Blog za Dušana Maljkovića

Queeria RSS / 17.03.2008. u 00:55

Jednog dana svakome dođe trenutak kada dostigne vrhunac u svojoj karijeri. Taj trenutak za mene bio bi objavljivanje eksluzivnog intervjua s boginjom Madonnom na www.queeria.com koji uređujem. Izgledi da se tako nešto desi su veoma mali, zato treba biti skroman i zadovoljstvo naći, na primer u Jeleni Karleuši.

Imam neizmernu čast da vam predstavim intervju sa Jelenom Karleušom, koji je uradio moj dragi kolega Boban Stojanović.

Buntovna princeza u zemlji seljaka!

jk-banner.2431.gif

U eri globalnih komunikacija, kada su vam sve informacije dostupne, ostaju dve stvari o kojima samo mislite da znate sve.

Prva ste - vi sami.

Druga je - Jelena Karleuša.

Ako ste mislili da znate sve o njoj – grdno se varate.

Ispod skupih haljina i scenske šminke, nakon što se ugase kamere i reflektori, kada se, poput svake dive povuče u svoje odaje, Jelena Karleuša sanja o slobodi – težnji svojstvenoj svim iskrenim bićima.

No, ono što je razlikuje od drugih je njena spremnost da se za svoju slobodu bori.

Uprkos brojnim osporavanjima, diskreditacijama, nameštenim skandalima i aferama, medijskom linču, prozivanju od strane novinara, kolega, Crkve – JK se uvek vraćala snažnija i jača.

Život prepun slavljenja i osporavanja, nagrada i priznanja, naslovnih strana i visokih tiraža, neprestane pažnje javnosti, svetla reflektora, sve to prožeto potrebom za delićem privatnosti, nameću logično pitanje – kako JK ulazi u svaki novi dan, novi izazov?

 

Ceo intervju dostupan je na:

http://www.queeria.com/interview.aspx?id=6829

Atačmenti



Komentari (306)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Astrid Astrid 03:00 18.03.2008

Re: Nekoliko opaski

Dušan Maljković
Karića, koga vređate da je retard?

Ups, ispravka, mentally challenged.
Astrid Astrid 03:15 18.03.2008

Re: Nekoliko opaski

Dušan Maljković
Da, biće da je dečko sa JK zato što mu je ružna.

Ne, ali ima mnogo drugih mogucih razloga. Njena slava, napr.

Tvrdili ste da su samo nakazne žene gej ikone, pa je zaključak da je to konstitutivno za njihovu ikoničnost opravdan, iz vaše perspektive. Dakle, Madonna je nakazna? Uf, meni je prelepa i seksi... Ok?

Vi ne razlikujete "potreban" i "dovoljan" uslov? Moj zakljucak je logican.
Procitajte sta Bodrijar pise o Madoni.

Ja proglašavam JK gej ikonom, ja, Dušan Maljković, jedan od DESET JAVNO DEKLARISANIH PEDERA u Srbiji, zato što je provokativna, skandalozna, zato što je malograđani i kultur-rasisti mrze, zato što stavlja travestite u spotove, zato što može da osudi moralizam SPC, zato što pravi slike a la Pjer i Žil, zato što peva gej himnu na I Will Survive na srpskom, zato što može i da izgleda kao travestit i da se zbog toga ne oseća loše, zato što pozitvno govori o gej populaciji u javnosti uvek kada ima prilike za to, zato što u pitanje dovodi tabue ovog konzervativnog društva i konačno -- ZATO ŠTO TRPI SVE OVE UVREDE, OMALOVAŽAVANJA I PLJUVANJE I NEMA NAMERU DA STANE.Zato je carica. I ikona.Jel jasno?

Ima mnogo provokativnih i skandaloznih bezvrednih likova. Karleusa odstupa od konzervativnog drustva isto koliko i bilo koja druga turbo-folk pevacica. Jedina razlika je u tome sto je podrzala gay populaciju.

Ta podrska i cinjenica da ne samo "sto moze da izgleda kao travestit", vec upravo IZGLEDA KAO TRAVESTIT, su osnova vase idealizacije. Jasno.
Dušan Maljković Dušan Maljković 03:21 18.03.2008

Re: Nekoliko opaski

Astrid, više od vaših podmetanja iritantna je vaša nemogućnost da upotrebljavate elementarne kategorije logike.

Ako je uslov da neko bude nakazan, to je uslov bez obzira da li je i dovoljan, svakako je potreban, kako ste vi postavili stvari. A to što vi generalizujete da su sve gej ikoen nakazne je vaš rasizam i, u krajnjoj liniji, implicitna homofobija.

I nije svaka turbo-folk pevačica liberalna i ne radi sve navedeno, kao JK.

Kraj.
irvas irvas 03:24 18.03.2008

Re: Nekoliko opaski

Jel jasno?

nije.
pa sta ako si se deklarisao kao peder?
to sad kao tvojim recima daje nekakvu tezinu, ne?

ipak moram da priznam da ste ti i JK vrlo slicni.
ona je estradna umetnica, ti si estradni filozof.
ona je popularna po aksiomu: svaki publicitet je dobar publicitet, isto kao i ti na ovom blogu.

treba jos?
Astrid Astrid 03:25 18.03.2008

Re: Nekoliko opaski

Dušan Maljković
ZATO ŠTO TRPI SVE OVE UVREDE, OMALOVAŽAVANJA I PLJUVANJE I NEMA NAMERU DA STANE.

To trpe sve javne licnosti i, zamislite, nemaju nameru da stanu. :)
Cak namerno provociraju, ne bi li bili u centru medijske paznje. Karleusa mozda provocira vise od ostalih, a ako vi verujete da to radi iz nekih ubedjenja, onda ste zaista naivni.
Astrid Astrid 03:36 18.03.2008

Re: Nekoliko opaski

Dušan Maljković
Astrid, više od vaših podmetanja iritantna je vaša nemogućnost da upotrebljavate elementarne kategorije logike.Ako je uslov da neko bude nakazan, to je uslov bez obzira da li je i dovoljan, svakako je potreban, kako ste vi postavili stvari. A to što vi generalizujete da su sve gej ikoen nakazne je vaš rasizam i, u krajnjoj liniji, implicitna homofobija.I nije svaka turbo-folk pevačica liberalna i ne radi sve navedeno, kao JK.Kraj.

Podmetanja?

Rekla sam potreban, a ne dovoljan. Poznajem logiku dovoljno dobro, ne brinite.
Inace, nisam ja tako postavila stvari, ja samo komentarisem cinjenicno stanje. Navedite neku gay ikonu koja to nije. Kako to mene cini rasistom? :)

Ne, kod vas postoji implicitna mizoginija. U tome je sustina.

Kraj. Laki snovi.
Dolybell Dolybell 05:10 18.03.2008

Re: Nekoliko opaski

Ta podrska i cinjenica da ne samo "sto moze da izgleda kao travestit", vec upravo IZGLEDA KAO TRAVESTIT, su osnova vase idealizacije. Jasno.


Transvestit
irvas irvas 05:16 18.03.2008

Re: Nekoliko opaski

Transvestit

ne mora da bude. ispravno je i travestit ("travestita" na italijanskom).
Bili Piton Bili Piton 14:51 18.03.2008

Re: Nekoliko opaski

Dušan Maljković
Ja proglašavam JK gej ikonom, ja, Dušan Maljković, jedan od DESET JAVNO DEKLARISANIH PEDERA u Srbiji, zato što je provokativna, skandalozna, zato što je malograđani i kultur-rasisti mrze, zato što stavlja travestite u spotove, zato što može da osudi moralizam SPC, zato što pravi slike a la Pjer i Žil, zato što peva gej himnu na I Will Survive na srpskom, zato što može i da izgleda kao travestit i da se zbog toga ne oseća loše, zato što pozitvno govori o gej populaciji u javnosti uvek kada ima prilike za to, zato što u pitanje dovodi tabue ovog konzervativnog društva i konačno -- ZATO ŠTO TRPI SVE OVE UVREDE, OMALOVAŽAVANJA I PLJUVANJE I NEMA NAMERU DA STANE.Zato je carica. I ikona.Jel jasno?


I nije bas, da budem iskren. Ali me vise zanima je li vas neko terao da se javno deklarisete, i narocito, zasto mislite da bi to vasim procenama, stavovima i narocito muzickom (ne)ukusu davalo bilo kakvu posebnu tezinu...?
Dušan Maljković Dušan Maljković 16:47 18.03.2008

Re: Nekoliko opaski

A šta je muzički ukus? Ono što vi volite?

Niko me nije terao, ali mi takva pozicija omogućava da detektujem i deklarišem gej ikone. Jer, neko mora i njih da odredi, zar ne?
Astrid Astrid 16:51 18.03.2008

Re: Nekoliko opaski

Dolybell
Transvestit

Citirala sam Maljkovica, a on sigurno bolje zna.
Astrid Astrid 17:03 18.03.2008

Re: Nekoliko opaski

Bili Piton
I nije bas, da budem iskren. Ali me vise zanima je li vas neko terao da se javno deklarisete, i narocito, zasto mislite da bi to vasim procenama, stavovima i narocito muzickom (ne)ukusu davalo bilo kakvu posebnu tezinu...?

Ako si se javno deklarisao kao gay imas mnogo veca prava od onih koji se nisu javno deklarisali.
Zar ne vidis da je u pitanju diskriminacija? :)
Bili Piton Bili Piton 03:57 19.03.2008

Re: Nekoliko opaski

Dušan Maljković
A šta je muzički ukus? Ono što vi volite?



Ne nuzno nego nesto sto je - glupog li izraza - ukusno, znalacki kreirano, odnegovano, nepreterano u svom koordinatnom estetskom sistemu i istovremeno na neki nacin impozantno. Karleusa to svakako nije u muzickom ni u bilo kom drugom smislu.

Cesto se pitam zasto ogromna vecina gejeva ima tako izrazen afinitet za totalni tres, u kome cak nema ni mere. Ono - sto sljastavije i krestavije to bolje. Svuda tako, opste mesto, ne samo u Srbiji. Ja bih ocekivao da socijalna grupa koja se smatra u neku ruku ekskluzivnom pa cak i pokretackom ima slican odnos i prema muzici koju slusa i kulturi na koju reaguje - dakle ne bas svasta, odnosno ne svakojako dno. Bice da se vremena menjaju.

Dušan Maljković
Niko me nije terao, ali mi takva pozicija omogućava da detektujem i deklarišem gej ikone. Jer, neko mora i njih da odredi, zar ne?


Zar to nije nesto sto se iskristalise vremenom a ne nesto sto se nominuje ili odredjuje od strane istaknutog gej pojedinca, kojim verujem da se smatrate? Da zaredjamo malo po modern day gay icons worldwide - niko ih nije proglasio dekretom, njihov status posledica je masovne koncentracije gej afiniteta, cak idolopoklonstva, od strane gej publike, cesto tokom vise decenija. Barbra Strajsend i Tom of Finland su gej ikone, da ne redjam dalje. Kod nas mozda Silvana Armenulic ili cak Brena, i to sasvim izdaleka. Vasa Karleusa u najboljem je slucaju tek novopridosla lokalna gej darling - i to ako covek hoce da bude bas ljubazan. Ako nece, najobicnija je klada bez mere, ukusa, sarma ili uocljivog talenta. To sto ona ima kao neki gay following - koji je daleko od opsteg gej konsenzusa u Srbiji - ne znaci mnogo, posledica je nedostatka konkurencije. A cinjenica da ona taj following neguje nije iz uverenja vec iz nasusne potrebe.
Queeria Queeria 13:02 19.03.2008

Re: Nekoliko opaski

Takođe treba istaknuti da je Jelena Karleuša jedina pevačica koja je početkom 2001. godine podržala kvirijinu kampanju za gej brakove. JAVNO... U to vreme retko ko je javno hteo da kaže da podržava tako nešto... Za razloge me baš briga...

Gej ikona i tačka. Valjda imamo pravo da biramo naše ikone.
Queeria Queeria 13:05 19.03.2008

Re: Nekoliko opaski

Astrid
Ako si se javno deklarisao kao gay imas mnogo veca prava od onih koji se nisu javno deklarisali.
Zar ne vidis da je u pitanju diskriminacija? :)


Svako uživa u svojim privilegijama :)
Astrid Astrid 16:14 19.03.2008

Re: Nekoliko opaski

Queeria
Svako uživa u svojim privilegijama :)

Nemam nista protiv, samo sto onda ne moze da se predstavlja kao levicar :)
Bili Piton Bili Piton 18:27 19.03.2008

Re: Nekoliko opaski

Queeria
Takođe treba istaknuti da je Jelena Karleuša jedina pevačica koja je početkom 2001. godine podržala kvirijinu kampanju za gej brakove. JAVNO... U to vreme retko ko je javno hteo da kaže da podržava tako nešto... Za razloge me baš briga...Gej ikona i tačka. Valjda imamo pravo da biramo naše ikone.


Pedjice, lepo od nje, slazem se - ali zar ste stvarno toliko potkupljivi?

Sto se tice vaseg prava na (licni) izbor, imate ga, jasno, ali ne u ime onih kojima pokusavate da uvalite muda za bubrege i nametnete ukus. Ne bih se bunio da s takvim entuzijazmom promovisete nesto zbilja jedinstveno i vredno pomena.

Uzmite, kad ste vec tako dokoni (ovo kazem bez zlobe) - pa za svoj blog ili sajt napisite (ili narucite od nekoga) zanimljiv esej, kakav bih ja prvi pozeleo da procitam - gej ikone u Srbiji, od Carice Milice preko Koste Bunusevca i Sladjane Milosevic, pa zavrsite u fusnoti i sa Krmeljusom, ako bas toliko ne mozete bez nje.

PS Zezam se za Milicu, ne znam koliko je ona podrzavala gej brakove u svoje vreme.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:45 21.03.2008

Re: Nekoliko opaski

složićete se, i najvažnije, kao i meni, kao i Queeriji, kao i mnogim drugima kojima nije ikona zato što je

znaš šta, za tebe me baš briga, al ako je peđi i bobanu karleuša ikona, onda sam ja nešto grdno pobrkala.
šta ćeš, pogrešne procene.
dešava se.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:51 21.03.2008

Re: Nekoliko opaski

Ja proglašavam JK gej ikonom, ja, Dušan Maljković, jedan od DESET JAVNO DEKLARISANIH PEDERA u Srbiji


e sad mi je lakše.
da si je samo ti proglasio ikonom.
već sam se uplašila da vam je svima ikona.
jel beše bila na gej paradi kada su nas makljali?
ne sećam se ni ti dal si bio. a nije nas bilo mnogo.
al se dobro sećam maljkoviću biljane srbljanović i konferencije
za štampu.
tvoja ikona je tada bila zauzta nekim poslovima.
il se nije bila još prosvetlila.
Dušan Maljković Dušan Maljković 23:25 21.03.2008

Re: Nekoliko opaski

Pa i BS je gej ikona, lepo reče Queerija. I ja smatram BS gej ikonom. I moja podrška BS što je govorila na konferenciji za štampu.

I nisam je samo ja proglasio, nego i Queerija i mnogi drugi. Mislim na JK.

Čitajte.
mila mila 21:12 17.03.2008

"kufinje" kiča

Ja ne znam ni kako se zove to što interpretira Jelena Karleuša, muzika je plitka, primitivna sa agresivnim nabojem, a reči pesama veštački nakalemljene , otužno, disonantno, sve zajedno destruktivno, a plasira se iz istih takvih tabloida.
Ljubitelji takve vrste muzike, ako ih uopšte ima u tolikom broju kao što se servira u javnosti, su prilično neobrazovani, a pojam ideologije u ovom slučaju se visoko kotira. Baš kao i pojam kiča. Nekada sam mislila da nema ništa gore od kiča, a sada vidim da ima, jedino što nemam reči za ovo odredjenje.
Fizički izgled i privatni život je besmisleno komentarisati iz moje tačke gledišta i kod stvaraoca koji su realizovani u visoko umetničkom, naučnom ili drugom smislu. Podsetiću samo da su pravi filozofi posmatrali pojavnost kako spolja tako i iznutra, i to kao celinu, nastojeći da i ličnim primerom uspostave balans.(harmoniju)
Uostalom, nisu mi jasne osobe koje po svaku cenu žele da se piše o njima, uživajući u egocentrizmu i nudeći ga kao model. Skandali, tračevi, estrada pa na balkanski način , oporo zamagljivanje svesti generacija, koje tek treba da formiraju svoj ukus, sve to proizvod je bahatosti koja se ustoličila u prethodnim godinama destrukcije, a za koje se nadam da su iza nas.
" Kufinja " u kojoj su nastajali ovakvi muzički surogati, sama je sebi dovoljna u iluziji da je uspela da nametne nove standarde masovne instant kulture. Iste " kufinje ", pokušale su da nametnu i kultove ličnosti, ali između kulture i umetnosti postoji razlika.
Iju, iju, ta opet sam ozbiljno divanila
Queeria Queeria 21:24 17.03.2008

Re: "kufinje" kiča

Ljubitelji takve vrste muzike, ako ih uopšte ima u tolikom broju kao što se servira u javnosti, su prilično neobrazovani, a pojam ideologije u ovom slučaju se visoko kotira.


Ja bih ovo nazvao rasizmom.
mila mila 21:43 17.03.2008

Re: "kufinje" kiča

Ideološki kaselja, ljakse, ma može i tako, ako ću da izvrćem iz prirodnog sleda misli u nastavku. El dotle došlo, a ?
El vidiš da mi malo fali da posumnjam da li si tekst pisao afirmativno ili ironijski kao i obično Jerbo, tanka je linija koja ih spaja i razdvaja .))
florian florian 22:29 17.03.2008

Re: "kufinje" kiča

Podsetiću samo da su pravi filozofi posmatrali pojavnost kako spolja tako i iznutra, i to kao celinu, nastojeći da i ličnim primerom uspostave balans.(harmoniju)


Pa sam rešio upravo stoga:
1. Da te stavim na VIP listu
2. Da i dalje sa braniocima lika i dela, ostanem na grudobranu JK
3. Da pojavnost posmatram u konkretnom primeru prevashodno spolja
i da i dalje ličnim primerom unosim haos u ovako uspostavljanje balansa

oporo zamagljivanje svesti generacija, koje tek treba da formiraju svoj ukus

Čim se to vrši "oporo zamagljivanje" ,oćeš reći peku oči?

ali između kulture i umetnosti postoji razlika


Sva sreća da je tako, samo ne znam u čemu je.

mila mila 00:55 18.03.2008

Re: "kufinje" kiča

Htedoh reći da je važno kako čovek ili žena, izgledaju spolja i kako zrače iznutra, imaju i naše narodne poslovice slična određenja, da ih sada ne parafraziram, i zbog toga apsolutna lepota je kada se te , na oko dvojnosti, spoje u jednu harmoničnu celinu. Lep ili lepa iznutra, zrači dobrotom, dragošću, svežinom, optimizmom, najčešće te karakterne osobine nijansiraju i obrise naše spoljašnosti, koja je takođe bitna. Kada neko sija i spolja i unutar sebe, reč je o najvišim dostignućima, dostojnih divljenja. Ja tada poštujem taj sjaj, idem za njim kao uzorom.

U suprotnom , ako osećam oporost u vazduhu, okrećem se na drugu stranu,( ovo sam mislila figurativno ) i pokušavam da razumem zašto je tako teško biti prirodan. Najčešće sledim prirodan impuls i slušam kvalitetnu muziku, staru i novu i gledam kvalitetne spotove.
Kada registrujem provincijalni turbo folk, koji kao ima primese transglobalističkog, a u suštini predstavlja ogoljenu frazu, jer je svoj izraz formirao na otpatcima , umesto na izvornosti, dodajem tome i epitete kvazi populističke i pseudo muzike.
A jel voliš rokenrol a ?
irvas irvas 02:03 18.03.2008

Re: "kufinje" kiča

Queeria
Ljubitelji takve vrste muzike, ako ih uopšte ima u tolikom broju kao što se servira u javnosti, su prilično neobrazovani, a pojam ideologije u ovom slučaju se visoko kotira.

Ja bih ovo nazvao rasizmom.

pedja, reci mi da se zezas...
florian florian 09:43 18.03.2008

Re: "kufinje" kiča

A jel voliš rokenrol a ?

Pa malo, ali samo kad je kvalitetan.Uopšte slušam samo kvalitetnu muziku bez obzira koji je žanr.
Ranije sam slušao svašta, npr. neki Velvet Underground. Kad smo već kod sjaja[
quote]Kada neko sija i spolja i unutar sebe, reč je o najvišim dostignućima, dostojnih divljenja. Ja tada poštujem taj sjaj, idem za njim kao uzorom.

Oni imaju jednu stvar Shiny Shiny ....
Al sva sreća pa sam na vreme prestao i sad samo ako je sjaj u očima može da prođe.

Kvalitet je osnov svega.
adam weisphaut adam weisphaut 10:44 18.03.2008

Re: "kufinje" kiča

Ranije sam slušao svašta, npr. neki Velvet Underground.

Svašta

Oni imaju jednu stvar Shiny Shiny ....

boots of leather
pufna pufna 12:25 18.03.2008

Re: "kufinje" kiča

Ljubitelji takve vrste muzike, ako ih uopšte ima u tolikom broju kao što se servira u javnosti, su prilično neobrazovani, a pojam ideologije u ovom slučaju se visoko kotira.


Ja bih ovo nazvao rasizmom
.

ja bih ovo nazvala REALIZMOM. muka mi je od povlacenja reci RASIZAM za sve i svasta.
Rasizam je kad nekog diskvalifikujes zbog genetske predispozicije, a ne neobrazovanosti ili postignutog u zivotu. Postacemo potpuno sterilni sa tolikom povikom - rasizam, rasizam. Kao u doba inkvizicije.
florian florian 14:46 18.03.2008

Re: "kufinje" kiča

Svašta

Fala Adame.

Šteta jedino što Rid nosi očale i to tamne.A znaš zašto? Zato što je u očima imao sjaj, onaj sjaj o kom Mila piše.

Ja sam zato našao da isti taj sjaj u očima ima Blaža kad peva Pamelu. Zato sad slušam Blažu. Em ima sjaj,em na maternjem pa ga sve razumem.Kupujmo domaće.

To je ono što Mila kaže da je tanka linija što spaja ovaka dva autora.
A kad sam danas ove dve stvari čuo sinulo mi. Pa oni to ustvari pevaju o JK od glave do pete na čizmama.

E Mila, Mila , da te nije bilo , ne bi ni ovo otkrio.

Adame ti pogledaj ako stigneš,Rida sa jednim malo punijim gospodinom . Pevaju nešto kao Perfect Day. Ne smem to da stavim dok je u toku rasprava o debljini.
adam weisphaut adam weisphaut 15:23 18.03.2008

Re: "kufinje" kiča

To je ono što Mila kaže da je tanka linija što spaja ovaka dva autora.

Ljubav je tanka nit koja spaja Šekspira i španske sapunice.
Šekspir=španska sapunica
JK=Nick Cave
Lou Reed=Blaža
Postmodernističke igre bez granica.

mila mila 15:39 18.03.2008

Re: "kufinje" kiča

Tanka je linija što spaja prave namere autora bloga, da o JK govori afirmativno ili kao i obično ironijski , bilo je nejasno na početku. Naime, niti sam čitala predloženi link sa intervujem niti sam opet slušala muziku, o uradku sa notama sam pisala po sećanju. Sjajno vodi poreklo od reči sjaj
Queeria Queeria 15:48 18.03.2008

Re: "kufinje" kiča

pufna
Rasizam je kad nekog diskvalifikujes zbog genetske predispozicije, a ne neobrazovanosti ili postignutog u zivotu. Postacemo potpuno sterilni sa tolikom povikom - rasizam, rasizam. Kao u doba inkvizicije.


Tvoja izjava je u korenu rasistička i tačka...

Oni koji slušaju Jecu su neobrazovani.

Hajde, može još etiketa... Kakvi smo još?

Samo me zanima da li se Vi bolje osećate kada nekog unizite? Da li se osećate više vrednim? Übermenschom?
florian florian 16:28 18.03.2008

Re: "kufinje" kiča

niti sam čitala predloženi link sa intervujem niti sam opet slušala muziku, o uradku sa notama sam pisala po sećanju

Potpuno te razume. Ne postizavaš. Ne može se ako pišeš na blogu istovremeno i da čitaš i da slušaš muziku.E sad ostaje pitanje da li prvo pisati pa onda čitati ili obratno. A i zašto bi baš sve čovek morao da pročita da bi imao svoje mišljenje.

ili kao i obično ironijski

O ovakvom odnosu ne jednog, već grupe autora ( molim te Mila) ne bih uopšte.


Sjajno vodi poreklo od reči sjaj


O ovoj misli moraću malo više da razmislim


pufna pufna 18:26 18.03.2008

Re: "kufinje" kiča

Tvoja izjava je u korenu rasistička i tačka...

Oni koji slušaju Jecu su neobrazovani.

Hajde, može još etiketa... Kakvi smo još?

Samo me zanima da li se Vi bolje osećate kada nekog unizite? Da li se osećate više vrednim? Übermenschom?

ja ne razumem sto se ti svadjas sa mnom?!
Nikog ne unizavam, ali mi se ne svidja da nas se stavlja u polozaj gde ne mozes ni da kazes da je nesto sund, kic, nekvalitet i da ne razvija nikavu potrebu za istim.

Sta treba jos o njoj da ti se kaze? Nije u pitanju diskriminacija popularne muzike naspram klasicne ili nesto slicno. Samo su tekstovi pateticno losi, muzika besmislena, zena lose glumi i skace . Jedino sto vidim su njeni sifoni i pokreti koji treba da naznace njen polni organ.
I sad sam ja rasista sto mi smeta forsiranje te ''moderne princeze'' koja je kraljica pornografije u soubiznisu srpske scene.
Bobane ili Predraze, preterujes a sve to u sluzbi jedinog cilja . Zena nema nista protiv homoseksualca i zato joj je sve dozvoljeno. Dozvoljeno joj je i da se ponasa kao kreten. Neka je ona nama ziva i zdrava i puna para i neka reklamira da je zenski najveci adut polni organ. Samo da je vama gejevima veselo i da se sve vrti oko one stvari, kako i sami kazete. ''Gej bez price o seksu nije gej''
pozz
p.s. Ru Pol je odlicna zabavljacica, a JK joj nije ni do kolena, ups do one stvari. :)
Dušan Maljković Dušan Maljković 22:29 17.03.2008

Novi slogan za kampanju JK

"Svuda pođi, do JK dođi!"

ili

"Bilo kuda, JK svuda!"

jer

ima je čak i na B92! :)
irvas irvas 01:38 18.03.2008

Re: Novi slogan za kampanju JK

Dušan Maljković
"Svuda pođi, do JK dođi!"ili"Bilo kuda, JK svuda!"jerima je čak i na B92! :)

pa u tome i jeste problem ove kuce.
bio je ovde jednom prisutan lik po imenom dule glavonja.
taj je pisao o onome sto zaista jeste underground kultura.
za razliku od tebe dule maljkovicu.
tvoje poredjenje JK sa cave-om samo govori koliko nemas pojma o alternativnoj muzici.
savetujem ti da odes 4. juna u beogradsku arenu. sviraju nick cave & the bad seeds.
mozda nesto i naucis.
Dušan Maljković Dušan Maljković 01:40 18.03.2008

Re: Novi slogan za kampanju JK

Čujem da će JK s njim, umesto Kylie, otpevati Where the Wild Roses Grow!

Dolazim!
irvas irvas 02:05 18.03.2008

Re: Novi slogan za kampanju JK

Dušan Maljković
Čujem da će JK s njim, umesto Kylie, otpevati Where the Wild Roses Grow!Dolazim!

vidimo se.
ali ako ces da mi persiras bolje nemoj da mi prilazis.

u medjuvremenu ti savetujem da kupis trostruku kompilaciju, "nick cave & the bad seeds: b-sides and rarities"
Dušan Maljković Dušan Maljković 02:11 18.03.2008

Re: Novi slogan za kampanju JK

Žao mi je, ali ja taj kič ne slušam. Samo ozbiljnu muziku, moliću lepo. :)
adam weisphaut adam weisphaut 08:37 18.03.2008

Re: Novi slogan za kampanju JK

Čujem da će JK s njim, umesto Kylie, otpevati Where the Wild Roses Grow!

Ajde reci nam da ti je to omiljena stvar od Nick Cave-a
KafaJeGotova KafaJeGotova 23:57 17.03.2008

?

ove kvirije su zastranile skroz!
je l' karleusa dolazi na neki sledeci queer poster sloboda?
bobo bobo 00:09 18.03.2008

Re: ?

KafaJeGotova
ove kvirije su zastranile skroz!
je l' karleusa dolazi na neki sledeci queer poster sloboda?

kada je main stream sranje, resenje je u zastranjivanju.
KafaJeGotova KafaJeGotova 00:17 18.03.2008

Re: ?

bobo
kada je main stream sranje, resenje je u zastranjivanju.

njesra mi je sto su oni iz zastranjenosti presli u mainstream...
Queeria Queeria 00:29 18.03.2008

Re: ?

ove kvirije su zastranile skroz!
je l' karleusa dolazi na neki sledeci queer poster sloboda?


Ugovorom smo obavezani da ne smemo da iznosimo takve informacije. Nemoj da si nestrpljiv...

Evo može jedna hint:


irvas irvas 01:39 18.03.2008

Re: ?

njesra mi je sto su oni iz zastranjenosti presli u mainstream...

naravno da je njesra.
a tek sta se desava sa b92?
pogledaj samo VIP Velokog Brata. sve je jasno
Dušan Maljković Dušan Maljković 01:42 18.03.2008

Re: ?

Jel vas neko zadržava ovde irvas?

Ako vam je nepodnošljiv pluralitet mišljenja, a vi lepo na Stormfront -- tamo gotovo da neslaganja nema. A i dele vaše mišljenje o JK, zaplivaćete tamo kao ribica-poletušica u moru sinjem!
mila mila 01:47 18.03.2008

Re: ?

I plavuše su ukapirale, one prirodne naravno.
irvas irvas 01:51 18.03.2008

Re: ?

Dušan Maljković
Jel vas neko zadržava ovde irvas?Ako vam je nepodnošljiv pluralitet mišljenja, a vi lepo na Stormfront -- tamo gotovo da neslaganja nema. A i dele vaše mišljenje o JK, zaplivaćete tamo kao ribica-poletušica u moru sinjem!

daj maljkovicu, mani me tih tvojih etiketiranja.
kakav bre stormfront covece?
ako tebi smrad sa ibarske magistrale predstavlja underground koji zasluzuje da bude interpretiran kao nakakva umetnost vredna paznje, onda to nije nikakav pluralitet misljenja vec tvoja neobrazovanost.
Dušan Maljković Dušan Maljković 02:10 18.03.2008

Re: ?

Ovde nije reč o umetnosti, već o politici umetnosti, kako reće Milikić na jednom blogu. Niko se nije bavio procenom umetničkih dometa JK shvatite već jednom, već društvenim odnosom prema fenomenu u popularnoj kulturi.

Šta radiš na ovom blogu? Ne dopada ti se JK? Ok, stvar tvog ukusa, ali o tome se, žalim slučaj, zaista ne raspravlja...

Stoga -- pali brate, narodnjaci su zakon! :)
Queeria Queeria 02:14 18.03.2008

Re: ?

ako tebi smrad sa ibarske magistrale predstavlja underground koji zasluzuje da bude interpretiran kao nakakva umetnost vredna paznje, onda to nije nikakav pluralitet misljenja vec tvoja neobrazovanost.


Evo na primer meni "smrad sa ibarske magistrale" ne zasluzuje nikakvu pažnju... Ali ono što vi radite je nedopustivo. Karakterisanje ljudi koji slušaju "šta god" kao manje vrednim, neobrazovanim, priglupim, bez ukusa je NEDOPUSTIVO i izvorno rasistički.

Ja obožavam da slušaj Jelenu Karleušu samo zato što me ZABAVLJA... Vendi i "Praćnuo se šarančić" je vrhunac ZABAVE za mene... Svako ima pravo na zabavu...

Ali ono što je ogavno jeste elitizam koji smrdi na ovom blogu. Sebi dajete za pravo da se postavljate IZNAD nekih ljudi samo zato što slušaju drugačiju muziku... I zašto se onda čudite kada se narodi mrze i izbijaju ratovi kada se oko trivijalne stvari kao što muzički ukus toliko prepiremo...

Ja BEZREZERVNO podržavaj Jelenu Karleušu, jer kada vidim KO i KAKO je najprizemnije mizogino pljuju meni nema druge nego da se SOLIDARIŠEM.
trener trener 02:22 18.03.2008

Re: ?

"smrad sa ibarske magistrale"
Jos jedna SO``DARIZACIJA i od mene
Astrid Astrid 02:29 18.03.2008

Re: ?

Queeria
Ja BEZREZERVNO podržavaj Jelenu Karleušu, jer kada vidim KO i KAKO je najprizemnije mizogino pljuju meni nema druge nego da se SOLIDARIŠEM.

A kada to rade Ristic i Milikic Biljani, to je ok?
nsarski nsarski 02:35 18.03.2008

Re: ?

ako tebi smrad sa ibarske magistrale predstavlja underground koji zasluzuje da bude interpretiran kao nakakva umetnost vredna paznje,

Cekaj, bre, irvas, nije bas sve tako crno. Sto ne bi neko i o tome razmisljao? Ako je ona fenomen, onda je to vredno posmatranja. Bez obzira da li ti se svidja ili ne - neko prucava bubasvabe celog zivota, ili pantljicare. Ozbiljni ljudi ozbiljno proucavaju narkomane, pedofile, masovne ubice i Italijanske postare (ovi poslednji zive u svom svetu). Zasto onda ne bi neko proucavao i sta je to u ljudskoj dusi sto ga tera Karleusi?
irvas irvas 02:41 18.03.2008

Re: ?

Dušan Maljković
Ovde nije reč o umetnosti, već o politici umetnosti, kako reće Milikić na jednom blogu. Niko se nije bavio procenom umetničkih dometa JK shvatite već jednom, već društvenim odnosom prema fenomenu u popularnoj kulturi.Šta radiš na ovom blogu? Ne dopada ti se JK? Ok, stvar tvog ukusa, ali o tome se, žalim slučaj, zaista ne raspravlja... Stoga -- pali brate, narodnjaci su zakon! :)

taj fenomen u popularnoj kulturi nije nista drugo nego proizvod bede i straha 90-ih; ocajna situacija koju treba menjati. a to sta radim na ovom blogu nisi ti pozvan da ispitujes vec autor ovog bloga. ti mozes da odgovoris na komentar ali i ne moras. tvoje pravo i tvoj izbor.
Konbeto-san Konbeto-san 02:43 18.03.2008

Re: ?

Ja obožavam da slušaj Jelenu Karleušu samo zato što me ZABAVLJA... Vendi i "Praćnuo se šarančić" je vrhunac ZABAVE za mene... Svako ima pravo na zabavu...


Mira Kosovka ?
irvas irvas 02:47 18.03.2008

Re: ?

nsarski
Cekaj, bre, irvas, nije bas sve tako crno. Sto ne bi neko i o tome razmisljao? Ako je ona fenomen, onda je to vredno posmatranja. Bez obzira da li ti se svidja ili ne - neko prucava bubasvabe celog zivota, ili pantljicare. Ozbiljni ljudi ozbiljno proucavaju narkomane, pedofile, masovne ubice i Italijanske postare (ovi poslednji zive u svom svetu). Zasto onda ne bi neko proucavao i sta je to u ljudskoj dusi sto ga tera Karleusi?

slazem se da treba ispitivati takve pojave ali sa jednim krajnje kritickim stavom. ponavljam: JK i sve ono sto ona predstavlja nije nikakva umetnost niti se moze tako interpretirati. kada neko uporedjuje underground kulturu iz "slobodnog sveta" (sve ono sto se ovde zove independent music sto jeste nacin umetnickog izrazavanja) sa JK i ostalim zvezdama grand parade, to moze da se objasni jedino kao neinformisanost (necu da kazem neobrazovanost posto me je autor vec labelovao kao rasistu).
irvas irvas 03:00 18.03.2008

Re: ?

Ja BEZREZERVNO podržavaj Jelenu Karleušu, jer kada vidim KO i KAKO je najprizemnije mizogino pljuju meni nema druge nego da se SOLIDARIŠEM.

ako kazem da su kulovi svi oni koji uzivaj u grand paradi, to znaci da sam kultur-rasista?
a da vas pitam jedno: mislite da ona ekipa sto vas je lemala na gej paradi slusa nesto drugo osim cece i JK?

civilizovano je biti politicki korektan. svako preterivanje u politickoj korektnosti se uvek pretvara u parodiju. gubi se svaki smisao.
Queeria Queeria 03:00 18.03.2008

Re: ?

A kada to rade Ristic i Milikic Biljani, to je ok?


Prvo - ne zna ko su oni...

Drugo - naravno da nije ok...
pufna pufna 13:47 18.03.2008

Re: ?

Ako je ona fenomen, onda je to vredno posmatranja.

ona nije fenomen. TO od nje prave Maljkovici i slicni. Oni koriste njenu slavu, a ona preko njih postaje fenomen.
Vestacko djubrivo je u pitanju.
nsarski nsarski 16:29 18.03.2008

Re: ?

Oni koriste njenu slavu,

Ako je slavna, onda je valjda i socijalni fenomen (masovni). Da bi bila slavna, mora da ima mnogo pristalica, obozavalaca, osporavalaca, i drugog naroda koji se njom ovako ili onako bave. Ta cinjenica da privlaci toliku paznju mnogih (pozitivnu ili negativnu) je vec interesantna sama po sebi.
bindu bindu 16:44 18.03.2008

Re: ?

cinjenica da privlaci toliku paznju mnogih (pozitivnu ili negativnu) je vec interesantna sama po sebi.


kome interesantna.meni ne.imam utisak da je ona kao neka gumena lutkaka i da me neko divljacki udara po glavi sa njom, bez trunke milosti.all evo sad cu da se sklonim sa bloga pa nek udaraju u prazno ili nekog drugog ko to moze da podnese.
nsarski nsarski 17:11 18.03.2008

Re: ?

kome interesantna.meni ne.imam utisak da je ona kao neka gumena lutkaka i da me neko divljacki udara po glavi sa njom

Znam, ali zar ti nije zanimljivo da ima ljudi kojima se dopada gumena lutka? Koji su to ljudi? Cime se oni bave u zivotu? Kako im izgledaju zene/muzevi? Kako vaspitavaju decu (tj. koje vrednosti pokusavaju da im preporuce)?
bindu bindu 17:43 18.03.2008

Re: ?

nsarski
kome interesantna.meni ne.imam utisak da je ona kao neka gumena lutkaka i da me neko divljacki udara po glavi sa njom

Znam, ali zar ti nije zanimljivo da ima ljudi kojima se dopada gumena lutka? Koji su to ljudi? Cime se oni bave u zivotu? Kako im izgledaju zene/muzevi? Kako vaspitavaju decu (tj. koje vrednosti pokusavaju da im preporuce)?


tu izgleda nema resenja nesto izmedju.nego samo zrtvujemo jedne za druge.u medjuvremenu ja treba da sedim i da trpim kako me udaraju gumenom lutkom bez milosti da bi ustanovili zasto i ostalima ne smeta da ih udaraju lutkom bez milosti.
recimo ja to ne razumem.
nsarski nsarski 18:43 18.03.2008

Re: ?

recimo ja to ne razumem.

Pa, ne razumem ni ja, ali bih voleo da razumem:))) Kao sto rekoh - sta je to u ljudskoj dusi sto je tera Karleusi?
pufna pufna 18:44 18.03.2008

Re: ?

Ako je slavna, onda je valjda i socijalni fenomen (masovni). Da bi bila slavna, mora da ima mnogo pristalica, obozavalaca, osporavalaca, i drugog naroda koji se njom ovako ili onako bave. Ta cinjenica da privlaci toliku paznju mnogih (pozitivnu ili negativnu) je vec interesantna sama po sebi.

i ne i da,
slavna je po androgenom nastupu, po tome sto ju je izmedju ostalih prigrlila gej populacija jer lici na travestita, ali jos Miljkovic koristeci svoj intelekt pridaje veci znacaj , onaj koji nema . Tu je taj fals!
Miljkovic ne analizira njen socioloski uticaj (mada ga zena nema) on ga namece. Lazna mu je analiza!
nsarski nsarski 18:48 18.03.2008

Re: ?

Miljkovic koristeci svoj intelekt pridaje veci znacaj , onaj koji nema .

Onda je, znaci, Maljkovic slavan??!!
pufna pufna 19:01 18.03.2008

Re: ?

Onda je, znaci, Maljkovic slavan??!!

Mljkovic je preuzeo formu Zizeka, jos samo da po uverenju Hegela forma odrazi sustinu i gde bi mu bio kraj. ; )
pozz
p.s. sorry Maljkovicu, mala sala.
nsarski nsarski 19:11 18.03.2008

Re: ?

Mljkovic je preuzeo formu Zizeka

Klon?!
Ma, nije, znam coveka. Klonovi nemaju dusu i ne mogu se spasiti. A nas D.M. je covek na svom mestu, sa par singulariteta. Vise nekako nelinearan, da tako kazem:)
bindu bindu 19:45 18.03.2008

Re: ?

nsarski
recimo ja to ne razumem.

Pa, ne razumem ni ja, ali bih voleo da razumem:))) Kao sto rekoh - sta je to u ljudskoj dusi sto je tera Karleusi?


evo pokusacu da odgovorim na to pitanje.verovatno duhovna nemastina i beda al zato nadoknadjuju tu duhovnu glad na pink tv-u i ostalim slicnim. nedogadjanjeima kojan im nudi tako upakovanu karleusu. ali promenice se to nekako. to zelim da verujem zato sto volim srbiju i njen narod.
evo ja predlazem da otkupimo celu pbs videoteku koja je i vise nego fantasticna s ciljem da takve filmove pokazujemo u srbiji.oni koji prate pbs znace o comu govorim
a za j.k. da nema bloga ja ne bih bila svesna da ona postoji. njen problem shvatam kao njen licni problem (dramu) jedne zene u prolaznim godinama koja se bori za opstanak i kojom manipulisu beskrupolosni ostaci bivsih sistema, tkzv.batinasi koji nas mlate sada onom koja je gumena lutka po glavi.barem ja to tako kapiram.na njoj je da se odluci da li ce da bude instrument u takve svrhe.mogu samo da joj kazem da uvek postoje i drugi putevi i nacini od ovih na kojima se ona momenlno nalazi.mozda su tezi ali su bolji.
sto se zblenute mase tice mogu samo da se nadam da ce neko cudo da se desi.
bindu bindu 21:02 18.03.2008

Re: ?

Nebojša Milikić Nebojša Milikić 22:30 19.03.2008

Re: ?

Queeria

A kada to rade Ristic i Milikic Biljani, to je ok?

Prvo - ne zna ko su oni...

Drugo - naravno da nije ok...


molim te Queeria, mozes li da pojasnis sta to "naravno da nije ok"?
irvas irvas 01:39 20.03.2008

Re: ?

Nebojša Milikić

QueeriaA :kada to rade Ristic i Milikic Biljani, to je ok? Prvo - ne zna ko su oni...Drugo - naravno da nije ok...

molim te Queeria, mozes li da pojasnis sta to "naravno da nije ok"?

kvirija izgleda izbegava da odgovori na mnoga pitanja ovaj put.
promovisu JK kao gej ikonu sto je van svake pameti.

JK koja je produkt ruzicaste televizije koja nije bila nista drugo nego paravan za zlocine i ratove u kojima nismo ucestvovali... JK koja vice "ne daj se ratko!" JK koja sluzi zabavi navijaca i ostalih majmuna zbog kojih je gej parada u beogradu neodrziva. kakav paradoks...

pa sta ako sada JK promovise gej kulturu? iz aviona se vidi da ona to sve radi samo zarad publiciteta.
doduse to otimanje oko popularnosti je prisutno i kod kvirije. pokazali su da im nije frka da predju preko granice dobrog ukusa kada je popularnost u pitanju.

a kada covek pokusa da im kaze da je grand parada zabava kulova oni se skrivaju iza politicke korektnosti pa u tom slucaju lepe etikete tipa "kultur-rasista", "elitista"...

ljigavo decaci. mnogo ljigavo.

adio
Queeria Queeria 10:37 20.03.2008

Re: ?

molim te Queeria, mozes li da pojasnis sta to "naravno da nije ok"?


Nije ok mizogino pljuvanje prema bilo kome (o tome se radilo, ne znam šta je konkretno povod)

kvirija izgleda izbegava da odgovori na mnoga pitanja ovaj put.


kvirija ne čita sve odgovore - ne postizavamo

pa sta ako sada JK promovise gej kulturu?


zato što u srbiji retko ko promoviše gej kulturu - ja se držim bolje išta nego ništa

iz aviona se vidi da ona to sve radi samo zarad publiciteta


a ostali to rade zato što su duševni?!

a kada covek pokusa da im kaze da je grand parada zabava kulova oni se skrivaju iza politicke korektnosti pa u tom slucaju lepe etikete tipa "kultur-rasista", "elitista"...


ne vidim razliku između neke babe koja viče da na Exit idu drogeranti i tebe koji kažeš da grand paradu slušaju kulovi... ne vidim šta se koga tiče kako se i na koji način zabavlja. interesantno mi je da je mržnja između radikala i "demokrata" mnogo manja nego između turbo-folkera i urbanoida.
Nebojša Milikić Nebojša Milikić 14:12 20.03.2008

Re: ?

Queeria
molim te Queeria, mozes li da pojasnis sta to "naravno da nije ok"?

Nije ok mizogino pljuvanje prema bilo kome (o tome se radilo, ne znam šta je konkretno povod)



ne znas sta je povod za nesto a ne znas ni sta je to nesto o cemu se radilo, ali ga bez obzira na to neznanje, zoves "mizogino pljuvanje"? Iako je i povod i to sto neko zove pljuvanjem prisutno na tvom blogu i to u bar deset komentara? Ne citas komentare, ali ih i dalje pises, pa ajde napisi jos jedan please i otkrij mi odakle ti uopste ideja da je to bilo nekakvo "mizogino pljuvanje" i kako si, sve necitajuci komentare, shvatila da se "o tome radilo"?

irvas irvas 22:37 20.03.2008

Re: ?

ne vidim razliku između neke babe koja viče da na Exit idu drogeranti i tebe koji kažeš da grand paradu slušaju kulovi...

slusaju kulovi. to je fakat. samo mi nisi jasan zbog cega to porices.

pozdrav od drogiranog urbanoida:)))
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:03 21.03.2008

Re: ?

ne vidim razliku između neke babe koja viče da na Exit idu drogeranti i tebe koji kažeš da grand paradu slušaju kulovi... ne vidim šta se koga tiče kako se i na koji način zabavlja. interesantno mi je da je mržnja između radikala i "demokrata" mnogo manja nego između turbo-folkera i urbanoida.

pa slušaju kulovi. nego šta.
čaše lupam...
a ni exsit nije što je bio. postao je osrednja muzička manifestacija.
ja to kao baba.
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:35 21.03.2008

Re: ?

Stoga -- pali brate, narodnjaci su zakon! :)

ko si ti da nekog teraš?
pali brate - zvuči tako paljanski brate.
Dušan Maljković Dušan Maljković 23:28 21.03.2008

Re: ?

Kao filozofija palanke. Tako zvuči.
Konbeto-san Konbeto-san 02:19 18.03.2008

drag queen

Jelen Karleuša : )
Queeria Queeria 03:05 18.03.2008

Re: drag queen

Da se razumemo, to je kompliment

Karleuša i RuPaul

Konbeto-san Konbeto-san 03:18 18.03.2008

Re: drag queen

To sam i mislio.

Dodajem i Miru Kosovku na drag listu.
Queeria Queeria 03:32 18.03.2008

Re: drag queen



A jel ona Mira Nezavisna Kosovka ili Zavisna?!
Konbeto-san Konbeto-san 03:42 18.03.2008

Re: drag queen

Ničim izazvana, samoproglašena i lažna.

KOSOVKA JE SRBIJA !

KOSOVKA IS SERBIA !
bindu bindu 17:48 18.03.2008

Re: drag queen

Queeria
Da se razumemo, to je kompliment

Karleuša i RuPaul




MOZDA OVAKO NA IZGLED NEKOME SE I UCINI DA LICE. MEDJUTIM. VELIKA JE RAZLIKA IZMEDJU NJIH DVE .
KAO STO JE RAZLIKAIZMEDJU SRBIJE I AMERIKE. OTPRILIKE.
bobo bobo 04:15 18.03.2008

link?

Jel ima neko da mi da neki link sa hrvatskim celebrity BB.
hocu da gledam Salome.
nema nista na youtube.
Queeria Queeria 11:54 18.03.2008

Re: link?

Salome je ispala :(
bobo bobo 16:43 18.03.2008

Re: link?

Queeria
Salome je ispala :(

Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:00 18.03.2008

Neša Bridžis

mila mila 12:22 18.03.2008

Nadahnuće i nabreknuće

Ma el to gsn Maljkoviće opet nudi niz antiteza da bi zatim naknadno konstatovcao da on u teorijskoj interpretaciji rada JK, koji je vrlo često afirmativan, samo želi da , teorijski, a kako drugačije, sagleda, ne umetničke domete, već društveni odnos prema fenomenu u popularnoj kulturi, da bi negde kasnije jetko priznao da o ukusima ne vredi raspravljati.
Vredi vredi i te kako.
A 'el to možda student odlučio konačno i da diplomira sa tezom o JK, pa su mu možda neophodna i neka druga razmišljanja, o fenomenu, čuj fenomenu, JK, a komentare iznuđuje farsičnim provokacijama i sladostrašćem između.
Što više komentara, na bazi pltikosti provokacije, to je čitanost veća i tako je bloger bio par puta i na vrhu čitanosti.
Nedugo zatim , bloger gostujući na drugim blogovima, ničim izazavan , nudio je umesto svojih observacija na neku temu, nečije druge zapise, skromno priznajući da ih je prepisao da bi eto nekome uputio takav komentar. Skribomanski potez i jeftini poeni.
A ako budući akademski građanin bude nekada i diplomirao, sa tezom o JK , ili nekoj drugoj, možda će shvatiti da potvrda nečijeg znanja nije samo diploma. Znanje se stiče i na razne druge načine.
To što nudiš nije ni kultura ni umetnost, a ako neko stvarno želi da čuje šta misli JK, neka kupuje tabloide. Kada neko čuje šta i kako peva, čuj peva, jasno mu je , i dovoljan je razlog za ignorisanje njenih izjava o bilo čemu i bilo kome.
Kao da je tabloidima opao tiraž . A možda i donacije. Ništa lično gospodine. Empirijski .

Dušan Maljković Dušan Maljković 12:32 18.03.2008

Re: Nadahnuće i nabreknuće

Vidim mila da sam vam mio, a da je glavni argument protiv mene to što nisam diplomirao.

Priznajem, ratni sam zločinac, jer mi BU nije izdao sertifikat pameti i obrazovanja.
adam weisphaut adam weisphaut 14:12 18.03.2008

Re: Nadahnuće i nabreknuće

Priznajem, ratni sam zločinac, jer mi BU nije izdao sertifikat pameti i obrazovanja.

Opet ta malograđanska kategorija obrazovanja kojom te progone
mila mila 14:27 18.03.2008

Re: Nadahnuće i nabreknuće

Ako nisi do sada diplomirao, to ne znači da nećeš odlučiti u nekom trenutku drugačije, i diplomirati , magistrirati, doktorirati, možda i predavati studentima. To je tvoj izbor. Ali, rekoh već nisu samo sertifikati potvrda nečijeg obrazovanja, niti su neposedovanja papira jedini dokazi neobrazovanja. Većina predavanja na bilo kojim akademskim ustanovama su samo polazna osnova za širi spisak stručnih i drugih knjiga, koje kandidat treba da pročita. U vremenu interneta, mogućnosti su još šire, ali ne bih da zaboravim ni inspiraciju klasicima.
U komunikaciji sa ljudima ja nemam predrasude da li je neko obrazovan akademski ili ne . Razgovaram neformalno i opušteno.
Ali, uvek primetim kada plitkoumnost, akademska ili ne , želi da postane opšti obrazac. I da neko, zbog osećaja nesigurnosti, bilo koje vrste, pokušava da nametne svoj stav, a to je najčešće prilikom bilo koje komunikacije, stručne, profesionalne, razgovori o politici su takođe indikativni.
Smatram da bi sve bilo mnogo bolje kada bi televizije, novine, radio, više pažnje posvećivale osobama drugačijeg karaktera i kvaliteta. Jer, kada neko pokušava da predstavi neku ličnost, bilo afirmativno ili ne, on istovremeno, na nekom drugom nivou projektuje i niz uticaja na javno mnenje, i tu je odgovornost velika.
Nadam se da smo se razumeli.

Dušan Maljković Dušan Maljković 16:48 18.03.2008

Re: Nadahnuće i nabreknuće

adam weisphaut
Opet ta malograđanska kategorija obrazovanja kojom te progone


Pa kad ste i vi adame shvatili, onda ipak ima nade za čovečanstvo...

Btw -- kako ubacujete smajlije?
angie angie 17:48 18.03.2008

Re: Nadahnuće i nabreknuće

Dušan Maljković
Vidim mila da sam vam mio, a da je glavni argument protiv mene to što nisam diplomirao.Priznajem, ratni sam zločinac, jer mi BU nije izdao sertifikat pameti i obrazovanja.


e Dushane, samo odesh i zavrshish taj detalj i nema vishe prozivke na tu temu- a promena i onako nece biti, toliko ljudi znam sa papirima na kojima pishe i mr, dr, frrrr- pa nema nikakvog sushtinskog znachaja, a da ne govorimo o nachinu sticanja istog.

samo mahanje tim papirima dovoljno govori o mahachu.

u ostalom- pravi autoriteti su skromnii normalni ljudi i nemaju potrebu da stalno podvlache svoju inerplanetarnu razliku u odnosu na ostali svet- sve shto treba se uvek vidi.
Queeria Queeria 17:50 18.03.2008

Re: Nadahnuće i nabreknuće

Dušan Maljković

Btw -- kako ubacujete smajlije?


Nećemo da ti kažemo
Dušan Maljković Dušan Maljković 17:53 18.03.2008

Re: Nadahnuće i nabreknuće

Draga angie, hvala! U duhu divne kemp izjave "uvek računam na podršku potpunih stranaca" ja vam šaljem naklon!

Da znate, radim na tome da diplomiram... A verovali ili ne -- motivisali me neprijatelji na ovom blogu! :)
angie angie 18:02 18.03.2008

Re: Nadahnuće i nabreknuće

pa vidi dushane, ja to stvarno tako mislim ne vezano za ovaj sluchaj- a vezano, iako se skoro ni sa chim ne slazem u vashim tekstovima, ja poshtujem vashu ideju da postujete neshto shto je vash stav iako znate da necete bash da budete blagonaklono prihvaceni, prosto mi se dopada kada neko tera svoje mimo struje, a bez podrshke, jer je tako uvek lako:)))

A drugo, ne volim kada se svi okome na jednog, a vi josh doshli da uchestvujete- tako da ja eto morala da se prestrojim, a bez koristi, kako je ovde uobichajeno:))))
adam weisphaut adam weisphaut 18:23 18.03.2008

Re: Nadahnuće i nabreknuće

Pa kad ste i vi adame shvatili, onda ipak ima nade za čovečanstvo...

Eto, desi se i to ponekad.
A verovali ili ne -- motivisali me neprijatelji na ovom blogu! :)

Neke koristi i od bloga
Btw -- kako ubacujete smajlije?

Crnom magijom, al' ume da dovede do neželjenih posledica
Dušan Maljković Dušan Maljković 18:28 18.03.2008

Re: Nadahnuće i nabreknuće

Queeria

Btw -- kako ubacujete smajlije? Nećemo da ti kažemo




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana