Ljudska prava| Region| Život

Poslednji stadijum šaranja

Jelica Greganović RSS / 24.09.2015. u 11:40

07_620x0.jpg 

Kad bi neko samo mogao da mi objasni koji stanje ludila je trenutno na delu, ja bih mu jako bila zahvalna. U svom novinarskom veku sam se nagledala, naslušala i načitala takvih političkih bisera da bi me prepričavanje istih odmah odvelo na duži boravak u instituciji za mentalno uravnotežavanje. I sve razumem, i predizborne kampanje prljave i još prljavije, verbalna napumpavanja...sve ono što Vladimir Vojnovič sažima u rečenicu kojom bih ja politiku opisala kao disciplinu u kojoj se »govori ono što se ne misli i misli ono što se ne govori«. Dakle, sve ja to razumem, ali ovo šta se po granicama dešava, e to mi stvarno jasno nije.

Prvo je Hrvatska zatvorila granicu za kamione, zato što je navodno Srbija zatrpava sirijskim izbeglicama. Kakve veze imaju kamioni iz bela sveta i roba u njima sa izbeglicama, to ne shvatam. I šta je trebalo Srbija da uradi da bi granicu otvorili? Da juri izbeglice po kukurizima i šumama, jer oni granicu ne prelaze tamo gde zakoni zapovedaju. Da ih pošalje u Mađarsku, kao što je Hrvatska rekla? Na bodljikave žice sa žiletima kojih se ja ni u samicu zatvorena ne bih dosetila? Ili da ih vrati u kandidatkinju EU, Makedoniju koja je zbog njih vojsku na granicu pustila? Ili možda u Grčku, koja je članica EU i preko koje su, sa sve malopre pomenutom kandidatkinjom, te izbeglice u Srbiju i stigle? Zašto nije Hrvatska zatvorila granice za makedonske, grčke, turske kamione? Uostalom preko tih zemalja izbeglice i stižu. Zašto je zatvorila za sve? I koji je uopšte faktor Srbija da raspoređuje izbeglice po drugim zemljama?

Onda su kamiondžije blokirale granicu i za putnike. To donekle mogu da razumem, jer krepavaju na granici već danima, nemaju ni da jedu, ni da piju, niti benzina da im rade klime za robu, topi se, trune, mre roba...Pri čemu ne znaju šta čekaju, da l da Srbija pregrupiše izbeglice i uradi ono što ni EU još nije uspela čestito i čvrsto da se dogovori, pa da ih lepo sortirane šalje po drugim zemljama? Šta?

Juče su se granični prelazi, oni manji, malo otvarali pa zatvarali, dragi bog nije mogao da uvati mustru ludila koje je bilo na delu. I koga god da pozoveš, niko ne zna tačno ni šta se dešava, ni šta će da usledi.

Danas se osvanjava sa merama protiv mera i merama protiv mera protiv mera. Hrvatska roba ne može u Srbiju, a srpski pasoši ne mogu u Hrvatsku. Onda srpski pasoši mogu, ali ne mogu srpske registracije. Sada ne mogu ni srpski pasoši, ni srpske registracije. Ali ako se ide avionom, onda srpski pasoši nisu problem, a ni registracija aviona. A, bezvizni režim je na delu. I postojeći sporazumi, evropski i međunarodni zakoni, i svi prateći ugovorni i zakonski momenti. Što u ovom slučaju nema veze. Zato što nešto što je bezveze ne može da ima vezu sa razumom.

Kamiondžije počinju štrajk glađu. Iz Grčke, članice EU, preko Makedonije kandidatkinje stižu izbeglice i dalje. Hrvatska će opozvati svoje mere i mere protiv mera protiv Srbije kada Mađarska otvori Horgoš za izbeglice. Ali još uvek nije zatvorila svoju granicu za kamione koji stižu iz Mađarske. Kao što nije zabranila ni ulaz onima koji imaju mađarske pasoše i mađarske registarske tablice na automobilima, kao što nije zabranila ni za grčke, ni za makedonske. Niti za turske...Al to sam već jednom rekla. Džabe.

Očito je samo da nastavak cirkusa na granicama sledi. Kao i humor loš do nepodnošljivosti.



Komentari (349)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

svarog svarog 13:22 24.09.2015

Re: službeni glasnici

maksa83
Uh izgleda da je ljubav prema Kebi slepa

Okej, možda treba prvo da te iskalibrišem na moj sistem vrednosti - u njemu naime te institucionalne podele i transferi među registrovanim pripadnicima Kulta Zombi Ješe igraju ulogu koliko i ... ne znam, promena marke automobila - ne dodiruje me. Da su rekli "Kebin sin zbog Severine prešao sa iOSa na Android" pa da dignem obrvu, ovako, neka brate, bitno da se deca vole.


Idi bre zahebavam se, al neću više. Postaje opasno
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:26 24.09.2015

Re: službeni glasnici

da ne komentarišem na blogovima gde gazda sa prutićem insistira na držanju teme.

E, kod mene nema prutića, bičeva i roze lisica...Tek, fala :)
dr.wagner dr.wagner 13:35 24.09.2015

Re: službeni glasnici

....dan

sima2000

A onda su se u cirkus uključili režimski mediji.


-Novine su vam MRAK ... toga ni kod nas nema ....



... nego
Jelica Greganović
Ko je Mladi Keba?


-Pustimo mi Kobu ... tko je Tamara koja radi na nekoj farmi?

-500E ovako na prvi pogled čini mi se kao prihvatljiva cijena
...samo , smije li to što Tamara prodaje preko Bajakova?


Wagner
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:44 24.09.2015

Re: službeni glasnici

Pustimo mi Kobu

Keba, ne Koba, Koba je umro odavno.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:45 24.09.2015

Re: službeni glasnici

dr.wagner
-Pustimo mi Kobu ...

...bok.

Slažem se, poustimo mi i Kobu i Kebu. Nego dr jeste li vi svi u Hr zaista sokolovi?



Ako jeste, brinem se, jer to je ugrožena vrsta (za razliku od muva).

Edit: Pardon, sad sam video da je vaš premijer izjavio da ste vi ustvari orlovi.
dr.wagner dr.wagner 14:00 24.09.2015

Re: službeni glasnici

Pozdrav J i V

Jelica Greganović
Pustimo mi Kobu

Keba, ne Koba, Koba je umro odavno.


-Ups ... lapsus calami ... ili po "naški" polupismenost


Vojislav Stojković
.... sad sam video da je vaš premijer izjavio da ste orlovi.


-Povijest njegovih "mudrosti" je puno duža , a vi imate sreće pa čujete samo
neke ...


W
freehand freehand 14:05 24.09.2015

Re: službeni glasnici

-Povijest njegovih "mudrosti" je puno duža , a vi imate sreće pa čujete samo
neke ...


W


My man!
nowhereman nowhereman 14:06 24.09.2015

Re: službeni glasnici


Što je više kleveta i laži, Keba nam je miliji i Draži!


Ako je Keba "i Draži" miliji i draži, onda je i Oliveru Antiću.






blogovatelj blogovatelj 14:16 24.09.2015

Re: službeni glasnici

Keba nam je miliji i Draži


Kojem Draži?
blogovatelj blogovatelj 14:20 24.09.2015

Re: službeni glasnici

smije li to što Tamara prodaje preko Bajakova?


Piše lepo. Smije. Za 500 evra. Spremiš kintu, dobiješ robu.
U Srbiji vlada tržišna privreda, ne blokiramo mi. Mi smo samo uveli kontramere.
grmfrm grmfrm 14:54 24.09.2015

Re: službeni glasnici

Makso jel vidiš ti ovaj naslov sa strane u Informeru:Mladi Keba prelazi u katolike?!

Komentar?


Није смешно, ти су били најгоре усташе. Ја сам на Кебиној страни.
anonymous anonymous 15:56 24.09.2015

Re: službeni glasnici

Jelica Greganović
Ko je Mladi Keba?



Вероватно син маторог Кебе .


KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:01 24.09.2015

Re: službeni glasnici

anonymous

Jelica GreganovićKo je Mladi Keba?Вероватно син маторог Кебе .

Budući Severinin muž?
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:18 24.09.2015

Re: službeni glasnici

Вероватно син маторог Кебе .

Pa, fala
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:56 24.09.2015

Re: službeni glasnici

-Ups ... lapsus calami ... ili po "naški" polupismenost

Ne bih ja lapsus kucami baš polupismenošću zvala
trala.la trala.la 19:31 25.09.2015

Re: službeni glasnici

G.Cross G.Cross 13:08 24.09.2015

Vrla Nova Evropa

Ovo da nije tuzno bilo bi interesantno.

Izbeglice su u Srbiju dosle iz EU (preko Makedonije).
Hrvatski predsednik Vlade ( nek im je na cast takav predsednik Vlade) kaze da Srbija ima dogovor sa Madjarskom (jos jednom clanicom EU) da salje izbeglice u Hrvatsku.

I na kraju taj isti nazovi predsednik vlade kaze da Srbija ne sme da uradi nista jer je Hrvatske u EU.

U istom tom danu Ceska, Slovacka, Madjarska i Rumunija na samitu EU glasaju protiv strategije EU da raspodeli izbeglice. Zna se da je i Poljska protiv, pa i Hrvatska ( samo nemaju muda).

A Evropu zabole.

Reklo bi se da u tom EU ne znaju sta im rade zemlje.

Ili mozda ne.

Meni ovo sve lici na odavno najavljeno cepanje EU na "hard core" EU ( koji je zaista i jedini deo EU koji ima smisla) i zemlje koje su utrcale u jednom istorijskom trenutku u jedno drustvo ( EU ) kome mozda long term pripadaju ali short term sigurno ne pripadaju.

Tako da rezultat svega moze da bude lepo "hard core" EU ( zemlje koje su bile "zapad" pre pada USSR-a. I koje imaju Euro kao valutu ( ne borojim ovde Crnu Goru :))
Drugi deo bi bila Ekonomska Unija Centralne i Juzne Evrope (koja bi ukljucila i Zapadni balkan) ( baj d vej, a sta je to istocni Balkan?).

Ostalo bi bila majcica Rusija i eto Vrle Nove Evrope.

A Turska? Pa ne mogu ja sve da znam
antioksidant antioksidant 13:10 24.09.2015

Re: Vrla Nova Evropa

baj d vej, a sta je to istocni Balkan?

bugarska i turska
grčka je na obe strane
cane cane 13:10 24.09.2015

Re: Vrla Nova Evropa

A Evropu zabole.

Reklo bi se da u tom EU ne znaju sta im rade zemlje.


putuj evropo, i nemoj cekati na nas.

putuj evropo, dospeces i ti na ruzan glas...

Sepulturero Sepulturero 13:13 24.09.2015

Re: Vrla Nova Evropa

Tako da rezultat svega moze da bude lepo "hard core" EU ( zemlje koje su bile "zapad" pre pada USSR-a. I koje imaju Euro kao valutu ( ne borojim ovde Crnu Goru :))
Drugi deo bi bila Ekonomska Unija Centralne i Juzne Evrope (koja bi ukljucila i Zapadni balkan) ( baj d vej, a sta je to istocni Balkan?).

Ostalo bi bila majcica Rusija i eto Vrle Nove Evrope.

Зашто да не? Ово звучи сасвим прихватљиво.
freehand freehand 13:16 24.09.2015

Re: Vrla Nova Evropa

Зашто да не? Ово звучи сасвим прихватљиво.

Meni uopšte ne zvuči prihvatljivo da Srbija bude u Austro-Ugarskoj.
G.Cross G.Cross 13:20 24.09.2015

Re: Vrla Nova Evropa

Meni uopšte ne zvuči prihvatljivo da Srbija bude u Austro-Ugarskoj.




U Ugarskoj. Austrija bi ostala na drugoj stranI.

Triki deo je da bi to bila uglavnom Sloveska Ekonomska Unija ( minus Madjari i Albanci i Rumuni ).
I Grci. I Turci ako ih zapadne.


Disclaimer: Ovo je samo mala mozdana gimnastika. Ne odgovaram za posledice ako se stvarnio desi


Jelica Greganović Jelica Greganović 13:28 24.09.2015

Re: Vrla Nova Evropa

U Ugarskoj. Austrija bi ostala na drugoj stranI.

A i za to mlogo fala...i neka, fala, ne bih ja.
Jukie Jukie 13:31 24.09.2015

Re: Vrla Nova Evropa

antioksidant
baj d vej, a sta je to istocni Balkan?

bugarska i turska
grčka je na obe strane

I valjda Moldavija (ne znam dokle tačno ide na jug)
antioksidant antioksidant 13:42 24.09.2015

Re: Vrla Nova Evropa

Jukie
antioksidant
baj d vej, a sta je to istocni Balkan?

bugarska i turska
grčka je na obe strane

I valjda Moldavija (ne znam dokle tačno ide na jug)

onda i rumunija
(ja sam mislio da je granica dunav (ali to opet kaci manji deo rumunije))
blogovatelj blogovatelj 14:22 24.09.2015

Re: Vrla Nova Evropa

baj d vej, a sta je to istocni Balkan?


Bugarska i Rumunija.
blogovatelj blogovatelj 14:31 24.09.2015

Re: Vrla Nova Evropa

ja sam mislio da je granica dunav (ali to opet kaci manji deo rumunije))


Poluostrvo, svako, pa i Balkan, je kopno sa tri strane okruženo morem.
Povuci liniju između Trsta i Odese, Sve što je ispod toga geografski je Balkan.
Veoma mali delovi Slovenije, Mađarske, Ukrajine i Moldavije takođe se geografski nalaze na Balkanskom poluostrvu.
Hrvatska skoro cela, jedino Zagorje nije na Balkanu.
Interesanto da ta zamišljena linija Srbiju udara kod Horgoša, dakle, skroz smo Balkanci.
grmfrm grmfrm 14:56 24.09.2015

Re: Vrla Nova Evropa

Meni uopšte ne zvuči prihvatljivo da Srbija bude u Austro-Ugarskoj.


Да бре.
G.Cross G.Cross 15:34 24.09.2015

Re: Vrla Nova Evropa

Povuci liniju između Trsta i Odese, Sve što je ispod toga geografski je Balkan.



Ja sam ucio u skoli da je zapadna geografska granica Balkana linija "Kobarid-Tolmin-Skofja Loka". ( u Sloveniji)

Zato i pitam zasto se kaze "Zapadni Balkan" za ono sto je u stvari "Srednji Balkan".
Znam i da bi mnogi hteli da nisu na Balkanu , cak ni geografskom, ali jesu.

Znam da zvuci kao "Kavlovac-Kavlobag-Vivovitica" ali nije isto.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:39 24.09.2015

Re: Vrla Nova Evropa

Zato i pitam zasto se kaze "Zapadni Balkan" za ono sto je u stvari "Srednji Balkan".

Dočim je mene zanimalo gde je istočni ako je ovo zapadni?
freehand freehand 22:43 24.09.2015

Re: Vrla Nova Evropa

Jelica Greganović
Zato i pitam zasto se kaze "Zapadni Balkan" za ono sto je u stvari "Srednji Balkan".

Dočim je mene zanimalo gde je istočni ako je ovo zapadni?

Kad staneš pred kartu - desno.
Sepulturero Sepulturero 13:09 24.09.2015

Упркос свему...

... Милановић је помало у праву. Чињеница је да Србија сада вози избеглице на хрватску границу уместо на мађарску као донедавно. Ако сам добро схватио, то се ради без икаквих претходних консултација. Он само тражи да се не шаљу СВЕ избеглице у Хрватску већ само један део а остали на мађарску границу.

Његов речник није претерано екстреман и некако ми је нормалнији од смушеног који добијамо од Вучића, Дачића, Вулина и осталих. Хрватски медији, обично прилично екстремни, су се овог пута показали далеко културнији од српских.

Све у свему, сви политичари у ЕУ и кандидатима су изненађени овом инвазијом и не знају уствари шта да раде, осим Орбана. То се није учило у Кумровецу.

Остаје сумња, коју је и Милановић "суптилно" изрекао, да је неко Вучићу наложио да олакша и практично омогући ову инвазију ЕУ.
jkt2010 jkt2010 13:22 24.09.2015

Re: Упркос свему...

Sepulturero
Чињеница је да Србија сада вози избеглице на хрватску границу уместо на мађарску као донедавно.
Vladinim "Falkonom"? Ili čime? Pa Hrvati se žale da Srbija ne kontroliše izbeglice, a ti sad kažeš ne samo da kontoliše, nego ih i razvozi.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:30 24.09.2015

Re: Упркос свему...

Његов речник није претерано екстреман

Za mesto premijera je njegov rečnik više no ekstreman.

Чињеница је да Србија сада вози избеглице на хрватску границу уместо на мађарску као донедавно. Ако сам добро схватио, то се ради без икаквих претходних консултација. Он само тражи да се не шаљу СВЕ избеглице у Хрватску већ само један део а остали на мађарску границу.

A s kim je Srbija imala konsultacije oko izbeglica koje su u nju stigle iz Turske, Grčke i Makedonije?
Da Srbija sortira izbeglice? Pa, može onda to i Hrvatska da ih uradi, i ona se sa Madjarskom graniči. Mogu izbeglice i iz Hrvatske u Mađarsku...Što sa Mađarskom Hrvatska ne izvrši konsultacije? Obe su u EU, bilo bi lakše.
Jukie Jukie 13:34 24.09.2015

Re: Упркос свему...

Mislim da je i vestima bilo da ih Srbija razvozi do odgovarajuće granice.

Ili "Pera Perić", neki Srbijanac, razvozi a Srbija zvanično sleže ramenima "pa dobro, nemamo mi ništa protiv"
petargli petargli 13:37 24.09.2015

Re: Упркос свему...

... Милановић је помало у праву. Чињеница је да Србија сада вози избеглице на хрватску границу уместо на мађарску као донедавно. Ако сам добро схватио, то се ради без икаквих претходних консултација. Он само тражи да се не шаљу СВЕ избеглице у Хрватску већ само један део а остали на мађарску границу.



Sad kad bolje razmislim, Srbija je uvek bila avangarda!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:39 24.09.2015

Re: Упркос свему...

Da Srbija sortira izbeglice? Pa, može onda to i Hrvatska da ih uradi,


Pa i počela je da radi.

LINK

Samo nisam baš siguran da to rade samo zbog toga što im eto tako palo na pamet, sami od sebe se setili.
nowhereman nowhereman 14:40 24.09.2015

Re: Упркос свему...


Милановић је помало у праву. Чињеница је да Србија сада вози избеглице на хрватску границу уместо на мађарску као донедавно.


Ako dobro shvatam srpsku strategiju - o kojoj se, dabome, može diskutovati - Srbija zapravo "ne vozi" izbeglice nikuda, već im dopušta da sami, po svom nahođenju, traže najbolji put do željene destinacije.

To što se izbeglice koriste ovim ili onim prevoznim sredstvima, koja im se nude, ne menja stvar.

Možda grešim.

Ако сам добро схватио, то се ради без икаквих претходних консултација.


Da, tako izgleda. A izgleda da ni Grčka nije konsultovala susedstvo - Makedoniju i Srbiju - šaljući im hiljade izbeglica. Zapravo, izgleda da Grčka upravo računa sa time da će biti zemlja tranzita.

Grčka je članica Evropske unije, inače.

Он само тражи да се не шаљу СВЕ избеглице у Хрватску већ само један део а остали на мађарску границу.


Prilično licemerno od Milanovića, kada dobro znamo da je Mađarska spremna da uhiti svako strano lice koje pređe onu jezivu ogradu na njenoj granici.

Kao i da je Mađarska sebe samu proglasila za "tvrđavu Evropa", etnički i rasno čistu.

...не знају уствари шта да раде, осим Орбана.


Orban? - Jeftini populista, rasista i anti-semita.



nowhereman nowhereman 14:42 24.09.2015

Re: Упркос свему...


Његов речник није претерано екстреман...


Složibo bih se, nije "preterano ekstreman".

Tako ne govori ekstremista, nego prostak.


blogovatelj blogovatelj 14:46 24.09.2015

Re: Упркос свему...

Mislim da je i vestima bilo da ih Srbija razvozi do odgovarajuće granice.


Ljudi, postoji nešto što se u civilizovanom svetu zove sloboda kretanja. Na nju ima pravo svako ko nije optužen, ili pod optužbom. Svako, pa i izbeglice. Zabrana slobode kretanja pretvara određenu državu u diktaturu u kojoj su ljudska prava ugrožena.
Kanada kad je primala izbeglice iz Bosne davala im je finansijsku pomoć godinu dana. Interes joj je bio da te ljude pošalje u vukojebine, ne u Toronto ili Montreal.
I to su i uradili, ali parama. Platili izbeglicama sve živo.
Oni radili malo na crno, malo te pare štedeli, koliko su mogli, a posle toga većina je otišla u Toronto, Vankuver ili Montreal.
Ali državi Kanadi ni u ludilu nije palo na pamet da na silu tera ljude gde će da žive. Mogli su oni i od prvog dana u Toronto, ali onda nema socijalna pomoć.
Sirijske izbeglice znaju da je na Mađarskoj granici ograda, pa su svi krenuli u Hrvatsku. Ne razumem šta se čudite?!
U svemu ovome, Vučiću mogu da skinem kapu za dosadašnje ponašanje.
nowhereman nowhereman 15:08 24.09.2015

Re: Упркос свему...


Остаје сумња, коју је и Милановић "суптилно" изрекао, да је неко Вучићу наложио да олакша и практично омогући ову инвазију ЕУ.


Evo, da reknem i ja koju u korist premijera (makar to sa premijerom i ne bilo u nekoj strogoj vezi).

Ova "invazija" dolazi iz Sirije i drugih zemlja, a preko Turske (kandidata za članstvo u EU), Grčke (članice EU), Makedonije (kandidata)... i nekim drugim putevima. Pokrenuti su milioni ljudi, koji beže od ratova i zločinačkih bandi, a sa time imaju neke veze upravo EU i SAD.

Nije bilo u moći Srbije da pokrene ovaj izbeglički talas. Nema u tome srpskih prljavih ruku.

To što je Milanović "suptilno" rekao, kao i njegove insuinacije da u Srbiji "vlada haos" i da, navodno, Srbija ne zna da sama sobom upravlja - obične su gluposti.










milojep milojep 16:19 24.09.2015

Re: Упркос свему...

Он само тражи да се не шаљу СВЕ избеглице у Хрватску већ само један део а остали на мађарску границу.


Izbeglicama koje bi slali na Mađarsku granicu morali bi dati i motke da preskaču ograde!

Sepulturero Sepulturero 16:42 24.09.2015

Re: Упркос свему...

nowhereman

Милановић је помало у праву. Чињеница је да Србија сада вози избеглице на хрватску границу уместо на мађарску као донедавно.


Ako dobro shvatam srpsku strategiju - o kojoj se, dabome, može diskutovati - Srbija zapravo "ne vozi" izbeglice nikuda, već im dopušta da sami, po svom nahođenju, traže najbolji put do željene destinacije.

To što se izbeglice koriste ovim ili onim prevoznim sredstvima, koja im se nude, ne menja stvar.

Možda grešim.

Ако сам добро схватио, то се ради без икаквих претходних консултација.


Da, tako izgleda. A izgleda da ni Grčka nije konsultovala susedstvo - Makedoniju i Srbiju - šaljući im hiljade izbeglica. Zapravo, izgleda da Grčka upravo računa sa time da će biti zemlja tranzita.

Grčka je članica Evropske unije, inače.

Он само тражи да се не шаљу СВЕ избеглице у Хрватску већ само један део а остали на мађарску границу.


Prilično licemerno od Milanovića, kada dobro znamo da je Mađarska spremna da uhiti svako strano lice koje pređe onu jezivu ogradu na njenoj granici.

Kao i da je Mađarska sebe samu proglasila za "tvrđavu Evropa", etnički i rasno čistu.

...не знају уствари шта да раде, осим Орбана.


Orban? - Jeftini populista, rasista i anti-semita.





1. Познато је да су избеглице са Хоргоша слане у Товарник после подизања ограде. Осим тога, одакле они силни аутобуси у Прешеву са натписом Шид?
2. Мађари засада, док не подигну ограду, примају избеглице из Хрватске.
3. Бошко Јакшић је познати атлантиста, дакле пише по налогу. По његовим текстовима може да се закључи шта је став Америке.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:20 24.09.2015

Re: Упркос свему...

neki Srbijanac

I zato sad Hrvatijanci ne puštaju kamione sa robom, pa ni svoje, u svoju zemlju. Pa dobro...
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:58 24.09.2015

Re: Упркос свему...

Izbeglicama koje bi slali na Mađarsku granicu morali bi dati i motke da preskaču ograde!

S obzirom na to da su na mađarske žičane ograde stavljeni ŽILETI, ne bih baš taj sport savetovala.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:01 24.09.2015

Re: Упркос свему...

Он само тражи да се не шаљу СВЕ избеглице у Хрватску већ само један део а остали на мађарску границу.


Stani, polako...

Veruješ da je Milanović baš toliki idiot pa da ne zna da Srbija NE MOŽE da natera Mađarsku da primi migrante.
Može da pohapsi migrante ida ih odveze na Horgoš, a šta tamo da radi sa njima, kako da ih prebaci kroz žicu?

Možda je Milanović kreten, ali tolika budala ipak nije, zna on vrlo dobro da Srbija nije toliko moćna da odlučuje gde će migranti da idu.
Oni idu tamo gde mogu da prođu, u Mađarsku ne mogu, čeka ih ograda, žica, policija, pendreci, a u Hrvastku mogu.
Šta ima logičnije od toga da ljudi idu tamo gde je moguće proći, a ne tamo gde je nemoguće?

Što Hrvastka to isto, žica, pendeci, vojska, ne uradi ako su joj migranti problem?
Da li se blokadom graničnog prelaza rešava problem migranata koji granicu prelaze mimo tog blokiranog prelaza?
Daj uključi malo logiku jbt, videćeš da ova Milanovićeva politika ili politika umobolnika ili ima neki drugi cilj, a ne da reši problem migranata.

Srbija je dovedena pred svršen čin, morala je nekako da reaguje, ja sam se nadao da će još malo otezati, prolongirati, ali ovo joj se ipak ne može zameriti.
Kad neko od tebe traži da uradiš nemoguće, šta ti drugo preostaje nego da mu se suprotstaviš?
nowhereman nowhereman 22:37 24.09.2015

Re: Упркос свему...


Sepulturero
3. Бошко Јакшић је познати атлантиста, дакле пише по налогу. По његовим текстовима може да се закључи шта је став Америке.


Šta znači reč "atlantista"? Meni nije poznato.

Boško Jakšić ne piše po nalogu, a pogotovo ne po nalogu Amerike.

Upravo bi se moglo tvrditi suprotno tome. Evo, na primer, jednog nedavnog teksta, uperenog protiv američke politike:

Избеглице на даљински



jkt2010 jkt2010 01:10 25.09.2015

Re: Упркос свему...

Sepulturero

1. Познато је да су избеглице са Хоргоша слане у Товарник после подизања ограде. Осим тога, одакле они силни аутобуси у Прешеву са натписом Шид?


Da ti slikovito objasnim:



Da postoji "demand" za vožnju do Temišvara, na tim autobusima bi pisalo "Temišvar".
qqriq qqriq 13:43 24.09.2015

šta?!

nag.... nije i treći put okačila svoj čaršav? pa, mislim, koliko moraš da budeš in love u sebe (iskompleksiran na srpskom) da se kopipejstuješ s bloga na blog?!

puna mi kuća tomasa mana, to mene drži.
freehand freehand 13:45 24.09.2015

Re: šta?!

qqriq
nag.... nije i treći put okačila svoj čaršav? pa, mislim, koliko moraš da budeš in love u sebe ( iskompleksiran na srpskom ) da se kopipejstuješ s bloga na blog?!

puna mi kuća tomasa mana, to mene drži.

Jelica Greganović Jelica Greganović 13:49 24.09.2015

Re: šta?!

šta?!
nag.... nije i treći put okačila svoj čaršav? pa, mislim, koliko moraš da budeš in love u sebe ( iskompleksiran na srpskom ) da se kopipejstuješ s bloga na blog?!

puna mi kuća tomasa mana, to mene drži.


Ne razumem...
qqriq qqriq 14:01 24.09.2015

Re: šta?!

Ne razumem...

znam

naginata_83 naginata_83 20:23 24.09.2015

Re: šta?!

Ne razumem...

Ja, dakle Nag(inata) sam ta iskompleksirana i preopsirna budala koja je eto iskopirala neki svoj post od pre mesec dana na istu temu ali pazi ne ovde kod tebe već na drugom blogu. Kod tebe me samo stigla dijagnoza
qqriq qqriq 21:31 24.09.2015

Re: šta?!

naginata_83
20:23 24.09.2015
Re: šta?!
Ne razumem...

Ja, dakle Nag(inata) sam ta iskompleksirana i preopsirna budala koja je eto iskopirala neki svoj post od pre mesec dana na istu temu ali pazi ne ovde kod tebe već na drugom blogu. Kod tebe me samo stigla dijagnoza


Jelica Greganović Jelica Greganović 22:41 24.09.2015

Re: šta?!

Ja, dakle Nag(inata) sam ta iskompleksirana i preopsirna budala koja je eto iskopirala neki svoj post od pre mesec dana na istu temu ali pazi ne ovde kod tebe već na drugom blogu. Kod tebe me samo stigla dijagnoza

naginata_83 naginata_83 15:14 24.09.2015

Zasto

Zašto bi Hrvatska naglo odlučila da na sopstvenu visemilionsku štetu ispravlja krive Drine sa Vučićem ako joj to sa neke druge strane neće biti kompenzovano? Zašto je Hrvatskoj bitnije da zaustavi dotok izbeglica iz Srbije uz ogromnu sopstvenu materijalnu štetu nego da ih lepo propusti dalje jer izlaz iz Hrvatske nije još blokiran a nije valjda samopozvana da spašava celu Evropu? Zašto kao i u slučaju Mađarske i ovde od strane EU stiže samo simbolična osuda uzajamne retorike? Zar se svi okolni političari već 20 godina ne ponašaju i govore isključivo u okvirima važeće EU politike prema zapadnom Balkanu? Otkud ovakva nagla promena kursa i diskursa?
nowhereman nowhereman 15:16 24.09.2015

Objašnjenje uplašenom fašisti

anonymous anonymous 16:07 24.09.2015

Re: Objašnjenje uplašenom fašisti



nowhereman

Koristan tekst:

MILJENKO JERGOVIĆ: Gdje mogu otići ljudi?

+

Svetislav Basara - Evropsko samopodlokavanje




Шта је овде корисно ?


...... Што " kompenzacija neće biti isplaćena u mudima "

.......можда то што кад " u Francuski sud umesto limunade naspeš govna - ta govna po sili zakona pojave i u tvom krbanju. I to još bajata "

..... или што ...." Kao da im je došlo iz dupeta u glavu "....

...... а сигурно је да ....."neizbežno mora završiti u teškim govnima. "


Пс. цитирани делови текста су Ба .... серине мудролије ....


grmfrm grmfrm 17:06 24.09.2015

Re: Objašnjenje uplašenom fašisti

Koristan tekst:

MILJENKO JERGOVIĆ: Gdje mogu otići ljudi?

+

Svetislav Basara - Evropsko samopodlokavanje


Uff i jedan i drugi su
predatortz predatortz 17:11 24.09.2015

Re: Objašnjenje uplašenom fašisti

grmfrm
Koristan tekst:

MILJENKO JERGOVIĆ: Gdje mogu otići ljudi?

+

Svetislav Basara - Evropsko samopodlokavanje


Uff i jedan i drugi su


Da, ljigavi tipovi. Naročito Basara. Pijandura sa moalnim kapacitetom morskog krastavca.
nowhereman nowhereman 18:15 24.09.2015

Re: Objašnjenje uplašenom fašisti


Da, ljigavi tipovi.


Rekoh: "korisni tekstovi", ali od toga su sigurno korisniji ovakvi komentari, koji dolaze od eminentnih stvaralaca. Komentari koji odišu duhovnošću.

Još jedan ljigavi tip:

Симфонија егоизма




anonymous anonymous 20:52 24.09.2015

Re: Objašnjenje uplašenom fašisti



Da, ljigavi tipovi. Naročito Basara. Pijandura sa moalnim kapacitetom morskog krastavca.



Ba...sera....tor....Ba...sera .tor...Ba...sera....tor.....Ba...sera .tor... Ba...sera...tor......Ba...sera.tor... ..

anonymous anonymous 20:54 24.09.2015

Re: Objašnjenje uplašenom fašisti

nowhereman

Da, ljigavi tipovi.


Rekoh: "korisni tekstovi", ali od toga su sigurno korisniji ovakvi komentari, koji dolaze od eminentnih stvaralaca. Komentari koji odišu duhovnošću.

Još jedan ljigavi tip:

Симфонија егоизма

.....poštedi nas..... ljiga ..... i ljigosava.....



qqriq qqriq 15:21 24.09.2015

evo

sad čula milanovića tešku sirovinu:

"Zašto Madjarska podiže zid prema varvarima, mislim Srbima..?


pa zaista je Vučić u pravu kad kaže da se s ludilom ne može pregovarti!

naginata_83 naginata_83 15:33 24.09.2015

Re: evo

qqriq
sad čula milanovića tešku sirovinu:

"Zašto Madjarska podiže zid prema varvarima, mislim Srbima..?


pa zaista je Vučić u pravu kad kaže da se s ludilom ne može pregovarti!



Da u isto vreme kaže:

"Stvar je jednostavna. Ne košta ništa, ili se izgrade kampovi ili se šalju ljudi na sever."

A pošto je na severu granica od varvara poruka je jasna: gradite kampove

"Nije realno da vraćamo izbeglice u Srbiju. Ponašamo se razumno."

Biram da ovo shvatim kao pretnju ukoliko Srbija ne prihvati zadatu ulogu..

"Ne želim da hrvatske firme gube bilo kakvu štetu. Nije ovo rat. Ja pokušavam reći šta Srbija zaista može da napravi."

Da. Lepo kažemo Srbiji okruženi ste EU. Nikakve šanse da samostalno plivate nemate. Bolje počnite da gradite te logore

"Zašto se stalno podgrejava psihoza? Hrvatska je starija, pametnija, nije agresivna, ali moramo da štitimo svoje interese."

A koji tačno interes Hrvatska štiti ako očigledno gube novac a izbeglice i onako kod njih ne ostaju?

Što se mene tiče meni se čini da su se oni u Briselu nešto dogovorili. Hrvatski zadatak je da spreči dotok po svaku cenu (a možda da i isprovocira jer ako reagujemo kao divljaci pravljenje evrodeponije će još lakše da teče)
qqriq qqriq 15:45 24.09.2015

Re: evo


Da u isto vreme


ne mogu da čitam vaše komentare, neopevano su dosadni a kraja im nema.
a postoji i ona izreka: nisam dovoljno pametan da kažem sažeto, suštinu.
planetarni uspeh tvitera se i tako tumači, ovo je 2015.
sve najbolje&bye
blogovatelj blogovatelj 15:55 24.09.2015

Re: evo

planetarni uspeh tvitera se i tako tumači, ovo je 2015.
sve najbolje&bye


To sestro, pređi na Tviter. Ne dozvoli da se tvoja jezgrovita misao raspline.
Stočetres' karaktera je sasvim dovoljno za tebe, koja imaš šta da ponudiš vasioni.
milojep milojep 16:22 24.09.2015

Re: evo

qqriq

Da u isto vreme


ne mogu da čitam vaše komentare, neopevano su dosadni a kraja im nema.
a postoji i ona izreka: nisam dovoljno pametan da kažem sažeto, suštinu.
planetarni uspeh tvitera se i tako tumači, ovo je 2015.
sve najbolje&bye

nowhereman nowhereman 16:30 24.09.2015

Re: evo


planetarni uspeh tvitera se i tako tumači, ovo je 2015.
sve najbolje&bye


Hoćeš da kažeš - vraćaš se na Mars?


emsiemsi emsiemsi 16:47 24.09.2015

Re: evo

qqriq

Da u isto vreme


ne mogu da čitam vaše komentare, neopevano su dosadni a kraja im nema.
a postoji i ona izreka: nisam dovoljno pametan da kažem sažeto, suštinu.
planetarni uspeh tvitera se i tako tumači, ovo je 2015.
sve najbolje&bye

Сагласан !
Ко не може да сажме мисао у неколико реченица, нека се сабере.
nowhereman nowhereman 16:48 24.09.2015

Re: evo


Ко не може да сажме мисао у неколико реченица, нека се сабере.


Proleteri svih zemalja - saberite se!


dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 15:22 24.09.2015

sad se kao svađamo

qqriq qqriq 15:23 24.09.2015

Re: sad se kao svađamo

Kako je ovo dobra režija da se najvažnija stvar sakrije pod tepih.

baš ste povezali, wow!
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 15:25 24.09.2015

Re: sad se kao svađamo

qqriq
Kako je ovo dobra režija da se najvažnija stvar sakrije pod tepih.

baš ste povezali, wow!


Imate problem?
Bajata jaja u sedviču?
qqriq qqriq 15:26 24.09.2015

Re: sad se kao svađamo

u sedviču?


aj bre!
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 15:30 24.09.2015

Re: sad se kao svađamo

qqriq
u sedviču?


aj bre!


Gde?
nowhereman nowhereman 15:30 24.09.2015

Re: sad se kao svađamo


Kako je ovo dobra režija da se najvažnija stvar sakrije pod tepih.


Ček, kada otvorim link, dobijem ovo:

"N1 - Ugovor o Beogradu na vodi (ne)ustavan (22.9.2015)"

Ako, ako, dobro je da i to znamo.

Kakav šeik, kakvi bakrači... neko bi hteo da Ustav - svetinju našu - sakrije pod tepih.


qqriq qqriq 15:37 24.09.2015

Re: sad se kao svađamo

polako, osam žena i puno dece, pa to je da nikad ne pomisliš!
zajebi dugu kolonu od oko pet šest dana na granici, zapušavanje nosa u zagrebačkim tramvajima, srbe barbare i ostale trice i kučine,

osam žena i puno dece je tema svih tema.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 15:37 24.09.2015

Re: sad se kao svađamo

nowhereman

Kako je ovo dobra režija da se najvažnija stvar sakrije pod tepih.


Ček, kada otvorim link, dobijem ovo:

"N1 - Ugovor o Beogradu na vodi (ne)ustavan (22.9.2015)"

Ako, ako, dobro je da i to znamo.

Kakav šeik, kakvi bakrači... neko bi hteo da Ustav - svetinju našu - sakrije pod tepih.




Dobro je da se čuje šta kažu o BG H2O.
A kome je još do toga?

Da, to sam linkovala:

Gosti: Advokat Vladimir Gajić i profesor Pravnog fakulteta Univerziteta Union Momčilo Grubač.


dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 15:38 24.09.2015

Re: sad se kao svađamo

qqriq
polako, osam žena i puno dece, pa to je da nikad ne pomisliš!
zajebi dugu kolonu od oko pet šest dana na granici, zapušavanje nosa u zagrebačkim tramvajima, srbe varvare i ostale trice i kučine,

osam žena i puno dece je tema svih tema.



Nego top na Zagreb pa nišani!!!
nowhereman nowhereman 15:47 24.09.2015

Re: sad se kao svađamo


Dobro je da se čuje šta kažu o BG H2O.
A kome je još do toga?


Pa, jeste, imamo mi preča posla od gledanja u Ustav.


qqriq qqriq 15:47 24.09.2015

Re: sad se kao svađamo

Nego top na Zagreb pa nišani!!!

a vi biste top na beograd pa nišani? shvatila sam, videlo se iz kosmosa.
nowhereman nowhereman 15:50 24.09.2015

Re: sad se kao svađamo


a vi biste top na beograd pa nišani? shvatila sam, videlo se iz kosmosa.


A ja sam razumeo da biste Vi top okrenuli na Beograd - uz uslov da meta budu ono osmoro žena i nešto njihove dece!?

Ili, možda...


qqriq qqriq 15:55 24.09.2015

Re: sad se kao svađamo

ma aj šaramo o svemu osim o koloni na granici.

nowhereman


tebe sam upamtila, mada se tek sad setila, kao prvog kretena na kojeg sam naletala dolazeći na blog; obično nit znaš šta čitaš, niti šta pišeš, al voliš.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 15:57 24.09.2015

Re: sad se kao svađamo

nowhereman

a vi biste top na beograd pa nišani? shvatila sam, videlo se iz kosmosa.


A ja sam razumeo da biste Vi top okrenuli na Beograd - uz uslov da meta budu ono osmoro žena i nešto njihove dece!?

Ili, možda...





Bez topova, dobrodošli ste oboje u nedelju...
nowhereman nowhereman 16:16 24.09.2015

Re: sad se kao svađamo


qqriq

nowhereman

tebe sam upamtila, mada se tek sad setila, kao prvog kretena na kojeg sam naletala dolazeći na blog; obično nit znaš šta čitaš, niti šta pišeš, al voliš.


Kakve ružne reči, iz tako lepih usta!

Pošto volite moje tekstove, dozvolite da Vam preporučim:

Velika zoološka fantazija


tyson tyson 00:02 26.09.2015

Re: sad se kao svađamo

dusanovaiivanovamama
Kako je ovo dobra režija da se najvažnija stvar sakrije pod tepih.

Danas, novi hotel pored Narodnog pozorišta, parkira se veći putnički kombi, izlazi šeik sa osam žena i puno dece.

I šta kaže Grčićkin N1, ne ustavan ugovor?

Možda je i ne pismen?

Od koga je, i ne čudi me... Klada ne pada daleko od klade.


cane.srbljanovic cane.srbljanovic 16:02 24.09.2015

Pencil me paranoid

Ponashanje Madjarske i Hrvatske, kao chlanica EU, potpuno neobjashnjivo i naizgled iracionalno. Takodje, izostanak bilo kakve substantial reakcije EU na ponashanje njenih chlanica je u najmanju ruku zachudjujuc.

Ali ukoliko dozvolimo sebi trenutak paranoje i potrazimo "method to this madness" - mozda EU, zatechena velichinom i dinamikom razvoja problema izbeglica, nema nishta protiv da barem privremeno "contain" ili uspori ovaj problem negde na svojim granicama ili josh bolje, izvan njih. Kada na to dodamo i poslednje "zakljuchke" i action plan "zashtite granica" i "obezbedjivanja sredstava pomoci" (cela milijarda bre!) ne-chlanicama, a i "usputne sugestije" UK Srbiji o "relativno privremenom prihvatu izbeglica" - paranoja dobija ne bash slabashne "noge".

Paranoja ili ne - Srbija bi trebalo da "keep its nose clean" u svemu ovome i da "execute with discipline and clarity". Naime - ulazenje u "klinch" sa Hrvatskom ili Madjarskom ili sa bilo kim iz EU oko ovog problema je pogreshan taktichki potez, a potencijalno veoma damaging strateshka pozicija.
Trebalo bi da ignorishemo Hrvatske "muve, orlove, sharanja" i slichne cirkusijade, i Madjarske kvazi-rasistichke demonstracije i da efikasno i humano nastavimo da pomazemo izbeglicama da nastave prema svojim destinacijama. U sluchaju zatvaranja EU granica za izbeglice - Srbija bi trebalo da zatvori svoje u istom trenutku. I da - Srbija ni sluchajno ne sme da pristane na bilo kakve "ponude" o bilo kakvom "privremenom" ili bilo kakvom drugom krshenju ljudskih prava izbeglica.

Just my 2 paranoid cents.
qqriq qqriq 16:04 24.09.2015

Re: Pencil me paranoid


Just my 2 paranoid cents.


nowhereman nowhereman 16:37 24.09.2015

Solution




"To close our borders."
milojep milojep 16:48 24.09.2015

Re: Solution

nowhereman



"To close our borders."


Ne kaki
nowhereman nowhereman 16:41 24.09.2015

Lakoća


Zadovoljstvo i lakoća s kojima su i hrvatske i srpske vlasti iskoristile situaciju s izbeglicama iz Sirije da brže-bolje zatvore granice i ukinu međusobni promet, samo svedoči u prilog njihovoj snažnoj želji da to pre ili kasnije učine. Sad im se naprosto pružio dovoljno jak razlog da te svoje namere napokon sprovedu u delo. O predstojećim izborima i na jednoj i na drugoj strani i činjenici da takvi potezi rezultiraju oduševljenjem potencijalnih glasača da i ne govorimo. Tuga Zapadnog Balkana. Ili već jugoistoka Evrope. Ili kako god da se zove ova rupčaga u kojoj živimo.

A mi mislili da je rat završen!


Vladimir Arsenijević




freehand freehand 16:44 24.09.2015

Re: Lakoća

nowhereman

Zadovoljstvo i lakoća s kojima su i hrvatske i srpske vlasti iskoristile situaciju s izbeglicama iz Sirije da brže-bolje zatvore granice i ukinu međusobni promet, samo svedoči u prilog njihovoj snažnoj želji da to pre ili kasnije učine. Sad im se naprosto pružio dovoljno jak razlog da te svoje namere napokon sprovedu u delo. O predstojećim izborima i na jednoj i na drugoj strani i činjenici da takvi potezi rezultiraju oduševljenjem potencijalnih glasača da i ne govorimo. Tuga Zapadnog Balkana. Ili već jugoistoka Evrope. Ili kako god da se zove ova rupčaga u kojoj živimo.

A mi mislili da je rat završen!


Vladimir Arsenijević



Evo još jedan "svisuisti" mantraš... Što se ne čudim?
Poistovećivanje postupaka vlada Hrvatske i Srbije u ovoj situaciji lakmus je za budale svih boja.
milojep milojep 16:49 24.09.2015

Re: Lakoća

freehand
nowhereman

Zadovoljstvo i lakoća s kojima su i hrvatske i srpske vlasti iskoristile situaciju s izbeglicama iz Sirije da brže-bolje zatvore granice i ukinu međusobni promet, samo svedoči u prilog njihovoj snažnoj želji da to pre ili kasnije učine. Sad im se naprosto pružio dovoljno jak razlog da te svoje namere napokon sprovedu u delo. O predstojećim izborima i na jednoj i na drugoj strani i činjenici da takvi potezi rezultiraju oduševljenjem potencijalnih glasača da i ne govorimo. Tuga Zapadnog Balkana. Ili već jugoistoka Evrope. Ili kako god da se zove ova rupčaga u kojoj živimo.

A mi mislili da je rat završen!


Vladimir Arsenijević



Evo još jedan "svisuisti" mantraš... Što se ne čudim?
Poistpovećivanje postupaka vlada Hrvatske i Srbije u ovoj situaciji lakmus je za budale svih boja.


Budale i teške govnare u konkretnom slučaju

nowhereman nowhereman 16:55 24.09.2015

Re: Lakoća


Poistpovećivanje postupaka vlada Hrvatske i Srbije u ovoj situaciji lakmus je za budale svih boja.


Preneću Vladimiru ove tvoje reči. On je pisac, zna da ceni dobre metafore. Ovo sa "lakmusom" je baš uspelo, cenim.

U međuvremenu, izvuci se, izađi malo napolje, na sveži zrak. Predahni.


Jelica Greganović Jelica Greganović 17:24 24.09.2015

Re: Lakoća

A mi mislili da je rat završen!


Vladimir Arsenijević


A tek Vlajsa kad prospe pamet...
nowhereman nowhereman 17:53 24.09.2015

Re: Lakoća


Budale i teške govnare u konkretnom slučaju


Nije li to čudno?

Mržnja prema svemu što nije srpsko ponekad uključuje mržnju prema pojedinim izvrsnim srpskim književnicima, autorima kultnih dela, miljenicima publike i kritike i dobitnicima uglednih književnih nagrada.

Drugim rečima, neko ko mrzi sve koji nisu Srbi, mrzi podjednako i neke Srbe, ako ti Srbi - gle čuda - ne dele njegovu mržnju premu svemu ne-srpskom. Pa i onda kada ti Srbi pišu vredna dela, a na srpskom jeziku .

Ovo se, dabome, ne odnosi na pisca Momu Kapora, koji je po svemu izuzetan.






milojep milojep 19:31 24.09.2015

Re: Lakoća

Ovo se, dabome, ne odnosi na pisca Momu Kapora, koji je po svemu izuzetan.


Seronja Arsenijević je mrtvom Momi Kaporu podmetao tako prljave priče i događaje da ti se povrati.
Govnar!
A ti koji pokušavaš da sklopiš nekakve bisere mudrosti sa tim idiotlucima o mržnji svega nesrpskog , bolje bi bilo da više čitaš a manje s....
nowhereman nowhereman 20:47 24.09.2015

Re: Lakoća


Arsenijević je mrtvom Momi Kaporu podmetao...


Nije podmetao. Prepričavao je šta mu je Kapor rekao, u jednom prijateljskom razgovoru, kada su zajedno bili na ostrvu Tasos. Tada mu je Kapor čestitao i na NIN-ovoj nagradi, koju je Arsenijević bio dobio. Bilo je to, dakle, za Kaporova života.

A to što je rekao Kapor rekao Arsenijeviću bilo je ružno i nedostojno.

Nije Kapor, uostalom, krio - na čijoj strani je njegova naklonost.


bolje bi bilo da više čitaš


Upravo završavam poslednji tom Pekićevog "Zlatnog runa" (7 tomova).

Nezaboravno iskustvo.


milojep milojep 20:52 24.09.2015

Re: Lakoća

A to što je rekao Kapor rekao Arsenijeviću bilo je ružno i nedostojno.


Poenta je kada je Arsenijević pričao o tom razgovoru sa Kaporom! Onda kada je ovaj već umro a imao je godine da to ispriča dok je ovaj bio živ sa obzirom da ga je ispljuvao najstrašnije!
Dno od čoveka!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana