Društvo| Kultura| Ljudska prava| Reč i slika

STID ME JE!

Filip Mladenović RSS / 21.08.2015. u 15:03

Slika epohe, 21. 8. 2015.
Slika epohe, 21. 8. 2015.
Danas, 21. avgusta 2015. godine stid me je što sam ljudsko biće.

Stidim se što sam stanovnik Balkana  i gradjanin jugoistočne Evrope.

Stidim se zbog slika i snimaka, koje danas stižu sa makedonsko-grčke granice.

Jer, granice su samo za ograničene!

Stidim se što se u Evropi, na žalost, opet budi mali čovek, o kome je Vilhelm Rajh napisao sjajan esej "ČUJ, MALI ČOVEČE!".

"...Kažem ti, Mali čoveče: Izgubio si smisao za ono najbolje u sebi. Ti si ga ugušio i ubijaš svuda gde ga drugima otkriješ, u svojoj deci, svojoj supruzi, svome mužu, svome ocu i svojoj majci..."

 Ali zato, uprkos svemu:

 

 

 

 

 

 

Atačmenti



Komentari (117)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 15:06 21.08.2015

Саће патриоте да те одучу од стида

cane cane 15:24 21.08.2015

Re: Саће патриоте да те одучу од стида

Stidim se što sam stanovnik Balkana  i gradjanin jugoistočne Evrope.


a sto balkana i jugoistocne evrope?

drkar i combe bacaju bombe

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:22 21.08.2015

Re: Саће патриоте да те одучу од стида

krkar
Саће патриоте да те одучу од стида.


Право збориш, о друиду наш, што ми да се стидимо када Македонци праве срања (бога ми, мурија им делује бескрупулозније од јерусалимске) - ако ико треба да понесе бреме покајања за цео народ, добро осим прометејског Филипа, онда је то Блоговатељ.
blogovatelj blogovatelj 22:56 21.08.2015

Re: Саће патриоте да те одучу од стида

ако ико треба да понесе бреме покајања за цео народ, добро осим прометејског Филипа, онда је то Блоговатељ




Umes da budes duhovit. Proglasi me za Hrista.
Nisam ni slutio da imas tako visoko misljenje o meni.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:30 21.08.2015

Re: Саће патриоте да те одучу од стида

blogovatelj




Umes da budes duhovit. Proglasi me za Hrista.
Nisam ni slutio da imas tako visoko misljenje o meni.


Давида, друже, нашег Кинг ов да Кингса, ниси читао Псалме, место америчких будаластих интерпретација о Содоми и Гомори? ово ти је много лепше. а пошто је Хриле House of David, онда је усвојио ову предакову лирику.


blogovatelj blogovatelj 03:17 22.08.2015

Re: Саће патриоте да те одучу од стида

место америчких будаластих интерпретација о Содоми и Гомори?


Zabavljas me sve vise i vise.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:08 22.08.2015

Re: Саће патриоте да те одучу од стида

сиџи до реке вечерас и ја сам доле
сиџи до реке јер лепше је удвоје
angie01 angie01 15:21 21.08.2015

,



angie01 angie01 18:10 21.08.2015

Re: ,

freehand freehand 16:50 21.08.2015

Ja sam ponosan

... na to kako se do sada postavlja i deluje država Srbija. Svaka čast i Vučiću i onoj smlati od Vulina, makar zato što je resorno nadležan, bar delimično.
I nadam se da će tako ostati, kako se god situacija bude razvijala.
I što reče Cane - što bi tebe bilo sramota zbog Đevđelije a ne zbog Kalea? I zbog Rio Grande, ako ćemo već kosmopolitski??
anonymous anonymous 02:02 22.08.2015

Re: Ja sam ponosan


Ja sam ponosan
... na to kako se do sada postavlja i deluje država Srbija. Svaka čast i Vučiću i onoj smlati od Vulina, makar zato što je resorno nadležan, bar delimično.
I nadam se da će tako ostati, kako se god situacija bude razvijala.
I što reče Cane - što bi tebe bilo sramota zbog Đevđelije a ne zbog Kalea? I zbog Rio Grande, ako ćemo već kosmopolitski??



Bio si precizan Free... I to je dobro .....

...do sada ...

Pitanje je samo do koje mere su mu postupci rezultat slobodne volje i opredeljenja , a koliko " sluganske "

Vreme će vrlo brzo pokazati ....šta je u pitanju.

Ne bih voleo da nam se divljenje u ovoj fazi , obije o glavu i da nakon pauze, u drugom poluvremenu , ispliva na površinu bespogovorna poslušnost Vodje , Višim Silama, pa da se svi kolektivno kajemo zbog preuranjenih zaključaka.

Digresija ....

Svim patriotama, ....

Kosmopolitizam za razliku od (neo)liberalnog univerzalizma i nacionalne isključivosti , uvažava " nacionalno " dajući mu značaj identitetske odrednice unutar kosmopolitske perspektive.

......
Sepulturero Sepulturero 19:04 21.08.2015

Политички коректно

Бар засада - тако је било и у ЕУ све доскора а онда су се број миграната удвостучио тако да се само у Немачкој ове године очекује 800.000! То је отприлике један град као Франкфурт. Нема такође никакве гаранције да се следеће године то још повећа.

Осим очигледних социолошких проблема постоје и финансијски. Ко треба да поднесе тај огромни трошак? Да ли треба да се, например, уштеди на издавањима за културу?

Медији тамо (Lügenpresse), а и овде, из неког разлога минимизирају проблем али ће он кадтад да експлодира упркос напорима особа који се називају Gutmensch

Уосталом, шта аутор блога предлаже да се уради како се не би стидели што смо са Балкана?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:36 21.08.2015

Re: Политички коректно

дајте да вам преведем ове Тијагове флајере. Сеп, откуд то да ти не причаш арапски? тако, можда, оперем и Србију и Израел. иначе, код нас, на граници са Сиријом кошкање са Сиријцима, пази екипу...



Самир Кунетар, Друз у Хезболаху, ту из пограничне зоне, двојица неидентификованих, Мустафа Муранииа, Хезболашанин, и Абу Џалбиб, Џабат А-Нусрашанин (пази која је то екипица када није стигло ни да их услика!), те Il Commandante, Касем Сулејмaни, Иранац... и Јонијев млађи бураз, биће пиздарије. прелазим у ТОС из Мин.тур.ИЛ, позајмица полусезонска, пали, ако може Филип Ђуричић, могу и ја.

Уосталом, шта аутор блога предлаже да се уради како се не би стидели што смо са Балкана?

cane cane 20:50 21.08.2015

Re: Политички коректно

Уосталом, шта аутор блога предлаже да се уради како се не би стидели што смо са Балкана?


kako sta? pa valjda corbadzinice.




freehand freehand 21:00 21.08.2015

Re: Политички коректно

Бар засада - тако је било и у ЕУ све доскора а онда су се број миграната удвостучио тако да се само у Немачкој ове године очекује 800.000! То је отприлике један град као Франкфурт. Нема такође никакве гаранције да се следеће године то још повећа.

Beše li Vestervele govorio onomad o pravu Nemačke da pristup resursima obezbedi i silom?
Šta je suština globalizacije? Postoje li granice kad treba doći do tih resursa, tržišta i profita? Postoji li pravo i zakon, povelje i konvencije?
O kakvom jebenom Frankfurtu pričaš kad je ta Nemačka zajedno sa svojim saveznicama iz najveće terorističke međunarodne organizacije koja se zove NATO pakt u poslednjih deset godina razorila desetak država i uništila stotinu tih Frankfurta?
anonymous anonymous 01:42 22.08.2015

Re: Политички коректно

freehand
Бар засада - тако је било и у ЕУ све доскора а онда су се број миграната удвостучио тако да се само у Немачкој ове године очекује 800.000! То је отприлике један град као Франкфурт. Нема такође никакве гаранције да се следеће године то још повећа.

Beše li Vestervele govorio onomad o pravu Nemačke da pristup resursima obezbedi i silom?
Šta je suština globalizacije? Postoje li granice kad treba doći do tih resursa, tržišta i profita? Postoji li pravo i zakon, povelje i konvencije?
O kakvom jebenom Frankfurtu pričaš kad je ta Nemačka zajedno sa svojim saveznicama iz najveće terorističke međunarodne organizacije koja se zove NATO pakt u poslednjih deset godina razorila desetak država i uništila stotinu tih Frankfurta?


Opet smo na istim frekvencijama kritičkog mišljenja Free....

Još kad bi samo prihvatio činjenicu, da u situaciji globalnog ograđivanja što ima značenje stvaranja globalnog konc-logora, gde su u logoru oni izvan , a ne oni unutra, " demokratija " postaje reč utvara , zombi pojam , da ne postoji ni za jedne , a niti za druge .....mogli bismo da odemo i na piće ......




a_jovicic a_jovicic 02:02 22.08.2015

Re: Политички коректно

Sepulturero
Осим очигледних социолошких проблема постоје и финансијски. Ко треба да поднесе тај огромни трошак? Да ли треба да се, например, уштеди на издавањима за културу?

Možda pre na odbranu?! ... svakako su i oni učestvovali u širenju "demokratije" po Bliskom Istoku (što je do ovoga i dovelo).
lavandablue lavandablue 12:27 22.08.2015

Re: Политички коректно

I ovo: http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/584450/SRCE-ZA-DECU-Ovi-malisani-odlaze-gladni-na-spavanje
Sepulturero Sepulturero 19:09 21.08.2015

Текст из Политике

Франкфурт, Хајделберг – Око 200.000 држављана Србије налази се у Немачкој без одговарајућих дозвола за боравак или су тражили азил за који немају шансе да га добију, тако да свима њима прети депортовање у Србију, сазнаје „Политика” у немачком министарству унутрашњих послова. Према речима Лизе Хегер, портпаролке немачког министра унутрашњих послова Томаса де Мезијера, свих 200.000 који немају папире за боравак могу бити протерани, а од њих 24.000 већ је тражено да напусте земљу.

„До маја 2015. године 1.311 Србин је послат назад у Србију”, каже Хегерова и додаје да је о питању повратка људи годинама сарадња Немачке са Србијом веома добра.

На питање „Политике” колико је могућ сценарио да Немачка, у складу са уговорима о реадмисији, у Србију депортује не само српске држављане већ и држављане Сирије, Авганистана и осталих трећих земаља, Хегерова каже да је то могуће само ако су испуњени сви рестриктивни услови наведени у Споразуму о реадмисији, који су Европска унија и Србија потписале 18. септембра 2008. године.

Пише: Ненад Радичевић
tyson tyson 22:29 21.08.2015

Re: Текст из Политике

Jedan vrlo paničarski i nedorečen članak.

Франкфурт, Хајделберг – Око 200.000 држављана Србије налази се у Немачкој без одговарајућих дозвола за боравак или су тражили азил за који немају шансе да га добију, тако да свима њима прети депортовање у Србију, сазнаје „Политика” у немачком министарству унутрашњих послова.

Dve stotine hiljada je jako veliki broj, kada se uzme u obzir ukupan broj građana Srbije koji borave u Nemačkoj. Ko su ti ljudi? Kako je došlo do toga da 200.000 ljudi boravi u Nemačkoj bez urednih dokumenata i dozvola? Gde su odgovori na ta pitanja?

„До маја 2015. године 1.311 Србин је послат назад у Србију”, каже Хегерова

Od kada do maja 2015. godine?

На питање „Политике” колико је могућ сценарио да Немачка, у складу са уговорима о реадмисији, у Србију депортује не само српске држављане већ и држављане Сирије, Авганистана и осталих трећих земаља, Хегерова каже да је то могуће само ако су испуњени сви рестриктивни услови наведени у Споразуму о реадмисији, који су Европска унија и Србија потписале 18. септембра 2008. године.

I, koji su ti restriktivni uslovi, koliko ljudi bi danas moglo da ih ispunjava u nemačkoj, i da li srpske vlasti obraćaju pažnju na te uslove (vodeći računa da se ne ispune) kada rade sa migrantima? Gde su odgovori na ta pitanja?


tasadebeli tasadebeli 10:11 22.08.2015

Re: Текст из Политике

Sepulturero

Текст из Политике


„До маја 2015. године 1.311 Србин је послат назад у Србију”, каже Хегерова




tyson

Dve stotine hiljada je jako veliki broj, kada se uzme u obzir ukupan broj građana Srbije koji borave u Nemačkoj. Ko su ti ljudi? Kako je došlo do toga da 200.000 ljudi boravi u Nemačkoj bez urednih dokumenata i dozvola? Gde su odgovori na ta pitanja?




Или се госпођа Хегер није изразила прецизно ("Србин" ), у шта сумњам јер је у питању Немица, или је преводилац офрље урадио превод јер је од тих 200 000 грађана Србије које је она поменула чак 90% Рома.

(Јадни ти наши Роми у јавној речи... Сваки час им мењају националност. Када треба Србима трансферисати сопствену ксенофобију, расизам и нетолеранцију, онда их називају Ромима, а када треба ионако сиромашној држави Србији натоварити стотине хиљада људи којима је помоћ државе итекако потребна, онда их називају Србима. Занимљив је тај речник медија, нема шта.)

Са'ће ове наше ромске и остале невладине организације, заговорнице тзв. "отвореног друштва" (ма шта год та флоскула значила) да туже, јал Хегерову, јал Политику, за овакво утапање Рома међу Србе...






Србија као санитарни коридор Европске уније


А да их враћају, Тајсоне, враћају их. И то не само из Немаћку. Враћају их и из Шведску и из Данску и тако тих земаља... Чак нам увале понекад и румунске и бугарске Роме, па се и са њима бакћемо.

Знам то врло добро због проблема који због Споразума о реадмисији настају у мојој школи... Велики број ромске деце за 8 година које проведу у нашој школи, неколико пута одлазе, па се после периода од 3 месеца до 3 године враћају.

И 'ајде ти онда њих нешто научи... Макар да читају и да пишу јер ће средњу школу овде у Србији свакако уписати пошто имају оне бонус бодове за "депривиране социјалне групе" при упису у даље школовање.

Знате шта је најгоре у свему томе? Што их увек, али баш увек, депортују без икаквих папира иако је дете током боравка тамо негде у Еуропи похађало некакву школу. Немате никакав траг о њиховом боравку тамо.

И ниједном, али баш ниједном, те школе из тих високоцивилизираних еуропских земаља нису одговориле на очајничке молбе моје школе (уредно преведене на енглески и немачки јер то раде наше наставнице на молбу директора, није им плаћено за то) нису одговориле и послале некакве папире којима бисмо ми могли да потврдимо и да се папиролошки покријемо да је дете тамо, у иностранству, завршило неки разред.

Ето, на пример, ја сам у генерацији коју испратих овог лета у средњу школу имао дечака који је са 12 година депортован из Данске (био је ученик наше школе до своје девете године, па је три године провео у Данској). Наравно, повратници су стигли у Србију без иједног јединог папира. Чак и без некакве потврде да су их власти Данске депортовале.

Пошто закон прописује да дете у том узрасту мора да иде у основну школу, урадили смо процену, ставили дете у шести разред где и припада надајући се да ћемо до краја осмог разреда и уписа у средњу школу добити некакве папире о те три дететове године похађања данске школе.

Ма какви... Ко зна колико пута су моја школа и ромске организације слале дописе у Данску са молбом да се пошаље било какав папир, макар потврда да је дете тамо похађало три године школу и да је завршило неки разред. Ништа. Ни мукајет.

Дечак код нас нормално завршио 6, 7. и 8. разред и када је дошло до уписа у средњу школу, фали му сведочанство 5. разреда. У очајању зовемо правну службу нашег министарства просвете и школске управе Београд, а они нам саветуују да дечаку, да би било све папиролошки исправно, организујемо ретроактивно разредне испите за пети разред.

Можете да замислите како смо се глупо и бесмислено осећали сви на тим испитима... И дете, и његови родитељи, и наставници,... Пазите, дечак који је већ завршио 8. разред полаже испите из петог разреда. Бесмислено и нелогично. И незаконски, брате, у потпуности!

Али смо то ипак урадили... Зашто дете да испашта и да се овде осећа као грађанин другог реда ако су га већ из Данске отерали као пса?


И то није усамљен случај... Јуче ми је разредни испит из српског полагала ромска девојчица, седми разред, која је последњих 6 месеци провела у Немачкој. Добро дете и добра ученица, имала је одличан/врло добар успех до одласка у Немачку. И на мој коментар како ћемо она и ја, ако има намеру да овде уписује средњу школу, морати мало јаче да запнемо у 8. разреду због матурског испита јер је много пропустила, каже ми дете:"Наставниче, немамо ми намеру да се враћамо у Немачку. Нема тамо 'леба за нас..."

И тако сваког лета, уназад већ годинама, све по 6-7 њих нам полаже разредне испите због привременог боравка у иностранству одакле су их отерали.


До сада смо имали поприличан број таквих случајева. Само у мојој школи! И то траје већ годинама уназад. Држава још увек није смислила никакав механизам како да решава такве случајеве. За сада им је најлакше да све натоваре на леђа школама и само кажу: Снађите се!


Ово све вам исписах да бих уједно рекао и Филипу: Ма не стидим се, бре! Радим све што је у мојој моћи да помогнем тој деци.

А то што раде македонски полицајци... Па немам намеру да се због њих стидим.

Да смо којим случајем још увек СФРЈ, онда бих се можда и постидео због њих, а овако... Могу само да будем тужан јер емпатија и жеља да се помогне другом човеку у тешкој ситуацији врло брзо одумире у овом меркантилном свету у којем се све, ама баш све па чак и људи, третира као роба која има своју цену...

Купи ме, продај ме.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:47 22.08.2015

Re: Текст из Политике

(Јадни ти наши Роми у јавној речи... Сваки час им мењају националност. Када треба Србима трансферисати сопствену ксенофобију, расизам и нетолеранцију, онда их називају Ромима, а када треба ионако сиромашној држави Србији натоварити стотине хиљада људи којима је помоћ државе итекако потребна, онда их називају Србима. Занимљив је тај речник медија, нема шта.)


stari su to nacoši. zato mene i nerviraju te definicije rasizma i ksenofobije koje potiču iz zap. evrope, a oni su majka tog licemerja, i to, pazi, ne Nemci, nego Britanci - sve se svodi na dehumanizaciju i depersonalizaciju i uniženje ljudske jedinke na meru za reprodukciju. doduše, nije ni marksizam mnogo bolji od toga. takođe krajnje depersonalizovan sistem, ličnost ne igra nikakvu ulogu.
tasadebeli tasadebeli 11:55 22.08.2015

Re: Текст из Политике

Srđan Fuchs

sve se svodi na dehumanizaciju i depersonalizaciju i svođenje ljudske jedinka na meru za reprodukciju.






И потрошњу, тј. конзументску способност.


Сад кад буду ови западни трговци прочитали на Википедији да је Алеп био град чувен по златарама и својим уметничким кујунџијама драгоцених метала (у првој половини осамдесетих пола грама злата коштало 1 /словима: један!/ долар у Алепу, има одмах да отворе своје границе за азиланте...

Али само за ове из Алепа (Халеба, Халепа, како год)...
Ribozom Ribozom 14:40 22.08.2015

Re: Текст из Политике

Ovaj deo teksta govori sve.
На питање „Политике” колико је могућ сценарио да Немачка, у складу са уговорима о реадмисији, у Србију депортује не само српске држављане већ и држављане Сирије, Авганистана и осталих трећих земаља, Хегерова каже да је то могуће само ако су испуњени сви рестриктивни услови наведени у Споразуму о реадмисији, који су Европска унија и Србија потписале 18. септембра 2008. године.


Po Dablinskom sporazumu, zemlja koja je prva zavela azilante je odgovorna za njih. Posto se nase vlasti pohvalile da je samo 500 njih zatrazilo azil, EU ce izmenom Dablinskog sporazuma uneti stavku da je dovoljno da su prosli kroz neku zemlju da ona bude i odgovorna za njih. Ugovor o readmisiji im omogucava da Sirijce uvek vrate u Srbiji, a popis Sirijaca ce izvrsiti humanitarne organizacije koje se salju u Srbiju i Makedoniju da 'pomognu' izbeglicama.

Molim vas da me pogresno ne protumacite, kako ja ne zelim izbeglice u Srbiji, jer niti sam u Srbiji, i sam sam izbeglica, samo govorim kako EU zeli da resi ovaj svoj problem. Ne osudjujem ni EU, vec samo govorim da se i informacijama (pravnom pomoci) treba pomoci izbeglicama, kako bi ostvarili svoj cilj.
tyson tyson 15:52 22.08.2015

Re: Текст из Политике

a popis Sirijaca ce izvrsiti

Zato i bacaju pasoše u more na brodu između Turske i Grčke.


Ribozom Ribozom 16:30 22.08.2015

Re: Текст из Политике

Azil se ne moze dobiti pre nego sto se utvrdi identitet trazioca azila. Pasos bacaju iz razloga zato sto posedovanje pasosa azilanta vraca u zemlju iz koje dolazi, evt.zemlju koja mu je izdala vizu. Tako da svi oni koji nisu iz Sirije, nemaju velike sanse za dobijanje azila. Sa druge strane Sirijci mogu dobiti politicki ili humanitarni azil. Ako postoji samo jedan deo zemlje koji je relativno siguran oni nece dobiti azil. Ako su iz dela u kome je rat, zbog razloga da ne mogu da utvrde njegov identitet (to se radi proverom u tom mestu) na azil ce cekati dok se stanje na terenu ne smiri. A kada se smiri, opet onda se azilant moze vratiti u tu zemlju jer je mirno. Postoje izuzetci, ali svakako, nece ih docekati sa cvecem i parama.
cane cane 23:39 22.08.2015

Re: Текст из Политике

Радим све што је у мојој моћи да помогнем тој деци.


ti si covek taso, i jedan od retkih zbog kojih sa zadovoljstvom dolazim ovde.


naginata_83 naginata_83 04:32 23.08.2015

Re: Текст из Политике

Re: Текст из Политике
(Јадни ти наши Роми у јавној речи... Сваки час им мењају националност. Када треба Србима трансферисати сопствену ксенофобију, расизам и нетолеранцију, онда их називају Ромима, а када треба ионако сиромашној држави Србији натоварити стотине хиљада људи којима је помоћ државе итекако потребна, онда их називају Србима. Занимљив је тај речник медија, нема шта.)


stari su to nacoši. zato mene i nerviraju te definicije rasizma i ksenofobije koje potiču iz zap. evrope, a oni su majka tog licemerja, i to, pazi, ne Nemci, nego Britanci - sve se svodi na dehumanizaciju i depersonalizaciju i uniženje ljudske jedinke na meru za reprodukciju. doduše, nije ni marksizam mnogo bolji od toga. takođe krajnje depersonalizovan sistem, ličnost ne igra nikakvu ulogu.


U pravu si. Otkako citam komentare na Gardijanu od tih "visokocivilizovanih" me uopste nije stid. Na kraju krajeva postoji razlog zasto su Romi znacajna manjina iskljucivo u Srbiji, Rumuniji i Bugaskoj ako znamo da je to narod koji zadnjih 1000 luta Evropom ne poznajuci granice.

Mnogo sam razocarana u sve sto navodna "evropska civilizacija" predstavlja. Obicno licemerje kojim se ispiraju usta kada je problem daleko od sopstvenog dvorista. Kada stigne do tebe onda vec druga pravila. Iskreno u ovoj situaciji sa migrantima, jedino evropske pomoci treba da se plasimo i nicega drugoga
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:15 23.08.2015

Re: Текст из Политике

cane
Радим све што је у мојој моћи да помогнем тој деци.


ti si covek taso, i jedan od retkih zbog kojih sa zadovoljstvom dolazim ovde.





ah, uvek i u svakom društvu se nađe neka duša da se čovek zaljubi u nju.
anonymous anonymous 19:28 21.08.2015

Kosmopolitski



....još uvek ne razmišljaš , a ja se ubih plasirajući ideju ....

Razumeo sam dobru nameru ....ali spuštanje sa nivoa čovečanstva na nivo Balkana .... je problematično.


Ako su ...


granice samo za ograničene!



....onda tako i treba da razmišljaš - neopterećen njima.


A to znači .....kosmopolitski.

Prema tome .....ne mogu da se stidim kao Balkanac , a da se pre toga ne stidim kao Čovek.

Ma gde da se nešto desi , odgovornost je pre svega na strani Evrope i USA .

Oni treba da se za sve stide pre svih. I odgovaraju....

A ja, samo utoliko ukoliko pripadam kao i oni - zajednici ljudskog roda.

I što ne uspevam da utičem u dovoljnoj meri na njihovu politiku koja proizvodi posledice o kojima govoriš ...

Izađi iz kutije i stvari sagledaj iz drugog ugla.

Ps.
A što se tiče Rajha ......i njega su ubile... Više Sile .....





petronijevic001 petronijevic001 19:59 21.08.2015

Re:

Нема никаквог разлога за стид или неку посебну бригу.То је привремени застој у досељавању имиграната и ускоро ће то бити нормализовано, односно поново ће у Србију несметано улазити хиљаде имиграната (дневно).

Нема никаквог разлога за секирацију.


Sepulturero
...тако да се само у Немачкој ове године очекује 800.000! То је отприлике један град као Франкфурт..

Немачка има 80 милиона становника и 800 000 је 1% популације.У Србији је број имиграната вероватно већ премашио 1% популације, а до краја године ће их бити и више.
nsarski nsarski 21:08 21.08.2015

Re: Re:

Sepulturero
...тако да се само у Немачкој ове године очекује 800.000! То је отприлике један град као Франкфурт..


Немачка има 80 милиона становника и 800 000 је 1% популације.У Србији је број имиграната вероватно већ премашио 1% популације, а до краја године ће их бити и више.

For the record, trenutna populacija Frankfurta se procenjuje na oko 2 miliona i 200 hiljada stanovnika.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:41 21.08.2015

Re: Re:

Nemačka se još drži. Pogledajte šta se dešava u Madjarskoj, Slovačkoj, Češkoj... Visoke ograde, bodljikava žica, vojska i policija, ksenofobične, preteće izjave zvaničnika...

Što neko ironično primeti, samo još fali da puste struju kroz bodljikavu žicu!

P.S. Emisija "Mućni glavom" posvećena izbeglicama: http://www.rts.rs/page/radio/sr/story/25/Beograd+202/2006963/Mu%C4%87ni+glavom.html
freehand freehand 21:45 21.08.2015

Re: Re:

Nemačka se još drži. Pogledajte šta se dešava u Madjarskoj, Slovačkoj, Češkoj... Visoke ograde, bodljikava žica, vojska i policija, ksenofobične, preteće izjave zvaničnika...

Pa stitiš li se i zbog njih? I šta je sa žicama u Izraelu



i USA?



To je normalno i ok? Tvoj stid ne zahvata tako široko?
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:53 21.08.2015

Re: Re:

Ja živim u Evropi, ne u SAD i u Izraelu.

Ali, uveren sam da i u Americi i u Izraelu ima dosta LJUDI poput nas, koji se isto tako stide!

Da citiram jednog engleskog novinara: "THINGS CAN ONLY GET BITTER!"
freehand freehand 21:54 21.08.2015

Re: Re:

Ja živim u Evropi, ne u SAD i u Izraelu.

U Jugoistočnoj, pošto se ne stidiš ni Kalea.
Mada, da te ne gnječim: jednostavno nisi smeo da se geografski ograđuješ. U prvoj rečenici kažeš ljudsko biće, odmah zatim Balkan i JI Evropa. To je glupost, Filipe.
petronijevic001 petronijevic001 22:15 21.08.2015

Re:

Нормалне државе штите своје државне границе, између осталог и оградама, полицијом итд.

Шта је ту разлог за стид?



tyson tyson 22:21 21.08.2015

Re: Re:

For the record, trenutna populacija Frankfurta se procenjuje na oko 2 miliona i 200 hiljada stanovnika.

Možda je mislio na Frankfurt na Odri...?


tyson tyson 22:24 21.08.2015

Re: Re:

У Србији је број имиграната вероватно већ премашио 1% популације, а до краја године ће их бити и више.

Koliko migranata dnevno uopšte boravi u Srbiji?

Broj migranata koji odgovara jednom procentu populacije Srbije je možda zbirno do sada prošao kroz Srbiju, ali da su u Srbiji to jednostavno nema veze sa realnošću.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:10 21.08.2015

Re: Re:

Filip Mladenović
Ja živim u Evropi, ne u SAD i u Izraelu.

Ali, uveren sam da i u Americi i u Izraelu ima dosta LJUDI poput nas, koji se isto tako stide!

Da citiram jednog engleskog novinara: "THINGS CAN ONLY GET BITTER!"


nema toga, šefe, ako se kaješ, kaješ se totales, a ne samo do granice s nama i Amerima. kaješ se bezgranično, a pošto je osećaj subjektivan, pokajanje se svodi na tebe, a ne na geografske granice. sve drugo je k'o fol.
maksa83 maksa83 00:22 22.08.2015

Re: Re:

i USA?



(Inače, ovo je hoax, ona to nije rekla, šteta, dobra je fora)
anonymous anonymous 02:16 22.08.2015

Re: Re:


freehand
22:45 21.08.2015
Re: Re:
Nemačka se još drži. Pogledajte šta se dešava u Madjarskoj, Slovačkoj, Češkoj... Visoke ograde, bodljikava žica, vojska i policija, ksenofobične, preteće izjave zvaničnika...

Pa stidiš li se i zbog njih? I šta je sa žicama u Izraelu


Odlične fotke Free.....

Vrlo jasno ukazuju na činjenicu koliko je zapravo relativno pitanje ko je van, a ko unutar ograde, ( čitaj - logora ) ....

..... i da samo pozicioniranje i demonstracija moći, definišu da je obespravljeni " homo sacer " ili goli život , ( Agamben ) ..... sa druge strane.


"Homo sacer" .... čitaj kao ..... onaj koga svako može da ubije bez ikakve pravne odgovornosti....


... Mogao bih to da nazovem ... paradoksom ( neo ) totalitarizma .

Dok su prvi konc-logori ....nastali tokom Burskog rata,kao sukcesija karantina,azila za siromašne i bolesne,ludnica,zatvora, primenjeni u Južnoj Africi i Indiji,a najdoslednije realizovani od strane totalitarnih pokreta,a zatim i vlasti (H.Arent ) ..... definisani "preventivnim lišavanjem slobode " i zatvaranjem "nepoželjnih elemenata " unutar ograđenog prostora, (neo) totalitarne tendencije obeležava, markira, demaskira .... upornost,istrajnost i beskrupuloznost u nedozvoljavanju njihovog ulaska u eksluzivan ograđeni prostor , ... rezervisan samo za bogatu "civilizovanu", predatorsku,Imperijalnu elitu,pri čemu se naravno više ne radi o pojedincima, već čitavim populacijama.

Doprinos Fukoovog zaokreta od politike ka biopolitici i ovde dolazi do izražaja.

anonymous anonymous 02:39 22.08.2015

Re: Re:

Filip Mladenović
Ja živim u Evropi, ne u SAD i u Izraelu.

Ali, uveren sam da i u Americi i u Izraelu ima dosta LJUDI poput nas, koji se isto tako stide!

Da citiram jednog engleskog novinara: "THINGS CAN ONLY GET BITTER!"



.... Ali čija spoznaja .... i instrumentalizovana racionalnost .... nažalost, kao i kod mnogih kod nas, dopire samo do osuda .....manifestacionih i geografski lociranih događaja, ....bez refleksije i sagledavanja pojava u njihovom totalitetu i razumevanju krajnjih uzroka....

Svet je jedan i jedinstven, Istorija nam je zajednička .... i budućnost če nam biti zajednička, kakva god bude bila .... jer smo svi po prvi put stvarni ....savremenici.

I da citiram Getea :

" U ovim vremenima treba meriti naše male privatne stvari ogromnim terazijama svetske istorije "

... a i Agneš Heler :

" Više ne postoje istorije u množini,postoji samo "Istorija " (sa velikim I) univerzalna istorija,svetska istorija... "

Slično i Jaspers...

Ali ... da ne preterujem...
blogovatelj blogovatelj 03:18 22.08.2015

Re: Re:

nema toga, šefe, ako se kaješ, kaješ se totales, a ne samo do granice s nama i Amerima.


Kao sto se ti recimo kajes za sve zlocine koje je izraelska armija ucinila Palestincima.
anonymous anonymous 06:55 22.08.2015

Re: Re:

petronijevic001
Нормалне државе штите своје државне границе, између осталог и оградама, полицијом итд.

Шта је ту разлог за стид?





....Pošteni ljudi se nikog ne plaše....

...Nemaju razloga...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:33 22.08.2015

Re: Re:

blogovatelj
nema toga, šefe, ako se kaješ, kaješ se totales, a ne samo do granice s nama i Amerima.


Kao sto se ti recimo kajes za sve zlocine koje je izraelska armija ucinila Palestincima.



pred bogom da (netanjahu je totalni kreten), pred кvazimarksošima i komijima kojekakvim, što sudba nije 'tela da odu iz rodnog sela, њет. a, što pitaš, zanima te kao? da te zanima, pitao bi lepo, a ne ovako cinično, pogano. inače, pošto vidim da te amerikanizuje načisto, iznutra, ovo kod Filipa je spolja, to nije ozbiljno, međutim kada uđe pod kožu, ne valja, otić' će duša; a ne poznaješ vrlo dragocenu davidijansku književnost, uzeću ti i kupiti izdanje eparhije šabačke, vrlo zanimljivo, radio je korekciju Daničićevog prevoda jedan šabački doktorant, učen tip, u nemačkoj je doktorirao, između ostalog i u hajdelbergu proboravio, i sredio je i modernizovao Đurin jezik, i dalje u duhu vrlo poeti;nog i lepog srpskog, ali ovovremenog jezika. prevod su sahranili Krkarovi drugari iz cijebijeudbesudbe, Ćora i Kubura, što zbog lične sujete što iz bogznakakvih pobuda, inače je nešto najkvalitetnije na srpskom i najbliskije jerusalimskim prevodima, ili čak i pomenutom Alepo Kodeksu. prevešću vam ja, kasnije tokom veka, kada osetim da sam okončao svoje delo i kada zaokružim Fićino i Ančino odrastanje. ako ne riknem pre toga, ili me ne pretuku na smrt Đoletovi ortaci , bism'alah.



nagradno pitanje za tebe i Krkara, da li znate šta je na ovoj fotki i zašto je to što je na fotki bitno? (помоћ пријатеља: није битно зато што сам ја проживео тамо део живота у раној младости, иако је и зато помалечке битно, ако се узме у обзир мој данашњи рад). ajde, da vidim da ipak nisi postao skroz piglu Amer i da je ostalo nešto Бинсрблогија у Теби. pobednik ima ručak i vino do mile volje kod mene u Јерусалимској Таверни!
blogovatelj blogovatelj 17:17 22.08.2015

Re: Re:

pred bogom da (netanjahu je totalni kreten), pred кvazimarksošima i komijima kojekakvim, što sudba nije 'tela da odu iz rodnog sela, њет.


nema toga, šefe, ako se kaješ, kaješ se totales.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:14 22.08.2015

донт спин

pa u sebi, da, ali zašto bih ja iskazivao to jednom Đoletu ili tebi, kada te krene žuta minuta, kada vi provereno gazite po tako finim emocijama, dve protototalitarnosti, on istočnjačka ti zapadnjačka, razbiraš ( verujem da razbiraš, Makedonci su duboko pravoslavan narod - давидов псалм у македонској лири, кликни, лепо је)? to je smisao poruke "ne bacaj biser pred svinju, biser će pojesti, a onda će se okrenuti i vratiti na tebe i rastrgnuti tе". ukupno pokajanje je upravo to - vraćanje ljudskog bića u prirodni poredak i harmoniju sa sobom i okruženjem, ali je toliko prefinjeno stanje da ga retko možeš podeliti sa ma kime. zato, kada se bupne ovako, STID ME JE!, to ima neku drugu f-ju, površniju, pa čak i pomalo protototalitarnu (no dobro de, pomenu Anonimo Arentovu, i sam protototalitaran, zalaže se za sistem u kojem će biti izražena figura jakog Vođe, pa Sep, za društvo u kojem jedinke služe urednom društvu ali nije bitno jesu li ličnosti ili ne), no želimo da verujemo da su mu časne namere, Filip je nešto poput barda Trubadiksa u našem malom, nepobedivom galskom selu.



ps. не рече, Србине, шта је на слици и зашто је битно. да приметио сам да, када ниси сигуран, кренеш да товариш на неком споредном колосеку.
anonymous anonymous 20:55 22.08.2015

Re: донт спин

(no dobro de, pomenu Anonimo Arentovu, i sam protototalitaran, zalaže se za sistem u kojem će biti izražena figura jakog Vođe, pa Sep, za društvo u kojem jedinke služe urednom društvu ali nije bitno jesu li ličnosti ili ne),


Ne razumem Srđane ....

Pojasni....

Da li si to napisao da sam ja protototalitaran ( ma šta to značilo ) i za figuru

jakog vođe .....??????


blogovatelj blogovatelj 22:16 22.08.2015

Re: донт спин

не рече, Србине, шта је на слици и зашто је битно.


Niti znam šta je na slici, a sledstveno toj činjenici ne mogu ni znati zašto je to bitno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:26 23.08.2015

Re: донт спин

anonymous


Ne razumem Srđane ....

Pojasni....

Da li si to napisao da sam ja protototalitaran ( ma šta to značilo ) i za figuru

jakog vođe .....??????




Hanin (Arentova) termin, iz Origins - ja vrednujem ljude po respektu za ljudsko biće i po sistemu uređenja društva za koji se zalažu. ti si na nekom mestu naveo da je "neophodna figura jakog lidera iza koje će stati civilni sektor". to nam se u Srbiji dešava već neprekinuti niz godina (a i u Izraelu, boga mi, u Tursku da ne zalazimo uopšte), taj jaki lider koji potom prolupa od previše kinte, 24-ogodišnjakinja ili čega već, pa nizvodi društvo spiralom regresije i očajanja. tako da je tvoj sistem, odnosno ti sam ukoliko zagovaraš takav sistem "jakog lidera" - protototalitarnost.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:09 23.08.2015

Re: донт спин

blogovatelj
не рече, Србине, шта је на слици и зашто је битно.


Niti znam šta je na slici, a sledstveno toj činjenici ne mogu ni znati zašto je to bitno.


grčki pravoslavni manastir Mar Saba (Господин Сава, како су га Арапи назвали), tačno na teritoriji razgraničenja Izraela i Palestine, kamera gleda s druge, izraelske strane Kedronske doline, doline koja se pruža od jerusalimskog Hrama, današnje treće svetinje po značaju za Islam, Al Akse, sve do Mrtvog Mora. leži na palestinskoj teritoriji, zoni B prema Dogovoru iz Osla 1995., zoni koja je naseljena pretežno Palestincima, gde civilnu administraciju vodi Palestinska Samouprava, kako ih nazivaju Izraelci, ili the Palestinian Government kako oni sebe zovu, i gde je prema planovima Osla iz 1995. izraelska armija trebala da se povuče potpuno iz zone B te prepusti Palestincima i bezbednosnu upravu. međutim, kako je poslednjih 20 godina eskalirao obostrani nacionalizam, to povlačenje se nije nikada odigralo, iako se Izrael obavezao da to učini. guess what? bibi netanjahu je za kormilom države, jak lider, prethodnih 20 godina. međutim, ako pitaš Marsabljane same, nisu sigurni da bi oni želeli da ostanu pod palestinskom bezbednosnom upravom, uzev u obzir veliki broj islamističkih centara u neposrednoj blizini u kojima se neguje džihadi teologija i neskrivena sipmatija za Kaedu i ID. naravno, njih niko ništa ne pita, ako Izrael odluči da povuče privremeno vojsku, povući će je, čisto da bi dokazao svetu da Palestina nije održiva bezbednosno sama za sebe.

no, da se manemo velike politike i vratimo manastiru Gospodina Save. radi se o trećem očuvanom najstarijem manastiru na svetu uopšte, posle manastira Antonija Velikog iz III veka, u Egiptu u blizini Aleksandrije, danas pod kontrolom koptske Crkve, te grčkog pravoslavnog manastira Katarine na Sinaju, u podnožju Mojsijeve Gore gde se, kako ti kažeš, zli jevrejski bog otkrio, valjda isto tako zlom i naduvanom Mojsiju, dajući mu zakon duhovnog ponašanja koje on, Bog, traži od Mojsija i njegovih ljudi da poštuju da bi zadržali blagoslov Avramovog izbora. Mojsije silazi sa Sinajske gore, lica toliko svetlog da ljudi ne mogu da ga gledaju, i ekipa ga prekriva platnom preko lica pošto ne mogu da gledaju u njegov ozareni lik. šta nalazi dole? nalazi svoj narod koji je podigao ogromni zlatni kip egipatskom božanstvu u obliku teleta. Mojsije gubi nerve tu, kako god, proces odvajanja naroda od materijalnih opsena do duhovnih vrednosti traje i do dana današnjeg. in a way, Moses' business is unfinished yet. te sve događaje obeležava i čuva grčki manastir Agije Katerine, drugi očuvani po starosti na svetu.

treći je manastir koji je na slici, manastir trajno nastanjen monaštvom otkad je ustrojen krajem V veka. za pravoslavni svet je bitan zato što je ustrojitelj manastira, tu u Judejskoj pustinji, na tlu otačke judejske duhovnosti, na mestima na kojima je hodio i boravio sam Patrijarh Avram, pa veliki proroci poput Ilije, Jezekilja (Đurin termin, umesto ispravnijeg Hezekiel), Danila, Jeremije, Miheja, Zaharije, i drugih; gospodin Sava, jedan od najvećih asketa i isposnika u istoriji hrišćanstva podigao je krajem V veka tu lavru, danas manastir koji vidiš na slici. manastirski oci su autori Jerusalimskog Tipikona, ustrojstva monaškog načina života koji se očuvao u svim ozbiljnim monaškim sredinama u pravoslavnom svetu do današnjeg dana, od Rusije do Japana (na zapad krug), kod nas u Dečanima, Kovilju i Cetinju, u tvojoj materinskoj Makedoniji (iako je tamo monaštvo u dubokoj krizi pošto makedonski monasi nisu za raskol sa srpskom crkvom kao njihove vladike, po političkoj direktivi; njihovi najkvalitetniji monasi beže u Srbiju, Rusiju i na Svetu Goru, složena problematika), na gori Atos i, razume se, na Hilandaru samom. manastir gospodina Save je i originalni autor kanona ikonopisanja, odnosno načina na koji se slikaju pravoslavne ikone, i takođe mnogih liturgičkih pesama, himnografije, koja se očuvava i peva širom pravoslavnog sveta, kroz svog monaha, oca Jovana Damaskina iz VIII stoleća, između ostalog i originalnog autora ikone Presvete Bogorodice Trojeručice.

sve je to okej, ali zašto je to bitno za tebe, post-teistu zatrovanog antisemitskim idejama o zlom jevrejskom bogu, osobenim za Zapadno Hrišćanstvo (očito, Kurija nekako i dalje uspeva da vam valja te ideje iako ste, konkretno vi, Kanađani, eonima već udaljeni od njenog srednjevekovnog mračnjaštva)?

leta gospodnjeg 1229. godine, konjima iz Raške do Budve (inače, gospodin Sava Palestinski je te, 1229. godine, pokrovitelj i zaštitnik Grada Budve?!), od Budve do Dubrovnika barkom, i od Dubrovnika do Svete Zemlje venecijanskom galijom, u oružanoj pratnji srpskih i nemačkih vojnika - Fridrih II je potpisao diplomatski dogovor s ajubidskim vlastima Jerusalima o mirnom preuzimanju uprave nad gradom 1228., a Nemanjići sami su potpisali koju godinu ranije dogovor o savezu s ovim ambicioznim nemačkim vladarom. tako, naredne godine Jerusalim postaje ponovo dosežan, i gospodin Sava srpski koristi to za dugu i dubokosežnu posetu kolevci monoteizma. prema Domentijanu, nakon velikog i dirljivog gostoprimstva u Jerusalimskoj Patrijaršiji, arhiepiskop Sava srpski i patrijarh Atanasije II, poklonoviši se Svetom Grobu Gospodnjem, odlaze pravo u Lavru Mar Saba. tamo se dešava neobičan događaj: veliko igumansko žezlo Gospodina Save Palestinskog, iz V stoleća, pada tri puta pred noge srpskog kaluđera. monasi Lavre, u čudu, dolaze pred skromnog monaha i uviđaju da je on onaj o kojem je govorilo manastirsko proročanstvo, "skromni monah, kraljevskog roda, iz daleke zapadne zemlje i istog imena" kao njihov sveti iguman i zasnivač, Sava. Arhiepiskop srpski, tako, dobija od bratsva Mar Sabe ikonu Presvete Bogorodice Trojeručice, zatim ikonu Bogorodice Mlekopitateljnice, te igumansko žezlo Gospodina Save Palestinskog, svi predmeti su u riznicama Hilandara i Kareje, na poluostrvu Atos, kod Soluna.

no, ono što je još bitnije, to je da je judejska duhovnost kao takva, duhovnost Mojsija, Davida, Ilije, Jovana Baptiste, te Hrista samog, duhovnost jevrejskog Boga nadahnula i ispunila Svetog Savu, prvog arhiepiskopa srpskog, i da je srpska pravoslavna crkva u svojim duhovnim osnovama par excellence postfenomen duhovnosti Jerusalima. to ne zna veliki broj Izraelaca, a Boga mi ni Srba, koliko vidim. to ja radim u svom životu, nastojim da približim ove vrednosti onim ljudima kojima to nešto znači, i koje poklanjanje zlatnom kipu Mamona nije još paralisalo i uništilo im duhovno biće u celosti.



ps. између нас речено, али вама очито не треба блог из Израела-Палестине, пошто ето, Ђоле и ти знате боље. слажем се, зато вам препуштам палицу па вас двојица пишите о Израелу и Палестини.
vera.nolan2 vera.nolan2 11:18 23.08.2015

Re: донт спин

nastojim da približim ove vrednosti onim ljudima kojima to nešto znači, i koje poklonjenje zlatnom kipu Mamona nije još paralisalo i uništilo duhovno biće u celosti.

Samo još jedan prilog da bude jasnije.
Mnoge sam pitala u svom okruženju,
videći u njihovim kućama kopiju čudotvorne ikone presvete Bogorodice Trojeručice, znaju li poreklo ikone, ne ne znaju !!! Sve inače sa zakašnjenjem spoznajemo i saznajemo, posebno suštinu onoga u šta verujemo...
freehand freehand 14:39 23.08.2015

Re: донт спин

vera.nolan2
nastojim da približim ove vrednosti onim ljudima kojima to nešto znači, i koje poklonjenje zlatnom kipu Mamona nije još paralisalo i uništilo duhovno biće u celosti.

Samo još jedan prilog da bude jasnije.
Mnoge sam pitala u svom okruženju,
videći u njihovim kućama kopiju čudotvorne ikone presvete Bogorodice Trojeručice, znaju li poreklo ikone, ne ne znaju !!! Sve inače sa zakašnjenjem spoznajemo i saznajemo, posebno suštinu onoga u šta verujemo...

Ima Pavić bar dve pripovetke o Trojeručici i njenom putu na magarcu.
Opet, što se mamonizma tiče - znaš li, možda, ko ovde tako rado i često pominje ruku koja te hrani i neophodnost da se prikloni jačem?
blogovatelj blogovatelj 16:33 23.08.2015

Re: донт спин

kako ti kažeš, zli jevrejski bog otkrio


Gde i kada sam ja ovo rekao?
Ti čoveče nemaš elementarno razumevanje pročitanog.
Nemam ni vremena ni želje da vodim ovakve razgovore.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:36 22.08.2015

Miksalište, 22. avgust 2015.

ai.machine ai.machine 17:17 22.08.2015

Mašinsko učenje

Kako se zove kad isti čovek kaže dve suprotne stvari u 12 dana?

Vulin tvrdi da Srbija neće graditi centar za migrante - Tanjug | 10. 08. 2015

Vulin: "Tražimo lokaciju za prihvatni centar u Beogradu" - B92 subota, 22.08.2015.

petronijevic001 petronijevic001 13:08 23.08.2015

Re: Mašinsko učenje

tyson


Broj migranata koji odgovara jednom procentu populacije Srbije je možda zbirno do sada prošao kroz Srbiju, ali da su u Srbiji to jednostavno nema veze sa realnošću.




Сви имигранти који су са територије Србије ушли у Шенген зону могу бити враћени у Србију сходно споразуму о реадмисији.То је сигурно пар стотина хиљада имиграната а вероватно и пола милиона, до краја године.Не спекулишу џабе са градњом прихватног центра за 400 000 миграната на територији Србије.

Имигрантска навала траје неклолико месеци, а сваког дана у Србију улази одређени број миграната.

Ако имамо у виду степен улизиштва званичне Србије према Бриселу, сигурно је да ће наше власти дозволити усељавање 500 000 или милион имиграната, да би се додворили ЕУ и Немачкој.
westvleteren westvleteren 13:50 23.08.2015

Re: Mašinsko učenje


Сви имигранти који су са територије Србије ушли у Шенген зону могу бити враћени у Србију сходно споразуму о реадмисији.То је сигурно пар стотина хиљада имиграната а вероватно и пола милиона, до краја године.Не спекулишу џабе са градњом прихватног центра за 400 000 миграната на територији Србије.


Svi imigranti koji su usli na teritoriju Srbije, do iste su dosli preko Sengen zone (Grcke). Srbija nije u obavezi da primi bilo koga od tih 400000 imigranata.
petronijevic001 petronijevic001 15:04 23.08.2015

Re: Mašinsko učenje

westvleteren


Svi imigranti koji su usli na teritoriju Srbije, do iste su dosli preko Sengen zone (Grcke). Srbija nije u obavezi da primi bilo koga od tih 400000 imigranata.


Nisu došli iz Grčke nego iz Makedonije ili Bugarske, koje nisu deo Šengen zone.

Sve je stvar tumačenja, i nema sumnje da će naši "prijatelji" iz EU promutačiti sporazum o readmisiji, tako da će migrante vratiti u Srbiju, a da će naši vlastodržci to oberučke prihvatiti.
ozdrljic ozdrljic 16:35 23.08.2015

Re: Mašinsko učenje

Ако имамо у виду степен улизиштва званичне Србије према Бриселу, сигурно је да ће наше власти дозволити усељавање 500 000 или милион имиграната, да би се додворили ЕУ и Немачкој.

WTF! Ovih dana cesto nesto razmisljam o nasem blogokolezi, TEZE-Predatoru, co'jk se otarasio jedne Dzamahirije tamo u Bosni, kad ono, druga mu se opet stvara, pred kucnim pragom takoreci. Ej zivote...
tyson tyson 17:08 23.08.2015

Re: Mašinsko učenje

Sve je stvar tumačenja, i nema sumnje da će naši "prijatelji" iz EU promutačiti sporazum o readmisiji, tako da će migrante vratiti u Srbiju, a da će naši vlastodržci to oberučke prihvatiti.

U mnogo šta ti, vidim, nemaš sumnju, samo ti malo teže ide potkrepljivanje svojih tvrdnji nekim dokazima.

Mora da je jako zabavno biti toliko uveren u sopstveno mišljenje.


mirelarado mirelarado 19:23 23.08.2015

Re: Mašinsko učenje

tyson
Sve je stvar tumačenja, i nema sumnje da će naši "prijatelji" iz EU promutačiti sporazum o readmisiji, tako da će migrante vratiti u Srbiju, a da će naši vlastodržci to oberučke prihvatiti.

U mnogo šta ti, vidim, nemaš sumnju, samo ti malo teže ide potkrepljivanje svojih tvrdnji nekim dokazima.

Mora da je jako zabavno biti toliko uveren u sopstveno mišljenje.




Да је само мишљење... човек је уверен да је видовит.
b92fmember b92fmember 21:29 23.08.2015

Re: Mašinsko učenje

petronijevic001
westvleteren


Svi imigranti koji su usli na teritoriju Srbije, do iste su dosli preko Sengen zone (Grcke). Srbija nije u obavezi da primi bilo koga od tih 400000 imigranata.


Nisu došli iz Grčke nego iz Makedonije ili Bugarske, koje nisu deo Šengen zone.

Sve je stvar tumačenja, i nema sumnje da će naši "prijatelji" iz EU promutačiti sporazum o readmisiji, tako da će migrante vratiti u Srbiju, a da će naši vlastodržci to oberučke prihvatiti.


E tad treba podici bodljikavu zicu prema madjarskoj.
ai.machine ai.machine 19:16 24.08.2015

Re: Mašinsko učenje

Šta je Filip konkretno uradio za pomoć, osim praznog brbljanja (blabber)? Odveo azilanta kući da nahrani, prespava, okupa? Dao mu svoju shirt & pants da presvuče?

Čitao ovo?
NNN NNN 20:48 24.08.2015

Re: Mašinsko učenje

Kako se zove kad isti čovek kaže dve suprotne stvari u 12 dana?

Vulin tvrdi da Srbija neće graditi centar za migrante - Tanjug | 10. 08. 2015

Vulin: "Tražimo lokaciju za prihvatni centar u Beogradu" - B92 subota, 22.08.2015.


Vulini su u stanju da tvrde dve suprotne stvari u razmaku od 12 sekundi
(zato što su šizofreni čmaroljubivi ludaci).
markomm markomm 12:50 24.08.2015

NE NIJE ME STID-LJUDSKI SUVIŠE LJUDSKI

Nije me stid što sam Srbin,ali me je stid pojedinaca u našoj u drugim državama.Nismo svi sa jugoistoka Evrope isti,i to što se dešava na granici jeste posledica više politike.
Amerika zagovara Grčku da ne vraća dugove Evropi (najviše Nemačkoj),medjutim tu mnogo mesta za manevar nema,ali ni nemogućnosti isplate stranih kreditora.Vlada Grčke prosledjuje punim gasom izbeglice u pravcu ka Nemačkoj jer tako pod patronatom Amerike nastavlja da širi haos u Evropi koji Americi i tek kako odgovara.
Mi se prema izbeglicama odnosimo izuzetno korektno i ljudski,nemamo do sada nijedan zabeležen incident,a i ako ga bude biće isceniran kao i sve velike stvari u svetu što su do sada bile.
Oni su u Srbiju makar prolazno dobrodošli jer su ipak malo pokrenuli privredu i ostavili u našoj državi para po prodavnicama,menjačnicama,transakcijama i hotelima.
markomm markomm 12:57 24.08.2015

Svi smo mi pred svakim krivi

Zna se ko je započeo Arapsko proleće,zna se i ko je pokrenuo i izbeglički egzodus.
Sve nesreće stižu sa dobro poznatih adresa.
Izbeglice su polovinom krenule u beg spontano,a dobar deo je i instruisano uz podršku odredjenih sila.Sve nam dolazi mlado biološki produktivno i ratno sposobno stavništvo muškaraca od 25 do 30 godina (kažem pretežno).Nije to slučajno.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:07 24.08.2015

Srbija kao Sirija!

Od ukupnog broja Srpkinja i Srba na našoj planeti (procena je oko 10,5 miliona), skoro polovina živi izvan matice, preko 4 miliona.

Procene nisu baš 100% tačne, ali ovi podaci govore koliko je Srbija nalik Siriji:

Najbrojnija dijaspora živi u SAD (skoro milion), Nemačkoj (800.000) i Austriji (300.000), a zatim sledi Švajcarska (200.000), Kanada (200.000), Francuska (120.000), Švedska (110.000) i daleka Australija (130.000).
markomm markomm 14:23 24.08.2015

Re: Srbija kao Sirija!

Istina je da je mnogo naših ljudi otišlo iz svoje države,ali i da ni u dijaspori generalno gledano ne žive previše bolje nego ovde sa obzirom da je otišao uglavnom baš ko je morao i zbog toga je sada prinudjen da tamo danas živi kao robot,gradjanin drugog reda,jer nigde nije kao kod kuće.Šteata je što uopšte na bilo kom meridijanu možemo da se poredimo sa odredjenim zemljama ali nažalost ipak postoji materijala za to.Zahvaljijući prirodnoj natalitetnoj disproporciji smo daleko od Sirije i njoj sličnima.Na sreću.Mada je ipak šteta jer postoji osnova za komparacije pre svega zbog mentalnih aspiracija koje se u nekim crtama izmedju nas i njih podudaraju.Odlaze oni,odlazimo i mi iz svoje države jer nam je ovde loše a loše nam je jer delamo nagonski i razmožavamo se kao i oni neumereno sa obzirom na realne mogućnosti pa time generišemo sirotinju i pribegavamo begu u razvijene države gde se lepo živi.Pribegavamo tome i narušavamo kulturnim,racionalnim ljudima živote u Nemačkoj,Austriji i skandinavskim državama.Imamo plate po 50000 dinara,a pravimo porodicu sa po nekoliko dece i posle nam je kriv neko drugi ili treći.Pa tri četvrtine od onih što su banke svojim reklama hipnotisale nije bilo od starta u stanju da vrati ceo kredit i to nas je dovelo dovde.Što bežimo sa sela jer nas je sramota da radimo u bašti i muzemo krave,što nemamo svest o nacionalnoj koheziji.I po tome smo gori od onih sa kojima se u ovom članku poredimo. Navodim da je u Nemačkoj zabeležen najmanji natalitetski rast ili jedan od nižih u Evropi prema poslednjim istraživanjima.Ljudi se bave naukom,proizvodnjom ali zbog manjka radne snage su primorani da primaju migrante samo što se to neće doveka pozdravljati.
svarog svarog 14:35 24.08.2015

Re: Srbija kao Sirija!

Ako sam dobro razumeo, hoćeš da kažeš da ne treba da se kotimo ko zečevi, pardon kao Sirijci, nego kao Nemci?
blogovatelj blogovatelj 15:20 24.08.2015

Re: Srbija kao Sirija!

Kanada (200.000)


U Kanadi nema 200.000 Srba.
Onih koji se izjašnjavaju kao Srbi ima 60.000 i Jugoslovena isto toliko. Jugosloveni su u stvari mešani brakovi iz Bosne u kojima je jedan od supružnika srpske nacionalnosti. Mešoviti brakovi u drugim varijantama se izjašnjavaju kao Bošnjački.
Crnogoraca u Kanadi ima 2.000.
Ovo su cifre od pre deset godina, računaj neko povećanje od tada, ali 200.000 Srba u svakom slučaju nema.
Evo, naterao si me i da vikipedijam. Cifre na Vikipediji su upravo ove o kojima sam pisao uvećane za nekih desetak do dvadeset posto.
Dakle, Srba u Kanadi ima 72.690 a Jugoslovena 65.305. Crnogoraca 1.055.
U ove cifre su uračunate i Srpkinje, Jugoslovenke i Crnogorke.
angie01 angie01 16:40 24.08.2015

,

KARTA DIJASPORE
U dijaspori, procene su, ima oko 2.500.000 Srba u 90 država sveta. Najviše ih živi u SAD, oko 560.000, u Nemačkoj 400.000 Srba, Australiji 200.000, Austriji 190.000 i Kanadi 180.000 ljudi. Srpske zajednice postoje u Hrvatskoj 150.000, Francuskoj 140.000, Švajcarskoj 130.000, Švedskoj 70.000, Velikoj Britaniji 55.000, Sloveniji 50.000, Makedoniji 39.000, Rusiji 30.000, Rumuniji 28.000, Norveškoj 20.000, Italiji 15.000, Holandiji 10.000, Belgiji 9.000, Mađarskoj 8.500, Češkoj 4.000, Slovačkoj 2.500, Brazilu i Argentini po 1.500.
blogovatelj blogovatelj 16:52 24.08.2015

Re: ,

Kanadi 180.000 ljudi.


Ja stavio cifre sa zvaničnog kanadskog popisa iz 2006, ali sam zaboravio da ti bolje znaš i od kanadskih popisivača.

Klik na link
angie01 angie01 18:30 24.08.2015

Re: ,


Ja stavio cifre sa zvaničnog kanadskog popisa iz 2006,


sta god da si stavio- nije tacno,...jos te godine se broj kretao oko 150 000 i vise,... to je mogao da ti kaze svaki nas iseljenik tamo....al, nije ni vazno, vise puta si pokazao, kako ti uopste ne kapiras gde zivis.
ai.machine ai.machine 19:05 24.08.2015

Re: ,

angie01
KARTA DIJASPORE
U dijaspori, procene su, ima oko 2.500.000 Srba u 90 država sveta. Najviše ih živi u SAD, oko 560.000, u Nemačkoj 400.000 Srba, Australiji 200.000, Austriji 190.000 i Kanadi 180.000 ljudi. Srpske zajednice postoje u Hrvatskoj 150.000, Francuskoj 140.000, Švajcarskoj 130.000, Švedskoj 70.000, Velikoj Britaniji 55.000, Sloveniji 50.000, Makedoniji 39.000, Rusiji 30.000, Rumuniji 28.000, Norveškoj 20.000, Italiji 15.000, Holandiji 10.000, Belgiji 9.000, Mađarskoj 8.500, Češkoj 4.000, Slovačkoj 2.500, Brazilu i Argentini po 1.500.


Source of data is?
blogovatelj blogovatelj 23:59 24.08.2015

Re: ,

Source of data is?


Ne treba njoj izvor podataka, ona je vidovita. Zna. Zna sve.
angie01 angie01 14:18 25.08.2015

Re: ,

Source of data is?


proguglaj malo, ima na netu mnogo vise podataka i objasnjenja od ovoga sto sam kopirala, nemoj da te loze tupavci sa pogresnim podacima, koji valjda treba da potvrde njihovu izuzetnost, sta li....u Kanadi postoji stara i nova imigracija, gde ova nova opet moze da se podeli po nekim talasima kada si najvise odlazili, pri tome, sto se Srba tice, neka klasifikacija medju ovim novim- stari su otisli posle drugog sv. rata- mahom,...i jos uvek su u fazonu cetnici/partizani,...-moze da se napravi u smislu, da je mnogo njih u Kanadu otislo sa prostora bivse Yu, gde je vladao rat, kao refjudziz, dok su kao lendid imigranti odlazili sa prostora gde nije bilo rata, te su i uslovi bili drugaciji za dobijanje dozvola za ulazke za ove dve varijante.
blogovatelj blogovatelj 17:41 25.08.2015

Re: ,

nemoj da te loze tupavci sa pogresnim podacima


Prva rečenica sa linka koji sam postavio.

Given here are the ethnic origins of Canadian residents (citizens, landed immigrants, and non-citizen temporary residents) as recorded by them on their 2006 census form.


Dokle ćeš u blogojavnosti da se ponosiš svojim intelektom ovce?
Šta je pogrešno u onome što sam ja napisao? I na osnovu čega potvrđuješ tačnost onoga što si ti napisala? Lepo te čovek pitao, ali ti baš želiš da svi znamo da si ovca.
Ako ne znaš engleski, mogu i da ti prevedem šta piše.
predatortz predatortz 17:40 24.08.2015

Nije me stid

Ali imam osećaj mučnine u stomaku, dok gledam sve one ljude, žene, decu...
Ja bih to potrpao u vozove, autobuse, dao im sendviče, vodu, sokove i probio onu mađarsku žicu, pa taman nikad EU ne video! Čini mi se, nema tamo šta ni da tražimo.
Tako bih njima pomogao, a sebi dušu spasao.
No, to je moja pamet!
Često preka i plitka...
ai.machine ai.machine 19:03 24.08.2015

Re: Nije me stid

predatortz


This sounds as the best solution, IMHO.
freehand freehand 21:56 24.08.2015

Re: Nije me stid

predatortz
Ali imam osećaj mučnine u stomaku, dok gledam sve one ljude, žene, decu...
Ja bih to potrpao u vozove, autobuse, dao im sendviče, vodu, sokove i probio onu mađarsku žicu, pa taman nikad EU ne video! Čini mi se, nema tamo šta ni da tražimo.
Tako bih njima pomogao, a sebi dušu spasao.
No, to je moja pamet!
Često preka i plitka...

A šta te, u stvari, muči?
Ti u NATO, oni u NATO - sve će to na svoje da dođe.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:58 24.08.2015

Re: Nije me stid

Ja bih to potrpao u vozove, autobuse, dao im sendviče, vodu, sokove i probio onu mađarsku žicu,


Ima Srbija granica sa EU i mimo mađarskih, i onih bez žice, hrvatska npr, možda ih odvesti tamo?
Stvarno, što niko ne ili skoro niko od migranata ne ide u Hrvatsku?

Bojim se da po malo naivno gledamo na sve ovo, negde se zaratilo i odjednom krenuo stampedo.
I do sad je bilo ratovanja i jada, ali ovoliki stampedo se valjda prvi put dešava.
Sličan mini stampedo je krenuo proletos sa Kosova.
Objašnjavaše ga besparicom, besperspektivnošću, bedom i sirotinjom, ali kako iznenada krete iznenada i stade.
Da li se to na Kosovu naprasno promeniše prilike, ili neko ima načina da time upravlja?
predatortz predatortz 22:12 24.08.2015

Re: Nije me stid


Ima Srbija granica sa EU i mimo mađarskih, i onih bez žice, hrvatska npr, možda ih odvesti tamo?


Zajebato, mora preko vode! Inače, odlična ideja. Sam sam je par puta pominjao.

Bojim se da po malo naivno gledamo na sve ovo, negde se zaratilo i odjednom krenuo stampedo.
I do sad je bilo ratovanja i jada, ali ovoliki stampedo se valjda prvi put dešava.


Bojim se da se stampedo ovde ne zaustavi. Zbog toga bih ja to, dok je 'vruće' i slao tamo gde ljudi hoće da idu.

predatortz predatortz 22:12 24.08.2015

Re: Nije me stid


A šta te, u stvari, muči?


Želudac. Sezona, valjda...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:17 24.08.2015

Re: Nije me stid

Stvarno, što niko ne ili skoro niko od migranata ne ide u Hrvatsku?


Hrvatska nije jos uvek u sengenskom rezimu, tako da im opet treba prelazak jos jedne granice. Mislim da je to objasnjenje (bas kao i u slucaju Rumunije), mada nije iskljuceno da krenu i tim pravcima, znas ono kad pregradis potok a on krene da se razliva okolo :)

No ovo:


ili neko ima načina da time upravlja?


mene isto kopka. Cak se i notorni ultraevropljanin Bosko Jaksic pre neki dan oglasio sa tim nedoumicama.
freehand freehand 22:18 24.08.2015

Re: Nije me stid

Bojim se da se stampedo ovde ne zaustavi. Zbog toga bih ja to, dok je 'vruće' i slao tamo gde ljudi hoće da idu.

Nemaš šta ti da ih šalješ. Ovo je tranzitno područje. Dođu, ako mogu da se okrepe i odmore to učine, hvataju prevoz i pale dalje na najbrži mogući način. Ne znam šta tu vidiš kao sporno?
Mada, ima intelektualaca i patriota koji su zabrinuti za narod i zemlju.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:19 24.08.2015

Re: Nije me stid

Zajebato, mora preko vode! Inače, odlična ideja. Sam sam je par puta pominjao.


pa ne mora ako ides kroz Srem.
predatortz predatortz 22:22 24.08.2015

Re: Nije me stid

Nemaš šta ti da ih šalješ.


Njihov cilj je što brži prelazak.

Dođu, ako mogu da se okrepe i odmore to učine, hvataju prevoz i pale dalje prvim prevozom. Ne znam šta tu vidiš kao sporno?


Ništa sporno. Ja bi im pomogao da svoj put što brže pređu. Mislim da bi i oni to doživeli kao veliku pomoć.

Mada, ima intelektualaca i patriota koji su zabrinuti za narod i zemlju.

Ima.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:24 24.08.2015

Re: Nije me stid

freehand
Bojim se da se stampedo ovde ne zaustavi. Zbog toga bih ja to, dok je 'vruće' i slao tamo gde ljudi hoće da idu.

Nemaš šta ti da ih šalješ. Ovo je tranzitno područje. Dođu, ako mogu da se okrepe i odmore to učine, hvataju prevoz i pale dalje na najbrži mogući način. Ne znam šta tu vidiš kao sporno?
Mada, ima intelektualaca i patriota koji su zabrinuti za narod i zemlju.



ko se poslednji smeje najsladje se smeje.

doduse, ako mu tada uopste bude bilo do smeha.
freehand freehand 22:28 24.08.2015

Re: Nije me stid

predatortz
Nemaš šta ti da ih šalješ.


Njihov cilj je što brži prelazak.

Dođu, ako mogu da se okrepe i odmore to učine, hvataju prevoz i pale dalje prvim prevozom. Ne znam šta tu vidiš kao sporno?


Ništa sporno. Ja bi im pomogao da svoj put što brže pređu. Mislim da bi i oni to doživeli kao veliku pomoć.

Mada, ima intelektualaca i patriota koji su zabrinuti za narod i zemlju.

Ima.

Onda se sve slažemo.
Budemo ljudi iako smo Srbi, a nema razloga da ih požurujemo više no što oni to sami čine. To je sasvim dovoljno brzo.

Inače, ja ne vidim način da ih se ovde zadrži više od nekoliko hiljada do par desetina hiljada. ne može, naime, da postoji čep na severu ako ne postoji na jugu. Niti postoji način da iko nesrećne ljude vraća iz zemalja zapadne Evrope u Srbiju. To je bajka za plašenje dece.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:31 24.08.2015

Re: Nije me stid

ne može, naime, da postoji čep na severu ako ne postoji na jugu.


mozes li ovo detaljnije da objasnis, bezi mi negde logicki sled.
predatortz predatortz 22:33 24.08.2015

Re: Nije me stid

Inače, ja ne vidim način da ih se ovde zadrži više od nekoliko hiljada do par desetina hiljada. ne može, naime, da postoji čep na severu ako ne postoji na jugu. Niti postoji način da iko nesrećne ljude vraća iz zemalja zapadne Evrope u Srbiju. To je bajka za plašenje dece.


Ja se bojim naših bizgova. Evropa kupuje vreme, čini mi se da je i sama nespremna za ovo. Treba joj 'privremeni' sabirni centar. Srbija je idealna za to, a naša vlast dovoljno podanička da to i prihvati.

Nemam nikakve argumente da potkrepim svoju bojazan, samo tako razmišljam...
freehand freehand 22:36 24.08.2015

Re: Nije me stid

vrabac_u_steni
ne može, naime, da postoji čep na severu ako ne postoji na jugu.


mozes li ovo detaljnije da objasnis, bezi mi negde logicki sled.

Ne vidim način da bilo ko napravi čep na severu - dakle Mađarska-Hrvatska za prolaz/priliv migranata a da u isto vreme ne napravi čep na jugu, u Grčkoj i Makedoniji. Da migrante pušta u Srbiju i tu ih zadržava? besmisleno iz mnoštva razloga. Bezbednosnog, ekonomskog, političkog.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:36 24.08.2015

Re: Nije me stid

Ja se bojim naših bizgova. Evropa kupuje vreme, čini mi se da je i sama nespremna za ovo. Treba joj 'privremeni' sabirni centar. Srbija je idealna za to, a naša vlast dovoljno podanička da to i prihvati.


pa da, otprilike tako. smestiti stvari u "polje tudjeg problema".
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:38 24.08.2015

Re: Nije me stid

mene isto kopka. Cak se i notorni ultraevropljanin Bosko Jaksic pre neki dan oglasio sa tim nedoumicama.


Ne liči mi na spontano.
Ne liči mi ni na to da su ovi nesretnici u nekakvom dilu sa tim upravljačima, pre da su i oni njihovo sredstvo.

A to onda otvara nove dileme, zašto, dokle?
U svakom slučaju, humanost jeste lepa stvar, ali Srbi imaju poslovicu, što u kući treba ni u crkvu se ne daje.
Lepo je biti human i darežljiv, ali najpre se svoja kuća mora paziti.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:39 24.08.2015

Re: Nije me stid

freehand
vrabac_u_steni
ne može, naime, da postoji čep na severu ako ne postoji na jugu.


mozes li ovo detaljnije da objasnis, bezi mi negde logicki sled.

Ne vidim način da bilo ko napravi čep na severu - dakle Mađarska-Hrvatska za prolaz/priliv migranata a da u isto vreme ne napravi čep na jugu, u Grčkoj i Makedoniji. Da migrante pušta u Srbiju i tu ih zadržava? besmisleno iz mnoštva razloga. Bezbednosnog, ekonomskog, političkog.


pa ne samo u Srbiji, na primer postavis granicu gde se trenutno pravi.
mali problem je trenutno samo Grcka koja je, eh sasvim slucajno, u Sngenu. no i to se da resiti, ionako ti Grci samo prave sranja.
predatortz predatortz 22:41 24.08.2015

Re: Nije me stid

mali problem je trenutno samo Grcka koja je, eh sasvim slucajno, u Sngenu. no i to se da resiti, ionako ti Grci samo prave sranja.


Sečeš prst, da ne sečeš ruku. Otprilike, tako nekako...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:42 24.08.2015

Re: Nije me stid

hoochie coochie man
mene isto kopka. Cak se i notorni ultraevropljanin Bosko Jaksic pre neki dan oglasio sa tim nedoumicama.


Ne liči mi na spontano.
Ne liči mi ni na to da su ovi nesretnici u nekakvom dilu sa tim upravljačima, pre da su i oni njihovo sredstvo.

A to onda otvara nove dileme, zašto, dokle?
U svakom slučaju, humanost jeste lepa stvar, ali Srbi imaju poslovicu, što u kući treba ni u crkvu se ne daje.
Lepo je biti human i darežljiv, ali najpre se svoja kuća mora paziti.


pa izgleda da se cela operacija odigrava i pokrenuta je u Turskoj, ne bas spontano.
pri tome ne zelim da kazem da su turske vlasti mastermajnd koji stoji iza cele te price.
freehand freehand 22:46 24.08.2015

Re: Nije me stid

predatortz
mali problem je trenutno samo Grcka koja je, eh sasvim slucajno, u Sngenu. no i to se da resiti, ionako ti Grci samo prave sranja.


Sečeš prst, da ne sečeš ruku. Otprilike, tako nekako...

Ma ne smeju oni ovde ekspres lonac da prave. meni liči da će se praviti kvote i da će i Srbija, kao kandidat, dobiti svojih 10 ili možda čak 20 hiljada i to u periodu od godinu-dve. Jednostavno ova zemlja nije u stanju da apsorbuje ni toliko - ni ekonomski, ni kulturološki, ni politički. Ostalo će nekako da progutaju.
A priliv će morati da zaustavljaju na izvoru, i to će činiti.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana