B92 Blog    Članovi    Jelena Milić    us and them

Jelena Milić
18:38
SUB
15
MAR

us and them

Je li  vlast od Boga? Ako nije, odakle joj pravo da nam sudi?  Ako  jest, kako moze da pogrijesi? Ako nije, srusicemo je, ako jest slusacemo je. Ako  nije od Boga, sta nas obavezuje da  trpimo nepravde. Ako je od Boga, jesu li to nepravde, ili kazna zbog visih ciljeva? Ako nije, onda je nadamnom i nad tobom, i nad svima nama izvrseno nasilje, i onda smo opet mi krivi sto ga podnosimo.  

  Mesa Selimovic, Dervis i smrt 

 

 

Da  li ste culi za danasnji horor u Tirani, o eksploziji u vojnom skaldistu municije, u kojoj izgleda ima i puno ljudskih zrtava? Kazu da je u pitanju bilo demontiranje nekog zaostalog naoruzanja. Osecam da se kod nas moze razviti debata  da je za nesrecu kriv NATO uslov, a ne otkud tako zaostalo naoruzanje blizu gradu, i kamo adekvatni uslovi za demontazu, ako se to pokaze uzrokom.  Nisam jos ispunila ni obecanje dato nekim vernim mi citaocima da cu napisati nastavak price o prosloj poseti Tirani, a prekljuce  sam se  potpuno neocekivano ponovo obrela u Albaniji umesto da ostanem negde drugo. Preksinoc sam, u gluvo doba na povratku  iz Sarande,  prolazila putem ka Tirani, blizu koga se nalazi ovo skladiste sto je otislo u vazduh. Jos smo komentarisli, bozeoprosti, da sve ionako izgled ako neka post-nuclear war losa holivudska scenografija, da svaki cas moze neki Mad Max da se pojavi, kao poslednji preziveli. Bozeoprosti, sta reci, osim ne ponovilo se nikad i nigde.

 

A glava mi je i pre bila zbrkana. Ne mogu danima da se otarasim  poredjenja izmedju Albanije koja je potpisala SAA i ceka poziv, politicki bar, za clanstvo u NATO, zna kojim putem ide napred,  i Srbije koja je u totalnoj konfuziji.

  

Od onog sto videh uzduz i popreko, mimo prirodnih lepota i suvise cesto vidljivog  odsustva drzave i osecaja za zajednicko-komunalno, utisak da nema kuce ili mesta ili hotela ili whatever da se na njemu ne vijore albanska, SAD i EU zastava, mozda je najjaci. Konsenzus koji Srbija rapidno gubi, cak i oko EU samo.  Slusam i danas mog Gorana, na odlicnom skupu EU i Srbija, izazovi i perspektive,  kaze u EU se Srbija,  posle Hrvatske, vidi kao najuredjenija drzava sa ozbiljnim drzavnim aparatom ( na stranu politicka nestabilnost, Hag i to, o drugom se radi) u poredjenju sa svim drugim zemljama regiona, i verujem da je tako. Cini mi se da je Srbija u odnosu na Albaniju tu zasita otisla napred.

 

Sa druge strane, i pre sam, a tek  posle ove tragedije pogotovu, uvidjala i neke slicnosti. Mada pojma nemam o uzrocima ove,  meni je kroz glavu prosla eksplozija u Paracinu, secam se kako je Marcelo pisao, secam se kako niko ne bi kriv, secam se posle onog blama sa ispustenim teretom, opet isto, kriva nestasca para, slabe bravice na kamionu….Javasluk. Da li ce se i kako ova tragedija u Albaniji tretirati, oce li neko i ko biti odgovoran, hoce li se lekcija nauciti? Hoce li se preduzeti mere da se spreci da se neka nova slicna tragedija ne desi?

  

Ne znam ali mi se cini da, i pored svih slabosti i izazova,  sa SAA i sirokim drustvenim konsezusom o spoljnopolitickom kursu,  sa eventulanim NATO clanstvom, i toliko turistickog, da turistickog, potencijala,  Albanija  ima mnogo vece sanse  da se uljudi i Srbiju ubrzo, i tamo gde je ona  uslovno jaca i sredjenija, ovako sludjenu,  presisa. Izmedju ostalog i zato sto Albaniju pitanje Kosova npr mnogo  manje zanima ili je se tice nego sto se to kod nas misli. Fokus je negde drugo. Zato ima i vece sanse da se izbori  da neko bude odgovoran za ovaj uzas i da se sve u granicama moci preduzme da se vise ne ponovi. Dok tog optimizma za Srbiju, u kojoj je predsedniku bitnije da se osveti nekim  pro EU opcijama i kazni ih , nego da Srbiju zaista uvede u EU, nekako gubim.

 

Jer, ja i tako vidim prednost EU i NATO  integracija sa jedne, cak, u stvari upravo i zbog  uslova demontiranja zaostalog naoruzanja i poboljsanja uslova cuvanja, i politicko liderstvo sa druge strane.

 

  No, ima trenutaka kad words are not enough. Ne mogu priznati Kosovo, taman i da hocu, ma sta Dacic mislio, ne mogu kao zvanicnik izraziti sucut Albaniji, al kao gradjanin mogu da se plasim da nasa vlada nece to uciniti  zarad ‘visih’ ciljeva. Verovatno zbog nemara, zbog odsustva sistema, zbog pohlepe,  …. Kao Topcider. Kao Leskovac….

 

 A evo jos slika. Neke su iz Tirane, neke su slikane sa prozora hotela tamo, a neke sa mog prozora na Dorcolu. Pa vi pronadjite razliku.

 

 

 

 




Komentari (144)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

ivana23  18:57 15.03.2008
Preporuka: 0

Strasno

#Link  Replika: 36
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Shumar  19:11 15.03.2008
Preporuka: 1

Re: Strasno


pa i nama je eksplodiralo skladiste municije kod Paracina, zar se ne secate ?

To me je svojevremeno jako zacudilo, posto se takve stvari nisu desavale ranijih decenija (?1)

cudno ... nemar, neodgovornost ili diverzija ?


ali strasnije bi bilo da se desi neka eksplozija na pr. u Bondstil US bazi na Kosovu. Tamo vec ima i atomskog naoruzanja, koliko cujem ...

A ovi su prosle godine imali i nad svojom sopstvenom teritorijom "nukleranih mistejka "...

ako neko ne zna ili nije cuo da posaljem link ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  19:15 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: Strasno

Tamo vec ima i atomskog naoruzanja, koliko cujem ...

Prvi put čujem za to.
Neki link?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  19:17 15.03.2008
Preporuka: 0

to sumar

Sa druge strane, i pre sam, a tek posle ove tragedije pogotovu, uvidjala i neke slicnosti. Mada pojma nemam o uzrocima ove, meni je kroz glavu prosla eksplozija u Paracinu, secam se kako je Marcelo pisao, secam se kako niko ne bi kriv, secam se posle onog blama sa ispustenim teretom, opet isto, kriva nestasca para, slabe bravice na kamionu….Javasluk


citajte sta pise...info o bondstilu, referenca bilo kakva?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Shumar  19:47 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: to sumar

Jelena Milić


citajte sta pise...info o bondstilu, refeenca bilo kakva?


da, na Paracin sam podsetio "ivanu23"...


za Bondstil ...cekajte, radim na tome...trenutno su neki stari linkovi upravo izbrisani (cudno)....predpostavljam da vas ruski info ne interesuje kao "kompetentan" ?

izgleda da je ovo u Albaniji "prodrmalo" dosta njih....

ali svejedno, cak i bez zvanicno potvrdjenih atomica , Bondstil je najveca US baza u EU i sigurno poseduje enormnu kolicinu eksploziva razlicitih vrsta (ja se licno vise plasim bio_ hemijskog naoruzanja ako cemo iskreno)..

poslacu vam linkove, cim pre....

nadam se da se ovakve eksplozije nece ponavljati....

u medjuvremenu mozete pogledati ovo :

Air Force Making Changes After Nuclear Mistake

ili ovo :

ANG mistakenly drops dummy bomb on Tulsa

The Associated Press
Posted : Friday Mar 14, 2008 16:48:15 EDT


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  19:52 15.03.2008
Preporuka: 3

Re: to sumar

Drugim rečima, pričao si napamet.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  19:58 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: to sumar

da, na Paracin sam podsetio "ivanu23"...

Kojim povodom? Bez cinizma, zaista nisam razumela jer ja nisam nista spominjala u tom kontekstu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaksa scekic  19:59 15.03.2008
Preporuka: 3

Re: Strasno

u Bondstil US bazi na Kosovu. Tamo vec ima i atomskog naoruzanja, koliko cujem ...A ovi su prosle godine imali i nad svojom sopstvenom teritorijom "nukleranih mistejka "...ako neko ne zna ili nije cuo da posaljem link ?

HAAAAAAAA,odavno me ovako nesto nije nasmejalo,jeste,atomsko oruzje se tako nosi,kao pola kile krompira
ovo je prevazislo i Kurir iz najboljih vremena.Sta imaju nuklearne balisticke rakete dzepnog pakovanja,instant

way of use

Uzeti paket otvoriti i sipati u pola litre vode.Ostaviti da nabubri preko noci.Ujutru isprati,staviti u silos za ispaljivanje rakete i pritisnuti crveno dugme.Zapusiti usi i otvoriti usta.Ako nema uzeti bomboni iz paketica B

J
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Shumar  20:04 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: to sumar

adam weisphaut
Drugim rečima, pričao si napamet.


koji je tvoj problem Adame ?

lepo sam napisao da sam tako cuo i procitao, sta sada tebi treba da polazem neke racune ?

dovoljno neko moze biti inteligentan da sam izvlaci zakljucke.

to su tako osetljive stvari da nisam duzan nikome da dajem poverljive podatke, koji nisu zvanicno provereni ( ja nisam video nista svojim ocima, to su predpostavke odredjenih sluzbi, a naravno da zbog delikatne situacije US demantuje te izvore).Ako budu zvanicno potvrdjeni, evo tebi cemo kao izrazito znacajnoj licnosti da uputimo na kucnu adresu info da budes zadovoljan.

ali linkovi koje sam vam dao govore sami za sebe za pametnog coveka...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Shumar  20:11 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: to sumar

ivana23
da, na Paracin sam podsetio "ivanu23"...

Kojim povodom? Bez cinizma, zaista nisam razumela jer ja nisam nista spominjala u tom kontekstu.


povodom subjekta STRASNO

to strasno moze i nama da se desi kao sto je bilo u Paracinu, ali smo dobro prosli jer nije bilo mrtvih

bez cinizma
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Shumar  20:13 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: Strasno

jaksa scekic
u Bondstil US bazi na Kosovu. Tamo vec ima i atomskog naoruzanja, koliko cujem ...A ovi su prosle godine imali i nad svojom sopstvenom teritorijom "nukleranih mistejka "...ako neko ne zna ili nije cuo da posaljem link ?

HAAAAAAAA,odavno me ovako nesto nije nasmejalo,jeste,atomsko oruzje se tako nosi,kao pola kile krompira
ovo je prevazislo i Kurir iz najboljih vremena.Sta imaju nuklearne balisticke rakete dzepnog pakovanja,instant

way of use

Uzeti paket otvoriti i sipati u pola litre vode.Ostaviti da nabubri preko noci.Ujutru isprati,staviti u silos za ispaljivanje rakete i pritisnuti crveno dugme.Zapusiti usi i otvoriti usta.Ako nema uzeti bomboni iz paketica B

J


jaksa bre ljudi umiru tebi je do smeha

pa zar treba da i nam tako nesto da se desi da ti se skine taj smeshak sa face.

nije ti komentar na mestu , veruj mi

nije vreme za ruganje.nije vreme za smeh

a posle ce da bude : zao mi je ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaksa scekic  20:18 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: Strasno

1.Moj komentar je na Tvoju ingenioznu opasku da u Bondstilu ima nuklearnog oruzja.

2.Uzrok explozija u Paracinu i kod Tirane su razliciti.

a)Paracin nestrucno odrzavanje municije

b)Tirana nestrucno unistavanje municije


Mene naucilo da u zivotu budem precizan

J
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  20:22 15.03.2008
Preporuka: 0

Vesti

Makedonska TV Kanal 5, donosi vest o uznemirenju gradjana zbog detonacije koja se osetila i kod njih! Sa desne strane su video vesti sa opsirnim prilogom o eksploziji i snimcima sa lica mesta.

http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=30684&mid=1500&tabId=1&tabindex=0
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Shumar  20:23 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: Strasno

jaksa scekic
1.Moj komentar je na Tvoju ingenioznu opasku da u Bondstilu ima nuklearnog oruzja.

2.Uzrok explozija u Paracinu i kod Tirane su razliciti.

a)Paracin nestrucno odrzavanje municije

b)Tirana nestrucno unistavanje municije


Mene naucilo da u zivotu budem precizan

J


moja opaska da postoje informacije o tome ostaje.

a ako je tebi do smeha, smej se Jaksa, bice ti lakse...

Da citiram : "Bolje da pre vremena budem u krivu nego kasno u pravu "

jel znas ko je to rekao ?





   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  20:25 15.03.2008
Preporuka: 1

Re: Strasno

.
Uzrok explozija u Paracinu i kod Tirane su razliciti.

a)Paracin nestrucno odrzavanje municije

b)Tirana nestrucno unistavanje municije


ali je odnos obe drzave prema bezbednosti gradajna ocito isti. nemaran.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  20:33 15.03.2008
Preporuka: 1

Re: to sumar

Shumar

da, na Paracin sam podsetio "ivanu23"...
Kojim povodom? Bez cinizma, zaista nisam razumela jer ja nisam nista spominjala u tom kontekstu.povodom subjekta STRASNO
to strasno moze i nama da se desi kao sto je bilo u Paracinu, ali smo dobro prosli jer nije bilo mrtvihbez cinizma

Bez da imalo likujem, podsecam da se u USA dogodio 9/11. Da ne nabrajam dalje..
Svima moze nesto lose da se desi.
Svaka nesreca ima svoj uzrok i posledicu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kazezoze  20:37 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: Strasno

Da citiram : "Bolje da pre vremena budem u krivu nego kasno u pravu "

jel znas ko je to rekao ?

bush kada je napao irak zbog nuklearnog naoruzhanja!
jesam li pogodio?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Shumar  20:49 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: to sumar

ivana23
Shumar

da, na Paracin sam podsetio "ivanu23"...
Kojim povodom? Bez cinizma, zaista nisam razumela jer ja nisam nista spominjala u tom kontekstu.povodom subjekta STRASNO
to strasno moze i nama da se desi kao sto je bilo u Paracinu, ali smo dobro prosli jer nije bilo mrtvihbez cinizma

Bez da imalo likujem, podsecam da se u USA dogodio 9/11. Da ne nabrajam dalje..
Svima moze nesto lose da se desi.
Svaka nesreca ima svoj uzrok i posledicu.


slazem se.



btw.
nije na odmet da malo dignemo frku cisto zbog predostroznosti

bolje spreciti nego leciti

zato smatram ovaj blog korisnim.

i dajem preporuku.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  21:01 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: Strasno



b)Tirana nestrucno unistavanje municije



precizan uradak KGB-a
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Shumar  21:16 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: Strasno

Unfuckable


b)Tirana nestrucno unistavanje municije



precizan uradak KGB-a



Russian rocket fails to take US satellite into planned orbit

Sat Mar 15, 7:46 AM ET


i jos jednom da se ne propusti :

A 25-pound military bomb from an Air National Guard jet crashed into a Tulsa apartment complex late Thursday

Posted : Friday Mar 14, 2008 12:22:15 EDT


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
LjokaKraka  21:51 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: Strasno

Slobodan Milosevic?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
LjokaKraka  21:53 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: Strasno

SLOBODAN MILOSEVIC ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  23:16 15.03.2008
Preporuka: 1

Re: to sumar

Shumar
adam weisphaut
Drugim rečima, pričao si napamet.

to su tako osetljive stvari da nisam duzan nikome da dajem poverljive podatke, koji nisu zvanicno provereni ( ja nisam video nista svojim ocima, to su predpostavke odredjenih sluzbi, a naravno da zbog delikatne situacije US demantuje te izvore).Ako budu zvanicno potvrdjeni, evo tebi cemo kao izrazito znacajnoj licnosti da uputimo na kucnu adresu info da budes zadovoljan.

ali linkovi koje sam vam dao govore sami za sebe za pametnog coveka...

Tako su osetljivi da ih nigde ni nema ali si ih ti čuo od Pere, Mike, Laze...
I na koji način je to što je pala neeksplozivna bomba za vežbe na Tulzu dokazuje prisustvo nuklarnog oružja u Bondstilu? Jel' to onaj rad "a jel' slučajno što je papa Poljak" Ilije Čvorovića?


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  23:23 15.03.2008
Preporuka: 1

Re: Strasno

SLOBODAN MILOSEVIC ?


može malo pojašnjenje, za nas sa jeftinijim kartama i priprostom mentalnom konstrukcijom ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Shumar  00:38 16.03.2008
Preporuka: 0

to adam



ajde sad malo izpocetka, izadji napolje pa ponovo kucaj..

kuc kuc , a ja pitam : Ko je ? a ti odgovorish : Mi smo... lazni illuminati ( cak nisi znao ni prezime ispravno da mu napises), a ja kazem: "a,opet vi , a ti kazes : a jel moze neki link, a ja kazem: procitaj od pocetka


Shumar quote:


A ovi su prosle godine imali i nad svojom sopstvenom teritorijom "nukleranih mistejka "...

ako neko ne zna ili nije cuo da posaljem link ?



i te linkove sam obecao, te sam i dao

nisam obecao nikakve linkove o atomskom naoruzanju, iako sam pokusao da dodjem do njih, izbrisani su, ako nadjem druge (trazi i ti na googlu, a ne ja za tebe) stavicu ti da gledash...mozda.

al i zasto ?

zasto bi ?

da bi udovoljio tvojoj znatizelji ?


cuo si sta sam imao da kazem.

Ljudi su stradali, to je vazno, a ne tvoja znatizelja

Ostalo me jednostavno mrzi da ponavljam, ti pronadji na drugim postovima.

i ne davi me vise, nista necu da ti dam niti kazem (niste ni ovoga puta "uplatili") vec sam isuvise rekao



prosto osecam da iskas neki sukob, a to nam nije cilj na ovome blogu.


drze se ti lepo tvog , kako rece Pera Mika Laza ,a ja cu pristojno gledati da te obilazim ubuduce.

mogao bi i ti mene.


ljubazni pozdravi :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  06:55 16.03.2008
Preporuka: 2

Re: to adam

Lugar
Ljudi su stradali, to je vazno, a ne tvoja znatizelja

Ljudi su stradali a ti trolluješ sa nebulozama za koje nemaš ama baš ikakav reference, i još imaš obraza da se pozivaš na njihovo stradanje. Nisi objasnio na koju foru je moglo da dođe nuklarno oružje, koja je poenta njegovog boravka na Kosovu, koji su nosači nuklarnog oružja (krstareće rakete?), zašto bi US rizikovale da unose nuklarno oružje u bazu u kriznom regionu, kada je dovoljno da npr. pošalju nuklarnu podmornicu u sredozemlje i eto nuklarnog potenicijala u regionu, drugim rečima Jakša je u pravu, nije ti ovo ni za Kurvir, e sad zašto ovo pišem? Pa zato što ovakvim glupostima praviš sprdnju od ozbiljne teme mada razumem da je biometerološka prognoza nepovoljna za osetljive,
i na kraju umesto kuc kuc parafraza iz crtanog filma:
Lugar
Dozvolite da se predstavim, ja sam plug.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dolybell  18:27 16.03.2008
Preporuka: 1

Re: to sumar

povodom subjekta STRASNO

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Shumar  20:28 16.03.2008
Preporuka: 0

Re: to adam

adam weisphaut

i na kraju umesto kuc kuc parafraza iz crtanog filma:
Lugar
Dozvolite da se predstavim, ja sam plug.



Evo i par volova da upregnemo da bi "plug" bio od koristi...

Pogledaj cetvrti link odozdo ili sedmi odozgo


$$$
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Shumar  20:40 16.03.2008
Preporuka: 0

Volovi vuku plug ili ti Oranje

Shumar
adam weisphaut

i na kraju umesto kuc kuc parafraza iz crtanog filma:
Lugar
Dozvolite da se predstavim, ja sam plug.



Evo i par volova da upregnemo da bi "plug" bio od koristi...

Pogledaj cetvrti link odozdo ili sedmi odozgo


$$$



'ocemo da im damo i imena ?

mislim ovima koji vuku "plug" u "oranju" ?



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  20:54 16.03.2008
Preporuka: 1

Re: to adam

Evo i par volova da upregnemo da bi "plug" bio od koristi..

More Lugare, ne ori drumove.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Shumar  21:00 16.03.2008
Preporuka: 0

Re: to adam

adam weisphaut
Evo i par volova da upregnemo da bi "plug" bio od koristi..

More Lugare, ne ori drumove.


more Turci, ne gaz'te Oranja ....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  21:00 16.03.2008
Preporuka: 0

Re: to adam


More Lugare, ne ori drumove.

:))))
el marko. el nesto:))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  21:03 16.03.2008
Preporuka: 1

Re: to adam


more Turci, ne gaz'te Oranja ....

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Shumar  21:23 16.03.2008
Preporuka: 0

Re: to adam

adam weisphaut

more Turci, ne gaz'te Oranja ....





cekaj gledam Cedu kod Olje...cujemo se kasnije



Ipsisimus XI'

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
apatrid  21:54 16.03.2008
Preporuka: 0

Re: Strasno

Unfuckable
b)Tirana nestrucno unistavanje municije
precizan uradak KGB-a


KGB ne postoji od 1991. godine. Postoji u Belorusiji, ali oni sigurno nemaju veze sa ovim. Updejtuj se.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
apatrid  21:58 16.03.2008
Preporuka: 0

Re: to sumar

Shumar

ivana23

.btw.nije na odmet da malo dignemo frku cisto zbog predostroznostibolje spreciti nego lecitizato smatram ovaj blog korisnim.i dajem preporuku.


Tako je! Ne u NATO!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  22:07 16.03.2008
Preporuka: 0

Re: to sumar

apatrid

Shumar ivana23 .btw.nije na odmet da malo dignemo frku cisto zbog predostroznostibolje spreciti nego lecitizato smatram ovaj blog korisnim.i dajem preporuku.Tako je! Ne u NATO!

Ne znam otkud se moj nik stvorio u ovom citatu. Ogradjujem se..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mvelja  19:54 15.03.2008
Preporuka: 0

..

#Link  Replika: 0
sad bas citam selimovica:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
medjutim  20:15 15.03.2008
Preporuka: 1

Pozdrav od Paracinca..

#Link  Replika: 3
.. eto koliko smo ustvari imali srece..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  20:19 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: Pozdrav od Paracinca..

jadni smo mi ako se na srecu samo oslanjamo a nista ne preduzimamo...ili urusavamo i ono sto smo dobro uradili...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Shumar  20:20 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: Pozdrav od Paracinca..

medjutim
.. eto koliko smo ustvari imali srece..



tako je.

slazem se.

ali ko zna sta buducnost donosi., ako nam ne dodje iz d ... u glavu...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
medjutim  14:43 17.03.2008
Preporuka: 0

Re: Pozdrav od Paracinca..

Jelena Milić
jadni smo mi ako se na srecu samo oslanjamo a nista ne preduzimamo...ili urusavamo i ono sto smo dobro uradili...


Jadni smo. Nista novo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaksa scekic  20:26 15.03.2008
Preporuka: 0

Makedonija

#Link  Replika: 32
ponudila pomoc ,ministar spoljnih poslova otputovao u Tiranu,explozije su bile toliko jake da su se cule u Prizrenu,verovali ili ne u Skopju,a kako kazu agencije popucali prozori na nekim kucama u granicnom pojasu.U Skopju se organizuje dobrovoljno davanje krvi


J

Ako nasi zvanicnici bar u ovakvim tragedijama ne mogu da budu iznad politike,onda bar Crveni Krst Srbije moze

Zemlje koje su vec ponudile pomoc:

Italija,Grcka,Svajcarska,Francuska,US,...

Albanija po nekim racunicama ima oko 100.000 tona municije smesteno po citavoj zemlji i to predstavlja ozbiljan problem.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  20:28 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: Makedonija

hvala jaksa puno za updates,
ja se bojim ovih najava da ce ispasti da je broj zrtava puno veci, a i toga da ce srbija ostati da "historiski suti" i ni sucut ne izrazi zbog priznanja kosova i to...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Shumar  20:30 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: Makedonija

jaksa scekic
ponudila pomoc ,ministar spoljnih poslova otputovao u Tiranu,explozije su bile toliko jake da su se cule u Prizrenu,verovali ili ne u Skopju,a kako kazu agencije popucali prozori na nekim kucama u granicnom pojasu.


J


evo ti Jaksa link da vidis kako amerikanci vozikaju atomsko naoruzanje preko svojih glava a kamoli tudjih :


Criminal Charges Possible From Nuclear Mistake
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaksa scekic  20:34 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: Makedonija


Shumar,

mi se ne razumemo,moj komentar je bio na Tvoju nicim dokazanu tvrdnju da u Bondstilu ima nuklearnog oruzja

over and out

J
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Shumar  20:37 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: Makedonija

jaksa scekic

Shumar,

mi se ne razumemo,moj komentar je bio na Tvoju nicim dokazanu tvrdnju da u Bondstilu ima nuklearnog oruzja

over and out

J



tvoje smejanje mi se nije dopalo, ocekujem izvinjenje

over and out
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sleepless  20:56 15.03.2008
Preporuka: 1

Re: Makedonija

Jelena Milić
hvala jaksa puno za updates,
ja se bojim ovih najava da ce ispasti da je broj zrtava puno veci, a i toga da ce srbija ostati da "historiski suti" i ni sucut ne izrazi zbog priznanja kosova i to...


Nije Srbija saucesce izrazila ni za cunami - tesko da ima veze s Kosovom - srpske vlasti su opsednute samo i jedino sobom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gradicevic  21:30 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: Makedonija

evo ti Jaksa link da vidis kako amerikanci vozikaju atomsko naoruzanje preko svojih glava a kamoli tudjih :


Niko tebi Shumaru ne osporava da verujes da Ameri drze nuklearke na Kosovu. Ali brate mili to je pomalo SF story. Nisu bas ni oni toliko zviznuti. Moze biti kakve rakete sa kosuljicama od osiromasenog uranijuma, ali to nije atomska bomba.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Shumar  21:44 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: Makedonija

gradicevic
evo ti Jaksa link da vidis kako amerikanci vozikaju atomsko naoruzanje preko svojih glava a kamoli tudjih :


Niko tebi Shumaru ne osporava da verujes da Ameri drze nuklearke na Kosovu. Ali brate mili to je pomalo SF story. Nisu bas ni oni toliko zviznuti. Moze biti kakve rakete sa kosuljicama od osiromasenog uranijuma, ali to nije atomska bomba.



pa jel ti citas ove linkove koje ja postiram ?

oni kriju da su kako ti kazes "zviznuti"...greske su kod njih moguce.A mi to kasno saznajemo.
jednog dana ce mozda biti prekasno.

a ovo u albaniji je dosta blizu toga. ("zviznutosti" )

brine me neko nepoverenje apriori koje su neki ovde o meni izgradili, svaki put kada nesto postiram ko da sam usao u vuciju jazbinu, gomila njih se baci na mene ko na nekog zlocinca...

i to izrugivanje me dosta nervira...ja se ne rugam nikome, zasto bi neko meni ?

pametnije bi bilo da me na vreme ozbiljno shvate i pripaze na svoj recnik.

ja sam ljubazan, ocekujem to od drugih takodje.

jel to tako tesko ?

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gradicevic  21:50 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: Makedonija

i to izrugivanje me dosta nervira...ja se ne rugam nikome, zasto bi neko meni ?

pametnije bi bilo da me na vreme ozbiljno shvate i pripaze na svoj recnik.

ja sam ljubazan, ocekujem to od drugih takodje.

jel to tako tesko ?


Naravno da tako bese. Izvini ako sam te bilo cime uvredio, al ja ipak ne mogu da poverujem da drze atomke na Kosovu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Shumar  21:57 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: Makedonija

gradicevic
i to izrugivanje me dosta nervira...ja se ne rugam nikome, zasto bi neko meni ?

pametnije bi bilo da me na vreme ozbiljno shvate i pripaze na svoj recnik.

ja sam ljubazan, ocekujem to od drugih takodje.

jel to tako tesko ?


Naravno da tako bese. Izvini ako sam te bilo cime uvredio, al ja ipak ne mogu da poverujem da drze atomke na Kosovu


ma nisi ti.

a ja i ne trazim da mi sada neko veruje ili ne.

Mozes da zamislis kako bi smo i ti i ja izgledali neboitno sa nasim "uvazenim" misljenjima ako su rusi na pr. u pravu da ameri u svojoj NAJVECOJ vojnoj bazi u EU mogu da imaju i nuklearno naoruzanje.

I sto je najgore, da se desi neka "greska" , ...onda bi bilo potpuno nevazno ko je bio u pravu a ko ne...

a ovo je blog , nisu zvanicni izvestaji operativnig bezbednosnog centra ne pr..

ne treba da odma skacemo na svaki mig ili "hint"

cool...

imajmo u vidu.....mozda...

i zadrzimo ljubaznost jedni ka drugima.

barem da pokusamo, ako nista.



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
LjokaKraka  22:00 15.03.2008
Preporuka: 1

Re: Makedonija

Srecom kad dodju rusi bice mnogo pazljiviji. Naucili su u Cernobilu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Shumar  22:10 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: Makedonija

LjokaKraka
Srecom kad dodju rusi bice mnogo pazljiviji. Naucili su u Cernobilu


nece doci rusi.

ne trebaju nam ni jedni ni drugi u tom smislu ( mogu da dodju kao turisti)

dovoljni smo sami sebi ( za "greske")

ja samo nisam rob tih stereotipa crno belo, cia-kgb i slicno

uvek sam bio u sredini pokusavajuci da naparvim balans kada je to bilo potrebno.

a da ekspoziva ima na pretek u Bondstilu to je istina, i nije bitno da li ima nuklearnog ili ne.

ako su vec greske moguce.

a kao sto vidimo, moguce su.




   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  22:18 15.03.2008
Preporuka: 1

Nepaznja i pitanja

Da su Ameri nepazljivi i kad su nad svojom teritorijom, tacno je - VOA

Da ne znamo zasta tacno sluzi Bondstil, ne znamo - BBC
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gradicevic  22:25 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: Makedonija

dovoljni smo sami sebi ( za "greske")


Vise puta dokazano. Specijalci smo u vestini "sam svoj majstor" - nazalost
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Shumar  22:26 15.03.2008
Preporuka: 0

Re: Nepaznja i pitanja

ivana23
Da su Ameri nepazljivi i kad su nad svojom teritorijom, tacno je - VOA

Da ne znamo zasta tacno sluzi Bondstil, ne znamo - BBC


hvala Bogu Ivana

Ja se jednostavno stavljam na njihovo mesto i tako prosudjujem.