Sex

Ko to tamo misli!

mikele9 RSS / 15.09.2015. u 21:57

Ko to tamo/ovde misli, razmišlja, analizira, konfrontira svoje stavove/mišljenja s postojećim stanjem, dolazi do zaključaka, rešenja, ko to tamo/ovde misli o beskrajno mnogo stvari koje nemaju nikakve veze sa zemljom i uređenjem u kojem živi? Ko to tamo/ovde misli?!

Ustav Republike Srbije

Sloboda mišljenja i izražavanja

Član 46.

Jemči se sloboda mišljenja i izražavanja, kao i sloboda da se govorom, pisanjem, slikom ili na drugi način traže, primaju i šire obaveštenja i ideje.
Sloboda izražavanja može se zakonom ograničiti, ako je to neophodno radi zaštite prava i ugleda drugih, čuvanja autoriteta i nepristrasnosti suda i zaštite javnog zdravlja, morala demokratskog društva i nacionalne bezbednosti Republike Srbije.

Vrlo daklem! Dok god ja, ti, on, mi, vi, oni, mislimo i misli držimo u svojoj glavi, ni po jada ali ako nam padne na um da to svoje ili ta svoja dumanja iznesemo na videlo dana, ondak Ustav Republike Srbije, Član 46, Sloboda mišljenja i izražavanja, postaje polje u kojem bilo koji vlastodržac može da kosi po svojoj slobodnoj volji i ćefu jer im to dozvoljava nastavak Člana 46 koji zadržava pravo na ograničenje slobode mišljenja i izražavanja, jebote!, zbog zaštite javnog zdravlja, morala i nacionalne bezbednosti!!! Da se usereš od smeha ili plača a i naprosto može im se da dignu patku na koga god hoće

Prvo bi Ćirić u Nišu, za njim nadodje Kokan Mladenović a evo i Branislava Trifunovića, koji u intervjuu za internet portal Opozicionar.com, izmedju ostalog veli:

A kako vi vidite trenutak u kome živimo?

– Rizikujući krivičnu prijavu, ovako: To što se akumulira svih ovih godina, i nastavlja i otkako je Vučić na vlasti još i više i gore nego što je bilo, jednostavno neće moći da se izdrži. Kao što se političari bore za vlast, narod će morati da se bori za goli život i opstanak.

Šta čini tu bombu?

– Mnogo hohštaplera je došlo na vlast. To je jako opasno. Em što su neobrazovani, em su ljuti, besni, kivni, a ni oni ne znaju na koga. To neobrazovanje, to im smeta, žulja ih i taj ih osećaj deformiše. A s druge strane, ubeđeni su da im pripadaju mesta na koja su zaseli. Postali su apsolutni vlasnici patriotizma, istine, demokratije… I postoji samo njihovo mišljenje s kojim se morate slagati. To je dobar deo te socijalne tempirane bombe. Jer, ti ljudi čine pritisak sve većim i većim.

Često se čuje da je nezadovoljstvo ogromno, ali je disperzivno?

– Strah je moćna poluga. U ovom trenutku se žestoko gospodari i manipuliše strahom. I ova tužba Kokanu treba da uplaši ljude koji bi mogli da progovore. Mene zabrinjava što se tako retko progovara… Kuda vodi stav „šta vredi buniti se“ ili „ćuti, može i gore“… Znam, naravno, da može rat, znači može strašnije. Znam da se pretilo „100 muslimana za jednog Srbina“… Uzgred, niko za to ne podiže nikakvu optužbu po članu 317 il’ ne znam kom… Uvek sam, i kad je prošla vlast bila i sada kad je ova, govorio i govorim – premijer i predstavnici vlasti su službenici naroda a ne neprikosnoveni vladari. Svi imamo obavezu da, ako nam je do države stalo, pomognemo tako što nećemo ćutati o važnim stvarima. To je stvar građanske svesti i dužnosti. Ćutanjem i pristajanjem dozvoljavamo da rade sve i svašta.

Nešto se pitam, da li se glasan postpasuljski prdež na javnom mestu, Trgu Republike na primer, može krivično goniti kao ugrožavanje prava i ugleda drugih, čuvanja autoriteta i nepristrasnosti suda, javno izražavanje amorala, štetnost po javno zdravlje i atak na nacionalnu bezbednost? Ako tako stoje stvari, vrlo lako se u dogledno vreme može desiti da vam se javim iz Zabele, naći ću već načina.

Mora se bre govoriti, makar na dupe, štono svojevremeno reče moja drugarica BO!

P.S. Pečući paprike među starim novinama zape mi za oko kolumna Cvijetina Milivojevića I TOME SLIČNO iz lista Danas. Iz nje vam prilažem sledeće:

Večni Cvijić je, slikajući mentalitet (dotadanjih) Srba, zaključio da se “usled mimikrije, najpre razvije poniznost prema begovima, prema nasilnicima… jednom reči, prema svima koji nisu raja” a da se raja “sve više navikava na to da je niža, ropska klasa koja ima da se ulaguje i da se klanja, da bi se umilila gospodaru.” Od mnogobrojnih rajinskih osobina Cvijiću su najviše padale u oči “poslušnost i napor robova da se ugodi željama i ukusu gospodara.”

Ali da snishodljivost i ulagivanje moćnima i moćnicima nije bila karakteristika samo te ropske psihe, pokazuju i naši današnji gospodari kad im se pokatkad dopusti da kroče u Svet Velikih. Ljudi moji, pa koji to još narod reprezentuju oni koji su prošle nedelje, “u ime Srbije” krčmili poverene im mandate a kršenje Ustava sopstvene zemlje, postaje tragično više i pominjati…etc, etc, etc



Komentari (78)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milutin Milošević Milutin Milošević 22:02 15.09.2015

Cenzura

Aj da vidimo dokle će ovaj tekst biti na Blogu
angie01 angie01 22:06 15.09.2015

Re: Cenzura

partijski feudalizam!
qqriq qqriq 22:13 15.09.2015

Pre nedelju dana

sam citirala Kokana Mladenovića, dodala da je izvesni Djuričić podneo protiv njega, kao kulturni sindikalac ili već tako nešto bzvz, krivičnu prijavu e da Ivan Tasovac ne bi prljao ruke, baš kao i aktuela srpska vlast.
Ne bih sada to sve iznova, nego mi još otada bilo čudno da se niko, ali niko, od blogera sa autorskom opcijom nije bavio tim sramnim slučajem krivične prijave pa je upravo danas Kokan Mladenović pogodio sud.

Bravo za blog, dragi Mikele, tim pre što prvi put sad čitam mladog Trifunovića.
U ovoj zemlji stvari postaju dramatične iz svih uglova, ali je možda najgori onaj da NE smeš da kažeš.
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:22 15.09.2015

ma hajte molim Vas:

koje neobrazovanje?

Pa kupuju diplome na pijacama akademskih vrednosti i institucija. A akademska zajednica im ih upravo - prodaje.
Što bi Balašević rekao: "za kavurmu i po kile čvaraka"
Sigurno ne za akademsku čestitost.
Kraja Kraja 23:33 15.09.2015

Re: ma hajte molim Vas:

...ovo "akademsko" zlo je krenulo jos od onih iz kragujevca...
...niko nije imao snage i, pre sveg muda, da im stavi noz pod vrat i otera ih kolektivno na 10.000 godina robije...
...tu je ona bivsa vlast prdnula u cabar, a mislim da je jasno zasto...
...ni oni nisu bili imuni od kupoprodaje zvanja i znanja...
...sto dalje bude ovo raslo, bice sve gore...

ps...iduce godine 80 godina kako je nusic napisao "dr"...
jinks jinks 06:54 16.09.2015

Re: ma hajte molim Vas:

je krenulo jos od onih iz kragujevca...

E, gospodine Krajo, setite se Nušićevog "Dr".

Uostalom, sve je to iz oblasti filozofije digniteta u odnosu na životinje. O ontološkoj koncepciji statusa Šlezingerove fundamentalne konstante minus jedan ... plus.

Odbacuje se kategorija odraza kao osnovna gnoseološka kategorija, odnosno prihvata njena ograničena valorizacija u okviru jedne nove celine... Vangravitaciona stanja mikrokosmičke orbite. Raspad u ništavilo.

Eto, tim putevima se kreće savremena filozofska misao.


Sad, dodatni problem je što će Nušićev Cvijović napredovati u zvanjima jednako, ako ne i brže, od onih koji su se potrudili da njihove rečenice budu smislenije.
makemyday makemyday 11:40 16.09.2015

Re: ma hajte molim Vas:

Pa kupuju diplome na pijacama akademskih vrednosti i institucija. A akademska zajednica im ih upravo - prodaje.
Što bi Balašević rekao: "za kavurmu i po kile čvaraka"

Tačno tako, nekad i jeftinije!
dirtyharry dirtyharry 07:59 17.09.2015

Re: ma hajte molim Vas:



jkt2010 jkt2010 22:41 15.09.2015

More kakav sud...

...ovoliko zlo treba ugušiti u krvi!
grmfrm grmfrm 08:06 16.09.2015

Re: More kakav sud...

More kakav sud...
...ovoliko zlo treba ugušiti u krvi!


Ccc ajde malo pristojnosti molim.
Te nasilnicke ispade ne podrzavamo ovde.
jkt2010 jkt2010 08:30 16.09.2015

Re: More kakav sud...

grmfrm
More kakav sud...
...ovoliko zlo treba ugušiti u krvi!


Ccc ajde malo pristojnosti molim.
Te nasilnicke ispade ne podrzavamo ovde.


Podržavate, podržavate...

Krivična prijava protiv Mladenovića podneta je povodom njegovog intervjua objavljenog tokom jula pod naslovom "Ovoliko zlo mora biti ugušeno u krvi, devedesete su došle na naplatu"
predatortz predatortz 08:36 16.09.2015

Re: More kakav sud...

jkt2010
grmfrm
More kakav sud...
...ovoliko zlo treba ugušiti u krvi!


Ccc ajde malo pristojnosti molim.
Te nasilnicke ispade ne podrzavamo ovde.


Podržavate, podržavate...

Krivična prijava protiv Mladenovića podneta je povodom njegovog intervjua objavljenog tokom jula pod naslovom "Ovoliko zlo mora biti ugušeno u krvi, devedesete su došle na naplatu"


Ta krivična prijava je obično nasilje nad slobodom izražavanja. Da li se slažem sa Kokanom? Ne! Srbiji ne treba više krvi i nemira.

Da li Kokan ima pravo na mišljenje? Da! Sve dok svoje reči ne krene da provodi u dela, nema opasnosti po bilo koga. To njegovo pravo, pravo na izražavanje, treba da branimo svi. Naročito ovi koji su sada na vlasti. Zaboravljaju koliko su klali zarđalim kašikama, kleli, decu spominjali - pa ih niko nije hapsio i privodio.
tetris tetris 09:06 16.09.2015

Re: More kakav sud...

Zaboravljaju koliko su klali zarđalim kašikama, kleli, decu spominjali - pa ih niko nije hapsio i privodio

Kako nije. Šešelj se usmrdeo u Hagu zbog svojih reči
jkt2010 jkt2010 09:07 16.09.2015

Re: More kakav sud...

predatortz

Ta krivična prijava je obično nasilje nad slobodom izražavanja.
Da li Kokan ima pravo na mišljenje? Da!


Podneo krivičnu prijavu neki tip protiv Kokana (jebote!) .
Stvarno nema smisla.

Bolje da mu je rekao da će da ga uguši u krvi, jel' tako?

Btw, jel ima pravo taj ... što je podneo prijavu... da podnese prijavu? Jel' to postalo nešto protivustavno?

highshalfbooze highshalfbooze 09:18 16.09.2015

Re: More kakav sud...

Podneo krivičnu prijavu neki tip protiv Kokana (jebote!) .
Stvarno nema smisla.


Zajapureni, kolega Predatorz se pogrešno izrazio, i nije red čoveka hvatati na sitnice. Uzimanje u postupak te prijave, umesto njenog odbacivanja je zapravo dokaz kontrole nad institucijom.
predatortz predatortz 09:49 16.09.2015

Re: More kakav sud...

Podneo krivičnu prijavu neki tip protiv Kokana (jebote!) .
Stvarno nema smisla.



Btw, jel ima pravo taj ... što je podneo prijavu... da podnese prijavu? Jel' to postalo nešto protivustavno?


Ma, svaka budala ima pravo da piše prijave. Tu se slažemo. Problem je u tome što te prijave ne bivaju odbijene kao bedaste.


Bolje da mu je rekao da će da ga uguši u krvi, jel' tako?


To je sledeći korak. Obično počinje prijavama, zatvaranjem...
jkt2010 jkt2010 11:08 16.09.2015

Re: More kakav sud...

highshalfbooze
Podneo krivičnu prijavu neki tip protiv Kokana (jebote!) .
Stvarno nema smisla.

Zajapureni,

Ćao ubledelo-zelenkasti,
Uzimanje u postupak te prijave, umesto njenog odbacivanja je zapravo dokaz kontrole nad institucijom.

predatortz Problem je u tome što te prijave ne bivaju odbijene kao bedaste.

Jel to to, "zlo koje treba da bude ugušeno u krvi"? Jel to vlada, skupština, sudstvo, tužilaštvo, advokati, ovi što podnose bedaste prijave... koga bi on to sve da guši u krvi?

Meni ostalo nejasno, pa eto Kokanu prilike da pojasni.

Mislim, evo ti ga podržavaš, baš je super tip, ajde ti objasni: šta podržavaš?
predatortz predatortz 12:07 16.09.2015

Re: More kakav sud...

Mislim, evo ti ga podržavaš, baš je super tip, ajde ti objasni: šta podržavaš?


Ja Kokana ne podržavam. Malo toga znam i o njemu i o njegovim stavovima. Samo sam protiv vraćanja famoznog 133. člana iz nekadašnjeg SFRJ zakonodavstva. Ono, ti nešto kažeš a oni ti slože prijavu i ćorkiraju te. Usput, sve to onako široko tumače.
jkt2010 jkt2010 12:14 16.09.2015

Re: More kakav sud...

predatortz
Mislim, evo ti ga podržavaš, baš je super tip, ajde ti objasni: šta podržavaš?

Ja Kokana ne podržavam. Malo toga znam i o njemu i o njegovim stavovima.

Ja ne znam ništa, van ove reklamne kampanje u koju je ušao sa "sve to treba u krvi ugušiti".
Samo sam protiv vraćanja famoznog 133. člana iz nekadašnjeg SFRJ zakonodavstva. Ono, ti nešto kažeš a oni ti slože prijavu i ćorkiraju te.

Aha OK onda. Otprilike, OK je da ti kažem da ću da te zakoljem, ali nije kul da ti to i uradim. Jel to ta sloboda govora kako je ti shvataš?
Usput, sve to onako široko tumače.

Koja sve tumačenja mogu da se izvuku iz rečenice "ovoliko zlo treba u krvi ugušiti"?

Pa ono: "Nije "Z" nego trojka" je bilo višeslojnije...
mikele9 mikele9 12:54 16.09.2015

Re: More kakav sud...

Bolje da mu je rekao da će da ga uguši u krvi, jel' tako?




To je sledeći korak. Obično počinje prijavama, zatvaranjem...

Krv je ljudska (h)rana naopaka, napisa odavno Vladika Rade, Petar II Petrović Njegoš. Dosta je bilo krvi u Istoriji ovog napaćenog naroda, protiv sam prolivanja krvi ali sam i protiv toga da ne možeš/ne smeš javno da izneseš svoje mišljenje/stav. Setimo se Voltera: Gospodine, ne slažem se s vašim mišljenjem ali ću dati život da možete da ga javno iznesete!
martin_krpan martin_krpan 07:46 16.09.2015

Corax

Da li sam juče pročitao da ni jedna izdavačka kuća u Srbiji "nema interes" za novu Coraxovu knjigu sa Vučićem na naslovnoj strani i da će se ovaj najvjerovatnije odlučiti na samostalno izdanje. Sada sam guglao vijest i dobijam apsurdne rezultate. Osjećam se po malo ko Winston Smith.

mariopan mariopan 10:44 16.09.2015

Re: Corax

martin_krpan
Da li sam juče pročitao da ni jedna izdavačka kuća u Srbiji "nema interes" za novu Coraxovu knjigu sa Vučićem na naslovnoj strani i da će se ovaj najvjerovatnije odlučiti na samostalno izdanje. Sada sam guglao vijest i dobijam apsurdne rezultate. Osjećam se po malo ko Winston Smith.


Каква карикатура.

И сви се утроњали, нико не сме да објави?
jkt2010 jkt2010 12:07 16.09.2015

Re: Corax

mariopan

Каква карикатура.

Karikatura je užas! Ako smem da primetim a da me ne ugušite u krvi?
И сви се утроњали, нико не сме да објави?

Ne znam, postoje pornografski itakoti sajtovi, da proba tamo?

Klokan priča po novinama da sve te iz 90-tih treba ugušiti u krvi - i svi mu aplaudirate?!?
Ovaj političke protivnike predstavlja kao svinje - opet aplauz?!?

I vi ste ti "obrazovani"?

qqriq qqriq 12:20 16.09.2015

Re: Corax

I vi ste ti "obrazovani"?


ma jel ti beše onaj koji zna da su pravo i pravna nauka - isto?
jkt2010 jkt2010 12:26 16.09.2015

Re: Corax

qqriq
I vi ste ti "obrazovani"?

ma jel ti beše onaj koji zna da su pravo i pravna nauka - isto?

Jel treba zarđalim kašikama ili u krvi ugušiti? Za koju si ti varijantu?
qqriq qqriq 12:37 16.09.2015

Re: Corax

Jel treba zarđalim kašikama ili u krvi ugušiti? Za koju si ti varijantu?


da se prvo obavestiš pa onda ovde plasiraš briljantne komentare/pitanja. jer ništa ne znaš al si uvek na braniku odbrane vlasti.

bye
mariopan mariopan 12:41 16.09.2015

Re: Corax

jkt2010
mariopan

Каква карикатура.

Karikatura je užas! Ako smem da primetim a da me ne ugušite u krvi?
И сви се утроњали, нико не сме да објави?

Ne znam, postoje pornografski itakoti sajtovi, da proba tamo?

Klokan priča po novinama da sve te iz 90-tih treba ugušiti u krvi - i svi mu aplaudirate?!?
Ovaj političke protivnike predstavlja kao svinje - opet aplauz?!?

I vi ste ti "obrazovani"?


Све зависи од тога како читаш, ја читам другачије од тебе.

Ако си пажљиво читао, он каже "бојим се" да ће бити угушена у крви, и са тим се слажем. И ја се бојим, јер ови неће сами одступити и рећи "не знамо шта ћемо са овом државом, нисмо способни да решимо најтеже проблеме народа, ево нека се неко други мало игра власти"!

На карикатури Вучић сипа помије у валов из кога се хране његове улизице и полтрони. Могао је Коракс то и мало нежније да каже али можда и није могао, на љуту рану љуту травку?
blogovatelj blogovatelj 04:27 17.09.2015

Re: Corax

И сви се утроњали, нико не сме да објави?


Kako ne sme? Ja je vrlo jasno vidim, a 8000km sam daleko od mesta objavljivanja.
martin_krpan martin_krpan 06:57 17.09.2015

Re: Corax

blogovatelj
И сви се утроњали, нико не сме да објави?


Kako ne sme? Ja je vrlo jasno vidim, a 8000km sam daleko od mesta objavljivanja.


"Svaka čast Vučiću".

Dva najveća knjižarska lanca u Srbiji, Vulkan i Delfi, odbila su da uvrste u prodaju knjigu "Bezazlenu političku autobiografiju Aleksandra Vučića" koju je ilustrovao legendarni Predrag Koraksić Corax, a tekstom "oplemenio" Slaviša Lekić, tvrdi autor na svom Tviter profilu.

U lancu Delfi su nam telefonom potvrdili da knjigu nemaju u prodaji, ali da ne mogu da nam daju dalje informacije.

Ljudi iz Vulkana su nam odgovorili na mejl, ali nismo uspeli da saznamo ništa više od onoga što već nismo znali.
angie01 angie01 08:20 17.09.2015

Re: Corax

Brazil, gospodo- vec neko vreme vam govorim da zivimo taj film, ko nije pogledao, obavezno da popravi propusteno- ima ceo film na youtubetu.




temelje naseg Brazila postavio zloba, dosovci rascistili smetnje, ds postavio osnovnu konstrukciju sa armaturom, a ovima ostalo da dodaju oplatu.
qqriq qqriq 08:41 16.09.2015

aj opet, mada nema kom, izgleda

kod albicille, koji je napisao odličan blog o bedi i strahu koji živimo, napisala sam komentar:


Kokan Mladenović


Vidim, svi na blogu ćute, zanimljivije im druge priče. Meni, koja sam život provela u "stvarima kulture", neuporedivo jače ono što se trenutno dogadja pozorišnom reditelju protiv koga je izvesni Zoran Djurićić podneo krivičnu prijavu za rušenje ustavnog poretka.
Kako su moji (malopre a tik gore napisani stavovi) i stavovi Kokana Mladenovića uveliko slični, ja da evo njega citiram - "Blic":

Da li biste sada dva puta razmislili pre nego što biste izjavili „Mislim da je toliko zlo moralo da bude ugušeno u krvi. I mislim da nam se krv približava“?

- Moj intervju novosadskom portalu „Moj Novi Sad“ je, po recepturi koja je premijeru očigledno poznata iz vremena kada je bio ministar informisanja u vlasti Slobodana Miloševića, masakriran i propušten kroz jedne od mnogo sramotnih dnevnih novina u Srbiji, dodati su mu epiteti „monstruozno“, „skandalozno“ itd., te je time otvoren put da na vanrednoj konferenciji vlade novinarka „Pinka“ u napadu slobodoumnog novinarstva postavi „spontano“ pitanje Prvom Čoveku, glede mog „slučaja“, na šta je on još spontanije odgovorio sa par rečenica koje su, gle’te čuda, njega definisale kao nacionalnog heroja, a mene kao nacionalnu sramotu. Prenebregnemo li ovo naivno političko pozorište za decu, dolazimo do potpuno drugačije suštine. Kada sam govorio o krvi - bojim se da je to jedina istina i naša moguća strašna budućnost. Kada o tome govorim, ne mislim ni na kakve građanske ratove, atentate i krvoprolića, već upozoravam da je Srbija tempirana socijalna bomba. Ma šta zvanične statistike govorile, narod je gladan i očajan, a uz to je akumulirao ogroman bes usled svoje nemoćne pozicije i osećanja da je višestruko prevaren. Vlast se davi u sopstvenim naručenim statistikama, opozicija grca u dodvoravanju vlasti, izobilju i sopstvenoj jalovosti, sindikati su korumpirani. Dođe li do provale narodnog nezadovoljstva, nju, ovoga puta, neće imati ko da kanališe i razmere katastrofe je teško predvideti. Te krvi, te neartikulisane revolucije gladnih se bojim, a ona, nažalost, ne živi u mojoj mašti, već tinja u narodu.
mariopan mariopan 10:51 16.09.2015

Re: aj opet, mada nema kom, izgleda

qqriq
kod albicille, koji je napisao odličan blog o bedi i strahu koji živimo, napisala sam komentar:


Kokan Mladenović


Vidim, svi na blogu ćute, zanimljivije im druge priče. Meni, koja sam život provela u "stvarima kulture", neuporedivo jače ono što se trenutno dogadja pozorišnom reditelju protiv koga je izvesni Zoran Djurićić podneo krivičnu prijavu za rušenje ustavnog poretka.
Kako su moji (malopre a tik gore napisani stavovi) i stavovi Kokana Mladenovića uveliko slični, ja da evo njega citiram - "Blic":

Da li biste sada dva puta razmislili pre nego što biste izjavili „Mislim da je toliko zlo moralo da bude ugušeno u krvi. I mislim da nam se krv približava“?

- Moj intervju novosadskom portalu „Moj Novi Sad“ je, po recepturi koja je premijeru očigledno poznata iz vremena kada je bio ministar informisanja u vlasti Slobodana Miloševića, masakriran i propušten kroz jedne od mnogo sramotnih dnevnih novina u Srbiji, dodati su mu epiteti „monstruozno“, „skandalozno“ itd., te je time otvoren put da na vanrednoj konferenciji vlade novinarka „Pinka“ u napadu slobodoumnog novinarstva postavi „spontano“ pitanje Prvom Čoveku, glede mog „slučaja“, na šta je on još spontanije odgovorio sa par rečenica koje su, gle’te čuda, njega definisale kao nacionalnog heroja, a mene kao nacionalnu sramotu. Prenebregnemo li ovo naivno političko pozorište za decu, dolazimo do potpuno drugačije suštine. Kada sam govorio o krvi - bojim se da je to jedina istina i naša moguća strašna budućnost. Kada o tome govorim, ne mislim ni na kakve građanske ratove, atentate i krvoprolića, već upozoravam da je Srbija tempirana socijalna bomba. Ma šta zvanične statistike govorile, narod je gladan i očajan, a uz to je akumulirao ogroman bes usled svoje nemoćne pozicije i osećanja da je višestruko prevaren. Vlast se davi u sopstvenim naručenim statistikama, opozicija grca u dodvoravanju vlasti, izobilju i sopstvenoj jalovosti, sindikati su korumpirani. Dođe li do provale narodnog nezadovoljstva, nju, ovoga puta, neće imati ko da kanališe i razmere katastrofe je teško predvideti. Te krvi, te neartikulisane revolucije gladnih se bojim, a ona, nažalost, ne živi u mojoj mašti, već tinja u narodu.

jkt2010 jkt2010 11:24 16.09.2015

Re: aj opet, mada nema kom, izgleda

Kokan
Kada o tome govorim ("toliko zlo mora da bude ugušeno u krvi" ) , ne mislim ni na kakve građanske ratove, atentate i krvoprolića,

Auu... pa kad je pre reterirao... Nikad od vas "intelektualaca" revolucionari.
qqriq qqriq 12:22 16.09.2015

Re: aj opet, mada nema kom, izgleda

Nikad od vas "intelektualaca

francuska akademija nauka.
qqriq qqriq 12:24 16.09.2015

Re: aj opet, mada nema kom, izgleda

Nikad revolucionari.


rodjena, nema šta da postajem, postanem.
highshalfbooze highshalfbooze 08:51 16.09.2015

Sloboda ili demokratija

Sloboda ili demokratija
pitanje je sad.

Kome trebaju te slobode pored ovolike demokratije. I ko to tamo stalno buče, kad nas je sramota koliko nam je dobro.
qqriq qqriq 09:26 16.09.2015

Re: Sloboda ili demokratija

Kome trebaju


e vole ovako pismeni.

highshalfbooze highshalfbooze 09:28 16.09.2015

Re: Sloboda ili demokratija

e vole ovako pismeni.

Izvini, a ko su to "ovako pismeni"?
qqriq qqriq 12:26 16.09.2015

Re: Sloboda ili demokratija

Izvini, a ko su to "ovako pismeni"?

glagol treba je mnogo zeznut, a ja osetljiva na isti.

highshalfbooze highshalfbooze 13:23 16.09.2015

Re: Sloboda ili demokratija

Izvini, ali zar ne osećaš potrebu da, kada nekome dobaciš usput nešto, to bude i razumljivo?
Mislim... ima li to što kažeš neko značenje ili je u pitanju tvoj poriv da svojim postupcima privučeš pažnju?
qqriq qqriq 13:43 16.09.2015

Re: Sloboda ili demokratija

u pitanju tvoj poriv da svojim postupcima privučeš pažnju?



pogodi ga ko trebaju.
qqriq qqriq 09:14 16.09.2015

Sandokan

Ivan Tasovac ‏@IvanTasovac Sep 12
Шта сам радио претходне две године? Радио сам највише што сам могао и најбоље што сам умео.

vera.nolan2 vera.nolan2 10:25 16.09.2015

Poneki misle,

ostali ketmane,zar ne...



..i zna se kako završavaju koji previše misle i govore!
Jel' puši Kokan; ako ne puši propušiće, nosićemo mu cigare...
jasnaz jasnaz 10:49 16.09.2015

...


Podneta krivična prijava, od strane izvesnog publiciste, protiv Vesne Rakić Vodinelić, i usput prozvane Svetlane iz Peščanika, a sve radi podrške K. Mladenoviću.
E sad, da li kačiti ovu informaciju i time dotičnom publicisti stvarati publicitet, ili ne - pitanje je sad!
qqriq qqriq 11:01 16.09.2015

Re: ...

okačeno.
batalila cigarete tako da bih molila slatke jabuke.
mariopan mariopan 11:18 16.09.2015

Re: ...

jasnaz

Podneta krivična prijava, od strane izvesnog publiciste, protiv Vesne Rakić Vodinelić, i usput prozvane Svetlane iz Peščanika, a sve radi podrške K. Mladenoviću.
E sad, da li kačiti ovu informaciju i time dotičnom publicisti stvarati publicitet, ili ne - pitanje je sad!

И ја се слажем ( политички) са тим што је рекао...хоће ли све нас да хапсе?
Децо, ја пушим...сам' толико да кажем.
едит

А нису ми јасни ни ти ликови, продане душе, који "подносе пријаве"... камо кичма, образ...
qqriq qqriq 11:26 16.09.2015

vidim ja svoju prošlost

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:29 16.09.2015

Sloboda govora

ja mislim da Mladenovićeva izgjava koju ovde neki citiraju, o gušenju u krvi, neodgovorna, u političkom smislu idiotska i neprihvatljiva.

Takođe, mislim da je tužakanje javnih ličnosti od strane lokalnik sreskih špijuna štetno i budalasto, i iskeno se nadam da u Sudu sede inteligentni ljudi koji će te prijave da bace u đubre.

E sad, to nikako ne znači da je Kokan, ono što je izjavio u samopromotivne svthe i u želji da sebe učini politički progonjenom ličnošću, u redu. Ali na njegovu izjavu treba reagovati civilizovanim odgovorom u kome bi se osudio Kokanov govor mržnje, na isti način kao i svaki drugi sličan nastup, a nikako ne tužbama, i pogotovo ne dodatnom tužbom protiv Vesne Rakić Vodinelić.

Tipujem da će Sud biti na visini zadatka.
mariopan mariopan 13:40 16.09.2015

Re: Sloboda govora

Nebojsa Krstic
ja mislim da Mladenovićeva izgjava koju ovde neki citiraju, o gušenju u krvi, neodgovorna, u političkom smislu idiotska i neprihvatljiva.

Takođe, mislim da je tužakanje javnih ličnosti od strane lokalnik sreskih špijuna štetno i budalasto, i iskeno se nadam da u Sudu sede inteligentni ljudi koji će te prijave da bace u đubre.

E sad, to nikako ne znači da je Kokan, ono što je izjavio u samopromotivne svthe i u želji da sebe učini politički progonjenom ličnošću, u redu. Ali na njegovu izjavu treba reagovati civilizovanim odgovorom u kome bi se osudio Kokanov govor mržnje, na isti način kao i svaki drugi sličan nastup, a nikako ne tužbama, i pogotovo ne dodatnom tužbom protiv Vesne Rakić Vodinelić.

Tipujem da će Sud biti na visini zadatka.


Оптимиста?
Зашто је Суд и прихватио да суди некоме за мишљење о стању у земљи, сиромаштву и беди народа и мишљење о томе шта ће бити ако се та гладна маса дигне па крене оном говњивом мотком коју сви помињемо али је нико још није узео у руке?
За мишљење ...ту је нагласак!
qqriq qqriq 13:46 16.09.2015

Re: Sloboda govora

ту је нагласак!


ne, naglasak je u tipovanju!

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:47 16.09.2015

Re: Sloboda govora

mariopan
Nebojsa Krstic
ja mislim da Mladenovićeva izgjava koju ovde neki citiraju, o gušenju u krvi, neodgovorna, u političkom smislu idiotska i neprihvatljiva.

Takođe, mislim da je tužakanje javnih ličnosti od strane lokalnik sreskih špijuna štetno i budalasto, i iskeno se nadam da u Sudu sede inteligentni ljudi koji će te prijave da bace u đubre.

E sad, to nikako ne znači da je Kokan, ono što je izjavio u samopromotivne svthe i u želji da sebe učini politički progonjenom ličnošću, u redu. Ali na njegovu izjavu treba reagovati civilizovanim odgovorom u kome bi se osudio Kokanov govor mržnje, na isti način kao i svaki drugi sličan nastup, a nikako ne tužbama, i pogotovo ne dodatnom tužbom protiv Vesne Rakić Vodinelić.

Tipujem da će Sud biti na visini zadatka.


Оптимиста?
Зашто је Суд и прихватио да суди некоме за мишљење о стању у земљи, сиромаштву и беди народа и мишљење о томе шта ће бити ако се та гладна маса дигне па крене оном говњивом мотком коју сви помињемо али је нико још није узео у руке?
За мишљење ...ту је нагласак!


Utom stiže i lepa vest LINKLINKLINK
qqriq qqriq 13:52 16.09.2015

Re: Sloboda govora

pa bravo!
konačno mallo pameti, o visini zadatka da i ne govorimo.

mariopan mariopan 14:00 16.09.2015

Re: Sloboda govora

Nebojsa Krstic
mariopan
Nebojsa Krstic
ja mislim da Mladenovićeva izgjava koju ovde neki citiraju, o gušenju u krvi, neodgovorna, u političkom smislu idiotska i neprihvatljiva.

Takođe, mislim da je tužakanje javnih ličnosti od strane lokalnik sreskih špijuna štetno i budalasto, i iskeno se nadam da u Sudu sede inteligentni ljudi koji će te prijave da bace u đubre.

E sad, to nikako ne znači da je Kokan, ono što je izjavio u samopromotivne svthe i u želji da sebe učini politički progonjenom ličnošću, u redu. Ali na njegovu izjavu treba reagovati civilizovanim odgovorom u kome bi se osudio Kokanov govor mržnje, na isti način kao i svaki drugi sličan nastup, a nikako ne tužbama, i pogotovo ne dodatnom tužbom protiv Vesne Rakić Vodinelić.

Tipujem da će Sud biti na visini zadatka.


Оптимиста?
Зашто је Суд и прихватио да суди некоме за мишљење о стању у земљи, сиромаштву и беди народа и мишљење о томе шта ће бити ако се та гладна маса дигне па крене оном говњивом мотком коју сви помињемо али је нико још није узео у руке?
За мишљење ...ту је нагласак!


Utom stiže i lepa vest LINKLINKLINK


Свака част, био си у праву.

За Суд аплауз.
qqriq qqriq 14:04 16.09.2015

Re: Sloboda govora

За Суд аплауз.

Baš mu čitaš misli, to je on tako želeo i, paz sad, tek što napisa komentar, stiže LEPA VEST!



Nema ga da delimo radost.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:22 16.09.2015

Re: Sloboda govora

qqriq
За Суд аплауз.

Baš mu čitaš misli, to je on tako želeo i, paz sad, tek što napisa komentar, stiže LEPA VEST!



Nema ga da delimo radost.


Izvinjavam se, ovaj sam ishod prognozirao mnogo ranije. ko prati Tviter zna...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:24 16.09.2015

Re: Sloboda govora

mariopan
Nebojsa Krstic
mariopan
Nebojsa Krstic
ja mislim da Mladenovićeva izgjava koju ovde neki citiraju, o gušenju u krvi, neodgovorna, u političkom smislu idiotska i neprihvatljiva.

Takođe, mislim da je tužakanje javnih ličnosti od strane lokalnik sreskih špijuna štetno i budalasto, i iskeno se nadam da u Sudu sede inteligentni ljudi koji će te prijave da bace u đubre.

E sad, to nikako ne znači da je Kokan, ono što je izjavio u samopromotivne svthe i u želji da sebe učini politički progonjenom ličnošću, u redu. Ali na njegovu izjavu treba reagovati civilizovanim odgovorom u kome bi se osudio Kokanov govor mržnje, na isti način kao i svaki drugi sličan nastup, a nikako ne tužbama, i pogotovo ne dodatnom tužbom protiv Vesne Rakić Vodinelić.

Tipujem da će Sud biti na visini zadatka.


Оптимиста?
Зашто је Суд и прихватио да суди некоме за мишљење о стању у земљи, сиромаштву и беди народа и мишљење о томе шта ће бити ако се та гладна маса дигне па крене оном говњивом мотком коју сви помињемо али је нико још није узео у руке?
За мишљење ...ту је нагласак!


Utom stiže i lepa vest LINKLINKLINK


Свака част, био си у праву.

За Суд аплауз.


Samo sam pogrešio, nije odbacio sud nego tužlaštvo...al isti je đavo.
emsiemsi emsiemsi 14:34 16.09.2015

Re: Sloboda govora

Nebojsa Krstic
qqriq
За Суд аплауз.

Baš mu čitaš misli, to je on tako želeo i, paz sad, tek što napisa komentar, stiže LEPA VEST!



Nema ga da delimo radost.


Izvinjavam se, ovaj sam ishod prognozirao mnogo ranije. ko prati Tviter zna...

Свака ти част --- погодио си !
Ја се теби дивим.
highshalfbooze highshalfbooze 14:52 16.09.2015

Re: Sloboda govora

Samo sam pogrešio, nije odbacio sud nego tužlaštvo...al isti je đavo.

Nemaš pojma koliko si u pravu

Nema veze što ti trabunjaš, i što nemaš blage veze šta koja institucija radi i čime se bavi, bitno je da nešto melješ i da praviš sebi reklamu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:59 16.09.2015

Re: Sloboda govora

highshalfbooze
Samo sam pogrešio, nije odbacio sud nego tužlaštvo...al isti je đavo.

Nemaš pojma koliko si u pravu

Nema veze što ti trabunjaš, i što nemaš blage veze šta koja institucija radi i čime se bavi, bitno je da nešto melješ i da praviš sebi reklamu.


Primitivac uvek misli da će sebe uzdići vređanjem sagovornika...Ti si samo još tužni jedan dokaz tog pravila.
G.Cross G.Cross 15:23 16.09.2015

Re: Sloboda govora

Samo sam pogrešio, nije odbacio sud nego tužlaštvo...al isti je đavo.



Pa dje bas danas na Svetski Dan Demokratije?

Mozda je djavo isti ali Tuzilastvo i Sud sigurno nisu.

Osim tamo gde vredi ono "Kadija te tuzi Kadija ti sudi." A to nije Srbija
mikele9 mikele9 15:26 16.09.2015

Re: Sloboda govora

Ako zastupam stav o slobodi izražavanja, to nikako ne znači da odobravam i javno vređanje bilo koje ličnosti ma koliko nam se ona i njena mišljenja ne sviđaju i suprotna su našim. Razgovarati se mora argumentovano i dostojanstveno. Pre svega zbog sebe!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:27 16.09.2015

Re: Sloboda govora

Pa dje bas danas na Svetski Dan Demokratije?

Mozda je djavo isti ali Tuzilastvo i Sud sigurno nisu.


Za one sa slabijim prijemom...nisu tužilaštvo i sud isto, nego je isti đavo ko je besmislenu optužbu odbacio. Važno je da je odbačena. Ne znam da li smo sad uspeli da shvatimo poentu, ako nismo, mogu i da ponovim.
emsiemsi emsiemsi 17:07 16.09.2015

Re: Sloboda govora

highshalfbooze
Samo sam pogrešio, nije odbacio sud nego tužlaštvo...al isti je đavo.

Nemaš pojma koliko si u pravu

Nema veze što ti trabunjaš, i što nemaš blage veze šta koja institucija radi i čime se bavi, bitno je da nešto melješ i da praviš sebi reklamu.

Сада Крлета зајебаваш без везе.
Успут --- има доста код њега због чега можеш да га зајебаваш са везом.
highshalfbooze highshalfbooze 19:46 16.09.2015

Re: Sloboda govora

Za one sa slabijim prijemom...nisu tužilaštvo i sud isto, nego je isti đavo ko je besmislenu optužbu odbacio.


Ne vredi, nikako da ukapira.
Naravno da nije isto. Tužilaštvo treba da podnese tužbu za krivično delo da bi Sud mogao da je odbaci. Ako tužilaštvo na osnovu dokaza koji se sastoje u ovom jednom članku podigne optužnicu je katastrofalno, pa makar je Sud odbacio.
Ako tužilaštvo na osnovu jedne prijave nekog lika koja se sastoji iz citata istrgnutog iz članka uopšte uzme u postupak i poziva na informativni razgovor je katastrofa.

Ne znam da li smo sad uspeli da shvatimo poentu, ako nismo, neću da ponovim.
highshalfbooze highshalfbooze 19:48 16.09.2015

Re: Sloboda govora

Сада Крлета зајебаваш без везе.

Ja njega nikada nisam zajebavao.
Ja njega nikada nisam vređao, on mene jeste.
Ja sam samo zgrožen šta taj čovek piše.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:27 16.09.2015

Re: Sloboda govora

Naravno da nije isto. Tužilaštvo treba da podnese tužbu za krivično delo da bi Sud mogao da je odbaci. Ako tužilaštvo na osnovu dokaza koji se sastoje


Razumem te potpuno. Nije lako nositi se sa kompleksom niže vrednostio kakav imaš.
highshalfbooze highshalfbooze 07:38 17.09.2015

Re: Sloboda govora

Razumem te potpuno.

Ne, ne razumeš. Ti si savetovao (o čemu god to bilo) čoveka koji je upravljao našim životima.
I ja sam zgrožen kada vidim kako čovek koji je savetovao Predsednika države u kojoj živim percipira stvari.

kompleksom niže vrednostio kakav imaš


Smatram da nemam potrebe da dokazujem da sam mnogo pametan, jer to nisam, sve svoje potrebe za dokazivanjem sam obavio u pubetetu kada sam se bavio vrhunskim sportom.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:45 17.09.2015

Re: Sloboda govora

Ti si savetovao (o čemu god to bilo) čoveka koji je upravljao našim životima.


On je upravljao državnim poslovima, u skladu sa demokratskom željom građana...a tvojim životom si upravljao ti sam.

Smatram da nemam potrebe da dokazujem da sam mnogo pametan, jer to nisam, sve svoje potrebe za dokazivanjem sam obavio u pubetetu kada sam se bavio vrhunskim sportom.


Tačno sam znao! Zato ja i mislim da blogeri treba da se potpišu svojim krštenim imenom, a mogu i da prilože sliku...a ne da ovako lepe stvari saznamo an pasan, izrečene u dešperaciji.
mariopan mariopan 08:16 18.09.2015

Re: Sloboda govora

Nebojsa Krstic
Ti si savetovao (o čemu god to bilo) čoveka koji je upravljao našim životima.


On je upravljao državnim poslovima, u skladu sa demokratskom željom građana...a tvojim životom si upravljao ti sam.

Smatram da nemam potrebe da dokazujem da sam mnogo pametan, jer to nisam, sve svoje potrebe za dokazivanjem sam obavio u pubetetu kada sam se bavio vrhunskim sportom.


Tačno sam znao! Zato ja i mislim da blogeri treba da se potpišu svojim krštenim imenom, a mogu i da prilože sliku...a ne da ovako lepe stvari saznamo an pasan, izrečene u dešperaciji.

Очигледно се перцепција тога шта су желели грађани који су за вас гласали, на које се редовно позиваш и на које, на тај начин пребацујеш одговорност, дебело разликује од перцепције тих жеља у врху државе и онога што сте ви стварно урадили?

Ко вам је био преводилац из наше перцепције (ваших гласача) у вашу перцепцију, за те жеље грађана?
Нико од нас не управља својим животом, носи нас стихија, баш захваљујући тој вашој перцепцији и отуда вам садашњи рејтинг са перспективом нестанка са политичке сцене.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:27 18.09.2015

Re: Sloboda govora

Очигледно се перцепција тога шта су желели грађани који су за вас гласали, на које се редовно позиваш и на које, на тај начин пребацујеш одговорност, дебело разликује од перцепције тих жеља у врху државе и онога што сте ви стварно урадили?

Ко вам је био преводилац из наше перцепције (ваших гласача) у вашу перцепцију, за те жеље грађана?


To je dobro pitanje. Ko je tumač percepcije, odnosno, volje građana?

Odmah da ti kažem - ti nisi.

Ti možeš da budeš jedino tumač SVOJE volje. (Pretpostavljam da se iza tvog pseudonima ne krije npr Dragica Nikolić, u kom slučaju to ne bi bilo sasvim tačno... )

Tumač volje građana su izbori i jedino izbori.

Dva puta su građani izabrali Tadića za predsednika, čime su izrazili svoju političku volju. Poslednji put su poželeli da to bude Nikolić.

Šta tu ima nejasno?
highshalfbooze highshalfbooze 20:04 18.09.2015

Re: Sloboda govora

On je upravljao državnim poslovima, u skladu sa demokratskom željom građana...a tvojim životom si upravljao ti sam.

To je tipik kako Mali Perica zamišlja demokratiju, ko dobije na izborima, može da radi šta god hoće. I uopšte ih ne dotiče što je ta "demokratska želja" bila od strane manjine birača. I onda kada proguraju po hitnom postupku, bez rasprave naramke zakona koji im odgovaraju da bi mogli što bolje i lakše da "demokratski upravljaju zemljom" kažu da je to u "skladu sa demokratskom željom građana". I sasvim je realno očekivati da se po hitnom postupku vrati u KZ verbalni delikt. To vam jako nedostaje.

U prošlom mandatu su namestili Radulovića da brani izmene Zakona o radu iako to nije bio njegov resor. I nahuškali su sve sindikate da ga napadaju kao besni dok veliki mag nije presekao i rekao da neće biti izmena. I onda prvo što je uradio, u novom mandatu, je da napravi izmene Zakona o radu (još crnji i gori od onih predloga pre) po hitnom postupku bez rasprave. I niko iz sindikate reč jednu nije rekao. Pa kakva demokratija, koji k****.

Svojim životom upravljaju građani u skladu sa zakonima zemlje u kojoj žive. A zakoni, pravosuđe, institucije, školstvo, zdravstvo ... zemlje u kojoj žive ti građani koji sami upravljaju svojim životima, kako ti kažeš, su među najgorima na svetu. A među najgorima na svetu su zbog toga što su to napravili ljudi koji su među najgorima na svetu. Svi se nešto barem trude da budu bolji, a vi ste se trudili da budete najgori. I u tome ste uspeli. Svaka vam čast.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:57 18.09.2015

Re: Sloboda govora

U prošlom mandatu su namestili Radulovića da brani izmene Zakona o radu iako to nije bio njegov resor. I nahuškali su sve sindikate da ga napadaju kao besni dok veliki mag nije presekao i rekao da neće biti izmena. I onda prvo što je uradio, u novom mandatu,


Shvatio sam. Ti si maskirani Radulović. Ko bi drugi ispisao ovoliku količinu besmislica?
highshalfbooze highshalfbooze 22:09 18.09.2015

Re: Sloboda govora

Ti si maskirani Radulović.

Ma on nije još ukapirao kako su ga namagarčili.

Shvatio sam.


Setih se da si pisao o vojničkom životu. Pa sećaš li se kako se u vojsci kaže, shvatio si ... .....
anonymous anonymous 15:44 21.09.2015

Re: Sloboda govora

Nebojsa Krstic
qqriq
За Суд аплауз.

Baš mu čitaš misli, to je on tako želeo i, paz sad, tek što napisa komentar, stiže LEPA VEST!



Nema ga da delimo radost.


Izvinjavam se, ovaj sam ishod prognozirao mnogo ranije. ko prati Tviter zna...





Bravo Care .....Nenadmašan si ....

Sve zasluge Tebi pripadaju ......









anonymous anonymous 15:49 21.09.2015

Re: Sloboda govora




Ja sam samo zgrožen šta taj čovek piše.





mariopan mariopan 08:41 22.09.2015

Re: Sloboda govora

Nebojsa Krstic
To je dobro pitanje. Ko je tumač percepcije, odnosno, volje građana?

Odmah da ti kažem - ti nisi.

Šteta što nisam ja jer biste danas imali najjaču stranku u Srbiji i vladali bi još mnogo mandata...ali eto, imali su tebe, .... ....
Ti možeš da budeš jedino tumač SVOJE volje. (Pretpostavljam da se iza tvog pseudonima ne krije npr Dragica Nikolić, u kom slučaju to ne bi bilo sasvim tačno... )

Nisam Dragica, ...meni se sviđa moj niknejm i neću ga menjati za njen.

TO da nećete poštovati volju birača i da mi možemo svoju volju sprovoditi samo u svojoj kući, a vi ćete raditi šta vi hoćete - trebalo je da kažete glasačima PRE izbora, ali niste?! Zašto niste?
Dva puta su građani izabrali Tadića za predsednika, čime su izrazili svoju političku volju. Poslednji put su poželeli da to bude Nikolić.

Što posle vas ni đavo više nije bio toliko crn pa eto nama i Vadikala na vlasti, to je isto vaš uspeh, nemoj ga prebacivati na savest glasača. Da ste vi radili posao za koji ste birani i ono što ste obećavali...ali ne vredi plakati nad prosutim mlekom, ionako je bilo pokvareno.
Šta tu ima nejasno?

Ma sve je jasno, samo kasno....
mariopan mariopan 17:24 16.09.2015

..

Ма само се бринем да ли је јкт одложио зарђали есцајг сад кад више нема разлога за самоодбрану?
G.Cross G.Cross 20:43 16.09.2015

But you didn't persuade me

Ima divan momenat u The Last King od Scotland kad Dada zamera doktoru sto mu nije rekao da ne zajebava zapadnjake. A doktor mu kaze " Ali ja sam ti rekao !".

A Dada mu kaze "Ali me nisi Ubedio !".

Super. Dada je bio u pravu. kakav je to savetnik koji ne moze da te ubedi.

I tako i treba da bude. ne moze neko ko savetuje da kaze " Ja sam mu rekao a on nije poslusao".

I onda ode da savetuje nekog drugog.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana