Društvo| Ljudska prava| Mediji| Politika| Region

Budjenje Hrvatske!

Filip Mladenović RSS / 09.11.2015. u 02:40

Moj favorit na parlamentarnim izborima u Hrvatskoj je "ŽIVI ZID". Planirali su 3 mandata u Saboru, osvojili su jedan, ali vredan. Čestitao sam dragom prijatelju Ivanu Pernaru dugo sanjani ulaz u zastupničku klupu!

No, uspeh gradonačelnika Metkovića Bože Petrova, inače po zanimanju psihijatra, ponovo me je uverio da je i u Srbiji moguće naći izlaz iz ove agonije. Ono što su Božo Petrov i koalicija "MOST nezavisnih lista" uradili tokom predizborne kampanje i čak 19 osvojenih zastupničkih mesta u Saboru nakon upravo završenih parlamentarnih izbora svakako je tračak nade i za Srbiju, utonulu u mrak samodržačkih, psihopatskih manipulacija.

Božo Petrov je rođen 1979. u Metkoviću, gde je završio osnovnu školu, a klasičnu gimnaziju u Sinju. Diplomirao je i magistrirao na Medicinskom fakultetu u Mostaru. Psihijatriju je specijalizirao u Kliničkoj bolnici Vrapče u Zagrebu, da bi karijeru nastavio u Mostaru kao psihijatar u Univerzitetskoh kliničkoj bolnici.

Božo Petrov je bio kandidat Mosta nezavisnih lista za gradonačelnika Metkovića na lokalnim izborima održanim 19. maja 2013. godine. U drugom krugu izbora pobedio je dotadašnjeg gradonačelnik Stipe Gabrića iz HSS-a, koji je na vlasti bio 16 godina i smatran najdugovečnijim političarem u Hrvatskoj.

Nakon preuzimanja dužnosti gradonačelnika Metkovića, Božo Petrov je srezao svoja i primanja gradske uprave na minimalac. Zatekao je minus u gradskoj kasi od 17,6 miliona kuna, te je za samo 7 meseci dugovanje smanjio za 6,4 miliona kuna. Njegovi zamenici rade volonterski, dok većničke naknade simbolično iznose 1 kunu. Ukinute su i naknade članovima nadzornih odbora i upravnih veća, troškovi reprezentacije smanjeni su 10 puta, a putni troškovi 8 puta. Raskinuti su i mnogi štetni ugovori putem kojih se izvlačio novac iz gradskog budžeta.

Božo Petrov je kasnije uspeo prepoloviti gradska dugovanja, zbog čega je proglašen najboljim gradonačelnikom u regiji. Nakon smanjenja duga, povećao je plate gradske uprave, no ostale su 30% manje nego što su bile u trenutku kada je preuzeo gradonačelničku dužnost. Božo Petrov je takođe uveo transparentnost na javnu potrošnju.

Ako Božo Petrov i "MOST" ostanu pri svom predizbornom obećanju, Hrvatska će uskoro opet na izbore. Ili će HDZ I SDP morati da formiraju neku nakaznu koalicionu vladu, samo da bi prikrili kolektivni poraz na upravo okončanim izborima. Jer, svima njima Božo Petrov poručuje:

"Hrvatska će biti zemlja u kojoj se nećete morati bojati što će biti sutra. I vi imate pravo od ljudi tražiti odgovornost za svoje postupke i da se podrede javnom interesu. Današni izlazak na birališta bio je pravo i dužnost. Mi smo dužni odgovoriti na to u skladu s onim što smo obećali vama. Dužni jer smo dali riječ, ona bi od danas trebala značiti odgovornost. Veću od bilo kakvih ugovora ili isprava. Postoje važni trenuci u životu, i traže odmah odgovornost, u kojima ne dijelite ljude prema bilo kojoj osnovi. Nadate se da će prihvatiti poziv da date doprinos boljoj domovini. Ako ikad, onda danas, treba sve ljude, najstručnije, sve one koji upravljaju uključiti da zajedno izgradimo bolji i pravedniji sustav.

Prema svakome neka građani budu sto puta oštriji ako pokuša izigrati ono do čega je danas držao. To i od drugih ljudi očekujem. Nemamo vremena za nove kalkulacije, vrijeme je isteklo jučer. Vjerujem u ove ljude, da svi znamo težinu situacije u kojoj se nalazimo. Pozivam sve ljude koji upravljaju, da napravimo bolji i pravedniji sustav koji ćemo ostaviti u naslijeđe budućim generacijama. Čestito, nikako drugačije!"

 

 



Komentari (102)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

petargli petargli 03:02 09.11.2015

Psihijatrija

No, uspeh gradonačelnika Metkovića Bože Petrova, inače po zanimanju psihijatra, ponovo me je uverilo da je i u Srbiji moguće naći izlaz iz ove agonije.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:47 09.11.2015

Re: Psihijatrija

petargli
No, uspeh gradonačelnika Metkovića Bože Petrova, inače po zanimanju psihijatra, ponovo me je uverilo da je i u Srbiji moguće naći izlaz iz ove agonije.


мисд ит бај дет мач




када му се сјати агресивна Емиграција, трка у наоружању и - за Дом спремни... иначе није лош тај народ из те Далматинске Залеђе, сиромаштво их је нагнало да буду шири и окренутији универзалним вредностима. не разумем зашто, рецимо, би представљало проблем укинути те авнојевске границе те редефинисати границе Хрв (плус Херцег-Босна), БиХ (минус ХБ и РС, плус Санџак) и Србије (минус Санџак, плус РС)? сви би били мирнији? мени је то неко логично решење, с тим што то Бошњаци не желе јер ће изаћи из тога с мањом државном територијом.

ai.machine ai.machine 12:00 09.11.2015

Re: Psihijatrija

Srđan Fuchs
не разумем зашто, рецимо, би представљало проблем укинути те авнојевске границе те редефинисати границе Хрв (плус Херцег-Босна), БиХ (минус ХБ и РС, плус Санџак) и Србије (минус Санџак, плус РС)? сви би били мирнији? мени је то неко логично решење, с тим што то Бошњаци не желе јер ће изаћи из тога с мањом државном територијом.


Vidi se da ne razumeš. Primera radi: to što ti zoveš Sandžak ne postoji, osim u nekim uspaljenim glavama. Novopazarski sandžak, kao teritorijalna jedinica okupatorske (turske) uprave, je bila jedna od nekoliko takvih jedinica i nestala je pre mnogo više od jednog veka sa oslobođenjem od osmanlijskih okupatora. Da li to znači da pozivaš na organizaciju koja ishodište ima u okupatorskoj upravi?

Plus, ako pogledaš demografiju, videćeš da oni koji zagovaraju ideju Sandžaka, svrstavaju tu i tri opštine sa značajnom većinom srpskog stanovništva koje je apsolutno protiv ideje koju ti zastupaš gore. Radi se o opštinama: Nova Varoš, Prijepolje i Priboj. Itd... Otidi tamo pa im to objasni. Videćeš kako ćeš se provesti. Dakle, to što pričaš kao ideju da svi budu mirniji može, naprotiv, da izazove nove strašne sukobe i krvoproliće. Treba li nam to?

Uz to, opet nacionalizmi izviru iz takvog pristupa, a domaćin ovdašnji Filip nije neko ko propagira takvu ideju, baš naprotiv.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:48 09.11.2015

Re: Psihijatrija

ai.machine


Vidi se da ne razumeš. Primera radi: to što ti zoveš Sandžak ne postoji, osim u nekim uspaljenim glavama. Novopazarski sandžak, kao teritorijalna jedinica okupatorske (turske) uprave, je bila jedna od nekoliko takvih jedinica i nestala je pre mnogo više od jednog veka sa oslobođenjem od osmanlijskih okupatora. Da li to znači da pozivaš na organizaciju koja ishodište ima u okupatorskoj upravi?

Plus, ako pogledaš demografiju, videćeš da oni koji zagovaraju ideju Sandžaka, svrstavaju tu i tri opštine sa značajnom većinom srpskog stanovništva koje je apsolutno protiv ideje koju ti zastupaš gore. Radi se o opštinama: Nova Varoš, Prijepolje i Priboj. Itd... Otidi tamo pa im to objasni. Videćeš kako ćeš se provesti. Dakle, to što pričaš kao ideju da svi budu mirniji može, naprotiv, da izazove nove strašne sukobe i krvoproliće. Treba li nam to?

Uz to, opet nacionalizmi izviru iz takvog pristupa, a domaćin ovdašnji Filip nije neko ko propagira takvu ideju, baš naprotiv.


okej, zato sam tu da mi ti objasnis, makar bio i anoniman - koliko ja razumem i Hrvate i Srbe, i jedni i drugi tvrde da se ne osecaju u BiH kao u svojoj zemlji, za koju tvrde da Bosnjaci uredjuju prema svojim potrebama. s druge strane, ovaj Zukorlic kod nas se ne oseca kao kod svoje kuce, ali nema teritorijalnu celinu sa maticnom Bosnom, koja mu je valjda dom?



isto i ovo - novi rat na balkanu... izmedju rusije i amerike



zato ja ne bih odbacivao umerene desnicare kao sagovornike za izbegavanje ratne opcije - desnica pre moze da (i)mobilise narod na velike odluke, dok je levica bucna, ali cesto ne ostvaruje nikakav ucinak.
ai.machine ai.machine 14:26 09.11.2015

Re: Psihijatrija

Srđan Fuchs
s druge strane, ovaj Zukorlic kod nas se ne oseca kao kod svoje kuce, ali nema teritorijalnu celinu sa maticnom Bosnom, koja mu je valjda dom?


I onda bi rešenje bilo da se njemu daju na upravu i uvođenje šerijatskog prava opštine: Nova Varoš, Prijepolje, Priboj, Pljevlja, Andrijevica, Bijelo Polje, Berane, da bi se spojio sa Bosnom (i plus nekoliko opština tamo sa srpskom većinom)!? Btw: karte crta danas svako kako mu volja i stavlja ih gde mu volja.

Da li bi se onda većina iz gore navedenih opština osećala kao u svome domu, pod šerijatskim pravom, koje on namerava da uvede? I kako bi se osećali i oni koji su i u ostalim opštinama koji to ne podržavaju, bilo da su Srbi, Muslimani, Crnogorci, Bošnjaci itd?

Argument za ovo su njegove izjave plus pogledati ovde školu koju je završio. Za one koji ne otvaraju linkove:

у Алжиру је 1993. године завршио Исламски факултет, одсек шеријатско право а пост-дипломске студије у Либану.

A mislim da je njegov "dom" odnosno duh negde u Saudijskoj Arabiji ili nekom kalifatu. Jer:

Има две супруге, које живе одвојено са својом децом — Умеја у стану, а Елма у кући у центру Новог Пазара. Укупно има седморо деце.


Ne sporim da si možda imao dobre namere i cenim da bi ti izašao u susret Zukorliću radi očekivanog "mira u kući". Ali pošao si od pogrešnih pretpostavki i mislim da nisi razumeo po koju cenu bi to bilo i koliko bi novih nemira to proizvelo. Nemoj da "nudiš" tuđe i "isteruješ drugog iz doma" zarad toga. Jer time bi rezultiralo to "zadovoljenje" za muftiju. To nije pošteno ni normalno. A osim toga, vrlo je opasno.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:22 09.11.2015

Re: Psihijatrija

Ma granice su za ograničene!

Autori ove briljantne misli su francuski nadrealisti još dvadesetih godina XX veka!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:51 09.11.2015

simpaticni nadrealisti

Filip Mladenović
Ma granice su za ograničene!

Autori ove briljantne misli su francuski nadrealisti još dvadesetih godina XX veka!


француски надреалисти су надреални,

ai.machine


I onda bi rešenje bilo da se njemu daju na upravu i uvođenje šerijatskog prava opštine: Nova Varoš, Prijepolje, Priboj, Pljevlja, Andrijevica, Bijelo Polje, Berane, da bi se spojio sa Bosnom (i plus nekoliko opština tamo sa srpskom većinom)!? Btw: karte crta danas svako kako mu volja i stavlja ih gde mu volja.

Da li bi se onda većina iz gore navedenih opština osećala kao u svome domu, pod šerijatskim pravom, koje on namerava da uvede? I kako bi se osećali i oni koji su i u ostalim opštinama koji to ne podržavaju, bilo da su Srbi, Muslimani, Crnogorci, Bošnjaci itd?

Argument za ovo su njegove izjave plus pogledati ovde školu koju je završio. Za one koji ne otvaraju linkove:

A mislim da je njegov "dom" odnosno duh negde u Saudijskoj Arabiji ili nekom kalifatu. Jer:

Ne sporim da si možda imao dobre namere i cenim da bi ti izašao u susret Zukorliću radi očekivanog "mira u kući". Ali pošao si od pogrešnih pretpostavki i mislim da nisi razumeo po koju cenu bi to bilo i koliko bi novih nemira to proizvelo. Nemoj da "nudiš" tuđe i "isteruješ drugog iz doma" zarad toga. Jer time bi rezultiralo to "zadovoljenje" za muftiju. To nije pošteno ni normalno. A osim toga, vrlo je opasno.


a ovo je realnost. hm, nije dobro ako je zapatio dole radikalni islamizam.
G.Cross G.Cross 18:14 09.11.2015

Re: Psihijatrija



Ovo je vizionarska mapa.

Na njoj su sledece zemlje:

BIH
CG
AL
KO
SIZS (Sumadija i Zapadna Srbija)


Interesatno , po autoru mape u Crnoj Gori ne zive Crnogorci.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:27 10.11.2015

Re: Psihijatrija

G.Cross


Ovo je vizionarska mapa.

Na njoj su sledece zemlje:

BIH
CG
AL
KO
SIZS (Sumadija i Zapadna Srbija)


Interesatno , po autoru mape u Crnoj Gori ne zive Crnogorci.


pa, BiH mapa, ni na mapi nas ne gotive, mada ja mislim da je Bosni bolje da ostane sa Srbima u Transbalkanskom Savezu, a na kraju krajeva, verujem i da ce Rvacani doci tu (kada im rikne ova matora, huskacka Emigracija - uglavnom, ja tamo vec vidim nova strujanja, recimo, umeksana verzija HDZ-a zvuci mnogo demokratskije, ljudi od 1970. godista navise, nisu indoktrinirani a dovoljno su odrasli bili da vide kolika korupcija je bio Jugoslovenski Rat - to ce Мика Тајсон nas znati, CDU ih je reformisala i zvuce i deluju kao pristojna partija umerenog evropskog, desnog profila) ja bih pre saradjivao s njima da sam na Bozinom mestu, nego s Titoistima. Titoiste treba skinuti s vlasti na svim YU meridijanima, dosta ih je vise, vladaju vec 70 godina i uvezaniji su od Cosa Nostre! posle jedno dva, tri mandata s desnima, ce prohodati valjda Demokratija! Levica ce se isto revitalizovati a poriknjavace ce svi ујаци, четнаје, балије и партизани i valjda ce prestati to smaranje?
tasadebeli tasadebeli 09:14 10.11.2015

Re: Psihijatrija

Srđan Fuchs

иначе није лош тај народ из те Далматинске Залеђе, сиромаштво их је нагнало да буду шири и окренутији универзалним вредностима.




Не знам, брате, какав је тај Метковић данас, али во времја она "социјалистићке самоуправне нам домовине СФРЈ" вазда сам се осећао као прасе у Техерану пролазећи кроз тај надасве космополитски градић на путу ка Пељешцу.

Исувише му је близу глобализациони центар Љубушко... И Међугорје...

Исти осећај ме пратио и кад сам се мувао по Ђакову у Славонији, такођер познатом по универзалним вриједностима.



ai.machine ai.machine 11:12 10.11.2015

Re: Psihijatrija

G.Cross
Ovo je vizionarska mapa.


Kako znaš da je vizionarska? Kanda si boravio u budućnosti, pa se vratio da nam kažeš?

Prije će biti da je po sistemu: što je babi milo... Ali mislim da se tu grdno varaš. Stvari se mijenjaju. Jedan ciklus je prošao, sada polako kreće neki sasvim novi, u novom smjeru, pa ćemo vidjeti.

P.S. Ako znaš te krajeve, znaš da se većina ljudi tamo (pogotovu u tim opštinama) izjašnjavaju kao Srbi ili Crnogorci srpskoga roda. Dok ih Milo i njegovi ne prićeraju ili ne potkupe da kažu drugačije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:26 10.11.2015

Re: Psihijatrija

tasadebeli




Не знам, брате, какав је тај Метковић данас, али во времја она "социјалистићке самоуправне нам домовине СФРЈ" вазда сам се осећао као прасе у Техерану пролазећи кроз тај надасве космополитски градић на путу ка Пељешцу.

Исувише му је близу глобализациони центар Љубушко... И Међугорје...

Исти осећај ме пратио и кад сам се мувао по Ђакову у Славонији, такођер познатом по универзалним вриједностима.





pa ima dva pravca - jedan je mafijashki, notornoujachki,

a drugi je raja, ima puno ove kriptopravoslavne raje, i prosto tako, dobre hrvatske raje umorne od ratova i pizdarija, zeljne mirnog zivota.

ja radim s ovim drugim pravcem, oba su desnicharska, s tim sto su moji klijenti kulturna desnica, a ovi gore su criminal thugs, ma ono - seljoberi notorni.

пс. не мораш мени о Ђакову, све жене Фукс су побијене тамо.
tasadebeli tasadebeli 10:38 11.11.2015

Re: Psihijatrija

Srđan Fuchs

пс. не мораш мени о Ђакову, све жене Фукс су побијене тамо.



Извини, само дубим дубље рану...

И моја лепша половина је носила девојачко презиме исто као и онај што загребачки Максимир доби име по њему. (ЛИНК)

Само што је моја драга потомак оног шизматичког огранка фамилије са истим презименом, а Максимилијан је рано остао сироче, па су га језуити узели код себе у сјемениште и на крају је догурао до загребачког бискупа.







А од два села по којима и носе презиме (Горњи и Доњи) код Липика, Пакрац подно Папука, после Другог светског рата остала само једна бака жива.

Толико о добровољном лавирању између католицизма и православља на месту где се сударају Исток и Запад.


П.С. - Него, знаш ли да су кољаче у Јасеновцу и другде по Славонији доводили из Херцеговине... Да не буду то баш комшије жртава.

Претпостављам да су ове из Ђакова по истом принципу слали у Херцеговину да тамо пуне јаме и вртаче.







И ми овде још увек немамо никакав музеј геноцида... Срамно... Али причали смо ти и ја већ о томе, да се не враћамо на ту тему како и зашто се нисмо одужили тим мртвима на овим просторима.
predatortz predatortz 10:53 11.11.2015

Re: Psihijatrija

Толико о добровољном лавирању између католицизма и православља на месту где се сударају Исток и Запад.


Hajde, nećemo ovako - đonom! Gde sam pomenuo period WWII i povezao ga sa dobrovoljnim katoličenjem? Mislio sam na period XVII, XVIII i XIX veka, gde su postojale velike zajednice Srba katoličke vere u Boki, Dubrovniku i Dalmaciji.

Ako ćemo dublje u prošlost, sam Stefan Nemanja je prvo kršten po rimskom obredu. Bilo je istorijskih perioda u kojim je srpska vlastela bila bliže Rimu nego Carigradu.

Nemojte mi podmetati ta ustaška sranja!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:10 11.11.2015

Re: Psihijatrija

tasadebeli



И ми овде још увек немамо никакав музеј геноцида... Срамно... Али причали смо ти и ја већ о томе, да се не враћамо на ту тему како и зашто се нисмо одужили тим мртвима на овим просторима.


u zavrsnoj fazi je organizacija, evo bas moja uska ekipica radi na tome. u principu se lobira stejt department da nam da zeleno (a i zelene, boga mi). bice Muzej, a ti bi bio kao stvoren za Kustosa, pun i bogat dirljivih i tuznih zivotnih storija, а covekoljubiv i bez osude ili mrznje prema zlodelima Istorije... javim ti kada sam u Prestonici po mozemo i pojest nesto, sta cemo, necemo da tugujemo gladni!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:15 11.11.2015

Re: Psihijatrija

predatortz


Nemojte mi podmetati ta ustaška sranje!


Предо, ујаче, чакија ти не гине!

Опуштено, бре, шта сте џангризави тако? Него, не знам да ли пишем одвојени пост о овом каменовању Гимназије, преплашени су нам малишани, а све златна деца, сви су мирољубиви, стварно, имамо тамо најјачу теолошку поставу можда у последњих сто година! с друге стране, бојим се Тамне Стране Себе. Тасо, би ли ти написао осуду неку о томе, ти си смирен и мудар човек? Преда и ја ако будемо писали, биће рата.
tasadebeli tasadebeli 12:04 11.11.2015

Re: Psihijatrija

predatortz

Hajde, nećemo ovako - đonom!

Mislio sam na period XVII, XVIII i XIX veka, gde su postojale velike zajednice Srba katoličke vere u Boki, Dubrovniku i Dalmaciji.



Ма нисам ја теби ништа ни пребацивао, нити мислим да ниси у праву... Полако, брате!

И знам за Немању и све што си ти рекао стоји.


(Баш се у последње време бавим нешто животом и делом Марка Мурата. ЛИНК


Био и на изложби прошле године, разговарао са предавачем после предавања... ЛИНК)


И проводио у Дубровнику и околини, Конавлима, Пељешцу, на Мљету, седео у Архиву... практично сва своја двомесечна-тромесечна летовања у две трећине од ових мојих 50 година живота.

(И ишао из Дубровника у Требиње ујутро на бурек , па тек онда на плажу. )


И све што си ти казао о Србима католицима стоји. (Не заборави да сам ја следбеник једног Вука Караџића који је писао:"Брат је мио ма које вјере био." )


Али због свега тога нити смемо нити треба да занемаримо и ону тамну страну, оно насилно католичење у име свете римске цркве. И тога је било, брате, и то много и често. И у XV, XVI, XVII, а нарочито се појачало у XVIII, XIX и XX веку. Почело после склапања трајнијег мира између Аустрије и Турске половином тог века и успостављања какве-такве чвршће границе између две империје (и две вере, ми смо ту трећи, онај непожељни, у троуглу) после чега Срби као војници и чувари те границе нису били више ни потребни као такви "Императорки царствујушчој".

А и није било ни пожељно имати толико наоружаних, а превртљивих шизматика на граници...


Хоћу рећи, друже, ја то не видим црно-бело. Најчешће је све то сиво, па га тако и треба приказивати. Ако се спомене добровољни прелазак Срба у католичанство, онда треба споменути и оно насилно унијаћење.

Та нећемо, ваљда, ми бити лицемерни попут свете римске цркве? Или попут Титових комуниста? Па жмурити на једно око?

Ти си поменуо добровољни прелазак у католичанство... Не само због помоћи католичке цркве сиротињи чега је увек и било и има га и данас, али се за ту помоћ очекује и нешто од те сиротиње, него је тај чин, рецимо, за дубровачке Србе трговце имао и својих лукративних вредности, а не само верских.

А ја сам тај твој исказ само допунио приказивањем и оне друге стране, присилног покатоличавања. Тек да истина буде комплетна...

Није ми била намера да ти било шта пребацујем.

Не ради се ту, Предаторе, о усташким срањима, него о односу Ватикана према православним Србима на Балкану... И то траје вековима.

А усташе у 20. и 21. веку су само једна од еманација те вишевековне политике римске цркве.

Уосталом, шта мислиш, зашто данас, на пример, авнојевске границе не смеју да се нарушавају кад је у питању БиХ, али зато када је Србија у питању онда то може?

Циљеви спољне политике једне такве институције као што је црква трају стотинама година.

Код нас Срба, због датих околности, ту се импровизује... Од прилике до прилике... Па каква нам држава, таква нам и црква.

Шта да се ради...

Хајнрих Бел је још крајем шездесетих година прошлог века говорио да ће Срби бити европски Курди.

На шта теби ово данас личи?
tasadebeli tasadebeli 12:12 11.11.2015

Re: Psihijatrija

Srđan Fuchs

с друге стране, бојим се Тамне Стране Себе.



И ја, брате...

Зато и пишем овде, знам да ме ти и Преда нећете погрешно разумети јер уме та смиреност да исхлапи, нарочито тамо где је контрапродуктивно...

(О мудрости не бих, то је она са окаченим словом Р.)


u principu se lobira stejt department da nam da zeleno (a i zelene, boga mi). bice Muzej,






Из твојих уста у божје уши...
tasadebeli tasadebeli 12:25 11.11.2015

Re: Psihijatrija

Srđan Fuchs



Кад рече већ

pun i bogat dirljivih i tuznih zivotnih storija,



и

не знам да ли пишем одвојени пост о овом каменовању Гимназије, преплашени су нам малишани,



причала ми бака моје жене, рођена 1910. у Загребу где је завршила и гимназију (каже, трећина одељења били Хрвати, трећина Срби, а трећина сви остали), како су је у одласку и повратку из школе више пута гађали каменицама они домољубни пургери...


Јбт, Срки, па то траје ево већ скоро стотину година! И преноси се са генерације на генерацију!

Пиши пост!
emsiemsi emsiemsi 16:11 11.11.2015

Re: Psihijatrija

tasadebeli

...

Хајнрих Бел је још крајем шездесетих година прошлог века говорио да ће Срби бити европски Курди.

На шта теби ово данас личи?

Та-со Ср-би-не
Срби-ја је уз те-бе.
Све што си написао - стоји.
Не сумњам да ће те многи (смутљивци) прогласити Великосрбином тврдећи да у Дубровнику никада није било нити једнога Србина.
tyson tyson 20:08 11.11.2015

Re: Psihijatrija

И ми овде још увек немамо никакав музеј геноцида... Срамно...

Imamo, kako nemamo.


milisav68 milisav68 20:41 11.11.2015

Re: Psihijatrija

tyson
И ми овде још увек немамо никакав музеј геноцида... Срамно...

Imamo, kako nemamo.

Šarena laža za uhlebljenje rođaka/partijaca.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:18 11.11.2015

Re: Psihijatrija

Ти си поменуо добровољни прелазак у католичанство...


хм, терминолоџи... католичанство је позитив, саборност, свеопштост, καθολικός, то смо ми сви скупа, у некој теоретској савршеној заједници духа - овде би пре одговарало католиц-изам, односно све оно што та заједница историјски није успела да постане, и што је делом предмет полемике овде.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:15 12.11.2015

ma znam


Јбт, Срки, па то траје ево већ скоро стотину година! И преноси се са генерације на генерацију!

Пиши пост!


ne mogu jos, jer jos imam heart-anger, a kada pisem s time, po obicaju se pokacim sa svim sagovornicima.

cuo sam se sa "Hrvatima" nasim, i kazu da ima svih tih elemenata, i da su ti elementi paradrzavni, odnosno da su na margini drustva, ali da ih odredjene drzavne strukture pustaju povremeno s uzice, u nameri da disciplinuju i "treniraju strogocu" po potrebi. stara udbashka skola. ali, kazu da ogromna vecina nije za novi fajt sa Srbima, dok je stav srpske Zajednice tamo, "neutralnost u globalnim sukobima, i mir sa svim susedima." pametno, ako mene pitas.
anonymous anonymous 03:58 09.11.2015

...Политика чистих руку ....



.....биће једина права опозиција и алтернатива ..

...данашњој политици и у Србији...


....Она пре свега мора бити суверена ...

... и морају је водити људи беспрекорне прошлости и пуног моралног кредибилитета .


Пуна подршка Божи Петрову..и његовој политици...




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:07 09.11.2015

Re: ...Политика чистих руку ....

anonymous


.....биће једина права опозиција и алтернатива ..

...данашњој политици и у Србији...


....Она пре свега мора бити суверена ...

... и морају је водити људи беспрекорне прошлости и пуног моралног кредибилитета




и по могућству да ми не пребацују што осећам да припадам Србији. иначе, лепо речено, препознао сам се, само што ми жена никада не би дала да се бавим тим срањима. иовако сам пречесто одсутан од куће, још ми само политика недостаје!
emsiemsi emsiemsi 20:34 09.11.2015

Re: ...Политика чистих руку ....

anonymous



Пуна подршка Божи Петрову..и његовој политици...


Да ли неко зна када су покатоличени ти Петрови - мало ми је чудно то хрватско презиме.
Рекао бих да је њему право презиме Петровић (додуше, толико има покатоличених Хрвата који се тако презивају да су они умислили да је то, заиста, њихово изворно презиме. Додуше, то ће они ускоро да помисле и за Поповиће, Радовановиће итд... - мада савако од њих зна када му је отац, деда, најдаље прадеда покатоличен. Зато прибегавају својеврсној мимикрији - што српскије презиме тоо Хрватскије име, па се среће - Хрвоје Поповић, Домагој Јовановић и слично).
Његова политика ће бити иста као и политика осталих Хрвата - што се тиче Срба, дакле - на сваки начин покатоличити ту сићу од преосталих Срба, а оне који неће, на сваки начин, отерати. Истина, оставиће неколико Срба, како ја то зовем, алиби Срба, нпр. пар стотина од скоро милиона, како би увек могли да кажу - ето видите како је њима добро, није нам јасно зашто су остали отишли.
Према томе - знамо ми Хрвате. Нека они иду по свом плану - што даље од нас.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:16 10.11.2015

Re: ...Политика чистих руку ....

emsiemsi

Да ли неко зна када су покатоличени ти Петрови - мало ми је чудно то хрватско презиме.
Рекао бих да је њему право презиме Петровић (додуше, толико има покатоличених Хрвата који се тако презивају да су они умислили да је то, заиста, њихово изворно презиме. Додуше, то ће они ускоро да помисле и за Поповиће, Радовановиће итд... - мада савако од њих зна када му је отац, деда, најдаље прадеда покатоличен. Зато прибегавају својеврсној мимикрији - што српскије презиме тоо Хрватскије име, па се среће - Хрвоје Поповић, Домагој Јовановић и слично).
Његова политика ће бити иста као и политика осталих Хрвата - што се тиче Срба, дакле - на сваки начин покатоличити ту сићу од преосталих Срба, а оне који неће, на сваки начин, отерати. Истина, оставиће неколико Срба, како ја то зовем, алиби Срба, нпр. пар стотина од скоро милиона, како би увек могли да кажу - ето видите како је њима добро, није нам јасно зашто су остали отишли.
Према томе - знамо ми Хрвате. Нека они иду по свом плану - што даље од нас.


jaao, kada te cujem ovako defetisticki da razmisljas... Emsi brate, da li su ovo tvoje rodjene misli, ili ti to neko servira? primili su katolicizam kroz istoriju, jer su nalazili tu tacno na granici Zapadne i Istocne civilizacije. kada ti se kao izbor ponudi Kristov Kriz ili Kristov Mac, a imas malishane iza sebe, dakle nisi sam pa da se kurchish i izigravash Svetog Georgija ili Dimitrija, vec postanes kriptonekatolik, pa sa generacijama to izbledi, i potonje generacije postanu "cisti Hrvati"... tvoje razmisljanje je defetisticko i uplaseno. pravi Ajduci imaju stav da treba ostati prisutan tamo i na strasnom mestu opstojati... uzgred, mogao je biti pokatolicen bilo kada izmedju XI i XXI veka.
emsiemsi emsiemsi 11:45 10.11.2015

Re: ...Политика чистих руку ....

Srđan Fuchs
emsiemsi

Да ли неко зна када су покатоличени ти Петрови - мало ми је чудно то хрватско презиме.
Рекао бих да је њему право презиме Петровић (додуше, толико има покатоличених Хрвата који се тако презивају да су они умислили да је то, заиста, њихово изворно презиме. Додуше, то ће они ускоро да помисле и за Поповиће, Радовановиће итд... - мада савако од њих зна када му је отац, деда, најдаље прадеда покатоличен. Зато прибегавају својеврсној мимикрији - што српскије презиме тоо Хрватскије име, па се среће - Хрвоје Поповић, Домагој Јовановић и слично).
Његова политика ће бити иста као и политика осталих Хрвата - што се тиче Срба, дакле - на сваки начин покатоличити ту сићу од преосталих Срба, а оне који неће, на сваки начин, отерати. Истина, оставиће неколико Срба, како ја то зовем, алиби Срба, нпр. пар стотина од скоро милиона, како би увек могли да кажу - ето видите како је њима добро, није нам јасно зашто су остали отишли.
Према томе - знамо ми Хрвате. Нека они иду по свом плану - што даље од нас.


jaao, kada te cujem ovako defetisticki da razmisljas... Emsi brate, da li su ovo tvoje rodjene misli, ili ti to neko servira? primili su katolicizam kroz istoriju, jer su nalazili tu tacno na granici Zapadne i Istocne civilizacije. kada ti se kao izbor ponudi Kristov Kriz ili Kristov Mac, a imas malishane iza sebe, dakle nisi sam pa da se kurchish i izigravash Svetog Georgija ili Dimitrija, vec postanes kriptonekatolik, pa sa generacijama to izbledi, i potonje generacije postanu "cisti Hrvati"... tvoje razmisljanje je defetisticko i uplaseno. pravi Ajduci imaju stav da treba ostati prisutan tamo i na strasnom mestu opstojati... uzgred, mogao je biti pokatolicen bilo kada izmedju XI i XXI veka.

Нисам уплашен !
Успут --- ово нису моје рођене мисли, него ми на ботовском доручку у Центру за генерисање мржње и нетрпељивости свакога дана сервирају.
Успут ... поновно надају српску децу у по Загреба <---- LINAK
predatortz predatortz 11:51 10.11.2015

Re: ...Политика чистих руку ....

jaao, kada te cujem ovako defetisticki da razmisljas... Emsi brate, da li su ovo tvoje rodjene misli, ili ti to neko servira? primili su katolicizam kroz istoriju, jer su nalazili tu tacno na granici Zapadne i Istocne civilizacije. kada ti se kao izbor ponudi Kristov Kriz ili Kristov Mac, a imas malishane iza sebe, dakle nisi sam pa da se kurchish i izigravash Svetog Georgija ili Dimitrija, vec postanes kriptonekatolik, pa sa generacijama to izbledi, i potonje generacije postanu "cisti Hrvati"... tvoje razmisljanje je defetisticko i uplaseno. pravi Ajduci imaju stav da treba ostati prisutan tamo i na strasnom mestu opstojati... uzgred, mogao je biti pokatolicen bilo kada izmedju XI i XXI veka.


Dobar deo naroda se katoličio dobrovoljno, bez neke prisile. Vatikan je bio prisutniji na tom području, ulagao u škole, bolnice, pomagao... Ljudi nisu imali osećaj da napuštaju Hristovu veru, rukovodili su se ovozemaljskim, racionalnim razlozima. Naša Crkva je uvek, nekako, kaskala za vremenom i prilikama. Čini mi se da je tako i danas.
emsiemsi emsiemsi 13:00 10.11.2015

Re: ...Политика чистих руку ....

predatortz
jaao, kada te cujem ovako defetisticki da razmisljas... Emsi brate, da li su ovo tvoje rodjene misli, ili ti to neko servira? primili su katolicizam kroz istoriju, jer su nalazili tu tacno na granici Zapadne i Istocne civilizacije. kada ti se kao izbor ponudi Kristov Kriz ili Kristov Mac, a imas malishane iza sebe, dakle nisi sam pa da se kurchish i izigravash Svetog Georgija ili Dimitrija, vec postanes kriptonekatolik, pa sa generacijama to izbledi, i potonje generacije postanu "cisti Hrvati"... tvoje razmisljanje je defetisticko i uplaseno. pravi Ajduci imaju stav da treba ostati prisutan tamo i na strasnom mestu opstojati... uzgred, mogao je biti pokatolicen bilo kada izmedju XI i XXI veka.


Dobar deo naroda se katoličio dobrovoljno, bez neke prisile. Vatikan je bio prisutniji na tom području, ulagao u škole, bolnice, pomagao... Ljudi nisu imali osećaj da napuštaju Hristovu veru, rukovodili su se ovozemaljskim, racionalnim razlozima. Naša Crkva je uvek, nekako, kaskala za vremenom i prilikama. Čini mi se da je tako i danas.

Глупости !
predatortz predatortz 13:16 10.11.2015

Re: ...Политика чистих руку ....

emsiemsi
predatortz
jaao, kada te cujem ovako defetisticki da razmisljas... Emsi brate, da li su ovo tvoje rodjene misli, ili ti to neko servira? primili su katolicizam kroz istoriju, jer su nalazili tu tacno na granici Zapadne i Istocne civilizacije. kada ti se kao izbor ponudi Kristov Kriz ili Kristov Mac, a imas malishane iza sebe, dakle nisi sam pa da se kurchish i izigravash Svetog Georgija ili Dimitrija, vec postanes kriptonekatolik, pa sa generacijama to izbledi, i potonje generacije postanu "cisti Hrvati"... tvoje razmisljanje je defetisticko i uplaseno. pravi Ajduci imaju stav da treba ostati prisutan tamo i na strasnom mestu opstojati... uzgred, mogao je biti pokatolicen bilo kada izmedju XI i XXI veka.


Dobar deo naroda se katoličio dobrovoljno, bez neke prisile. Vatikan je bio prisutniji na tom području, ulagao u škole, bolnice, pomagao... Ljudi nisu imali osećaj da napuštaju Hristovu veru, rukovodili su se ovozemaljskim, racionalnim razlozima. Naša Crkva je uvek, nekako, kaskala za vremenom i prilikama. Čini mi se da je tako i danas.

Глупости !


Brate Emsi, ne bih da te zamaram činjenicama ali su u jednom periodu Osmanlije zabranile prelazak u islam u Bosni i Srbiji. Razlog? Čisto ekonomske prirode - gubitak poreza koje je nemusliman plaćao. Katoličenja u Hercegovini i dalmaciji, na principu dobrovoljnosti, je bilo koliko hoćeš.
emsiemsi emsiemsi 14:25 10.11.2015

Re: ...Политика чистих руку ....

predatortz
emsiemsi
predatortz
jaao, kada te cujem ovako defetisticki da razmisljas... Emsi brate, da li su ovo tvoje rodjene misli, ili ti to neko servira? primili su katolicizam kroz istoriju, jer su nalazili tu tacno na granici Zapadne i Istocne civilizacije. kada ti se kao izbor ponudi Kristov Kriz ili Kristov Mac, a imas malishane iza sebe, dakle nisi sam pa da se kurchish i izigravash Svetog Georgija ili Dimitrija, vec postanes kriptonekatolik, pa sa generacijama to izbledi, i potonje generacije postanu "cisti Hrvati"... tvoje razmisljanje je defetisticko i uplaseno. pravi Ajduci imaju stav da treba ostati prisutan tamo i na strasnom mestu opstojati... uzgred, mogao je biti pokatolicen bilo kada izmedju XI i XXI veka.


Dobar deo naroda se katoličio dobrovoljno, bez neke prisile. Vatikan je bio prisutniji na tom području, ulagao u škole, bolnice, pomagao... Ljudi nisu imali osećaj da napuštaju Hristovu veru, rukovodili su se ovozemaljskim, racionalnim razlozima. Naša Crkva je uvek, nekako, kaskala za vremenom i prilikama. Čini mi se da je tako i danas.

Глупости !


Brate Emsi, ne bih da te zamaram činjenicama ali su u jednom periodu Osmanlije zabranile prelazak u islam u Bosni i Srbiji. Razlog? Čisto ekonomske prirode - gubitak poreza koje je nemusliman plaćao. Katoličenja u Hercegovini i dalmaciji, na principu dobrovoljnosti, je bilo koliko hoćeš.

Немој да се замараш - јер је "добровољног" покатоличавања било незнатно.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:37 10.11.2015

Re: ...Политика чистих руку ....

emsiemsi

Успут ... поновно надају српску децу у по Загреба [b]


знам, чујем се редовно с Митроплијом, овај Боги с линка, а и Порф уосталом, а и доста његових људи су ми вишедеценијски другари. баш ових дана путујем да разрадимо неке идеје како да анимирамо криптоправославне, без да угрозимо њихову сигурност у неденацификованом окружењу.

Dobar deo naroda se katoličio dobrovoljno, bez neke prisile. Vatikan je bio prisutniji na tom području, ulagao u škole, bolnice, pomagao... Ljudi nisu imali osećaj da napuštaju Hristovu veru, rukovodili su se ovozemaljskim, racionalnim razlozima. Naša Crkva je uvek, nekako, kaskala za vremenom i prilikama. Čini mi se da je tako i danas.


а да, било је и тога, увек смо волели помодарство. уосталом као што је огроман број људи постао Први међу Комунистима, па су бацали породичне иконе из кућа, као мој деда, Друг Бора, а прабаба Даница трчала, сирота, по Богородицу Јерусалимску, коју је ко зна ко и када донео из Хаџилука, да је извади из звездарске каљуге...
Sepulturero Sepulturero 22:19 10.11.2015

Re: ...Политика чистих руку ....

predatortz
jaao, kada te cujem ovako defetisticki da razmisljas... Emsi brate, da li su ovo tvoje rodjene misli, ili ti to neko servira? primili su katolicizam kroz istoriju, jer su nalazili tu tacno na granici Zapadne i Istocne civilizacije. kada ti se kao izbor ponudi Kristov Kriz ili Kristov Mac, a imas malishane iza sebe, dakle nisi sam pa da se kurchish i izigravash Svetog Georgija ili Dimitrija, vec postanes kriptonekatolik, pa sa generacijama to izbledi, i potonje generacije postanu "cisti Hrvati"... tvoje razmisljanje je defetisticko i uplaseno. pravi Ajduci imaju stav da treba ostati prisutan tamo i na strasnom mestu opstojati... uzgred, mogao je biti pokatolicen bilo kada izmedju XI i XXI veka.


Dobar deo naroda se katoličio dobrovoljno, bez neke prisile. Vatikan je bio prisutniji na tom području, ulagao u škole, bolnice, pomagao... Ljudi nisu imali osećaj da napuštaju Hristovu veru, rukovodili su se ovozemaljskim, racionalnim razlozima. Naša Crkva je uvek, nekako, kaskala za vremenom i prilikama. Čini mi se da je tako i danas.


Изгледа да никада нисте читали Симу Матавуља, поготово његову приповетку Пилипенда. Може да се нађе на Нету...
tasadebeli tasadebeli 01:38 11.11.2015

Re: ...Политика чистих руку ....

Sepulturero
predatortz
jaao, kada te cujem ovako defetisticki da razmisljas... Emsi brate, da li su ovo tvoje rodjene misli, ili ti to neko servira? primili su katolicizam kroz istoriju, jer su nalazili tu tacno na granici Zapadne i Istocne civilizacije. kada ti se kao izbor ponudi Kristov Kriz ili Kristov Mac, a imas malishane iza sebe, dakle nisi sam pa da se kurchish i izigravash Svetog Georgija ili Dimitrija, vec postanes kriptonekatolik, pa sa generacijama to izbledi, i potonje generacije postanu "cisti Hrvati"... tvoje razmisljanje je defetisticko i uplaseno. pravi Ajduci imaju stav da treba ostati prisutan tamo i na strasnom mestu opstojati... uzgred, mogao je biti pokatolicen bilo kada izmedju XI i XXI veka.


Dobar deo naroda se katoličio dobrovoljno, bez neke prisile. Vatikan je bio prisutniji na tom području, ulagao u škole, bolnice, pomagao... Ljudi nisu imali osećaj da napuštaju Hristovu veru, rukovodili su se ovozemaljskim, racionalnim razlozima. Naša Crkva je uvek, nekako, kaskala za vremenom i prilikama. Čini mi se da je tako i danas.


Изгледа да никада нисте читали Симу Матавуља, поготово његову приповетку Пилипенда. Може да се нађе на Нету...






"Кљаку и друтовима му Пилипенда бјеше живи, оличени пријекор;"


Ма нема смрти, људи... Има сеоба...


Треба да буде католик. Зар је могуће да то не буде, кад је то и царица?

Па онда сјај. Свој народ треба да уведу у сјај. А сјај је у католицизму. Кад Сунце на Западу залази, на Истоку се, у исти час, јавља. У католицизму. И какви мисле да буду они војници, кад су шизматици у очима цара свога? Зар хоће да на себе натоваре патњу, којој никад краја бити неће, сеобу душа својих, не само деце своје, промену вечну, која ће као креч у гробу до века да им гризе месо с костију, догод буду у овој земљи, из које их више пустити неће?



Кад слуге раскрилише врата трпезарије и показаше седишта за богатим столом, Исакович се трже и неком медвеђом снагом устаде на ноге. Очни капци беху му сасвим помодрели. Показа им руком да уђу и рече тихо: »Поједите и не будите што увреждени слабостјом мојом. Ум ваш не потребуе от мене праздних речи. Отдавајте чест Императорки царствујушчој. Ничто менше, чувајте у души тиху нашу надежду: сладост православља«.


Тада бискуп скиде са њега своје хладне очи и најежен погледа у ноћ. Поноћ је била одавно прошла. »А кад се погледа овако у ноч? Кад се стане, ево овде, у мрак, на вратима? Кад се погледају сва поља у месечини? Сва она брда у даљини... град, кровови... тамо облаци... сазвежђа... то небо пуно светлости? Кад се пред свим тим ућути? Је ли и онда као да пролазимо безумно... без смисла... је ли могуће да је све то једна бездана празнина?« Тада честњејши Исакович поче будити Комесара и, већ сасвим напит, блену у ноћ, пуну звезда, прешав погледом сва месечином обасјана поља... све шуме у даљини... брда... и облаке... па, уневши се бискупу у лице, прошапута... »тамо аз појду...« и заплака.
reanimator reanimator 08:34 09.11.2015

...

Uozbilji se Filipe. Ako zanemarimo tvoju ničim izazvanu euforiju izbornom "pobedom" nekoga ko je osvojio 19 mandata, a dve vodeće koalicije po 59 (meni ovo u rangu Dačićevog loženja "ne znam ko će formriati Vladu, ali znam ko će biti premijer", a on svetlosnu godinu iz prvo dvoje), šta ti misliš o Božinoj političkoj istoriji?
Msm, zar nije on počeo kao deo koalicije Hrast i promovisao se kao čistiji desničar od HDZa? Ono, HDZ su izdajnici, prodaju Hrvatsku, boli ih uvo za hrišćanske i porodične vrednosti i sl?
Hoću da kažem, da li bi bio ovako naložen kada bi u Srbiji sigurni treći bili npr Dveri, jer su se ispromovisali kao veći Srbi od npr SNS?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:53 09.11.2015

Re: ...

reanimator

Msm, zar nije on počeo kao deo koalicije Hrast i promovisao se kao čistiji desničar od HDZa? Ono, HDZ su izdajnici, prodaju Hrvatsku, boli ih uvo za hrišćanske i porodične vrednosti i sl?
Hoću da kažem, da li bi bio ovako naložen kada bi u Srbiji sigurni treći bili npr Dveri, jer su se ispromovisali kao veći Srbi od npr SNS?


не би, зато што то није ин, а ин је да се сечеш на све што није српско - то ти је модерни анксиозни српски интелектуалац. иначе, тај крај је традиционално конзервативан, али је раја мекша од некаквих белих пургера. најгоре што може да се деси да допусти њиховој и нашој удби да крене трку у наоружању, све испирајући великохрватскосрпским матрицама - а није немогуће да ће кренути јер је претходни насилно стечени капитал истопљен, треба нови, а куда лакше зараде од оружја?
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:32 09.11.2015

Re: ...

Uozbilji se Filipe.

polako, što se odmah zalećeš; sve političke partije kreću od nečeg. Možda je i tih 19 dosta za ulazak u vladu, a onda kreću šaljive parole.. posle nebo je granica!
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:49 09.11.2015

Re: ...

"MOST" je već poručio da bez njih više niko ništa neće moći u Hrvatskoj, da neće juriti u predizborne koalicije i da nije nemoguća situacija da izbori propadnu:

"Za Hrvatsku su manji trošak novi izbori nego nove četiri godine nesposobne vlade. Ako dođe do novih izbora odgovornost nose oni koji neće reforme...", navodi "MOST".
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:05 09.11.2015

Re: ...

Šta sam ti rekao...
reanimator reanimator 10:31 09.11.2015

Re: ...

Šta sam ti rekao...


Daj da ga priupitam nešto dok je u fazi citata, kad predje na parole, nepopravljivo ga gubimo :)
reanimator reanimator 10:31 09.11.2015

Re: ...

Filip Mladenović
"MOST" je već poručio da bez njih više niko ništa neće moći u Hrvatskoj, da neće juriti u predizborne koalicije i da nije nemoguća situacija da izbori propadnu: "Za Hrvatsku su manji trošak novi izbori nego nove četiri godine nesposobne vlade. Ako dođe do novih izbora odgovornost nose oni koji neće reforme...", navodi "MOST".

OK..ili u Vladu sa MOSTom ili na nove izbore. To niko nije osporio. Pitanje je : kakvo budjenje Hrvatske?
tyson tyson 13:35 09.11.2015

Re: ...

Msm, zar nije on počeo kao deo koalicije Hrast i promovisao se kao čistiji desničar od HDZa? Ono, HDZ su izdajnici, prodaju Hrvatsku, boli ih uvo za hrišćanske i porodične vrednosti i sl?

Hm; 'desničar' i 'konzervativac' ne mora u načelu da bude isto.


reanimator reanimator 13:53 09.11.2015

Re: ...

Hm; 'desničar' i 'konzervativac' ne mora u načelu da bude isto.

Šta god da je od ta dva, ne kapiram zašto se Mladenović oduševio. Posebno ako se deklarisao kao poštovalac Živog zida.
mirelarado mirelarado 14:45 09.11.2015

Re: ...

reanimator
Hm; 'desničar' i 'konzervativac' ne mora u načelu da bude isto.

Šta god da je od ta dva, ne kapiram zašto se Mladenović oduševio. Posebno ako se deklarisao kao poštovalac Živog zida.


Како не разумеш?!
Препознао је револуционарни полет.
reanimator reanimator 14:50 09.11.2015

Re: ...

Како не разумеш?!
Препознао је револуционарни полет

Ugasili smo kad Dveri udju u Parlament. Mladenović će odmah da izgrafitira Sava Centar, Most na Adi i Palatu Albanija :)
mirelarado mirelarado 14:54 09.11.2015

Re: ...

reanimator
Како не разумеш?!
Препознао је револуционарни полет

Ugasili smo kad Dveri udju u Parlament. Mladenović će odmah da izgrafitira Sava Centar, Most na Adi i Palatu Albanija :)


Можда чак и Мост на Ади из Ђоковићевог преименује у Дверичански мост. :)))))
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:08 09.11.2015

Re: ...

Zamislite da u Srbiji, na parlamentarnim izborima, odlučujuća poslanička mesta osvoji do juče nepoznata koalicija, koju predvodi gradonačelnik Arilja ili Sente!?

I koji tokom predizborne kampanje stalno ponavlja istinu o lopinama iz pozicije i opozicije. I koji ima muda da na RTS-u glasno i jasno kaže: "SAMO PRESTANITE KRASTI, PRESTANITE NAMEŠTATI JAVNE TENDERE!"
Srbija čeka svoj MOST do normalne, uredjene, civilizovane, prosperitetne države, u kojoj će vladati princip: Obliti privatorum publica curate - "Zaboravite privatno i brinite se za javno"
reanimator reanimator 15:18 09.11.2015

Re: ...

Zamislite da u Srbiji, na parlamentarnim izborima, odlučujuća poslanička mesta osvoji do juče nepoznata koalicija, koju predvodi gradonačelnik Arilja ili Sente!?

Ti ladno glasaš za Palmu, samo da izbaci par parola o lopovluku.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:24 09.11.2015

Re: ...

reanimator
Zamislite da u Srbiji, na parlamentarnim izborima, odlučujuća poslanička mesta osvoji do juče nepoznata koalicija, koju predvodi gradonačelnik Arilja ili Sente!?Ti ladno glasaš za Palmu, samo da izbaci par parola o lopovluku.


Napisao sam "do juče nepoznata koalicija", koja u svom programu i predizbornoj kampanji oštro napada sve lopine, i pozicije i opozicije, dakle i tu Palmu!
antioksidant antioksidant 08:14 10.11.2015

Re: ...

meni ovo u rangu Dačićevog loženja "ne znam ko će formriati Vladu, ali znam ko će biti premijer"

па зар није био премијер?
not2old2rock not2old2rock 07:47 11.11.2015

Re: ...

reanimator
Uozbilji se Filipe. Ako zanemarimo tvoju ničim izazvanu euforiju izbornom "pobedom" nekoga ko je osvojio 19 mandata, a dve vodeće koalicije po 59 (meni ovo u rangu Dačićevog loženja "ne znam ko će formriati Vladu, ali znam ko će biti premijer", a on svetlosnu godinu iz prvo dvoje), šta ti misliš o Božinoj političkoj istoriji?
Msm, zar nije on počeo kao deo koalicije Hrast i promovisao se kao čistiji desničar od HDZa? Ono, HDZ su izdajnici, prodaju Hrvatsku, boli ih uvo za hrišćanske i porodične vrednosti i sl?
Hoću da kažem, da li bi bio ovako naložen kada bi u Srbiji sigurni treći bili npr Dveri, jer su se ispromovisali kao veći Srbi od npr SNS?


Filip, kao i obično, ne prati radnju fabule.

https://zajednohrvatska.wordpress.com/2015/11/10/most-posjeduju-roglic-tedeschi-todoric-i-rothschild-promjena-nema/
amika amika 08:57 09.11.2015

Минималац

"Nakon preuzimanja dužnosti gradonačelnika Metkovića, Božo Petrov je srezao svoja i primanja gradske uprave na minimalac. Zatekao je minus u gradskoj kasi od 17,6 miliona kuna, te je za samo 7 meseci dugovanje smanjio za 6,4 miliona kuna. Njegovi zamenici rade volonterski, dok većničke naknade simbolično iznose 1 kunu. Ukinute su i naknade članovima nadzornih odbora i upravnih veća, troškovi reprezentacije smanjeni su 10 puta, a putni troškovi 8 puta. Raskinuti su i mnogi štetni ugovori putem kojih se izvlačio novac iz gradskog budžeta."

То се зове домољубље. Али могуће само на локалном нивоу, нема шанси да се то примени у држави јер би пољуљало и власт и моћ. То је тема за пројекцију: шта би се догодило да се то примени у држави Хрватској и Србији?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:23 09.11.2015

Re: Минималац

amika
То је тема за пројекцију: шта би се догодило да се то примени у држави Хрватској и Србији?




пале би финансијске елите, узев у обзир да су свој капитал стекле на немиран начин, тешко је очекивати да ће га испустити тек тако, пуким политичким процесом. тако да је вероватније да ће све потоње снаге бити умуљане у то исто, противзаконито стицање.
predatortz predatortz 10:13 09.11.2015

Probudiše se, vaistinu!

Ovaj put je, za dlaku, desni ogranak ustaškog pokreta nadjačao onaj levi - umiveniji, ali ništa manje opasan. Drastićna promena!
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:23 09.11.2015

Re: Probudiše se, vaistinu!

Iza te manipulativne priče o ustašama i četnicima krije se onih 1% prebogatih.
Gde biste, po toj manipulativnoj logici svrstali jednog Todorića i jednog Miškovića, dva simbola ratnog profiterstva, VRHA LEDENIH BREGOVA opljačkane Hrvatske i poharane Srbije!? U ustaše i četnike? Ma dajte...

Božo Petrov lepo kaže: "SAMO PRESTANITE KRASTI, PRESTANITE NAMEŠTATI JAVNE TENDERE!"
Obe političke oligarhije, i tamo i ovde, besomučno isisavaju društveno i državno bogatstvo, jer NEMA NIKOGA DA IH ZAUSTAVI, a kamoli sankcioniše! Zato mlade Hrvatice i mladi Hrvati, kao i mlade Srpkinje i mladi Srbi, beže sa ovih prostora kao djavo od krsta, bio on katolički ili pravoslavni!
predatortz predatortz 10:57 09.11.2015

Re: Probudiše se, vaistinu!

Gde biste, po toj manipulativnoj logici svrstali jednog Todorića i jednog Miškovića,


Među sposobne ljude. Kako god okreneš...
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:07 09.11.2015

Re: Probudiše se, vaistinu!

predatortz
Gde biste, po toj manipulativnoj logici svrstali jednog Todorića i jednog Miškovića,


Među sposobne ljude. Kako god okreneš...


OK, zamislite situaciju da ustaše navale na Srbiju i proteraju iz Srbije 300 hiljada mladih Srpkinja i Srba. Ili obratno, da četnici upadnu u Hrvatsku i odatle proteraju 300 hiljada mladih Hrvatica i Hrvata. Naravno, vi biste to sa pravom nazvali ratnim zločinom i zahtevali izvodjenje vinovnika pred Sud za ratne zločince.

A ovako, sa konstatacijom da su Mišković i Todorić, kao vrhovi ledenih bregova finansijskih i političkih ALAVIH oligarhija Srbije i Hrvatske, "sposobni ljudi", VI ste abolirali sve te likove, koji su proterali iz ove dve države toliki broj mladih, obrazovanih i talentovanih ljudi po celom, naravno razvijenom svetu. Bez ijednog ispaljenog metka ili isukane kame!!!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:00 09.11.2015

Re: Probudiše se, vaistinu!

A ovako, sa konstatacijom da su Mišković i Todorić, kao vrhovi ledenih bregova finansijskih i političkih ALAVIH oligarhija Srbije i Hrvatske, "sposobni ljudi", VI ste abolirali sve te likove, koji su proterali iz ove dve države toliki broj mladih, obrazovanih i talentovanih ljudi po celom, naravno razvijenom svetu. Bez ijednog ispaljenog metka ili isukane kame!


s kredama iz Rusije, i kapitalom ugodno krckanim na zapadu. alavost ne poznaje granice, i u tom smislu je internacionalnija od najveceg idealiste ovde. a slazem se da je to vrag br. 1 hrvatsko-srpskog drustva. drugo nesto, veliki kapital zna da, ukoliko se mi, Hrvati i Srbi, okrenemo jedni drugima i pocnemo plasirati sopstvene ideje i Produkte medjusobno, da postoji pretnja da cemo se osloboditi i postati samosvojne ekonomije. a to vec ne treba. za sada su najveca pretnja hrvatske ustaske dijabole iz Emigracije, i unutarnji finansijski lobi koji stiti te svoje milijarde, i nece prezati ni od cega, ni od fizicke pretnje.
svarog svarog 10:56 09.11.2015

Pitanje

Njegovi zamenici rade volonterski, dok većničke naknade simbolično iznose 1 kunu.


Jesu ovo full time poslovi? Od čega žive ovi ljudi?
reanimator reanimator 11:09 09.11.2015

Re: Pitanje

Jesu ovo full time poslovi? Od čega žive ovi ljudi?

Vrše fotosintezu. Kad dodješ na nivo svesti da dobrobit opštine staviš ispred ličnih potreba, onda te bog nagradi hloroplastima.
Ne poziva se tek tako Petrov u svakom govoru na kršćanstvo.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:09 09.11.2015

Re: Pitanje

svarog
Njegovi zamenici rade volonterski, dok većničke naknade simbolično iznose 1 kunu.


Jesu ovo full time poslovi? Od čega žive ovi ljudi?


Pa od svojih zanimanja. Božo Petrov radi kao psihijatar, leči ljude!

Božo Petrov se u javnim nastupima često poziva na latinski natpis Obliti privatorum publica curate - "Zaboravite privatno i brinite se za javno", na ulazu u Knežev dvor u Dubrovniku, gde se nalaze dvorane Velikog i Malog vijeća.
svarog svarog 13:59 09.11.2015

Re: Pitanje

Leči ljude od 8 do 14 pa onda od 14 do 22 predsednik opštine ili obrnuto ili kako?

Vrše fotosintezu. Kad dodješ na nivo svesti da dobrobit opštine staviš ispred ličnih potreba, onda te bog nagradi hloroplastima.

A kancelarije su na otvorenom, naravno
blogovatelj blogovatelj 15:48 09.11.2015

Re: Pitanje

Božo Petrov se u javnim nastupima često poziva na latinski natpis Obliti privatorum publica curate


Komunjarski, poprilično.
Šta ćeš da pišeš za neku godinu kad se bude dokazalo da je i on lopina?
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:11 09.11.2015

Re: Pitanje

blogovatelj
Božo Petrov se u javnim nastupima često poziva na latinski natpis Obliti privatorum publica curateKomunjarski, poprilično.Šta ćeš da pišeš za neku godinu kad se bude dokazalo da je i on lopina?


Pisaću o ovdašnjim Božidarima Petrovićima, koji će imati muda da našim lopinama, reketašima, provizijskim tata-matama... kaže DOSTA!
blogovatelj blogovatelj 02:20 10.11.2015

Re: Pitanje

Pisaću o ovdašnjim Božidarima Petrovićima, koji će imati muda da našim lopinama, reketašima, provizijskim tata-matama... kaže DOSTA!


A sto ti ne budes mangup pa postanes srpski Bozidar Petrovic, nego samo pljuckas i mastas sa strane?
tasadebeli tasadebeli 08:31 10.11.2015

Re: Pitanje

blogovatelj
Božo Petrov se u javnim nastupima često poziva na latinski natpis Obliti privatorum publica curate


Komunjarski, poprilično.
Šta ćeš da pišeš za neku godinu kad se bude dokazalo da je i on lopina?













П.С. - А зар нису и Рашковић и Караџић такође били психијатри?

Увек вам је туђе драже од сопственог, кроатофиличари једни!
tyson tyson 13:47 09.11.2015

Euforija, čemu?

Ako Božo Petrov i "MOST" ostanu pri svom predizbornom obećanju, Hrvatska će uskoro opet na izbore. Ili će HDZ I SDP morati da formiraju neku nakaznu koalicionu vladu, samo da bi prikrili kolektivni poraz na upravo okončanim izborima.

Ili će neka od pobedničkih stranaka formirati manjinsku vladu, uz glasove MOST.

S druge strane, novi izbori su i rizik za MOST, mada verujem da su im sada apetiti porasli. Građani mogu kazniti one zbog kojih su izbori 'neuspeli', a ne vidim magiju kojom mogu ubediti dovoljno birača da glasaju za njih da mogu sami da formiraju vladu. Ako su jednom 'iz principa' odbili da uđu u koaliciju sa 19 poslanika, zašto bi pristali da uđu posle ponovljenih izbora sa, recimo, 27 poslanika? Ne vidim šta bi Hrvatska dobila ponovljenim izborima.

MOSTu bi najviše odgovaralo da ostanu u opoziciji, no to se teško može dogoditi.

Mojih 50 centi ide konačnoj koaliciji MOST sa nekom od dve velike stranke, sada, zbog alavosti. A ulazak u vlast i podela odgovornosti će im uništiti kredibilitet. Već viđeno, toliko puta

Filip Mladenović Filip Mladenović 15:37 09.11.2015

Re: Euforija, čemu?

Pročitajte IZJAVU Bože Petrova od 6. XI 2015:

https://www.facebook.com/103757233129920/photos/pb.103757233129920.-2207520000.1447079561./464374030401570/?type=3&theater
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:58 09.11.2015

Re: Euforija, čemu?

tyson


S druge strane,



heh, ladno sam od tebe pokupio ovu poshtapalicu - par put sam prichao za nekakve (konzervativne) radijske emisije, i skontao da koristim ovo, a da pritom ne znam odakle mi uopste... kao, east Jerusalem, i te priche.
tyson tyson 00:00 10.11.2015

Re: Euforija, čemu?

heh, ladno sam od tebe pokupio ovu poshtapalicu

Trudim se da izbacim "ali" iz govora, pa nalazim razne erzac izraze


tyson tyson 00:02 10.11.2015

Re: Euforija, čemu?

Pročitajte IZJAVU Bože Petrova od 6. XI 2015:

Aha; jedino što u svojoj naivnosti previđaš da je izjava data pre izbora.


Filip Mladenović Filip Mladenović 01:25 10.11.2015

Re: Euforija, čemu?

tyson
Pročitajte IZJAVU Bože Petrova od 6. XI 2015:

Aha; jedino što u svojoj naivnosti previđaš da je izjava data pre izbora.




Vi ste naivni. Božo Petrov traži da bude novi premijer Hrvatske. Uzmite ili ostavite!
tyson tyson 02:23 10.11.2015

Re: Euforija, čemu?

Vi ste naivni. Božo Petrov traži da bude novi premijer Hrvatske. Uzmite ili ostavite!

Svejedno, u koaliciji sa istim tim koje je do juče žestoko kritikovao, koji će po svojim ministarstvima i u svojim resorima nastaviti da rade šta hoće. Živi bili pa videli. Nije ni prvi ni poslednji koji će se tako politički samoubiti.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:11 10.11.2015

Re: Euforija, čemu?

tyson
Svejedno, u koaliciji sa istim tim koje je do juče žestoko kritikovao, koji će po svojim ministarstvima i u svojim resorima nastaviti da rade šta hoće. Živi bili pa videli. Nije ni prvi ni poslednji koji će se tako politički samoubiti.



'беш Рвате, брацкиј, него ђеси ти сада - надам се да не осниваш с оним тикванима гр. алтернативу?!
emsiemsi emsiemsi 06:58 10.11.2015

Re: Euforija, čemu?

tyson
Vi ste naivni. Božo Petrov traži da bude novi premijer Hrvatske. Uzmite ili ostavite!

Svejedno, u koaliciji sa istim tim koje je do juče žestoko kritikovao, koji će po svojim ministarstvima i u svojim resorima nastaviti da rade šta hoće. Živi bili pa videli. Nije ni prvi ni poslednji koji će se tako politički samoubiti.



Успут - по чему је тај Петров (толико) фасцинантан ?
Успут 2 - нафатирао се, па сада може да ради гратис - без пара. Такви су мени поприлично сумњиви. Ја се залажем да сви у власти раде за паре, за добре паре, али да им те паре буду једини извор примања. То глупандерисање са тзв. радом без накнаде више не би требало да пролази нигде, па нити у овим недођијама.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:11 11.11.2015

BOŽO PETROV predlaže:

Božo Petrov je izjavio da MOST neće pojedinačno ulaziti u koaliciju ni sa HDZ-om, ni sa SDP-om.

"Smatramo da je potrebno jedinstvo. Mi smo u MOST-u vrlo jednostavno prevazišli ideološke podele, jer znamo da je prioritet Hrvatske rešenje ekonomske situacije", naveo je Petrov na konferenciji za novinare.

On je dodao da očekuje da i HDZ i SDP prihvete predlog da se pokuša napraviti jedinstvena koalicija.

"To je jedino suvislo kako bi se sproveo reformski paket mera. Sve drugo bi bila prevara naših birača. To je ono što mi tražimo - jedinstvo. Mi možemo biti moderatori takvom jedinstvu. Smataramo da podele stare 25 godina mogu da se stave po stranu za opšte dobro Hrvatske, barem 2 naredne godine", rekao je Petrov.

Božo Petrov je naveo i da je još rano da se govori o tome da li će MOST tražiti mesto premijera u toj širokoj koaliciji.
tyson tyson 23:12 11.11.2015

Re: BOŽO PETROV predlaže:

On je dodao da očekuje da i HDZ i SDP prihvete predlog da se pokuša napraviti jedinstvena koalicija.

Prilično providan pokušaj prebacivanja odgovornosti za nove izbore na druge dve stranke. Dakle, MOST je procenio da im je oportuno da se izbori ponove, pretpostavljam kalkulišući da će dobiti više glasova - za šta pre svega moraju odgovornost ponavljanja izbora da prebace sa svojih na tuđa leđa, pravilno očekujući da će to najverovatnije biti jedna od glavnih kritika upućenih od strane protivnika.

Retorika je prilično providna, ali takoreći jedina moguća. Voleo bih da vidim odakle MOST očekuje da namakne nove glasove, budući da je izlaznost na netom održanim izborima bila visoka.

MOST dakle računa na nove izbore, više mesta u parlamentu, i samim tim bolju pregovaračku poziciju za postizbornu koaliciju.

Koga budu više napadali u kampanji, sa njim će u postizbornu koaliciju - znači da njima pokušavaju da otmu glasove, čime jačaju svoju a slabe njihovu postizbornu pregovaračku poziciju.

Druga opcija za MOST je uvek manjinska vlada SDP ili HDZ uz podršku MOST, jer MOSTu trenutno zapravo odgovara da bude opozicija, kritičar vlasti - ali pošto je to nemoguće onda bar da mogu da biraju koje poteze vlade će podržati u parlamentu, a sve sa ciljem daljeg rasta i jačanja; možda nije najpoštenije ali je legitimno u politici...


emsiemsi emsiemsi 10:15 12.11.2015

Re: BOŽO PETROV predlaže:

tyson
On je dodao da očekuje da i HDZ i SDP prihvete predlog da se pokuša napraviti jedinstvena koalicija.

Prilično providan pokušaj prebacivanja odgovornosti za nove izbore na druge dve stranke. Dakle, MOST je procenio da im se oportuno da se izbori ponove, pretpostavljam kalkulišući da će dobiti više glasova - za šta pre svega moraju odgovornost ponavljanja izbora da prebace sa svojih na tuđa leđa, pravilno očekujući da će to najverovatnije biti jedna od glavnih kritika upućenih od strane protivnika.

Retorika je prilično providna, ali takoreći jedina moguća. Voleo bih da vidim odakle MOST očekuje da namakne nove glasove, budući da je izlaznost na netom održanim izborima bila visoka.

MOST dakle računa na nove izbore, više mesta u parlamentu, i samim tim bolju pregovaračku poziciju za postizbornu koaliciju.

Koga budu više napadali u kampanji, sa njim će u postizbornu koaliciju - znači da njima pokušavaju da otmu glasove, čime jačaju svoju a slabe njihovu postizbornu pregovaračku poziciju.

Druga opcija za MOST je uvek manjinska vlada SDP ili HDZ uz podršku MOST, jer MOSTu trenutno zapravo odgovara da bude opozicija, kritičar vlasti - ali pošto je to nemoguće onda bar da mogu da biraju koje poteze vlade će podržati u parlamentu, a sve sa ciljem daljeg rasta i jačanja; možda nije najpoštenije ali je legitimno u politici...



Усташка посла !
Успут --- њима је главно да су се решили Срба.
predatortz predatortz 10:29 12.11.2015

Re: BOŽO PETROV predlaže:

Успут --- њима је главно да су се решили Срба.


Srba, uglavnom, jesu. Ali, kompleksa koje osećaju spram Srba, izgleda da nikad neće. Njihova opsednutost Srbima i Srbijom poprima oblike patologije. A, svi znamo da nije lako živeti pored poremećenog komšije. Nikad čovek ne zna šta budali može na pamet da padne...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:19 12.11.2015

Re: BOŽO PETROV predlaže:

Koga budu više napadali u kampanji, sa njim će u postizbornu koaliciju - znači da njima pokušavaju da otmu glasove, čime jačaju svoju a slabe njihovu postizbornu pregovaračku poziciju.


iskusno. nego, shutnushe i Borka iz Partije?! ja gotovo svemu cemu sam se nadao da ce se odigrati sa DS, odigralo se suprotno. <_<
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:19 12.11.2015

Re: BOŽO PETROV predlaže:

Njihova opsednutost Srbima i Srbijom poprima oblike patologije.

to neka smesa straha i krivice, zanimljivo, nasi levicari ni rec o tome da prozbore? Braja, nish? jebes mi sve, ako ikada postanem desnicar, postacu zbog ovog licemerja levicarskog. ne sme niko na Levici rech da pisne da se ne bi naljutili nasi gospodari sa Zapada.
predatortz predatortz 13:56 12.11.2015

Re: BOŽO PETROV predlaže:

zanimljivo, nasi levicari ni rec o tome da prozbore? Braja, nish?


Levičar koji je opsednut Nemačkom i Merkelovom?

Uzgred, domaćine, napuk'o MOST
tyson tyson 15:32 12.11.2015

Re: BOŽO PETROV predlaže:

iskusno. nego, shutnushe i Borka iz Partije?! ja gotovo svemu cemu sam se nadao da ce se odigrati sa DS, odigralo se suprotno.

Borko je, ako mene pitaš, već duže vreme igrao klasičnu iglu Čedomira Jovanovića iz vremena kada je pripremao svoj izlazak iz DS pa je prilježno radio na stvaranju "frakcije" ne bi li otkinuo što veći deo stranke za sebe i svoju novu stranku, kad dođe vreme (takođe legitimno ali odvratno).

I Borku su, kao svojevremeno Jovanoviću, porasle ambicije u DS ali kada je uvideo da na kraju ipak neće moći da preuzme stranku počeo je isključivo da gradi svoju poziviju za trenutak izlaska iz stranke, ne vodeći računa o interesima i ugledu DS čiji je član i funkcioner sve vreme bio.

Nešto slično je i Mićun svojevremeno radio, s tim što je on od početka znao da je stranku izgubio i nadao se da će ga na kraju zbog svog delovanja izbaciti iz stranke, kalkulišući da će tako najviše oslabiti DS deo čijih glasača je ciljao za svoju novu stranku Demokratski centar.

Što se samog Borka tiče, ako mene pitaš ja nekome koga je doveo Vuk Jeremić, i ko u stranku uskače kasnih 2000-ih direktno na istaknutu poziciju, ne bih nacrtanu ovcu dao da je čuva.

Ma, dovoljno je to što ga je Jeremić doveo; pametnom dovoljno

tyson tyson 15:33 12.11.2015

Re: Ne pada sneg da pokrije breg

Усташка посла !

Mislio sam da ovde razgovaramo o politici.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:39 12.11.2015

Re: БС ДС

tyson

Borko je, ako mene pitaš, već duže vreme igrao klasičnu iglu Čedomira Jovanovića iz vremena kada je pripremao svoj izlazak iz DS pa je prilježno radio na stvaranju "frakcije" ne bi li otkinuo što veći deo stranke za sebe i svoju novu stranku, kad dođe vreme (takođe legitimno ali odvratno).

I Borku su, kao svojevremeno Jovanoviću, porasle ambicije u DS ali kada je uvideo da na kraju ipak neće moći da preuzme stranku počeo je isključivo da gradi svoju poziviju za trenutak izlaska iz stranke, ne vodeći računa o interesima i ugledu DS čiji je član i funkcioner sve vreme bio.

Nešto slično je i Mićun svojevremeno radio, s tim što je on od početka znao da je stranku izgubio i nadao se da će ga na kraju zbog svog delovanja izbaciti iz stranke, kalkulišući da će tako najviše oslabiti DS deo čijih glasača je ciljao za svoju novu stranku Demokratski centar.

Što se samog Borka tiče, ako mene pitaš ja nekome koga je doveo Vuk Jeremić, i ko u stranku uskače kasnih 2000-ih direktno na istaknutu poziciju, ne bih nacrtanu ovcu dao da je čuva.

Ma, dovoljno je to što ga je Jeremić doveo; pametnom dovoljno.


браћеле, што си досадан с тим . могу да искапирам то што тврдиш, да постоји неко унутрашње језгро покрета, нуклеус, на који се накалемило све и свја. међутим некако остаје питање, како и зашто сте допустили то да се деси? нисте скенирали све те бољшевике (Тадића, Јеремића, Стефановића) на време? или, без њих се једноставно не може у Србији? друго нешто, Ђед Мићуна је неко пустио и да се врати у организацију? ко је био тај неко, да ли је имао ширину или је био наивчина прве категорије? превише се фрагментирате, као Швабе пред долазак националсоцијализма, не дај боже да ово допре из мојих уста у божје уши.

треће нешто, то нема потпуно никаквог значаја, по мени, да ли је неко дошао 2015. или 1995., већ да ли има свежину и енергију. ја не видим ту свежину код вас тренутно. Пајтела када проприча са својим спињерајом, моментално се успавам, као на католичким мисама - као да ме хипнотише сталнo тим подтоном, сугестијом... о Крстићу самозаљубљенку да ни не говоримо.
tyson tyson 17:35 12.11.2015

Re: БС ДС

Odgovoriću ti kasnije, palim na neku večeru.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:53 13.11.2015

Re: БС ДС

gledam sada neki ruski film, pa Pavel poslao pismo Veri da će je čekati za Novu Godinu na Trgu, a ona to pismo dobila posle 40 godina (Pavel je bio vojni pilot pa je Služba malo stopirala njegovo pismo, dok nije ocenila da je bezopasno ), i došla na Trg da ga čeka... Pavel je dolazio da se vidi s Verom svih 39 godina, izuzev te 40. kada je bio na svom komercijalnom letu, dok Vera stoji, prvi put na Trgu i nada se da će doći...

nadam se da se nećeš vratiti za večeru za Novu 2055.?!
tess tess 11:37 13.11.2015

Re: БС ДС

pa Pavel poslao pismo Veri da će je čekati za Novu Godinu na Trgu,


Хм, замислила сам и Павела и Веру и размишљам колико је одабир књижевног (карактерног) имена битан. Јако битан, знаш Срђане.


Философская лирика од прије сат- два , написао Акакий Акакиевич.
..док чекаш Тајсона у 2055. да се врати.


Где же вы, где же из ЖЭСа «сапёры» -
Действуют в нашем подъезде «минёры»,
Кучи заложены на этажах,
Метят жильцы ареалы в углах?
 
В доме своём, в двадцать первом –то веке:
Хуже скотов есть вокруг человеки.
Где же враги нам, за морем, границей?
Или свои, гадить склонные лица?
 
Тайные общества к нам заходили,
Иль иноверцы вокруг «наследили»?
Нет, тут чужих уж давно не видали,
Это свои же, соседи, на…ли.
 
Люди! Опомнитесь! Что ж вы творите?
Люди! Хотя бы себя берегите….
Крикнул в сердцах… А в ответ тишина.
В душах людей неприступна стена.
 
Где же увидеть в стене этой лучик,
Кто же разгонит над ней злобы тучи?
Рожу рогатую вижу лишь снова,
Кривит в усмешке враг рода людского.
 



Кул.
Тачно драме, филозофије, патње и поезије без Руса и нема. И физике.


:)
emsiemsi emsiemsi 18:47 13.11.2015

Re: БС ДС

tess
pa Pavel poslao pismo Veri da će je čekati za Novu Godinu na Trgu,


Хм, замислила сам и Павела и Веру и размишљам колико је одабир књижевног (карактерног) имена битан. Јако битан, знаш Срђане.


Философская лирика од прије сат- два , написао Акакий Акакиевич.
..док чекаш Тајсона у 2055. да се врати.


Где же вы, где же из ЖЭСа «сапёры» -
Действуют в нашем подъезде «минёры»,
Кучи заложены на этажах,
Метят жильцы ареалы в углах?
&nbsp;
В доме своём, в двадцать первом –то веке:
Хуже скотов есть вокруг человеки.
Где же враги нам, за морем, границей?
Или свои, гадить склонные лица?
&nbsp;
Тайные общества к нам заходили,
Иль иноверцы вокруг «наследили»?
Нет, тут чужих уж давно не видали,
Это свои же, соседи, на…ли.
&nbsp;
Люди! Опомнитесь! Что ж вы творите?
Люди! Хотя бы себя берегите….
Крикнул в сердцах… А в ответ тишина.
В душах людей неприступна стена.
&nbsp;
Где же увидеть в стене этой лучик,
Кто же разгонит над ней злобы тучи?
Рожу рогатую вижу лишь снова,
Кривит в усмешке враг рода людского.
&nbsp;



Кул.
Тачно драме, филозофије, патње и поезије без Руса и нема. И физике.


:)

Преведи ово - има нас који не знамо тај смешни језик.
tyson tyson 01:19 14.11.2015

Re: БС ДС

nadam se da se nećeš vratiti za večere za Novu 2055.?!

A ne, no ću u sred noći, puna stomaka i pod (blagim) uticajem alkohola da pišem traktate po blogu. Pa nije baš dotle došlo.

Nego, da vidimo gde smo stali.

могу да искапирам то што тврдиш, да постоји неко унутрашње језгро покрета, нуклеус, на који се накалемило све и свја.

Bojim se da to jezgro, duh, instinkt, nazovi to kako hoćeš, više u toj stranci ne postoji, i da prisustvujemo njenom neslavnom, tužnom kraju.

међутим некако остаје питање, како и зашто сте допустили то да се деси?

Mislim da sam pisao o tome. Sve je počelo drastičnim menjanjem profila članstva, načina napredovanja u stranci, i gubljenjem bilo kakvog ideološkog zaleđa preuzimanjem DS od strane pokojnog Đinđića 1994. godine. Ne zbog samog preuzimanja stranke samog po sebi, već planskim, namernim obrtanjem stranke naglavačke. Bilo je od toga i koristi, naravno, ali konačne posledice štete možemo videti danas.

нисте скенирали све те бољшевике (Тадића, Јеремића, Стефановића) на време?

Sposobnost odbacivanja štetnih likova vremenom je postajala sve manja, iz više razloga, da bi očigledno na kraju sasvim nestala.

друго нешто, Ђед Мићуна је неко пустио и да се врати у организацију?

Ma, Mićun je nebitan.

то нема потпуно никаквог значаја, по мени, да ли је неко дошао 2015. или 1995., већ да ли има свежину и енергију. ја не видим ту свежину код вас тренутно.

Pa nema je. Mrtvo puvalo. Jer ne samo da niko ni ne pokušava da regrutuje nove članove - obične ili perspektivnije, nego se organizovano onemogućava bilo kome novom ili "sa strane" (čitaj: ko nije deo neke ekipe) da dođe do izražaja. Samoubice, to je DS danas. Der Untergang, da li si gledao? E, to je to.

Пајтела када проприча са својим спињерајом, моментално се успавам, као на католичким мисама - као да ме хипнотише сталнo тим подтоном, сугестијом...

To ti kažem.

о Крстићу самозаљубљенку да ни не говоримо.

Ma, Krstić je nebitan.



krkar krkar 06:39 14.11.2015

Re: БС ДС

Преведи ово - има нас који не знамо тај смешни језик.


Ti si daleko veća budala nego što je već na prvu sasvim očigledno!
krkar krkar 06:41 14.11.2015

Re: БС ДС

Философская лирика од прије сат- два , написао Акакий Акакиевич.


Eh, nepravde životne, Šumkinja a ovako bistra, vrcava duha i emotivna!
krkar krkar 06:42 14.11.2015

Re: БС ДС

Bojim se da to jezgro, duh, instinkt, nazovi to kako hoćeš, više u toj stranci ne postoji, i da prisustvujemo njenom neslavnom, tužnom kraju.


Sve potpuno tačno.

Stranačko-politička arheologija, da ne kažem nekrofilija. Bila jednom jedna stranka, sad je nema. Kvit. Gotovo. Čiča-miča...
tess tess 07:47 14.11.2015

Re: БС ДС

Šumkinja a ovako

emsiemsi emsiemsi 07:48 14.11.2015

Re: БС ДС

krkar
Преведи ово - има нас који не знамо тај смешни језик.


Ti si daleko veća budala nego što je već na prvu sasvim očigledno!

Опет нестало лекова !?
Фала богу, опет си онај стари - нема доброг фајта без кркана.
Успут - да ли си се чуо са неким од твојих другара (Холандом, Обамом, Путином), шта кажу они о овом страшном догађају у Паризу ?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:27 14.11.2015

Re: БС ДС

tyson

A ne, no ću u sred noći, puna stomaka i pod (blagim) uticajem alkohola da pišem traktate po blogu. Pa nije baš dotle došlo.

Nego, da vidimo gde smo stali.

Bojim se da to jezgro, duh, instinkt, nazovi to kako hoćeš, više u toj stranci ne postoji, i da prisustvujemo njenom neslavnom, tužnom kraju.

Mislim da sam pisao o tome. Sve je počelo drastičnim menjanjem profila članstva, načina napredovanja u stranci, i gubljenjem bilo kakvog ideološkog zaleđa preuzimanjem DS od strane pokojnog Đinđića 1994. godine. Ne zbog samog preuzimanja stranke samog po sebi, već planskim, namernim obrtanjem stranke naglavačke. Bilo je od toga i koristi, naravno, ali konačne posledice štete možemo videti danas.

Sposobnost odbacivanja štetnih likova vremenom je postajala sve manja, iz više razloga, da bi očigledno na kraju sasvim nestala.

Ma, Mićun je nebitan.

Pa nema je. Mrtvo puvalo. Jer ne samo da niko ni ne pokušava da regrutuje nove članove - obične ili perspektivnije, nego se organizovano onemogućava bilo kome novom ili "sa strane" (čitaj: ko nije deo neke ekipe) da dođe do izražaja. Samoubice, to je DS danas. Der Untergang, da li si gledao? E, to je to.

To ti kažem.





pa zašto, tojest, otkud da ti ostaješ tamo, nisam pametan?

i, zašto se ne reorganizujete, mislim vi koji kao nešto kao znate kako se pravi pol.organizacija, ako je ds дропд дед фред? ili, en theou ousios-aзам ноу мор?
tyson tyson 16:37 14.11.2015

100

pa zašto, tojest, otkud da ti ostaješ tamo, nisam pametan?

Nisam od onih koji olako menjaju dres, a trenutno ne vidim dobrog razloga za takav čin.

Učlanio sam se u DS u februaru 1990. godine; svašta video i prošao. Mislim da bi bilo sebično i kukavički demonstrativno se sada iščlaniti iz stranke; želim da se nerviram i da me boli propast te stranke kao moje stranke, jer Demokratska stranka to zaslužuje.

i, zašto se ne reorganizujete, mislim vi koji kao nešto kao znate kako se pravi pol.organizacija, ako je ds дропд дед фред? ili, en theou ousios-aзам ноу мор?

Pa ne može posle 20 godina da se zakuca na vrata i kaže "ja došao da vas reorganizujem".

Jel' čuješ šta ti kažem; tamo je sada suicidalna atmosfera leming tipa, i dominantna tema je borba za "vlast" unutar stranke na više nivoa dok stranka neumitno nestaje. Stoga niko ko dolazi sa strane, i ko nije "deo ekipe" nije dobrodošao.


emsiemsi emsiemsi 16:46 14.11.2015

Re: БС ДС

tyson

...
Mislim da sam pisao o tome. Sve je počelo drastičnim menjanjem profila članstva, načina napredovanja u stranci, i gubljenjem bilo kakvog ideološkog zaleđa preuzimanjem DS od strane pokojnog Đinđića 1994. godine. Ne zbog samog preuzimanja stranke samog po sebi, već planskim, namernim obrtanjem stranke naglavačke. Bilo je od toga i koristi, naravno, ali konačne posledice štete možemo videti danas.
...

Немој светог Зорана (Ђинђића) да ми дираш.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana