Eksperimenti u blogovanju| Reč i slika| Sport

POČELO JE...

jedi-knight RSS / 05.09.2015. u 18:59

 

srbija-kosarkasi-kosarkasi-srbije-srebro-2014-spanija-world-cup-silver-serbia-orlovi-4.jpg 

Pobedili smo prvu. 

Energija koju ima ova ekipa,  još od pripremnog perioda, je fascinantna. 

Bjelica fantastičan u napadu, ali previše važnih prodatih lopti. Svi ostali uglavnom mlaki, ali pravi kada treba. Tipično. Mislim da možemo mnogo na ovom prvenstvu. 

 

 



Komentari (184)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 19:03 05.09.2015

Bravo momci

BRAVOOOOOOOOOOOOOOOOO
Kazezoze Kazezoze 19:06 05.09.2015

Re: Bravo momci

Bjelica - NBA učinak: 24 poena, 10 skokova i 4 asistencije.
jedi-knight jedi-knight 19:09 05.09.2015

Re: Bravo momci

Re: Bravo momci
Bjelica - NBA učinak: 24 poena, 10 skokova i 4 asistencije.


Ali je imao nekoliko izgubljenih lopti, tj pogrešnih dodavanja kada se lomila utakmica. Poslednji put kada je Teo lupio onu rampu. Ali ovo je prva utakmica, a on je pametan momak
alselone alselone 19:10 05.09.2015

Re: Bravo momci

oslednji put kada je Teo lupio onu rampu.


Teo je tu spasao utakmicu. Da su tada dali, mislim da bi smo izgubili.
emsiemsi emsiemsi 08:40 06.09.2015

Re: Bravo momci

alselone
oslednji put kada je Teo lupio onu rampu.


Teo je tu spasao utakmicu. Da su tada dali, mislim da bi smo izgubili.

Да ли вам се чини да наш селектор има проблема са изражавањем --- једва успева да током целог тајмаута скрпи 2 (солидне) реченице (и онај цртаћи прибор једва да зна да користи) !?
Успут --- но, важно је да побеђујемо.
alselone alselone 08:42 06.09.2015

Re: Bravo momci

Да ли вам се чини да наш селектор има проблема са изражавањем --- једва успева да током целог тајмаута скрпи 2 (солидне) реченице (и онај цртаћи прибор једва да зна да користи) !?


Meni se ne cini.
makemyday makemyday 09:41 06.09.2015

Re: Bravo momci

Re: Bravo momci

Да ли вам се чини да наш селектор има проблема са изражавањем --- једва успева да током целог тајмаута скрпи 2 (солидне) реченице (и онај цртаћи прибор једва да зна да користи) !?



Meni se ne cini.

Ni meni. A i evidentno je da ga igrači jako dobro razumeju.
blogovatelj blogovatelj 13:14 06.09.2015

Re: Bravo momci

а ли вам се чини да наш селектор има проблема са изражавањем --- једва успева да током целог тајмаута скрпи 2 (солидне) реченице


To kažeš ti, koji si jedva skrpio dve solidne rečenice od kad dolaziš na blog?!
emsiemsi emsiemsi 14:05 06.09.2015

Re: Bravo momci

makemyday
Re: Bravo momci

Да ли вам се чини да наш селектор има проблема са изражавањем --- једва успева да током целог тајмаута скрпи 2 (солидне) реченице (и онај цртаћи прибор једва да зна да користи) !?



Meni se ne cini.

Ni meni. A i evidentno je da ga igrači jako dobro razumeju.

То и јесте најважније !
Види се да он играче воли --- посебно уочљиво приликом уласка и изласка, односно, приликом замена играча.
alselone alselone 19:08 05.09.2015

Aaaaaaaaaa

U jednom momentu drzim bebu u rukama i skacem pred TV-om, zena crkava od smeha.

Idemoooooooooo! Kako lepo igraju, ja sam odusevljen. Ovakav tim nismo imali od devedesetih.
jedi-knight jedi-knight 19:12 05.09.2015

Re: Aaaaaaaaaa

Ovakav tim nismo imali od devedesetih.


Mene je oduševio Vlada Đurović u studiju pre utakmice. Mirno je objasnio kako mi nismo favoriti, kako imamo slabiji tim u odnosu na neke druge selekcije, posebno u odnosu na Špance...I onda zgazimo.

alselone alselone 19:13 05.09.2015

Re: Aaaaaaaaaa

Mene je oduševio Vlada Đurović u studiju pre utakmice.


Jeste, dobar je on, mada bih ocekivao da vec jednom pocnu dovoditi nekog drugog strucnog saradnika.
emsiemsi emsiemsi 08:43 06.09.2015

Re: Aaaaaaaaaa

jedi-knight
Ovakav tim nismo imali od devedesetih.


Mene je oduševio Vlada Đurović u studiju pre utakmice. Mirno je objasnio kako mi nismo favoriti, kako imamo slabiji tim u odnosu na neke druge selekcije, posebno u odnosu na Špance...I onda zgazimo.


Ниси рекао све што је Ђуровић рекао, тј. најважније што је рекао, а то је --- "ако неко треба да се плаши некога, Шпанци треба да се плаше нас".
Успут --- бољега стручног консултанта је тешко пронаћи.
alselone alselone 19:47 05.09.2015

Poslao sam drugaru iz Spanije smajlija

He he he. Mali deo razgovora.


Sta je rekao za Tea:

[8:38:29 PM] Iván: Yes, he is talented. But he seems to disappear when things don't fall his way (see the last two Euroleague F4s)
[8:39:33 PM] Iván : When he gets in the groove, he is a force. But I still have to see him do what Spanoulis does: overcome a bad day

Alselone: And I understand why Spanish guys dont like him, maybe that 3p shot in last second has something to do with that
milojep milojep 20:42 05.09.2015

Ludilo

Svaka čast momcima. Ne pratim baš naš basket ali iznenadio sam se sa Nedovićem!
Čovek ima brzinu i pokrete jednog Majkla Džordana samo da se izbrusi još malo.
alselone alselone 20:50 05.09.2015

Re: Ludilo

Čovek ima brzinu i pokrete jednog Majkla Džordana


Ne bih da krvarim entuzijazam, ali niko nema brzinu i pokrete Majkla Dzordana.


jedi-knight jedi-knight 20:54 05.09.2015

Re: Ludilo

Svaka čast momcima. Ne pratim baš naš basket ali iznenadio sam se sa Nedovićem!
Čovek ima brzinu i pokrete jednog Majkla Džordana samo da se izbrusi još malo.


Gledao sam ga uzivo u Areni pre dve nedelje i stvarno je neverovatno skocan...mozda najatraktivniji od svih i to sa svojih 192 cm. Ali bas kao Dzordan...:)
alselone alselone 20:54 05.09.2015

Re: Ludilo

A ovo nikad necu zaboraviti. Jedna od najlepsih korarkastih predstava.

jedi-knight jedi-knight 20:58 05.09.2015

Re: Ludilo

A ovo nikad necu zaboraviti. Jedna od najlepsih korarkastih predstava.


Upoznam lika iz Cikaga, Amera. Kaze, imao je godisnju za Junajted centar te devedesetosme i propustio je jednu utakmicu. Skoro da sam mu trazio autogram
milojep milojep 20:59 05.09.2015

Re: Ludilo

alselone
Čovek ima brzinu i pokrete jednog Majkla Džordana


Ne bih da krvarim entuzijazam, ali niko nema brzinu i pokrete Majkla Dzordana.




Dobro ajd' sad, nisam rekao da ima sve Majklove pokrete Neke!
Danas me oduševilo kada je Nedović na fudbalsku fintu izbacio jednog španca. Desno, op pa levo , ovaj ode po jogurt
milojep milojep 21:02 05.09.2015

Re: Ludilo

jedi-knight
Svaka čast momcima. Ne pratim baš naš basket ali iznenadio sam se sa Nedovićem!
Čovek ima brzinu i pokrete jednog Majkla Džordana samo da se izbrusi još malo.


Gledao sam ga uzivo u Areni pre dve nedelje i stvarno je neverovatno skocan...mozda najatraktivniji od svih i to sa svojih 192 cm. Ali bas kao Dzordan...:)


To baš i ja rekoh ženi! Vidi ovog Nedovića ko' Džordan samo da je malo viši Ima taj delić brzine više da deluje da bez inercije menja smer kretanja!
jedi-knight jedi-knight 21:06 05.09.2015

Re: Ludilo

To baš i ja rekoh ženi! Vidi ovog Nedovića ko' Džordan samo da je malo viši Ima taj delić brzine više da deluje da bez inercije menja smer kretanja!


Proveo je godinu dana u Golden Stejtu, ali nije uopste igrao. Ne bi me cudilo da se na velika vrata vrati u NBA
alselone alselone 21:09 05.09.2015

Re: Ludilo

Sad kad sam trazio odgovarajuci video o Dzordanu da postavim, naletim na nekih par dobrih kompilacija i podsetim se. Kakva je to umetnost bila, ne znam uopste sa kojim sportistom bih ga uporedio.
he he he

milojep milojep 21:14 05.09.2015

Re: Ludilo

ne znam uopste sa kojim sportistom bih ga uporedio.


Ono šo mi na prvu pada na pamet su Maradona i Đoković
milojep milojep 21:15 05.09.2015

Re: Ludilo

Proveo je godinu dana u Golden Stejtu, ali nije uopste igrao. Ne bi me cudilo da se na velika vrata vrati u NBA


Ova prvenstva su olična za glavu mladih igrača pogotovo ako postoji dobar trener i atosfera!
milisav68 milisav68 21:32 05.09.2015

Re: Ludilo

milojep
Svaka čast momcima. Ne pratim baš naš basket ali iznenadio sam se sa Nedovićem!
Čovek ima brzinu i pokrete jednog Majkla Džordana samo da se izbrusi još malo.

Dobar je on, samo mu fali kontinuitet, a i saigrači i trener.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:05 05.09.2015

Осмех генија

michiganac michiganac 13:35 06.09.2015

Re: Ludilo

alselone
Sad kad sam trazio odgovarajuci video o Dzordanu da postavim, naletim na nekih par dobrih kompilacija i podsetim se. Kakva je to umetnost bila..


Evo jedna nedavna kompilacija:



I sta da se kaze?

'Poetry in motion!'

A Nedo?! Ruku na srce, ali ni blizu..
alselone alselone 13:50 06.09.2015

Re: Ludilo

Evo jedna nedavna kompilacija:


Čini mi se da sam pišno malo dok sam gledao.
NNN NNN 20:43 06.09.2015

Re: Ludilo

jbt. zbog lošeg neta propuštam blog o Džordanu
NNN NNN 20:45 06.09.2015

Re: Ludilo

Čini mi se da sam pišno malo dok sam gledao.


antioksidant antioksidant 20:54 05.09.2015

;)

voleo bih hrvate u cetvrtfinalu da se izmeri ciji bogdanovic je veci :).

i da - napred slovenci
alselone alselone 20:55 05.09.2015

Re: ;)

ciji bogdanovic je veci


Srpski, pa kako okrenes.
jedi-knight jedi-knight 20:55 05.09.2015

Re: ;)

voleo bih hrvate u cetvrtfinalu da se izmeri ciji bogdanovic je veci :).


Hrvati se ozbiljno lože da mogu da uzmu medalju. Imam druga koji je u tamošnjem stručnom stožeru, ali ne vredi, nas se plaše kao đavola.
dr.wagner dr.wagner 22:40 05.09.2015

Re: ;)

... večer

jedi-knight
Hrvati se ozbiljno lože da mogu da uzmu medalju.



-Ovo sa Slo i nije baš bila predstava ..., ali nada ionako umire posljednja ...


Wagner
hogubadagri hogubadagri 22:47 05.09.2015

Re: ;)

Red je da zabodu nesto realno po igracima i trenerima trebalo bi da imaju vise no sto su uspeli nego su nekako ko mi u fudbalu dobri igraci al nesto ne radi.
NNN NNN 20:47 06.09.2015

Re: ;)

Hrvati često imaju igrače, a nemaju tim!
Na ovom prvenstvu imaju super talentovanu ekipu,
ali mislim da se prokletstvo bežanja s postolja nastavlja.

Edit: 100

U vezi prethodnog,
pre desetak godina kroasoni na spoljnim pozicijama imali Giričeka, Planinića, Marka Popovića...
i open na na prvenstvu najkorisniji bek im bude Damir Mulaomerović!
Tako i sada, puni su zvezda i talenata, a Krunoslav Simon im je već neko vreme najkonstantniji igrač.
milisav68 milisav68 21:30 05.09.2015

...

Ej ljudi, lakše malo.

Ima tu još dosta da se igra.

Španci jesu sila, ali su i matori, i nije ih hteo šut.

Nama su centri katastrofa, i uz loš dan Bjelice mi možemo da duvamo u prste.

Sve u svemu, super smo započeli takmičenje, ali to ujedno povlači i veću pripremu ostalih ekipa protiv nas (uz prošlogodišnje srebro na svetskom prvenstvu).

Druga strana ove pobede je što možemo da "biramo" mesto u grupi, i da na najlakši način dobijemo najvažniju utakmicu na prvenestvu - osminu finala.

Sve posle toga je ispunjen cilj.
expolicajac expolicajac 21:34 05.09.2015

Re: ...

milisav68
Ej ljudi, lakše malo.

Ima tu još dosta da se igra.

Španci jesu sila, ali su i matori, i nije ih hteo šut.

Nama su centri katastrofa, i uz loš dan Bjelice mi možemo da duvamo u prste.

Sve u svemu, super smo započeli takmičenje, ali to ujedno povlači i veću pripremu ostalih ekipa protiv nas (uz prošlogodišnje srebro na svetskom prvenstvu).

Druga strana ove pobede je što možemo da "biramo" mesto u grupi, i da na najlakši način dobijemo najvažniju utakmicu na prvenestvu - osminu finala.

Sve posle toga je ispunjen cilj.

Sve se slažem, ali bre malko da uživamo večeras. Mnogo je lep osećaj kada "očukamo" nekog ovako.
Mnogo volim kada pobeđujemooooooooooooooo, al mnogoooooooooooooooooooooooooooo
alselone alselone 21:35 05.09.2015

Re: ...

i uz loš dan Bjelice mi možemo da duvamo u prste.


Ne mora da znaci. Lepota naseg tima je sto uvek moze jedan da se probudi i iznese celu utakmicu. Takav tim smo imali poslednji put devedesetih. Kako se zvase onaj Crnogorac bivsi vaterpolista sto je izneo jedno finale?

Tako i danas. Umesto Bjelice moze da podivlja Bogdan, Teodosic, Nedovic...
jedi-knight jedi-knight 21:36 05.09.2015

Re: ...

Bogdan, Teodosic, Nedovic...


Kalinic, Raduljica...

docsumann docsumann 21:40 05.09.2015

Re: ...

Kako se zvase onaj Crnogorac bivsi vaterpolista sto je izneo jedno finale?


Uskoković? (ljevoruki)
milisav68 milisav68 21:47 05.09.2015

Re: ...

expolicajac
Sve se slažem, ali bre malko da uživamo večeras. Mnogo je lep osećaj kada "očukamo" nekog ovako.

Ej, ovo nisu neki - nego Španci, i nema te pobede (naročito u basketu) koja mi je draža od ove.

Samo pokušavam da kažem da je ovo turnir, i da se posle ne razočaramo.
not2old2rock not2old2rock 21:47 05.09.2015

Re: ...

milisav68
Ej ljudi, lakše malo.

Ima tu još dosta da se igra.

Španci jesu sila, ali su i matori, i nije ih hteo šut.

Nama su centri katastrofa, i uz loš dan Bjelice mi možemo da duvamo u prste.



Pretera ga. Činjenica da smo napad igrali bez centara, Raduljicu je Gasol ugasio onom bananom na početku i ovog do pred sam kraj nigde bilo nije, Kuzmić je igrao odbranu koliko je mogao, Milutinov..., Bobi fali , ali nije Raduljica za otpad, razigraće se, samo da Gasola neko udalji... Bitno je da je tu



Kako igra može da iznenadi samo ženu bivšeg košarkaša zalutalu u sportskoj rubrici RTS-a.


"Iza Bjelice je sjajna sezona, bio je MVP Evrolige, sada ga je uzeo NBA tim... Nismo mi njega otkrili na ovoj utakmici. Dostigao je nivo zrelosti u kome može da izbegava uspone i padove u svojoj igri, što mu se, naravno, dešavalo kada je bio mlađi igrač. A od mnogih igrača se očekuje da odmah sve pokažu. Ne ide to tako, igračima je potrebno vreme da se razviju", rekao je Skariolo i gotovo u dahu dodao:

"On je sada fantastičan košarkaš. Imao je i protiv nas nekoliko odličnih šuteva, jako je teško čuvati ga 'četvorkom'. Jer, on vašu 'četvorku' izvuče napolje. I, onda može da šutne trojku, a može baš izdaleka da pogodi, može da spusti loptu i krene u prodor. Teško ga je čuvati i moraćemo da, ako se ponovo budemo susreli sa njim, potražimo način da to i uradimo. On nije nezaustvljiv, ali je u ovom meču na momente baš tako delovao", zaključio je selektor košarkaške reprezentacije Španije.
alselone alselone 21:49 05.09.2015

Re: ...

Владо Шћепановић, мислио сам на кошаркаша који је пре тога био ватерполиста.
milisav68 milisav68 21:59 05.09.2015

Re: ...

alselone
Ne mora da znaci. Lepota naseg tima je sto uvek moze jedan da se probudi i iznese celu utakmicu. Takav tim smo imali poslednji put devedesetih. Kako se zvase onaj Crnogorac bivsi vaterpolista sto je izneo jedno finale?

Tako i danas. Umesto Bjelice moze da podivlja Bogdan, Teodosic, Nedovic...

Ajde da probam ovako, Bjelica je jedini centar (krilni) koji pruža standardne partije.


docsumann docsumann 22:04 05.09.2015

Re: ...

alselone
Владо Шћепановић, мислио сам на кошаркаша који је пре тога био ватерполиста.


prvi put čujem za taj podatak. misim, bar za vaterpoliste znam, pošto sve to iz dva kluba stasava.
milisav68 milisav68 22:06 05.09.2015

Re: ...

not2old2rock
Kako igra može da iznenadi samo ženu bivšeg košarkaša zalutalu u sportskoj rubrici RTS-a.

I on je živ čovek koji može da ima loš dan.
alselone alselone 22:07 05.09.2015

Re: ...

prvi put čujem za taj podatak. misim, bar za vaterpoliste znam, pošto sve to u dva kluba stasava.


Bemliga, secam se da je tada kruzila ta informacija, kako je krenuo od vaterpola kao klinac pa se prebacio na kosarku i da je zato bio toliko jak. Mozda gresim.
hogubadagri hogubadagri 22:51 05.09.2015

Re: ...

Mozda mislis na Vesu Petrovica ali on je bio dobar u dzudou pa se prebacio na basket i bio prilicno upecatljiv u odbrani.
alselone alselone 22:52 05.09.2015

Re: ...

Mozda mislis na Vesu Petrovica ali on je bio dobar u dzudou pa se prebacio na basket i bio prilicno upecatljiv u odbrani.


Jeste, bravo, hvala ti.
svarog svarog 15:27 06.09.2015

Re: ...

hogubadagri
Mozda mislis na Vesu Petrovica ali on je bio dobar u dzudou pa se prebacio na basket i bio prilicno upecatljiv u odbrani.


On je bio rvač ako se dobro sećam. Nije mu bio problem da izgura centra iz reketa iako je 190+ visine
NNN NNN 20:55 06.09.2015

Re: ...

nije ih hteo šut
Ovde smo i mi malo pomogli
ali da ih je hteo šut, ovo bi bila potpuno drugačija utakmica.

da copy/paste-ujem i ovde utiska sa utakmice:

Bjelica je najbolji igrač u Evropi, de jure i de facto
Pobedili smo bez centara,
Nedović zver,
Bogdan odličan,
Teova blokada - potez utakmice!
Španci dosta tanji i spolja (pretrčali smo ih) i unutra (nije nam ni trebao centar), ali oni mogu svakako bolje, nisu mogli da pogode trojku, a to bi nam raširilo odbranu...ali i Sale čuvao aduta za polufinale protiv njih (Milutinova )

Inače ono što mi je naviše razvuklo osmeh:
u 3. krećemo da ih gazimo, i Skariolo ovodi Rejesa,
a ja se zapitam da li Sale sme da proba bez centra,
a on uvede Ercega na petici!
(on urado, ono što mi jedva smemo da pomislimo)
i mi ih razbijemo.
Pretrčali smo Špance!
NNN NNN 21:00 06.09.2015

Re: ...

Uskoković? (ljevoruki)

Jedno vreme nam bio "pola tima" tj. bio nam jedini levoruki, pa kad se penzionisao, Ćira igrao na desnom krilu (iako je dešnjak - igrao čovek na pamet!) dok nije stasao Fića, sad imamo i Mandića nije ni čudao smo smo sve podavili na ovom SP
NNN NNN 21:03 06.09.2015

Re: ...

Владо Шћепановић
On je iz Kolašina, tamo nema vode za plivanje...

Vesa Petrović je koliko se sećam bio rvač,
u reprezentaciji bio samo 2001. (ako se dobro sećam) i bio 12. igrač.
najviše od svega voleo da se valja po parteru,
a Šarenac (koga inače puno cenim) se nešto mnogo ložio na njega...


hogubadagri hogubadagri 23:05 06.09.2015

Re: ...

Da rvanje, znao sam da je neki borilacki sport nego me nesto odvuklo ka dzudou.
tasadebeli tasadebeli 07:19 09.09.2015

Re: ...

milisav68

Španci jesu sila, ali su i matori, i nije ih hteo šut.



А и убацили смо им пету колону која ровари! (ЛИНК)


(Ово шатро као цепа своју заставу да би се боље камуфлирао... Све по ладу да га не познаду.)







Ово првенство, бре, к'о Куп маршала Тита! Ту су све екипе социјалистичких самоуправних република...

Фале само Црногорци, ал' са' ће и они... Око поднева, кад устану...
svarog svarog 22:22 05.09.2015

Sjajna pobeda

Kalderon, Rubio, M. Gasol (koji je sada IMO bolji od Paua), Ibaka, Navaro. To je petorka Španaca koja nije došla na prvenstvo.
alselone alselone 22:27 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

To je petorka Španaca koja nije došla na prvenstvo.


Jebiga, nisu nama dosli ni Paspalj, Danilovic, Divac, Rebraca.
svarog svarog 22:29 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

alselone
To je petorka Španaca koja nije došla na prvenstvo.


Jebiga, nisu nama dosli ni Paspalj, Danilovic, Divac, Rebraca.


Bar je došao Sale Đorđević. Za npr. Hrvate je to i više nego dovoljno
jedi-knight jedi-knight 22:30 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

Sjajna pobeda
Kalderon, Rubio, M. Gasol (koji je sada IMO bolji od Paua), Ibaka, Navaro. To je petorka Španaca koja nije došla na prvenstvo.


Nista to ne mora da znaci. Secam se nase ekipe na EP u Beogradu: Jaric, Radmanovic, Milicic, Bodiroga, Gurovic, Tomasevic, Rebraca, Krstic... pa kako smo prosli
Na kraju krajeva, imali su svetsko prosle godine da pokazu sav taj potencijal.
Kada mi dodjemo normalni na neko takmicenje, da bi nas neko pobedio mora da bude mnogo mnogo bolji i to na parketu, ne na papiru.
Mi smo igrali sa reprezentacijom Spanije, pa da su im omladinci igrali
milojep milojep 22:33 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

alselone
To je petorka Španaca koja nije došla na prvenstvo.


Jebiga, nisu nama dosli ni Paspalj, Danilovic, Divac, Rebraca.


Hahaha, baš tako! I ovaj Gasol dosadi više! Sutra Novicki mislim stvarnooo. Zovite Peđu Stojakovića,Jarića...gde to vodi
alselone alselone 22:34 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

Hrvate je to i više nego dovoljno


Jao siroti kad ga vide, odmah im ono pedersko č predje u ć.

- Iiiii Djordjević mućki u zadnjoj sekundi.
alselone alselone 22:35 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

Jaric, Radmanovic, Milicic, Bodiroga, Gurovic, Tomasevic, Rebraca, Krsti


Kakva zverska reprezentacija. Objektivno, mislim da su tu Radmanovic, Jaric i Milicic sjebali timski duh. To je ta "tranziciona" generacija.
milojep milojep 22:37 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

Mi smo igrali sa reprezentacijom Spanije, pa da su im omladinci igrali


Naravno! Sećam se kada je Djoković počeo da delje redovno Federera i Nadala posle 2010 ,pričali su kako Nadalu otišla kolena a Federer samo što nije u penziju otišao! Nadal tek sada pukao i to od jetre verovatnije nego od kolena a deda Federer igra bolje nego ikad...
milojep milojep 22:38 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

alselone
Jaric, Radmanovic, Milicic, Bodiroga, Gurovic, Tomasevic, Rebraca, Krsti


Kakva zverska reprezentacija. Objektivno, mislim da su tu Radmanovic, Jaric i Milicic sjebali timski duh. To je ta "tranziciona" generacija.


To je nešto kao Dinkić, Đelić i Vlahović
svarog svarog 22:41 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

Na kraju krajeva, imali su svetsko prosle godine da pokazu sav taj potencijal.


Ma to mene i muči. Na SP smo izgubili od njih u prvom krugu i onda došli do finala. Sad kad smo ih dobili bojim se da ne bude drugačije
Šalu na stranu brine me da prerano ne uđemo u top formu zbog ovako jake grupe a onda nas sačekaju odmorni Francuzi ili Hrvati ili Litvanci (mada su večeras dobili Ukrajince 1 razlike ) iza krivine
alselone alselone 22:44 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

To je nešto kao Dinkić, Đelić i Vlahović


Bez zezanja. Ekipa bez duha, zelje i ljubavi prema otadzbini. Razmisljalo se vise o karanju i cuganju po splavovima.
milisav68 milisav68 22:44 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

alselone
Jaric, Radmanovic, Milicic, Bodiroga, Gurovic, Tomasevic, Rebraca, Krsti


Kakva zverska reprezentacija. Objektivno, mislim da su tu Radmanovic, Jaric i Milicic sjebali timski duh. To je ta "tranziciona" generacija.

Rakočević umesto Jarića.
svarog svarog 22:45 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

Jesu se tad svađali Jarić i Rakočević?
alselone alselone 22:45 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

Rakočević umesto Jarića.


Prihvatam, mada mi ni Jaric nije delovao nesto posebno zainteresovano.
alselone alselone 22:46 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

Jesu se tad svađali Jarić i Rakočević?


Jesu, ako se dobro secam. Je l dat Milicic jeo bananu?
milojep milojep 22:48 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

alselone
Jesu se tad svađali Jarić i Rakočević?


Jesu, ako se dobro secam. Je l dat Milicic jeo bananu?


To je Radman
milisav68 milisav68 22:48 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

alselone
Rakočević umesto Jarića.


Prihvatam, mada mi ni Jaric nije delovao nesto posebno zainteresovano.

Pa nije, ali nije ni kočio, plus što razume basket/timsku igru.

Ima onaj klip gde Žoc objašnjava da neke "zvezde" ne razumeju to.


alselone alselone 22:49 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

To je Radman


Da, pardon. Kreten!
milisav68 milisav68 22:49 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

milojep
alselone
Jesu se tad svađali Jarić i Rakočević?


Jesu, ako se dobro secam. Je l dat Milicic jeo bananu?


To je Radman

Kod Pešića.
alselone alselone 22:50 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

Ima onaj klip gde Žoc objašnjava da neke "zvezde" ne razumeju to.


Ja mislim da je to Stojakovic. Ulazio sam vise puta u raspravu oko njega na blogu, ali ja njega ne mogu ocima da smislim. Uvek nezainteresovano, mlako, sa vrhunskom dozom pucanja patke, lose kada se lomi, itd. Bre bolje Štimaru imati u timu, bar diže duh.
jedi-knight jedi-knight 22:51 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

Šalu na stranu brine me da prerano ne uđemo u top formu


Daleko smo mi od top forme. Bjelica uz svo postovanje imao je nekoliko neverovatnih gluposti ( dribla preko celog terena pa izgubi loptu, pogresno dodavanje ispod kosa itd ), Raduljica se ispromasivao zicera za celo prvenstvo, Bogdanovic je dao one dve trojke, ali ostalo je bilo cisto silovanje ( i kretanja i dodavanja losa i spora ), Teodosica su u vecem delu utakmice odlicno cuvali...ili je on jos uvek tezak, Kalinic...da li je igrao?...
Nedovic je iskocio u prvom poluvremenu i vratio nas u zivot, a u drugom nas je krenuo sut spolja i to je presudilo.
Ekipa ima sjajnu energiju, igraju odlicnu odbranu i siguran sam da cemo igrati sve bolje i bolje
svarog svarog 22:53 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

alselone
Jesu se tad svađali Jarić i Rakočević?


Jesu, ako se dobro secam. Je l dat Milicic jeo bananu?


Mnogo debila kojima je para udarila u glavu se skupilo na jednom mestu
milojep milojep 22:53 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

alselone
Rakočević umesto Jarića.


Prihvatam, mada mi ni Jaric nije delovao nesto posebno zainteresovano.


TUČA JARIĆ VS. TOMAŠEVIĆ!
Marko Jarić i Dejan Tomašević potukli su se u svlačionici posle poraza od Francuske u Novom Sadu. Oni su bili glavni akteri žestokog obračuna reprezentativaca SCG nakon debakla u osmini finala Evropskog prvenstva, u kojem je, prema rečima očevidaca, učestvovalo i Igor Rakočević. Nakon tuče, Jarić je izašao iz svlačionice uplakan, držeći se za levu stranu tela.

Marko Jarić
Dejan Tomašević

Incident su započeli Jarić i Rakočević, koji su se pokoškali i razmenili teške reči. U gužvu se umešao nervozni Dejan Tomašević, koji je prvo počeo da se prepucava sa Jarićem, a onda je došlo do međusobnog šamaranja, koje je preraslo u žestoku makljažu. Očevici tvrde da je centar plavih propisno isprebijao prvog plejmejkera, koji je zaradio podlive na obe jagodice, a zbog povreda je čitave noći držao led na rebrima.

Netrpeljivost i rivalstvo Jarića i Rakočevića potiču još iz detinjstva, kada su kao sinovi poznatih košarkaša (Srećka Jarića i Gorana Rakočevića) zajedno počeli da treniraju u Crvenoj zvezdi. Da se ne podnose, videlo se i na parketu. Jarić je u finišu meča dva puta odbio da doda loptu Rakočeviću, prvi put posle kontre kada je izblokiran, a drugi put u jednom od ključnih napada, kada mu se Igor dva puta otvarao za šut.

Kako saznajemo, njih dvojica su se sukobljavali još tokom priprema, a potukli su se pet dana pre početka prvenstva, kada je selektor Obradović odlučio da Jarić bude prvi plej. O svemu tome se, zarad "dobrobiti" reprezentacije, uporno ćutalo. Zanimljivo je da su se posle utakmice, pored fizioterapeuta, samo Vlado Šćepanović i Vladimir Radmanović vratili u Beograd autobusom nacionalnog tima. Ostali su se privatnim automobilima razbežali "kud koji, mili moji".

Ovo nije prvi put da se naši košarkaši tuku na važnim takmičenjima (bilo je čarki i na Olimpijskim igrama u Sidneju), a situacije da neko sa nekim ne govori bile su redovna pojava. Loša atmosfera vladala je i u Indijanapolisu, ali je prevaziđena, pa je posle toga osvojeno istorijsko zlato, dok u Atini takođe među reprezentativcima nije sve idealno funkcionisalo.



Bančili po diskotekama, vozili se "bentlijem"

Selektor Željko Obradović obelodanio je da su neki igrači, tokom dela priprema koji su sprovedene u Grčkoj, provodili noći po diskotekama i dolazili u hotel u pet ujutro. Kako saznajemo, radi se o igračima koji igraju ili su tokom karijere igrali u Grčkoj (Jarić, Šćepanović...), a među njima je bio i Vlada Radmanović. Osim toga, igrači u Novom Sadu nisu poštovali pravila karantina, često su izlazili u provod, a glavna atrakcija je bila vožnja "bentlijem" (najverovatnije Marka Jarića, pošto je on neposredno pred dolazak na pripreme kupio ovaj automobil).




Ali da ne malerišemo više?


milisav68 milisav68 22:54 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

alselone
Ima onaj klip gde Žoc objašnjava da neke "zvezde" ne razumeju to.


Ja mislim da je to Stojakovic. Ulazio sam vise puta u raspravu oko njega na blogu, ali ja njega ne mogu ocima da smislim. Uvek nezainteresovano, mlako, sa vrhunskom dozom pucanja patke, lose kada se lomi, itd. Bre bolje Štimaru imati u timu, bar diže duh.

Jok, Miličić/Radmanović/Rakočevič - tim redom.

Peđa je kao Teo, ne pokazuje emocije, ali igra za tim.
alselone alselone 22:55 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

Jok, Miličić/Radmanović/Rakočevič - tim redom.


Apsolutno saglasan. A imali smo ekipu i prvenstvo kod nas. Moglo je da bude za pamcenje.
svarog svarog 22:56 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

jedi-knight
Šalu na stranu brine me da prerano ne uđemo u top formu


Daleko smo mi od top forme. Bjelica uz svo postovanje imao je nekoliko neverovatnih gluposti ( dribla preko celog terena pa izgubi loptu, pogresno dodavanje ispod kosa itd ), Raduljica se ispromasivao zicera za celo prvenstvo, Bogdanovic je dao one dve trojke, ali ostalo je bilo cisto silovanje ( i kretanja i dodavanja losa i spora ), Teodosica su u vecem delu utakmice odlicno cuvali...ili je on jos uvek tezak, Kalinic...da li je igrao?...
Nedovic je iskocio u prvom poluvremenu i vratio nas u zivot, a u drugom nas je krenuo sut spolja i to je presudilo.
Ekipa ima sjajnu energiju, igraju odlicnu odbranu i siguran sam da cemo igrati sve bolje i bolje


Da baš dosta grešaka smo pravili u I pol. Raduljica je promašivao zato što mu Gasol uterao strah u kosti kao što je to radio i prethodnih godina, prosto toliko je visok, dugih ruku i brz da sve rastera iz reketa. Inače mislim da od Braduljice teško možemo očekivati formu kao prošle godine. Imao je mnogo lošu sezonu iz sebe
jedi-knight jedi-knight 22:57 05.09.2015

It's very difficult to translate my friend

Ali da ne malerišemo više?


Ma kakvi. Ovo sada nema veze sa tim kosmarom


milojep milojep 23:00 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

Bre bolje Štimaru imati u timu, bar diže duh.


Početkom dvehiljaditih igrao sam na Karaburmi baskete sa drugarima iz kraja, pojavio se jedan klinac sa rukama do kolena! Drao nas je opasno na basketu, pri tome to nisu bili loši basketi niti smo mi bili neki paceri!
Prepoznadoh tog malog nekoliko godina kasnije kada su kao omladinci uzeli neko zlato.Beše to Vladimir Štimac!
milisav68 milisav68 23:02 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

svarog
Inače mislim da od Braduljice teško možemo očekivati formu kao prošle godine. Imao je mnogo lošu sezonu iz sebe

A prethodna mu je bila mnogo bolja?

Nije, nego je imao Krstića ispred sebe, i to nam danas fali - stabilan centar sa 10-15 poena u rukam, i koji igra solidnu odbranu.
hogubadagri hogubadagri 23:02 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

Sve to stoji, ali igrali smo protiv Spanaca koji su u prvom krugu favorita za osvajanje prvenstva. Nismo mi drim tim pa da dominiramo sve zive. Realno nas od 2003. pa na ovamo u basketu najvise vadi sto nam kosarkasi nemaju problem da dodju mesec dana pre ostalih na pripreme. Sve sto smo od tad uradili na takmicenjima je bilo zbog timske igre i bolje uigranosti nismo imali igrace koji su naj naj. Uostalo kad god je bilo to povuci potegni za skupljanje za pripreme smo prosli katastrofalno cak i na domacem terenu 2005.
Uporedi FRA i nasu reprezenaciju po igracima to je 8-12 razlike opusteno svaka za FRA a mi smo u poslednje dve godine odigrali sa njima 5 utakmica sve na jednu loptu.
alselone alselone 23:03 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

Beše to Vladimir Štimac!


Štimara je legenda.
svarog svarog 23:12 05.09.2015

Re: Sjajna pobeda

A prethodna mu je bila mnogo bolja?


Jbg bar je trenirao u NBA, sad je pitanje da li je uopšte trenirao tamo u Kini
blogovatelj blogovatelj 02:06 06.09.2015

Re: Sjajna pobeda

Jebiga, nisu nama dosli ni Paspalj, Danilovic, Divac, Rebraca


Ali je zato Đorđević tu.
blogovatelj blogovatelj 02:07 06.09.2015

Re: Sjajna pobeda

Bar je došao Sale Đorđević. Za npr. Hrvate je to i više nego dovoljno


A mislio sam da mi je komentar baš pametan i nadasve originalan.
sweet64 sweet64 03:16 06.09.2015

Re: Sjajna pobeda

hogubadagri

Realno nas od 2003. pa na ovamo u basketu najvise vadi sto nam kosarkasi nemaju problem da dodju mesec dana pre ostalih na pripreme. Sve sto smo od tad uradili na takmicenjima je bilo zbog timske igre i bolje uigranosti nismo imali igrace koji su naj naj.


Pa timska igra i bolja uigranost je dovoljna za pobedu na bilo kojoj utakmici bilo kog takmičenja. To je upravo razlika kvaliteta. Jer od pomenute 2003. svi sve znaju u košarci i svi imaju fenomenalne pojedince i tvrdu odbranu koja je nekad bila naš specijalitet kao i pripreme na Tari koje se mogu uporediti sa vojničkim drilom.
Ono što drugi nemaju to je nadahnutost i lucidnost i temperament. Šta vredi španskim bekovima što su dvaput brži i što kad iznesu loptu do ivice reketa ne znaju šta će sa njom, guraju na silu.

U osnovnoj nisu imali Aska i vuk kao obaveznu lektiru.

A ni Andrića uopšte.
hogubadagri hogubadagri 04:05 06.09.2015

Re: Sjajna pobeda

Pa nije bas tako ipak je njihov tim uspesniji od naseg u tom periodu. Mi manjak kvaliteta nadoknadjujemo sa vise rada, ali to ima svoje granice. Mi mozemo samo da budemo srecni sto kosarkasi za razliku od nekih drugih sekcija uglavnom rado prihvate tih dodatnih 2-4 nedelje, koje im se skidaju sa manje vise jedinog slobodnog vremena koje imaju.
sweet64 sweet64 09:39 06.09.2015

Re: Sjajna pobeda

Pa nije bas tako ipak je njihov tim uspesniji od naseg u tom periodu. Mi manjak kvaliteta nadoknadjujemo sa vise rada, ali to ima svoje granice.


Ja i ne kažem da mi možemo uvek da pobedimo, a i ne moramo. To nije realno i moguće. To što nas razlikuje je nešto drugo, a ovo što sada svi imaju je nekad dovoljno za pobedu. Tu onda dolazi uloga trenera i motivacija.
Jugoslovenska škola košarke se polako premrežila preko celog starog kontinenta a i šire, ponajviše preko srpskih trenera a Srbija je ušla u fazu posta zbog mnogo drugih faktora, tako da se moraju tražiti dodatne razlike a to je ovo o čemu pričam.
To potvrđuju permanentne pobede u svim mlađim selekcijama, gde su svi klinci u skoro podjednakoj kondiciji, i tehničkoj i fizičkoj.
Ali to nešto ne može da se nauči. Ili imaš ili nemaš.
michiganac michiganac 13:40 06.09.2015

Re: Sjajna pobeda

sweet64
Pa nije bas tako ipak je njihov tim uspesniji od naseg u tom periodu. Mi manjak kvaliteta nadoknadjujemo sa vise rada, ali to ima svoje granice.


Jugoslovenska škola košarke se polako premrežila preko celog starog kontinenta a i šire, ponajviše preko srpskih trenera a Srbija je ušla u fazu posta zbog mnogo drugih faktora, tako da se moraju tražiti dodatne razlike a to je ovo o čemu pričam.
To potvrđuju permanentne pobede u svim mlađim selekcijama, gde su svi klinci u skoro podjednakoj kondiciji, i tehničkoj i fizičkoj.
Ali to nešto ne može da se nauči. Ili imaš ili nemaš.


Inace Bjelkan mi je danas najreprezentativniji primjerak onog sto bismo mogli da nazovemo (nekadasnjom EX)YU-kosarkom.

Uspjesan 'crossover' izmedju Bodiroge i Kukoca.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:01 06.09.2015

Re: Sjajna pobeda

alselone
Ima onaj klip gde Žoc objašnjava da neke "zvezde" ne razumeju to.


Ja mislim da je to Stojakovic. Ulazio sam vise puta u raspravu oko njega na blogu, ali ja njega ne mogu ocima da smislim. Uvek nezainteresovano, mlako, sa vrhunskom dozom pucanja patke, lose kada se lomi, itd. Bre bolje Štimaru imati u timu, bar diže duh.

Stojaković tad nije igrao, ako misliš na 2005.

I mislim da si sad izneo sve stereotipe o njemu. Najbolji igrač EP2001, član najbolje petorke SP2002/ Amerima u onoj utakmici strpao dvadeset poena... zver od igrača, verovatno je mogao više. Ipak, išao na EP2003, kada su svi živi otkazali Dulu Vujoševiću (pa je on morao da zove Đuru Ostojića!). Na tom se prvenstvu i povredio, a nakon toga, naredne sezone, nakon povrede, sam vukao Sakramento Kingse kada se povredio Kris Veber.. kasnije izgubili od Lejkersa (Ori). Razumem zašto nije igrao, na naredna dva okupljanja reprezentacie (i sve ostale evropske NBA zvezde se ne okupljaju na baš svakom prvenstvu). Posle svega toga je imao onu povredu leđa, pa je 2006 odigrao sam 13 utakmica ...i više nikad nije bio isti igrač:/
NNN NNN 21:06 06.09.2015

Re: Sjajna pobeda

Radmanovic, Jaric i Milicic sjebali timski duh
Sjebao ga je Željko Obradović 100%
(ovo ću ako treba da branim dokle god traje ovaj blog, a i na svakom sledećem)
uostalom - on je birao igrače.
alselone alselone 21:10 06.09.2015

Re: Sjajna pobeda

I mislim da si sad izneo sve stereotipe o njemu.


Moguce, to je moje misljenje, jednostavno mi je ostao upamcen na takav nacin i jebes ga. Uz sve to onaj promasaj cele table protiv Lejkersa mi je nesto sto je jos vice ucvrstilo misljenje. Nikad nije bio covek odluke.

Da banalizujem



Cinilo mi se da uvek igra kosarku jer je aj' dobar i ima tu nekih para i zenskih, a zapravo bi najradje radio nesto drugo.
jedi-knight jedi-knight 21:15 06.09.2015

Re: Sjajna pobeda

Re: Sjajna pobeda
Radmanovic, Jaric i Milicic sjebali timski duh
Sjebao ga je Željko Obradović 100%
(ovo ću ako treba da branim dokle god traje ovaj blog, a i na svakom sledećem)
uostalom - on je birao igrače.


Nisam bas sklon da poverujem da je neko ko je osvojio sve po sedam puta sjebao timski duh. Pogotovo ako se sa druge strane nalaze oni koji nisu osvojili nista
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:23 06.09.2015

Re: Sjajna pobeda

Cinilo mi se da uvek igra kosarku jer je aj' dobar i ima tu nekih para i zenskih, a zapravo bi najradje radio nesto drugo.

Moguće, ali onakav šut da bi imao - morao bi posle treninga da ispali minimum hiljadu šuteva (minimum) i to svaki dan.

A kada se lomi i kada se treba osvetiti Lejkersima:

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana