Mediji| Politika| Život

Izbrisano (Self-Destruction)

vladimir petrovic RSS / 01.08.2015. u 17:17

edit

Atačmenti



Komentari (355)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

qqriq qqriq 17:58 01.08.2015

integritet



da je samo ovo rekao a ja, kao lični prijatelj sa šerbedžijom

Recimo, upravo sad, pred ljeto, već 15 godina, otvara se sezona lova na Radu Šerbedžiju i Teatar Ulysses na Brijunima. Hrvatski jal tu prelazi u teški jal neoustaške strukture koja u našem društvu buja i u nekim novinama.

a tek ovo:

To je psihopatološka činjenica... dok je rat, nema mržnje: znaš koga se kolje i zašto. To jest, nizašto - zbog užitka klanja, ubijanja, istjerivanja. Mir je problem.

docsumann docsumann 18:06 01.08.2015

lokalkosmopolitizam


To je psihopatološka činjenica...dok je rat, nema mržnje: znaš koga se kolje i zašto. To jest, nizašto - zbog užitka klanja, ubijanja, istjerivanja. Mir je problem. To je ona vrsta abreagiranja, u kojoj, kad se naizgled stvari smiruju, dolazi do buktanja najzapretanijih duševnih energija..


da, skroz logično. u ratu je neprijatelj udaljen od nas dometom artiljerije, ili bar na puškomet.
u miru on stoji pored nas u redu na kasi, tiska se u autobusu, vikendom đuska uz narodnjake pored sestre nekog od nas ...
mir je skroz neprirodno stanje stvari. gotovo bolesno



odličan je čiča. gotovo kao uvijek.

no, tko bi bio srpski Igor Mandić?
qqriq qqriq 18:09 01.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

odličan je čiča


duh se računa, pazi šta pišeš, Igor Mandić je uvek u najboljim godinama.
docsumann docsumann 18:26 01.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

qqriq
odličan je čiča


duh se računa, pazi šta pišeš, Igor Mandić je uvek u najboljim godinama.


ih, pa čiča je ono, superlativ-afirmativ akuzativ sve-ću-ti-dati-v


dr.wagner dr.wagner 18:27 01.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

... dan

docsumann

odličan je ....

no, tko bi bio srpski Igor Mandić?



-Paaaa ... možda Sonja ...

-Sada će i Igor na hrvatskim portalima dobiti 500 komentara ...

, a od toga 450 isto nesuvislih ...


Wagner
docsumann docsumann 18:37 01.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

dr.wagner
... dan

docsumann

odličan je ....

no, tko bi bio srpski Igor Mandić?



-Paaaa ... možda Sonja ...





hmm, da, da, taj isti vrcavo-džavolski sjaj u očima, dinamika duha, verbalni temperament ... dobra paralela u smislu zajedničkih (presječnih) tačaka
qqriq qqriq 18:42 01.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

-Paaaa ... možda Sonja ...

-Sada će i Igor na hrvatskim portalima dobiti 500 komentara ...

eto poredjenja!
sine, ubi me bolje.
nije, znači nije, merilo broj negativnih komentara! alo, jel se čujemo tamo?

stid me da se uopšte poredi ogromna erudicija, oštra pamet i vrhunska pismenost Igora Mandića s plutkoumnom alavom sonjomthelepomženom.
qqriq qqriq 18:51 01.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

sjaj u očima

sonjinim? pa to su oči mrtve ribe.
docsumann docsumann 18:55 01.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

qqriq
sjaj u očima

sonjinim? pa to su oči mrtve ribe.


qq, mnogo se emotivno unosiš u ovaj niz komentara, pa ti pažnji promiču neke fluoroscentno prikrivene očiglednosti tipa ironije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:56 01.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

no, tko bi bio srpski Igor Mandić?


A što bi uopšte postojao srpski Igor Mandić?

Da bi on mogao da postoji, morao bi da postoji kompleks, da hrvatofobija bude jedna od najznačajnijih odlika srpske kulture danas.
Pa, postoji li?
Milsim da ne, i zbog toga ne može postojati ni srpski Igor Mandić.

Onaj ko bi to pokušao ispao bi budala, kao Sonja npr.
emsiemsi emsiemsi 19:01 01.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

hoochie coochie man
no, tko bi bio srpski Igor Mandić?


A što bi uopšte postojao srpski Igor Mandić?

Da bi on mogao da postoji, morao bi da postoji kompleks, da hrvatofobija bude jedna od najznačajnijih odlika srpske kulture danas.
Pa, postoji li?
Milsim da ne, i zbog toga ne može postojati ni srpski Igor Mandić.

Onaj ko bi to pokušao ispao bi budala, kao Sonja npr.

Сагласан !
dr.wagner dr.wagner 19:05 01.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

Pozdrav drugarice i drugovi

docsumann

qqriq

stid me da se uopšte poredi ogromna erudicija, oštra pamet i vrhunska pismenost Igora Mandića s plutkoumnom alavom sonjomthelepomženom.[/b]


-Ne govorimo mi ovdje o "minulom radu" , već o neugodnim ISTINAMA ...
... kojih u oba intervjua ipak ima


W
princi princi 19:25 01.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

no, tko bi bio srpski Igor Mandić?

Tkrkar! Pardon, Trtkar!
princi princi 20:13 01.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

docsumann
...


Druže, pošto znam da te zanima i svest, pitanje svesti, šta je svest, panpsihizam, guglaj malo Christof Koch i Guido Tononi, integrated information theory. Interesantne stvari.
docsumann docsumann 20:18 01.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

princi
docsumann
...


Druže, pošto znam da te zanima i svest, pitanje svesti, šta je svest, panpsihizam, guglaj malo Christof Koch i Guido Tononi, integrated information theory. Interesantne stvari.


tnx, ukečio.

qqriq qqriq 20:21 01.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

qq, mnogo seemotivno unosiš u ovaj niz komentara, pa ti pažnji promiču neke fluorescentno prikrivene očiglednosti tipa ironije.

promiču promiču







docsumann docsumann 20:25 01.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

-Sada će i Igor na hrvatskim portalima dobiti 500 komentara ...

, a od toga 450 isto nesuvislih ...


wag, 'aj daj neki link pa da pratimo kako se to tamo zaista odvija.
nurudin nurudin 22:11 01.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

odličan je čiča. gotovo kao uvijek.


dr.wagner dr.wagner 23:35 01.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

docsumann

wag, 'aj daj neki link pa da pratimo kako se to tamo zaista odvija.


-Oprosti .... obaveze ...

-Sada još možda nema ... možda stotinjak ispod teksta na stranici "Jutarnjeg" ...
... ali sutra-prekosutra kada se netko "osvrne" od ideologa ...

-Iako ... sve se već pročitalo na B-92 u komentarima o Sonji ...
... ovo će biti potpuno isto kao i ključne riječi ...
(laž , nismo mi takvi , plaćenik , jugo-tito-komunistički-nostalgičar ... itd)

W
dali76 dali76 02:04 02.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

Dr Wagner , sta mislite, da li see srpska recenica : Ma kakva Sanja, Igor govori prave stvari, na hrvatskom veli:
Ma kakvi igor, Sanja govori prave stvari?
Jeli taj nas, toboz dvojezicni komentarluk istih misli i primisli nasa prava slika , ili pametni i dalje misli da su pametni zato sto cute, pardon ssute ?
mariopan mariopan 05:37 02.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

dr.wagner
-Sada će i Igor na hrvatskim portalima dobiti 500 komentara ...

Nadam se pozitivnih?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:04 02.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

hoochie coochie man
no, tko bi bio srpski Igor Mandić?


A što bi uopšte postojao srpski Igor Mandić?

Da bi on mogao da postoji, morao bi da postoji kompleks, da hrvatofobija bude jedna od najznačajnijih odlika srpske kulture danas.
Pa, postoji li?
Milsim da ne, i zbog toga ne može postojati ni srpski Igor Mandić.

Onaj ko bi to pokušao ispao bi budala, kao Sonja npr.

Iako sve činjenice govore da si u pravu, jer zaista u Srbiji nema hrvatofobije, pa ni potrebe za srpskim Igorom Mandićem, ti ipak grešiš.
Povelik je broj pregalaca u Srbiji koji hrvatofobiju (i druge fobije) izmišljaju, a zatim sebe proglašavaju za velike borce protiv tako izmišljenih fobija i pribavljaju sebi oreol izuzetnosti, a džepove pune donacijama i grantovima. Unosan je to biznis.
docsumann docsumann 09:51 02.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

Milsim da ne, i zbog toga ne može postojati ni srpski Igor Mandić.

Onaj ko bi to pokušao ispao bi budala, kao Sonja npr.


cijenim da veliki broj Hrvata upravo tako doživljava Igora Mandića.
riply riply 10:49 02.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

docsumann



no, tko bi bio srpski Igor Mandić?


Teofil?
dr.wagner dr.wagner 10:51 02.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

Pozdrav svima

dali76
... ili pametni i dalje misli da su pametni zato sto cute, pardon ssute ?


-Nekako sada već ne vjerujem u brojnost tih pametnih ... kao što me napušta i
vjera u neki "hepiend" ....
-Poznam i previše ljudi koji su pametni , obrazovani i pristojni ... , a zakleli
bi se da u 90-im ne postoje "hrvatski grijesi" ...

-Taj Vijenac , list za koji je govorila Biserko ... to je jedan niskotiražni
desničarski časopis , sa opskurnim (samozvanim) novinarima , ali njega čitaju
isključivo oni koje kolokvijalno nazivamo intelektualcima ...
... to je list "Matice" i tamo nema osmrtnica i križaljki ... nije to za
dokone domaćice ....
-Oni ( ti intelektualci bez navodnika ) ne vide nikakve probleme "kod sebe" ...

-Ali kad pogledamo i komentare kod Freeja ... siguran sam da 90% ljudi vjeruje
u ono što su napisali ... da su "naši" bezgrešni ... znači ista meta , isto....



mariopan
dr.wagner
-Sada će i Igor na hrvatskim portalima dobiti 500 komentara ...

Nadam se pozitivnih?


-Znate Vi dobro kakvi će biti ...

....kada bi bili pozitivni , ne bi ni trebao govoriti o tome o čemu je govorio


W
milojep milojep 10:56 02.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

Da bi on mogao da postoji, morao bi da postoji kompleks, da hrvatofobija bude jedna od najznačajnijih odlika srpske kulture danas.
Pa, postoji li?
Milsim da ne, i zbog toga ne može postojati ni srpski Igor Mandić.


Tačno tako! I sa obzirom da hrvatofobija ne postoji sledi sa smo svi mi Igor Mandić!
urbana_gerila urbana_gerila 11:41 02.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

milojep
Da bi on mogao da postoji, morao bi da postoji kompleks, da hrvatofobija bude jedna od najznačajnijih odlika srpske kulture danas.
Pa, postoji li?
Milsim da ne, i zbog toga ne može postojati ni srpski Igor Mandić.


Tačno tako! I sa obzirom da hrvatofobija ne postoji sledi sa smo svi mi Igor Mandić!


samo jedna natuknica - svi smo mi, bez izuzetka, i vispreniji i peru više skloni od mandića.
mariopan mariopan 13:56 02.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

-Znate Vi dobro kakvi će biti ...

....kada bi bili pozitivni , ne bi ni trebao govoriti o tome o čemu je govorio


...ali mogu da poželim?
cane cane 17:12 02.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

dr.wagner
... dan

docsumann

odličan je ....

no, tko bi bio srpski Igor Mandić?



-Paaaa ... možda Sonja ...

-Sada će i Igor na hrvatskim portalima dobiti 500 komentara ...

, a od toga 450 isto nesuvislih ...


Wagner


Keve ti vagneru, jel na tim hrvatskim portalima ima neko iz srbije? Mislim kao sto ti I ekipa visite ovde...
cane cane 17:14 02.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

Sanja


Nemoj Sanja da se menjas, da se stidis lazi...

freehand freehand 17:20 02.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

cane
dr.wagner
... dan

docsumann

odličan je ....

no, tko bi bio srpski Igor Mandić?



-Paaaa ... možda Sonja ...

-Sada će i Igor na hrvatskim portalima dobiti 500 komentara ...

, a od toga 450 isto nesuvislih ...

Wagner


Keve ti vagneru, nel na tim hrvatskim portalima ima neko iz srbije? Mislim kao sto ti I ekipa visite ovde...

Jel to dobro ili loše za te portale (pod uslovom da ih - Srba - tamo nema)?
Što se ovog portala tiče Dr Vaginer je pravo malo blago svojim priustvom i komentarima. I idejom, i stavom, i ophođenjem.
mariopan mariopan 17:32 02.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

Što se ovog portala tiče Dr Vaginer je pravo malo blago svojim priustvom i komentarima. I idejom, i stavom, i ophođenjem.

Tako je, meni se baš dopada što je ovde i način kako razgovara......a ne moram sa svim što kaže da se složim.
dr.wagner dr.wagner 19:05 02.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

Pozdrav

cane

Keve ti vagneru, nel na tim hrvatskim portalima ima neko iz srbije? ...


-Ne znam ... matematički gledano , sigurno ima ... e sad jedino što se možda
rijetko jave jer ih smeta da im govore kako su četnici i zločinci ...
(nešto slično kao kad meni ovdje tepaju "ujo" čim se raziđemo u nekom
sasvim benignom razmišljanju )


mariopan
...a ne moram sa svim što kaže da se složim.


-Evo ... glas iskustva ...

-No ne postoje zadane (da budemo moderni "defaultne" ) istine ... i treba
dozvoliti mogućnost i vlastite zablude ... ako zbog ničega , možda zbog
pogrešne interpretacije dostupnih činjenica ...



W
AlexDunja AlexDunja 19:23 02.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

-Evo ... glas iskustva ...

doktore, ejdžisto:)
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:53 02.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

cijenim da veliki broj Hrvata upravo tako doživljava Igora Mandića.


Moguće.
Al pustimo neka Mandić gleda šta će sa takvima, i neka oni vide šta će sa onakvim Mandićem.
Svoji su, imaju njihovu lepu pa nek vide šta će i kako će, da im se mi ne mešamo u posao.

Nego, neka Hrvata i neka Srba, šta ti misliš, da li u Hrvatskoj postoji ono što Mandić tvrdi da postoji, i da li u Srbiji to isto samo u konttra smeru postoji, ili bi bio budala onaj ko bi tvrdio da postoji?
dr.wagner dr.wagner 20:18 02.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

AlexDunja
-Evo ... glas iskustva ...

doktore, ejdžisto:)


-Nekako mislim da sam se krivo izrazio ...
... zna M da sam mislio na mudrost ...

W
cane cane 22:00 02.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

freehand
cane
dr.wagner
... dan

docsumann

odličan je ....

no, tko bi bio srpski Igor Mandić?



-Paaaa ... možda Sonja ...

-Sada će i Igor na hrvatskim portalima dobiti 500 komentara ...

, a od toga 450 isto nesuvislih ...

Wagner


Keve ti vagneru, nel na tim hrvatskim portalima ima neko iz srbije? Mislim kao sto ti I ekipa visite ovde...

Jel to dobro ili loše za te portale (pod uslovom da ih - Srba - tamo nema)?
Što se ovog portala tiče Dr Vaginer je pravo malo blago svojim priustvom i komentarima. I idejom, i stavom, i ophođenjem.


Nemam pojma. Ni da li je lose, ni da li je dobro, a jos manje imam predstavu koji su uopste ti portali.

Cak stavise, pretpostavljam da ni ti, a i 99% ljudi koji dolaze ovde (i na druge srpske portale) ne bi moglo da nabroji ni jedan hrvatski blog.

Ovde je hrvatska ekipa prilicno konstantna. Wagner, Mayo, pa onda povremeni doleti djovice, ivice, marice, you name it...

Mene iskreno samo zanima sta je to sto ih privlaci da dolaze ovde?

sta predstavlja ta opsednutost Srbijom i Srbima na svakom koraku?

Sto se Dr. Wagnera tice, naravno da nemam nista protiv njegovog lika i dela. Cak sta vise.

Ali je fascinantno da visi ovde.

Evo moze onda i jos jedno pitanje - Wagneru jel ima neki hrvatski portal na kome si prisutan koliko i ovde?
freehand freehand 22:12 02.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

Cak stavise, pretpostavljam da ni ti, a i 99% ljudi koji dolaze ovde (i na druge srpske portale) ne bi moglo da nabroji ni jedan hrvatski blog.

tu si skroz u pravu, kad sam ja u pitanju. Ja, čak, ni sprskih portala ne znam više od par.
Ovde je hrvatska ekipa prilicno konstantna. Wagner, Mayo, pa onda povremeni doleti djovice, ivice, marice, you name it...

E da - Mayo, i on nje do yayo!
Šteta što je proredio, isto kao i moj dobri Vaginer.
A oni virusi koje pominješ - to je potpuno irelevantno.
Ali Cane: ja mislim da je to sjajno što ljudi dolaze, i nadam se da je to zbog delića atmosfere i poneke iskre pameti, i voleo bih i kamo sreće da je toga više.
Iz tvog komentara kao da ne zrači dobrodošlica, na žalost. Ili ja ne razumem ton dobro.
cane cane 22:17 02.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

-Ne znam ... matematički gledano , sigurno ima ... e sad jedino što se možda
rijetko jave jer ih smeta da im govore kako su četnici i zločinci ...
(nešto slično kao kad meni ovdje tepaju "ujo" čim se raziđemo u nekom
sasvim benignom razmišljanju )





jel ima ili nema?

cane cane 22:20 02.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

Ali Cane: ja mislim da je to sjajno što ljudi dolaze, i nadam se da je to zbog delića atmosfere i poneke iskre pameti, i voleo bih i kamo sreće da je toga više.
Iz tvog komentara kao da ne zrači dobrodošlica, na žalost. Ili ja ne razumem ton dobro.


vidi - niti smrdi niti mirise, ako mene pitas.

na wagnerovu pojavu ovde gledao bih kao na nekog norvezanina, ako bi se takav ikad pojavio u sta sumnjanm - jer norvezane zabole sta se desava u srbiji, a ni ne govore srpski.

zato ne mogu da ga dozivim kao norvezanina, vec kao hrvata koji je opsednut srbijom i srbima. jel to lose ili dobro, proceni sam. a nek proceni i wagner...

i dalje ne mogu da dokucim sta je onda wagnerov poriv da visi ovde.
mariopan mariopan 07:31 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

-Evo ... glas iskustva ...

-No ne postoje zadane (da budemo moderni "defaultne" ) istine ... i treba
dozvoliti mogućnost i vlastite zablude ... ako zbog ničega , možda zbog
pogrešne interpretacije dostupnih činjenica ...

Dozvoljavam i mogućnost vlastite zablude, između ostalog sam i zato na blogu. Od svakog blogera, bilo da se slažem sa njima ili ne, mogu po nešto da naučim, i ne moram biti u pravu, ni najpametnija ni najlepša .

Kako drugačije da saznam ponešto o sebi ako ne saslušam i druge ljude?
Zreli ljudi se ne ponašaju kao deca.

A sve ljudsko nije mi strano.. kao i drugim blogerima, uostalom... ..
mariopan mariopan 07:33 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

dr.wagner
AlexDunja
-Evo ... glas iskustva ...

doktore, ejdžisto:)


-Nekako mislim da sam se krivo izrazio ...
... zna M da sam mislio na mudrost ...

W


Joj kako se vadi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:50 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

-Taj Vijenac , list za koji je govorila Biserko ... to je jedan niskotiražni
desničarski časopis , sa opskurnim (samozvanim) novinarima , ali njega čitaju
isključivo oni koje kolokvijalno nazivamo intelektualcima ...
... to je list "Matice" i tamo nema osmrtnica i križaljki ... nije to za
dokone domaćice ....
-Oni ( ti intelektualci bez navodnika ) ne vide nikakve probleme "kod sebe" ...


mislim da bi Biserko u svakoj iole normalnijoj državi hapsili za čin veleizdaje, ali očito da ima leđa pa je ne mereju dirat.
i dalje ne mogu da dokucim sta je onda wagnerov poriv da visi ovde.


ideološka bliskost, nostalgija - nema toliko slobodoumnih ljudi u hrvatskoj virtualnoj javnosti, i na kraju, možda ima neku baku, deku Srpkinju pa čezne čovek za nama?
qqriq qqriq 07:54 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

mislim da bi Biserko u svakoj iole normalnijoj državi hapsili za čin veleizdaje, ali očito da ima leđa pa je ne mereju dirat.


i ja mislim baš isto.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:55 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

dr.wagner

no, tko bi bio srpski Igor Mandić?


-Paaaa ... možda Sonja ...


nisam siguran da Igor Mandić ima bliske obiteljske odnose sa Arkanovim ili Giškinim gardistima - i drugo, ovaj čovek deluje časno, dok s bičerkom niko nije uporediv, tu je zaista originalna ličnost.
docsumann docsumann 07:57 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

hoochie coochie man
cijenim da veliki broj Hrvata upravo tako doživljava Igora Mandića.


Moguće.
Al pustimo neka Mandić gleda šta će sa takvima, i neka oni vide šta će sa onakvim Mandićem.
Svoji su, imaju njihovu lepu pa nek vide šta će i kako će, da im se mi ne mešamo u posao.

Nego, neka Hrvata i neka Srba, šta ti misliš, da li u Hrvatskoj postoji ono što Mandić tvrdi da postoji, i da li u Srbiji to isto samo u konttra smeru postoji, ili bi bio budala onaj ko bi tvrdio da postoji?


mislim da postoji, samo nisam siguran u kom obimu.

ali ne znam što je uopšte bitno moje mišljenje, ono se ionako utapa u statističku sliku svari, koja je za sve druge osim nas samih mjerodavnija.

a što se tiče Srbije i koje fobije spram susjeda u njoj postoje, pa to nije konstanta, te fobije se aktiviraju, eskaliraju i devalviraju u zavisnosti od niza faktora, unutrašnjih i spoljašnjih.
a da potencijal za njih postoji unutar srpskog društva, to je nesporno. u to smo se mogli i sami uvjeriri u skorašnjoj prošlosti.

trenutak kao trenutak, u istorijskim odnosima ne odslikava ništa.
freehand freehand 07:57 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

mislim da bi Biserko u svakoj iole normalnijoj državi hapsili za čin veleizdaje, ali očito da ima leđa pa je ne mereju dirat.

Reče veliki liberal i amerikanofil, pun ljubavi prema bližnjemu.
Pa ima leđa. Ustav Srbije a i Amerikance, po malo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:10 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam


freehand

Reče veliki liberal i amerikanofil, pun ljubavi prema bližnjemu.
Pa ima leđa. Ustav Srbije a i Amerikance, po malo.


druže, kako ti se, bre, ne prilepi išta od pameti, barem samo što si stajao u istoj prostoriji sa svim onim ljudima?

amerikanofilija nije zločin, međutim saradnja s neprijateljskim segmentima tuđih država i nanošenje štete svojoj državi jesu, mislim i po moralu, a pretpostavljam i po ustavu.
freehand freehand 08:14 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

druže, kako ti se, bre, ne prilepi išta od pameti, barem sam što si stajao u istoj prostoriji sa svim ovim ljudima?

Znaš li ti kako se zove onaj ko rovari po tuđem privatnom životu i objavljuje tuđe privatne fotografije bez dozvole?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:21 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

predlažem ti da razmisliš dva puta sledeći put pre nego pomisliš da me drndaš. pat-pozicija? interesni mir?
freehand freehand 08:25 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

Srđan Fuchs
predlažem ti razmisliš dva puta sledeći put pre nego pomisliš da me drndaš.

Ček da te dobro razumem, ako nisam: to sad mali smrda-špija preti nekakvim rovarenjem po privatnom životu, ili šta? CIA-Mosad fore?
Pa ovo rade udbaši amateri, bre.

P.S. I sad za one koji nisu videli: špija-smrda postavi fotografiju iz mog privatnog života, pa je onda ukloni posle nekoliko minuta.
"Ćuti Frihende, znamo šta ste radili prošlog leta!"
Pa da se presaberemo sa kim se ovde sve deli sajber prostor.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:29 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

ne. to tebi predstavlja tvoja paranoja. ja sam te samo pitao kako si ostao tako plitkouman pored druženja sa svim ovim ljudima. ostalo si ti nazidao, pošto ti očito nije čista savest, iz nekog razloga, samo tebi znanog.
freehand freehand 08:32 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

Srđan Fuchs
ne. to tebi predstavlja tvoja paranoja. ja sam te samo pitao kako si ostao tako plitkouman pored druženja sa svim ovim ljudim. ostalo si ti nazidao, pošto ti očito nije čista savest, iz nekog razloga, samo tebi znanog.

Da se ti obratiš stručnom licu. Dok ne napraviš neki belaj. Ili dok te ne ugazi ko bubašvabu neko sa kraćim živcima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:35 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

freehand

"Ćuti Frihende, znamo šta ste radili prošlog leta!"


paranoična prikazba. to je da ti ne budeš smrda i kriješ se iza anonimnosti, kada vređaš prostački, već da imaš i lik, da znaju ljudi s kim imaju posla. a skinuo sam je zato što si kukumavka. po meni ništa sramotno nema na toj fotki, koje veličine! jedino sramotno je tvoje plitkoumlje.

Pa da se presaberemo sa kim se ovde sve deli sajber prostor.


i ti postade množina naprasno?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:36 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

freehand

Ili dok te ne ugazi ko bubašvabu neko sa kraćim živcima.


give 'em a try. a sada me se kloni, ok? rekao si da ćeš me se kloniti, "dosta o fuksu", pa ostani dosledan tome. blagodarim.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:45 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

freehand


P.S. I sad za one koji nisu videli: špija-smrda postavi fotografiju iz mog privatnog života, pa je onda ukloni posle nekoliko minuta.


i fotka nije iz tvog privatnog života, već iz istorije kolektiva Radio Pančeva, dostupna na internet-stranici jednog od fotografisanih. očito da ti imaš problem poimanja na relaciji privatno-kolektivno, ličnost-grupa, no tako je to kada si odrastao kao commie od malena.
freehand freehand 08:47 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

paranoična prikazba. to je da ti ne budeš smrda i kriješ se iza anonimnosti, kada vređaš prostački, već da imaš i lik, da znaju ljudi s kim imaju posla. a skinuo sam je zato što si kukumavka. po meni ništa sramotno nema na toj fotki, koje veličine_! jedino sramotno je tvoje plitkoumlje.

Da sad čekam i snimke iz WC-a?
freehand freehand 08:51 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

Srđan Fuchs
freehand


P.S. I sad za one koji nisu videli: špija-smrda postavi fotografiju iz mog privatnog života, pa je onda ukloni posle nekoliko minuta.


i fotka nije iz tvog privatnog života, već iz istorije kolektiva Radio Pančeva, dostupna na internet-stranici jednog od fotografisanih. očito da ti imaš problem poimanja na relaciji privatno-kolektivno, ličnost-grupa, no tako je to kada si odrastao kao commie od malena.

Nije problem gde je slika dostupna, niti odakle je uzeta, nego zašto je tražena i sa kojom je svrhom postavljena ovde, pa onda i uklonjena. To da li sam ja coomi kako kažete vi makartijevci i huverovci trebalo bi da ti bude manji problem od očiglednih socio-patoloških poremećaja od kojih patiš.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:08 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

kako kažete vi makartijevci i huverovci




džordži, ne ljutim se odsudnije na tebe, samo zato što vidim da si naplašeno biće. i na ovoj fotki ne izgledaš previše radosno. ne brini za mene, dobrice, ja sam Србија, од Милвокија до Токија. ps. ajd lagano, ja prestajem sa drndanjem. evo, neka tvoj drnd ostane poslednji.


freehand freehand 09:29 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

džordži, ne ljutim se odsudnije na tebe, samo zato što vidim da si naplašeno biće.

Od koga naplašeno biće, smrdo? Od Čvorovića i Hitlera iz mog sokaka, i ovih što mu daju preporuke za najbednije moguće rovarenje i smrdljosanje po tuđem privatnom životu?
Pa ti nisi normalan, smrdo, ni ti a ni poštovaoci ti nisu bolji.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:53 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

chill out, prdo.

ps. javlja mi se da će nas obostrani neprijatelj, onaj treći što se okoristi u svađi, kodnejmovati kao - smrda i prda. đole, jebo tebe, buraz, bre, ko te juri? moš misliti, nekakvog tonca iz Radio Pančeva proganja cijabijamijahinakina... skromnosti malo, druže, to što si stajao u ofisu s velikim ljudima ne znači da su tvoje somnabulije nešto preterano spektakularno važnjikave.
freehand freehand 10:00 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

ps. javlja mi se da će nas obostrani neprijatelj

Smrdo, ja sa takvima ne delim ni prijatelje ni neprijatelje.
moš misliti, nekakvog tonca iz Radio Pančeva proganja cijabijamijahinakina... skromnosti malo, druže, to što si stajao u ofisu s velikim ljudima ne znači da su tvoje somnabulije nešto preterano spektakularno važnjikave.

Jebo ti taj tvoj Mosad. Nikad ja, Žunjiću, nisam bio tonac.
Uzgred, svi tonci na tom radiju bili su za tebe iberintelektualci.
Što im, ruku na srce, i nije neka pohvala.

docsumann docsumann 10:11 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

milojep
Da bi on mogao da postoji, morao bi da postoji kompleks, da hrvatofobija bude jedna od najznačajnijih odlika srpske kulture danas.
Pa, postoji li?
Milsim da ne, i zbog toga ne može postojati ni srpski Igor Mandić.


Tačno tako! I sa obzirom da hrvatofobija ne postoji sledi sa smo svi mi Igor Mandić!



I sa obzirom da hrvatofobija ne postoji međ' Srbima, a ni među Hrvatima, sledi da su Srbi i Hrvati mnogo sličniji no što nam se svima pričinjava. (smajli je tu za one kojima je neophodan za razumjevanje duha napisanog)
princi princi 10:28 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

I sa obzirom da hrvatofobija ne postoji međ' Srbima, a ni među Hrvatima, sledi da su Srbi i Hrvati mnogo sličniji no što nam se svima pričinjava.

Koji si ti pijemontista i карађорђевићевац!
tess tess 10:49 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

(smajli je tu za one kojima je neophodan za razumjevanje duha napisanog)



I vas dvojica,
freehand

i
Srđan

m,
nisam u toku, poludjeli ste malo jutros?

I, tačno kad blog počne zaboravna i nepouzdana qqriq znaj da će da ode u tri lepe pizde materine..

A, došli nam i gosti iz Hrvatske, ccc - evo, ovaj njonji kao da se javlja s' tipkovnice iz kruga dvojke, ček, jel se krugdvojke piše malim slovom?
- njonji brat naš iz Hrvatske, ne zna on da nam je jedinstvo slaba karika.

I, šta je sa tim slikamа? I ko je iz Pančeva?- mm, a kroz prozor Pančevci i jeleni :)

Da sam rođena u Srbiji ja bih bila iz Pančeva, a u Beogradu bila bih iz Čukarice, hm, zamisli dobar Beat-Roman koji nema Pančevo i Čukaricu, e sad, ne ide druže.

Hajde dečki saberite se, možete vi to, ma možete sigurno, jednostavno porazmislite, o svemu, o životu, o drugarstvu, o dobroti i lepoti, o veri, nadi, ljubavi, hej, :)

i jer samo sloga Srbina spašava, ok?

emsiemsi emsiemsi 11:57 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

tess
(smajli je tu za one kojima je neophodan za razumjevanje duha napisanog)



I vas dvojica,
freehand

i
Srđan

m,
nisam u toku, poludjeli ste malo jutros?

I, tačno kad blog počne zaboravna i nepouzdana qqriq znaj da će da ode u tri lepe pizde materine..

A, došli nam i gosti iz Hrvatske, ccc - evo, ovaj njonji kao da se javlja s' tipkovnice iz kruga dvojke, ček, jel se krugdvojke piše malim slovom?
- njonji brat naš iz Hrvatske, ne zna on da nam je jedinstvo slaba karika.

I, šta je sa tim slikamа? I ko je iz Pančeva?- mm, a kroz prozor Pančevci i jeleni :)

Da sam rođena u Srbiji ja bih bila iz Pančeva, a u Beogradu bila bih iz Čukarice, hm, zamisli dobar Beat-Roman koji nema Pančevo i Čukaricu, e sad, ne ide druže.

Hajde dečki saberite se, možete vi to, ma možete sigurno, jednostavno porazmislite, o svemu, o životu, o drugarstvu, o dobroti i lepoti, o veri, nadi, ljubavi, hej, :)

i jer samo sloga Srbina spašava, ok?


Све си им лепо рекла, додуше, мало преопширно.
Нисам сигуран да ће вредети, баш због тога што смо наши, такви какви јесмо.
freehand freehand 12:08 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

I, tačno kad blog počne zaboravna i nepouzdana qqriq znaj da će da ode u tri lepe pizde materine..

Pa ne baš. Blog u tri pizde materine ode kad mali žunjićevski smradovi počnu da prekopavaju tuđe privatne živote, to kače na blogu i još usput prete i ucenjuju nudeći interesni mir, a u sedam lepih kad se nađe još 5-6 budala sa istog tog bloga da to podrži svojim slaganjem.
Interesantno bi, naravno, bilo njakanje koje bi se razleglo do neba kad bi neko tako nešto njima učinio.
A izgleda da stvarno dolazi vreme da se poslušaju pametniji i ovo mesto ostavi fuksama i njihovim istomišljenicima i obožavaocima.
emsiemsi emsiemsi 12:47 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

freehand
I, tačno kad blog počne zaboravna i nepouzdana qqriq znaj da će da ode u tri lepe pizde materine..

Pa ne baš. Blog u tri pizde materine ode kad mali žunjićevski smradovi počnu da prekopavaju tuđe privatne živote, to kače na blogu i još usput prete i ucenjuju nudeći interesni mir, a u sedam lepih kad se nađe još 5-6 budala sa istog tog bloga da to podrži svojim slaganjem.
Interesantno bi, naravno, bilo njakanje koje bi se razleglo do neba kad bi neko tako nešto njima učinio.
A izgleda da stvarno dolazi vreme da se poslušaju pametniji i ovo mesto ostavi fuksama i njihovim istomišljenicima i obožavaocima.

Претерујеш !
Опусти се --- идемо даље.
Успут --- делимично си у праву (по питању евентуалног чопорашења и прогањања некога). Оно у чему ниси у праву је --- то да било кога сматраш будалом ако се слаже са неким ко се са тобом не слаже. Сувише је то претенциозно (и за тебе, као и за било кога).
freehand freehand 12:58 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

Успут --- делимично си у праву (по питању евентуалног чопорашења и прогањања некога). Оно у чему ниси у праву је --- то да било кога сматраш будалом ако се слаже са неким ко се са тобом не слаже. Сувише је то претенциозно (и за тебе, као и за било кога).

Opustio sam se, a nisam ni očekivao da ćeš razumeti. Baš mene briga i za čopore i ko se sa mnom slaže, reč je o tome sa čime se slažu. Kakvim postupcima i kojim metodama, da ti malo pojasnim.
Druge su stvari, dakle, po sredi, ali - opusti se i ti. To je baš do jaja kad se napravi rijeliti sa žbirovsko-isledničkim epizodama, familijom, ucenama, pa onda da se obavestimo o usranim gaćama na štriku, švalerkama, kopiladi i slično što mogu da nam obezbede smrdljivi papakurci koji vrište "antisemitizam!" čim ih mrko pogledaš.
Zna se šta vole džirlo-blogeri i čega nikad dosta.
princi princi 13:18 03.08.2015

Re: Побогу, бре

људи, око чега се ви испичкарасте... Прилично сигуран показатељ да ти је потребан одмор до блога је кад све почнеш да схваташ озбиљно. Има неких који блог увек сматрају озбиљно, па чак и своје псеудониме, али њима ништа не помаже, па ни одмор.
mariopan mariopan 13:27 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

I vas dvojica,
freehand

i
Srđan

m,
nisam u toku, poludjeli ste malo jutros?

Pun mesec?
tess tess 14:16 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

freehand
Blog u tri pizde materine ode


Vidi, kratko ću. Da mi se Emsi vrag ne buni.

Kratko i jasno, ne podržavam kačenje tuđih slika. Tačka. - i privatnih podataka, finte ispod pojasa kad te neko ponižava banalitetima ko si, šta si, kud si pošao i ko si bio i ko ćeš da budeš, etc.

E, sad, da se mene pita i ove preporuke bi prvo ukinuli- izvlače iz grupe najgrđi kukavičluk- i štošta, mislim, da nismo statični kad je već o prljavom vešu, o švalerkama, fircanju i kopiladi, reč. :)

I ti olabavi, prestani, sa svim uvredama prema Srđanu, šta te boli pančevačko uvo dal poduva i dal je Džems Bond, Mata Hari, Hari Varešenović, Mossad, Spice Girls, rabin, hodža, Kazanova, Petar Pan, Nikolaj Berđajev, da se ne nastavljam..

- to bi bilo to, jednostavno naučite da se ignorišete.
I idemo dalje.
dr.wagner dr.wagner 14:57 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam


cane

Keve ti vagneru, nel na tim hrvatskim portalima ima neko iz srbije? ...

dr.wagner

-Ne znam ...

cane

jel ima ili nema?


-Pa ... ne znam ... ...
... ali Vi slobodno predložite odgovor koji bi Vas zadovoljio ... i tako će biti





Srđan Fuchs

mislim da bi Biserko u svakoj iole normalnijoj državi hapsili za čin veleizdaje ...


-Hm , druže ... kako bih ti rekao ono što ti je Freehand već rekao ...

-Mislim , ja bih to želio nekako blaže kazati ...
... ali što ću , ne nalazim toplu riječ ...


W
qqriq qqriq 15:59 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

ne nalazim toplu riječ ...

budite uporni uporni uporni.
i, evo, pogledajte mene: odmaram a mislim i tražim



copyright by dearest Saul Leuter, da ipak dodam.
emsiemsi emsiemsi 16:44 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

qqriq
ne nalazim toplu riječ ...

budite uporni uporni uporni.
i, evo, pogledajte mene: odmaram a mislim i tražim



copyright by dearest Saul Leuter, da ipak dodam.

Какав батак !
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:19 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

A izgleda da stvarno dolazi vreme da se poslušaju pametniji i ovo mesto ostavi fuksama i njihovim istomišljenicima i obožavaocima.


da, defintivno.

inače, što se tiče teme, bilo bi najbolje na nekih 300 godina razdvojiti Srbe i Hrvate na minimum 3000km udaljenosti.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:32 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

E da ovo:



no, tko bi bio srpski Igor Mandić?



Na prvu loptu mi pada na pamet Desimir Tošić, no on je pokojni, ali eto neko takvog profila.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:39 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

a u Beogradu bila bih iz Čukarice


kaže se: sa Čukarice
dr.wagner dr.wagner 17:58 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

mariopan

Joj kako se vadi.


-Ne znam što mi je bilo ... mislio sam spomenuti i "staru školu" ...
...dobro da nisam , morao bih promjeniti identitet ...


qqriq

... evo, pogledajte mene: odmaram a mislim i tražim


-Mmmm ... odmarate se ... mislite ... TRAŽITE ....

-Ovako gledajući fotografiju ne izgleda mi kao da tražite "toplu riječ" ....

-Nadam se da nije nesporazum ... ali bez lažne skromnosti mislim da ja
imam upravo to što Vi tražite ...


W
vera.nolan2 vera.nolan2 18:36 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

qqriq
...i, evo, pogledajte mene: odmaram a mislim i tražim

qqriq ,ti si neverovatna,neuništiva,carica,super si !!!

Nasmeja me,osveži mi ovaj dan i težak blog,napravi malo lepe atmosfere...
Sama nisam vična šali i obožavam
ljude koji sve umeju da okrenu na lepšu stranu!!!
Kad qqriq stigne na blog,garantuje svezinu, duhovite komentare, sve živne, a neke uznemiri.Da te nema,trebalo bi te izmisliti!
Postaješ so Bloga ,vidim ja...


freehand freehand 19:01 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

I ti olabavi, prestani, sa svim uvredama prema Srđanu, šta te boli pančevačko uvo dal poduva i dal je Džems Bond, Mata Hari, Hari Varešenović, Mossad, Spice Girls, rabin, hodža, Kazanova, Petar Pan, Nikolaj Berđajev, da se ne nastavljam..

Koji Srđan? Sa kojim uvredama?
Pričaš o nakazi koja banuje pa onda sere po banovanom, a onda na svom blogu na kome me nema sem uobičajenog autovanja koristi termine poput pičokara opisujući nekog ko nije prisutan niti ima veze sa onim što on tamo benavi?
A što se slika tiče: nije u pitanju to da li sam ja lep ili ružan, da li sam u društvu sa patrijarhom ili sa Legijom. Ni da li me neko ponižava, niti da li uopšte može da me ponizi. U pitanju je osnovni princip da smo svi mi pod imenom ili nick-om ono što smo izabrali da budemo. I da je osnovni red da se to poštuje na mestu gde je to propisano kao jedno od osnovnih pravila.
Kad nakaza to stalno i namerno krši pa onda još počne i sa kačenjem slika uz pritajenu pretnju - a zna šta može sa njom, da ne budem baš eksplicitan - i kad znaš da gamiže naokolo špijajući i njuškajući po privatnim životima ljudi sa interneta onda se sve zajedno pretvara u smradnu kloaku.
Pustiš tvora u parfimeriju - od nje će napraviti svoju jazbinu, kamoli od ovog mesta.
emsiemsi emsiemsi 19:10 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

freehand
I ti olabavi, prestani, sa svim uvredama prema Srđanu, šta te boli pančevačko uvo dal poduva i dal je Džems Bond, Mata Hari, Hari Varešenović, Mossad, Spice Girls, rabin, hodža, Kazanova, Petar Pan, Nikolaj Berđajev, da se ne nastavljam..

Koji Srđan? Sa kojim uvredama?
Pričaš o nakazi koja banuje pa onda sere po banovanom, a onda na svom blogu na kome me nema sem uobičajenog autovanja koristi termine poput pičokara opisujući nekog ko nije prisutan niti ima veze sa onim što on tamo benavi?
A što se slika tiče: nije u pitanju to da li sam ja lep ili ružan, da li sam u društvu sa patrijarhom ili sa Legijom. Ni da li me neko ponižava, niti da li uopšte može da me ponizi. U pitanju je osnovni princip da smo svi mi pod imenom ili nick-om ono što smo izabrali da budemo. I da je osnovni red da se to poštuje na mestu gde je to propisano kao jedno od osnovnih pravila.
Kad nakaza to stalno i namerno krši pa onda još počne i sa kačenjem slika uz pritajenu pretnju - a zna šta može sa njom, da ne budem baš eksplicitan - i kad znaš da gamiže naokolo špijajući i njuškajući po privatnim životima ljudi sa interneta onda se sve zajedno pretvara u smradnu kloaku.
Pustiš tvora u parfimeriju - od nje će napraviti svoju jazbinu, kamoli od ovog mesta.

Ауууу, сунце ти је... !
Баш си се разгоропадио.
emsiemsi emsiemsi 19:11 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

vera.nolan2
qqriq
...i, evo, pogledajte mene: odmaram a mislim i tražim

qqriq ,ti si neverovatna,neuništiva,carica,super si !!!

Nasmeja me,osveži mi ovaj dan i težak blog,napravi malo lepe atmosfere...
Sama nisam vična šali i obožavam
ljude koji sve umeju da okrenu na lepšu stranu!!!
Kad qqriq stigne na blog,garantuje svezinu, duhovite komentare, sve zivne a neke uznemiri.Da te nema,trebalo bi te izmisliti!
Postaješ so Bloga ,vidim ja...



Лепо !
Но, да ниси мало претерала ?
qqriq qqriq 19:37 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam


Ovako gledajući fotografiju ne izgleda mi kao da tražite "toplu riječ" ....


hahahah, ideja je sasvim drugačija, po sistemu ko razume shvatiće, a
Saul Leuter jedan je od najvećih američkih fotografa, umro je u dubokoj starosti prošle godine, njegov sam veliki poštovalac i imam albume njegovih fotki, genije, morala sam da dodam da je on autor te ćuvene slike ne samo da se neka neznalica ne bi istakla komentarom već, pre svega, da se ne nadje neko toliko pametan pa proglasi fotku za porno.


ali bez lažne skromnosti mislim da ja
imam upravo to što Vi tražite ...


nemate.
qqriq qqriq 19:41 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

vera.nolan2
18:36 03.08.2015
Re: lokalkosmopolitizam
qqriq
...i, evo, pogledajte mene: odmaram a mislim i tražim

qqriq ,ti si neverovatna,neuništiva,carica,super si !!!

Nasmeja me,osveži mi ovaj dan i težak blog,napravi malo lepe atmosfere...
Sama nisam vična šali i obožavam
ljude koji sve umeju da okrenu na lepšu stranu!!!
Kad qqriq stigne na blog,garantuje svezinu, duhovite komentare, sve zivne a neke uznemiri.Da te nema,trebalo bi te izmisliti!
Postaješ so Bloga ,vidim ja...





na moju umornu dušu, ovo mi melem na gorku ranu, draga draga Vera!
Hansel Hansel 19:44 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

cane
na wagnerovu pojavu ovde gledao bih kao na nekog norvezanina, ako bi se takav ikad pojavio u sta sumnjanm - jer norvezane zabole sta se desava u srbiji, a ni ne govore srpski.

Све је ствар околности. Мој школски друг ради као лекар у Норвешкој. Када је Косово прогласило независност колега норвешки лекар, без повода с његове стране (можда су некада раније причали о томе, то не знам), заједљиво му је рекао: "Изгубили сте Косово". Он је одговорио: "И ви сте изгубили Косово". -- "?!" Онда је он објаснио сва историјска преламања на овим просторима, косовску баштину и сл.

zato ne mogu da ga dozivim kao norvezanina, vec kao hrvata koji je opsednut srbijom i srbima. jel to lose ili dobro, proceni sam. a nek proceni i wagner...

i dalje ne mogu da dokucim sta je onda wagnerov poriv da visi ovde.

Праћење медија из комшилука мени је био одличан ескапизам једно време. Много тога је слично, а не тиче те се. (Плус мало носталгије, не нужно "југо-".) Понекад погледам коментаре испод неких вести (о нама, с нама у вези)... Укључи се понеко из Србије, али нисам пратио даљу судбину таквих... Само ме некада срамота неких, али било би ме срамота и да сам Хрват многих других који се "пригодно" јаве.
mariopan mariopan 19:52 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

emsiemsi
Лепо !
Но, да ниси мало претерала ?

Nije, i meni je lepo kada na blog dođe veselo mlado stvorenje a qqriq to jeste.
qqriq qqriq 19:58 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

veselo mlado stvorenje

ne vidiš koliko sam pocrvenela,
gorim i tada obavezno slušam


dr.wagner dr.wagner 20:27 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam



qqriq

Saul Leuter jedan je od najvećih američkih fotografa, umro je ....


-Nisam čuo za njega ... i ne razumijem se baš u fotografiju (osim
fotografiranja sa telefonom)
... no , nije mi to jedina mana

-Pozdravio bih sve drugarice i drugove (i djecu) pa se čujemo za 20-ak dana
ako se nešto ne promjeni ...


W
freehand freehand 20:31 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

-Pozdravio bih sve drugarice i drugove (i djecu) pa se čujemo za 20-ak dana
ako se nešto ne promjeni ...

Oluja ga donijela, oluja ga odnijela...
Samo mjena vječna je.
tess tess 20:43 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

freehand
kao jedno od osnovnih pravila.


Cc, e baš sam budala što se petljam,
:)

Evo, sjajni Putnik u tramvaju, B

https://m.soundcloud.com/putnik-u-tramvaju/b

Već od 0:19 ide taj prelaz, potom na 0:39
:)

Dobro, freehand, i ja znam da se naljutim, uuu kako mi padne mrak na oči, uuu
...pa me prođe.

Hm, kako bih rekla, ima par opcija od brutalnog do civilizovanog, možda je najgluplja da se ovako prepucavate, najbolje pustiti par dana, šta misliš, pa poslije vidjeti kako bi išla inspiracija, šta da uradite jedan drugom..
:)

..gledam S.Loren i M.Mastroianni, na ARTE, i uvijek mi je bila bezveze, - navela bih sad 10ak lijepih žena..
S.Loren napaćena blogerka s' migrenom u 2015. na B92, jbt.

- Era u kojoj staro umire a novo još nije rođeno.- pročitah jutros u tekstu o feminizmu.

Shvati to tako, najbolje.
tess tess 20:44 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

vrabac
kaže se: sa Čukarice

alselone alselone 21:08 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

nakaza


Jebote, ja ne znam nikog ko vise mrzi one sa kojima se raspravlja na ovom mestu.

Cista nepatvorena mrznja izbija iz tvojih komentara, energija reci, izbor reci, trud da se sastavi sto uvredljivija kombinacija reci, trud da se sastavi odgovor po svaku cenu, pracenje ko je sta i kada rekao pa biranje "pravog momenta" za osvetu, cekanje, sada vidimo, i godinama, pokazuje da si ti zaista, ali zaista, izduvao s razumom.
alselone alselone 21:11 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

Srđan Fuchs



Nemoj se truditi vise, niti nuditi ikakve kompromise, pomirenja, primirija itd. Covek te bukvalno mrzi i nista mu vise nije vazno osim da te zgromi komentarima, da te satre, da nestanes kao komentator sa ovog mesta. Tako je sada, tako ce biti i za 10 godina.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:40 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

alselone



daj ne seri
Hansel Hansel 21:50 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

pokazuje da si ti zaista, ali zaista, izduvao s razumom.

Опет ти с дијагнозама. Разум је врло широка категорија. Многи са особинама које си поменуо просперирају у политици (на Западу!) па и у академским каријерама, веровао или не. Ионако ћу ти ових дана написати један ПП, па да не пишем даље, да не испадне да браним Фрија. Ипак ћу дати једну натукницу овде -- баш пре неки дан сам наишао на "прасу", ту је још рекао да је "принтскрин (или скриншот) мајка", тако да му се "рад из потаје" не може замерити. Били сте упозорени.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:54 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

Cista nepatvorena mrznja izbija iz tvojih komentara, energija reci, izbor reci,


A onda zameranje zbog - banovanja.
Banovanje je izraz velikog poštovanja u odnosu na ovo.

Gde nestadoše one ferke sa bloga u kojima se moglo i vređati ali nikako ne ovako..nakaza i slično.
alselone alselone 22:01 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

daj ne seri


sta?
alselone alselone 22:04 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

Опет ти с дијагнозама


Pa to i nije neka dijagnoza, vise ulicarski - "odlepio" ili "puko" itsl.
Vazi, posalji, cekam. :)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:10 03.08.2015

Re: lokalkosmopolitizam

alselone
daj ne seri


sta?


to

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana