Ljudska prava| Na današnji dan| Život

Stid!

Nebojša Milenković RSS / 03.08.2015. u 22:18

STID.18231.jpg

Ovo nije nešto što pristojni i civilizovani narodi mogu/trebaju da slave!
Dan žalosti može da bude samo odraz licemerja naše države što nije učinila gotovo ništa za intergaciju i povratak ili obeštećenje tih ljudi!Ukratko: Dan Oluje može da bude samo dan hrvatske i srpske sramote! 

Sve ostalo su besprizorne balkanske političke manipulacije...

Atačmenti



Komentari (293)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stefan.hauzer stefan.hauzer 23:35 04.08.2015

Re: ispravka

Da li je bolje ono u kome ima različitih incidentnih problema u demokratiji i zaštiti ljudskih prava o kojima javnost i mediji raspredasju naveliko, ili ona koja su nedemokratska i neslobodna u svojoj suštini i o čemu se ćuti?


Ne govoriš ništa što nije ispravno; ali to uopšte nije pravac u kojem želim da se krećem. Stvar je u tome, što čak i velike demokratske nacije, kad se podvuče crta, to nisu. Tako Evropa problem imigranata rešava na fašistički način, dok Australija ima logore za imigrante. Sloboda govora jeste suštinski važna stvar, to je fakat. U to nemam nikakve sumnje, možda je to i najveći domet trenutnih demokratskih društava ...ali to ne mora da znači ništa. Jednostano, ne mora. Misliš li da emisije Johna Olivera ili Jon Stewarta nešto suštinski menjaju u Državama? Rekao bih; kako ne menjaju - ali to je samo moje mišljenje.

No, danas, ti i ja - raspravljamo ovde o slobodi u društvu i slobodni smo da napišemo bilo šta. Pre nekoliko meseci, jedan građanin ove zemlje je izleteo pred kameru i vređao premijera svoje zemlje (Vučiću, pederu! ) i koliko znam, nije procesuiran (primer Sonje Biserko, koliko god odvratan sam po sebi). Jesmo li mi onda demokratsko društvo? Da li je sloboda govora zaista glavni indikator demokratičnosti društva?
svarog svarog 08:58 05.08.2015

Re: ispravka

Srbija jeste izuzetno demokratično društvo. Samo je problem što demokratija bez cheks&balances, vladavine prava, institucija i poštovanja privatne svojine nije posebno kvalitetno ni efikasno društveno uređenje
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:16 05.08.2015

Re: ispravka

Голе девојке јесу биле у тамници али због врло конкретног кршења закона.


Meni je simpaticno to sto je na vestima u Americi ime benda ugnjetavanih devojaka bilo saopsteno kao 'biiip riot'
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:34 05.08.2015

Re: ispravka

svarog
Srbija jeste izuzetno demokratično društvo. Samo je problem što demokratija bez cheks&balances, vladavine prava, institucija i poštovanja privatne svojine nije posebno kvalitetno ni efikasno društveno uređenje

Apsolutno. I sam to mislim; i to je upravo razlog, zašto je rasprava o demokratiji u SAD i Srbiji ili Rusiji bespredmetna.

States imaju istoriju demokratije dugu preko dva veka, a Rusija ima tek četvrt veka kako je usvojila taj oblik vladavine. Dakle, Rusi su potpuno novi u tome. Kod nas postoji i duža tradicija, ali smo i mi generalno novi u ovom društvenom uređenju. Iluzorno je očekivati, da takav sistem šljaka u takvoj situaciji, bez obzira na potencijal koje društvo poseduje. Čak je i Francuzima, kada su nastajali kao demokratsko društvo, trebao skoro čitav vek i veliki ratno-istorijski poraz (ujedinjenje Nemačke), da bi taj sistem funkcionisao.
princi princi 09:37 05.08.2015

Re: ispravka

stefan.hauzer
Da li je bolje ono u kome ima različitih incidentnih problema u demokratiji i zaštiti ljudskih prava o kojima javnost i mediji raspredasju naveliko, ili ona koja su nedemokratska i neslobodna u svojoj suštini i o čemu se ćuti?


Ne govoriš ništa što nije ispravno; ali to uopšte nije pravac u kojem želim da se krećem. Stvar je u tome, što čak i velike demokratske nacije, kad se podvuče crta, to nisu. Tako Evropa problem imigranata rešava na fašistički način, dok Australija ima logore za imigrante. Sloboda govora jeste suštinski važna stvar, to je fakat. U to nemam nikakve sumnje, možda je to i najveći domet trenutnih demokratskih društava ...ali to ne mora da znači ništa. Jednostano, ne mora. Misliš li da emisije Johna Olivera ili Jon Stewarta nešto suštinski menjaju u Državama? Rekao bih; kako ne menjaju - ali to je samo moje mišljenje.

No, danas, ti i ja - raspravljamo ovde o slobodi u društvu i slobodni smo da napišemo bilo šta. Pre nekoliko meseci, jedan građanin ove zemlje je izleteo pred kameru i vređao premijera svoje zemlje (Vučiću, pederu! ) i koliko znam, nije procesuiran (primer Sonje Biserko, koliko god odvratan sam po sebi). Jesmo li mi onda demokratsko društvo? Da li je sloboda govora zaista glavni indikator demokratičnosti društva?


Moze li se u drzavama koje karakterisu velike klasne razlike uopste govoriti o nekakvoj demokraticnosti? Politicki sistem u tim drzavama je neizbezno tako skewed da na vlast uvek dolaze oni koje podrzavaju bogati, odnosno privilegovani. Isti drze medije, pristup informacijama, resurse, korumpiraju akademsku elitu...
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:00 05.08.2015

Re: ispravka

Moze li se u drzavama koje karakterisu velike klasne razlike uopste govoriti o nekakvoj demokraticnosti?Politicki sistem u tim drzavama je neizbezno tako skewed da na vlast uvek dolaze oni koje podrzavaju bogati, odnosno privilegovani. Isti drze medije, pristup informacijama, resurse, korumpiraju akademsku elitu...


Mene zeza što sam ona najgora levičarsko-anarhistička dalabu, pa ne verujem u današnju demokratiju. Ustvari, deluje mi kao iluzija; tj. njome na krilima velikih masa, modelira uska grupa demagoga. Primer Kenedijeva kampanja, koju Pol Džonson smatra/vidi - kao najveću prevaru u novijoj američkoj politčkoj istoriji.

Ipak, možemo li o demokratskim potencijalima tih država?
princi princi 10:09 05.08.2015

Re: ispravka

stefan.hauzer
Moze li se u drzavama koje karakterisu velike klasne razlike uopste govoriti o nekakvoj demokraticnosti?Politicki sistem u tim drzavama je neizbezno tako skewed da na vlast uvek dolaze oni koje podrzavaju bogati, odnosno privilegovani. Isti drze medije, pristup informacijama, resurse, korumpiraju akademsku elitu...


Mene zeza što sam ona najgora levičarsko-anarhistička dalabu, pa ne verujem u današnju demokratiju. Ustvari, deluje mi kao iluzija; tj. njome na krilima velikih masa, modelira uska grupa demagoga. Primer Kenedijeva kampanja, koju Pol Džonson smatra/vidi - kao najveću prevaru u novijoj američkoj politčkoj istoriji.

Ipak, možemo li o demokratskim potencijalima tih država?

Demokratija je precenjena. Kad se porede drzave i sistemi mislim da jedino ima smisla porediti materijalni polozaj prosecnog ili medijanskog gradjanina u drzavama, a tu je americki Amerikanac sigurno u ogromnoj prednosti u odnosu na prosecnog Rusa ili Kineza, iako je, verovatno, u zaostatku u odnosu na prosecnog Svajcarca, na primer.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:24 05.08.2015

Re: ispravka

tu je americki Amerikanac sigurno u ogromnoj prednosti u odnosu na prosecnog Rusa ili Kineza


A imaju li duše?

Meni je zanimljiva vest, da Alibaba planira svetsku ekspanziju i da tim poslom upravlja bivši direktor Goldman i Sachsa. Znači li to, kako je sve manje razlika između kineskog društva i američkog? Problem Kineza je što ih ima mnogo i oni nikad neće imati BDP po glavi stanovnika, kao neka manja država i to je vrloverovatna istina.
princi princi 10:50 05.08.2015

Re: ispravka

Znači li to, kako je sve manje razlika između kineskog društva i američkog?

Sustinski, da. Kao i izmedju americkog i ruskog, uostalom, tako da ove Rusija vs USA rasprave nalazim manje, vise, totalno besmislenim i deplasiranim. Njih obicno vode ljudi koji nisu mrdnuli dupetom iz svog stana, a koji i o zapadu i o istoku obicno znaju samo ono sto su videli iz hotelskih ili hostelskih soba.
svarog svarog 11:02 05.08.2015

Re: ispravka

Globalizacija ujednačava ceo svet, odnosno smanjuje razlike između zemalja, ali se istovremeno širi jaz unutar zemalja.
princi princi 11:20 05.08.2015

Re: ispravka

svarog
Globalizacija ujednačava ceo svet, odnosno smanjuje razlike između zemalja, ali se istovremeno širi jaz unutar zemalja.

Kao sto vise puta rekoh, na opste veselje prisutnih, meni se cini da svet ide ka formiranju jedne globalne imperije u kome ce mnogo bitniju ulogu igrati gradovi nego drzave.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:37 05.08.2015

Re: ispravka

meni se cini da svet ide ka formiranju jedne globalne imperije u kome ce mnogo bitniju ulogu igrati gradovi nego drzave.

Moguće, i to gradovi poput Singapura; koji je već počeo da izvozi sam sebe.
princi princi 11:44 05.08.2015

Re: ispravka

stefan.hauzer
meni se cini da svet ide ka formiranju jedne globalne imperije u kome ce mnogo bitniju ulogu igrati gradovi nego drzave.

Moguće, i to gradovi poput Singapura; koji je već počeo da izvozi sam sebe.

Где сам то скоро читао неке анализе, да ли Мекинзијеве, да ли неке друге, које кажу да постоје само 4 заиста светска града: Њујорк, Лондон, Истанбул (!) и Сингапур. И, као, то су ти хабови око којих ће се све окретати у будућности.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:59 05.08.2015

Re: ispravka

Истанбул (!)

Istanbul deluje logično; ima istorijsko pravo i plus, on jeste najrazvijeniji grad muslimanskog sveta, metropola u svakom smislu. Veoma je zanimljiva istorija tog grada, od skoro dva milenijuma - on je i napravljen da bude velik.
princi princi 12:13 05.08.2015

Re: ispravka

Veoma je zanimljiva istorija tog grada, od skoro dva milenijuma - on je i napravljen da bude velik.

Да, слажем се. То знамо ти и ја. Али ово је писао неки Амер, зато ме изненадило. У вези с тим, мени стварно невероватно колико је та нека српска политичка елита, или нешто што себе тако доживљава оно, behind the curve.
blogovatelj blogovatelj 12:35 05.08.2015

Re: ispravka

Њујорк, Лондон, Истанбул (!) и Сингапур


U trgovini vodenim putem, koja je najjeftinija, te stoga i najpozeljnija od strane trgovaca, Singapur je nezaobilazna tacka u razmeni dobara izmedju Evrope, bliskog i srednjeg istoka sa jedne strane i dalekog istoka sa druge. Cirka pet milijardi ljudi, od sedam, koliko nas trenutno ima.
Najjuzniji cosak indokineskog mainlanda., ne mozes a da ne prodjes pored njega.
Slicno je i sa Stambolom, samo u kopnenoj trgovini.
svarog svarog 13:10 05.08.2015

Re: ispravka

Slicno je i sa Stambolom, samo u kopnenoj trgovini


Vazdušnom transportu. Arapske aviokompanije + Turkish Airlines su razbili evropske kompanije, a sada delju i Amere u transkontinentalnom aviosaobraćaju. Ako biraš da li će hubm, na Bliskom istoku da bude Istanbul, Dubai ili Abu Dabi odgovor se sam nameće.
svarog svarog 13:12 05.08.2015

Re: ispravka

princi
svarog
Globalizacija ujednačava ceo svet, odnosno smanjuje razlike između zemalja, ali se istovremeno širi jaz unutar zemalja.

Kao sto vise puta rekoh, na opste veselje prisutnih, meni se cini da svet ide ka formiranju jedne globalne imperije u kome ce mnogo bitniju ulogu igrati gradovi nego drzave.

Ide, ali još je princip nacije i nacionalne države dominantan (negde se tek sada budi), tako da mož biti država Zemlja za jedno 250-300 godina
blogovatelj blogovatelj 13:22 05.08.2015

Re: ispravka

Arapske aviokompanije + Turkish Airlines su razbili evropske kompanije, a sada delju i Amere u transkontinentalnom aviosaobraćaju.


O ovome sam nedavno slusao na radiju. Skupili se Delta, Amerikan Erlajns i ostali, pa isli kod Obame i plakali.
predatortz predatortz 13:25 05.08.2015

Re: ispravka

O ovome sam nedavno slusao na radiju. Skupili se Delta, Amerikan Erlajns i ostali, pa isli kod Obame i plakali.


Znači, vreme je da se počnu izbegavati turski zrakoplovi...
svarog svarog 13:29 05.08.2015

Re: ispravka

Da, hteli da US ograniči slobodno nebo Etihadu, Emiratima i Kataru zbog državnih subvencija, a onda ovi iskopali da je njima država pomogla sa 70 mlrd USD poslednjih 10 godina. Tu TA samo statira, mada pripada ovoj grupi brzorastućih kompanija
princi princi 14:13 05.08.2015

Re: ispravka

svarog
Slicno je i sa Stambolom, samo u kopnenoj trgovini


Vazdušnom transportu. Arapske aviokompanije + Turkish Airlines su razbili evropske kompanije, a sada delju i Amere u transkontinentalnom aviosaobraćaju. Ako biraš da li će hubm, na Bliskom istoku da bude Istanbul, Dubai ili Abu Dabi odgovor se sam nameće.

To moze samo ako imas Saudi ili Qatari royal family, ili nekog turskog rahat lokum gazdu da pokriva troskove skupih airlines. Aviokompanije posluju sa notorno niskim, pa cak i negativnim RoI (mozda se skoro situacija popravila zbog ovog pada cena nafte, ali generalno, od kad je sveta i leta, aviokompanije su veliki gubitnici, to je neprofitabilan biznis na duze staze).
princi princi 14:15 05.08.2015

Re: ispravka

Ide, ali još je princip nacije i nacionalne države dominantan (negde se tek sada budi), tako da mož biti država Zemlja za jedno 250-300 godina

Paradoksalno, meni se cini da je ovaj evropski fasizam, kao i Tea party pokret u USofA, zapravo samrtni ropac nacionalne drzave. Ili to ili ja previse vremena provodim na redditu.
svarog svarog 14:38 05.08.2015

Re: ispravka

princi
Ide, ali još je princip nacije i nacionalne države dominantan (negde se tek sada budi), tako da mož biti država Zemlja za jedno 250-300 godina

Paradoksalno, meni se cini da je ovaj evropski fasizam, kao i Tea party pokret u USofA, zapravo samrtni ropac nacionalne drzave. Ili to ili ja previse vremena provodim na redditu.


Da, ali u Z. Evropi i US je nastala nacionalna država i njih će prvo i da prođe. Ali ostatak sveta tek treba da prođe taj deo civilizacijske krive (ako se uopšte kreće istom linijom?)
emsiemsi emsiemsi 14:54 05.08.2015

Re: ispravka

princi
Ide, ali još je princip nacije i nacionalne države dominantan (negde se tek sada budi), tako da mož biti država Zemlja za jedno 250-300 godina

Paradoksalno, meni se cini da je ovaj evropski fasizam, kao i Tea party pokret u USofA, zapravo samrtni ropac nacionalne drzave. Ili to ili ja previse vremena provodim na redditu.

... или на блогу !
Додуше, овај боравак на блогу ти може рећи да ће то о чему ти причаш бити, не за 200 до 300 година, како неко рече, него за 200 до 300 хиљада година.
freehand freehand 15:25 05.08.2015

Re: ispravka

Da, ali u Z. Evropi i US je nastala nacionalna država

Ovo nisi hteo da napišeš.
princi princi 15:40 05.08.2015

Re: ispravka

Da, ali u Z. Evropi i US je nastala nacionalna država i njih će prvo i da prođe. Ali ostatak sveta tek treba da prođe taj deo civilizacijske krive (ako se uopšte kreće istom linijom?)

Ja uopste nisam siguran da te zakonitosti vaze danas. Recimo, ti imas da Kina pravi ogromne ekonomske zahvate bas zato sto nema nikakvu infrastrukturu: oni mogu da skoce u generaciju brzih vozova, magleva bas zato jer nemaju balast razvijene railway mreze koja mora da prodje kroz svako jebeno selo (kao sto je to slucaj u Engleskoj, na primer). Ili, kod telefonije, na zapadu, prakticno, mobilna telefonija radi kao mobilna samo do prve bandere. Pose nje se signali prenose starom telefonskom mrezom. U Indiji, u Africi, to nije tako, oni koriste pune efekte bezicnih tehnologija. Slicno ce biti i sa solar power. Ameri, na primer, su do skora 70% svojih elektroenergetskih potreba zadovoljavali iz uglja. Neka Namibija, ili Juzna Afrika nemaju taj balast, oni mogu odmah da skoce na solar power.

Tako da hold your breath, buducnost je mozda bliza nego sto to trenutno shvatate.
jerry92 jerry92 17:11 05.08.2015

Re: ispravka

Čekaj ,jesam li komunista i totalitarac? Ilijedno ili drugo? Ili sam prostak ili sam komunista ili antidemokrata ili šta? Ostavio si me u zabuni?
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:52 05.08.2015

Re: ispravka

Tako da hold your breath, buducnost je mozda bliza nego sto to trenutno shvatate.


Biće zanimljivo, kako će Balkan odreagovati na budućnost. Po broju nezaposlenih, najgore države u Evropi su ovde. Srbija je na 19.2 procenta, ako je verovati Tajleru Kovenu.
svarog svarog 21:50 05.08.2015

Re: ispravka

stefan.hauzer
Tako da hold your breath, buducnost je mozda bliza nego sto to trenutno shvatate.


Biće zanimljivo, kako će Balkan odreagovati na budućnost. Po broju nezaposlenih, najgore države u Evropi su ovde. Srbija je na 19.2 procenta, ako je verovati Tajleru Kovenu.


Niije gledao podatke za BiH i Makedoniju, mada nije neka uteha
svarog svarog 21:56 05.08.2015

Re: ispravka

princi


Mozda i preskoce koju stepenicu u razvoju, ali to ne znaci da ce se odreci nacionalne drzave (za Afriku ne znam, tamo je to izmisljotina evropskih kolonizatora)
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:58 05.08.2015

Re: ispravka

U suštini, ne znam - da li mi se manje dopada sadašnjost i ova dominantna kvaziliberalna uređenja ili buduća društva, totalitaristička, koja će verovatno uređivati ogromni finasijski konglomerati, po ugledu na japanske predratne zaibatsue.

+ sjajan mi ovaj troll u kojem klizimo:)


highshalfbooze highshalfbooze 08:19 06.08.2015

Re: ispravka

A šta je pokazatelj demokratičnosti?

Pokazatelj demokratičnosti u jednom društvu pokazuje stepen u kojoj meri građani te države imaju mogućnost u donošenju odluka države.

Činjenica da u svim institucijama SAD postoji korporativno lobiranje je znak potpunog odsustva demokratije. Nešto otprilike kada se u sudstvo uvuče politika i time ugrozi načelo podele vlasti.
princi princi 09:31 06.08.2015

Re: ispravka

highshalfbooze
A šta je pokazatelj demokratičnosti?

Pokazatelj demokratičnosti u jednom društvu pokazuje stepen u kojoj meri građani te države imaju mogućnost u donošenju odluka države.

Činjenica da u svim institucijama SAD postoji korporativno lobiranje je znak potpunog odsustva demokratije.

Da, potpuno se slazem s ovom definicijom. Tu nedavno je iznesen podatak da su donacije korporacija Kongresu (citaj, korporacijski mito) prvi put presle nivo finansiranja Kongresa iz budzeta. Amerika je smeh od demokratije, meni ona pre lici na koporacijski grind wheel. Mali problem, doduse ne za Ameriku, je sto Rusija (i Kina) nisu ni to.
princi princi 09:37 06.08.2015

Re: ispravka

stefan.hauzer
Tako da hold your breath, buducnost je mozda bliza nego sto to trenutno shvatate.


Biće zanimljivo, kako će Balkan odreagovati na budućnost. Po broju nezaposlenih, najgore države u Evropi su ovde. Srbija je na 19.2 procenta, ako je verovati Tajleru Kovenu.


Meni se ovih 19.2% stope nezaposlenosti cini izuzetno niskim. Ako se uzme u obzir stvarna zaposlenost, uposlenost kapaciteta, produktivnost, efikasnost i sl, ne verujem da u Srbiji ima vise od 400, mozda 500 hiljada puno uposlenih ljudi. Sto, ako uzmemo u obzir da u drzavama slicne starosne strukture radno sposobna populacija cini negde oko 50% ukupne populacije, znaci da je stvarna zaposlenost (a ne nezaposlenost) negde oko 20%.
highshalfbooze highshalfbooze 10:07 06.08.2015

Re: ispravka

Mali problem, doduse ne za Ameriku, je sto Rusija (i Kina) nisu ni to.

Potpuno tačno, ali im se ne može prebacivati da su licemerni
princi princi 10:16 06.08.2015

Re: ispravka

highshalfbooze
Mali problem, doduse ne za Ameriku, je sto Rusija (i Kina) nisu ni to.

Potpuno tačno, ali im se ne može prebacivati da su licemerni

Jbg, nekad je licemerje jedino sto imamo.
anonymous anonymous 21:55 06.08.2015

Re: ispravka

freehand
Da, ali u Z. Evropi i US je nastala nacionalna država

Ovo nisi hteo da napišeš.


Lucidan komentar, ..... ali ne opovrgava prethodnu tvrdnju.

Država nacija ( nacionalna država ) j e s t e nastala u zap.EU i S A D !

U SAD, nakon rata za nezavisnost od Engleske krune.

Šta je tu sporno ......???
stefan.hauzer stefan.hauzer 02:13 07.08.2015

Re: ispravka

U SAD, nakon rata za nezavisnost od Engleske krune.

Šta je tu sporno ......???

O ovome bi moglo da se raspravlja:)

Američki rat za nezavisnost, nije bio nacionalni rat. To je bio rat za upravljanje kolonijama. Mnogi očevi osnivači, poput Roberta Morisa, bili su rođeni u Britaniji ili Irskoj ( pisac pamfleta Common Sense, Pejn). Čak ni u Deklaraciji o nezavisnosti, ne piše ništa o naciji, već o slobodi i o pravu na traženje sreće. Čitava stvar je zapela u tome, da li parlament ima pravo; da nameće poreze kolonijama, drži vojsku, reguliše trgovinu... ako kolonije nemaju predstavnike u parlamentu.

Revolucija je kamen temeljac osnivanja američke nacije, ali prvi (pravi?) američki nacionalista je Henri Klej. Čovek koji je inicirao rat gospodina Medisona, 1812.
blogovatelj blogovatelj 02:51 07.08.2015

Re: ispravka

a prava slika je?


Evo ovako, sine Srdžane. Gospod mi je poslao reportažu o stanju seksualnih sloboda u SAD.
Dečak od 19 godina preko aplikacije za upoznavanje upozna devoju od 17.
Kresnula se deca, ništa čudno i ništa strašno. Nikakvo silovanje, nego hteli. I kresnuli se.
Jedini problem je bio u tome što je ona lagala da ima 17. Imala je 14.
Dečka su tužili. I presudili mu. Na sudu je dobio tri meseca zatvora i upisali ga u ćitab za narednih 25 godina kao silovatelja. Ne sme da se približava školi, dakle ne sme ni da ide na koledž.
Urnisali mu život.
I to sve se dešava u liberalnom severnom delu zemlje, u državi Mičigen, odakle je ona i u Indijani, odakle je on.
Klik na CBS link ovde
Ima sve i prevedeno na srpski u Kuriru, ali da sam ti prvo stavio Kurirov link, ti bi se onda impotentno vadio na to ko je objavio, a ne je li objavljeno tačno.
Tako da - ne obaziri se na Kurirov link ovde nego klikni na slobodarski i nezavisni CBS.
A đubre od Kurira piše sledeće:

Zak Anderson ne sme da koristi internet, ode u šoping centar ili se približi školi ili dečjem igralištu. Andersonovi roditelji kažu da zbog 15-godišnjeg brata više ne može ni da živi u njihovoj porodičnoj kući


Ovaj tinejdžer uvršten je na listu seksualnih prestupnika zbog "muvanja" putem aplikacije za mobilne telefone.
Naime Zak je upoznao devojku preko aplikacije i ona mu je rekla da ima 17 godina, a zapravo je imala samo 14 i seksom sa njom Anderson je počinio krivično delo. Uhapšen je i osuđen na 90 dana zatvora, pet godina uslovne kazne i stavljen na listu seksualnih prestupnika i u Indijani i u Mičigenu na period od 25 godina.


Dakle... Ja ti lepo i argumentovano pokazah šta je Amerika glede seksualnih sloboda.
A nisam video da si me uverio u suprotno činjenicama.
Pa ti sad nastavi da misliš ono što si mislio o Americi, a možeš i da promeniš mišljenje.
Podsetio bih te na reči velikog sina Izraela i Amerike, Roberta Cimermana, diljem planete poznatog i kao Dilan Bob. Reče Zimi da onaj ko ne promeni mišljenje, taj je idiot.
Hoću da kažem, imao sam i ja nekakvu sliku Amerike u glavi dok je nisam upoznao. Imam i sada sliku, ali dosta drugačiju.
Domazet Domazet 02:56 07.08.2015

U Portlandu...

princi
Probaj bilo gde u SAD da prosetas bez gaca, da vidis sta ce da ti se desi.

Можда у Портланду? Мени Орегон делује скроз кулерски. Или у Вермонту?

...sasvim moguce. U San Francisku sam video da moze. Mogu da zamislim da moze i u nekim delovima Nju Jorka i Nju Orleansa. Za Cikag mislim da ne moze...

Medjutim Blogi je u pravu. U Americi ne moze. San Francisko, Portland, Nju Jork i Nju orleans nisu Amerika.

Ono sto nikako ne mogu da zamislim to su gole pankerske devojcice koje u Washington National Cathedral pevaju pesmice protiv boga i U.S. of A. A ni Washington DC nije Amerika...
Domazet Domazet 03:19 07.08.2015

Nisam sasvim siguran ali mislim da bi...

blogovatelj
a prava slika je?


Evo ovako, sine Srdžane. Gospod mi je poslao reportažu o stanju seksualnih sloboda u SAD.
Dečak od 19 godina preko aplikacije za upoznavanje upozna devoju od 17.
Kresnula se deca, ništa čudno i ništa strašno. Nikakvo silovanje, nego hteli. I kresnuli se.
Jedini problem je bio u tome što je ona lagala da ima 17. Imala je 14.
Dečka su tužili. I presudili mu. Na sudu je dobio tri meseca zatvora i upisali ga u ćitab za narednih 25 godina kao silovatelja. Ne sme da se približava školi, dakle ne sme ni da ide na koledž.
Urnisali mu život.
I to sve se dešava u liberalnom severnom delu zemlje, u državi Mičigen, odakle je ona i u Indijani, odakle je on.
Klik na CBS link ovde
Ima sve i prevedeno na srpski u Kuriru, ali da sam ti prvo stavio Kurirov link, ti bi se onda impotentno vadio na to ko je objavio, a ne je li objavljeno tačno.
Tako da - ne obaziri se na Kurirov link ovde nego klikni na slobodarski i nezavisni CBS.
A đubre od Kurira piše sledeće:

Zak Anderson ne sme da koristi internet, ode u šoping centar ili se približi školi ili dečjem igralištu. Andersonovi roditelji kažu da zbog 15-godišnjeg brata više ne može ni da živi u njihovoj porodičnoj kući


Ovaj tinejdžer uvršten je na listu seksualnih prestupnika zbog "muvanja" putem aplikacije za mobilne telefone.
Naime Zak je upoznao devojku preko aplikacije i ona mu je rekla da ima 17 godina, a zapravo je imala samo 14 i seksom sa njom Anderson je počinio krivično delo. Uhapšen je i osuđen na 90 dana zatvora, pet godina uslovne kazne i stavljen na listu seksualnih prestupnika i u Indijani i u Mičigenu na period od 25 godina.


Dakle... Ja ti lepo i argumentovano pokazah šta je Amerika glede seksualnih sloboda.
A nisam video da si me uverio u suprotno činjenicama.
Pa ti sad nastavi da misliš ono što si mislio o Americi, a možeš i da promeniš mišljenje.
Podsetio bih te na reči velikog sina Izraela i Amerike, Roberta Cimermana, diljem planete poznatog i kao Dilan Bob. Reče Zimi da onaj ko ne promeni mišljenje, taj je idiot.
Hoću da kažem, imao sam i ja nekakvu sliku Amerike u glavi dok je nisam upoznao. Imam i sada sliku, ali dosta drugačiju.

...i da je imala 17 godina to bi bio Statutory Rape.
Unfuckable Unfuckable 04:17 07.08.2015

Re: ispravka

Naime, nisam gadljiv na nadmene tupane.


a što nadmene?
princi princi 06:27 07.08.2015

Re: U Portlandu...

Domazet
princi
Probaj bilo gde u SAD da prosetas bez gaca, da vidis sta ce da ti se desi.

Можда у Портланду? Мени Орегон делује скроз кулерски. Или у Вермонту?

...sasvim moguce. U San Francisku sam video da moze. Mogu da zamislim da moze i u nekim delovima Nju Jorka i Nju Orleansa. Za Cikag mislim da ne moze...

Medjutim Blogi je u pravu. U Americi ne moze. San Francisko, Portland, Nju Jork i Nju orleans nisu Amerika.

Ono sto nikako ne mogu da zamislim to su gole pankerske devojcice koje u Washington National Cathedral pevaju pesmice protiv boga i U.S. of A. A ni Washington DC nije Amerika...


Dobro, rekao si i sam delovima. SF, ne verujem da može Castro St ili po Union sq, verovatno može na Berkliju (tamo sve može). Mislim, kapiram ja šta hoće Blogi da kaže, da su te oazice (preostalih) sloboda jako retke i malobrojne. Ovo preostalih zbog toga što se meni čini da je US u jednoj dosta dugoj (od Regana) silaznoj putanji što se poštovanja ličnih sloboda tiče i da polako ali sve više i više postaje korporacijski monstrum.
svarog svarog 07:36 07.08.2015

Re: ispravka

freehand
Da, ali u Z. Evropi i US je nastala nacionalna država

Ovo nisi hteo da napišeš.


Jesam, pri čistoj svesti i pameti
princi princi 07:47 07.08.2015

Re: ispravka

Ima još ljudi: link.
freehand freehand 07:48 07.08.2015

Re: ispravka

svarog
freehand
Da, ali u Z. Evropi i US je nastala nacionalna država

Ovo nisi hteo da napišeš.


Jesam, pri čistoj svesti i pameti

Da je US nacionalna država?
princi princi 08:03 07.08.2015

Re: ispravka

Za to vreme u Rusiji...
svarog svarog 08:09 07.08.2015

Re: ispravka

Američka revolucija je postavila temelje moderne nacionalne države (kao i Francuska revolucija posle). Ne znam šta je ovde sporno
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:42 07.08.2015

Re: ispravka

Američka revolucija je postavila temelje moderne nacionalne države



Američki nacionalizam nije produkt revolucije, nego Monroove doktrine/ tj. politike izolacije, koja je bila uperena protiv evropskog imperijalizma. Sam američki nacionalizam je jedan veliki paradoks i bio je nepoznat za ljude koji su stvarali ustav poput Medisona, Adamsa.. on je došao s novim generacijama Ratnih jastrebova. Dakle, revolucija u Americi je postavila temelje moderne , narodne?, države (ono što EU želi da bude, ali ne uspeva da i to postane), nikako i nacionalne.

Na primer, Aleksandar Hamilton nije bio rođeni Amerikanac (otac Škot, majka Francuskinja ... određen period odrastanja je proveo na Devičanskim ostrvima - koji su tad bili pod vlašću Danske) , a on je definitivno bio najznačajniji političar Unije i čovek koji je utemeljio federalnu vlast. No, to je sve bilo u cilju osiguranja krupnog kapitala - ne i demokratskih načela u koje je verovao Džeferson (koji će i sam, kao predsednik, pratiti hamiltonovsku politiku -implicitne vlasti). Ipak, čovek koji je najviše doprineo stvaranju američke nacije jeste, predsednik vrhovnog suda Maršal. On je primenio politiku implicitne vlasti, kada je u slučaju Mekaluh protiv Merilenda 1819. rekao da je Uniju stvorio narod, a ne države i podržao Banku Sjedinjenih Američkih Država.
princi princi 10:51 07.08.2015

Re: ispravka

Meni se nekad cini da americku naciju definise samo i iskljucivo Manifest Destiny.
svarog svarog 11:04 07.08.2015

Re: ispravka

Nisu oni bili nacija, već amalgam gomile nacija, kad su pokrenuli revoluciju niti su oni želeli sa se po svaku cenu oslobode od Engleza. problem je bio taxation without representation. Da su im Englezi dali predstavnike u parlamentu revolucije možda ne bi ni bilo.
Ali ovaj model države je kasnije posle francuske revolucije postao dominantan u Evropi. Na kraju stvorena je i američka nacija

https://www.nccs.net/birth-of-the-american-nation.php
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:12 07.08.2015

Re: ispravka

Meni se nekad cini da americku naciju definise samo i iskljucivo Manifest Destiny.

Po meni, ona je produkt izolacione politike i samoubeđenosti u posebnost; ako pričamo o isključivo devetnaestom veku i periodu nastajanja nacija. Definiciju američke nacije, možda je najbolje opisao Parks; "Amerikance nisu ujedinjavali zajedničko poreklo i tradicija, nego zajednički ideali i nada u budućnost". Ok, ovo jeste malo romantičarsko proseravanje, ali dobra je definicija.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:14 07.08.2015

Re: ispravka

Na kraju stvorena je i američka nacija


To sam i napisao. Ne kao produkt revolucije, nego postepenog ubeđivanja u posebnost.

+ nije slučajno svoju istoriju Hauard Zin nazvao narodnom.
svarog svarog 11:22 07.08.2015

Re: ispravka

Da, u sintagmi moderna nacionalna država, ja sam više mislio na ovo moderna država. A nacionalna se ipak više odnosila na Evropu
princi princi 11:23 07.08.2015

Re: ispravka

Po meni, ona je produkt izolacione politike i samoubeđenosti u posebnost;

To je specifican izolacionizam. Nije on izolacionizam u smislu, pusti me da radim sta hocu, pusticu i ja tebe, nego vise ekspanzionisticki izolacionizam, koji svetske resurse vidi up for taking (zato i jeste aktuelan danas). I ta agrarijanska, u sustini libertarijanska komponenta mi se cini vrlo bitnom. I zato ja i mislim da je taj gun ownership u Americi tako bitan, da je to pitanje na kome se lomi US.
freehand freehand 11:27 07.08.2015

Re: ispravka

svarog
Da, u sintagmi moderna nacionalna država, ja sam više mislio na ovo moderna država. A nacionalna se ipak više odnosila na Evropu

Rekao bih da si ti tu mislio na nešto što se zove građanska država. Zato sam se i začudio, jer nacionalna država sasvim je nešto drugo, a ustavi je obično definišu kado "država tog-i-tog naroda..." pa onda dodatak, ako ga ima. Američka država to nikad nije bila na taj način. .
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:27 07.08.2015

Re: ispravka

Da, u sintagmi moderna nacionalna država, ja sam više mislio na ovo moderna država. A nacionalna se ipak više odnosila na Evropu

To sam i ja ukapirao, nemaš frke.
Zato nisam ni odgovarao na tvoj komentar,nego na anonimusov:)
svarog svarog 11:28 07.08.2015

Re: ispravka

Kad smo već u ovom trolu - zanimljivo mi je objašnjenje u
Why nations fail kako je SAD uspela jer je bila resursima siromašna i sa malom, raštrkanom populacijom koju kolonizatori nisu mogli naterati da radi za njih. Onda su se morali okrenuti inkluzivnosti i trgovini da bi kolonija uopšte opstala. Dok u J. Americi je bilo dosta i resursa i robova pa su zato nahebali.
freehand freehand 11:30 07.08.2015

Re: ispravka

svarog
Kad smo već u ovom trolu - zanimljivo mi je objašnjenje u
Why nations fail kako je SAD uspela jer je bila resursima siromašna i sa malom, raštrkanom populacijom koju kolonizatori nisu mogli naterati da radi za njih. Onda su se morali okrenuti inkluzivnosti i trgovini da bi kolonija uopšte opstala. Dok u J. Americi je bilo dosta i resursa i robova pa su zato nahebali.

kako misliš - nije bilo resursa, pobogu? Čega nije bilo u prebogatoj Severnoj Americi?
princi princi 11:31 07.08.2015

Re: ispravka

Kad smo već u ovom trolu - zanimljivo mi je objašnjenje u
Why nations fail kako je SAD uspela jer je bila resursima siromašna i sa malom, raštrkanom populacijom koju kolonizatori nisu mogli naterati da radi za njih. Onda su se morali okrenuti inkluzivnosti i trgovini da bi kolonija uopšte opstala. Dok u J. Americi je bilo dosta i resursa i robova pa su zato nahebali.

Ok je objasnjenje osim sto USA nikako nije siromasna resursima.
svarog svarog 11:32 07.08.2015

Re: ispravka

ekspanzionisticki izolacionizam, koji svetske resurse vidi up for taking (zato i jeste aktuelan danas). I ta agrarijanska, u sustini libertarijanska komponenta


bold 1: aj ne zahebavaj :)
bold 2: libertarijanci su protiv državne intervencije, a rat je državna intervencija par excellence. To ne znači da ne treba vojska, ali samo u odbrambene svrhe
svarog svarog 11:34 07.08.2015

Re: ispravka

Nije bilo dva najznačajnija tada resursa koja su kolonizatori tražili: nije bilo zlata i nije bilo ljudi koji bi radili na plantažama. Pričamo o prvim naseobinama
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:35 07.08.2015

Re: ispravka

Nije on izolacionizam u smislu, pusti me da radim sta hocu, pusticu i ja tebe, nego vise ekspanzionisticki izolacionizam, koji svetske resurse vidi up for taking (zato i jeste aktuelan danas).

Apsolutno.

Meni je neverovatno, da danas Tramp vodi kao kandidat republikanaca i ne verujem da će najmlađi, usput i najveći bilde u porodici (ako je neko mislio da je to nemoguće?), Buš da ga prestigne. Iskreno, izgleda mi da je u SAD stvorena prilika za uzlet levice, više nego ikad (kao laburisti u Britaniji, kada su izbacili vigovce sa istorijske mape). Ili će demokrate da skrenu levo/ što mi se čini manje verovatnim. Ovi izbori mi deluju kao prekretnica te politike, ali to progovara sanjar u meni:)
princi princi 11:42 07.08.2015

Re: ispravka

Meni je neverovatno, da danas Tramp vodi kao kandidat republikanaca i ne verujem da će najmlađi, usput i najveći bilde u porodice (ako je neko mislio da je to nemoguće?), Buš da ga prestigne. Iskreno, izgleda mi da je u SAD stvorena prilika za uzlet levice, više nego ikad (kao laburisti u Britaniji, kada su izbacili vigovce sa istorijske mape). Ili će demokrate da skrenu levo/ što mi se čini manje verovatnim. Ovi izbori mi deluju kao prekretnica te politike, ali to progovara sanjar u meni:)

Nema saje. Hilary je vidjena za landslide, a ona je corporate drone samo takav. Mislim da moze da je spreci samo slog.

S druge strane, americki politicki sistem je po dizajnu inertan, tesko pokretan, svakoj promeni je potrebno da dobije approval sa 3 mesta, a to je jako teska, jer je republikanski (i to onaj najkonzervativniji) grip nad Kongresom nikad veci.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:45 07.08.2015

Re: ispravka

Why nations fail kako je SAD uspela jer je bila resursima siromašna i sa malom, raštrkanom populacijom koju kolonizatori nisu mogli naterati da radi za njih. Onda su se morali okrenuti inkluzivnosti i trgovini da bi kolonija uopšte opstala. Dok u J. Americi je bilo dosta i resursa i robova pa su zato nahebali.

Ovo je savršeno objašnjenje Japana nakon WWII.
S tim, što je njihov ekonomski imperijalizam bio dosta liberalan.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:54 07.08.2015

Re: ispravka

jer je republikanski (i to onaj najkonzervativniji) grip nad Kongresom nikad veci.


Zanimljivo da je najveća prepreka dogovoru s Iranom; proizraelski, demokratski senator Chuck Shummer.

Baš iz razloga, što i demokrate i republikanci skreću u desno - videlo se, da levlja politka Obame u ovom poslednjem delu njegovog mandata je američka potreba i što da ne svetska potreba. Osećam se kao maneken levice:))
princi princi 12:02 07.08.2015

Re: ispravka

Zanimljivo da je najveća prepreka dogovoru s Iranom; proizraelski, demokratski senator Chuck Shummer.

Aaa, to nema veze sa politickim diskursom, nego sa cinjenicom da je Sumer Jevrejin koga sponzorisu i izraelski sponzori, medju ostalima. Mada je Sumer totalno muljav i kvaran lik, igrao je vrlo podlu ulogu 2008. oko krize i Lehmana, minirao svaki anti Wall Street zakon, u principu nema pomije koja je za njega dovoljno gadna. Bio je vrlo instrumentalan i oko Silk Roada, misljenja sam da Ulbricht nikad ne bi dozivotnu da nije bilo njega. Dzukac. Sumer, mislim.
blogovatelj blogovatelj 12:04 07.08.2015

Re: U Portlandu...

Medjutim Blogi je u pravu. U Americi ne moze. San Francisko, Portland, Nju Jork i Nju orleans nisu Amerika.


Upravo to. SAD je duboko konzervativna drzava, ali Holivud decenijama siri drugaciju sliku prikazujuci nekoliko liberalnih tackica diljem Amerike.
Svojim ocima sam gledao u hotelu u Vindzoru (kanadski grad zakacen za Detroit) gomile pijanih Amerikanaca iz Micigena koji u Ontario dolaze da piju vikendom, jer je tamo legal limit 21 godina.
Zamisli da ti neko u Beogradu, Pesti, Varsavi ili Moskvi na drugoj godini faksa brani da pijes?!
A ovaj mi prica o zemlji slobode?!
svarog svarog 12:10 07.08.2015

Re: U Portlandu...

Kad već pratite da priupitam kako stoji Rand Paul. Inače uopšte ne vidim čemu oduševljenje DSom, isto ko GOP samo presipaju narodne pare drugim interesnim grupama

ovo je zanimljivo 11 nacija Amerike
princi princi 12:12 07.08.2015

Re: U Portlandu...

blogovatelj
Medjutim Blogi je u pravu. U Americi ne moze. San Francisko, Portland, Nju Jork i Nju orleans nisu Amerika.


Upravo to. SAD je duboko konzervativna drzava, ali Holivud decenijama siri drugaciju sliku prikazujuci nekoliko liberalnih tackica diljem Amerike.
Svojim ocima sam gledao u hotelu u Vindzoru (kanadski grad zakacen za Detroit) gomile pijanih Amerikanaca iz Micigena koji u Ontario dolaze da piju vikendom, jer je tamo legal limit 21 godina.
Zamisli da ti neko u Beogradu, Pesti, Varsavi ili Moskvi na drugoj godini faksa brani da pijes?!
A ovaj mi prica o zemlji slobode?!

Brate, u odnosu na UK i Evropu uopste, ni Kanada nije bas zemlja oslobodjenog rada. U Kanadi bre ne moze u Loblowsu da se kupi vopi! Ovde bre kad udjes u bilo koju prcvarnicu od Tesca, imas izbor vina koji hoces. Samo najteze brlje, vodke, ginove i viskije drze iza kase.
urbana_gerila urbana_gerila 12:25 07.08.2015

Re: U Portlandu...

blogovatelj

Zamisli da ti neko u Beogradu, Pesti, Varsavi ili Moskvi na drugoj godini faksa brani da pijes?!
A ovaj mi prica o zemlji slobode?!


ma, jbt, ne samo da ti u slobodnom svetu ne brane da piješ, nego na toj drugoj godini možeš da budeš, takorekuć, kolko oćeš.

a tek što kauboji nameću svoj licemerni totalitarizam: prvo pod njihovim pritiskom svi zabrane drogu, čak i onima sa druge godine, a onda, kako sami oformljuju svoj sistem proizvodnje i trgovine - oni je postepeno legalizuju.
blogovatelj blogovatelj 12:48 07.08.2015

Re: U Portlandu...

Brate, u odnosu na UK i Evropu uopste, ni Kanada nije bas zemlja oslobodjenog rada. U Kanadi bre ne moze u Loblowsu da se kupi vopi!


Pa nisam ni rekao da jeste
Kvebek je malo liberalniji, ostalo je manje vise tuga.
U Kvebeku je legal limit 18 i mozes u samoposlugama da kupis pivo i vino. Zestine nema.
blogovatelj blogovatelj 12:51 07.08.2015

Re: U Portlandu...

ma, jbt, ne samo da ti u slobodnom svetu ne brane da piješ, nego na toj drugoj godini možeš da budeš, takorekuć, kolko oćeš.


Reci ti meni, jesi prirodno tako glup ili si se za glupost skolovao?
Cime si ti opovrgao moje tvrdnje, bilmeze?
urbana_gerila urbana_gerila 13:11 07.08.2015

Re: U Portlandu...

blogovatelj
ma, jbt, ne samo da ti u slobodnom svetu ne brane da piješ, nego na toj drugoj godini možeš da budeš, takorekuć, kolko oćeš.


Reci ti meni, jesi prirodno tako glup ili si se za glupost skolovao?
Cime si ti opovrgao moje tvrdnje, bilmeze?


u čemu je sada problem?

ja samo ističem nepatvorenu mudrost tvog stava - kako je mera ljudskih sloboda proporcionalna tome koliko ti na drugoj godini faksa (ne) brane da piješ.

ako, već, insistiraš na zamerkama, što se nabrojanih gradova tiče - bio si i prestrog glede donje dobne granice u praktikovanju univerzalne slobode.

droga što se tiče, kao što se da zaključiti iz onoga što sam napisao vođen tvojim neupitnim kriterijumom, siguran sam da bi narečeni gradovi koje si tako genijalno uočio kao svetionike slobode, ostvarili veće rezultate u oslobađanju ličnosti - da ih kauboji nisu usporili raznim necivilizacijskim metodama sputavanja i kontrolom tržišta na koje bi da sami imaju monopol.
anonymous anonymous 15:59 07.08.2015

Re: ispravka

Na kraju stvorena je i američka nacija

stefan.hauzer stefan.hauzer 16:29 07.08.2015

Re: U Portlandu...

Kad već pratite da priupitam kako stoji Rand Paul.

Loše. :)

Mene je prijatno iznenadio John Kasich, ali ni on nema neke velike šanse. Iskreno, nakon ove debate - deluje mi da najveće šanse (pored Trampa i Buša) ima Marco Rubio.
angie01 angie01 16:53 09.08.2015

Re: ispravka

apsolutno nije istinita jer naša je država učinila sve što je mogla,



sta, na primer?

barem 3 kljucne stvari?

vozila sam tog dana sa aerodroma, bilo je rano, ja nagarila i mjuzu i gas, skoro cist put ispred mene, zurim u redakciju i na jednom neobicno zakrcenje, trebalo mi je dobrih pretnaest, dvadeset minuta da shvatim ko si sivi ljudi bez pogleda na traktorima i kamionima punim stvari, koje izgledaju kao sa neke deponije,...bake sede na dusecima, gledaju nigde i placu bez suza, bebe u narucjima majki izbezumljenih lica, ne placu, samo su stisnuta uz majke, kao naslikana,....stanem, jer placem ja, krenule suze same za sebe, bez najave sam u kadru filma sa strasnom temetikom, ali potpuno mali, neprimetni i nebitni svedok, koga strahota te sablasne kolone potpuno zaledjuje, narocito taj oblak slutnje kojim je obavijena,....malo dalje, na ulazu u grad, policija ovim nesrecnicima ne dozvoljava da udje, usmerava ih dalje, sto dalje,...na Kosovo,...ni vode, ni parce hleba, ni stisak bratskog razumevanja.

...neki jos uvek svoj opstanak traze na ulici, neprepoznatljivi za drzavu i drustvo.
angie01 angie01 16:56 09.08.2015

Re: ispravka

Srđan Fuchs
ja...ja... lajkovao sam sve NK komentare?!


srks, brate, smanji dozu!
angie01 angie01 17:03 09.08.2015

Re: ispravka

Da li vaš stav "da je Srbija učinila apsolutno sve što je mogla"


ja sad ne znam, je l ovo neka komendija, ovo u rukavicama obNjasnjavanje nekome ko o stvarima govori, kao da razradjuje demagoski pamflet koji "tupavoj publici" treba da pokaze istinite podatke, a iz prve ruke:).
qqriq qqriq 22:45 03.08.2015

Na

pogrešnom sam blogu, da ne kažem jaču reč.
i jeste, jeste: relativizacija je najskuplja srpska reč.
dan5 dan5 23:14 03.08.2015

Stid

Hvala!
Kratko i jasno.
Dodatak na licemerje: od Oluje, mi pogodjeni i oni koji razumeju, obelezavamo taj najtuzniji dan parastosom za poginule 04. avgusta u crkvi sv. Marka.
Nekad su dolazili politicari iz opozicije, nekad iz vlasti...niko nije promenio vec stvorenu tradiciju da je to centralno mesto i datum!
Sad dodjose ovi " prvi put u istoriji" i dzaba ste sve ove godine radili sta ste radili, da ne kazem krecili...Odose na Racu da bacaju vence...
Za vecinu nas Krajisnika 05. avgust je hrvatski praznik, 04. avgust je dan nase tuge!!!
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 02:43 04.08.2015

Re: Stid

dan5
Hvala!
Kratko i jasno.
Dodatak na licemerje: od Oluje, mi pogodjeni i oni koji razumeju, obelezavamo taj najtuzniji dan parastosom za poginule 04. avgusta u crkvi sv. Marka.
Nekad su dolazili politicari iz opozicije, nekad iz vlasti...niko nije promenio vec stvorenu tradiciju da je to centralno mesto i datum!
Sad dodjose ovi " prvi put u istoriji" i dzaba ste sve ove godine radili sta ste radili, da ne kazem krecili...Odose na Racu da bacaju vence...
Za vecinu nas Krajisnika 05. avgust je hrvatski praznik, 04. avgust je dan nase tuge!!!


Malo je jedna preporuka ovom komentaru.


jedan_covek jedan_covek 10:17 04.08.2015

Re: Stid

Stid
Hvala!
Kratko i jasno.
Dodatak na licemerje: od Oluje, mi pogodjeni i oni koji razumeju, obelezavamo taj najtuzniji dan parastosom za poginule 04. avgusta u crkvi sv. Marka.
Nekad su dolazili politicari iz opozicije, nekad iz vlasti...niko nije promenio vec stvorenu tradiciju da je to centralno mesto i datum!
Sad dodjose ovi " prvi put u istoriji" i dzaba ste sve ove godine radili sta ste radili, da ne kazem krecili...Odose na Racu da bacaju vence...
Za vecinu nas Krajisnika 05. avgust je hrvatski praznik, 04. avgust je dan nase tuge!!!


Nije malo nego premalo. A o tome da li je Srbija učinila sve što je mogla možda bi najbolje čuti mišljenje upravo dan5 ili nekog drugog od ljudi koji se, već dvadeset godina vode kao - izbegli i prognani + nestale da i ne spominjemo!
highshalfbooze highshalfbooze 12:16 04.08.2015

Re: Stid

Sad dodjose ovi " prvi put u istoriji" i dzaba ste sve ove godine radili sta ste radili, da ne kazem krecili...Odose na Racu da bacaju vence...

Eh, pa gospodin "Karlobag - Karlovac - Virovitica" nije baš prvi put u istoriji. Ima on minulog rada.
I niste džaba krečili, samo vi radite svoje, a budale neka se majmunišu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:56 04.08.2015

Re: Stid

Nije malo nego premalo. A o tome da li je Srbija učinila sve što je mogla možda bi najbolje čuti mišljenje upravo dan5 ili nekog drugog od ljudi koji se, već dvadeset godina vode kao - izbegli i prognani + nestale da i ne spominjemo!


Nije to samo do države, već su problem i dileme izbeglica. Treba li da dignu ruke od svog prethodnog života i počnu da se bavi regulisanjem novog, u Srbiji...ili da se bave povratkom...
dan5 dan5 23:45 04.08.2015

Re: Stid




Nije to samo do države, već su problem i dileme izbeglica. Treba li da dignu ruke od svog prethodnog života i počnu da se bavi regulisanjem novog, u Srbiji...ili da se bave povratkom...


Gospodine Krstiću,

Do države je ako je npr. uslov da dobijete ličnu kartu posao, a posao ne možete dobiti ako nemate ličnu kartu
Ima još dosta primera gde je bilo do države, bez obzira na to ko je trenutno bio na vlasti. Uvažavam činjenicu da je tada i posle u Srbiji bilo svima teško...

Naravno, ima i do izbeglica, ali ne onako kako Vi to vidite...
Veoma je površno govoriti o "dizanju ruku" ljudima koji su sve što su imali ostavili spasavajući goli život. Kad preživite, treba od nečega živeti, zar ne?

Najčešće je jedini motiv za povratak bilo upravo rešavanje imovinskih pitanja da bismo imali mogućnosti baviti se regulisanjem novog života....u zemlji u kojoj ni ostali ne mogu "regulisati život" iscrpljeni siromaštvom!

Iluzije o stvarnom povratku u Hrvatsku nije imao skoro niko!!!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:55 04.08.2015

Re: Stid

Naravno, ima i do izbeglica, ali ne onako kako Vi to vidite...


Nego je kako?
Najčešće je jedini motiv za povratak bilo upravo rešavanje imovinskih pitanja da bismo imali mogućnosti baviti se regulisanjem novog života....u zemlji u kojoj ni ostali ne mogu "regulisati život" iscrpljeni siromaštvom!


kakve ovo ima veze sa Srbijom?

Iluzije o stvarnom povratku u Hrvatsku nije imao skoro niko!!!


Osim onih koji su se vratili. Ja sam video neke od njih u selima oko Knina.
Tajni spiskovi za hapšenje. Nerešena svojinska pitanja, oduzeta imovina, ugrožavanje bezbednosti, sve su to pitanja koja su u domenu Hrvatske.
dan5 dan5 00:42 05.08.2015

Re: Stid

Nego je kako?

Rekli ste da je nije problem samo što je Srbija učinila, već i dileme izbeglica...pa htedoh da vam približim u čemu su se sastojale naše dileme, a o njima znam malo više od Vas koji ih niste imali...
Jer, po Vašim komentarima na ovom i drugim blogovima na ovu temu vidim da niste razumeli skoro ništa!

kakve ovo ima veze sa Srbijom?

Pa recimo nikakve

Osim onih koji su se vratili. Ja sam video neke od njih u selima oko Knina.
Tajni spiskovi za hapšenje. Nerešena svojinska pitanja, oduzeta imovina, ugrožavanje bezbednosti, sve su to pitanja koja su u domenu Hrvatske.


Aaaa, bili ste u Kninu? I sad sve znate?
Vi videli neke, ja mnoge i najbliže...Nisu imali iluzije i nemaju ih ni dan danas da je normalan život moguć, između ostalog i zbog onog što ste sami naveli ( spiskovi, imovina, bezbednost...)

sve su to pitanja koja su u domenu Hrvatske.


Drugim rečima opet
kakve ovo ima veze sa Srbijom?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 08:01 05.08.2015

Re: Stid

Rekli ste da je nije problem samo što je Srbija učinila, već i dileme izbeglica...pa htedoh da vam približim u čemu su se sastojale naše dileme, a o njima znam malo više od Vas koji ih niste imali...
Jer, po Vašim komentarima na ovom i drugim blogovima na ovu temu vidim da niste razumeli skoro ništa!


Vidim samo ironiju, a nikakvo objašnjenje.

kakve ovo ima veze sa Srbijom?

Pa recimo nikakve

A objašnjenje? Ima li ga?

Aaaa, bili ste u Kninu? I sad sve znate?
Vi videli neke, ja mnoge i najbliže...Nisu imali iluzije i nemaju ih ni dan danas da je normalan život moguć, između ostalog i zbog onog što ste sami naveli ( spiskovi, imovina, bezbednost...)


Pa jel moguć, il nije moguć?

Drugim rečima opet
kakve ovo ima veze sa Srbijom?


Čekam vaše cenjeno objašnjenje.
predatortz predatortz 08:11 05.08.2015

Re: Stid


kakve ovo ima veze sa Srbijom?


Probaću ja.

Srbija, po meni, nije ništa ozbiljno učinila da se aktuelizuje pitanje Srba izbeglih iz Hrvatske. Ni na bilateralnom, ni na međunarodnom nivou.

Poznajem dosta tih ljudi. Prepušteni su sami sebi, snalaze se kako znaju i umeju. Njima ni jedna vlast, od Slobine pa nadalje, nije želela ozbiljno da se pozabavi. Uprkos tome, oni su privrženi ovoj zemlji, vole je više nego neki ljudi rođeni u Srbiji.

Hrvatska je izgubila njihovim odlaskom , Srbija dobila njihovim dolaskom. Nije mala stvar, u ovo vreme opšteevropskog pada nataliteta, dobiti preko dvesta hiljada žilavih, vrednih ljudi. Ljudi koji ulažu, stiču, plaćaju poreze - a nikom nisu na teretu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 09:01 05.08.2015

Re: Stid

Probaću ja.

Srbija, po meni, nije ništa ozbiljno učinila da se aktuelizuje pitanje Srba izbeglih iz Hrvatske. Ni na bilateralnom, ni na međunarodnom nivou.


Ja baš za to i tvrdim da nije tačno. Srbija je dosta toga učinila, ali je problem što svet libo tuki za taj problem. Da nije tako ne bi tako mirno posmatrali ustaški bal svakog 5. avgusta.
predatortz predatortz 09:14 05.08.2015

Re: Stid

Nebojsa Krstic
Probaću ja.

Srbija, po meni, nije ništa ozbiljno učinila da se aktuelizuje pitanje Srba izbeglih iz Hrvatske. Ni na bilateralnom, ni na međunarodnom nivou.


Ja baš za to i tvrdim da nije tačno. Srbija je dosta toga učinila, ali je problem što svet libo tuki za taj problem. Da nije tako ne bi tako mirno posmatrali ustaški bal svakog 5. avgusta.


Možda ima i toga. Naciji su, iz nekog razloga, trenutno na ceni u EU. Ustaštvo u Hrvatskoj, smotra SS legija u Rigi, simpatije za 'Desni sektor' u Ukrajini, ovi Orbanovi isto nose nekakve uniforme ...

Crni Krstiću, kakvom mi to društvu težimo?!
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:20 05.08.2015

Re: Stid

Možda ima i toga. Naciji su, iz nekog razloga, trenutno na ceni u EU. Ustaštvo u Hrvatskoj, smotra SS legija u Rigi, simpatije za 'Desni sektor' u Ukrajini, ovi Orbanovi isto nose nekakve uniforme ...


Imam poznanicu ovde, Litvanku, koja kaze isto i pizdi nevidjeno zbog toga.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 09:35 05.08.2015

Re: Stid

predatortz
Nebojsa Krstic
Probaću ja.

Srbija, po meni, nije ništa ozbiljno učinila da se aktuelizuje pitanje Srba izbeglih iz Hrvatske. Ni na bilateralnom, ni na međunarodnom nivou.


Ja baš za to i tvrdim da nije tačno. Srbija je dosta toga učinila, ali je problem što svet libo tuki za taj problem. Da nije tako ne bi tako mirno posmatrali ustaški bal svakog 5. avgusta.


Možda ima i toga. Naciji su, iz nekog razloga, trenutno na ceni u EU. Ustaštvo u Hrvatskoj, smotra SS legija u Rigi, simpatije za 'Desni sektor' u Ukrajini, ovi Orbanovi isto nose nekakve uniforme ...

Crni Krstiću, kakvom mi to društvu težimo?!


Imamo i onog ustaškog idiota Ružu Tomašić u EP.
Težimo lošem svetu, ova kriza sa azilantima će skalu ekstremnog desničarstava pomeriti još za 30% u svoju korist. To će koristiti i ekstremnom levičarstvu...tako da će ekstremizmi rasti.
cane cane 14:49 05.08.2015

Re: Stid

Srbija, po meni, nije ništa ozbiljno učinila da se aktuelizuje pitanje Srba izbeglih iz Hrvatske. Ni na bilateralnom, ni na međunarodnom nivou.


sta je konkretno Srbija trebalo da ucini da 'aktuelizuje pitanje Srba izbeglih iz Hrvatske' i zasto bi to uopste radila?

Isto ono sto se Rusiji zamera da cini za izbegle Ruse iz Ukrajine?

Da li isto tako Srbija treba da 'aktuelizuje' pitanje Sirijaca, Avganistanaca, you name it...

cane cane 14:50 05.08.2015

Re: Stid

Do države je ako je npr. uslov da dobijete ličnu kartu posao, a posao ne možete dobiti ako nemate ličnu kartu


Tacno. Pod uslovom da nema licnu kartu zato sto drzava odbija da mu je izda, a ne zato sto je on/ona uopste nije trazio...

jel imas neki konkretan primer, pa dalje da nastavimo razgovor?


predatortz predatortz 14:52 05.08.2015

Re: Stid

sta je konkretno Srbija trebalo da ucini da 'aktuelizuje pitanje Srba izbeglih iz Hrvatske' i zasto bi to uopste radila?


Da im pomogne, nadam se da je to jasno.
U čemu, pitaćeš?
Recimo, da lakše dođu do svoje imovine. Da se stvori povoljnija bezbedonosna klima za one koji žele da se vrate.

Takve stvari je moguće isposlovati diplomatijom, bilo u bilateralnim, bilo u multilateralnim odnosima.

Ta vrsta interesovanja ne znači nužno i zavadu sa hrvatskim vlastima.
cane cane 14:56 05.08.2015

Re: Stid

Da im pomogne, nadam se da je to jasno.
U čemu, pitaćeš?
Recimo, da lakše dođu do svoje imovine. Da se stvori povoljnija bezbedonosna klima za one koji žele da se vrate.


srbija treba nekome da pomaze da dodje do svoje imovine u stranoj drzavi? ja isto imam nesto u australiji sto su mi uzurpirali odavno, mislis da treba da jurim nekoga u srbiji da mi pomogne?

(by the way, ja sam drzavljanin srbije).

no, ajmo to na stranu. jel i ti mozda imas neki konkretan primer da nekome nije vracena PRIVATNA imovina? - (molim te postedi me ovde price o stanarskim pravima).

Sto se uloge Srbije u stvaranju 'bezbednosne klime' sta god to znacilo tice, jel se to odnosi samo na Hrvatsku, ili i na Siriju i Avganistan?

predatortz predatortz 14:59 05.08.2015

Re: Stid

Ok. Tvoja teza je da Srbija nije dužna ništa da čini za te ljude.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana