Kultura| Ljubav| Moj grad| Porodica| Roditeljstvo

Borko izgleda cool lik za preporod opozicije?

Srđan Fuchs RSS / 30.08.2015. u 08:33

Mislim, ne pratim čovekov rad, ali ono nekako što se provlači kroz čaršiju je da je baš on viđen za lik Premijera kada se okonča Vučićeva era. I drugo nešto, kada bih izvukao iz smeća kojim slučajem, recimo kada bih čekao red kod automehaničara pa ne bih imao pametniju ideju i ne bih znao kako da ubijem vreme, znači čak i kada bih u tom imaginarnom slučaju uzeo smetlarnu partijsku gazetu od Informera u ruke, i čak kada bih i kojim slučajem naišao na ove uzvišene u svem tom smeću misli državnih "intelektualaca" - mislio bih da se taj Borko izgleda stvarno jeste profilisao u nekakvog budućeg аутстендинг lidera. Međutim, da li su stvari baš tako jednostavne?

 

 
Нондлес, Borko je od rane mladosti bio kool lik. Mislim da smo se prvi put sreli na Brzim Bendovima Srbije, kada pretpostavljam da je Sloba naredio svojim operativcima, ne bi li se malo razlabavio pobunjenički duh Beograda s početka 90-ih, da upriliče jedan koncert za razvratnu prestoničku omladinu. Koncert je prošao manje više kulturno, bez pobunjeničkih crta, ako se izuzme Ivekovo (КЗУ) nastojanje da ipak barem nešto minira, pa je tako to nešto bilo miniranje satnice i to tako što je svirao Kosku pa, brat bratu, jedno dvadeset minuta, na naše opšte oduševljenje i sjajan фидбек publike, a na opštu nadrkanost operativaca koji kao da su vagali da li da iznabadaju Iveka sada ili odmak!
 

SetWidth160-ParobrodBBS-web.jpg

 

Njegova grupa, limanska GBB,  je bila nešto novo i osvežavajuće na relativno oskudnoj usled kulturnih sankcija BG sceni. Najkvalitetniji i najbolje ispraćeni koncerti Novosađana od strane beogradske publike održavani su u letnjoj bašti Kluba studenata tehnike. Tu je nekako bilo i prisnije i postojala je mogućnost da se i družucnute s članovima benda. Ja se nisam nešto bavio preterano rokenrol ideologijom u to doba, bendove sam jednostavno delio na one uz koje mogu da đuskam i na one uz koje je to bilo nemoguće. Tako su ovi veseli Novosađani bili sasvim ђускабл bend. Tek ovih dana saznajem od mojih operativaca iz Antife da su GBB imali neke white supremacy rane vajbove. Pitanje je da li su oni kao klinci uopšte bili svesni toga, ili je to bio neki izraz revolta prema dominantnom stanju vesternofobije društva vrlo pametno i vešto sprovođene od strane Miloševićeve operative? Borko će verovatno poneti tu tajnu u grob sa sobom, mada je meni nešto nezamislivo da bilo ko iz ugledne srpske novosadske porodice, s jevrejskim poreklom, može imati bilo šta s ovim debilnim idejama, tako da je verovatno bilo Borkovo klinačko budalasanje po sredi.

Sledeći put kada sam čuo za njega je bilo u Jerusalimu, kada se održavao tradicionalni letnji kamp izraelskog Ministarstva inostranih poslova, Кемп оф димплометик екселенси фор јанг енд aутстендинг уорлд Ђуиш лидерз. Bilo je to negde početkom veka, ovog tekućeg, u Jerusalimu, ekstra letnji seminar koji vode izraelski profani i likovi iz vrha jevrejskog establišmenta, davanjem oruđa mladim liderima da se uhvate u koštac sa svim zamkama i vrlinama viđenijeg лидершипа.

Da ne shvate pogrešno moji dragi antisemitski neprijatelji te raznorazni palanački melanholici i -holičarke, Borko nije Izraelski igrač. Ja, recimo, jesam, ali ne planiram da se aktiviram u Srbiji na nekom položaju tako da od mene ne vreba opasnost, tipa da bih mogao odati neka totalitarna sranja srpskog režima Mosadu, ako mi se na primer institucionalno ne dopadnu.

Borko nije nikada hajao za svoje jevrejsko poreklo, nema ga u Opštini, drugim rečima, bole ga brige za to, i meni je to skroz okej i iskrenije nego masa ljudi koja se aktivira u Zajednici iz koristi i interesa a ne da bi doprinela razvoju Zajednice. Ne sumnjam da će Borka raznorazni informeri razvlačiti u budućnosti i za ovaj detalj života, no tu nema ničega, Izrael to daje svojim ljudima kao oruđe da se snađu na velikoj pozornici Moći, a da li će ljudi vratiti to Izraelu na neki način, na njima samima je, niko ih ne uslovljava da to rade. Svakako, Stefanovići su bili u jednom trenutku u poziciji da iskoriste ovu blagodet, i mlađi Stefanović ju je iskoristio. Skroz okej, ako moja deca budu imala tu šansu u životu, naravno da ću ja izgoreti da ih proguram do vrha.

Drugim rečima, Borko je meni prijatan lik, i voleo bih da ga vidim u cipelama десижн-мејкера, makar i u nekoj prelaznoj fazi između sada i sutra, u svakom slučaju je prijatniji i za oko i za uho od kojekakvih potrošenih političkih bambina i njihovih nadri-intelektualaca.

 

 

 

 



Komentari (59)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

emsiemsi emsiemsi 11:12 30.08.2015

Ееееее, јебига !

Da ne shvate pogrešno moji dragi antisemitski neprijatelji te raznorazni palanački melanholici i -holičarke, Borko nije Izraelski igrač. Ja, recimo, jesam, ali ne planiram da se aktiviram u Srbiji na nekom položaju tako da od mene ne vreba opasnost, tipa da bih mogao odati neka totalitarna sranja srpskog režima Mosadu, ako mi se na primer institucionalno ne dopadnu.

Штета што ти не желиш да се активираш.
Ја бих гласао за тебе, а потрудио бих се да за тебе гласа и моја жена (додуше, она не одустаје од ДСС-а, па то ти је).
За тебе бих гласао због тога што верујем да си искрени патриота, који зна шта значи оно моје Наши смо. Све остале разлике, које су поприличне, су лако савладиве.
Ne sumnjam da će Borka raznorazni informeri razvlačiti u budućnosti i za ovaj detalj života, no tu nema ničega,

Јбг, сада си Служби дао добар материјал.
angie01 angie01 11:57 30.08.2015

Re: Ееееее, јебига !

Наши смо.


je l ovo?


emsiemsi emsiemsi 12:12 30.08.2015

Re: Ееееее, јебига !

angie01
Наши смо.


je l ovo?



Није то !
Чак ни не знам шта је то !
Срђан зна шта је то када ја кажем Наши смо. Не чуди ме да ти (и теби слични) не знате.
angie01 angie01 12:22 30.08.2015

Re: Ееееее, јебига !

Не чуди ме да ти (и теби слични) не знате.


ne znam sta ti ovo znaci.




Чак ни не знам шта је то !


moguce da ne znas, zato i pitam da li je to- jer cesto iznosis stavove slicne njihovim, a u poslednje vreme koristis tu uzrecicu, nasi smo, kao mantru:).
emsiemsi emsiemsi 12:40 30.08.2015

Re: Ееееее, јебига !

angie01
Не чуди ме да ти (и теби слични) не знате.


ne znam sta ti ovo znaci.




Чак ни не знам шта је то !


moguce da ne znas, zato i pitam da li je to- jer cesto iznosis stavove slicne njihovim, a u poslednje vreme koristis tu uzrecicu, nasi smo, kao mantru:).

Наши смо је мој животни став који обухвата све Србе и све наше пријатеље (не правим разлику у обухвату) без обзира које нације или вере били.
Наши смо је мој животни кредо и начин да кажем да смо сви људи, без обзира на разлике, те да, без обзира на све разлике, можемо да радимо на заједничку ползу.
Тај мој став је инклузиван. Гадим се оних који имају ексклузивистички животни кредо.
(па ти покушај да се снађеш)
Успут --- то што неко други користи моје крилатице, слободно му, нисам ја то патентирао.
angie01 angie01 13:13 30.08.2015

Re: Ееееее, јебига !

Наши смо је мој животни кредо и начин да кажем да смо сви људи, без обзира на разлике, те да, без обзира на све разлике, можемо да радимо на заједничку ползу.


drago bi mi bilo da je tako, al ti kazes,


Наши смо је мој животни став који обухвата све Србе и све наше пријатеље (не правим разлику у обухвату) без обзира које нације или вере били.


ako stvarno tako mislis, zasto ne kazes jednostavno- ljudi.

...a i inace kometarises stvari sa prilicnom nacionalnom strascu, pa mi zalicilo.
urbana_gerila urbana_gerila 13:19 30.08.2015

Re: Ееееее, јебига !

angie01
Наши смо је мој животни кредо и начин да кажем да смо сви људи, без обзира на разлике, те да, без обзира на све разлике, можемо да радимо на заједничку ползу.


drago bi mi bilo da je tako, al ti kazes,


Наши смо је мој животни став који обухвата све Србе и све наше пријатеље (не правим разлику у обухвату) без обзира које нације или вере били.


ako stvarno tako mislis, zasto ne kazes jednostavno- ljudi.

...a i inace kometarises stvari sa prilicnom nacionalnom strascu, pa mi zalicilo.


pa, jbt endžika, jest da se spustam na njegovu razinu, ali valjda ti je do sada jasno da čarli prebrojava krvna zrnca sopstvene frustracije radi.
angie01 angie01 13:32 30.08.2015

Re: Ееееее, јебига !

ali valjda ti je do sada jasno


pa meni je jasno sta carli,...

al pokisavam sporim kucanjem da mu kazem, da mu se komentari ne uklapaju u zivotni kredo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:31 30.08.2015

Re: Ееееее, јебига !

emsiemsi
Јбг, сада си Служби дао добар материјал.


stvarno ne mislim da ne znaju vec za to <_<
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:44 30.08.2015

Re: Ееееее, јебига !

emsiemsi

Срђан зна шта је то када ја кажем Наши смо. Не чуди ме да ти (и теби слични) не знате.


Енџи зна
emsiemsi emsiemsi 19:26 30.08.2015

Re: Ееееее, јебига !

urbana_gerila
angie01
Наши смо је мој животни кредо и начин да кажем да смо сви људи, без обзира на разлике, те да, без обзира на све разлике, можемо да радимо на заједничку ползу.


drago bi mi bilo da je tako, al ti kazes,


Наши смо је мој животни став који обухвата све Србе и све наше пријатеље (не правим разлику у обухвату) без обзира које нације или вере били.


ako stvarno tako mislis, zasto ne kazes jednostavno- ljudi.

...a i inace kometarises stvari sa prilicnom nacionalnom strascu, pa mi zalicilo.


pa, jbt endžika, jest da se spustam na njegovu razinu, ali valjda ti je do sada jasno da čarli prebrojava krvna zrnca sopstvene frustracije radi.

Извини, али ти на мој (ниво) не можеш да се успнеш (додуше, није да се не трудиш).
Истицањем своје нације (није лако Србин бити) ја не потцењујем нити једну другу.
Додуше, то што за наше непријатеље јасно кажем да су непријатељи, знам да нећу од, како то лепо каже Срђан Фукс, стране комика да добијем пролазну оцену за политичку коректност.
emsiemsi emsiemsi 19:27 30.08.2015

Re: Ееееее, јебига !

angie01
ali valjda ti je do sada jasno


pa meni je jasno sta carli,...

al pokisavam sporim kucanjem da mu kazem, da mu se komentari ne uklapaju u zivotni kredo.

Покушај да спелујеш, те додај који смајли !
urbana_gerila urbana_gerila 20:15 30.08.2015

Re: Ееееее, јебига !

emsiemsi
urbana_gerila
angie01
Наши смо је мој животни кредо и начин да кажем да смо сви људи, без обзира на разлике, те да, без обзира на све разлике, можемо да радимо на заједничку ползу.


drago bi mi bilo da je tako, al ti kazes,


Наши смо је мој животни став који обухвата све Србе и све наше пријатеље (не правим разлику у обухвату) без обзира које нације или вере били.


ako stvarno tako mislis, zasto ne kazes jednostavno- ljudi.

...a i inace kometarises stvari sa prilicnom nacionalnom strascu, pa mi zalicilo.


pa, jbt endžika, jest da se spustam na njegovu razinu, ali valjda ti je do sada jasno da čarli prebrojava krvna zrnca sopstvene frustracije radi.

Извини, али ти на мој (ниво) не можеш да се успнеш (додуше, није да се не трудиш).
Истицањем своје нације (није лако Србин бити) ја не потцењујем нити једну другу.
Додуше, то што за наше непријатеље јасно кажем да су непријатељи, знам да нећу од, како то лепо каже Срђан Фукс, стране комика да добијем пролазну оцену за политичку коректност.


niti si srbin niti si antikomunista, za šta me zabole, ali - to je poenta.
emsiemsi emsiemsi 20:29 30.08.2015

Re: Ееееее, јебига !

urbana_gerila
emsiemsi
urbana_gerila
angie01
Наши смо је мој животни кредо и начин да кажем да смо сви људи, без обзира на разлике, те да, без обзира на све разлике, можемо да радимо на заједничку ползу.


drago bi mi bilo da je tako, al ti kazes,


Наши смо је мој животни став који обухвата све Србе и све наше пријатеље (не правим разлику у обухвату) без обзира које нације или вере били.


ako stvarno tako mislis, zasto ne kazes jednostavno- ljudi.

...a i inace kometarises stvari sa prilicnom nacionalnom strascu, pa mi zalicilo.


pa, jbt endžika, jest da se spustam na njegovu razinu, ali valjda ti je do sada jasno da čarli prebrojava krvna zrnca sopstvene frustracije radi.

Извини, али ти на мој (ниво) не можеш да се успнеш (додуше, није да се не трудиш).
Истицањем своје нације (није лако Србин бити) ја не потцењујем нити једну другу.
Додуше, то што за наше непријатеље јасно кажем да су непријатељи, знам да нећу од, како то лепо каже Срђан Фукс, стране комика да добијем пролазну оцену за политичку коректност.


niti si srbin niti si antikomunista, za šta me zabole, ali - to je poenta.

Сада си ме баш увредио - онолико !
Успут - шта сам ?
urbana_gerila urbana_gerila 20:32 30.08.2015

Re: Ееееее, јебига !

emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi
urbana_gerila
angie01
Наши смо је мој животни кредо и начин да кажем да смо сви људи, без обзира на разлике, те да, без обзира на све разлике, можемо да радимо на заједничку ползу.


drago bi mi bilo da je tako, al ti kazes,


Наши смо је мој животни став који обухвата све Србе и све наше пријатеље (не правим разлику у обухвату) без обзира које нације или вере били.


ako stvarno tako mislis, zasto ne kazes jednostavno- ljudi.

...a i inace kometarises stvari sa prilicnom nacionalnom strascu, pa mi zalicilo.


pa, jbt endžika, jest da se spustam na njegovu razinu, ali valjda ti je do sada jasno da čarli prebrojava krvna zrnca sopstvene frustracije radi.

Извини, али ти на мој (ниво) не можеш да се успнеш (додуше, није да се не трудиш).
Истицањем своје нације (није лако Србин бити) ја не потцењујем нити једну другу.
Додуше, то што за наше непријатеље јасно кажем да су непријатељи, знам да нећу од, како то лепо каже Срђан Фукс, стране комика да добијем пролазну оцену за политичку коректност.


niti si srbin niti si antikomunista, za šta me zabole, ali - to je poenta.

Сада си ме баш увредио - онолико !
Успут - шта сам ?


jbt, pa, piše - zabole me šta si, ali nisi to što tvrdiš da jesi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:57 31.08.2015

Re: Ееееее, јебига !

еври прсн метрз,

Штета што ти не желиш да се активираш.
Ја бих гласао за тебе, а потрудио бих се да за тебе гласа и моја жена (додуше, она не одустаје од ДСС-а, па то ти је).



ма де бре, изнабадала би ме моја госпоја када бих то урадио, ми имамо довољно за миран живот, кроз биз и културна посленства, када бих ушао у политику би ме шутнула, а ипак ми је она важнија од Србије! иначе да, ја сам њу Срб пејтриот, волео бих да сви имамо по три, четри сома евра плате, да ви стручњаци имате и по 8 и 15 сома, да се мурија склони из биза, да ко уме да ради зарађује милионе, радом а не муљањем, да не страхује да ли ће га ћелави билдери изнабадати на путу од куће до посла, да очистимо градове и села, природу, реке и језера, да оживи пољопривреда, да се деца саплићу о игралишта на сваком кораку... и да, да свако може да ужива у таквој Србији, а не само господа атеисти, како је то рекао на другом месту г. Феликс.
emsiemsi emsiemsi 05:09 31.08.2015

Re: Ееееее, јебига !

Srđan Fuchs
еври прсн метрз,

Штета што ти не желиш да се активираш.
Ја бих гласао за тебе, а потрудио бих се да за тебе гласа и моја жена (додуше, она не одустаје од ДСС-а, па то ти је).



ма де бре, изнабадала би ме моја госпоја када бих то урадио, ми имамо довољно за миран живот, кроз биз и културна посленства, када бих ушао у политику би ме шутнула, а ипак ми је она важнија од Србије! иначе да, ја сам њу Срб пејтриот, волео бих да сви имамо по три, четри сома евра плате, да ви стручњаци имате и по 8 и 15 сома, да се мурија склони из биза, да ко уме да ради зарађује милионе, радом а не муљањем, да не страхује да ли ће га ћелави билдери изнабадати на путу од куће до посла, да очистимо градове и села, природу, реке и језера, да оживи пољопривреда, да се деца саплићу о игралишта на сваком кораку... и да, да свако може да ужива у таквој Србији, а не само господа атеисти, како је то рекао на другом месту г. Феликс.

Сагласан !
tyson tyson 12:12 30.08.2015

NK


fixation
/fɪkˈseɪʃ(ə)n/

noun

1. an obsessive interest in or feeling about someone or something.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:15 30.08.2015

Re: NK

то је, цениш, по среди са НК опседнутошћу Борком?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:29 30.08.2015

Re: NK

него, не рекох за онај ган, па-а, мислим да су Израелци дубљи психолози од наше Службе, која гледа по неким псеудонаци принципима јеси ли подобан или не, и да је разлог да су ставили мене, с тако килавим профилом, на тако престижна места по граду био у:

1) мени лично стицање искуства да очврснем,
2) стављање мирног лика пред масу странаца у центру града, у сред немирне ситуације.

а вежбало се, занимљиво, са српском "Први партизан" муницијом (Ђинђићева ера).
tyson tyson 23:47 30.08.2015

Re: NK

а вежбало се, занимљиво, са српском "Први партизан" муницијом (Ђинђићева ера).

To je vrlo dobar i tražen izvozni artikal već duže vreme.


feliks.krul feliks.krul 12:36 30.08.2015

Hmmm

Interesantan podatak si izneo.
Sa jedne strane njegovo genetsko poreklo govori o mogućstvu posedovanja superiorne inteligencije. Njegovo bavljenje muzikom to i pokazuje, kao i njegova komunikativost.

Druga strana medalje je kultura ili specifično politička kultura, koja određuje njegov njegov moral, a ta kultura se dobija u zajednici u kojoj odrastaš. Komunistička zajednica Titovog doba je nažalost bila krajnje korumpirana na svim nivoima i time doprinela jugoslovenskoj dekadenciji. Retki su prosperirali kroz zasluge, a većina kroz partijski i porodični uticaj.

ako moja deca budu imala tu šansu u životu, naravno da ću ja izgoreti da ih proguram do vrha.


Čemu ovo sagorevanje? Sigmund Frojd nije koristio svoj položaj da progura svoju decu do vrha. Pa ni Ajnštajn nije koristio svoj uticaj radi svoje dece. Postoji limit koji svaki čovek ima koliko može pomoći svojoj deci. Proguravanje dece "do vrha" na uštrub "Zajednice" može imati negativan uticaj na ličnost deteta i po zajednicu.

Koji su argumenti zbog kojih treba podržati Borkovu političku moć i moć njegove partije? Koje su to ideje i ekonomski programi koji ih preporučuju?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:42 30.08.2015

Re: Hmmm

feliks.krul
Interesantan podatak si izneo. Sa jedne strane njegovo genetsko poreklo govori o mogućstvu posedovanja superiorne inteligencije. Njegovo bavljenje muzikom to i pokazuje, kao i njegova komunikativost.

Druga strana medalje je kultura ili specifično politička kultura, koja određuje njegov njegov moral, a ta kultura se dobija u zajednici u kojoj odrastaš. Komunistička zajednica Titovog doba je nažalost bila krajnje korumpirana na svim nivoima i time doprinela jugoslovenskoj dekadenciji. Retki su prosperirali kroz zasluge, a većina kroz partijski i porodični uticaj.


зашто тај термин, супериорна, а не висока интелигенција? траг расизма код вас? овај други део подржавам.



Koji su argumenti zbog kojih treba podržati Borkovu političku moć i moć njegove partije? Koje su to ideje i ekonomski programi koji ih preporučuju?


Његове партије унутар ДС, или његове партије након што га НК шутне (уколико се не догоди обратно, што је учестало већ у надјачавању Ега унутар ДС) оданде?
feliks.krul feliks.krul 19:31 30.08.2015

Re: Hmmm

зашто тај термин, супериорна, а не висока интелигенција? траг расизма код вас? овај други део подржавам.


Bullshit.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:59 30.08.2015

Re: Hmmm

шта је разјарило бика?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:44 31.08.2015

Re: Hmmm

oj, Tomaše Mane, šta vas je razjarilo toliko da ostavite ovaj komad balege na šlajfni?
feliks.krul feliks.krul 19:50 03.09.2015

Re: Hmmm

Niskost potezanja rasne karte. Kao ono, podrzavas razvoj Beograda? Mora da si bot. Cheap tricks.

Mozda tebe rec superiorno asociara na Holokaust, ali to (superior) je ipak jedna svakodnevna rec za mnoge druge.

Ok. Oprosteno ti je, medjukulturni *intercultural dijalog nije lak.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:53 03.09.2015

Re: Hmmm

Mora da si bot.



Mozda tebe rec superiorno asociara na Holokaust, ali to (superior) je ipak jedna svakodnevna rec za mnoge druge.


pa da, najlakse je napasti odbrane radi. vi ste upotrebili rogobatnu rec a onda mene napadate. jos ce ispasti da niste ni slucajno upotrebili termin "superiorna inteligencija". meni je dovoljno kada ocenjujem nekoga da kazem da je "natprosecno" ili "visoko" inteligentan. izgleda da ipak postoji duboka i sustinska razlika izmedju germano i semito-pristupa humanim naukama (humanities) ili terminologiji. sumnjivi ste mi kao postmoderni fasista od prve vase recenice koju sam uocio - konkretno onu gde ste rekli da covek modernosti mora biti i ateista.
feliks.krul feliks.krul 21:58 03.09.2015

Re: Hmmm

vi ste upotrebili rogobatnu rec a onda mene napadate.


Da li je rec rogobatna ili ne to je stvar navike i koliko se upotrebljava tamo gde zivis, ta rec uopste nije big deal sem u kontekstu rasnog suprematizma, fasizma itd. itd., medjutim moj kontekst uopste nije bio povezan sa tim ideologijama.

Za svaku pohvalu je sto Jevreji tako prednjace po broju naucnika, muzicara, umetnika. Ja nemam problem sa tim. Zato je interesantno cuti da Borko ima te gene, koje si ti uveo u diskusiju - sto ja nisam shvatio kao pricu o rasizmu.

Zbog tvog nacina citanja reci superioran, tj. ucitavanja tvog nekog smisla, mene si ti napao za rasizam - i sad se cela stvar vodi oko toga da ja sperem sa sebe neku fasisticku ljagu, koji ti i dalje bacas:

jos ce ispasti da niste ni slucajno upotrebili termin "superiorna inteligencija". meni je dovoljno kada ocenjujem nekoga da kazem da je "natprosecno" ili "visoko" inteligentan.


Prvo sto mi pada na pamet da kazem je da si veoma prefrigan.

Nisam slucajno upotrebio rec superioran jer ona KOD MENE dolazi is jedne sasvim uobicajne upotrebe iz engleskog jezika - a man of superior intelligence. And that has absolutely fucking nothing to do with racism or suprematism .... .....! Got it so far?

Now for more of your ....!
izgleda da ipak postoji duboka i sustinska razlika izmedju germano i semito-pristupa humanim naukama...


Spomenuo sam Frojda... molim te objasni sta tvoja recenica o "germano i semito pristupima humanim naukama" znaci u kontekstu psihoanalize, na primer?

I sad tvoj slag:
sumnjivi ste mi kao postmoderni fasista od prve vase recenice koju sam uocio - konkretno onu gde ste rekli da covek modernosti mora biti i ateista.


Tvoje sumnje ocigledno zasenjuju tvoj razum, kao sto si napisao
ako moja deca budu imala tu šansu u životu, naravno da ću ja izgoreti da ih proguram do vrha.


Sad, zbog toga da bi prikrio tu tvoju lajavost dizes prasinu terminima "postmoderni fasista" (sta god to da znaci?!) ili "germano-semito pristupima" ... ...

Mogao bih reci da ta tvoja recenica mozda implicira tvoj "fasizam" i koruptivnost, ali necu da se ћерам dalje. Uostalom verovatno niko ko cita ovaj blog nece biti skandalizovan tvojom izjavom, to si rekao jer si izgubio kontrolu nad sobom. Cuvaj se strasti, brzo sagorevaju. Narocito se batali strasti u odnosima prema svojoj deci, pusti ih jebote da zive svoje zivote. Be cool, samo sam to hteo da ti savetujem. Nisam ja kriv sto peres svoj prljav ves in public.

Ovde i sad nije mesto gde bi cool mindedly mogli da razvijemo temu o modernom coveku i ateizmu, posto si ti pod dejstvom nekih svojih predubedjenja. Ali samo cu reci da su to jedino tvoja predubedjenja i nicaja drugo. Zao mi je sto sam komentarisao na tvom blogu. Zelim ti sve najbolje i vozdra sine do sledeceg okaziona.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:04 04.09.2015

Re: Hmmm

dobro, ja bih mogao reći slično za vas, ali nećemo se ćerati. zašto to mislim?

Mogao bih reci da ta tvoja recenica mozda implicira tvoj "fasizam" i koruptivnost, ali necu da se ћерам dalje.



Zao mi je sto sam komentarisao na tvom blogu.


ovo je šta, još malo спушта za poslednju repliku? Srbija.

Uostalom verovatno niko ko cita ovaj blog nece biti skandalizovan tvojom izjavom, to si rekao jer si izgubio kontrolu nad sobom.


svašta, nisam ni imao nameru da pravim predstavu za nekog drugog, pitao sam vas lično, normalno i mirno, zašto tvrdite ovo ili ono? ako ste vi tu osetili silu perfidnosti ne znam što vam reć, dojmi se da vam gremlini grickaju kabel, proverite ispred zgrade.

protivrečni ste, onamo mi postavljate neka pitanja, a ovamo žalite zbog odgovaranja.

Nisam slucajno upotrebio rec superioran jer ona KOD MENE dolazi is jedne sasvim uobicajne upotrebe iz engleskog jezika - a man of superior intelligence. And that has absolutely fucking nothing to do with racism or suprematism .... .....! Got it so far?


da, ali pošto nismo Englezi, meni zvuči čudno u upotrebi. postmoderni fašizam? vratićemo se tome.
urbana_gerila urbana_gerila 12:51 30.08.2015

do neprepoznavanja dovedena suština prevar

bro, niti je stefanović to što ti misliš da je samo zbog toga što je nazovi-žrtva informerove hajke, niti je njegov razvojni put ultimativni model vaspitavanja sopstvene dece.

jbg, krilaticu kako je neprijatelj(?) našeg neprijatelja - naš prijatelj, smislili su naši neprijatelji...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:18 30.08.2015

Re: do neprepoznavanja dovedena suština prevar

urbana_gerila
krilaticu kako je neprijatelj(?) našeg neprijatelja - naš prijatelj, smislili su naši neprijatelji...


разумео сам шта велиш. које слово (-а) недостаје у ПРЕВАР, -ности?
urbana_gerila urbana_gerila 17:01 30.08.2015

Re: do neprepoznavanja dovedena suština prevar

Srđan Fuchs
urbana_gerila
krilaticu kako je neprijatelj(?) našeg neprijatelja - naš prijatelj, smislili su naši neprijatelji...


разумео сам шта велиш. које слово (-а) недостаје у ПРЕВАР, -ности?


kod džonija je singular - "e", no, može i plural - "a", ali program bloga b92 kaže da je i jedno i drugo previše, naročito kada je u pitanju moj bro koji će razumeti suštinu makar i da ničega nema.
docsumann docsumann 12:53 30.08.2015

NiSam

Borko će verovatno poneti tu tajnu u grob sa sobom, mada je meni nešto nezamislivo da bilo ko iz ugledne srpske novosadske porodice, s jevrejskim poreklom, može imati bilo šta s ovim debilnim idejama, tako da je verovatno bilo Borkovo klinačko budalasanje po sredi.


sličnu priču vezanu za Biohazard sam slušao od bg korovaca. mislim da je o tome pričala baš Jelena (DI)

Tek ovih dana saznajem od mojih operativaca iz Antife da su GBB imali neke white supremacy rane vajbove.


to se prikačinjalo i Ritmu Neraeda, ako se dobro sjećam
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:24 30.08.2015

Re: NiSam

docsumann
baš Jelena (DI)




to se prikačinjalo i Ritmu Nereda, ako se dobro sjećam


њих нисам пратио, били су ми хеви, и благо онако народњачки, више су ми пријали Ексцеси у то доба!


jkt2010 jkt2010 23:53 30.08.2015

Borko zaista ima šanse

Po svemu kako si ga opisao, Borko zaista ima šanse da postane ujedinitelj i predvodnik opozicije, i još da onda opoziciju dovede i do pobede na izborima.


Doduše to tamo negde 2115. Kad se BG i NS ujedine u jedinstven Twin City sa 5 miliona stanovnika (a Srbija bude imala 5,5 miliona).

Može do toga i ranije da dođe, ako se krene sa licenciranjem birača. A uslov za licencu da bude ispit iz poznavanja r&r i talentovano đuskanje uz avang(a)rdnu 'ziku. Tj da ti lično deliš licence inače se ne važi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:42 31.08.2015

BegeNesopolis

jkt2010



Doduše to tamo negde 2115. Kad se BG i NS ujedine u jedinstven Twin City sa 5 miliona stanovnika (a Srbija bude imala 5,5 miliona).




imate šabana, znači, za još sto godina vladavine?
katkad u svom cinizmu - valjda kada se ne smoriš na poslu - umeš da budeš smešan, zbog toga si mi simpa uprkos svojim faširanim momentima. ovo je skroz smešno bilo. nadam se da Borko nema vremena da prati ovo inače će se ubedačiti načisto! sjajna ideja, moraću da kažem sinu da ima šanse da doživi da i on ipak bude Beograđanin!

ps. idem na skroz zanimljiv sastanak za koji sat, ovde kod nas u BegeNesopolisu, nadam se pomoći Srbzima (glavni poljoprivrednik s naše strane je - Slovak! lepota Voše!) da pokrenu neku poljoprivrednu proizvodnju s izraelskom kintom. možda napišem koju o tome. jbte, ima li pandura da ne pokrivaju neki segment biza, i kod nas o-ovaj vas, i kod vas o-ovaj nas?

jkt2010 jkt2010 02:21 31.08.2015

Re: BegeNesopolis

Srđan Fuchs
jkt2010

Doduše to tamo negde 2115. Kad se BG i NS ujedine u jedinstven Twin City sa 5 miliona stanovnika (a Srbija bude imala 5,5 miliona).

imate šabana, znači, za još sto godina vladavine?

Ma jok nego si ti našao šabana za još 100 godina opozicionisanja, Bog ti ga poživeo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:34 31.08.2015

Re: BegeNesopolis

jkt2010

Ma jok nego si ti našao šabana za još 100 godina opozicionisanja, Bog ti ga poživeo.


a Bog zna, možda i dozlogrdi Drug Aca Uniji, recimo ako počne da skreće sa staze Drugarice Merkel, pa ga ekspresno smeni?



siroma mi. moramo da nađemo nekog, dobro, barem vremena imamo na pretek. nego, jebeš politiku, gledam ovaj slučaj privlačenja investitora i kako je zamuljao neki naš mufljuz srbaelski, samo da bi se ugradio koji procenat. krajnje divljačko poslovanje, samo da bi uzeo koji dinar više. uzmi novce i bježi! kao da ovo polje neće biti još 100 narodnih godina tu (dok ne nađemo šefa opozicije ), da se obrađuje i njegovi prinosi prodaju?! druga strana kada je videla to se povukla, odnosno nudi minimumalnu zaradu za našu, lokalnu privredu. druga stvar, ne razumem stvarno šta će država u biznisu, odnosno razumem da je dekintirana pa se gura gde stigne, no to je na duge staze štetno po nju, jer nikako ne želi private enterprise investments a da mu se sutradan muvucka država tu po avliji?! nije ni čudo da ljudi zbrišu odavde ako uspeju da naprave ikakve pare, a neće da petljaju sa Službom. koji je to hibridni sistem, korporativni komunizam (samo za partijske organe), šta li bi bio taj sistem?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:39 31.08.2015

Re: Borko zaista ima šanse

Borko zaista ima šanse da postane ujedinitelj i predvodnik opozicije, i još da onda opoziciju dovede i do pobede na izborima.


Doduše to tamo negde 2115. Kad se BG i NS ujedine u jedinstven Twin City sa 5 miliona stanovnika (a Srbija bude imala 5,5 miliona).


Što je najgore, u pravu si.
A što je gore i od najgoreg, ti se tome raduješ.

Trebao bih sad da ti objašnjavam kako se ne može država razvijati bez opozicije, i da je ova situacija kad niko ne može da konkuriše Vučiću pogubna za Srbiju, ali tebi to stvarno ne vredi objašnajvati.
Pričali smo jednom na tu temu, zato znam da ne vredi, previše voliš Vučića da bi i najjednostavnije stvari video. Ljubav je slepa, ništa novo.

Ta tvoja ljubav prema Vučiću je zaista ogromna, za nju si spreman da žrtvuješ sopstvenu državu i sopstvenu sudbinu u njoj, samo da ti Acika bude zadovoljan.
Plemenita je stvar voleti nekoga, samo, nesreća je kad se zaljubiš tragično, kao ti što si.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:48 31.08.2015

Re: Borko zaista ima šanse

to je izgleda boljka patrijarhalnih naroda - there must be the one to love him.

umesto da to bude neka promenjiva figura, a ispod da se nalazi čitava фирма sposobnih i preduzmljivih, poslovno opismenjenih i učtivih ljudi.
jkt2010 jkt2010 03:18 01.09.2015

Re: Borko zaista ima šanse

HCM
Što je najgore, u pravu si.
A što je gore i od najgoreg, ti se tome raduješ.


Jebem vas gothe. Vama ništa osmeh ne može da izmami ali je zato sve razlog za žilet il kanap.
Trebao bih sad da ti objašnjavam kako se ne može država razvijati bez opozicije, i da je ova situacija kad niko ne može da konkuriše Vučiću pogubna za Srbiju, ali tebi to stvarno ne vredi objašnajvati.

Ne vredi jebiga, jer znam dve stvari:
1. Opozicija postoji (mada niste neki frajeri - al nisu ni ovi drugi)
2. Može i bez opozicije (nije naš slučaj, samo kažem da OPET lupaš) (*)


=====
(*) Za spore na mišu:
From Singapore's independence in 1965 to 1981, the People's Action Party won every single seat in every election held, forming a parliament with no elected opposition MP for almost two decades.
In 1984, opposition politicians secured an elected seat in parliament for the first time in a general election. 2 seats out of 74 seats went to opposition politicians.
In 1988, the opposition won 1 seat out of 77 seats.
In 1991, the opposition won 4 seats out of 81 seats.
In 1997, 2001 and 2006, the opposition secured 2 seats for each respective election.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:44 01.09.2015

Re: Borko zaista ima šanse

možda je mislio - ne može se zapadna demokratija razvijati bez opozicije, dok istočnjačka može, kažeš ti. u vrzino kolo se upustio Aca, srce na istoku, a ona zapadnjakuša pritiska? možda i u suštini nije bitno ni ko je, pošto smo ionako puppet regime do daljnjeg. jedino da staviš kudikamo zapadnijeg lika, katkad, mada meni ovo pitanje Premijera uopšte ne treba da ima nikakvu važnost.

ps. inače, ovako istorijski posmatrano, Levica se nikada ne bi izborila s pitanjem Kosova, Desnica bi stalno sejala mržnju, ovako je njoj zapalo u amanet, ionako je sama i dovela do toga da ostanemo bez dela teritorije (premda, deluje kao da je dobijena Vojvodina za svagda za odricanje od Kosova?) isto i malo niže dole, pre će desničari dogovoriti mir, prosto jer imaju grubost i beskrupuloznost da ućutkaju narod - što Levica ne poseduje.
looping looping 11:09 01.09.2015

Re: Borko zaista ima šanse

Re: Borko zaista ima šanse
možda je mislio - ne može se zapadna demokratija razvijati bez opozicije, dok istočnjačka može, kažeš ti.

Mislim da ono što bi neki Borko trebao da se zapita je "ko je uništio opoziciju?"
Aca ili sama opozicija? Ako je Aca, onda treba u što više medija objašnjavati narodu kako Aca ne valja (ako je sve blokirano onda makar ovako, po blogovima).
Ako je opozicija sama sebe uništila onda je to malo veći problem i ja tu ne vidim drugo rešenje osim osnivanja neke normalne stranke.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:02 01.09.2015

who shot the Serbian revolutionary?

sama opozicija se roknula kao rumunjski revolucionar, ovi levlje levi su njakeli protiv Srbije kao da im je najgora maćeha, desnije levlji su se dali u zloupotrebu države sebe radi, i to je otvorilo put za Acu kao i za malodušnost ne-Acinjeg elektorata. tako da Borkova retorika i nije tako loša, kada pogledaš, dok NK mora da brani i svoje nasleđe, odnosno tu državu u čijem nishodu je učestvovao i lično, tako da je normalno da pljuje po Borku, od kojega možeš čuti samokritične tonove, dok je NK, razumljivo, nešto najlepše i najpametnije što je odvajkada upravljalo našom državom, tj. br. 3, posle naravno Lepog Ace i Lepog Borisa, koji su već svojim rođenjem upisani i u Večnost Lepote i Pameti.

tyson tyson 18:54 01.09.2015

Re: gerrymandering

In 1984, opposition politicians secured an elected seat in parliament for the first time in a general election. 2 seats out of 74 seats went to opposition politicians.
In 1988, the opposition won 1 seat out of 77 seats.
In 1991, the opposition won 4 seats out of 81 seats.
In 1997, 2001 and 2006, the opposition secured 2 seats for each respective election.

Aha, ali je broj glasova kudikamo drugačiji od broja osvojenih mesta u parlamentu.

Despotsku kontrolu štampe i maltretiranje finansijera opozicije da ne pominjem.


hoochie coochie man hoochie coochie man 20:39 01.09.2015

Re: Borko zaista ima šanse

možda je mislio - ne može se zapadna demokratija razvijati bez opozicije


Ma naravno, mislio sam da se to podrazumeva.
I podrazumeva se, ali kad neko nema drugog izbora hvata se za neprecizan termin.
Ali nebitno je to, svi smo se razumeli, svi znamo šta se misli, pa hajd da vidimo šta s tim.

Ovo što Vučić radi, a na čemu npr Krle insistira kao na nečem mnogo vrednom, taj navodni put u EU, to navodno sprovođenje ideja koje je nekad zastupala sadašnja opozicija, zbog čega, kaže Krle, ona sada treba da podrži Vučića, je tek jedna, ne previše bitna odlika vlasti.

Ta njegova politika možda nekad, nekako i može od Srbije napraviti formalnu članicu evropske unije (ne verujem da će ikad, ali teško je to tvrditi, posebno teško dokazati jkt-u npr, pa neka bude da može) ali ono što sigurno ne može je da od Srbije napravi državu koja je ustrojena po demokratskim (evropskim, evropskounijskim) načelima.
Pošto članstvo u nekoj asocijaciji nije isto što kvalitetno unutrašnje uređenje države, postavlja se pitanje šta je važnije biti neki član ili biti uređen?

Ako je važno postati puki član onda ništa lakše, ispunjavaš sve što ti kažu, dodvoravaš im se, žrtvuješ sve što treba žrtvovati, i eto te tamo relativno brzo.

Malo komplikovanija stvar je urediti društvo, a uređeno društvo podrazumeva postojanje alternative, postojanje političke konkurencije.
A ko je odgovoran za uređenost društva, vlast ili opozicija?
Biće da je vlast.
Tako da priče kako je opozicija kriva što nema opozicije je ustvari okrivljivanje opozicije za loše stanje u državi, što je suludo. Kriva je vlast naravno.

Ne može se sa pozicije vlasti voditi isključivo partijskim interesima, moraju državni biti prioritet.
Pa pošto je to tako, onda ovo urnisanjre već urnisane DS od strane vlasti se mora uzeti kao tiranija vlasti a ne kao stranačka borba, jer kad neko koristi državu za svoje partijske interese šta je to drugo do tiranija?

Šta su drugo nego to, korišćenje ukupne države zasvoje interese, radili komunisti?

Može se svakome pojedinačno, meni, nekom drugom, sviđati ili ne sviđati, DS, Borko, Radulović, ko god, ali vlast, da bi bila demokratska, ne sme da vodi politiku tako da u državi nestaje opozicije. Ne sme, inače postaje diktatorska.
Vučićeva vlast je već to odavo postala, ali kao masku za to koristi priču o EU.
Jebe mi se za EU ako mi upropastiš moju državu.

Vućićeva ličnost je diktatorska, nasilna, (a šta bi drugo moglo da izraste iz huligana, fudbalskog "navijača" ili Šešeljevog jurišnika) i njemu odgovara da bude diktator.
Njemu ne smeta što mu brat bije ljude po Mionicama, što mu brat bije policiju i preti im rasformiranjem. Ne smeta mu da policiji naredi da ukloni brod koji mu se ne dopada, da ućutka svaku kritiku, da kojekakve mamlaze postavlja za ministre, u sledećoj fazi će valjda i konje imenovati za nešto.
Ne smeta mu jer je nasilnik, diktator po svojoj prirodi.
I onda se pitamo ko je kriv za to što nema opozicije.
Pa Vučić, ko bi drugi bio kriv za loše stanje u državi nego vlast(a nepsotojanje opozicije je loše stanje)

jkt2010 jkt2010 23:19 01.09.2015

Re: Borko zaista ima šanse

HCM
Ako je važno postati puki član onda ništa lakše, ispunjavaš sve što ti kažu, dodvoravaš im se, žrtvuješ sve što treba žrtvovati, i eto te tamo relativno brzo.

Vidiš HCM, Jkt je odavno naučio da radi po check listama. Oćeš da dobiješ EASA, ili FAA sertifikat za Maintenance Organization? Nema problema: pošalješ EASA-i dopis, oni tebi pošalju spisak zahteva koje moraš da ispuniš, ti kreneš sa self-evaluation, redom po spisku: ovo imamo, ovo mora da dopunimo, ovo mora da uvedemo, ovo da ukinemo... i tako do kraja.

Kad si sam sebe ubedio da si spreman, zakažeš sa EASA da ti dođu u audit, pa onda zajedno idete kroz isti onaj spisak. Ako si sebe lagao, njih nećeš.

Tako je nekako i ovo sa EU. Za sada, auditor nam javlja da je zadovoljan kako idemo sa check listom.
Malo komplikovanija stvar je urediti društvo, a uređeno društvo podrazumeva postojanje alternative, postojanje političke konkurencije. A ko je odgovoran za uređenost društva, vlast ili opozicija?
Biće da je vlast.

SVAKO društvo je uređeno, samo je pitanje po kojim standardima.

Da ostanem kod gornje paralele: društvo koje hoće da je uređeno po EU standardima, kao srpsko, mora pošteno da odradi sve ono što se traži po dobijenoj ček listi. Dobijenoj od EU, ne od HCM-a.

Šta uređenost podrazumeva piše tamo, a ne po blogovima. Da li je nešto uređeno po tim standardima možeš sam da ceniš, ali poslednju reč ipak ima auditor: važi ono što on kaže. HCM je slobodan da iznosi svoje lične impresije do mile volje, ali, za sada, auditor nam javlja da je zadovoljan kako idemo sa check listom.

Tako da priče kako je opozicija kriva što nema opozicije je ustvari okrivljivanje opozicije za loše stanje u državi, što je suludo. Kriva je vlast naravno.
Opozicije naravno ima, a to što HCM smatra da opozicije nema je HCM-ov problem. Mislim, to što ti držiš za opoziciju koje nema je čak na vlasti u 1/3 države poznate kao APV. Ako nema opozicije onda nema ni vlasti u APV?

Ali ovakvo verbalno preseravanje ostavljam tebi.

PS

Ne verujem da će Krle da ti odgovori, pa ajd ja da probam. Ono što "kaže Krle" je prosta stvar: Podržite Vučića kad po ček listi radi kako treba. Jer radi i vaš posao - sutra ćete vi morati da nastavite da radite ama isto to.

To ti je, HCM, kao da "uhvatiš" komšiju kako opravlja vašu zajedničku ogradu, istu onu koju si ti juče krenuo da opravljaš i koju si mislio sutra da nastaviš. E ali, pošto ti tog komšiju baš nešto i ne mirišeš, ti onda uvatiš i srušiš sve što je komšija uradio, pa ispočetka, sam. Jer ti se ne sviđa komšijina ličnost i šta komšijin brat radi u kafani.

I onda je komšija vakav-nakav, a ti si kao nešto pametan?!
jkt2010 jkt2010 02:05 02.09.2015

Re: gerrymandering

tyson
In 1984, opposition politicians secured an elected seat in parliament for the first time in a general election. 2 seats out of 74 seats went to opposition politicians.
In 1988, the opposition won 1 seat out of 77 seats.
In 1991, the opposition won 4 seats out of 81 seats.
In 1997, 2001 and 2006, the opposition secured 2 seats for each respective election.

Aha, ali je broj glasova kudikamo drugačiji od broja osvojenih mesta u parlamentu.

Despotsku kontrolu štampe i maltretiranje finansijera opozicije da ne pominjem.

Ako je ovo nešto u vezi demokratije u Singapuru, samo sam ilustrovao da država itekako može da napreduje bez opozicije. Da, i sa kontrolom štampe i maltretiranjem finansijera opozicije takođe.
maksa83 maksa83 12:18 02.09.2015

Re: gerrymandering

Ako je ovo nešto u vezi demokratije u Singapuru, samo sam ilustrovao da država itekako može da napreduje bez opozicije.

Šta će ti onda Singapur pored onolike Kine. Tamo bukvalno nema opozicije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:25 02.09.2015

Re: Borko zaista ima šanse

Vidiš HCM, Jkt je odavno naučio da radi po check listama.


Pa vidi, ako ti odlučiš da ti se ceo život svede na ispunjavanje uslova sa nekih ček lista, da ti ništa drugo ne bude važno, u redu, tvoj život tvoja stvar, radi s njim šta hoćeš.

Ali, ako se kompletna politika jedne države svede na ispunjavanje tih uslova onda je to loša politika i takvoj državi se ne piše dobro.

Odnos prema EU je samo jedan segment državne politike, nikako ne jedini, ne ni najvažniji, pa tako i kad se ispunajvaju uslovi, kad se uspešno prolaze te kontrolne tačke, to nije dokaz da je politika koja se u državi vodi dobra politika.

Satanizovanje opozicije, ne dopuštanje da opozicija, kakva je takva je, svoje, kakvi su takvi su, stavove objašnajva na državnim medijima, se zove diktatura.

Zašto Vučić i njegova bulumenta objašnajva da su stavovi DSa, stavovi Radulovića, Dveri, DSSa...ili koga god, loši, pogrešni, glupi, da su oni koji zastupaju te stavove budale, ološ, neznalice...zašto to ne prepusti građaniam da procene?

Kad si video na TV Radulovića, Sadnu Rašković, Nenada Popovića, nekoga iz Dveri, Stefanovića. da objašnajva i brani svoje stavove u nekakvom sučeljavanju npr?

Nema toga, umesto toga ove Vučićeve pudlice objašnajvaju kako je sve to glupo, samo su oni pametni, samo njih narod voli, samo njima veruje, jer znaju da kad bi dozvolili drugima da se bore za svoje ideje, nekoga bi i pridobili, i vlast bi im se zaljuljala.
E to se zove demokratija, a ovo što radi Vučić, apsolutna blokada medija za opoziciju, se zove diktatura.

I tako možemo primer po primer koji pokazuje pogubnost Vučićeve diktature po Srbiju i pored njegovog "uspešnog evropskog puta", ali postavlja se pitanje ima li smisla to objašnajvati Vučićevim idolopoklonicima.

Jer ti to očigledno ne razumeš, tebi je dovoljno da neko sa strane kaže, prošao si.
To je zato što ti nemaš svoj sud, tebi neko drugi treba da kaže šta je za tebe dobro.

Tebi su, vidimo, i Vučićevo nasilje i diktatura dobri, jer ti je neko rekao da je on ok.



jkt2010 jkt2010 22:25 02.09.2015

Re: Borko zaista ima šanse

HCM
Pa vidi, ako ti odlučiš da ti se ceo život svede na ispunjavanje uslova sa nekih ček lista, da ti ništa drugo ne bude važno, u redu, tvoj život tvoja stvar, radi s njim šta hoćeš.

Ali, ako se kompletna politika jedne države svede na ispunjavanje tih uslova onda je to loša politika i takvoj državi se ne piše dobro.

Pa vidi, nisam to ja odlučio nego ti i "većinska Srbija". Ovi Mcmc-ijevi koji ne bi u EU ni za cenzus nisu skupili, koliko se sećam... Eto i ti ovde istu pesmu pevaš: "Da se uredi da se uredi". Pa uređuje se. Ne kažem ja nego ovi koji su pisali pravila za uređivanje.
maksa83
Šta će ti onda Singapur pored onolike Kine. Tamo bukvalno nema opozicije.

Jedno 5-6 'iljada godina nije bilo ni demokratije. Pa je opet bilo napretka, itekako.
jkt2010 jkt2010 23:50 02.09.2015

Re: Borko zaista ima šanse

HCM
Kad si video na TV Radulovića, Sadnu Rašković, Nenada Popovića, nekoga iz Dveri, Stefanovića. da objašnajva i brani svoje stavove u nekakvom sučeljavanju npr?

Ovu žvaku smo imali ceo jedan blog. Onaj o lokalnim RTV stanicama. Samo da ukratko sumiram moje viđenje: Ne sviđa ti se kako se uređuju RTV-i? Kupiš svoj pa ga uređuješ kako ti voliš. Rasprodaja je u toku, pa izvoli. Pitaj Radulovića, Sadnu Rašković, Nenada Popovića da prodaju jedan stan negde i da ti pozajme pare. Zauzvrat ne skidaj ih sa programa. Posle jedno 3 meseca ili kad ponestane para, shvatićeš zašto ih nigde nema. To nema ko da gleda. Publika je sita tog smaranja.

Satanizovanje opozicije, ne dopuštanje da opozicija, kakva je takva je, svoje, kakvi su takvi su, stavove objašnajva na državnim medijima, se zove diktatura.
Ne brate, to se zove nemaš pojma o čemu pričaš. Po onoj ček listi primljenoj od EU još onomad, ne mogu da postoje "državni mediji". Imaš jedan "javni servis" koji finansiraš direktno pa gledaj da ti bude nezavistan; ovo ostalo tih državnih medija mora da nestane. Baš zbog toga, da im ne bi Vučići govorili šta ili koga da puštaju.

E sad, ti bi nezavisne medije, al da im Vučić kaže da puštaju više Radulovića, Raškovića, Popovića, Dveri... ako bi te poslušao, da li bi mu rekao da je super fer tip, ili da kontroliše medije?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:41 03.09.2015

Re: Borko zaista ima šanse

jkt2010


E sad, ti bi nezavisne medije, al da im Vučić kaže da puštaju više Radulovića, Raškovića, Popovića, Dveri... ako bi te poslušao, da li bi mu rekao da je super fer tip, ili da kontroliše medije?


Aca je, u sustini, vrlo sposoban politicar, cak sposobniji i od Djindjica: on sjajno upotrebljava ovaj hybrid od Sistema u Srbiji, tamni vilajet, chardak ni na nebu ni na zemlji, neevropski ali i nekomunisticki system, radi malo sta mu Drugarica Merkel nalaze, malo sta sedokosi drugovi generali sa savskih splavova; odlicno balansira izmedju ova dva pola, koristi mentalitet srpskog naroda da mu je potreban Vodja, neko prema kome ce usmeriti svoja nadanja, pa makar i slepo popadali u ambis, i vrlo inteligentno i s predatorskim instinktom za totalitarnu narav danasnjice je rascistio i uspostavio kontrolu, kroz svoje partijskog znacaja ili kinte zeljne kadrove - Mitrovic, Bogicevic, itd. drugo, celoj Levoj Srbiji je zadao domaci kako se metla i cisti od korumpiranog, tj. neodgovarajuceg kadra, surovo, bez oprastanja i slicnih pravoslavnohriscanskih slabickih sentimentalnosti, a kako se drugi hvataju za muda i ucutkavaju; odnos prema svojoj partiji i ministrima, gde svi cute kao ribice dok Premijer ne da dozvolu da se obrate?! kada cela Srbija bude u stanju da otera jednu osobu, da ministry ustanu kada neko pocne da vice na njih, da mu kazu, иди па вичи на своју кеву и ћалета, жену и клинце тако, гари!, tek tada i samo tada zvacemo se Држава и Народ, брате мој.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:30 03.09.2015

Re: Borko zaista ima šanse

Ne brate, to se zove nemaš pojma o čemu pričaš. Po onoj ček listi primljenoj od EU još onomad, ne mogu da postoje "državni mediji".


Evo ga genije opet se hvata za terminologiju.
Pazi, da bi se smislen razgovor vodio mora da postoji želja i sposobnost da se sagovornik razume.
Tebi očigledno nešto nedostaje, sposobnosti ili želje.
Verovato oboje.
Da nije tako ne bi se hvatao ze termin državni (koji je naravno neadekvatan ali mislio sam da nismo ovde na času) jer je čak i poluinteligentnima jasno da se misli na javni servis.

Dakle javni servis je nedostupan za zagovornike one politike koju podržava preko polovine punoletnih građana Srbije jer, čitaj malo,

istraživanja pokazuju da manje od polovine građana želi evrointegracije naše zemlje. Za članstvo u Uniji pre šest godina bilo čak 73 odsto, a danas svega 44

Manje od polovine građana želi evrointegracije a na javnom servisu se to ne vidi.
Zoveš li to nezavisnim, nepristrasnim ili dirigovanim javnim servisom?
Ako je dirigovan, ko diriguje?

Ako Vučić diriguje javnim servisom da li je autokrata ili ne?

Da li bi se, kada bi javni servis bio zaista javni servis, dakle servis i onih koji ne žele u EU, a takvih je više od polovine, kada bi i oni mogli da promovišu svoje stavove, menjala situacija i na medijskom tržištu, pa bi i privatni mediji mogli da zarade pišući o tome, ili misliš da bi sve ostalo isto kao i u ovom medijskom mraku na javnom servisu?
Ali teško ti to da skapiraš.

Ti kažeš, gledaj nekako da javni servis bude nezavistan, a to što sada nije tebi ne predstavlja problem, iako i sam vidiš da nije.
Vidiš da ne valja ali ti to ne smeta.
Ima li smisla sa tobom takvim, posle te konstatacije, racionalno razgovarati?
Milsim da nema, ti si jednostavno zaljubljenik u Vučića, verovatno i u svakog diktatora, to se neretko dešava da nekim ljudima treba šef, vođa, da mu se podaju bez ikakvog otpora, i još u tome uživaju.

Srećna ti diktatura, uživaj.
jkt2010 jkt2010 03:59 04.09.2015

Re: Borko zaista ima šanse

HCM
Dakle javni servis je nedostupan za zagovornike one politike koju podržava preko polovine punoletnih građana Srbije jer, čitaj malo,

istraživanja pokazuju da manje od polovine građana želi evrointegracije naše zemlje. Za članstvo u Uniji pre šest godina bilo čak 73 odsto, a danas svega 44

A jel ti to plediraš da se ukinu izbori i vlast bira sondiranjem javnog mnenja? Legitimno, mada ne i legalno.

Jer po trenutno važećim zakonima vlast se ipak bira kako se bira, a po tom sistemu ova trenutna ima natpolovičnu podršku.

To je jedno, a drugo:

Žalbu na program javnog servisa molim te pošalji na pravu adresu:
Upravni odbor
Predsednik: Mr Zoran Popović, profesor Univerziteta
Zamenik predsednika: Milan Nikolić, sociolog
Članovi:
Mr Đorđe Vozarević, sociolog
Milica Kuburović, novinar
Dr Predrag Marković, istoričar
Dr Slobodan Marković, profesor Univerziteta
Akademik Vojislav Stanovčić, profesor Univerziteta u penziji
Dušan Stokanović, ekonomista
Dr Žarko Trebješanin, profesor Univerziteta

Ili Programskom savetu:
Dragoljub Kojčić, predsednik
Jasmina Leković
Nenad Milosavljević
Marko Vukomanović
Katarina Ostojić
Aleksandra Grkinić
Tanja Santrač
Prof. dr Zoran Vujović
Tanja Dojčinović
Ištvan Bodžoni
Marija Obradović
Đorđe Milićević
Mira Petrović
Milica Radović
Jelena Trivan
Snežana Stojanović Plavšić
Bojan Đurić

Jel vidiš Vučića među imenima gore? Ne? Pa šta se onda koji qrac njemu žališ.
looping looping 11:03 31.08.2015

1


Borko izgleda cool lik za preporod opozicije

Koje opozicije? Srbija ima opoziciju?


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:15 31.08.2015

Re: 1

looping

Srbija ima opoziciju?




O?! Pozicija!
looping looping 12:04 31.08.2015

Re: 1

Srđan Fuchs
looping

Srbija ima opoziciju?




O?! Pozicija!

Ma jok. Samo obzerver.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana