Istorija| Na današnji dan| Planeta| Sport

10+

blogov_kolac RSS / 14.09.2015. u 04:46

Noticia-147015-us-open-2015-estados-unidos-roger-federer-novak-djokovic-tenis.jpg

Vidim da nema posebnog bloga posvećenog današnjem/noćašnjem/jutrošnjem epskom US Open finalu. Novak Đoković nas je jako razmazio svojim uspesima, ove godine je igrao sva četri najveća finala i dobio treće, što je svakako jedna od najimpresivnijih sezona u istoriji najkompetetivnijeg individualnog sporta, a već sada je viđen za pobednika većine najrelevantnijih globalnih anketa za najboljeg svetskog sportistu u 2015. Sem njega sva četri finala u kalendarskoj godini ostvarili su u open eri samo još Federer i Rod Lever, a svojom desetom gren slem titulom pridružio se elitnom klubu tenisera sa dvocifrenim brojem GS titula koje čine sem njega još samo Bjern Borg, Pit Sampras, Rodžer Federer i Rafael Nadal - čisto da se zna o kakvom se velikom uspehu radi u sportu koji se turnirski igra od 1877. godine. A što je još i najbolje, ne nazire se gde će mu biti granica, jer je sada na vrhuncu, a očigledan je trend u vrhunskom tenisu da danas igrači mnogo duže traju nego ranije, pa evo svedoci smo sada u Njujorku da Federer i dalje briljira u svojoj 34. godini, a u ženskoj konkurenciji gde apsolutno dominira njegova vršnjakinja Serena Vilijams, odigralo se iznenađujuće italijansko finale čije su obe učesnice debitovale u 30+ u finalima!

 I poraženi u ovom finalu Rodžer Federer zaslužuje sve čestitke. Debelo zakoračivši u četvrtu deceniju on svakako više ne može da odigra celu sezonu kao pre pet ili deset godina, ali zato jedan turnir, mislim tu pre svega na gren slemove na brzim podlogama Vimbldon i US Open, apsolutno igra na približnom nivou kao u najboljim danima, pogledajte samo lakoću kojom je pregazio sve do finala Njujorka ili Vimbldona ove sezone, a utoliko je i uspeh Novaka veći jer je u oba slučaja pobeđivao "pravog" Federera, a ne nekakvog matorog kakva pogrešna percepcija možda postoji u delu javnosti. 

Toliko u ovom prvom blic osvrtu na ovo kolosalno lično dostignuće najpoznatijeg Srbina, pisanom u 5 ujutru posle par sati odlaganja velikog finala, koje je na kraju odigrano u najgorem mogućem terminu po nas Evropljane... ali bolje i ovako, nego da uopšte ostane neobeleženo na našem blogu - a stvarno zaslužuje.



Komentari (138)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

NNN NNN 05:01 14.09.2015

1.

Novak - hvala mu, ovo je bio predivan rođendanski poklon
NNN NNN 05:05 14.09.2015

Još neki detalji

(hvala blogdomaćinu, ovo stvarno zaslužuje da se obeleži, a znam i da voliš statističke podatke )

Ovo GS finale je bilo najvrednije - mereno GS titulama koje učesnici već imaju: 26

(sa 25 slede RG2011 i W2015...)

biće još kasnije (kada malo splasne adrenalin...)
NNN NNN 12:29 14.09.2015

Re: Još neki detalji

biće još kasnije

Federer, kao i na Vimbldonu, do finala nije izgubio ni set, šta više,
u Vimbldonu je do finala samo jednom izgubio svoj servis (protiv Simnoa),
a ovde je samo dva puta brejknut (Kolšajber oba puta).
U finalu Vimbldona ga je Đoković brejknuo 4 puta,
a ovde 6 puta!

...a sećamo se pre godinu dana infantilnih tekstova "da li je ovo kraj velike četvorke?"

G.Cross G.Cross 13:19 14.09.2015

Re: Još neki detalji

.a sećamo se pre godinu dana infantilnih tekstova "da li je ovo kraj velike četvorke?"


Pa jeste kraj velike cetvorke.
Nadal je otisao u legendu.
Murej nikada nije ni bio dorastao ostaloj trojici.

Sada je to zaista VELIKA dvojka.


NNN NNN 15:57 14.09.2015

Re: Još neki detalji

Kao "kraj velike cetvorke" se mislilo na to da je njihovo vreme prošlo
i da dolaze neki novi teniseri
(pazi kad su Čilića smatrali za "novog" a on samo godinu dana mlađi od Novaka i Marija,
čak je i Nišikori upao u 80-te)

Ps. i dalje očekujem da se Nadal vrati
(uvek se vraćao i vraćao se još jači,
ovaj put množda ne bude jači, ali mislim da još nije rekao sve)
Spiridon Spiridon 07:12 14.09.2015

ulepsa mi dan

..

neocekivana sila koja se iznenada pojavljuje i resava stvar!

iskreno nisam verovao
alselone alselone 07:17 14.09.2015

Re: ulepsa mi dan

iskreno nisam verovao


c,c,c,c,c,c,c

Ja sam, na primer, bio ubedjen. Onaj nebitni prethodni turnir je bilo samo izuzetak. Zavisi za sta ko tempira formu. Nole tempira formu za GS, a Fed posto zna da tu nema sanse, tempira formu za Masters.

A i sa druge strane, poslednje godine pokazuju neki trend, smao malo ekstrapoliras i sve ti bude jasno.
stefan.hauzer stefan.hauzer 07:34 14.09.2015

Re: ulepsa mi dan

:)) sedeo pre neki dan, s rodbinom iz švajcarske; mešoviti brak, hrvat i srpkinja i lože se na tenis. i krenuli bezveze o tenisu, i taman kasnije trebala da se igraju polufinala i kaže teča; ovo ko god osvoji, naš je.
alselone alselone 07:43 14.09.2015

Re: ulepsa mi dan

ovo ko god osvoji, naš je.



To skoro kao hrvatska i srpska reprezentacija u kosarci.
bene_geserit bene_geserit 07:53 14.09.2015

Re: ulepsa mi dan

alselone
Ja sam, na primer, bio ubedjen. Onaj nebitni prethodni turnir je bilo samo izuzetak. Zavisi za sta ko tempira formu. Nole tempira formu za GS, a Fed posto zna da tu nema sanse, tempira formu za Masters.

I ja sam bio ubedjen, ali vise iz razloga sto je Sinsinati mnogo brza podloga od US Opena, a igra na 3 dobijena seta je drugi sport u odnosu na 2. I zato sto su svi signali bili da je delimicno zavrsen krov ukinuo/umanjio "ultimate equlizer" tj. vetar. A da ne pominjem zreb koji je bio laganica (mada je slican bio i za Federera, ispostavilo se).
Tako da se stvar svela na to da se nekako dokotrlja do finala (daleko od toga da je lako ali bez vetra i termina po najvecoj vrucini, sanse su bile jako male da ga neko izbaci) a u finalu da dobije prvi set i tu je zavrsena stvar. Posle toga se igra na iscrpljivanje i tu Federer nema sansi.
alselone alselone 07:57 14.09.2015

Re: ulepsa mi dan

igra na 3 dobijena seta je drugi sport u odnosu na 2.


Da, da, potpuno si u pravu. Jedine sanse da ga matori danas dobije je na nekom slabijem turniru, na dva seta, kada se pogode dve stvari - Nolu apsolutno nije dan, ovog kenja ludacki.
Spiridon Spiridon 08:23 14.09.2015

Re: ulepsa mi dan

bene_geserit
alselone
Ja sam, na primer, bio ubedjen. Onaj nebitni prethodni turnir je bilo samo izuzetak. Zavisi za sta ko tempira formu. Nole tempira formu za GS, a Fed posto zna da tu nema sanse, tempira formu za Masters.

I ja sam bio ubedjen, ali vise iz razloga sto je Sinsinati mnogo brza podloga od US Opena, a igra na 3 dobijena seta je drugi sport u odnosu na 2. I zato sto su svi signali bili da je delimicno zavrsen krov ukinuo/umanjio "ultimate equlizer" tj. vetar. A da ne pominjem zreb koji je bio laganica (mada je slican bio i za Federera, ispostavilo se).
Tako da se stvar svela na to da se nekako dokotrlja do finala (daleko od toga da je lako ali bez vetra i termina po najvecoj vrucini, sanse su bile jako male da ga neko izbaci) a u finalu da dobije prvi set i tu je zavrsena stvar. Posle toga se igra na iscrpljivanje i tu Federer nema sansi.


kako god bilo sada Federer i Vavrinka (kada bi sabrali) imaju manje ATP bodova od Novaka =))
blogov_kolac blogov_kolac 08:48 14.09.2015

Re: ulepsa mi dan

Đoković je celu sezonu igrao nestvarno dobro, bez obzira na krajnje nepotrebnu tragediju u Parizu, ali kada je došao očekivani pad forme posle Vimbldona i letnje pauze (čovek nije mašina), već je počela da me vata panika što nikako nije uspevao da se vrati u ritam i formu iz prve polovine sezone - izgubio je od Marija i Feda oba finala letnjih mastersa, a neke pobede u Njujorku davale su mnogo povoda za brigu, dok je Federer gazio sve redom ko u najboljim danima. Prava forma, tj "PRAVI NOLE" dolaze baš u zadnji čas, kada je Novak u polufinalu odigrao jedan potpuno savršen meč i oduvao prošlogodišnjeg šampiona Marina Čilića izgubivši samo 3 gema, i po meni Novak je tek tada vratio sebi status glavnog favorita, jer on na ovom turniru ima i negativnu predistoriju pošto je do juče gubio 4 od svojih 5 finala. Takođe, treba biti i objektivan, i konstatovati da su stvari i juče mogle krenuti i neželjenim tokom jer se Švajcarac jako dugo dobro držao. Do pred kraj trećeg seta meč je bio apsolutno izjednačen, a onda u 8 gemu Federer ne koristi dve brejk lopte za možda ključno vodstvo, dok u sledećem gemu gubi ispostaviće se presudni servis gem iako je rutinski vodio u njemu 40:15, a imao je šanse da se ipak vrati iz mrtvih u sledećem gemu kada je Đoković servirao za set i opet se suočavao sa par brejk lopti. Kada tako izgubite set pod velikim ste pritiskom negativnih emocija, pa se sledeći odmah započne brejkom... sve u svemu tih 15 minuta na kraju trećeg i početku četvrtog seta kada je Nole vezao pet uzastopnih gemova u savršenom trenutku potpuno je odredilo ishod ovog meča, a nije da meč nije mogao da krene i u suprotnom smeru.
NNN NNN 10:01 14.09.2015

Re: ulepsa mi dan

ovo ko god osvoji, naš je.

Moja mama je veliki navijač Federera
(doduše, ubeđuje nas da navija za Novaka kada igraju međusobno)
i ja je pitam za koga će da navija,
a onda kaže:
"za našeg,
a ako on izgubi - pobediće moj"
(bar se nije nervirala noćas)

arcins arcins 10:18 14.09.2015

Re: ulepsa mi dan

blogov_kolac
Đoković je celu sezonu igrao nestvarno dobro, bez obzira na krajnje nepotrebnu tragediju u Parizu, ali kada je došao očekivani pad forme posle Vimbldona i letnje pauze (čovek nije mašina), već je počela da me vata panika što nikako nije uspevao da se vrati u ritam i formu iz prve polovine sezone - izgubio je od Marija i Feda oba finala letnjih mastersa, a neke pobede u Njujorku davale su mnogo povoda za brigu, dok je Federer gazio sve redom ko u najboljim danima. Prava forma, tj "PRAVI NOLE" dolaze baš u zadnji čas, kada je Novak u polufinalu odigrao jedan potpuno savršen meč i oduvao prošlogodišnjeg šampiona Marina Čilića izgubivši samo 3 gema, i po meni Novak je tek tada vratio sebi status glavnog favorita, jer on na ovom turniru ima i negativnu predistoriju pošto je do juče gubio 4 od svojih 5 finala. Takođe, treba biti i objektivan, i konstatovati da su stvari i juče mogle krenuti i neželjenim tokom jer se Švajcarac jako dugo dobro držao. Do pred kraj trećeg seta meč je bio apsolutno izjednačen, a onda u 8 gemu Federer ne koristi dve brejk lopte za možda ključno vodstvo, dok u sledećem gemu gubi ispostaviće se presudni servis gem iako je rutinski vodio u njemu 40:15, a imao je šanse da se ipak vrati iz mrtvih u sledećem gemu kada je Đoković servirao za set i opet se suočavao sa par brejk lopti. Kada tako izgubite set pod velikim ste pritiskom negativnih emocija, pa se sledeći odmah započne brejkom... sve u svemu tih 15 minuta na kraju trećeg i početku četvrtog seta kada je Nole vezao pet uzastopnih gemova u savršenom trenutku potpuno je odredilo ishod ovog meča, a nije da meč nije mogao da krene i u suprotnom smeru.



Mec me je strasno asocirao na finale na 100 m, Beijing 2015, svetsko atletsko i okrsaj Bolt -Getlin. Enciklopedijski primer sampiona, sampion uvek da malo vise. Kada su svi videli Getlina sa titulom, bese Bolt i emotivno praznjenje na kraju trke sa podignutim kaziprstom uz opasku u kameru ja sam broj jedan. Slicno i Novak na kraju meca, upire prstom u sebe i pita svoj box, Ja?, Da!
NNN NNN 11:15 14.09.2015

Re: ulepsa mi dan

još da je i ovo prenosio Dulence
princi princi 11:28 14.09.2015

Re: ulepsa mi dan

Slicno i Novak na kraju meca, upire prstom u sebe i pita svoj box, Ja?, Da!

Sine, ono slanje Federera po pivo je bilo za 11.
alselone alselone 11:32 14.09.2015

Re: ulepsa mi dan

Sine, ono slanje Federera po pivo je bilo za 11.


Imal idje linka?
niccolo niccolo 14:07 14.09.2015

Re: ulepsa mi dan

alselone
ovo ko god osvoji, naš je.



To skoro kao hrvatska i srpska reprezentacija u kosarci.


NNN
ovo ko god osvoji, naš je.

Moja mama je veliki navijač Federera
(doduše, ubeđuje nas da navija za Novaka kada igraju međusobno)
i ja je pitam za koga će da navija,
a onda kaže:
"za našeg,
a ako on izgubi - pobediće moj"
(bar se nije nervirala noćas)


Imamo mi kolegu Dina. I sad s vremena na vreme ide zajebancija kako je on Turčin i tako to...igramo mi sad u u grupi basket sa njima, te mi njega "za koga navijaš", a on će "za naše".

NNN
još da je i ovo prenosio Dulence


blogovatelj blogovatelj 15:10 14.09.2015

Re: ulepsa mi dan

A i sa druge strane, poslednje godine pokazuju neki trend, smao malo ekstrapoliras i sve ti bude jasno.


Idite na Vikipediju i pogledajte na Novakovoj i Rođinoj strani koliko su slemova osvojili u poslednjih šest godina.
Novak je tri i po puta bolji od njega, ili četiri, tako nešto.
alselone alselone 07:45 14.09.2015

Ono sto mije isto upalo u oko

Je da je Federeru bilo potrebno 7, 8 godina, 10 GS ova i gomiletina nedelja na prvom mestu da bi konacno poceo da ceni Djokovica.

Bas lepo od njega.
princi princi 08:01 14.09.2015

Re: Ono sto mije isto upalo u oko

Jbg, došlo čoveku iz dupeta u glavu.
freehand freehand 08:29 14.09.2015

A šta je

... Đokoviću sa servisom?
Meni kao laiku izgleda da je čovek zbog njega izgubio Sinsinati, ovde se namučio žestoko.


Koče - odličan blog!
Drž se sporta!
petargli petargli 03:09 15.09.2015

Re: A šta je

Meni se cini da je Nole imao problema sa tetivama lakta (tzv. teniski lakat) tokom ove americke turneje ... Slusao sam neke od bivskih profesionalnih igraca da ta hronicna povreda nekada moze da bude vrlo bolna tokom meca, i utice najvise na servis (mehaniku i snagu), kao i pojedine udarce (zavisi od igraca - nekom zadaje problema prilikom bekenda, nekom prilikom forhenda - gubi se ostrina i dubina) ... Vecina njih se slozila u oceni da sto mec duze traje bol prolazi i sve to bolje funkcionise ... Uglavnom to nije nesto sto se komentarise u svetu tenisa jer je uobicajeno i manje vise svi boluju od toga ... Nadam se da ce Nole malo da se odmori, pokusa koliko toliko to da sanira, pa da sledece godine napadne ponovo kalendarski slem :)

A muka mi je bilo da slusam ove strane komentatore (od engleskih do francuskih) kako pricaju hvalospeve o "ingenioznom" napadu Federera na drugi servis Novaka (pocev od Sinsinatija do ovog finala) ... Po meni to je toliko ulicarski trik, u rangu Krigijosa i njegove provokacije upucene Vavrinki :) (koje je uzgred bilo iskrenije nego ovo sto Federer radi) ... Ali neka nastavi da ga primenjuje, jer mu je to sinoc nanelo vise stete nego koristi ...
marco_de.manccini marco_de.manccini 03:49 15.09.2015

Re: A šta je

Ја не видим зашто се људи нервирају око тог Роџеровог напада, потпуно валидна стратегија, нема ту ништа непоштено, невитешки, недозвољено, ... Новак има своју стратегију, Роџер своју, па ком обојци ...

Много гора "стратегија" ми је Ендијево пренемагање између поена да је на самрти. Роџер бар нешто покушава у чисто тениском смислу. Да ли то уопште ради је друго питање.

petargli petargli 04:07 15.09.2015

Re: A šta je

Mene nerviraju komentatori, :)
A njegov napad me ne nervira, neka ga primenjuje sto vise kad igra sa Novakom ...
i dalje ce, bar za mene, da bude ulicarski, manguparija sa "bazelskog asfalta" ... :)

Endijevo prenemaganje i neprestana "komunikacija sa Endijem" je prica za sebe ...
NNN NNN 09:01 15.09.2015

Re: A šta je

Endijevo prenemaganje i neprestana "komunikacija sa Endijem" je prica za sebe ...

Ono u finalu Rodžers kupa u Monteralu ove godine je bilo školski primer koučinga!
Sledeći put kad britanski smradovi budu pitali Novaka (ili Bekera) za koučing,
ovi bi trebalo da im odgovore da pogledaju definiciju te reči u rečniku (gde bi trebalo da se nalazi Marijeva i Bjorkmanova slika).

petargli petargli 12:23 15.09.2015

Re: A šta je

hipokrizija komentatora, novinara je ogoljena do srzi u uvih nekoliko godina koliko je Novak na vrhu ... ne znam, mislim da je to jace od njih i ne mogu da se pomire da je Novak tu gde jeste ... uz to, Endi i Rodzer pogotovo, svesno ili nesvesno, potpiruju takav stav ... koliko god mi "gadan" Nadal bio, :), on je u tom nekom sistemu najkorektniji ...

a tek cemo da se nagledamo njihovih produkata groteskne "ingenioznosti", imaju misiju za sledecu godinu, zaustaviti ga da uzme kalendarski slem ...
svarog svarog 12:51 15.09.2015

Re: A šta je

A muka mi je bilo da slusam ove strane komentatore (od engleskih do francuskih) kako pricaju hvalospeve o "ingenioznom" napadu Federera na drugi servis Novaka (pocev od Sinsinatija do ovog finala) ... Po meni to je toliko ulicarski trik,


Jel može objašnjenje šta je to uličarsko u tom izlasku na servis?
petargli petargli 13:51 15.09.2015

Re: A šta je

Evo sta Beker kaze:
"If he would have played a McEnroe, Connors, Lendl or even me, we would have said 'Roger, in all honesty I like you very much [but] I'll go straight at you'," Becker said.

"In my generation guys would not have accepted as it is now.

"It's almost disrespecting the other guy's serve. Everybody talks about that's his new strategy - he comes in. It's within the rules."


i Rusedski:
"I'm kind of shocked.

"People like him so much which is understandable - he's a great guy, great ambassador - [but] you've got to say 'OK, I'm going to stand up to you' and that's a way of standing up to him.

"You'll get booed by the whole crowd, but that's life, you've just got to show that competitiveness."


Mene su ucili da je ovakvo ponasanje neprimereno kad je trening u pitanju, a kamoli mec, jer pokazuje nepostovanje (upravo ono sto i Beker kaze) prema protivniku. Niko ne bi ni rec rekao da on kod drugog servisa udje u teren i napravi korak, dva pre udarca, to vecina vrhunskih igraca i radi - Endi mozda bolje od svih, ali ono zatrcavanje je van svakih okvira tih nepisanih pravila, koje svaki igrac (bilo amaterski ili profesionalni treba da neguje).

Mala digresija ... Ne znam da li si igrao basket ili fudbal sa drugarima iz kraja, ali u mom kraju je bilo koje ponasanje koje iritira protivnika bilo sankcionisano od strane istog, tako da ti ne bi na pamet palo da izvodis neke radnje van ustanovljenog kodeksa ...


milojep milojep 14:25 15.09.2015

Re: A šta je

Niko ne bi ni rec rekao da on kod drugog servisa udje u teren i napravi korak, dva pre udarca, to vecina vrhunskih igraca i radi - Endi mozda bolje od svih, ali ono zatrcavanje je van svakih okvira tih nepisanih pravila, koje svaki igrac (bilo amaterski ili profesionalni treba da neguje).


Zamisli da odserviraš na mufte servis odozdo i zajebeš nekoga na važnom poenu servis-drop shot Nije zabranjeno ali kako bi te gledali?
princi princi 14:27 15.09.2015

Re: A šta je

Zamisli da odserviraš na mufte servis odozdo i zajebeš nekoga na važnom poenu servis-drop shot Nije zabranjeno ali kako bi te gledali?

Већ виђено: Мајкл Ченг против Лендла, у полуфиналу Ролан Гароса, да ли 1988. или 1989.

milojep milojep 14:32 15.09.2015

Re: A šta je

princi
Zamisli da odserviraš na mufte servis odozdo i zajebeš nekoga na važnom poenu servis-drop shot Nije zabranjeno ali kako bi te gledali?

Већ виђено: Мајкл Ченг против Лендла, у полуфиналу Ролан Гароса, да ли 1988. или 1989.


https://vimeo.com/50229630

Stvarno evo linka! Primeti/te lika u publici koji nije mogao da veruje!!
petargli petargli 14:45 15.09.2015

Re: A šta je

sta zna dete sta je 300 kila

edit: ovo nije bilo toliko mufte, pao servis na T-liniju, nego se lendl sjebo ... mislim ko sme da napadne sedamnaestogodisnjeg amerikanca azijskog porekla, ni tad ni sad, to mora da bude a priori genijalno ... klinac sam tad bio, ali cini mi se da je teror zapadnih medija prema lendlu bio konstantan, da sam u jednom trenutku poceo da ga se plasim i gasim tv svaki put kad bi ivan grozni igrao ...
princi princi 14:58 15.09.2015

Re: A šta je

Mene je Ceng totalno odusevio jer se devojcica koju sam u to vreme muvao lozila na Lendla.
petargli petargli 15:09 15.09.2015

Re: A šta je


kakav "twist"
NNN NNN 15:39 15.09.2015

Re: A šta je

Odservirao je Zimonjić "ispod ruke" sad u DC protiv Argentine u poslednjem gemu jer je bio nešto popizdeo i Argentinci pobesneli zbog toga...

Evo ješ nešto za AD
milos_mijatovic milos_mijatovic 15:12 17.09.2015

Re: A šta je

petargli
Meni se cini da je Nole imao problema sa tetivama lakta (tzv. teniski lakat) tokom ove americke turneje ... Slusao sam neke od bivskih profesionalnih igraca da ta hronicna povreda nekada moze da bude vrlo bolna tokom meca, i utice najvise na servis (mehaniku i snagu), kao i pojedine udarce (zavisi od igraca - nekom zadaje problema prilikom bekenda, nekom prilikom forhenda - gubi se ostrina i dubina) ... Vecina njih se slozila u oceni da sto mec duze traje bol prolazi i sve to bolje funkcionise ... Uglavnom to nije nesto sto se komentarise u svetu tenisa jer je uobicajeno i manje vise svi boluju od toga ... Nadam se da ce Nole malo da se odmori, pokusa koliko toliko to da sanira, pa da sledece godine napadne ponovo kalendarski slem :)

A muka mi je bilo da slusam ove strane komentatore (od engleskih do francuskih) kako pricaju hvalospeve o "ingenioznom" napadu Federera na drugi servis Novaka (pocev od Sinsinatija do ovog finala) ... Po meni to je toliko ulicarski trik, u rangu Krigijosa i njegove provokacije upucene Vavrinki :) (koje je uzgred bilo iskrenije nego ovo sto Federer radi) ... Ali neka nastavi da ga primenjuje, jer mu je to sinoc nanelo vise stete nego koristi ...


Е, да се и ја убацим :)

То што Рођа ради ми не смета. Сметају ми хвалоспеви коментатора, како је то генијално, како то решава мечеве, противници не знају ни куд ће ни шта ће и шта ти ја знам. А онда погледаш статистику (којом се још и хвале, замисли тек то) и видиш да су бројке, у најмању руку, веома скромне. До финала, Федерер је 17 пута пробао SABR. На 6 мечева. Дакле, у 18 сетова-пробао је 17 пута, то јест мање од једног пута по сету. Од 17 покушаја, 9 му је успело. Ееееј читавих 9 поена на 6 мечева. Па то је лудило, дај да му одмах споменик подигнемо. И онда од тих огромних 9 поена узму два па их нон-стоп врте по свим шпицама, показујући какав је он геније.
NNN NNN 21:41 17.09.2015

Re: A šta je

17 покушаја, 9 му је успело.
u stvari 7 od 17 mu je uspelo

Ali svejedno je dobra fora, meni drago da neko bez obzira na to šta je sve uspeo da uradi, teži da se i dalje usavršava.

Što ne znači da nije debilno što su taj udarac novinari nazvali SABR (snake attack by Roger)
uzgred nisu se usaglasili oko "S" snake, sneak(y), stealth
blogovatelj blogovatelj 00:03 18.09.2015

Re: A šta je

Što je znači da nije debilno što su taj udarac novinari nazvali SABR (snake attack by Roger)


Nije snake nego sneak.
NNN NNN 19:57 18.09.2015

Re: A šta je

piše dole
milos_mijatovic milos_mijatovic 12:39 20.09.2015

Re: A šta je

Хвала на исправци био сам убеђен да сам добро запамтио.

Као што рекох, не смета ми. Јесте, добра је фора.
docsumann docsumann 08:29 14.09.2015

akcentirao si prave stvari

prije svega ovo o Federerovm izdanju u par posljednjih finala. samo oni koji ga nisu gledali mogu da tvrde suprotno.

i sam mislim da će uz Novakov max. posvećeni pristup fizičkoj spremi, on ostati na samom vrhu još dovoljno dugo da možda čak ugrozi i Federerov rekord u GS titulama.

štaviše, ne treba da se ustručava, već direktno pita Federera - šta i kako?



inače sad se tek spremam da odgledam snimak na eurosportu. oborio me neki virus juče + odlaganje meča od 3 sata, nisam bio u stanju da pratim direktni prenos.
tyson tyson 19:20 14.09.2015

Re: akcentirao si prave stvari

štaviše, ne treba da se ustručava, već direktno pita Federera - šta i kako?

Treba da sačeka jedno godinu-godinu i po po Federerovom povlačenju, čisto da mu da malo fore da se pomiri sa penzijom i da mu postane smrtno dosadno (ili da mu se žena i deca popnu na glavu ), i onda da ga unajmi kao trenera

Kakva bi to ubitačna kombinacija bila...


NNN NNN 09:09 14.09.2015

Korekcija (iz stolice B-))

svojom desetom gren slem titulom pridružio se elitnom klubu tenisera sa dvocifrenim brojem GS titula koje čine sem njega još samo Bjern Borg, Pit Sampras, Rodžer Federer i Rafael Nadal - čisto da se zna o kakvom se velikom uspehu radi u sportu koji se turnirski igra od 1877. godine.


Kad već navodiš 1877. i pominješ osvajače Gren Slem titula onda bi bilo u redu da pomeneš i:
Roja Emersona (12)
Roda Lejvera (11)
Bila Tildena (10)


Ps. Kad već pominjem sudiju iz stolice - ova žena ima integritet i muda!
princi princi 09:26 14.09.2015

Re: Korekcija (iz stolice B-))

Ps. Kad već pominjem sudiju iz stolice - ova žena ima integritet i muda!

Наша жена, Гркиња, православка. Зипа заставу на рукаву.
Unfuckable Unfuckable 10:08 14.09.2015

Re: Korekcija (iz stolice B-))

Наша жена, Гркиња, православка Зипа заставу на рукаву.


zipa ala liči na Kolinu, samo da je lavaće
blogov_kolac blogov_kolac 10:14 14.09.2015

Re: Korekcija (iz stolice B-))

Ona je inače u prošlosti bila poznata i po velikim gafovima, ali ovo finale je jedno od najbolje odsuđenih u istoriji tenisa! Nije prezala nekoliko puta da prekida poene izmenom odluke linijskih sudija, uvek su "oštećeni" igrači to proveravali čelendžom, i bukvalno uvek je ona bila u pravu. Naročito se istakla na jednoj Federerovoj brejk lopti kada je pritisnuti Nole nastavio da igra jedva vrativši lopticu nazad, a ona kada je videla da linijski nije dosudio aut a Novak nije zatražio čelendž prekinula igru i dodelila mu poen... Da je pogrešila, ne bi je obližnji Atlantik mogao oprati, ali i tu je bila u pravu... Neverovatna kuraž i autoritet na meču na kojem je realno oko 90% publike navijalo za istog igrača, a ona je uz to jutros bila prva žena ikada postavljena da u Njujorku sudi finale muškog singla, tj u pozadini je bio snažan pritisak da se "ne obruka", a ustvari se proslavila u najboljem smislu te reči.

Kad već navodiš 1877. i pominješ osvajače Gren Slem titula onda bi bilo u redu da pomeneš i:
Roja Emersona (12)
Roda Lejvera (11)
Bila Tildena (10)

Nisam jedini koji pravi jasnu granicu između "Open ere" i prethodnog perioda. Dva su ključna razloga za to: pre Open ere Australijen Open je bio maltene drugorazredni turnir, dosta ispod nivoa današnjih mastersa, i za mnoge najbolje tenisere i teniserke iz ostatka sveta to je bilo veliko smaranje putovati na izolovani kontinent u doba zimske pauze, pa su ga jednostavno propuštali. Drugi, važniji razlog je što je do Open ere i u tenisu važila ona demagoška podela na amaterski i profesionalni sport, koja je decenijama štetila mnogim sportovima, pa tako i tenisu, jer tzv. "profesionalnim teniserima" koji su još tada "igrali za novac" bila su zatvorena vrata na zvaničnom turu. Naprimer, Rod Lever je osvojio kalendarski slem u 1962, pa dugo godina "ništa", i onda početkom Open ere 1969 opet sva četri slema u istoj godini. Stvar je u tome što je posle 1962 on postao "profesionalac", i sve dok ta štetna podela nije ukinuta dolaskom Open ere, on se kao "prljavi profesionalac" nije mogao takmičiti na zvaničnim slemovima protiv "poštenih amatera".
princi princi 09:53 14.09.2015

Na stranu sve drugo

ali treba uzivati u ovom zlatnom dobu tenisa dok jos traje. Djokovic i Federer verovatno dva najbolja igraca svih vremena, ne vidim da ce ih skoro neko zameniti.
NNN NNN 10:04 14.09.2015

Re: Na stranu sve drugo



Meni je prosto žao da neko (kao) prati tenis, a da to ne vidi.

Ovo je era Gigantosaurusa - uživajte dok traje!
milojep milojep 09:57 14.09.2015

Nove crte našeg mentaliteta

Anglosaksonska nevaspitana bagra sa najskupljim kartama u prvim redovima je ostala kratkih rukava u zadovoljstvu da gleda poraženog Novaka.
Želim toj đubradi da odustane od nemogućih misija i da svoja mesta ustupe pravim ljubiteljima i poštovaocima tenisa.
alselone alselone 10:22 14.09.2015

Re: Nove crte našeg mentaliteta

Nove crte našeg mentaliteta
Anglosaksonska nevaspitana bagra sa najskupljim kartama u prvim redovima je ostala kratkih rukava u zadovoljstvu da gleda poraženog Novaka.
Želim toj đubradi da odustane od nemogućih misija i da svoja mesta ustupe pravim ljubiteljima i poštovaocima tenisa.


Miloja ijedose supci sa tribina, prvo Englezi pa sad Ameri. Ne nerviraj se, sto pre to prihvatis kao cinjenicu bice ti lakse. Ko jos voli tamo nekog cigera iz istocne Evrope. Voli se Svajcarac, ima siske, milku, njegovi cuvaju nase pare i nase jevrejske zube.
milojep milojep 11:02 14.09.2015

Re: Nove crte našeg mentaliteta

alselone
Nove crte našeg mentaliteta
Anglosaksonska nevaspitana bagra sa najskupljim kartama u prvim redovima je ostala kratkih rukava u zadovoljstvu da gleda poraženog Novaka.
Želim toj đubradi da odustane od nemogućih misija i javascript:;da svoja mesta ustupe pravim ljubiteljima i poštovaocima tenisa.


Miloja ijedose supci sa tribina, prvo Englezi pa sad Ameri. Ne nerviraj se, sto pre to prihvatis kao cinjenicu bice ti lakse. Ko jos voli tamo nekog cigera iz istocne Evrope. Voli se Svajcarac, ima siske, milku, njegovi cuvaju nase pare i nase jevrejske zube.




Nemaš pojma koliko sam ja ovom prilikom srećan što je tim šupcima(prava reč) Djoković zapušio taj šupak iz koga su ispuštali krike. Bojim se da mi nismo ni svesni kakve sve bitke Novak dobija. I tu se divim pre svega Novaku kao čoveku a potom sve ostalo.

Ovo sa Džeraldom Batlerom i 'This is Spartaaa' ima neverovatnu simboliku za koju mislim da je ispala slučajno. Na Artur Eš-u je zaista bilo možda 300-tinak navijača Djokovića



NNN NNN 11:14 14.09.2015

Re: Nove crte našeg mentaliteta

Sledeće turnire Novak igra u Kini
(Peking 500 i Šangaj 1000)
tamo su navijači naši
niccolo niccolo 14:11 14.09.2015

Re: Nove crte našeg mentaliteta

Nemaš pojma koliko sam ja ovom prilikom srećan što je tim šupcima(prava reč) Djoković zapušio taj šupak iz koga su ispuštali krike.

Najbolji način "borbe" protiv toga je tako što pobediš...
blogovatelj blogovatelj 15:22 14.09.2015

Re: Nove crte našeg mentaliteta

Želim toj đubradi da odustane od nemogućih misija i da svoja mesta ustupe pravim ljubiteljima i poštovaocima tenisa.


To se ne ustupa. To se prodaje po $2000 / komad za prvi red finala. Pretpostavljam da je tu negde.
tyson tyson 16:10 15.09.2015

Re: Nove crte našeg mentaliteta

To se ne ustupa. To se prodaje po $2000 / komad za prvi red finala. Pretpostavljam da je tu negde.

I onda njima Novak baca musave znojnice posle meča


alselone alselone 10:23 14.09.2015

Gde nam je

znate vec ko.

blogovatelj blogovatelj 15:23 14.09.2015

Re: Gde nam je

znate vec ko.


Dundža?
NNN NNN 18:01 14.09.2015

Re: Gde nam je

znate vec ko
Evo i ja da pozdravim AD,
mislim da može da bude (pre)zadovoljna kako Rodžer igra u poslednja 3 meseca,
leteo je i plesao i pobedio 22 od 24 meča (osvojio 58 setova izgubio 6),
evo i jedna slika za nju:


(obratiti pažnju na zastavu na 12. sličici - US Open 2007.)
Milan Novković Milan Novković 20:40 14.09.2015

Re: Gde nam je

alselone
znate vec ko.


Sale što stariji sve veći mangup

alselone alselone 21:03 14.09.2015

Re: Gde nam je

U dubokoj ilegali, meri nemerljivo.

docsumann docsumann 12:01 14.09.2015

koliko bodova sada ima Novak

na ATP listi?

milojep milojep 12:17 14.09.2015

Re: koliko bodova sada ima Novak

docsumann
na ATP listi?



trebalo bi biti 16145. Do juče je imao 14865 a na US openu je branio 720! A osvojio je 2000! Pa: 14865-720+2000=16145!
niccolo niccolo 14:13 14.09.2015

Re: koliko bodova sada ima Novak

Što je 6740 bodova više od drugog na listi.
NNN NNN 15:53 14.09.2015

Re: koliko bodova sada ima Novak

Opet su oboreni mnogi rekordi
(+ ne brani Šangaj)
blogovatelj blogovatelj 16:05 14.09.2015

Re: koliko bodova sada ima Novak

Opet su oboreni mnogi rekordi


Mislim da nisu. Federer je valjda po starom sistemu bodovanja u jednom momentu bio bolji od tadašnjeg drugoplasiranog za 5000 bodova. To je današnjih 10000.
NNN NNN 17:36 14.09.2015

Re: koliko bodova sada ima Novak

(da ne guglam) mislim da je najveća razlika bila na kraju 2006. oko 3900 (=7800),
tako da to nije oboreno (to će posle Šangaja )

Kada bi se Federerov najbolji rezultat pretvorio u današnje bodove to bi bilo recimo oko 15600 - 15700 (da ne čačkam u detalje)

Koliko je ovo veliko:
u ATP bodovanje ulaze rezultati u poslednjih godinu dana i to
4 Gren Slema
8 Mastersa + Masters kup ko igra
+ neka buranija
od tih 13 najvećih turnira koji se boduju, Novak je u poslednjih 12 igrao finale i 9 osvojio,
postoji realna verovatnoća da posle Šangaja ima svih 13 finala - to niko nikada ni teoretski neće moći da obori.


Edit: evo neke brojke koju nađoh za ekvivalentan Federerov maksimalan skor: 15745
i jeste maksimalna razlika između njega i Nadala bila 3900,
što bi u stvarnosti ipak bilo veće nego sad, ali nije baš 3900 x2 (nego nešto manje).
docsumann docsumann 19:48 14.09.2015

Re: koliko bodova sada ima Novak

i jeste maksimalna razlika između njega i Nadala bila 3900,
što bi u stvarnosti ipak bilo veće nego sad, ali nije baš 3900 x2 (nego nešto manje).


pa dobro možda 6740 nije najveća razlika između prvog i drugog na ATP listi, ali se mora uzeti u obzir da je to razlika u odnosu na Federera
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:13 15.09.2015

Re: koliko bodova sada ima Novak

Novak je dominantniji od Serene Vilijams, pa ti vidi
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:12 14.09.2015

растрзано, тесно и занимљиво

3:1 у сетовима звучи убедљивије него што је било.

У ствари, никаквог "растурања" ту није било, Новак је током целог меча освојио само два поена више од Роџера, само су му поени били "боље распоређени". Најважније -- Роџер је реализовао само 4 од 23 брејк лопти. Да је ту имао мало више среће (да се не лажемо, има ту и среће, није баш све у Новаковој неоспорној вештини и менталној чврстини), све би било још занимљивије и неизвесније.

Мада, на крају би опет победио Новак, једина разлика би била већи подочњаци широм Србије.

* * *

Успут, чак трећину својих поена Новак је добио на неизнуђене Роџерове грешке. То само показује да је Роџер играо приично агресивно. То такође показује и да је Роџер, рекао бих исправно, сматрао да је то једини начин који му даје шансу -- кратки поени, на све или ништа, не осврћи се, па како буде.
NNN NNN 17:44 14.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

Ovo je tačno (zbog toga je i bilo napeto),
ali recimo na prošlom US Openu Novak je osvojio 3 boda više od Nišikorija (pa je izgubio 1:3)
takođe QF AO 2014. protiv Vavrinke osvojio je 9 poena više pa je izgubio (2:3)
tako da je mnogo važnije kako se rasporede, ili što bi se reklo "bolje je odigrao važne poene"
Ovo je bila mentalna borba, Federer je morao da igra agresivnije što je za posledicu imalo više grešaka.
U direktnom prenosu je izgledalo kao da ne igraju blizu maksimuma, međutim u reprizi () je delovalo vrlo dobro, odlično, a na momente i monstruozno (npr. dva Novakova loba za redom).
Sa ovakvim izdanjem bi rasturili bilo koga (možda bi Endi i Rafa mogli da izvuku časne poraze).
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:57 14.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

Енди, да, Рафа, не.
NNN NNN 18:03 14.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

ovaj Rafa ne (mada bilo koji Rafa pravi haos u Federerovoj glavi),
baš bih voleo sada da se sretnu - ulog bi bio samopouzdanje
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:37 14.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

U direktnom prenosu je izgledalo kao da ne igraju blizu maksimuma

Један другом нису дали да играју врхунски, али то се опет може рачунати и као обострана врхунска игра.

(Немам времена да се боље изразим.)
tyson tyson 20:44 14.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

Ovo je bila mentalna borba, Federer je morao da igra agresivnije što je za posledicu imalo više grešaka.

Drigačiji stil Federerove igre ogleda se u broju grešaka, a naročito je bilo očigledno onima koji su odgledali meč

Baš se trudio da igra netipično, dakle i riskantno, pokušavajući da iznenadi i izbaci Đokovića iz ravnoteže; na primer ono utrčavanje u polje tik pred Novakov servis, kada ovaj gleda u lopticu. Čime je faktički pojeo svoje reči i svoj okrenuo naglavačke pseudo-aristokratski stav od pre neku godinu, sećamo se svi, kada je sa prezirom prokomentarisao poraz od Novaka rečima da se tenis tako (riskantno) ne igra.

Tu me podseća na old school britanske oficire koji su sa prezirom gledali na prve specijalne jedinice na početku Drugog svetskog rata, jer džentlmen se ne bori poput razbojnika. Dinosaurusi su svuda oko nas.


docsumann docsumann 20:53 14.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

Baš se trudio da igra netipično, dakle i riskantno, pokušavajući da iznenadi i izbaci Đokovića iz ravnoteže; na primer ono utrčavanje u polje tik pred Novakov servis, kada ovaj gleda u lopticu. Čime je faktički pojeo svoje reči i svoj okrenuo naglavačke pseudo-aristokratski stav od pre neku godinu, sećamo se svi, kada je sa prezirom prokomentarisao poraz od Novaka rečima da se tenis tako (riskantno) ne igra.


koliko pratim tu se radi o njegovom svježe patentiranom riternu na drugi protivnikov servis.

već ga je koristio u Sinsinatiju. pričalo se dosta o tome i u medijima.
time kao tjera (naročito Novaka) protivnike da serviraju riskantnije (dublje) na drugi servis i rizikuju duplu servis grešku.
little_radojica little_radojica 21:11 14.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

docsumann


koliko pratim tu se radi o njegovom svježe patentiranom riternu na drugi protivnikov servis.

već ga je koristio u Sinsinatiju. pričalo se dosta o tome i u medijima.
time kao tjera (naročito Novaka) protivnike da serviraju riskantnije (dublje) na drugi servis i rizikuju duplu servis grešku.


И одлична му је та тактика. Свака част Надалу из најбољих дана, али мислим да Роџер више тера Новака да се прилагођава и унапређује да би остао конкурентан. Ноле-Роџер мечеви су ми, у смислу тактичког надмудривања, много занимљивији. Кад су сви мислили да је сервис-волеј игра мртва Рођа и то почео да игра!
alselone alselone 21:15 14.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

Ноле-Роџер мечеви су ми, у смислу тактичког надмудривања, много занимљивији.


Da, ali Rodzer mu uporno ne daje to za pravo nego uporno insistira kako su on i Rafa mnogo veca konkurencija nego on i Nole.


docsumann docsumann 21:25 14.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

alselone
Ноле-Роџер мечеви су ми, у смислу тактичког надмудривања, много занимљивији.


Da, ali Rodzer mu uporno ne daje to za pravo nego uporno insistira kako su on i Rafa mnogo veca konkurencija nego on i Nole.




mislim da je to samo zbog toga što ga je Rafa drastičnije i redovnije odvaljivao.
jednostavno manje je ležao Fedu, i ovaj ga je u jednom trenutku počeo doživljavati kao noćnu moru
Nole igra standardnije, školskije, i manje mu brka koncepciju. "jedini problemčiČ" je taj što Nole taj "standardni" tip tenisa igra ekstremno kvalitetno.

jedini je Nole i jednom i drugom u određenom dijelu njihovih karijera bivao živuća frustracija.
little_radojica little_radojica 21:29 14.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

alselone
Ноле-Роџер мечеви су ми, у смислу тактичког надмудривања, много занимљивији.


Da, ali Rodzer mu uporno ne daje to za pravo nego uporno insistira kako su on i Rafa mnogo veca konkurencija nego on i Nole.



То је задњи пут рекао пре једно годину дана, да ја знам. Играли су више грен слем финала, смењивали се на првом и другом месту годинама, а њихово ривалство је и маркетиншки много више експлоатисано. А и Рафа га је измалтретирао као нико кроз каријеру. Од прошлогодишњег Вимблдона указује много више поштовања Новаку.
alselone alselone 21:32 14.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

mislim da je to samo zbog toga što ga je Rafa drastičnije i redovnije odvaljivao.


Je l' to onaj period kada je Novak UVEK bio u Federerovoj strani zreba, pa kada je neko izracunao ispalo da je verovatnoca za tako nesto 0,00000nesto? :) To bese na pocetku Noletovog uspona.
alselone alselone 21:33 14.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

Од прошлогодишњег Вимблдона указује много више поштовања Новаку.


To se konacno primecuje. Trebalo mu je samo 10ak GS titula i godine na prvom mestu da bi ga uvazio. Jebiga, moram da lajem, smrad.
docsumann docsumann 21:40 14.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

alselone
mislim da je to samo zbog toga što ga je Rafa drastičnije i redovnije odvaljivao.


Je l' to onaj period kada je Novak UVEK bio u Federerovoj strani zreba, pa kada je neko izracunao ispalo da je verovatnoca za tako nesto 0,00000nesto? :) To bese na pocetku Noletovog uspona.


razlog je krajnje prozaičan - rezultat u međusobnim duelima je 23–10 u korist Nadala
docsumann docsumann 21:45 14.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

što se tiče najvećeg rivaliteta u (modernom) tenisu, legitimno je pitanje da l' s Rafom, da l' s Fedom. nesporno je samo da je onaj s kim ih uparuješ - Nole!
blogovatelj blogovatelj 01:20 15.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

mislim da je to samo zbog toga što ga je Rafa drastičnije i redovnije odvaljivao.


Za ovo si potpuno u pravu. Sam pogled na medjusobni rezultat izmedju Nadala i Federera neupucenog coveka bi mogao navesti na zakljucak da je Rodjeni tezak pacer. Sasvim sigurno mu je Nadal tokom karijere bivao veca nocna mora.
Ali mu je Nolo duza nocna mora, koja i dalje traje. I jedini je u istoriji koji je bio u stanju da od njega pravi vola.

jedini je Nole i jednom i drugom u određenom dijelu njihovih karijera bivao živuća frustracija.


Vazi i obrnuta relacija.
milojep milojep 08:52 15.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

alselone
Од прошлогодишњег Вимблдона указује много више поштовања Новаку.


To se konacno primecuje. Trebalo mu je samo 10ak GS titula i godine na prvom mestu da bi ga uvazio. Jebiga, moram da lajem, smrad.


Smrad nije mogao da mu zaboravi meč poen kojim ga je Đoković pobedio u Montrealu 2007. Ponizio ga je balavac od 20 leta na meč poenu! Nezaboravno!

Evo linka celog meča a pomnuti poen je na 2.22.53

NNN NNN 10:09 15.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

Најважније -- Роџер је реализовао само 4 од 23 брејк лопти


Rodžer ima za čime da žali.

Evo nove statističke kategorije (koja će se u budućnosti više eksploatisati),
"gemovi sa brejk loptama" (neka neko smisli lepši naziv).
To slikovitije pokazuje iskorišćenost prilika za brejk
(primer: kad se brejne protivnik sve jedno je da li je u tom gemu bila 1 ili 5 brejk lopti,
ili ako se na 0:40 iskoristi prva, u krajnjoj statistici brejk lopti ima manje nego ako se iskoristi 3. a svodi se na isto, sve u svemu numem lepo da objasnim, ali ko je ukapirao - super)

Dakle, u ovom meču Novak je u 8 gemova došao do brejk prilika i uspeo je da osvoji 6
(po setovima: 2/4, 0/0, 2/2, 2/2) - u poslednja dva seta je uzeo sva 4 gema u kojima je imao brejk lopte!
Federer 4/11 (1/2, 1/3, 1/3, 1/3)

Npr. u finalu 2013. Nadal je u svih 7 gemova gde je stizao do brejk lopti uspeo da brejkne Novaka (7/7)
A Novak je propustio nekoliko takvih prilika što je najgore 3 za redom na kraju 3. i početkom 4. (i to je ujedno bio poslednji meč kada se "slomio", upravo posle poslednjeg takvog neiskoriščenog gema)
2014. takođe je Nišikori koristio takve prilike u polufinalu (za razliku od Novaka),
a u finalu je Čilić iskoristio sve (a Nišikori mislim tek poslednju kada je meč bio već gotov).

Dakle, ovo pokazuje ko je više i bolje grizao na "važnim poenima".
niccolo niccolo 10:15 15.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

(primer: kad se brejne protivnik sve jedno je da li je u tom gemu bila 1 ili 5 brejk lopti,
ili ako se na 0:40 iskoristi prva, u krajnjoj statistici brejk lopti ima manje nego ako se iskoristi 3. a svodi se na isto, sve u svemu numem lepo da objasnim, ali ko je ukapirao - super)

NNN NNN 10:25 15.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

jbg
NNN NNN 10:44 15.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

da probam da dam primer pre nego što se Marco probudi

jedan igrač je u 6 gemova ima po jednu brejk loptu i napravi 3 brejka
procenat iskorišćenosti brejk lopti 50% kao i procenat iskorišćenosti gemova sa brejk prilikama
drugi igrač u 4 gema dođe do npr. 16 brejk lopti i uzme 4
procenat iskorišćenosti brejk lopti je 25%,
ali je zato procenat iskorišćenosti gemova sa brejk prilikama 100%
u tom slučaju je glupo pričati o slabom procentu iskorišćenosti brejk prilika, kada je on zapravo iskoristio sve!

o tome vam pričam
niccolo niccolo 11:29 15.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

o tome vam pričam

Ma razumeli smo mi odmah, ali mi bila simpatična rečenica o kapiranju
NNN NNN 11:51 15.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

niccolo
o tome vam pričam

Ma razumeli smo mi odmah, ali mi bila simpatična rečenica o kapiranju

Znam da jeste,
nego jutros sam gledao Mašu i medveda,
pa kad Maša priča bajke ona tako završava sa "o tome vam pričam" (vidi kurziv)
Kod nas se u kući gleda isključivo sport i crtani filmovi (uz malo sreće i poneki film)

niccolo niccolo 12:05 15.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

Kod nas se u kući gleda isključivo sport i crtani filmovi

To i jeste jedino što vredi gledati (uz emisije o životinjama na Animal Planetu i slično).
NNN NNN 12:17 15.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

Jeste, umalo da zaboravim,
gledamo i BBC Earth HD
puštaju one dokumentarce sa Dejvidom Atenboroom
(mogu da se koriste i kao screen saver )
marco_de.manccini marco_de.manccini 13:32 15.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

da probam da dam primer pre nego što se Marco probudi

Шта, бре, ја, па јасно је било (добро, осим једне право писне грешке).
blogovatelj blogovatelj 17:30 15.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

o tome vam pričam


Mudro zboriš.
NNN NNN 19:24 15.09.2015

Re: растрзано, тесно и занимљиво

осим једне право писне грешке

nevolim ne pismenos
omega68 omega68 17:20 14.09.2015

:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana