Budućnost| Društvo| Ljudska prava| Planeta

zašto baš sada osuda o genocidu?

Srđan Fuchs RSS / 26.07.2015. u 22:10

nekako se prepucavamo već danima na ovu temu, međutim, nigde nisam video neko ozbiljnije tumačenje zašto je Srbija došla na udar, upravo sada, 20 godina kasnije, i to posle jednog perioda decenijske vladavine levih snaga u zemlji, gde se tim snagama, Demokratskoj stranci konkretno, sigurno ne može opovrgnuti da jesu radili na defašizaciji javnog mnjenja u zemlji, i to ozbiljno, i to tako da danas, 2015. godine, i deca uzrasta od 7 godina smatraju da je rat glupost. reč "genocid" je toliko puta besmisleno upotrebljena prethodnih nedelja, tako da oni koji u novijoj istoriji u ovoj zemlji zaista jesu pretrpeli genocid - o kojem broju ljudi koji nose takvo iskustvo je reč? 2 miliona ljudi, pretežno Srba?! - nekako kao da osećaju uvređenost ovim namernim i svesnim obesmišljavanjem stvarnog Genocida te da se toliko buke pravi oko jednog ratnog zločina, svakako strašnog i neodgovornog, bahatog po duhu kakav je bio i duh raspadajućeg se sistema, komunizma, ili njegove izveštačene izvedbe koju smo živeli u prethodnim decenijama. došlo je i do jednog, sigurno postmodernog i novog bezobrazluka - da pojedinci sa sumnjivom totalitarnom biografijom prigovaraju realnim potomcima realnih žrtava Holokausta da su - genocidni?! koliko neko treba da bude perfidan da bi radio tako nešto? ostaje dojam da je neko izdao direktivu da se opali po Srbiji iz svih raspoloživih oružja. pitanje je zašto se to dešava uprava danas i upravo sada?

 
Efraim Zurof, iz izraelske kancelarije za lov na stvarne i realne počinioce realnog Genocida, a ne ovog, umišljenog, virtuelnog, ispolitiziranog, smatra da je "sve ovo politika". kakva politika, o čemu je reč? kako je moguće da Srbija, čak i sa ovom garniturom oprobanih starih nacional-komunističkih birokrata, u situaciji  gde očigledno daje sve od sebe da povlađuje Zapadu, dobija ovakvu jednu šamarčinu od Velike Britanije? i ponovo, kao da vrhunski cinik piše scenario iza kulisa, sve se to odigrava u vremenu na tačno stotinu godina od našeg kolektivnog stradanja, najtežeg u istoriji iako ne i najsistematičnijeg - najsistematičnije, Genocidno, odigralo se tridesetak godina kasnije. dakle, kakva je dublja logika po sredi, a očito je ima?

 



Komentari (377)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 15:04 29.07.2015

Re: Dobra tema

mačor, bre, endžika, mačor


ja mislim na lava, lavice, pume, tigrove, leoparde, geparde i slicne zverove.
urbana_gerila urbana_gerila 15:14 29.07.2015

Re: Dobra tema

angie01
mačor, bre, endžika, mačor


ja mislim na lava, lavice, pume, tigrove, leoparde, geparde i slicne zverove.


totikaem - zver, a ne maca.
alselone alselone 15:15 29.07.2015

Re: Dobra tema

Ovo ni Kusturica ne snima.
angie01 angie01 15:34 29.07.2015

Re: Dobra tema

Ovo ni Kusturica ne snima.


ne, kusta samo curani, letece ribe i magarci na pruzi- pri cemu ovaj posldnji-maga, je meni najsladje stvaorenje na svetu....e, da imam uslove, ja bi imala magu kao pet-a,....al nemam ni dvoriste ni prostor za malu staju, ili sta bi vec trebalo.
alselone alselone 15:35 29.07.2015

Re: Dobra tema

magarci na pruzi


taj mu stvarno jeste dobar, ali je vec poceo da patetise, tipa kada bela golubica sleti na tenk.
urbana_gerila urbana_gerila 15:39 29.07.2015

Re: Dobra tema

angie01
ja bi imala magu kao pet-a


angie01 angie01 15:45 29.07.2015

Re: Dobra tema

taj mu stvarno jeste dobar


meni su od njegovih dobri samo doli bel i otac,...sve ostalo mu je zahebancija, dao mu ga po varijacijama na Bunjuela, Felinija, Antonionija i ostale talijanske tate, samo u nekom nedovoljno ubedljivom muckanju svega i svacega, jer je probao da fingira- ona prva dva su kozistenta i snazna, jer su autenticni.
martin_krpan martin_krpan 16:38 29.07.2015

Re: Dobra tema

predatortz
Srđan Fuchs
martin_krpan
Post-rat treba druge ljude i ideje, i to je ujedno i usud srpske istorije, to, da takve ljude Srbija nakon ratova nikada imala nije.



имамо Тебе, Мартине, мало ли је?! :)


Meni nije jasno zbog čega se Martin uzbuđuje. Em ne živi u Srbiji, em po njegovim rečima nije ni Srbin!

Divan mladić! Toliku zabrinutost za tuđu državu i tuđ narod još nisam video!


Ko je Srbin a ko nije. E moj predator, čime se ti baviš. Jedino me tješi činjenica da u širokom krugu prijatelja u Republici Srpskoj ne poznajem ni blizu likove kao što si ti i alselone.

EDIT: @alselone. Srbin/Hrvat/Bošnjak.... bijedni dometi.


blogovatelj blogovatelj 17:44 29.07.2015

Re: Dobra tema

a n'umem da kacim slike- ono da ih skeniram, pa nakcim ovde,


Dobro, tek si se upisala na blog. Ima vremena, naučićeš.
urbana_gerila urbana_gerila 19:00 29.07.2015

Re: Dobra tema

blogovatelj
a n'umem da kacim slike- ono da ih skeniram, pa nakcim ovde,


Dobro, tek si se upisala na blog. Ima vremena, naučićeš.


elementarna logika, to je ono što nekima sreću kvari: kakve veze sa datumom priključenja blogu ima ono što je endžika eksplicitno navela - neumeće skeniranja kao razlog zbog koga ne može da ovde nakači lične fotografije?
alselone alselone 19:08 29.07.2015

Re: Dobra tema

EDIT: @alselone. Srbin/Hrvat/Bošnjak.... bijedni dometi.


prema svecu i tropar. za tebe je, jado, i to zajebavanje davanje na znacaju.
predatortz predatortz 19:23 29.07.2015

Re: Dobra tema


Ko je Srbin a ko nije. E moj predator, čime se ti baviš. Jedino me tješi činjenica da u širokom krugu prijatelja u Republici Srpskoj ne poznajem ni blizu likove kao što si ti i alselone.


O čemu ti, čoveče, pričaš? Držiš nam svima lekcije kako u Srbiji treba da se živi, kako da se misli, kako da se radi, šta ne valja...

Ne živiš u Srbiji, a na nekom blogu reče da nisi Srbin.

Ne nalaziš li da je tvoje ponašanje malo bezobrazno?
martin_krpan martin_krpan 19:26 29.07.2015

Re: Dobra tema

jado


Cetinje? Oduvijek bilo Piemont SrBstva.
martin_krpan martin_krpan 19:32 29.07.2015

Re: Dobra tema

predatortz

Ko je Srbin a ko nije. E moj predator, čime se ti baviš. Jedino me tješi činjenica da u širokom krugu prijatelja u Republici Srpskoj ne poznajem ni blizu likove kao što si ti i alselone.


O čemu ti, čoveče, pričaš? Držiš nam svima lekcije kako u Srbiji treba da se živi, kako da se misli, kako da se radi, šta ne valja...

Ne živiš u Srbiji, a na nekom blogu reče da nisi Srbin.

Ne nalaziš li da je tvoje ponašanje malo bezobrazno?


Otkud ti to da nisam Srbin? Možda sam rekao da se samo izjašnjavam po građanskoj pripadnosti, u ovom slučaju Bosanac - Hercegovac (a i Srbijanac, ali tu sintagmu ne koristim često zbog toxičnosti komentara). Sutra kada budem imao engleski pasoš, biću Englez kao npr. Princi.
ozdrljic ozdrljic 19:40 29.07.2015

Re: Dobra tema

u ovom slučaju Bosanac - Hercegovac (a i Srbijanac

Ih brate Krpane, pa zar se smije sve to biti najednom?
Muniiira, je l' gotov taj Cimbur, vec jednom.
maksa83 maksa83 19:44 29.07.2015

Re: Dobra tema

ne, kusta samo curani, letece ribe i magarci na pruzi- pri cemu ovaj posldnji-maga, je meni najsladje stvaorenje na svetu....e, da imam uslove, ja bi imala magu kao pet-a

Da, konji i mazge (kao rođaci magarca) su imali specijalan tretman i u starim zakonima.

Da ilustrujem.

Dopala mi je šaka knjiga "Emergency Sasquach Ordinance" u koju je neko potrpao najluđe zakone koje su ljudi smišljali tokom istorije.

Odande (obratiti pažnju):

“If a man have intercourse with a cow, it is a capital crime, he shall die…. If a man have intercourse with a sheep, it is a capital crime, he shall die…. If anyone have intercourse with a pig or a dog, he shall die.
If a man have intercourse with a horse or a mule, there is no punishment. But he shall not approach the king, and shall not become a priest.”


Znači, sejf.
angie01 angie01 20:14 29.07.2015

Re: Dobra tema

If a man have intercourse with a cow, it


ovo vise lici na sarskog- ti si maxo oduvek bio duhovit, a ovo nije to.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:48 29.07.2015

Re: Dobra tema

martin_krpan
predatortz
Srđan Fuchs
martin_krpan
Post-rat treba druge ljude i ideje, i to je ujedno i usud srpske istorije, to, da takve ljude Srbija nakon ratova nikada imala nije.



имамо Тебе, Мартине, мало ли је?! :)


Meni nije jasno zbog čega se Martin uzbuđuje. Em ne živi u Srbiji, em po njegovim rečima nije ni Srbin!

Divan mladić! Toliku zabrinutost za tuđu državu i tuđ narod još nisam video!


Ko je Srbin a ko nije. E moj predator, čime se ti baviš. Jedino me tješi činjenica da u širokom krugu prijatelja u Republici Srpskoj ne poznajem ni blizu likove kao što si ti i alselone.

EDIT: @alselone. Srbin/Hrvat/Bošnjak.... bijedni dometi.




dragi Marti, a da sednemo mi svi zajedno, i da vidiš da dobre jarane para kupit ne može, inače, slažem se sa Tvojom racionalnom ocenom Jasenovca, i to je neko mišljenje naše Izra-Srpska-Voše ekipe. BG ne učestvuje u svemu jer je preokupiran kojekakvim Hrastosjecima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:51 29.07.2015

Re: Dobra tema

ozdrljic
u ovom slučaju Bosanac - Hercegovac (a i Srbijanac

Ih brate Krpane, pa zar se smije sve to biti najednom?
Muniiira, je l' gotov taj Cimbur, vec jednom.


Legendo! Ti si zaštićen Zakonom kod mene, ako te ko dirne, imaće posla s Kosmosom!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:20 29.07.2015

Re: Dobra tema

angie01


ovo vise lici na sarskog- ti si maxo oduvek bio duhovit, a ovo nije to.


a jeb'ga, kada su predugo međ onim tamo Amišima i Mormonima, pa im se pobrkalo sve.
angie01 angie01 21:22 29.07.2015

Re: Dobra tema

kada su predugo međ onim tamo Amišima i Mormonima


?
blogovatelj blogovatelj 02:19 30.07.2015

Re: Dobra tema

elementarna logika, to je ono što nekima sreću kvari


a n'umem da kacim slike


Kakve veze skeniranje ima sa neumecem kacenja slika? Elementarna logika! To je ono sto nekima srecu kvari.
urbana_gerila urbana_gerila 03:38 30.07.2015

Re: Dobra tema

blogovatelj
elementarna logika, to je ono što nekima sreću kvari


a n'umem da kacim slike


Kakve veze skeniranje ima sa neumecem kacenja slika? Elementarna logika! To je ono sto nekima srecu kvari.


nekako si, sasvim slučajno naravno, sada prevideo ono što si u inicijalnom komentaru sam citirao, pa ću podvući* da lakše uočiš:

urbana_gerila
blogovatelj
a n'umem da kacim slike- ono da ih skeniram, pa nakcim ovde,


Dobro, tek si se upisala na blog. Ima vremena, naučićeš.


elementarna logika, to je ono što nekima sreću kvari: kakve veze sa datumom priključenja blogu ima ono što je endžika eksplicitno navela - neumeće skeniranja kao razlog zbog koga ne može da ovde nakači lične fotografije?


*linija ispod dela teksta koja skreće pažnju na to da je taj deo od suštinske važnosti za razumevanje celog teksta.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:39 30.07.2015

Re: Dobra tema

angie01
kada su predugo međ onim tamo Amišima i Mormonima


?


pa Makso i Profo, poamerkan'salo ih, postali dijelom te postmonoteist'čne civil'zacije, pa kada se suophode (co-relate) prema nama iz judeorišćanskoislamskog kruga što nismo dotlen doevoluirali, suophode se ne zapravo prema nama već kao da smo ono što vide oko sebe - amiši, mormoni il' đizs kemp, božemeoprosti. vreme da se vrnu kući, jeb'o paru mamonsku kada ode prosta duša slovenska...

ps. inače, meni se Brat Martin čini kao Banjalučanin. dobra raja ti Banjalučani, padaju mi na pamet u sekundi samo njih par, ne-Srba, a divna raja: Ivan Ljubičić, Nada Tešanović, Franjo Komarica... super ljudi sve... a zanimljivo da je Banjaluka nadživela Apokalipsu i zadržala tu svoju širinu, recimo, kao što i Beograd ili Novi Sad jesu, dok jedan Mostar, jedno Sarajevo* i Vukovar na žalost nisu, i preminuli su tijekom dotičnog kraha Epohe. jedna anegdota, bila mi gospođa Nado s omladinom u gostima u Jerusalimu, i tek, ja tako nešto ćakulam, vamo tamo, povijest, tek gospođa Nada, onako diskretno pita, znaš, Srđane, a da li bismo mogli u katoličku crkvu, znate, ja sam, kahm ...katolkinja? bože svašta, gospoođo Nado, kako ne bismo mogli?! divna žena, baš duša banjalučka. izljubismo se posle, mislim, ovako, drugarski...


ps. Sarajevo mi je, posle Jerusalima, najmetafizičniji grad na planeti, njegovo uništenje je simbol upravo kraha multikulturalnosti Jugoslovenstva; sa pogibijom Sarajeva je poginuo svako od nas pomalo, a same Sarajlije lutaju po svetu kao vagabondi, bez sposobnosti ili želje da se ukorene bilo gde, baš kao nestalni duhovi, noseći sa sobom svu tragediju Jednog Nestajanja... :(
maksa83 maksa83 10:20 30.07.2015

Re: Dobra tema

pa Makso i Profo, poamerkan'salo ih, postali dijelom te postmonoteist'čne civil'zacije, pa kada se suophode (co-relate) prema nama iz judeorišćanskoislamskog kruga što nismo dotlen doevoluirali, suophode se ne zapravo prema nama već kao da smo ono što vide oko sebe - amiši, mormoni il' đizs kemp, božemeoprosti. vreme da se vrnu kući, jeb'o paru mamonsku kada ode prosta duša slovenska...

Brate mili, ja vidim da mi imamo opak nesporazum. Godinama pokušavam da ti objasnim da ne živim u Americi. Sad mi je cilj da ti to ukapiraš do 2020.

Evo kucam vrlo polako: n-e ž-i-v-i-m u A-m-e-r-i-c-i.

maksa83 maksa83 10:22 30.07.2015

Re: Dobra tema

ovo vise lici na sarskog

Falaanđoooo!

Meni je nsarski iznimno zabavan i zanimljiv svaki put kad nešto napiše, te ću ovo shvatiti kao megakompliment, uz punu svest da to nije bila ideja.
predatortz predatortz 10:23 30.07.2015

Re: Dobra tema

Evo pišem polako: n-e ž-i-v-i-m u A-m-e-r-i-c-i.


To ti samo misliš tako...
urbana_gerila urbana_gerila 10:26 30.07.2015

Re: Dobra tema

maksa83
Evo kucam vrlo polako: n-e ž-i-v-i-m u A-m-e-r-i-c-i.


polako - živeČeš.
predatortz predatortz 10:29 30.07.2015

Re: Dobra tema

urbana_gerila
maksa83
Evo kucam vrlo polako: n-e ž-i-v-i-m u A-m-e-r-i-c-i.


polako - živeČeš.


Gde je američki interes - tu je Amerika! Iza svakog ćoška...
urbana_gerila urbana_gerila 11:54 30.07.2015

Re: Dobra tema

predatortz
urbana_gerila
maksa83
Evo kucam vrlo polako: n-e ž-i-v-i-m u A-m-e-r-i-c-i.


polako - živeČeš.


Gde je američki interes - tu je Amerika! Iza svakog ćoška...


majok, bre, tnikče: infiltriraćemo im dijete maksu, ono - naš čovek u njihovim redovima, prvo silikonska dolina, a onda je samo univerzum granica.

(javlja mi se da misiju koja će omogućiti prve ljudske nastambe van planete zemlje vodi baš naš maksimoviČ, i da se zove - partizan I, što samo znači da si najebo jer će ih biti još)
maksa83 maksa83 12:13 30.07.2015

Re: Dobra tema

(javlja mi se da misiju koja će omogućiti prve ljudske nastambe van planete zemlje vodi baš naš maksimoviČ, i da se zove - partizan I, što samo znači da si najebo jer će ih biti još)

Ne brate, ja ako budem u tome učestvovao ima diziđem na Mars i svečano pobodem tamo beli Fender Stratokaster i viknem: "evo, doneo sam ti ga, izađi sad i sviraj još".

Od mene dosta.

urbana_gerila urbana_gerila 12:19 30.07.2015

Re: Dobra tema

maksa83
(javlja mi se da misiju koja će omogućiti prve ljudske nastambe van planete zemlje vodi baš naš maksimoviČ, i da se zove - partizan I, što samo znači da si najebo jer će ih biti još)

Ne brate, ja ako budem u tome učestvovao ima diziđem na Mars i svečano pobodem tamo beli Fender Stratokaster i viknem: "evo, doneo sam ti ga, izađi sad i sviraj još".

Od mene dosta.



ih, bre, makso - to za hendžu svi znaju, ključna fraza je - javlja mi se.
angie01 angie01 13:02 30.07.2015

Re: Dobra tema

Meni je nsarski iznimno zabavan i zanimljiv svaki put kad nešto napiše,


pa meni nije uvek, nekada je zabavan, mudar, konstruktivan, a nekada je sitnicav, maliciozan i prost- i to bas i nije za neku hvalu niti je za komplimentiranje- narocito za coveka njegove specifine tezine, a ti, uzmi kako ti je volja.

meni prostacke fore nikada nisu duhovite- naprotiv, one su samo to-proste, ma kako bile upakovane.
angie01 angie01 13:04 30.07.2015

Re: Dobra tema

Evo kucam vrlo polako: n-e ž-i-v-i-m u A-m-e-r-i-c-i.


pa ni sarski ne zivi vise tamo- koliko ja znam.
maksa83 maksa83 13:24 30.07.2015

Re: Dobra tema

pa ni sarski ne zivi vise tamo- koliko ja znam.

Sad čekamo da ta informacija obiđe par krugova oko Galaksije, onda još par miliona krugova oko Fuchsove glave, nađe neki nebranjen prostor i uleti u narečenu, a tamo kako se snađe tako će da joj bude...

Posle radimo prezentovanje mog slučaja, sačekaću, nije problem.
Hansel Hansel 17:44 31.07.2015

Re: Dobra tema

urbana_gerila
infiltriraćemo im dijete maksu, ono - naš čovek u njihovim redovima, prvo silikonska dolina, a onda je samo univerzum granica.

Нестаће нам Макса ако заглави у некој "силиконској долини", али у Силицијумској би већ имао перспективу.
mariopan mariopan 09:51 27.07.2015

..

Zašto baš sada?
Svaka prilika je dobra da jedna kolonijalna sila stane iza onih koji će joj jednog dana biti korisni? Iza svega stoji interes, nema tu pravde ni krivde.

Slažem se sa Predatorom.

Ipak bih pratila i smrdljivi trag novca?
Neko je bio plaćen da odradi posao?

Oko nas (geografski, za područje Balkana) se vrte velike pare koje kupuju istine kakve god nekome trebaju.
To su igre u kojima najveći ljudski šljam jako dobro zarađuje.
Lešinari.

A namerno ubijanje reči GENOCID za mene znači samo jedno - biće još mnogo velikih zločina. Da nekome ne padne na pamet da ih nazove pravim imenom?

Zato velike sile ( koje uvek znaju gde će ti zločini biti počinjeni) prvo vežbaju ubijanje reči koja poznačava uništavanje celih naroda, usput vežbaju pripisivanje tih zločina onome "kome ga treba prišiti" + vežbaju kako da zaštite prave zločince od kojih imaju neke koristi.

I to zovu "politika".

Budućnost mi se ne čini ni malo lepa.
emsiemsi emsiemsi 10:36 27.07.2015

Re: ..

mariopan
Zašto baš sada?
Svaka prilika je dobra da jedna kolonijalna sila stane iza onih koji će joj jednog dana biti korisni? Iza svega stoji interes, nema tu pravde ni krivde.

Slažem se sa Predatorom.

Ipak bih pratila i smrdljivi trag novca?
Neko je bio plaćen da odradi posao?

Oko nas (geografski, za područje Balkana) se vrte velike pare koje kupuju istine kakve god nekome trebaju.
To su igre u kojima najveći ljudski šljam jako dobro zarađuje.
Lešinari.

A namerno ubijanje reči GENOCID za mene znači samo jedno - biće još mnogo velikih zločina. Da nekome ne padne na pamet da ih nazove pravim imenom?

Zato velike sile ( koje uvek znaju gde će ti zločini biti počinjeni) prvo vežbaju ubijanje reči koja poznačava uništavanje celih naroda, usput vežbaju pripisivanje tih zločina onome "kome ga treba prišiti" + vežbaju kako da zaštite prave zločince od kojih imaju neke koristi.

I to zovu "politika".

Budućnost mi se ne čini ni malo lepa.

Тако је !
Најпре се обесмисле појмови, потом дехуманизују људи, те се након тога убијање истих сматра скоро афирмативним.
Знају то Британци, стари су то убице.
Њих тешко да могу да достигну Шпанци и Немци.
predatortz predatortz 10:40 27.07.2015

Re: ..

Најпре се обесмисле појмови,


Zbog toga Jevreji i reaguju. Izjednačiti streljanje ratnih zarobljenika koje, da se ne lažemo radi svaka vojska, sa golgotom jevrejskog naroda je, u najmanju ruku, čist bezobrazluk!
milojep milojep 11:05 27.07.2015

Re: ..

predatortz
Најпре се обесмисле појмови,


Zbog toga Jevreji i reaguju. Izjednačiti streljanje ratnih zarobljenika koje, da se ne lažemo radi svaka vojska, sa golgotom jevrejskog naroda je, u najmanju ruku, čist bezobrazluk!


Ali ono što mi je najzanimljivije, ovde kod nas, je da skoro niko ne pomene da je najveći genocid na relaciji Srbi-muslimani učinjen poturčenjima, dankom u krvi... i da su tu Srbi inicijalne žrtve a muslimani posledične a gde je savremeno stvaranje(izmišljanje) bošnjačke nacije finalni deo tog genocida.
princi princi 15:03 27.07.2015

Re: ..

predatortz
Најпре се обесмисле појмови,


Zbog toga Jevreji i reaguju. Izjednačiti streljanje ratnih zarobljenika koje, da se ne lažemo radi svaka vojska, sa golgotom jevrejskog naroda je, u najmanju ruku, čist bezobrazluk!

Јевреји на Балканце махом гледају као на прљаве животиње. У принципу се гаде свих тих "словенских свиња" које су се тукле бог зна зашто. Јеврејима је, у принципу, само њихова егзистенцијална борба легитимна, страдања свих других људи су мање вредна. Тако нас гледају и либански хришћани. Има код Талеба једна фина, откривајућа нотица када пише о либанском грађанском рату о томе како то није рат као оних дивљих Балканаца, и како су њих у школи учили како су Балканци дивљи и прљави и како се слабо купају.
martin_krpan martin_krpan 16:35 27.07.2015

Re: ..

Јевреји на Балканце махом гледају као на прљаве животиње.
Тако нас гледају и либански хришћани


Svi, ili ima neki izuzetak? Znam da pretorijanci na blogu ubijaju kada se kaže Srbi.
princi princi 16:37 27.07.2015

Re: ..

Svi, ili ima neki izuzetak?

Има ли неке разлике код вас, бинарних? А и сврхе образлагати?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:08 27.07.2015

Re: ..

princi
А и сврхе образлагати?


Ma ne, nema.

Inače nećeš verovati, ali Grci na svakom mestu tvrdoglavo izdaju fiskalne račune, tako već počinjem da je u pitanju neka zavera i da je to neki perfidni plan tih lezilebovića da zajebu poštene i radišne Tevtonce njihovim oružjem.

P.S.
Pošto se ovde spominjalo, to oko Petrovca, Drvara i Grahova je bila jedna teška svinjarija. I da, ponoviću, veoma je povezana sa Srebrenicom. Inače, koliko je meni poznato prva zamka tipa "Srebrenica" za VRS je bila pripremljena još te zime sa zauzimanjem Bihaća, ali ju je Manojlo Milovanović na kraju izbegao. U stvari Bihać je trebalo da bude Srebrenica, ova je došla kao rezervna varijanta.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:38 28.07.2015

Re: ..

princi

Јевреји на Балканце махом гледају као на прљаве животиње. У принципу се гаде свих тих "словенских свиња" које су се тукле бог зна зашто. Јеврејима је, у принципу, само њихова егзистенцијална борба легитимна, страдања свих других људи су мање вредна. Тако нас гледају и либански хришћани. Има код Талеба једна фина, откривајућа нотица када пише о либанском грађанском рату о томе како то није рат као оних дивљих Балканаца, и како су њих у школи учили како су Балканци дивљи и прљави и како се слабо купају.


ružna misao do zla boga, odakle ti ovo? ko su ti Jevreji o kojima govoriš a da misle tako nakaradno o Slovenima? gde si to video, čuo? primer na Sunce! ja živim već dvadeset godina s Jevrejima i nisam sreo ove nacoše koje opisuješ? brzo primer, pa da ćeramo tog demona napolje pre nego se Frihend vrne na temu!
mariopan mariopan 11:19 28.07.2015

Re: ..

brzo primer, pa da ćeramo tog demona napolje pre nego se Frihend vrne na temu!

Pa pusti čoveka iz apsa, odmah će da istera đavola na sunce?
princi princi 11:31 28.07.2015

Re: ..

ja živim već dvadeset godina s Jevrejima i nisam sreo ove nacoše koje opisuješ? brzo primer, pa da ćeramo tog demona napolje pre nego se Frihend vrne na temu!

Друже, кад Талеб пише о црним лабудовима, он управо пише о томе што нам није дато искуством. Не можеш се према свету опходити у складу с тим ког знаш, шта си видео... скромности мало. Пре ће тај тебе да истера. Немој кашиком на багер, упозорио сам те (али види под Sam Frydman. Иначе, осим те гадљиве фаце кад смо поменули босански сукоб, скроз симпа чичица. Лош му је јидиш, али енглески беспрекоран. Јбг, одрастао у Мелбурну.)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:27 28.07.2015

Re: ..

mariopan


Pa pusti čoveka iz apsa, odmah će da istera đavola na sunce?


pušten! ali sam ga uslovio da ne sme da me drnda jer će opet u aps, pa sada ne zna kako da pristupi temi, a da ne sme mene da drnda.


Не можеш се према свету опходити у складу с тим ког знаш, шта си видео... скромности мало. Пре ће тај тебе да истера. Немој кашиком на багер, упозорио сам те (али види под Sam Frydman. Иначе, осим те гадљиве фаце кад смо поменули босански сукоб, скроз симпа чичица. Лош му је јидиш, али енглески беспрекоран. Јбг, одрастао у Мелбурну.)



zbog jednog Fridmana ti nas sve prezre?

nisam baš shvatio za bager i kašiku? to je vezano za Fridmana ili Fridhenda? odakle da me istera, gde?
mariopan mariopan 13:32 28.07.2015

Re: ..


pušten! ali sam ga uslovio da ne sme da me drnda jer će opet u aps, pa sada ne zna kako da pristupi temi, a da ne sme mene da drnda.

princi princi 14:30 28.07.2015

Re: ..

zbog jednog Fridmana ti nas sve prezre?

Auuu, brate, pa i ti ispade binarac? Koga to vas, ubr?

Ne, bate, odrastao sam u porodici u kojoj je postojao kult Jevreja (zbog raznoraznih porodicnih veza, a i zbog opsednutosti mog caleta fizikom, ruskim Jevrejima, i sl). Dugo, dugo godina, i ja sam mislio da su Jese ubedljivo najkulskiji i najpametniji narod na svetu i sve. Onda sam upoznao tih par Jesa sa Tehniona, jos par njih u Australiji, pa vidjao one ortodokse po avionima koji zene tretiraju pa skoro kao Saudijci i skapirao da Jese nisu nista pametnije ni od nas ni od Grka, da je sve to ista Ciganija kao i mi, sa svim slabostima, spremna na slicne podvige, ali i slicne svinjarije, mozda samo za trunku medjusobno solidarnija. Eto, to ti je moj stav. Ako me pitas da li IZrael treba da postoji kao drzava, da, treba. Ako me pitas da li Palestinci treba da imaju svoju drzavu. Da, i to treba. Tako. Sad pucaj.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:21 28.07.2015

Re: ..

princi
zbog jednog Fridmana ti nas sve prezre?

Auuu, brate, pa i ti ispade binarac? Koga to vas, ubr?

Ne, bate, odrastao sam u porodici u kojoj je postojao kult Jevreja (zbog raznoraznih porodicnih veza, a i zbog opsednutosti mog caleta fizikom, ruskim Jevrejima, i sl). Dugo, dugo godina, i ja sam mislio da su Jese ubedljivo najkulskiji i najpametniji narod na svetu i sve. Onda sam upoznao tih par Jesa sa Tehniona, jos par njih u Australiji, pa vidjao one ortodokse po avionima koji zene tretiraju pa skoro kao Saudijci i skapirao da Jese nisu nista pametnije ni od nas ni od Grka, da je sve to ista Ciganija kao i mi, sa svim slabostima, spremna na slicne podvige, ali i slicne svinjarije, mozda samo za trunku medjusobno solidarnija. Eto, to ti je moj stav. Ako me pitas da li IZrael treba da postoji kao drzava, da, treba. Ako me pitas da li Palestinci treba da imaju svoju drzavu. Da, i to treba. Tako. Sad pucaj.


pa, nas, rekao si Jevreji su... uznemirilo me je to, i ovo s bagerom i kašikom. takva stvar, crnilo, a ne tehnokrate, nacifašosi i relidžs lujke su takvi i takvi. ne vredi, moraš doći da upoznaš izrael izbliza. nije skupa karta s Lutona, možda sto funti, pa naiđite gospoja i ti, ali da se dogovorimo kada sam ja slobodan da prođiram s vama. a slažem se da smo slični Cigusi nas troje nabrojanih, mi smo Cigani, najjajči smo najjači... ima to i svojih lepih strana, kao ples, hrana, drugarstvo, kako ćemo, lako ćemo. svašta za pucanje, ja ni na džihadistu ne bih zapucao već bih pokušao da prodivanim s njim! za države smo valjda skontali odavno da se slažemo oko toga sto odsto.
princi princi 15:49 28.07.2015

Re: ..

ima to i svojih lepih strana, kao ples, hrana, drugarstvo, kako ćemo, lako ćemo. svašta za pucanje, ja ni na džihadistu ne bih zapucao već bih pokušao da prodivanim s njim!

Da, naravno, ni u jednom trenutku Cigosi nisam mislio u nekom pezorativnom smislu. I inace mislim da Srbi, Grci, Turci, Jevreji i deo Arapa pripadaju jednom sirem levantinskom prostoru (ako hoces i kulturi, mada mrzim te fasisticke koncepte kulturnih matrica i sl, kultur rasizam uopste), i da je steta sto se ovoliko glozimo unutar sebe (i medju sobom). To samo glupe ustase tj ovi crveni Hrvati vole da budu Germani. Ali njima i inace nista nije jasno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:25 28.07.2015

Re: ..

south Italy, France, Spain, Portugal, to je sve ekipa koju ja volim. jebi ga, ja ne znam Severnjake te tvoje, mi smo dole jer nas ljudi vole!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:12 29.07.2015

Људи Медитеранци

Мароко, Тунис, Алжир, Либија, Египат, Либан, Сирија, све су то људи с којима сам живео. исто ме чуди и да си по либанским ришћанима оплео, то је један изразито питом и ведар свет. палестински исто, ја пуно сарађујем с тим народом, када се погледа, својим послом донирам тој групацији сигурно барем стотињак хиљада долара годишње. признајем да нисам читао тог момка Талеба, лежи ми више Амин Малуф, а у њему нисам приметио хејт према ма коме, макар и у помисли.

него, добро си приметио ово за солидарност. изванредно уштиман лоби. одушевио сам се недавно када ми је причао један гари, да се англоамерички конгрес и евроазијски сусрећу два пута годишње, иако су ови у врху своје а они у врху своје државе, које су зараћене, али они воде рачуна о интересима свог народа. исто и ово у полемикама, рецимо, можеш чути три различите расправе од два актера, али када дође доле до виталне суштине, они ће наћи заједнички језик и најбоље решење за одржање, и у Расејању и код куће. то је мени фасцинантно, та унутарња нераздељивост, и кроз свој посао покушавам да научим и Србе да буду такви. иде пужевљевском брзином, али добро, важно је да се помера.

иначе, ово са проф. Фридманом има и свој шири контекст, наиме, град Хаифа је град који је 90-их прихватио неколико стотина бошњачких породица, а у складу са тим је ишла и пратећа антисрпска пропаганда, све у CNN-like маниру. и Израел је тада пацификовао своје односе са исламским светом. међутим, како су се ствари у XXI веку захуктавале, дошла је друга постава, ствари су ескалирале, неки људи су се почели питати да ли је Израел коректно поступио у случају Србије, и то је нашем малом лобију ишло на руку, јер смо успели у потпуности да променимо климу. тако да, можда, у неким круговима и има те емоције, али има и антиизраелства, посебно код левичара, има га и овде на блогу, то је све природно. но, у огромној већини случајева слика је обострано позитивна.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:31 27.07.2015

Citiraću Žmua:

"Nije Balkan bure baruta, nego je međunarodna zajednica piromanka."
Toliko.
arianna arianna 12:06 27.07.2015

Re: Citiraću Žmua:

Jelica Greganović
"Nije Balkan bure baruta, nego je međunarodna zajednica piromanka."
Toliko.



lepo rekao čovek


Negde pročitah da svaki američki predsednik mora, za vreme svoje vladavine, negde po svetu da vodi rat. Najveći i najvažniji razlog za ratovanje je da bi radila i razvijala se njihova vojna industrija i mašinerija, a vojni korpusi slati po svetu da "zavode" mir, i da svaka genaracija amerikanaca ima mogućnost i pravo da stvori nove nacionalne heroje.

Obzirom da je gospodja Hilari, istakla svoju kandidaturu, a da joj je ovaj naš prostor već poznat, dovoljno dalek od kuće i dovoljno blizu Rusije, sasvim je moguće da svoje piromanske sklonosti reprizno prikaže baš ovde.
predatortz predatortz 12:08 27.07.2015

Re: Citiraću Žmua:

Obzirom da je gospodja Hilari, istakla svoju kandidaturu, a da joj je ovaj naš prostor već poznat, dovoljno dalek od kuće i dovoljno blizu Rusije, sasvim je moguće da svoje piromanske sklonosti reprizno prikaže baš ovde.


Ona je i žrtva rata, ne zaboravi. Nju su gađali srpski snajperi prilikom posete Tuzli. To što je naša najbliža linija bila dvadesetak kilometara od grada, što smo Tuzlu i haubicama jedva dobacivali, gospođu nije sprečilo da masno i bezočno laže.

Verujem da ima kretena koji su i tu priču uzeli zdravo za gotovo.

Evo link i na tu sramotu LINK
arianna arianna 12:19 27.07.2015

Re: Citiraću Žmua:

Ona je i žrtva rata, ne zaboravi. Nju su gađali srpski snajperi prilikom posete Tuzli.



Pa ono jes.... nosila je transparent na čelo da prva dama Amerike, obitava u kukuruzu pored Tuzle, pa snajperisti znali o kome je reč.

a i koj je andrak ona tražila u Tuzli, i kakvi su to američki interesi na Balkanu. Da joj nije ostalo od dede?

pitam hipotetički
predatortz predatortz 12:24 27.07.2015

Re: Citiraću Žmua:

arianna
Ona je i žrtva rata, ne zaboravi. Nju su gađali srpski snajperi prilikom posete Tuzli.



Pa ono jes.... nosila je transparent na čelo da prva dama Amrike, obitava u kukuruzu pored Tuzle, pa snajperisti znali o kome je reč.

a i koj je andrak ona tražila u Tuzli, i kakvi su to američki interesi na Balkanu. Da joj nije ostalo od dede?

pitam hipotetički


Kad je došla, mir je uveliko bio potpisan. Nikakvih ratnih dejstava nije bilo.

Što je došla? Kao i svi političari - da se promoviše. Ispala je guska čak i u očima najelitnijih američkih vojnika, koji su po pravilu i najlojalniji.

Evo šta kaže jedan od njih:
Ovaj put priču je lansirao američki "Washington Times" prenoseći izjavu Doma Rasoa, bivšeg pripadnika Specijalne jedinice američke vojske Navy Seals.

"Ono što taj događaj čini posebno odvratnim je da je, kad se otkrila istina, ona to negirala na način kao da to što je izjavila nije ništa posebno. Samo potpuno arogantna i ignorantska osoba s potpunim omalovažavanjem onog što se stvarno dešava u ratu može izjaviti nešto tako", rekao je Raso.

Rekao je da u svojoj 12-godišnjoj vojnoj karijeri nikada nije čuo takve izgovore o ratu i snajperima od strane američkog liderstva.

"Meni je teško i da zamislim da se tako nešto može desiti", izjavio je on.

tyson tyson 13:25 27.07.2015

Re: Citiraću Žmua:

Ona je i žrtva rata, ne zaboravi. Nju su gađali srpski snajperi prilikom posete Tuzli. To što je naša najbliža linija bila dvadesetak kilometara od grada, što smo Tuzlu i haubicama jedva dobacivali, gospođu nije sprečilo da masno i bezočno laže.

Na stranu to što je posetila Tuzlu 1996. godine, kada je rat odavno bio gotov, a u Tuzli bili stacionirani američki vojnici.


princi princi 13:30 27.07.2015

Re: Citiraću Žmua:

To što je naša najbliža linija bila dvadesetak kilometara od grada, što smo Tuzlu i haubicama jedva dobacivali, gospođu nije sprečilo da masno i bezočno laže.

То само говори колики је страх и трепет био одред "Душан Силни".
docsumann docsumann 15:57 27.07.2015

Re: Citiraću Žmua:

princi
To što je naša najbliža linija bila dvadesetak kilometara od grada, što smo Tuzlu i haubicama jedva dobacivali, gospođu nije sprečilo da masno i bezočno laže.

То само говори колики је страх и трепет био одред "Душан Силни".


Dušan slini

princi princi 16:36 27.07.2015

Re: Citiraću Žmua:

docsumann
princi
To što je naša najbliža linija bila dvadesetak kilometara od grada, što smo Tuzlu i haubicama jedva dobacivali, gospođu nije sprečilo da masno i bezočno laže.

То само говори колики је страх и трепет био одред "Душан Силни".


Dušan slini


Aaaa, и ти си се придружио пројекту denial Србија, .
docsumann docsumann 16:44 27.07.2015

Re: Citiraću Žmua:

princi
docsumann
princi
To što je naša najbliža linija bila dvadesetak kilometara od grada, što smo Tuzlu i haubicama jedva dobacivali, gospođu nije sprečilo da masno i bezočno laže.

То само говори колики је страх и трепет био одред "Душан Силни".


Dušan slini


Aaaa, и ти си се придружио пројекту denial Србија, .


pazite na političke cake



e, to je taj mali problem crnogoraca


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:14 27.07.2015

Re: Citiraću Žmua:

arianna

Jelica Greganović"Nije Balkan bure baruta, nego je međunarodna zajednica piromanka."Toliko.lepo rekao čovek Negde pročitah da svaki američki predsednik mora, za vreme svoje vladavine, negde po svetu da vodi rat. Najveći i najvažniji razlog za ratovanje je da bi radila i razvijala se njihova vojna industrija i mašinerija, a vojni korpusi slati po svetu da "zavode" mir, i da svaka genaracija amerikanaca ima mogućnost i pravo da stvori nove nacionalne heroje.Obzirom da je gospodja Hilari, istakla svoju kandidaturu, a da joj je ovaj naš prostor već poznat, dovoljno dalek od kuće i dovoljno blizu Rusije, sasvim je moguće da svoje piromanske sklonosti reprizno prikaže baš ovde.


neko iz DS-a, ondak, u lepa i bezbrizna vremena, rekao mi je da je Srbija tradicionalno saveznik s Republikancima. ja svakako mislim, da ukoliko Klintonovi uzmu primarnu kandidaturu, da Dija Spora mora uciniti sve od sebe da dobije jebonja.
princi princi 21:26 27.07.2015

Re: Citiraću Žmua:

neko iz DS-a, ondak, u lepa i bezbrizna vremena, rekao mi je da je Srbija tradicionalno saveznik s Republikancima.


Čoveče, kakve su to dijabole... (mislim, DS)
myredneckself myredneckself 21:37 27.07.2015

Re: Citiraću Žmua:

docsumann
e, to je taj mali problem crnogoraca


Aj bruh, i sav taj džez, već iskrs'o i problem s pozicioniranjem tog slova lj, na pr. - gradonačelnik Miljeta, i mišlenje.
docsumann docsumann 22:22 27.07.2015

Re: Citiraću Žmua:

myredneckself
docsumann
e, to je taj mali problem crnogoraca


Aj bruh, i sav taj džez, već iskrs'o i problem s pozicioniranjem tog slova lj, na pr. - gradonačelnik Miljeta, i mišlenje.


a 4 tocila ti nisu zapala za uvo
myredneckself myredneckself 22:58 27.07.2015

Re: Citiraću Žmua:

docsumann
a 4 tocila ti nisu zapala za uvo


Ma, zapala, nego nisam htela da počnu još više da sevaju varnice među braćom.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:46 28.07.2015

Re: Citiraću Žmua:

princi


Čoveče, kakve su to dijabole... (mislim, DS)


davno je to bilo, 5.X 2000, uveče, Vračar, i velika radost po Beogradu... nije me to tada interesovalo toliko, ali... možda je mislio čovek na to što je Buš pustio Panića, na Panićevu molbu, da radi politički da skine Slobu, pa kada nije uspelo onda su krenuli klandestino fajt protiv poslednje Bastilje komunizma u južnoj Evropi? ne znam, pitam.
tyson tyson 12:00 27.07.2015

zašto baš sada osuda o genocidu?

Khm; valjda "osuda genocida"...?


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:17 27.07.2015

Re: zašto baš sada osuda o genocidu?

de si ti, ljubavi, osuda, kao, popili ste, pushangija, ustao sam ja i presudio vam, osudio sam vas. tako da, ne zajebavaj, ipak sam se ja utazbinio u staru sudijsku srpsko-austrougarsku obitelj u NS.
ivana23 ivana23 14:27 27.07.2015

***

IZMEĐU KRAJNOSTI

Zebra na Brionima

Ceremonije, simboli, komemoracije su nacionalne i naglašavaju kategorije koje su ubice nametnule svojim žrtvama. Ljudi su umirali kao Hrvati, Bošnjaci ili Srbi, a ne zato što su bili majke, sinovi, inžinjeri ili ljubitelji životinja

Zadržavajući se na „religioznoj dimenziji Potočara”, Biber ispravno notira da se time posthumno nameće muslimanski (verski) identitet i onim žrtvama koje su možda bile ateisti ili agnostici.

Među stotinu trideset šest žrtava koje su sahranjene u Potočarima pre petnaest dana bio je i Saša Hidić, sin Ćamila i Leposave. Govoreći o njemu, jedan njegov rođak ovih dana je primetio: „Što se tiče vere, ne mogu reći da je naginjao ni na jednu ni na drugu stranu. Sticajem okolnosti se zadesio u Srebrenici kada je rat počeo i normalno je da je bio uz oca”. Nekoliko godina ranije, u Potočarima je sahranjen i Rudolf Hren, katolik i, po svoj prilici, Hrvat. Ne znamo tačno ko je ubio Sašu Hidića i Rudolfa Hrena, ali znamo da su veliki deo ubijanja Srebreničana u julu 1995. godine obavili pripadnici Desetog diverzantskog odreda Vojske Republike Srpske među kojima su bili i Slovenac Franc Kos, Hrvati Dražen Erdemović i Marko Boškić te bosanski musliman Zijad Žigić. Ne znamo i ne možemo znati ko je ubio svaku žrtvu, ali definitivno nije ni nerealno ni nemoguće da je neki Hrvat iz Vojske Republike Srpske ubio Hrvata Rudolfa Hrena kao što nije nemoguće ni da je bosanski musliman Zijad Žigić pucao u sina Leposave Hidić, majke pravoslavne.


LINK - ceo tekst
princi princi 14:58 27.07.2015

Re: ***

Доста, бре, тих релативизација! Хоћу све лепо црно-бело, да на миру могу да наричем. И пијем кафу.
mariopan mariopan 15:00 27.07.2015

Re: ***



Dobar tekst Ivana.

I još jedan tekst

Beleška o (auto)šovinizmu

(citiram samo poslednji pasus. Ko želi više da pročita, tekst se nalazi na istom linku koji je dala Ivana, pod "povezani tekstovi)

"U tom smislu na kraju se vraćam Krašovcu, koji kaže: „Dodatna ideološka kamuflaža autorasizma sastoji se u manevru kojim autorasistički diskurs ne samo da prikriva vlastitu fašistoidnost nego za fašistoidnost okrivljuje ruralne mase.” To je isti manevar po kojem srpski autošovinisti vlastiti fašizam, kog su blaženo nesvesni, projektuju u široke narodne mase koje tobože slušaju samo turbo-folk, čitaju samo tabloide, redom imaju pokvarene zube i smrde po provincijama i po (beo)gradskom prevozu. Mnogi među onima što se površno i kozmetički pozivaju na Mirka Kovača ni sami ne shvataju da su deo upravo one elite za koju je on napisao da je „gora od rulje”.

Muharem Bazdulj
objavljeno: 02.02.2015."
.....

Taj takozvani "autošovinizam" je meni dugo bio neshvatljiv, a ovde bih rekla da je raskrinkan na pravi način.
princi princi 15:08 27.07.2015

Re: ***

Taj takozvani "autošovinizam" je meni dugo bio neshvatljiv

Није то никакав "аутошовинизам"- то је лепршава медитеранска црногорштина ослобођена стега мрског србијанства, до сада на овом блогу присутна под именом "крканизам". Сад јој се мора наћи адекватније име, јер је Кркар прави аматер за овог идиота.
milojep milojep 15:13 27.07.2015

Re: ***

Tekstovi Muharema Bazdulja su odlični, međutim ne mogu se odati utisku da je on ipak 'samo' perfektan predočitelj opštih istina.
Koliko god loše i banalno zvučalo ali očekuje se od intelektualaca njegovog kova da da odgovore i na neke posebne istine. Pa konkretno treba jasno stati na jedno od dva stanovišta da li je u Srebrenici počinjen genocid ili ne!
Na posebnim istinama treba izgraditi priču o opštim istinama a ne samo opšte istine raširiti u lepo i efektno pisanije.
mariopan mariopan 15:22 27.07.2015

Re: ***

princi
Taj takozvani "autošovinizam" je meni dugo bio neshvatljiv

Није то никакав "аутошовинизам"- то је лепршава медитеранска црногорштина ослобођена стега мрског србијанства, до сада на овом блогу присутна под именом "крканизам". Сад јој се мора наћи адекватније име, јер је Кркар прави аматер за овог идиота.


Znala sam ja da to nije nikakav autošovinizam, samo sam sada našla potvrdu za ono što sam odavno slutila.
emsiemsi emsiemsi 15:38 27.07.2015

Re: ***

princi
Taj takozvani "autošovinizam" je meni dugo bio neshvatljiv

Није то никакав "аутошовинизам"- то је лепршава медитеранска црногорштина ослобођена стега мрског србијанства, до сада на овом блогу присутна под именом "крканизам". Сад јој се мора наћи адекватније име, јер је Кркар прави аматер за овог идиота.

Ко је тај идиот ?
Протестујем !
Нећу те анонимне представке - име и презиме на сто.
highshalfbooze highshalfbooze 16:57 27.07.2015

Re: ***

Najveća tragedija u interpretaciji ratova koji su pratili raspad Jugoslavije jeste u tome što su žrtve uglavnom pristale da im budu bliži zločinci koji s njima dele etničku i versku pripadnost nego druge žrtve. Zašto bi Srbinu koji je izbegao iz Sarajeva bio bliži osuđeni ratni zločinac Dušan Tadić od Bošnjaka, izbeglice iz Prijedora? Zašto bi Bošnjaku koji je izbegao iz Foče bio bliži osuđeni ratni zločinac Hazim Delić od Srbina, izbeglice iz Konjica? Zašto bi Hrvatu izbeglom iz Bugojna ili Benkovca bili bliži osuđeni ratni zločinci Dario Kordić ili Mirko Norac od Bošnjaka, izbeglice iz Prozora ili Srbina, izbeglice iz Pakraca?


!!!
tyson tyson 23:50 27.07.2015

Re: ***

Najveća tragedija u interpretaciji ratova koji su pratili raspad Jugoslavije jeste u tome što su žrtve uglavnom pristale da im budu bliži zločinci koji s njima dele etničku i versku pripadnost nego druge žrtve. Zašto bi Srbinu koji je izbegao iz Sarajeva bio bliži osuđeni ratni zločinac Dušan Tadić od Bošnjaka, izbeglice iz Prijedora? Zašto bi Bošnjaku koji je izbegao iz Foče bio bliži osuđeni ratni zločinac Hazim Delić od Srbina, izbeglice iz Konjica? Zašto bi Hrvatu izbeglom iz Bugojna ili Benkovca bili bliži osuđeni ratni zločinci Dario Kordić ili Mirko Norac od Bošnjaka, izbeglice iz Prozora ili Srbina, izbeglice iz Pakraca?

Zato što ga ti njegovi zločinci "brane" ili "svete". Ovo je ovde Balkan.


docsumann docsumann 21:24 27.07.2015

rat neće završiti


jer ni mrtvi
ni živi
ne mogu oživjeti
princi princi 21:27 27.07.2015

Re: rat neće završiti

docsumann

jer ni mrtvi
ni živi
ne mogu oživjeti

Mrzi me da brojim, ali je l' ovo neki haJku?
predatortz predatortz 21:28 27.07.2015

Re: rat neće završiti

princi
docsumann

jer ni mrtvi
ni živi
ne mogu oživjeti

Mrzi me da brojim, ali je l' ovo neki haJku?


Jok, bolan! Čist ekspresionizam!
docsumann docsumann 22:03 27.07.2015

Re: rat neće završiti

princi
docsumann

jer ni mrtvi
ni živi
ne mogu oživjeti

Mrzi me da brojim, ali je l' ovo neki haJku?


aa, pa imaš i zapadni haiku bez striktne metričke stope
docsumann docsumann 22:12 27.07.2015

Re: rat neće završiti

predatortz
princi
docsumann

jer ni mrtvi
ni živi
ne mogu oživjeti

Mrzi me da brojim, ali je l' ovo neki haJku?


Jok, bolan! Čist ekspresionizam!


ekspresnoizam, iliti na brzinu sklepano.
martin_krpan martin_krpan 07:32 28.07.2015

Srbi

Ako se za ijedan narod može reći da je junački, to su Srbi. Istinski slobodarski narod. Narod koji je svojim junaštvom u 1. i 2. svjetskom ratu zadužio čovječanstvo, narod koji je znao da prašta i da nakon sopstvenog stradanja pruži ruku pomirenja. Tako i treba biti i ja ću Srbima uvijek biti zahvalan na tome.

Ali, kako nas istorija uči, svaki narod ima "packu" pa tako i Srbi, a ta "packa" je Srebrenica. Srebrenica je kulminacija jednog karaktera rata gdje su Srbi sebe vidjeli kao gospodare. Nakon vojnih poraza krajem 20. vijeka, Srbi su jednostavno zauzeli diskurs žrtve razbijajući i najmanje ogledalce koje bi moglo Srbe podsjetiti koliko su nadmoćni i bahati bili u ratovima na kraju 20. vijeka.

"[url=http://www.vreme.com/cms/view.php?id=1136686]U poslednjoj deceniji XX veka, te žrtve Srbije su potopljene, obesmišljene, pobede iz Velikog rata pretvorene su u poraze, razbijena je Jugoslavija, izgubljeno je Kosovo, izgubljena su oba balkanska rata, izgubljen je i Prvi svetski rat, a oni saveznici Srbije sa početka XX veka stali su protiv Srbije, na kraju XX veka.
To je najveći nacionalni slom u našoj istoriji. Verovalo se da je sa tim slomom završeno naše propadanje, ali – nije. Mi sada živimo jednu fantaziju negiranja ovog velikog poraza i udesa, prisiljavanja celog naroda da prihvati fikciju, fantaziju i autizam kao realnost.
Ako nam je na kraju XX veka kuća pretvorena u ruševinu, na početku XXI propada i ruševina.[/url]"


Ako odete u Banja Luku vidjećete gomilu režimskih spomenika "žrtvi u otadžbinskom ratu" (koji niču preko noći, bez dozvola, bez građanskog dijaloga, bez mišljanja struke) koji Srbe u ratovima na kraju 20. vijeka deklarišu kao žrtve agresije.

"Posle Miloševićevog poraza, trebalo je javno, pred narodom, u parlamentu, priznati poraz, označiti politiku krivu za poraz, okrenuti novi list i temelje evropske Srbije graditi na novoj politici. Ništa od toga nije urađeno ni tada ni do današnjeg dana, a dok to ne bude urađeno, samo ćemo da propadamo i tonemo, a ostavljaćemo utisak neke stabilnosti. Čega? Stabilnosti propadanja".

Bez ili sa rezolucijom, svaki pošteni Srbin mora sebi priznati da je u Srebrenici počinjen genocid gdje su se Srbi možda i po prvi put u istoriji ponijeli kao gospodari života i smrti, da se uspravi, da pogleda u oči svima, i da ponosno i junački nastavi tamo gdje je počeo 1918. i 1945.


predatortz predatortz 07:36 28.07.2015

Re: Srbi

Bez ili sa rezolucijom, svaki pošteni Srbin mora sebi priznati da je u Srebrenici počinjen genocid gdje su se Srbi možda i po prvi put u istoriji ponijeli kao gospodari života i smrti, da se uspravi, da pogleda u oči svima, i da ponosno i junački nastavi tamo gdje je počeo 1918. i 1945.


Važi!
I tebe ću pitati istu stvar kao i Braju:

Navedi mi još jedan primer u istoriji, po kom je streljanje vojnosposobnih zarobljenika okarakterisano kao genocid?

Dakle?
Kada?
Gde?
martin_krpan martin_krpan 07:56 28.07.2015

Re: Srbi

predatortz
Bez ili sa rezolucijom, svaki pošteni Srbin mora sebi priznati da je u Srebrenici počinjen genocid gdje su se Srbi možda i po prvi put u istoriji ponijeli kao gospodari života i smrti, da se uspravi, da pogleda u oči svima, i da ponosno i junački nastavi tamo gdje je počeo 1918. i 1945.


Važi!
I tebe ću pitati istu stvar kao i Braju:

Navedi mi još jedan primer u istoriji, po kom je streljanje vojnosposobnih zarobljenika okarakterisano kao genocid?

Dakle?
Kada?
Gde?


Ne. Kad teme "Srebrenica" u svjetskim medijima ili bilo gdje uopšte ne bi ni bilo, ja čak idem dotle daleko i smatram, da je za nove generacije korisnije da se upoznaju i sa drugom stranom medalje, tj. suprotno od žrtve, nego da upijaju literaturu "teoretičara etimologije diskursa genocid" poput: Vlajkija, Galijaševića, Kuzmanovića... i sličnih referentnih autora.


predatortz predatortz 08:01 28.07.2015

Re: Srbi

martin_krpan
predatortz
Bez ili sa rezolucijom, svaki pošteni Srbin mora sebi priznati da je u Srebrenici počinjen genocid gdje su se Srbi možda i po prvi put u istoriji ponijeli kao gospodari života i smrti, da se uspravi, da pogleda u oči svima, i da ponosno i junački nastavi tamo gdje je počeo 1918. i 1945.


Važi!
I tebe ću pitati istu stvar kao i Braju:

Navedi mi još jedan primer u istoriji, po kom je streljanje vojnosposobnih zarobljenika okarakterisano kao genocid?

Dakle?
Kada?
Gde?


Ne. Kad teme "Srebrenica" u svjetskim medijima ili bilo gdje uopšte ne bi ni bilo, ja čak idem dotle daleko i smatram, da je za nove generacije korisnije da se upoznaju i sa drugom stranom medalje, tj. suprotno od žrtve, nego da upijaju literaturu "teoretičara etimologije diskursa genocid" poput: Vlajkija, Galijaševića, Kuzmanovića... i sličnih referentnih autora.




Simpatično razmišljanje. Samo, proglasiti nešto genocidom zarad 'pokazne vežbe', što je na kraju u Hagu i urađeno, nije samo nasilje nad pravom. Ono je i nasilje nad narodom koji je takvom presudom žigosan. Opasna rabota, koja taj narod stavlja van zakona. Sada imamo šizofrenu situaciju da se dva najgenocidnija naroda u Evropi, Nemci i Hrvati, iživljavaju nad nama zahvaljujući toj spornoj kvalifikaciji.
svarog svarog 08:12 28.07.2015

Re: Srbi

martin_krpan
predatortz
Bez ili sa rezolucijom, svaki pošteni Srbin mora sebi priznati da je u Srebrenici počinjen genocid gdje su se Srbi možda i po prvi put u istoriji ponijeli kao gospodari života i smrti, da se uspravi, da pogleda u oči svima, i da ponosno i junački nastavi tamo gdje je počeo 1918. i 1945.


Važi!
I tebe ću pitati istu stvar kao i Braju:

Navedi mi još jedan primer u istoriji, po kom je streljanje vojnosposobnih zarobljenika okarakterisano kao genocid?

Dakle?
Kada?
Gde?


Ne. Kad teme "Srebrenica" u svjetskim medijima ili bilo gdje uopšte ne bi ni bilo, ja čak idem dotle daleko i smatram, da je za nove generacije korisnije da se upoznaju i sa drugom stranom medalje, tj. suprotno od žrtve, nego da upijaju literaturu "teoretičara etimologije diskursa genocid" poput: Vlajkija, Galijaševića, Kuzmanovića... i sličnih referentnih autora.




Nema veze i ako nije bilo genocida treba Srbe (sve komplet dakako) naučiti poniznosti, dobro je za njih?
Jel ovo oboljenje ima neki stručan naziv?
martin_krpan martin_krpan 08:42 28.07.2015

Re: Srbi

Ono je i nasilje nad narodom koji je takvom presudom žigosan. Opasna rabota, koja taj narod stavlja van zakona. Sada imamo šizofrenu situaciju da se dva najgenocidnija naroda u Evropi, Nemci i Hrvati, iživljavaju nad nama zahvaljujući toj spornoj kvalifikaciji.


Totalno se ne slažem. Ta kovanica o "genocidnom narodu" vonja dosta na DSS kuhinju ili slično, i teško mi je povjerovati da se inteligentni ljudi mogu zalijepiti za tu priču. Jesu li mladi Njemci ili Belgijanci danas genocidni (eno skoro Njemci priznaše da je i u Namibiji počinjen genocid)? Šta to znači uopšte? Ljudi ko ljudi, gledaju naprijed, bave se sadašnošću i budućnošću a prošlost su ostavili u regalima.

Meni je iskreno žao što Srbi ne poznaju hegelijansku "dinamičnu" istoriju koja je obični alat za učenje, ništa drugo, nikakva fiksna odrednica. Jednostavno istoriju okreneš ka budućim trendovima, okreneš vektor ka zelenoj boji i uspravno i onda istorija radi za tebe. Ako neko misli da pohvale Vučiću od Kamerona, Merkelove, Bajdena ne vrijede ništa, onda taj neko o politici ne zna ništa. Njemačka priznavanjem genocida nakon ww2 nije sebe trajno svrstala kao genocidnu naciju, već baš suprotno. Jakim institucijama, jakim antifašizmom, prosvijetljenim školama (Frankfurtska škola), ne taknutim spomenicima Sovjetskim vojnicima, je pokazala da ima kulturni, socijalni i simbolički kapital. Za Srbiju ovo može biti stvarni izazov. Zamišljam scenario, sad kada je rezolucija u UN pala, što je dobro (top down ovoga bi bio neuspjeh), kako Srbija u parlamentu usvaja sličnu rezoluciju. Srbija bi time dobila konačno povjerenje od "svijeta" i vratila bi se na scenu kao ozbiljna država.


Hansel Hansel 11:34 28.07.2015

Re: Srbi

kako Srbija u parlamentu usvaja sličnu rezoluciju.

Зар у Скупштини Србије већ пре неколико година није усвојена резолуција, пардон -- Декларација о Сребреници* (и овај линк*)?

А ако инсистираш на термину геноцид, молим те да објасниш зашто мислиш или да ли знаш да је постојала намера власти да системски уништи једну националну групу?
mariopan mariopan 13:20 28.07.2015

Re: Srbi

Zamišljam scenario, sad kada je rezolucija u UN pala, što je dobro (top down ovoga bi bio neuspjeh), kako Srbija u parlamentu usvaja sličnu rezoluciju. Srbija bi time dobila konačno povjerenje od "svijeta" i vratila bi se na scenu kao ozbiljna država.

A ja zamišljam onu dečiju igru gde ja crtam na papiru i ne znam šta
ću nacrtati jer ti mi govoriš da crtam jednu po jednu crticu, dok ne završim crtež i dobijem čiča Glišu, (koji simbolizuje mene) - a koji se sam obesio.

milojep milojep 14:00 28.07.2015

Re: Srbi

mariopan
Zamišljam scenario, sad kada je rezolucija u UN pala, što je dobro (top down ovoga bi bio neuspjeh), kako Srbija u parlamentu usvaja sličnu rezoluciju. Srbija bi time dobila konačno povjerenje od "svijeta" i vratila bi se na scenu kao ozbiljna država.

A ja zamišljam onu dečiju igru gde ja crtam na papiru i ne znam šta
ću nacrtati jer ti mi govoriš da crtam jednu po jednu crticu, dok ne završim crtež i dobijem čiča Glišu, (koji simbolizuje mene) - a koji se sam obesio.



Baš tako! A sve ovo gore popuje Martin Krpan koji će zanijekati da je u Jasenovcu počinjen genocid i da je u njemu stradalo više od 80 tisuća ljudi.
Ajde Krpane demantuj me!
martin_krpan martin_krpan 16:44 28.07.2015

Re: Srbi

milojep
mariopan
Zamišljam scenario, sad kada je rezolucija u UN pala, što je dobro (top down ovoga bi bio neuspjeh), kako Srbija u parlamentu usvaja sličnu rezoluciju. Srbija bi time dobila konačno povjerenje od "svijeta" i vratila bi se na scenu kao ozbiljna država.

A ja zamišljam onu dečiju igru gde ja crtam na papiru i ne znam šta
ću nacrtati jer ti mi govoriš da crtam jednu po jednu crticu, dok ne završim crtež i dobijem čiča Glišu, (koji simbolizuje mene) - a koji se sam obesio.



Baš tako! A sve ovo gore popuje Martin Krpan koji će zanijekati da je u Jasenovcu počinjen genocid i da je u njemu stradalo više od 80 tisuća ljudi.
Ajde Krpane demantuj me!


300.000. Kada je o Jasenovcu riječ, za mene najpoštenija referenca ikad je Edmund Glaise-Horstenau.
milojep milojep 17:13 28.07.2015

Re: Srbi

martin_krpan
milojep
mariopan
Zamišljam scenario, sad kada je rezolucija u UN pala, što je dobro (top down ovoga bi bio neuspjeh), kako Srbija u parlamentu usvaja sličnu rezoluciju. Srbija bi time dobila konačno povjerenje od "svijeta" i vratila bi se na scenu kao ozbiljna država.

A ja zamišljam onu dečiju igru gde ja crtam na papiru i ne znam šta
ću nacrtati jer ti mi govoriš da crtam jednu po jednu crticu, dok ne završim crtež i dobijem čiča Glišu, (koji simbolizuje mene) - a koji se sam obesio.



Baš tako! A sve ovo gore popuje Martin Krpan koji će zanijekati da je u Jasenovcu počinjen genocid i da je u njemu stradalo više od 80 tisuća ljudi.
Ajde Krpane demantuj me!


300.000. Kada je o Jasenovcu riječ, za mene najpoštenija referenca ikad je Edmund Glaise-Horstenau.



Da li to dovodimo u pitanje zvaničnu brojku od 700.000? I šta bi sa genocidom?





predatortz predatortz 17:18 28.07.2015

Re: Srbi

Da li to dovodimo u pitanje zvaničnu brojku od 700.000? I šta bi sa genocidom?


Budući da sledeće godine pada 75-togodišnjica od osnivanja logora, siguran sam da će isti hrvatski poslanik, koji je pokrenuo rezoluciju o Srebrenici u EP, podneti inicijativu za izglasavanje Rezolucije o genocidu u NDH, sa akcentom na Jasenovcu.
milojep milojep 19:42 28.07.2015

Re: Srbi

predatortz
Da li to dovodimo u pitanje zvaničnu brojku od 700.000? I šta bi sa genocidom?


Budući da sledeće godine pada 75-togodišnjica od osnivanja logora, siguran sam da će isti hrvatski poslanik, koji je pokrenuo rezoluciju o Srebrenici u EP, podneti inicijativu za izglasavanje Rezolucije o genocidu u NDH, sa akcentom na Jasenovcu.


To je suština! Lelemudi tipa Brajovića i Krpana će svako dovođenje u sumnju 8000 ubijenih u Srebrenici okarakterisati kao negiranje zločina,relativizacije i slično a da je pri tome ta cifra od 8000 evidentno lažna (u smislu da je u njoj uračunati pored nevino stradalih i vojno stradali i stradali po drugim mestima i u druga vremena kao i na kraju krajeva i deo zločinaca).
A sa druge strane evo Krpan ,mrtav 'ladan, nema nikakav problem da više nego prepolovi zvanični broj žrtava u Jasenovcu! A ima problem da bukvalno izgovori da je u NDH i Jasenovcu učinjen genocid! Jedan od najsvirepijih u istoriji čovečanstva!
Ali takvi su u jednom u pravu! Problem jeste u nama!
Problem što ih odmah ne oteramo u ...
emsiemsi emsiemsi 20:30 28.07.2015

Re: Srbi

milojep

...
Ali takvi su u jednom u pravu! Problem jeste u nama!
Problem što ih odmah ne oteramo u ...

... пизду материну !

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana