Društvo| Ekonomija| Mediji

PRIČA O KLIKERIMA

tsunade RSS / 10.11.2015. u 10:36

 

 

Pre oko godinu dana pala mi je na pamet ideja da formiram video blog koji će se baviti ekonomskim temama. 

 Konkurisala sam za grant američkog demokratskog komiteta i prošla sam na konkursu.

Razmišljajući o tome kome ću se, zajedno sa jednom grupom vama poznatih blogera, obraćati, imala sam, izmedju ostalog, na umu i društvo koje se ovde redovno okuplja. Na moju radost i zabavu :) 

Volela bih da vas imam na svojoj stranici, u svom klubu polemičara "klikeraša". Neke od vas bih volela da "ugostim" pošto bolje od mene kažete ono što bih i ja rekla, samo da sam malo pametnija ;).  

No, posebnu bih dobrodošlicu poželela onima sa kojima se tradicionalno ne slažem (a to su radikalni levičari, etatisti, sirizičari, zagovornici državnog intervencionizma, socijalizma, komunizma i tome slično). Živim za dobar fajt :)

Razgovor sa svima vama, začin je životu. Osim kad prevrši granice dobrog ukusa. I mislim da u ovom našem haosu, može da pomogne da razumemo blatište u kojem smo se zatekli i da steknemo neku ideju kako da se iz njega vadimo. 

Well, sajt je počeo sa radom. Možete ga pogledati na

www.klikeri.rs

Dobrodošli! 

 edit: ubacila sam i filmčić koji objašnjava glavnu ideju.  

 



Komentari (265)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tyson tyson 23:37 10.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

У ЕУ она већ годинама опада. Наравно, има је и тамо...

Zna se ko ovde krade...


mariopan mariopan 11:06 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

ai.machine



I još da dodam ono što sve vreme tvrdim - kartica lako navede čoveka da potroši i ono što nema, da se zadužuje ( zato su i izmišljene ) a od toga najveću korist ima banka.
mariopan mariopan 11:06 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

tyson
У ЕУ она већ годинама опада. Наравно, има је и тамо...

Zna se ko ovde krade...



cassiopeia cassiopeia 11:15 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

mariopan
I još da dodam ono što sve vreme tvrdim - kartica lako navede čoveka da potroši i ono što nema, da se zadužuje ( zato su i izmišljene ) a od toga najveću korist ima banka.


Ja sam se opekla sa karticom i izvukla. Sad imam samo onu debitnu. Problem sa karticama je u stvari problem needukovanih korisnika. Sad, sa distance, vidim da je problem u meni i glupavom trošenju na cipele i koješta. Kartica može da ti koristi ako je racionalno koristiš. Ja nisam sigurna da ću ikada naučiti kako da kartica služi meni, a ne ja njoj ili banci.

A to što banke zarađuju me ne muči preterano, samo u smislu suludih troškova. Konkretno u Holandiji možeš kupiti npr. belu tehniku sa godinu dana grejs perioda u smislu zaračunavanja kamate. Ako si organizovan i savestan za godinu dana ćeš je otplatiti i banci dati samo trošak održavanja kartice što jeste manje od bilo kog kreditnog otplaćivanja te iste mašine.

Problem je i u našoj skandalozno slaboj platežnoj moći. Holanđanin tu istu mašinu može da kupi od plate, ali mu se više isplati da razbije cenu na više rata.
predatortz predatortz 11:18 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

Problem sa karticama je u stvari problem needukovanih korisnika.


To ti je slično problemu koji muškarci imaju sa atraktivnim plavušama:

Aj' da ja to sad beeeep, posle ću da mislim!
cassiopeia cassiopeia 11:36 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?


predatortz
Problem sa karticama je u stvari problem needukovanih korisnika.


To ti je slično problemu koji muškarci imaju sa atraktivnim plavušama:

Aj' da ja to sad beeeep, posle ću da mislim!


Onda moraš na edukaciju. Fakat biraš pogrešne plavuše.
predatortz predatortz 11:38 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

cassiopeia

predatortz
Problem sa karticama je u stvari problem needukovanih korisnika.


To ti je slično problemu koji muškarci imaju sa atraktivnim plavušama:

Aj' da ja to sad beeeep, posle ću da mislim!


Onda moraš na edukaciju. Fakat biraš pogrešne plavuše.


Teško je matorog konja od bilo čega odučiti...
emsiemsi emsiemsi 11:47 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

predatortz
cassiopeia

predatortz
Problem sa karticama je u stvari problem needukovanih korisnika.


To ti je slično problemu koji muškarci imaju sa atraktivnim plavušama:

Aj' da ja to sad beeeep, posle ću da mislim!


Onda moraš na edukaciju. Fakat biraš pogrešne plavuše.


Teško je matorog konja od bilo čega odučiti...

Ниси ти матор !
cassiopeia cassiopeia 12:22 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

emsiemsi
predatortz
cassiopeia

predatortz
Problem sa karticama je u stvari problem needukovanih korisnika.


To ti je slično problemu koji muškarci imaju sa atraktivnim plavušama:

Aj' da ja to sad beeeep, posle ću da mislim!


Onda moraš na edukaciju. Fakat biraš pogrešne plavuše.


Teško je matorog konja od bilo čega odučiti...

Ниси ти матор !


Reci mu, emsiemsi! On je dečko u najboljim godinama
alselone alselone 12:23 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

Na blogu prosek godina ko u publici na obelezavanju Dana pobede u Moskvi.
cassiopeia cassiopeia 12:28 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

alselone
Na blogu prosek godina ko u publici na obelezavanju Dana pobede u Moskvi.



Baš me briga za prosek. Ja sam u najboljim godinama
emsiemsi emsiemsi 12:31 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

cassiopeia
alselone
Na blogu prosek godina ko u publici na obelezavanju Dana pobede u Moskvi.



Baš me briga za prosek. Ja sam u najboljim godinama

... као што сам и сам !
alselone alselone 12:31 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

Ja sam u najboljim godinama


Niccolo, ne komentarisi ovo.
zilikaka zilikaka 12:31 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

Na blogu prosek godina ko u publici na obelezavanju Dana pobede u Moskvi.

Al je zato uvek dobra žurka.

tsunade tsunade 12:33 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

Baš me briga za prosek. Ja sam u najboljim godinama


tako je devojčice! to je taj duh!
alselone alselone 12:34 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

Vidim da ste svi lepo raspolozeni i srecni.

:p

cassiopeia cassiopeia 12:35 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

alselone
Ja sam u najboljim godinama


Niccolo, ne komentarisi ovo.


Što? Baš sam radoznala da čujem komentar :)
alselone alselone 12:36 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

Što? Baš sam radoznala da čujem komentar :)


Ima on neke mangupske izraze.
cassiopeia cassiopeia 12:37 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?


tsunade

tako je devojčice! to je taj duh!


cassiopeia cassiopeia 12:38 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?


alselone
Što? Baš sam radoznala da čujem komentar :)


Ima on neke mangupske izraze.


Volim da sam u toku sa tim mangupima
cassiopeia cassiopeia 12:39 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

alselone
Vidim da ste svi lepo raspolozeni i srecni.

:p




Hahahaha
Idu ti tabele od ruke :)
alselone alselone 12:41 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

Volim da sam u toku sa tim mangupima


ooo.. oooo
alselone alselone 12:46 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

Idu ti tabele od ruke :)


Ovaj grafik je neko kacio u praskozorje bloga, ima tome i-ha-ha. Zapamtio sam je jer vidim kako se krecem po njoj. :)
cassiopeia cassiopeia 12:46 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

zilikaka
Al je zato uvek dobra žurka.



O, da!


cassiopeia cassiopeia 12:47 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?


alselone
ooo.. oooo


Reova škola
angie01 angie01 13:06 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

O, da!


a posle frka s pozivom za kafu.:)
cassiopeia cassiopeia 13:13 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

angie01
O, da!


a posle frka s pozivom za kafu.:)



Pa sad, nismo svi plašljivi
emsiemsi emsiemsi 16:00 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

angie01
O, da!


a posle frka s pozivom za kafu.:)

Чекај, чекај --- о чему то (сада) нисмо обавештени !?
tsunade tsunade 21:06 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

Ja sam se opekla sa karticom i izvukla.


odlična tema i veliki problem mnogih ljudi
tyson tyson 21:13 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

biraš pogrešne plavuše

Ovo ne postoji.


alselone alselone 21:16 11.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

cassiopeia cassiopeia 08:28 12.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

tsunade
Ja sam se opekla sa karticom i izvukla.


odlična tema i veliki problem mnogih ljudi


Znaš šta je meni dalo super ideje kako se iščupati? Bila neka serija gde finansijski savetnici pomažu ljudima koji su pred bankrotom ili su bankrotirali. Puno dobrih saveta je tu bilo.

Gledam svoje poznanike i prijatelje kako se guše u dugovima. Najgore od svega je što je te dugove većina napravila ne za leba, već neka letovanja, putovanja i kupovinu šestog para cipela. Jednom sam pokušala da ukažem na nelogičnosti i videla da ćemo se pre posvađati nego razumeti. Dok sami ne udare u zid, ništa.
tsunade tsunade 09:04 12.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

Gledam svoje poznanike i prijatelje kako se guše u dugovima.


i ja imam baš bliske prijatelje koji tonu u živo blati. deo tereta koji ih gura je opravdan, kredit za stan u švajcarcima. ali najveću omču o vratu predstavljaju kreditne kartice. ljudi jednostavno imaju naviku da troše preko svojih mogućnosti. i to da troše na bespotrebne stvari. ova tema mi je mnogo interesantna i sigurno ću o tome biti makar jedan video blog na www.klikeri.rs
cassiopeia cassiopeia 09:09 12.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

ova tema mi je mnogo interesantna i sigurno ću o tome biti makar jedan video blog na www.klikeri.rs


Baš bi volela da ga pogledam.

p.s. držim fige da ti projekat bude uspešan
predatortz predatortz 09:59 12.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

tyson
biraš pogrešne plavuše

Ovo ne postoji.




Сагласан!
Успут, нема она благе везе!
angie01 angie01 10:12 12.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

Najgore od svega je što je te dugove većina napravila ne za leba,


pa to je sve odbrana, iako deluje destruktivno,....ljudi vec dugo zive na granici egzistencije i stalno razvlace realno ponizavajuce malu kintu za osnovne potrebe, to sto ti kazez- za leba,... a zivot nije samo to, a kod nas je sve preko prezivljavanja oznaceno kao luksuz,...sto nije istina i naprosto te pritisak takve vrste, citaj siromastvo, unistava.

svuda ljudi sa karticama lece neku frustraciju kupovinom kojecega- neko leci nemastinu, neko samocu, neko neuspeh,....a banke se raduju, tako uvecavaju svoj profit,


jednom sam gledala neku Amerikanku, finansijskog eksperta, koja je savetovala da se kartice ne koriste- malo cudno za taj tamo ambijent, jer bi to u nekom visem levlu od obicne kupovine znacilo stopiranje raznih biznis planova i kojecega u razvoju posla,....ali ona tvrdi, da je to jedini nacin da kontrolises svoje pare i ne upadas u dubiozu cineci jedino banku srecnom,

meni je to bilo kao malem na ranu, jer ja i n'umem drugacije da se ponasam, sem sa zivom lovom, ono, imam toliko suski, ovo su mi stalni troskovi, ovo moram, ako nesto ostane, nesto mogu da platim ili ne- ono, cist bejzik,...kad pretekne, skupis za nesto sto si nameracio, kad nemas-preskocis,....prioriteti, deca,....toliko o mom znanju ekonomije:)

devedesetih su ljudi putem cekova i inflacije na dnevnoj bazi, opremali kuce ozbiljnim stvarima, sa dva racina vrteli istu lovu u krug,....ja, sine, jedan cek nisam ispisala, ni onaj za samoposlugu na odlozeno, pa ti vidi koji sam dunster za trange frange,....kad bi radila neki posao sa parama, bila bih vrlo brzo ili u Lazi ili u zatvoru.
cassiopeia cassiopeia 13:03 12.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

predatortz
Сагласан!
Успут, нема она благе везе!


Cccc


predatortz predatortz 13:07 12.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

cassiopeia
predatortz
Сагласан!
Успут, нема она благе везе!


Cccc




Dosta sa srbovanjem!
cassiopeia cassiopeia 13:15 12.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

angie01


Sve što si napisala mogu da potpišem.
Meni je stvarno svanulo kad sam se ratosiljala kreditne i počela da radim baš kao što si rekla. To je jedino realno.

E, sećam se jedne mamine prijateljice. Tih godina je komplet opremila stan na čekove. I sve je posle došlo džab džabe. Aj' sad budi pametan. Čista sreća. Ja bih verovatno završila u zatvoru :)
cassiopeia cassiopeia 13:16 12.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

predatortz
cassiopeia
predatortz
Сагласан!
Успут, нема она благе везе!


Cccc




Dosta sa srbovanjem!



mariopan mariopan 19:01 12.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

cassiopeia
alselone
Na blogu prosek godina ko u publici na obelezavanju Dana pobede u Moskvi.



Baš me briga za prosek. Ja sam u najboljim godinama

mariopan mariopan 19:05 12.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

cassiopeia
tsunade
Ja sam se opekla sa karticom i izvukla.


odlična tema i veliki problem mnogih ljudi


Znaš šta je meni dalo super ideje kako se iščupati? Bila neka serija gde finansijski savetnici pomažu ljudima koji su pred bankrotom ili su bankrotirali. Puno dobrih saveta je tu bilo.

Gledam svoje poznanike i prijatelje kako se guše u dugovima. Najgore od svega je što je te dugove većina napravila ne za leba, već neka letovanja, putovanja i kupovinu šestog para cipela. Jednom sam pokušala da ukažem na nelogičnosti i videla da ćemo se pre posvađati nego razumeti. Dok sami ne udare u zid, ništa.

Navlakuša za naivne, ja ti kažem.
Sve zamotano u zlatni celofan a ljudi željni svega i misle lako ćemo...pa onda kredit za reprogram duga pa dva kredita za ostale reprograme dugova ...i tako se obesi čiča Gliša.
tyson tyson 03:00 13.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

Tih godina je komplet opremila stan na čekove. I sve je posle došlo džab džabe. Aj' sad budi pametan. Čista sreća.

Ne postoji "besplatni ručak". Sve je to neko, nekad platio.



cassiopeia cassiopeia 09:41 13.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

mariopan


cassiopeia cassiopeia 09:43 13.11.2015

Re: sta mislis o ovome?

tyson
Ne postoji "besplatni ručak". Sve je to neko, nekad platio.


Jasno mi je. Platila i ona, al' na drugom mestu.
anonymous anonymous 23:35 10.11.2015

...Све честитке ...

.....за пројекат ...

Од мене .....критика глобализације и неолиберализма ....

...а од ... Браје ...зна се ....графикони....



49 41 49 41 03:11 11.11.2015

Grant

(ako je o tome rec ?)

Potrosio dosta vremena. Ucestvovao na skupu - bar 400-450 ljudi u elitnom hotelu, (platio $12 za brosuru i kasetu). Tog meseca u gradu na 5 -6 mesta; sve u elitnim hotelima.

Za aplikaciju za dobijanje granta $ 1650. Niko ti ne garantuje da ces dobiti grant.
Dvesta njih (najmanje) X cifra gore.
pa tako opet na 5-6 mesta u istom gradu i mesecu.

Drugi deo skupa, da vidimo ko od vas nema internet?
-Zbunjen, grant; pa sad internet?

Njih vise od stotinjak se javi.
- Hajde ovamo, da potpisete; pa da i vi imate!
Tada IP, na 3 god. obavezni ugovor.

Mozda gresim i voleo bih da je tako.

Sistem Gazda Jezda, .. Ljubljanska, Jugobanka.
Ne samo kod nas.

Pogledas emisiju American Greed, pa ti zao.
Sto ti je to trebalo da gledas.


tyson tyson 03:42 11.11.2015

Re: Grant

Za aplikaciju za dobijanje granta $ 1650. Niko ti ne garantuje da ces dobiti grant.

Gde si ti to bio, majketi?


alselone alselone 07:26 11.11.2015

Re: Grant

Gde si ti to bio, majketi?


Multi level marketing.

Trenutno Svetska banka i Evropska komisija daju lovu za dobre ideje. Prijavi se ovde http://pioneersofthebalkans.io. Ne kosta apsolutno nista, em dobijes dzabe treninge, em ti plate gorivo kad odes da pičuješ u BG, em ti plate tri dana u Zagrebu za finale.

zaharaga zaharaga 17:59 11.11.2015

Re: Grant

http://pioneersofthebalkans.io


Cuj, balkans, a ono karta SFRJ. Dobro da nije nesto na juro.
zaharaga zaharaga 17:55 11.11.2015

iz ovog se nesto i naucit dade...


Amer ovo placa, a amer je neprijatelj Srbije.
A amer ne baca pare.

Verovatno se trazi nova kompradorska ekipa, jer
je onim praskastima istekao rok, ovi ljigavi
se ubrzano kvare, a oni punomasni tesko da
ce se moci ubaciti u igru.



Ouzat?
anonymous anonymous 01:09 14.11.2015

Re: iz ovog se nesto i naucit dade...

zaharaga

Amer ovo placa, a amer je neprijatelj Srbije.
A amer ne baca pare.

Verovatno se trazi nova kompradorska ekipa, jer
je onim praskastima istekao rok, ovi ljigavi
se ubrzano kvare, a oni punomasni tesko da
ce se moci ubaciti u igru.



Ouzat?


..... не вероватно ......већ .....сигурно ....


emsiemsi emsiemsi 07:28 14.11.2015

Re: iz ovog se nesto i naucit dade...

zaharaga

Amer ovo placa, a amer je neprijatelj Srbije.
A amer ne baca pare.

Verovatno se trazi nova kompradorska ekipa, jer
je onim praskastima istekao rok, ovi ljigavi
se ubrzano kvare, a oni punomasni tesko da
ce se moci ubaciti u igru.



Ouzat?

Могуће.
Успут - ко су прашкасти, ко љигави, а ко, пак, пуномасни ?
viola92 viola92 19:42 11.11.2015

Izgled sajta

Pozdravljam sve, ideju, grant, entuzijazam, i volela bih da ti sve ovo lepo proradi. Povedi samo računa o izgledu sajta. Moguće je da se trenutno nalazi u fazi nastanka pa je sve tako razbacano, ali kad ga budete privodili finalnoj fazi ne bi bilo loše da se malo potrudite i oko dizajna a naročito navigacije. To ne znači da sajt treba neizostavno da bude lep nego da uliva poverenje da se tu dešava nešto ozbiljno. Dakle, važan je i nesvesni utisak koji sajt odaje, da li je profesionalan ili amaterski jer se i sadržaj shodno tome percipira. Mene na primer trenutno ne zove da ostavljam komentare, nekako mi se ne čini udobnim mestom, ako me razumeš.

Ovo sve kažem krajnje dobronamerno, jer ako već praviš analogiju sa kafanicom razmisli da li bi više društva nagovorila da dođe u neku neonski osvetljenu kafančinu ili u prijatan kafić? Vizuelna komunikacija na internetu ima veliku važnost za zadržavanje posetilaca, ali dozvoljavam da ti to na primer i nije bitno ako si se fokusirala samo na neku svoju ekipu.
tsunade tsunade 21:15 11.11.2015

Re: Izgled sajta

Povedi samo računa o izgledu sajta.


oko izgleda sajta, sve je to jedna glavobolja koja se na kraju svodi na ukus. na sajt može da se utroši more vremena i novca i što više vreme prolazi sve ti je teže da odlučiš. na kraju, moraš da presečeš.

ja sam prelomila na toj nekoj tački video prezentacije. htela sam da mi to bude osnovni sadržaj sajta i najvidljiviji deo, ovo sve okolo je sporedno. mislim da mi je ta osnovna ideja uspela. ali su tvoje primedbe i sugestije krajnje suvisle i razgovaraću sa programerom šta može još da se učini da se stvar poboljša i da bi se ljudi osećali, što ti kažeš, udobno. u svakom slučaju hvala .
st.jepan st.jepan 21:42 11.11.2015

Re: Izgled sajta

viola92


Škužaj Viola, danas video, više puta oplakao..., moram:



"Viola sucks!"

viola92 viola92 12:44 12.11.2015

Re: Izgled sajta

u svakom slučaju hvala .


Nema na čemu, samo u jednoj stvari debelo grešiš, uopšte se ne radi o ukusima nego o dobro urađenom poslu. Sajt treba da bude estetski prijatan, ali je od toga mnogo važnije da bude koristan. Razmisli da li praviš sajt kakav želiš ili kakav ti treba? Ne bih da ti se mnogo mešam ako si već imala previše glavobolje ali bi navigacija jednostavno mogla da se popravi. Neke stvari su duplirane na istoj strani (najnepotrebnije su dve pretrage) a do nekih se naporno dolazi, kategorije se prepliću i bolje da zasad nisu na meniju nego da vode na onu rečenicu, a dugme "stariji komentari" ne postoji na početnoj strani dok na strani "o nama" koja je u svemu ista kao početna to dugme postoji i to dva puta pri čemu je donje dugme u ravni sa "ostavite odgovor". Ako bih baš sela da se udubljujem lista komentara bi bila podugačka, ali možda već stvarno gušim.

Znaš kako, ponekad kad je moj muž primoran da prati sa mnom klizanje na ledu on na moje zabezeknuće uvek odmah pogodi ko će da pobedi. Njegova klasična rečenica je: "Možda se ič ne razumem u klizanje al momentalno vidim kad neko radi dobar posao".
tsunade tsunade 12:59 12.11.2015

Re: Izgled sajta

uopšte se ne radi o ukusima nego o dobro urađenom poslu.


ja sam ove tvoje komentare prosledila čoveku kojem je to posao da prostudira i vidi šta tu može da se popravi i kako. ovo je platforma koja će tek da se puni. neke stvari će da lete, neke će ostati. mislim da je sama tema ovako kako je setovana dovoljno fleksibilna i otvorena za promene. jedino što znam o sajtovima je: there is no such thing as savršen sajt.
rade.radumilo rade.radumilo 15:30 12.11.2015

Re: Izgled sajta

Nema na čemu, samo u jednoj stvari debelo grešiš, uopšte se ne radi o ukusima nego o dobro urađenom poslu.


Dizajn je samo malečak deo UX-a (User Experience). Greška koju većina napravi, jeste da prepusti sve Front-End developerima, uz eventualno angažovanje dizajnera. Posle se čude kako to Apple naplaćuje tolike pare za proizvode koji su, realno, slabijih karakteristika nego konkurentski a ljudi čekaju u redovima da kupe najnoviji.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:35 12.11.2015

dobar ti je blog

sviđa mi se kako izgleda, i svaka čast na izboru fonta, Roboto je verovatno najbolji google font za srpski i ćirilca mu je odlična (uzgred, mogla da bi da uvedeš oba pisma pa da te čitaju i oni što ne znaju latinicu).

nego, poljoprivreda, energetika, usluge, javni sektor:


Žao nam je, ni jedan post ne zadovoljava Vaš kriterijum pretrage.



daj bre popuni to malo :)

edit:
eto sad vidim da ima i onih kojima se izgled sajta ne sviđa.
jebiga, sto ljudi, sto čudi...
tsunade tsunade 07:02 12.11.2015

Re: dobar ti je blog

daj bre popuni to malo :)


veruj mi da intenzivno radim na tome.

sajtovi su čudo jedno, možeš vek da provedeš radeći i birajući.

i meni je roboto odmah bio prvi pik na draftu. i to onaj uži, ali nije funkcionisao nešto.

oko sajta samo da objasnim: ja sam kupila od nekog italijana temu i dala andriji programeru da ga preradi za naše potrebe. naslovna stranica mi nije igrala ali mi je druga njegova stranica bila lepa i u funkciji onoga što želim. onda je krenuo rad koji je neobično dugo trajao iz raznoraznih razloga. Poslednje što sam želela je da se previše zadržavam na izradi sajta jer sam u glavi imala jednostavnost i lapidarnost. ali i tako nešto je time consuming, ispostavilo se.
alselone alselone 09:03 12.11.2015

Re: dobar ti je blog

daj bre popuni to malo :)


Da, sada vidim da ima drugih tema, ne samo ekonomija. Bice zanimljivo ako autori budu dobri.
anonymous anonymous 01:27 14.11.2015

Прича о економији .....


.....не може се завршити без приче и о овоме....






Hic Rhodus , hic salta .....!
tsunade tsunade 16:29 14.11.2015

Re: Прича о економији .....

не може се завршити без приче и о овоме.


katastrofa... i sigurno da i je tesno vezana sa ekonomijom.
anonymous anonymous 21:15 14.11.2015

Re: Прича о економији .....

tsunade
не може се завршити без приче и о овоме.


katastrofa... i sigurno da i je tesno vezana sa ekonomijom.



...Čuveni engleski istoričar Tomson, u jednom svom tekstu Exterminizam kao poslednja faza civilizacije, postavio je pitanje...

....ako je rućni mlin...obeležio jednu epohu ....

......parna mašina .....drugu ....

...u kakvom vremenu mi danas živimo ...... ako je proizvodnja sredstava za samouništenje (oružja ) osnovni nosilac ekonomije.....

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana