Kultura| Muzika| Umetnost

Idoli, champions d'Europe

Nebojsa Krstic RSS / 07.10.2015. u 10:22

12096180_10206810625597178_7648125871214537123_n.jpg?oh=4cefd007d2d28c1d43eb2489b17c03c7&oe=56D2D00E

 

Krajem 1982, nekoliko evropskih muzičkih listova, među kojima britanski NME i francuski Actuel,  biralo je najbolje nove bendove, ovo je rezultat.

Prilažem i jednu nedavnu TV emisiju koja se tiče Idola.

Tagovi



Komentari (412)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 08:09 10.10.2015

Re: Loš period

А, пази, одиграо мање од 10 текми за репрезентацију... Исто као и Сантрач. Најбољи стрелац свих домаћих првенстава икада (мислим да је стао на 233 гола)

Santrač i nije bio za reprezentaciju, uvek je bilo boljih od nbjega. Ali za reprezentaciju ni Moca Vukotić nije igrao, e to je bruka.
tasadebeli tasadebeli 08:19 10.10.2015

Re: Loš period

freehand
А, пази, одиграо мање од 10 текми за репрезентацију... Исто као и Сантрач. Најбољи стрелац свих домаћих првенстава икада (мислим да је стао на 233 гола)

Santrač i nije bio za reprezentaciju, uvek je bilo boljih od nbjega. Ali za reprezentaciju ni Moca Vukotić nije igrao, e to je bruka.



Јес, јес... Протегло се то после све до Панчева и Златка Вујовића... Или Баљића и Јарнија...

Али то су селектори, у ствари, радили зато што су тада Њемци били сваки к'о Аполон, па смо морали некако да им парирамо...



emsiemsi emsiemsi 08:23 10.10.2015

Re: Loš period

freehand
А, пази, одиграо мање од 10 текми за репрезентацију... Исто као и Сантрач. Најбољи стрелац свих домаћих првенстава икада (мислим да је стао на 233 гола)

Santrač i nije bio za reprezentaciju, uvek je bilo boljih od nbjega. Ali za reprezentaciju ni Moca Vukotić nije igrao, e to je bruka.

Ма да !
Бољи од њега, а он даје највуише голова (ти к'о прави политичар, имаш изграђене критеријуме за вредновање, додуше, ниси једини).
freehand freehand 08:29 10.10.2015

Re: Loš period

emsiemsi
freehand
А, пази, одиграо мање од 10 текми за репрезентацију... Исто као и Сантрач. Најбољи стрелац свих домаћих првенстава икада (мислим да је стао на 233 гола)

Santrač i nije bio za reprezentaciju, uvek je bilo boljih od nbjega. Ali za reprezentaciju ni Moca Vukotić nije igrao, e to je bruka.

Ма да !
Бољи од њега, а он даје највуише голова (ти к'о прави политичар, имаш изграђене критеријуме за вредновање, додуше, ниси једини).

I Zlatko Vujović se nadavao golova Luksemburgu i San Marinu.
Ne lupaj Emsi. Vaha Halilhodžić je bio tri puta bolji centarfor od Santrača na primer.
emsiemsi emsiemsi 08:35 10.10.2015

Re: Loš period

freehand
emsiemsi
freehand
А, пази, одиграо мање од 10 текми за репрезентацију... Исто као и Сантрач. Најбољи стрелац свих домаћих првенстава икада (мислим да је стао на 233 гола)

Santrač i nije bio za reprezentaciju, uvek je bilo boljih od nbjega. Ali za reprezentaciju ni Moca Vukotić nije igrao, e to je bruka.

Ма да !
Бољи од њега, а он даје највуише голова (ти к'о прави политичар, имаш изграђене критеријуме за вредновање, додуше, ниси једини).

I Zlatko vujović se nadavao golova Luksemburgu i San marinu.
nbe lupaj Emsi. Vaha Halilhodžić je bio tri puta bolji centarfor od Santrača na primer.

Шта ти , на ово, рећи, што ти већ нисам рекао !?
Ајде, не мрзи ме да ти кратко појасним --- Ваха и Сантрач су играли у истој лиги. Исти референтни систем (но, ти о референтним системима немаш појма, то зна Спајић, Блоговатељ и слични, посебно, електричари, електроничари, укратко - жицари) - тако да се мерење њиховог учинка ради истим метром (но, извини на узнемиравању, док год је за тебе бољи центарфор онај који даје мање голова - џаба говора).
freehand freehand 08:38 10.10.2015

Re: Loš period

emsiemsi
freehand
emsiemsi
freehand
А, пази, одиграо мање од 10 текми за репрезентацију... Исто као и Сантрач. Најбољи стрелац свих домаћих првенстава икада (мислим да је стао на 233 гола)

Santrač i nije bio za reprezentaciju, uvek je bilo boljih od nbjega. Ali za reprezentaciju ni Moca Vukotić nije igrao, e to je bruka.

Ма да !
Бољи од њега, а он даје највуише голова (ти к'о прави политичар, имаш изграђене критеријуме за вредновање, додуше, ниси једини).

I Zlatko vujović se nadavao golova Luksemburgu i San marinu.
nbe lupaj Emsi. Vaha Halilhodžić je bio tri puta bolji centarfor od Santrača na primer.

Шта ти , на ово, рећи, што ти већ нисам рекао !?
Ајде, не мрзи ме да ти кратко појасним --- Ваха и Сантрач су играли у истој лиги. Исти референтни систем (но, ти о референтним системима немаш појма, то зна Спајић, Блоговатељ и слични, посебно, електричари, електроничари, укратко - жицари) - тако да се мерење њиховог учинка ради истим метром (но, извини на узнемиравању, док год је за тебе бољи центарфор онај који даје мање голова - џаба говора).

Ne, Emsi, za mene je, u stvari, najbolji centarfor onaj iz makedonske lige što je dao osamdeset golova na jednoj utakmici dok ga nije zabolela noga, pa su posle drugi izvodili te slobodne udarce sa centra do - koliko beše? 132:0?
I naravno da je uvek bolji onaj što da tri komada Vljaznimiju nego onaj što da jedan zvezdi.
urbana_gerila urbana_gerila 09:48 10.10.2015

Re: Loš period

tasadebeli
Јес, јес... Протегло се то после све до Панчева


jbt, od partijskih ste gori samo vi navijački konvertiti.

pančevski je(uz maradonu koji je bio i najbolji sve) bio najbolji napadač u evropi krajem osamdesetih i početkom devedesetih...

a što se tiče ključa o kome pričaš, dušan bajević koji je najčešće igrao centarfora bio je bolji od ostalih u prvoj polovini sedamdesetih, a u drugoj i od santrača i od halilhodžića i još nekih - bolji je bio, tada još uvek normalni, duuule savić.

tasadebeli tasadebeli 10:10 10.10.2015

Re: Loš period

urbana_gerila

pančevski je(uz maradonu koji je bio i najbolji sve) bio najbolji napadač u evropi krajem osamdesetih i početkom devedesetih...



Ниси ме, изгледа разум'о... То сам и рекао... Али је у Италији 1990. ипак играо Златко Вујовић... То је болело...


dušan bajević koji je najčešće igrao centarfora bio je bolji od ostalih u prvoj polovini sedamdesetih,



То није спорно уопште... Једино није волео када му лопта са крила иде на главу јербо онда мора да поквари фризуру...






jbt, od partijskih ste gori samo vi navijački konvertiti.








urbana_gerila urbana_gerila 10:20 10.10.2015

Re: Loš period

tasadebeli
То није спорно уопште... Једино није волео када му лопта са крила иде на главу јербо онда мора да поквари фризуру...


kacam(copyright by pantela) - princ!

bajević je vrlo interesantna osoba, po svemu...







vcucko vcucko 12:13 10.10.2015

Re: Loš period

urbana_gerila
tasadebeli
Јес, јес... Протегло се то после све до Панчева


jbt, od partijskih ste gori samo vi navijački konvertiti.

pančevski je(uz maradonu koji je bio i najbolji sve) bio najbolji napadač u evropi krajem osamdesetih i početkom devedesetih...

a što se tiče ključa o kome pričaš, dušan bajević koji je najčešće igrao centarfora bio je bolji od ostalih u prvoj polovini sedamdesetih, a u drugoj i od santrača i od halilhodžića i još nekih - bolji je bio, tada još uvek normalni, duuule savić.


Ne sporim da je Pančev bio dobar fudbaler i špic sa njuhom za gol. Ali... seti se meča sa Španijom na SP u Italiji; dok je igrao Pančev imali smo igrača manje i nismo im privirili u 16. Tek kad je izašao i ušao Dejo nešto smo i odigrali (ispostavilo se dovoljno). Takođe Pančev nije napolju uradio baš ništa, ne znam da li ga se sećaju uopšte u Interu i gde je već bio (možda po zlu). Toliko o Pančevu kao o najboljem u ne znam kom periodu.
urbana_gerila urbana_gerila 12:43 10.10.2015

Re: Loš period

vcucko
Ne sporim da je Pančev bio dobar fudbaler i špic sa njuhom za gol. Ali... seti se meča sa Španijom na SP u Italiji; dok je igrao Pančev imali smo igrača manje i nismo im privirili u 16. Tek kad je izašao i ušao Dejo nešto smo i odigrali (ispostavilo se dovoljno). Takođe Pančev nije napolju uradio baš ništa, ne znam da li ga se sećaju uopšte u Interu i gde je već bio (možda po zlu). Toliko o Pančevu kao o najboljem u ne znam kom periodu.


zezaš, postoji i treća velika utakmica, osim onih protiv kelna i bajerna, koju je genije dobro odigrao?!(edit: pre odlaska u milan)

ja sa te koju ti spominješ pamtim ono kada je piksi martina vaskeza kod prvog gola poslao po burek i jogurt, a kod drugog tako protegao zubizaretu da je ovog išijas držao najmanje do onog dejinog gola za milan u finalu lige šampiona.
jedino ako ne misliš na to što se dejo kod tog drugog gola bez reči sklonio od lopte kada je pikseta rekao da će on šutirati slobodnjak.

pančeva što se tiče, čovek je u periodu o kome govorim bio zlatna kopačka evrope i, čak i po mnogim francuzima nezasluženo, drugi evropski igrač, posle papena, 1991.

u italijansku ligu, posebno u inter - nije ni trebao da ide, no to je već bilo pitanje novca.
sećam se da je žabarima, koji su od njega očekivali da sam sebi degažira loptu predribla sve i da gol, nosio kasetu sa snimkom koliko mu puta samo radinović, tadašnji zvezdin desni bek i uz maksimalni respekt najlošiji igrač te ekipe, uputi lopti...

no, jbg, znači ima i neka utakmica i pre intera koju je slabo odigrao, pa bolje da ne oponiram stručnjaku.
vcucko vcucko 13:26 10.10.2015

Re: Loš period

urbana_gerila

zezaš, postoji i treća velika utakmica, osim onih protiv kelna i bajerna, koju je genije dobro odigrao?!(edit: pre odlaska u milan)

ja sa te koju ti spominješ pamtim ono kada je piksi martina vaskeza kod prvog gola poslao po burek i jogurt, a kod drugog tako protegao zubizaretu da je ovog išijas držao najmanje do onog dejinog gola za milan u finalu lige šampiona.
jedino ako ne misliš na to što se dejo kod tog drugog gola bez reči sklonio od lopte kada je pikseta rekao da će on šutirati slobodnjak.

pančeva što se tiče, čovek je u periodu o kome govorim bio zlatna kopačka evrope i, čak i po mnogim francuzima nezasluženo, drugi evropski igrač, posle papena, 1991.

u italijansku ligu, posebno u inter - nije ni trebao da ide, no to je već bilo pitanje novca.
sećam se da je žabarima, koji su od njega očekivali da sam sebi degažira loptu predribla sve i da gol, nosio kasetu sa snimkom koliko mu puta samo radinović, tadašnji zvezdin desni bek i uz maksimalni respekt najlošiji igrač te ekipe, uputi lopti...

no, jbg, znači ima i neka utakmica i pre intera koju je slabo odigrao, pa bolje da ne oponiram stručnjaku.


Pančev je bio dobar špic u smislu da je imao nos za gol dok se muvao po 16. Pri čemu je imao Pisketu, Deju, Centriši Dragišu i sve ostale koji su mogli da mu serviraju loptu u tih istih 16. Ne možeš takvog igrača proglašavati najboljim uopšte, o tome se radi. Ključni čovek za Zvezdinu titulu '91. je dve godine pre toga preplivao Dunav, bez njega bi mnogo pre Barija naleteli na neki novi Keln.

Od kada znam za fudbal (znači negde od SP u Meksiku 1970.) najbolji YU fudbaler je bez konkurencije bio Safet, na stranu navijačke strasti. Safet pa sve ostale ređaj po volji. U stvari, samo jedan je bio bolji od njega, rođeni brat Sead, ali taj je bio lud k'o struja, pjanac i bekrija, na utakmice je dolazio mamuran i jedva budan.
freehand freehand 13:35 10.10.2015

Re: Loš period

Od kada znam za fudbal (znači negde od SP u Meksiku 1970.) najbolji YU fudbaler je bez konkurencije bio Safet, na stranu navijačke strasti. Safet pa sve ostale ređaj po volji. U stvari, samo jedan je bio bolji od njega, rođeni brat Sead, ali taj je bio lud k'o struja, pjanac i bekrija, na utakmice je dolazio mamuran i jedva budan.

Najbolji igrač koga je Jugoslavija imala bio je Piksi. I bio je najbolji igrač sveta te '90, i bio bi to i zvanično da nije bilo onog debila Osima, no to je već druga priča.
urbana_gerila urbana_gerila 13:44 10.10.2015

Re: Loš period

vcucko
urbana_gerila

zezaš, postoji i treća velika utakmica, osim onih protiv kelna i bajerna, koju je genije dobro odigrao?!(edit: pre odlaska u milan)

ja sa te koju ti spominješ pamtim ono kada je piksi martina vaskeza kod prvog gola poslao po burek i jogurt, a kod drugog tako protegao zubizaretu da je ovog išijas držao najmanje do onog dejinog gola za milan u finalu lige šampiona.
jedino ako ne misliš na to što se dejo kod tog drugog gola bez reči sklonio od lopte kada je pikseta rekao da će on šutirati slobodnjak.

pančeva što se tiče, čovek je u periodu o kome govorim bio zlatna kopačka evrope i, čak i po mnogim francuzima nezasluženo, drugi evropski igrač, posle papena, 1991.

u italijansku ligu, posebno u inter - nije ni trebao da ide, no to je već bilo pitanje novca.
sećam se da je žabarima, koji su od njega očekivali da sam sebi degažira loptu predribla sve i da gol, nosio kasetu sa snimkom koliko mu puta samo radinović, tadašnji zvezdin desni bek i uz maksimalni respekt najlošiji igrač te ekipe, uputi lopti...

no, jbg, znači ima i neka utakmica i pre intera koju je slabo odigrao, pa bolje da ne oponiram stručnjaku.


Pančev je bio dobar špic u smislu da je imao nos za gol dok se muvao po 16. Pri čemu je imao Pisketu, Deju, Centriši Dragišu i sve ostale koji su mogli da mu serviraju loptu u tih istih 16. Ne možeš takvog igrača proglašavati najboljim uopšte, o tome se radi. Ključni čovek za Zvezdinu titulu '91. je dve godine pre toga preplivao Dunav, bez njega bi mnogo pre Barija naleteli na neki novi Keln.

Od kada znam za fudbal (znači negde od SP u Meksiku 1970.) najbolji YU fudbaler je bez konkurencije bio Safet, na stranu navijačke strasti. Safet pa sve ostale ređaj po volji. U stvari, samo jedan je bio bolji od njega, rođeni brat Sead, ali taj je bio lud k'o struja, pjanac i bekrija, na utakmice je dolazio mamuran i jedva budan.



ja sam napisao najbolji napadač, a evropa ga je proglasila najboljim igračem posle papena te 1991, tako da ćeš morati njima da se žališ.

belodedić jeste jedan od najzaslužnijih za tu titulu, no nipošto ne više od robija i pančeva, možda u rangu - siniše i dragiše.

safet je bio igračina, ali su od te godine od koje ti znaš za fudbal - bolji bili i piksi i džaja i pižon i robi i pančev i dejo, tim redom...

trivija glede seada - u stanu je imao samo krevet, frižider i kasetofon.
qqriq qqriq 11:16 11.10.2015

Re: Loš period

zamenik kapetana na lađi kojoj je posada dezertirala


auuuu!!!!

čija je............
vcucko vcucko 22:23 11.10.2015

Re: Loš period

urbana_gerila


safet je bio igračina, ali su od te godine od koje ti znaš za fudbal - bolji bili i piksi i džaja i pižon i robi i pančev i dejo, tim redom...



Vidi, mislim da si zaboravio Žiku Jeftića i Đoku Milovanovića. I, naravno, pouzdanog Gorana Jurišića

Od Zvezdaša nema objektivnijih ljudi na svetu, ma nema ih vasiona Imam jednu teoriju: Srbija će početi da pokazuje znake normalnosti tek kad umre i poslednji zvezdaš koji se seća Barija, do tada mrka kapa. Mi smo to elegantno prodali u Briselu '66., shvatili pametni ljudi da to nije za nas. Nije to za svakoga, jbg.
maksa83 maksa83 08:38 08.10.2015

sad sam se setio


Stvarno sjajan intervju.

Idoli rulez, šta god se posle desilo sa njima grupno i pojedinačno.
predatortz predatortz 08:42 08.10.2015

Re: sad sam se setio


Idoli rulez, šta god se posle desilo sa njima grupno i pojedinačno.


Rekoh, preskočio sam taj 'udarni talas' jer sam bio klinac. Međutim, da su ostavili trag - ostavili su! Čovek bi morao biti baš maliciozan da to negira.
maksa83 maksa83 08:45 08.10.2015

Re: sad sam se setio

Rekoh, preskočio sam taj 'udarni talas' jer sam bio klinac. Međutim, da su ostavili trag - ostavili su! Čovek bi morao biti baš maliciozan da to negira.

Mene nije mimoišao, ja sve to jako volim i dan danas. Jedan od iks bendova gde pojedinačne muzičke karijere posle raspada ni zbirno ni pojedinačno nisu prišle deliću veličine onoga iz čega su nastale. Padaju mi na pamet The Smiths, Stone Roses, RATM, pa i Bitlsi ako tako hoćeš... ali to je dobro, neke stvari treba da traju onoliko koliko mogu da traju, i ne stignu da postanu bezveze.
tasadebeli tasadebeli 09:08 08.10.2015

Re: sad sam se setio

predatortz

Međutim, da su ostavili trag - ostavili su! Čovek bi morao biti baš maliciozan da to negira.






maksa83

neke stvari treba da traju onoliko koliko mogu da traju, i ne stignu da postanu bezveze.




Mene nije mimoišao, ja sve to jako volim i dan danas.



Сећа ли се, људи, неко овде групе И?


antioksidant antioksidant 14:55 08.10.2015

Re: sad sam se setio

Idoli rulez, šta god se posle desilo sa njima grupno i pojedinačno.

amen svatovi
tyson tyson 14:44 09.10.2015

Re: sad sam se setio

Mene nije mimoišao, ja sve to jako volim i dan danas. Jedan od iks bendova gde pojedinačne muzičke karijere posle raspada ni zbirno ni pojedinačno nisu prišle deliću veličine onoga iz čega su nastale. Padaju mi na pamet The Smiths, Stone Roses, RATM, pa i Bitlsi ako tako hoćeš... ali to je dobro, neke stvari treba da traju onoliko koliko mogu da traju, i ne stignu da postanu bezveze.

Amin.


tyson tyson 14:45 09.10.2015

Re: sad sam se setio

Сећа ли се, људи, неко овде групе И?

Sećam se te njihove pesme.


hoochie coochie man hoochie coochie man 19:40 09.10.2015

Re: sad sam se setio

Сећа ли се, људи, неко овде групе И?


hehe

Često sebe uhvatim da pevušim "druge sad se igraju igre, mnogim još i ne znam ime...."


Unfuckable Unfuckable 02:48 10.10.2015

Re: idemoooo (dišem teže)




(Branko, Branko...ne moju seku!)

he he he
qqriq qqriq 13:00 08.10.2015

široko

pa ajd i ja:

spuštam se pre neki dan niz nestvarno lep NyHavn, gužva ko na Menhetnu, nenormalno, bio lep dan, ono sunčan i topao za CPH, kad odjednom čujem naš jezik, neka tri lika iza mene glasno se raspričala, najglasniji kaže e jebo bi anastasiju ražnatović pa bi je jebo, jebo i jebo, ma ne da bi je jebo...na to drugi glas e pa i ceca je još...ma jok brate, ceca matorka, pregazilo nju nego što bi anastasiju sine, auuuu...zastanam na semafor(čiću) da kao vežem pertlu tek da vidim tko to fantazira kad ono jedan - taj - od, brat bratu, 200 kila a na kratko šišan, znači pojava samotaka, dvojica pored vižljasta i niska, ono semenkari, ama propast, al propast s flašom pivom, šetkaju se i super provode, cela danska njihova, u stvari jedina tri lika koja sam uopšte čula da govore srpski na ulici, ovi se i drali, imali šta da kažu a i ja vala sad šta da pišem ne bi li krle zamanuo jer on kad pročita jebo za ban se odma vata............

emsiemsi emsiemsi 13:18 08.10.2015

Re: široko

qqriq
pa ajd i ja:

spuštam se pre neki dan niz nestvarno lep NyHavn, gužva ko na Menhetnu, nenormalno, bio lep dan, ono sunčan i topao za CPH, kad odjednom čujem naš jezik, neka tri lika iza mene glasno se raspričala, najglasniji kaže e jebo bi anastasiju ražnatović pa bi je jebo, jebo i jebo, ma ne da bi je jebo...na to drugi glas e pa i ceca je još...ma jok brate, ceca matorka, pregazilo nju nego što bi anastasiju sine, auuuu...zastanam na semafor(čiću) da kao vežem pertlu tek da vidim tko to fantazira kad ono jedan - taj - od, brat bratu, 200 kila a na kratko šišan, znači pojava samotaka, dvojica pored vižljasta i niska, ono semenkari, ama propast, al propast s flašom pivom, šetkaju se i super provode, cela danska njihova, u stvari jedina tri lika koja sam uopšte čula da govore srpski na ulici, ovi se i drali, imali šta da kažu a i ja vala sad šta da pišem ne bi li krle zamanuo jer on kad pročita jebo za ban se odma vata............


Јебо те патак - каквој си се ти опасности изложила вежући пертлу !?
Додуше - тај јебач је био у свом свету.
predatortz predatortz 13:21 08.10.2015

Re: široko

a i ja vala sad šta da pišem ne bi li krle zamanuo jer on kad pročita jebo za ban se odma vata............


Crven ban?
Na to bi ti Krla navela, silo nečista!
qqriq qqriq 13:58 08.10.2015

Re: široko

silo nečista!


ma da!
muškarci su hit, majkemimille, ovi bili - istina - baš mladi.
da si ih samo video! znaš ono, ni orah iz ruke, al oni kao hoće-neće.
qqriq qqriq 14:03 08.10.2015

Re: široko

каквој си се ти опасности изложила вежући пертлу !?


pa pazi, danska ume da bude dosadna, mada sam se držala muzeja, radim na sebi........


emsiemsi emsiemsi 14:22 08.10.2015

Re: široko

qqriq
каквој си се ти опасности изложила вежући пертлу !?


pa pazi, danska ume da bude dosadna, mada sam se držala muzeja, radim na sebi........



Мени се у Данској највише допале младе маме које возе бициклл вукући колица у којима је беба ! (мислим, нису ми се допале само маме, него, све тако, цео контекст ... а около снег)
qqriq qqriq 14:41 08.10.2015

Re: široko

цео контекст


izuzetno prijatan grad, sve su uradili da život bude udoban.



u tome smo slični......



Unfuckable Unfuckable 02:54 10.10.2015

Re: široko naivna

radim na sebi........


...saginjem se na semaforu, ovoono
tasadebeli tasadebeli 09:21 10.10.2015

Re: široko

predatortz
a i ja vala sad šta da pišem ne bi li krle zamanuo jer on kad pročita jebo za ban se odma vata............


Crven ban?
Na to bi ti Krla navela, silo nečista!




Предаторе, жути картон!



qqriq qqriq 12:38 10.10.2015

Re: široko naivna

...saginjem se na semaforu, ovoono

hahahahahahah, vid NyHavna, setila se da fotkam poslednji dan kad se baš smrklo, a i te pertle, razumeš?



Unfuckable Unfuckable 13:02 10.10.2015

Re: široko naivna

razumem
qqriq qqriq 13:09 10.10.2015

Re: široko naivna

razumem




stiže fotka...........



parkovi kopenhagena, r a j
freehand freehand 13:13 10.10.2015

Re: široko naivna

Unfuckable
razumem

Dr Dulitl, jebote
Unfuckable Unfuckable 13:16 10.10.2015

Re: široko naivna

parkovi kopenhagena, r a j


kakva im se ovo hrđa nahvatala po lišću, što malo ne properu to?
qqriq qqriq 13:19 10.10.2015

Re: široko naivna


kakva im se ovo hrđa nahvatala po lišću, što malo ne properu to?


takabojališća
sada je jesen, verujem da i to razumeš?!

emsiemsi emsiemsi 13:39 10.10.2015

Re: široko naivna

qqriq

kakva im se ovo hrđa nahvatala po lišću, što malo ne properu to?


takabojališća
sada je jesen, verujem da i to razumeš?!


Не делује ми тај баш паметно, па ако не схвати из прве, појасни.
qqriq qqriq 13:45 10.10.2015

Re: široko naivna

тај


je sjajan!
Unfuckable Unfuckable 13:52 10.10.2015

Re: široko naivna

Не делује ми тај баш паметно, па ако не схвати из прве, појасни.


da, nisam baš najblistavija lampica na jelki, he he he


mnogo im nešto crvena ta njihova jesen, brine me to
qqriq qqriq 14:10 10.10.2015

Re: široko naivna

mnogo im nešto crvena ta njihova jesen


na radost!

qqriq qqriq 14:14 10.10.2015

Re: široko naivna

da, nisam baš najblistavija lampica na jelki, he he he

G.Cross G.Cross 22:00 09.10.2015

Ako je i od "Makretinskog Maga" ….

Prevesti naslov

"Qui peuvent plaire a toute L'Europe"

kao "Najbolje Bendove"

je a bit of stretch...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 09:06 10.10.2015

Re: Ako je i od "Makretinskog Maga" ….

G.Cross
Prevesti naslov

"Qui peuvent plaire a toute L'Europe"

kao "Najbolje Bendove"

je a bit of stretch...


Obrati pažnju: "Champions d'Europe"....dobro, nisu baš Idoli Champions d'Europe, tu sam malo preterao...al' zamalo.
G.Cross G.Cross 09:20 10.10.2015

Re: Ako je i od "Makretinskog Maga" ….

tu sam malo preterao…


U redu je.
maksa83 maksa83 08:27 10.10.2015

predaja smene

Brodaz and sistaz,

Ja odradio moju smenu sinoć. Prestajao celo veče na par meteri od domaćina u Mixeru. Domaćin je cirkao Amstel a ja neku kabezu pošto sam tu poslom - da skeniram masu da iz nje ne izleti Borko i proba da uradi nešto glupo.

Bilo je samo dva incidenta.

Incidnet br. 1:

Pošto je to bio koncert posvećen Žikici Simiću svirani su kaveri njegovih omiljenih pesama, tako da je tu bilo vremešnog sveta. U jednom trenutku se jedna crvenokosa gospođa sa grimasom ustremila trkom ka domaćinu, ja iz aviona (trenirano oko) vidim da je to maskirani Borko, i mislim se - not on my watch, počisitm gospođu Borka u trku jednom nogom i dok pada ga nabodem onom tvrdom čašom u čelo. U letu mu hvatam jednu ruku, savijam iza leđa i kleknem na njega jednim kolenom. Slobodnom rukom krenem da mu strgnem periku ali je to išlo jako teško pošto je baš dobro zalepio. U međuvremenu se pojavil obezbeđenje, pokazao sam im blogersku legitimaciju i samo su odvukli lažnu gospođu Borka onako po podu. Posle jedan momak iz obezbeđenja tvrdio da je to bila prava gospođa koje je žurila u wc, ali pripisaću taj blunder njegovoj mladosti i neznanju, odn. "gluposti!".

Domaćin ništa od svega ovoga nije primetio, ali tako i treba da bude, za to smo obučeni.

Incident br. 2 ću opisati samo uz domaćinovu dozvolu, ako uopšte ovo čita.


And now my watch has ended.

P.S. niccolo, preuzmi, Brajović je rekao da neće više da radi vikende, pa se vi dogovorite.



tasadebeli tasadebeli 08:45 10.10.2015

Re: predaja smene

maksa83

P.S. niccolo, preuzmi, Brajović je rekao da neće više da radi vikende, pa se vi dogovorite.





freehand freehand 08:57 10.10.2015

Re: predaja smene

Ja odradio moju smenu sinoć. Prestajao celo veče na par meteri od domaćina u Mixeru. Domaćin je cirkao Amstel a ja neku kabezu pošto sam tu poslom - da skeniram masu da iz nje ne izleti Borko i proba da uradi nešto glupo.

Zgodna prilika da ubacim da sam, u okviru obuke za taj događaj mada mi se sinoć nije pogodilo dežurstvo - imao prilike da budem na krovu Miksera kad dilberi očepe ozvučenje dole. E to ozbiljno radi, u smislu vibracija i gore-dole, samo da vam kažem.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 09:03 10.10.2015

Re: predaja smene

Ja odradio moju smenu sinoć. Prestajao celo veče na par meteri od domaćina u Mixeru.


Što ne reče?

Incident br. 2 ću opisati samo uz domaćinovu dozvolu, ako uopšte ovo čita.


Izvoli.

Ne znam tebi, meni se dopalo kako su odsvirali ovu stvar:

niccolo niccolo 09:35 10.10.2015

Re: predaja smene

niccolo, preuzmi, Brajović je rekao da neće više da radi vikende, pa se vi dogovorite.

Jbg, mora on, ja treba da idem u Tempo (ili tako nešto) - lako je vama oženjenima, vi lepo pošaljete žene tamo i možete da watchujete k'o besni...

Edit:
Što ne reče?

Kako to misliš što ne reče, pa upravo je rekao?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:16 10.10.2015

Re: predaja smene

niccolo
niccolo, preuzmi, Brajović je rekao da neće više da radi vikende, pa se vi dogovorite.


Edit:
Što ne reče?

Kako to misliš što ne reče, pa upravo je rekao?


Kasno, brare, kasno.
niccolo niccolo 10:22 10.10.2015

Re: predaja smene

Kasno, brare, kasno.

Možda je stidljiv?
maksa83 maksa83 11:41 10.10.2015

Re: predaja smene

Što ne reče?

To što mi ovo radimo iz entuzijazma i blogosolidarnosti ne znači da smo neki faking amateri. Šta bi pomislio da ti je prišla (maaaalo precvala) gothic devojka smorenog izraza lica (pošto je tu zalutala), pružila ruku sa tamnoljubičastim noktima i muškim glasom rekla "zdravo, ja sam maksa83, I'm here to protect you". Undercover work nije zezanje, evo još uvek imam tragove od onog Brajovićevog crnog čipkastog korseta koji steže u pm, crnu šmiku sam posle skidao do 3 ujutru.

Ne znam tebi, meni se dopalo kako su odsvirali ovu stvar:


Odlično je sve ono bilo (vokali su povremeno bili malo slaba tačka mislim, pogotovo ženski, a Gile koji peva Dilana je katastrofa, zapravo Gile koji peva bilo šta je katastrofa, no dobro), ali nema razloga da ne bude odlično - Kole (Veliki Prezir) zna šta radi, a basista Vlada je ozbiljan highly trained afirmisani kompozitor, znam čoveka slučajno i pojma nisam imao o toj njegovoj R&R dimenziji, baš sam se iznenadio kad sam ga video na bini, mada sam ga povremeno viđao sa gigbagom, ali nisam znao šta je unutra.

Meni je npr. ovo u njihovoj izvedbi bilo bolje od originala: MC5 Rumbling Rose. Husker Du - super, Freak Scene - isto super, Violent Femmes - k'o na koncertu u SKC-u 2004., mada je pevač malo mešao sadržaje strofa , ali nije bitno, sve je to bilo dobro.

Izvoli.

Ma ono "jesi ti Pekinška Patka?" između neke dve pesme, nebitno.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:18 10.10.2015

Re: predaja smene

Odlično je sve ono bilo (vokali su povremeno bili malo slaba tačka mislim, pogotovo ženski,

Ne slažem se, mislim da su neke devojke na bini odlično pevale, ali se nisu čule jer je omanuo tonac.

a Gile koji peva Dilana je katastrofa, zapravo Gile koji peva bilo šta je katastrofa, no dobro),


Ni ovde se ne slažem. Dilanove pesme su zahebano teške za pevanje. Njih niko ne ume da otpeva osim autora, a da paradoks bude veći, neuko uho često pomisli da Dilan ne zna da peva....dok istina glasi: niko ne zna da peva kao Dilan.

Takođe, mislim da Gile odlično peva i da si ovog puta bio prestrog prema njemu.
Kole (Veliki Prezir) zna šta radi, a basista Vlada je ozbiljan highly trained afirmisani kompozitor, znam čoveka slučajno i pojma nisam imao o toj njegovoj R&R dimenziji, baš sam se iznenadio kad sam ga video na bini, mada sam ga povremeno viđao sa gigbagom, ali nisam znao šta je unutra.

Meni je iznenađenje bilo što su mi svi muzičari delovali izuzetno usvirano, a koncert je ipak ad hoc prorode, pa sam se sve vreme pitao u kom to oni paralelnom univerzumu sviraju svoje koncerte, a da ja to ne znam.

Meni je npr. ovo u njihovoj izvedbi bilo bolje od originala: MC5 Rumbling Rose.


Absolutely. I oni su bolje odsvirali i pevačica je bolje otpevala...uopšte ta je stvar bila pik koncerta.

Mada je mene dirnulo i što su za Youngov Old man, organizovali čak i onu tamburicu koja zaista postoji u originalnom snimku.
urbana_gerila urbana_gerila 12:51 10.10.2015

Re: predaja smene

Nebojsa Krstic
Odlično je sve ono bilo (vokali su povremeno bili malo slaba tačka mislim, pogotovo ženski,

Ne slažem se, mislim da su neke devojke na bini odlično pevale, ali se nisu čule jer je omanuo tonac.

a Gile koji peva Dilana je katastrofa, zapravo Gile koji peva bilo šta je katastrofa, no dobro),


Ni ovde se ne slažem. Dilanove pesme su zahebano teške za pevanje. Njih niko ne ume da otpeva osim autora, a da paradoks bude veći, neuko uho često pomisli da Dilan ne zna da peva....dok istina glasi: niko ne zna da peva kao Dilan.

Takođe, mislim da Gile odlično peva i da si ovog puta bio prestrog prema njemu.
Kole (Veliki Prezir) zna šta radi, a basista Vlada je ozbiljan highly trained afirmisani kompozitor, znam čoveka slučajno i pojma nisam imao o toj njegovoj R&R dimenziji, baš sam se iznenadio kad sam ga video na bini, mada sam ga povremeno viđao sa gigbagom, ali nisam znao šta je unutra.

Meni je iznenađenje bilo što su mi svi muzičari delovali izuzetno usvirano, a koncert je ipak ad hoc prorode, pa sam se sve vreme pitao u kom to oni paralelnom univerzumu sviraju svoje koncerte, a da ja to ne znam.

Meni je npr. ovo u njihovoj izvedbi bilo bolje od originala: MC5 Rumbling Rose.


Absolutely. I oni su bolje odsvirali i pevačica je bolje otpevala...uopšte ta je stvar bila pik koncerta.

Mada je mene dirnulo i što su za Youngov Old man, organizovali čak i onu tamburicu koja zaista postoji u originalnom snimku.




ajd i nekako što, javno, ne držim stranu svom omiljenom blogeru, ke preživi, nego i, drhtavom rukom doduše, lupih preporuku domaćinu...
emsiemsi emsiemsi 13:07 10.10.2015

Re: predaja smene

Nebojsa Krstic

...
Ni ovde se ne slažem. Dilanove pesme su zahebano teške za pevanje. Njih niko ne ume da otpeva osim autora, a da paradoks bude veći, neuko uho često pomisli da Dilan ne zna da peva....dok istina glasi: niko ne zna da peva kao Dilan.


Сагласан !
Ја ово баш волим.
Успут --- гледам Клептона и Дилана и, по н-ти пут се уверавам, да успешни људи у свом послу, јесу (и морају да буду) људине.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:29 10.10.2015

Re: predaja smene

Баш ми криво што не бих и ја.
Уосталом, таман сам могао да послужим као тампон... пардон: тампон-зона између Небојше и Максе.

Видимо се -- сви, сви, сви! -- на Сен Жермену.
(Мада, сумњам да Крлета то интересује.)

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:39 10.10.2015

Re: predaja smene

Видимо се -- сви, сви, сви! -- на Сен Жермену.
(Мада, сумњам да Крлета то интересује


Kad je i gde?
maksa83 maksa83 19:09 10.10.2015

Re: predaja smene

.dok istina glasi: niko ne zna da peva kao Dilan.

O zna, zna, ali je umro tu negde kad se pojavila ova tvoja lista.

Dilan je to zapevanje pokupio od ovog čike koji je ceo život bio rudar, a po Dilanu (koji je bio veliki fan) njegovo pevanje ima "an untamed sense of control".

Čika Roscoe Holcomb:



Nađe se još sličnog pevanja kada se zagrebe po toj Apalachian Bluegrass zaostavštini.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:23 10.10.2015

Re: predaja smene

O zna, zna, ali je umro tu negde kad se pojavila ova tvoja lista.

Dilan je to zapevanje pokupio od ovog čike koji je ceo život bio rudar, a po Dilanu (koji je bio veliki fan) njegovo pevanje ima "an untamed sense of control".


Ne znam, meni je zanatski aspekt pevanja i muziciranja od sekundarnog značaja, primarno mi je autorstvo, lična kreacija, pesme koje su sačinili...u toj kategoriji je Bob Dilan jedna od ličnosti bez premca...a pevanje sam pomenuo jer je kod neznalica opšteprihvaćena teza da on "ne zna da peva". A to je prilično ozbiljna glupost.
maksa83 maksa83 19:41 10.10.2015

Re: predaja smene

.a pevanje sam pomenuo jer je kod neznalica opšteprihvaćena teza da on "ne zna da peva". A to je prilično ozbiljna glupost.

Kad neko dođe do tijeh Dilan visina i afirmacije "zna/ne zna" su klizave kategorije, to nazalno pevanje može samo da ti prija ili ne prija, meni recimo ne prija.

A ako je Džimi Hendriks pretrčavao prometnu ulicu da mu se predstavi i bio sledećih nedelju dana u oblacima pošto mu je Dilan rekao "a, znam ja za tebe", onda je valjda imao Nešto.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:41 10.10.2015

Re: predaja smene

Док се не распламса дискусија, овај пленум пружиће нам мали музички предах, с нумером која нам пева о ономе што нас тера кроз живот а нису ситно сецкане зачињене спаљене животиње и термички обрађана кртола у исцеђевини од сунцокрета:

docsumann docsumann 19:49 10.10.2015

Re: predaja smene

пева о ономе што нас тера кроз живот а нису ситно сецкане зачињене спаљене животиње и термички обрађана кртола у исцеђевини од сунцокрета:


da nisu u pitanju gljive?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:19 10.10.2015

Re: predaja smene

neuko uho često pomisli da Dilan ne zna da peva


Da li je ovo pročitala BebaOdLonchara :)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:19 10.10.2015

Re: predaja smene

A ako je Džimi Hendriks pretrčavao prometnu ulicu da mu se predstavi i bio sledećih nedelju dana u oblacima pošto mu je Dilan rekao "a, znam ja za tebe", onda je valjda imao Nešto.


Svi veliki autori imaju "nešto". Hendriks je imao "nešto"...baš kao autor, ali i kao pojava i kao instrumentalista. Nažalost, zbog kratkoće delovanja ostaće upamćen samo kao gitarista.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:35 10.10.2015

Re: predaja smene

Nebojsa Krstic
Nažalost, zbog kratkoće delovanja ostaće upamćen samo kao gitarista.

Како?!
Хендрикс је за мене подједнако аутор колико и гитариста.
Његову музику није свирала његова гитарa већ његов мозак.
Гитарисta је, рецимо, Антонио Форчоне, или било код од оних залудних манијака-вирtуоза на гитари, који -- осим ватромета и прангија под прстима -- немају шта да понуде. Тоталне фригидуше. Целе дивизије тiх Фригидуша после су безуспешно "свирале" Хендрикса...

docsumann docsumann 20:52 10.10.2015

Re: predaja smene

Хендрикс је за мене подједнако аутор колико и гитариста.


nesporno i u mom slučaju
maksa83 maksa83 21:00 10.10.2015

Re: predaja smene

Хендрикс је за мене подједнако аутор колико и гитариста.

Da, meni je on mnogo više autor nego gitarista i kao takav će biti zapamćen, mada je za to vreme tehnički bio virtuoz koji je bukvalno bacio Kleptona u depresiju kada se pojavio, i to beše ovom skladbom koju je Klepton jako voleo al' mu bila teška za sviranje, onda se pojavi ovaj divljak i izuje.

Meni je on mnogo više ... "autor zvuka" nego "autor pesama" (mada su mu i pesme fantastične). On maltene nije ništa svoje dvaput svirao na isti način, kaže otpr. "jbg, svaki put kad sviram ja bih da probam nešto drugo pa odlutam". U današnjim uslovima Hendriksa em da ne bi niko potpisao kao menadžer, em bi bio smatran za "lošeg profesionalca" nasuprot npr. jednoj Metaliki kojoj svaki koncert zvuči u dlaku kao studijski album. Baška što bi danas predaleko iskakao iz "sigurice" (boj bendovi i ostale Britni i sl. Džastin Biberi) pa se nijedna mejnstrim kuća ne bi usudila da stane iza njega.

I postoji zilion razloga zašto ga je teško reprodukovati - od njegove levorukosti, preko nekonvencionalnog izbora žica, pa do specifičnog položaja onog iskošenog bridž magneta stratokastera u odnosu na žice koje su bile "naopako" u odnosu na ostale gitare. Kao klinac se dokopao neke gitare i krenuo da je svira naopačke i tako nastavio ceo život. (Gitare za levoruke su inače "prežičene" tako da niže E ipak bude gore, njegova je ostala takva kakva je - naopaka na svaki način), i svakave tu imaš priče oko toga ali mislim da je kod njega glavna fora bila u tome što nije svirao "školski" (pošto u školu nije išao) - palac u "školskom" sviranju ne igra nikakvu ulogu, samo je naslonjen nazad na vrat - dočim ga je on koristio da pretišće gornje dve žice - i tako su ostali prsti imali više slobode da izvode ona njegova ludila između akorda. The Jimi Hendrix Experience za razliku od ostalih bendova tog (a i ovog) vremena nije imao ritam gitaristu i solo gitaristu - Hendriks je bio i jedno i drugo, zahvaljujući tom palcu. (*)

Ali on je pre svega bio autor i - inovator.

(*) Nije bio jedini koji je koristio palac na taj način, to je vrlo česta pojava baš kod samoukih bluzera, al' on je najdalje od njih dogurao.


P.S. Ja mogu ovako još 200 Kb.
docsumann docsumann 21:08 10.10.2015

Re: predaja smene

Da, meni on je mnogo više autor nego gitarista


i pjevač i pjesnik ...
emsiemsi emsiemsi 21:43 10.10.2015

Re: predaja smene

maksa83
Хендрикс је за мене подједнако аутор колико и гитариста.

Da, meni on je mnogo više autor nego gitarista i kao takav će biti zapamćen, mada je za to vreme tehnički bio virtuoz koji je bukvalno bacio Kleptona u depresiju kada se pojavio, i to beše ovom skladbom koju je Klepton jako voleo al' mu bila teška za sviranje, onda se pojavi ovaj divljak i izuo.

Meni je on mnogo više ... "autor zvuka" nego "autor pesama" (mada su mu i pesme fantastične). On maltene nije ništa svoje dvaput svirao na isti način, kaže otpr. "jbg, svaki put kad sviram ja bih da probam nešto drugo pa odlutam". U današnjim uslovima Hendriksa em da ne bi niko potpisao kao menadžer, em bi bio smatran za "lošeg profesionalca" nasuprot npr. jednoj Metaliki kojoj svaki koncert zvuči u dlaku kao studijski album. Baška što bi danas predaleko iskakao iz "sigurice" (boj bendovi i ostale Britni i sl. Džastin Biberi) pa se nijedna mejnstrim kuća ne bi usudila da stane iza njega.

I postoji zilion razloga zašto ga je teško reprodukovati - od njegove levorukosti, preko nekonvencionalnog izbora žica, pa do specifičnog položaja magneta u odnosu na žice koje su bile "naopako" u odnosu na ostale gitare. Kao klinac se dokopao neke gitare i krenuo da je svira naopačke i tako nastavio ceo život. (Gitara za levoruke su inače "prežičene" tako da niže E ipak bude gore, njegova je ostala takva kakva je - naopaka na svaki način), i svakave tu imaš priče oko toga ali mislim da je kod njega glavna fora bila u tome što nije svirao "školski" (pošto u školu nije išao) - palac u "školskom" sviranju ne igra nikakvu ulogu, samo je naslonjen nazad na vrat - dočim ga je on koristio da pretišće gornje dve žice - i tako su ostali prsti imali više slobode da izvode ona njegova ludila između akorda. The Jimi Hendrix Experience za razliku od ostalih bendova tog (a i ovog) vremena nije imao ritam gitarisu i solo gitaristu - Hendriks je bio i jedno i drugo, zahvaljujući tom palcu. (*)

Ali on je pre svega bio autor i - inovator.

(*) Nije bio jedini koji je koristio palac na taj način, to je vrlo česta pojava baš kod samoukih bluzera, al' on je najdalje od njih dogurao.


P.S. Ja mogu ovako još 200 Kb.

Јебо те патак, Максо --- па ти би музичким критичарима могао да отмеш леб из уста.
То није лепо од тебе.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:14 10.10.2015

Re: predaja smene

Хендраја је био готивац.
(Ел се тако каже?)

Али ти гитарски хероји, које је то, за мене, тешко замлаћивање. Па сам ходајући бог Џими Страна (хоћу рећи: Jimmy Page) био је рђав техничар. А сви гитарски брзометни пиштољаши могу да му пљуцну под прозор. То је као оно с Дилановим певањем... толико live performance guitar нечистоћа, па доцнијих пеглања у студију, као -- нико да не зна. Јок, Џими, не знамо!

Како год, онда сам се једног дана шетао Лижбоом, и налетим на неког Американца у кафићу. Мало по мало (ја сам јако комуникативан човек, јер сви одмах препознају моју добру и благорадну нарав, и то baš Free... мислим: баш сви) -- дакле, седимo i пијемо кафу, и питам човека да се каже који је, и он се каже -- Ај ем Marc Ribot... I tако сам напокон упознао гитарског пиштољаша са душом:



Луд човек.
А сваки пут кад пустим овај његов Но ме љорес... најежим се.
maksa83 maksa83 22:37 10.10.2015

Re: predaja smene

Uopšte se nisam zajebavao da mogu ovako još 200 Kb.

Хендраја је био готивац.
(Ел се тако каже?)

Hendža.
Jeste bio gotivac, i bio je potpuno pogubljen tip. Težak introvert, beskrajno stidljiv - dok ne izađe na binu. Njega osim te njegove gitare sa kojom je bukvalno spavao i išao u klonju (for ril) ništa na svetu nije zanimalo.

Али ти гитарски хероји, које је то, за мене, тешко замлаћивање.
Па сам ходајући бог Џими Страна (хоћу рећи: Jimmy Page) био је рђав техничар.

To je teška droga i neverovatna disciplina sa nezamislivim stepenima slobode.

A da je Džimi Pejdž bio "rđav tehničar" ... phuu, to su teške reči. Hendriks se recimo nije složio sa tobom - on je naime za Pejdža rekao da je "veliki gitarista", ali to je bilo izbegavanje odgovora na pitanje "šta misliš o Led Cepelin?" koje nije gotivio - mislio je da "previše kradu odasvud", što je vrlo čudan stav za žanr koji je zapravo jedno beskrajno pozajmljivanje kroz prostor i vreme - to svi rade. Svi. Hendriks je u nekoj vrlo gruboj (i glupoj) ravni "ubrzan Muddy Waters". Dodatno, Pejdž jeste bio fenomenalan tehničar, ali to moraš da staviš u kontekst tog vremena. Ono diduliduvidmalaprstejebotebog je došlo kasnije sa Edijem Van Hejlenom (kog 'mi mlađi' vezujemo za onu klovnovsku fazu sa David Lee Rothom, a Eddie Van Halen gitarista je nešto sasvim drugo).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:41 10.10.2015

Re: predaja smene

Максела, упознаћу те с Кумом, да смарате на терабајте.
maksa83 maksa83 23:06 10.10.2015

Re: predaja smene

Максела, упознаћу те с Кумом, да смарате на терабајте.

Bolje ga dovedi ovde.

Ima one Č vs P rasprave od blata da prave.
Unfuckable Unfuckable 03:46 11.10.2015

Re: umene NAJBOLJE

Али ти гитарски хероји, које је то, за мене, тешко замлаћивање.


Како год, онда сам се једног дана шетао Лижбоом, и налетим на неког Американца у кафићу.


и питам човека да се каже који је, и он се каже -- Ај ем Marc Rebot... I tако сам напокон упознао гитарског пиштољаша са душом



ne, meni nije dobro, definitivno
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:44 11.10.2015

Re: umene NAJBOLJE

Ја ово* не бих пропустио: тек је један клик далеко.



*tnx, princi...
tasadebeli tasadebeli 08:54 11.10.2015

Re: predaja smene

maksa83

Dilan je to zapevanje pokupio od ovog čike koji je ceo život bio rudar, a po Dilanu (koji je bio veliki fan) njegovo pevanje ima "an untamed sense of control".

Čika Roscoe Holcomb:



А ја читавог живота мислио да је Дилан учио од овога... Чак му је и теме песама мазнуо...






Свашта човек научи на овом блогу! Хвала, Максо!


kada se zagrebe po toj Apalachian Bluegrass zaostavštini.



Кад си већ поменуо гребање по површини Стејтса какве ми овде видимо, ово је врло интересантан докуменатарац о Апалачи планинама данас и људима који тамо живе... (ЛИНК)



(И иначе сам приметио да од све те америчке музике (не рачунајући џезијану која стиже из урбаних центара оф хорс), некако најбоље волим ту музику која стиже из америчког Бајбл белта...





Има нечега у томе, има... Што би рекао Балашевић, јужњаци са добрим песмама.)
tasadebeli tasadebeli 09:21 11.10.2015

Re: umene NAJBOLJE

Predrag Brajovic

john lee hooker

Big Bill Broonzy



Брајо, па ти си постао члан Вокс блуз клуба у Љешкој!

Добро дошао, добро дошао! Само напред, изволи!







EDIT: (Јбт, откада сам почео да носим наочаре, исти сам Вулф... Личимо к'о близанци...)
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:17 11.10.2015

Re: umene NAJBOLJE

Ovo je bio jedan sjajan muzički blog: Krlo zavedi, Maksimoviću povedi!


Nije Hendža, ali imam izuzetno poštovanje prema ovoj umetničkoj duši - koja čitav život provodi kao nježna strana Hendriksa:)

docsumann docsumann 11:50 11.10.2015

Re: predaja smene

Ај ем Marc Ribot.


and i am a big fan of him..


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:09 11.10.2015

Re: predaja smene



Марк је човек са хиљаду лица... то јест: тонова, стилова, техника, звучања, екпресија. Ни за једног инструменталисту нисам се, до Марка -- јако пријатан човек иначе -- икада везао.
docsumann docsumann 12:10 11.10.2015

Re: predaja smene

Hendža.
Jeste bio gotivac, i bio je potpuno pogubljen tip. Težak introvert, beskrajno stidljiv - dok ne izađe na binu. Njega osim te njegove gitare sa kojom je bukvalno spavao i išao u klonju (for ril) ništa na svetu nije zanimalo.


postoji u ovom gledištu stanovita doza romantičnih predrasuda.

Džimi uopšte nije bio politički kastrat, benigni hipi drimer.
dapače, bio je naklonjen blek panresima, a politički radikalizam skopčan sa njegovim tadašnjiom uticajem na mladež koštao ga je samog života.
docsumann docsumann 12:18 11.10.2015

Re: predaja smene

Марк је човек са хиљаду лица..


makar imao 'iljadu lica
ceo bi mi dos'je stao na jedan list
a jedan pogled menja sve ...

Ribot je uz Fred Frita omiljeni Zornov gitarski suradnik, što je posebnost specijalne vrste



virtuozna emocionalnost
maksa83 maksa83 12:22 11.10.2015

Re: predaja smene

Džimi uopšte nije bio politički kastrat, benigni hipi drimer.

Moram da priznam da nisam poklanjao mnogo pažnje tom njegovom aspektu, mada kažu da je najbolji koncert odsvirao kada su ubili Martina Lutera Kinga, da je izašao na scenu i rekao "This is dedicated to a friend", i da su ljudi posle sat vremena plakali. On ipak jeste bio tip zaluđen muzikom, ali sa svešću o etničkim korenima, npr. Gibson Flying V gitara u verziji dizajniranoj za njega je po njegovim željama imala specijalne markere za fretboard (ono što su najčešće inače ili tačke, ili trapezoidi) koji simbolizuju vrhove indijanskih strela.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:31 11.10.2015

Re: predaja smene

docsumann
virtuozna emocionalnost

Да, о овоме сам причао. Нађи где свира рокабили, класику, или шта год: пожели, и он ће да свира блесаво добро.
Каква контрола у хаосу, какав осећај да се стане кад треба.
А Зорн му, иначе, показује: Да, да, луд си, али нема везе -- само свирај...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:04 11.10.2015

Re: predaja smene

Džimi uopšte nije bio politički kastrat, benigni hipi drimer.
dapače, bio je naklonjen blek panresima, a politički radikalizam skopčan sa njegovim tadašnjiom uticajem na mladež koštao ga je samog života.


Pre nekog vremena sretnem Sašu Habića, muzičkog producenta. jednog od naših boljih...a baš sam pre toga gledao ovo:



i kažem mu da šta sam gledao i da imam utisak da - sve sve, ali Hendrix je bio vanzemaljac. Saša kaže, čoveče, ja to mislim oduvek...niko se sličan nije rodio.
urbana_gerila urbana_gerila 13:30 11.10.2015

Re: predaja smene

Nebojsa Krstic
Džimi uopšte nije bio politički kastrat, benigni hipi drimer.
dapače, bio je naklonjen blek panresima, a politički radikalizam skopčan sa njegovim tadašnjiom uticajem na mladež koštao ga je samog života.


Pre nekog vremena sretnem Sašu Habića, muzičkog producenta. jednog od naših boljih...a baš sam pre toga gledao ovo:



i kažem mu da šta sam gledao i da imam utisak da - sve sve, ali Hendrix je bio vanzemaljac. Saša kaže, čoveče, ja to mislim oduvek...niko se sličan nije rodio.



maksimoviču, domaćin bi, kanda, da uđe u klub, ja ga ne bih pušćao, ako ništa drugo - zbog preterano raznolikih klupskih aspiracija...
qqriq qqriq 14:12 11.10.2015

Re: umene NAJBOLJE

*tnx, princi...


maksa83 maksa83 19:02 11.10.2015

Re: predaja smene

maksimoviču, domaćin bi, kanda, da uđe u klub, ja ga ne bih pušćao, ako ništa drugo - zbog preterano raznolikih klupskih aspiracija...

Ma može, može, pristupni govor je dobar, u skladu sa je oficijelnom doktrinom (da Džejms Maršal nije sa ove planete), priložio je i muzičku ilustraciju, neka...

Uzgred, na tom koncertu u Štokholmu su bili bez energije i pomalo nesrećni pošto u Š'ecku nisu mogli da nabave gudru.
docsumann docsumann 19:37 11.10.2015

Re: predaja smene

Uzgred, na tom koncertu u Štokholmu su bili bez energije i pomalo nesrećni pošto u Š'ecku nisu mogli da nabave gudru.



dočim su je na vudstoku imali previše, pa se prespojili načisto.

inače pogrešna fama se vezivala za Džimijevo gudranje. on uopšte nije bio dop fan, kako se to naširoko mislilo.
preferirao je gandžu i LSD, kreativno tripovanje šobisereklo.

ili kako je to veliki Mebius prokomentarisao



maksa83 maksa83 09:41 13.10.2015

Re: predaja smene

Meni je iznenađenje bilo što su mi svi muzičari delovali izuzetno usvirano, a koncert je ipak ad hoc prorode, pa sam se sve vreme pitao u kom to oni paralelnom univerzumu sviraju svoje koncerte, a da ja to ne znam.

Evo iznašao sam ti odgovor - ne sviraju svoje koncerte, bar ne svi zajedno - za ovo su se spremali 4 meseca (sa jednim mesecom pauze usred ta 4 meseca).
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:26 13.10.2015

Re: predaja smene

maksa83
Meni je iznenađenje bilo što su mi svi muzičari delovali izuzetno usvirano, a koncert je ipak ad hoc prorode, pa sam se sve vreme pitao u kom to oni paralelnom univerzumu sviraju svoje koncerte, a da ja to ne znam.

Evo iznašao sam ti odgovor - ne sviraju svoje koncerte, bar ne svi zajedno - za ovo su se spremali 4 meseca (sa jednim mesecom pauze usred ta 4 meseca).


To je stvarno ludački entuzijazam. Šteta što tako usvirani ne nastupaju stalno i uzmu neku kintu.
maksa83 maksa83 19:42 13.10.2015

Re: predaja smene

To je stvarno ludački entuzijazam. Šteta što tako usvirani ne nastupaju stalno i uzmu neku kintu.

To ako sam danas dobro shvatio Vladu (basistu, koji inače osim što se privatno loži na bas od srednje škole i što je afirmisan klasičan kompozitor - nikad nije bio u nekom RnR bendu) u nekoj pukoj teoriji i može da se desi, ali sa nekom ne ne baš gigantskom verovatnoćom u nekom manjem prostoru tipa Gun Club. Inače, priča iza je zanimljiva, kako je nastajala set lista, kako je sve to moglo da se ne desi zbog ovoga i onoga, itd. itd. Al' pretpostavljam da je to uvek tako kamenito i truckavo u R&R svetu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:03 13.10.2015

Re: predaja smene

To ako sam danas dobro shvatio Vladu (basistu, koji inače osim što se privatno loži na bas od srednje škole i što je afirmisan klasičan kompozitor - nikad nije bio u nekom RnR bendu) u nekoj pukoj teoriji i može da se desi, ali sa nekom ne ne baš gigantskom verovatnoćom u nekom manjem prostoru tipa Gun Club. Inače, priča iza je zanimljiva, kako je nastajala set lista, kako je sve to moglo da se ne desi zbog ovoga i onoga, itd. itd. Al' pretpostavljam da je to uvek tako kamenito i truckavo u R&R svetu.


To je meni neshvatljiv paradoks. Tako dobri muzičari, a niko za njih ne zna. A sredstava za komunikaciju koliko ti duša ište...kako to ne iskoriste?
Milan Novković Milan Novković 21:34 13.10.2015

Re: predaja smene

To je meni neshvatljiv paradoks. Tako dobri muzičari, a niko za njih ne zna. A sredstava za komunikaciju koliko ti duša ište...kako to ne iskoriste?

To je velika tema, taj talenat koji se nikad ne realizuje, i jednog dana će tehnologija i nešto socijalnog inženjeringa uraditi posao i za te ljude, ja se nadam.

Evo primera koji ne nudi nikakav odgovor: jedan od nekoliko najboljih prijatelja moje ćerke fenomenalno svira eklektričnu gitaru. Ja ga nisam nikad čuo pošto sam kasno saznao i do tad je sve izbrisao sa YouTuba, i niko sad ne može da ga ubedi da ponovo nešto nasnimi i da nam da čujemo.

Njegovi drugari, 18-25 godina, od kojih su mnogi jako muzički obrazovani (svašta pozavršavali) kažu sledeće: on bilo šta što je Hendrix nasnimio, ma kako pomereno, može da odsvira sa sličnim pomeranjem, raspoloženjem i strašću, pa proizvoljno i sam da pomera i improvizuje. Tj, ako mu se hoće, ti drugari ne mogu da pogode da li svira on ili Hendrix.

On sada ima 17 godina, a "ovako" je svirao i sa 14, kad je poslednji put, valjda, stavljao na YouTune ovo što je posle obrisao.

Kaže nije bio "zadovoljan" sa snimcima (on nasnimi i sve ostalo uz pomoć eletronike i softvera, ume svašta odlično da svira, bas, klavir, bubnjeve, .. peva, odlično igra (tamo se i upoznao sa mojom ćerkom)).

Svira od 4. godine, majka mu je u muzičkom biznisu, izgleda sramežljiv na prvi pogled.

Al za čas u društu postane neobuzdano nasmejan, glasan, zeza se i tuče za reč. Tj ne izgleda ni malo inhibiran nekom sramežljivošću.

A to što sam sebi nije dovoljno dobar se onda prenosi na dalje, nije zadovoljan sa članovima potencijalnog benda sa kojima je pokušavao da svira, hoće da prože kroz "proces", tj to je must - završi srednju školu, pa akademiju, ...

Ja ga gnjavim da nešto nasnimi, ali nemam pravo da preterujem, obećavam mu ću samo staviti na srpski blog, uz njegovo odobrenje, ali sad više neće da svira ni ortacima.

I dal je nepravda ili ne, pa kako će završiti, šta bi treba da radi, teško je reći.

Ja znam još nekoliko takvih, i nekoliko gore u Bačkoj, hteo isto da ih fatam i pišem blogove o tim specijalnim ljudima, nisu svi muzičari (za Sadovskog iz Čonoplje ste možda čuli, bio evropski šampion u šahu sa 6 godina, a u grupi do 8 godina, prognozirali mu ruski učitelji najmlađe velemajstorstvo ikad, i najmlađu titulu svetskog šampiona ikad, fenomenalan u školi, joe fenomenalniji u fudbalu ... i ne znam dokle je dobacio, u šahu mu se ugasio progres posle višegodišnjeg mlaćenja sa ne najbolje isplaniranim programom po Ukrajini/Rusji (neki naš mali fond ga je sponzorisao i fokus je ba[ bio na talentima, ali nismo uspeli da pohvatamo te mehanizme neuspeha kod tih nekih ljudi što imaju neobuzdan telenat, tj eksplozivan napredan bez napora, iako uvek uz neobuzdanu i strast).

A možda ima nešto oko te strasti, recimo jedan gore isto tako talentovan u muzici iz Vojvodine je prosto više voleo motore, go-carts, kola nego muziku, ili ih je podjednako voleo nego prosto uložio više vremena i razmišljanja u motore...
maksa83 maksa83 22:00 13.10.2015

Re: predaja smene

To je meni neshvatljiv paradoks. Tako dobri muzičari, a niko za njih ne zna.

Pa nije da niko ne zna, ne znaš ti pošto si stariji, a ja znam otpr. pola pošto sam nešto malo mlađi. Onaj levi gitarista je Kole - Veliki Prezir koji je devedesetih punio SKC samo tako. Vladu basistu ne znaš pošto je čovek iz sasvim druge muzičke branše, ovo mu je bio neki kao izlet u R&R, a ono ostalo uopšte nije neafirmisano - bubnjar (odličan) je mislim iz Artan Lili, kao i jedna od pevaljki, kao i onaj pjevac što je pevao Add It Up na kraju. Oni su prilično afirmisani i gurani, imaju ozbiljnu produkciju i menadžera (Kepu) iza sebe, albumi, spotovi, koncerti, bogznakako. To što mene oni u toj Artan Lili inkarnaciji ostavljaju prilično hladnim je druga stvar...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana