодан gravy train за разноразне медиокритете.


Не волим изразе против gravy train, али тачно је да је основни проблем ЕУ потпуни недостатак демократичности и транспарентности.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:58 06.07.2015

Re: WTF

princi
principessa_etrusca
Нема ништа демократско у ЕУ, пошевши од тога да нико ту није дошао као изабрани представник народа, већ је цела ЕУ структура један згодан gravy train за разноразне медиокритете.


Не волим изразе против gravy train, али тачно је да је основни проблем ЕУ потпуни недостатак демократичности и транспарентности.


Веруј ми на реч да је тешко наћи други израз да се опише то премештање папира вамо- тамо, плаћено великим парама европских пореских обвезника.
qqriq qqriq 11:47 06.07.2015

Re: WTF

mala pobeda


U kom svetu ti zivis?
qqriq qqriq 11:49 06.07.2015

Re: WTF

Нема ништа демократско у ЕУ, пошевши од тога да нико ту није дошао као изабрани представник народа, већ је цела ЕУ структура један згодан gravy train за разноразне медиокритете.


Upravo.
qqriq qqriq 11:50 06.07.2015

Re: WTF

Neki novi ljudi. Čast, ponos, dostojanstvo iznad svega.


Upravo.
qqriq qqriq 11:51 06.07.2015

Re: WTF

šunka ili parizer, žuti ili crni sok?



blogovatelj blogovatelj 12:19 06.07.2015

Re: WTF

Izgleda da je grip toliko jak da prosto ne mozes izvuci se. Mozes da dobijes demokratske izbore ubedljivo, mozes da odvalis referendum, ne pustaju te i jebiga. Moras na kraju da uradis ono sto oni hoce.


Nema bato demokratija i referendum, nego pisani ugovor i pravo na svojinu.
Ako imam napismeno da sam ti dao pare, ima da ih vratis, ili ima da te nema.
Nije to EU izmislila, od kad je sveta stvari tako funkcionisu.
Imaju Japanci filozofiju da u svemiru postoje samo tri sile.
Prva je sila maca. Ako se ti i ja sukobimo, ja imam mac a ti ga nemas, sledi da si ti najebao. I tu nema izuzetka, to funkcionise kao gravitacija, tj uvek.
Druga sila je sila dragulja. Ako se ti i ja sukobimo, ti u ruci imas mac a ja imam dragulj, opet si ti najebao, jer ja imam jace oruzje od tebe. U slucaju Grcke ovo pravilo se primenjuje i vazi uvek, bez izuzetka.
I onda, treca sila, najjaca od svih sila u univerzumu, to je sila ogledala. Da gledas sam sebe u ogledalu, da vidis sta ne valja i da to sto ne valja popravis. To je jedino sto moze da povadi i Grke i Srbe, samo ni Grci ni Srbi to ne shvataju.
Ovaj blog je samo jedan od mnogih dokaza tome.
vera.nolan2 vera.nolan2 13:23 06.07.2015

Re: WTF

Морам признати да не разумем какав исход ти и други очекујете? Да ће Грчкој, одједном, да буде опроштен цео дуг?! Или, зашто нешто што мисли и спроводи 27 земаља ЕУ јесте мање демократично од оног што спроводи једна Грчка? Или -- то тек не могу никако да разумем -- зашто се овде мисли да је Грчка морала да узима кредите, да Грчка мора да буде у Еу, да Грци морају да имају добре плате и пензије и живе два и по пута боље него Срби a приближно истим стандардом као Словенија или Португал?

Заиста не разумем?
Или је то све због тога што се на Грчку пројектују све светске левичарске фрустрације?


Stvarno,ništa ne razumem ovu euforiju "pobede".



urbana_gerila urbana_gerila 14:06 06.07.2015

Re: WTF

blogovatelj
Izgleda da je grip toliko jak da prosto ne mozes izvuci se. Mozes da dobijes demokratske izbore ubedljivo, mozes da odvalis referendum, ne pustaju te i jebiga. Moras na kraju da uradis ono sto oni hoce.


Nema bato demokratija i referendum, nego pisani ugovor i pravo na svojinu.
Ako imam napismeno da sam ti dao pare, ima da ih vratis, ili ima da te nema.
Nije to EU izmislila, od kad je sveta stvari tako funkcionisu.
Imaju Japanci filozofiju da u svemiru postoje samo tri sile.
Prva je sila maca. Ako se ti i ja sukobimo, ja imam mac a ti ga nemas, sledi da si ti najebao. I tu nema izuzetka, to funkcionise kao gravitacija, tj uvek.
Druga sila je sila dragulja. Ako se ti i ja sukobimo, ti u ruci imas mac a ja imam dragulj, opet si ti najebao, jer ja imam jace oruzje od tebe. U slucaju Grcke ovo pravilo se primenjuje i vazi uvek, bez izuzetka.
I onda, treca sila, najjaca od svih sila u univerzumu, to je sila ogledala. Da gledas sam sebe u ogledalu, da vidis sta ne valja i da to sto ne valja popravis. To je jedino sto moze da povadi i Grke i Srbe, samo ni Grci ni Srbi to ne shvataju.
Ovaj blog je samo jedan od mnogih dokaza tome.


ćis zen, jbt.
alselone alselone 14:35 06.07.2015

Re: WTF

Ako imam napismeno da sam ti dao pare, ima da ih vratis, ili ima da te nema.


Pa nije bas tako. Eno kroz istoriju onoliko otpisa dugova i restruktuiranja. Previse seces pomenutim macem u komentarima poslednjih meseci.
blogovatelj blogovatelj 15:21 06.07.2015

Re: WTF

Pa nije bas tako. Eno kroz istoriju onoliko otpisa dugova i restruktuiranja.


Ima i toga, ali i to potpada pod pisani ugovor. Ili bude rat.
Ali nema referendumom da ja odlucim da tebi ne vratim tvoje pare, niti je ikad bilo, niti ce ikad biti.

Previse seces pomenutim macem u komentarima poslednjih meseci.


Britka sam uma, sta cu
I da budem iskren, nadavah se preporuka Brajovicu poslednjih meseci, da se zna. Vidim da je postala moda da ga se pljuje, razloga ne dokucujem. Ne kazem da je uvek u pravu, niko nije uvek u pravu, ali gledati gnjide tipa urbanog gorile kako pljuckaju ko picke najvece, da prostis, stvarno mi je otuzno. Mislim, prica je o ekonomiji, a gnjidavcu smeta sto Brajovic postavlja grafikone i tabele. Znaci ili je glup pa nema srednjoskolski nivo pismenosti da shvati poruku tabela i grafikona, ili je zlonameran. Reci mi sta mislis da je od ova dva?
urbana_gerila urbana_gerila 15:31 06.07.2015

Re: WTF

blogosmaratelj
Britka sam uma


već ste um i ti u istoj rečenici oksimoron, atribut "britki" tvori neku do sada neviđenu stilsku figuru nedokučivu kako jezikoslovcima tako i psihijatrima.
maksa83 maksa83 15:32 06.07.2015

Re: WTF

Ali nema referendumom da ja odlucim da tebi ne vratim tvoje pare, niti je ikad bilo, niti ce ikad biti.

Ne znam šta čitaš o svemu ovome, ali referendum uopšte nije bio o tome. Nigde, niko, nikad ni u jednom trenutku od tamošnjih zvaničnika nije rekao "da glasate da l' da vraćamo pare ili ne", niti je iko sa više od 2gr mozga tamo to tako shvatio.

Pitanje je bilo: "da li prihvatamo nametnute okvire restrukturiranja ili ne?"

Probaću da TL;DR-ujem stvar koliko je to moguće:

- Grci, dugujete pare.
- Dugujemo.
- Da vratite.
- Da vratimo, ali nemamo baš toliko.
- Onda ćete 'vako, 'vako i 'vako pa ćete d' imate da vratite. A i pozajmite još da vratite.
- Ok, tako ćemo.
<vreme prolazi>
- Grci, da vratite pare.
- E, ono "'vako-'vako-'vako" što ste nam rekli ... to ne radi, sad smo u još goroj buli.
- Nema veze, i dalje ćete tako.
- Ovaj...
- ... i da vraćate pare.
- Ok, videćemo sa plebsom šta misli o tome.

To ti je ukratko to.

alselone alselone 15:51 06.07.2015

Re: WTF

Reci mi sta mislis da je od ova dva?


Ih, pitanje je potpuno nepotrebno. Ali ono što krasi njega i tebe od skora u razgovoru je kompletna isključivost, nema medjurešenja, svet je potpuno jasan i jednostavan. Iako ste mi obojica drugari i poštujem vas, sve je teže razgovarati sa vama.

Ali nema referendumom da ja odlucim da tebi ne vratim tvoje pare, niti je ikad bilo, niti ce ikad biti.

Čisto kao islustracija onoga što sam rekao. Niti je ovo bila tema referenduma, niti je došao komunizam, niti... još par stvari koje si rekao. Ali je lepo prenaglasiti stav da bi mogao biti isključiv. Ako kažeš da se radilo na referendumu o traženju kompromisa onda ne možeš biti isključiv.
blogovatelj blogovatelj 15:51 06.07.2015

Re: WTF

To ti je ukratko to.


Dobro, u pravu si.
I, sta sad? Kad nemas pare, odgovor je samo da kazes "nemam bato, jebaji ga" i problem resen? Onda i ovaj sto ti je dao pare ima pricu spremnu za to, ne boj se. Kaze, dobro, nemas, al imas ostrva.
A oni kazu ocemo, al u q!
I tebi to sve ne sluti da ide u sve vece sranje i sve vecu nevolju? Ja vidim majmuna u tenku u svemu ovome, a kakav ce kraj price biti, stvarno ne mogu ni da naslutim.

PS. Hteo sam da kazem "al da das ostrva"
alselone alselone 15:52 06.07.2015

Re: WTF

- Ok, videćemo sa plebsom šta misli o tome.


Meni je posebno zanimljiv odnos političkih elita prema referendumima. Skoro pa najgora stvar koju mala država može da uradi je da pita narod šta misli o tome - Republika Srpska, Grčka, Škotska, Srbija svojevremeno itd.
urbana_gerila urbana_gerila 15:56 06.07.2015

Re: WTF

maksa83
niti je iko sa više od 2gr mozga to tako shvatio.


mLogo je, kume.
alselone alselone 15:59 06.07.2015

Re: WTF

Kaze, dobro, nemas, al imas ostrva.
A oni kazu ocemo, al u q!


Pa normalno. Jeste da su Nemci to vec spomenuli ali to je njihov fetis sa teritorijama. Najbolje jos da im oduzimaju teritoriju. Nisam jos cuo za drzavu kojoj su za dug uzeli teritoriju. A bilo je i bankrota i otpisa dugova.

Ako im hoce ostrva neka uzmu puske.
blogovatelj blogovatelj 16:03 06.07.2015

Re: WTF

Ali je lepo prenaglasiti stav da bi mogao biti isključiv. Ako kažeš da se radi traženju kompromisa onda ne možeš biti isključiv.


Nemam ja sta da budem iskljuciv ili ne. Postoje dve strane od kojih je jedna dala pare, druga ih uzela, pa sad nema da vrati. Njihov je problem, oni ce ga resiti, ja samo sa strane posmatram i stvarno me nije briga ko ce koga tu da zavrne. Ali apsolutno me nije briga. Tako da sto se ovog bloga tice, nisi u pravu, samo pokusavam da se zezam malo sa misljenjem vecine, jer kad ovoliko njih i ovako zadrvi bez argumenata, ja ne mogu da ne podjebavam, jace je od mene.
A iskljucivost? Za odredjene drustvene pojave mi se skratio fitilj, u pravu si, ni to nije sporno. Zato sto se decenijama u majcici Srbiji samo traze razlozi za nerad i odugovlacenje i neresavanje problema, a problema je previse.
Elaborirao bih i dalje, ali me obaveze zovu. Mozda nastavim kasnije.
blogovatelj blogovatelj 16:05 06.07.2015

Re: WTF

Pa normalno. Jeste da su Nemci to vec spomenuli ali to je njihov fetis sa teritorijama


Nisam mislio da bi to postala nemacka teritorija, vec da bi preuzeli hotele i dovodili turiste i tako bi se dug namirio.
maksa83 maksa83 16:07 06.07.2015

Re: WTF

I, sta sad? Kad nemas pare, odgovor je samo da kazes "nemam bato, jebaji ga" i problem resen?

Onda i ovaj sto ti je dao pare ima pricu spremnu za to, ne boj se. Kaze, dobro, nemas, al imas ostrva.

Sad ću opet da TL;DR-ujem scenario.

- Blogovatelju, pozajmio si pare.
- Jesam, da kupim deci 'leba i nikepatike i Zvezdine dresove.
- To ti je bilo glupo. Da vratiš pare.
- Da vratim.
- Ovim ritmom kojim ti kažem.
- Ovaj, ne mogu baš tako, žena, deca, staramajka nemoćna i otac invalid, troškovi, STR mi ne zarađuje toliko, loša su vremena, to znate i sami...
- Ako nećeš onda daj tvoj STR.
- Ali bez STR-a će dumrem od gladi i ja i žena i sitna deca i staramajka, ako možemo nekako da se dogovorimo...
- Il' daj STR ili da lomimo obe ruke.
- Ali ako mi polomite obe ruke ne mogu da vodim STR i da vam vraćam pare.
- Onda daj STR.
- Ali to mi dedovina, žena, deca, 'leba... ne umem ništa drugo da radim.

I sad, Blogovatelj može da kaže "ok, jebo sve ovo, evo vam STR, jebo vas STR i kvit smo" i da se misli u sebi "krenuću od nule, otvoriću drugi STR u drugom gradu, kovambrejebematerlihvarsku", ali taj pristup se ne skalira - to ne može da kaže oveće poluostrvo od 12 miliona ljudi, pošto im za šaltanje na neki drugi biznis treba puno vremena i puno para, koje nemaju (da, mogu još da pozajme, ha <zarez> ha <znak uzvika> ).

Grcite su, za razliku od ovih koji su im pozajmili pare, iskočili iz otomanskog zagrljaja pravo u ovo sada, oni za razliku opet od Poverilaca nisu imali vremena ni uslova da izgrade industriju, i to more i luke i ostrva na koje ih je Zevs bacio je manje više sve što imaju, i što će da imaju u dogledno vreme.

To ne znači da nisu trošili k'o blesavi i neplaćali porez.

I sad, predloži ti nešto.

Inače, ta fora - smotam te da se napozajmljuješ (da, postoje mehanizmi kojima se to radi, mahom se svode na korupciju establišmenta, a kad to ne prođe onda i pretnje, mada su pare često dovoljne), a znam da si nesposoban da vratiš, pa ću akonto toga da ti otmem sve što imaš je stvar koju rade krimosi-zelenaši od kad je sveta i veka, a bogami i Zapadne demokratije u poslednjih 100-ak godina. Ako ne znaš o čemu pričam ne mrzi me da ređam, ali mislim da ćeš umeti sam to da nađeš ako te stvarno interesuje. Umeo bi i Brajović to da nađe, ali mu se suši neki lepak trenutno...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana