Kultura| Muzika| Umetnost

Idoli, champions d'Europe

Nebojsa Krstic RSS / 07.10.2015. u 10:22

12096180_10206810625597178_7648125871214537123_n.jpg?oh=4cefd007d2d28c1d43eb2489b17c03c7&oe=56D2D00E

 

Krajem 1982, nekoliko evropskih muzičkih listova, među kojima britanski NME i francuski Actuel,  biralo je najbolje nove bendove, ovo je rezultat.

Prilažem i jednu nedavnu TV emisiju koja se tiče Idola.

Tagovi



Komentari (412)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 23:06 07.10.2015

Re: 137

Čekaj, još nismo došli do config.sys trikova i borbe za svaki slobodni bajt u mizernih 640K.


Bio je jedan madjionicar kod mene u selu koji je uspevao da na mom 386 sa 4 MB rama i podignutim DOS-om instalira 95-icu koja je trazila 4 MB rama slobodno minimum. Nesto je petljavio oko virtuelne memorije, pejdzova, kako se to vec zvalo pod DOS-om, i uspevao da namicna. Onda se 95-ica vukla jedno par meseci sa ta 4MB rama i obavezeno posle toga crkvala. Pa idemo ponovo.
freehand freehand 23:06 07.10.2015

Re: 137

predatortz
Hoću da kažem - shit happens.


Sranje je kad burmom napraviš spoj i spališ hard. Znam jednog Bosanca koji je to uradio...

Meni je magarac lemio kontakte na fioci. U stvari, treebalo je jedan da zalemi. Skapirali smo da je bio vredan pa kad je lemio jedan onda rešio da o istom trošku zalemi i dugi - dakle to smo shvatili kad smo u toj fioci spržili hard sa neprocenjivim (u tom momentu) podacima.
Na njemu samo dva male crne rupice, a u njemu - ništa.
Debil okrenuo 7 i 12V...
alselone alselone 23:07 07.10.2015

Re: 137

U čoveče nisam ni znao kako je uzbudljiv taj svet računara i geekova


Ne samo zanimljiv nego i zdrav. Ljudi sacuvaju prostatu do sedamdesete.
Atomski mrav Atomski mrav 23:10 07.10.2015

Re: 137

Čekaj, gde ćeš, pa evo saće Kiki i Piloti...


Nemoj, srećo, nemoj danas...


maksa83 maksa83 23:10 07.10.2015

Re: 137

U čoveče nisam ni znao kako je uzbudljiv taj svet računara i geekova

Opasnost je naše zanimanje. Al' kad se stvarno uželim adrenalina obučem belu majicu i jedem crvene špagete.
predatortz predatortz 23:15 07.10.2015

Re: 137

Opasnost je naše zanimanje.


Da znaš da ume da bude. Ti si, očigledno, radio sa mnogo finom klijentelom. Ja sam spašavao podatke sa diska iz jedne od Arkanovih firmi za nezvaničnu distribuciju naftnih derivata. Bekap, naravno, nisu imali. Direktor i ćelavac koji ga je vozio samo tiho šapuću 'Brate, glava je u pitanju!'. Ispetljah nekako, pa pretekoše i oni ja. Posle sam na 'Suncu' dugo besplatno točio...
maksa83 maksa83 23:17 07.10.2015

Re: 137

Da znaš da ume da bude.

Najbliže što sam došao tome je kada je bio onaj zemljotres (mislim tu posle bombardovanja, ili pred bombardovanje) kada mi je sa neke police ormana na 2cm od glave proleteo 5.25" drajv, baš ga lansiralo, nije mi ni dan danas jasno kako.
freehand freehand 23:19 07.10.2015

Re: 137

kada je bio onaj zemljotres (mislim tu posle bombardovanja, ili pred bombardovanje)

Usred bombardovanja. Mene hteli da proglase za nenormalnog kad sam rekao da je zemljotres.
tasadebeli tasadebeli 23:19 07.10.2015

Re: 137

А зашто мени на овом посту уместо српског језика излази неки непознати и неразумљиви језик?

И то степен неразумевања написанога расте са повећањем броја коментара... Од буџеног БМВ, тј. Алпине и Миле Игра Лајковачки Флипер до некаквих кластера и промптова... Шта ли сам то притисо на компу?

Недокучиво... Ништа онда, за сваки случај, знам шта ми је чинити...



zilikaka zilikaka 23:21 07.10.2015

Re: 137

Ja sam imao fatamorgane jednom vozeći od Zrenjanina do Kikinde, u Banatu baš ume da upeče zvezda...


Meni svojevremeno dolazila koleginica, Crnogorka, u goste.

Objasnili joj da vozi samo pravo i na kraju desno i zaista ne može da promaši.

Stigla sva zelena i pričala kako se navatala straha ko nikad.

Zamisli da joj je stao auto "usred ničega".
Atomski mrav Atomski mrav 23:23 07.10.2015

Re: 137

А зашто мени на овом посту уместо српског језика излази неки непознати и неразумљиви језик?

Čekaj da vidiš naš secret handshake
predatortz predatortz 23:24 07.10.2015

Re: 137

zilikaka
Ja sam imao fatamorgane jednom vozeći od Zrenjanina do Kikinde, u Banatu baš ume da upeče zvezda...


Meni svojevremeno dolazila koleginica, Crnogorka, u goste.

Objasnili joj da vozi samo pravo i na kraju desno i zaista ne može da promaši.

Stigla sva zelena i pričala kako se navatala straha ko nikad.

Zamisli da joj je stao auto "usred ničega".


Ja bih se u toj vašoj ravnici rokn'o za mesec dana! Meni je, bre, i Beograd ravan k'o tepsija!
Kad god uzmognem, ja bežim u brda.
predatortz predatortz 23:26 07.10.2015

Re: 137

Atomski mrav
А зашто мени на овом посту уместо српског језика излази неки непознати и неразумљиви језик?

Čekaj da vidiš naš secret handshake


Mene navukoste danas! A stvarno mrzim da pričam o poslu. Zbog tih stvari izbegavam druženja sa lekarima i profesorima. Oni, brate, oplaviše... Večeras ni mi nismo bolji!
maksa83 maksa83 23:29 07.10.2015

Re: 137

Čekaj da vidiš naš secret handshake

Da, kad se izljubimo tri puta svako onom drugom ostavi u uho osveštani džamper za hard disk, tako se razmene lične relikvije kao tokeni poverenja i stabilnosti.
tasadebeli tasadebeli 23:29 07.10.2015

Re: 137

predatortz

Zbog tih stvari izbegavam druženja sa lekarima i profesorima. Oni, brate, oplaviše...



Види га каки је брезобразан!


Хал, на спавање под хитно!
zilikaka zilikaka 23:32 07.10.2015

Re: 137

Moj šef je, lupivši dvaput Enter prilikom logovanja na server preko Remote Desktopa uspeo da sruši aplikaciju jer je u toj sesiji bio aktivan Command Prompt sa otkucanom komandom za zaustavljanje klasterskog servisa. Hoću da kažem - shit happens


Moj klinac je skoro nešto mrljao oko šifre na mom kompu, i otišao na par dana od kuće.
Probam da se ulogujem - ne ide. Zovem, i on me skine s dnevnog reda da je sve ok i da ga resetujem.
Zovem opet, sad mu već skidam bogove s neba, i razgovor je tekao otpilike ovako:

-Dobro, sad nemoj ništa da pitaš, nego radi šta ti kažem
-Dobro, slušam
-Klikni tamo i tamo, pritisni pet puta enter, tamo gde piše...otkucaj......el sad moeš da uđeš?
-Mogu
-E, sad skini šifru, i to je to
mirelarado mirelarado 23:32 07.10.2015

Re: 137

А зашто мени на овом посту уместо српског језика излази неки непознати и неразумљиви језик?


Вала баш, Тасо. Последњи пут сам имала такав осећај кад сам преводила техничку документацију за неке локомотиве, па дош'о неки инжењер да ми "све лепо објасни". Слушам га помно, схватам да правилно склапа реченице, једино ми њихов смисао остаје недокучив...
predatortz predatortz 23:35 07.10.2015

Re: 137

tasadebeli
predatortz

Zbog tih stvari izbegavam druženja sa lekarima i profesorima. Oni, brate, oplaviše...



Види га каки је брезобразан!


Хал, на спавање под хитно!


Ne zameraj, brat' Taso! Meni pola porodice prosvetari. To sve dobro opičeno! I dan-danas me nešto propitiju... Znam sve njihove problematične učenike, znam sve talente, ubih se objašnjavajući da bi nagrade koje su deca osvojila ta deca dobila i da im predaje neko drugi...

O lekarima ne bi da trošim reči. Jedino se pred njima frljam stručnom terminologijom, uinat! Da vide kako je to glupo kad nešto jednostavno možeš da kažeš na srpskom, a mistifikuješ kao da si boga za jajca povukao...
tasadebeli tasadebeli 23:44 07.10.2015

Re: 137

mirelarado

Слушам га помно, схватам да правилно склапа реченице, једино ми њихов смисао остаје недокучив...


То, то... Видим лепо шта је предикат, субјекат,... Све је то у реду, али не разбирам ништа. Исто се напатих као и ти када сам лекторисао неку медицинску књигу о крвним судовима у вратним пршљеновима...


blogovatelj blogovatelj 23:57 07.10.2015

Re: 137

Ja sam dugo, kad mi treba AutoCad radila isključivo tastaturom, bez ikonica.


Ja sam radio na faksu elektroniku, šeme i ploče, u OrCAD-u i Protelu bez miša.
Bilo nas jedno pet šest, radili zajedno neki projekat, ali su tri kompjutera bila OK, a dva su bila kršine preistorijske bez miša, bili skupi miševi da se kupe
Pa na ploči imaš oko hiljadu linija, onda pre nego što odeš kući, pred svitanje, pustiš mašinu da sama radi. Dođeš sutradan uveče, a ona od hiljadu linija uradila 980. Ti onda skuvaš fuka i izvučeš preostalih dvadest ručno.
tasadebeli tasadebeli 00:00 08.10.2015

Re: 137

predatortz

prosvetari. To sve dobro opičeno!



Ма ди да замерам кад си у праву... Само се шалим...


kako je to glupo kad nešto jednostavno možeš da kažeš na srpskom, a mistifikuješ kao da si boga za jajca povukao...






Па признаћеш да је лепше када кажеш да неко има дијареју, а не пролив, тј. да се сав улитао... Некако финије звучи дијареја... Господски, као да је у питању неки војвода од Марлбороа...

А и у просвети су ти такође ових година на сцени ови што аплицирају за пројекте и едукују кроз курикулум калкулишући са хуманим ресурсима...

Боље да станем овде иначе одох по том питању у логодијареју.
blogovatelj blogovatelj 00:03 08.10.2015

Re: 137

Čekaj, još nismo došli do config.sys trikova i borbe za svaki slobodni bajt u mizernih 640K.


Prvi kompjuter mog profesora programiranja imao je 256 bajta.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:07 08.10.2015

Re: 137

alselone
samospalivši se ovde vaskrsao na drugom mestu


Глупости !
Тешко је Србин бити, доћи ће он назад са новим надимком.


Pa već je tu, samo ne umem da mu ponovim novi nik, ali se njegov stil lako prepozna. A kad se to samospalio, i što?

maksa83 maksa83 07:13 08.10.2015

Re: 137

Usred bombardovanja. Mene hteli da proglase za nenormalnog kad sam rekao da je zemljotres.

Nijenije, nije to taj, tog se sećam, bio je na samom kraju sranja i nije bio neki (sećam se da je bio ujutru, drma se nešto, ja se budim, shvatim da je zemljotres i odahnem), ovaj je bio mislim pre, i bio je gadan, tad sam se prvi put uplašio od zemljotresa, pre je bilo "hehe, gle, mrda se luster", a ovde sam prvi put čuo da škripe cigle u zidu, i shvatio sam da one mogu i da se zapravo razdvoje i da se sve to sruši, i da je to 6. sprat, i da kada bi se sve to raspalo to može skroz da ti upropasti dan. Bio je dovoljno gadan da se u 2 noću Pionirski Park napuni ljudima iz okolnih zgrada.
zilikaka zilikaka 07:55 08.10.2015

Re: 137

blogovatelj
Ja sam dugo, kad mi treba AutoCad radila isključivo tastaturom, bez ikonica.


Ja sam radio na faksu elektroniku, šeme i ploče, u OrCAD-u i Protelu bez miša.
Bilo nas jedno pet šest, radili zajedno neki projekat, ali su tri kompjutera bila OK, a dva su bila kršine preistorijske bez miša, bili skupi miševi da se kupe
Pa na ploči imaš oko hiljadu linija, onda pre nego što odeš kući, pred svitanje, pustiš mašinu da sama radi. Dođeš sutradan uveče, a ona od hiljadu linija uradila 980. Ti onda skuvaš fuka i izvučeš preostalih dvadest ručno.

Da, te brzine su bile sjajne.
Ja crtanje učila kod drugara u kabinetu na FTN. Jbg, bilo skupo nabaviti komp, pa mi on dao ključeve a ja- sedi i deri.
I onda posle više sati, kad odlučim da krenem kući, prvo ukucam sejv, pa pristavim kafu, zapalim koju cigaru, promuvam se okolo...i, ako imam sreće, za manje od sata pogasim i zaključam.
maksa83 maksa83 07:57 08.10.2015

Re: 137

prvo ukucam sejv

Jesus Saves!

Krishna Invests.
stefan.hauzer stefan.hauzer 08:49 08.10.2015

Re: 137




jebote, zar vam ništa nije sveto?
emsiemsi emsiemsi 09:02 08.10.2015

Re: 137

maksa83

...
Druga stvar, princi je, samospalivši se ovde, vaskrsao na drugom mestu i tamo okačio ovo:
...

Да !
Стварно, где је Принци (сада када нам је највише потребан итеде) !?
emsiemsi emsiemsi 09:07 08.10.2015

Re: 137

maksa83
Ocekujem Carlijev bubble sort u perlu. Ni manje ni vise. Dobro, moze i VHDL.

Neće biti u perlu nego kao i do sada - objašnjeno kroz procese bebećeg digestivnog trakta, tako da svi razumeju.

Па да !
Морам додатно да анлизиранм предлог твоје dealock парадигме --- што искењаш, то поједеш ... и тако у круг (нисам овде мислио нужно на тебе, него онако, ан женерал, или како би ти рекао - апстрактно структурисано).
Успут --- мада ја правим разлику између виртуелног и апстрактног (C# девијација).
emsiemsi emsiemsi 09:26 08.10.2015

Re: 137

maksa83
Emsi brate, vodi ove tvoje seniore na pecanje, da malo dusu odmore.

Čekaj, još nismo došli do config.sys trikova i borbe za svaki slobodni bajt u mizernih 640K.

To je gore od priča iz vojske.

Какав config.sys, сада је appSettings парадигма - још си у претполитичком времену.
Шалим се - наши смо !
emsiemsi emsiemsi 09:29 08.10.2015

Re: 137

alselone
Čekaj, još nismo došli do config.sys trikova i borbe za svaki slobodni bajt u mizernih 640K.


Bio je jedan madjionicar kod mene u selu koji je uspevao da na mom 386 sa 4 MB rama i podignutim DOS-om instalira 95-icu koja je trazila 4 MB rama slobodno minimum. Nesto je petljavio oko virtuelne memorije, pejdzova, kako se to vec zvalo pod DOS-om, i uspevao da namicna. Onda se 95-ica vukla jedno par meseci sa ta 4MB rama i obavezeno posle toga crkvala. Pa idemo ponovo.

Пејџинг имаш и на Њиндоњсима.
tasadebeli tasadebeli 09:44 08.10.2015

Re: 137

srdjan.pajic
alselone
samospalivši se ovde vaskrsao na drugom mestu


Глупости !
Тешко је Србин бити, доћи ће он назад са новим надимком.


Pa već je tu, samo ne umem da mu ponovim novi nik, ali se njegov stil lako prepozna. A kad se to samospalio, i što?






Можда је Принци на тајном задатку јер је непријатељ опет почео да оперИРА преко својих људи тамо куда воде сви путеви овога света...



Оно, Јадран филм, Загреб и те муње...



А ти, Пајићу, шта чекаш? На лицином си месту! Транспарент у шаке, па правац Сансет булевар!
emsiemsi emsiemsi 09:45 08.10.2015

Re: 137

Atomski mrav
А зашто мени на овом посту уместо српског језика излази неки непознати и неразумљиви језик?

Čekaj da vidiš naš secret handshake

А тек да си добио испис у Грејовим цикличким кодовима.
Успут - тај Греј је стварно био геније, јер је успео да креира такав код да дисквиминанта при инкрементирању и декрементирању буде 1 (значајно ради знатног смањења хазарда, тј. генерисаног шума итеде ... не бих даље да смарам Максу и убацујем нове парадигме).
emsiemsi emsiemsi 09:50 08.10.2015

Re: 137

blogovatelj
Ja sam dugo, kad mi treba AutoCad radila isključivo tastaturom, bez ikonica.


Ja sam radio na faksu elektroniku, šeme i ploče, u OrCAD-u i Protelu bez miša.
Bilo nas jedno pet šest, radili zajedno neki projekat, ali su tri kompjutera bila OK, a dva su bila kršine preistorijske bez miša, bili skupi miševi da se kupe
Pa na ploči imaš oko hiljadu linija, onda pre nego što odeš kući, pred svitanje, pustiš mašinu da sama radi. Dođeš sutradan uveče, a ona od hiljadu linija uradila 980. Ti onda skuvaš fuka i izvučeš preostalih dvadest ručno.

Ма какав ауторутер --- нема ништа док ја то сам, ручно, не изрутирам.
Шалим се - ја сам, обавезно, детаљно прегледао штампу и поправљао линије напајања.
maksa83 maksa83 09:55 08.10.2015

Re: 137

Морам додатно да анлизиранм предлог твоје dealock парадигме --- што искењаш, то поједеш ... и тако у круг

Čarličarličarlipolakopolakopolako... sada već ozbiljno brkaš stvari - deadlock bi u tom tvom modelu bila tzv. opstipacija, odn. ono što narod zove "zatvor", dakle pojam deadlock možeš slobdno da vežeš za Koštunicu pošto se u njega reč "zatvor" uklapa u svakom njenom smislu.

To o čemu ti pričaš bi bio neki recimo cirkularni bafer ili tako nešto.
freehand freehand 09:58 08.10.2015

Re: 137

maksa83
Морам додатно да анлизиранм предлог твоје dealock парадигме --- што искењаш, то поједеш ... и тако у круг

Čarličarličarlipolakopolakopolako... sada već ozbiljno brkaš stvari - deadlock bi u tom tvom modelu bila tzv. opstipacija, odn. ono što narod zove "zatvor", dakle pojam deadlock možeš slobdno da vežeš za Koštunicu pošto se u njega reč "zatvor" uklapa u svakom njenom smislu.

To o čemu ti pričaš bi bio neki recimo cirkularni bafer ili tako nešto.

Kažeš deadlock, misliš dreadlock:

emsiemsi emsiemsi 10:12 08.10.2015

Re: 137

maksa83
Морам додатно да анлизиранм предлог твоје dealock парадигме --- што искењаш, то поједеш ... и тако у круг

Čarličarličarlipolakopolakopolako... sada već ozbiljno brkaš stvari - deadlock bi u tom tvom modelu bila tzv. opstipacija, odn. ono što narod zove "zatvor", dakle pojam deadlock možeš slobdno da vežeš za Koštunicu pošto se u njega reč "zatvor" uklapa u svakom njenom smislu.

To o čemu ti pričaš bi bio neki recimo cirkularni bafer ili tako nešto.

Ма, је_о Коштуницу када су овако озбиљне ствари у питању.
Успут - од појам циркуларни бафер више волим (хардвескије је) термин shift rotate register. Ближе је Фон Нојмановом базичном моделу (успут 2 - ја сам ту негде и заостао).
alselone alselone 11:13 08.10.2015

Re: 137

Ghostery


Odes na Blic.rs i Ghostery poludi. Ovi daju mesto na sajtu svima koji plate da prate.
zilikaka zilikaka 12:43 08.10.2015

Re: 137

...e, kad smo kod generacija, sam vam ikad priznala zaßto sam ja pobegla od programiranja?

Uzela za maturski rad neki od onih interpolacionih polinoma, pa da napišem programčić.
..kako da vam kažem, al u to vreme fortran bio zvanični jezik. Bar se po školama učio.
Pošto škola naravno nije imala svoj računar ( zapravo ta godine dobili jedan PC) al još sve bilo taze, koristoo se neki od neke firme. E, al glavna stvar je što je komunikacija išla bušenim karticama.
I onda napušeš šta napišeš, pa u školi otkucaš na bušaču kartica, pa sve lepo redom spakuješ i nosiš u tu firmu.
Onda čekaš, pa kad imaju vremena oni to puste i čuješ da li je prošlo i dobiješ listing.
Zapravo ja to čudo nisam ni videla jar nikad nisam dospela dalje od one sobe gde ti uzmu kartice i donesu lusting.

I tako posle više pokušaja shvatiš da za taj posao stvarno treba biti drugačiji.


...a posle te kartice slala drugarima iz razreda u vojsku. Mrzelo me da dugo pišem...ali to je tek posebna priča
predatortz predatortz 12:53 08.10.2015

Re: 137

E, al glavna stvar je što je komunikacija išla bušenim karticama.
I onda napušeš šta napišeš, pa u školi otkucaš na bušaču kartica, pa sve lepo redom spakuješ i nosiš u tu firmu.



emsiemsi emsiemsi 12:56 08.10.2015

Re: 137

zilikaka
...e, kad smo kod generacija, sam vam ikad priznala zaßto sam ja pobegla od programiranja?

Uzela za maturski rad neki od onih interpolacionih polinoma, pa da napišem programčić.
..kako da vam kažem, al u to vreme fortran bio zvanični jezik. Bar se po školama učio.
Pošto škola naravno nije imala svoj računar ( zapravo ta godine dobili jedan PC) al još sve bilo taze, koristoo se neki od neke firme. E, al glavna stvar je što je komunikacija išla bušenim karticama.
I onda napušeš šta napišeš, pa u školi otkucaš na bušaču kartica, pa sve lepo redom spakuješ i nosiš u tu firmu.
Onda čekaš, pa kad imaju vremena oni to puste i čuješ da li je prošlo i dobiješ listing.
Zapravo ja to čudo nisam ni videla jar nikad nisam dospela dalje od one sobe gde ti uzmu kartice i donesu lusting.

I tako posle više pokušaja shvatiš da za taj posao stvarno treba biti drugačiji.


...a posle te kartice slala drugarima iz razreda u vojsku. Mrzelo me da dugo pišem...ali to je tek posebna priča

Хехехехехе --- Фортран и бушене картице ... па ти случајно испадну, па их преслагујеш .... хохохохо. Која су то времена била.
Неко је (Предаторз милсим) поменуо ПДП 11 (или слично)..
predatortz predatortz 13:00 08.10.2015

Re: 137

Неко је (Предаторз милсим) поменуо ПДП 11 (или слично)..


Da, to su neki moji počeci. Doduše, tad su nam rekli 'gledaj, ne pipaj!'... Nakon toga sam radio i opravljao sve i svašta... Pa, vidiš da još kartica imam. na njima pišem beleške, neću da se apdejtujem na one male lepljive stikere!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:09 08.10.2015

Re: 137

maksa
princi je, samospalivši se ovde, vaskrsao na drugom mestu

Njah, kad ga i tamo namirišu ludaje kao svinje tartuf, ima da dotrči 'vamo u abuse na koji je navikao
zilikaka zilikaka 14:02 08.10.2015

Re: 137

predatortz
Неко је (Предаторз милсим) поменуо ПДП 11 (или слично)..


Da, to su neki moji počeci. Doduše, tad su nam rekli 'gledaj, ne pipaj!'... Nakon toga sam radio i opravljao sve i svašta... Pa, vidiš da još kartica imam. na njima pišem beleške, neću da se apdejtujem na one male lepljive stikere!


Takve kartice ja, kao sto rekoh, koristila kao dopisice. Na prednjoj strani napisem adresu i zalepim markicu a na onoj praznoj napusem par recenica.

...i onda od dvojice skolskih dobijem pisma da me mole da im to vise u vojsku ne saljem, jer su isli na saslusanje da objasne kakve to oni sifrovane poruke primaju.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:08 08.10.2015

Re: 137

al u to vreme fortran bio zvanični jezik

За разлику од многих из те генерације, FORTRAN је још увек "званичан", односно, није умро (а као и она неумирућа тастатура, долази нам од IBM-a). Људи што раде озбиљну нумерику се и даље куну у њега.
razmisljam razmisljam 00:41 09.10.2015

Re: 137

maksa83

Nijenije, nije to taj, tog se sećam,...


Овај је.

Могу да замислим како је било на шестом спрату, када се код мене у приземљу читава соба дијагонално померала. Бррр...

Не знам зашто, памтим да је био увече 30.09.1998., а овај за бомбардовања 30.04.1999. ( Тако сам и нашла линк )
maksa83 maksa83 00:46 09.10.2015

Re: 137

Не знам зашто, памтим да је био увече 30.09.1998.,

Da, to je taj.
freehand freehand 23:28 07.10.2015

Kad smo kod tih kompjutera

... meni je ovo album te '82:

predatortz predatortz 07:42 08.10.2015

Loš period

Gospodo, malo obzira.
Domaćin, evidentno, ima loš period u komunikaciji putem mreže.
Prvo mu mi ovde istrolujemo blog, pa ga onda napadne onaj mali babojebac koji bi da se igra Džugašvilija.

Diralo nam domaćina!
maksa83 maksa83 07:46 08.10.2015

Re: Loš period

Diralo nam domaćina!

Siroma Borko, zamenik kapetana na lađi kojoj je posada dezertirala. Nije bre ni njemu lako. Isto bivši panker.
predatortz predatortz 07:48 08.10.2015

Re: Loš period

maksa83
Diralo nam domaćina!

Siroma Borko, zamenik kapetana na lađi kojoj je posada dezertirala. Nije bre ni njemu lako. Isto bivši panker.


A zato na jednom zidu u Tuzli piše:

Pankeri će opet napraviti sranje!
tasadebeli tasadebeli 08:13 08.10.2015

Re: Loš period

За патриоте?


predatortz
Gospodo, malo obzira.
Domaćin, evidentno, ima loš period u komunikaciji putem mreže.
Prvo mu mi ovde istrolujemo blog, pa ga onda napadne onaj mali babojebac koji bi da se igra Džugašvilija.

Diralo nam domaćina!



Јбт, ови још увек причају српским језиком из 19. века! Мислим, стварно, левица, десница... А све на ползу правитељствујушчег совјета добродјетељнога сербскога народа и нарочито његове јуности...

Ова Србија у 2015. стварно к'о чађава механа... Оно, лево, десно, нигде мога стана и тај рад...

Понекад ми, брате Предаторе, на ум падне јеретичка мисао да би нам онај загребачки кванташки шверцер паприка Додик са својом шибицарском филозофијом "Сине, ја сам у Болоњи гледао типа који то ради са живим мачићима" много боље водио државу Србију од свих ових овде и у "власти" и у "опозицији"... Он барем понеки пут гостујући по иностраним земљама осим себе самог помене и српски народ.

Него стварно, бре, да не тролујемо Крлету више пост! Ипак је ово текст са темом музике, те тако ајмо сви засвирај и за појас задени!



predatortz predatortz 08:18 08.10.2015

Re: Loš period


Понекад ми, брате Предаторе, на ум падне јеретичка мисао да би нам онај загребачки кванташки шверцер паприка Додик са својом шибицарском филозофијом Сине, ја сам у Болоњи гледао типа који то ради са живим мачићима много боље водио државу Србију од свих ових овде и у "власти" и у "опозицији"...


Nemoj tako, niko ne može da zameni Vučića...
Neki dan je naš narod, a da ne zna, bio pred nacionalnom katastrofom.
Premijer je, srećom nakratko, bio zaglavljen u liftu!
Šta nam se sve moglo dogoditi, pročitaj OVDE
predatortz predatortz 08:20 08.10.2015

Re: Loš period

E, da... Zika!
Jedna 'rišćanska

tasadebeli tasadebeli 08:36 08.10.2015

Re: Loš period

predatortz

Понекад ми, брате Предаторе, на ум падне јеретичка мисао да би нам онај загребачки кванташки шверцер паприка Додик са својом шибицарском филозофијом Сине, ја сам у Болоњи гледао типа који то ради са живим мачићима много боље водио државу Србију од свих ових овде и у "власти" и у "опозицији"...


Nemoj tako, niko ne može da zameni Vučića...
Neki dan je naš narod, a da ne zna, bio pred nacionalnom katastrofom.
Premijer je, srećom nakratko, bio zaglavljen u liftu!
Šta nam se sve moglo dogoditi, pročitaj OVDE






Пре пар година по београдским лифтовима излепили тзв. едукативне илустроване плакате за клинце о понашању током вожње лифтом (акцију подржало и удружење Родитељ) и испод једне од илустрација стоји упутство:


СКАКАЊЕ У ЛИФТУ? ЛОША ИДЕЈА!


А клинци из моје зграде одмах првог дана изгребали оно С на почетку тог упутства... Брезобразни мали дрипци!


freehand freehand 08:52 08.10.2015

Re: Loš period

predatortz
Gospodo, malo obzira.
Domaćin, evidentno, ima loš period u komunikaciji putem mreže.
Prvo mu mi ovde istrolujemo blog, pa ga onda napadne onaj mali babojebac koji bi da se igra Džugašvilija.

Diralo nam domaćina!

Pa sad, sem što Borko ne zna da sroči tvit - rekao bih da suštinski nije daleko od istine.
tasadebeli tasadebeli 08:57 08.10.2015

Re: Loš period

predatortz
E, da... Zika!
Jedna 'rišćanska




Ово мора да је била једна од прве две одсвиране ствари на том концерту... Јербо Кикију је обавезно пуцао глас после прве две ствари, па је после до краја концерта обично звучао као Хал 9000 кад га гасе...


Зато и јесте во времја она наше младости вазда водао са собом и Шизике да га мало покривају кад почне да кркља на концерту...






( Што рече неко у коментарима на Јутјубету, комбинација Крафтверка и Бананараме... Чисти постмодернизам! )
freehand freehand 09:02 08.10.2015

Re: Loš period

predatortz
E, da... Zika!
Jedna 'rišćanska


Rekoh ja - evo Kikija...
Kako li ti je samo pala na pamet ova pesma?
predatortz predatortz 09:06 08.10.2015

Re: Loš period

Kako li ti je samo pala na pamet ova pesma?


Što bi rekao moj stariji sin, kad se uzbudi ili napravi neko njesra: sVučajno!
predatortz predatortz 09:07 08.10.2015

Re: Loš period

Pa sad, sem što Borko ne zna da sroči tvit - rekao bih da suštinski nije daleko od istine.


Svako ko živi od marketinga, živi od pakovanja laži u šarene papiriće...
freehand freehand 09:10 08.10.2015

Re: Loš period

predatortz
Pa sad, sem što Borko ne zna da sroči tvit - rekao bih da suštinski nije daleko od istine.


Svako ko živi od marketinga, živi od pakovanja laži u šarene papiriće...

Sem što to nije baš istina mada je uvrežena predrasuda kod onih koji i ne znaju šta je marketing - nije ovde reč o tome.
Mada, nije ni da Krstić ne pakuje Vučića u šarene papiriće.
predatortz predatortz 09:13 08.10.2015

Re: Loš period

Sem što to nije baš istina mada je uvrežena predrasuda kod onih koji i ne znaju šta je marketing - nije ovde reč o tome


Samo mi nemoj o tome šta je marketing, majkle ti! Tu priču, godinama, slušam od žene koja ga je završila na Ekonomskom. Nije me ubedila da je to neka preterano ozbiljna stvar, a ne da se ni matematički definisati...
freehand freehand 09:16 08.10.2015

Re: Loš period

Samo mi nemoj o tome šta je marketing, majkle ti!

To ti je, brate, droga od reči i slika koja služi da te potrošački "digne". Jel ti to rekla žena?
predatortz predatortz 09:27 08.10.2015

Re: Loš period

freehand
Samo mi nemoj o tome šta je marketing, majkle ti!

To ti je, brate, droga od reči i slika koja služi da te potrošački "digne". Jel ti to rekla žena?


Jok! Ona me ubeđuje da je to ozbiljna naučna disciplina, a ekonomija ozbiljna nauka. Da prekratim priču, svaki put joj kažem da mi je žao što na našim prostorima nema ozbiljnih naučnika tog profila i da treba da uvezemo one koji to jesu.

Završi se mučkim nije mi ništa i boli me glava, pa ne volim ni da započinjem tu priču.
niccolo niccolo 10:14 08.10.2015

Re: Loš period

Diralo nam domaćina!

Ај’ се скупимо да бијемо Борка, дира нам колегу...
freehand freehand 10:16 08.10.2015

Re: Loš period

Završi se mučkim nije mi ništa i boli me glava, pa ne volim ni da započinjem tu priču.

Zar se to ne zove Neš jebat! argumentom?
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:04 08.10.2015

Re: Loš period

Ај’ се скупимо да бијемо Борка, дира нам колегу...

Tako je, a ako ne uspemo da se skupimo u dovoljnom broju, ima da nas Olja Bećković proziva na nekom nebitnom skupu - kako smo mlitava ekipa. Žena još ne može da se oporavi od utiska da su Utisak branili svi na twitteru, a ovamo je u rl ispalili...
niccolo niccolo 11:08 08.10.2015

Re: Loš period

stefan.hauzer
Ај’ се скупимо да бијемо Борка, дира нам колегу...

Tako je, a ako ne uspemo da se skupimo u dovoljnom broju, ima da nas Olja Bećković proziva na nekom nebitnom skupu - kako smo mlitava ekipa. Žena još ne može da se oporavi od utiska da su Utisak branili svi na twitteru, a ovamo je u rl ispalili...

Пред и Ех да предводе, они знају како треба да се бије да не остану модрице...
predatortz predatortz 11:10 08.10.2015

Re: Loš period

Пред и Ех да предводе,


Ex ne može, on sad mora da misli o rejtingu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:12 08.10.2015

Re: Loš period

Ех да предводе

Eks se diskriminisao sa onom NOVOM strankom; jebiga, može da nam se natuče kako smo političko udruženje i da je sve to ustvari napad živkovićevaca na Demokratsku stranku/ a to moj poor diki-tik već ne bi mogao da izdrži.
reanimator reanimator 11:14 08.10.2015

Re: Loš period

Ај’ се скупимо да бијемо Борка, дира нам колегу...

Od nekoliko ljudi koji su imali privilegiju da ga upoznaju i rade sam njim sam čuo razne priče koje se svode na isto - da je tip klasična pizda od čoveka. Tako da, Pravda za Krstića
reanimator reanimator 11:15 08.10.2015

Re: Loš period

Ex ne može, on sad mora da misli o rejtingu

Ex bi sam prešao cenzus kad bi ga snimili kako bije. Vole ljudi da vide da je neko emotivan
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:19 08.10.2015

Re: Loš period

Od nekoliko ljudi koji su imali privilegiju da ga upoznaju i rade sam njim sam čuo razne priče koje se svode na isto - da je tip klasična pizda od čoveka.

Sine, poznaju nam se keve, radile zajedno. Znam, čoveka.. klasična novosadskofolerskapankerska zdapi (rekao bih limanska, umesto novosadska.. ali bi se naljutio srki fuchs:)

Predlažem da i ovaj bunt, kao i svaki pravi bunt, krene šaljivim parolama!
niccolo niccolo 11:36 08.10.2015

Re: Loš period

Predlažem da i ovaj bunt, kao i svaki pravi bunt, krene šaljivim parolama!


Krčanje creva je eho presipanja iz šupljeg u prazno, a špica TV dnevnika je eho presipanja iz šupljih u prazne!*


* Копирајт бај Филип Младеновић
predatortz predatortz 11:44 08.10.2015

Re: Loš period


Predlažem da i ovaj bunt, kao i svaki pravi bunt, krene šaljivim parolama!


Može pesmicama?

Borko kaže avetinjo!
Krstić njemu retardinjo!
A ja samom sebi velim
Oba mišljenja, braćo, delim!
reanimator reanimator 11:44 08.10.2015

Re: Loš period

Predlažem da i ovaj bunt, kao i svaki pravi bunt, krene šaljivim parolama!

Imamo čoveka koji se napaja direktno sa izvora. Ja kao verni sledbenik predlažem oštro tvitovanje tipa "Stefanoviću, Srbiji je dosta glupiritija" :)
Krčanje creva je eho presipanja iz šupljeg u prazno, a špica TV dnevnika je eho presipanja iz šupljih u prazne!*

tasadebeli tasadebeli 11:54 08.10.2015

Re: Loš period

niccolo
Predlažem da i ovaj bunt, kao i svaki pravi bunt, krene šaljivim parolama!


Krčanje creva je eho presipanja iz šupljeg u prazno, a špica TV dnevnika je eho presipanja iz šupljih u prazne!*


* Копирајт бај Филип Младеновић



"Половњаче су закон !"

* Копирајт бај Емси



freehand freehand 14:06 08.10.2015

Re: Loš period

maksa83
Diralo nam domaćina!

Siroma Borko, zamenik kapetana na lađi kojoj je posada dezertirala. Nije bre ni njemu lako. Isto bivši panker.

Koliko ja pratim tog Borka su upravo naprženi tviteraši belolistićke provenijencije izvikali i ubedili da je politički štih i spas za DS i Srbiju. A on se napalio ko tetreb pa Jovu Bakića za ruku i hajd da gradimo budućnost.
maksa83 maksa83 14:57 08.10.2015

Re: Loš period

Koliko ja pratim tog Borka su upravo naprženi tviteraši belolistićke provenijencije izvikali i ubedili da je politički štih i spas za DS i Srbiju.

Jesu mu tako rekli?

Ima ovde jedna mudrost koja kola među starom graCkom (ne mešati sa starogradskom) gardom a koja glasi, citiram "ko sledi muvu - završi na govnetu" citat završen.

Tako i Borko i srpski tviteraši.
A on se napalio ko tetreb pa Jovu Bakića za ruku i hajd da gradimo budućnost.

I, dokle su stigli?
freehand freehand 15:05 08.10.2015

Re: Loš period

I, dokle su stigli?

Pa dotle da se blogeri spremaju da ga zbog Krstića lemaju.
Kad li ga dohvati dijete Stefan ne bio mu u koži.
maksa83 maksa83 15:17 08.10.2015

Re: Loš period

Pa dotle da se blogeri spremaju da ga zbog Krstića lemaju.
Kad li ga dohvati dijete Stefan ne bio mu u koži.

Krstić se, kao što nam je u par navrata rečeno od strane njega samog - grozi nasilja, fizičkog ponajpre, tako da apelujem na lokalnu NS ispostavu da ne pribegava klasičnom seljačkom prebijanju, nego da budu suptilniji. Npr. svaki dan mu priđe po jedan (da se dogovore da šaraju, kad ponestane ljudi poslaćemo odavde) i traži mu, pazi sad - autogram. Kad se Borko maši za olovku (ako nosi uopšte) da mu kaže "haha, šalio sam se" i odvali se od smeha i okrene i ode.

Mesec dana toga i zaziraće od bilo koga na ulici ko ide ka njemu.

Eto, moja 2 eurocenta.
freehand freehand 15:25 08.10.2015

Re: Loš period

Mesec dana toga i zaziraće od bilo koga na ulici ko ide ka njemu.

I Fuks da mu na vratima piše Komi sprej lakom, obavezno.
maksa83 maksa83 15:48 08.10.2015

Re: Loš period

I Fuks da mu na vratima piše Komi sprej lakom, obavezno.

E sad mi pored toga i ono lemanje izgleda humano...
niccolo niccolo 16:17 08.10.2015

Re: Loš period

Krstić se, kao što nam je u par navrata rečeno od strane njega samog - grozi nasilja, fizičkog ponajpre

Осим ако је са друге стране (покојна) ЕЛ...
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:45 08.10.2015

Re: Loš period

Pa dotle da se blogeri spremaju da ga zbog Krstića lemaju.
Kad li ga dohvati dijete Stefan ne bio mu u koži.


Ne, ja sam predložio da se krene sa šaljivim parolama: Borko zdapi - po tviteru Krla blati!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:21 08.10.2015

Re: Loš period

Krstić se, kao što nam je u par navrata rečeno od strane njega samog - grozi nasilja, fizičkog ponajpre


U međuvremenu sam progredirao u stavu. Sad mislim da bi poneka vaspitna zauška u mnogome doprinela napretku političkog dijaloga u Srbiji.
maksa83 maksa83 22:35 08.10.2015

Re: Loš period

Sad mislim da bi poneka vaspitna zauška u mnogome doprinela napretku političkog dijaloga u Srbiji.

SNS aktivisti (zapravo srpski kriminalci sa severa Kosova) se slažu. To je kao neka ideja vodilja kada idu da biju po vojvođanskim mestima u vreme lokalnih izbora.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:04 08.10.2015

Re: Loš period

SNS aktivisti (zapravo srpski kriminalci sa severa Kosova) se slažu. To je kao neka ideja vodilja kada idu da biju po vojvođanskim mestima u vreme lokalnih izbora.


Verovatno ti isti u pauzama između lokalnih izbora idu okolo i pišu "Vojvodina = Katalonija".
predatortz predatortz 23:08 08.10.2015

Re: Loš period

Nebojsa Krstic
SNS aktivisti (zapravo srpski kriminalci sa severa Kosova) se slažu. To je kao neka ideja vodilja kada idu da biju po vojvođanskim mestima u vreme lokalnih izbora.


Verovatno ti isti u pauzama između lokalnih izbora idu okolo i pišu "Vojvodina = Katalonija".


Ne verujem! Puno slova, a jedna reč je strana. Za tako složene intelektualne zadatke šalju studente sa Megableje.
maksa83 maksa83 23:13 08.10.2015

Re: Loš period

Verovatno ti isti u pauzama između lokalnih izbora idu okolo i pišu "Vojvodina = Katalonija".

Ne, to verovatno pišu lokalne budale. Ovi SNS silosi nisu poslati da pišu, oni su onako impulsivni umetnici druge vrste.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:16 09.10.2015

Re: Loš period

Ne, to verovatno pišu lokalne budale. Ovi SNS silosi nisu poslati da pišu, oni su onako impulsivni umetnici druge vrste.


Naravno, u pitanju je strogo kontrolisani impuls.
emsiemsi emsiemsi 04:59 09.10.2015

Re: Loš period

stefan.hauzer
Ех да предводе

Eks se diskriminisao sa onom NOVOM strankom; jebiga, može da nam se natuče kako smo političko udruženje i da je sve to ustvari napad živkovićevaca na Demokratsku stranku/ a to moj poor diki-tik već ne bi mogao da izdrži.

Чекај, чекај - шта је то Демократска странка !? Да ли то још увек постоји ?
Успут - вероватно постоји када Крстић толико удара по њима. Нема бољег крљања него када се некадашњи 'саборци' докаче. Тако српски.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:24 09.10.2015

Re: Loš period

Чекај, чекај - шта је то Демократска странка !? Да ли то још увек постоји ?
Успут - вероватно постоји када Крстић толико удара по њима. Нема бољег крљања него када се некадашњи 'саборци' докаче. Тако српски.


Nismo mi nekadašnji, mi smo sadašnji saborci. A ako mogu s tobom da vodim besmislenu konverzaciju, mogu i sa svojim saborcima.
emsiemsi emsiemsi 13:27 09.10.2015

Re: Loš period

Nebojsa Krstic
Чекај, чекај - шта је то Демократска странка !? Да ли то још увек постоји ?
Успут - вероватно постоји када Крстић толико удара по њима. Нема бољег крљања него када се некадашњи 'саборци' докаче. Тако српски.


Nismo mi nekadašnji, mi smo sadašnji saborci. A ako mogu s tobom da vodim besmislenu konverzaciju, mogu i sa svojim saborcima.

Ако, ако - само удри !
Важно је да се крља - чак су и Хатунић и Ђуровић били шампиони.
tasadebeli tasadebeli 14:38 09.10.2015

Re: Loš period

emsiemsi

Важно је да се крља - чак су и Хатунић и Ђуровић били шампиони.





Емси, па заборавио си на Рефика Козића! Па Трифуновић... Све техничар до техничара!




freehand freehand 14:56 09.10.2015

Re: Loš period

tasadebeli
emsiemsiВажно је да се крља - чак су и Хатунић и Ђуровић били шампиони.Емси, па заборавио си на Рефика Козића! Па Трифуновић... Све техничар до техничара!

Svašta... Bajro Župić i Miletović, večna borba za jugoslovenskog Đentilea.
A ovaj gol Zaviušićev - to beše ono Olji Petroviću kroz noge?
tasadebeli tasadebeli 19:58 09.10.2015

Re: Loš period

freehand
tasadebeli
emsiemsiВажно је да се крља - чак су и Хатунић и Ђуровић били шампиони.Емси, па заборавио си на Рефика Козића! Па Трифуновић... Све техничар до техничара!

Svašta... Bajro Ćupić i Miletović, večna borba zsa jugoslovenskog Đentilea.
A ovaj gol Zaviušićev - to beše ono Olji Petroviću kroz noge?


Кажу да не постоје снимци тог 61. дербија јер их је неко уклонио из тв архиве...


Али мислим да јесте... Кроз ноге... Кроз маглу се нешто присећам неког зезања да је резултат био у ствари 4:1 за Партизан јер тај гол важи два...

И сећам се који је то био шок за мене јер је Звезда претходну сезону завршила као прва са чак 9 бодова предности испред Динама (у једном тренутку било и свих 16 бодова разлике између првог и другог)...

А ја на овом дербију био на Југу јербо нисам нашао карту за Север... Плакао сам (у себи, наравно, а на лицу осмех) док су гробарчине таламбасале око мене. Мислим да нас је било 80-90 000 тада на Маракани.

Јес, јес, жестока конкуренција... Хатунић, Козић, Бајро, Милетовић,... Па Најдоски... Али овај је, барем по мојим мерилима, био краљ над краљевима:





јер је ипак умео мало и да игра фудбал. Да си видео само какву је голчину завукао Бразилцима (Васко де Гама) са 40 метара... Ево, три и по деценије касније ја још увек памтим тај гол и ту текму као најбољу коју сам икада у животу гледао.





П.С. - Јбг! Извињавам се на овоме трол путовању у прошлост, али тако то крене...


Istina je: alarmantno veliki deo prosečnog dana, ja sam moron.
emsiemsi emsiemsi 20:17 09.10.2015

Re: Loš period

tasadebeli
freehand
tasadebeli
emsiemsiВажно је да се крља - чак су и Хатунић и Ђуровић били шампиони.Емси, па заборавио си на Рефика Козића! Па Трифуновић... Све техничар до техничара!

Svašta... Bajro Ćupić i Miletović, večna borba zsa jugoslovenskog Đentilea.
A ovaj gol Zaviušićev - to beše ono Olji Petroviću kroz noge?


Кажу да не постоје снимци тог 61. дербија јер их је неко уклонио из тв архиве...


Али мислим да јесте... Кроз ноге... Кроз маглу се нешто присећам неког зезања да је резултат био у ствари 4:1 за Партизан јер тај гол важи два...

И сећам се који је то био шок за мене јер је Звезда претходну сезону завршила као прва са чак 9 бодова предности испред Динама (у једном тренутку било и свих 16 бодова разлике између првог и другог)...

А ја на овом дербију био на Југу јербо нисам нашао карту за Север... Плакао сам (у себи, наравно, а на лицу осмех) док су гробарчине таламбасале око мене. Мислим да нас је било 80-90 000 тада на Маракани.

Јес, јес, жестока конкуренција... Хатунић, Козић, Бајро, Милетовић,... Па Најдоски... Али овај је, барем по мојим мерилима, био краљ над краљевима:





јер је ипак умео мало и да игра фудбал. Да си видео само какву је голчину завукао Бразилцима (Васко де Гама) са 40 метара... Ево, три и по деценије касније ја још увек памтим тај гол и ту текму као најбољу коју сам икада у животу гледао.





П.С. - Јбг! Извињавам се на овоме трол путовању у прошлост, али тако то крене...


Istina je: alarmantno veliki deo prosečnog dana, ja sam moron.

Да, јбт !
И ја био тада на југу (али се нисам смејао кисело) - одједном неки будалетина (јел се тако каже) из задњега реда гурну оне испред себе и сви кренемо да се згушњавамо ка дну југа - само одједном, после тога таласа, неко оздо се пробија јаучући, држећи неприродно савијену руку.
freehand freehand 22:10 09.10.2015

Re: Loš period

Кажу да не постоје снимци тог 61. дербија јер их је неко уклонио из тв архиве...


Али мислим да јесте... Кроз ноге... Кроз маглу се нешто присећам неког зезања да је резултат био у ствари 4:1 за Партизан јер тај гол важи два...


Pa to zato što nije samo njemu kroz noge. Olja je bio poslednji u nizu. ;D
Raspitaj se malo.
tasadebeli tasadebeli 08:03 10.10.2015

Re: Loš period

emsiemsi

одједном неки будалетина (јел се тако каже) из задњега реда гурну оне испред себе и сви кренемо да се згушњавамо ка дну југа - само одједном, после тога таласа, неко оздо се пробија јаучући, држећи неприродно савијену руку.


И данас се најежим када се сетим тог тутња и грмљавине иза леђа када се покрене талас... Најчешће ми се дешавало да ме тако стисну раменима она двојица са стране, обично већих од мене јер сам клинац тада био, да ми ногице саме раде на празно у ваздуху док ме маса носи према дну трибине... А оне шипке постављене местимично биле су праве замке за неискусне када крене талас.

Причао ми ћале да је на Црвена звезда-Реал Мадрид (Куп победника купова '74/'75, 2:0; она легенда Џаја вс. Камачо) видео ликове који су са стадиона изашли само у гаћама јер им је због притиска масе пукла сва одећа коју су имали на себи, чак и сат на руци. Кажу да је тада на Маракани било и свих 110 000 људи.







freehand

Pa to zato što nije samo njemu kroz noge. Olja je bio poslednji u nizu. ;D
Raspitaj se malo.



Јесте, знам, у праву си... Нанизао пола Звезде... Ма Илија био страшан играч, то сам увек признавао без обзира што сам (био ) Звездаш...

А, пази, одиграо мање од 10 текми за репрезентацију... Исто као и Сантрач. Најбољи стрелац свих домаћих првенстава икада (мислим да је стао на 233 гола), аодиграо мање од 10 текми за репрезентацију. Морали да играју неки други других националности због братства-јединства.

Упропасти нас тај тзв. национални кључ у СФРЈ, чак и у фудбалској репрезентацији...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana