Eksperimenti u blogovanju| Politika

ODLIČAN (5)

uros_vozdovac RSS / 04.10.2015. u 12:12

Nastavak diskusije OVDE! 

 

 

Drage kolege blogeri, ovo je zajednički blog pet starih autora sa bloga B92. Osetili smo da je vreme da se “autujemo” i da vam prijavimo svoj politički angažman u NOVOJ stranci.


U ovim smutnim vremenima, kada svaka akcija i svaki pokušaj da se građanskim putem razreše problemi nagomilani u našem okruženju, svako od nas petorice, pojedinačno, doneo je odluku da kroz političku stranku i uz sva saznanja koja je tokom života stekao, pruži makar deo pomoći jednoj političkoj opciji.


Naravno da je DrM bio prvi koji je “povukao nogu”. Stari lisac je posle toga (povlačenja noge) povukao i kukusigameni. Brzo nakon toga, zahvaljujući uspešnom penzionisanju, priključio se i expolicajac. Onda je, uz malo prenemaganja u priču uskočio i Libkonz, a za njim, kao preko potreban IT majstor i UrošV.


Tu smo, gde smo, stojimo ispred vas, naših kolega i prijatelja i spremni smo da prodiskutujemo o svemu što vas zanima u vezi politike i programa NOVE stranke.


Naravno, trolovanje je dozvoljeno i poželjno.


Živeli!

 screenshot-from-2015-10-.png

 

Uroš:


Kad smo se NOVa i ja sreli, razumeo sam da zadovoljava moju potrebu za političkim angažmanom. Sve što poslanici NOVE govore u parlamentu usuđujem se da potpišem, dobri prijatelji me ubeđuju da je organizacija otvorena za ono malo dobrih ideja koje imam, a tiču se - već znate čega, a princip akademske čestitosti mi je vlažni san. Kroz tu ideju, otpor toj ideji i sve što ona predstavlja - prelama se nače društvo, naša etika, volja, i ono šta jesmo i šta postajemo.


EX:

Da se se javno predstavim. Zovem se Goran Barun - penzioner. Super zanimanje na današnje vreme. Penzionisani sam policajac koji je nakon 27 godina aktvne službe stekao uslov i sa 53 godine i 8 meseci života  ostvario prava na penziju.  


Pisao sam pod pseudonimom. Morao sam. Gledao sam svašta i proživljavao neobična iskustva za prosečnog čoveka. Imam dva sina. Stariji je doktor pravnih nauka a mlađi na četvrtoj godini mašinstva. Obojica hoće da pobegnu iz Srbije. Eto zato sam ušao u politiku. Da prestanu deca da ginu i beže iz Srbije.


Libkonz:

 

Nikad ne reci nikad.

Uglavnom smo moji prijatelji i ja o ulasku u politiku pričali nakon što malo više popijemo. Tad bismo govorili kako ćemo pokrenuti naš grad i parazite i neradnike oterati iz gradske uprave. Sledeći dan bismo svi odustajali od te ideje.

Prvi put sam, nakon 40 godina života, ušao u neke mirne vode i razmišljao o podizanju voćnjaka. Onda je krenula hajka na Sašu Jankovića, plač nekih ljudi iz mog okruženja zbog potpunog beznađa, pa neke ludosti gradske uprave i prelomio sam. NOVA je bila logično rešenje. Nakon učlanjenja sam osetio neko olakšanje, kao da sam veliki teret skinuo sa sebe.


Dr M:


Dugo sam priželjkivao osnivanje stranke koja u potpunosti izražava moje političke težnje: Jako levo i liberalno u oblasti ljudskih prava i, istovremeno, centralno desno, sa odgovornom socijalnom osetljivošću, kad je u pitanju ekonomija. NOVA stranka je ponudila tačno to, uz još jednu bitnu stavku: Nove ljude u politici. Naime, za bar 75% članova NOVE članstvo u toj stranci je prvi politički anganžman a više od polovine članova ima ispod 30 godina.


Ovo bi bilo dovoljno da na izborima glasam za njih.


Ono što me je podstaklo da se i aktivno uključim u rad stranke je dolazak na vlast primitivnog voluntarističkog amaterizma na izborima 2012. i svest o tačnosti nečije izreke da je najgore što pošten čovek može da učini je da ne učini ništa.


Carpe diem

kukusigameni:


Sećate se ždralova? Sećate se inicijative blogera b92? Sećate li se bilo kog svog pokušaja da razrešite, pomognete ili uradite neku dobru stvar? Moje je iskustvo da u ovoj zemlji svaki takav pokušaj biva suočen sa jednim zidom - zidom koji se zove politika. Pa zašto onda ne bih, ovakav kakav sam, pokušao da budem makar mekši zid onima koji u budućnosti pokušaju nešto dobro da urade?! Nešto, onako iz svog srca.


U svom profesionalnom radu sam dostigao skoro sve što sam želeo. Dotakao sam ponovo taj zid koji ne dozvoljava dalje. Tako je i sa mnogim zanimanjima kojima sam se bavio tokom svojih pola veka života. Nešto mora da se menja, makar za nekog u budućnosti.


Presudna rečenica, koja je dovela do mog ulaska u politiku je bila rečenica moje ćerke: “Stvarno tata, ako misliš da stvari možeš da pomakneš makar za milimetar, to bi trebalo i da uradiš.”


I evo, jurim taj milimetar.

Atačmenti

Tagovi



Komentari (891)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kukusigameni kukusigameni 19:34 04.10.2015

Re: Sa srećom


blogovatelj
Moraš da se učlaniš da bismo dalje pričali.


Bate, ne moš se ponašaš tako.
Ušao si u politiku, ovi ovde što pričaju su ti svi potencijalne mušterije sem Pajića i mene, moraš da budeš svilen prema njima i da sve potanko, nežnim glasom, obrazlažeš.
Ako hoćeš da pređeš cenzus, jelte
Znači, ajd ovde javno. Kakav vam je stav prema legalizaciji pušenja marihuane i prema prostituciji? Ako Amsterdam na kurve i džointe zarađuje milijarde, može i Srbija stotine miliona.
Da vas čujem?


Pa gle ovako. Vidim da ovde svi znaju kako i šta bi trebalo. Kada zagrebeš po površini, ma šta površini, po prašini koja prekriva zakone u ovoj zemlji, shvatiš da ništa ne znaš. Da toliko toga ima da se radi i da većina stavova koje si tobož gradio, nisu ni približno tačni.

Što se tiče legalizacije prostitucije, moj odgovor je da. Samo, to zaista nije u planu u doglednom periodu.

Što se tiče marihuane, opet je da. I mislim da oko medicinske upotrebe marihuane čak postoji konsenzus čak i u skupštini.

Lično sam stava da bi trebalo i legalizovati marihuanu u svakom pogledu, naravno, uz striktnu kontrolu.
maksa83 maksa83 21:18 04.10.2015

Re: Sa srećom

urbana_gerila
maksimoviČu, dijete, ne brukaj se - gručo, naravno!

Dobro, Gručo, ja potpis'o obojicu za svaki slučaj.

Nego, imam slasticu jednu (zapravo je pre tepsija urmašica) - Sonic Highways TV Series. Manje više Foo Fighters (ja nisam neki fan, osim što poštujem Davea Grohla kao najkul lika u svemiru), nego ta količina ... svega .. SVEGA (TAŠTA). Ja gledam po 15 minuta, da ne potrošim prebrzo. Ako se ne snađeš - kukaj(sigameni), sredićemo nešto.

Isto važi i za onog überhipstera Hauzera.
blogovatelj blogovatelj 20:50 05.10.2015

Re: Sa srećom

Manje više Foo Fighters (ja nisam neki fan, osim što poštujem Davea Grohla kao najkul lika u svemiru)


Same here. Pre neki dan naletim na ovo.



maksa83 maksa83 07:49 06.10.2015

Re: Sa srećom

Same here. Pre neki dan naletim na ovo.

Neverovatan lik, Dave Grohl... jevanđelje o njemu da ispišeš - polomi nogu na sred nekog koncerta i umesto da sve prekinu i odnesu ga u hitnu on kaže "ne! ljudi su platili i biće koncert" i onda ostatak vremena sedi na stolici na bini i svira dok mu stavljaju gips. Ili pita na početku koncerta "je l' ima ovde neko da svira bubnjeve i da mu je danas rođendan" (ono desetine hiljada klinaca, nađe se neko statistički), javi se neki klinac koji tog dana puni 18 i Dave Grohl kaže "ok, danas ti lupaš bubnjeve za Foo Fighters - nemoj da zajebeš stvar" i klinac dobije poklon koji nije mogao da sanja. Ili nekim anonimnim klincima na turneji uleti da budu Foo Fighters predgrupa i bubnjaru pukne slepo crevo, Dave Grohl kaže "nema frke, umem ja da lupam te bubnjeve pomalo, evo ja ću" i odradi klincima i to i ostatak turneje. Tip težak nešto ispod 300 milki a neopterećen skroz.

Ozbiljno me grize savest što me Foo Fighters muzika promašuje osim eventualno ovakvih ranih radova:




A tek Dave Grohl signature gitara :
blogovatelj blogovatelj 04:44 10.10.2015

Re: Sa srećom

A tek Dave Grohl signature gitara


I cena joj je pristupačna.
Skuplja i od Angus Jangovog SG-a. Ovde ga prodaju po $3600 +13%PDV. Kanadskih.
Da, Grol mi je heroj samo takav. Slušao sam ga na radiju kad priča kako je snimao sa Makartnijem. I kaže "stojimo u studiju, pevamo na isti mikrofon i meni odjednom prođe kroz glavu - jebote, pa ja snimam zajedno sa Makartnijem. Znači ja sam Lenon"
kukusigameni kukusigameni 18:07 04.10.2015

da malo razbijemo monotoniju



Član predsedništva NOVE stranke u bliskom susretu sa kordonom, na protestu protiv BgdH2O

G.Cross G.Cross 19:37 04.10.2015

Re: da malo razbijemo monotoniju

kukusigameni


Član predsedništva NOVE stranke u bliskom susretu sa kordonom, na protestu protiv BgdH2O




Ako je to onaj sa stomakom, mogao bi da sredi malo sebe pre nego sto sredi Srbiju.

Ja ovo dobronamerno. Ozbiljno.

Jel znate smrtnost od srcanog udara u Srbiji?
kleinemutter kleinemutter 18:07 04.10.2015

odličan (5)

Ko vam je dao ocenu???


Blogeri prosvetni radnici? Nisam bila na tom nastavničkom veću,neka uđe u zapisnik!
kukusigameni kukusigameni 18:10 04.10.2015

Re: odličan (5)

kleinemutter
Ko vam je dao ocenu???


Blogeri prosvetni radnici? Nisam bila na tom nastavničkom veću,neka uđe u zapisnik!


Bila neka vanredna sednica.
anonymous anonymous 18:51 04.10.2015

Doktore, možeš da mi kažeš ....



.....da si mi amputirao nogu , da bi mi spasao život ....

...Ali nemoj molim te, da mi tvrdiš da ću sada bolje trčati.

( iz Tokvilove Demokratije u Americi )


....Jasni su nam motivi, sami ste ih opisali ....

...sve ostalo ..... ostavlja bljak utisak....


Dr M Dr M 20:05 04.10.2015

Re: Doktore, možeš da mi kažeš ....

Doktore, možeš da mi kažeš ....


.....da si mi amputirao nogu , da bi mi spasao život ....

...Ali nemoj molim te, da mi tvrdiš da ću sada bolje trčati.


Neću, to je patent sadašnje vlasti
cult cult 18:52 04.10.2015

: )

Ovo malo kao zidne novine pionirske :)

Elem, Živkovića će uvek da prati ta priča o vinogradu. Sigurno je sve odrađeno po zakonu jer su zakoni prilagođeni toj vrsti uzimanja narodnog novca. I uvek može da se kaže "pa svako je mogao da aplicira za te novce..." no, znamo kakva je srpska partokratska realnost, pa da ne dužimo...

Pozitivno: kod mene će šef Nove imati doživotni kredit za odrađivanje Sablje.
Negativno: temperament. Čovek je ponekad zaista van kontrole. Što nikako nije okej kad si predsednik stranke. Uostalom, kad smo kod nekontrolisanog ponašanja, pogledajmo današnjeg premijera. Ne mogu da se naviknem na te uličarske rečnike, tonove itd.

Što se Nove tiče, evo šta me zanima, a iako sam pitao, nisam mogao da saznam. Vaš ekonomski program. Mislim, znam da ste za tržišnu privredu, konkurenciju ovo-ono. Mene zanimaju konkretne stvari:

Kakav je vaš stav o trenutnoj visini poreza u Srbiji? Tu naročito mislim na poreze i doprinose na zarade. Šta mislite o povećanjima pdva opšte stope sa 18 na 20%, niže sa 8 na 10% i povećanjima poreza na imovinu gde su se pojedine lokalne samouprave prosto raspojasale i otišle na preko 100%- Porez na dobit je povećana sa 10 na 15%

Kakav je vaš stav o trenutnom, "reformisanom" Zakonu o radu?

Kakav je vaš stav o subvencijama koje država daje od narodnih para stranim investitorima?

Znate li koliko parafiskalnih nameta ima trenutno u Srbiji i šta mislite s time da radite kad formirate vladu?

Kakav je vaš stav o zaposlenima u državnoj upravi i javnim preduzećima? Treba li to smanjivati?

Treba li prodati Telekom?

Hvala i puno uspeha!


kukusigameni kukusigameni 19:00 04.10.2015

Re: : )

cult
Ovo malo kao zidne novine pionirske :)


Najbolje je da objašnjavamo jasno definisanom glasaču DJB šta i kako. Ajd ti nađi jedan razlog za to. Ja ga ne vidim.
Dr M Dr M 19:09 04.10.2015

Re: : )

Što se Nove tiče, evo šta me zanima


Ja:
Kakav je vaš stav o trenutnoj visini poreza u Srbiji? Tu naročito mislim na poreze i doprinose na zarade. Šta mislite o povećanjima pdva opšte stope sa 18 na 20%, niže sa 8 na 10& i povećanjima poreza na imovinu gde su se pojedine lokalne samouprave prosto raspojasale i otišle na preko 100%- Porez na dobit je povećana sa 10 na 15%


Preveliki. Proširiti bazu obveznika a ne daviti malobrojne..

PDV smanjiti

Lokalnim samoupravama ograničiti pravo na harač.

Porez na dobit smanjiti.
Kakav je vaš stav o trenutnom, "reformisanom" Zakonu o radu?


Ne znam, nisam proučio materiju.


Kakav je vaš stav o subvencijama koje država daje od narodnih para stranim investitorima?


Subvencije svakom ko ima program, pod istim uslovima, ne favorizovati strance.


Znate li koliko parafiskalnih nameta ima trenutno u Srbiji i šta mislite s time da radite kad formirate vladu?


Sablja!
Kakav je vaš stav o zaposlenima u državnoj upravi i javnim preduzećima? Treba li to smanjivati?


Treba.
Treba li prodati Telekom?


Treba, ako se dobije povoljna cena.

Ponovo, to je moje mišljenje, blisko stranačkom
cult cult 19:10 04.10.2015

Re: : )

Najbolje je da objašnjavamo jasno definisanom glasaču DJB šta i kako. Ajd ti nađi jedan razlog za to. Ja ga ne vidim.


Ja sam glasao za tri različite stranke od prvih višestranačkih izbora do danas.
To što sam na prethodnim izborima glasao za djb ne znači da sam član te partije, vojnik ili da sam se obećao na večnu vernost.

Ali, okej, kapiram da kad se udje u partiju, ljudi se samo posmatraju kroz tu vojničko-partijsku prizmu. Ali evo: razlog je što se ne obraćate samo meni, već svima koji ovo čitaju. Siguran sam da će nekog to zanimati, a ako ja nisam mogao da saznam (a bio sam vrlo zainteresovan), teško da je i taj neko uspeo da nadje odgovore na ove konkretne stvari.
cult cult 19:14 04.10.2015

Re: : )

Ponovo, to je moje mišljenje, blisko stranačkom


Thnx, doktore. Ujedno, ovo je najkonkretniji odgovor na ta pitanja koji sam od nekog iz Nove čuo do sada.
antioksidant antioksidant 19:24 04.10.2015

Re: : )

Kakav je vaš stav o trenutnoj visini poreza u Srbiji?

poree treba ukinuti
sve
kukusigameni kukusigameni 19:30 04.10.2015

Re: : )

cult
Najbolje je da objašnjavamo jasno definisanom glasaču DJB šta i kako. Ajd ti nađi jedan razlog za to. Ja ga ne vidim.


Ja sam glasao za tri različite stranke od prvih višestranačkih izbora do danas.
To što sam na prethodnim izborima glasao za djb ne znači da sam član te partije, vojnik ili da sam se obećao na večnu vernost.

Ali, okej, kapiram da kad se udje u partiju, ljudi se samo posmatraju kroz tu vojničko-partijsku prizmu. Ali evo: razlog je što se ne obraćate samo meni, već svima koji ovo čitaju. Siguran sam da će nekog to zanimati, a ako ja nisam mogao da saznam (a bio sam vrlo zainteresovan), teško da je i taj neko uspeo da nadje odgovore na ove konkretne stvari.

Grešiš. Ja na primer mislim da to uopšte nisu teme koje će privući glasače za neku stranku.
expolicajac expolicajac 19:31 04.10.2015

Re: : )

antioksidant
Kakav je vaš stav o trenutnoj visini poreza u Srbiji?

poree treba ukinuti
sve

Samo što mnogima ovde tvoj sasvim ispravan stav neće biti jasan.
cult cult 19:31 04.10.2015

Re: : )

poree treba ukinuti
sve


Naravno da ne.
Državu dovesti u finansijski red. To je početak svega. Veliki prasak. Reč.
A onda nači formulu, tačku preseka, drugi izvod, različitih interesa u našoj ekonomiji, tako da finansijski uredna država funkcionše i privreda prodiše.
Kada se država privede pravnom poretku i finansijskom redu, stvari će krenuti. Polako ali sigurno.

Stvar je u tome što ne postoji volja za pravnim poretkom i finansijskim redom u državi medju srpskim partijama.
cult cult 19:34 04.10.2015

Re: : )

kukusigameni
cult
Najbolje je da objašnjavamo jasno definisanom glasaču DJB šta i kako. Ajd ti nađi jedan razlog za to. Ja ga ne vidim.


Ja sam glasao za tri različite stranke od prvih višestranačkih izbora do danas.
To što sam na prethodnim izborima glasao za djb ne znači da sam član te partije, vojnik ili da sam se obećao na večnu vernost.

Ali, okej, kapiram da kad se udje u partiju, ljudi se samo posmatraju kroz tu vojničko-partijsku prizmu. Ali evo: razlog je što se ne obraćate samo meni, već svima koji ovo čitaju. Siguran sam da će nekog to zanimati, a ako ja nisam mogao da saznam (a bio sam vrlo zainteresovan), teško da je i taj neko uspeo da nadje odgovore na ove konkretne stvari.

Grešiš. Ja na primer mislim da to uopšte nisu teme koje će privući glasače za neku stranku.


Ima raznih glasača, svakako. Nekima je dovoljno da je predsednik lep. Nekima je super, recimo, kako Velja psuje.
Ali sumnjam da 200 000 preduzetnika i mikropreduzeća u Srbiji ne zanimaju stavovi po ovom pitanju.
Hvala na odgovoru, enivej.
kukusigameni kukusigameni 19:36 04.10.2015

Re: : )

cult
kukusigameni
cult
Najbolje je da objašnjavamo jasno definisanom glasaču DJB šta i kako. Ajd ti nađi jedan razlog za to. Ja ga ne vidim.


Ja sam glasao za tri različite stranke od prvih višestranačkih izbora do danas.
To što sam na prethodnim izborima glasao za djb ne znači da sam član te partije, vojnik ili da sam se obećao na večnu vernost.

Ali, okej, kapiram da kad se udje u partiju, ljudi se samo posmatraju kroz tu vojničko-partijsku prizmu. Ali evo: razlog je što se ne obraćate samo meni, već svima koji ovo čitaju. Siguran sam da će nekog to zanimati, a ako ja nisam mogao da saznam (a bio sam vrlo zainteresovan), teško da je i taj neko uspeo da nadje odgovore na ove konkretne stvari.

Grešiš. Ja na primer mislim da to uopšte nisu teme koje će privući glasače za neku stranku.


Ima raznih glasača, svakako. Nekima je dovoljno da je predsednik lep. Nekima je super, recimo, kako Velja psuje.
Ali sumnjam da 200 000 preduzetnika i mikropreduzeća u Srbiji ne zanimaju stavovi po ovom pitanju.
Hvala na odgovoru, enivej.

Tih 200.000 je glasalo i prošli put i gle, imamo ove diletante na vlasti.
niccolo niccolo 19:36 04.10.2015

Re: : )

Treba, ako se dobije povoljna cena.

Šta podrazumevaš pod povoljnom cenom?
antioksidant antioksidant 19:39 04.10.2015

Re: : )

Naravno da ne.
Državu dovesti u finansijski red.

pa zasto onda postavljas pitanje o visini poreza?

(explanation: ovde ne zastupam nikakve stavove nove koje i ne znam vec samo reagujem na upaljene lampice koje sijaju u prisustvu djb besmisla i parola)
cult cult 19:40 04.10.2015

Re: : )

Tih 200.000 je glasalo i prošli put i gle, imamo ove diletante na vlasti.


Mora da to ima neke veze sa satiranjem privatnog sektora tokom vladavine DS, G17, SPS i ostale vesele bratije, te neopisivog korupcionaštva i uneredjivanja države.
cult cult 19:42 04.10.2015

Re: : )

pa zasto onda postavljas pitanje o visini poreza?


zato što na pitanja koja sam postavio nikako nisam mogao da nadjem odgovor. Ni u medijima, ni na tviteru gde sam pratio razno visko i nisko pozicionirano članstvo Nove. Uošte nije moguće saznati u kom pravcu razmišljaju što se ekonomije tiče.

edit: sem opštih mesta. Ali me zanimaju konkretne stvari. Odredjivanje prema tekućim pitanjima. Tu se vidi kakva su ekipa. Ne na opštim mestima.
antioksidant antioksidant 19:43 04.10.2015

Re: : )

zato što na pitanja koja sam postavio nikako nisam mogao da nadjem odgovor.

pa si postavio pitanej na koje moze samo radulovic u cvetnom aranzmanu da ti odgovori?

edit:
sem opštih mesta. Ali me zanimaju konkretne stvari. Odredjivanje prema tekućim pitanjima. Tu se vidi kakva su ekipa. Ne na opštim mestima.

ali pitanje ti je opste mesto
cult cult 19:55 04.10.2015

Re: : )

ali pitanje ti je opste mesto

okej
niccolo niccolo 19:56 04.10.2015

Re: : )

pa zasto onda postavljas pitanje o visini poreza?

Inače je iz nekog razloga manje poznato da su veći problemi srpskog poreskog sistema (od visine poreza) nekonzistentna primena propisa od strane Poreske uprave (i vrlo skromna uloga Upravnog suda u korigovanju Poreske uprave) i suštinski neprecizni propisi, koji i omogućavaju nekonzistentnu primenu.
antioksidant antioksidant 19:57 04.10.2015

Re: : )

cult
ali pitanje ti je opste mesto

okej

klap, klap
cult cult 19:58 04.10.2015

Re: : )

niccolo
pa zasto onda postavljas pitanje o visini poreza?

Inače je iz nekog razloga manje poznato da su veći problemi srpskog poreskog sistema (od visine poreza) nekonzistentna primena propisa od strane Poreske uprave (i vrlo skromna uloga Upravnog suda u korigovanju Poreske uprave) i suštinski neprecizni propisi, koji i omogućavaju nekonzistentnu primenu.


Dodao bih tu i zakone vezane za privredu koji su često suprostavljeni jedni drugima, a kazne su astronomske i mogu da te oteraju u stečaj. Bukvalno. Ali to nisu pitanja za srpskog glasača, pa da ne smaram.
antioksidant antioksidant 20:00 04.10.2015

Re: : )

Inače je iz nekog razloga manje poznato da su veći problemi srpskog poreskog sistema (od visine poreza) nekonzistentna primena propisa od strane Poreske uprave (i vrlo skromna uloga Upravnog suda u korigovanju Poreske uprave) i suštinski neprecizni propisi, koji i omogućavaju nekonzistentnu primenu.

a tome je i bio na tragu sledeci komentar o velikom prasku ali "koliko ce se smanjiti porezi" nekako lepse zvuci.(ili zveci :))
niccolo niccolo 20:01 04.10.2015

Re: : )

Ali to nisu pitanja za srpskog glasača, pa da ne smaram.

Da, to je jedan od zanimljivijih komentara večeras - ako se boriš za cenzus, a na tržištu postoji relativno veliki broj onih koji ne glasaju (ili barem crtaju kare), možda je oportuno razmisliti šta njih može da privuče tvojoj opciji, umesto što recikliraš priču koja zanima one koji su već opredeljeni za nekog drugog, a za ostalo pričaš da to nikoga ne zanima. Barem bih ja tako...
Dr M Dr M 20:02 04.10.2015

Re: : )

niccolo
Treba, ako se dobije povoljna cena.

Šta podrazumevaš pod povoljnom cenom?


To je pitanje za ekonomiste i trenutno stanje na tržištu.

Mislim da zavisi od predvidjenog profita u narednim godinama. Ako je manji od kamate na procenjenu vrednost, prodaj. Ako je veći, diži cenu.
antioksidant antioksidant 20:03 04.10.2015

Re: : )

Grešiš. Ja na primer mislim da to uopšte nisu teme koje će privući glasače za neku stranku.

vucic jase na talasu borbe protiv korupcije, sto je deo privrednih tema.
privreda je veliko pitanej za glasace samo je pitanej kako ih predstaviti (zato i razumem ovaj djb zvececi pristup - smanjite namete na rad - nista ne znaci ali je zvucno)
niccolo niccolo 20:09 04.10.2015

Re: : )

Mislim da zavisi od predvidjenog profita u narednim godinama. Ako je manji od kamate na procenjenu vrednost, prodaj. Ako je veći, diži cenu.

Fair enough. Mada je u prvoj varijanti tu uvek pitanje zašto bi neko kupio u toj situaciji...

vucic jase na talasu borbe protiv korupcije

Što je potpuno fascinantno, s obzirom da ona ne postoji (borba, ne korupcija).
kukusigameni kukusigameni 20:11 04.10.2015

Re: : )

antioksidant
Grešiš. Ja na primer mislim da to uopšte nisu teme koje će privući glasače za neku stranku.

vucic jase na talasu borbe protiv korupcije, sto je deo privrednih tema.
privreda je veliko pitanej za glasace samo je pitanej kako ih predstaviti (zato i razumem ovaj djb zvececi pristup - smanjite namete na rad - nista ne znaci ali je zvucno)


Pa eno, Blogi nas ispreslišao kao DB ko je i da li je bio u nekoj stranci i kad je shvatio da smo tu OK, krenuo po ostalim stvarima. Tako je to u politici. Ne možeš svakome da se dopadneš. Veruj mi, ja to sa svojim poslom najbolje znam.
cult cult 20:11 04.10.2015

Re: : )

niccolo
Ali to nisu pitanja za srpskog glasača, pa da ne smaram.

Da, to je jedan od zanimljivijih komentara večeras - ako se boriš za cenzus, a na tržištu postoji relativno veliki broj onih koji ne glasaju (ili barem crtaju kare), možda je oportuno razmisliti šta njih može da privuče tvojoj opciji, umesto što recikliraš priču koja zanima one koji su već opredeljeni za nekog drugog, a za ostalo pričaš da to nikoga ne zanima. Barem bih ja tako...


Prvo sam bio iznenađen odgovorom. Medjutim, setih se čuvenog "mi smo manje zlo". Nema veze što nemamo odogovore ili nećemo da ih kažemo. Glasaj za nas jer je Vučić gori.
DS, čak i očišćena od većine tadićevaca, uporno ostaje pri toj političkoj filozofiji i praksi. A Nova je manji koalicioni partner.
anonymous anonymous 20:11 04.10.2015

Re: : )

niccolo
Treba, ako se dobije povoljna cena.

Šta podrazumevaš pod povoljnom cenom?



...Pa, .... milion - dva .... u švajcarskoj banci ...

niccolo niccolo 20:14 04.10.2015

Re: : )

anonymous
niccolo
Treba, ako se dobije povoljna cena.

Šta podrazumevaš pod povoljnom cenom?



...Pa, .... milion - dva .... u švajcarskoj banci ...


Nisi ti naivan...
antioksidant antioksidant 20:17 04.10.2015

Re: : )

Što je potpuno fascinantno, s obzirom da ona ne postoji (borba, ne korpucija).

sve je stvar percepcije
zato i kazem da je pitanje predstavljanja teme pocetaki kraj
antioksidant antioksidant 20:18 04.10.2015

Re: : )

Ne možeš svakome da se dopadneš.

zato i ne treba traziti svakog. to je bar jednostavno. koliko vremena posvetis jednoj temi toliko si izgubio na drugoj.
niccolo niccolo 20:22 04.10.2015

Re: : )

koliko vremena posvetis jednoj temi toliko si izgubio na drugoj.

Jel to važi i u seksu?
antioksidant antioksidant 20:24 04.10.2015

Re: : )

Jel to važi i u seksu?

ne, naravno, tamo mogu i da te multiplikuju
kukusigameni kukusigameni 20:27 04.10.2015

Re: : )

Nego, ko vam je ovaj anonymous? Istrolova blog za sve pare, a bar da zna to da radi. Neki novajlija?
niccolo niccolo 20:33 04.10.2015

Re: : )

antioksidant
Jel to važi i u seksu?

ne, naravno, tamo mogu i da te multiplikuju

To je dobro.
alselone alselone 20:37 04.10.2015

Re: : )

Najbolje je da objašnjavamo jasno definisanom glasaču DJB šta i kako. Ajd ti nađi jedan razlog za to. Ja ga ne vidim.



QQ, sto si se ti pronadrkanio od kako si usao u politiku. Odakle ovakva ljutnja na pitanja? Niko ovde nije dosao da te zajebava, pa cak i da jeste, tvoje je da mu smireno odgovoris. Ovo citaju i neopredeljni. I imaju ista pitanja kao i Kult.
urbana_gerila urbana_gerila 20:45 04.10.2015

Re: : )

kukusigameni
Nego, ko vam je ovaj anonymous? Istrolova blog za sve pare, a bar da zna to da radi. Neki novajlija?


anonymous ga nije - nama, čovek je svoj, i najčešće odaje utisak osobe koja i ima i ume šta da kaže.

ti si taj koji si - vama, a nisam primetio ni da imaš ni da umeš da kažeš bilo šta osim uobičajenih floskula srpskog druga člana.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:46 04.10.2015

Re: : )

niccolo
pa zasto onda postavljas pitanje o visini poreza?

Inače je iz nekog razloga manje poznato da su veći problemi srpskog poreskog sistema (od visine poreza) nekonzistentna primena propisa od strane Poreske uprave (i vrlo skromna uloga Upravnog suda u korigovanju Poreske uprave) i suštinski neprecizni propisi, koji i omogućavaju nekonzistentnu primenu.

Ма, наши предвиђени законски порески оквири уопште нису толико рђави, проблем је у њиховој примени, у арибитрарности одлука пореских органа и инспекција, и у недоследном спровођењу тих прописа и недржању пореске дисциплине. Још увек се више исплати да муваш па да платиш ако те у'вате, него да не муваш и тиме не допадаш под плаћање казне.

Што рече један порески инспектор за ситацију ван Београда: Како да га у'ватим да не издаје фискални рачун кад нема ни касу?!
niccolo niccolo 20:51 04.10.2015

Re: : )

Како да га у'ватим да не издаје фискални рачун кад нема ни касу?!

Glup argument. Pa ako nema kasu (a bavi se delatnošću zbog koje je obavezan da je ima) to samo po sebi znači da ne izdaje fiskalni račun. Šta će mu još neki dokaz za neizdavanje fiskalnih računa pored neposedovanja kase?
kukusigameni kukusigameni 20:51 04.10.2015

Re: : )

alselone
Najbolje je da objašnjavamo jasno definisanom glasaču DJB šta i kako. Ajd ti nađi jedan razlog za to. Ja ga ne vidim.



QQ, sto si se ti pronadrkanio od kako si usao u politiku. Odakle ovakva ljutnja na pitanja? Niko ovde nije dosao da te zajebava, pa cak i da jeste, tvoje je da mu smireno odgovoris. Ovo citaju i neopredeljni. I imaju ista pitanja kao i Kult.


Ma jok bre, nego prolazim kroz Pakao.

alselone alselone 20:53 04.10.2015

Re: : )

Како да га у'ватим да не издаје фискални рачун кад нема ни касу?!


Mozda u Novom Pazaru gde Mufty-jevi ne placaju poreze i u Bujanovcu. Koliko sam primetio kase imaju po svim malim mestima a stajao sam da kupim sok u prodavnici ili da jedem nesto. Ovo sa sigurnoscu mogu da tvrdim za Vojvodinu, "dole" nisam bas toliko zalazio osim u okolini Tare gde je takodje bilo sve OK.
alselone alselone 20:54 04.10.2015

Re: : )


Ma jok bre, nego prolazim kroz Pakao.

niccolo niccolo 20:55 04.10.2015

Re: : )

alselone
Како да га у'ватим да не издаје фискални рачун кад нема ни касу?!


Mozda u Novom Pazaru gde Mufty-jevi ne placaju poreze i u Bujanovcu. Koliko sam primetio kase imaju po svim malim mestima a stajao sam da kupim sok u prodavnici ili da jedem nesto. Ovo sa sigurnoscu mogu da tvrdim za Vojvodinu, "dole" nisam bas toliko zalazio osim u okolini Tare gde je takodje bilo sve OK.

Jbg, vas ITjevce izgleda osete, pa odmah izvade kase...tako i Maksi u Grčkoj svi davali fiskalne račune...
antioksidant antioksidant 20:56 04.10.2015

Re: : )

Pa ako nema kasu (a bavi se delatnošću zbog koje je obavezan da je ima

dakle nije advokat
niccolo niccolo 20:58 04.10.2015

Re: : )

antioksidant
Pa ako nema kasu (a bavi se delatnošću zbog koje je obavezan da je ima

dakle nije advokat

Što me podseti da je još jedan problem poreskog sistema to što se ne primenjuju odredbe o unakrsnoj kontroli imovine...
maksa83 maksa83 21:01 04.10.2015

Re: : )

Jbg, vas ITjevce izgleda osete,

Dokle više ti stereotipi o higijenskim navikama IT pregalaca...
antioksidant antioksidant 21:02 04.10.2015

Re: : )

Što me podseti da je još jedan problem poreskog sistema to što se ne primenjuju odredbe o unakrsnoj kontroli imovine...

nekome problem nekome blagodet

ne znam da li sam ti pricao o liku koji je podneo zahtev za subvencionisanu cenu vrtica (oba roditelja nezaposlena) a posle smo otisli na pice njegovim kajenom (ja platio jer je nezaposlen)
antioksidant antioksidant 21:02 04.10.2015

Re: : )

Što me podseti da je još jedan problem poreskog sistema to što se ne primenjuju odredbe o unakrsnoj kontroli imovine...

nekome problem nekome blagodet

ne znam da li sam ti pricao o liku koji je podneo zahtev za subvencionisanu cenu vrtica (oba roditelja nezaposlena) a posle smo otisli na pice njegovim kajenom (ja platio jer je nezaposlen)
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:02 04.10.2015

Re: : )

maksa83
Jbg, vas ITjevce izgleda osete,

Dokle više ti stereotipi o higijenskim navikama IT pregalaca...

Vala baš, osim susama po tastaturama šta nam se ima zameriti?
kukusigameni kukusigameni 21:04 04.10.2015

Re: : )

BTW, svi udarili u vinograde, a mi okačili fotku s pivom.
antioksidant antioksidant 21:05 04.10.2015

Re: : )

Vala baš, osim susama po tastaturama šta nam se ima zameriti?

шуљеви због којих чудно седите
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:05 04.10.2015

Re: : )

alselone
Како да га у'ватим да не издаје фискални рачун кад нема ни касу?!


Mozda u Novom Pazaru gde Mufty-jevi ne placaju poreze i u Bujanovcu. Koliko sam primetio kase imaju po svim malim mestima a stajao sam da kupim sok u prodavnici ili da jedem nesto. Ovo sa sigurnoscu mogu da tvrdim za Vojvodinu, "dole" nisam bas toliko zalazio osim u okolini Tare gde je takodje bilo sve OK.

Нови Пазар?
Уф...

У Бгду имаш бољу пореску контролу и већи рад на бело. Није сјајан, али кад би тако било на нивоу целе земље -- било би ОК. У Нишу, Белој Паланци, или споменутом Пазару -- ситуација уме да буде баш лоша. Највећи резервоар пораста БДПа можда управо јесте сузбијање сиве економије. Да сваке године за 1% смањиш сиву економију, утераш је у белу, плус неки скроман а "природан" раст БДПа -- ето те на 3-4% раста годишње, и после таквих пет-шест година, било би много боље. (Нема ништа брзо.)

Ова власт се "хвали" смањењем дефицита, али стварно је тако, но по цену инвестиција и инвестицоног одржавања, који су драстично закинути. Данас сам добио прецизне податке о малопродајама, и они су очекивани: смањио си плате и пензије, па неће онда малопродаја да расте.

На жалост, опет смо почели мање да се купамо --- судећи по продаји средстава за хигијену -- или да потпуно прелазимо на насјлабији, бувљачки и пијачни квалитет.

Како год, буџетски дефицит је мањи, готово ОК. Да ли је наплата пореза боља -- то никако не могу да сазнам, да ли је и то узрок?
antioksidant antioksidant 21:06 04.10.2015

Re: : )

kukusigameni
BTW, svi udarili u vinograde, a mi okačili fotku s pivom.

вала какво је живковићево вино било и нисте лоше урадили што сте се дистанциирали :)
Atomski mrav Atomski mrav 21:06 04.10.2015

Re: : )

QQ, sto si se ti pronadrkanio od kako si usao u politiku. Odakle ovakva ljutnja na pitanja? Niko ovde nije dosao da te zajebava, pa cak i da jeste, tvoje je da mu smireno odgovoris. Ovo citaju i neopredeljni. I imaju ista pitanja kao i Kult.

Čovek je već na prvom blogu otkako se učlanio u partiju dobio dva žuta kartona za dva oštra starta, kao Mitrović u Premijer Ligi. Nastup mu zaista liči na Živkovićev.
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:10 04.10.2015

Re: : )

antioksidant
Vala baš, osim susama po tastaturama šta nam se ima zameriti?

шуљеви због којих чудно седите


E nećemo sad da se raspričamo fetišima aman.
urbana_gerila urbana_gerila 21:11 04.10.2015

Re: : )

Predrag Brajovic



jbg, brajoviću, šta će mu kasa kad nema eletriku.

među ovima van beograda apsolutni kralj je neki lik koji je, budući da ima nešto što urođenici vikaju tranzistor, čuo božansku objavu kroz glas neke tete za koju se govori da je anđeo.
priča se, još, da će to jevanđelje po frau merkel, kako je svetovno ime te tete-anđela - sve hrišćanske crkve prihvatiti kao jedino kanonsko i da će se od sada pa vo vjeki vjekov umesto svetog trojstva slaviti sveti kvartet.

ostale konfesije insistiraju na samoukidanju ako im se omogući hristijanizacija...
cult cult 21:12 04.10.2015

Re: : )

Како год, буџетски дефицит је мањи, готово ОК. Да ли је наплата пореза боља -- то никако не могу да сазнам.


Manji je deficit i jer su Telekom i ekipa morali da uplate profit u budžet. Posle dizali kredite kod banaka da bi ostali likvidni.

Što se tiče naplate poreza, videh nedavno nekog sa Ekofa na tw kačio, manja naplata i pored dizanja akcize i poreza.
alselone alselone 21:13 04.10.2015

Re: : )

Да сваке године за 1% смањиш сиву економију, утераш је у белу, плус неки скроман а "природан" раст БДПа -- ето те на 3-4% раста годишње, и после таквих пет-шест година, било би много боље. (Нема ништа брзо.)


Da, to jeste "jeftin" nacin da se podigne BDP. Treba samo politicke volje da se to resi i resice se.

па неће онда малопродаја да расте.

Maloprodaja ode do djavola ove godine. Nemam tabele i statistike nego imam prijatelje koji drze maloprodaje. Sve isto kao prosle godine, samo manje kupaca. I to osetno manje, jedno 15 - 20%.
niccolo niccolo 21:16 04.10.2015

Re: : )

maksa83
Jbg, vas ITjevce izgleda osete,

Dokle više ti stereotipi o higijenskim navikama IT pregalaca...

Als je kriv, skoro je pričao da je mnogo bolje od kako radi sa nekim ženama u kancelariji, dok su ranije bili samo muški...i tako...
antioksidant antioksidant 21:16 04.10.2015

Re: : )

Manji je deficit i jer su Telekom i ekipa morali da uplate profit u budžet. Posle dizali kredite kod banaka da bi ostali likvidni.

ovo je tacno i pokazuje svu tupavost danasnje garniture
cult cult 21:17 04.10.2015

Re: : )

Maloprodaja ode do djavola ove godine. Nemam tabele i statistike nego imam prijatelje koji drze maloprodaje. Sve isto kao prosle godine, samo manje kupaca. I to osetno manje, jedno 15 - 20%.


Obratimo pažnju na centar Bgd i "izdaje se lokal" natpise. Maloprodaja satrta. Duguju svi svima. Ceo lanac do proizvodjaća/uvoznika. A svi zajedno bankama.
alselone alselone 21:19 04.10.2015

Re: : )

skoro je pričao da je mnogo bolje od kako radi sa nekim ženama u kancelariji


Progledo! U pumarnik ne silazim bez preke potrebe, obracam im se iskljucivo digitalno, ili ih izolujem jednog po jednog u odvojenu prostoriju za sastanke.
alselone alselone 21:20 04.10.2015

Re: : )

Obratimo pažnju na centar Bgd i "izdaje se lokal" natpise.


Tako je i u Novom Sadu. Glavne lokacije jos drze lokale, ali cim malo skrenes sa glavnih bulevara, praznih lokala - da biras.
maksa83 maksa83 21:21 04.10.2015

Re: : )

Obratimo pažnju na centar Bgd i "izdaje se lokal" natpise. Maloprodaja satrta.

U da. Ovo i prosečan ulični hodač može da vidi. I samo na onom potezu Slavija - Kalemegdan (koji bi morao biti lukrativan) - Zombilend.
angie01 angie01 21:21 04.10.2015

Re: : )


Als je kriv, skoro je pričao da je mnogo bolje od kako radi sa nekim ženama u kancelariji,


to sa mnogo zena na jednom mestu- pa jos zatvorenom, je uvek ubitacna kombinacija,...pravda za alsa.
alselone alselone 21:22 04.10.2015

Re: : )

lukrativan


Jao sto ti je moderan diskurs.
alselone alselone 21:24 04.10.2015

Re: : )

to sa mnogo zena na jednom mestu- pa jos zatvorenom, je uvek ubitacna kombinacija


Imam teoriju da je to tako posle cetres pete. Da se onda desi taj klik i glavne teme prestaju biti posao a postaju ljudi i njihovi odnosi. Ovo su jos uvek dosta mladje koleginice. :)
angie01 angie01 21:25 04.10.2015

Re: : )

lukrativan


promasio je reov blog....pa da se ne baci.
angie01 angie01 21:26 04.10.2015

Re: : )

Imam teoriju da je to tako posle cetres pete.


losa ti teorija- pravilo vazi za sve uzraste.:)
antioksidant antioksidant 21:27 04.10.2015

Re: : )

A svi zajedno bankama.

a banke placu od srece zbog toga
ali ima lepih vesti
vlada je donela strategiju za resavanje nenaplativih kredita
sada ce sve procvetati

edit
sad vidim da je strategija usvojena jos u avgustu
cudi me da jos uvek ima problema
niccolo niccolo 21:27 04.10.2015

Re: : )

to sa mnogo zena na jednom mestu- pa jos zatvorenom, je uvek ubitacna kombinacija,...pravda za alsa.

Zato ja sedim sam u kancelariji, pa mogu da kontrolišem količinu druženja sa ženama.

Ovo su jos uvek dosta mladje koleginice. :)

Uuu, šta radiš sutra, jesi raspoložen za posetu dragih blogodrugara?
alselone alselone 21:29 04.10.2015

Re: : )

Uuu, šta radiš sutra, jesi raspoložen za posetu dragih blogodrugara?


U Spaniji sam, ako te zanimaju ovdasnje koleginice, navrati.
maksa83 maksa83 21:29 04.10.2015

Re: : )

Jao sto ti je moderan diskurs.

Hteo si da kažeš "narativ", ali se plašiš da ne postaneš predmet pohote.
antioksidant antioksidant 21:29 04.10.2015

Re: : )

pa mogu da kontrolišem količinu druženja sa ženama

hoces reci mozes imati izgovor sto te ignorisu?
cult cult 21:30 04.10.2015

Re: : )

Zombilend.


Pazi, dobavljač (proizvodjač ili uvoznik) ti je do ove godine tražio menice preduzeća kao garanciju za plaćanje robe. Sad su počeli da traže lične menice vlasnika. Reko, da l ste vi normalni? Prijatelju, nemaš pojma koliko je stečajeva bilo ove godine i naplatili smo ništa, zero, nada.
I tako.
S jedne strane to za vratom, s druge strane banke, s treće strane država sa svojim ludačkim porezima. Jednostavno ti dodje da sve oteraš u pm i učlaniš se u stranku.
niccolo niccolo 21:30 04.10.2015

Re: : )

antioksidant
pa mogu da kontrolišem količinu druženja sa ženama

hoces reci mozes imati izgovor sto te ignorisu?

Pa to.

Edit:
U Spaniji sam, ako te zanimaju ovdasnje koleginice, navrati.

Što nisi rekao ranije, mogao sam taman da odem i na Atletico-Real večeras i tako spojim lepo i korisno...
alselone alselone 21:31 04.10.2015

Re: : )

plašiš da ne postaneš predmet pohote.


Ovo me je oduvek pratilo.
alselone alselone 21:37 04.10.2015

Re: : )

Što nisi rekao ranije


Ma ne pitaj, u soku sam jos uvek. Odem na tapas, i to na dva mesta, i dobijem fiskalni na oba. Cak i na ovom drugom gde je sranje bila klopa.
niccolo niccolo 21:43 04.10.2015

Re: : )

alselone
Što nisi rekao ranije


Ma ne pitaj, u soku sam jos uvek. Odem na tapas, i to na dva mesta, i dobijem fiskalni na oba. Cak i na ovom drugom gde je sranje bila klopa.

Pusti, dole god ne dobiješ fiskalni za pivo sve je u redu. Mada se nešto ne sećam da su tamo imali dobro pivo, to nije u redu...

p.s. Jel gleda neko Grin Bej - San Francisko?
Atomski mrav Atomski mrav 21:45 04.10.2015

Re: : )

p.s. Jel gleda neko Grin Bej - San Francisko?




Razbiće ih Grin Bej...
alselone alselone 21:47 04.10.2015

Re: : )

Mada se nešto ne sećam da su tamo imali dobro pivo, to nije u redu...


Nije dobro pivo. Pivo je zapravo ludacki hladno (sluzi se na -2 C) i blago (posto je jako toplo pa ga piju umesto vode).
angie01 angie01 21:48 04.10.2015

Re: : )

jasno definisanom glasaču


jasno definisan prosecni glasac Srbije,


little_radojica little_radojica 22:00 04.10.2015

Re: : )

cult
Како год, буџетски дефицит је мањи, готово ОК. Да ли је наплата пореза боља -- то никако не могу да сазнам.


Manji je deficit i jer su Telekom i ekipa morali da uplate profit u budžet. Posle dizali kredite kod banaka da bi ostali likvidni.

Što se tiče naplate poreza, videh nedavno nekog sa Ekofa na tw kačio, manja naplata i pored dizanja akcize i poreza.


Што се тиче наплате пореза испада да је наплаћено више у односу на прошлу годину и да је тренд позитиван! И фискални савет је битно ублажио реторику (бар како се мени чини) откад пратим ове извештаје. Чак се и јавни дуг није повећао као прошле године него највише због промене курса долара у односу на евро. Ти задржани капитални расходи су неких 15 милијарди за целу годину што ни приближно не објашњава смањење дефицита. Имам осећај да нешто онако радикалско-шешељевски манипулише са ПДВ-ом да прегура годину и да добије још једне изборе па онда да утапка Телеком да може да дигне пемзије а у исто време да крене да отпушта. Ако за рејтинг затреба ухапсиће неког па пустити или ће коначно да пусти оног Гашића низ канализацију, или у крајњем случају да сломи неку кваку.
Фискални савет извршење буџета за август >>>>ЛИНК

P.S. И раније сам безуспешно гуглао, али нисам успео да нађем где се објављују ти сирови подаци о наплати пореза и осталим економским показатељима. Ако зна неко баш бих апришијетовао.

P.S. 2 Момцима пуно среће у политичком ангажману. Нису баш неки дрим тим, али су им срца на месту, а мени је то најбитније. Милиметар по милиметар Надам се и да ћемо имати прилику да се културно крљамо овде по блогу у доброј вери и уз фине манире, па да и на тај начин мало унапредимо ову бедну демократију. И то је неки милиметар ваљда.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:04 04.10.2015

Re: : )

И ја се придружујем Литл Радојициним лепим жељама, уз музичку нумеру достојну будуће предизборне кампање:

cult cult 22:06 04.10.2015

Re: : )

Имам осећај да нешто онако радикалско-шешељевски манипулише са ПДВ-ом да прегура годину и да добије још једне изборе па онда да утапка Телеком да може да дигне пемзије а у исто време да крене да отпушта.


Imaš li ideju šta, kako?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:13 04.10.2015

Re: : )

cult
Имам осећај да нешто онако радикалско-шешељевски манипулише са ПДВ-ом да прегура годину и да добије још једне изборе па онда да утапка Телеком да може да дигне пемзије а у исто време да крене да отпушта.


Imaš li ideju šta, kako?

Прочитај извештај Фискалног савета.
nsprof nsprof 22:15 04.10.2015

Re: : )

Predrag Brajovic
alselone
Како да га у'ватим да не издаје фискални рачун кад нема ни касу?!


На жалост, опет смо почели мање да се купамо --- судећи по продаји средстава за хигијену -- или да потпуно прелазимо на насјлабији, бувљачки и пијачни квалитет.


Imam jedno pitanje inspirisano pijacom: Dezodorans na kvantašu košta, recimo, 200 dinara, a isti takav u Merkatoru 300. Lik sa kvantaša je kupio dezodorans u maloprodaji u Segedinu i valja ga kod nas za 200 dinara (i ima neku sasvim pristojnu zaradu), a Merkator kupuje sa veleprodaje, gde je cena još niža nego u maloprodaji u Segedinu. Dakle, trebalo bi da mu je ulazna cena niža od baje sa kvantaša.
Da li su u Merkatoru baš tolika g*vna, ili oni imaju skrivenih troškova, ili je nešto treće?
Atomski mrav Atomski mrav 22:20 04.10.2015

Re: : )

Imam jedno pitanje inspirisano pijacom: Dezodorans na kvantašu košta, recimo, 200 dinara, a isti takav u Merkatoru 300. Lik sa kvantaša je kupio dezodorans u maloprodaji u Segedinu i valja ga kod nas za 200 dinara (i ima neku sasvim pristojnu zaradu), a Merkator kupuje sa veleprodaje, gde je cena još niža nego u maloprodaji u Segedinu. Dakle, trebalo bi da mu je ulazna cena niža od baje sa kvantaša.
Da li su u Merkatoru baš tolika g*vna, ili oni imaju skrivenih troškova, ili je nešto treće?

Lik sa kvantaša može da dobije i povraćaj PDV-a kada iznese robu iz Mađarske. U Srbiji marže jesu velike ali trgovinski lanci svakako imaju daleko veće troškove od prodavaca sa Kvantaša...
little_radojica little_radojica 22:33 04.10.2015

Re: : )

Imaš li ideju šta, kako?

Прочитај извештај Фискалног савета.


Ај дај ти Брајо неко разумно објашњење. Мени, признајем, није јасно одакле повећање ПДВ-а и акциза ако је БДП порастао само 1%, а просечне плате пале у августу, а ви сви сведочите о катаклизми на улицама. Мислим ако је стварно тако лоше како су онда ови подаци доле тако "добри"?



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana