B92 Blog    Članovi    ceda_urosevic    12. mart 2008 : sasvim običan dan vs. dan prepun besa

ceda_urosevic
00:40
SUB
15
MAR

12. mart 2008 : sasvim običan dan vs. dan prepun besa

Na petogodišnjicu ubistva Dr Zorana Đinđića, otputovao sam na nekoliko dana van Beograda. Zašto sam odabrao baš taj dan za putovanje, ne znam. Uspeo sam samo da pročitam brojne blogove na ovu temu, dve nedelje pre toga napisao sam svoj i tu se moj napor završio. Ono što je ostalo je bes. Potpuno nekonstruktivno izgladnelo osećanje koje ždere svaku misao čime postaje još više gladno.

 

Začarani krug u kome sam se vrteo, sva lica i reakcije koje sam tek usput opažao stapali su se u jedno jedino osećanje besa obavijeno nekom čudnom bezvoljnošću. Ljutnja i potreba da ošamarim svakog čoveka pored koga sam prolazio, a koji se po rezultatu mog odokativnog senzora nije mislima bavio temama kojima sam se ja bavio tog jutra obuzeli su me tako snažno da sam se posvađao sa prodavačicom na trafici na BAS-u.

 

Žena dosadnog izgleda i mirne naravi, ni kriva ni dužna, prokomentarisala je da je jutro lepo i pitala me gde putujem. Drsko sam joj uzvratio, obzirom da je očigledno ovaj dan nije previše doticao, niti je o njemu mislila - kako bih voleo da putujem daleko odavde, daleko iz ove zemlje, bar na odmor, ali da ovaj put, na žalost - neću odmaći daleko. Kao da je jedva dočekala, uzvratila mi je opaskom da je ipak kod nas najlepše. Sasuo sam joj, ni krivoj ni dužnoj, u lice izveštaj iz emisije «Dogodilo se na današnji dan» koja se neprekidno reprizirala u mojoj glavi, koji ni po čemu ne dokazuje da je kod nas najlepše i koji upravo dokazuje suprotni stav od onoga koji je ona iznela. Ostala je da me nepomično posmatra, pomalo se smešeći.

Nastavio sam dalje put perona na kome me je čekao Lastin autobus. Hodajući tako kroz masu ljudi, zaključio sam da su svi užasno zauzeti i blago nezainteresovani. Dve žene sa rumunskim torbama u rukama panično su tražile peron, majka sa detetom u rukama je bila upravo prosula kesicu čoko-smokija, stariji muškarac je ljuto gledao u svoj novčanik, beskućnik je zapomagao, likovi zaposleni na BAS-u su se smejali. Smorio sam se posmatrajući sve te ljude. Sve te polu-živote koji su pored mene prolazili i koji su duboko bili utonuli u senku onoga što se dogodilo pet godina ranije, potpuno nezainteresovani za razmišljanje o ovom danu i o posledicama ubistva Zorana Đinđića.

Shvatim u tom trentku - pa nisu ti ljudi toliko krivi, koliko sam ja bio spreman da tvrdim. Ko ih je opominjao da se sete? Ko im je rekao da treba da pamte? Ko ih je podsećao na najveću tragediju koja nam se dogodila u skorijoj istoriji?

Onda prelistam dnevnu štampu. Vidim, i danas traje kampanja da se ovo zaboravi. Da se niko ne okrene i ne zapita nad tim. Tabloide samo pogledom sortiram po naslovnim stranama. Retko se gde mogla videti vest koja podseća na 12. mart. Politika bez ijednog članka o atentatu. Na nekoj naslovnoj strani naslov «Zašto su ubijeni?» i slika Miloševića i Đinđića. Kasnije, Insajder, intervju sa Ružicom Đinđić, pa Veliki brat. Na RTS-u sam video kako se orkestrirano vrši zapljuvavanje ubijenog Zorana Đinđića, njegove porodice, njegovih saradnika i prijatelja i svih nas. Ne želeći da se ispovraćam na očigled porodice, promenio sam kanal.

 

Vidim, zatim, u vestima da se tehnički premijer spustio sa visina i na 3 minuta položio cveće na mesto gde je Zoran ubijen, zatim se, brzinom svetlosti, povukao u svoje misli. Blog Bebe Popovića kod BS, blogovi drugih autora na ovom sajtu i LDP-ova šetnja kao jedini časni izuzeci tog dana, saobraćaj u Beogradu blokiran na kratko dok se narod sećao ove užasne tragedije. Onda - ništa.

Vratili smo se svojim svakodnevnim zadacima, brigama i obavezama. Kao da se ništa dogodilo nije. I opet se upitam: Ko je kriv? Dvaput se pitam: Ko je kriv? Ko je kriv za ovu kolektivnu hipnozu? Ko nas je ovako lepo uljuljkao u stare mitove, stare nepostojeće dileme, ko nas je opet zavadio sa nama samima i stvorio atmosferu u kojoj se ne postavlja pitanje o ubistvu? Atmosferu, u kojoj se, i dalje, negira i obezvređuje sve što je taj jadni čovek uradio, sav njegov doprinos nama kao građanima, njegovo zalaganje i trud? Nije dovoljno što je mrtav. Treba još zaludeti Srbiju da nikad nije ni postojao. I izgleda da u tome uspevaju, u ogromnom broju slučajeva.

 

Onda su usledile neke od svakodnevnih brojnih posledica ubistva Zorana Đinđića.

 

Sutradan čujem, spremaju se radikali da sa DSS-om formiraju vladu posle izbora. Kažu, vreme je za saradnju. Kao, do sad nisu sarađivali. Uto pomislim - trebalo im je 5 godina da stvore takve okolnosti u kojima će ovakva vest postati potpuno očekivana i ova najava buduće saradnje vrlo izvodljiva. Trebalo je da prođe tačno ovoliko vremena, trebalo je stvoriti upravo ovakvu rezigniranost u inače izmorenom građanstvu, da ova najava postane pretnjom koja nikog ne plaši.

Demokratska stranka tj. Boris Tadić (koji je postao cela stranka) je jasno i glasno rekla ne LDP-u u Utisku nedelje, zatim u Blicu u Predsednikovom intervjuu. Bez ikakvih pregovora, eventualnih dogovora, bez ikakve realne ponude ove stranke - ne, ne i ne. pritom navodeći jednu od najočiglednijih laži koje sam ja ikada čuo.

Žao mi je, povredili ste mi sujetu: niste pozvali svoje glasače da glasaju za mene u drugom krugu predsedničkih izbora.

Iako je Čeda Jovanović još u 9.30 na dan izbora glasao. Kaže šarmantni Boris sa smeškom nepoverenja prema Čedi Jovanoviću i glasačima LDP-a, verujem da nije glasao za mene/verujem da nisu glasali za mene. Ja nisam glasao u drugom krugu, mnogi odavde jesu. Nije stvar kajanja, već stvar blama.

Ovo je stvarno ispala blamaža, i evo - ja se solidarišem sa svima odavde koji su glasali za Borisa Tadića i potpisujem - ja sam kreten, jer je on od mene napravio kretena. Kako? Rekavši da je pobedu na izborima izvojevao sam, bez nas, jer glasači LDP-a je l' te - za njega sto posto nisu glasali. Nije ni Čeda. Ma sve je Borisu jasno, video je on da je Čeda dao tajni znak svojim glasačima da «kao» izađu i da ga «kao» zaokruže. Nije naivan Boris. Ustvari, šta su ti ljudi radili tog dana? Glasali za Tomu Nikolića? Ko ume da računa, lako može da pretpostavi ko je doneo pobedu Borisu Tadiću na prethodnim predsedničkim izborima.

Kako se dogodilo da je DS postao stranka jednog čoveka? Kako je moguće da se DS ovoliko smanjio? Ima li još ljudi tamo koji se bilo šta pitaju u formulisanju politike stranke? Mislim, šta hoće, ničim izazvani apel Borisa Tadića da stranke koje hoće sa njim u Vladu koriguju svoju politiku: da se, na primer: LDP unazadi u LDF, pa da se pripoji DS-u iz kog je otišao kada je DS jasno prestao da sprovodi politiku koju je personifikovao Zoran Đinđić?

 

Meni se (iako to nije dobro) ovako više sviđa. Samostalno na izbore, pa da vidimo ko je za kakvu Srbiju. Ovu polu-ludu, neobaveštenu, nasamarenu, od srčanih oboljenja zbog podizanja kredita i dugova do guše obolelu, besnu i razočaranu, umornu i staru, u crnoj žalosti zbog «gubitka» Kosova, prodatu Rusima i zacementiranu Veljinom koncesijom, polupanih prozora u ime demokratije, pokradenu i nesigurnu, Srbiju Koštunice, Nikolića, Ilića, Dinkića i Tadića već imamo. Može samo da bude još gore. Da imamo Srbiju samo Koštunice-Nikolića-Ilića. Uz demokratsku opoziciju Srbije. Tada će verovatno, Boris Tadić želeti da stoji sa iste strane fronta. No, to nije izvesno.

Dok se «evropski orijentisane» stranke svrstavaju u kolone za trku koja im predstoji, mene zanima šta ste vi, kao pojedinci, smislili? Moguća su, verujem, dva scenarija:

11. maj 2008: radikali i DSS uz SPS imaju mogućnost da formiraju većinu i oforme vladu. To i čine.

Kako se ponašate 11. maja uveče? Možete li sebe da zamislite u ovim okolnostima?

11. maj 2008: Evropski orijentisane stranke dobijaju dovoljno veliku podršku građana da formiraju vladu.

Kako se ponašate do 11. maja?

Verujem da je drugi scenario nešto za šta svi navijamo. I za koji ćemo morati sami da se izborimo. Bez Borisa i bez podrške njegove lične stranke. Bez obaziranja na unapred rečeno ne. Mi smo ti koji treba da kažu, ne Boris Tadić. Kako se ponašate da se to ostvari?

Corax

 

Znate, 5 godina je prošlo uzalud. Nismo ni korak bliže boljoj budućnosti. Naprotiv, na korak smo do sunovrata u vremena protiv kojih je izvojevana pobeda 5. oktobra 2000. godine. Neki kažu da smo već tamo. Ja ne verujem da je tako. Verujem da je put za povratak unazad podmazan jako dobro za ovih 5 godina i da lagano hvatamo zalet da se stropoštemo do samog dna. Verujem da se o ovome odlučuje na narednim izborima. I da, verujem da sam u manjini. Ova zemlja je spremna za totalni pad na dno ka kome se kreće od 12. marta 2003. godine.

 

 

11. maj je dobra prilika da se to promeni. Pitanje je: kako dopreti do onih koji ne misle tako? Kako dopreti do onih kojima je svejedno zato što su ih tako ubedili? Kako dopreti do onih ljudi koje sam na BAS-u sreo i koje svakodnevno srećemo po ulicama naših gradova? Hoćete li da se uključite u kampanju? Hoće te li da agitujete za svoju stranku? A ko će, ako nećete vi? Mislite li, da je ovo stvarno referendum o našoj budućnosti?





Komentari (105)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Luka88  03:28 15.03.2008
Preporuka: 0

dan prepun besa

#Link  Replika: 4
slazem se, pocetak ove nedelje je bio tako prazan i izgledalo je kao da nista ne vredi; a sve je nerviralo. A i sad nije bas nesto bolje, barem kod mene.

Imam i jedno pitanje/ideju, znam da je neko spomenuo da su u nekoj kompaniji koja se bavi dizajnom. Meni je palo na pamet da bi mozda moglo da bude profi da neko napravi majce sa likom Djindjica u onom fazonu ko sto su Chegevaru napravili u 2 boje. Neko moze i biznis od toga da napravi (ako treba dodatna motivacija), a Djindjic nece biti zaboravljen.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  03:53 15.03.2008
Preporuka: 0

Kako dopreti?

nikako , jer je zacementirano.

jer je zacementirano.


NACELNIK BORSKOG OKRUGA
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  04:34 15.03.2008
Preporuka: 4

Petar Lukovic,


kao i uvek, tacno u cilj pogadja.

"...Ludilo oko izbora gde smo već sve saznali: da Koštunica neće u prvom krugu sa radikalima ali bi voleo da ga sguza primi u drugom, da Demokratska stranka sanja o pobedi sa strankama manjina i kriminalnom skupinom G17 plus, uz pomoć neobično nesrećnog i vidljivo retardiranog Rasima Ljajića, rent-a-Bošnjaka za svaku vrstu analne podrške, da se Srpski Pokret Obnove Vuka Draškovića nudi svima koji su spremni da povrate na ponudu i još se nekoliko puta ispovraćaju na Vuka i suprugu Danu, da se SPS Slobodana Miloševića ozbiljno sprema da podrži Tadića, da Nenad Čanak iz svojih lokalnih finansija/vizija podržava Tadića (koji mu se, inače, gadi), da Srpski radikali čekaju vekovnu priliku da postanu The Vlast u Srbiji... i da LDP juri svojih 6-7-8 odsto... slika je Srbije uoči novih, najnovijih izbora, jebali nas izbori u kojima svakodnevno živimo, večito očekujući da će Narod da odluči. Neće.

Narod je kolektivni kreten koji na kolena pada pred svakom vrstom obećanja: Koštunica im kaže da je Kosovo "lažna drava", oni svršavaju; Tadić im kaže da "Kosovo nikad neće biti član UN", oni svršavaju; RTS im kaže da su Srbi zapalili "granične punktove", oni svršavaju. Nijanse u razlikama između Nikolića, Tadića i Koštunice odavno nisu bitne: čas je, prijatelji, kažu nam, da svi zajedno ostvarimo ideju: "I KOSOVO, I EVROPA." Biće, naravno, ono što će se desiti: "NI KOSOVO, NI EVROPA." Samo je to prostor u kojem ćemo se godinama kretati. Unatraške, naravno, jer protiv sveta možemo ići samo tako da ne poštujemo nijedno pravilo!

01100908: BLEED IT OUT: Primalni strah da će, daleko bilo, bleed it out, Predsednik Boris Tadić u svoje izborne vizije uključiti LDP - odagnat je njegovim ljutitim interviewom na TV B92 u emisiji novak-DS-članice a voditeljice Olje Bećković, rešene da iza sebe ostavi erotski baggage Koštunice i kao New DS Woman posveti se mucajući finom Borisu, dajući mu dva sata da kenja naokolo; u frivolnom napadu lupetanja, Boris The President odbio je teorijsku mogućnost da sa strankom LDP uđe u predizbornu koaliciju, izoštravajući fokus do tačke priznanja "da on ne zna šta mu ta stranka radi iza leđa".

Ovakvo homofobično ludilo u obliku lutajućeg penisa koji kruži oko njegove ženstvene zadnjice bilo je samo uvod u Tadićevo priznanje da on zna da "Čeda Jovanović nije za njega glasao" u poslednjem krugu izbora, što je spektakularni pulp: je li ga Boris snimio, je li ga pratio iz vojnog DS satelita, otkud Boris zna šta je Čeda s listićem uradio, možda ga je sažvakao ili pocepao ili regularno ubacio u tzv. kutiju, reci nam, Borise, kako nas pratiš?

Sad kad je sve jasno: da Boris Tadić ne pripada nikakvoj razumnoj opciji jer je to čovek koji nema opciju nego predsedničku fotelju - divno je čuti da neće ništa da ima sa LDP. Horror-opcija glasi: da podrži LDP i pozove nas u kampanju za njega i Đilasa i Šapera i Krstića i Dinkića!

Pametni Tadić, gadljiv na svaku LDP nijansu, srećom, ostao je veran sebi: slatki, Kosovom natopljen penis Vojislava Koštunica izazovniji je od gorkih europskih integracija; jebeš Čedu, hoćemo Voju!

Borise, Nikoliću! "
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikolla90  13:18 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: dan prepun besa

Ja rezervišem odma' jednu..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  13:50 15.03.2008
Preporuka: 1

Re: Petar Lukovic,

Doc, imao sam ovih dana problema sa internetom, nisam ni video šta je PL pisao za ovonedeljni Feral. Da sam pročitao, nalepio bih i sam, možda i bez mog bloga (obzirom da se podudaraju) ali hvala ti, ima ko me menja kad mi zaverenici blokiraju pristup netu :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dracena  10:14 15.03.2008
Preporuka: 3

Uvek isto, samo malo drugačije

#Link  Replika: 30
Po mom shvatanju morala, oni koji svo svoje vreme koriste za opanjkavanje Demokratske stranke i Borisa Tadića, iako je jasno da su oni jedina šansa za Srbiju, da se izvuče, reši brdo svojih problema i priključi se u dogledno vreme EU, ne bi smeli da kukaju nad sporošću reformi.

Takodje po mom shvatanju morala, oni koji svo svoje vreme koriste za pljuvanje Borisa Tadića, uključujući i strašno klevetanje, izmišljanje, omalovažavanje i ismevanje, ne bi smeli da se ljute što Boris Tadić nije voljan da sa njima tešnje saradjuje.

Da su LDP-ove pristalice ovde na blogu samo 1% svojih pljuvačkih tekstova protiv DS-a i Tadića "žrtvovali" i posvetili analizi rada i političkih stavova radikala i socijalista (ponovo se ne zalažem za pljuvanje, jer od nasumičnog pljuvanja svi imamo samo štete), možda bi imali pravo da očekuju neku saradnju.

Čeda je bio u DS-u i pljuvao po rukovodstvu DS-a. Izašao, nastavio da pljuje. Osnovao LDP, i dalje pljuvao. Napravio koaliciju, i sad pljuje. Čik pogodi šta će raditi ako udje u koaliciju sa DS-om?

Koju korist Tadić može da ima od koalicije sa LDP-om? Niti u njemu ima nekih stručnjaka ili talentovanih političara, niti imaju neke rezultate za sobom, ni pojedinačno ni kao stranka, ni kontakte u inostranstvu nikakve nisu izgradili, većina gradjana u Srbiji je alergična na njih, pa bi samo došlo do transfera negativnog imiža, a još osvedočeno od svega na svetu najviše vole da lažu i kleveću, naročito protiv DS-a.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  11:06 15.03.2008
Preporuka: 6

Re: Uvek isto, samo malo drugačije

dracena
Takodje po mom shvatanju morala, oni koji svo svoje vreme koriste za pljuvanje Borisa Tadića, uključujući i strašno klevetanje, izmišljanje, omalovažavanje i ismevanje, ne bi smeli da se ljute što Boris Tadić nije voljan da sa njima tešnje saradjuje.

Koju korist Tadić može da ima od koalicije sa LDP-om? Niti u njemu ima nekih stručnjaka ili talentovanih političara, niti imaju neke rezultate za sobom, ni pojedinačno ni kao stranka, ni kontakte u inostranstvu nikakve nisu izgradili, većina gradjana u Srbiji je alergična na njih, pa bi samo došlo do transfera negativnog imiža, a još osvedočeno od svega na svetu najviše vole da lažu i kleveću, naročito protiv DS-a.

Da li vas nije bar malo sramota zbog svega ovoga što ste napisali?

Šta vi uopšte znate o moralu ? Kako se zove sankcija za nemoral ?

Zašto B.Tadić treba da ima korist od koalicije sa LDP-om ?

Nije iznošenje istine o DS-u i B.Tadiću pljuvanje !
Č.Jovanović je isključen iz DS-a a nije je sam napustio - dokle mislite da obmanjujete narod ?

Č.Jovanović kritikuje politiku koji vodi B.Tadić a ne njega lično.

Pošto ste vi časove pljuvanja učili na sastancima u DS-u, da vam malkice pojasnim šta je pljuvanje.
To su najvećim dijelom sve kvalifikacije koje se iznose na račun nečijih ličnih svojstava.

Primjeri iz prakse:

- Uvredljivo ponašanje prema g-dji Vesni Pešić od strane potpredsednika DS-a i ministra (ne)pravde g-dina D.Petrovića u TV emisiji.

- Jutrošnja izjava šefa poslaničkog kluba DS-a, gospodje Nade Kolundžije u emisiji "Dvougao" za Čedu Jovanovića ".. da je nezreo ".

Onaj koji sebi daje pravo da dijeli ovakve kvalifikacije mora prvo da se legitimiše i kaže za sebe je li i on "nezreo", "zreo" ili "prezreo", (a ima i i četvrto stanje).

Gospodin B.Tadić je dogadjaje u Somboru nazvao "nacionalizmom" iz ubjedjenja ili iz neznanja, treće biti ne može.
Ispred nosa mu je emitovan originalan snimak izjava organizatora te pro-fašističke manifestacije.
Vascijeli svijet takve manifestacije naziva rasizmom i fašizmom.

Pošto se ja ne slažem sa Tadićevim stavom vi ćete to da nazovete "pljuvanjem".

B.Tadić u emisiji UN izjavi da LDP nije pro-evropska stranka - to ne spada u pljuvanje ali jeste njegovo pogrešno zaključivanje na šta on ima apsolutno pravo i može da ga brani do sudnjega dana.

B.Tadić u UN izjavi da će Srbija sa Kosovom ući u EU a onda će tamo da spriječi ulazak Kosova u tu istu EU.

Da li je gledalac koji nije jedini primjetio ovu mudrost, pljuvao po B.Tadiću ili nije smio saopštiti ovo što smo svojim ušima čuli.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Sotirovic  11:19 15.03.2008
Preporuka: 1

Re: Uvek isto, samo malo drugačije


sentinel26,

svaka cast, potpisujem sve sto si napisao/la
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dracena  11:19 15.03.2008
Preporuka: 1

Re: Uvek isto, samo malo drugačije

E, sad si mi doakala, sve samim argumentima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  11:43 15.03.2008
Preporuka: 2

Re: Uvek isto, samo malo drugačije

dracena
E, sad si mi doakala, sve samim argumentima.

Niti sam vam "doakao" niti sam imao namjeru da vam "doakam". Glagoli akati i doakati nijesu sredstva mojeg djelovanja.
Ne brukajte se više. Ne vjerujem da ne znate šta su argumenti.

Da li je B.Tadić bar članstvu DS-a (ili Glavnom odboru) objasnio kako to misli da "poništi" veto Holandije, Belgije i V.Britanije na potpisivanje sporazuma sa Srbijom zbog neizručivanja ljudi optuženih za najteće ratne zločine Hagu?

Da li je bar na tom GO objasnio (podnio izveštaj) o neuspjelim prergovorima u vezi Kosova i razlozima za neuspjeh ili možda i on misli da to i ne treba?
Ili se možda rukovodi principom, šta ima gradjani to da znaju - neka jedu proje ako imaju i neka ćute.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dracena  13:12 15.03.2008
Preporuka: 1

Re: Uvek isto, samo malo drugačije

Ko o čemu, LDP o Tadiću.

Ja vama o vašem ponašanju, klevetanju DS-a i Tadića i zašto je sad toliko teško napraviti koaliciju LDP-a i DS-a, a vi uporno nastavljate jedno te isto. Kao da ovom sad, kobajagi objektivnom kritikom Tadićevih skorašnjih poteza možete izbrisati i poništiti sve laži koje su se u proteklom periodu valjale kao lavina, često iz čiste pakosti. Metod "klin se klinom izbija"? Ali on retko radi, uglavnom samo pogorša situaciju, naročito u politici.

Ali ne vredi mi više pokušavati. LDP-ovoj tvrdoglavosti, zagriženosti, slepilu, sebičnosti i egocentričnosti nema kraja.

I za mene lično je, vidim, bolje da ja ovde lepo stanem, da se ne brukam dalje ovako nemoralna, glupa, neinformisana, verovatno i fašista, jer ko zna kako se ova diskusija još može završiti. Možda se utvrdi nepobitno i objektivno (a kakvi bi LDP-ovci i mogli biti nego nepobitni i objektivni?) da sam i ratni zločinac, pa kud ću onda, jadna, moraću u šumu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  13:37 15.03.2008
Preporuka: 1

Re: Uvek isto, samo malo drugačije

Dracena, ostavite se praznih priča i posebno me zaobiđite u vezi sa Vašim shvatanjima morala.

Ovde nijedna laž nije iznesena niti sam imao nameru da "doakam" bilo kome, što reče sentiel26.

Kada budete prestali da sami širite laži i ogavne bljuvotine kojih smo svi bili svedoci ovde na blogu, onda ćete možda postati sagovornik koji je u stanju da govori o nekakvom moralu.

Na mom blogu niste dobrodošli sa tim istim manirima, ako možete da se uzdržite od ovih paušalnih izjava, kako je ovo što sam napisao pljuvanje (iako sam citirao Borisa Tadića, žao mi je ono su činjenice) onda nastavite sa komentarisanjem. Ako, pak - ne uspete u tome, biću prinuđen da reagujem.
Činjenice nam dajte. Ne verujem da ih imate. Ali, probajte.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  14:16 15.03.2008
Preporuka: 2

Re: Uvek isto, samo malo drugačije

dracena
Po mom shvatanju morala, oni koji svo svoje vreme koriste za opanjkavanje Demokratske stranke i Borisa Tadića, iako je jasno da su oni jedina šansa za Srbiju, da se izvuče, reši brdo svojih problema i priključi se u dogledno vreme EU, ne bi smeli da kukaju nad sporošću reformi. Takodje po mom shvatanju morala, oni koji svo svoje vreme koriste za pljuvanje Borisa Tadića, uključujući i strašno klevetanje, izmišljanje, omalovažavanje i ismevanje, ne bi smeli da se ljute što Boris Tadić nije voljan da sa njima tešnje saradjuje. Da su LDP-ove pristalice ovde na blogu samo 1% svojih pljuvačkih tekstova protiv DS-a i Tadića "žrtvovali" i posvetili analizi rada i političkih stavova radikala i socijalista (ponovo se ne zalažem za pljuvanje, jer od nasumičnog pljuvanja svi imamo samo štete), možda bi imali pravo da očekuju neku saradnju. Čeda je bio u DS-u i pljuvao po rukovodstvu DS-a. Izašao, nastavio da pljuje. Osnovao LDP, i dalje pljuvao. Napravio koaliciju, i sad pljuje. Čik pogodi šta će raditi ako udje u koaliciju sa DS-om? Koju korist Tadić može da ima od koalicije sa LDP-om? Niti u njemu ima nekih stručnjaka ili talentovanih političara, niti imaju neke rezultate za sobom, ni pojedinačno ni kao stranka, ni kontakte u inostranstvu nikakve nisu izgradili, većina gradjana u Srbiji je alergična na njih, pa bi samo došlo do transfera negativnog imiža, a još osvedočeno od svega na svetu najviše vole da lažu i kleveću, naročito protiv DS-a.


Po mom shvatanju morala, amoralno je predstavljati se za proevropsku stranku a pri tome glasati za Kastrovu Kubu u kojoj je tek pre par nedelja, gradjanima dozvoljeno da imaju televizore. Po mom shvatanju morala, amoralno je da Tadic nije ispunio do sada nijedno predizborno obecanje, a ponasa se kao da ih je sve ispunio. Po meni, amoralno je ne insistirati da se ispita politicka pozadina ubistva Zorana Djindjica, i kohabirati sa onima koji su u tom groznom cinu ucestvovali. Po meni, amoralno je pokloniti Rusima NIS i tako dovesti svoju zemlju u poziciju ruske kolonije.Zapravo , sve sto su od 2004. do sada Tadic i njegova stranka radili je amoralno. Ali da bi bi to uvideli moramo i sami biti moralni.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  14:36 15.03.2008
Preporuka: 2

Re: Uvek isto, samo malo drugačije

dracena, koja je razlika izmedju kritike i pljuvanja?
naravno, opste poznato (dozvoljavam da draceni nije poznato) je da se postavljanje u poziciju zrtve, zapravo stavlja u poziciju moralno cistog i ispravnog. buhu, jadan Toris...
malo o draceninom shvatanju morala:
dracena
Takodje po mom shvatanju morala, oni koji svo svoje vreme koriste za pljuvanje Borisa Tadića, uključujući i strašno klevetanje, izmišljanje, omalovažavanje i ismevanje,

dracena
Koju korist Tadić može da ima od koalicije sa LDP-om? Niti u njemu ima nekih stručnjaka ili talentovanih političara, niti imaju neke rezultate za sobom, ni pojedinačno ni kao stranka, ni kontakte u inostranstvu nikakve nisu izgradili, većina gradjana u Srbiji je alergična na njih, pa bi samo došlo do transfera negativnog imiža,

vidim da si zestoka protivnica pljuvanja, klevetanja, izmisljanja i laganja... naravno, vodim se tvojim shvatanjem morala. ipak je to tako uzviseno i svevisnje.

rab draceninog morala
KJG
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dracena  15:13 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: Uvek isto, samo malo drugačije

Čedo,
samo prvi moj komentar u ovom nizu se odnosio na vaš tekst. Ostala dva su bila odgovor Sentinel26.

Kada budete prestali da sami širite laži i ogavne bljuvotine kojih smo svi bili svedoci ovde na blogu, onda ćete možda postati sagovornik koji je u stanju da govori o nekakvom moralu.

Ne sećam da sam ovde iznela i jednu jedinu laž, a bljuvotinu pogotovu. I inače izuzetno retko lažem. A na blogu, gde sve ostaje zapisamo, posebno vodim računa da mi ne promakne čak ni neproverena informacija. Zato bi bilo dobro da kad ste mi već zalepili još par novih etiketa, bar navedete jednu laž i jednu bljuvotinu koju sam ja napisala.

A zauzvrat, ja ću vas podsetiti na onu fotografiju Tadića i neke devojčice i masne i prljave laži kojom se gomila LDP-ovih aktivista ovde danima nasladjivala, uprkos mojih upozorenja da pouzdano znam da to nije ta osoba. (Molim da je poštedimo ponovnog provlačenja kroz blato.) Takvih trikova je bilo na sve strane svaki dan. Ako vam nije dovoljno, začas ću ja pregledati ranije blogove i dovući vam gomilu materijala, samo kažite.

Nisam ni nameravala da se duže zadržavam na vašem blogu.

PS: Koliko vidim, sačuvali ste i staru, oprobanu tehniku ubedjivanja neistomišljenika: svi koliko vas je na jednoga (trenutno 5). Ništa novo pod kapom nebeskom. Lepo lepo, samo napred, daleko ćete dogurati, možda i do celih 3%.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  15:24 15.03.2008
Preporuka: 2

Re: Uvek isto, samo malo drugačije

Zato bi bilo dobro da kad ste mi već zalepili još par novih etiketa, bar navedete jednu laž i jednu bljuvotinu koju sam ja napisala.

Nikakve etikete Vam nisam lepio, do onih iza kojih ste već sami stali. Opet kažem, nije mi u interesu da ovde raspravljam sa Vama bilo o čemu što nije zasnovano na činjenicama. Činjenica je, da ste učestvovali u širenju odvratnih laži na ovom blogu. Kako?

Prostor koji ste posvetili kretenima koji nemaju šta drugo u životu da rade do da napadaju, vređaju i šire laži o onima koji su po svemu bolji od njih, jer drugih argumenata sem odvratnih bljuvotina nemaju. Taj prostor, na koji se umalo nisam ispovraćao je, zahvaljujući Vama dospeo ovde. Da budem sasvim precizan, radi se o blogu Pamte ljudi, pamte!!! (ali ima i drugih svetlih primera)

Obzirom da ste Vi postovali taj užas, ne mogu, a da ne zaključim da se sa tim slažete i da navedenih reči stojite. Pobogu, posvetili ste ceo svoj blog tome. Zato ste kao moj eventualni sagovornik o laganju i moralu potpuno diskreditovani. Tačnije, sami ste sebe diskreditovali.

Hvala što se nećete zadržavati ovde.
Ne brinite za procente, opustite se. Biće LDP dobro bez Vaše sekiracije.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dracena  15:46 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: Uvek isto, samo malo drugačije

Aaaa to? Pa jes' vala. Tu sam nalaagaaaala i nabljuvaaaala, ne pitajte!!! A i nastajaaaala se iza njiiih!
Nego, kad ću ja već jednom postati ratni zločinac? Kaaad? Kaaad? Recite mi, molim vas.
Mnogo volim prirodu, posebno šumu. :)))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  16:36 15.03.2008
Preporuka: 2

Re: Uvek isto, samo malo drugačije

dracena
Ko o čemu, LDP o Tadiću.
Ja vama o vašem ponašanju, klevetanju DS-a i Tadića i zašto je sad toliko teško napraviti koaliciju LDP-a i DS-a, a vi uporno nastavljate jedno te isto. Kao da ovom sad, kobajagi objektivnom kritikom Tadićevih skorašnjih poteza možete izbrisati i poništiti sve laži koje su se u proteklom periodu valjale kao lavina, često iz čiste pakosti. Metod "klin se klinom izbija"? Ali on retko radi, uglavnom samo pogorša situaciju, naročito u politici.

Ali ne vredi mi više pokušavati. LDP-ovoj tvrdoglavosti, zagriženosti, slepilu, sebičnosti i egocentričnosti nema kraja.

I za mene lično je, vidim, bolje da ja ovde lepo stanem, da se ne brukam dalje ovako nemoralna, glupa, neinformisana, verovatno i fašista, jer ko zna kako se ova diskusija još može završiti. Možda se utvrdi nepobitno i objektivno (a kakvi bi LDP-ovci i mogli biti nego nepobitni i objektivni?) da sam i ratni zločinac, pa kud ću onda, jadna, moraću u šumu.

To Dracena,

1) - Nijesam član LDP-a (niti druge stranke) i pišem i govorim isključivo u svoje ime.

2) - B.Tadića nijesam oklevetao, a za sve što sam spomenuo postoje egzaktni dokazi i vama poznati.
- - Navedite bar jednu "neistinu" koji sam ja napisao o B.Tadiću.

3) - B. Tadić nije Bog da ne ne smije kritikovati. Kada bih htio namjerno i specijalno samo njega da kritikujem jedan cijeli blog bi bio nedovoljan. Zbog diletantskog vodjenja pregovora o Kosovu i on i Koštunica bi trebali sami da se udalje od politike što je više moguće.

4) - Vi ste započeli priču o "pljuvanju" a ne ja, ja sam vam naveo primjere "pljuvačke" iz DS-a.

5) - LDP vam, čini mi se, nije ni nudio koaliciju, već je samo saopštio sa kime nije isključena koalicija što se njih tiče, a B.Tadić odmah skočio ka da mu je neko prosuo lonac vrele vode na glavu.

6) - SPO je 2003.godine aktivno sa DSS i G-plus-minus - učestvovao u čerečenju DS-a i Vlade Z.Djindjića, pa ipak su prihvatljiviji kao koalicioni partneri od LDP-a.
Da li je to SPO možda vratio neki od onih 700 stanova nazad državi ili je Vuk priomijenio i odijelo i ćud!?

7) - Onome koji ne zna kakva je sankcija za nemoral ne može se vjerovati u znanje o moralu.

8) - Zanima me kako ste saznali da se ratni zločinci nalaze u šumi, a ako znate još i u kojoj, recite želim da je zaobilazim naširoko ?

9) - Mene i još po nekoga zanima takodje zašto se ta vaša nova (stara) koalicija plaši Karline knjige !?

10)- Moj nenaručeni savjet, "da se ne brukate", nije upućen vama lično već vama kao članu i DS-u kao stranci.
Ništa lakše, zanemarite ga ako vam je višak.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dracena  09:06 16.03.2008
Preporuka: 0

Re: Uvek isto, samo malo drugačije

Nemam nameru da odgovaram na sve vaše tačke i tačkice da se ne bih brukala dalje ovako nemoralna i glupa.
Samo mi se čini da bi čitaoce ipak moglo zanimati šta ja mislim o ovom poredjenju:
SPO je 2003.godine aktivno sa DSS i G-plus-minus - učestvovao u čerečenju DS-a i Vlade Z.Djindjića.

Da, po tome ste svi isti.
pa ipak su prihvatljiviji kao koalicioni partneri od LDP-a

I da, G17+ jeste prihvatljiviji, prvo zato što je prestao sa pljuvanjem po DS-u vrlo brzo nakon izbora i time pokazao da njihovi političari imaju neku orijentaciju. LDP nema nikakvu orijentaciju. Kao muve bez glave letite od jedne ideje do druge. Ništa ne dovršavate, smo trošite jednu po jednu ideju, svoje i naše vreme, onda letite ka sledećoj, zalećete se, srljate, petljate, lažete. Sve to uz strašnu dreku kao stari Huni. Ali dok je taktika psihološkog rata tj. zastrašivanja protivnika urlanjem kod starih Huna bila praćena i vodjena sjajnom strategijom, jasnim ciljevima, potpuno racionalnim procenama situacije, kod LDP-a nema ni strategije, ni orijentacije, ni jasne vizije, ni racionalnosti, ni pameti. Samo besomučno urlanje koje se gradjanima Srbije već popelo na vrh glave.

G1+ ima i drugih prednosti nad LDP-om. Ima nekoliko pametnih političara u vrhu stranke, ima dosta stručnjaka, ima kakve-takve kontakte u inostranstvu, jasan politički cilj i viziju kakvu Srbiju želi i nameru da to ostvari.

Za razliku od G17+, cilj LDP-a je jedino da se dokopa parčeta vlasti. Ne valja vam rukovodstvo. Ne valja vam Čeda, Biljana, Prokić, Samardžić. Ako hoćete nešto da uradite, prvo njih promenite, pa polako gradite stranku.

(Postoji u vašoj nazovi politici jedna "glavna greška", koju vam, medjutim, nikad neću reći, jer sam glupa i nemoralna. Dosetite se sami. Možete vi to, pošto ste najpametniji, najbolji, najlepši, najmladji, ma skroz naj.:))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  13:01 16.03.2008
Preporuka: 1

Re: Uvek isto, samo malo drugačije

dracena
Nemam nameru da odgovaram na sve vaše tačke i tačkice da se ne bih brukala dalje ovako nemoralna i glupa.
Ove vaše epitete ste sami sebi prišili pa ako vam se svidjaju, šta ja imam sa tim. Ja nijesam rekao da ste nemoralni, jer to ne znam i ne želim da znam, napisao sam "da o moralu ne znate ništa", to i sada tvrdim - onaj koji ne zna kakva je sankcija za nemoral - ne zna ništa ni o moralu i treba da izbegava tu priču. A vi pošto vam se toliko svidja samo nastavite.
Samo mi se čini da bi čitaoce ipak moglo zanimati šta ja mislim o ovom poredjenju:
SPO je 2003.godine aktivno sa DSS i G-plus-minus - učestvovao u čerečenju DS-a i Vlade Z.Djindjića.
Da, po tome ste svi isti.

Napisah da nijesam član nijedne stranke i da me ne trpate u te vaše "sve iste". Poznato je cijeloj Srbiji ko je sve i kako učestvovao u rušenju Vlade Z.Djindjića, a poznato je i to da su ti isti sada najveći prijatelji rukovodstvu DS-a. Ne treba da se stidite ni da se krijete.

I da, G17+ jeste prihvatljiviji, prvo zato što je prestao sa pljuvanjem po DS-u vrlo brzo nakon izbora i time pokazao da njihovi političari imaju neku orijentaciju. LDP nema nikakvu orijentaciju. Kao muve bez glave letite od jedne ideje do druge. Ništa ne dovršavate, smo trošite jednu po jednu ideju, svoje i naše vreme, onda letite ka sledećoj, zalećete se, srljate, petljate, lažete. Sve to uz strašnu dreku kao stari Huni. Ali dok je taktika psihološkog rata tj. zastrašivanja protivnika urlanjem kod starih Huna bila praćena i vodjena sjajnom strategijom, jasnim ciljevima, potpuno racionalnim procenama situacije, kod LDP-a nema ni strategije, ni orijentacije, ni jasne vizije, ni racionalnosti, ni pameti. Samo besomučno urlanje koje se gradjanima Srbije već popelo na vrh glave.

Ako može jedno pitanjce, kada je tačno G-plus-minus prestao da "pljuje" po DS-u i da li je polizao sve ono što je ispljunuo, važno je da znamo možda će još neko hteti na tu trpezu Grčkog alfabeta.

Ove "pohvale" koje ste uputili LDP-u ste mogli da odvojite, jer ja nijesam njihov advokat, nemojte se mnogo radovati presudi gradjana, biće ona veoma bolna za vas.
G1+ ima i drugih prednosti nad LDP-om. Ima nekoliko pametnih političara u vrhu stranke, ima dosta stručnjaka, ima kakve-takve kontakte u inostranstvu, jasan politički cilj i viziju kakvu Srbiju želi i nameru da to ostvari.

Ovo mi je posebno drago što čujem, samo mi nije jasno što taj "pametni" nije bio predsednik ili potpredsednik Vlade. Nijeste valjda mislili na onoga što je nosio novac u Moskvu, ili na onoga što je pravio N.Štedionicu ili onoga što je "istraživao" na Kipru dje su narodne pare, a možda na svu "trojicu".
Za razliku od G17+, cilj LDP-a je jedino da se dokopa parčeta vlasti. Ne valja vam rukovodstvo. Ne valja vam Čeda, Biljana, Prokić, Samardžić. Ako hoćete nešto da uradite, prvo njih promenite, pa polako gradite stranku.

Jeste i B.Tadić je čini mi se rekao da je članstvo LDP dobro samo "..im ne valja rukovodstvo."
Svi ovi koje ste prozvali mi se posebno dopadaju, a tek što mi se dopada pisanje Petra Lukovića, imam namjeru da se družim sa njim. Od kako njega čitam, sve više mi dolaze ideje da mu se (perom) pridružim.
(Postoji u vašoj nazovi politici jedna "glavna greška", koju vam, medjutim, nikad neću reći, jer sam glupa i nemoralna. Dosetite se sami. Možete vi to, pošto ste najpametniji, najbolji, najlepši, najmladji, ma skroz naj.:))))

Žao mi je što nijesam malo mladji pa da budem u društvu ovih najpametnijih, najboljih, najljepših. Pohvale treba od njih da dobijete. Zaslužili ste.
Možete i vi da se pohvalite mladošću, imate onakog ministra inostranih djela, šta ga nejma na daleko.
Kažu da ga je Z.Djindjić izbacio iz kancelarije a sada ima čast da brani medjunarodno pravo i medjunarodni ugled Srbije.

P.S. Posebno mi je milo em drago što nemate nijednu primjedbu na ona moja zapažanja o (ne)radu G.Tadića i DS-a koja sam ja lično napisao (niko mi nije šapnuo, ni LDP).
Ne rekoste u kojoj šumi su oni ratni zločinci.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  18:13 16.03.2008
Preporuka: 1

Re: Uvek isto, samo malo drugačije

Čeda je bio u DS-u i pljuvao po rukovodstvu DS-a. Izašao, nastavio da pljuje. Osnovao LDP, i dalje pljuvao. Napravio koaliciju, i sad pljuje. Čik pogodi šta će raditi ako udje u koaliciju sa DS-om?

što?
ne sme da se kritikuje?
u kojoj to demokratiji?
srpskoj?
osim toga, nije izašao nego je izbaćen. mala razlika.

a inače svi vi što glasate za ds pitajte svoje u glavnom odboru kako su to izglasali da će u koaliciju sa sps posle izbora.
toliko su još uvek pametni da ne smeju baš za izbore.
znači, sa istim onim koji su ih tabali 20 godina. doduše ne i tadića. on se tada nije eksponorao.
Koju korist Tadić može da ima od koalicije sa LDP-om?

najveću korist bi imao od radikala. al neće radikali s njim.
zato se odlučio za sps, inaće mamu rođenu radikala.
Niti u njemu ima nekih stručnjaka ili talentovanih političara, niti imaju neke rezultate za sobom, ni pojedinačno ni kao stranka, ni kontakte u inostranstvu nikakve nisu izgradili, većina gradjana u Srbiji je alergična na njih, pa bi samo došlo do transfera negativnog imiža, a još osvedočeno od svega na svetu najviše vole da lažu i kleveću, naročito protiv DS-a.


hahahahahha
u ds sve sami stručnjaci.
vuk jeremić, šaper, đilas, krstić...
ma savršeni su.

svi smo mi pomalo socijalisti



svetski ljudi.





a veze sa inostranstvom su im one koje im je ostavio đinđić.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  19:51 16.03.2008
Preporuka: 0

Re: Uvek isto, samo malo drugačije

dracena
Aaaa to? Pa jes' vala. Tu sam nalaagaaaala i nabljuvaaaala, ne pitajte!!! A i nastajaaaala se iza njiiih!
Nego, kad ću ja već jednom postati ratni zločinac? Kaaad? Kaaad? Recite mi, molim vas.
Mnogo volim prirodu, posebno šumu. :)))))


nije stvar u tome da li si se nalagala il nisi. nego si na kvarno zabranila komentarisanje. to je big prpblem.

a za šumu pitaj stručnjake koji su kidnapovali stambolića. možda ti kažu u poverenju, jerbo vidim da se naveliko šuška da će ds u koaliciju sa sps posle izbora. to je ta stranka, stručnjak za zatrpavanje ljudi po šumi.

p.s. bila sam na otkrivanju spomenika ivanu stamboliću na fruškoj gori, to jest na obleležavanju mesta gde ja zakopan. ima da se hoda i hoda. hodajući, mislila sam ko zna koliko ima takvih grobova po toj i drugim šumama od 90 pa naovamo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  20:42 16.03.2008
Preporuka: 0

Re: Uvek isto, samo malo drugačije

Ko o čemu, LDP o Tadiću.

ko o čemu draca o ldp-u.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  20:52 16.03.2008
Preporuka: 0

Re: Uvek isto, samo malo drugačije

Po mom shvatanju morala, oni koji svo svoje vreme koriste za opanjkavanje Demokratske stranke i Borisa Tadića, iako je jasno da su oni jedina šansa za Srbiju, da se izvuče, reši brdo svojih problema i priključi se u dogledno vreme EU, ne bi smeli da kukaju nad sporošću reformi.


kakvo je tvoje shvatanje morala?
ajde nas uputi?
jel tvoje shvatanje podrazumeva da ds može sa sps-om?
jel podrazumeva da učestvuje u organizaciji veličanstvenog mitinga s radikalima?
to što je tadić zbriso u rumuniju i zaprepastio i samog predsednika rumunije (digo ga od ručka takoreći), ništa ga ne pere, jer je mitning ogranizovala vlada srbije gde sedi 15 ds ministara.
jel po tvom shvatanju morala morlano da se laže narod i da mu se priča da će kosovo ostati u srbiji a tačno zna da neće nikad više?
jel po tvom shvatanju morala morlana izjava tadića da ćemo da uđemo u evropu da sprečimo kosovo da uđe u eu?
znači uinat albancima a ne zbog vrednosti eu.
čudan je taj moral ako ne vidi ni u čemu problem.
da ne spominjemo ustav, kubu i slično.
najblaže rećeno čudan.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dracena  22:52 16.03.2008
Preporuka: 1

Re: Haže, Haže, mali vraže

Gde si ti dosad da me proglasiš ratnim zločincem, pa da me juriš po šumama i gorama?
Gledala Čedu?

Da li je Čeda leptir koji sanja da budi Srbiju, ili je on leptir koji sanja da budi Srbiju?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  23:29 16.03.2008
Preporuka: 0

Re: Uvek isto, samo malo drugačije

Lepo lepo, samo napred, daleko ćete dogurati, možda i do celih 3%.

ma da. najbolje.
a vi da sacuvate kosovo i da tuzite sve koji su priznali kosovo (i metohiju).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  00:00 17.03.2008
Preporuka: 0

Re: Haže, Haže, mali vraže

Da li je Čeda leptir koji sanja da budi Srbiju, ili je on leptir koji sanja da budi Srbiju?

više me podseća na ministarstvo za saradnju sa hagom.
mogla bi tamo kod rasima da se uglaviš.
delite iste stavove. rasim bi umro od sreće.
kako te samo prpusti do sada.
valjda je to bio nesmotren brišući let.

novo odelo za koalicju sa sps-om

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  00:03 17.03.2008
Preporuka: 1

Re: Haže, Haže, mali vraže

dracena
Gde si ti dosad da me proglasiš ratnim zločincem, pa da me juriš po šumama i gorama?
Gledala Čedu?
Da li je Čeda leptir koji sanja da budi Srbiju, ili je on leptir koji sanja da budi Srbiju?

Po šumama i gorama,
Te ulice Knez Mikajlove,
Idu čete s patikama
Slavu borbe pronose.

Rumuniju mnogo volim
Skoro kao Srbiju
A Kosovo tek da znate
Kao svoju vamiliju.

Zakletva je moja sveta
Još da sredim onog Čedu,
Na sve četir strane sveta.
Tad će biti sve u redu.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  00:11 17.03.2008
Preporuka: 0

Re: Haže, Haže, mali vraže

Gde si ti dosad da me proglasiš ratnim zločincem

nisi ti razni zločinac al si dobar relativizator.
ti su jako na ceni.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  01:11 17.03.2008
Preporuka: 1

Re: Uvek isto, samo malo drugačije

Čeda je bio u DS-u i pljuvao po rukovodstvu DS-a. Izašao, nastavio da pljuje

nije izašao, izbačen je
nije pljuvao, kritikovao kohabitaciju

, iako je jasno da su oni jedina šansa za Srbiju, da se izvuče, reši brdo svojih problema i priključi se u dogledno vreme EU, .

hahahahhahahaha pomoću trikova?


u dogledno vreme?
kad nam životi više ništa ne budu žnačili i kada nam više neće biti važno jer ćemo biti kako ko- neko na Novom, neko na Orlovači

Koju korist Tadić može da ima od koalicije sa LDP-om?

to i ja kažem . da bi imao neku korist BT bi morao prvo da razume.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  01:52 17.03.2008
Preporuka: 0

Re: Uvek isto, samo malo drugačije

PS: Koliko vidim, sačuvali ste i staru, oprobanu tehniku ubedjivanja neistomišljenika: svi koliko vas je na jednoga (trenutno 5). Ništa novo pod kapom nebeskom. Lepo lepo, samo napred, daleko ćete dogurati, možda i do celih 3%.

ne, tvoja tehnika je oprobana. nalepiš link i zatvoriš za komentare.
to je zbilja super.
ko ovi političari na konferenciji za štampu.
izbrbljaju šta ima i kažu - nema pitanja.
provereno radi. šta ima da pitaš, ja sam tvoj bog.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  02:09 17.03.2008
Preporuka: 0

Re: Uvek isto, samo malo drugačije

znaš šta bejbi,
najbolje bi bilo da se svi presele na kosovo i da pokažu patriotizam na delu.
ds & dss & g17+ & sps & sps & nova srbije sve sa glasačima i eto ih više nego albanaca.
a da nas pola miliona il koliko već, lepo tužni ostanemo ovde.
a mogu i da ga prekrste u nova srbija.
pa da proglase nezavisnost:)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dracena  08:14 17.03.2008
Preporuka: 1

Re: Haže, Haže, mali vraže

mogla bi tamo kod rasima da se uglaviš.

Ma pitala ja, al' on, cicija, ne da.
"Rasime, druže iz vojske", kažem mu ja, "Jel' ako da se ja uglavim tamo kod tebe?"
A on će meni "Ne može Dracena, jesi luda?"
"Šooo?", pitam dalje.
"Nemaš gde. I ove ću morati da otpustim, da napravim mesta za Čedine. Vidiš, bre, koliko je njih? A glaaadniiii!
A sve stručnjak do stručnjaka. Pa sve crtaju gradjanima Srbije."
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  11:42 17.03.2008
Preporuka: 0

Re: Haže, Haže, mali vraže

dracena
mogla bi tamo kod rasima da se uglaviš.

Ma pitala ja, al' on, cicija, ne da.
"Rasime, druže iz vojske", kažem mu ja, "Jel' ako da se ja uglavim tamo kod tebe?"
A on će meni "Ne može Dracena, jesi luda?"
"Šooo?", pitam dalje.
"Nemaš gde. I ove ću morati da otpustim, da napravim mesta za Čedine. Vidiš, bre, koliko je njih? A glaaadniiii!
A sve stručnjak do stručnjaka. Pa sve crtaju gradjanima Srbije."

pa dobro, nema kod rasima, al ne zna čovek šta propušta.
al možeš kod voje (brajovića).
vidi se talenat za pisanje.
šteta što je neprovaljen.
vidi samo ovaj dijalog. pa ovaj subjekt.
možeš i olji bećković da smišljaš nasove za utuske.

p.s. nego što si zatvorila bgog za komentare?
nikako da odgovoriš.
ne da tata?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  12:35 17.03.2008
Preporuka: 1

Re: Haže, Haže, mali vraže

Dracena, ljubazno Vas molim da prestanete. Ova, ničim izazavana i zamorna "rasprava" ne vodi ničemu, ako imate nešto konstruktivno da kažete, konkretno - nešto što ne podrazumeva Vaše izmišljene dijaloge sa ministrima u ostavci, kao ni manifestovanje Vaše imaginacije u vezi sa LDP-om, slobodni ste da pišete ovde. Ukoliko ovo počne u nedogled da se ponavlja, kako je krenulo, biću prinuđen da reagujem.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dolybell  21:29 19.03.2008
Preporuka: 0

Re: Uvek isto, samo malo drugačije

- Jutrošnja izjava šefa poslaničkog kluba DS-a, gospodje Nade Kolundžije u emisiji "Dvougao" za Čedu Jovanovića ".. da je nezreo ".


asocijacija: ali je MEDVEDEV ZREO
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zekkah  11:44 15.03.2008
Preporuka: 1

DS

#Link  Replika: 2
treba pustiti da se sroza do kraja.Od Djindjicevog DS-a nije ostalo ni d.Nish je nekad imao jedan od najjacih lokalnih odbora,a sad ga vode bivsi julovci i mladi socijalisti koji nemaju nikakvu ideju ni u pokusaju,ali bitno je da svi svrsavaju na ime Borisa Tadica...
Samo neka nastave sa pljuvanjem LDP-a,racun stize za naplatu vec 11.maja uvece.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
miraf  13:33 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: DS

znam mnoge koji su vec u prvom krugu predsednickih izbora glasali za BT,iako su simpatizeri LDP-a,iz straha da bi vec tada mogao da pobedi TN.Dzaba sam im objasnjavala da ce biti drugi krug,strah od pobede radikala je bio veci.Tako da ni u prvom krugu BT nije dobio glasove samo svojih simpatizera.Jednostavno ljudi su kod nas valjda navikli da glasaju za manje zlo,umesto da glasove daju strankama i ljudima koje podrzavaju i kojim veruju.Zalosno je sto je tako.Nadam se da ce se vecina opametiti do 11.maja,inace nam nema spasa...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  00:08 17.03.2008
Preporuka: 0

Re: DS

treba pustiti da se sroza do kraja.Od Djindjicevog DS-a nije ostalo ni d.

pa zar nisu srozani?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gandra  14:02 15.03.2008
Preporuka: 1

podela....pljuvanje....

#Link  Replika: 2
Od pocetne euforije, koju sam osetio prilikom citanja ovog bloga, dodjoh do osecanja blagog gadjenja kada procitah sve komentare na kraju.
ZAR OPET ista greska. Zar smo tako brzo zaboravili kako je onaj necuimedamuspomenem koristio tehniku - zavadi pa vladaj. Koliko smo godina duze ostali u gulagu zbog svadja, sujeta.......tadasnje opozicije, necu sada o toj temi, proslost je tu da nucimo lekcije.......da vidimo sta nas ceka....
Prvo pustite politicare na stranu, koliko puta smo bili svedoci svadja, vulgarnosti i na kraju opet zajedno sede, saradjuju ( formiranje poslednje vlade - odlican primer ).....
Drugo, kao covek koji nije nikada bio clan ni jedne stranke, osecam da imam pravo da kritikujem one za koje sam-cu glasao. Imam dosta zamerke na odluke, rad DS-a a isto tako i LDP-a, no o tome drugom prilikom.
Trece, ajde da vidimo kako da pobedi proEU opcija, kako moze da sama formira vladu ( DS + LDP+ G 7+ LSDV+manjine ). U kakvoj opciji mogu imati 129+poslanika?

Znam ljude koji ne bi izasli da glasaju za zajednicku listu DS+LDP, neki su clanovi, simatizeri DS a neki LDP-a. Mislim da ne gresim da je verovatnoca da odvojeno sakupe vise poslanika veca nego ako su zajedno. Zamislite propagandu: "evo sada su pale maske zajednicka lista onih koji su za nezavisno Kosovo i onih koji ga kao brane", i razne varijacije na tu temu.
Potpisujem da ce siri blok stanaka koje su proEU da formira vladu ako imaju sanse za to. Ako nema mogucnosti za tako nesto, kompromisi.....situacija koja mi se ne svidja nam sledi....o ostalim opcijama NE razmisljam.....

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  14:09 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: podela....pljuvanje....

Znam ljude koji ne bi izasli da glasaju za zajednicku listu DS+LDP, neki su clanovi, simatizeri DS a neki LDP-a.

Slažem se. Zato sam i napisao da je možda bolje svako za sebe, ne bi bio prvi put.
Lepo ste primetili, oni koji nemaju odgovor na to kako da se ovo osećanje koje nam je negde svima zajedničko artikuliše u konstruktivnu saradnju, već kreću da optužuju kako se zapravo radi o neosnovanom pljuvanju DS-a, iako je svaka kritika vrlo osnovana. Nema kompromisa oko suštinskih pitanja. Hvala na komentaru.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  20:54 16.03.2008
Preporuka: 0

Re: podela....pljuvanje....

Trece, ajde da vidimo kako da pobedi proEU opcija, kako moze da sama formira vladu ( DS + LDP+ G 7+ LSDV+manjine ). U kakvoj opciji mogu imati 129+poslanika?

ma vidiš da neće. oće sa sps. dopao im se mrkonjić mnogo a zaboravili su ratove, raztne zločine, hladnjače, sankcije....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vucko  15:53 15.03.2008
Preporuka: 4

O sujetama

#Link  Replika: 47
Kad je reč o sujetama - ja se samo nadam da ovaj razlaz LDP i SDV ne ugrozi prelazak cenzusa za LDP. Srećom je rezultat LDP na predsedničkim izborima dobar znak, koliko sam video. Nadam se da će biti bar toliki 11. maja, kada će nam, na žalost, svaki glas biti važan i ni jedan ne sme biti rasut. Ako tu uspemo, ne sumnjam u uspešnost formiranja postizborne koalicije, bez obzira na fekalije koje sada lete na sve strane (a i leteće sigurno i više do tada).

Inače, zar nije malo neobično (sve da i zanemarimo ove analne aluzije Pere Lukovića, gore u tekstu koji je prenela Doktorka i sve ostale verbalne egzibicije, uključujući i ove ovde na blogu) naći se toliko "uvređen" što je Tadić rekao da DS neće u predizbornu koaliciju sa LDP, ako uzmemo u obzir činjenicu da LDP (ili Čeda, ili njihovi/njegovi advokati) vodi sudski proces protiv visokih funkcionera DS i G17+, poput Đelića i Dinkića - za zločinačko udruživanje? "Samo smo ih tužili za zločinačko udruživanje, a oni neće ni u predizbornu koaliciju sa nama!".

Znaš, Miloše, ja sam na prošlim parlamentarnim izborima glasao za LDP. Ubedio me Drago, dok sam još bio u stanju "istraživanja" blogosfere i razumevanja procesa i odnosa u njoj. I rekao sam da je LDP kod mene sada na probnom radu.

Moram da priznam da nisam zagrejaniji za LDP nego što sam tada bio. Ima dosta stvari koje su se desile od tada (kako ovde, na i oko bloga b92, tako i u "visokoj politici"), a koje nisu baš preporuka onima koji manje slušaju šta neko priča, a više gledaju šta taj radi. A o atmosferi da ne pričam. Žalosno je to reći, ali imam problem da se setim nekog stvarno prijateljskog i ljudskog osmeha na svim ovim blogovima koji se tiču LDP, osim onih sa slika Zorana Đinđića. A nagledao sam se sujete, resantimana i spletki.

U tom smislu se sve to vrlo malo razlikuje od onoga što nude nacionalisti. I oni mi nude svet pun neprijatelja (svi su ti neprijatelji, osim nas - neki zato što