Istorija| Planeta| Reč i slika| Sport

9045

jedi-knight RSS / 29.08.2015. u 13:50
388f0a14a27c6526800f6a7067007bdb_r900x493.JPEG
 
 
Svaka čast i Boltu i ostalima. Svaka čast Španovićki.
Ešton Iton napravio je istorijski uspeh. Postao je svetski šampion u desetoboju oborivši pritom sopstveni svetski rekord. Rezultati koje je ovaj momak morao da ostvari graniče se sa nemogućim:
 
100m   10.23, rezultat za polufinale na ovom istom takmičenju
skok u  dalj   7.88m, falilo bi mu 10cm za finale
bacanje kugle 14.52m
skok u vis   2.01m
400m  45.00, sedmo mesto u finalu na 400m
110m(pr.)  13.69s, rezultat za polufinale 
bacanje diska  43.34m
skok motkom  5.20m
bacanje koplja   63.63m
1500m  4:17.52 
 
Ukupno 9045 bodova i novi svetski rekord.
 
Da bi se ostvario ovakav rezultat, potrebno je biti od čelika. Potrebno je ostvariti rezultate koji spadaju u domen krajnjih ljudskih mogućnosti i to u deset atletskih disciplina. Potrebno je biti najbolji sportista na planeti. 
 
Kapa dole 


Komentari (43)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

emsiemsi emsiemsi 15:04 29.08.2015

Браво !

Свака му част !
jedi-knight jedi-knight 16:27 29.08.2015

Re: Браво !

Браво !
Свака му част !


Neverovatno postignuće.
Ako bi mogli da pravimo analogiju, bilo bi kao da Nole osvoji masters, da gol u finalu Lige sampiona igrajuci za Celzi i bude u prvoj petorci reprezentacije Srbije na prvenstvu Evrope...
anonymous anonymous 16:57 29.08.2015

Re: Браво !

emsiemsi
Свака му част !



Da bi se ostvario ovakav rezultat, potrebno je biti od čelika. Potrebno je ostvariti rezultate koji spadaju u domen krajnjih ljudskih mogućnosti i to u deset atletskih disciplina. Potrebno je biti najbolji sportista na planeti. 


Kapa dole 



Da, .... kapa dole....


Ali ne treba zaboraviti sve žrtve koje su pri tom podnete....

....da bi se mi divili......nečiji biznis ostvarivao profit....

..... a ljudsko biće pretvorilo u mašinu za skupljanje trofeja....

jedi-knight jedi-knight 17:06 29.08.2015

Re: Браво !

Da, .... kapa dole....


Ali ne treba zaboraviti sve žrtve koje su pri tom podnete....

....da bi se mi divili......nečiji biznis ostvarivao profit....

..... a ljudsko biće pretvorilo u mašinu za skupljanje trofeja....


Ne treba. A šta treba? Da život stane?
Najmanja je šteta što se ljudsko biće pretvorilo u mašinu za osvajanje trofeja. Mene brinu neke druge transformacije.
michiganac michiganac 20:24 29.08.2015

Re: Браво !

Imo, decko je savrsen atletski primjerak.. savrsene proporcije, savrsena gradja!

Potpuna sport. elegancija u svim pokretima.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:16 30.08.2015

Re: Браво !

igrajuci za Celzi

igrajući za Liverpul. ovo ostalo je ok.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:17 31.08.2015

Re: Браво !

Kad smo kod Premijer lige, West ham razbije Liverpool i Arsenal u gostima...a kod kuće izduva od Leicestera i Bournemoutha - šta ti je engleski fudbal!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 09:07 03.09.2015

Re: Браво !

šta ti je engleski fudbal!

G.Cross G.Cross 16:33 29.08.2015

Daley Thompson

Daley Thompson, za mene najveci ikada.

A evo i jedan screenshot, mozda ti se poveca broj komentara


jedi-knight jedi-knight 16:41 29.08.2015

Re: Daley Thompson

Daley Thompson
Daley Thompson, za mene najveci ikada.

A evo i jedan screenshot, mozda ti se poveca broj komentara


Dejli je bio pravi superstar. Malo je poznato da se uspesno takmicio u veslanju, ali i da je igrao fudbal i to profesionalno. Po zavrsetku karijere bio je fitnes trener u FC Vimbldon i FC Luton.
On je, za razliku od Itona, imao velikog konkurenta u Jirgenu Hingsenu. Desavalo se da u istoj godini obojica obore svetski rekord.


NNN NNN 17:25 29.08.2015

Re: Daley Thompson

Da pomenemo onda i Romana Šebrlea - prvog čoveka koji je probio granicu od 9 hiljada poena u desetoboju (interesantno da mu je najveći konkurant bio zemljak Dvoržak!)
jedi-knight jedi-knight 17:38 29.08.2015

Re: Daley Thompson

Re: Daley Thompson
Da pomenemo onda i Romana Šebrlea - prvog čoveka koji je probio granicu od 9 hiljada poena u desetoboju (interesantno da mu je najveći konkurant bio zemljak Dvoržak!)


Šebrle je možda "univerzalniji" od Itona. Njegova nesreća je što je u disciplinama koje donose mnogo bodova, kao što su 100m i 400m, imao relativno skromne rezultate ( 10.64 i 47.76 ). Sa druge strane, bio je fantastičan u skakačkim disciplinama: 8.11m u skoku u dalj, 2.15m u skoku u vis. I u bacanjima je bio bolji nego Iton. Koplje preko 70m, disk 50m, kugla skoro 17m.
NNN NNN 17:31 29.08.2015

Dopuna

Svaka čast i Boltu i ostalima. Svaka čast Španovićki.
Ešton Iton napravio je istorijski uspeh.

Zaboravio si da pomeneš i Duška Koraća koji je obeležio i ovo svetsko prvenstvo (za one koji su pratili na RTS-u)
jedi-knight jedi-knight 17:40 29.08.2015

Re: Dopuna

Zaboravio si da pomeneš i Duška Koraća koji je obeležio i ovo svetsko prvenstvo (za one koji su pratili na RTS-u)


Išinbajevu preboleti neće
vcucko vcucko 19:53 29.08.2015

Re: Dopuna

jedi-knight
Zaboravio si da pomeneš i Duška Koraća koji je obeležio i ovo svetsko prvenstvo (za one koji su pratili na RTS-u)


Išinbajevu preboleti neće


Predlažem da se pomogne čoveku. Mislim, Koraću.

Kao tipičan srpski rusofil, o Rusiji znam sve sem ruskog (natucam ponešto). Zato apelujem na nekog Sirana koji dobro zna jezik, da se sastavi portfolio, ali komplet: poštovana Jelena, vi ste sjajni i sve po redu, ali što ima ovde jedan sportski novinar, u godinama ali držeći, crče za vama. Pa dodati sve one legendarne komentare iz prenosa i tako to. Pa sve na Fan page. Ne znam situaciju, ali možda se žena i zaintrigira, možda se sažali (sve je moguće) pa i dođe.

Koliko znam, ovde ima i medijskih delatnika, ima tu i materijala za neki reality, ne znam, sve za ljubav, tako nešto.

Inače, gledam rezultate ovog Itona, lik bi bio prvak Srbije i Ex-YU u većini disciplina
docsumann docsumann 20:24 29.08.2015

Re: Dopuna

NNN
Svaka čast i Boltu i ostalima. Svaka čast Španovićki.
Ešton Iton napravio je istorijski uspeh.

Zaboravio si da pomeneš i Duška Koraća koji je obeležio i ovo svetsko prvenstvo (za one koji su pratili na RTS-u)


neprocjenjivo, naročito ono sirotinjsko jamajčanasko povrće koje je pobijedilo framaciju
emsiemsi emsiemsi 20:40 29.08.2015

Re: Dopuna

docsumann
NNN
Svaka čast i Boltu i ostalima. Svaka čast Španovićki.
Ešton Iton napravio je istorijski uspeh.

Zaboravio si da pomeneš i Duška Koraća koji je obeležio i ovo svetsko prvenstvo (za one koji su pratili na RTS-u)


neprocjenjivo, naročito ono sirotinjsko jamajčanasko povrće koje je pobijedilo framaciju

Ееее, чекај, чекај !
Кораћ, у ствари, мисли да се Болт не дрогира !?
Успут --- ја мислим да се они сви дрогирају.
docsumann docsumann 20:42 29.08.2015

Re: Dopuna

emsiemsi
docsumann
NNN
Svaka čast i Boltu i ostalima. Svaka čast Španovićki.
Ešton Iton napravio je istorijski uspeh.

Zaboravio si da pomeneš i Duška Koraća koji je obeležio i ovo svetsko prvenstvo (za one koji su pratili na RTS-u)


neprocjenjivo, naročito ono sirotinjsko jamajčanasko povrće koje je pobijedilo framaciju

Ееее, чекај, чекај !
Кораћ, у ствари, мисли да се Болт не дрогира !?


tebra, to što Korać misli ne može se ispisati standardnom tipografijom.
docsumann docsumann 20:49 29.08.2015

Re: Dopuna

Успут --- ја мислим да се они сви дрогирају.



tek sad vidjeh ovaj edit.

već sam ranije na blogu iznosio mišljenje da vrhuunski sport treba osloboditi doping kontrole u današnjem obliku, i akcenat staviti samo na kontrolu zdravlja takmičara.
pred njima se ionako stavljaju nenormalni ciljevi i organizam im se izlaže nehumanim opterećenjima, da bi se sve to moglo izgurat na suvo.

današnji sistem borbe protiv dopinga u sportu, u kome se prevre otkrivaju s vremenskim kašnjenjem od par decenija, totalno obesmišljava samu podijelu medalja.

a još je veće licemerje i dalje priznavati neke rekorde za koje niko ne sumnja da su postignuti na hevi dozama, Marita Koh, Kratokrilova ...
michiganac michiganac 20:52 29.08.2015

Re: Dopuna

Dusko aka 'brzi od svjetla kamere' Korac! Zavrnuo je i Bolta!

Mislem da bi bilo elegantnije rjesenje prekomandovati ga na neku lokal radio-stanicu iza Niodaklevaca.


A evo veceras citam komentare pojedinih da ga je (isto cuveni valjda) Denda u potpunosti nadmasio u prenosu iz BL.. (nazalost, ili bolje: na srecu nisam ispratio javni sporcki servis evropejske Srbije)

Vec Sarenac izgleda mi tu kao teska anomalija.
vcucko vcucko 21:09 29.08.2015

Re: Dopuna

docsumann
Успут --- ја мислим да се они сви дрогирају.



tek sad vidjeh ovaj edit.

već sam ranije na blogu iznosio mišljenje da vrhuunski sport treba osloboditi doping kontrole u današnjem obliku, i akcenat staviti samo na kontrolu zdravlja takmičara.
pred njima se ionako stavljaju nenormalni ciljevi i organizam im se izlaže nehumanim opterećenjima, da bi se sve to moglo izgurat na suvo.

današnji sistem borbe protiv dopinga u sportu, u kome se prevre otkrivaju s vremenskim kašnjenjem od par decenija, totalno obesmišljava samu podijelu medalja.

a još je veće licemerje i dalje priznavati neke rekorde za koje niko ne sumnja da su postignuti na hevi dozama, Marita Koh, Kratokrilova ...


Meni prva asocijacija Jackie Joyner Kersee, al' dobro. U stvari, nije dobro. Kad se pomene doping svi viku na Sojuz i DDR, a takve kao ona su valjda Triumph des Willens, šta li. Znam da više nije živa, ali ozbiljno. Ili onaj talijanski dottore što je radio sa kiseonikom u krvi (tako nešto), pa je Pietro Mennea u trideset i nekoj kao eksplodirao, obarao rekord na 200 metara. Da se zadržimo na atletici i ne pominjemo španski sportski bum sa loptom i bez nje.

Uostalom, zašto im pod mus kontrolisati zdravlje, pa imaju punoletni ljudi pravo ako hoće da žive kao lavovi jedan dan. Njihov izbor. To je samo stadijum u razvoju do Jonathan-a i rollerball-a, a dopinga i mutljavine je bilo samo toliko i na antičkim igrama.
docsumann docsumann 21:23 29.08.2015

Re: Dopuna

Meni prva asocijacija Jackie Joyner Kersee, al' dobro.


da, zaboravih na nju.

mislim de je kontrola zdravlja nužna, upravo da bi se povukla kakva-takva granica između uzimanja svega i svačega (i bez bilo kakvog ograničenja) i kontrolisanog dopinga.
ipak su u igri i takmičari koji bi da žive i nakon sportske karijere.
takođe doping tipa anaboličnih steroida može imati efekat samo do određene količine, sve preko je bezrazložno provociranje infarkta, ili oštećenje bubrega, jetre.
ovako možeš imati i česte smrtne slučajeve na samom takmičenju pri ekstremnom opterećenju (maraton, dizanje tegova ...)
jedi-knight jedi-knight 22:10 29.08.2015

Re: Dopuna

Inače, gledam rezultate ovog Itona, lik bi bio prvak Srbije i Ex-YU u većini disciplina


Od raspada Juge ne pratim šta se dešava u atletici, ali znam da bi bio rekorder Srbije na 100m, 400m, mozda 110m pr.. Sa svojim najboljim rezultatom u skoku u dalj bi bio ubedljivo sampion, kao i u skoku motkom.
Manje više bi slična situacija bila i u ostalim bivšim republikama.
jedi-knight jedi-knight 22:14 29.08.2015

Re: Dopuna

Ееее, чекај, чекај !
Кораћ, у ствари, мисли да се Болт не дрогира !?
Успут --- ја мислим да се они сви дрогирају.


Pa sad...on je sa Jamajke...vutra, rege, jaman, sunkam... tu i tamo malo duvne.

A što se tiče hemije, tu nema nevinih na tom nivou.
jedi-knight jedi-knight 22:26 29.08.2015

Re: Dopuna

već sam ranije na blogu iznosio mišljenje da vrhuunski sport treba osloboditi doping kontrole u današnjem obliku, i akcenat staviti samo na kontrolu zdravlja takmičara.


Ili da postave jasna pravila šta je u stvari doping.
Do pre nekoliko godina kofein je bio na listi zabranjenih supstanci, kao i kreatin...
Do pre desetak godina jedna konzerva red bula sa 40mg kofeina, bila bi doping.
Efedrin je doping, kada se uzima čist, ali danas pseudo efedrin imamo u skoro svakom prašku za grip ili kapima za nos i sportista može greškom da strada. Nema jasne granice.
Kreatin je bio zabranjen tokom devedesetih, danas ga piju i rekreativci.
itd
jedi-knight jedi-knight 22:31 29.08.2015

Re: Dopuna

a još je veće licemerje i dalje priznavati neke rekorde za koje niko ne sumnja da su postignuti na hevi dozama, Marita Koh, Kratokrilova ...


...Karl Luis...

Bio sam, pre desetak godina, na seminaru koji je držao "ozloglašeni" Čarli Frencis bogdamudušuprosti. Njegovi atletičari, od Bena Džonsona do Merion Džons, obarali su svetske rekorde 39 puta. Svedočio je na sudu, kako je sam govorio, da posvedoči pred svetom sa koliko je malim dozama pravio fantastične rezultate. Ostali treneri su davali i po 3-4 puta veće doze. Napisao je i knjigu "Doručak šampiona", upravo da bi obelodanio i demistifikovao sve u vezi sa dopingom u atletici.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:57 30.08.2015

Re: Dopuna

Морам признати да нестрпљиво чекам блог о спортској исхрани.
NNN NNN 10:30 30.08.2015

Re: Dopuna

Jackie Joyner Kersee

Meni je ona uvek bila ok
(sjajna sedmobojka, skakačica u dalj (neuporedivo bolja od svih današnjih) + 200 metara),
iako je bila zaova (valjda) Frorens Grifit Džojner koja je jadna sigurno bila našpricana do ušiju.
Sećam se kada sam zakasnio u školu samo da bih odgledao finale na 200m u Seulu (kada je postavljena aktuelani WR), a mislim da je i u polufinalu bila oborila WR
inače ova sada Holanđanka je fenomenalna na 200m
emsiemsi emsiemsi 10:58 30.08.2015

Re: Dopuna

NNN

...
inače ova sada Holanđanka je fenomenalna na 200m

... а и не дрогира се баш 100 % интензитетом, него само 98 %.
docsumann docsumann 11:24 30.08.2015

Re: Dopuna

emsiemsi
NNN

...
inače ova sada Holanđanka je fenomenalna na 200m

... а и не дрогира се баш 100 % интензитетом, него само 98 %.


ajde čarli, leba ti, objasni u čemu je suštinska razlika između onih sportista koji pokušavaju da unaprijede svoje mogućnosti u tračanju, plivanju, skakanju, i onih koji to isto rade sa svojom fizičkom snagom?
emsiemsi emsiemsi 11:56 30.08.2015

Re: Dopuna

docsumann
emsiemsi
NNN

...
inače ova sada Holanđanka je fenomenalna na 200m

... а и не дрогира се баш 100 % интензитетом, него само 98 %.


ajde čarli, leba ti, objasni u čemu je suštinska razlika između onih sportista koji pokušavaju da unaprijede svoje mogućnosti u tračanju, plivanju, skakanju, i onih koji to sa svojom fizičkom snagom?

Мислиш, оних "будалетина" (да се благо изразим) које ти на сваком блогу убацујеш у било ком контексту !? (оне што једва да личе на људе).
Ако на те мислиш, а не видиш разлику (пошто не делује да си глуп човек), онда мислим да имаш неки баг. (јер паметан човек, понављам --- ти ми не делујеш глупо --- мора да види разлику).
docsumann docsumann 12:23 30.08.2015

Re: Dopuna

emsiemsi
docsumann
emsiemsi
NNN

...
inače ova sada Holanđanka je fenomenalna na 200m

... а и не дрогира се баш 100 % интензитетом, него само 98 %.


ajde čarli, leba ti, objasni u čemu je suštinska razlika između onih sportista koji pokušavaju da unaprijede svoje mogućnosti u tračanju, plivanju, skakanju, i onih koji to sa svojom fizičkom snagom?

Мислиш, оних "будалетина" (да се благо изразим) које ти на сваком блогу убацујеш у било ком контексту !? (оне што једва да личе на људе).
Ако на те мислиш, а не видиш разлику (пошто не делује да си глуп човек), онда мислим да имаш неки баг. (јер паметан човек, понављам --- ти ми не делујеш глупо --- мора да види разлику).


batali ti te "ideološke" podjele na glupe i neglupe, i odgovori na jedno prosto pitanje - u čemu je suštinska razlika razvijanja određenih bazičnih tjelesnih sposobnosti?
brzina, skočnost, snaga, u čemu je principijelna razlika?

a one "budaletine", uopšte ne pripadaju istom miljeu, no, o tome ti džedaj može više reći, pošto bodibilding, powerlifting i strongman takmičenja, imaju međusobno sličnosti taman koliko i trčanje, rukomet, i ragbi.

inače, mentalni bag je jako relativna i subjektivna stvar. takoreći iskrivljenje u oku posmatrača. ne bih ga ja baš toliko potencirao. neke riječi naprosto funkcionišu kao bumerang.


P.S. i bajtheusput, kontekst u kome ih ubacujem je uvijek jasano prisutan.
jedi-knight jedi-knight 12:52 30.08.2015

Re: Dopuna

brzina, skočnost, snaga, u čemu je principijelna razlika?


Principijelno su različita svojstva, suštinski jedno te isto. Sprint, dakle brzina trčanja, je u stvari SNAGA, tj sposobnosti da se na nekom putu ( u kretanju ), deluje mišićnom silom ( dakle mehanički rad. sila puta predjeni put ) za neko vreme. Što je vreme kraće, dakle što je kretanje ( trčanje ) brže, snaga je veća - potrebna je veća snaga da bi se izvršio veći rad za isto vreme ( skok ) ili isti rad za kraće vreme ( sprint ).

Obaranje rekorda u benču je isto što i obaranje rekorda u skoku u vis, samo što benč nije olimpijska disciplina, a to je stvar dogovora, jel da. Lični afiniteti su druga stvar. Meni je, recimo, boks besmislen.

Ako posmatramo sportski trening čisto filozifski, ja lično smatram da svaka vežba koja narušava integritet tela, bilo u anatomskom ili fiziološkom ( dakle funkcionalnom ), bilo u psihološkom, sociološkom, pedagoškom smislu, ne pripada sportskom treningu niti fizičkoj kulturi uopšte. Ukoliko neko stavi zdravlje ( da, i mentalno zdravlje ) na kocku zbog rezultata, odstupa od same pretpostavke glavnog cilja sportskog treninga, a to je da unapredi, ne da unazadi. Dakle, prvo zdravlje, pa tek onda veština i rezultat. Ali to je samo moj stav, dakle jedan od mogućih stavova.

Bodibilding, kao što moj dragi blogodrug Docs zna, ne smatram nikakvim sportom, pre nekim društvenim pokretom koji suštinu svoga bića predstavlja kroz abnormalno hipertofirano telo.
docsumann docsumann 12:56 30.08.2015

Re: Dopuna

Obaranje rekorda u benču je isto što i obaranje rekorda u skoku u vis, samo što benč nije olimpijska disciplina, a to je stvar dogovora


ipak jeste, paraolimpijska (supstitut za olimpijsko dizanje tegova)

a ostalo se sve slažem, pa čak i za bb.

Lični afiniteti su druga stvar


upravo, i glupo ih je predstavljati kao neko univerzalno načelo. to je baš ono što oću čarliju da pojasnim, al' mi ne ide
docsumann docsumann 13:04 30.08.2015

Re: Dopuna

pre nekim društvenim pokretom koji suštinu svoga bića predstavlja kroz abnormalno hipertofirano telo.


mali obdžekš, ima i pokret tzv estetski bb. mada po meni tu upadaju oni koji nemaju adekvatnu genetiku za ekstremne rezultate




Lazar Angelov i Ulisis Jr., uz Simeon Pandu, japoznatiji estetski bb
vcucko vcucko 14:25 30.08.2015

Re: Dopuna

NNN
Jackie Joyner Kersee

Meni je ona uvek bila ok
(sjajna sedmobojka, skakačica u dalj (neuporedivo bolja od svih današnjih) + 200 metara),
iako je bila zaova (valjda) Frorens Grifit Džojner koja je jadna sigurno bila našpricana do ušiju.
Sećam se kada sam zakasnio u školu samo da bih odgledao finale na 200m u Seulu (kada je postavljena aktuelani WR), a mislim da je i u polufinalu bila oborila WR
inače ova sada Holanđanka je fenomenalna na 200m


Nisam video do sad, kad odvalim ovakvu glupost mogu samo da lupim glavom o zid. Naravno da sam mislio na Florence Griffith Joyner, onu sa šarenim noktima od po metra, što i dalje drži rekord na 100 metara negde 10,40 ili tako nešto. Aj' što sam pogrešio ženu, nego sam i onu živu proglasio mrtvom.

Kev - kev.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:15 31.08.2015

Re: Dopuna

tebra, to što Korać misli ne može se ispisati standardnom tipografijom.

bolid1 bolid1 06:35 03.09.2015

Re: Dopuna

stefan.hauzer
tebra, to što Korać misli ne može se ispisati standardnom tipografijom.



Ali nivo suntavila moze da se prikaze graficki, sistem mora da linearizuje, ovo je cisto ludilo

NNN NNN 11:42 30.08.2015

Počinje skok u vis

prošla godina je bila možda i najbolja u istoriji ovo discipline,
sada međutim nisu na tom nivou,
Baršim je favorit,
Bondarenko nije u formi,
(Ukova ni nema)
tako da možda ne vidimo napad na Sotomajora
(čarli, je ' se i on drogirao?)
jedi-knight jedi-knight 11:59 30.08.2015

Re: Počinje skok u vis

tako da možda ne vidimo napad na Sotomajora


Bilo bi lepo da vidimo 2.40m.
emsiemsi emsiemsi 12:15 30.08.2015

Re: Počinje skok u vis

NNN

...
tako da možda ne vidimo napad na Sotomajora
(čarli, je ' se i on drogirao?)

Вероватно !
Ја навијам за овога арапчића.
NNN NNN 13:35 30.08.2015

Re: Počinje skok u vis

Mižerija

ove bi i Topić (sada) pobedio!

Kao što bi i Dane Korica lagano dobio ovakve na 5000m
jedi-knight jedi-knight 13:55 30.08.2015

Re: Počinje skok u vis

ove bi i Topić (sada) pobedio!


Hladno je bilo izgleda

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana