Eksperimenti u blogovanju| Politika

ODLIČAN (5)

uros_vozdovac RSS / 04.10.2015. u 12:12

Nastavak diskusije OVDE! 

 

 

Drage kolege blogeri, ovo je zajednički blog pet starih autora sa bloga B92. Osetili smo da je vreme da se “autujemo” i da vam prijavimo svoj politički angažman u NOVOJ stranci.


U ovim smutnim vremenima, kada svaka akcija i svaki pokušaj da se građanskim putem razreše problemi nagomilani u našem okruženju, svako od nas petorice, pojedinačno, doneo je odluku da kroz političku stranku i uz sva saznanja koja je tokom života stekao, pruži makar deo pomoći jednoj političkoj opciji.


Naravno da je DrM bio prvi koji je “povukao nogu”. Stari lisac je posle toga (povlačenja noge) povukao i kukusigameni. Brzo nakon toga, zahvaljujući uspešnom penzionisanju, priključio se i expolicajac. Onda je, uz malo prenemaganja u priču uskočio i Libkonz, a za njim, kao preko potreban IT majstor i UrošV.


Tu smo, gde smo, stojimo ispred vas, naših kolega i prijatelja i spremni smo da prodiskutujemo o svemu što vas zanima u vezi politike i programa NOVE stranke.


Naravno, trolovanje je dozvoljeno i poželjno.


Živeli!

 screenshot-from-2015-10-.png

 

Uroš:


Kad smo se NOVa i ja sreli, razumeo sam da zadovoljava moju potrebu za političkim angažmanom. Sve što poslanici NOVE govore u parlamentu usuđujem se da potpišem, dobri prijatelji me ubeđuju da je organizacija otvorena za ono malo dobrih ideja koje imam, a tiču se - već znate čega, a princip akademske čestitosti mi je vlažni san. Kroz tu ideju, otpor toj ideji i sve što ona predstavlja - prelama se nače društvo, naša etika, volja, i ono šta jesmo i šta postajemo.


EX:

Da se se javno predstavim. Zovem se Goran Barun - penzioner. Super zanimanje na današnje vreme. Penzionisani sam policajac koji je nakon 27 godina aktvne službe stekao uslov i sa 53 godine i 8 meseci života  ostvario prava na penziju.  


Pisao sam pod pseudonimom. Morao sam. Gledao sam svašta i proživljavao neobična iskustva za prosečnog čoveka. Imam dva sina. Stariji je doktor pravnih nauka a mlađi na četvrtoj godini mašinstva. Obojica hoće da pobegnu iz Srbije. Eto zato sam ušao u politiku. Da prestanu deca da ginu i beže iz Srbije.


Libkonz:

 

Nikad ne reci nikad.

Uglavnom smo moji prijatelji i ja o ulasku u politiku pričali nakon što malo više popijemo. Tad bismo govorili kako ćemo pokrenuti naš grad i parazite i neradnike oterati iz gradske uprave. Sledeći dan bismo svi odustajali od te ideje.

Prvi put sam, nakon 40 godina života, ušao u neke mirne vode i razmišljao o podizanju voćnjaka. Onda je krenula hajka na Sašu Jankovića, plač nekih ljudi iz mog okruženja zbog potpunog beznađa, pa neke ludosti gradske uprave i prelomio sam. NOVA je bila logično rešenje. Nakon učlanjenja sam osetio neko olakšanje, kao da sam veliki teret skinuo sa sebe.


Dr M:


Dugo sam priželjkivao osnivanje stranke koja u potpunosti izražava moje političke težnje: Jako levo i liberalno u oblasti ljudskih prava i, istovremeno, centralno desno, sa odgovornom socijalnom osetljivošću, kad je u pitanju ekonomija. NOVA stranka je ponudila tačno to, uz još jednu bitnu stavku: Nove ljude u politici. Naime, za bar 75% članova NOVE članstvo u toj stranci je prvi politički anganžman a više od polovine članova ima ispod 30 godina.


Ovo bi bilo dovoljno da na izborima glasam za njih.


Ono što me je podstaklo da se i aktivno uključim u rad stranke je dolazak na vlast primitivnog voluntarističkog amaterizma na izborima 2012. i svest o tačnosti nečije izreke da je najgore što pošten čovek može da učini je da ne učini ništa.


Carpe diem

kukusigameni:


Sećate se ždralova? Sećate se inicijative blogera b92? Sećate li se bilo kog svog pokušaja da razrešite, pomognete ili uradite neku dobru stvar? Moje je iskustvo da u ovoj zemlji svaki takav pokušaj biva suočen sa jednim zidom - zidom koji se zove politika. Pa zašto onda ne bih, ovakav kakav sam, pokušao da budem makar mekši zid onima koji u budućnosti pokušaju nešto dobro da urade?! Nešto, onako iz svog srca.


U svom profesionalnom radu sam dostigao skoro sve što sam želeo. Dotakao sam ponovo taj zid koji ne dozvoljava dalje. Tako je i sa mnogim zanimanjima kojima sam se bavio tokom svojih pola veka života. Nešto mora da se menja, makar za nekog u budućnosti.


Presudna rečenica, koja je dovela do mog ulaska u politiku je bila rečenica moje ćerke: “Stvarno tata, ako misliš da stvari možeš da pomakneš makar za milimetar, to bi trebalo i da uradiš.”


I evo, jurim taj milimetar.

Atačmenti

Tagovi



Komentari (891)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kukusigameni kukusigameni 12:14 04.10.2015

1.

uros_vozdovac uros_vozdovac 12:16 04.10.2015

Re: 1.

kukusigameni


ukrade #1. Sa`ću te banujem :)
mariopan mariopan 15:23 04.10.2015

Re: 1.

kukusigameni

Sramota, domacin pa ne pusta prvo goste da udju i maznu prvi komentar? Kuku!!!
kukusigameni kukusigameni 15:25 04.10.2015

Re: 1.

mariopan
kukusigameni

Sramota, domacin pa ne pusta prvo goste da udju i maznu prvi komentar? Kuku!!!


Osililo se to, da ti ja kažem.
anonymous anonymous 17:52 04.10.2015

Re: 1.

mariopan
kukusigameni

Sramota, domacin pa ne pusta prvo goste da udju i maznu prvi komentar? Kuku!!!


.... pa zato je i ušo u stranku....

....da ako ima nešto da se mazne ......mazne prvi ....

..nije valjda lud da ostavi drugima....



uros_vozdovac uros_vozdovac 17:57 04.10.2015

Re: 1.

anonymous
mariopan
kukusigameni

Sramota, domacin pa ne pusta prvo goste da udju i maznu prvi komentar? Kuku!!!


.... pa zato je i ušo u stranku....

....da ako ima nešto da se mazne ......mazne prvi ....

..nije valjda lud da ostavi drugima....




Aha, važi.
maksa83 maksa83 12:18 04.10.2015

oprez

Osetili smo da je vreme da se “autujemo” i da vam prijavimo svoj politički angažman u NOVOJ stranci.


Ako deco, samo da ne sedite na 'ladan beton.
kukusigameni kukusigameni 12:35 04.10.2015

Re: oprez

No ćemo da stojimo?!
expolicajac expolicajac 12:38 04.10.2015

Re: oprez

maksa83
Osetili smo da je vreme da se “autujemo” i da vam prijavimo svoj politički angažman u NOVOJ stranci.


Ako deco, samo da ne sedite na 'ladan beton.

A ladno pivo jel dozvoljeno?
maksa83 maksa83 12:56 04.10.2015

Re: oprez

kuku
No ćemo da stojimo?!

ex
A ladno pivo jel dozvoljeno?

<pljuc-u-mastiljavu-olovku>, pišem:

Zu-bar: fle-ksi-biiii-lan, mo-guć dooo-go-vor u l-o-k-a-l-u.

Goooo-ran: - ko-ru-ptiiii-vni vek-tor: hmelj, kva-sac, jeee-č-a-m.
kukusigameni kukusigameni 12:58 04.10.2015

Re: oprez

maksa83
pljuc-u-mastiljavu-olovku


El ona što je s jedne strane crvena, a sa druge plava?
docsumann docsumann 13:55 04.10.2015

Re: oprez

kukusigameni
maksa83
pljuc-u-mastiljavu-olovku


El ona što je s jedne strane crvena, a sa druge plava?


joj, nemoj crvenom majketi
kukusigameni kukusigameni 14:14 04.10.2015

Re: oprez

Đes Docs?
anonymous anonymous 14:25 04.10.2015

Re: oprez

maksa83
Osetili smo da je vreme da se “autujemo” i da vam prijavimo svoj politički angažman u NOVOJ stranci.


Ako deco, samo da ne sedite na 'ladan beton.



....jer vam je vruć krompir u rukama...


docsumann docsumann 15:33 04.10.2015

Re: oprez

kukusigameni
Đes Docs?


đes kuki, kuko stara

inače, tvoje autovanje sam već odgledao na nekoj od televizija (moguće čak da se radilo i o nekoj crnogorskoj).

šta da ti kažem , u tebe kao tebe ne sumnjam, naprotiv, ali ono u šta si se upustio zavisi od gomile drugih ljudi, njihiovih (skrivenih) namjera, ciljeva.
na idejnom planu to sve uvijek fino izgleda. pozitivno & progresivno. ali praksa skopčana s vremenom porvedenim u "igri" otkriva čitav skup problema koji se na papiru niosu ni spominjali.

zajebato sve to.
kukusigameni kukusigameni 15:35 04.10.2015

Re: oprez

docsumann


Sve si rekao. Em si star, em si mudar.

inače, tvoje autovanje sam već odgledao na nekoj od televizija (moguće čak da se radilo i o nekoj crnogorskoj).


Ha! Gledaš televiziju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:09 04.10.2015

Re: oprez

šta da ti kažem , u tebe kao tebe ne sumnjam, naprotiv, ali ono u šta si se upustio zavisi od gomile drugih ljudi, njihiovih (skrivenih) namjera, ciljeva.


Zato na kukija, urketa, panduraciju, dr.ma, da, i liba, gledam kao na "naše" (blogerske) insajdere u toj NOVOJ stranci, sa zadatkom da nas, ako ništa drugo, obaveste na vreme o zbivanjima, naročito o negativnim tendencijama, ako ih ima-bude, da ne arčimo glasove. Ako smo se to dogovorili, onda ja mogu da izagitujem za barem još nekoliko glasova u mojoj familji i komšiluku, kad do toga dodje.

Što se same stranke tiče, Žile mi ne smeta, mada je on, izgleda, uvek nekakav problem za sve one koji bi, kao, podržali tu stranku, ali ne mogu, eto zbog njega, i onih vinograda, iako priznajem da nikad nisam tačno uklavirio o čemu se tu radilo, i spreman sam da mu za to progrledam kroz prste, ako je bilo nešto smućeno. Sa druge strane, Pavićević mi je beskrajno simpa lik, znam ga još iz vremena kad je gostovao na Peščaniku, kao i Vodinelićku, razume se. Osim toga, hiljadu mi ždralova, ako nešto može qq-a da dovede nazad na blog, onda to ne može da bude loše.

EDIT: A mogli biste i Jovičića da izvrbujete da preleti, on je izgleda zalutao tamo kod Raduleta, ali je bez obzira na to vrlo kvalitetno ljudstvo.
docsumann docsumann 16:10 04.10.2015

Re: oprez

Ha! Gledaš televiziju.


a šta drugo da joj radim?
kukusigameni kukusigameni 16:12 04.10.2015

Re: oprez

srdjan.pajic

Srki ja sam potzrveneo.
expolicajac expolicajac 16:15 04.10.2015

Re: oprez

kukusigameni
srdjan.pajic

Srki ja sam potzrveneo.

ja mogu da ti sredim da poplaviš.
AlexDunja AlexDunja 16:15 04.10.2015

Re: oprez

a šta drugo da joj radim?

da je baciš sa vrha svoje zgrade:)
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:15 04.10.2015

Re: oprez

kukusigameni
srdjan.pajic

Srki ja sam potzrveneo.


Sine, dani smotavanja ždralova se ne zaboravljaju, jesi video kako se Japan oporavio posle naše intervencije?!

kukusigameni kukusigameni 16:17 04.10.2015

Re: oprez

srdjan.pajic
kukusigameni
srdjan.pajic

Srki ja sam potzrveneo.


Sine, dani smotavanja ždralova se ne zaboravljaju, jesi video kako se Japan oporavio posle naše intervencije?!



Srbija do Tokija i ostale munje Novog sveCkog poretka.
angie01 angie01 16:36 04.10.2015

Re: oprez

ako nešto može qq-a da dovede nazad na blog,



blogovatelj blogovatelj 16:44 04.10.2015

Re: oprez

Što se same stranke tiče, Žile mi ne smeta, mada je on, izgleda, uvek nekakav problem za sve one koji bi, kao, podržali tu stranku, ali ne mogu, eto zbog njega, i onih vinograda, iako priznajem da nikad nisam tačno uklavirio o čemu se tu radilo, i spreman sam da mu za to progrledam kroz prste, ako je bilo nešto smućeno.


Znači ako je neko your son of a bitch, onda može i da mulja. Principijelno, drugosrbijanski. Zato ste i prsli ko bas.
Zbog toga i zbog nesmenjivih tipa Čeda i Živković.
Mislim da su ova dva pitanja ključna za napredak.

1. Da većina bude svesna da i njihov "son of a bitch" ne sme da mulja
2. Pitanje smenjivosti vođa partija u Srbiji, nebitno koja je partija u pitanju. Kad se Srbija bude rešila tog Putin-sindroma, krenuće na bolje. Do tada, vođe će krojiti Srbiju po svom ćefu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:45 04.10.2015

Re: oprez

expolicajac
kukusigameni
srdjan.pajic

Srki ja sam potzrveneo.

ja mogu da ti sredim da poplaviš.


Ti da mi, umesto plavljenja, središ tamo da se ukine prijavljivanje stranaca u lokalnim stanicama milicije. To je takvo jedno maltretiranje, i običaj iz srednjeg staljinističkog veka, da mi je uvek muka kad treba tamo da idem.

Doduše, opet bih iskoristio priliku da pohvalim izuzetno ljubazno pandursko osoblje MUP-a na opštini Zvezdara, policijska ispostava Mirjevo (jebote, ovo zvuči kao neko pogranično područje uz open range, iza koga samo bizoni pasu i indijanci skupljaju skalpove).

EDIT: Ali dobro, ovo nije prioritet, ima toliko mnogo važnijih stvari na kojima treba da se radi.
kukusigameni kukusigameni 16:49 04.10.2015

Re: oprez

blogovatelj
Zbog toga i zbog nesmenjivih tipa Čeda i Živković.

Zašto bi neko nakon dve godine smenio izabranog Živkovića za predsednika stranke, ako stranka napreduje?
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:53 04.10.2015

Re: oprez

Znači ako je neko your son of a bitch, onda može i da mulja. Principijelno, drugosrbijanski. Zato ste i prsli ko bas.


Tupiš, blogi, ali nema veze, ti bar nešto i kažeš, za razliku od emsiemsija. Jeste neprinicipijelno, pod uslovom da mi dokažeš da je Žile muljao i da je uhvaćen sa rukom u tegli i kršenju zakona. Samo da te podsetim, to su mnogi pokušali da mu smeste, ali nisu uspeli. I otkud znaš da je Žile nesmenjiv?

Inače, slažem se sa tobom, u principu, mada si dokazao da sam neprincipijelan: i jesam, svi smo mi na kraju samo ljudi, i blogeri. Glasao sam ja i za Tadića, kad je trebalo, pa eno ga sad, živi u nekakvoj vili, iako je lice bez zanimanja, kako je to krkar ovde ustvrdio (ne znam da li je tačno, ali tako se priča na blogu).
blogovatelj blogovatelj 17:07 04.10.2015

Re: oprez

Tupiš, blogi, ali nema veze, ti bar nešto i kažeš, za razliku od emsiemsija


Znao sam oduvek da me gotiviš.

pod uslovom da mi dokažeš da je Žile muljao i da je uhvaćen sa rukom u tegli i kršenju zakona.


Ne znam je li po zakonu, ali znam da nije pošteno. Dobio je milionski kredit (možda čak nije ni kredit, nego nepovratna sredstva, ili tako nešto) pod ultra povoljnim uslovima koji je bio namenjen podsticaju poljoprivrede. Onda je bio poljoprivrednik par godina i prodao imanje i pokupio keš.
Koliko je po zakonu ne znam, ali znam da je nekoliko desetina porodica na selu moglo mnogo lepše i udobnije da živi od tih para.

I otkud znaš da je Žile nesmenjiv?


Ne znam, ali da je pravi predsednik partije, sam bi to rekao. Ako na sledećim izborima prođe gore nego na prethodnim, daje ostavku.
Onaj lider partije koji to prvi izgovori, a u slučaju neuspeha i uradi ima za svoju partiju moju bezrezervnu podršku. Pun mi je q Dačića, Nikolića, Tadića i Čedomira jovaqnovića, minimum po petnaest godina se motaju u vrhu politike. Neki i puno više. Red je malo da odmore. Nek pišu memoare, kaleme voćke, rade privatno malo. Ne mogu ti isti ljudi stvoriti drugačiji rezultat od dosadašnjeg. Uostalom, da su znali, stvorili bi ga do sada.
kukusigameni kukusigameni 17:12 04.10.2015

Re: oprez

blogovatelj
Koliko je po zakonu ne znam, ali znam da je nekoliko desetina porodica na selu moglo mnogo lepše i udobnije da živi od tih para.

Po zakonu je jer bi, razmisli, sigurno bio u zatvoru.
A ovo drugo baš i ne mora da bude tačno. Subvencije se ne dodeljuju kao socijalna pomoć.
blogovatelj blogovatelj 17:12 04.10.2015

Re: oprez

Zašto bi neko nakon dve godine smenio izabranog Živkovića za predsednika stranke, ako stranka napreduje?


Ne mislim da sada da ostavku, ali da potencira kako je stranka demokratskog karaktera. Taj demokratski karakter partije podrazumeva da lider sam bude svestan svoje suvišnosti u slučaju neuspeha. DS recimo to nikada nije imala, a šatro demokrate su. Prvo u svojoj kući moraš da poštuješ drugačije mišljenje, pa tek onda da to sprovodiš u državi. A ne ko Tadić, izgubio izbore, kriv mu položaonik, pa i ono malo svoje partije što je ostalo, sjebao skroz.
Još je Dinkić ispao najveći demokrata od kada je parlamentarne demokratije u Srbiji.
kukusigameni kukusigameni 17:14 04.10.2015

Re: oprez

blogovatelj
Zašto bi neko nakon dve godine smenio izabranog Živkovića za predsednika stranke, ako stranka napreduje?


Ne mislim da sada da ostavku, ali da potencira kako je stranka demokratskog karaktera. Taj demokratski karakter partije podrazumeva da lider sam bude svestan svoje suvišnosti u slučaju neuspeha. DS recimo to nikada nije imala, a šatro demokrate su. Prvo u svojoj kući moraš da poštuješ drugačije mišljenje, pa tek onda da to sprovodiš u državi. A ne ko Tadić, izgubio izbore, kriv mu položaonik, pa i ono malo svoje partije što je ostalo, sjebao skroz.
Još je Dinkić ispao najveći demokrata od kada je parlamentarne demokratije u Srbiji.


Pa ja ti upravo kažem da smo nas petorica (koje kako tako poznaješ), Vlada Pavićević i Vesna Rakić-Vodinelić valjda nekakav garant da se igra demokratski.
blogovatelj blogovatelj 17:17 04.10.2015

Re: oprez

A ovo drugo baš i ne mora da bude tačno. Subvencije se ne dodeljuju kao socijalna pomoć.


Nisam ni mislio da se pare dodele kao socijalna pomoć, nego baš kao što im i reč kaže, kao subvencije, ljudima koji celog svog života žive od poljoprivrede. Živković sasvim sigurno nije taj kome su sledovali ti novci (dakle Pajiću, čuješ i sam, nije bio u pitanju kredit, nego još gore, subvencija)
Dr M Dr M 17:23 04.10.2015

Re: oprez

Ne mislim da sada da ostavku, ali da potencira kako je stranka demokratskog karaktera.


Po statutu NOVE, niko ne može da bude izabran za predsednika stranke više od dva puta. To je demokratsko ograničenje.

Živković može da odleti sa mesta predsednika stranke 4 puta godišnje, na redovnim i obaveznim konferencijama stranke ukoliko većina delegata oceni nepovoljno njegov izveštaj.
kukusigameni kukusigameni 17:23 04.10.2015

Re: oprez

Evo šta kaže Zoran 2010. godine.

deset_slukom deset_slukom 17:23 04.10.2015

Re: oprez

blogovatelj
i prodao imanje


Ukratko, napravio je imanje, što znači da je kredit ispunio svoju svrhu, zar ne?

blogovatelj
ali znam da je nekoliko desetina porodica na selu moglo mnogo lepše i udobnije da živi od tih para.


Recimo - svaka porodica je mogla da napravi sebi kuću na sprat, da imaju deca gde da stanuju kada se vrate iz Amerike?
blogovatelj blogovatelj 17:24 04.10.2015

Re: oprez

Pa ja ti upravo kažem da smo nas petorica (koje kako tako poznaješ), Vlada Pavićević i Vesna Rakić-Vodinelić valjda nekakav garant da se igra demokratski.


Iskreno se nadam.
I ja uopšte u svemu ovome nisam bitan. Svakako neću ići u Toronto, 100km u jednom pravcu, da bih glasao, a od glasanja mi ne zavisi skoro ništa.
Nego vi morate da ubedite onog "mog" auolimara iz Mionice, fiktivnu ličnost, koju s vremena na vreme pominjem u blogovima, da princip smenjivosti važi kod vas. To je veoma lako i jeftino za uraditi, tako što će recimo lider vaše partije to potencirati za skupštinskom govornicom, pa reći da je ubeđen u svoj uspeh, a da je u slučaju neuspeha, kao odgovoran političar, spreman da momentalno da ostavku i prepusti vođstvo drugim ljudima u partiji, jer zna da u njoj ne manjka kadrova i sposobnih individua.
libkonz libkonz 17:25 04.10.2015

Re: oprez

subvencija

Subvencija koju je dobio od Koštuničine vlade, a ne možeš reći da su ga ovi baš nešto voleli. Čovek nema ni jednu aferu dok je bio u politici.
blogovatelj blogovatelj 17:30 04.10.2015

Re: oprez

Recimo - svaka porodica je mogla da napravi sebi kuću na sprat, da imaju deca gde da stanuju kada se vrate iz Amerike?


Mogla je, ali ako se celog života bavi poljoprivredom, verovatnije je da bi kupila novi traktor, recimo. Ako je traktor star. Ili da renoviraju štale, kupe đubrivo, šta bilo. Nije moje da znam šta je prioritet individualnom domaćinstvu.
kukusigameni kukusigameni 17:31 04.10.2015

Re: oprez

blogovatelj
Nego vi morate da ubedite onog "mog" auolimara iz Mionice,

To radimo tzv Door to door kampanjom. Evo, na primer, Pavićević je juče putovao u Pirot.
BTW, ima nekoliko meseci da smo se prestrojili za lokalne izbore. Pripremljeni smo i čekamo spremni start.
mariopan mariopan 17:35 04.10.2015

Re: oprez

blogovatelj
Što se same stranke tiče, Žile mi ne smeta, mada je on, izgleda, uvek nekakav problem za sve one koji bi, kao, podržali tu stranku, ali ne mogu, eto zbog njega, i onih vinograda, iako priznajem da nikad nisam tačno uklavirio o čemu se tu radilo, i spreman sam da mu za to progrledam kroz prste, ako je bilo nešto smućeno.


Znači ako je neko your son of a bitch, onda može i da mulja. Principijelno, drugosrbijanski. Zato ste i prsli ko bas.
Zbog toga i zbog nesmenjivih tipa Čeda i Živković.
Mislim da su ova dva pitanja ključna za napredak.

1. Da većina bude svesna da i njihov "son of a bitch" ne sme da mulja
2. Pitanje smenjivosti vođa partija u Srbiji, nebitno koja je partija u pitanju. Kad se Srbija bude rešila tog Putin-sindroma, krenuće na bolje. Do tada, vođe će krojiti Srbiju po svom ćefu.

blogovatelj blogovatelj 17:37 04.10.2015

Re: oprez

Čovek nema ni jednu aferu dok je bio u politici.


Sem što Čeda nije detaljno propitan od strane istražnih organa koji je krasni radio godinama kod Šiptara na hacijendi.
To mi onako prvo pade na pamet.
libkonz libkonz 17:38 04.10.2015

Re: oprez

Čeda

izvini, a kakve sad Čeda ima veze sa Novom?
deset_slukom deset_slukom 17:40 04.10.2015

Re: oprez

blogovatelj
Recimo - svaka porodica je mogla da napravi sebi kuću na sprat, da imaju deca gde da stanuju kada se vrate iz Amerike?


Mogla je, ali ako se celog života bavi poljoprivredom, verovatnije je da bi kupila novi traktor, recimo. Ako je traktor star. Ili da renoviraju štale, kupe đubrivo, šta bilo. Nije moje da znam šta je prioritet individualnom domaćinstvu.


Ali, kredit može da uzme svako kome je on potreban, treba samo da ispuni propisane zahteve. Nije Živković nikome ništa uskratio.

EDIT: Čak bi se moglo reći da je Živkovićev posao sa vinogradom jedinstven primer da je neki naš političar na potpuno transparentan, legalan i dokumentovan način zaradio novce. Trebalo bi da se stranka time hvali.
blogovatelj blogovatelj 17:44 04.10.2015

Re: oprez

izvini, a kakve sad Čeda ima veze sa Novom?


1, Imaš predsednika vlade
2. Imaš šefa poslaničke grupe iz njegove stranke
3. Šef poslaničke grupe ne izlazi iz gajbe jednog od najvećih mafijaša u državi
3. Premijera ubije mafija, ubistvo organizovao mafijaš
4. Premijerovo mesto zauzima VD koji uvodi vanredno stanje
5. VD-u nije čudno što milicija ne propituje šefa poslaničke grupe o razlozime druženja sa mafijašem koji je organizovao ubistvo prethodnog premijera.
6. Tebi ovde nema ništa čudno?

I da, nisi mi odgovorio, ti jedini. Koja ti je ovo po redu partija u životu?
blogovatelj blogovatelj 17:48 04.10.2015

Re: oprez

Nije Živković nikome ništa uskratio


Kako nije uskratio kad je uzeo milionska sredstva? Da on nije uzeo milione, nekoliko desetina poljoprivrednika bi dobila po nekoliko desetina hiljada. Pa bi kupili novu drljaču, uradili generalku kombajna, uzeli u najam novu njivu koja stoji neobrađena...
angie01 angie01 17:48 04.10.2015

Re: oprez

docsumann


doks, jes'l to ti?...jedva sam te prepoznala.
maksa83 maksa83 17:51 04.10.2015

Re: oprez

Ali, kredit može da uzme svako kome je on potreban, treba samo da ispuni propisane zahteve. Nije Živković nikome ništa uskratio.

Živković nije uzeo kredit, nego dobio poklon od pola milki EUR i zakup državnog zemljišta po ceni nekoliko puta manjoj od tržišne. Postoje njegove tvrdnje da je to njegovo životno delo i da će to da bude njegov vinograd do kraja sveta, ali ga je obrnuo i prodao dok si rek'o keks.

U mojoj knjizi se Živković uplatkao kada je došao ovde (ne znam ko ga je doveo na blog) i kada su ljudi počeli da ga pitaju teška pitanja odogovorio fino, ukusno, političarski odmerno, citiram: "budalo!" citat završen. Pa to znači mićo da si neizbaždareno govedo koje ne ume da se kontroliše kad ga taknu gde ne voli (a čak je bilo i nešto prilično beningno).
libkonz libkonz 17:53 04.10.2015

Re: oprez

Da on nije uzeo milione, nekoliko desetina poljoprivrednika bi dobila po nekoliko desetina hiljada. Pa bi kupili novu drljaču, uradili generalku kombajna, uzeli u najam novu njivu koja stoji neobrađena...

Blogi, ti li si? Pismen si čovek i nemoguće da ti nije jasno da je ovo lupanje gluposti.
Inače, ovih subvencija treba da je mnogo više jer se državi brzo isplate. Umesto toga, daju se subvencije strancima.
deset_slukom deset_slukom 17:53 04.10.2015

Re: oprez

blogovatelj
Nije Živković nikome ništa uskratio


Kako nije uskratio kad je uzeo milionska sredstva? Da on nije uzeo milione, nekoliko desetina poljoprivrednika bi dobila po nekoliko desetina hiljada. Pa bi kupili novu drljaču, uradili generalku kombajna, uzeli u najam novu njivu koja stoji neobrađena...


U tim fondovima uvek ima višak sredstava a manjak ideja za njihovu upotrebu.

Potpuno mi je nejasno zašto misliš da je podizanje uspešnog vinograda pogrešan potez?
Dr M Dr M 17:54 04.10.2015

Re: oprez

blogovatelj
Nije Živković nikome ništa uskratio


Kako nije uskratio kad je uzeo milionska sredstva? Da on nije uzeo milione, nekoliko desetina poljoprivrednika bi dobila po nekoliko desetina hiljada. Pa bi kupili novu drljaču, uradili generalku kombajna, uzeli u najam novu njivu koja stoji neobrađena...


Subvencije se daju sa odredjenim ciljem, u ovom slučaju za razvoj vinogradarstva. Mogao je da je dobije svako ko ispuni uslove.
maksa83 maksa83 17:55 04.10.2015

Re: oprez

U tim fondovima uvek ima višak sredstava a manjak ideja za njihovu upotrebu.

U da, ovde sve pršti od viška sredstava u fondovima.

It is known, što bi rekli oni nomadi u Game of Thrones.
maksa83 maksa83 17:55 04.10.2015

Re: oprez

Mogao je da je dobije svako ko ispuni uslove.

Daj ne zajebavaj.
antioksidant antioksidant 17:58 04.10.2015

Re: oprez

U mojoj knjizi se Živković uplatkao kada je došao ovde (ne znam ko ga je doveo na blog) i kada su ljudi počeli da ga pitaju teška pitanja odogovorio fino, ukusno, političarski odmerno, citiram: "budalo!". Pa to znači mićo da si neizbaždareno govedo koje ne ume da se kontroliše kad ga taknu gde ne voli (a čak je bilo i nešto prilično beningno).

iskreno, imas isti odnos i prema radulovicu? :) (oko bazdarenosti bar, previse je mrsav za govedo)
dopuna: da pojasnim i zasto te pitam: uocavam simpatije kujundzija prema radulovicu pa stoga
anonymous anonymous 17:58 04.10.2015

Re: oprez


libkonz
subvencija

Subvencija koju je dobio od Koštuničine vlade, a ne možeš reći da su ga ovi baš nešto voleli. Čovek nema ni jednu aferu dok je bio u politici.


Ne znam o kome pričaš ....

....Ali bih voleo da upoznam čoveka ....

...ako takav postoji ? ....
maksa83 maksa83 18:00 04.10.2015

Re: oprez

iskreno, imas isti odnos i prema radulovicu? :) (oko bazdarenosti bar, previse je mrsav za govedo)

Gori.

Mada, meni su kao što rekoh već od Radulovića koji ne ume da se kontroliše veći problem oni srpski libtertarijanci koji poskakuju iza njega i skandiraju. Galerija dvaesčetvorokaratnih kretena.

dopuna: da pojasnim i zasto te pitam: uocavam simpatije kujundzija prema radulovicu pa stoga

Kujundžijski je precizan i nou bulšit praktičan, i vidi probleme onako kako ih mi vidimo.
Dr M Dr M 18:00 04.10.2015

Re: oprez

Živković nije uzeo kredit, nego dobio poklon od pola milki EUR i zakup državnog zemljišta po ceni nekoliko puta manjoj od tržišne.


Nisi u pravu!

Živković je dobio pare da uradi ugovoreni posao za državu i taj posao je uradio.

Eno ga vinograd, država dobila svoje a Živković naplatio svoj trud.

Uopšte, to zameranje Živkoviću što je na tom poslu zaradio neke pare mi jako liči na tragove komunističkog nasledja u našim glavama.
antioksidant antioksidant 18:01 04.10.2015

Re: oprez

srpski libtertarijanci koji poskakuju iza njega

to je bila kratka ljubav dok je gurao zakon o radu
a to su samo deca
ona iz filma predskazanje :)
maksa83 maksa83 18:03 04.10.2015

Re: oprez

Nisi u pravu!

Živković je dobio pare da uradi ugovoreni posao za državu i taj posao je uradio.

A ok. Piši Vremenu. Oni pisali drugačije.

Uopšte, to zameranje Živkoviću što je na tom poslu zaradio neke pare mi jako liči na tragove komunističkog nasledja u našim glavama.


blogovatelj blogovatelj 18:05 04.10.2015

Re: oprez

U mojoj knjizi se Živković uplatkao kada je došao ovde (ne znam ko ga je doveo na blog) i kada su ljudi počeli da ga pitaju teška pitanja odogovorio fino, ukusno, političarski odmerno, citiram: "budalo!". Pa to znači mićo da si neizbaždareno govedo koje ne ume da se kontroliše kad ga taknu gde ne voli (a čak je bilo i nešto prilično beningno).


Hvala na podsećanju. Kao Broj Jedan si sa svojom knjižicom.
Na ovo sam potpuno zaboravio.

blogovatelj blogovatelj 18:16 04.10.2015

Re: oprez

A ok. Piši Vremenu. Oni pisali drugačije.


Istina, subvencija nije isplaćena njemu, već njegovom preduzeću "Kuća vina Živković", koje je, u stvari, samo pola njegovo, a drugo pola je u vlasništvu "Agro uniona", koji je, pak, deo MK Grupe, koja je, opet, u "zna se čijem vlasništvu"… Lepota.


Firma pola u vlasništvu bivšeg premijera, a pola jednog od najvećih tajkuna u državi, dobije pola miliona subvencije.
Pajiću, jel čitaš Maksin link iz Vremena? Jel ima ovoga u Americi? Ima, ne sumnjam. Ali znam i šta američki sudovi rade kad novine počnu da pišu o ovakvim stvarima.
Vi, članovi partije, jel vam sada bar malo jasnije zašto onaj ko ima putera na glavi mora da se skloni da bi stranka prosperirala?
deset_slukom deset_slukom 18:17 04.10.2015

Re: oprez

maksa83
Mogao je da je dobije svako ko ispuni uslove.

Daj ne zajebavaj.


Istina, opšte je poznato da smo puni dobrih ideja, samo nema novaca.

Svako malo čitamo kako u nekim evropskim fondovima stoje neutrošena namenska sredstva po dve-tri godine, pa se onda odustane jer se ništa ne radi.

Ima novaca za korisne stvari, samo je malo korisnih ljudi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:17 04.10.2015

Re: oprez

Iskreno se nadam.
I ja uopšte u svemu ovome nisam bitan. Svakako neću ići u Toronto, 100km u jednom pravcu, da bih glasao, a od glasanja mi ne zavisi skoro ništa.


Dobro, tako sam i mislio, ni ti u stvari ne znaš Žiletovu situaciju u vezi sa tim kreditom/subvencijama nego prenosiš rekla/kazala priče, i onda kao imaš stav, ali se slažeš da tu ništa nije uradjeno nezakonito, čak ne ni nepošteno? Eto, ja prost neću da učestvujem u širenju te buve, a meni lično je to dovoljno da, kao što rekoh, ne marim za taj detalj iz Žiletove biografije ako dodje to toga da se glasa za novu stranku. Drugi, kako hoće.

Nego, slušaj, ako me ovi blogeri članovi stranke ubede da glasam za Novu, i ako potegnem iz ove moje pripizdine čak u Čikago da to obavim, vala ćeš i ti da uzjašeš svog losa sa priključnom mašinom, grtalicom, i probiješ se do tog Toronta. Inače ti dolazim na kućni prag da te vodim! (ovo sve pod uslovom da nam HCM u medjuvremenu ne ukine pravo glasa, kao što je onomad pretio, onda dolazim samo da se jedan drugom isplačemo na ramenu i ušikamo ko majke od te vaše inuitske rakije).
kukusigameni kukusigameni 18:23 04.10.2015

Re: oprez

blogovatelj
Ali znam i šta američki sudovi rade kad novine počnu da pišu o ovakvim stvarima.


Opet ti. Pa pročitaj malo i šta je posle bilo. Čovek prošao sve kontrole, inspekcije i čuda. I? Sve po propisu. Šta bi onda bilo u USA?
deset_slukom deset_slukom 18:24 04.10.2015

Re: oprez

blogovatelj

Firma pola u vlasništvu bivšeg premijera, a pola jednog od najvećih tajkuna u državi, dobije pola miliona subvencije.


Možda je ovo i tačno, ali kredite (subvencije) dobijaju projekti a ne likovi.

Onda je verovatno i u tome ovo jedinstven projekat: tajkunu pola miliona korisno upotrebljenog kredita, umesto uobičajenih pedeset miliona nepovratnog.
anonymous anonymous 18:26 04.10.2015

Re: oprez

Dr M
Živković nije uzeo kredit, nego dobio poklon od pola milki EUR i zakup državnog zemljišta po ceni nekoliko puta manjoj od tržišne.


Nisi u pravu!

Živković je dobio pare da uradi ugovoreni posao za državu i taj posao je uradio.

Eno ga vinograd, država dobila svoje a Živković naplatio svoj trud.

Uopšte, to zameranje Živkoviću što je na tom poslu zaradio neke pare mi jako liči na tragove komunističkog nasledja u našim glavama.


Ovim si vrlo plastično opisao svoje razumevanje politike , a možda i još po nešto rekao o sebi...

..... dovoljno za zaključak ....





srdjan.pajic srdjan.pajic 18:33 04.10.2015

Re: oprez

kukusigameni
blogovatelj
Ali znam i šta američki sudovi rade kad novine počnu da pišu o ovakvim stvarima.


Opet ti. Pa pročitaj malo i šta je posle bilo. Čovek prošao sve kontrole, inspekcije i čuda. I? Sve po propisu. Šta bi onda bilo u USA?


Zalepio bi im takvu tužbu zbog libel-a, ili defamacije, da bi se svi pušili. Ma dobro, jebeš Ameriku, propala država, nego daj da vidimo mi Srbiju. Može li, i treba li, Žile da se skloni sa te pozicije, a da bi se pridobili glasovi ljudi koji bi inače glasali za vas (pretpostavka) jer im je ok program, ok su im drugi članovi, evo sad su se i ok blogeri uključili? Ja sam rekao za sebe: meni Žile, i ta epizoda iz njegove prošlosti ne smeta, ali jebeš mene, ima mnogo više ovih kao blogi i maksa koji zarolaju očima kad se pomene Živković. Vredi li se prilagoditi njihovom prohtevu, jer nije da vam ne fali glasova? Pazi, ja ne znam odgovor na to pitanje.
zilikaka zilikaka 18:38 04.10.2015

Re: oprez

Živković je dobio pare da uradi ugovoreni posao za državu i taj posao je uradio

U tim fondovima uvek ima višak sredstava a manjak ideja za njihovu upotrebu.

Nekako u to vreme, sticajem okolnosti i ja sam jurila neka sitna podsticajna sredstva za poso koji sam ovde i pominjala.

Obila sam poprilično pragova, al bez rezultata. Nije bio problem način ulaganja, nego su me uveravali da u fondovima nema para.

U isto vreme, pare su se delile, al ako si blizak vlasti. Nekad je bilo dovoljno i kafansko prijateljstvo.
Da licemerstvo bude veće, ti isti što su delili pare iz fondova su mene upućivali na lokalne banke, da pokušam tamo.
Naravno, uz pripadajuće kamate.

...na tom malom uzorku sam donela zaključak da u Srbiji postoje, i postojaće građani prvog i drugog reda. To gde si, zavisi od toga koliko si njihov il koliko im možeš poslužiti.
Živković se po svojoj strukturi potpuno uklapa u to moje poimanje sveta.

...i, da, od čoveka koga ću slediti očekujem da BAŠ ZATO što je u prilici da može da iskoristi neku privilegiju zbog svog položaja, to ne uradi.

kukusigameni kukusigameni 18:42 04.10.2015

Re: oprez

srdjan.pajic
kukusigameni
blogovatelj
Ali znam i šta američki sudovi rade kad novine počnu da pišu o ovakvim stvarima.


Opet ti. Pa pročitaj malo i šta je posle bilo. Čovek prošao sve kontrole, inspekcije i čuda. I? Sve po propisu. Šta bi onda bilo u USA?


Zalepio bi im takvu tužbu zbog libel-a, ili defamacije, da bi se svi pušili. Ma dobro, jebeš Ameriku, propala država, nego daj da vidimo mi Srbiju. Može li, i treba li, Žile da se skloni sa te pozicije, a da bi se pridobili glasovi ljudi koji bi inače glasali za vas (pretpostavka) jer im je ok program, ok su im drugi članovi, evo sad su se i ok blogeri uključili? Ja sam rekao za sebe: meni Žile, i ta epizoda iz njegove prošlosti ne smeta, ali jebeš mene, ima mnogo više ovih kao blogi i maksa koji zarolaju očima kad se pomene Živković. Vredi li se prilagoditi njihovom prohtevu, jer nije da vam ne fali glasova? Pazi, ja ne znam odgovor na to pitanje.


Ne. Zoran je izašao iz jedne, tada velike stranke. Nije kao Vučić odlepio većinu. Krenuo je nekim svojim putem. U to vreme se zapomagalo za strankom koja će biti sačinjena od novih i nekompromitovanih ljudi. I eto. Za dve godine, uz veoma malo sredstava, stranka postoji sa svim svojim vrlinama i manama.
Zašto bi sada neko smenjivao čoveka koji je svojim političkim delanjem, jedini odgovorio na toliko česte zahteve da se stvori politička stranka sačinjena mahom od novih ljudi?!
blogovatelj blogovatelj 18:44 04.10.2015

Re: oprez

Možda je ovo i tačno, ali kredite (subvencije) dobijaju projekti a ne likovi.


Rođo, pa ja o tome i pričam, jer su kredit dobili likovi, ne projekti.
Da je projekat valjao ne bi ga oni prodali posle tri godinice. Projekat koji donosi pare se ne prodaje.
Vidim i ti si zadrvio žešće. Jesi i ti drug član partije?
antioksidant antioksidant 18:44 04.10.2015

Re: oprez

Zašto bi sada neko smenjivao čoveka koji je svojim političkim delanjem, jedini odgovorio na toliko česte zahteve da se stvori politička stranka sačinjena mahom od novih ljudi?!

pivopije su uvek bile protiv vinogradara
nego mani to, to ne mozes da zavrsis nikad. imam ja jedno ozbiljno pitanje/ koji je stav nove stranke prema penzionisanju nade macure?
kukusigameni kukusigameni 18:45 04.10.2015

Re: oprez

antioksidant
Zašto bi sada neko smenjivao čoveka koji je svojim političkim delanjem, jedini odgovorio na toliko česte zahteve da se stvori politička stranka sačinjena mahom od novih ljudi?!

pivopije su uvek bile protiv vinogradara
nego mani to, to ne mozes da zavrsis nikad. imam ja jedno ozbiljno pitanje/ koji je stav nove stranke prema penzionisanju nade macure?

Podeljena su mišljenja.
libkonz libkonz 18:46 04.10.2015

Re: oprez

koji je stav nove stranke prema penzionisanju nade macure?

Mislim da to treba ići u fazama, slojevito.
kukusigameni kukusigameni 18:46 04.10.2015

Re: oprez

libkonz
koji je stav nove stranke prema penzionisanju nade macure?

Mislim da to treba ići u fazama, slojevito.

kukusigameni kukusigameni 18:48 04.10.2015

Re: oprez

blogovatelj
Možda je ovo i tačno, ali kredite (subvencije) dobijaju projekti a ne likovi.


Rođo, pa ja o tome i pričam, jer su kredit dobili likovi, ne projekti.
Da je projekat valjao ne bi ga oni prodali posle tri godinice. Projekat koji donosi pare se ne prodaje.
Vidim i ti si zadrvio žešće. Jesi i ti drug član partije?

Alo Blogi, ti bi ovde da "streljaš" bez presude. Dobro bre, ne moraš da glasaš, niko te ne tera. Ti si i dalje naš drugar iz Kanade.
antioksidant antioksidant 18:51 04.10.2015

Re: oprez

Mislim da to treba ići u fazama, slojevito.

deset_slukom deset_slukom 18:53 04.10.2015

Re: oprez

blogovatelj
Možda je ovo i tačno, ali kredite (subvencije) dobijaju projekti a ne likovi.


Rođo, pa ja o tome i pričam, jer su kredit dobili likovi, ne projekti.
Da je projekat valjao ne bi ga oni prodali posle tri godinice. Projekat koji donosi pare se ne prodaje.
Vidim i ti si zadrvio žešće. Jesi i ti drug član partije?


Znači, projekat nije valjao pa ga kupila neka budala po ceni većoj nego što su bila ulaganja.

Nisam član partije, svojom voljom sam iz nje izašao još negde '85. Samo podržavam Živkovića što je pobegao sa bloga.
emsiemsi emsiemsi 19:16 04.10.2015

Re: oprez

srdjan.pajic

...
Tupiš, blogi, ali nema veze, ti bar nešto i kažeš, za razliku od emsiemsija.
...

Не разумем ову прозивку, но, да ти учиним и кажем нешто --- ти очекујеш да се ја, као озбиљан човек, јавим на овакву тему (да не кажем какву) и да се изјашњавам о нишко-фрушкогорском виноградару !?
Цццццц.
Распитај се мало код Нишлија какав је то човек, школован, образован способан ...
Не могу да верујем да ови људи који су решили да се активирају (ни мало не сумњам у њихове најбоље намере, слагао се ја са њима или не), закључују да ће то остварити у странци којом руководи такав, хм, човек.
На жалост, морам да их разочарам - са таквима као што је тај Живковић се не иде ни у какав посао, а камоли посао редизајна државе.
expolicajac expolicajac 19:26 04.10.2015

Re: oprez

emsiemsi
srdjan.pajic

...
Tupiš, blogi, ali nema veze, ti bar nešto i kažeš, za razliku od emsiemsija.
...

Не разумем ову прозивку, но, да ти учиним и кажем нешто --- ти очекујеш да се ја, као озбиљан човек, јавим на овакву тему (да не кажем какву) и да се изјашњавам о нишко-фрушкогорском виноградару !?
Цццццц.
Рапитај се мало код Нишлија какав је то човек, школован, образован способан ...
Не могу да верујем да ови људи који су решили да се активирају (ни мало не сумњам у њихове најбоље намере, слагао се ја са њима или не), закључују да ће то остварити у странци којом руководи такав, хм, човек.
На жалост, морам да их разочарам - са таквима као што је тај Живковић се не иде ни у какав посао, а камоли посао редизајна државе.

Moram da ti saopštim da u Nišu valada jedna ozbiljna endemska bolest. "Mrze svakog ko uspe".
emsiemsi emsiemsi 19:27 04.10.2015

Re: oprez

zilikaka
Živković je dobio pare da uradi ugovoreni posao za državu i taj posao je uradio

U tim fondovima uvek ima višak sredstava a manjak ideja za njihovu upotrebu.

Nekako u to vreme, sticajem okolnosti i ja sam jurila neka sitna podsticajna sredstva za poso koji sam ovde i pominjala.

Obila sam poprilično pragova, al bez rezultata. Nije bio problem način ulaganja, nego su me uveravali da u fondovima nema para.

U isto vreme, pare su se delile, al ako si blizak vlasti. Nekad je bilo dovoljno i kafansko prijateljstvo.
Da licemerstvo bude veće, ti isti što su delili pare iz fondova su mene upućivali na lokalne banke, da pokušam tamo.
Naravno, uz pripadajuće kamate.

...na tom malom uzorku sam donela zaključak da u Srbiji postoje, i postojaće građani prvog i drugog reda. To gde si, zavisi od toga koliko si njihov il koliko im možeš poslužiti.
Živković se po svojoj strukturi potpuno uklapa u to moje poimanje sveta.

...i, da, od čoveka koga ću slediti očekujem da BAŠ ZATO što je u prilici da može da iskoristi neku privilegiju zbog svog položaja, to ne uradi.


Све речено - коректно, да тешко може коректније.
Сагласан !
emsiemsi emsiemsi 19:31 04.10.2015

Re: oprez

expolicajac
emsiemsi
srdjan.pajic

...
Tupiš, blogi, ali nema veze, ti bar nešto i kažeš, za razliku od emsiemsija.
...

Не разумем ову прозивку, но, да ти учиним и кажем нешто --- ти очекујеш да се ја, као озбиљан човек, јавим на овакву тему (да не кажем какву) и да се изјашњавам о нишко-фрушкогорском виноградару !?
Цццццц.
Рапитај се мало код Нишлија какав је то човек, школован, образован способан ...
Не могу да верујем да ови људи који су решили да се активирају (ни мало не сумњам у њихове најбоље намере, слагао се ја са њима или не), закључују да ће то остварити у странци којом руководи такав, хм, човек.
На жалост, морам да их разочарам - са таквима као што је тај Живковић се не иде ни у какав посао, а камоли посао редизајна државе.

Moram da ti saopštim da u Nišu valada jedna ozbiljna endemska bolest. "Mrze svakog ko uspe".

Ееее, видиш, ја верујем неким својим Нишлијама (који нису такви).
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:36 04.10.2015

Re: oprez

libkonz
Čovek nema ni jednu aferu dok je bio u politici.

Na pamet mi pada vraćanje nekoliko miliona evra izvesnom Karić Bogoljubu, poslednji dan mandata Živkovićeve vlade. Transakciju je, uz saglasnost premijera, izvršio onaj mali što je spavao na tetkinom kauču, a danas je težak nekoliko desetina miliona evra.
cane cane 19:46 04.10.2015

Re: oprez

Čovek nema ni jednu aferu dok je bio u politici.


jao jebote ti si onaj sto je glasao za vuka?

anonymous anonymous 19:56 04.10.2015

Re: oprez

На жалост, морам да их разочарам - са таквима као што је тај Живковић се не иде ни у какав посао, а камоли посао редизајна државе.

docsumann docsumann 20:08 04.10.2015

Re: oprez

angie01
docsumann


doks, jes'l to ti?...jedva sam te prepoznala.


it's me



malo sam se rastočio, ali i dalje u crno-bijelom zonfetu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:39 04.10.2015

Re: oprez

čarli
Не разумем ову прозивку


Ne čudi me.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:18 04.10.2015

Re: oprez

Inače ti dolazim na kućni prag da te vodim! (ovo sve pod uslovom da nam HCM u medjuvremenu ne ukine pravo glasa,




Ajd dobro kad ste navalili.
Vas dvojica jedan glas, dosta vam je :)
mariopan mariopan 21:25 04.10.2015

Re: oprez

deset_slukom
blogovatelj
Recimo - svaka porodica je mogla da napravi sebi kuću na sprat, da imaju deca gde da stanuju kada se vrate iz Amerike?


Mogla je, ali ako se celog života bavi poljoprivredom, verovatnije je da bi kupila novi traktor, recimo. Ako je traktor star. Ili da renoviraju štale, kupe đubrivo, šta bilo. Nije moje da znam šta je prioritet individualnom domaćinstvu.


Ali, kredit može da uzme svako kome je on potreban, treba samo da ispuni propisane zahteve. Nije Živković nikome ništa uskratio.

EDIT: Čak bi se moglo reći da je Živkovićev posao sa vinogradom jedinstven primer da je neki naš političar na potpuno transparentan, legalan i dokumentovan način zaradio novce. Trebalo bi da se stranka time hvali.

Stvarno svako moze da uzme kredit, ali on nije uzeo kredit.
Kredit je ono sto moras da vratis?
Da li je on vratio ovoj drzavi pola miliona evra?

Ako jeste odmah se uclanim i ja u vasu stranku jer bi to bio jedinstven slucaj postenja u politicara!
Ne zezam se uopste, dakle, da li je on te pare vratio ovoj drzavi da jos neko dobije priliku da radi, zaradi i vrati uzeto drzavi?

I nemoj o porezu koji on placa...vec su ga vadili na tu foru....svako mora da plati porez + da vrati kredit ako je uzeo kredit.....ako nije sta bi onda bile one pare ako nisu kredit i gde su one sada?
Izvini sto to pitam ali mi je odgovor na to pitanje najbitniji kada odlucujem kome da ukazem poverenje.
deset_slukom deset_slukom 21:50 04.10.2015

Re: oprez

mariopan

...Kredit je ono sto moras da vratis?
Da li je on vratio ovoj drzavi pola miliona evra?

Ako jeste odmah se uclanim i ja u vasu stranku...


Ako je bio kredit, onda je vratio. Da nije, to bi bila afera. Ovako, to je afera samo na blogovima.

Da li je vratio Živković ili kupac vinograda, nemam pojma. Tek, siguran sam da u ovom slučaju nema ničeg spornog, inače bismo već znali.

Kao što rekoh, iz partije sam istupio '85.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:18 04.10.2015

Re: oprez

mariopan
Da li je on vratio ovoj drzavi pola miliona evra?

Iznos od 525.000 evra bila je bespovratna subvencija od strane države. Kako je uspeo da uveri nadležne da tu subvenciju dodele baš njemu, zaista ne znam, ali znam da je vino koje je proizvodila njegova vinarija bilo skupo, a loše.
zilikaka zilikaka 22:39 04.10.2015

Re: oprez

Iznos od 525.000 evra bila je bezpovratna subvencija od strane države. Kako je uspeo da uveri nadležne da tu subvenciju dodele baš njemu, zaista ne znam, ali znam da je vino koje je proizvodila njegova vinarija bilo skupo, a loše.


Koliko sam ja ovde večeras pokačila, čovek je dobio pola meleona da zasadi vinograd, na zemlji koju je dobio u dugogodišnji zakup, pod uslovima mnogo povoljnijim od tržišnih.
Uz to je uložio 100 i kusur hiljada svojih, i zasadio šta je trebalo.
Znači, stvorio je vrednost os 600 i kusur hiljada.

Onda je sačekao koju godinu i sve prodao.
Logično je pretpostaviti da je u prodajnu cenu uračunata vrednost uloženih novaca, (znači 500 + 100), što je, (opet logično) prihodovao onaj koji prodaje.
E, sad, nije mi jasno kako je prodao vinograd na tuđoj zemlji, al recimo da je kupac zadržao pravo dugogodišnjeg zakupa pod istim uslovima, koje je prodavac prethodno ostvario.

Naravno da je na ukupnu prodajnu cenu plaćen porez, al teško da je njegova vrednost uporediva sa oni pola meleona poklona, što ukupan posao čini vrlo povoljnim za Vinogradara.
deset_slukom deset_slukom 01:19 05.10.2015

Re: oprez

zilikaka

Koliko sam ja ovde večeras pokačila,


Koliko sam ja pokačio (pročitao sam onaj okačeni članak), to preduzeće je, pod režimom svojih bivših političkih protivnika (prednost ili mana? svi su oni svoji?), dobio subvenciju za posao koji je mogao da dobije svako ko bi ispunio neke propisane uslove.

Vinograd, verovatno, nije prodat. Možda je prodat udeo u vlasništvu preduzeća koje je vlasnik vinograda.

zilikaka
Naravno da je na ukupnu prodajnu cenu plaćen porez, al teško da je njegova vrednost uporediva sa oni pola meleona poklona, što ukupan posao čini vrlo povoljnim za Vinogradara.


Porez je u toj relaciji mali pa se nekome čini da država gubi. Ali, transakcija je obavljena u momentu kada vinograd počinje da rađa. U tekstu piše da to znači pola meleona PDV-a za samo dve godine. Dakle - svi na dobitku, niko ne gubi, niko nije prevaren, sve po zakonu.

Još samo pitanje moralnosti. Da li je država donela taj zakon specijalno za Živkovića, e da bi zaradio pola meleona? Ne bih rekao. Kao što sam već gore napisao, izgleda da je jedini (ili, barem, jedan od retkih) posao urađen transparentno i po zakonu, od strane nekog političara, pod stalnom sumnjom.
anonymous anonymous 04:59 05.10.2015

Re: oprez

maksa83
Mogao je da je dobije svako ko ispuni uslove.

Daj ne zajebavaj.



Da, ali čije ....
anonymous anonymous 05:03 05.10.2015

Re: oprez

od čoveka koga ću slediti očekujem da BAŠ ZATO što je u prilici da može da iskoristi neku privilegiju zbog svog položaja, to ne uradi.

zovitemegrunf zovitemegrunf 08:38 05.10.2015

Re: oprez

srdjan.pajic


Ti da mi, umesto plavljenja, središ tamo da se ukine prijavljivanje stranaca u lokalnim stanicama milicije. To je takvo jedno maltretiranje, i običaj iz srednjeg staljinističkog veka, da mi je uvek muka kad treba tamo da idem.

.....

EDIT: Ali dobro, ovo nije prioritet, ima toliko mnogo važnijih stvari na kojima treba da se radi.

Mislim da je Zivkovic prekinuo maltretiranje nas nesrecnika sa slovom T u licnoj karti. To je bilo kao zuta traka oko ruke. Tako sam bar zapamtio, da se on nesto pitao oko toga

...Ajde ex, izjasni se o prijavljivanju i ja gubim silno vreme istim poslom,
libkonz libkonz 08:49 05.10.2015

Re: oprez

Sve si rekao. Em si star, em si mudar.

i, što je najvažnije, promenio je avatar!
mariopan mariopan 14:21 05.10.2015

Re: oprez

Desetslukom

Cudi me da toliko gresis sto pominjes da su oni politicki protivnici, nisu, oni samo dele mastan kolac medjusobno i udesavaju zakone da ne zglajznu na robiju za to sto rade...i naravno...zakon cutanja i kada odu sa vlasti, vrana vrani oci ne vadi.
Zakon omerte.

Da nije tako do sada bi mnoge afere bile ispitane i vinovnici privedeni pavdi a sve njih ni velikom motkom ne mozes naterati da to urade, ko god da je na vlasti.
Da li ti se to cini normalno?

Otkud ce jedan covek koji se toliko okoristio nemoralnim zakonima koje su sami doneli menjati nesto u tom pravcu? A to je rak rana ovog drustva!
predatortz predatortz 16:46 05.10.2015

Re: oprez

Cudi me da toliko gresis sto pominjes da su oni politicki protivnici, nisu, oni samo dele mastan kolac medjusobno


Znam da si mislila na masan kolač, no nekad pomislim da bi zaista bilo bolje da su podelili masan kolac. Za nauk svima koji izigraju narod!
zilikaka zilikaka 18:57 05.10.2015

Re: oprez

deset_slukom
zilikaka

Koliko sam ja ovde večeras pokačila,


Koliko sam ja pokačio (pročitao sam onaj okačeni članak), to preduzeće je, pod režimom svojih bivših političkih protivnika (prednost ili mana? svi su oni svoji?), dobio subvenciju za posao koji je mogao da dobije svako ko bi ispunio neke propisane uslove.

Vinograd, verovatno, nije prodat. Možda je prodat udeo u vlasništvu preduzeća koje je vlasnik vinograda.

zilikaka
Naravno da je na ukupnu prodajnu cenu plaćen porez, al teško da je njegova vrednost uporediva sa oni pola meleona poklona, što ukupan posao čini vrlo povoljnim za Vinogradara.


Porez je u toj relaciji mali pa se nekome čini da država gubi. Ali, transakcija je obavljena u momentu kada vinograd počinje da rađa. U tekstu piše da to znači pola meleona PDV-a za samo dve godine. Dakle - svi na dobitku, niko ne gubi, niko nije prevaren, sve po zakonu.

Još samo pitanje moralnosti. Da li je država donela taj zakon specijalno za Živkovića, e da bi zaradio pola meleona? Ne bih rekao. Kao što sam već gore napisao, izgleda da je jedini (ili, barem, jedan od retkih) posao urađen transparentno i po zakonu, od strane nekog političara, pod stalnom sumnjom.


Ti ovo za pola miliona na ime PDV iz edicije "dvaput ništa je ništa, crva nije ni bilo"?


deset_slukom deset_slukom 21:45 05.10.2015

Re: oprez

mariopan

Cudi me da toliko gresis sto pominjes da su oni politicki protivnici,


Naveo sam to kao moguću otežavajuću okolnost ali nisam isključio ovo što ti pišeš. Ono što mi se čini bitno - provejava mišljenje da je takve poslove zaista nemoguće raditi ako nisi specijalno privilegovan. Uz sav raspad sistema u kojem živimo, siguran sam da je isto mogao da uradi i neki drugi preduzimljivi pojedinac koji ima neke novce, ili poznaje nekoga ko ih ima. E sad - to nas opet upućuje na političare, ali nisu samo oni bogati. Ima i kriminalaca. E, da - ima i nešto poštenog sveta.

zilikaka
Ti ovo za pola miliona na ime PDV iz edicije "dvaput ništa je ništa, crva nije ni bilo"?


Tako piše u članku i deluje dosta objektivno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana