TIJANIĆ versus BEBA POPOVIĆ feat. 13 NVO: Rukopisi ne gore

ceda_urosevic RSS / 19.03.2008. u 04:02

Djindjic%20%20finalno%20za%20%20copy1.JPG

Politička pozadina atentata na premijera Srbije dr Zorana Đinđića, čini se, ovih dana opet dobija na sve većem značaju. Pričom o uticajima medijske kampanje koja je Đinđića za života (ali i posle smrti) satanizovala proizvodnjom laži i koja je, bez sumnje, učestvovala u kreiranju atmosfere koja je, na kraju, rezultirala atentatom niko sem časnih izuzetaka nije bavio. To su radili i danas rade oni ljudi, najbliži saradnici ubijenog premijera, ali i njegovi brojni poštovaoci koji nisu dozvolili da se ova strana atentata zataška i zaboravi. Ovih dana je posebno zanimljivo prisustvovati početku još jedne kampanje usmerene direktno protiv Đinđićevih najbližih saradnika, da ne kažem Bebe Popovića (mada nije isključeno da će se i drugi uskoro pomenuti), a po mom shvatanju – i indirektno protiv, pre 5 godina ubijenog Đinđića. Optužbe koje Aleksandar Tijanić, bivši savetnik za medije bivšeg predsednika bivše Jugoslavije, Vojislava Koštunice, stavlja na teret Vladimiru Popoviću i (za sada) NN ministrima vlade Zorana Đinđića, čekale su da prođe 3 godine od vremena kada je bilo logično da budu predočene Specijalnom sudu (u to se vreme Sud bavio ovim pitanjima). Da ne ostane dužan u vezi sa NN ministrima (ipak se radi o ozbiljnim optužbama), Tijanić ih je opisao: «Imate dva bivša ministra koji ne zatvaraju usta o Zoranu Đinđiću gostujući po raznim televizijama. Jedan je nizak, proćelav i žut, a drugi visok, ćelav i crn. Pitam ih zašto onda, ako su bili svesni opasnosti, nisu rekli da ta grupa hoće da ga ubije. Mogli su da kažu: «Nećemo da budemo ministri jer, ti Zorane, nećeš da se štitiš, a mi nećemo da nosimo tvoju krv na rukama!» (ko nije shvatio, radi se o Žarku Koraću i Vladanu Batiću)

Imamo mogućnost da se podsetimo nekih reči, jer rukopisi ne gore. Prvo reči specijalnog tužioca izrečenih u Insajderu, zatim optužbe Aleksandra Tijanića i na kraju nekih reči koje smo, možda zaboravili, a koje su izgovorene pred i nakon atentata.

 

Pa da onda vidimo ko je lud, a ko zbunjen.

***

Miljko Radisavljević, specijalni tužilac za organizovani kriminal, u Insajderu je 13. marta, između ostalog, rekao:

«Kada govorimo inače o pozadini ubistva premijera, ja pod tim podrazumevam pre svega sagledavanje određenih događaja koji su hronološki prethodili samom atentatu, a koje sa atentatom povezuju akteri tih događaja ili njihove posledice. Mislim da se ta dešavanja, s početka novembra meseca, u kojima je učestvovala Jedinica za specijalne operacije, prosto izdvaja od svih drugih događaja, koje dovodim na neki način u vezu sa atentatom na premijera.»

«Hoću da se zna i vrlo je važno da Tužilaštvo zaista želi da sva sporna pitanja koja se vezuju za atentat jednom za svagda razreši. Dakle, spremni smo da otvorimo priču o pobuni, ako govorimo o pobuni Jedinice za specijalne operacije, onog momenta kada zaista glavni postupak bude pravosnažno završen.»


«Očekuje se da Vrhovni sud u narednih šest meseci donese odluku o pravosnažnosti prvostepene presude, kojom su osuđen pripadnici JSO-a i «zemunskog klana». Zaista tek ćemo tada biti u pravoj prilici da neke druge segmente i neke druge događaje počnemo da analiziramo i da vrednujemo njihov značaj u odnosu na sam atentat i na uloge možda još nekih aktera koji nisu bili obuhvaćeni dosadašnjim postupkom.»

 

***

 

Thumb_0102.jpgDirektor RTS-a je 16. marta podneo zahtev za sprovođenje hitnog postupka po službenoj dužnosti protiv Vladimira Popovića, bivšeg šefa Biroa za komunikacije Vlade Srbije i NN ministara koji su 2003. bili članovi Vlade, funkcioneri tadašnjeg MUP i Državne bezbednosti.

Tijanić obrazlaže da zahtev podnosi «neprijavljivanja pripremanja i nesprečavanja krivičnog dela organizovanja ubistva, višestrukih pokušaja ubistva i ubistva dr Zorana Đinđića, predsednika Vlade Republike Srbije».
Tijanić u zahtevu prosleđenom i medijima dodaje da ga podnosi i zbog «nehata, nevršenja službenih dužnosti i nemarnog vršenja službenih dužnosti, što je omogućilo ubistvo dr Zorana Đinđića, predsednika Vlade Republike Srbije.»

 

«Neka istraga krene u svim pravcima, uključivši i ka meni», poručuje Tijanić.

 

 

 

* * *

Prema Betinoj biografiji iz 2001. Koštunica je na pitanje zašto je izabrao Tijanića za medijskog savetnika odgovorio: «Nije loše imati đavolovog advokata»

iz Nacionala, 29.08.2002

« (...)Đinđić sve više liči na onog francuskog suverena koji je ostao upamćen po izreci «Država-to sam ja», zaboravljajući da je dotični završio na giljotini», zaključuje se u saopštenju Demokratske stranke Srbije.»

Aleksandar Tijanić, 28.01.2003

«Nikad nije objasnio Srbiji zašto mora da drži četu telohranitelja,

nikad nije položio račun zašto se preselio na Dedinje u dvorac

opkoljen kamerama, mitraljezima i obezbeđenjem.»

Aleksandar Tijanić, 01.02.2003.

«Ako Zoran Đinđić preživi, Srbija neće»

Aleksandar Tijanić, NIN, 04.03.2004.
«Srbin pred smrt. Odmaknut od kriminala. Pred smrt. Odmaknut od stranaca. Pred smrt. Odmaknut od Bebe i Čede. Pred smrt. Odmaknut iz Zemuna. Pred smrt. Preseljen iz Berlina u Vašington. Pred smrt. Mudar. Ali, već mrtav. U povorci, iza kovčega, u DS koji se odrekao njegovih ljudi a njega beatifikuje, svako naslućuje da Đinđić nije bio samo ono što se videlo. Da nije streljan zbog onog što se znalo.
Oroz snajpera vuku dva prsta. Šalju dve poruke. Jedan pripada anđelu pakla. Nije se složio da Zoran menja njihov dogovor. To je rekao na srpskom. Drugi prst? Taj je bio protiv da Đinđić postane Srbin. To nije rekao na srpskom.»

 

 

* * *

 

Opro-se_5.jpgReagujući na navode Aleksandara Tijanića, 13 nevladinih organizacija uputilo je zahtev RRA za razrešenje direktora RTS-a. Danas im je on svojim saopštenjem poručio sledeće:

«Kolika je ta nužda i kakve su to vučice naterale 13 nevladinih organizacija da, bez ikakve upitanosti, stanu u odbranu Vladimira Popovića, poznatijeg po nadimku Beba?! Dotični Beba je, na osnovu izjava brojnih svedoka u dokumentarnom filmu koji je videlo 3,6 miliona građana Srbije - a ne mojeg svedočenja - praktično zatečen sa „revolverom u rukama" iznad mrtvog dr Zorana Đinđića!

Odakle tom nesrećnom delu nevladinog broja Trinaest takav osećaj nadmoći, takva građanska superiornost, ali i tolika panika, da na sebe preuzima ulogu Tužilaštva i Suda nazivajući krivičnu prijavu protiv dotičnog Bebe, nekadašnjeg činovnika Vlade - „neuverljivom" i „nemuštom" - pre bilo kakve pravne rasprave u nadležnim institucijama?! Pa, zar ovo nije očit primer pritiska na pravosuđe? Zar to nije kršenje elementarnog pravnog i civilizacijskog reda? Pa, zar bezobzirno i drsko traženje da istraga ne krene u svim pravcima, uključivši i ka meni, ali neizostavno i ka Vladimiru Popoviću, poznatijem pod nadimkom Beba, nije traženje da se unapred i po cenu kompromitacije same ideje nevladinih organizacija - Beba uvije u pelene pravne nedodirljivosti?

Ovo je sramno i nedostojno rušenje čitavog pravnog poretka Srbije. Bez obzira kakvi su moji motivi, bez obzira kakav je tajming krivične prijave; vapi li pravda za odgovorima na pitanja koja krivična prijava postavlja ili ta pitanja nevladina Trinaestica unapred zabranjuje? Evo, da se dogovorimo - neka mene sutra smene, zar će to išta promeniti u pitanjima koja srpska javnost postavlja Trinaestici:

1. Potvrđuju li brojni svedoci da je, samo sat-dva posle ubistva dr Zorana Đinđića, Vladimir Popović, poznatiji pod nadimkom Beba, u „plastičnoj kesi", poslao kompletan spisak ubica, njihove fotografije i podatke da se objave na RTS-u, pre bilo kakve istrage ili zaključka srpske Vlade? Da!

2. Zašto spisak ubica, koji je bio u njegovom posedu, dotični Beba nije izvukao jedan dan ili bar jedan sat pre atentata i spasao Đinđića?

3. Zar je moguće da Trinaesticu ne interesuje odakle fotografije i spisak atentatora dotičnom Bebi

4. Zašto zvanična istraga godinama ne uspeva da se pošteno (razumete ovu malu igru reči sa sloganom koji sam poklonio Đinđiću) protegne na odgovornost, nevršenje dužnosti, nehat, nesavesno obavljanje funkcija svih Đinđićevih saradnika i njegovih takozvanih prijatelja koji prstom nisu mrdnuli posle višestrukih pokušaja atentata?

5. Da li je država Srbija kapitulirala pred pobunom „crvenih beretki" ako je prihvatila sve njihove zahteve pre nego je iscrpla sva sredstva za gušenje pobune, uključivši vojna? Da li je takva kapitulacija države izručila dr Zorana Đinđića ubicama?

6. Zašto je deo nevladinog sektora ovoliko potresen što je Vladimir Popović, poznatiji pod nadimkom Beba, uhvaćen u strašnom deliktu moguće izdaje ili prodaje?

7. Da li je potresenom delu nevladinog sektora stalo da se otkrije, ne samo grupa atentatora, koja je otkrivena i osuđena, već i grupa državnih činovnika i titularnih prijatelja, koja je nemarom, ili nečim težim, sve to omogućila?

8. Ako se ja stavljam na raspolaganje Tužilaštvu i policiji, zašto nevladine organizacije, po cenu sopstvene reputacije, štite osobu poznatu kao Beba? Zato što je nevin, pre istrage? Zato što će možda biti kriv posle poštene istrage?»

 

* * *

Da ponovim, Aleksandar Tijanić je zatražio istragu protiv Vladimira Popovića u vezi sa njegovom navodnom umešanošću u atentat na premijera Srbije dr Zorana Đinđića. Otvorila mu je oči sramna emisija na našem javnom servisu tzv. RTS-u emitovana na petogodišnjicu ubistva pod nazivom «Atentat, medijska pozadina» koja je za Tijanića «do sada najozbiljniji trag koji vodi do odgovora na pitanje - da li je dr Zoran Đinđić ubijen, jer su mnogi iz državnih institucija i njegovog ličnog okruženja, izručili premijera ubicama u strahu za sopstveni život?»

Ja shvatam da dolazimo u situaciju da opet budemo opečeni «žarom političke borbe» kao onda kada nam je istu ovakvu mudrost saopštio Dejan Mihajlov optužujući najbliže saradnike Zorana Điniđića za umešanost u ubistvo. Shvatam ovo kao neoriginalno ponavljanje i ponovni pokušaj zbunjivanja jasnosti, kao onda kada je uhapšen Rade Terzić kome se sad volšebno sudi u Smederevu, shvatam ovo kao odgovor na prethodni Insajder ali i kao pokušaj da se unese malo pometnje i ponovni pokušaj da se rukopisi spale.

Kako ste vi shvatili, i je l' vam, onako malo muka? Kod mene, opet: muka, gađenje, povraćanje. I to ne nužno tim redom. Od čega? Od ovih laži koje više nisu ni spektakularne jer su zapravo ispumpane laži, tj. do zla boga dosadne ispričane priče u pokušaju da se opet, naravno bez ikakvog dosluha sa istinom, pljune na ubijenog Đinđića i ljude oko njega.



Komentari (215)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

doktorka doktorka 05:00 19.03.2008

upravo nasa aktuelna vlast,

i ona predjasnja , su odgovorne sto miloseviceva smrdljiva izlucevina , i dalje siri opori miris , zagadjujuci nasu zivotnu sredinu . nista nam ne preostaje nego upotreba gas maske , i da pazimo da ne ugazimo u ...

doktorka doktorka 05:34 19.03.2008

ne samo da je djubre nego je i glup

ceda_urosevic ceda_urosevic 11:12 19.03.2008

Re: ne samo da je djubre nego je i glup

doktorka
upravo nasa aktuelna vlast, i ona predjasnja , su odgovorne sto miloseviceva smrdljiva izlucevina , i dalje siri opori miris , zagadjujuci nasu zivotnu sredinu . nista nam ne preostaje nego upotreba gas maske , i da pazimo da ne ugazimo u ...


Treba li da podsećam na zahtev tadašnjeg LDF-a DS-u da se izvini što je ovaj čovek pozvan na svečani koktel posle izbora Tadića za predsednika DS-a,u vezi sa čijim je kandidovanjem za predsednika DS-a, nekoliko nedelja pre odluke na skupštini DS-a pisao:

«Pogledajte sledećih nedelja kako se kroz tačno odabrane medije širi zadah grčevite borbe za opstanak poznate totalitarne grupe koja je pod prinudnom upravom tri godine držala DS i Srbiju. Onako kako je navikla da ulično brzo presuđuje protivnicima - egzistencijalno, moralno i fizički - upotrebiće tajni sistem društvene moći da slome Tadića, pribave sebi oproštaj ili zatru tragove svega što su učinili svojoj partiji, Srbiji i Đinđiću.»
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 13:07 19.03.2008

Re: ne samo da je djubre nego je i glup

doktorka


Ne znam da li je glup, ali je bas onako prava gnjida
doktorka doktorka 15:00 19.03.2008

da potkrepim slikama


ceda_urosevic ceda_urosevic 15:16 19.03.2008

Re: da potkrepim slikama

Potkrepi, potkrepi!
Dolybell Dolybell 19:54 20.03.2008

Re: da potkrepim tekstom

Potkrepi, potkrepi!

«Ako Zoran Đinđić preživi, Srbija neće»voljene životinje!

Teme http://feral.mediaturtle.com/look/weekly1/article_sngl.tpl?IdLanguag...
3 of 3 20.3.2008 19:37

024/N: KOŠTUNIČIN ČETVORONOŽAC ILI KAKO
JE ALEKSANDAR TIJANIĆ OTKRIO UBICU:
Petogodišnjicu likvidacije Zorana Đinđića, državni
DSS servis zvani RTS proslavio je prošle srede uveče
"dokumentarnim filmom" čiji je tajni scenario ispisao
Aleksandar Tijanić, a potpisao Filip Švarm aka
Davor Kalember, novinar Vremena; u šezdesetak
minuta ovog DB rimejka na temu "Zorana su ubili Beba i Čeda", u ustupljenom
Tijanićevom studiju prodefilovala je svaka vrsta novinarskog zločinca koji se
iščuđavao nad sudskom odlukom da su Legija /Zvezdan/Zemunci ubili Zorana
Đinđića; sasvim svejedno da li je to nekakav kriminalac Katić iz lista Identitet čiji su
se novinari oduševljeno radovali 12.03.2003. jer su pogodili da će Đinđić biti ubijen i
zbog toga zahtevali "veću platu" ili je u pitanju nekakav proliv-podcast koji se kliče
Nebojša Spaić čija neizmerna dementnost zveči Legijinim honorarom odbrane ili je
u pitanju glavni urednik i budući vlasnik Vremena Dragoljub Žarković koji se žali na
brifinge u Vladi Srbije koji su mu, obeznanite ga, onemogućili da razvije "istraživačko
novinarstvo", poput ovog Kalemberevog koje kao da je uređivao Rade Bulatović,
šef ovdašnje UDBE.
Highlight programa bio je trenutak kad je Švarm imao zadatak da opere Tijanića i
pruži mu priliku da kaže da rečenicu "Ako Đinđić preživi, Srbija neće" nikad ne bi
izgovorio da je znao šta će se desiti. Majke ti?
Poanta jeste da je direktor RTS-a tu rečenicu izgovorio jer je znao šta će se desiti;
Aleksandar Tijanić, Vojislav Koštunica, Dejan Mihajlov, Rade Bulatović, Aco
Tomić, Braca Grubačić, Borisav Mikelić, Milorad Vučelić i Ljilja Nedeljković -
jesu grupa koja je organizovala, podržavala, inspirisala i pomagala ubistvo Zorana
Đinđića; svako od pomenutih jeste ubio Đinđića pre nego što su Legija i Zvezdan
tehnički to obavili, uz pomoć BIA prijatelja. Ali, Tijanić napaljen da iskoristi svaku
uplašenu budalu (Švarma/Kalembera), krenuo je u medijsku DSS kampanju da
optuži Vladimira Bebu Popovića kako je, navodno, sat posle ubistva ukazao na
ubice i tadašnjom RTS-u dao fotografije ubica i saučesnika, što po Tijanićevom
uzvodnom toku mozga dokazuje da je Popović bio taj Mastermind, s pištoljem u ruci
iznad Đinđićevog tela.
Neće moći ove noći: ko je čitao sudske spise ili tko je u Srbiji živeo 2003, vrlo dobro
zna tko je Tijanić: ako već lično nije povukao oroz zbog čega verovatno žali, uživao
je kad su ubili Đinđića. Zato je pred svedocima otvorio šampanjac i 12. 03. 2003.
popodne javno slavio! A uveče otišao u kafanu i unezverio se od sreće! Da bi nam
pet godina kasnije poručio kako je on hodočasnik istine koji se ne boji činjenica.


NEZAVISNA ŠUMADIJA
Petar LUKOVIĆ
19. ožujka, 2008.

"FERAL"
Unfuckable Unfuckable 06:44 19.03.2008

Stara pesma, isti izvođači

Alexander "The Zna Majka 2 ..." Tijanić
meni je ovo isto kao da slušam Mihajlova "The Zna Majka 1" ili Ulemeka "The Nebo Će Se Otvoriti"
isti uradak, isto tajming, ista retorika

mislio sam da je malo inteligentniji od pomenute dvojice
izgleda da ga je u'vatila panika
nice
antioksidant antioksidant 09:36 19.03.2008

Re: Stara pesma, isti izvođači

mislio sam da je malo inteligentniji od pomenute dvojice

Naslovom si sve rekao. Isla je (logicna) prica da je Mihajlov bio samo "prezentator" a da je scenarista bio....

A izgleda da su bili zadovoljni postignutim cim stalno igraju istu igru.
Gala Gala 17:18 19.03.2008

Re: Stara pesma, isti izvođači

Unfuckable
Alexander "The Zna Majka 2 ..." Tijanić. meni je ovo isto kao da slušam Mihajlova "The Zna Majka 1"


Tijanic je sastavio Mihajlovu to saopstenje. Priznao je to kod Olje Beckovic u Utisku nedelje.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 19:16 19.03.2008

Re: Stara pesma, isti izvođači

Unfuckable
Alexander "The Zna Majka 2 ..." Tijanić
meni je ovo isto kao da slušam Mihajlova "The Zna Majka 1" ili Ulemeka "The Nebo Će Se Otvoriti"
isti uradak, isto tajming, ista retorika

mislio sam da je malo inteligentniji od pomenute dvojice
izgleda da ga je u'vatila panika
nice

Pa kako sad ovo druze, do skoro si pisao ovde na blogu kako je Tijanic smeker, ne razumem nista... menjas (Speedo) kapicu izgleda
Unfuckable Unfuckable 19:39 19.03.2008

Re: Stara pesma, isti izvođači

do skoro si pisao ovde na blogu kako je Tijanic smeker



bilo bi lepo kada bi malo...samo malo pažljivije čitao šta pišem, pa tek onda komentarisao - ali, za drugara, ne mrzi me da ponovim :
Tijanić nije šmeker, ali ne može mu se dohakati slabim optužbama za koje je primarno odgovoran neki urednik ispod njega. (48 sati svadba)
Takve, uglavnom nevešto plasirane optužbe, samo mu pomažu da ostavi utisak šmekera.
Napisao sam da ga treba sačekati i nabosti na nečemu ozbiljnijem, a ne na "48 sati svadba" glupostima od kojih bi se svako sa IQ većim od livadske trave, odbranio.
Kome i dalje nešto ne bude jasno, neka pronađe ono što sam pisao na blogu Jelene Krajšić.
Hvala na pažnji, druže & više sreće drugi put
Unfuckable The Nema Kapicu
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 20:27 19.03.2008

Re: Stara pesma, isti izvođači

Tijanić nije šmeker,

Pisao si pisao Boga mi, i to isto ovako bold slovima da je smeker, na svom postu o Stulicu, nego si obrisao izgleda ceo taj post...
kable The Nema Kapicu

Nazalost, ljudi uglavnom u Srbiji da bi nesto uspeli moraju da nose te Speedo kapice i iz neke udbaske bulje vire bilo Tijanceve ili neke druge))
Hvala na pažnji, druže & više sreće drugi put

u cemu
Unfuckable Unfuckable 06:17 20.03.2008

Re: Stara pesma, isti izvođači

na svom postu o Stulicu, nego si obrisao izgleda ceo taj post...


ovo pomalo podseća na priču "oš' ti operem šajbu.... - a gde je Baranda ?" ....
ne brišem svoje postove, još nisam došao u tu "fazu"
eno ga blog o Džoniju, živ i zdrav

Hvala na pažnji, druže & više Skoncentracije sledeći put

Unfuckable The Ne Briše
(copyright by Mungos The Pravednik)

p.s. - da ne dužim, pošto očigledno neko ovde loše stoji s pamćenjem :
evo jedinog mesta na blogu o Azri gde se spominje A.Tijanić, baci pogled ako te ne mrzi.
Kao što vidiš, i tamo si me prozivao za ovo isto - a sve povodom diskusije kod JK na blogu, koju sam već opisao.
Pozdrav
Moderator06 Moderator06 13:34 21.03.2008

Napomena

Mole se komentatori da "kuloarske price" i teorije zavere iz privatnih email prepiski ostave upravo za... pa, privatne email prepiske.

Potrudite se da iznosite stavove i misljenja o temi koju je bloger postavio u uvodnom postu, kako bi se moderacija sto manje mesala i iznudjenim intervencijama remetila tok diskusije.
Unfuckable Unfuckable 13:57 21.03.2008

Re: Napomena

primljeno & prihvaćeno. Izvinjenje Čedi s moje strane.
svima je poznat običaj da se ovakva vrsta "prepiske" obavi preko pp. Jasno je i meni, ali, nadam se i razumljivo da nisam mogao to da preporučim ili zatražim u momentu kada sam onako popljuvan
Iz nekog - sada potpuno jasnog - razloga, Zdravić - koji, inače jako voli pp - insistirao je na javnosti.
Bilo mi je žao da mu uskratim to mazozadovoljstvo.
Još jednom, izvinjenje moderaciji i domaćinu bloga
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 14:15 21.03.2008

Re: Napomena

Iz nekog - sada potpuno jasnog - razloga, Zdravić - koji, inače jako voli pp - insistirao je na javnosti.
Bilo mi je žao da mu uskratim to mazozadovoljstvo.

Na pp idem samo kad je neko bas bezobrazan, i kada uopste ne zeli diskusiju - vec samo vredjanje. Pa ajde, dodji na pp, ni ti nisi mnogo daleko od toga
sleepless sleepless 06:58 19.03.2008

Corax



objavljeno 2005 - nema se ni sada sta dodati
mvelja mvelja 13:57 19.03.2008

Re: Corax

sleepless
objavljeno 2005 - nema se ni sada sta dodati

lepa slicica
Dolybell Dolybell 07:23 20.03.2008

Re: Corax

objavljeno 2005 - nema se ni sada sta dodati







Izgleda da ima , Danas od danas
Dr M Dr M 09:47 19.03.2008

Znalac

(...)Đinđić sve više liči na onog francuskog suverena koji je ostao upamćen po izreci «Država-to sam ja», zaboravljajući da je dotični završio na giljotini», zaključuje se u saopštenju Demokratske stranke Srbije.»


Aleksandar Tijanić, 28.01.2003

AT je, sudeci po citatu, pobegao iz skole pravo u novinarstvo.
Verovatno razliku izmedju Luja XIV i Luja XVI svodi na razliku u stilu namestaja.
ceda_urosevic ceda_urosevic 11:07 19.03.2008

Re: Znalac

Drago mi je da je neko primetio. Obzirom da je Karađorđe tada imao tek dvadesetak godina, moguće da se ne seća, čim nije obavestio DSS u njihovim razgovorima i konsultacijama koje sigurno datiraju iz tog vremena. Ma, sve je to ionako isto!
Dolybell Dolybell 18:08 19.03.2008

Re: Znalac

Verovatno razliku izmedju Luja XIV i Luja XVI svodi na razliku u stilu namestaja.


Ne poredite stilove nameštaja, za to poznavanje su potrebne studije,
i ogromno iskustvo. Taman skoro koliko i dokazivanje autentičnosti slika.
Mungos Mungos 10:26 19.03.2008

Mnogi treba da poloze...

... racune, i "sa ove strane" price!

Samo da napomenem na pocetku: Bez obzira sto sam u odredjenoj meri razocaran Tijanicem i koliko god se oko mnogih stvari ne slazem sa njim, potpuno se slazem sa ovim potezom i obrazlozenjem .

Nisu Zoranove ubice jedini krivci za njegovu smrt. Skoro jednako su krive i osobe iz Zoranovog okruzenja koje to nisu sprecile. A nacina je bilo mnogo!
Tokom prosle nedelje sam po koji put analizirao SVAKU REC SVIH koji su dali ikakvu izjavu pred kamerom u vezi sa Zoranovim ubistvom i dosao sam do sledeceg zakljucka:

a) S obzirom na opreznost kojom je akcija pripremana, ocigledno je da JSO bas i nije bio toliko jak. DOKAZ: Cas posla su rasformirani, ali tek NAKON ubistva Zorana.
b) Vec nakon ubistva Boska Buhe, bilo je jasno da su spremni da se bore na zivot i smrt i da ce ukloniti onoga ko im najvise smeta
c) NIJE TACNO da MUP nije imao jedinicu koja je mogla da se suprotstavi JSO-u - da ih razoruza & "veze"! To je moglo vrlo elegantno da se izvede! Zato, krivac Br. 1 je Dusan Mihajlovic sa nekim ljudima hijerarhijski ispod njega
d) Sef Zoranovog licnog obezbedjenja Veruovic je krivac Br. 2! DOKAZ: Kada je branjenik SPOROPOKRETNA META, kakva je Zoran nesumnjivo bio zbog kretanja na stakama, pre njegovog dolaska, prethodnica iz "spoljnog kruga" mora da, ako treba i dvogledima, dobro osmotri SVAKI prozori u okolini, a onda se oko potencijalnog cilja (Zorana) formira "kolo" od rastom najvisih telohranitelja. Oni to NISU uradili!
e) Beba nije iskoristio svoj uticaj koji je imao na Zorana, da ga odvrati od nekih, moram reci - suludih poteza. Prihvatam cinjenicu da Beba i sam smatra da nosi stepen odgovornosti, ali, mora sve tacno da se utvrdi. Iako mi je vrlo simpratican, ubedjen sam da krije nesto vrlo vazno!
f) Svi ostali Zoranovi bliski saradnici, ukljucujuci i Zarka Koraca i Vladana Batica, moraju da odgovore na pitanje zasto nisu izvrsili pritisak na Zorana da nalozi da se sto pre rasturi zemunsko-JSO banda?! Ostavili su Zoranu da to sam resava...
Pustili ga "niz vodu"!

Poruka kolegi Tijanicu: Potez ti je dobar, ali nemas moralno pravo da ista kazes s tim u vezi!

Poruka Cedi U.: Hvala na dobro odabranoj & obradjenoj temi!

Mungos, The Pravednik
Colin_bgd Colin_bgd 10:30 19.03.2008

Re: Mnogi treba da poloze...

Da, da, da...

I Chamberlain je kriv za drugi svetski rat, a ne Hitler...
Mungos Mungos 10:36 19.03.2008

Re: Mnogi treba da poloze...

Colin_bgd
Da, da, da...

I Chamberlain je kriv za drugi svetski rat, a ne Hitler...


'Ajde, evo ti preporuka...:)

Mungos, The Altruista
ceda_urosevic ceda_urosevic 10:56 19.03.2008

Re: Mnogi treba da poloze...

Mungos
Nisu Zoranove ubice jedini krivci za njegovu smrt. Skoro jednako su krive i osobe iz Zoranovog okruzenja koje to nisu sprecile.

Čini li mi se ili izjednačuješ ubice, nalogodavce i inspiratore sa ljudima koji ničim nisu doprineli organizaciji ubistva niti njegovom izvršenju?
Dr M Dr M 11:06 19.03.2008

Re: Mnogi treba da poloze...

Postovani Mungose,

nekoliko stvari, na brzinu.

Dusan Mihajlovic je, na nekoj sednici Vlade, saopstio Zoranu Djindjicu da policija nema jedinicu koja moze da pohapsi JSO. Mozda bi to mogle da ucine "Kobre" ili Padobranska brigada ali, ko je njima komandovao, i na osnovu cega da to urade?

JSO je raspusten kad je proglaseno vanredno stanje, pocela "Sablja", a JSO bio zbunjen sto nije uspeo Kostunicin predlog o koncentracionoj vladi koja bi bila podrska za JSO. Cela stvar je bila drzavni udar koji nije zaokruzen tog dana nego nam se vuce pet godina.

Nema zastite od snajpera kad pusku drzi onaj koji treba da cuva.

Prebacivanje odgovornosti za smrt Zorana Djindjica na njegove prijatelje, sto nisu iskoristili svoj uticaj na Zorana-da se bolje cuva- je prebacivanje odgovornosti na Zorana, sto nije nosio prsluk od kevlara.

Odobravanje poteza i obrazlozenja Aleksandra Tijanica je doprinos skrivanju pravih krivaca za sunovrat Srbije od 12 marta do sada.

Samo Sablja Srbiju Spasava!
Vračarac Vračarac 11:16 19.03.2008

Re: Mnogi treba da poloze...

Odobravanje poteza i obrazlozenja Aleksandra Tijanica je doprinos skrivanju pravih krivaca za sunovrat Srbije od 12 marta do sada.

Samo Sablja Srbiju Spasava!

Ne verujem da iko iole normalan može da prihvati Tijanićeve navode kao bezrezervno istinite. Pa taj Tijanić je večita marioneta raznih sistema, verbalni zagađivač Srbije.
Samo Sablja Srbiju Spasava!

Samo smatram da je "sablja" velikim delom promašila svoj cilj i da se više bavila političkim protivnicima nego kriminalcima. Voleo bih da znam ko je od "sablje" napravio "perorez". Mislim da toliko dugujemo i sebi i Zoranu.
ceda_urosevic ceda_urosevic 11:18 19.03.2008

Re: Mnogi treba da poloze...

Vračarac
Voleo bih da znam ko je od "sablje" napravio "perorez". Mislim da toliko dugujemo i sebi i Zoranu.

Mora da imate bar neku ideju...
Aleksandar Sotirovic Aleksandar Sotirovic 11:38 19.03.2008

Re: Mnogi treba da poloze...

Mungos
... racune, i "sa ove strane" price!

Samo da napomenem na pocetku: Bez obzira sto sam u odredjenoj meri razocaranTijanicem i koliko god se oko mnogih stvari ne slazem sa njim, potpuno se slazem sa ovim potezom i obrazlozenjem .


1. U odredjenoj meri si razocaran?!?!?!!!?!??!?!
2. Ovim, naravno, dokazujes svoju nedvosmislenu objektivnost
3. Potpuno se slazes... ?!?!
Jel' vama treba, stvarno, hiljadu puta da se objasnjava jedno te isto?!

Odgovori na sve tvoje "argumente": [url=http://www.pescanik.net/index.php?&p=288&an=Sr%C4%91a_Popovi%C4%87&ni=1546&nd=1][/url]



Mungos, The Pravednik


Ovo je neka ironija... sarkazam... sta li?
Dr M Dr M 11:48 19.03.2008

Re: Mnogi treba da poloze...

Voleo bih da znam ko je od "sablje" napravio "perorez". Mislim da toliko dugujemo i sebi i Zoranu.


Mislim da je vanredno stanje prekinuto na pritisak EU a time je "Sablja" ustupila mesto redovnom sudskom postupku.

Obzirom na nasledjeno stanje u pravosudju krupne ribe se izvukle i plivaju i dalje.

Svi dobro znamo ko su krupne ribe samo ne smemo javno da kazemo.
Ako ne kazemo ni tajno, 11 maja, nek nas, sitne ribe, jedu i dalje.
Vračarac Vračarac 12:07 19.03.2008

Re: Mnogi treba da poloze...

Svi dobro znamo ko su krupne ribe samo ne smemo javno da kazemo.
Ako ne kazemo ni tajno, 11 maja, nek nas, sitne ribe, jedu i dalje.

Ne znam, generalno imam problem da bilo čije lične izjave prihvatim kao apsolutnu istinu. Bez ikakve nemere da bilo šta relativizujem ili izjednačavam, političara i tijanića i slične ekipe se generalno gadim (čast pokojnom Zoranu) i imam problem sa izlaskom na izbore. Jednostavno, ne verujem im ništa.
Mungos Mungos 12:33 19.03.2008

.

.
Dr M Dr M 12:39 19.03.2008

Re: Mnogi treba da poloze...

'Ajde, idi u skolu, majke ti, zakasnices na Poznavanje prirode i drustva...


Ne treba verovati ni skoli, mene ucili da mungosi love zmije a ne da ih skrivaju.
Aleksandar Sotirovic Aleksandar Sotirovic 12:49 19.03.2008

Re: Mnogi treba da poloze...

Dr M

Ne treba verovati ni skoli, mene ucili da mungosi love zmije a ne da ih skrivaju.



bravo majstore!!!
Unfuckable Unfuckable 13:03 19.03.2008

Re: Mnogi treba da poloze...

e, razbiste ga vala....
kakav kolektivni - a kakav bi bio - uradak !
pravi : bljak - uradak
Mungos Mungos 13:15 19.03.2008

Re: Mnogi treba da poloze...

Zaboravih i ovo:

Ako je "Sablja" planirana za 13. mart, a samo nekoliko nedelja ranije je pokusan atentat, zasto Zoran bar pet dana ranije nije premesten na "sigurnu lokaciju", sto je takodje vrlo standardna procedura za zastitu visokih funkcionera.?

Mungos, The Pravednik
Mungos Mungos 13:16 19.03.2008

Re: Mnogi treba da poloze...

Unfuckable
e, razbiste ga vala....
kakav kolektivni - a kakav bi bio - uradak !
pravi : bljak - uradak


Razbise me klinci, Bro'!:) Znas ono: Ko sa decom spava...

Mungos, The Razbijen
Ђак Ђак 13:43 19.03.2008

Re: Mnogi treba da poloze...

Е Мунгосе, друже, још да си поменуо и енергичну борбу против бесправне градње у Земуну непосредно након убиства, сада бисмо те са крста скидали, ако би ишта остало од тебе да се на крст разапне... :)

ivana23 ivana23 14:32 19.03.2008

Re: Mnogi treba da poloze...

Zaboravismo i coveka sa foto robota..?
Znam da je uhapsen pogresan covek D.K. ali kako je ta slika stigla u medije i opet, puno pitanja oko toga.

Strmoglavi badža Strmoglavi badža 15:10 19.03.2008

Re: Mnogi treba da poloze...


Mungose, jesi video ZMIJU ovih dana?
doktorka doktorka 15:50 19.03.2008

Re: Mnogi treba da poloze...

Vračarac
Svi dobro znamo ko su krupne ribe samo ne smemo javno da kazemo.Ako ne kazemo ni tajno, 11 maja, nek nas, sitne ribe, jedu i dalje.Ne znam, generalno imam problem da bilo čije lične izjave prihvatim kao apsolutnu istinu. Bez ikakve nemere da bilo šta relativizujem ili izjednačavam, političara i tijanića i slične ekipe se generalno gadim (čast pokojnom Zoranu) i imam problem sa izlaskom na izbore. Jednostavno, ne verujem im ništa.

Unfuckable Unfuckable 19:44 19.03.2008

Re: Mnogi treba da poloze...

Mungos, The Razbijen


jesvala ....baš su te ...sredili.
sve argumentovano, a kako bi ?

Već sam negde napisao : mene lično zanima istina oko svega toga, pa tačno i da je moja rođena keva pridržavala snajper Zvezdanu J. - zato ne prihvatam palamuđenja i zaobilaženja oko Radeta Terzića, Veruovića The Burgije i ministra Mihajlovića The Ostavka Čim zagusti.
Ne zanima me ko je umešan, pa tačno mi bio i rod najrođeniji. - želim to da znam.... - ali primećujem i ja da se poprilično stvari zaobilazi.....ako uzmemo u obzir da je čuvenu Komisiju vodio Korać The Efikasni
silver bullet silver bullet 11:44 20.03.2008

Re: Mnogi treba da poloze...

NIJE TACNO da MUP nije imao jedinicu koja je mogla da se suprotstavi JSO-u - da ih razoruza & "veze"! To je moglo vrlo elegantno da se izvede! Zato, krivac Br. 1 je Dusan Mihajlovic sa nekim ljudima hijerarhijski ispod njega
d) Sef Zoranovog licnog obezbedjenja Veruovic je krivac Br. 2! DOKAZ: Kada je branjenik SPOROPOKRETNA META, kakva je Zoran nesumnjivo bio zbog kretanja na stakama, pre njegovog dolaska, prethodnica iz "spoljnog kruga" mora da, ako treba i dvogledima, dobro osmotri SVAKI prozori u okolini, a onda se oko potencijalnog cilja (Zorana) formira "kolo" od rastom najvisih telohranitelja. Oni to NISU uradili!


Ovo je sasvim opravdano.
Policijske strukture nisu odradile svoj posao kako treba.
Ako je to bilo iz neznanja - trebalo je da podnesu ostavku, sto nisu uradili.
Ako je to bio deo sire zavere, sto ce istraga pokazati - treba da odgovaraju.
Meni je ova druga verzija bliza pameti
.

Svi ostali Zoranovi bliski saradnici, ukljucujuci i Zarka Koraca i Vladana Batica, moraju da odgovore na pitanje zasto nisu izvrsili pritisak na Zorana da nalozi da se sto pre rasturi zemunsko-JSO banda?! Ostavili su Zoranu da to sam resava...
Pustili ga "niz vodu"!


Ovo nije opravdano.

Oni su svi vise puta izjavili kako su vrsili pritisak na premijera da nosi pancir ili bar da podigne nivo obezbedjenja, on sam prvi nije verovao da mu preti opasnost. Koliko puta ste nekog svog bliskog nagovarali da ostavi pusenje, da je to potencijalno smrtonosno, ali nista. Isti je slucaj i ovde. To samo pokazuje da pokojni premijer nije imao ozbiljne podatke od obavestajnih sluzbi koja bi ga upozorile na stvarnu opasnost. Tim procenama bi morao da poveruje.
Ali tu se nalazi centar zavere.
Unfuckable Unfuckable 13:52 20.03.2008

Re: Mnogi treba da poloze...

Premijer je imao ozbiljne podatke, čim je - oko mesec dana pred smrt - mogao da kaže da "Legija i Šiptar imaju u Bosni 200 ljudi i ovde 200 ljudi..." - što je rekao ...neznamnijavišekome, ali znam da je rekao i to je potvrđeno više puta na TV.
Mihajlović se stalno vadi na priču da je on, eto hteo da ga zaštiti, ali je Premijer to odbijao.... - pa što nije zapretio ostavkom tada, a ne posle atentata ?
Slabo se spominju isključene kamere na zgradi Vlade, slabo se zna koliko je vremena ranjeni Premijer ležao u holu pre nego što je ubačen u auto i prenet ka UC.... - btw, na čuvenom snimku se vidi kako obezbeđenje sa izvučenim pištoljima trči negde iza auta u koji ubacuju Premijera - a pre toga se vidi "cimanje" Janjuševića pored kola - kao kad odjekne pucanj....
Procene ugrožene bezbednosti su postojale, sigurno. Ali, niko ništa nije preduzimao. Premijer je bio okružen prstenovima zavere, a ne prstenovima obezbeđenja. A prvi prsten zavere je bio njemu najbliži krug telohranitelja
Jeremija Jeremija 12:13 19.03.2008

Sa reči, na dela

Ne samo da se slažem glede nelika i nedela narečenog lika, nego ću da pređem sa reči na dela: javni servis od danas, pa sve dok je Tijanić na njegovom čelu, od mene neće dobiti više ni dinara, pa neka mi zapečate TV prjemnik, nek javni servis isključe sa moje kablovske ili nek mi ga popuše.. .volja im.
Samo uzgred, iako nije tema: neću ni popove više da puštam u kuću da mi svete vodicu, ni za Uskrs, ni za Đurđevdan...jbg: ovih dana ne mogu da se odbranim od popova, to navalilo, to zove telefonom, to zvoni na vrata, jel otvorim kućna vrata, oni bi da uđu, da svete vodicu, da osveštaju, da činodejstvuju, zaviruju u lonce i šerpe na šporetu, kontrolišu šta držim u frižideru i proveravaju dal sam započeo veliki post... aman ljudi spašavajte me od tehničke vlade i njenog tehničkog predsednika, javnog servisa, njegovog direktora i popova što oće da mi uzmu pare.
sashaNS sashaNS 19:31 19.03.2008

Re: Sa reči, na dela

pa neka mi zapečate TV prjemnik, nek javni servis isključe sa moje kablovske ili nek mi ga popuše.. .volja im.

Ne sekiraj se Jeremija, ja nikad nisam platila TV pretplatu, pa mi niko nista nije zapecatio.Samo placas racun za struju
"u dinar".
adam weisphaut adam weisphaut 14:53 19.03.2008

Gimnazijalac

« (...)Đinđić sve više liči na onog francuskog suverena koji je ostao upamćen po izreci «Država-to sam ja», zaboravljajući da je dotični završio na giljotini», zaključuje se u saopštenju Demokratske stranke Srbije.»

Aleksandar Tijanić, 28.01.2003

Država to sam ja-Luj XIV
Pogubljen na giljotini- Luj XVI
Ne samo da je ovo besprizorno, nego je i glupo.
ceda_urosevic ceda_urosevic 15:14 19.03.2008

Re: Gimnazijalac

Adame, drugi si po redu, pored Dr M-a, koji je skontao ovo osnovno neznanje.
Ruben Ruben 15:20 19.03.2008

Re: Gimnazijalac

Glede Tijanića:
Samo u Srbiji neko ko se boji i svoje senke može da glumi bull-terijera.I još da prođe kao takav.
O Luj-evima i nameštaju-jednostavno ne vredi.

Glede 12.03.
Još uvek sam uveren u to da je pola te vlade tog dana gledalo na sat.
adam weisphaut adam weisphaut 15:31 19.03.2008

Re: Gimnazijalac

ceda_urosevic
Adame, drugi si po redu, pored Dr M-a, koji je skontao ovo osnovno neznanje.

Lepo je videti da je ovakav erudita na čelu jedne institucije koja se bavi kulturnom naobrazbom građana.
doktorka doktorka 15:57 19.03.2008

Re: Gimnazijalac

Ruben
Glede 12.03.Još uvek sam uveren u to da je pola te vlade tog dana gledalo na sat.



a i Skupštine Srbije i Crne Gore
Treger Treger 18:59 19.03.2008

Re: Gimnazijalac

adam weisphaut
« (...)Đinđić sve više liči na onog francuskog suverena koji je ostao upamćen po izreci «Država-to sam ja», zaboravljajući da je dotični završio na giljotini», zaključuje se u saopštenju Demokratske stranke Srbije.»Aleksandar Tijanić, 28.01.2003Država to sam ja-Luj XIVPogubljen na giljotini- Luj XVINe samo da je ovo besprizorno, nego je i glupo.

Ajde Adame što si takav ma nije stvar u dva broja. Prešaoga Luj 17 sa kojim je Tijanić išao na fakultet.
Dolybell Dolybell 19:02 19.03.2008

Re: Gimnazijalac

Još uvek sam uveren u to da je pola te vlade tog dana gledalo na sat.

Exitus Letalis Exitus Letalis 20:25 19.03.2008

Re: Gimnazijalac

ceda_urosevic
Adame, drugi si po redu, pored Dr M-a, koji je skontao ovo osnovno neznanje.

tijanić je samouk pa nije postigao.
de ćeš od kosovskog boja da se baviš i francuskom.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:26 19.03.2008

Re: Gimnazijalac

Ajde Adame što si takav ma nije stvar u dva broja. Prešaoga Luj 17 sa kojim je Tijanić išao na fakultet.

misliš prošo pored fakulteta.
adam weisphaut adam weisphaut 21:28 19.03.2008

Re: Gimnazijalac


Ajde Adame što si takav ma nije stvar u dva broja. Prešaoga Luj 17 sa kojim je Tijanić išao na fakultet.

dobar
ceda_urosevic ceda_urosevic 15:56 19.03.2008

DRAGI BLOGERI,

POST JE EDITOVAN.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:27 19.03.2008

Re: DRAGI BLOGERI,

ceda_urosevic
POST JE EDITOVAN.

šta ovo znači čedo?
ja ne razumem, izvinjavam se na neznanju.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:30 19.03.2008

Re: Pročitati

Dolybell
http://www.ldp.org.yu/info/news.jsp?id=948

nadam se da će beba da tuđi ovog tijanića i da ga odere.
banefly banefly 11:56 20.03.2008

Re: Pročitati

Ma i ja mislim da ne treba trositi reci na ovo cetvrtasto g...o! Lepo reče doktorka ko je on i sta je. A skoro sam siguran da ce Beba kao i vise puta do sada i za mnogo "bezazlenije" napade stvar isterati na sudu. Kako stvari stoje, to je jedini nacin i sansa da se oslobodimo smrada, konacno.
Treger Treger 19:40 19.03.2008

Pres

Da li je neko video današnji Press.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:28 19.03.2008

Re: Pres

Treger
Da li je neko video današnji Press.

ja samo naslove.
pređem u kafić preko puta gajbe i uz kafu ih sve ispregledam.
ne kupujem, neću da dižem tiraž.
Treger Treger 22:15 19.03.2008

Re: Pres

Exitus Letalis

TregerDa li je neko video današnji Press. ja samo naslove.pređem u kafić preko puta gajbe i uz kafu ih sve ispregledam. ne kupujem, neću da dižem tiraž.

Ja sam video u prevozu naslov gde piše verovatno Tijanić da je Beba praktično zatečen sa revolverom iznad Đinđića. Po meni ovo je prevršilo svaku meru.Tijanić bi morao biti smenjen sa mesta direktora RTS i poslat u zatvor jr je prikrivao zločin ako je istina to što tvrdi. Anaravno da nije samo ne znam zašto Tadić i DS ćuti.
adam weisphaut adam weisphaut 22:22 19.03.2008

Re: Pres

Anaravno da nije samo ne znam zašto Tadić i DS ćuti.

Ćute na sav glas.
Da ne kažem terciraju.
Demetra Demetra 22:30 19.03.2008

Re: Pres

Ćute na sav glas.



upadljivo...

moze li se btw znati zbog cega mi je uklonjena kratka, benigna replika napisana pre, recimo, dva sata...
kratka i benigna ako pogledam sta pise i na ovom i na drugim blogovima...
ovde je bila oko pet minuta i izbrisana..
o cemu se radi ?!
ceda_urosevic ceda_urosevic 23:48 19.03.2008

Re: Pres

Demetra i ostali,
nisam bio pri računaru kada su vaši komentari postavljeni niti kada su se brisanja dogodila.
Prizivam Supermoda da nam objasni šta se dogodilo.
ceda_urosevic ceda_urosevic 23:59 19.03.2008

Re: Pres

Ja sam video u prevozu naslov gde piše verovatno Tijanić da je Beba praktično zatečen sa revolverom iznad Đinđića.


POGLEDATI EDITOVANI DEO POSTA.
Moderator06 Moderator06 00:14 20.03.2008

Re: Pres

Demetra
Ćute na sav glas.



upadljivo...

moze li se btw znati zbog cega mi je uklonjena kratka, benigna replika napisana pre, recimo, dva sata...
kratka i benigna ako pogledam sta pise i na ovom i na drugim blogovima...
ovde je bila oko pet minuta i izbrisana..
o cemu se radi ?!

Optuzbe i spekulacije na nivou rekla-kazala nikako nisu benigne i nece biti tolerisane.
Demetra Demetra 00:29 20.03.2008

Re: Pres

Optuzbe i spekulacije na nivou rekla-kazala nikako nisu benigne i nece biti tolerisane.



napisala sam da je
Boris Tadic ...covek malog formata.
SAMO TO.
to i sad mislim i ponavljam.

ne vidim da je o moje misljenje na nivou rekla - kazala
a nisam sigurna ni koliko pratite silne druge komentare
koji su neuporedivo uvredljivije prirode...

smatrala sam i smatram da je Boris Tadic
COVEK MALOG FORMATA

da li nemam prava na to i takvo misljenje ?
pa, molim vas, na ovom blogu se Boris Tadic opisivao u velikom rasponu od manekena do ...
manekena...bolje da ne citiram !
Moderator06 Moderator06 00:45 20.03.2008

Re: Pres

Demetra
Optuzbe i spekulacije na nivou rekla-kazala nikako nisu benigne i nece biti tolerisane.



napisala sam da je
Boris Tadic ...covek malog formata.
SAMO TO.

Moram da Vam skrenem paznju da se svi obrisani komentari arhiviraju i da podmetanje ovakvog tipa nema nikakvog smisla. Ne, izneli ste ozbiljne optuzbe o umesanosti Borisa Tadica u akciju koju sprovodi Aleksandar Tijanic. Zato Vam je komentar i obrisan.
Demetra Demetra 00:57 20.03.2008

Re: Pres

Moram da Vam skrenem paznju da se svi obrisani komentari arhiviraju i da podmetanje ovakvog tipa nema nikakvog smisla. Ne, izneli ste ozbiljne optuzbe o umesanosti Borisa Tadica u akciju koju sprovodi Aleksandar Tijanic. Zato Vam je komentar i obrisan.


ne, to nisam ja uradila vec blogerka GALA
ja sam citirala samo jednu recenicu, poslednji deo te poslednje recenice , a iz njenog poduzeg komentara,
a ta recenica je glasila da je Boris Tadic COVEK MALOG FORMATA
molim vas da ponovo proverite
da ponovo pogledate
a ne sumnjam uopste da imate sve sacuvano

dobar je obicaj da se izvuce citat koji blogeru odgovara
i da on na njemu dalje gradi svoju pricu
ja cak ni to nisam uradila,
tako da mi reci PODMETANJE OVAKVOG TIPA zaista preterano deluju


doktorka doktorka 01:02 20.03.2008

Re: Pres

Moderator06

Demetra
Optuzbe i spekulacije na nivou rekla-kazala nikako nisu benigne i nece biti tolerisane.napisala sam da jeBoris Tadic ...covek malog formata.SAMO TO.Moram da Vam skrenem paznju da se svi obrisani komentari arhiviraju i da podmetanje ovakvog tipa nema nikakvog smisla. Ne, izneli ste ozbiljne optuzbe o umesanosti Borisa Tadica u akciju koju sprovodi Aleksandar Tijanic. Zato Vam je komentar i obrisan.

To je bio Galin komentar
Demetra Demetra 01:05 20.03.2008

Re: Pres

doktorka

To je bio Galin komentar



HVALA !!!
I sve najbolje !
sentinel26 sentinel26 01:20 20.03.2008

Re: Pres

Moderator06
Moram da Vam skrenem paznju da se svi obrisani komentari arhiviraju i da podmetanje ovakvog tipa nema nikakvog smisla. Ne, izneli ste ozbiljne optuzbe o umesanosti Borisa Tadica u akciju koju sprovodi Aleksandar Tijanic. Zato Vam je komentar i obrisan.

Ova primjedba je sasvim na mjestu i trebamo svi paziti i bez ljutnje prihvatiti intervencije jer one su veoma često učinjene radi zaštite bloga i nas blogera.

Gospodine moderator, kako to da na jednom susjednom blogu nije primjećeno veoma vulgarno vrijedjanje Z.Djindjića optužbama koje su na nivou ili iznad Tijanićevih , kao što je naprimjer: "sumnja da je on uzeo 5 miliona dolara za izručenje Miloševića Hagu" ?!
doktorka doktorka 01:28 20.03.2008

Re: Pres

sentinel26

Moderator06Moram da Vam skrenem paznju da se svi obrisani komentari arhiviraju i da podmetanje ovakvog tipa nema nikakvog smisla. Ne, izneli ste ozbiljne optuzbe o umesanosti Borisa Tadica u akciju koju sprovodi Aleksandar Tijanic. Zato Vam je komentar i obrisan.Ova primjedba je sasvim na mjestu i trebamo svi paziti i bez ljutnje prihvatiti intervencije jer one su veoma često učinjene radi zaštite bloga i nas blogera.Gospodine moderator, kako to da na jednom susjednom blogu nije primjećeno veoma vulgarno vrijedjanje Z.Djindjića optužbama koje su na nivou ili iznad Tijanićevih , kao što je naprimjer: "sumnja da je on uzeo 5 miliona dolara za izručenje Miloševića Hagu" ?!


inace ,ja se ne bih slozila da je onoaj izbrisan komentar bio optuzba. radilo se o zapazanju na koje valjda imamo pravo.
Moderator06 Moderator06 01:41 20.03.2008

Re: Pres

Demetra

ne, to nisam ja uradila vec blogerka GALA
ja sam citirala samo jednu recenicu, poslednji deo te poslednje recenice , a iz njenog poduzeg komentara,
a ta recenica je glasila da je Boris Tadic COVEK MALOG FORMATA
molim vas da ponovo proverite
da ponovo pogledate
a ne sumnjam uopste da imate sve sacuvano

dobar je obicaj da se izvuce citat koji blogeru odgovara
i da on na njemu dalje gradi svoju pricu
ja cak ni to nisam uradila,
tako da mi reci PODMETANJE OVAKVOG TIPA zaista preterano deluju



U pravu ste, to je bio komentar Gale. Izvinjavam se na nenamernoj optuzbi. Vas komentar je otpao jer se nadovezao kao replika na sporni.

doktorka
inace ,ja se ne bih slozila da je onoaj izbrisan komentar bio optuzba. radilo se o zapazanju na koje valjda imamo pravo.

Radilo se o vrlo ozbiljnim optuzbama na racun javne licnosti, koje su za sudske organe, a na koje nemate pravo pod pseudonimom. Iz primera komentatora Goran, Pariz mogli ste da vidite da moderacija u takvim situacijama uvek reaguje uklanjanjem komentara.

sentinel26 sentinel26 01:46 20.03.2008

Re: Pres

doktorka
inace ,ja se ne bih slozila da je onoaj izbrisan komentar bio optuzba. radilo se o zapazanju na koje valjda imamo pravo.

Tijanić nije bio na nekom pikniku pa da kažemo da nam se učinilo da smo vidjeli još nekoga.

Činodejstvovanje Tijanića je veoma opasna radnja usmjerena na ometanje i sprečavanje istrage o političkoj pozadini ubistva Z.Djindjića jer će vjerovatno ona presuda postati pravosnažna prije izbora, a spec.tužilac je najavio da od tog trenutka zvanično kreće istraga o pobuni JSO.

Sada za optužbe na račun nekoga za saučesništvo su potrebni dokazi.
Nije ovo bila samo "zaštita" Tadića nego i blogera.
ceda_urosevic ceda_urosevic 01:47 20.03.2008

Re: Pres

Moderator06, hvala na objašnjenjima. Molim Galu i druge čiji su komentari obrisani da preformulišu svoje reči u skladu sa pravilima bloga. Nije prijatno kad se komentari brišu, zato, zarad dobre atmosfere, preformulišite. Hvala svima.
Moderator06 Moderator06 01:48 20.03.2008

Re: Pres

sentinel26
Moderator06
Moram da Vam skrenem paznju da se svi obrisani komentari arhiviraju i da podmetanje ovakvog tipa nema nikakvog smisla. Ne, izneli ste ozbiljne optuzbe o umesanosti Borisa Tadica u akciju koju sprovodi Aleksandar Tijanic. Zato Vam je komentar i obrisan.

Ova primjedba je sasvim na mjestu i trebamo svi paziti i bez ljutnje prihvatiti intervencije jer one su veoma često učinjene radi zaštite bloga i nas blogera.

Gospodine moderator, kako to da na jednom susjednom blogu nije primjećeno veoma vulgarno vrijedjanje Z.Djindjića optužbama koje su na nivou ili iznad Tijanićevih , kao što je naprimjer: "sumnja da je on uzeo 5 miliona dolara za izručenje Miloševića Hagu" ?!

Postovani sentinel26,

verujem da je takav komentar promakao moderaciji, jer bi po kriterijumima svakako bio obrisan. Da li biste mogli da posaljete link ka spornom komentaru ili da sa istog upotrebite opciju "Obavesti moderatora"?
Demetra Demetra 10:46 20.03.2008

Re: Pres

ceda_urosevic
Molim Galu i druge čiji su komentari obrisani da preformulišu svoje reči u skladu sa pravilima bloga. Nije prijatno kad se komentari brišu, zato, zarad dobre atmosfere, preformulišite. Hvala svima.




kao jedan ...od drugih

kako da preformulisem
COVEK MALOG FORMATA

a da ne budem brzopleto ne samo brisana
vec ozbiljno upozoravana na podmetanja koja se nece tolerisati,
mada sam tri puta objasnjavala sta se dogadjalo, ali nije vredelo...
sve dok sentinel26 nije uzeo u odbranu i zastitu blog i blogere
to, pod jedan

hvala Doktorki jos jednom
to, pod dva

a, pod tri..
kad se postavi blog Tijanic-Popovic-Djindjic
onda se bude kraj racunara dragi cedo_
jer ja cvrsto verujem da biste vi videli, uvideli i sami brisali
neprihvatljive komentare
sentinel26 sentinel26 11:31 20.03.2008

Re: Pres

Moderator06
sentinel26
Gospodine moderator, kako to da na jednom susjednom blogu nije primjećeno veoma vulgarno vrijedjanje Z.Djindjića optužbama koje su na nivou ili iznad Tijanićevih , kao što je naprimjer: "sumnja da je on uzeo 5 miliona dolara za izručenje Miloševića Hagu" ?!

Postovani sentinel26,
verujem da je takav komentar promakao moderaciji, jer bi po kriterijumima svakako bio obrisan. Da li biste mogli da posaljete link ka spornom komentaru ili da sa istog upotrebite opciju "Obavesti moderatora"?

Slažem se tako je bilo i brže i lakše.
Vidio sam da ste ga pronašli i obrisali.
Ono je zaista bilo veoma gnusno. Zahvaljujem se.
Demetra Demetra 11:47 20.03.2008

Re: Pres

Ova primjedba je sasvim na mjestu i trebamo svi paziti i bez ljutnje prihvatiti intervencije jer one su veoma često učinjene radi zaštite bloga i nas blogera.



postovani sentinel26,

da vas nema i da vas nije bilo
tako temeljnog i pravednog,
ja blogerski ovaj dan ne bih docekala
tako da imam posebnu zelju
da vam se s postovanjem
zahvalim






sentinel26 sentinel26 12:21 20.03.2008

Re: Pres

Demetra
Ova primjedba je sasvim na mjestu i trebamo svi paziti i bez ljutnje prihvatiti intervencije jer one su veoma često učinjene radi zaštite bloga i nas blogera.

postovani sentinel26,
da vas nema i da vas nije bilo
tako temeljnog i pravednog,
ja blogerski ovaj dan ne bih docekala
tako da imam posebnu zelju
da vam se s postovanjem
zahvalim

Poštovana Demetra,
Nema nikakve potrebe za ovakvu vrstu zahvalnosti, ja vjerujem da bi se to brzo ustanovilo.

Većina blogera zaboravlja, da kada (moderacija) obriše neki komentar onda sa njim odlaze i svi odgovori i replike i uvijek neko zaboravi na to, istrči i negoduje.

Većina blogera zaboravlja da nije isto kada neku kritiku ili konkretnu optužbu na nečiji račun (prvenstveno na ličnost, redje na funkciju) pišu i potpisuju punim imenom i prezimenom ili nickom.

Ako to činite pod nickom a iznesete optužbu za koju nijeste naveli dokaze ili se ta optužba ne može provjeriti (ovo naročito zaboravljaju blogeri), onda vi deo odgovornosti prenosite solidarno i na blog i vlasnika bloga.

Ništa strašno samo malo pažnje.

Srdačan pozdrav.

Demetra Demetra 12:39 20.03.2008

Re: Pres

Ništa strašno samo malo pažnje.




...kako vi sve lepo i razumete i objasnite...


srdacan pozdrav.
schkovich schkovich 12:41 20.03.2008

Re: Pres

Moderator06

,,, izneli ste ozbiljne optuzbe o umesanosti Borisa Tadica u akciju koju sprovodi Aleksandar Tijanic. Zato Vam je komentar i obrisan.

ceda_urosevic ceda_urosevic 14:35 20.03.2008

Re: Pres

Demetra
jer ja cvrsto verujem da biste vi videli, uvideli i sami brisali
neprihvatljive komentare

Ja da se ubeđujem sa Vama ne mogu. Niti sam video, niti sam obrisao. Ako je Vaše verovanje u to toliko čvrsto, ništa što ja kažem ne može da Vas razuveri. "Čovek malog formata" (citirani deo Galinog komentara, koliko sam razumeo) nema razloga da bude obrisan, sem ako nije replika na komentar koji je obrisan. Ja nemam uvid u obrisane komentare, tako da ne mogu da procenim je li ili nije opravdano sklonjen. Nemojte se ljutiti, jer za tim nema razloga.
doktorka doktorka 16:25 20.03.2008

demetra,

nije retkost da kad moderator obrise glavni komentar , budu obrisani i vezani komentari. znam zato sto su tako bili brisani i moji , totalno benigni. zato apelujem na moderatora da bude pazljiviji prilikom uklanjanja komenatra . ovo sto ste napisali , covek malog formata , naravno da nije za brisanje , ja bih ga i boldovala.
pozdrav
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:04 20.03.2008

Re: Pres

schkovich

Moderator06,,, izneli ste ozbiljne optuzbe o umesanosti Borisa Tadica u akciju koju sprovodi Aleksandar Tijanic. Zato Vam je komentar i obrisan.

vredi ponoviti:



kolko se sećam, ovo je snimljeno na dan veličanstvenog mitinga.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:14 20.03.2008

Re: demetra,

doktorka
nije retkost da kad moderator obrise glavni komentar , budu obrisani i vezani komentari. znam zato sto su tako bili brisani i moji , totalno benigni. zato apelujem na moderatora da bude pazljiviji prilikom uklanjanja komenatra . ovo sto ste napisali , covek malog formata , naravno da nije za brisanje , ja bih ga i boldovala.
pozdrav

vrlo često se obrišu i oni koji nisu samo na replay vezani za neki komentar. ja sam par puta ocenila da ce nešto da bude brisano pa sam stavila svoj subject. pa sam opet obrisana.
ne znam dal se promenila top lista brisanih, dal sam i dalje na zavidnom petom mestu il sam bliže vrhu?
Demetra Demetra 19:48 20.03.2008

Re: Pres

Nemojte se ljutiti, jer za tim nema razloga



nije rec o ljutnji
pozdrav i podrska
Demetra Demetra 19:54 20.03.2008

Re: demetra,

doktorka
ovo sto ste napisali , covek malog formata , naravno da nije za brisanje , ja bih ga i boldovala.pozdrav



i VAMA, kad je trebalo, bili ste prvi, a bogami i jedini, TU...
veliki pozdrav
Demetra Demetra 19:59 20.03.2008

Re: Pres

Exitus Letalis



kolko se sećam, ovo je snimljeno na dan veličanstvenog mitinga.




draga EL,
uporniji ste od mene, svaka cast !!!
hvala & veliki pozdrav
Treger Treger 00:20 21.03.2008

Re: Pres

Exitus Letalis

schkovichModerator06,,, izneli ste ozbiljne optuzbe o umesanosti Borisa Tadica u akciju koju sprovodi Aleksandar Tijanic. Zato Vam je komentar i obrisan.vredi ponoviti:kolko se sećam, ovo je snimljeno na dan veličanstvenog mitinga.

Pitanje ko je ovaj sa Tiјаnićem, jel iz LDP?
ceda_urosevic ceda_urosevic 00:34 21.03.2008

Re: Pres

Pitanje ko je ovaj sa Tiјаnićem, jel iz LDP?

:)
Unfuckable Unfuckable 00:35 21.03.2008

Re: Pres

to ti je, batice, Srđan Šaper - dogovara nastup Idola ( Divljan included ) na Javnom servisu
schkovich schkovich 18:01 21.03.2008

Re: Pres

Exitus Letalis

schkovich... Moderator06,,, izneli ste ozbiljne optuzbe o umesanosti Borisa Tadica u akciju koju sprovodi Aleksandar Tijanic. Zato Vam je komentar i obrisan.vredi ponoviti:kolko se sećam, ovo je snimljeno na dan veličanstvenog mitinga.
Tako je. Naravno ova slika ne dokazuje da gospodin Šaper upravo u tom trenutku priča sa gospodinom Predsednikom Evropski Celovite Srbije no svakako je indikativno da gospodin Šaper opušteno ruča sa gospodinom Tijanićem. Gospodin Šaper verovatno nije bio na času u osnovnoj školi kada smo obrađivali poslovicu "Ko s đavolom tikve sadi..."
Moram priznati da je meni dovoljna činjenica to što Gospodin Predsednik Celovite Evropske Srbije pristaje na to da gospodin Tijanić biva direktorom RTS. Radujem se unapred skandalu koji pretstoji na Pesmi Evrovizije.
P.S. Nikako ne mogu da se odlučim šta je tačno:
1. Celovita Evropska Srbija
2. Evropski Celovita Srbija
Vladimir Maričić Vladimir Maričić 21:48 19.03.2008

Nepotpuna vest


1. Beogradski centar za ljudska prava,
2. Beogradski krug,
3. Centar za kulturnu dekontaminaciju,
4. Inicijativa mladih za ljudska prava,
5. Žene u crnom,
6. Građanske inicijative
7.Helsinški odbor za ljudska prava u Srbiji.
8. Komitet pravnika za ljudska prava,
9. ?
10. ?
11. ?
12. ?
13. ?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana