Mediji| Muzika| Nostalgija| Zdravlje

Hard Cored

docsumann RSS / 15.07.2015. u 20:51

mosh-pit-generic.jpg 

U ova predrevolucionarna vremena ( a kad će revolucija - ne znamo) valjalo bi malo uvježbati i obnoviti repertoar borbenih kancona i jurišnih popjevki.

'oću reć' - vrijeme je za hard core punk.  Ono jest, uvijek je vrijeme za хаце, ako imate vremena od djece ... kredita, časova joge, 14-osatnog radnog vremena (tad pogotovo), obaveza prema ljubavnici-ku, blogovanja ...

Ok, neću da dužim ni da kružim, idemo kao što tema bloga nalaže - pravo u centar. I ravno do dna.  

Neću puštati stare heroje i legende hardkora. Daću prednost mladim snagama. Njima svijet preostaje.. nakon što ga mi  uništimo.

 

U duhu mog predhodnog bloga. Radikalizovani (hardkorisani) koncept gitare i bubnja, jako popularnog potonjih godina (White Stripes, Black Keys ...). 

 

Ako volite RATM, ovo bi vam se moglo dopasti. Speed Rejdž end dajvingstejdž..

 

Ovi momci, posljednjih godina, su jako popularni u hc krugovim. Na ovoj pjesmi  napustili su uobičajenu šemu, uvijek istog, ravnog i monotono intezivnog deračkog vokala, i pokušali da se malo zajebavaju.

 

Izuzetan bend! Kreativan, opičen, artističan. Pomalo bacaju na Mr. Bunglea i Majk Pejtonovsku šizofreniju. Ovaj bend ne bi smjeo da ostane tajna.

 

Klasičan rad. Vjerujem da će se dopasti starijoj hc publici.

 

Uh, ovi klinci su opasni. Teški, mračni, prog-re(g)-siv(n)i. Sklonite malu  djecu od kompa.

 

FUCNK !

 

Uz ovo se pleše sa vrećom za boks. HeJvi rifs.

 

I jedna ljubavna :P

 

 

 

 

Tagovi



Komentari (263)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 01:17 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

U četvrtom srednje iz fizike cele godine učili ona i i ili kola, pa tranzistore i te munje.


Kapiram frustraciju tipićnog mašinca - ništa se ne mrda, a radi. Ne vidiš ga, a tu je. Pipneš, ubije te na mestu. Elektrotehnika je vama mašincima uglavnom bila nedostižna nauka.
blogovatelj blogovatelj 05:29 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

uh, meni omiljene matematike, redom, bile - geometrija, vjerovatnoća, pa sve drugo (algebra, analiza...)


Meni analiza, pa deset praznih mesta, pa sve ostalo.
U stvari, meni je matematika uvek bila samo alatka da radim svoju omiljenu fiziku.
emsiemsi emsiemsi 05:32 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

nsarski
srdjan.pajic
docsumann
T. Bogoslavov?


Heble ga one njegove zbirke.


Ne seri. Boljih zbirki nije bilo kod nas, nikad. (Bilo je ruskih, ali ti Ruse ne priznajes kao ljudska bica - kako moze boljsevik da bude dobar matematicar, jbt, i taj cnn mentalni sklop).

Сагласан !
emsiemsi emsiemsi 05:37 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

bolid1

...

Na koncu, Apsenove knjige i zbirke, spasile me na faksu i dan danas mi stoji ceo komplet u kancu ako zapne negde.

Апсен је за сисице (што рече неко изнад) !
Де, де, шалим се, свака књига је добра, мање или више.
emsiemsi emsiemsi 05:38 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

srdjan.pajic
nsarski

Imas li danas neke psihicke ili mentalne traume od tog "mucenja" kome su te izlozili, pray tell?


Ne znam, ali mi se na osnovu ovih par komentara čini da ti imaš, mada to kod tebe možda i nije samo zbog Veneovih zbirki.

Тоооооооооооооо --- фајт !
emsiemsi emsiemsi 05:44 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

zilikaka

...
Msm, to nije nauka nego opet samo alat. Sto puta vidjen al potreban za primenu.
...

Ала га, да простиш, усра --- математика није наука !?
Додуше, можда си у праву (да си тако мислила) --- математика је више од науке, више, чак, и од уметности.
emsiemsi emsiemsi 05:44 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

zilikaka

...
Msm, to nije nauka nego opet samo alat. Sto puta vidjen al potreban za primenu.
...

Ала га, да простиш, усра --- математика није наука !?
Додуше, можда си у праву (да си тако мислила) --- математика је више од науке, више, чак, и од уметности.
emsiemsi emsiemsi 05:47 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

zilikaka
Pa upravo to. Mišići. Nama prijemni bio rutina.
sad vidim da gimnazija,prirodno matematički smer ima nedeljni fond matematike kao mi nekad dnevni.
Uzgred, imam i neke praktikante na poslu, studentariju, koji kažu da je i na faksu matematika bukvalno prepolovljena. I većina bazičnih predmeta isto.

sve se svelo na informativne kurseve.
Al zato uvedoše razne menadžmente i slične munje.
Ne znam, matora sam pa držim da zanat mora da se uči dugo i polako.

...domaćine, praštaj, al Pajke je prvi počeo.

Ма да !
Еееее, док смо ми студирали, то је био ниво. Све ово после је без везе.
ПС. Колико пута сам чуо сличне глупости и то - од паметних људи.
emsiemsi emsiemsi 05:49 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

blogovatelj
Sve je to u redu, ali ne može nikako da ti ostane u lepom sećanju. Kao sprava za mučenje.


Što bre sprava za mučenje? Mislim, meni kad je nešto mučenje u životu, ja gledam da to ne radim.
Radeći matematiku najviše sam uživao kad sam je radio iz njegovih zbirki i Apsenovih repetitorija.

У реду је --- то је твој ниво.
emsiemsi emsiemsi 05:51 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

blogovatelj
Oko 15 hiljada grešaka u sve četiri knjige. Ispravljeno 2012.LINK.


A sada, moram da boldujem!

Zato jer sam zašao u zonu sumraka.
Na linku koji si postavio, onom sa sajta B92 iz 2012. godine, nalazi se fotografija Veneove zbirke, što nimalo nije čudno.
A šta je onda čudno? To da se na njoj nalazi potpis moje supruge sa njenim devojačkim prezimenom.
Prvo sam deset minuta zurio i neverovao, onda sam nju pozvao i potvrdila je. Potpis je njen!
Ali otkud njena zbirka na sajtu B92?

PS.

A da ne bude nikakve zabune, drugi potpis na zbirci je potpis moje svastike!

Хехехехе --- свака част !
Баш лепо.
blogovatelj blogovatelj 06:00 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

У реду је --- то је твој ниво.


Koji je tvoj nivo, keve ti
Tik-Tak? Zeka?
Čime se ti baviš u životu, ako nije tajna?
Retko viđen glupan si, realno.
bolid1 bolid1 06:40 17.07.2015

Re: Rikno Vene.


Kapiram frustraciju tipićnog mašinca - ništa se ne mrda, a radi. Ne vidiš ga, a tu je. Pipneš, ubije te na mestu. Elektrotehnika je vama mašincima uglavnom bila nedostižna nauka.


Te frustracije idu dotle da sam prvo ja sefu morao da dokazuje zasto nam treba laboratorijski power supply....pa to ukljucis u struju i dobijes 12V, onog kineza ukljucis u struju i dobijes istih 12V...al' kinez je nestabilan...kako....e, kad sam to objasnio onda sam morao kolegi da povezem sistem jer je bio potpuno preplasen sa strujom kao takvom...al' taj tip je jos super, svasta sam ga naucio usput: kola, senzori, mali signali (merenje istih), itd...imamo mi jednog kome je nano skala sve sto je manje od okaste desetke...e, sa njim je ubistvo raditi bilo sta
nikvet pn nikvet pn 06:41 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

zilikaka

E, vala, nikad nisam svarila verovatnoću kako valja.

A, pošteno rečeno, jedino sam za tu oblast osećala i blago gađenje


А ја мислим обрнуто, у медицинским наукама је невероватно важна а неоправдано скрајнута.

Пример : испраћам пацијента са зезнуте операције са 50% шансе да осване жив, да дочека јутро. Ако је остао онда му шансе расту на 90%. Прекосутра је то већ 95%, и тако даље.

Затим овако : пацијент леже на сто да му ставе стент. Шанса на лоше је рецимо 1% али без тога шанса је (можда) 32%.

Доктори уствари баш то и раде, туку лошу вероватноћу, само што је алат више добар осећај а мање статистика и математика.

zovitemegrunf
Rano počeo, sa jedva 30, imao je vremena da se ostvari


Да, и замишљо сам Вене(т)а како саставља те ужасе прекопавајући руске купусаре претекле из гулага. Па кад нађе паклену мину онда у тишини собе у дубини ноћи језиво се зацерека ... !

( Покој му души, зезамо се овде, али зезао је и он нас, масовно )

Докс, не брини због тролејбуса, много ти леп блог, кевеми.
zovitemegrunf zovitemegrunf 07:03 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

srdjan.pajic
U četvrtom srednje iz fizike cele godine učili ona i i ili kola, pa tranzistore i te munje.Kapiram frustraciju tipićnog mašinca - ništa se ne mrda, a radi. Ne vidiš ga, a tu je. Pipneš, ubije te na mestu. Elektrotehnika je vama mašincima uglavnom bila nedostižna nauka.


Nekidan, sedim sa mašincem. On ne zna da sam od preko dvorišta, tretira me ko pravnika, božemeoprosti. I krene da mi objašnjava kako će nešto da odradi relejenom logikom. Opet i/ili kolo, ali ima i sliku i ton.
alselone alselone 07:37 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

dobro je stari, nema te. ajd vozi!


Ispričao sam ćaletu juče ovaj fazon, pa je on meni ispričao sličan. Kaže:

Ide Lala biciklom po selu i prolazi pored seoskih mangupa. Pitaju ga oni:
- Di ćeš Lalo?
- Idem na groblje.
- Ko će vratit' bicikli?
docsumann docsumann 09:41 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

srdjan.pajic
U četvrtom srednje iz fizike cele godine učili ona i i ili kola, pa tranzistore i te munje.


Kapiram frustraciju tipićnog mašinca - ništa se ne mrda, a radi. Ne vidiš ga, a tu je. Pipneš, ubije te na mestu. Elektrotehnika je vama mašincima uglavnom bila nedostižna nauka.


da bi uopšte bilo struje koja ubija, nešto, u startu, mora da se (o)kreće

a imaš i u mašinstvu oblasti koje su bez pokretnih dijelova.
no, ok sav taj procesing, tranzistori, elektrionika, flip to the flop "petljanje", ali bajo, posao, onaj finalni, hejvi djuti, taj se ne završi dok ne nastupi hidraulik power.

do tada je sve cinculiranje
emsiemsi emsiemsi 14:46 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

blogovatelj
У реду је --- то је твој ниво.


Koji je tvoj nivo, keve ti
Tik-Tak? Zeka?
Čime se ti baviš u životu, ako nije tajna?
Retko viđen glupan si, realno.

Тренутно нешто програмирам у Ц-еу.
Сутра ћу мало да пројектујем у лабвјуу, а прексутра да напуним неког ПИКА - показна вежбица ћери.
У понедељак идем да се дрндам са неким ласерчином.
У међувремену ћу да тркнем до базена, те, уколико стигнем, да покосим траву у дворишту.
Аааа, да --- навече морам да залијем руже пењачице и воћке.
У међувремену ћу малкице да блејим, између осталога, и на блогу - и мени је викенд.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:42 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

da bi uopšte bilo struje koja ubija, nešto, u startu, mora da se (o)kreće


Pa moji solarni paneli prave struju a ništa se ne okreće. Dobro, osim Zemlje oko Sunca i malog ventilatora u invertoru .

Za ovo drugo si u pravu, i tu su uglavnom skoncentrisani svi problemi koje bilo kakav sistem ima. Prosto, mašinci izgleda to ne umeju da naprave kako treba .

Kad smo već dovde došli, da ispričam i ja priču sa mog bivšeg posla. Dakle, napravili oni neki mali radar za vojsku (to je bilo pre mog vremena tamo, zato kažem "oni". Tad nisu bili još popularni scanned antenna arrays, nego je sprava imala brzo pokretnu paraboličnu antenu, dakle klasika, mehanika, kao u starijim ruskim i američkim vojnim avionima. Sva elektronika je bila ispod dela u kome se nalazi motor za pokretanje antene, prenos, hidraulika, trt mrt. Ništa, ode to na teren, radilo neko vreme kako treba, i vrati se, kažu - ne radi. Oni otvore, mehanika izgleda da i dalje radi, mašinci odahnu, ali dole ploča sa elektronikom, totalno spržena, mašinci krenu da zajebavaju električare. Krenu failure analysis, i ostanove da je majstor, mašinac, koji je projektovao prenos sa motora na antenu, zajebao nešto oko tih zupčanika, pa su se drljali jedan o drugi više nego što treba. Onda je ta fina metalna prašina, mic, po mic, našla svoj put do kutije sa elektronikom. I tamo konačno napravila kratak spoj i sve to spalila. Ova priča se u mojoj firmi prenosila bukvalno sa kolena na koleno, i potezala kad god krene zajebancija izmedju nas, električara, i vas, mašinaca.

Dobro, zezam malo, ali evo gledam ove moje mušterije koliko su se mučili oko mehanike u ovim nekim mašinama za lasersku obradu materijala. Tu imaš te neke servo motore koji jako brzo pomeraju laser head, ili samo prizmu preko radne površine koja je ono, par metara kvadratnih. I brate, kad to proosciluje mehanički, bežimo svi iz sobe. I onda su na kraju doveli majstore iz firme koja pravi te servo motore da im pomognu da dampuju taj sistem, što se kaže, da mu uteraju polove nazad u levu poluravan. I središe ga nekako, posle dosta naprezanja. To je i meni dalo vremena da se izborim sa mojim sranjima, i na tome sam mašincima beskrajno zahvalan.
blogovatelj blogovatelj 17:53 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

Тренутно нешто програмирам у Ц-еу.


Gde je ovde greška?

char slovce='S';
while(slovce='S')
{
cout<<"Nastavi? (Da/Ne)";
cin>>slovce;
}
docsumann docsumann 18:13 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

I onda su na kraju doveli majstore iz firme koja pravi te servo motore da im pomognu da dampuju taj sistem, što se kaže, da mu uteraju polove nazad u levu poluravan.


ako ne možeš da dobiješ polove u lijevoj poluravni, transliraj koordinatni sistem u desno

zezam se, iako sam završio taj smjer nikad se nisam bavio automatikom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:17 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

blogovatelj
Тренутно нешто програмирам у Ц-еу.


Gde je ovde greška?

char slovce='S';
while(slovce='S')
{
cout
cin>>slovce;
}


Umesto "=", treba "==" (tamo u while-u).
A i ovo sa cin i cout liči na C++, a ne na C. >>, i uopšte preklapanje operatora, je za devojčice, pravi muškarci koriste printf.

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:19 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

docsumann
I onda su na kraju doveli majstore iz firme koja pravi te servo motore da im pomognu da dampuju taj sistem, što se kaže, da mu uteraju polove nazad u levu poluravan.


ako ne možeš da dobiješ polove u lijevoj poluravni, transliraj koordinatni sistem u desno

zezam se, iako sam završio taj smjer nikad se nisam bavio automatikom.



Ustvari, poenta mog komentara je trebalo da bude to da smo mi jedni na druge osudjeni.

zilikaka zilikaka 18:21 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

Meni analiza, pa deset praznih mesta, pa sve ostalo.
U stvari, meni je matematika uvek bila samo alatka da radim svoju omiljenu fiziku.


Ko da sam ja napisala.
zilikaka zilikaka 18:25 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

Ала га, да простиш, усра --- математика није наука !?
Додуше, можда си у праву (да си тако мислила) --- математика је више од науке, више, чак, и од уметности.

Čarli, da ti prostiš, al umesto što si dvaput napiso, bolje da si jednom pažljivo pročitao komentar na koji pokušavaš da odgovoriš.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:35 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

nikvet
А ја мислим обрнуто, у медицинским наукама је невероватно важна а неоправдано скрајнута.


Ma, svuda ti treba. Mislim, kako ćeš da napraviš bilo šta što ide u masovnu proizvodnju (a da nije metalna kocka), ako ne uradiš yield analysis, a posle design centering/optimization? Da ne pominjem DOE prvom prilikom kad nešto zaškripi u proizvodnji nečega za šta nemaš jednostavan model, da ne napišem - "nije baš jasno kako to uopšte radi", a moraš da ustanoviš gde je problem i ponudiš rešenje.
blogovatelj blogovatelj 18:45 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

Umesto "=", treba "==" (tamo u while-u).


Pokvari mi zajebanciju, hteo sam da testiram dilbera.
Ali dobro, može i ovako.
Hajde Čarli, ustani i reci nam zašto je ovo greška?
I ima li još grešaka? Vi ostali u odeljenju da ćutite. Ko šapne, isteraću ga sa časa.

A i ovo sa cin i cout liči na C++, a ne na C. >>, i uopšte preklapanje operatora, je za devojčice, pravi muškarci koriste printf.


Ma ovo sam prvo izguglao, pa malo samo izmenio ime promenljive i komentar u cout napisao na srpskom, da ne može on da izgugla.
I slažem se, printf koriste mačo muškarci
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:47 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

I slažem se, printf koriste mačo muškarci


Brke, sa maljavim grudima. Ko ja.
zilikaka zilikaka 18:50 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

Kapiram frustraciju tipićnog mašinca....

Te frustracije idu dotle...


I bre, stvarno ćete me naterati da poverujem da struja, osim poznatih, ima i gomilu još nepoznatih efekata, tipa raznih zračenja koja umeju da utiču i na izmenu psihe.

Ste vi nekad čuli da se na mašincu osim mehanike prilično izučavaju i termodinamika, (sa svim njenim rukavcima), pa onda mehanika fluida, pa gomila toga što ne znaš da li pripada tehnologiji, metalurgiji il mašincu?

Hoću da kažem da ima tu još onoliko trica, osim reduktora.

Ja recimo najvolijem baš termodinamiku a posebno prenos toplote (a može i mase).
To zato što ladno mogu ceo život komotno da proživim a da veze nemam kako funkcioniše tranzistor, al gde god mrdnem, prenos toplote mi treba.
Oš da ne sedneš na ladan beton, (nije Toma lud), oš da efikasno ohladiš lubenicu, oš da napraviš da se testo lepo digne a ne osuši...

Već sam vam pričala da je uobičajen zadatak na ispitu iz prenosa toplote i
mase glasio "komad ribe dimenzija.... potopljen u vrelo ulje temperature.."


...msm, mi mnogo toga možemo da zatvorimo da da nam ič ne zatreba struja, a vi gde god mrdnete, ako ništa drugo, trebaće vam mašinac da dimenzioniše ventilator da oladite to što će se ugreje.
Il će inače da crkne, koliko odma.
alselone alselone 19:03 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

Brke, sa maljavim grudima.


Iz Plave ostrige?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:03 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

Zili, obožavam te! Sjajan komentar, a cenim i da kapiraš da se zafrkavam na račun mašinaca, pa i na tvoj, to jest ne mislim ništa od toga ozbiljno.

A koji softverski paket koristiš za modelovanje heat transfera pri podizanju testa?

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:04 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

alselone
Brke, sa maljavim grudima.


Iz Plave ostrige?


U pandurskim kožnim uniformama.
alselone alselone 19:14 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

U pandurskim kožnim uniformama.


srdjan.pajic srdjan.pajic 19:28 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

alselone
U pandurskim kožnim uniformama.



docsumann docsumann 19:29 17.07.2015

Re: Rikno Vene.


da malo trolujemo ovu spiku u smislu - pij malo ubićete meze

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:02 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

docsumann

da malo trolujemo ovu spiku u smislu - pij malo ubićete meze



Ok, evo onda malo muzike vaše i naše mladosti (nije baš HC, to čisto da se zna da insistiram na trolu, ali svejedno, radi dobro u ovo rano popodne još jednog petka koji ostaje za nama).


zilikaka zilikaka 20:06 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

A koji softverski paket koristiš za modelovanje heat transfera pri podizanju testa?


E, ti programski paketi, to je za totalne amatere.
Tako može da proračuna i moja terijerka, samo da je neko nauči da unese podatke.

To bre ide na majstorsku procenu, uzimajuću u obzir način i veličinu uticaja pojedinih parametara. Znaš ono Prantlov, Nuseltov, Luisov broj, i te munje.
Recimo, da testo ne bi popucalo, mora da bude u zasićenom il prezasićenom vazduhu, gde i nema nekog isparavanja.

Pošto za mešenjem testa trošiš prethodno ozbiljnu količinu energije koja se delom pretvara i u toplotnu, uvek imaš i povećanje temperature. Dok se to radilo ručno, i samo telo je zagrevalo masu.
U svakom slučaju, zna se da testo najbolje uskisne ako se odmah posle mešenja utrpa u jastuk, odnosno dunju. I recimo da mu je tad temperatura oko 40 stepeni.
Al ajd da te vidim da u recimo garsonjeri imaš vanglu i dunju za te potrebe.

Na raspolaganju su ti radijator, frižider (koji bi isto mogao da posluži, al kao nužno rešenje) i naravno rerna.

Onda podesiš rernu na najmanju moguću temperaturu (obično je to 50) i turiš testo premazano uljem i mlekom. Prethodno u istoj toj rerni držiš neko vreme pun pleh vruće vode, i ostaviš ga i posle, kad turiš testo, da ostane ispod njega.

I krofne i štrudle narastale ko blesave. Nema da omane.

Doduše, te faze su me prošle kad sam otkrila da je ipak jednostavnije to isto kupiti na kiosku.

A ti ako budeš dobar, sledeći put dobiješ još korisniju lekciju.
Kako efikasno ohladiti lubenicu il pivo u nekim zadatim, ograničenim uslovima.

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:22 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

zilikaka
A koji softverski paket koristiš za modelovanje heat transfera pri podizanju testa?


E, ti programski paketi, to je za totalne amatere.
Tako može da proračuna i moja terijerka, samo da je neko nauči da unese podatke.

To bre ide na majstorsku procenu, uzimajuću u obzir način i veličinu uticaja pojedinih parametara. Znaš ono Prantlov, Nuseltov, Luisov broj, i te munje.
Recimo, da testo ne bi popucalo, mora da bude u zasićenom il prezasićenom vazduhu, gde i nema nekog isparavanja.

Pošto za mešenjem testa trošiš prethodno ozbiljnu količinu energije koja se delom pretvara i u toplotnu, uvek imaš i povećanje temperature. Dok se to radilo ručno, i samo telo je zagrevalo masu.
U svakom slučaju, zna se da testo najbolje uskisne ako se odmah posle mešenja utrpa u jastuk, odnosno dunju. I recimo da mu je tad temperatura oko 40 stepeni.
Al ajd da te vidim da u recimo garsonjeri imaš vanglu i dunju za te potrebe.

Na raspolaganju su ti radijator, frižider (koji bi isto mogao da posluži, al kao nužno rešenje) i naravno rerna.

Onda podesiš rernu na najmanju moguću temperaturu (obično je to 50) i turiš testo premazano uljem i mlekom. Prethodno u istoj toj rerni držiš neko vreme pun pleh vruće vode, i ostaviš ga i posle, kad turiš testo, da ostane ispod njega.

I krofne i štrudle narastale ko blesave. Nema da omane.

Doduše, te faze su me prošle kad sam otkrila da je ipak jednostavnije to isto kupiti na kiosku.

A ti ako budeš dobar, sledeći put dobiješ još korisniju lekciju.
Kako efikasno ohladiti lubenicu il pivo u nekim zadatim, ograničenim uslovima.





Ovo je skroz korisna lekcija, ali vidi se da ceo život živiš u ravnici: vrlo važna stavka u pravljenju testa je nadmorska visina. Ovde, kod nas u brdima, ti čak i specijalno brašno zato treba, inače neće da se, da prostiš, digne.

Adje baš da vidim tvoju tehniku ladjenja bostana, imam i ja par svojih trikova, ali ne bih tek tako da ih šerujem.

Inače, ja zamalo da se razvedem kad sam ženi jednom, onako krajnje dobronamerno, naivno i neoprezno, predložio da testo za picu kupimo u radnji, umesto da se ona muči, meša, razvlači i drnda se oko istog (srećom se nisam izlanuo da je testo iz Whole Foodsa bolje).

anfieldroad anfieldroad 20:38 17.07.2015

Re: Rikno Vene.



Prvo sam bio zapanjen kad sam video da Punk-Core blog dobija 200 plus komentara. Pomislih naivno da je Zemlja konačno ponovo počela da se okreće...I šta zateknem?
Znam i ja da je geek moda zapalila svet. Al eto šta dobijamo kad oni, nošeni valom popularnosti upadnu na žurku na koju nisu pozvani. Sto i kusur komentara o tome koja je zbirka bolja. Zapravo, mislio sam da je Vene mitska ličnost ili bar Pitagorin ispisnik

Pitanje- šta misliš o teoriji da je Ice T "projektom" Body Count pokušao (i uspeo) da pokaže beloj populaciji koja Punk i Hard Core "svojata" da crni muzičari mogu, ali ne žele da sviraju Punk? Naravno, nije jedini, npr.,Skin Dread imaju crnog pevača itd. Misli se na to da je Ice T smatran za hip-hop muzičara, a njima se često ne priznaje neko posebno muzičko umeće.
Ja lično vidim Body Count kao jedno od najjačih ostvarenja HC-a i to u svakom smislu. I muzički i tekstualno i stylingom.

p.s. Naravno, inače uživam u tekstovima naših "naučnih radnika", kako se to nekoć govorilo. Zato gornji deo komentara vidim kao šalu koju će i oni razumeti. Na svoj način, of course.

bolid1 bolid1 20:40 17.07.2015

Re: Rikno Vene.


Da ne pominjem DOE prvom prilikom kad nešto zaškripi u proizvodnji nečega za šta nemaš jednostavan model, da ne napišem - "nije baš jasno kako to uopšte radi", a moraš da ustanoviš gde je problem i ponudiš rešenje.


DOE je keva, dobro fali cigo svoga konja, oko toga mi se vrti doktorat...

Elem, dosao ja na Masinac, tema Tribologija ili ti, trenje i podmazivanje....sednem ja sa sefom i krene filozofija o fizi- i kemisorpciji aditiva na povrsini i o uticaju toga na trenje, adheziji (solid-liquid-solid) interface, itd i onda sve to primenjeno na DLC (Diamond Like Carbon). Bacim se na literaturu i shvatim da svi tupe o tome kako se molekul ZDDPa obrne u prostoru i kako se veze, a da mi nemamo pojma kako zapravo trenje zavisi od osnovnih kontaktnih parametara (Herzov pritisak, hrapavost, brzina (ok, to se zna po Stribekovoj krivi koja definise fazu lubrikacije) i temperatura (opet, pre-ste temperatura nije isto sto i temperatura u kontaktu).

Srecom, upoznam profu sa faksa koji radi DOE i krenem to da ucim...eto je uskoro teza od toga, pravi dizajn + prava statistika za analizu...ajde mi da vidimo sta rade osnovni kontaktni parametri, a lako cemo za rotaciju ZDDPa na povrsini.

docsumann docsumann 20:55 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

Pitanje- šta misliš o teoriji da je Ice T "projektom" Body Count pokušao (i uspeo) da pokaže beloj populaciji koja Punk i Hard Core "svojata" da crni muzičari mogu, ali ne žele da sviraju Punk? Naravno, nije jedini, npr.,Skin Dread imaju crnog pevača itd. Misli se na to da je Ice T smatran za hip-hop muzičara, a njima se često ne priznaje neko posebno muzičko umeće.
Ja lično vidim Body Count kao jedno od najjačih ostvarenja HC-a i to u svakom smislu. I muzički i tekstualno i stylingom.


pa, jedni od pionira i najuticajnih hc bendova su bad brains-i. kompletna crnačka postava koja je kasnije, prelaskom članova benda u rastafarijanizam, dodala svom zvuku i rege uticaj.
interesantno da su oni počeli kao jazz muzičari, pa im je tehničko umjeće omogućilo da izvrše presudan sviračku uticaj na vašingtonsku hc scenu, a zatim su to isto uradili i sa njujorškom nakon selidbe u veliku jabuku.



prvi album Body Counta je bio genijalan, iako možda više rap-metal ili pak crossover nego čisti hc.
mada su te žanrovske odrednice čisto preseravanje.
bili su opaki i bili su kontrovezni. čini mi se da je Cap Killer skinut sa američkog izdanja albuma.
ipak sve je ostalo na top prvjencu, kasnija izdanja nisu ni izblizu tako kvalitetna.
docsumann docsumann 20:59 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

DOE je keva


kaže se DOA

zilikaka zilikaka 21:00 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

vrlo važna stavka u pravljenju testa je nadmorska visina. Ovde, kod nas u brdima, ti čak i specijalno brašno zato treba, inače neće da se, da prostiš, digne.


Ovo prvi put čujem. Nije da ne verujem, ali kad provučeš kroz fizičke veličine, nadmorska visina utiče kako?
Promenom pritiska (to ne verujem da utiče negativno, dapače), sastava vazduha (ne živiš na više od 2000, pretpostavljam, al ajd tu da ostavim neku mogućnost), temperature il vlažnosti?
Ova poslednja dva i tako sam podešavaš.

A što se hlađenja lubenice tiče, moraš da postaviš projektni zadatak. Gde se nalaziš, šta imaš na raspolaganju (vodu tekuću, stajaću, posudu, gas pod pritiskom iz boce)
Msm, što bi reko kolega Čović , mi smo obučavani za rešavanje konkretnih problema (u zadatim uslovima).

...a sad stvarno ne smem dalje, pobiće nas kolege.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:07 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

DOE je keva, dobro fali cigo svoga konja, oko toga mi se vrti doktorat...


Da, dok sam radio u semiconductor industriji to je bilo ko dobardan. Od samog procesa tamo u fabu, gde, ono, ako sjebu samo jedan run wafera štete se mere u milkama dolara, pa do nas, dizajn inženjerije gde se na nivou tranzistora, pekidžinga, internog mečovanja, dešava toliko komplikovanih interakcija, da ne moš da opišeš ni EM-om, ni termalno, ni nelinearnim circuit modelima to jest sve je tesno povezano, a nemaš na raspolaganju mesece i godine da to raspleteš i napišeš PhD tezu. Pogotovu što to i nije pod tvojom kontrolom nego se ceo taj assembly autsorsuje, i onda samo dobiješ nazad trandže koje imaju par decibela gejna manje, ili osciluju pri ovim ili onim uslovima, da, i crknu, a koliko juče su lepo radili. I onda je uglavnom glavni zaključak DOE-a - da ti se više isplati da imaš in-house assembly, nego da autsorsuješ...

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:11 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

..a sad stvarno ne smem dalje, pobiće nas kolege.


Jesi vidla, počeli da nam broje komentare, jebote!

High altitude baking (ovo je link). Ima toga koliko hoćeš na webu, ovo sam prvo ugrabio.

Da, lubenice, reći ću ti samo ovo: najniže ikad postignute temperature u istoriji nauke dobijaju se evaporacionim hladjenjem. Niže čak i od onih dobijenih laser coolingom. Dobiše Nobelove nagrade ovde kod mene na CU-u, Cornel and Wieman, za onaj Boze-Ajnštajnov kondenzat, koji se tako pravi. Mislim, sigurno nikad neću dobiti Nobelovu nagradu, ali bilo bi me malo blam da ne umem da oladim lubenicu.

ozdrljic ozdrljic 21:14 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

Ovo prvi put čujem. Nije da ne verujem, ali kad provučeš kroz fizičke veličine, nadmorska visina utiče kako?

Ovdje se , naravno, ne treba izgubiti iz vida i uticaj Karmanovih vrtloga.
bolid1 bolid1 21:15 17.07.2015

Re: Rikno Vene.


dešava toliko komplikovanih interakcija, da ne mo. da opišeš ni EM-om, ni termalno, ni nelinearnim circuit modelima to jest sve je tesno povezano, a nemaš na raspolaganju mesece i godine da to raspleteš i napišeš PhD tezu


Ista je fora u tribologiji, ne znas odakle bi poceo da ga grizes, a kad izanaliziras DOE matricu i dobijes signifikantne interakcije zapravo mozes da razdelis sta je masina, a sta je proces u kontaktu koji opet zavisi od tipa materjala i ulja koje koristis...recimo, reaktivnost povrsine i stabilnost samog ulja se dosta dobro preslika na broj signifikantnih interakcija.

A, sto se PhD teze tice, trebalo mi je godinu dana da ubedim sefa da DOE funkcionise...covek mnogo pametan, ma mu ne dolazi do mozga da ne moz' uvek da se radi OFAT...
docsumann docsumann 21:22 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

Promenom pritiska (to ne verujem da utiče negativno, dapače), sastava vazduha (ne živiš na više od 2000, pretpostavljam,


na koliko ono meteri nadmorske visine (oko 2500, čini mi se), ne možeš skuvati tvrdo kuvano jaje.
anfieldroad anfieldroad 21:46 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

bili su opaki i bili su kontrovezni. čini mi se da je Cap Killer skinut sa američkog izdanja albuma.
ipak sve je ostalo na top prvjencu, kasnija izdanja nisu ni izblizu tako kvalitetna.



Slažem se. Prvi album... plus živa(e) verzije istog. Njegov pristup HC-u je čini mi se čista provokacija, na mnogo različitih nivoa. Jedan od njih je i taj za koji sam te pitao. Teorija nije moja, ali sam slušao ljude da se svađaju oko toga. Sam Ice T je kasnije, u svojoj glumačkoj karijeri uvredio i crnačku populaciju ulogom pandura u seriji...uf ubij me sad kako se zvala. Mrzi me da guglam, ali je ovenčana slavom i nagradama. Čini se da je lik krajnje kontroverzan, an general.
I naravno, slažem se da je Body Count više Cross Over nego baš HC...
emsiemsi emsiemsi 21:53 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

char slovce='S';
while(slovce='S')
{
cout<<"Nastavi? (Da/Ne)";
cin>>slovce;
}

char slovce='S';
while(slovce=='S')
{
cout<<"Nastavi? (Da/Ne)";
cin>>slovce;
}

У услову за уајл петљу си користио оператор доделе = уместо оператора за проверу једнакости == који проверава да ли је нешто (било шта) једнако, за разлику од оператора доделе = који додељује промењивој вредност.
Многи слични теби на почецима, а неки и никада не овладају операторима, а камоли неким другим стварима.
zilikaka zilikaka 22:36 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

na koliko ono meteri nadmorske visine (oko 2500, čini mi se), ne možeš skuvati tvrdo kuvano jaje.

neću sad da guglam koliko se menja pritisak sa visinom, al to svakako znači da voda vri na nižoj temperaturi koja verovatno nije dovoljna da se belančevine koagulišu.
to ovako na brzinu, iz glave, bez mnogo premišljanja, jer ne znam za taj podatak o jajetu.
U slučaju dizanja testa nemaš ključanje, pa ne vidim kakve veze ima visina.

Nego, neka si se i ti kao gazda uključio, ja odoh. Stvarno smo preterali.
blogovatelj blogovatelj 23:00 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

Многи слични теби на почецима, а неки и никада не овладају операторима, а камоли неким другим стварима.


Ono što sam ja zaboravio iz C-a ti neš naučiti nikad.
Ovo si lepo naučio.
Koja još greška postoji u kodu, a ti si je lepo prepisao, boldovao i nisi video, a koja govori da ne znaš C?
emsiemsi emsiemsi 23:33 17.07.2015

Re: Rikno Vene.

blogovatelj
Многи слични теби на почецима, а неки и никада не овладају операторима, а камоли неким другим стварима.


Ono što sam ja zaboravio iz C-a ti neš naučiti nikad.
Ovo si lepo naučio.
Koja još greška postoji u kodu, a ti si je lepo prepisao, boldovao i nisi video, a koja govori da ne znaš C?

Не бих да те више обучавам.
Успут --- апгрејдуј се мало на Цтарабу, па да попричамо о интерфејсима, апстрактним, виртуелним класама, приватним, протецтед, паблик класама, наслеђивању (додуше, можемо и код Цплусплус о наслеђивању ... вишеструком или једноструком и разликама итд... . Далеко си ти од озбиљних ствари, а ни елементарне ти, баш и нису јасне. Но, битно је да имаш вољу за надјебавање (или како се то код функција у Це тараби лепо каже, и не само тамо --- оверрајдовање...
А да --- хтео си да будеш маша и да ми продаш мошу --- када си написао Да/Не, уместо стандардног Y/N ... те то да аутоматски није цхар итд ... ионако ти само S задржава ствар у петљи, а све друго написано избацује итеде ...
Штета што си ме зезнуо, па си превео тако да не могу да гуглам ...
Успут н --- док си ти вукао шерпице по прашини, ја сам гуглао. Додуше, имам ја разумевање за тебе, крпање котлова је заморна работа.
blogovatelj blogovatelj 00:55 18.07.2015

Re: Rikno Vene.

А да --- хтео си да будеш маша и да ми продаш мошу --- када си написао Да/Не, уместо стандардног Y/N ... те то да аутоматски није цхар итд ..


A to nisi primetio odmah, bilo je poprilično zajebano, jel tako?
Posle kad te podsetim, lahko je izguglat'.
Sedi, imaš traljavu dvojčicu od mene.
docsumann docsumann 04:59 18.07.2015

Re: Rikno Vene.

zilikaka
na koliko ono meteri nadmorske visine (oko 2500, čini mi se), ne možeš skuvati tvrdo kuvano jaje.

neću sad da guglam koliko se menja pritisak sa visinom, al to svakako znači da voda vri na nižoj temperaturi koja verovatno nije dovoljna da se belančevine koagulišu.
to ovako na brzinu, iz glave, bez mnogo premišljanja, jer ne znam za taj podatak o jajetu.
U slučaju dizanja testa nemaš ključanje, pa ne vidim kakve veze ima visina.

Nego, neka si se i ti kao gazda uključio, ja odoh. Stvarno smo preterali.


pa, to, voda na tim visinama počne da ključa prije 100C što nije dovoljno da jaje bude tvrdo kouvano.

a što se tijesta tiče, onako laički, čini mi se da bi se zbog istih razloga (manjeg pritiska) tamo tijesto trebalo bolje dizati.
emsiemsi emsiemsi 06:05 18.07.2015

Re: Rikno Vene.

blogovatelj
А да --- хтео си да будеш маша и да ми продаш мошу --- када си написао Да/Не, уместо стандардног Y/N ... те то да аутоматски није цхар итд ..


A to nisi primetio odmah, bilo je poprilično zajebano, jel tako?
Posle kad te podsetim, lahko je izguglat'.
Sedi, imaš traljavu dvojčicu od mene.

Ма не !
Из простога разлога што то није суштинска, односно, уопште није грешка у контексту у којем у услову јесте била грешка са погрешном употребом оператора =, уместо оператора ==, јер је суштина да корисник мора да унесе "S, и само S" како би програм остајао у петљи итд ... додуше, пример и јесте идиотски (наравно, само да илуструје погрешну употребу оператора), јер што би се програм вртео у идиотској петљи (као, нпр. Блоги - али то је већ друга проблематика) ...
zilikaka zilikaka 06:44 18.07.2015

Re: Rikno Vene.

pa, to, voda na tim visinama počne da ključa prije 100C što nije dovoljno da jaje bude tvrdo kouvano.

a što se tijesta tiče, onako laički, čini mi se da bi se zbog istih razloga (manjeg pritiska) tamo tijesto trebalo bolje dizati.


Pa sve to isto sam i ja kazala.

A to za testom ću upamtiti, pa kad naletim na nekog ko se baš doznaje u tu tehnologiju, eto divana.
docsumann docsumann 08:50 18.07.2015

Re: Rikno Vene.

zilikaka
pa, to, voda na tim visinama počne da ključa prije 100C što nije dovoljno da jaje bude tvrdo kouvano.

a što se tijesta tiče, onako laički, čini mi se da bi se zbog istih razloga (manjeg pritiska) tamo tijesto trebalo bolje dizati.


Pa sve to isto sam i ja kazala.


pa, rekoh - pa, to
nikvet pn nikvet pn 09:45 18.07.2015

Re: Rikno Vene.

zilikaka
pa kad naletim na nekog ko se baš doznaje


Ихх ... Не ја него моја госпоја која као и свака Банаћанка има тестоците у крви. Дакле, приметила је разлику у мешењу на 100м НВ и 500м НВ. На већој висини тесто спорије креће али кад крене онда полуди, то су факта. А разлог ?

За лудо подизање прихватљиво звучи мањи отпор због мањег притиска ваздуха. А успорен старт ? Ценим зато што се сви микроорганизми на мањем притиску спорије размножавају, па према томе и квасац.

Е сад да би се прехрамбени застој донекле компензовао мора више-дуже-јаче да се меси, док се не озноји гузица.
zilikaka zilikaka 10:30 18.07.2015

Re: Rikno Vene.

Ценим зато што се сви микроорганизми на мањем притиску спорије размножавају, па према томе и квасац.


E, ovo ima smisla.

Al čekaj, ne baš svi mikroorganizmi?
Zar recimo hiperbarične komore ne služe baš da te žgadije razne pobiju višim pritiskom i koncentracijom kiseovika?

..al sad uletesmo u područje gde bauljam tek tako, pa ako nastavim garant ću omanuti i sever i vrata.

Nego, kaži ti nama ono za sastav žumanca i koagulaciju. Na koliko stepeni je tvrdo kuvano?
bolid1 bolid1 10:37 18.07.2015

Re: Rikno Vene.


Nego, kaži ti nama ono za sastav žumanca i koagulaciju. Na koliko stepeni je tvrdo kuvano?


Moze i da se odkuva

KLIK
zilikaka zilikaka 11:35 18.07.2015

Re: Rikno Vene.

Moze i da se odkuva


Jes da nemam pojma čemu služi, al ovo je sjajno!
Fe-no-me-nal-no!
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:28 18.07.2015

Re: Rikno Vene.

zilikaka
Ценим зато што се сви микроорганизми на мањем притиску спорије размножавају, па према томе и квасац.


E, ovo ima smisla.

Al čekaj, ne baš svi mikroorganizmi?
Zar recimo hiperbarične komore ne služe baš da te žgadije razne pobiju višim pritiskom i koncentracijom kiseovika?

..al sad uletesmo u područje gde bauljam tek tako, pa ako nastavim garant ću omanuti i sever i vrata.

Nego, kaži ti nama ono za sastav žumanca i koagulaciju. Na koliko stepeni je tvrdo kuvano?


Sa onog linka koji sam okačio gore, ali izgleda promače:

Low air pressure has two main effects on baked goods: They will rise more easily, and lose moisture faster; liquids evaporate more quickly since water boils at lower temperatures at high altitude.

As leavening occurs faster, gas bubbles tend to coalesce into large, irregular pockets in a batter or dough. The result? A coarse-textured cake. Alternatively, the pressure inside a rising batter can become so great, that cell walls stretch beyond their maximum and burst. Collapsing cell walls means the cake falls too.

Quicker evaporation also has several ramifications. It makes baked goods more prone to sticking. And sugar becomes more concentrated. Some cakes won't set. Or by the time they do set, they've become dry and crumbly.
zilikaka zilikaka 18:17 18.07.2015

Re: Rikno Vene.

Sa onog linka koji sam okačio gore, ali izgleda promače:


Baš promače.
Danima se teglimo ovde, pa nije ni čudo.
Sad mi je jasno.

Opet, ako ti je stalo do štrudli, krofni i kiflica, to ćemo bar lako da rešimo.
Napraviš malu komoru i u njoj naduvaš pritisak kolko ti paše. Sve ću ti objasnim kako. Luk i voda.

A onda tvoja gospoja stavi krofne u tanjir, pokrije salvetom i ponese komšinici da proba. Ko što spada red.

...pa da ih vidim kad počnu da zelene od jeda i zavisti, što numeju da umese.

blogovatelj blogovatelj 18:34 18.07.2015

Re: Rikno Vene.

što numeju da umese.


Kaže se što numeju dumese.
zovitemegrunf zovitemegrunf 18:57 18.07.2015

Re: Rikno Vene.

As leavening occurs faster, gas bubbles tend to coalesce into large, irregular pockets in a batter or dough.


Jbt, jel ovo može da važi i za sir? Ementaler, a i razni iz domaćih planinskih krajeva?
Atomski mrav Atomski mrav 21:59 21.07.2015

Re: Rikno Vene.

Demidovič!

Berman!
Atomski mrav Atomski mrav 22:05 21.07.2015

Re: Rikno Vene.

Ne zato što ste manje sposobni, neg što smo mi prethodno imali daleko veću pretrčanu kilometržu i bili u boljoj formi.

Ja sam posle svoje srednje elektrotehničke škole bio u boljoj formi od većine gimnazijalaca (zapravo, samo su ovi iz Zmaj Jovine bili u boljoj formi od mene, čini mi se) što se matematike tiče pa je ipak Analiza 1 bila povuci - potegni. Sine, šta sam se integrala narešavao a posle faksa ni jedan jedini...

Ali face gimnazijalaca posle određenih predavanja iz Osnova elektrotehnike su bile priceless... pa posle predavanja obavezno slede pitanja: "Kolega, ti si išao u elekro-školu? Jel' mogu da te pitam nešto? Onaj vektor električnog pomeraja..."
Atomski mrav Atomski mrav 22:08 21.07.2015

Re: Rikno Vene.

uh, meni omiljene matematike, redom, bile - geometrija, vjerovatnoća, pa sve drugo (algebra, analiza...)


Trigonometrija
docsumann docsumann 05:19 22.07.2015

Re: Rikno Vene.

Atomski mrav
uh, meni omiljene matematike, redom, bile - geometrija, vjerovatnoća, pa sve drugo (algebra, analiza...)


Trigonometrija


i liked it a lot
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:33 15.07.2015

Dobri ovi...

...Secret Band, sa Code Orange bih morao da se pozabavim, malo teže se vare (il je meni želudac omatorio, u stvari biće da je to)
docsumann docsumann 21:39 15.07.2015

Re: Dobri ovi...

vrabac_u_steni
...
Secret Band, sa Code Orange bih morao da se pozabavim, malo teže se vare (il je meni želudac omatorio, u stvari biće da je to)




a ovi CO jesu teški, kao što rekoh. klinci ga baš isjekli, misim muzički

zato su Turnstile opušteni. gotovo za žurke.
urbana_gerila urbana_gerila 22:59 15.07.2015

o starcu i udarcu

docsumann
Neću puštati stare heroje i legende hardkora.


(pesme sa prvih sp/ep - hronološki)

















docsumann docsumann 23:04 15.07.2015

Re: o starcu i udarcu

(pesme sa prvih sp/ep - hronološki)


e, imali smo davno jedan blog u tom smislu

MRVLJENJE DRVLJA I KAMENJA

na kom smo pretresali korjene, podpravce, uticaje i tako to

evo nekih navoda iz komentara

hc nastaje gotovo simultano u USA i GB ... u Americi on se razvija iz pank roka u ranim 80-tim ... najznačajniji bendovi tog inicijalnog talasa su D.O.A. ( po čijem albumu "Hardcore 81" cijeli pravac i dobija ime), zatim Minor Threat, Bad Brains, Black Flag ... pokret je rastao u snažnom antireganovskom ozzračju, i bio je usmjeren na uglavno socijalne teme i straight age ideologiju ...

u GB, hc nastaje u okviru crust punk scene, najviše pod uticajem bendova kao što su Discharge, Disorder i Amebix ... bendovi su bili više okrenuti političkim temama, anarhizmu, antirasizmu, ljudskim pravima, vegetarijanizmu, ateizmu i sl.

vremenom u USA je prevladao NYHC style, metaliziran i donekle naglašeno ritmičan zvuk ... glavni predstavnici ovog žanra su Agnostic Front, Sick of It All, Madball. Pro-Pain, Biohazard ...

docsumann docsumann 23:16 15.07.2015

Re: o starcu i udarcu


inače legende nyhc-a Pro Pain, su nedavno objavili novi album Voice of Rebellion

urbana_gerila urbana_gerila 00:22 16.07.2015

Re: o starcu i udarcu

u vreme kada je nirvana bila globalni fenomen i uživala planetarnu popularnost, thurston moore iz grupe sonic youth je pričao kako su na osnovu nekih dokumentaraca koje su gledali na američkoj televiziji, a koji su, kao, govorili o panku, zaključili da su osamdesete i dalje neotkrivene, i da pored samih aktera jedino klinci iz njihove publike poput kurta, krista i davea - znaju šta se stvarno događalo...

u to ime, sa ball-hog or tugboat?, jednog od najboljih albuma devedesetih, pesma against the 70's, na kojoj su posle kurtove smrti ponovo zajedno novoselic i grohl.
sa njima, uz domaćina mikea watta(minutemen, firehose, ciccone youth... danas the stooges), tu su i eddie wedder iz pearl jam, gary lee conner iz screaming trees i carla bozulich iz the geraldine fibbers.

docsumann docsumann 05:38 16.07.2015

Re: o starcu i udarcu

u to ime, sa ball-hog or tugboat?


a imao sam blog i o Majk Vatu


ČOVJEK SA VELIKOM GITAROM
urbana_gerila urbana_gerila 09:02 16.07.2015

Re: o starcu i udarcu

docsumann
u to ime, sa ball-hog or tugboat?


a imao sam blog i o Majk Vatu


ČOVJEK SA VELIKOM GITAROM


promaklo mi, odličan tekst.
možda će i tebi biti zanimljiva izjava douga martscha iz grupe built to spill, parafraziram: minutemen su bili najznačajniji bend svih vremena, savršeni, tako treba da izgledaju sve pank grupe - pristojni ljudi koji znaju koliko je ljubav važna.



sad još da malo poradiš na ofsajdu...
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:14 16.07.2015

Re: o starcu i udarcu

ČOVJEK SA VELIKOM GITAROM

nešto između; toliko malo fali da bude hardkor, ali je previše lepo


docsumann docsumann 10:44 16.07.2015

Re: o starcu i udarcu

stefan.hauzer
ČOVJEK SA VELIKOM GITAROM

nešto između; toliko malo fali da bude hardkor, ali je previše lepo


kada sam počinjao da pišem muzičke blogove, namjera mi je bila da dam posvete bendovima koji su na mene osdtavlii najjači utisak u godinama u kojim sam najintezivnije živio muziku, a to su 90-te.

ostao sam dužan (samom sebi) blog o Batholsima, Adikšnima i ... možda se i sjetim




docsumann docsumann 10:51 16.07.2015

Re: o starcu i udarcu

minutemen su bili najznačajniji bend svih vremena, savršeni, tako treba da izgledaju sve pank grupe - pristojni ljudi koji znaju koliko je ljubav važna.


da to je i moje mišljenje


sad još da malo poradiš na ofsajdu..


kod nas nema tog sisi pravila ... we play hard

urbana_gerila urbana_gerila 11:20 16.07.2015

Re: o starcu i udarcu

docsumann
kod nas nema tog sisi pravila ... we play hard


haha, reče neko ko gleda ove michelinove lutke sa kacigama.

ja sam, bre, i kostobrane stavljao - samo ako me na to natera sudija.
docsumann docsumann 11:31 16.07.2015

Re: o starcu i udarcu

ja sam, bre, i kostobrane stavljao - samo ako me na to natera sudija.


osnovna razlika između evropskog i američkog fudabala je ta što u evropskom ako igrača i malo zakače po nozi, on pada kao gromom pokošen, drami i previja se u "katatoničkoj agoniji", dok u af-u igrač i kad doživi potres mozga uslije sudara sa ljudskim projektilom od 130kg mišića, ustaje trudeći se da pokaže kako mu nije ništa, iako nije siguran da li je krenuo u prodavnicu ili se vraća iz nje.

hard core vs. pusy smor

princi princi 11:43 16.07.2015

Re: o starcu i udarcu

ustaje trudeći se da pokaže kako mu nije ništa

Значи, фолира се.
docsumann docsumann 11:50 16.07.2015

Re: o starcu i udarcu

princi
ustaje trudeći se da pokaže kako mu nije ništa

Значи, фолира се.


skoro pa
urbana_gerila urbana_gerila 12:13 16.07.2015

Re: o starcu i udarcu

docsumann
ja sam, bre, i kostobrane stavljao - samo ako me na to natera sudija.


osnovna razlika između evropskog i američkog fudabala je ta što u evropskom ako igrača i malo zakače po nozi, on pada kao gromom pokošen, drami i previja se u "katatoničkoj agoniji", dok u af-u igrač i kad doživi potres mozga uslije sudara sa ljudskim projektilom od 130kg mišića, ustaje trudeći se da pokaže kako mu nije ništa, iako nije siguran da li je krenuo u prodavnicu ili se vraća iz nje.

hard core vs. pusy smor



ama, bre, i treba da bude sramota svakog ko onako kao beli medved zaštićen ne ustane momentalno, jedini izuzetak može da bude ako su mu spali halteri.
docsumann docsumann 12:24 16.07.2015

Re: o starcu i udarcu

ama, bre, i treba da bude sramota svakog ko onako kao beli medved zaštićen ne ustane momentalno, jedini izuzetak može da bude ako su mu spali halteri.


si normalan, da nemaju zaštitu, prvenstvo ne bi trajalo ni 2 kola.
a teren bi izgledao kao body count poslije kosovske bitke.
imaš na Sport Science više demonstracija i analiza sila koje se razvijaju pri kontaktima u nfl-u?

lajnbeker hit

difensiv tackle hit

Ray Lewis hit


P.S. a misim da bi evrofudbaleri simulirali povrijede i sa sve oklopom. ono u smislu - ubo me u oko, ugrizo me za dupe ...
urbana_gerila urbana_gerila 12:47 16.07.2015

Re: o starcu i udarcu

docsumann
ama, bre, i treba da bude sramota svakog ko onako kao beli medved zaštićen ne ustane momentalno, jedini izuzetak može da bude ako su mu spali halteri.


si normalan, da nemaju zaštitu, prvenstvo ne bi trajalo ni 2 kola.
a teren bi izgledao kao body count poslije kosovske bitke.
imaš na Sport Science više demonstracija i analiza sila koje se razvijaju pri kontaktima u nfl-u?

lajnbeker hit

difensiv tackle hit

Ray Lewis hit


dobro de, ubedio si me, evo - zalažem se da na svakih pet minuta imaju make-up time-out.

docsumann docsumann 12:55 16.07.2015

Re: o starcu i udarcu

zalažem se da na svakih pet minuta imaju make-up time-out.


uvijek ću se zalagati za tvoje pravo da se zalažeš

urbana_gerila urbana_gerila 13:06 16.07.2015

Re: o starcu i udarcu

docsumann
zalažem se da na svakih pet minuta imaju make-up time-out.


uvijek ću se zalagati za tvoje pravo da se zalažeš



priča se da im je poručila nešto u fazonu: ma, kakvi oklopi, kacige i ostali bakrači - vi ste pussyce a ne igrači.

blob:https%3A//vine.co/5aba408a-09a7-4a20-98d3-eb67d71b24a7
docsumann docsumann 13:12 16.07.2015

Re: o starcu i udarcu

blob:https%3A//vine.co/5aba408a-09a7-4a20-98d3-eb67d71b24a7


ne znam šta treba da uradim s ovim slovima i brojevima da bih pročitao to što kažeš da je rekla ...
urbana_gerila urbana_gerila 13:15 16.07.2015

Re: o starcu i udarcu

docsumann
blob:https%3A//vine.co/5aba408a-09a7-4a20-98d3-eb67d71b24a7


ne znam šta treba da uradim s ovim slovima i brojevima da bih pročitao to što kažeš da je rekla ...


ma, to je, valjda, adresa videa, ali ni ja ne umem da ga nakačim.

edit

evE ga, ipak:
princi princi 13:19 16.07.2015

Re: o starcu i udarcu

P.S. a misim da bi evrofudbaleri simulirali povrijede i sa sve oklopom. ono u smislu - ubo me u oko, ugrizo me za dupe ...

Ne samo evrofudbaleri, nego i amerobasketasi. Bruka kakve su to picke. Ali zato hokejasi, mislim da su tougher od ovih tvojih dirlija.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:11 16.07.2015

Re: o starcu i udarcu

ovo izgleda ne može da prođe, bez jednog obimnog teksta o najavi nove NFL sezone
docsumann docsumann 14:34 16.07.2015

Re: o starcu i udarcu

stefan.hauzer
ovo izgleda ne može da prođe, bez jednog obimnog teksta o najavi nove NFL sezone


počni da sklapaš koncept ...
docsumann docsumann 14:36 16.07.2015

Re: o starcu i udarcu

princi
P.S. a misim da bi evrofudbaleri simulirali povrijede i sa sve oklopom. ono u smislu - ubo me u oko, ugrizo me za dupe ...

Ne samo evrofudbaleri, nego i amerobasketasi. Bruka kakve su to picke. Ali zato hokejasi, mislim da su tougher od ovih tvojih dirlija.


mislim da smo već odrdili jedan krug jalove diskusije na tu temu. nešto slično što sad radim sa urbanim gerilcem. ja vam tu vadim proračune, dijagrame sila, sport sajns eksperimente, statistike i zdravstvene kartone,a vi se samo olako frljate sa tezama
urbana_gerila urbana_gerila 14:43 16.07.2015

Re: o starcu i udarcu

docsumann

mislim da smo već odrdili jedan krug jalove diskusije na tu temu. nešto slično što sad radim sa urbanim gerilcem. ja vam tu vadim proračune, dijagrame sila, sport sajns eksperimente, statistike i zdravstvene kartone,a vi se samo olako frljate sa tezama


ti mora da si neki brajovićev saplemenik.
statistika ti je kao bikini - otkriva puno, ali ne pokazuje najvažnije.

plavušica objasnila.

docsumann docsumann 15:10 16.07.2015

Re: o starcu i udarcu

urbana_gerila
docsumann

mislim da smo već odrdili jedan krug jalove diskusije na tu temu. nešto slično što sad radim sa urbanim gerilcem. ja vam tu vadim proračune, dijagrame sila, sport sajns eksperimente, statistike i zdravstvene kartone,a vi se samo olako frljate sa tezama


ti mora da si neki brajovićev saplemenik.



a ti rođak od miklimedića

interna blogošala (al', stvarno, nema tog čovjeka već podosta ...)


dobro, ovo postaje zamorno. idemo sa novim krugom bzv polemika. misim, meni je svejedno koju tezu zastupam, pošto sam strhovit u polemisanju, tako da ću, recimo, početi sa e3 - Klepton je bolji gitarista od Hendriksa

EDIT: oteko mi jezik od silnog plaženja. evo me ko aš kupa

urbana_gerila urbana_gerila 15:22 16.07.2015

Re: o starcu i udarcu

docsumann
pošto sam strhovit u polemisanju, tako da ću, recimo, početi sa e3 - Klepton je bolji gitarista od Hendriksa


ha.
docsumann docsumann 16:02 16.07.2015

Re: o starcu i udarcu

urbana_gerila
docsumann
pošto sam strhovit u polemisanju, tako da ću, recimo, početi sa e3 - Klepton je bolji gitarista od Hendriksa


ha.


Gospodja Klara Gospodja Klara 21:29 16.07.2015

Re: o starcu i udarcu

ovo izgleda ne može da prođe, bez jednog obimnog teksta o najavi nove NFL sezone


Neknamjebogupomoći.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana