Film| IT| Kućni ljubimci| Muzika| Sex

Okle Daiš? من أين داعش؟

krkar RSS / 13.09.2015. u 23:04

6511e83b-eae6-4f1c-a33e-e4177cced016_16x9_788x442.jpg


Nastanak Daiša (DAIŠ, nema potrebe da ga prenosimo preko engleskog akronima ISIS/ISIL)

1. (2003) Bush Jr, potpomognut i podržan pudlicom koja danas za Delivery Unite prima pare srbijanskih poreskih obveznika, ruši Sadama Huseina.

Sadam, sunit, vladao je čvrsto i okrutno ali vrlo stabilno Irakom (35% sunita, 55% šija, 10% ostalih među Arapima - ako se računaju i Kurdi malo drugi % ali opet su šije većina). Sadam je za račun Zapada i Saudijske Arabije zaratio protiv Homeinijevog Irana 1980. i 8 godina krvavio gaće, za svoje, saudijske i kuvajtske (sunitske) pare i uz pomoć Zapada.

Saudijcima su najveći neprijatelji Iranci, veći i od Izraela. To je uglavnom zato što su Saudijci izmet ljudski a Saudijska Arabija prkno osvijeta a Iran je civilizacija (da ne dužim).

Sadam je u leto 1990. pogrešno protumačio reči mutave i nesposobne američke ambasadorke kao prećutnu podršku i napao Kuvajt, "otetu iračku pokrajinu". Kad pogledate kartu, a posebno kad proučite istoriju - vidite da je ova teza o Kuvajtu kao pokrajini politički otetoj Iraku (da bi UK zavađala i vladala) vrlo plauzibilna i gotovo sigurno tačna. Onda se skupilo vascelo Arapstvo pod američkom komandom i 1991. isteralo Sadama koji je nakon toga jebao kevu naivnim šijama na jugu koje je Bush Sr. okuražio da se pobune pa ih ostavio na cedilu. Par stotina hiljada glava, šta je to za Papa Busha.

I nakon toga je Sadam opet sasvim stabilno (samo sa malo manje para zbog razaranja i sankcija) vladao Irakom iz kojeg nikakva pretnja nikome dolazila nije. Štaviše, postojanje Sadama i Sadamovog Iraka bilo je sigurna brana uspostavljanju šijitske transverzale Iran-Sirija-Liban (iz raznih razloga u koje ne bih sad ulazio Sirija je jedini arapski saveznik Irana a Sadam i Asad se nisu trpeli jer su pretendovali na istu post-Naserovsku ulogu u arapskom svetu. Uz to, Asadi su alevije, manjina manjine, sekta koju mnogi muslimani i ne priznaju kao muslimansku (pogotovu saudijske vehabije i salefije razne) pa ih je i to približavalo Iranu jer iako nisu strogo uzev ni suniti ni šije - bliži su šijama (iako ih ni oni strogo uzevši ne priznaju za svoje).


2. Onda se i Sinu Bušu digne patka da i on malo uvodi red i demokratiju po Bliskom Istoku pa navučen od neokon giliptera kojima su na nos pokuljali budući zeleni $$$ kojih će biti na milijarde samo da skinu mrskog Sadama... te oni 2003. srušiše surovog vođu stabilne države Irak koja je bila ključ stabilnosti Bliskog Istoka.

3. Pošto američki i engleski debili nisu imali pojma kakav Irak da naprave posle Sadama - napravili su najgori. Doveli su na vlast najgori šijitski bašibozuk koji je Irancima iz dupeta virio (Iranci baš te "svoje" najviše preziru) a ovi su krenuli da se svete sunitima koji su, uz to što su bili surovi i bez mnogo skrupula, ipak umeli da vode razne kompleksne sisteme ozbiljne države, od železnice do Muhabharata. Suniti su onda preko posrednika a bogme i direktno poručili Amerima "OK, izgubili smo, kažite koju cenu treba da platimo da idemo dalje... i da je platimo VAMA a ne šijitskoj gologuziji". Ameri opet nisu imali odgovor.

4. Pa su onda ti bivši Sadamovi oficiri, direktori, ekonomisti, naftaši, sudije... gomila ozbiljnog sveta koji kontroliše baš ključni deo zemlje između Irana, Kurdistana, Sirije, Jordana i Saudijske Arabije, dakle sve puteve kojima se potencijalno zatvara šijitska transverzala, krajem 2003. pokrenuli ustanak i u sledećih nekoliko godina dobro dali po dupetu Amerima i njihovoj tevabiji.

5. Na što su Amerikanci, "glupi" Sin Buš i "pametni" Obama zaključili da su se dosta igrali i da im se igračka potrošila pa da im se više ne igra nego da ostavljaju Irak Iračanima a oni ... odoše kući. I naravno da se sranje samo nastavilo.

6. Pošto irački suniti nisu baš nešto bili pri parama, a pošto Saudijci para imaju a i vole da drugi ginu za njihove interese (i petro$), to su se brzo i lako povezali sa sunitima iz trougla Tikrit-Mosul-Ramadi, nekada najljućim Sadamovcima (i istini za volju onima koji su od Sadama najviše koristi imali) i krenuli da im sipaju lovu da se bore protiv šija (iračkih, naravno) te time em podrivaju sopstvenu državu (u kojoj se baš nisu ubili od uticaja i participacije) em kvare posao na uspostavljanju transverzale Iranu.

7. Ali pošto Saudijci (jebeš državu koja nema nikakvo drugo ime nego po vladajućoj dinastiji!) smatraju da su oni jedini pravi muslimani i tumači islama vaskolikog, to su se oni za svoje pare malo uskurčili na iračke sunite koji su kroz više decenija, ne samo pod Sadamom, navikli da se ponašaju prilično sekularno (što ne znači da nisu vernici, samo da veri pristupaju slobodnije i individualnije). Pa su Saudijci zahtevali od sunitskog pokreta otpora (da ih tako nazovemo, mada može i gerila, paravojska, kako vam drago) da "budu bolji muslimani". Na šta su se ovi opsetili da će, ako krenu da se kunu u Kuran časni, pridobiti i deo jadnika koji su se ložili na Alkaide razne a da suštinsku podršku svojih saplemenika u Iraku izgubiti neće.

Te eto tako se od svega toga učas izrodi Daiš.

A onda su pametni Ameri i principijelni Englezi rešili da prošire svoje uspešno uvođenje demokratije, da posle velikih uspeha u Iraku i Afganistanu uvedu demokratiju i u Egipat, Libiju, Tunis (što nas ovde sve ne interesuje) i - vid' čuda - Siriju.

Sirija i Irak su prilično različiti ali bogme u podosta stvari i slučni. Osim činjenice da se radi o vrlo sofisticiranim društvima sa odličnim školstvom, dobrim univerzitetima, tradicijom građanskog sekularizma (ne mešati sa ateizmom!) - slični su i po tome što su em etnički i verski vrlo mešoviti (ono Vuk i leopardova koža) - em su na vlasti (surovo) manjine. U Sadamovom Iraku to bejahu suniti, trećina, a u Asadovoj (očevoj i sinovljevoj) Siriji alevije - ni 15%. Te se Saudijcima osladilo da i u Siriji sruše te mrske sektaše i dovediu na vlast lojalne sunite (koji bi, naravno, za mišljenje imali isključivo pitati poštene i neiskvarene Saudijce, čuvare Ćabe i muslimane bez premca!).

Te tako krete i uvođenje demokratije u Siriji gde se još uz sve ovo gore navedeno navuklo i štošta zaluđenih idealista, prozapadnjaka i kojekakvih segedinskih sobarica koje su poverovale da će skinuti zlog Asada i uvesti parlamentarnu demokratiju ako ne engleskog ono bar... češkog tipa. Te se tako udružiše (ili se i ne udružiše odmah - a tek posle nisu kad se videlo ko je ko i kakav je ko i za čije interese igra) tako da danas imate Siriju u kojoj sve što je normalno ili beži ili podržava Asada! A sve što je glupo, napaljeno, potplaćeno, narajcano... ono je ili u Daišu ili u nekoj od ostalih principijelnih demokratskih organizacija za skidanje glava i puštanje krvi.

Ko ne veruje da je ovo ovako - neka pogleda kako reaguje Izrael. Izraelcima je Sirija oduvek bila najtvrđi i najozbiljniji protivnik, vojno sposobna (za arapska merila, naravno nesposobna da Izrael na bilo koju foru pobedi) i politički tvrda, uz to kurvinski meša karte u Libanu koji oduvek tretira kao svoju prćiju, dvorište i političku epruvetu. Helem, od početka sranja u Siriji Izrael mudro ćuti jer vrlo dobro zna da mu sa skidanjem Asada može biti samo mnogo gore. Otvoreno ga podržati ne može (za sada, ako mu prigusti podržaće ga itekako, samo da se nađe dobar način i izgovor), ne može ni protiv Amera (a ni protiv Saudijske Arabije koja je što se Izraela tiče pripitomljena taman koliko treba - seru uprazno).

Tako vam je to, gospodo. Rešenje za Siriju, jedino rešenje, je zapušiti nos i direktno podržati Asada da razbuca gologuziju i ponovo uspostavi državu. I nadati se da će Irak naučiti lekciju jerbo inače mora uslediti isti recept i tamo. Samo tako se ovi jadnici mogu vratiti kući.

Hvala Princiju što me potakao da ovo napišem, prvo krenem tamo kod UK Gaulajtera da mu odgovorim pa kad sam video da nikako ne može ukratko na brzinu napisah blog.



Komentari (459)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nikvet pn nikvet pn 10:36 15.09.2015

Re: Za domaćice

alselone
I tu zaista ne razumem te environmental lujke. Boze moj potopices par sela i par nekih poljana i suma da napravis akumulaciju. Pa neces sve pobiti, preselice se i ljudi i zivotinje, nije sad atomska bomba bacena.


Нема Албициле да ти натенане реплицира а ја само да добацим да је природна равнотежа много сложенија и шира материја него што инжењерски ум жели да прихвати. И немерљиво скупља, узгред.
nikvet pn nikvet pn 10:55 15.09.2015

Re: Za domaćice

princi
Mislim, ti lekari su nabidzene i preplacene dileje, ja bih im placao samo da idu po kongresima, pricuckaju i zajebavaju se po cocktail parties i fircaju medjusobno, samo da ne dohvataju pacijente.

Biti lekar, to nije zanimanje, to je dijagnoza. Pre sam mislio da vazi samo za srpske, ali sam u medjuvremenu naucio da je u pitanju globalni fenomen
.

Ово си поприлично у праву, просечан лекарски мозак је алергичан на математику, статистику, физику и остале инжењерске трице и кучине. Зато постану фармакодилери и живот је леп, нема мутиш мозак.
princi princi 11:17 15.09.2015

Re: Za domaćice

nikvet pn
princi
Mislim, ti lekari su nabidzene i preplacene dileje, ja bih im placao samo da idu po kongresima, pricuckaju i zajebavaju se po cocktail parties i fircaju medjusobno, samo da ne dohvataju pacijente.

Biti lekar, to nije zanimanje, to je dijagnoza. Pre sam mislio da vazi samo za srpske, ali sam u medjuvremenu naucio da je u pitanju globalni fenomen
.

Ово си поприлично у праву, просечан лекарски мозак је алергичан на математику, статистику, физику и остале инжењерске трице и кучине. Зато постану фармакодилери и живот је леп, нема мутиш мозак.


Da, to je i moje zapazanje. S jedne strane su im mozgovi izmuceni dugogodisnjim bubanjem i biflanjem ogromne mase podataka, tako da su totalno neizivljeni i neinhibirani po pitanju pristojnosti i mere. S druge strane im je totalno unisten centar za kriticko razmisljanje. S trece strane, za ogromnu vecinu njih biti lekar je socijalna kategorija, to im omogucava drustveni status, pare, skupe stvari najcesce kompenzacija za skromno poreklo (provincija ili Treci svet, u slucaju zapada), tako da oni svaku zapitanost, sumnju ili nedoumicu dozivljavaju kao sopstvenu slabost. Kad si video lekara koji ti kaze "Ne znam sta ti je?" Svaki te docekuje sa barazom dijagnoza od kojih je jedna strasnija od druge: cilj je da te prepadne, preplasi, fascinira, kako bi u tvojim ocima bio jos mocniji. S cetvrte strane, to stalno dilovanje s bolestima i bolesnima oni dozivljavaju kao veliku zrtvu, i to im stvara moralni paravan za svakojaki nemoral kojim izlazu svoja krhka tela i duse (otud i to olako prodavanje farmakomafiji: treba ih samo cuti kako sebi i drugima pravdaju odlaske na kongrese koje sponzorisu veliki farmaceutski koncerni, to zvuci kao javno citanje neke Arijelijeve knjige).

Uprkos tom ogromnom biflanju, ljudski organizam je prekompleksan da bi lekari ista konkretno mogli da kazu, tako da se u svojoj struci oni skoro iskljucivo oslanjaju na intuiciju, a skoro uopste na racio (mnogi od njih cak prezrivo gledaju na racionalnost). To stvara pomalo paradoksalnu situaciju da su najveci poklonici new ageizma, misticizma, vudu ludu budalastina upravo lekari. Ja s nekima od njih uopste ne mogu vise da opstim: ti je primerice pitas koliko je sati, a ona pocne da ti objasnjava o zdravstevnim prednostima akupunkture i pravilnom disanju pri jogi. Lujke.

I zato ja mislim da je sledeca velika promena u svetu revolucija medicine. Mislim da nam je to kao vrsti neophodno i da ce se za 50-ak godina najdalje o danasnjoj medicini pricati kao o alhemiji i nadrinauci.
nikvet pn nikvet pn 11:45 15.09.2015

Re: Za domaćice

princi
I zato ja mislim da je sledeca velika promena u svetu revolucija medicine. Mislim da nam je to kao vrsti neophodno i da ce se za 50-ak godina najdalje o danasnjoj medicini pricati kao o alhemiji i nadrinauci.


Тачно тако

Само мали део данашње медицине је злата вредан, остало је хипертофирало до лудила. Ко од њих није ухватио фармакоприкључак остао је у озбиљном проблему у нефункционалном систему. Пред сулудничавим пацијентима набифланим интернетским полузнањем који не знају шта хоће а шта се може они беже у треће око.

revolucija medicine


Хммм ... Слажем се да је нужна али ко то да изведе ? Истраживања у медицини су под шапом фармакомагова а кадар је просејан системом исто као наша власт. У том правцу много мању квоту ставио бих на - ветеринаре.
princi princi 12:29 15.09.2015

Re: Za domaćice

Ко од њих није ухватио фармакоприкључак остао је у озбиљном проблему у нефункционалном систему. Пред сулудничавим пацијентима набифланим интернетским полузнањем који не знају шта хоће а шта се може они беже у треће око

Ja, mozda naivno, ipak nekako imam vere u ovaj americki VC. Tamo je ta privatna scena toliko razudjena da imas uvek nekih ludaka koji su izvan te matrice koju drzi sprega krupnog kapitala i farmaceutskih kompanija. I edukacija ce, mislim, tu igrati veliku ulogu, mada farmaceutske kuce i nad tim drze sapu. Ne kazem, veliki je challenge, ali ne treba odustajati od borbe.
maksa83 maksa83 19:27 15.09.2015

Re: Za domaćice

Нема Албициле да ти натенане реплицира а ја само да добацим да је природна равнотежа много сложенија и шира материја него што инжењерски ум жели да прихвати. И немерљиво скупља, узгред.

bene_geserit bene_geserit 03:59 16.09.2015

Re: Za domaćice

princi
I zato ja mislim da je sledeca velika promena u svetu revolucija medicine. Mislim da nam je to kao vrsti neophodno i da ce se za 50-ak godina najdalje o danasnjoj medicini pricati kao o alhemiji i nadrinauci.

Ja se iskreno nadam da ce pristup da se pomeri ka personalizovanoj medicini i prevenciji a ne ko danas bazirano na statistici i komercijalizaciji.
Ali me plasi sto ove nove generacije koje to treba da odrade deluju pomalo povrsno. Stalno imam utisam da su ove elektronske dzidza-bidze smanjile prosecni IQ solidno i sto je jos gore upornost i temeljnost sve vise deluju kao zaboraljene vestine.
stefan.hauzer stefan.hauzer 07:43 16.09.2015

Re: Za domaćice

maksa83
Нема Албициле да ти натенане реплицира а ја само да добацим да је природна равнотежа много сложенија и шира материја него што инжењерски ум жели да прихвати. И немерљиво скупља, узгред.



martin_krpan martin_krpan 07:53 16.09.2015

Re: Za domaćice

princi
nikvet pn
princi
Mislim, ti lekari su nabidzene i preplacene dileje, ja bih im placao samo da idu po kongresima, pricuckaju i zajebavaju se po cocktail parties i fircaju medjusobno, samo da ne dohvataju pacijente.

Biti lekar, to nije zanimanje, to je dijagnoza. Pre sam mislio da vazi samo za srpske, ali sam u medjuvremenu naucio da je u pitanju globalni fenomen
.

Ово си поприлично у праву, просечан лекарски мозак је алергичан на математику, статистику, физику и остале инжењерске трице и кучине. Зато постану фармакодилери и живот је леп, нема мутиш мозак.


Da, to je i moje zapazanje. S jedne strane su im mozgovi izmuceni dugogodisnjim bubanjem i biflanjem ogromne mase podataka, tako da su totalno neizivljeni i neinhibirani po pitanju pristojnosti i mere. S druge strane im je totalno unisten centar za kriticko razmisljanje. S trece strane, za ogromnu vecinu njih biti lekar je socijalna kategorija, to im omogucava drustveni status, pare, skupe stvari najcesce kompenzacija za skromno poreklo (provincija ili Treci svet, u slucaju zapada), tako da oni svaku zapitanost, sumnju ili nedoumicu dozivljavaju kao sopstvenu slabost. Kad si video lekara koji ti kaze "Ne znam sta ti je?" Svaki te docekuje sa barazom dijagnoza od kojih je jedna strasnija od druge: cilj je da te prepadne, preplasi, fascinira, kako bi u tvojim ocima bio jos mocniji. S cetvrte strane, to stalno dilovanje s bolestima i bolesnima oni dozivljavaju kao veliku zrtvu, i to im stvara moralni paravan za svakojaki nemoral kojim izlazu svoja krhka tela i duse (otud i to olako prodavanje farmakomafiji: treba ih samo cuti kako sebi i drugima pravdaju odlaske na kongrese koje sponzorisu veliki farmaceutski koncerni, to zvuci kao javno citanje neke Arijelijeve knjige).

Uprkos tom ogromnom biflanju, ljudski organizam je prekompleksan da bi lekari ista konkretno mogli da kazu, tako da se u svojoj struci oni skoro iskljucivo oslanjaju na intuiciju, a skoro uopste na racio (mnogi od njih cak prezrivo gledaju na racionalnost). To stvara pomalo paradoksalnu situaciju da su najveci poklonici new ageizma, misticizma, vudu ludu budalastina upravo lekari. Ja s nekima od njih uopste ne mogu vise da opstim: ti je primerice pitas koliko je sati, a ona pocne da ti objasnjava o zdravstevnim prednostima akupunkture i pravilnom disanju pri jogi. Lujke.

I zato ja mislim da je sledeca velika promena u svetu revolucija medicine. Mislim da nam je to kao vrsti neophodno i da ce se za 50-ak godina najdalje o danasnjoj medicini pricati kao o alhemiji i nadrinauci.


Princi, super komentar. Inače odličan blog i komentari.
G.Cross G.Cross 10:46 14.09.2015

A Bacuske?

Dobar blog. Izvukao iz zaborava mnoge detalje.

Samo mali dodatak.

Da su Rusi i Kinezi hteli da puste Asada niz vodu u Avgustu 2013 , drugacije bi i Bliski Istok i Ukrajina izgledali. I ISIS bi imao drugaciju ulogu (ako bi jos postojao).

Jedno je sigurno, izbeglica ne bi bilo, ne zato sto ne bi hteli da dodju nego ne bi mogli (ne bi im bilo dozvoljeno).

blogovatelj blogovatelj 14:55 14.09.2015

Re: A Bacuske?

A Bacuske?


Oni imaju vojnu bazu u Siriji kod Asada i izazvaće svetski rat ako ih neko pipne.
Sepulturero Sepulturero 15:38 14.09.2015

Re: A Bacuske?

G.Cross
Dobar blog. Izvukao iz zaborava mnoge detalje.

Samo mali dodatak.

Da su Rusi i Kinezi hteli da puste Asada niz vodu u Avgustu 2013 , drugacije bi i Bliski Istok i Ukrajina izgledali. I ISIS bi imao drugaciju ulogu (ako bi jos postojao).

Jedno je sigurno, izbeglica ne bi bilo, ne zato sto ne bi hteli da dodju nego ne bi mogli (ne bi im bilo dozvoljeno).



Да ли ово значи да је Путин крив за овај талас избеглица? То је у стилу Фокс Њуз.
krkar krkar 15:44 14.09.2015

Re: A Bacuske?

Да ли ово значи да је Путин крив за овај талас избеглица?


To znači da je:

a) Blogovatelj... spoznajno ograničen

b) Da ne beše Putina sad bi izbeglica bilo duplo više jerbo ne bi bilo ni Bašara (mrzim kad moram o tom Staljinčetu išta dobro da kažem).

Činjenica je da Rusi imaju pomorsku bazu u Tartusu, jedinu bazu u Sredozemlju izvan Bosfora i Dardanela i da bi svakako voleli da je zadrže.

A da će za nju da ratuju mogu da poveruju samo...
G.Cross G.Cross 15:45 14.09.2015

Re: A Bacuske?

Да ли ово значи да је Путин крив за овај талас избеглица? То је у стилу Фокс Њуз.


Pa mozes i tako da citas ako hoces. To nije sto sam ja napisao.

Ja napisah na jednom drugom blogu da u Siriji i oko Sirije nema nevinih.
blogovatelj blogovatelj 17:03 14.09.2015

Re: A Bacuske?

A da će za nju da ratuju mogu da poveruju samo...


Spoznajno ograničeni.
Imaš vojnu bazu na 550km vazdušne linije od Sueckog kanala i da to prepustiš nekome? A jedina ti je takva baza. Ti si dečko lud ako misliš da će to oni ikada ikome prepustiti. To i Kuba jedino batinom može da se uzme.
A ako proba da se uzme toljagom, imaju i oni toljagu, poveliku i podebelu.
krkar krkar 17:22 14.09.2015

Re: A Bacuske?

imaju i oni toljagu, poveliku i podebelu.


Ah, ta fascinacija ruskim povelikim i podebelim toljagama! Valjda ti žena ne čita blog.


blogovatelj blogovatelj 18:07 14.09.2015

Re: A Bacuske?

Ah, ta fascinacija ruskim povelikim i podebelim toljagama! Valjda ti žena ne čita blog.


Ovo se zove tipična spoznajna ograničenost.
Nađi mi negde, ma gde, ne samo na ovom blogu, mesto gde sam ja fasciniran Rusijom i/ili Putinom.
Čoveče, ti ponekad ne razumeš elementarne stvari, kao onaj Pajić si.
To što je Putin diktator i to što pederima uskraćuje prava ne potire činjenicu da ima toljagu. Podebelu i poveliku.
I u prethodna dva veka se našao po ludak koji je mislio da je dovoljno jak i bogat i da će Rusima jebat' mater. Istorija kaže da su se i Švabo i Francuz debelo preračunali.
Nemam dilemu da i u ovom veku ima ludaka koji bi mogli pomisliti da vojno mogu da pobede Rusiju. Proći će isto ko i Francuz u XIX i ko i Švabo u XX veku. Ni oko toga nemam nikakve sumnje.
A nemam ni sumnje da ti u to sumnjaš, jerbo ti je "nemačka medicina najbolja na svetu"

Šta ćeš kad Crvena Armija bude na Pančevačkom mostu? Da se evakuišeš u Viner Nojštad?


antioksidant antioksidant 13:57 14.09.2015

.

dakle teza je da se klanje u siriji moze zavrsiti samo konacnom pobedom jedne od strana (tumacim na osnovu price o tome da je sad situacija takva da je jedina opcija da se podrzi asad). od kompromisa nekog mirovnog nece biti nista izgleda. kakve su sanse da jedna strana pobedi konacno i potpuno i ima li ikakvih procena kolika je cena takve pobede u ljudskim zrtvama?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:11 14.09.2015

Re: А Руси?

англоционистичка империја, ни мање ни више... <_<

стварно, када је анархолевица постала антисемитска, одувек била, или само сада у последње време?
blogov_kolac blogov_kolac 16:27 14.09.2015

vraćanje paste u tubu

uvodni tekst:
Tako vam je to, gospodo. Rešenje za Siriju, jedino rešenje, je zapušiti nos i direktno podržati Asada da razbuca gologuziju i ponovo uspostavi državu. I nadati se da će Irak naučiti lekciju jerbo inače mora uslediti isti recept i tamo. Samo tako se ovi jadnici mogu vratiti kući.

Tipično je za nas da svoje geopolitičke analize završavamo diktaturofiličarskim i tiraninoljubskim zaključcima. "Stabilna" država gde 15% šiita (podgrupa - Alaviti) kontroliše sve poluge moći u odnosu na 60% sunita i 10% slično nezadovoljnih Kurda (ostalih 15% su razne manjine, uglavnom hrišćani, neutralni oko ovog aspekta sukoba), je stabilna sve dok jednom ne pukne, a posle toga povratka na staro nikada neće biti... Uostalom, još "stabilniji" bio je Sadamov Irak gde je 30% sunita nametalo ono što mi Srbi krstimo kao "stabilnost" preostalim 55% šiita i 15% Kurda - sve dok jednom nije sve to nestalo. U pitanju su bile specifične hladnoratovske državne tvorevine, gde kada je jednom neprirodan unutrašnji odnos stvari bio narušen, naravno da više nikada neće biti moguće vratiti se na stara dobra "stabilna" vremena.

Sa bolje obučenom i opremljenijom armijom i moćnim spoljnim saveznicima, može se pobediti i u ratu sa višestruko većim protivnikom, i ne moramo da idemo dalje od Bliskog istoka da vidimo jedan takav primer (izraelsko-arapski sukobi pre oko pola veka), ali se u takvom odnosu snaga na terenu dugoročno ni pod razno ne može dobiti građanski rat kada jednom bukne.

Dok je broj poginulih bio oko 5.000, a na strani pobunjenika još se nije ni formirala ekstremistička ISIS kao ubedljivo vojno najefikasnija formacija u uslovima totalnog građanskog rata, Amerikanci su zatražili i dobili podršku da stanu na čelo široke međunarodne koalicije i međunarodnom vojnom intervencijom uklone pomenuti "stabilni" režim, što je bio međukorak prosto neophodan da se okrene novi list u toj "stabilnoj" zemlji koja je upravo bila popucala po svim šavovima, ali uprkos velikoj podršci to je u UN bilo sprečeno duplim vetom od strane Rusije i Kine.

Rusi i Kinezi su se tada pozivali na primer Libije, gde se uprkos međunarodnoj vojnoj intervenciji sukob ipak otegao mesecima uz preko 20.000 mrtvih, bivšem diktatoru Gadafiju se na kraju presudilo bez ikakvog suđenja, a posle okončanja sukoba bivša Džamahirija ušla je u period velike nestabilnosti i dvovlašća, uz jak uticaj radikalnih islamističkih naoružanih grupa. Ova rusko-kineska računica je zapravo bila jako precizna, jer bi i međunarodna vojna intervencija u Siriji takođe potrajala više meseci, izginulo bi preko 20.000 ljudi, Asadova sudbina bi verovatno bilo slična Gadafijevoj, a po okončanju svega Siriju bi čekao krajnje turbulentan period obeležen borbom za prevlast gde bi značajnu ulogu imali naoružani fundamentalisti kao bitan faktor na samom terenu. Problem u toj računici je što su Rusija i Kina bili slepi, ili su se bar tako pravili, da vide šta je alternativa - pa tako mi danas sirijski rat ne merimo više mesecima nego godinama, a kraj se ni ne nazire, broj izginulih je ne samo preko 20.000 nego preko 200.000, uz pratećih oko 4 miliona raseljenih, među pobunjenicima ne samo da su ekstremisti značajan faktor nego su vremenom dobili glavnu ulogu u vidu ID, a sve se to prelilo i na susedni Irak.

A trajno rešenje je u vojnom slomu, a potom i terenskom demontiranju duplog zla koje trenutno najviše generiše krvoproliće u celom regionu - i Asadovog režima sa jedne strane, i novoformirane tzv Islamske Države sa druge strane. A zna se ko je u stanju to najefikasnije da izvede, pa makar ih ponovo svi kleli iz svojih udobnih fotelja širom sveta zbog načina na koji sprovode svoje svetske policijske dužnosti i kada su malo više brzi na obaraču, i kada su uzdržaniji... Da vam dodatno pomognem, to nisu ni Kina ni Rusija koje bi i dalje da seju "stabilne" tiranske države poput predratne Sirije, a okružena njima jedna horor-stabilna Severna Koreja može da opstaje unedogled. A to nije ni EU, koja se van učešća u NATO operacijama strateški opredelila na ulogu "politički džin - vojni patuljak"... Zato nema potrebe da se i na ovom slučaju bavimo u zadnjih četvrt veka najpopularnijem srpskom hobiju - lajanjem na zna se čije zvezde, i pljuckanjem pod njihovim prozorima - a zar to nije upravo ono što ovaj krajnje površan blog u suštini radi?
Atomski mrav Atomski mrav 16:42 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Da vam dodatno pomognem, to nisu ni Kina ni Rusija koje bi i dalje da seju "stabilne" tiranske države poput predratne Sirije, a okružena njima jedna horor-stabilna Severna Koreja može da opstaje unedogled.


Dakle, to su SAD koje bi i dalje da seju nestabilne države poput Iraka i Libije i zahvaljujući kojoj jedna horor-stabilna Saudijska Arabija može da opstaje unedogled (ili barem dok ima nafte).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:47 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

A trajno rešenje je u vojnom slomu, a potom i terenskom demontiranju duplog zla koje trenutno najviše generiše krvoproliće u celom regionu - i Asadovog režima sa jedne strane, i novoformirane tzv Islamske Države sa druge strane.

Цео твој коментар је она дубља и тачнија анализа од пружене.

Теразије, испред Мека, управо:

princi princi 17:00 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

blogov_kolac
...



Теби ни мало не смета да Кркару прво спочитаваш љубав ка диктаторско-милитарисчком решењу и да онда, практично, у истом даху опалиш хвалоспев "најмоћнијој војној машини на свету*"? Мислим, логички, морално, како год хоћеш...

*Макини која је у свој својој ефикасности, за све ове године, "успешно" "произвела" талибане, Ал Каиду, Саудијску Арабију, ИСИС, па и Хамас, Нетањахуа, препустила Ирак Ирану...
krkar krkar 17:01 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

A trajno rešenje je u vojnom slomu, a potom i terenskom demontiranju duplog zla koje trenutno najviše generiše krvoproliće u celom regionu - i Asadovog režima sa jedne strane, i novoformirane tzv Islamske Države sa druge strane.


Цео твој коментар је она дубља и тачнија анализа од пружене.


A to pravedno rešenje provešće... SUBNOR? Klingonci? IUCN? IOC?
krkar krkar 17:04 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Теби ни мало не смета да Кркару прво спочитаваш љубав ка диктаторско-милитарисчком решењу и да онда, практично, у истом даху опалиш хвалоспев "најмоћнијој војној машини на свету"? Мислим, логички, морално, како год хоћеш...


Nemoj mi reći da si uspeo nešto da razumeš iz onoga čaršava?!

Ja samo Brajovićev citat.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:04 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Klingonci?

samo da izrazim divljenje prema JJ Abramsu na način na koji je oživeo Star Trek i da se nadam kako će to isto uraditi i sa Star Wars franšizom:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:09 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Нетањахуа

tebra, ovo je tek težak oblik bolida. Kapiram da bi on u svom pravedničkom gnevu; spalio ceo Jerusalim, jer ako on ne može da ga ima - niko neće da ga ima.
princi princi 17:11 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Да, тешка дилеја. Израелски Шешељ. Мислио би да у земљама дугачке демократске традиције такве дилеје немају шансе да дођу на власт, кад хоћеш...
blogov_kolac blogov_kolac 17:24 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Atomski mrav
Dakle, to su SAD koje bi i dalje da seju nestabilne države poput Iraka i Libije i zahvaljujući kojoj jedna horor-stabilna Saudijska Arabija može da opstaje unedogled (ili barem dok ima nafte).

Irak i Libija zajedno imaju oko 30 puta veće potvrđene rezerve nafte od Norveške, koja je na tome izgradila državu opšteg blagostanja gde je svaki punoletan građanin milioner zahvaljujući upravo izvesnom državnom naftnom fondu. To najbolje govori koliko smo mi geopolitički "debilan" narod kao jedini u Evropi koji se divio impresivnim postignućima višedecenijskog Sadamovog i Gadafijevog režima, ali to i govori koliko su oni duboko i strateški potpuno sjebali sopstvene nacije koje nikako da se opasulje ni posle njihovih odlazaka. Irački suniti navikli da kontrolišu svu vlast umesto da se pomire sa činjenicom da kao jedna trećina populacije ubuduće ne mogu da imaju megalomanske ambicije, svojom dugogodišnjom pobunom pucali su pre svega sebi u kolena, oduzimajući Iraku deceniju kada su cene nafte najviše divljale. U Libiji nikada nije bilo američkih trupa na terenu... pomoć u toku sukoba dolazila je iz vazduha, a kada je Gadafi pao, prepušteni su bili sami sebi bez ikakvog američkog ili zapadnog mentorstva...

A Saudijska Arabija nije veštački stabilna i održavana diktatura poput Severne Koreje, i američkom uticaju najmanje se može zahvaljivati što je njeno unutrašnje ustrojstvo države zlatnog kaveza ovakvo kakvo je... a za razliku od američkih pravih saveznika poput zemalja Evropske Unije, Japana, Koreje, Kanade, Australije... Uzgred budi rečeno Saudijska Arabija je baš onakva država koju sramotno mnogo Srba (u Evropi još i Rusa i Belorusa) doživljava kao savršenu državu - zatvor u kome vlada najviši mogući standard, a čiji podanici veruju da su izabrani narod na planeti (uz ispiranje mozga, Meku, Medinu, i toliko nafte i petrodolara, to i nije teško bilo izvesti). Njihova diktatorska porodica pridržava se prilično zdravorazumskog principa da se u međunarodnim poslovima nikada direktno (pogotovo ne vojno) ne konfrontira protiv najjače svetske sile, ali to samo više govori o tome kakve su iz njihovog neposrednog komšiluka budaletine bili razni Huseini, Asadi, Homeiniji, Gadafiji...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:30 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

da bre, izrael glavna kost u grlu sveta, nije ni anglocionistička imperija. već cionoanglistička, da se mi razumemo.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:41 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

princi
Да, тешка дилеја. Израелски Шешељ. Мислио би да у земљама дугачке демократске традиције такве дилеје немају шансе да дођу на власт, кад хоћеш...


Što je najluđe, ti likovi su prinicpijelni do koske ..što je jedna od retkih vrlina u politici.

no, našeg Vojvodu su svi izdali i on sad sam luta na margini. Naravno, tu mu je i mesto; ali daleko najživopisniji lik na srpskoj političkoj sceni i apsolutno jedini dosledan svojoj politici. Što je težak maler.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:43 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

da bre, izrael glavna kost u grlu sveta, nije ni anglocionistička imperija. već cionoanglistička, da se mi razumemo.

a bre, Crksi, to što je Njetanahu pravednički gnevan.. ne znači ništa. Takvo je okruženje. Agresivnost je neminovnost (pazi rime!). Problem je što takve dileje uopšte postoje, ima ih svuda.
maksa83 maksa83 17:56 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Теби ни мало не смета да Кркару прво спочитаваш љубав ка диктаторско-милитарисчком решењу и да онда, практично, у истом даху опалиш хвалоспев "најмоћнијој војној машини на свету*"? Мислим, логички, морално, како год хоћеш...

Ja to nisam tako shvatio. Shvatio sam da je blogov_kolač gledao Avendžere u Ušću (u 3D) i pomislio da je to neki dokumentarac. Sad treba neko da mu kaže da su to glumci, CGI, scenografija, scenario... da nije, što se kaže, pravo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:03 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

. Sad treba neko da mu kaže da su to glumci, CGI, scenografija, scenario... da nije, što se kaže, pravo.

Видиш, Максо, необично -- јер ја мислим да је БК дао једну разумну и неисфабриковану слику, укинувши у њој патку као историјског покретача, и -- истина је -- помало навијајући, али мислим да је и то у оквиру real politik-е разрешавања сукоба. Сетимо се грађанског рата у СФРЈ или сукоба на Косову, и када су они били завршени: тек када се тачно зна поражена страна, а линије се чврсто успоставе.
blogovatelj blogovatelj 18:11 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Ja to nisam tako shvatio. Shvatio sam da je blogov_kolač gledao Avendžere u Ušću (u 3D) i pomislio da je to neki dokumentarac. Sad treba neko da mu kaže da su to glumci, CGI, scenografija, scenario... da nije, što se kaže, pravo.


Ako si ti morao da se urazumiš i da progutaš činjenicu da Veliki Blek i advokat Konoli nisu istorijske ličnosti, red je da se i on otrezni.
maksa83 maksa83 18:12 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Видиш, Максо, необично -- јер ја мислим да је БК дао једну разумну и неисфабриковану слику, укинувши у њој патку као историјског покретача, и -- истина је -- помало навијајући, али мислим да је и то у оквиру real politik-е разрешавања сукоба.

Slažem se. Mislim, slažem se da ti to misliš.
Сетимос е грађанског рата у СФРЈ или сукоба на Косову, и када су они били завршени: ртек када се тачно зна поражена страна, а линије се чврсто успоставе.

I taj balans je uspostavljen tako što su Avendžeri došli i polupali zlikovce na svim stranama?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:16 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

stefan.hauzer

a bre, Crksi, to što je Njetanahu pravednički gnevan.. ne znači ništa. Takvo je okruženje. Agresivnost je neminovnost (pazi rime!). Problem je što takve dileje uopšte postoje, ima ih svuda.


ma taj gnev je foliranje, isto kao i vučićev, kao, do jaja sam opasan. meni tako neki botovi u ministarstvu u jerusalimu kada krenu da se beče samo ih mirno pogledam, брате, пали гајби па вичи и бечи се на своју жену и децу. a likovi kao on su savršen produkt površnog sveta u kom živimo, tvit papazjanije, konzumerizma, tog sveta od kojeg si ti zbrisao na selo... što se ajdiefa tiče, u pravu su moji ortaci oficiri, ne možemo da se povučemo na liniju 1967. u sadašnjim okolnostima, ko će nam braniti granicu od Daeša, Hamasa? palestinska usmena obećanja?

nisi mi rekao nikada kojeg evolutivnog procesa je ishod "Crksi"?


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:18 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

I taj balans je uspostavljen tako što su Avendžeri došli i polupali zlikovce na svim stranama?

Што би ти рекао -- немој да ми ампутираш.
Увек се неки зликовци провуку, јер су то "наши зликовци".
А за Правду, разуман човек се распитује тек на Небу. До тада, крпи се и сналази најбоље како може.
maksa83 maksa83 18:28 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Што би ти рекао -- немој да ми ампутираш.
Увек се неки зликовци провуку, јер су то "наши зликовци".
А за Правду, разуман човек се распитује тек на Небу. До тада, крпи се и сналази најбоље како може.

Nije mi jasno šta aNputiram pošto ti eksplicitno dobravaš tu ... analizu ... kao jako tačnu, i odobravaš rešenje.

Moj problem sa tim (mislim "moj problem" shvatiti vrlo uslovno) je što je ceo taj blok slova utemeljen na premisi da će Amerika da pokrene vojsku da bi donela mir i prosperitet u region. Taj "zaključak" je samo jedan od problema tog bloka slova.

To se nikad nije desilo, niti će se desiti. Pogledaj na šta to mesto liči sada - 12 godina posle druge intervencije u Iraku. To nema veze sa Dobrim i Zlim, nego sa civilizacijskom svrhom i upotrebom vojske, od kad su se sudarile prve dve grupe pećinskih ljudi.

princi princi 18:32 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Srđan Fuchs
da bre, izrael glavna kost u grlu sveta, nije ni anglocionistička imperija. već cionoanglistička, da se mi razumemo.

Srđane, stvarno si težak smarač. Jel ti to identifikuješ Izrael sa Netanjahuom?
princi princi 18:34 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

maksa83
Теби ни мало не смета да Кркару прво спочитаваш љубав ка диктаторско-милитарисчком решењу и да онда, практично, у истом даху опалиш хвалоспев "најмоћнијој војној машини на свету*"? Мислим, логички, морално, како год хоћеш...

Ja to nisam tako shvatio. Shvatio sam da je blogov_kolač gledao Avendžere u Ušću (u 3D) i pomislio da je to neki dokumentarac. Sad treba neko da mu kaže da su to glumci, CGI, scenografija, scenario... da nije, što se kaže, pravo.

Nije dokumentarac? Čekaj, sad neko mora da mi da čašu vode.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:47 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Nije mi jasno šta aNputiram pošto ti eksplicitno dobravaš tu ... analizu ... kao jako tačnu, i odobravaš rešenje

Решење је у поразу, који неко мора да "нанесе".
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:55 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

princi

Srđane, stvarno si težak smarač.


dobro, prinsi.
maksa83 maksa83 19:04 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Решење је у поразу, који неко мора да "нанесе".

Ne razumem.

blogov_kolač misli da je konačno rešenje da USA uzme svoju lepu veliku i moćnu vojsku i razlupa i Asada i ISIS, and all the people of the land will rejoice.

Prvo, to se neće desiti pošto USA nema nikakav račun za taj pothvat, drugo, sve i da se upusti u taj pothvat to ne garantuje pozitivan ishod, naprotiv, empirijski to tako ne funkcioniše. Ponavljam - pogledaj na šta liči region sada.

Odn. kako to reče jedan Amer dok smo stajali i gledali zubato čikaško sunce: "znaš, tamo bude neki bad guy, i onda mi tamo naoružamo neke protiv njega, i odemo tamo i <svič na engleski, mrzi me da prevodim> kick his ass and remove him, and instead of eternal happiness all hell breaks loose and chaos ensues. Seems that this bad guy was keeping under control lots of other crazy bad guys we knew nothing about." Tako to post festum vide neki Ameri odande, a taj Amer nije tree hugging hippie, ni pacifista, a nije ni glup. I zna šta je film a šta stvarnos'. Sad još da to skonta blogov_kolač, ali što kažu "ne bih zadržav'o dah".


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:08 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Не нужно Амери.
Код БКа је тако.
Ја не мислим, али -- истина је да су они најоперативнији.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:08 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Не нужно Амери.
Код БКа је тако.
Ја не мислим, али -- истина је да су они најоперативнији.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:55 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

maksa83
Seems this bad guy was keeping under control lots of other crazy bad guys we knew nothing about."

Извини, морао сам да нешто поједем, сувише сам нервозан кад сам гладан, и онда не умем да размишљам. (Мислим -- не умем ни овако, али, 'ајде, шта да се ради...)

Ово што си ти исписао, а ја цитирао јесте једна, беспоговорно унижавајућа флоскула, које све тамошње народе спушта на ниво дивљака који нису способни за: демократију, равноправност жена, уважавање људских права, уважавање других религија, цивилно друштво итд. итсл. То је аргумент који се, у огољенијој форми, овако износи: "Ма, пусти их, они за боље и нису..."

И то је та понижавајућа визура. Више него то на шта је циљао твој саговорник. Он је, дакле, из моје перспективе гори него они о којима је говорио. Кад се, наравно, загребе шта стоји иза његових речи.
maksa83 maksa83 20:10 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Predrag Brajovic
maksa83
Seems this bad guy was keeping under control lots of other crazy bad guys we knew nothing about."

Извини, морао сам да нешто поједем, сувише сам нервозан кад сам гладан, и онда не умем да размишљам. (Мислим -- не умем ни овако, али, 'ајде, шта да се ради...)

Ово што си ти исписао, а ја цитирао јесте једна, беспоговорно унижавајућа флоскула, које све тамошње народе спушта на ниво дивљака који нису способни за: демократију, равноправност жена, уважавање људских права, уважавање других религија, цивилно друштво итд. итсл. То је аргумент који се, у огољенијој форми, овако износи: "Ма, пусти их, они за боље и нису..."

И то је та понижавајућа визура. Више него то на шта је циљао твој саговорник. Он је, дакле, из моје перспективе гори него они о којима је говорио. Кад се, наравно, загребе шта стоји иза његових речи.


Lele Brajoviću, nije trebalo da jedeš, vidiš da te stigla tzv. digestivna anemija - o'šla krv u stomak i zanedostajalo za glavu (koju ja inače volim i cenim, inače ne bih nosio knjigu tvojih pesama u rancu odmah do noutbuka da čitam dok nešto čekam).

Kad čovek pročita ovaj tvoj rant rekao bi da sam ja zagovarao da tamo ode neko Civilizovan i Naoružan i Podeli Pravdu i Zavede Red, a ne ti.

Dakle trebalo je da rkneš neki digestiv prvo, makar i nešto gazirano, ovako si implodirao bezveze.
alselone alselone 20:14 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

koju ja inače volim i cenim, inače ne bih nosio knjigu tvojih pesama u rancu odmah do noutbuka da čitam dok nešto čekam


Brajovicu moras da se modernizujes, izbaci Kindl verziju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:16 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Nisi ti zagovar'o ništa.
Drugar jeste.
I drugari.
:*
maksa83 maksa83 20:19 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Brajovicu moras da se modernizujes, izbaci Kindl verziju.

Nipošto, ovo je praktično poslednja i jedina papirna knjiga koju otvaram, neka je tako.

Bolje je kad kažeš "dao mi Brajović" nego "daunloudovao sam odnekud". Ono, trag vremena koje nestaje.
escherichije_colic escherichije_colic 20:42 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Predrag Brajovic
једна, беспоговорно унижавајућа флоскула, које све тамошње народе спушта на ниво дивљака који нису способни за: демократију, равноправност жена, уважавање људских права, уважавање других религија, цивилно друштво итд. итсл. То је аргумент који се, у огољенијој форми, овако износи: "Ма, пусти их, они за боље и нису..."


Suprotno svim realnim očekivanjima, nešto se ne nameće građansko-zapadnjačko-demokratska opcija kao neki jak igrač u sirijskom ratu? Kad malo bolje razmislim, ispalo je da nije bila ni u "arapskim prolećima", iako je počelo po prepoznatljivom obrascu fejsbuk revolucije. Nekako se ipak primitivci i glavoseče nametnuše kao glavi faktori na terenu.
maksa83 maksa83 20:46 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Predrag Brajovic
Nisi ti zagovar'o ništa.
Drugar jeste.
I drugari.
:*

Drugar nije ništa zagovarao nego dao vrlo sažet i precizan opis njihovog činodejstvovanja u regionu, i to je mnogo više "analiza" nego blok random slova kome si aplaudirao.
princi princi 20:54 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Ako nekoga treba bombardovati i srušiti, razvlastiti na Bliskom Istoku onda je to saudijsku prinčevsko-kraljevsku porodicu i one katarske satrape (što neki od njih neće da kupe Zvezdu). To je izvor svog zla tamo i glavna brana demokratizaciji ne samo u arapskom nego i šire, muslimanskom svetu.
niccolo niccolo 21:00 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

princi
Ako nekoga treba bombardovati i srušiti, razvlastiti na Bliskom Istoku onda je to saudijsku prinčevsko-kraljevsku porodicu i one katarske satrape (što neki od njih neće da kupe Zvezdu). To je izvor svog zla tamo i glavna brana demokratizaciji ne samo u arapskom nego i šire, muslimanskom svetu.

Sad će još da ispadne da se inače bombarduje radi demokratije.
princi princi 21:02 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Ne, ali bez zajebancije, koje god sranje da imaš na Bliskom Istoku, možeš ga traceovati nazad do SA ili Katara.
alselone alselone 21:13 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Bolje je kad kažeš "dao mi Brajović" nego "daunloudovao sam odnekud"


Jeste, miris knjige ne moze nista zameniti, osim mozda mogucnost da na put sa sobom poneses celu biblioteku. Ja sam se protivio tome godinama, dok na tvoje uporne hvale nisam kupio sokocalo i sada se ne odvajamo. Jebeno najbolja sprava koju sam video godinama, gledajuci upotrebljivost. Bas ono sto ti treba, na nacin na koji ti treba, po ceni koja je prihvatljiva. Ni viska, ni manjka.

I to je onaj prvi, sas dugmici, najbolji. Posle su krenuli ko rahmetli Nero, da prave bloatware (bloathardware) od savrsenog proizvoda.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:06 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

escherichije_colic
Suprotno svim realnim očekivanjima, nešto se ne nameće građansko-zapadnjačko-demokratska opcija kao neki jak igrač u sirijskom ratu?

И неће, још задуго.

Идеје равноправности, демократије (идилична слика Сирије коју је дао Кркар сасвим је блесава, кад знаш да је њом владала наследна династија, а њом управљало племе из које је династија) -- дакле равноправности, демократије, слободе, грађанског друштва, религијских слобода, правних-а-не-шарија законских норми, све те идеје нису баш биле тако популарне, али Сирија је била још и благородна какви су остали у том региону. Сад кад је крхки ред расут, а нема институција, осим силе, да га брани, све је отишло у три лепе.

Не можеш се претварати да си грађанско друштво, а не усвајајући вредности које с њим иду. Но, да будем искрен, ја сам никакав стручњак за ове теме, али барем сам толико поштен да сам се мало помучио и прочитао понешто о ISISу и Сирији. Та је земља, као СФРЈ, почела се цепати по свим својим прећуткивним границама -- на религијске и етничке групе ослобођене обзира и страха од државе.
Goran Vučković Goran Vučković 22:17 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

идилична слика Сирије коју је дао Кркар сасвим је блесава, кад знаш да је њом владала наследна династија, а њом управљало племе из које је династија

Možda je reč "surovo" u ovom pasažu bila preblaga:

Osim činjenice da se radi o vrlo sofisticiranim društvima sa odličnim školstvom, dobrim univerzitetima, tradicijom građanskog sekularizma (ne mešati sa ateizmom!) - slični su i po tome što su em etnički i verski vrlo mešoviti (ono Vuk i leopardova koža) - em su na vlasti (surovo) manjine.


Hama
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:38 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Ма, Сирија је била к'о СФРЈ -- одеш у Београд, Мљет, Ровињ -- идила; одеш до Осијека и Нашица и Имоцког, Тузле, Кордуна, Гацког, Призрена -- а оно религије и нације и даље ратују, само истиха, и чекају кад ће опет да почне. А Алавити к'о Срби, све позиције заузели! ;-)

Јеботе, секуларни и корумпирани диктатори, где су ови други, са Шаријом, узор правде и реда...
Goran Vučković Goran Vučković 23:12 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu


Јеботе, секуларни и корумпирани диктатори, где су ови други, са Шаријом, узор правде и реда...

Si otvorio link?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:14 14.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Goran Vučković

Јеботе, секуларни и корумпирани диктатори, где су ови други, са Шаријом, узор правде и реда...

Si otvorio link?

Да ли сам?!
krkar krkar 00:35 15.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

saudijsku prinčevsko-kraljevsku porodicu i one katarske satrape


Što ja pričam od prvog vagona.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:52 15.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

ja sam pogledao, Vučko, i Asad i Husein i Mubarak su bili svirepiji prema islamistima više nego što će Izrael ikada zbirno biti. ali o tome se ne priča. važno je da je Izrael salonskim liberalima uvek prvo mesto njihove pravične uzrujanosti nemirnim svetom. zar ti nije to nimalo čudno?

o ovo sa bombardovanjem saudije je smejurija. ne mogu da pobede par crnokošuljaša Daešovih - nisu ni Miloševića ni onu kantu od JNA s opremom iz proboja Sremskog fronta mogli da pobede a pobediće ozbiljnu državu, još naoružanu atomkama? jedino kada bi Jevreji ginuli u prvim redovima, mada to nije loša rasistička ideja, nalupaš dvoje Cigana istovremeno, tvoji belci ne ginu, i uspostaviš suprematiju Bele Rase bez da mrdneš guzicu iz salona... skoro pa kao Joška Fišer zvuči.
anonymous anonymous 07:28 15.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

blogov_kolac
uvodni tekst:
Tako vam je to, gospodo. Rešenje za Siriju, jedino rešenje, je zapušiti nos i direktno podržati Asada da razbuca gologuziju i ponovo uspostavi državu. I nadati se da će Irak naučiti lekciju jerbo inače mora uslediti isti recept i tamo. Samo tako se ovi jadnici mogu vratiti kući.

Tipično je za nas da svoje geopolitičke analize završavamo diktaturofiličarskim i tiraninoljubskim zaključcima. "Stabilna" država gde 15% šiita (podgrupa - Alaviti) kontroliše sve poluge moći u odnosu na 60% sunita i 10% slično nezadovoljnih Kurda (ostalih 15% su razne manjine, uglavnom hrišćani, neutralni oko ovog aspekta sukoba), je stabilna sve dok jednom ne pukne, a posle toga povratka na staro nikada neće biti... Uostalom, još "stabilniji" bio je Sadamov Irak gde je 30% sunita nametalo ono što mi Srbi krstimo kao "stabilnost" preostalim 55% šiita i 15% Kurda - sve dok jednom nije sve to nestalo. U pitanju su bile specifične hladnoratovske državne tvorevine, gde kada je jednom neprirodan unutrašnji odnos stvari bio narušen, naravno da više nikada neće biti moguće vratiti se na stara dobra "stabilna" vremena.

Sa bolje obučenom i opremljenijom armijom i moćnim spoljnim saveznicima, može se pobediti i u ratu sa višestruko većim protivnikom, i ne moramo da idemo dalje od Bliskog istoka da vidimo jedan takav primer (izraelsko-arapski sukobi pre oko pola veka), ali se u takvom odnosu snaga na terenu dugoročno ni pod razno ne može dobiti građanski rat kada jednom bukne.

Dok je broj poginulih bio oko 5.000, a na strani pobunjenika još se nije ni formirala ekstremistička ISIS kao ubedljivo vojno najefikasnija formacija u uslovima totalnog građanskog rata, Amerikanci su zatražili i dobili podršku da stanu na čelo široke međunarodne koalicije i međunarodnom vojnom intervencijom uklone pomenuti "stabilni" režim, što je bio međukorak prosto neophodan da se okrene novi list u toj "stabilnoj" zemlji koja je upravo bila popucala po svim šavovima, ali uprkos velikoj podršci to je u UN bilo sprečeno duplim vetom od strane Rusije i Kine.

Rusi i Kinezi su se tada pozivali na primer Libije, gde se uprkos međunarodnoj vojnoj intervenciji sukob ipak otegao mesecima uz preko 20.000 mrtvih, bivšem diktatoru Gadafiju se na kraju presudilo bez ikakvog suđenja, a posle okončanja sukoba bivša Džamahirija ušla je u period velike nestabilnosti i dvovlašća, uz jak uticaj radikalnih islamističkih naoružanih grupa. Ova rusko-kineska računica je zapravo bila jako precizna, jer bi i međunarodna vojna intervencija u Siriji takođe potrajala više meseci, izginulo bi preko 20.000 ljudi, Asadova sudbina bi verovatno bilo slična Gadafijevoj, a po okončanju svega Siriju bi čekao krajnje turbulentan period obeležen borbom za prevlast gde bi značajnu ulogu imali naoružani fundamentalisti kao bitan faktor na samom terenu. Problem u toj računici je što su Rusija i Kina bili slepi, ili su se bar tako pravili, da vide šta je alternativa - pa tako mi danas sirijski rat ne merimo više mesecima nego godinama, a kraj se ni ne nazire, broj izginulih je ne samo preko 20.000 nego preko 200.000, uz pratećih oko 4 miliona raseljenih, među pobunjenicima ne samo da su ekstremisti značajan faktor nego su vremenom dobili glavnu ulogu u vidu ID, a sve se to prelilo i na susedni Irak.

A trajno rešenje je u vojnom slomu, a potom i terenskom demontiranju duplog zla koje trenutno najviše generiše krvoproliće u celom regionu - i Asadovog režima sa jedne strane, i novoformirane tzv Islamske Države sa druge strane. A zna se ko je u stanju to najefikasnije da izvede, pa makar ih ponovo svi kleli iz svojih udobnih fotelja širom sveta zbog načina na koji sprovode svoje svetske policijske dužnosti i kada su malo više brzi na obaraču, i kada su uzdržaniji... Da vam dodatno pomognem, to nisu ni Kina ni Rusija koje bi i dalje da seju "stabilne" tiranske države poput predratne Sirije, a okružena njima jedna horor-stabilna Severna Koreja može da opstaje unedogled. A to nije ni EU, koja se van učešća u NATO operacijama strateški opredelila na ulogu "politički džin - vojni patuljak"... Zato nema potrebe da se i na ovom slučaju bavimo u zadnjih četvrt veka najpopularnijem srpskom hobiju - lajanjem na zna se čije zvezde, i pljuckanjem pod njihovim prozorima - a zar to nije upravo ono što ovaj krajnje površan blog u suštini radi?


Kakav kolac ..... !!!




Atomski mrav Atomski mrav 11:52 15.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Irak i Libija zajedno imaju oko 30 puta veće potvrđene rezerve nafte od Norveške, koja je na tome izgradila državu opšteg blagostanja gde je svaki punoletan građanin milioner zahvaljujući upravo izvesnom državnom naftnom fondu.


Norveška je po tome jedinstvena u svetu, jedina država koja se pobrinula da svi njeni građani imaju u određenoj meri koristi od nafte umesto da nafta služi za bogaćenje nekolicine privilegovanih pojedinaca. Tako da ne samo što Irak i Libija nisu slični Norveškoj po tom pitanju nego je to slučaj i sa npr. SAD.

Sramotno je da su države koje proklamuju demokratiju i ljudska prava saveznici sa državom poput Saudijske Arabije, bez obzira na to koliko ti to pokušavaš da spinuješ.
qqriq qqriq 15:55 15.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

Sad će još da ispadne da se inače bombarduje radi demokratije.

rade.radumilo rade.radumilo 19:06 15.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

A zna se ko je u stanju to najefikasnije da izvede, pa makar ih ponovo svi kleli iz svojih udobnih fotelja širom sveta zbog načina na koji sprovode svoje svetske policijske dužnosti i kada su malo više brzi na obaraču, i kada su uzdržaniji...


Jeste, samo im trenutno pr*te j*jca da se time bave. Sledeće godine su predsednički izbori, a trka već lagano počinje. Spoljna politika nije na vrhu liste prioriteta u ovoj kampanji, aod toga nuklearni dil sa Iranom im je najbitnija tema.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:19 16.09.2015

Re: vraćanje paste u tubu

one katarske satrape (što neki od njih neće da kupe Zvezdu)

Inner Party Inner Party 19:26 14.09.2015

Budimac

Ti li si?
kosta.babic kosta.babic 22:42 14.09.2015

Okle Daiš?

Ko i na osnovu čega odlučuje da li možeš da postaviš svoj tekst?
kosta.babic kosta.babic 22:45 14.09.2015

Okle Daiš?

ko odlučuje kad može da se postavi tekst?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:46 14.09.2015

Re: Okle Daiš?

kosta.babic
ko odlučuje kad može da se postavi tekst?

Савет Стараца.
Зашто питаш?
krkar krkar 00:41 15.09.2015

Re: Okle Daiš?

ko odlučuje kad može da se postavi tekst?


Ja. Postavim ga kad ga napišem. A napišem ga kad mi se ćefne.

Krenuo nešto bio da odgovaram Princiju na onom blogu o divnim Englezima pa ispade dug odgovor pa reših da ga stavim kao poseban blog.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:26 15.09.2015

Re: Okle Daiš?

Predrag Brajovic
kosta.babic
ko odlučuje kad može da se postavi tekst?

Савет Стараца.
Зашто питаш?


можда зато што је човек естета, па му нешто не прија са Мr. K-oвим стилом, а не познаје га од раније? како год, ја само да се одјавим својим сенаторима у Савету што се Јерусалима тиче. јеби га, оматорио сам, смета ми злоба и грубијанство и не знам да ли сам кадар више да се носим с анонимним будалаштинама, а деца ми мала и лепа па ћу се фокусирати на њих уместо на будалаштине. нећу писати некрологе. на гроб ми стави само рузмарин.
princi princi 05:33 15.09.2015

Re: Okle Daiš?

како год, ја само да се одјавим својим сенаторима у Савету што се Јерусалима тиче. јеби га, оматорио сам, смета ми злоба и грубијанство и не знам да ли сам кадар више да се носим с анонимним будалаштинама, а деца ми мала и лепа па ћу се фокусирати на њих уместо на будалаштине. нећу писати некрологе. на гроб ми стави само рузмарин.

Hvala ti k'o bratu. Jer ove tvoje pisanije i prenemaganja po blogu navuku više odijuma na Izrael nego napadi na Gazu.
tasadebeli tasadebeli 06:43 15.09.2015

Re: Okle Daiš?

princi
како год, ја само да се одјавим својим сенаторима у Савету што се Јерусалима тиче. јеби га, оматорио сам, смета ми злоба и грубијанство и не знам да ли сам кадар више да се носим с анонимним будалаштинама, а деца ми мала и лепа па ћу се фокусирати на њих уместо на будалаштине. нећу писати некрологе. на гроб ми стави само рузмарин.

Hvala ti k'o bratu. Jer ove tvoje pisanije i prenemaganja po blogu navuku više odijuma na Izrael nego napadi na Gazu.



Јес вала, Срки, кад кренеш са оним


simpatican ti antisemita drugar,

lupetas, Blogi ni ne znas sta pricas.

англоционистичка империја, ни мање ни више... <_<

стварно, када је анархолевица постала антисемитска, одувек била, или само сада у последње време?

da bre, izrael glavna kost u grlu sveta, nije ni anglocionistička imperija. već cionoanglistička, da se mi razumemo.

tvoji belci ne ginu, i uspostaviš suprematiju Bele Rase bez da mrdneš guzicu iz salona...




ја одмах престајем да читам твоје коментаре.

Умори се човек од тога.

Исто као и од онога "антисрпска завера"...

Нема разлике.
blogovatelj blogovatelj 06:51 15.09.2015

Re: Okle Daiš?

Исто као и од онога "антисрпска завера"...


Stvarno ima halucinacije.
tasadebeli tasadebeli 07:25 15.09.2015

Re: Okle Daiš?

blogovatelj
Исто као и од онога "антисрпска завера"...


Stvarno ima halucinacije.



Па ја све чекам кад ће да престане, а он никако... Шопа и клепа и лево и десно, и антисемите и анти-антисемите... Не зна ни сам где удара.







А верујем да би уместо тога могао да напише много паметније ствари на основу којих бисмо могли макар малкице боље да схватимо и Блиски исток и Средњи исток, и Јерусалим, и Израел, и Јевреје, и Арапе,...
anonymous anonymous 07:31 15.09.2015

Re: Okle Daiš?

Predrag Brajovic
kosta.babic
ko odlučuje kad može da se postavi tekst?

Савет Стараца.
Зашто питаш?



Pa.... mislio sam...da nisi ti ....možda .....taj koji se pita.......
silver silver 08:05 15.09.2015

Re: Okle Daiš?

Shalom aleichem Srdjane, molim vas ostanite.
alselone alselone 08:24 15.09.2015

Re: Okle Daiš?

Савет Стараца.


Gde je Krkar Starac Zosima.
princi princi 09:16 15.09.2015

Re: Okle Daiš?

Ne, ja volim Fuchsonju, mislim, drag mi je, ali, brate, bas ga je ukrtio sa ovim prozivanjem u vezi antisemitizma. Poceo sad da deli lekcije i levo i desno. Daj, olabavi malo, covece. Mislim, kad pocne sa Jerom, perom, i sa tim nekim satro slengom, tacno pocinjem da osecam u sebi plimu antisemitizma i odbojnost prema svemu sto pocinje na slovo J- i to mi je totalno scary. Ako ga neko placa, treba da mu placaju da ponekad i zacuti i ne javlja se bas na svako slovo.
maksa83 maksa83 09:24 15.09.2015

Re: Okle Daiš?

Ako ga neko placa, treba da mu placaju da ponekad i zacuti i ne javlja se bas na svako slovo.

Eto, i posle kao nema antisemitizma...

Nego...

Q: Zašto su Jevreji obrezani?
A: Zato što Jevrejke ne mogu da odole kada se nešto reklamira kao "10% off".
predatortz predatortz 09:26 15.09.2015

Re: Okle Daiš?



Q: Zašto su Jevreji obrezani?
A: Zato što Jevrejke ne mogu da odole kada se nešto reklamira kao "10% off".


Otkud strah od islama?
Pa, kad seku svoj qrac - šta bi tek tuđem radili?!
krkar krkar 10:57 15.09.2015

Re: Okle Daiš?

Otkud strah od islama?
Pa, kad seku svoj qrac - šta bi tek tuđem radili?!


Samo sam čekao! Sad sa Fuchsom 69 pa ko duže izdrži.
predatortz predatortz 11:38 15.09.2015

Re: Okle Daiš?

krkar
Otkud strah od islama?
Pa, kad seku svoj qrac - šta bi tek tuđem radili?!


Samo sam čekao! Sad sa Fuchsom 69 pa ko duže izdrži.


Srki i ja smo poštena raja. Nama dudlanje nije u opisu radnog mesta.
tess tess 12:43 15.09.2015

Re: Okle Daiš?

Bezveze vam je ovo sa Srđanom. Al 'ajd dobro, ne mogu svakom loncu biti poklopac, ne postizavam. Srđane, dobro si prošao, na sreću, plaćenik si ali nisi silovan.

tasadebeli tasadebeli 14:14 15.09.2015

Re: Okle Daiš?

princi
Ne, ja volim Fuchsonju, mislim, drag mi je, ali, brate, bas ga je ukrtio sa ovim prozivanjem u vezi antisemitizma. Poceo sad da deli lekcije i levo i desno. Daj, olabavi malo, covece. Mislim, kad pocne sa Jerom, perom, i sa tim nekim satro slengom, tacno pocinjem da osecam u sebi plimu antisemitizma i odbojnost prema svemu sto pocinje na slovo J- i to mi je totalno scary. Ako ga neko placa, treba da mu placaju da ponekad i zacuti i ne javlja se bas na svako slovo.



Сви га ми волимо... Као што воли и он нас.

Него од силног замаха код ударања лево и десно и дељења лекција, оно што је битно не може да се види.
qqriq qqriq 16:02 15.09.2015

Re: Okle Daiš?


можда зато што је човек естета


to kao prvo.

јеби га, оматорио сам, смета ми злоба и грубијанство и не знам да ли сам кадар више да се носим с анонимним будалаштинама


staviš na ignor listu, blokiraš, banuješ, nekada je samo to exit.

на гроб ми стави само рузмарин.


i meni, i meni.

blogovatelj blogovatelj 18:24 15.09.2015

Re: Okle Daiš?

nisam rekao nikome da je antisemita, nemojte da lazete,


Ma jok.

simpatican ti antisemita drugar, bas bi se lepo slagali Omega, on i ti.


Prvo, nije mi drugar, pričao sam sa njim dva puta u životu (sem onog zdravo, kako si - dobro sam i digitalne komunikacije)
Drugo, sam sam ga uporedio sa Omegom, da bih napravio distinkciju između sebe i njega, da bi i oni sa slabijim kognitivnim kapacitetima mogli da shvate da ne delim njegovo mišljenje.
Vidim da ti to nisi uopšte razumeo.
Milan Novković Milan Novković 18:27 15.09.2015

Re: Okle Daiš?

hvala, silver, ali ne hvala. mozda ako se promeni nesto u raspolozenju nase nafurane gospode inzenjera, ali trenutno ne. u svakom slucaju, hvala na hostingu i ne maloj paznji i citanosti za jednog ordinarnog gradjanina, pozdrav, i vidimo se u nekom drugom filmu.

Srki, ne preteruj

Ja sada ponekad navratim na blog, ali sećam se posle jedne pauze od nekoliko godina kako sam po povratku prvo primetio da se ljudi kače i sa tobom. Pre pet godina sam ja mislio da je to nemoguće

Posumnjati u bibijeve metode ponekad je antisemitski koliko je i sumnja u Miloševića, Šešelja, Dačića ili Vučića antisrpska.

Zaboraviti ponekad da je Saker ruska propaganda je ko zaboraviti šta je Hegel govorio o istoriji - ipak smo mi ovde uglavnom amaterčine koje nešto petljaju u prostoru gde ni profesionalci ne umeju da pohvataju uvek sve konce.

To što uobražavamo ponekad da nešto znamo i razumemo ne znači da nas sutra malo dete neće razuveriti, prosto smo ti ko guske u magli i čemu nas shvatati preozbiljno
blogovatelj blogovatelj 18:51 15.09.2015

Re: Okle Daiš?

Posumnjati u bibijeve metode ponekad je antisemitski koliko je i sumnja u Miloševića, Šešelja, Dačića ili Vučića antisrpska.


Baš sam ovo hteo da kažem, ali ne bih umeo ovako jezgrovito.
Nadam se da će sada shvatiti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:04 15.09.2015

Re: Okle Daiš?

tasadebeli


Него од силног замаха код ударања лево и десно и дељења лекција, оно што је битно не може да се види.


драги мој рођени, и лево и десно је тешки имбецилизам, али, то је мој живот, носим се с њиме.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:07 15.09.2015

Re: Okle Daiš?

Posumnjati u bibijeve metode ponekad je antisemitski koliko je i sumnja u Miloševića, Šešelja, Dačića ili Vučića antisrpska.


драги Миланче, Биби је тотални кретен од човека. велики поздрав!
silver silver 20:50 15.09.2015

Re: Okle Daiš?

Zao mi je Srdjane, ovom blogu treba svezine koju donosi razlicitost, ali razumem vas. Meni je iovako cesto lakse medju knjigama nego medju ljudima a cini mi se da bih tek ovde prosla kao 'jedna slamka medju vihorove.'
Ova atmosfera, kako kazete, podsetila me je na reci Sir Thomasa More-a:
"Aesop says in a fable that everyone carries a double wallet on his shoulders, and into the one that hangs at his breast he puts other folk’s faults and he looks and pores over it often. In the other he puts all his own and swings it at his back, which he never likes to look in, although others that come behind him cast an eye into it sometimes.”
—A Dialogue Concerning Heresies (1528)
qqriq qqriq 21:44 15.09.2015

Re: Okle Daiš?

seresh, cale. najgori si, jebote, nikada mi nista u lice mogao reci vec mi pricas iza ledja?! otkricu ti jednu tajnu, prezime mi nije Fuchs, to je sam bio niknejm za potrebe subverzije. a poplave mrznje imash zato shto imash rasistichke vajbove, od starta si ih imao, pod bilo kojim nikom da si se javljao. ovamo si veliki humanista a tamo hoces da tuchesh tudjom kitom ono gologuziju po Arabiji, hrabro, nema sta. no, basta, moja ostavka nema veze s tobom, vec sa generalnim stanjem duha ovde. mada, samo mi je drago da otkrivash pravo lice a ne da budem u zabludi da si normalan covek, bez tih white supremacy bilo koje vrste,


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:51 16.09.2015

Re: Okle Daiš?

silver
Zao mi je Srdjane, ovom blogu treba svezine koju donosi razlicitost, ali razumem vas. Meni je iovako cesto lakse medju knjigama nego medju ljudima a cini mi se da bih tek ovde prosla kao 'jedna slamka medju vihorove.'
In the other he puts all his own and swings it at his back, which he never likes to look in, although others that come behind him cast an eye into it sometimes.”
—A Dialogue Concerning Heresies (1528)


i meni je zao, jer stvarno ima vrlo dragih ljudi ovde, uz ovu 92-ojku zivim 25/40 godina, na net-sekciji od pocetka! ali tako vam je to, dosle bitange, sto nikako ne vole da pogledaju u taj wallet from their back, i oterali pitome. upravo zato ne zelim da bivam vise povlacen u blato te vrste prepucavacine, s neiskrenim osobama, nespremnim da kazu jedno najobicnije a tako veliko - izvini, ili pogresio sam. sasvim sigurno bi vas pregazili, upravo zbog vase dobrocudnosti, samo kada bi malo, samo malo i cak bez zadnje namere ili htenja, zagrebali po egu humane gospode. takvi, nazalost, ce uraditi sve da ocuvaju svoj ljubljeni ego, cak i po cenu da pregaze vas, bezazleni, kao slamcicu. veliki pozdrav i hvala na ovim obicnim i toplim recima!
qqriq qqriq 08:19 16.09.2015

krki de si?


čovek se ubio na tvom blogu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana