Društvo| Kultura| Mediji

Vreme je da se vrati Ivan Ljuba

expolicajac RSS / 02.09.2015. u 22:36

"Ponekad krilom svoje pesme, ja tiho sletim na tvoj dlan

I tamo tebe svoju tugu kao ljubav dozivam".

img_1836.jpg

 

Sva bizarnost onoga što nam predstavljaju pojedine televizijske kuće, bude u meni samo potrebu da se setim Ivana Ljube, pobednika prvog rijaliti šoa u Srbiji. Tada je postojala NADA. Nada umire poslednja. Duboko se nadam da će moji sugrađani shvatiti da pobednici pišu istoriju. Ivan Ljuba je trebalo da otvori novu istorijsku stranicu razvoja intelektualne elite u Srbiji. Voleo bih da se vrati ta NADA koju smo imali posle njegove pobede. 

11935559_527319100769820_5817338931901038163_n.jpg?oh=894c6dc4373ce946a393d58311dfb0ec&oe=5663705D 

 

 



Komentari (121)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:59 02.09.2015

Морам...

... признати да ми је све ово потпуно нејасно: петиција за укидање ријалити шоуова?!

То је потпуно недемократски: ко је тај који је овлашћен да другом човеку укине право да буде глуп, примитиван или туп? По ком основу? Да ли то значи, рецимо, да ћемо сутра сви морати да волимо Менделсона, по логици да нам се прописује шта је оно што треба да волимо и поштујемо? Гледамо Вима Вендерса, драме Биљане Србљановић? Знамо ко је Џексон Полок, Хафиз, Густаво Сантаолала?

Друго, против глупости, примитивности и тупости не бори се забранама.

expolicajac expolicajac 23:03 02.09.2015

Re: Морам...

Predrag Brajovic
... признати да ми је све ово потпуно нејасно: петиција за укидање ријалити шоуова?!

То је потпуно недемократски: ко је тај који је овлашћен да другом човеку укине право да буде глуп, примитиван или туп? По ком основу? Да ли то значи, рецимо, да ћемо сутра сви морати да волимо Менделсона, по логици да нам се прописује шта је оно што треба да волимо и поштујемо? Гледамо Вима Вендерса, драме Биљане Србљановић? Знамо ко је Џексон Полок, Хафиз, Густаво Сантаолала?

Друго, против глупости, примитивности и тупости не бори се забранама.


Niko ne traži zabranu, ali imamo valjda pravo da iznesemo svoj stav. Nadam se da time nismo ugrozili demokratske principe.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:09 02.09.2015

Комесарска памет

expolicajac
Niko ne traži zabranu, ali imamo valjda pravo da iznesemo svoj stav. Nadam se da time nismo ugrozili demokratske principe.

Није тачно:
Da se ukine svaki oblik "rijaliti" emisija, i njihovo slobodno emitovanje!

Дакле, тражи се укидање тих емисија.
Као комунисти што су укидали религију, а фашисти "изопачену уметност".

Totalitarna i komesarska pamet.

expolicajac expolicajac 23:15 02.09.2015

Re: Комесарска памет

Predrag Brajovic
expolicajac
Niko ne traži zabranu, ali imamo valjda pravo da iznesemo svoj stav. Nadam se da time nismo ugrozili demokratske principe.

Није тачно:
Da se ukine svaki oblik "rijaliti" emisija, i njihovo slobodno emitovanje!

Дакле, тражи се укидање тих емисија.
Као комунисти што су укидали религију, а фашисти "изопачену уметност".

Totalitarna i komesarska pamet.

Preteruješ prijatelju. Ali i to je demokratski. Braniću tvoje pravao na drugačije mišljenje do zadnjeg trenutka svog života.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:22 02.09.2015

Re: Комесарска памет

expolicajac
Preteruješ prijatelju. Ali i to je demokratski. Braniću tvoje pravao na drugačije mišljenje do zadnjeg trenutka svog života.

Слажем се.
Јер си управо рекао исто што и ја.
Ако ћеш бранити моје право на другачије мишљење, исто тако ћеш бранити право на постојање ријалити шоуова. Па ка их гледа -- гледа. Што тупљи народ, више их гледа, вероватно? Нека га. Ако у томе ужива.


validni validni 00:42 03.09.2015

Re: Морам...

Predrag Brajovic
... признати да ми је све ово потпуно нејасно: петиција за укидање ријалити шоуова?!

То је потпуно недемократски: ко је тај који је овлашћен да другом човеку укине право да буде глуп, примитиван или туп? По ком основу? Да ли то значи, рецимо, да ћемо сутра сви морати да волимо Менделсона, по логици да нам се прописује шта је оно што треба да волимо и поштујемо? Гледамо Вима Вендерса, драме Биљане Србљановић? Знамо ко је Џексон Полок, Хафиз, Густаво Сантаолала?

Друго, против глупости, примитивности и тупости не бори се забранама.



glupost je stanje a ne ljudsko pravo.. po logici koju primenjuješ, trebalo bi i obrazovanje da ukinemo, obzirom da se njim na totalitaran i nedemokratski način nameću zakoni fizike..

zabranom bi se pročistio medijski prostor, napravilo mesta za nekakav drugačiji program, kakav se očekuje od Televizija koje imaju nacionalnu frekvenciju.. a protiv gluposti se ne bori ni uvažavanjem njenog prava da postoji..
expolicajac expolicajac 00:47 03.09.2015

Re: Морам...

validni
Predrag Brajovic
... признати да ми је све ово потпуно нејасно: петиција за укидање ријалити шоуова?!

То је потпуно недемократски: ко је тај који је овлашћен да другом човеку укине право да буде глуп, примитиван или туп? По ком основу? Да ли то значи, рецимо, да ћемо сутра сви морати да волимо Менделсона, по логици да нам се прописује шта је оно што треба да волимо и поштујемо? Гледамо Вима Вендерса, драме Биљане Србљановић? Знамо ко је Џексон Полок, Хафиз, Густаво Сантаолала?

Друго, против глупости, примитивности и тупости не бори се забранама.



glupost je stanje a ne ljudsko pravo.. po logici koju primenjuješ, trebalo bi i obrazovanje da ukinemo, obzirom da se njim na totalitaran i nedemokratski način nameću zakoni fizike..

zabranom bi se pročistio medijski prostor, napravilo mesta za nekakav drugačiji program, kakav se očekuje od Televizija koje imaju nacionalnu frekvenciju.. a protiv gluposti se ne bori ni uvažavanjem njenog prava da postoji..

Ne bih da nesmotreno uđemo u negiranje demokratije. Brajović je samo izneo stav da "svako ima pravo na svoju glupost". Bilo bi nesmotreno da se dekreteom zabrane ovakve emisije, ali iznošenjem negativnog stava o njima može se izvršiti pritisak na one koji misle da je to jedini način stvaranja profita.
validni validni 01:28 03.09.2015

Re: Морам...

expolicajac

Ne bih da nesmotreno uđemo u negiranje demokratije. Brajović je samo izneo stav da "svako ima pravo na svoju glupost". Bilo bi nesmotreno da se dekreteom zabrane ovakve emisije, ali iznošenjem negativnog stava o njima može se izvršiti pritisak na one koji misle da je to jedini način stvaranja profita.


Zabrana Rialitija nije negiranje demokratije, već sprovođenje zakona i propisa - promovisanje nasilja i primitivizma nisu bili uslov za dobijanje nacionalne frekvencije. Dakle - primeniti zakon a ne dekret.

A Brajović, kao i svi, svakako ima pravo na svoju glupost, ali to nije demokratska tekovina za čiju odbranu bih ginuo..
tyson tyson 01:59 03.09.2015

Re: Морам...

Bilo bi nesmotreno da se dekreteom zabrane ovakve emisije

Ne vidim razlog zašto bi bilo nesmotreno.


jkt2010 jkt2010 03:12 03.09.2015

Re: Морам...

tyson
Bilo bi nesmotreno da se dekreteom zabrane ovakve emisije

Ne vidim razlog zašto bi bilo nesmotreno.

Pa ofirali bi se da su protiv slobode izražavanja.
Bolje ovako: dok te pendreče preko bubrega, pričaju ti kako će do poslednjeg daha da brane tvoje pravo da si protiv pendreka.

E ali, parola sa slike... "Say no to reality" ... Really?
expolicajac expolicajac 05:37 03.09.2015

Re: Морам...

jkt2010
tyson
Bilo bi nesmotreno da se dekreteom zabrane ovakve emisije

Ne vidim razlog zašto bi bilo nesmotreno.

Pa ofirali bi se da su protiv slobode izražavanja.
Bolje ovako: dok te pendreče preko bubrega, pričaju ti kako će do poslednjeg daha da brane tvoje pravo da si protiv pendreka.

E ali, parola sa slike... "Say no to reality" ... Really?

One koje sam ja pendrečio teško da bi ovakvu stvar napisali. Tebe očigledno nisam, pa mi pomalko i žao iskreno da ti kažem.
jkt2010 jkt2010 06:17 03.09.2015

Re: Морам...

expolicajac

1. One koje sam ja pendrečio teško da bi ovakvu stvar napisali.
2. Tebe očigledno nisam, pa mi pomalko i žao iskreno da ti kažem.

Iskreno da ti kažem - verujem ti. Obe stvari.
I bez da si se otvorio.
expolicajac expolicajac 06:21 03.09.2015

Re: Морам...

jkt2010
expolicajac

1. One koje sam ja pendrečio teško da bi ovakvu stvar napisali.
2. Tebe očigledno nisam, pa mi pomalko i žao iskreno da ti kažem.

Iskreno da ti kažem - verujem ti. Obe stvari.
I bez da si se otvorio.

Na tvoju iskrenost, morao sam da odgovorim iskrenošču. Takav sam ja "duševan"
jkt2010 jkt2010 06:37 03.09.2015

Re: Морам...

expolicajac
jkt2010
expolicajac

1. One koje sam ja pendrečio teško da bi ovakvu stvar napisali.
2. Tebe očigledno nisam, pa mi pomalko i žao iskreno da ti kažem.

Iskreno da ti kažem - verujem ti. Obe stvari.
I bez da si se otvorio.

Na tvoju iskrenost, morao sam da odgovorim iskrenošču. Takav sam ja "duševan"

Ništa ne mož da zameni ono kad mu krcne rebarce pa ti se usere i upiša u gaće od stra'. Eeee ... da je tebi bilo da te pošalju u Gitmo, da viš kako bi one pičkice arapske pevale.

A šta ćeš, prođe tvoje.
anonymous anonymous 07:14 03.09.2015

Re: Морам...

Predrag Brajovic
... признати да ми је све ово потпуно нејасно: петиција за укидање ријалити шоуова?!

То је потпуно недемократски: ко је тај који је овлашћен да другом човеку укине право да буде глуп, примитиван или туп? По ком основу? Да ли то значи, рецимо, да ћемо сутра сви морати да волимо Менделсона, по логици да нам се прописује шта је оно што треба да волимо и поштујемо? Гледамо Вима Вендерса, драме Биљане Србљановић? Знамо ко је Џексон Полок, Хафиз, Густаво Сантаолала?

Друго, против глупости, примитивности и тупости не бори се забранама.






Protiv gluposti, primitivnosti i tuposti se bori svim raspoloživim sredstvima.


anonymous anonymous 07:20 03.09.2015

Re: Морам...

То је потпуно недемократски: ко је тај који је овлашћен да другом човеку укине право да буде глуп, примитиван или туп?


Pravo na glupost , ako ti je do njega toliko stalo, ......zadrži ekskluzivno ....samo za sebe .....

To " dostignuće demokratije " nemoj zastupati u ime drugih .

... Oni još uvek nisu ..... toliko glupi .....




anonymous anonymous 07:28 03.09.2015

Re: Комесарска памет

Predrag Brajovic
expolicajac
Niko ne traži zabranu, ali imamo valjda pravo da iznesemo svoj stav. Nadam se da time nismo ugrozili demokratske principe.

Није тачно:
Da se ukine svaki oblik "rijaliti" emisija, i njihovo slobodno emitovanje!

Дакле, тражи се укидање тих емисија.
Као комунисти што су укидали религију, а фашисти "изопачену уметност".

Totalitarna i komesarska pamet.



Tako je !!!!!


Traži se ukidanje emisija .......demokratskim putem .....pridobijanjem javnosti i javnog mnjenja .....

Zato što je emitovanje tih i takvih emisija posledica odsustva demokratije,

i predstavlja instrumentalizaciju i zloupotrebu moći i dominacije radi održanja te iste moći i dominacije....

... a na štetu svih ljudskih prava ...




Brajoviću , još jednom podvlačim, ti o demokratiji i njenim zloupotrebama ne znaš ništa !!!!

Razmišljaš kao mali Perica....

Ali , naravno imaš na to pravo - to je tvoje ekskluzivno pravo na glupost....
martin_krpan martin_krpan 07:44 03.09.2015

Re: Морам...

Predrag Brajovic
... признати да ми је све ово потпуно нејасно: петиција за укидање ријалити шоуова?!

То је потпуно недемократски: ко је тај који је овлашћен да другом човеку укине право да буде глуп, примитиван или туп? По ком основу? Да ли то значи, рецимо, да ћемо сутра сви морати да волимо Менделсона, по логици да нам се прописује шта је оно што треба да волимо и поштујемо? Гледамо Вима Вендерса, драме Биљане Србљановић? Знамо ко је Џексон Полок, Хафиз, Густаво Сантаолала?

Друго, против глупости, примитивности и тупости не бори се забранама.



Potpuno se ne slažem. Pogledao sam kompletnu emisiju Parova sa Šešeljem i na prvi pogled mi je to bilo simpatično, međutim stvar sa medijima je mnogo kompleksnija.

Postoji nešto što se zove Media studies i media studies se bavi prvenstveno analizom i istorijom medija. Jedan od najznačajnijih istorijskih medijskih događaja je naravno nastanak njemačkog fašizma. Banalan plakat, pjesmica i parola na radiju, emitovanje tv signala u kolektivnim vešernicama, kuhinjama, je dovelo do toga da "obični" ljudi podrže najveće zlo u istoriji čovječanstva.

Hans Magnus Enzensberger na osnovu rada Horkheimera & Adorna definiše pojam „Bewusstseins-Industrie“ (industrija svijesti, ja bih dodao i podsvjesti) gdje kaže: "Sa razvojem elektronskih medija, industrija svjesti je postala pesmejker socio - ekonomskog razvoja kasnih industrijskih društava." Dakle zaglupljivanje kao održavanje neke bolesne ideje nekog qvazi poretka. Druga stvar, isti autor navodi i prognozira fenomen raspada veze između producenata i konzumenata medijskih sadržaja gdje oni više ne stoje na istoj strani. To je najbolje vidljivo u emisijama realitija, gdje medijski magovi, psiholozi, spin-doktori istražuju kako da na najbolji način iskoriste "običan narod" i da od njega uzmu ono što njima treba.

Nema sumnje da mediji grade kolektivnu estetiku jednog društva i sve osim emancipacije je medijski fašizam. Postoji pojam u arhitekturi "kognitivne karte" koji govori o perceptivnoj geografiji, što od prilike znači, ako živite u prljavštini, "smrt pederima" prljavim grafitima, ruinama, lošoj infrastrukturi, vi ćete postati takav čovjek.

Dakle, zabrana je itekako smislena i veoma demokratska.




milisav68 milisav68 07:48 03.09.2015

Re: Комесарска памет

anonymous

Da se ukine svaki oblik "rijaliti" emisija, i njihovo slobodno emitovanje!

Traži se ukidanje emisija .......demokratskim putem .....pridobijanjem javnosti i javnog mnjenja .....

Zato što je emitovanje tih i takvih emisija posledica odsustva demokratije,

i predstavlja instrumantalizaciju i zloupotrebu moći i dominacije radi održanja te iste moći i dominacije....

... a na štetu svih ljudskih prava ...

Eh ta ljudska prava su - čarobna reč.

Ne smeta ti kršenje zakona (i tolerisanje svih vlasti) vlasnika dve televizije (što je nezakonito) koje emituju rialiti programe, a smeta ti sam program.

tzvrtz

Ali kada se već priča o takvoj vrsti programa, rešenje nije u zabrani već u novčanom kažnjavanju (eventualno posebnom oporezivanju), kada se prekrši zakon o javnom emitovanju.

A takav zakon postoji, samo treba da se poštuje (kao i mnogi drugi).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:04 03.09.2015

Re: Морам...

martin_krpan
Predrag Brajovic
... признати да ми је све ово потпуно нејасно: петиција за укидање ријалити шоуова?!

То је потпуно недемократски: ко је тај који је овлашћен да другом човеку укине право да буде глуп, примитиван или туп? По ком основу? Да ли то значи, рецимо, да ћемо сутра сви морати да волимо Менделсона, по логици да нам се прописује шта је оно што треба да волимо и поштујемо? Гледамо Вима Вендерса, драме Биљане Србљановић? Знамо ко је Џексон Полок, Хафиз, Густаво Сантаолала?

Друго, против глупости, примитивности и тупости не бори се забранама.



Potpuno se ne slažem. Pogledao sam kompletnu emisiju Parova sa Šešeljem i na prvi pogled mi je to bilo simpatično, međutim stvar sa medijima je mnogo kompleksnija.

Postoji nešto što se zove Media studies i media studies se bavi prvenstveno analizom i istorijom medija. Jedan od najznačajnijih istorijskih medijskih događaja je naravno nastanak njemačkog fašizma. Banalan plakat, pjesmica i parola na radiju, emitovanje tv signala u kolektivnim vešernicama, kuhinjama, je dovelo do toga da "obični" ljudi podrže najveće zlo u istoriji čovječanstva.

Hans Magnus Enzensberger na osnovu rada Horkheimera & Adorna definiše pojam „Bewusstseins-Industrie“ (industrija svijesti, ja bih dodao i podsvjesti) gdje kaže: "Sa razvojem elektronskih medija, industrija svjesti je postala pesmejker socio - ekonomskog razvoja kasnih industrijskih društava." Dakle zaglupljivanje kao održavanje neke bolesne ideje nekog qvazi poretka. Druga stvar, isti autor navodi i prognozira fenomen raspada veze između producenata i konzumenata medijskih sadržaja gdje oni više ne stoje na istoj strani. To je najbolje vidljivo u emisijama realitija, gdje medijski magovi, psiholozi, spin-doktori istražuju kako da na najbolji način iskoriste "običan narod" i da od njega uzmu ono što njima treba.

Nema sumnje da mediji grade kolektivnu estetiku jednog društva i sve osim emancipacije je medijski fašizam. Postoji pojam u arhitekturi "kognitivne karte" koji govori o perceptivnoj geografiji, što od prilike znači, ako živite u prljavštini, "smrt pederima" prljavim grafitima, ruinama, lošoj infrastrukturi, vi ćete postati takav čovjek.

Dakle, zabrana je itekako smislena i veoma demokratska.

Нема тог ауторитета који има морално право и природно првенство да забрани неком да ужива у погледу на Станијине гаће.

Prosvetiteljski stav мора да ima svoju finu granicu: nasilje nad umom. Tu on zastaје. Inače nije prosvetiteljski.
freehand freehand 08:46 03.09.2015

Re: Морам...

ко је тај који је овлашћен да другом човеку укине право да буде глуп, примитиван или туп?

Ne postoji pravo da se bude glup, primitivan i tup, tako da se to pravo ne može ni ukinuti. Po pravilu društva deklarišu svoje obaveze da rade na poboljšanju kvaliteta života i emancipaciji sopstvenih članova, a podrška i podsticanje gluposti, tuposti i primitivizma u suprotnosti su sa tim pristupom.
Да ли то значи, рецимо, да ћемо сутра сви морати да волимо Менделсона, по логици да нам се прописује шта је оно што треба да волимо и поштујемо? Гледамо Вима Вендерса, драме Биљане Србљановић? Знамо ко је Џексон Полок, Хафиз, Густаво Сантаолала?

Interesantan način da se istakne i podvuče sopstvena pripadnost eliti koja sluša Mendelsona, gleda Vendersa, čita Biljanu Srbljanović i zna ko su Polok, Hafiz i Santaolala.
jkt2010 jkt2010 08:49 03.09.2015

Re: Морам...

martin_krpan Pogledao sam kompletnu emisiju

Dakle znao sam

Najviše se "bune" oni koji najviše i gledaju. To ko oni pedofili po Americi, "borci" protiv pornografije.

Ali Martin to ne gleda ko ovaj lumpen-proletarijat, iz zadovoljstva; on to zbog nauke.


Kakvi licemeri jebotebog.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:54 03.09.2015

Re: Морам...

freehand
Interesantan način da se istakne i podvuče sopstvena pripadnost eliti koja sluša Mendelsona, gleda Vendersa, čita Biljanu Srbljanović i zna ko su Polok, Hafiz i Santaolala.

:)))))))))))
Па, магаренце једно, чим споменем Менделсона јасно је да подсећам на оног расисту са Јелициног блога jorgovana28, којег сте ти и други бранили. SAMO MALO LJUDSKOSTI blog

Он је исто тако мени објашњавао да сам ја незнавен, и да било шта мени објашњавати јесте као да неком гејаку причаш о Менделсону. Па сам после и оном бенету гесериту морао да објашњавам да тај други магарац не би га ни пустио у USA да уђе, јер не слуша Менделsона. А он га је узео у заштиту.

Бре, је 'л имаш ти чиме другим да се бавиш него да дркаш по људима на блогу?
:)))))))))

А иначе -- први ти је део коментар типично комесарски, какав је и био у вас из Партије. Него шта, има сви да слушају Баха!
freehand freehand 09:01 03.09.2015

Re: Морам...

Па, магаренце једно, чим споменем Менделсона јасно је да подсећам на оног расисту са Јелициног блога, којег сте ти и други бранили.

Nisi ti spomenuo samo Mendelsona u tom tragikomičnom komentaru u kome se brani pravo na glupost.
.
Он је исто тако мени објашњавао да сам ја незнавен, и да било шта мени објашњавати јесте као да неком гејаку причаш о Менделсону.

Uvaženi doktore, reč geak ne sadrži j.
Бре, је 'л имаш ти чиме другим да се бавиш него да дркаш по људима на блогу?

Jel na ovom blogu na kome si istovremeno i ti?

P.S. dopisuješ po običaju...
А иначе -- први ти је део коментар типично комесарски, какав је и био у вас из Партије. Нема, има сви да слушају Баха!

Ma jok, imaš ti pravo da budeš tup, glup i primitivan koliko hoćeš, tu ti svakako niko ne može pomoći sem oko primitivizma a i to ne na silu - ali to ne možeš da širiš kao poželjne i društveno korisne osobine.


Edit: zaboravih da pitam - ko je taj Ivan Ljuba i odakle bi i zašto trebalo da se vrati?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:16 03.09.2015

Re: Морам...

freehand
Uvaženi doktore, reč geak ne sadrži j.

:)))))))))))))))
Какав си ти куропаћко...
реч ГЕЈАК на Вукајлији

Еј, бре, ја сам из народа, и волим Станијине гаће, и незнам правилно да пишем -- по лусам писмен!
freehand freehand 09:23 03.09.2015

Re: Морам...

Predrag Brajovic
freehand
Uvaženi doktore, reč geak ne sadrži j.

:)))))))))))))))
Какав си ти куропаћко...
реч ГЕЈАК на Вукајлији

Еј, бре, ја сам из народа, и волим Станијине гаће, и незнам правилно да пишем -- по лусам писмен!

Malo si guglao pa si samo Vukajliju našao?
Kraja Kraja 11:06 03.09.2015

Re: Комесарска памет

...neki su prinudjeni da na svojim televizorima svakodnevno gledaju odsecanje glava...
...u koju kategoriju to da svrstamo...???
...to je nametnuto isto kao i rijaliti, koji je neko smislio da zatupi u ljudima ono sto je "fenomenalni" obrazovni sistem propustio...
...u necijoj zloj nameri ti vidis tudja prava...???
...u cudnim grabama trazis korene demokratije brajovicu...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:06 03.09.2015

Re: Морам...

validni
Predrag Brajovic
... признати да ми је све ово потпуно нејасно: петиција за укидање ријалити шоуова?!

То је потпуно недемократски: ко је тај који је овлашћен да другом човеку укине право да буде глуп, примитиван или туп? По ком основу? Да ли то значи, рецимо, да ћемо сутра сви морати да волимо Менделсона, по логици да нам се прописује шта је оно што треба да волимо и поштујемо? Гледамо Вима Вендерса, драме Биљане Србљановић? Знамо ко је Џексон Полок, Хафиз, Густаво Сантаолала?

Друго, против глупости, примитивности и тупости не бори се забранама.



glupost je stanje a ne ljudsko pravo.. po logici koju primenjuješ, trebalo bi i obrazovanje da ukinemo, obzirom da se njim na totalitaran i nedemokratski način nameću zakoni fizike..

zabranom bi se pročistio medijski prostor, napravilo mesta za nekakav drugačiji program, kakav se očekuje od Televizija koje imaju nacionalnu frekvenciju.. a protiv gluposti se ne bori ni uvažavanjem njenog prava da postoji..

Колико комесара.

Ало, ало, Планета Земља, обавештење: Људи нису исти! Има и оних који воле да виде Станијине гаће, који имају право на постојање као и куропаћеници који слушају само Менделсона а Хафиза рецитују у оригиналу.
jkt2010 jkt2010 11:11 03.09.2015

Re: Морам...

anonymous

Pravo na glupost , ako ti je do njega toliko stalo, ......zadrži ekskluzivno ....samo za sebe .....

Brrrr dobro je; kako si krenuo već sam se uplašio da se tu negde krije i štrojenje glupavih.
validni validni 11:28 03.09.2015

Re: Морам...

Predrag Brajovic


Ало, ало, Планета Земља, обавештење: Људи нису исти! Има и оних који воле да виде Станијине гаће, који имају право на постојање као и куропаћеници који слушају само Менделсона а Хафиза рецитују у оригиналу.


da obračunamo: stao si u odbranu prava na glupost, u međuvremenu shvatio koliko je to glupo, pa se okrenuo standardima - pravu na različitost i pravu na postojanje a sve to deklamuješ rezignirano, ali pravednički i sa patosom.. sereš brate, pa se još i mažeš
martin_krpan martin_krpan 12:20 03.09.2015

Re: Морам...

Колико комесара.

Ало, ало, Планета Земља, обавештење: Људи нису исти! Има и оних који воле да виде Станијине гаће, који имају право на постојање као и куропаћеници који слушају само Менделсона а Хафиза рецитују у оригиналу.


Ma kakvi. Pitanja su: Gdje je granica? Šta smije a šta ne smije? Kakav je društveni cost-benefit od tog programa? Kakvo je društveno uređenje? Evropski kulturni senzibilitet je malo drugačiji od npr. USA. U USA npr. ne postoji ministarstvo kulture (mnogim Amerima je taj pojam smijurija), radi i gleda svako ko šta hoće, i to je ok. U Evropi je to drugačije. Ako već postoji min. kulture, postoje regulatorne agencije, postoje institucije koje se bave kulturom i za to se plaća porez, onda se ne može sva odgovornost svaljivati na konzumenta. Ne može i uzimanje poreza za sve i svašta i "ko vas jebe, gledajte šta hoćete". Ili jedan ili drugi sistem.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:43 03.09.2015

Re: Морам...

validni
da obračunamo: stao si u odbranu prava na glupost, u međuvremenu shvatio koliko je to glupo, pa se okrenuo standardima - pravu na različitost i pravu na postojanje a sve to deklamuješ rezignirano, ali pravednički i sa patosom.. sereš brate, pa se još i mažeš

Не, буразеру, него људи имају право да буду глупи. Неки, просто, немају ни капацитете за више од тога. Јебига, тако је. Такви какви су, ти су људи једнако вредни, добри, вредни, супер радници, родитељи... И воле Станијине гаће и смеју се простачким форама, али -- нису зли и лоши људи.

Као што се сви они који би да их негирају ипак барем малчице таквим указују.
alselone alselone 13:04 03.09.2015

Re: Морам...

Edit: zaboravih da pitam - ko je taj Ivan Ljuba i odakle bi i zašto trebalo da se vrati?


Ovo je jedan od klišea sa Nicoolovog i mog bloga o tipičnim blogerima.

Tipičan bloger ne zna nikog sa medijske scene i estrade. Sa lakoćom će upitati ko je ta Ceca, ili ko je _________ (neki trenutno popularni pevač ili glumac).
validni validni 13:24 03.09.2015

Re: Морам...

Predrag Brajovic
validni
da obračunamo: stao si u odbranu prava na glupost, u međuvremenu shvatio koliko je to glupo, pa se okrenuo standardima - pravu na različitost i pravu na postojanje a sve to deklamuješ rezignirano, ali pravednički i sa patosom.. sereš brate, pa se još i mažeš

Не, буразеру, него људи имају право да буду глупи. Неки, просто, немају ни капацитете за више од тога. Јебига, тако је. Такви какви су, ти су људи једнако вредни, добри, вредни, супер радници, родитељи... И воле Станијине гаће и смеју се простачким форама, али -- нису зли и лоши људи.

Као што се сви они који би да их негирају ипак барем малчице таквим указују.


toplo je ovo, čovekoljubno, puno razumevanja.. skoro si me rasplakao.. jedino - nisam osporavao (negirao) kako ti kažeš "pravo" da se bude glup.. niti sam bilo koga okarakterisao lošim ni zlim zbog ostvarenog mu "prava" da bude glup.. sve si to ti Brajoviću sam bezobrazno iskonstruisao..
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:31 03.09.2015

Re: Морам...

Какав презир према људима.
Какве сероње.

Презирући ријалитује, презирете и све оне просте, обичне људе који у њима проналазе забаву. Презирете и све оне који немају истанчанији укус за забаву од тога.

Симпатично.

И ко је овде елитиста?
Ја или ви?
:)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:39 03.09.2015

Re: Морам...

alselone
Edit: zaboravih da pitam - ko je taj Ivan Ljuba i odakle bi i zašto trebalo da se vrati?


Ovo je jedan od klišea sa Nicoolovog i mog bloga o tipičnim blogerima.

Tipičan bloger ne zna nikog sa medijske scene i estrade. Sa lakoćom će upitati ko je ta Ceca, ili ko je _________ (neki trenutno popularni pevač ili glumac).


Čekaj majstore, ja sam stvarno morao da guglam dotičnog gospodina.

Za Cecu sam već čuo i pri tome ne mislim na onu što se preziva Lukić
chitach chitach 13:44 03.09.2015

Re: Морам...


na ovom mjestu moram da se sjetim svog bivseg cimera iz studentskih dana, tamo devedesetih, koji jedno pola godine nakon " svadbe decenije ili stoljeca cak " jos uvijek nije imao pojma da su se to dvoje vjencali, a vrlo dobro je znao ko je arkan i ko je ceca . da ti je neko u to vrijeme ponudio, nemam pojma 50 hiljada DM, da to ne saznas, mislim da bi uspio jedino samoizolovanjem na nekom pustom ostrvu, a moj cimer sve setajuci i studirajuci po Beogradu tih godina nije imao pojma.

i jos sam prije par godina ovde u Svajcarskoj upoznao naseg covjeka, porijeklom iz Srbije, koji nikada nije cuo za lepu brenu ... prica covjek srpski, vozio neku medicinsku pomoc za loznicu mislim, ali lepa brena, jok, pojma nema ...

Tako da, pripazio bih ja sa tim predrasudama ko je za koga cuo.

p.s.ne zivim vec desetak godina u Srbiji, stvarno nisam imao pojma ko je stanija i ovaj ljuba. morao sam malo za staniju da guglam da bih znao o cemu se diskutuje, mada mi je gugl ponudio vise fotki nego teksta :)
alselone alselone 13:49 03.09.2015

Re: Морам...

Čekaj majstore, ja sam stvarno morao da guglam dotičnog gospodina.


Ali u tekstu pise ko je on. I gugl postoji, kao sto si ti i uradio.
Ovo o cemu pricam je nadmeno pitanje, pitanje radi pitanja koje treba da pokaze kako je autor, eto, prost jer zna nekog lika iz rijalitija, a nareceni gospodin nije jer ne zna. Mislim, sto pitas koji q ovde, guglaj pa vidi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:52 03.09.2015

Re: Морам...

chitach
za staniju... gugl mi je ponudio vise fotki nego teksta :)


Станија има амбиције у дизајну, на пољу визуелног, и то је очигледно! Мислим да ће сваки поштени Србин да је подржи у томе... Што се тиче Кристијана (Голубовића, наравно), мислим да је он нови гуру амбициозних генерација, и његова ширина -- поезија, физичко, цртање, криминал -- говори да се полихистoрство опет враћа у фокус.
berman berman 14:04 03.09.2015

Re: Морам...

glupost je stanje a ne ljudsko pravo.. po logici koju primenjuješ, trebalo bi i obrazovanje da ukinemo, obzirom da se njim na totalitaran i nedemokratski način nameću zakoni fizike..

obrazovanje nije privatni život.. osim toga zakoni fizike se ne nameću ( suštinski zakoni fizike se opovrgavaju al da te sad ne davim Poperom) . ali bi bilo prirodno da ljude boli qurac za zakone fizike ,a vjeruj mi pola ovih kulturnjaka pojma nema šta je Wat s šta volt ,, i dožive nervni slom kad im kažem da sam religiozan i da vjerujem da se jupiter i mars vrte oko zemlje .
Odkut tebi pravo da određuješ šta je glupost ,, osim toga problem realitija nije kongitivna nego moralna kategorija ( eto Sv,Augustin je kurve i njihove djelatnosti smatro grijehom ,ali je bio protivnik državne zabrane)
Ajmo ovako , očeš putenost na TV , čija erotizam nije "glupost" , neke od tih opajdara ili recimo Virdžinije Vulf.. ( paz sad osim što Virđiniji njena sjebana putenost nije donjela sreću ni zdravlje, bogami ni spasenje jerbo se ubila , donjela joj je tek "pripadnost kulturi" )ili neš putenost na tv, jebo televizju bez erotke bolan
anonymous anonymous 14:05 03.09.2015

Re: Морам...

validni
Predrag Brajovic


Ало, ало, Планета Земља, обавештење: Људи нису исти! Има и оних који воле да виде Станијине гаће, који имају право на постојање као и куропаћеници који слушају само Менделсона а Хафиза рецитују у оригиналу.


da obračunamo: stao si u odbranu prava na glupost, u međuvremenu shvatio koliko je to glupo, pa se okrenuo standardima - pravu na različitost i pravu na postojanje a sve to deklamuješ rezignirano, ali pravednički i sa patosom.. sereš brate, pa se još i mažeš


sereš brate, pa se još i mažeš








Tako prodje svako, ko se svaki put pravi previše pametan......


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:11 03.09.2015

Re: Морам...

alselone
Čekaj majstore, ja sam stvarno morao da guglam dotičnog gospodina.


Ali u tekstu pise ko je on. I gugl postoji, kao sto si ti i uradio.
Ovo o cemu pricam je nadmeno pitanje, pitanje radi pitanja koje treba da pokaze kako je autor, eto, prost jer zna nekog lika iz rijalitija, a nareceni gospodin nije jer ne zna. Mislim, sto pitas koji q ovde, guglaj pa vidi.


pa piše:

pobednika prvog rijaliti šoa u Srbiji


što meni ništa nije značilo, jebiga u to doba nisam imao TV na gajbi (posle dužeg vremena sam ga uneo tek 2009. na jesen, da trudnica ima čime da se zanima, dotle smo živeli bez njega) niti sam bio lud za tim da pratim putem neta takve stvari.

znaš, mene sa druge strane pomalo ide na onu stvar to što ljudi misle da se foliraš ako ne znaš za tako neke likove.

proletos u Bihaću su se svi zapanjili što ne znam ko je neka voditeljka sa Granda, pa je isto bilo na kraju: "ma vi Beograđani se uvek nešto folirate, a u stvari svi to gledate".

ama, ljudi stvarno nemam pojma, ok pokazali mi slike, stvarno je jebozovna al ime ne zapamtih, na jedno uvo ušlo na drugo izašlo.

sada sam još i dobar, nešto i nabodem, pre 5-6 godina blage veze nisam imao o gomili tih imena. čak i ako bi mi bila poznata pošto sam ih više puta čuo, nije bilo šanse da ih povežem sa likom i delom.

jebiga Alse, i takvi ljudi postoje.
freehand freehand 14:12 03.09.2015

Re: Морам...

a vjeruj mi pola ovih kulturnjaka pojma nema šta je Wat s šta volt

Ni šta je bit a ko je Bajt.
Nwgo, sve ovo što si napisao - jel to ima neki dublji smisao i unutrašnji ključ ili je zaista samo rizibizi od slova i reči?
predatortz predatortz 14:16 03.09.2015

Re: Морам...

sada sam još i dobar, nešto i nabodem, pre 5-6 godina blage veze nisam imao o gomili tih imena. čak i ako bi mi bila poznata pošto sam ih više puta čuo, nije bilo šanse da ih povežem sa likom i delom.

jebiga Alse, i takvi ljudi postoje.


Ja sam živi primer!
Čak i za stvari koje me interesuju.
Šindlerovu listu sam odgledao x puta, smatram da je to jedan od najboljih filmova ikad. Pojma nemam kako se zove glumac koji je igrao glavnu ulogu!
Zašto?
Ne zanima me to...
alselone alselone 14:31 03.09.2015

Re: Морам...

jebiga Alse, i takvi ljudi postoje.


Apsolutno, ali to nije bila tema mog komentara. I ja sam takav, ne pamtim imena, ne citam zute strane, crkao mi je risiver za IPTV pre mesec dana i zabole me da ga opravljam (a placam ). Mislio sam prvenstveno na samo pitanje radi pitanja i prizvuk pitanja.

Ali dobro...
alselone alselone 14:32 03.09.2015

Re: Морам...

Pojma nemam kako se zove glumac koji je igrao glavnu ulogu!


Meni tako kad spominju neke glumce u drustvu kazem kako znam odprilike samo Stalonea, Svarcenegera, Al Pacina i De Nira, i, dobro, Kim Besindzer.
blogovatelj blogovatelj 15:29 03.09.2015

Re: Комесарска памет

Preteruješ prijatelju.


Šta preteruje, majke ti?
Pa prva rečenica proglasa je, da ti ponovim "Da se ukine svaki oblik "rijaliti" emisija, i njihovo slobodno emitovanje"
Brajović ti to napiše, a ti mu kažeš da preteruje.
Nego ja mislim da je vama počela predizborna kampanja, pa ti i Strongman delujete simultano po istoj temi, jer ne znate kako bi drugačije kritikovali vlast.
Pa i te rialitije su vaši doneli na TV. Kako tada niste jauknuli da se takva vrsta programa ukine?
blogovatelj blogovatelj 15:33 03.09.2015

Re: Морам...

Zabrana Rialitija nije negiranje demokratije


Jeste, ja mnogo volim da gledam Eru Ojdanića, Milića Vukašinovića, Ekrema i Zmaja od Šipova. A Vendi kad vidim, uspalim se neviđeno. Ko si ti da mi zabraniš to? Na osnovu kojeg zakona?
blogovatelj blogovatelj 15:41 03.09.2015

Re: Морам...

Protiv gluposti, primitivnosti i tuposti se bori svim raspoloživim sredstvima.


Na primer tako što bi te autor bloga banovao?
Nikako, Srbija je zemlja slobode. I ti, kao glupan, imaš pravo da javno kažeš ono što si smislio, da bi svi mogli da vide to i da ti se pametan svet smeje.
Tako i Ekrem ima isto pravo. Nije on ni pametniji ni gluplji od tebe.
Isti ste, ista prava imate.
blogovatelj blogovatelj 15:48 03.09.2015

Re: Морам...

Evropski kulturni senzibilitet je malo drugačiji od npr. USA


Rialiti programi su smišljeni u Holandiji.
blogovatelj blogovatelj 15:50 03.09.2015

Re: Морам...

Čekaj majstore, ja sam stvarno morao da guglam dotičnog gospodina.


I ti si prosečan bloger. A i ja. Pojma nisam imao ko je.
blogovatelj blogovatelj 15:54 03.09.2015

Re: Морам...

proletos u Bihaću su se svi zapanjili što ne znam ko je neka voditeljka sa Granda, pa je isto bilo na kraju: "ma vi Beograđani se uvek nešto folirate, a u stvari svi to gledate"


Kad sam bio student mnogi su me na isti način tretirali kao naduvenka jer ne znam ništa o Srećnim Ljudima, a stvarno blage veze nisam imao ni ko glumi, ni koga, ni zbog čega.
blogovatelj blogovatelj 16:00 03.09.2015

Re: Морам...

Meni tako kad spominju neke glumce u drustvu kazem kako znam odprilike samo Stalonea, Svarcenegera, Al Pacina i De Nira, i, dobro, Kim Besindzer.


Ja sam dugi niz godina mislio da su Sara Džesika Parker i ona jedna druga u stvari ista glumica.
Isto sam mislio i za Black Eyed Peas i Black Keys.
martin_krpan martin_krpan 16:03 03.09.2015

Re: Морам...

blogovatelj
Evropski kulturni senzibilitet je malo drugačiji od npr. USA


Rialiti programi su smišljeni u Holandiji.


Neće biti. Pogledaj pod Candid Camera.
milojep milojep 16:08 03.09.2015

Re: Морам...

blogovatelj
Meni tako kad spominju neke glumce u drustvu kazem kako znam odprilike samo Stalonea, Svarcenegera, Al Pacina i De Nira, i, dobro, Kim Besindzer.


Ja sam dugi niz godina mislio da su Sara Džesika Parker i ona jedna druga u stvari ista glumica.
Isto sam mislio i za Black Eyed Peas i Black Keys.


E, a da pokušaš da sve te tvoje bisere smestiš u jedan post? Možda i ispadne nešto smisleno (mada teško). Mnogo si se rasserendao!
alselone alselone 16:40 03.09.2015

Re: Морам...

I ti si prosečan bloger. A i ja. Pojma nisam imao ko je.


Verovatno nisam bio dovoljno jasan. Nisam rekao da su prosecni blogeri oni koji ne znaju pola zute medijske scene, nego sam mislio da su to oni koji se popnu na hoklicu i to ovde uzviseno naznace sa sve pitanjem ko je to, sve to radeci iz brauzera i jednog klika od gugla.
berman berman 17:20 03.09.2015

Re: Морам...

freehand
a vjeruj mi pola ovih kulturnjaka pojma nema šta je Wat s šta volt

Ni šta je bit a ko je Bajt.
Nwgo, sve ovo što si napisao - jel to ima neki dublji smisao i unutrašnji ključ ili je zaista samo rizibizi od slova i reči?

ajde pošto volim pisat asocijativno , a ti voliš da ti sve bude u slikama idemo polako
glupost je stanje a ne ljudsko pravo.. po logici koju primenjuješ, trebalo bi i obrazovanje da ukinemo, obzirom da se njim na totalitaran i nedemokratski način nameću zakoni fizike..

prva glupost ekvivalentnost škole ( valjda osnovne ) i privatnog života
u školi po prirodi stvari postoji princip dominacije ,učitelj,bilo tandrkanja glasovira, bilo upotrebe aorista,bio sam Ra's al Ghul lično, ili ma ko god jeste onaj koji je "čuvar istine". Učenik je tu na nauči,sluša ili ako mu ne paše ode .Utoliko škola jeste preslik klerokracije , zna se ko je papa , ko biskup , ko prezbiter ,a ko laos .Na neki način i feudalna država je ista takva slika . Međutim REPUBLIKA nije klerokracija , republika ja zajednica slobodnih. U republici za razlikuu od škole niko ne mora znati fiziku niti razlikovat Wat od Volta . Niti njegova kultura mora razlikovat uzvišeno treperenje duše dok se posmatra opus tuluz lautreca spram prizemno jadno onanističkih poriva realitija ,Republika je zajednica slobodnih ljudi zato što su ljudi.Ukoliko je opće pravilo da se pervertiti, sakati ne smiju ograničavat zato što njihova perverrtiranost ili sakatost izaziva kod nas nelagodu nego nelagodu ili sublimiramo u empatiju i racionalirano u relativizam. Moralno zgraženje ili estetizacija ne mogu biti temelj za ograničenje sloboda ili represije .Naveo sam ti dva velika Naučitelja RKC Svetog Tomu i Svetog Augustina ( za pravoslavne blaženog Augustina) .Oboica ( iz iskustva ) znaju koliko je smrtni i težak grijeh prostitucije i razvrata no niti jedan ne tjera državu da po sili pendreka ukine drugima slobodu raspolaganja sobom.Na Popera sam aludirao jel antioksidans uzima primjer fizike ( druga pogrešna ekvivalencija društvo nije škola ,a prirodne nauke nisu kultura) kao djecu se po diktaturi nameću zakoni fizike ,, što je glupost , deca se uče da indukcijom i analogijama uoče opšte zaključke , a ukoliko učitelj ima skromnosti i svata ograničenost i ogrehovljenost ljudsku onda ih nauči da ne vrjede oni fizikalni zakoni koje smo dokazali , nego one koje nismo dokazom oborili ) Dakle , obe analogije (lako bi se oborile i osnovnoškolskom logikom fizike) RAZREDNA ZAJEDNICA = DRUŠTVO I TANDRKANJE SOLFEĐA = FIZIKA su najočitija prevara .. no šta se krije iza te prevare
mokri snovi "razrednika" da se izdignu iznad razreda i postanu razredni cijelog društva , naravno kakvi jesu srtogi ali pravedni, nepodkupljivi i pošteno nagrađuju one koji slušaju njihove visokoumne kulturne kriterije. Dosta je bilo bravara sad mi još samo trebaju fonologičari i oboisti da uvedu diktature , a postrukturalisti će naravno destruktuirat organizirani kriminal.. pa trebaš bit il frustriran il ašišar da vjeruješ u takve bajke .. ili da će ekonomsko blagostanje nastupit češćom pravilnom upotrebom aorista ili organiziranjem oratorija u poljuprivrednim zadrugama ( sečaš li se "deset godina našeg kombinata", društvo je bogato i napredno koliko su slobodni njegovi pojedinci i koliko je slobodna privatna inicijativa . Pink je privatna firma , ne uzimaju ti pretplatu , ne plačaš ih iz poreza ,, e sad dal bi ti na privatnoj televiziji rađe gledao Seku Sabljić kao Ofeliju nego Staniju ko Staniju jebiga prošlo je to vreme ( ne samo seki za Ofeliju) nego pazi se ti totalitaraca iz redova uljudbe, a bogami i onih koji bi pendrekali za kulturu ,nije da razumju al čuli su da je to dobro.. kad si me već isterao iz fragmentlnih asocijacija
jkt2010 jkt2010 02:58 04.09.2015

Re: Морам...

milojep
E, a da pokušaš da sve te tvoje bisere smestiš u jedan post? Mnogo si se rasserendao!


Pa ne moraš ti miloje baš na svaki da sletiš. Preskači malo.
cane cane 11:08 04.09.2015

Re: Морам...

One koje sam ja pendrečio teško da bi ovakvu stvar napisali. Tebe očigledno nisam, pa mi pomalko i žao iskreno da ti kažem.


a pendrecio si, dakle?

lepo lepo.

pretpostavljam da si kasnije podneo krivicnu prijavu protiv sebe.

cane cane 11:10 04.09.2015

Re: Комесарска памет

Totalitarna i komesarska pamet.


ne bih mu ja toliko davao na znacaju.

samo pandurska.

cane cane 11:10 04.09.2015

Re: Комесарска памет

Preteruješ prijatelju. Ali i to je demokratski. Braniću tvoje pravao na drugačije mišljenje do zadnjeg trenutka svog života.


pendrekom?

freehand freehand 11:12 04.09.2015

Re: Комесарска памет

cane
Preteruješ prijatelju. Ali i to je demokratski. Braniću tvoje pravao na drugačije mišljenje do zadnjeg trenutka svog života.


pendrekom?


Patetikom.
cane cane 11:38 04.09.2015

Re: Комесарска памет

Patetikom.




expolicajac expolicajac 11:58 04.09.2015

Re: Морам...

cane
One koje sam ja pendrečio teško da bi ovakvu stvar napisali. Tebe očigledno nisam, pa mi pomalko i žao iskreno da ti kažem.


a pendrecio si, dakle?

lepo lepo.

pretpostavljam da si kasnije podneo krivicnu prijavu protiv sebe.


Jel bi mogao malo da me zaobiđeš u šiorokom luku. Ti u životu nikada nisi imao snage i moći da pribaviš litar muške vode i odjebeš nekoga, nego si samo mogao da nabaviš pedeset grama i "podprcuješ", tako da su to tvoji kako intelektualni tako i fizički kapaciteti.
cane cane 12:05 04.09.2015

Re: Морам...

expolicajac
cane
One koje sam ja pendrečio teško da bi ovakvu stvar napisali. Tebe očigledno nisam, pa mi pomalko i žao iskreno da ti kažem.


a pendrecio si, dakle?

lepo lepo.

pretpostavljam da si kasnije podneo krivicnu prijavu protiv sebe.


Jel bi mogao malo da me zaobiđeš u šiorokom luku. Ti u životu nikada nisi imao snage i moći da pribaviš litar muške vode i odjebeš nekoga, nego si samo mogao da nabaviš pedeset grama i "podprcuješ", tako da su to tvoji kako intelektualni tako i fizički kapaciteti.


vidi, ne treba meni 'muska voda', (sta god to predstavljalo). medjutim, tebi bih savetovao da malo procitas o jednacenju suglasnika po zvucnosti.

doduse, mogao bi malo da procitas neku literaturu bilo cemu. ne bi ti skodilo.

da si citao u osnovnoj skoli, mozda ne bi koristio pendrek kad porastes.
ali ne sumnjam da je svaki polozaj u skladu sa intelektualnim sposobnostima.



expolicajac expolicajac 12:18 04.09.2015

Re: Морам...

cane
expolicajac
cane
One koje sam ja pendrečio teško da bi ovakvu stvar napisali. Tebe očigledno nisam, pa mi pomalko i žao iskreno da ti kažem.


a pendrecio si, dakle?

lepo lepo.

pretpostavljam da si kasnije podneo krivicnu prijavu protiv sebe.


Jel bi mogao malo da me zaobiđeš u šiorokom luku. Ti u životu nikada nisi imao snage i moći da pribaviš litar muške vode i odjebeš nekoga, nego si samo mogao da nabaviš pedeset grama i "podprcuješ", tako da su to tvoji kako intelektualni tako i fizički kapaciteti.


vidi, ne treba meni 'muska voda', (sta god to predstavljalo). medjutim, tebi bih savetovao da malo procitas o jednacenju suglasnika po zvucnosti.

doduse, mogao bi malo da procitas neku literaturu bilo cemu. ne bi ti skodilo.

da si citao u osnovnoj skoli, mozda ne bi koristio pendrek kad porastes.
ali ne sumnjam da je svaki polozaj u skladu sa intelektualnim sposobnostima.


znaci navoda, za tebe tako pismenog, verovatno ništa ne znače. I očigledno je da animozitet koji osećaš prema meni proističe iz neviđenog straha od života. Verovatno da nisi ostvario svoje "snove" pa ti sada smetaju "nepismeni". I zato od sada da "odjebi od moje ja", kako bi to rekli oni kojima i ti pripadaš.
cane cane 12:20 04.09.2015

Re: Морам...

znaci navoda, za tebe tako pismenog, verovatno ništa ne znače.


ah da... to si namerno pogresio, da mi dokazes -- sta konkretno?

ne brini se ti o mojim snovima. ja bar nikad nisam sanjao da ikoga pendrecim.

uzivaj.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:25 04.09.2015

Re: Морам...

Niko ne traži zabranu, ali imamo valjda pravo da iznesemo svoj stav. Nadam se da time nismo ugrozili demokratske principe.


Ne, samo ste (ako si deo tog reakcionarnog društva koja zahteva cenzuru, ako nisi, onda "samo su" ;> ) nepismeni.

U značenju - ne znate ni šta su "rijaliti", pa mislite to su samo Farma i Parovi.

Netje biti. Skrivena kamera, pevačka takmićenja, Ta i ta zemja ima Talente, i ostala takmičenja, sve su to "rijaliti". I mnogo još drugih vrsta emisija "bez scenarija".

Ali naravno, kada komesarksa čizma "zakuca" na vrata, "Razvaljuj!" ne zna za finese, pa bi i ovako nešto ukidala:

              


PS - kakvi smo mi Englezi, takvi su nam i Rijalitiji, na pogrešna vrata kucaju ovi Talibani, Komesari za Cenzuru i Povratak u Srednji vek, Nacizam Staljinizam, Šerijat, Kalifat i slične omiljene im periode, kada se lepo znalo šta i kako sme da se misli i govori. Neka traže od države da "im daju novi narod".

expolicajac expolicajac 13:32 04.09.2015

Re: Морам...

Dont Fear The Reaper
Niko ne traži zabranu, ali imamo valjda pravo da iznesemo svoj stav. Nadam se da time nismo ugrozili demokratske principe.


Ne, samo ste (ako si deo tog reakcionarnog društva koja zahteva cenzuru, ako nisi, onda "samo su" ;> ) nepismeni.

U značenju - ne znate ni šta su "rijaliti", pa misltie to su samo Farma i parovi.

Netje biti. Skrivena kamera, pevačka takmićenja, Ta i ta zemja ima Talente, i ostala takmičenja, sve su to "rijaliti".

Ali naravno, kada komesarksa čizma "zakuca" na vrata, "Razvaljuj!" ne zna za finese.


Bilo bi dobro kada bi Vi stvarno znali šta je "komesarska čizma". Ovako, smisao Vašeg posta, prelazi granice pristojnosti.
emsiemsi emsiemsi 13:37 04.09.2015

Re: Морам...

predatortz
sada sam još i dobar, nešto i nabodem, pre 5-6 godina blage veze nisam imao o gomili tih imena. čak i ako bi mi bila poznata pošto sam ih više puta čuo, nije bilo šanse da ih povežem sa likom i delom.

jebiga Alse, i takvi ljudi postoje.


Ja sam živi primer!
Čak i za stvari koje me interesuju.
Šindlerovu listu sam odgledao x puta, smatram da je to jedan od najboljih filmova ikad. Pojma nemam kako se zove glumac koji je igrao glavnu ulogu!
Zašto?
Ne zanima me to...

Главни глумац се зове Лијам Нилсон.
Успут --- нисам написао због тебе, пошто тебе не занима.
freehand freehand 13:48 04.09.2015

Re: Морам...

PS - kakvi smo mi Englezi, takvi su nam i Rijalitiji, na pogrešna vrata kucaju ovi Talibani, Komesari za Cenzuru i Povratak u Srednji vek, Nacizam Staljinizam, Šerijat, Kalifat i slične omiljene im periode, kada se lepo znalo šta i kako sme da se misli i govori. Neka traže od države da "im daju novi narod".

Cionizam si namerno zaboravio? Mada je to isti krasni ko i nacizam, al kad se već nabraja...
sweet64 sweet64 19:20 04.09.2015

Re: Морам...

U značenju - ne znate ni šta su "rijaliti", pa mislite to su samo Farma i Parovi.

Netje biti. Skrivena kamera, pevačka takmićenja, Ta i ta zemja ima Talente, i ostala takmičenja, sve su to "rijaliti". I mnogo još drugih vrsta emisija "bez scenarija".


Malo se praviš nevešt, znaš na šta se misli ali ok, ja bih predložio obustavu Farme, Dvora, Parova i Velikog Brata.
I daklem, pošto naša država prosto cveta u demokratiji, ljudskim pravima, svim vrstama slobode ponašanja i mišljenja, onda je ostalo da ima pravo i na ovo gnojivo.
E pošto ja mislim da pomenute karakteristike nimalo ne krase ovu zemlju i da državni aparat ima najvažniju ulogu u imanju-nemanju istih ja bih po sistemu Nije teško biti fin na silu kontaminirao (kad već moram) zatucani narod.
Jer ne znam gde će nas odvesti ovaj mejnstrim kojem je zbog mogućnosti tumačenja demokratije kao anarhizma, odvesti.
Tjznamupm.
tyson tyson 01:45 08.09.2015

Re: Морам...

Ali naravno, kada komesarksa čizma "zakuca" na vrata, "Razvaljuj!" ne zna za finese, pa bi i ovako nešto ukidala:

Jebote, ona Mel B kao Vučić, nema talent realitija u kome ne sedi na klupi za suce.

A vidim, i Milić Vukašinović se prebacio preko okeana za tezgu...


predatortz predatortz 08:53 03.09.2015

Nisam za zabrane

Ali za zakonsku regulativu jesam!

Dakle, neka se emisije takvog sadržaja emituju posle ponoći do šest sati ujutro, pa ko voli i ima vremena - neka gleda.

Problem je emitovanje tih emisija u vremenskom intervalu u kom dobar deo roditelja ne može da ima uvid u to šta gledaju njihova deca. A deca k'o deca, uvek će ih privući ono po čemu roditelji pljuju.
jkt2010 jkt2010 09:07 03.09.2015

Re: Nisam za zabrane

predatortz
Ali za zakonsku regulativu jesam!

Dakle, neka se emisije takvog sadržaja emituju posle ponoći do šest sati ujutro, pa ko voli i ima vremena - neka gleda.

Problem je emitovanje tih emisija u vremenskom intervalu u kom dobar deo roditelja ne može da ima uvid u to šta gledaju njihova deca.


Pa reguliši brate! Pročitaj uputstvo kako da zablokiraš kanale tamo negde pod poglavljem "Zaštita dece" i eto ga. Isto možeš da uradiš i na kompjuteru, telefonu, pad-u i redom kako koju stvar budu izbacivali u prodaju. I ne puštaj decu kod druge dece jer zna se da tamo disciplina možda baš i nije na nivou, ko zna šta deca tamo gledaju.

A deca k'o deca, uvek će ih privući ono po čemu roditelji pljuju.

A roditelji ko roditelji, uvek će najviše da pljuju po nečemo što uopšte ne gledaju. Ne gledaju, al čuju od drugih roditelja, koji isto uopšte to ne gledaju.
freehand freehand 09:20 03.09.2015

Re: Nisam za zabrane

jkt2010
predatortz
Ali za zakonsku regulativu jesam!

Dakle, neka se emisije takvog sadržaja emituju posle ponoći do šest sati ujutro, pa ko voli i ima vremena - neka gleda.

Problem je emitovanje tih emisija u vremenskom intervalu u kom dobar deo roditelja ne može da ima uvid u to šta gledaju njihova deca.


Pa reguliši brate! Pročitaj uputstvo kako da zablokiraš kanale tamo negde pod poglavljem "Zaštita dece" i eto ga. Isto možeš da uradiš i na kompjuteru, telefonu, pad-u i redom kako koju stvar budu izbacivali u prodaju. I ne puštaj decu kod druge dece jer zna se da tamo disciplina možda baš i nije na nivou, ko zna šta deca tamo gledaju.

Ja bi na pr mojoj deci zabranio da gledaju ozbiljne čike i tete kako bi da zabranjuju ovo ono jer im vređa .. nešto. Šta vam beše ovo vređa, moral? Ne ne, ovo je novo: vređa mi obrazovanje.

A deca k'o deca, uvek će ih privući ono po čemu roditelji pljuju.

A roditelji ko roditelji, uvek će najviše da pljuju po nečemo što uopšte ne gledaju. Ne gledaju, al čuju od drugih roditelja, koji isto uopšte to ne gledaju.

Zadivljuje lakoća kojom isti princip primenjuješ na sve sfere društva.
Svako društvo ima određenje prema osnovnim vrednostima i na tome temelji principe na kojima funkcioniše. U svakom uređenom društvu medijski zakoni prave se tako da to obezbede. Odnos medija i publike je dvosmeran, a mediji modernog doba karakteristični su po duploj petlji u kojoj konzument biva ubeđen kako mu je servirano upravo ono što je sam tražio, nesvestan da su mu "implantirani" i želje i opredeljenja.
Doduše, ova peticija besmislena je po sebi sem kao vid građanske incijative i znak da ipak postoji nekakva energija za koprcanje. Sve što se tiče medija uređeno je zakonski i te zakone nadležni organi moraju primenjivati. To će biti dovoljno.
jkt2010 jkt2010 09:32 03.09.2015

Re: Nisam za zabrane

Freehand
Svako društvo ima određenje prema osnovnim vrednostima i na tome temelji principe na kojima funkcioniše.

Da? I gde su zapisane te temeljne vrednosti koje moje društvo ima, van ustava & zakona mislim. Čisto da se ne zajebem pa na primer krenem da čitam ili gledam ili govorim nešto društveno neprihvatljivo. Ili da me društvo vidi da se družim sa nekim neprihvatljivim.
predatortz predatortz 09:34 03.09.2015

Re: Nisam za zabrane

Pa reguliši brate! Pročitaj uputstvo kako da zablokiraš kanale tamo negde pod poglavljem "Zaštita dece" i eto ga. Isto možeš da uradiš i na kompjuteru, telefonu, pad-u i redom kako koju stvar budu izbacivali u prodaju.



Ja to umem da uradim, ali postoje roditelji koji ne znaju ili neće da to urade. Zakon bi, po difoltu, trebao da štiti najmlađe od takvih sadržaja. U čemu je problem ako se pomeri termin tih emisija?

A roditelji ko roditelji, uvek će najviše da pljuju po nečemo što uopšte ne gledaju.


Ja se nisam drogirao, čak nikad ni dim duvana nisam povukao. Gubim li pravo da, sledeći tvoju logiku, svojoj deci govorim o štetnosti draoga i cigareta?
freehand freehand 09:36 03.09.2015

Re: Nisam za zabrane

jkt2010
Freehand
Svako društvo ima određenje prema osnovnim vrednostima i na tome temelji principe na kojima funkcioniše.

Da? I gde su zapisane te temeljne vrednosti koje moje društvo ima, van ustava & zakona mislim. Čisto da se ne zajebem pa na primer krenem da čitam ili gledam ili govorim nešto društveno neprihvatljivo. Ili da me društvo vidi da se družim sa nekim neprihvatljivim.

Ne određuje tebi društvo šta ćeš da čitaš/gledaš/slušaš, nego medijima šta ne smeju da emituju ili pišu. U demokratskim društvima ti su spiskovi kratki ali se primenjuju rigorozno.
jkt2010 jkt2010 11:08 03.09.2015

Re: Nisam za zabrane

freehand

Ne određuje tebi društvo šta ćeš da čitaš/gledaš/slušaš, nego medijima šta ne smeju da emituju ili pišu. U demokratskim društvima ti su spiskovi kratki ali se primenjuju rigorozno.

I na tom spisku su Farma i Veliki brat? Ili nisu?

Rekao bi čovek da je za društvo koje je 50 godina trpelo komunističku diktaturu važnija društvena vrednost sloboda govora i zaštita OD cenzora i verbalnog delikta, nego da li će neko da "vidi Stanijine gaće", što reče Brajović.
freehand freehand 11:15 03.09.2015

Re: Nisam za zabrane

jkt2010
freehand

Ne određuje tebi društvo šta ćeš da čitaš/gledaš/slušaš, nego medijima šta ne smeju da emituju ili pišu. U demokratskim društvima ti su spiskovi kratki ali se primenjuju rigorozno.

I na tom spisku su Farma i Veliki brat? Ili nisu?

Rekao bi čovek da je za društvo koje je 50 godina trpelo komunističku diktaturu važnija društvena vrednost sloboda govora i zaštita OD cenzora, nego da li će neko da "vidi Stanijine gaće", što reče Brajović.

Dabre, i u Narodnoj biblioteci da se napravi odeljenje sa pornografijom u šta vremenom treba da preraste čitava, Narodno pozorište da otvori vrata za te šouvove što kaže Brajović, Narodni muzej da se konačno obnovi, iz njega poizbacuje starudija i sve prilagodi modernom vremenu izlaganjem Stanijinih gaća iz raznih perioda i ovekovečenih u raznim stanjima, Arkanova košulja i Vučićeve naočari.
I tako redom sve institucije da se prilagode glupima, tupima i primitivnima te libertarijasnkom shvatanju kulture.

Edit: eno Bocvena skiči da se očuvaju školske biblioteke?! Pa kome to treba, kakav to profit donosi i kakav je to atak na glupost, tupost i primitivzam?! Kome treba biblioteka nek privatizuje neku ili napravi sebi novu, postojeće da se pretvore u kladionice, na primer.
jkt2010 jkt2010 11:25 03.09.2015

Re: Nisam za zabrane

freehand

Fri druže, hiperventiliraš a i počeli su da ti se čuju ventili.
freehand freehand 11:32 03.09.2015

Re: Nisam za zabrane

jkt2010
freehand

Fri druže, hiperventiliraš a i počeli su da ti se čuju ventili.

Dobar fazon prikladan je svakoj prilici. XEXEXEXEXE
jkt2010 jkt2010 11:36 03.09.2015

Re: Nisam za zabrane

Predator
Ja se nisam drogirao, čak nikad ni dim duvana nisam povukao. Gubim li pravo da, sledeći tvoju logiku, svojoj deci govorim o štetnosti draoga i cigareta?

Pa jebaga ti. Droga je zabranjena, a i cigarete maloletnicima, te šta ima onda da im pričaš o štetnosti? Jer to možda zato što stvar sa zabranama baš nešto i ne radi posao, hm?

Inače, nadam se da je jasno da sam protiv zabrane a da tebe podržavam 100% da deci pričaš šta misliš da je štetno, a šta korisno.
jkt2010 jkt2010 11:38 03.09.2015

Re: Nisam za zabrane

freehand
jkt2010
freehand

Fri druže, hiperventiliraš a i počeli su da ti se čuju ventili.

Dobar fazon prikladan je svakoj prilici. XEXEXEXEXE

Pa nije fazon jebiga, pričamo o uvođenju cenzure, a ti ulećeš da treba deca od 11 godina u školi na likovnom da snimaju porniće.
anonymous anonymous 14:11 03.09.2015

Re: Nisam za zabrane


jkt2010
10:07 03.09.2015
Re: Nisam za zabrane
predatortz
Ali za zakonsku regulativu jesam!

Dakle, neka se emisije takvog sadržaja emituju posle ponoći do šest sati ujutro, pa ko voli i ima vremena - neka gleda.

Problem je emitovanje tih emisija u vremenskom intervalu u kom dobar deo roditelja ne može da ima uvid u to šta gledaju njihova deca.


Pa reguliši brate! Pročitaj uputstvo kako da zablokiraš kanale tamo negde pod poglavljem "Zaštita dece" i eto ga. Isto možeš da uradiš i na kompjuteru, telefonu, pad-u i redom kako koju stvar budu izbacivali u prodaju. I ne puštaj decu kod druge dece jer zna se da tamo disciplina možda baš i nije na nivou, ko zna šta deca tamo gledaju.


Organizovano društvo i država kao jedan od oblika zajednice i postoje zbog toga da ne bi svako pojedinačno morao da se bavi problemima i pitanjima očigledno suprotnim intreresima zajednice.

Neću ja, svaki put da okrećem dugme na off, kad je jasno da to neko drugi treba da uradi u interesu većine.

Naravno, kada je je to opšteprihvaćeno kao neprihvatljivo.

Daa...!



berman berman 14:20 03.09.2015

Re: Nisam za zabrane

I tako redom sve institucije da se prilagode glupima, tupima i primitivnima te libertarijasnkom shvatanju kulture.

JEEEEEEEEE zabrane .. okovi su krila da se bolje leti...
samo nebi vjerovo libertarijanski smradovi iz reklamerstva ,samopromocije i podilaženja umjetničkim guskama da se ogrebu o snošku i da ih ne smatraju skorojevićima ,danas najviše dotiraju umjetnost i elitizam, imaju objesni pa im se može, al zahtjevat od ubogog vodovodžije koji cjeli dan radi , pojede burek i navečer bi bacio drkicu na staniju da se oseća ko čovek ,ko fudbaler .to mu ukinut i nagnat ga da gleda one nakarade od konceptualne umetnosti jeste zločin, boli njega za starine iz muzeja pa i žena i namještaj su mu odavno za muzej

nego da ukinemo i tuberkostatike i psihofarmatike da nam se popravi književnost, odkad nema TBC i književnost pišu samo neke klimakterične babe
blogovatelj blogovatelj 16:06 03.09.2015

Re: Nisam za zabrane

Daa...!


Što samo tri tačke? Trebo si devet da staviš, lepše bi izgledalo.
Ali dobro, vadi te da si stavio uzvičnik posle tačaka.
Ljudi, jeste primetili jednu globalnu pojavu na internetu, a to je da što autor komentara poznaje manje gramatiku i komentari su mu retardiraniji. Ne samo ovde na blogu, svuda je tako. Stepen korelisanosti ovde dve pojave je skoro stoprocentan.
milojep milojep 16:10 03.09.2015

Re: Nisam za zabrane

Ljudi, jeste primetili jednu globalnu pojavu na internetu, a to je da što autor komentara poznaje manje gramatiku i komentari su mu retardiraniji.


Pa ti si sam demanti ove tvrdnje! Tom logikom tvoji komentari bi bili samo nabacana slova! Ja te ipak prilično dobro razumem.
anonymous anonymous 19:14 03.09.2015

Re: Nisam za zabrane



blogovatelj
17:06 03.09.2015
Re: Nisam za zabrane
Daa...!



Što samo tri tačke? Trebo si devet da staviš, lepše bi izgledalo.
Ali dobro, vadi te da si stavio uzvičnik posle tačaka.


.........!!!


anonymous anonymous 19:23 03.09.2015

Re: Nisam za zabrane


blogovatelj
17:06 03.09.2015
Re: Nisam za zabrane
Daa...!


Ljudi, jeste primetili jednu globalnu pojavu na internetu, a to je da što autor komentara poznaje manje gramatiku i komentari su mu retardiraniji. Ne samo ovde na blogu, svuda je tako. Stepen korelisanosti ovde dve pojave je skoro stoprocentan.


....korelisanost .... šta god to značilo... se stepenuje...





jkt2010 jkt2010 03:13 04.09.2015

Re: Nisam za zabrane

Anonanus
Organizovano društvo i država kao jedan od oblika zajednice i postoje zbog toga da ne bi svako pojedinačno morao da se bavi problemima i pitanjima očigledno suprotnim intreresima zajednice.

Da se onda mi uklonimo sa našim pojedinačnim životima i ostavimo naše izabrane predstavnike da žive umesto nas? Mislim, koj će nas qrac 7 milijardi kad je 7 stotina mnogo lakše uvesti u red?

A šta će nam i tih 7 stotina kad ti to sve možeš sam...

Fireru moj.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:30 04.09.2015

Re: Nisam za zabrane

Svako društvo ima određenje prema osnovnim vrednostima i na tome temelji principe na kojima funkcioniše. U svakom uređenom društvu medijski zakoni prave se tako da to obezbede. Odnos medija i publike je dvosmeran, a mediji modernog doba karakteristični su po duploj petlji u kojoj konzument biva ubeđen kako mu je servirano upravo ono što je sam tražio, nesvestan da su mu "implantirani" i želje i opredeljenja.


Što reče ona blogerka - nadji konačno posao. Ili kreni Krletovim stopama, s nadom da te Vučko stavi na apanažu. A ako nećeš ni to, nadji neki hobi - Šaraj malo! Nemoj sve na Blog!
freehand freehand 13:35 04.09.2015

Re: Nisam za zabrane

Dont Fear The Reaper
Svako društvo ima određenje prema osnovnim vrednostima i na tome temelji principe na kojima funkcioniše. U svakom uređenom društvu medijski zakoni prave se tako da to obezbede. Odnos medija i publike je dvosmeran, a mediji modernog doba karakteristični su po duploj petlji u kojoj konzument biva ubeđen kako mu je servirano upravo ono što je sam tražio, nesvestan da su mu "implantirani" i želje i opredeljenja.


Što reče ona blogerka - nadji konačno posao. Ili kreni Krletovim stopama, s nadom da te Vučko stavi na apanažu. A ako nećeš ni to, nadji neki hobi - Šaraj malo! Nemoj sve na Blog!

Iš bre.
docsumann docsumann 09:37 03.09.2015

jbg,


to što smo glupi neće se tek tako promjeniti, niti prikriti, ukidanjem emisija za glupe.

anonymous anonymous 14:32 03.09.2015

Re: jbg,

docsumann

to što smo glupi neće se tek tako promjeniti, niti prikriti, ukidanjem emisija za glupe.




Potpuno si u pravu....


Evo,npr....lik YQ ....svaki put .....transparentno....
G.Cross G.Cross 10:07 03.09.2015

Frekvencije su nacionalni resurs

Demokratski je i srati (bukvalno) po ulicama pa je ipak zabranjeno.

Smisao civilizacije je upravo to.

Frekvencije su nacionalno dobro, zato se i daju na licitacijama (valjda i u Srbiji).
Skupstina imao pravo da odredi nacin na koji se frekvencije koriste.

i na kraju nije problem u Reality problem je u Pornografskom ( moralno i estetski) programu koji se prodaje pod maskom Reality.

Ima i BBC Realityje:

A
Alex Polizzi: Chefs on Trial
The Apprentice (UK TV series)
The Apprentice: You're Fired!
C
Celebrity Big Brother 1 (UK)
The Choir: Sing While You Work
Come Fly with Me (2010 TV series)
Comic Relief Does Fame Academy
Comic Relief Does The Apprentice
D
Dog Borstal
F
Fame Academy
G
The Great British Bake Off: An Extra Slice
H
Hair (TV series)
History Cold Case
Hotel of Mum and Dad
R
Record Breakers
S
Sport Relief Does The Apprentice
Strictly Come Dancing
Strictly Come Dancing: It Takes Two
V
The Voice UK
The Voice: Louder on Two
W
Wanted Down Under
Y
Young Apprentice


Ali oni nisu pornografski.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:02 03.09.2015

Re: Frekvencije su nacionalni resurs

G.Cross
Ali oni nisu pornografski.

Па, добро.
Значи, РРА треба само да уведе у ред емитере, врати их у оквире зкона.
И никакво укидање не долази у обзир.
alselone alselone 11:05 03.09.2015

Re: Frekvencije su nacionalni resurs

И никакво укидање не долази у обзир.


Ma kakvo ukidanje to su gluposti. Cak i one ideje sa porezima i slicno takodje. Ako ljudi hoce nesto da gledaju, naci ce. Gledace strane rijalitije. Gledace hrvatske, bosanske, americke itd. Treba odrzati nacionalni servis i finansirati dobar program kao alternativu i to je sve.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:09 03.09.2015

Re: Frekvencije su nacionalni resurs

alselone
finansirati dobar program kao alternativu i to je sve..

Направиш нешто квалитетно, даш му и званично на вредности (не тако што ћеш остало да поукидаш), и то је то...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana