Blog za Dušana Maljkovića

Queeria RSS / 17.03.2008. u 00:55

Jednog dana svakome dođe trenutak kada dostigne vrhunac u svojoj karijeri. Taj trenutak za mene bio bi objavljivanje eksluzivnog intervjua s boginjom Madonnom na www.queeria.com koji uređujem. Izgledi da se tako nešto desi su veoma mali, zato treba biti skroman i zadovoljstvo naći, na primer u Jeleni Karleuši.

Imam neizmernu čast da vam predstavim intervju sa Jelenom Karleušom, koji je uradio moj dragi kolega Boban Stojanović.

Buntovna princeza u zemlji seljaka!

jk-banner.2431.gif

U eri globalnih komunikacija, kada su vam sve informacije dostupne, ostaju dve stvari o kojima samo mislite da znate sve.

Prva ste - vi sami.

Druga je - Jelena Karleuša.

Ako ste mislili da znate sve o njoj – grdno se varate.

Ispod skupih haljina i scenske šminke, nakon što se ugase kamere i reflektori, kada se, poput svake dive povuče u svoje odaje, Jelena Karleuša sanja o slobodi – težnji svojstvenoj svim iskrenim bićima.

No, ono što je razlikuje od drugih je njena spremnost da se za svoju slobodu bori.

Uprkos brojnim osporavanjima, diskreditacijama, nameštenim skandalima i aferama, medijskom linču, prozivanju od strane novinara, kolega, Crkve – JK se uvek vraćala snažnija i jača.

Život prepun slavljenja i osporavanja, nagrada i priznanja, naslovnih strana i visokih tiraža, neprestane pažnje javnosti, svetla reflektora, sve to prožeto potrebom za delićem privatnosti, nameću logično pitanje – kako JK ulazi u svaki novi dan, novi izazov?

 

Ceo intervju dostupan je na:

http://www.queeria.com/interview.aspx?id=6829

Atačmenti



Komentari (306)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Astrid Astrid 17:17 18.03.2008

Re: Podele

Marko Ristic
Paradoks "prave levice"Astrid, tekst koji ste citirali nije moj, nego M. M. Cirkovica. Ali nesto nisam tehnicki dobro obavio, pa se citat nije pojavio u zutom pravougaoniku, tako da deluje kao moj tekst. Ja sam napisao onaj donji deo, pocinje od "Cirkovicu,...". Tako da Vi ovde, ne znajuci, polemisete sa Cirkovicem. Priznajte, da ste znali da je Cirkovic autor, iste reci ne bi Vam zvucale problemtaicno.

U pravu ste, pogresno ste citirali, a ja povrsno procitala.
Svejedno, to vas ne sprecava da odgovorite na komentar upucen vama.

Ja sam Vas objekt zelje...

Haha, pa vi znate da budete i duhoviti.

Sada se barem vidi da se apologete fasistickih kolaboracionista i apologete LDP-a dobro slazu. Evo, Vi ste najbolji primer! Priznajte da Vam je tesko da odlucite ko Vam je drazi, Dimitrije ili Cedomir, Draza ili Vesna ili, nesto svaremenije, Biljana ili Biljana?

Evo i vaseg teksta, ali ga nije potrebno komentarisati.
Jos uvek ne mogu da se odlucim da li ste provokator ili budala i odajem vam priznanje zbog toga :)
Marko Ristic Marko Ristic 17:44 18.03.2008

Re: Podele

Jos uvek ne mogu da se odlucim da li ste provokator ili budala


Astrid,

Prvo ste odrzali lekciju Zizeku i Badjuu, a sada ste uzeli u zastitu nejakog revizionistu Cirkovica i LDP. I oba puta ste mene nazvali budalom. Nisam narocito osetljiv, posebno kada imam u vidu da uvrede dolaze sa takvog mesta.
Astrid Astrid 18:09 18.03.2008

Re: Podele

bindu
al mi zvucite ko neki egomanijak.


Ma, samo ti se cini. :)
U "partijskoj celiji" na blogu su sve neki nepretenciozni, fini i tolerantni momci koji se bore za dobrobit svih nas, a mi, glupi i neobrazovani, ne znamo da cenimo njihove napore.
Astrid Astrid 18:17 18.03.2008

Re: Podele

Marko Ristic
Astrid,Prvo ste odrzali lekciju Zizeku i Badjuu, a sada ste uzeli u zastitu nejakog revizionistu Cirkovica i LDP. I oba puta ste mene nazvali budalom. Nisam narocito osetljiv, posebno kada imam u vidu da uvrede dolaze sa takvog mesta.

Ne budite smesni :)

Nisam "odrzala nikakvu lekciju Zizeku i Badju", jer kao, nepismena, prema vasim kriterijumima, to ne bih ni mogla, zar ne? Uzgred, pohvalila sam vaseg Badjua.

Takodje, nisam se uopste bavila Cirkovicem i LDP-om, samo sam komentarisala vas "prave levicare" i vase metode. Odgovor, naravno, nisam dobila.

"Sa takvog mesta"? Koje je to mesto? Pojasnite.

P.S. Znaci, ipak ste provokator, a ne budala? Pa, opredelite se vec jednom, ne zbunjujte ljude.
Astrid Astrid 18:32 18.03.2008

Re: Podele

Marko Ristic
Prvo ste odrzali lekciju Zizeku

Zaboravila sam da vas podsetim na staru narodnu:
"Nikad ne veruj levicaru ciji je san da ima istu spavacu sobu kao najgori malogradjani."
Marko Ristic Marko Ristic 18:33 18.03.2008

Re: Podele

Znaci, ipak ste provokator, a ne budala? Pa, opredelite se vec jednom, ne zbunjujte ljude.


Astrid,

Evo, opredeljujem se. Ubedili ste me.

Priznajem da ste logicki besprekorno osporili osnovne postulate Zizekove i Badjuove teorije. Da ste imali priliku, ni Hegel ne bi ostao na nogama.

U vezi sa drugom temom, priznajem da ste privlacniji od Cece i JK zajedno. One su plasticne trandze, a Vi ste prirodna lepotica.

Astrid, Vi ste olicenje lepote i pameti.

Samo ne mogu da razumem, zbog cega osoba takvih kvaliteta provodi toliko vremena na nekom blogu?
Astrid Astrid 19:00 18.03.2008

Re: Podele

Marko Ristic
Znaci, ipak ste provokator, a ne budala? Pa, opredelite se vec jednom, ne zbunjujte ljude.Astrid, Evo, opredeljujem se. Ubedili ste me. Priznajem da ste logicki besprekorno osporili osnovne postulate Zizekove i Badjuove teorije. Da ste imali priliku, ni Hegel ne bi ostao na nogama.U vezi sa drugom temom, priznajem da ste privlacniji od Cece i JK zajedno. One su plasticne trandze, a Vi ste prirodna lepotica.Astrid, Vi ste olicenje lepote i pameti. Samo ne mogu da razumem, zbog cega osoba takvih kvaliteta provodi toliko vremena na nekom blogu?


Pa, niste se opredelili. Sada ste i provokator i budala :)

Odlucite se za vrstu nastupa, pa se javite. Rado cu odgovoriti.
bindu bindu 04:47 19.03.2008

Re: Podele

U "partijskoj celiji" na blogu su sve neki nepretenciozni,


uopste ne znam na sta mislite i sta hocete da kazete. ali bih bas volela da znam.
leto dijalektike leto dijalektike 09:04 19.03.2008

Re: Podele

Ispostavlja se na kraju da ste branili likove poput marka ristica (originalnog ili ovog naseg, svejedno) i druge titoiste. To je taj paradoks (lazne) levice...



Postovani Milane. M. Cirkovicu,

I Marka I Mark(s)a. Uvek! Zbog preciznosti njihove analize, smelosti, duhovitosti ( Marks je , uprkos predrasudama, izuzetno duhovit i ne samo suvoparan autor), pravdoljubivosti. Sto se paradoksa autenticne levice tice ocekujem s nestrpljenjem vase iscrpne informacije.

Pozdrav!
Astrid Astrid 16:09 19.03.2008

Re: Podele

bindu
uopste ne znam na sta mislite i sta hocete da kazete. ali bih bas volela da znam.

Mozemo na "ti", sa Risticem sam na "vi", jer na tome insistiraju levicari na blogu, iz nepoznatih razloga :)

Mislim na revolucionarnu trojku: Maljkovic, Ristic i "leto dijalektike" (umesto leta, nekad je Milikic).
Nebojša Milikić Nebojša Milikić 16:42 19.03.2008

Re: Podele

Astrid


Mislim na revolucionarnu trojku: Maljkovic, Ristic i "leto dijalektike" (umesto leta, nekad je Milikic).



molim vas Zvezdana, ja nisam nikakav revolucionar, ja sam malogradjanin, osoba koja se, kao sto ste i sami rekli "nekad", to jest ponekad tj. oportunijom polovinom od "nekad", bori za interese siromasnih za interes bogatih... a na sopstvenu dobrobit... ali dobro je ako u vasoj prijavi ja ispadoh zima dijalektike, motivise me takvo klimatsko okruzenje...

Astrid Astrid 19:08 19.03.2008

Re: Podele

Nebojša Milikić
molim vas Zvezdana, ja nisam nikakav revolucionar, ja sam malogradjanin, osoba koja se, kao sto ste i sami rekli "nekad", to jest ponekad tj. oportunijom polovinom od "nekad", bori za interese siromasnih za interes bogatih... a na sopstvenu dobrobit... ali dobro je ako u vasoj prijavi ja ispadoh zima dijalektike, motivise me takvo klimatsko okruzenje...

O, izvinjavam se. Znaci, vi stvarno vodite "podzemni rat" u ime Druge Srbije, sto rece Ristic?
Ja, naivna, mislila da je u pitanju samo performans :)

Eto, pominjete "prijavu", a posle se bunite ako vas neko poveze sa Risticem :)
Nebojša Milikić Nebojša Milikić 22:16 19.03.2008

Re: Podele

Astrid

O, izvinjavam se. Znaci, vi stvarno vodite "podzemni rat" u ime Druge Srbije, sto rece Ristic?
Ja, naivna, mislila da je u pitanju samo performans :)

Eto, pominjete "prijavu", a posle se bunite ako vas neko poveze sa Risticem :)


ali sta je smesno u svemu tome? cemu recimo smesak posle reci performans? mislite da je lako izvoditi taj podzemni rat u ime Druge Srbije? Ili mislite da je lako povezati se sa ovdasnjim nadrealistima u rezimu koji ih proglasava za "bandite"?


Astrid Astrid 02:29 20.03.2008

Re: Podele

Nebojša Milikić
ali sta je smesno u svemu tome? cemu recimo smesak posle reci performans? mislite da je lako izvoditi taj podzemni rat u ime Druge Srbije? Ili mislite da je lako povezati se sa ovdasnjim nadrealistima u rezimu koji ih proglasava za "bandite"?

Ne znam sta je teze :) U pravu ste, u tako teskoj situaciji nikako nema mesta za smeh.

P.S. Zanima me samo zasto ste zajedno sa Risticem ucestvovali u prilicno prizemnom napadu na Biljanu Srbljanovic kada je "potkacila" Maljkovica. Da li je to posledica nekog ranijeg sukoba?
Nebojša Milikić Nebojša Milikić 15:11 20.03.2008

Re: Podele

Astrid


Ne znam sta je teze :) U pravu ste, u tako teskoj situaciji nikako nema mesta za smeh.

P.S. Zanima me samo zasto ste zajedno sa Risticem ucestvovali u prilicno prizemnom napadu na Biljanu Srbljanovic kada je "potkacila" Maljkovica. Da li je to posledica nekog ranijeg sukoba?


"prilicno prizemni napad kada je potkacila Maljkovica?"
Zvezdana cujete li tj, citate li vi sebe? "Prilicno prizemni napad kada je" u drugim komentarima zovete "vredjanjem", "mnogo gorim vredjanjem" itd... odjednom, ovde se javlja nekakva uzrocno posledicna veza izmedju toga sto vi zovete vredjanjem i onoga sto umecete u tu cudnu konstrukciju "prilicno prizemni napad kada je..."
slusajte me sada Zvezdana, budite pazljivi koliko mozete, ovde se ne radi ni o kakvim napadima nego o razmeni misli i ideja a to sto razmisljanje ili dijalog mogu nekom i da ne budu prijatni nije niciji poseban problem...

to sto je g. Ristic napisao Srbljani je pre svega bilo duhovito i vrlo produktivno... naime, Ristic na skoro ocinski, to jest ipak ne na ocinski (od juce, kada sam shvatio da to ipak nije onaj Marko Ristic) ali u svakom slucaju vrlo fer i drugarski nacin nudi Srbljani uvid u jednu zaista nedolicnu a nekako "nasu" situaciju: naime, danas a i u tranzicijski nedogled, svaka osoba iz zemalja tranzicije, koja udje u bilo kakvu vezu sa osobom iz zemalja koje tranziciju "garantuju i finansiraju", lici na sponzorasa, sponzorusu, papirasa, papirusu. Da se razumemo, u te osobe ukljucujem i sebe. U takvoj neprijatnoj situaciji, eskort, pravi eskort, je sasvim ekskluzivna delatnost, rezervisana za relativno nezavisne osobe, dobrog izgleda, materijalno vec prilicno obezbedjene i dovoljno obrazovane i elokventne da se tim zahtevnim poslom, neprekidnim pregovorima o nacinima i uslovima pridruzivanja, uspesno bave. I zaista, regrutna baza savremenog istocnoevropskog eskorta dolazi iz zemalja koje "bolje izgledaju" zapadnoj klijenteli, recimo iz Madjarske i Ceske, dakle zemalja boljeg budzetskog stanja, koje izmedju ostalog obezbedjuje i dobro obrazovanje i elokvenciju subjekata.

Samo na prvi pogled, Ristic plasira trac da bi Srbljana mogla, kao umetnica, ili makar filozofski da misli svoju situaciju kao univerzalnu za sve osobe iz istocnoevropskih zemalja koje su takve veze uspostavile i iz najuzvisenijih i najplemenitijih, ili uostalom bilo kojih ljudskih razloga. A ima li boljeg dokaza za latentni "kupoprodajni" karakter takve nase situacije od ovog odijuma i napada na Ristica i mene, napada u kojima se tvrdi da vredjamo Srbljanu? Iako je Ristic samo napravio salu zasnovanu na glupavoj Srbljaninoj intervenciji, a koja se tice njenog filozofskog uzora, iako sam ja samo upitao da li svoje idole, dakle ne svoje partnere, bira po tezini novcanika, svi su skocili kao opareni: vredjate je! Naravno da niko od nas dvojice nije vredjao Srbljanu vec se ta, za celu tzv. Istocnu Evropu uvredljiva situacija "sponzoruse by default", tako nezgodna za reafirmisani patrijahalni moral, sama od tebe (i Cirkovica i Irvasa) i upravo u vasim napadima na nas dvojicu, pomolila iz sopstvenih potisnutih razloga, dotaknutih najobicnijom konverzacijom ciji je ton i tematiku btw. izabrala sama Srbljana. Druga logika napada, konkretno na mene, po kojoj ja kao napadam i vredjam Srbljanu, veli da nije problem to sto Srbljana pise i govori vec to sto ja ili bilo ko drugi to citam ili cujem.

Ovde smo svedoci podanickog mentaliteta u kulturi, Irvas, u svojoj nordijskoj dostojanstvenosti, uvredjen je "pljuvanjem poznatih", gde se takvo pljuvanje sastoji od toga sto ste slusali ili citali sta neko ko je poznat prica ili pise i sto o tome iznosite svoje misljenje. Cirkovic se javio sa neobicno hrabrim udvorickim komentarima u kojima slavi gospodare u kulturi, ekonomiji i viznom rezimu porucujuci - ako vam se ne svidja ovde gde je moje - idite tamo gde je vase, ne uspevsi, na sramotu svojih demokratiji sklonih idola, da odrzi nikakvu razliku izmedju dobrovoljne emigracije i proterivanja! Vi se Zvezdana u vasem stilu - terorom povrsnoscu - pridruzujete Irvasu i Cirkovicu i to je ok, ali onda se i Querria na posredan nacin prikljucuje grupi za etikeciju svetosavskog bala i to bi za mene bilo vrlo zanimljivo da ona nije napisala i tu nevaznu opservaciju da nije ni citala komentare o kojima se izjasnjava.

Srecom, Ristic nam je svojom uspelom dosetkom otvorio put ka mracnijim aspektima domena istocnoevropskog eskorta a to je intelektualni eskort koji je posebno bedan oblik uma u tranziciji. Tako vam je to sa dosetkama, taman mislite da je to tek bezalena sala, kad ono, iza sale, sve kroz zamiruci smeh - nadire nesto novo, manje smesno. Elem, zadovoljni sto pripadaju eliti i dele privilegije, escort intelektualci i intelektualke ignorisu bilo koji aspekt socijalne pravde, one koji je traze proglasavaju za veste a pokvarene zivotinje (zmije i pacove) ili u boljem slucaju za divljake politicki nepodobnih fizionomija. Zauzvrat, svoj lik i delo mogu unosno da pridruze mracnom konzervativnom i segregacijskom (blago receno) diskursu EU = diskursu gde se sve tzv. istocnoevropske zemlje dozivljavaju kao zemlje rezervnog kulturnog, privrednog i politickog prostora. IE IE (Intelektualni Eskort Istocne Evrope), kao i svaki escort, omogucava da se taj mracni diskurs pojavi u svom rezervnom kulturnom i politickom prostoru u urbano-sarmantnom, lepom i elokventnom drustvu, dajuci mu glamur i umetnicki smek. Intelektualni eskortasi i eskortasice moraju imati ono sto inace nije obaveza postenih sex-radnika i radnica ali jeste standard i onog navodno manje intelektualnog eskorta: dobrovoljnost i talenat. I dok pravi, taj navodno manje intelektualni ali svakako politicki manje ambiciozni eskort, jos uvek prodaje iskljucivo svoje sopstvene cari i usluge, sam snoseci moralne i materijalne posledice svoje politike, ovaj intelektualniji eskort prodaje uglavnom tudje cari i usluge, podvodeci rezervni kulturni i politicki prostor eksploatatorskom ili prostije, potrosackom, ali obavezno i politickom naumu svojih klijenata, gladnih kolonijalne egzotike i ideoloske rekonkviste. Gde Kusturica stade - neko mora da produzi, to sto ovdasni Romi zive barem duplo gore nago kad je on poceo da ih podvodi - nije njegov problem jer moralne i fizicke posledice eskorta ne snose podvodaci i podvodacice. I evo, u tom kulturno-politickom rezervatu a posledicno i u tom eskortu, Srbljana nam zaista deluje kao jedna uzorna, dobrovoljna i talentovana madame, i mozda bi zaista svi trebali tako dzentlmenski i da je oslovljavamo a ne da se ovde vredjamo?

Sta mislite Zvezdana, da li bi Querria to tumacila kao mnogo ikonicno ili mozda mnogo queer?

A mozda dobronamerne opaske Ristica kao i ove moje, ocigledno proizvoljne spekulacije, nemaju nikakvog smisla utoliko ukoliko Srbljana i jeste pristalica konzervativnog i segregacijskog diskursa EU u svom blagom i mekanom, larvenom stadijumu, tj. u diskursu ovdasnjih liberalnih demokrata?
Astrid Astrid 17:09 20.03.2008

Re: Podele


Zasto ovaj komentar niste uputili nekom manje povrsnom? Mozda biste dobili i zadovoljavajuci odgovor :)

Zaista, treba posedovati izvestan talenat, pa polazeci od ovakvih izjava/pitanja:
Marko Ristic
Do sada sam mislio da su bas Glucksmann i BHL estradni filozozofi - san francuskih domacica, dobrih udavaca i istocnoevropskog escorta...??!!

Nebojša Milikić
a kod vas Biljana? Sustina postaje forma? A idole birate prema? Tezini novcanika?

koje sada nazivate "razmenom misli i ideja", "duhovitim i produktivnim", "fer i drugarskim", "salom", i "uspelom dosetkom", konstruisati pricu o IE intelektualnom eskortu.
Ima nade za Maljkovica :)

A mozda dobronamerne opaske Ristica kao i ove moje, ocigledno proizvoljne spekulacije, nemaju nikakvog smisla...

Ako imaju za vas, samo napred, rado vas citamo :)
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:14 21.03.2008

Re: ?

irvas
Ako imas semitske, romske i dr. nepodobne pretke, bilo bi bolje da palis preko pre nego sto LDP dodje na vlast!

svasta moze da se procita na blogu ali na ovakvu glupost covek zaista retko nailazi...
risticu, gde ste do sad bili?

pred izbore, neka boban kaže, poslali su upitnik ili nešto slično, šta misle stranke o gej populaciji kod nas etc. i ko je od stranaka odgovorio i kako.
iako znam da ovo nije ozbiljan blog, i malo se čudim, al eto, samo da se zna istine radi.
Nebojša Milikić Nebojša Milikić 14:46 21.03.2008

Re: Podele

Astrid

Zasto ovaj komentar niste uputili nekom manje povrsnom? Mozda biste dobili i zadovoljavajuci odgovor :)

bilo bi to zaista zanimljivo, uputiti komentar nekome ko nije nista pitao...


Zaista, treba posedovati izvestan talenat, pa polazeci od ovakvih izjava/pitanja:
Marko Ristic
Do sada sam mislio da su bas Glucksmann i BHL estradni filozozofi - san francuskih domacica, dobrih udavaca i istocnoevropskog escorta...??!!

Nebojša Milikić
a kod vas Biljana? Sustina postaje forma? A idole birate prema? Tezini novcanika?


koje sada nazivate "razmenom misli i ideja", "duhovitim i produktivnim", "fer i drugarskim", "salom", i "uspelom dosetkom", konstruisati pricu o IE intelektualnom eskortu.
Ima nade za Maljkovica :)




sve sto nabrajate odnosilo se na Risticeve komentare, osim "razmenom misli i ideja" sto je valjda nacelna pretpostavka za komunikaciju ove vrste... ja uvazavam ako vi birate da takva pretpostavka za vas nije bitna, a da bi i za vas blog mozda postao mesto razmene misli i ideja morate se nekako resiti te povrsnosti Zvezdana, jer vi razmenjujete sopstvene opservacije sa sobom sto jeste takodje razmena ali onda nema potrebe da se bilo kome trecem obracate... i dalje udvoricki uspevate da iz citiranja izjava i pitanja izostavite izjavu koja je pokrenula izjave i pitanja... ali vi indirektno i sami priznajete da ste talentovani za povrsnost pa vam se to kao ne racuna, nego otpisuje... ako se ne pozabavite time, moracemo da cekamo da povrsnost postane podjednako povrsna prema svakom sadrzaju, inace cemo je tretirati kao filtriranje tj, cenzuru...


A mozda dobronamerne opaske Ristica kao i ove moje, ocigledno proizvoljne spekulacije, nemaju nikakvog smisla...
Ako imaju za vas, samo napred, rado vas citamo :)


zanimljivo... a zasto me rado citate?
Astrid Astrid 02:42 24.03.2008

Re: Podele

Nebojša Milikić
bilo bi to zaista zanimljivo, uputiti komentar nekome ko nije nista pitao...

Da, zaista je zanimljivo je sto se u komentaru upucenom meni, u stvari obracunavate sa Biljanom, irvasom i Cirkovicem.

sve sto nabrajate odnosilo se na Risticeve komentare, osim "razmenom misli i ideja" sto je valjda nacelna pretpostavka za komunikaciju ove vrste... ja uvazavam ako vi birate da takva pretpostavka za vas nije bitna, a da bi i za vas blog mozda postao mesto razmene misli i ideja morate se nekako resiti te povrsnosti Zvezdana, jer vi razmenjujete sopstvene opservacije sa sobom sto jeste takodje razmena ali onda nema potrebe da se bilo kome trecem obracate... i dalje udvoricki uspevate da iz citiranja izjava i pitanja izostavite izjavu koja je pokrenula izjave i pitanja... ali vi indirektno i sami priznajete da ste talentovani za povrsnost pa vam se to kao ne racuna, nego otpisuje... ako se ne pozabavite time, moracemo da cekamo da povrsnost postane podjednako povrsna prema svakom sadrzaju, inace cemo je tretirati kao filtriranje tj, cenzuru...

Uglavnom se odnosi na Risticeve komentare, vi ste samo "upitali" nesto o tezini novcanika :)
Naravno da je ovo sto vi radite "razmena misli i ideja"

Btw, u medjuvremenu sam procitala Maljkovicev blog o Lukovicu, pa mi je jasna priroda sukoba :)

zanimljivo... a zasto me rado citate?

Verovatno zato sto sam povrsna :)
Dawngreeter Dawngreeter 03:04 17.03.2008

Nisam siguran

sta bi bilo tragi-komicnije, da je intervju izmisljen ili da je to ona stvarno pricala. Cini mi se ovo drugo, ali sama cinjenica da ne mogu biti siguran daje posebnu tezinu prvoj varjanti...
Queeria Queeria 03:24 17.03.2008

Re: Nisam siguran

Možeš slobodno da objasniš i zašto.
Dawngreeter Dawngreeter 03:29 17.03.2008

Re: Nisam siguran

Pa cini mi se da je samo po sebi jasno zasto bi bilo urnebesno smesno (i tuznjikavo) da je ona stvarno dala taj intervju. "Ja sam Jelena Karleusa, jedna jedina, uvek svi blenu u mene, sila od stila medj' seljacima koji me nisu vredni..." Ono. Uza definicija komedije karaktera.

A ako nije dala taj intervju, onda mi je urnebesno sto mogu da je zamislim kako daje taj intervju, u kom slucaju bi covek koji je smislio te njene odgovore stvarno bio nesputani genije pronicljivosti i satire.
angie angie 03:36 17.03.2008

Re: Nisam siguran

stvarno bio nesputani genije pronicljivosti i satire.


a shto?

pa ona uvek tako, zato i ne mozesh da provalish, meni vishe sumnjivo shto je pismenije, nego shto ona jeste, pa ili je boban izmislio ili je angazovan lektor, a ako je stvarno dala ovaj intervju-odrichem se bobana preko kurira i presa.
Queeria Queeria 03:39 17.03.2008

Re: Nisam siguran

Da... Intervju je autentičan... Mada ja ne vidim nikakav problem u stavu natripovane zvezde... Nije ni prva ni poslednja... Takav trip može da se pronađe i medju našim političarima, radnicima u NGO sektoru, kvazi urbane bg ekipe... Mi smo super a ovaj neobrazovani narod koji glasa za radikale nas uništava...
Dawngreeter Dawngreeter 03:41 17.03.2008

Re: Nisam siguran

angie
meni vishe sumnjivo shto je pismenije, nego shto ona jeste, pa ili je boban izmislio ili je angazovan lektor


Ako je stvaran intervju, verovatno nije bio uzivo nego su dostavili pitanja napismeno i dobili odgovore napismeno. Tako je valjda najjednostavnije. Pa je sigurno svaki odgovor prosao kroz lektorisanje.

angie
a ako je stvarno dala ovaj intervju-odrichem se bobana preko kurira i presa.


Ma daj bre Angie, kud odma tako negativno, pa jos i preko kurira i presa! :)
Ja da drzim takav sajt nikako ne bih propustio sansu da objavim intervju. Mislim, reci da nije sjajno zezanje?
angie angie 03:45 17.03.2008

Re: Nisam siguran

Ma daj bre Angie, kud odma tako negativno, pa jos i preko kurira i presa! :)


aj' sad prochitaj shta sam napisala josh jednom, pa se vrati na momenat oko izbora novina:))))
Dawngreeter Dawngreeter 03:47 17.03.2008

Re: Nisam siguran

Queeria
Da... Intervju je autentičan... Mada ja ne vidim nikakav problem u stavu natripovane zvezde... Nije ni prva ni poslednja... Takav trip može da se pronađe i medju našim političarima, radnicima u NGO sektoru, kvazi urbane bg ekipe... Mi smo super a ovaj neobrazovani narod koji glasa za radikale nas uništava...


Svakako se slazem. Cak ne vidim ni neki konkretan problem per se, samo, eto. Mozda je meni ovo mnogo zanimljivije nego vecini ljudi jer stvarno nisam u dodiru sa tabloidskim ili srodnim novinama pa nemam priliku cesto da naletim na izlive iskrenosti od lokalnih nam estradnih diva.

No ipak, doklen je paralela sa vecinom utripovano-slavnih licnosti nesumnjivo ispravna, rekao bih da kada JK kaze:
Svađaju se i bore između sebe, rade kao nešto, trude se, takmiče, a onda dođe JK i sve je to njihovo postalo smešno i trivijalno. Kako da me ne mrze?
to je ipak nekoliko stepenika iznad politicara i NGO persona koje lokalni radikalsko-opredeljeni narod ubija.

Tim pre sto radikalsko-opredeljeni narod stvarno ubija. Mislim, doslovno.
Dawngreeter Dawngreeter 03:49 17.03.2008

Re: Nisam siguran

angie
Ma daj bre Angie, kud odma tako negativno, pa jos i preko kurira i presa! :)


aj' sad prochitaj shta sam napisala josh jednom, pa se vrati na momenat oko izbora novina:))))


Uf uf. Lose srocena komedija sa moje strane. Nadao sam se da ce ton biti dovoljno ocigledno nastavljanje na tvoj zez. Izgleda da mi je previse kasno da bih izvodio suptilne tonove :)
angie angie 03:53 17.03.2008

Re: Nisam siguran

Izgleda da mi je previse kasno da bih izvodio suptilne tonove :)


pa jedino zashto sam za malo posumnjala je bio emotikon-al i njega si na pogreshno mesto turio:))

idi bre spavaj- kod mene je tek 11, tako da priznajem prednost.

Dawngreeter Dawngreeter 03:58 17.03.2008

Re: Nisam siguran

Da znas da idem. Tri ipo sata spavanja do posla... bice veselja kad zaspim izmedju dve linije koda :)
angie angie 03:05 17.03.2008

srecom!

"samo sam ja jelena karleusha!"-e pa hvala dobrom Bogu!
Dolybell Dolybell 03:43 17.03.2008

IMASTE LI VI NEŠTO PAMETNIJE?


Ovaj interview me je iznenadio na vašem sight-u.
Ne deluje mi izmišljeno, obzirom na sadržaj.
Koliko je Jelena sama doprinela da se stvori takvo mišljenje
o njoj, a koje joj se ne dopada, jer misli da nije tačno?
Nije joj smetao publicitet koji se stvarao, a sada joj kao, smeta?
Kad neko od sebe napravi to što je ona uradila, nikoga ne
više ne interesuje kakva je ta osoba u suštini.
Svoju suštinu je stavila na tanjir svojim izgledom, do
koga je vremenom dogurala.
Sad joj smeta primitivni balkanski mentalitet koji je ne shvata!
Taj balkanski mentalitet jako dobro zna šta je kvalitet,
naročito kad je muzika u pitanju.
To što se njen izgled ne poklapa sa njenom muzikom
koju interpretira, to smatra nerazumevanjem?
Razlog je što to ne deluje iskreno, već samo ekscentrično,
što podrazumeva da drugih kvaliteta i nema, kad ima
potrebu da privlači pažnju svojim veštačkim izgledom.

Znaci ona je Borg?!


skoro pa baš tako.
bobo bobo 05:32 17.03.2008

zezajte se vi

ali JK je za sve u pravu!
Evo ja probala da se zakasljem i nisam postala zvezda.
Taska Dana Taska Dana 06:53 17.03.2008

Re: zezajte se vi

Estrada nam je puna zvezda...sve zvezda do zvezde....da se covek prezvezdi.
Kad bih birala svoju najzvezdu iz zvezdane nam estrade ja bih,ipak ,svakako, izabrala Jelenu Karleusu.
Ja mislim da je ona zaista veoma posebna u odnosu na sve ostale zvezde.

Ajde, nek joj je sa srecom trudnoca. Evo, i da pogadjam...bice devojcica...:)
Čerevicki Čerevicki 09:53 17.03.2008

Pokušao sam

Ali zaista sam pokušao da pročitam ceo intervju ali ne ide, sve me nešto sramota. Ako je iko zatucan, primitivan i neobrazovan to je ona, i tu nema rasprave! Sticajem nesrećnih okolnosti znam dosta toga o njoj i to ne preko medija. Queeria, sine, možeš ti to bolje.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 10:09 17.03.2008

Calexico intermezzo

Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 10:56 17.03.2008

Jelena Karleuša

Nikada neću skapirati tog Maljkovića, koji piše ozbiljne i mučne referate o ozbiljnim stvarima, a oduševljava je jednom mf Jelenom Karleušom. Do skora sam živeo u zabludi da ona- iako osvedočena seljančura, sponzorušetina i glupača- bar ume da peva. Krivo mi što nisam uspeo da nađem taj klip youtube, ima ga na kobajagrande, u kojem se JK blamira uživo u studiju. Pa onda čika producent uzme to njeno sranje od pevanja i propusti ga kroz mašinu profesora Baltazara a kao krajnji rezultat izlazi zvuk jedva podnošljiv za slušanje. To je najbolji dokaz da u Srbiji svaka budala može da postane turbo folk zvezda, ako je spremna da uloži hiljade evra u peglanje svog paorskog glasa, napumpavanje usta, sisa i dupeta.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 11:13 17.03.2008

Re: Jelena Karleuša

Dusan Maljkovic voli JK?! Cudne neke kombinacije prebivaju u nasoj blogosferi.
Konbeto-san Konbeto-san 11:16 17.03.2008

Re: Jelena Karleuša

Trinidad Tobagović
Nikada neću skapirati tog Maljkovića, koji piše ozbiljne i mučne referate o ozbiljnim stvarima, a oduševljava je jednom mf Jelenom Karleušom. Do skora sam živeo u zabludi da ona- iako osvedočena seljančura, sponzorušetina i glupača- bar ume da peva. Krivo mi što nisam uspeo da nađem taj klip youtube, ima ga na kobajagrande, u kojem se JK blamira uživo u studiju. Pa onda čika producent uzme to njeno sranje od pevanja i propusti ga kroz mašinu profesora Baltazara a kao krajnji rezultat izlazi zvuk jedva podnošljiv za slušanje. To je najbolji dokaz da u Srbiji svaka budala može da postane turbo folk zvezda, ako je spremna da uloži hiljade evra u peglanje svog paorskog glasa, napumpavanje usta, sisa i dupeta.



Razume se u pevanje K'O MAGARAC U KANTAR !!!

Da li je nepristojno nazvati je gluvom kučkom?
adam weisphaut adam weisphaut 11:24 17.03.2008

Re: Jelena Karleuša

Vanja Montenegro Ljujic
Dusan Maljkovic voli JK?! Cudne neke kombinacije prebivaju u nasoj blogosferi.

Poredi je Cave-om
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 11:26 17.03.2008

Re: Jelena Karleuša

aw
Poredi je Cave-om


sa kojim Caveom? Znam da nije u pitanju Nik Kejv
adam weisphaut adam weisphaut 11:36 17.03.2008

Re: Jelena Karleuša


sa kojim Caveom? Znam da nije u pitanju Nik Kejv

Maljaković:
Na kraju, treba primetiti da spot svoje desakralizujuće dejstvo crpi iz još jednog, relativno retkog motiva u savremenoj popularnoj kulturi - obožavanju smrti. Spot, u dalekim odjecima, podseća na Nika Kejva i duet sa Kajli Minog Where the Wild Roses Grow, gde nalazimo sličan momenat: on je voli zato što je mrtva, kao što JK voli njega iako je odsutan, pa na kraju i mrtav (a i nju vuče u smrt, jer je „tihi ubica".
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 11:43 17.03.2008

Re: Jelena Karleuša

Maljaković:
Na kraju, treba primetiti da spot svoje desakralizujuće dejstvo crpi iz još jednog, relativno retkog motiva u savremenoj popularnoj kulturi - obožavanju smrti. Spot, u dalekim odjecima, podseća na Nika Kejva i duet sa Kajli Minog Where the Wild Roses Grow, gde nalazimo sličan momenat: on je voli zato što je mrtva, kao što JK voli njega iako je odsutan, pa na kraju i mrtav (a i nju vuče u smrt, jer je „tihi ubica".


I ovo je napisao apsolvent flozofije... mene "tihi ubica" više asocira na, da prostite, PRDEŽ. Ali ja nisam filozof, ja sam samo običan kasapin.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 14:46 17.03.2008

Re: Jelena Karleuša

adam weisphaut
sa kojim Caveom? Znam da nije u pitanju Nik KejvMaljaković:Na kraju, treba primetiti da spot svoje desakralizujuće dejstvo crpi iz još jednog, relativno retkog motiva u savremenoj popularnoj kulturi - obožavanju smrti. Spot, u dalekim odjecima, podseća na Nika Kejva i duet sa Kajli Minog Where the Wild Roses Grow, gde nalazimo sličan momenat: on je voli zato što je mrtva, kao što JK voli njega iako je odsutan, pa na kraju i mrtav (a i nju vuče u smrt, jer je „tihi ubica".


sta to bi? spagete od misli? :)
irvas irvas 01:25 18.03.2008

Re: Jelena Karleuša

Maljaković:
Na kraju, treba primetiti da spot svoje desakralizujuće dejstvo crpi iz još jednog, relativno retkog motiva u savremenoj popularnoj kulturi - obožavanju smrti. Spot, u dalekim odjecima, podseća na Nika Kejva i duet sa Kajli Minog Where the Wild Roses Grow, gde nalazimo sličan momenat: on je voli zato što je mrtva, kao što JK voli njega iako je odsutan, pa na kraju i mrtav (a i nju vuče u smrt, jer je „tihi ubica".

dadada, secam se, hahahahaaa.....
koja blamaza covece, ali nije mu bilo prvi put. dusan bjelica se do sada toliko puta izblamirao da je tesko poverovati debljini obraza u tog coveka.

Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 11:15 17.03.2008

???

iz intervjua

BS: Kako je to biti gej ikona u zemlji kakva je Srbija?

JK: Isto kao biti JK u Srbiji! Hahahaha! Ponavljam - zatucanost, neobrazovanost, primitivizam... Otvorite dnevne novine poput Pressa, Kurira...videćete o čemu pričam. Ali, to je put koji ova zemlja mora da prođe, da da svoje žrtve poput Đinđića - koga sam mnogo volela i poštovala - da bi jednog dana svima nama bilo bolje. Ne treba se predavati nego raditi na boljitku.


Pa ovo je upiš živi... pa jel to ona sebe poredi sa pokojnim Đinđićem??? A vrhunac svega je što se ovi iz Kvirije oduševljavaju njom... o Srbijo, zemljo ludaka. Silikonska lutka na kojoj su pravili redaljke najgori krimosi i ološi ove zemlje, mnogi od njih sa ratnim zločinima na savesti, uključujući i kralja ološa- pokojnog Arkana lično.
Jaka vam ikona, prejaka... ako vam je ona ikona, šta je onda Ceca- bogorodica? A pretpostavljam da je pokojni Arkan u toj konstalaciji Isus lično???
Čerevicki Čerevicki 11:41 17.03.2008

Re: ???

Ma ona je bre jedna najobičnija trsotina! I što je najgore od svega ja tu kao nešto nju komentarišem, analiziram... Anilizira se jedan najobičniji debil! I neka su je trpali najgori krimosi i ološi, njena stvar ali kome ona prodaje muda za bubrege? I koji je to mozak koji se oduševljava time? I što se ja nerviram zbog toga?
Prefrigana je, nema šta, čim je navukla tolike idiote da je (ej bre, koga) obožavaju! Izvinite idioti, ali ja zaista nemam ideju kako drugačije da vas nazovem ako vam je ovo ikona! Čime je ona to zaslužila? Moguće je da ja to ne vidim ali zaista bih voleo da me neko prosvetli.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 11:47 17.03.2008

Re: ???

Čerevicki
Izvinite idioti, ali ja zaista nemam ideju kako drugačije da vas nazovem ako vam je ovo ikona! Čime je ona to zaslužila? Moguće je da ja to ne vidim ali zaista bih voleo da me neko prosvetli.


Zaslužila je time što se druži sa Darkom Kostićem, tačnije ne izlazi mu iz bulje. A taj Darko je očigledno velika faca u srpskoj gej mafiji. Ovo je jasan pokazatelj da srpska gej populacija ima srazmerno nizak IQ i kratko pamćenje kao prosečan gedža-nacionalista-glasač radikala-simpatizer Koštunice.
Queeria Queeria 12:04 17.03.2008

Re: ???

Trinidad Tobagović


Pa ovo je upiš živi... pa jel to ona sebe poredi sa pokojnim Đinđićem??? A vrhunac svega je što se ovi iz Kvirije oduševljavaju njom... o Srbijo, zemljo ludaka. Silikonska lutka na kojoj su pravili redaljke najgori krimosi i ološi ove zemlje, mnogi od njih sa ratnim zločinima na savesti, uključujući i kralja ološa- pokojnog Arkana lično.
Jaka vam ikona, prejaka... ako vam je ona ikona, šta je onda Ceca- bogorodica? A pretpostavljam da je pokojni Arkan u toj konstalaciji Isus lično???


Wow, a za koji tabloid ti radis? Koja je razlika izmedju novinara Kurira i tebe?
Konbeto-san Konbeto-san 12:20 17.03.2008

Re: ???

Češnjejši Q,

Postoji li SRPSKA GEJ MAFIJA ?

Ko može Udovičiću da garantuje bezbednost, dok gradom vršljaju pederi naoruzani roze pistoljima!?
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:20 17.03.2008

Re: ???

Queeria
Wow, a za koji tabloid ti radis? Koja je razlika izmedju novinara Kurira i tebe?


To za Arkana sam čuo iz prve ruke, od drugara koji svira po splavovima. Dok je "srpska majka" sedela trudna kod kuće, Vaša "ikona" je zabavljala osvedočenog srpskog junaka i patriotu Arkana po separeima splavova, a taj moj drugar im je svirao na uvce. Nisam ja neki glupan koji pušta informacije iz Kurira kao nešto zdravo za gotovo.
Ma ne, nije se ona tucala sa dizelašima i krimosima, ja mislim da je blejala ispred SKCa, nosila jeftinu flanelsku košulju, cirkala pivo i muvala se sa padavičarima. Sigurno. 100%
Čerevicki Čerevicki 12:27 17.03.2008

Re: ???

Ja bih ipak rekao da je suprotno, ne izlazi on njoj iz bulje ali u principu je svejedno. Ono što je bitno jeste da su oboje idioti koji žive na račun iskompleksiranih budala koji zamišljaju da je to što njih dvoje rade ekscentrično! Zamisli, ekscentrično je da te trpa Ćanda, Bojan Karić itd. itd. sve ekscentričnih tipova da bi završila na mutavom fudbaleru koga se sećam još kad je igrao u Palilulcu... A o dolarima, markama i lirama koje vire da ne razglabamo!
Vrhunac iskazivanja svoje izuzetnosti joj je da izgovori "je li, ja sam JK" i sve to je valjda čini ekscentričnom i gej ikonom. Srpska Madonna, to je ona.
A što se tiče razlike između novinara Kurira biću slobodan i dovoljno "ekscentričan" pa ću odgovoriti. Razlika je u tome što je sve ovde napisano gola istina.
I wow, trebao bi da znaš da ikona sama tj. u dogovoru sa urednicima Kurira i tako tih plasira svoje priče i pričice koje neko voli da guta. Ukusno?
Queeria Queeria 12:48 17.03.2008

Re: ???

Interesantna mi je pozicija u koju se stavljate: sada će mi pametni vama zaglupelima JK muzikom da objasnimo kako funkcioniše estrada i domaće novinarstvo...

Ono što mene dovodi do ludila jesu principi.

Prvo: Taj muški govor. Ko je trpa, ko je puni, ko je... to odgovara rečniku muških svinja (a vi to definitivno jeste), a meni se takvi gade. Takav način govora ne dolikuje lepo vaspitanim ljudskim bićama.

Drugo: Nepoštovanje. Naravno da neke osobe ne zaslužuju naše poštovanje, ali i kada hoćete nekoga da vređate i omalovažavate - molim vas radite to sa stilom - a ne kao džiberi.

Treće: Što bi rekla Ceca "Pazi s kim spavaš". Ja ne želim da budem odgovoran za postupke svojih ljubavnika. Da li želite vi?

Četvrto: Pravo na promenu. Da li imamo pravo da promenimo mišljenje? Pre neki dan sam čitao neke svoje izjave s početka aktivizma (2000. godina) i shvatio da sam o mnogim temama promenio mišljenje. Da li imamo pravo na greške? Evo da pitam bezgrešnog Trinidada i Čerevičkog, imamo li?


Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 13:02 17.03.2008

Re: ???

Q
Četvrto: Pravo na promenu. Da li imamo pravo da promenimo mišljenje? Pre neki dan sam čitao neke svoje izjave s početka aktivizma (2000. godina) i shvatio da sam o mnogim temama promenio mišljenje. Da li imamo pravo na greške? Evo da pitam bezgrešnog Trinidada i Čerevičkog, imamo li?


Važi. Onda nemoj da se čudimo ako nam Andreja Mladenović ili recimo onaj Obradović iz "obraza" postanu poslanici ili ministri u vladi LDP za 5-6 godina. Mislim, svako ima pravo da promeni mišljenje jelda? Pa i Toma Nikolić ili Šešelj kad se jednog dana vrati u Srbiju. E najbolje njega izaberite za počasnog člana i jednu od gej ikona.
Jednu stvar ne mogu da skapiram- drvlje i kamenje na Cecu a JK je neka pozitiva i progresivna turbo-folk pevaljka??? Ceca, koliko god ja imao loše mišljenje o njoj, peva i zarađuje po kafanama od 12 godine, od seljančice štrojiteljke veprova uzdigla se do statusa "srpske majke" i idola debilima Srbije. A u svemu tome nije imala pomoć ćaleta pandurskog inspektora. A JK bi dala obe silikonske sise kad bi mogla da bude Ceca i to je jadna istina. A pošto ne može da bude Ceca, ona je samozvana (ili ne?) "srpska gej ikona".
Budite malo principijelniji. Ne može Ceca da bude sve najgore a Karleuša super. Što se mene tiče obe su šund i dno dna ali Vi očigledno mislite drugačije. Ne može nekome biti pokriće druženje sa Darkom Kostićem i ukus za skupe krpice i cipelice, ako je na drugoj strani njen lik i delo ugrađen u same temelje zadrte, glupe, seljoberske, dizelaške Srbije.
Queeria Queeria 13:13 17.03.2008

Re: ???

Ja imam problem sa Cecom jer je ona nacionalistkinja, podržava još uvek ratno-zločinačku politiku, smatram da je kriminalac...

Sagledavaš sve crno-belo... Niti je Ceca skroz fuj, niti je Jeca skroz super... Niko nije...

Ja sam pratio šta je Jeca pričala posle braka sa Karićem i meni se sve to dopada... Nešto me i zabavlja...

Važi. Onda nemoj da se čudimo ako nam Andreja Mladenović ili recimo onaj Obradović iz "obraza" postanu poslanici ili ministri u vladi LDP za 5-6 godina. Mislim, svako ima pravo da promeni mišljenje jelda? Pa i Toma Nikolić ili Šešelj kad se jednog dana vrati u Srbiju.


Ovo mi je bitno. Znači, neko počini neki zločin i biva večno kriv... čak i posle 20 godina zatvora? Takav stav nas dovodi da kao društvo ljudima koji izadju iz zatvora ne dajemo drugu šanse, te se oni zbog odbacivanja vraćaju starom zanatu...

Medju gore spomenutim nema POKAJANJA... A to je najbitnije...
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 13:24 17.03.2008

Re: ???

Q
Ovo mi je bitno. Znači, neko počini neki zločin i biva večno kriv... čak i posle 20 godina zatvora? Takav stav nas dovodi da kao društvo ljudima koji izadju iz zatvora ne dajemo drugu šanse, te se oni zbog odbacivanja vraćaju starom zanatu...

Medju gore spomenutim nema POKAJANJA... A to je najbitnije...


Ma biće i pokajanja Bobane, niki problem nije, samo Vi spremite blanko člansku kartu i lentu "gej ikona Srbije" za Šešelja.
Ne znam da li ne kapirate ili se inatite sa mnom samo inaćenja radi ali, evo, ne mrzi me da ponovim: njen lik i delo ugrađeni su u same temelje zadrte, glupe, seljoberske, dizelaške Srbije. Još više nego Cecini, jer Ceca se pojavila i pre dizelaštva i sunovrata, a Karleuša je nastala kao direktan produkt istog. Nazovite me kultur-fašistom ili kako god hoćete, ali to za mene nisu flekice koje se daju izvaditi deklarativnim pokajanjem i šatro progresivnim laprdanjem po WCpapir tabloidima. Alo- ona sebe poredi sa Đinđićem, čovekom kojeg su ubili njeni drugari?! Vi nemate niki problem sa tim??? Pazite, ja ne spadam u idolopoklonike pokojnog premijera, ali mi smeta kad jedna raspala droplja, koja se ne može nazvati ni kafanskom pevačicom (jer ne zna da peva) poredi svoje prljavštine i povlačenje po tabloidima, sa čovekom koji je primio 2 dum dum metka u srce i ostavio ženu i dvoje dece iza sebe.
Queeria Queeria 13:33 17.03.2008

Re: ???

Pedja ovde :)
Meni to nije problem.

Ja samo vidim osobu koja po svaku cenu želi da bude zvezda i priča sve da bi u tome uspela.

Ono što je meni problem jeste rečnik: drolja, droplja, kurva, kučka... Kao što primećuješ sve su to epiteti za žene, a ne postoji muški ekvivalent iste uvredljivosti.

Jelena Karleuša je raspadnuta droplja.
Ivana Žigon je nacionalistička kurva.

Ovo su primeri mizoginije i takav rečnik ne želim da podržavam na ovom blogu.
bindu bindu 13:36 17.03.2008

Re: ???

Važi. Onda nemoj da se čudimo ako nam Andreja Mladenović ili recimo onaj Obradović iz "obraza" postanu poslanici ili ministri u vladi LDP za 5-6 godina. Mislim, svako ima pravo da promeni mišljenje jelda?



svako ima pravo da se promeni i samim tim i svoje misljenje.to ne znaci da ce dobiti poverenje i postovanje ostalih.na kraju promena da neko bude bolji covek je individualna zelja coveka i nemoze da se desi preko noci.
u tom smislu covek mora da se dokaze dobrim delima a ne praznim pricama.ni majka tereza nije preko noci postala majka tereza.
pufna pufna 15:23 17.03.2008

Re: ???

Četvrto: Pravo na promenu. Da li imamo pravo da promenimo mišljenje? Pre neki dan sam čitao neke svoje izjave s početka aktivizma (2000. godina) i shvatio da sam o mnogim temama promenio mišljenje. Da li imamo pravo na greške? Evo da pitam bezgrešnog Trinidada i Čerevičkog, imamo li?


ima jedna francuska poslovica- SAMO IDIOT NE MENJA MISLJENJE.
:)
Demetra Demetra 23:58 17.03.2008

Re: ???

pufna
ima jedna francuska poslovica- SAMO IDIOT NE MENJA MISLJENJE.:)





ako se ne varam, to nije francuska poslovica
to je rekao Staljin
trener trener 02:28 18.03.2008

Re: ???

Queeria
Pedja ovde :)Meni to nije problem.Ja samo vidim osobu koja po svaku cenu želi da bude zvezda i priča sve da bi u tome uspela.Ono što je meni problem jeste rečnik: drolja, droplja, kurva, kučka... Kao što primećuješ sve su to epiteti za žene, a ne postoji muški ekvivalent iste uvredljivosti.Jelena Karleuša je raspadnuta droplja.Ivana Žigon je nacionalistička kurva.Ovo su primeri mizoginije i takav rečnik ne želim da podržavam na ovom blogu.

drolj, droplj,kurv,kuck,... moze? Ali onda mora i Jelen Karleus
Dolybell Dolybell 04:59 18.03.2008

Re: ???

ma jedna francuska poslovica- SAMO IDIOT NE MENJA MISLJENJE.


U prevodu sa francuskog na srp(b)ski : Samo govedo ne menja mišljenje.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:40 17.03.2008

nominujem za novu i pravu srpsku gej ikonu



kad može i JK što ne bi mogo i VI
florian florian 13:27 17.03.2008

tolerancija je majka

Alo, šta vi to radite bre?Kakve to nemire izazivate?
Vidite da se bre digla i kuka i motika i muško i žensko i mlado i staro? Pa doći će vam glave bre. Do sada ste se još nakako i izvlačili ali će vam zbog JK suditi.
Ne može to da prođe , No pasaran ( pogledati istoimeni blog).

Možete vi lepo da budete šta oćete, možete da budete i po seksu i po mišljenju,malo će vas ganjati i ništa, ali da puštate da priča javno neko ko cit .idejno buja i bavi se cit. slobodom rada i mišljenja u cit. skandalozna je zemlja u koj živimo i uz to još cit.poštujem slobodu mišljenja i govora e to malo sutra.

Pa za srce me ujede.

Što ne pišete o Dolly Parton . Ona isto imala sve i još ne priča i peva lepo 9-5 za svoju publiku.


Videste li u blogu. Sve znaju i kome je gaće prodala . Pa normalno kad ih nije donirala u ovaj lanac za prodaju sekond hand veša Vumans sekret a prihod namenila za.....Tako se i zove lanac da se zna da je roba malo nošena.

Zato bre, da ste se odma javno izvinuli blogerima u čija ste tanana revolicionarno tolerantna osećanja dirnuli i da obećate da se to više neće ponoviti.

Samokritika drugovi razvija klasnu svest.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 13:50 17.03.2008

Re: tolerancija je majka

florian
Zato bre, da ste se odma javno izvinuli blogerima u čija ste tanana revolicionarno tolerantna osećanja dirnuli i da obećate da se to više neće ponoviti.


Važi. Baš me interesuje kakvi bi bilo komentari kad bih za zalepio spot neke nazi-punk grupe i hvalio ih kako dobro prže. Bio bih banovan MO-MEN-TAL-NO. Ne radi se ovde o ukusu nego o nekim fundamentalnim stvarima. Samo neko ko 90ih nije živeo u Srbiji, ili barem mentalno nije bio pristuan, može da se pravi lud u vezi JK i svega što ona predstavlja, da se odnosi prema tome čisto kao pitanju muzičkih afiniteta.
florian florian 15:11 17.03.2008

Re: tolerancija je majka

Trinidad Tobagović
florian
Zato bre, da ste se odma javno izvinuli blogerima u čija ste tanana revolicionarno tolerantna osećanja dirnuli i da obećate da se to više neće ponoviti.


Važi. Baš me interesuje kakvi bi bilo komentari kad bih za zalepio spot neke nazi-punk grupe i hvalio ih kako dobro prže. Bio bih banovan MO-MEN-TAL-NO. Ne radi se ovde o ukusu nego o nekim fundamentalnim stvarima. Samo neko ko 90ih nije živeo u Srbiji, ili barem mentalno nije bio pristuan, može da se pravi lud u vezi JK i svega što ona predstavlja, da se odnosi prema tome čisto kao pitanju muzičkih afiniteta.


E, mi , odnosno ja nisam oni, ja sam ja. Meni pišeš a svađaš se sa njih.

Sad mi jasno zašto je moja baka Živka govorila: "Pazi se sine žena, ne znaš ti šta one ( žene) sve mogu da učine od čoveka.Zalude ga skroz"
Ne radi se ovde o ukusu nego o nekim fundamentalnim stvarima

S ovim se fundametalno slažem i Ru smesta treba da obrati pažnju fundamentalno.
Samo neko ko 90ih nije živeo u Srbiji, ili barem mentalno nije bio pristuan, može da se pravi lud

E ako je ovo meni , onda ne razumem.
Bijo jesam i onda i sad.
Da'l sam mentalno bio , odnosno da li sam sad prisutan, to ne znam.
Al ako nisam mentalno bio ili nisam sad mentalno prisutan, kako mogu da se pravim lud?

Budući da je ovo tekst posvećen filozofu, ovo pitanje doživljam kao filozofsko, pa odo da ga razmotrim.
florian florian 16:03 17.03.2008

Re: tolerancija je majka

Budući da je ovo tekst posvećen filozofu, ovo pitanje doživljam kao filozofsko, pa odo da ga razmotrim.

Razmotrio i vratio se da saopštim , kad ono , otkud ja u društvu velikana? Odgore moralna gromada, odole garant stabilnosti.E ko mi sad šta može.

Nego, iako nije pravi silogizam( znate ono Čovek je obdaren umom.....) u ovom sud se ustvari potkrala greška u kucanju. Tekst bi trebao da glasi
Samo neko ko 90ih nije živeo u Srbiji, ili barem momentalno nije bio pristuan, može da se pravi lud
.Kako jedno malo mo (nije mala Mo) može da upropasti rasuđivanje.
Ergo, deductio ad absurdum: Ko je 90ih živeo u Srbiji ne može da se pravi lud jer to jeste.

Pozdrav
Florijan



Queeria Queeria 16:05 17.03.2008

Re: tolerancija je majka

Što ne pišete o Dolly Parton . Ona isto imala sve i još ne priča i peva lepo 9-5 za svoju publiku.


Queeria centar je izdao knjižicu (pre neki dan izašla iz štampe) o gej ikonama u kojoj se spominje i Dolly Parton. O tome neki drugi put... Uskoro će promocija :))
florian florian 16:27 17.03.2008

Re: tolerancija je majka

Fala ti ko bratu/sestri što si zauzeo mesto između mene i NJEGA.Imaš piće po izboru. Ne volem nekako čoveku da sedim na glavi
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 13:56 17.03.2008

nominujem za novu i pravu srpsku gej ikonu



Evo dvuže Pvedvaže, i ja sam se pokajao, pošto sam u Ševeningenskom kazamatu otkrio svoje sklonosti ka isto polu. Jel mogu ja da budem nova svpska gej ikona? Imam upovište od 40% u bivačkom telu, mislim da bih veoma dopvineo bovbi pedeva za ostvavenje ljudskih pvava i sexualnih sloboda. Željno iščekujući Vaš odgovov, iskveno pokajnički
dr Vojislav Šešelj
Queeria Queeria 16:03 17.03.2008

Re: nominujem za novu i pravu srpsku gej i

Može... Šeki je naš idol...
bindu bindu 16:20 17.03.2008

Re: nominujem za novu i pravu srpsku gej i

Queeria
Može... Šeki je naš idol...


ahahahahaha

Dolybell Dolybell 05:07 18.03.2008

Re: nominujem za novu i pravu srpsku gej i

Ševeningenskom kazamatu otkrio svoje sklonosti


Gveška : Nije Ševeningen nego Zenica ( zato važi jedno pvavilo,
zatvov, - ne onaj pvedvatni, kad su pvevodili Mavksa, -
nego posvevatni, - LM , svaki zatvov menja psihu zatvovenika
na koju on ne može da utiče, kao neka bolest koja ostavlja
tvajne posledice) zato se i bove za humanije zatvove.
Sheveningen mu dođe kao hotel sa 5-6 zvezdica.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 14:00 17.03.2008

Predraže, sad mi nešto pade na pamet...

intervju bolje da si nasIovio "SELJANČURA U ZEMLJI BUNTOVNIKA"
Čerevicki Čerevicki 14:54 17.03.2008

Re: Predraže, sad mi nešto pade na pamet...

intervju bolje da si nasIovio "SELJANČURA U ZEMLJI BUNTOVNIKA"


E sad, i ti! Nemoj tako! Ipak ona "idejno buja" i bavi se "slobodom rada i mišljenja" i još "poštuje slobodu mišljenja i govora"! Treba to poštovati. Nije to mala stvar u ovako skandaloznoj zemlji.
Dawngreeter Dawngreeter 15:11 17.03.2008

Re: Predraže, sad mi nešto pade na pamet..

Realno. Bez obzira na sve, ipak treba prepoznati da ona nije zadrti, nazadni, zatvoreni nacionalista.
Queeria Queeria 16:01 17.03.2008

Re: Predraže, sad mi nešto pade na pamet..

Trinidad Tobagović
intervju bolje da si nasIovio "SELJANČURA U ZEMLJI BUNTOVNIKA"


To bi bila velika laž :)

Buntovnika u zemlji Srbiji skoro da nema... Frustrirani anonimusi koji lupaju po tastaturi nisu buntovnici (da se odmah razumemo)...
bobo bobo 17:34 17.03.2008

Re: Predraže, sad mi nešto pade na pamet..

Queeria


Buntovnika u zemlji Srbiji skoro da nema... Frustrirani anonimusi koji lupaju po tastaturi nisu buntovnici (da se odmah razumemo)...

Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 19:31 17.03.2008

Re: Predraže, sad mi nešto pade na pamet..

Q
Frustrirani anonimusi koji lupaju po tastaturi nisu buntovnici (da se odmah razumemo)...


Uuuu al si mi ga ŠUKNO, baš onako pravo tobdžijski. A protiv čega ti je ona to buntovnica, SVEGA TI, ona je samo nusproizvod našeg opšteg propadanja i upravo ikona svega onoga što i ti, prijatelju (ako smem tako reći) mrziš u Srbiji: dizelaštva, krimosa-patriota, šabana gasterbajtera, frustriranih latentnih pedera koji prebijaju homoseksualce a lože se na plastične ribetine poput JK. To što se ona druži sa homoseksualcima i naziva sebe gej-ikonom, to se pre zove foliranje nego buntovništvo. Sad ispade da nju, jelte, ne vole zatucani gedžovani, al je zato mnogo gotive intelektualci i ljudi istančanog ukusa?! Pa da nije tih zatucanih gedžovana i seljančura, pa ne bi jednog diska prodala! Buntovnica al do moga...
Ja se frustracije oslobađam na drugačiji način, a kuckanje na tastaturu o jbnoj Karleuši to sigurno nije. Tvoja fascinisranost raspalim lešom po imenu Karleuša govori jednu tužnu stvar o tebi: koliko god TI prijatelju doživljavao sebe kao buntovnika, ipak si u dubini željan pripadanja tom miljeu (dizelaštva, šabanije, žena od plastike) koji zvanično mrziš. A za mene je to veliko razočarenje. Veliko.
Queeria Queeria 21:33 17.03.2008

Re: Predraže, sad mi nešto pade na pamet..

dizelaštva, krimosa-patriota, šabana gasterbajtera, frustriranih latentnih pedera koji prebijaju homoseksualce a lože se na plastične ribetine poput JK.


Taman super... Sve sami neprijatelji gej populacije... A Jeca je poslala pozitivnu poruku o gej populaciji gore spomenutim obožavateljima... Ja sam zadovoljan :)
Beingness Beingness 02:12 19.03.2008

Re: Predraže, sad mi nešto pade na pamet..

Dawngreeter
Realno. Bez obzira na sve, ipak treba prepoznati da ona nije zadrti, nazadni, zatvoreni nacionalista.


Stanje stvari je da ona ustvari ne zna šta je. Sad izjavljuje kako je prometejskog kova kao i njen ljubimac Đinđić, a ne znam da li je još neko gledao Piramidu u kojoj je učestvovala, pre samo 2-3 godine. Tema je bila nešto oko potrage za Mladićem. Ona je rekla (parafraziram) "Naravno da naši heroji ne treba da se predaju. Izdrži Ratko, uz tebe smo, ne daj se."

Verovatno je to rekla jer je žarko želela da pobedi. Ali nije joj pošlo za rukom.
mvelja mvelja 15:26 17.03.2008

Jelena?

Ko da nekoga jos zanima Jelena Karleusa?:)
Queeria Queeria 15:57 17.03.2008

Re: Jelena?

Ne uopšte... Postoji nešto što se zove brojač čitanosti... Jelena Karleuša privlači pažnju (pozitivnu ili negativnu)... Jeca na naslovnoj strani proda novinu...

Meni je super kada Kurir na svom sajtu objavi vest "Ceca prdnula na svečanoj večeri" koja ima 200 komentara koji glase pa koga još to zanima... Ma neeee, klikću ljudi zato što im je pokvaren miš.
pufna pufna 16:27 17.03.2008

Re: Jelena?

Meni je super kada Kurir na svom sajtu objavi vest "Ceca prdnula na svečanoj večeri" koja ima 200 komentara koji glase pa koga još to zanima... Ma neeee, klikću ljudi zato što im je pokvaren miš.

mene tako zanima i Radovan Karadzic kao i Mladic. Kad god se nesto o njima napise ja otvorim tu ikonicu.A da mi se gade, to da, onoliko!!!
mvelja mvelja 16:47 17.03.2008

Re: Jelena?

pufna
Meni je super kada Kurir na svom sajtu objavi vest "Ceca prdnula na svečanoj večeri" koja ima 200 komentara koji glase pa koga još to zanima... Ma neeee, klikću ljudi zato što im je pokvaren miš.mene tako zanima i Radovan Karadzic kao i Mladic. Kad god se nesto o njima napise ja otvorim tu ikonicu.A da mi se gade, to da, onoliko!!!


mene privlace druge stvari i osobe, mnogo pametnije i lepse
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 19:51 17.03.2008

Re: Jelena?

Queeria
Ne uopšte... Postoji nešto što se zove brojač čitanosti... Jelena Karleuša privlači pažnju (pozitivnu ili negativnu)... Jeca na naslovnoj strani proda novinu...Meni je super kada Kurir na svom sajtu objavi vest "Ceca prdnula na svečanoj večeri" koja ima 200 komentara koji glase pa koga još to zanima... Ma neeee, klikću ljudi zato što im je pokvaren miš.


Mozda da, a mozda i ne. Ja komentarisem na Queeria blogu jer volim Queeria-u, a prema JK sam bas onako hard core indiferentna. Pozz! :)
nata-pata nata-pata 15:52 17.03.2008

fascinacija moga frizera s JK

Jedina osoba iz okruženja koju znam a da je fascinirana s JK je moj frizer Milovan, divan dečko, odličan frizer, nema mi dolaska u Srbiju a da ne odem do njega u salon..pravi simpatikus od dečka. S druge strane moje mišljenje o JK ne bih ovom prilikom..al recimo da radi mogućih stomačnih tegoba preventivno okrećem kanal i na najmanju naznaku o mogćem pojavljivanju JK. No, to uopšte nije bitno za ovu priču, razlog što pišem je moja fascinacija načinom kako je Milovan fasciniran JK- on zna napamet ' tekstove' njenih ' pesama' , zna svaki njen javni ' styling ' s kim je bila, radila, on zna SVE. Ona je njegova kraljica, fam fatal bez konkurencije,njegova inspiracija...i tako tih 3-4 sata u salonu, pažljivo ga posmatram,slušam dok o njoj priča,recituje ' odlomke' iz sabranih dela JK....dogadjaj, neverovatno....i tako stalno...Posle tih sati u salonu odem kući više nego zadovoljna frizurom, doduše u šoknom stanju medicini još nepoznatom, sumnjam da ga izaziva stanje Morbus Jelena Karleuša - lek prvog izbora Paul Weller u bolusu posle 24h u kontinuiranoj infuziji - pomaže majke mi.
Astrid Astrid 17:29 18.03.2008

Re: fascinacija moga frizera s JK

trener trener 16:31 17.03.2008

Buntovna princeza u zemlji seljaka

Pa valjda je "ovca predvodnica", blaga kritika sto je BS. nije ispravio, ali kao zameriti nekom ko je ovako savrsen
Znam jednog tipa, slicnog, koji je u fazonu karate, aikido,plus nirvana, zen fazai slicno.Uglavnom za sebe zna da je najbolji " na cijeli svijet".Bio je ko Cak Noris ali sad je bolji.Pored svih" vrlina " najveca mu je da ne uzima med , nego jede pcele, pa one odradjuju posao... Jos uvek seta slobodno ulicama
Dušan Maljković Dušan Maljković 19:19 17.03.2008

Nekoliko opaski

Prvo, zahvaljujem Queeriji na posveti. I dodajem -- mada me nogi percipiraju kao hard core fana JK, ja sam prevashodno njen ideolog, ne neko ko je nekritički obožava, već neko ko teorijski interpretira njen rad, vrlo često afirmativno. Ovo ne treba shvatiti kao ogradu, već kao preciziranje.

Drugo, primećujem neverovatnu količinu mržnje upućenu na adresu JK koja se grupiše oko tri motiva -- (1) izgled, (2) karijera i (3) seksualnost. Pođimo redom:

1. Ne vidim ništa sporno u estetskoj hirurgiji, naprotiv -- ljudi imaju prava da izgledaju kako žele i ako mogu to da ostvare zahvatima na svom telu ne vidim šta je tu sporno. Za sve one koji misle da taj izgled "nije prirodan", neka se prisete da ni njihova odeća nije prirodna, da ne žiive na drvetu nego u stambenim objektima, itd. Drugim rečima -- upravo je otklon od prirode i njena modifikacija specifično ljudska "stvar", što JK čini veoma ljudskom (to je odgovor na rasističko pitanje da li je ona uopšte ljudsko biće).

2. Tvrdi se da je njena karijera "veštački" indukovana od strane njenog oca. Međutim, tu se zaboravlja da postanak "zvezdom" u show businessu-u nije ničim prethodno garantovan tj. da su mnoge karijere sa daleko ozbiljnijim vezama krahirale posle prvog albuma, a da su mnogi danas slavni izvođači krenuli od nule -- pomenuta Madonna je sjajan primer. Takođe, iako postoje "šeme" kako se pravi dobar hit, niko 100% ne može da garantuje da li će nešto biti hit, jer ne možemo naprosto do kraja da predvidimo sve društvene okolnosti koje do toga dovode, a koje se, u matematičkom smislu, mogu formalizovati u teoriji haosa sa određenim stepenom verovatnoće ishoda. Stoga, JK je uspela jer su društveni uslovi, a ne samo njeni privatni tome pogodovali, ali i njeno povlačenje poteza unutar karijere je važno -- ne može se isključiti njen lični doprinos koji se ogleda pre svega u stalnoj provokaciji, trasnformabilnosti i moralnoj transgresiji, pre svega u domenu sekusalnog.

3. Zamera joj se što je "kurva", što je "promiskuitena" i sl. To su veoma konzervativni napadi, najčešće na nivou trača, ali i sve da je tako -- pa šta? Valjda JK, kao i bilo ko drugi, ima prava da ulazi u seksualne odnose s kim i kada želi, a ono što treba osuditi je diskriminacija kroz koju ona zbog svog liberalnog seksualnog ponašanja prolazi, između ostalog i vređanjem, toliko neumereno prisutnim i na ovom blogu.

Treće, ideja da JK proizvodi kič i da je stoga manje vredna (kao i njeni konzumenti) jeste kultur-rasistička i predstavlja opšte mesto savremene transformacije rasizma -- on više ne premerava telesnu fizionomiju kao u XIX i traži konstitutivne razlike (veličina mozga, npr), već deli kulture na više i niže, i posledično i pripadnike tih kultura. Naravno, jasno je da je to jedna paranaučna aktivnost koja se zaklanja iza termina socijalne antropologije, a previđa, u svojoj sub-kulturnoj varijanti (dizelaši i sl. problematične odrednice), da je nemoguće redukovati subjekta na ono što sluša i odatel izvući njegovu inferiornost, kao i da je podela na višu i nižu kulturu odavno problematična, još od Adornovog kritičkog teksta On Popular Music, na primer.

Konačno, svi koji je tako nedistancirano osporavate, imajte u vidu jedno -- JK ovo čita i zadovoljno se osmehuje. A zašto i ne bi -- još jedna kontroverza, još publiciteta, još popularnosti, još više uspeha u karijeri. Vaša uvredljiva "kritika" deo je njenog nesumnjivog uspeha. Mislite o tome dok predano radite u njenu korist...

Za one "dublje" zainteresovane za temu --

http://blog.b92.net/text/2118/Mefistofelesa%20Karleu%C5%A1a%3A%20skandal%20%22Tihog%20ubice%22/

http://blog.b92.net/text/1914/Turbo%20emancipacija%21/

http://blog.b92.net/text/1230/Stari%20tekst%2C%20novi%20povodi%3A%20jo%C5%A1%20jednom%20o%20turbo-folku/
adam weisphaut adam weisphaut 19:41 17.03.2008

Re: Nekoliko opaski

ja sam prevashodno njen ideolog

florian florian 19:51 17.03.2008

Re: Nekoliko opaski

Drugim rečima -- upravo je otklon od prirode i njena modifikacija specifično ljudska "stvar", što JK čini veoma ljudskom (to je odgovor na rasističko pitanje da li je ona uopšte ljudsko biće).

Opa


Ima daklem ljudi koji su otklonjeni od prirode i modificirani te su
a) veoma ljudski
pa onda mora biti i onih drugih, malku manje otklonjenih i modlifikovanih ( koren reči modla,kalup) koji su
b) veoma malo ljudski


Da li se onda proces činjenja veoma ljudskim otklonizacijom zove oluđivanje ili oljuđivanje.

Ovo o rasizmu ič ne razumem , sem da je odbrana dostojna jednog pravog kavaljera.Sve pod uslovom da su još uvek ljudske rase ono ,žuta, crna crvena i bela.Ne mož' biti rasističko pitanje dal' je neko ljudsko biće.


Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 19:58 17.03.2008

Re: Nekoliko opaski

ja sam prevashodno njen ideolog


Maljkoviću prestanite da gubite vreme na budalaštine ako ne želite da Vas počnu doživljavati kao neozbiljnog lika.
Queeria Queeria 21:22 17.03.2008

Re: Nekoliko opaski

Što je rekao Boban u jednom blogu:

MRZI ME I UČINI ME SLAVNIM!
irvas irvas 01:46 18.03.2008

Re: Nekoliko opaski

mada me nogi percipiraju kao hard core fana JK, ja sam prevashodno njen ideolog, ne neko ko je nekritički obožava, već neko ko teorijski interpretira njen rad, vrlo često afirmativno.

sta je to?
palanachka ideologija?
filozof sa ibarske magistrale?
afirmacija dzibera (JK = nick cave)?
teorijska interpretacija kafanskog smrada?


trener trener 02:16 18.03.2008

Re: Nekoliko opaski

trener

adam weisphautja sam prevashodno njen ideologOvo je nenad@ebivo preporuka za ovo

ne mogu smile-a da prebacim steta
Astrid Astrid 02:20 18.03.2008

Re: Nekoliko opaski

Dušan Maljković
Drugo, primećujem neverovatnu količinu mržnje upućenu na adresu JK koja se grupiše oko tri motiva -- (1) izgled, (2) karijera i (3) seksualnost.

1. Nisu sporne plasticne operacije, vec rezultat - nakaznost (izvinjavam se autoru bloga na terminu, to misle svi muski koje poznajem; zasto su samo "nakazne" zene gay ikone, to je posebno pitanje).
2. O tome ne znam nista.
3. Vecina je kritikuje zbog promocije odredjene ideologije (zabavljanje sa kriminalcima i udaja za Karica retarda), a ne zbog "promiskuiteta".

Karleusa
To je rezultat trinaestogodišnjeg negativnog publiciteta kojim pokušavaju da unište sve revolucionarno, sve hrabro, sve drugačije, sve slobodno u meni.
Dušan Maljković Dušan Maljković 02:28 18.03.2008

Re: Nekoliko opaski

Au Astrid sad ste stvarno dosegli zvezdane vrhove svoje nebuloznosti -- pa jel znate da JK ima dečka i da je njemu verovatno lepa, što je, složićete se, i najvažnije, kao i meni, kao i Queeriji, kao i mnogim drugima kojima nije ikona zato što je "nakazna" (nemate ništa protiv ovako groznih kvalifikacija, čak i kada bi bile vama upućene?) nego zato što je, recimo, provokativna, seksualno liberalna i sl? Ok, nekima nije lepa i to je prihvatljivo, ali zato što to se tako neki odnose prema njenom izgledu proglasiti ženu univerzalno nakaznom je zaista užasna uvreda.

Promocija koje ideologije je zabavljanje sa pretpostavljenim kriminalcima i udaja za Karića, koga vređate da je retard? Kada se JK zabavljala sa "kriminalcem", pre koliko godina i znate li da je to njena privatna stvar, kojom ona, kao privatnom, ništa ne promoviše u političkom smislu? Ako su to tabloidi iznosili u javnost, onda njih osudite što se mešaju u ono u šta ne bi smeli! Čak i da je to tačno, nepoznato mi je da je JK time i sama bila deo kriminala -- ili je pak žena kriva za sve, kako kaže patrijarhalna mudrost?

Hoćete i sada da je osudite, jer joj je dečko fudbaler, pa promoviše fudbal, a fudbal ima navijače koji su najčešće nacional-šovinisti koji tuku, razbijaju, pale i šta sve ne... Jel JK za to odgovorna? Ili za ono što kaže u intervjuu za Queeriju?
Astrid Astrid 02:49 18.03.2008

Re: Nekoliko opaski

Dušan Maljković
Au Astrid sad ste stvarno dosegli zvezdane vrhove svoje nebuloznosti -- pa jel znate da JK ima dečka i da je njemu verovatno lepa, što je, složićete se, i najvažnije, kao i meni, kao i Queeriji, kao i mnogim drugima kojima nije ikona zato što je "nakazna" (nemate ništa protiv ovako groznih kvalifikacija, čak i kada bi bile vama upućene?) nego zato što je, recimo, provokativna, seksualno liberalna i sl? Ok, nekima nije lepa i to je prihvatljivo, ali zato što to se tako neki odnose prema njenom izgledu proglasiti ženu nakaznom je zaista užasna uvreda.

Aha :)
Ne znam da ima decka i zasto je s njom, niti me zanima. A to ne mora biti samo zato sto mu je "lepa".

"Nakaznost" nije moj termin, samo sam citirala ono sto su mi drugi rekli o njoj. Nisam rekla da vam je ikona ZATO STO je "nakazna", procitajte pazljivije.

Niko se ne proglasava ikonom, cak ni medju adolescentima, samo zato sto je "provokativan i seksualno liberalan". Ne zasmejavajte ljude.

Vidite, vas Ristic i Milikic su mnogo gori sto se tice vredjanja, pa niste reagovali. Vrlo principijelno.

Promocija koje ideologije je zabavljanje sa pretpostavljenim kriminalcima i udaja za Karića, koga vređate da je retard? Kada se JK zabavljala sa "kriminalcem", pre koliko godina i znate li da je to njena privatna stvar, kojom ona, kao privatnom, ništa ne promoviše u političkom smislu? Ako su to tabloidi iznosili u javnost, onda njih osudite, a čak i da je to tačno nepoznato mi je da je JK time i sama bila deo kriminala -- ili je pak žena kriva za sve?

Pedja je vec objasnio to za Cecu, neka vam pojasni, samo je zaboravio da je Karleusa iz istog miljea. Pretpostavljam da nije bila prinudjena da bude u istom.

"Da li je zena je kriva za sve" :) Ipak ste zabavni. Nije za sve, samo za svoj izbor.
Dušan Maljković Dušan Maljković 03:00 18.03.2008

Re: Nekoliko opaski

Da, biće da je dečko sa JK zato što mu je ružna.

Tvrdili ste da su samo nakazne žene gej ikone, pa je zaključak da je to konstitutivno za njihovu ikoničnost opravdan, iz vaše perspektive. Dakle, Madonna je nakazna? Uf, meni je prelepa i seksi... Ok?

Ja proglašavam JK gej ikonom, ja, Dušan Maljković, jedan od DESET JAVNO DEKLARISANIH PEDERA u Srbiji, zato što je provokativna, skandalozna, zato što je malograđani i kultur-rasisti mrze, zato što stavlja travestite u spotove, zato što može da osudi moralizam SPC, zato što pravi slike a la Pjer i Žil, zato što peva gej himnu na I Will Survive na srpskom, zato što može i da izgleda kao travestit i da se zbog toga ne oseća loše, zato što pozitvno govori o gej populaciji u javnosti uvek kada ima prilike za to, zato što u pitanje dovodi tabue ovog konzervativnog društva i konačno -- ZATO ŠTO TRPI SVE OVE UVREDE, OMALOVAŽAVANJA I PLJUVANJE I NEMA NAMERU DA STANE.

Zato je carica. I ikona.

Jel jasno?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana