Budućnost

Pariz, po drugi put

Predrag Brajovic RSS / 14.11.2015. u 01:56
     Верујем да трећег не сме бити. Јер то ће бити почетак спирале страха и хистерије за коју се не може знати где може да заврши. Онима који су претходног пута, почетком ове године, налазили речи оправдања за масакр новинара Шарли Ебдоа, промакла је једна ствар -- да насиљу и злу не требају разлози. Та идеја како је насиље делом оправдано фрустрацијама "потлачене" расе, религије или друштвене групације једнако је бесмислена као оправдање за насиље у породици: муж има малу плату и киње га на послу па своју фрустрацију испољава млатећи жене и децу. Наравно, све су аналогије у великој мери нетачне, но ова можда још више од других, јер не успева да обухвати сав бесмисао насиља.
      И погрешно је веровати да је зло међу нама. Не, оно је, као код Џозефа Конрaда, у срцу таме. Значи -- тамо. Тамо где је разуларено, необуздано, и поштовано, и одакле вреба да дође код нас. Тамо се против њега морамо и борити. Једино тамо. Јер то је и наша борба, а не неке далеке и недокучиве земље примитиваца и лудака, који не знају за боље.


Komentari (954)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 09:35 15.11.2015

Re: Терор у мозгу

srdjan.pajic
Sve dok idu u tamo neki Kvebek, a zaobilaze Ontario . Zezam se, blogi, mada je zvučalo iz tvog kometara da si pomalo rasista, u smislu da ti se ne dopada ideja da se primi dvaes hiljada Sirijaca u Kanadu. Pardon, Kvebek

Pre nekih mesec, dva kad je eksplodirala gužva sa izbeglicama jedna televizija je imala seriju emisija u kojoj su 'suprostavljali' različita gledišta.
Red 'naši govore kako ne smeju napolje, kako su ugroženi' red 'izbeglice kupuju najskuplje android telefone, ne sviđa im se naša hrana (krupan kadar na odbačenu hranu)', 'kako vam je ovde' 'teško je, vrućina' 'aha, a što se ne vratite nazad' (iako je strašno spavati u kampovima po vrućini, telefoni su im potrebni za jav ljanje), zauzeli su naše hotele, ima ih više nego nas, šta hoćete vi političari bombaške napade, za nas nemate novac a njima dajete, izbeglica ubio pračni par penzionera (u pozadini tiha muzika i životna priča penzinera a onda zli ubica iako se takva ubistva dešavaju u ihahaj slučajeva tokom godine)

Ja sam Blogijev komentar shvatio baš na taj način kako se može manipulisati i kako će sada kanađani 'domoroci' reagovati na useljavanje Sirijaca i drugih izbeglica.

Možda Kanada ne gleda na sve to kao Evropa ali obratite pažnju kad se u redu kod kase spetlja stranac (druge boje, obučen u svoju tradicionalnu nošnju, lošijeg poznavanja jezika) kako ga gleda par osoba iz reda.
Sa visine, sa prezrenjem i kiselim izgledom lica.


Ali, ok, to je prokletstvo bloga, često se čovek pogrešno razume.

Da.

Ovim ubistvima po Parizu mogu da se raduju ISIS (ili kako se već zovu) sveti ratnici.
Mnogima sa druge strane ovo ide na ruku (ako se već ne raduju) pput desničara, vlada... Od kontrole svega i svačega (patriotski zakon), zatvaranja granica, podele EU na nas i njih, bacanje ekonomskih problema u drugi plan...

Kao što Blogovatelj reče
Uvek pukne tamo gde je najtanje. Nevini stradaju prvi, uvek i svuda.
Hansel Hansel 10:08 15.11.2015

Re: Терор у мозгу

angie01
Не.
Није их мама такве родила

dirljiva neznost, bez bola u dusi na fasisoidne izjave.

Мени се чини да вас двоје нисте ухватили иронију; или се, пак, мени причинила.

(EDIT: убачено прогутано "нисте" )
krkar krkar 14:50 15.11.2015

Re: Терор у мозгу

Bem ga jese ikad izjasnio nacionalno

izjasnio se kao Beogradjanin, nikada kao Србин


Šta je, ruljo, vi biste još i da prozivate i prebrojavate?

Sikter, goveda fašistička!
emsiemsi emsiemsi 15:02 15.11.2015

Re: Терор у мозгу

krkar
Bem ga jese ikad izjasnio nacionalno

izjasnio se kao Beogradjanin, nikada kao Србин


Đta je, ruljo, vi biste još i da prozivate i prebrojavate?

Sikter, goveda fašistička!

Ма, пусти их !
Кажи слободно да си Србин, шта си се стиснуо.
krkar krkar 15:30 15.11.2015

Re: Терор у мозгу

Кажи слободно да си Србин, шта си се стиснуо.


Kako se sa tobom Srbstvo usrećilo!
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:52 15.11.2015

Re: Терор у мозгу

Bem ga jese ikad izjasnio nacionalno, onako pricaju samo Hrvati i na zalost Crnogorci. Ima klikere ali pogresno iskoriscene, kad to kazem mislim ne koristi ih konstruktivno.

izjasnio se kao Beogradjanin, nikada kao Србин.



A i vi se dali u promišljanje šta li je, dal je Srbin da nije, kao da je to bitno.
Time mu samo hranite ego, vid jebote kako se interesuju za mene, jak sam, mnogo sam jak.

Šta god da je, Srbin ili nesrbin pizda je i lažovčina.
Znam to iz ličnog kontakta, i sve to mogu da dokumentujem samo ako on prihvati da objavimo šta smo jedan drugom pisali.
Nekoliko puta sam ga zamlio za tu dozvolu, molim ga, evo, i sad, ali neće.
Ne sme pizda.
emsiemsi emsiemsi 17:45 15.11.2015

Re: Терор у мозгу

hoochie coochie man
Bem ga jese ikad izjasnio nacionalno, onako pricaju samo Hrvati i na zalost Crnogorci. Ima klikere ali pogresno iskoriscene, kad to kazem mislim ne koristi ih konstruktivno.

izjasnio se kao Beogradjanin, nikada kao Србин.



A i vi se dali u promišljanje šta li je, dal je Srbin da nije, kao da je to bitno.
Time mu samo hranite ego, vid jebote kako se interesuju za mene, jak sam, mnogo sam jak.

Šta god da je, Srbin ili nesrbin pizda je i lažovčina.
Znam to iz ličnog kontakta, i sve to mogu da dokumentujem samo ako on prihvati da objavimo šta smo jedan drugom pisali.
Nekoliko puta sam ga zamlio za tu dozvolu, molim ga, evo, i sad, ali neće.
Ne sme pizda.

Ко изда - пизда !
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:48 15.11.2015

Re: Терор у мозгу

blogovatelj
Zezam se, blogi, mada je zvučalo iz tvog kometara da si pomalo rasista


Gde se to tačno vidi? To što tebi tako "zvuči" je refleksija tvoje podsvesti, baš kao i Krkarove. I Krpanove.


Blogi, mani se psihoanalize iz Praktične žene, napisao sam ti gde je izgledalo kao da ti nije milo što će Kanada (Kvebek) da primi izbeglice. To je zaista jedno od mogućih tumačenja onog što si napisao, ne i moje tumačenje.
blogovatelj blogovatelj 18:28 15.11.2015

Re: Терор у мозгу

Blogi, mani se psihoanalize iz Praktične žene, napisao sam ti gde je izgledalo kao da ti nije milo što će Kanada (Kvebek) da primi izbeglice.


Bate, stvarno si pun predrasuda koje projektuješ i to me zabavlja.
Hajde da vidimo šta sam rekao, po fazama. Kreće samocitiranje i analiza...

Snouden tvrdi da Ameri znaju da je 89% žrtava pri napadima dronom greškom ubijeno, kolateralna šteta.


Ako se iz ovoga ne vidi da ja osuđujem Amere, a ne Sirijce, Iračane, ili ma koga drugog, problem nije u meni, problem je u vama.

Nisam primetio da je Brajović pisao blog o kolateralnim štetama. I kada se one dese nečije majke plaču. Ali one nisu bitne, ne reprezentuju imperije.


Hajde da nacrtam, pošto ne razumete elementarno. Ova rečenica znači da ja kritikujem Brajovićev običaj da piše blogove kada ginu predstavnici imperija, a kada pripadnici malih naroda bivaju pobijeni, on se ne oglašava. Dakle, ponovo, nikakva osuda nesretnih Sirijaca.
Pa idemo dalje...

Celo ovo sranje, sirijsko-paroiŠko, lepo i potpuno opisuju dve poslovice.
1. Ko s đavolom tikve sadi, o glavu mu se olupaju
2. Uvek pukne tamo gde je najtanje. Nevini stradaju prvi, uvek i svuda.


Ovo znači sledeće...
1. Ko se udružio sa Amerima ne treba posle da se čudi što mu Arapi naprave cirkus kod kuće
2. Ovo valjda nema potrebe da objašnjavam. Nesretni i nevini ljudi su poginuli i u Parizu i pre toga godinama u Siriji, Libiji, bilo gde. I u Srbiji, jeste, i u Srbiji je srpska stoka stradala od američkih bombi, koje nije bacala američka stoka, nego sve neki fin, uljudan i načitan svet.
Na kraju, napisah nešto što me stvarno živo zanima.

Živo me zanima reakcija Kvebečana glede događaja u Francuskoj, jer kanadska vlada ovih dana najavljuje ekspresno useljavanje 25.000 sirijskih izbeglica u Kanadu do kraja godine.


Glavni kanadski mediji već nedelju dana izveštavaju kako će Kanada primiti ekspresno do nove godine 25.000 izbeglica iz Sirije, pa idu priče kako ih je najjeftinije transposrtovati, gde ih smestiti u tako kratkom roku itd, itd... E sad, frankofonski deo stanovništva je ovde poznat po tome što je najmanje tolerantan prema ispoljavanju verskih osećanja kanadske muslimanske populacije. Možda to nekome zvuči čudno, ali tako je.
Zato sam i rekao da me živo zanima šta će biti.
Jer, na primer, neposredno pred izbore pre jedno mesec dana, jedna dama se pred najvišim kanadskim sudom izborila da nosi nikab na ceremoniji izdavanja državljanstva negde u Kvebeku, jer pre toga nisu hteli da joj daju državljanstvo, šta li.
I da, Pajiću, ako nisi znao, a vidim da nisi, Toronto je najizmešaniji grad na svetu. Čak je i Njujork mala maca za Toronto. Hiljade turbana, nikaba, svačega, hodi gradom i niko se ni na koga ne obazire.
Nema onoga što Gedža pomenu da u redu u samoposluzi neko nekoga gleda sa nipodaštavanjem. Ima po selendrama u prerijii, ima svuda u Evropi, ima u Kvebeku, ali u Torontu jok brale.
Tako da, mogu komotno da ponovim - i ti i Krkar i Krpan ste svoju drugosrbijansko-nadmenu percepciju sveta projektovali u svoje komentare, svako iz svog razloga. Takva percepcija je većinska i u Francuskoj, sasvim sigurno. Ta nadmenost i samozadovoljstvo sobom pri pogledu na bića niže nacije i rase.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:30 15.11.2015

Re: Терор у мозгу

srdjan.pajic
Blogi, mani se psihoanalize iz Praktične žene, napisao sam ti gde je izgledalo kao da ti nije milo što će Kanada (Kvebek) da primi izbeglice.

Да будем искрен, и мени је тако зазвучало.
Inače, u Torontu za koju godinu ili več je sada biće više Netoronćana nego Toronćana (Kanađana, čitaj).
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:39 15.11.2015

Re: Терор у мозгу

Da budem iskrena meni je na prvo citanje bilo jasno sta je blogi hteo kasti - ovo sto je morao da nacrta nekima.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:54 15.11.2015

Re: Терор у мозгу

Ova rečenica znači da ja kritikujem Brajovićev običaj da piše blogove kada ginu predstavnici imperija, a kada pripadnici malih naroda bivaju pobijeni, on se ne oglašava.

Брајовић написао пар текстова о томе, о теми империјализма и империјалног става, рецимо :)
Гуглај "Kad su u Srbiji rasle masline", рецимо, ili čitaj moju књigu na SCRIBDu Privatna istorija...
Ош још?

Дакле, немој да пишеш оно што не стоји.
tess tess 19:27 15.11.2015

Re: Терор у мозгу

Da budem iskrena meni je na prvo citanje bilo jasno sta je blogi hteo kasti - ovo sto je morao da nacrta nekima.

Да, и мени.
gedza.73 gedza.73 19:29 15.11.2015

Re: Терор у мозгу

Nema onoga što Gedža pomenu da u redu u samoposluzi neko nekoga gleda sa nipodaštavanjem.

To ti ka'em. Stara dama malo drugačije gleda na došljake od Kanade.
Opet, sa druge strane, imaš svugde budala i dobrih ljudi.
A budale je vrlo lako napaliti za 'višu' stvar.
blogovatelj blogovatelj 19:50 15.11.2015

Re: Терор у мозгу

Inače, u Torontu za koju godinu ili več je sada biće više Netoronćana nego Toronćana


Ispravka, još je radikalniji slučaj. 2017. U Torontu i oklini će živeti više ljudi koji nisu rođeni u Kanadi od onih koji jesu!
Više stranaca nego Kanađana.
A pazi, u krugu od 100km oko Toronta živi više od četvrtine kanadske populacije.
Vankuver već poodavno ima više stanovnika kineskog porekla nego Kanađana. Oni nisu izmešani, tamo je kao u Šangaju.
blogovatelj blogovatelj 19:57 15.11.2015

Re: Терор у мозгу

Гуглај "Kad su u Srbiji rasle masline"


Lepo, ali ja tebe ne pratim svuda, nego ovde. I to od 2009.
blogovatelj blogovatelj 20:09 15.11.2015

Re: Терор у мозгу

To ti ka'em. Stara dama malo drugačije gleda na došljake od Kanade.


Čekam proletos da predam prtljag za let Barselona - Tandžir (ovo je u Maroku, južna strana gibraltarskog moreuza)
U redu desetak ljudi, svi muslimani sem mene. Zamotane žene, deca jurcaju naokolo, muškarcima se vidi na licu težak život.
Dolazim na šalter, a radnica izbeči oči u kanadski pasoš, pa u mene, pa sve misli da sam nešto pogrešio.
Onda uze kartu, vidi da nisam pogrešio, pa me u pola glasa pita gde idem (što ima logike) i koliko ću dugo tamo ostati (za šta bi u Kanadi dobila minimum ribanje od šefa ako bi se mušterija požalila, jer stvarno nju nimalo ne treba biti briga koliko dugo ostajem)
Odgovorih da ostajem samo jedan dan, pa se odmah vraćam u Andaluziju, a njoj u očima zasja razumevanje. Kao - poželeo Kanađanin da vidi Mars, pa se odmah posle uspešne avanture vraća u civilizaciju.
mariopan mariopan 20:11 15.11.2015

Re: Терор у мозгу

apacherosepeacock
Da budem iskrena meni je na prvo citanje bilo jasno sta je blogi hteo kasti - ovo sto je morao da nacrta nekima.

I meni je bilo jasno i ne vidim čemu ovolika rasprava?
tyson tyson 20:26 15.11.2015

Re: Терор у мозгу

Šta god da je, Srbin ili nesrbin pizda je i lažovčina.
Znam to iz ličnog kontakta, i sve to mogu da dokumentujem samo ako on prihvati da objavimo šta smo jedan drugom pisali.
Nekoliko puta sam ga zamlio za tu dozvolu, molim ga, evo, i sad, ali neće.
Ne sme pizda.

Dečki, nemojte se jediti i preterivati; ovo je ipak samo blog.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:32 15.11.2015

Re: Терор у мозгу

tyson
Šta god da je, Srbin ili nesrbin pizda je i lažovčina.
Znam to iz ličnog kontakta, i sve to mogu da dokumentujem samo ako on prihvati da objavimo šta smo jedan drugom pisali.
Nekoliko puta sam ga zamlio za tu dozvolu, molim ga, evo, i sad, ali neće.
Ne sme pizda.

Dečki, nemojte se jediti i preterivati; ovo je ipak samo blog.

Јесте.
Ово је блог.
И он има само једног господара: мене!
Све ћу да вас побришем ако наставите да кењате!!!
Доста ми је ових пиљарица и снаша, него још и ви, клипани, нашли да се тако понашате.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:44 15.11.2015

Re: Терор у мозгу

blogovatelj
Ta nadmenost i samozadovoljstvo sobom pri pogledu na bića niže nacije i rase.


Jok, blogi, napisao si, jedno do drugog:

2. Uvek pukne tamo gde je najtanje. Nevini stradaju prvi, uvek i svuda.

Živo me zanima reakcija Kvebečana glede događaja u Francuskoj, jer kanadska vlada ovih dana najavljuje ekspresno useljavanje 25.000 sirijskih izbeglica u Kanadu do kraja godine.


Odatle sledi to što su neki ovde zaključili. E sad, ovakva tvoja reakcija koja je usledila, sa vredjanjem, učitavanjem, elementima plitke psihoanalize, potpuno nepovezanim pominjanjem Toronta, i ko koga tamo gleda ili ne gleda ispod oka, i napadnim insistiranjem na tome kako u tom gradu nema rasizma, mene tera da se zapitam kakva zbrka vlada i tvojoj glavi, i da li je te je krkar zapravo odlično pročitao, da ti u suštini zaista jesi rasističko djubre. I da ko zna šta zapravo misliš o tim komšijama koje ovako javno i prenaglašeno sažaljevaš.

Medjutim, ja i dalje mislim da si samo malo ustao na levu nogu, a i voliš da se praviš važan, kao ti si bolji lepši i pametniji od nas drugosrbijanca i ostalih nižih rasa i nacija.
tess tess 20:53 15.11.2015

Re: Терор у мозгу

a i voliš da se praviš važan

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:07 15.11.2015

Re: Терор у мозгу

tyson

Dečki, nemojte se jediti i preterivati; ovo je ipak samo blog.




Si video blogo-udbaša, baš se uživeo. A mene drka svaki put što sam mu zapamtio onaj jedan, khm, ispad na blogu, u vezi sa izvesnim nedemokratskim tendencijama.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:04 15.11.2015

Re: Терор у мозгу

blogovatelj
Гуглај "Kad su u Srbiji rasle masline"


Lepo, ali ja tebe ne pratim svuda, nego ovde. I to od 2009.

Па није блог читав свет.
Друго, ти су текстови стручни i непогодни за блог, а ево наслова: 1) Крај једног доба 2) Политизована књижевност
Треће, ленчуга си, па нећеш да читаш моје онлине књиге. Ево ти део:


Двадесети век који је мени припадао био је доба обећања. Истина, моји родитељи умели су да препознају превише униформи, али њихово памћење наизглед није било и моје. Тај наивни оптимизам није био својствен само нашем поднебљу. Колхозна совјетска Русија и корпорацијска Америка штедро су обећавале послератни бољитак, а њихова послушна деца на свим странама света тврдоглаво понављала понуђену мантру. Како је дивно сијао челик у Фордовим фабрикама, небодери су постајали све виши, ракете су све сјајније путовале на небо, а тамо… Кажу да Земља прекрасно изгледа погледана из свемира: песничка плавет и паперје облака, грудве планинских венаца, а ноћу светла великих градова и густи мрак безљудних крајева. Каткад је то само варка: мрак је и тамо где нема мишићавих електричних централа и рога изобиља модерне технологије; прашуме понекад горе сјајније од широких булевара.

А најважније: нико нас од горе не види.

Деспотска снага усрећитељског Истока одавно је пресахла; време је, кажу, да пригрлимо оно што је преостало. Можда конгресну објаву свеопште правде и љубави; можда наше сопствено покајничко признање да им нисмо на време поверовали.

Не верујем. А ни у цинизму не видим спас.

Двадесети век који је мени припадао био је доба религиозно ревносне самоуверености. Можда је то био његов хибрис.
blogovatelj blogovatelj 23:19 15.11.2015

Re: Терор у мозгу

E sad, ovakva tvoja reakcija koja je usledila, sa vredjanjem, učitavanjem, elementima plitke psihoanalize, potpuno nepovezanim pominjanjem Toronta, i ko koga tamo gleda ili ne gleda ispod oka, i napadnim insistiranjem na tome kako u tom gradu nema rasizma, mene tera da se zapitam kakva zbrka vlada i tvojoj glavi, i da li je te je krkar zapravo odlično pročitao, da ti u suštini zaista jesi rasističko djubre. I da ko zna šta zapravo misliš o tim komšijama koje ovako javno i prenaglašeno sažaljevaš.

Medjutim, ja i dalje mislim da si samo malo ustao na levu nogu, a i voliš da se praviš važan, kao ti si bolji lepši i pametniji od nas drugosrbijanca i ostalih nižih rasa i nacija.


Asi prso jebote
Šta sam te vređao? Čoveče, ja ne vređam nikoga, samo dijagnostifikujem. Si vido na primer šta mi je Krkar reko, a ja kul
Hansel Hansel 23:59 15.11.2015

Re: Терор у мозгу

samo dijagnostifikujem.

Пошто си ти језички чистунац, дозвољавам себи да будем досадан, што рек'о принци , па сугеришем да "фи" нема шта да тражи у тој речи.

Чекам дијагнозу.
blogovatelj blogovatelj 01:41 16.11.2015

Re: Терор у мозгу

Чекам дијагнозу.


Dijagnostikujem? Nikad čuo, što ne znači da nisi u pravu.
Vidiš, umem i to da izgovorim. Pajić i Krkar ne umeju.
Kad sam već ovde, da umetnem nešto, jerbo žurim.
Brajović je više nego jednom na blogovima bio šatro iznenađen kad bi neko pokušao da dovede u vezu ISIS i SAD.
Pa evo, da ja dodam i dokaz da je ISIS u stvari postao snaga uz pomoć Stejt Dipartmenta.



Obama ih zove ISIL, ali to je isto. U prvoj skraćenici S je za Siriju, u drugoj za Levant.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:18 16.11.2015

Re: Терор у мозгу

blogovatelj

Asi prso jebote
Šta sam te vređao? Čoveče, ja ne vređam nikoga, samo dijagnostifikujem. Si vido na primer šta mi je Krkar reko, a ja kul


Ne znam, blogi, vidi ti to sa njim, ja sam ti rekao šta sam imao.
blogovatelj blogovatelj 05:06 16.11.2015

Re: Терор у мозгу

Ne znam, blogi, vidi ti to sa njim, ja sam ti rekao šta sam imao.


Uzrujao si se bespotrebno, u pitanju je bila samo dijagnoza.
blogovatelj blogovatelj 05:14 16.11.2015

Re: Терор у мозгу

Odatle sledi to što su neki ovde zaključili.


Majke mi, deset puta sam pročitao što si me citirao i ne mogu da razumem iz čega si video da mi nije milo što će Sirijci doći u Kanadu. Kao, Kvebečani su nevini jer stižu varvari, ne razumem?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:13 16.11.2015

Re: Терор у мозгу

Blogi, izvini što sam zlurad (ali pobedila je podlačka jevrejska strana plemenitu srpsku u meni ) vratilo ti se milo za drago, koliko puta si se kačio za besmislene ili reči s nepostojećim značenjem i pripisanim smislom, i sada si izgubio i Srleta, on je počeo da piše Tvoje ime malim slovom, i više nikada neće biti u Njegovom srcu topline za tebe!
krkar krkar 09:40 16.11.2015

Re: Терор у мозгу

Majke mi, deset puta sam pročitao što si me citirao i ne mogu da razumem iz čega si video da mi nije milo što će Sirijci doći u Kanadu.


Ja sam ponovo pročitao i ponovo zaključio što i prvi put.

Ali pošto si se toliko naobjašnjavao ovde da NE misliš ono što na osnovu tvog pisanja normalan čovek zaključuje da misliš - evo ja ti se izvinjavam što sam prečitao tvoje pisanije i što sam mislio da je ono odraz nekog mišljenja, na šta sam ja, staromodan, navikao.


blogovatelj blogovatelj 17:37 16.11.2015

Re: Терор у мозгу

i što sam mislio da je ono odraz nekog mišljenja, na šta sam ja, staromodan, navikao.


E nek' si mi rek'o.
Tebi blog dođe kao terapija, šta li? Jednom u tri nedelje svratiš, isposvađaš se, ispičkaraš, kod sebe u dvorištu i banuješ, pa se onda primiriš.
Ako ti to pomogne, ne marim, samo nastavi.
krkar krkar 17:57 16.11.2015

Re: Терор у мозгу

Jednom u tri nedelje svratiš


Nego ću da sedim po ceo dan na blogu i da od njega napravim zamenu za život?

Svašta, pa nisam ja tamo neki neprilagođeni gastarbajter koji mrskom Zapadu nikako da oprosti što Tesco ne drži ajvar!
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:55 16.11.2015

Re: Терор у мозгу

Srđan Fuchs
Blogi, izvini što sam zlurad (ali pobedila je podlačka jevrejska strana plemenitu srpsku u meni ) vratilo ti se milo za drago, koliko puta si se kačio za besmislene ili reči s nepostojećim značenjem i pripisanim smislom, i sada si izgubio i Srleta, on je počeo da piše Tvoje ime malim slovom, i više nikada neće biti u Njegovom srcu topline za tebe!


Nee, bre, srki, pa ja napisah gore da uopšte nisam ljut na blogija, a ime mu oduvek pišem malim slovom (to sitno bockanje je princijeva specijalnost, a i blogi sam tako piše svoj nik). Prosto je uzeo da me drka bez potrebe, pa se zadrkao malo preko glave. Ja mislim da blogi i komšiji Pakistancu, ako mu zagradi parking ujutro uspred zgrade, pomene nanunaninu drugosrbijansku. A ja bih smeo ovde javno da se opkladim, da blogi, krkar, ovaj krpan, i ja sednemo zajedno i dogovorimo se šta tačno znači termin "drugosrbijanac", ispalo bi da se ne zna ko je od nas veći, mislim, taj, drugosrbijanac, jelte. Razlike bi se svele eventualno samo na to ko voli a ko ne voli Kustu i Dobricu RIP Ćosića, mislim, vrlo važno, to je ionako stvar ukusa - neko ga ima, blogi ga nema, pa šta?
tyson tyson 01:46 17.11.2015

Re: Терор у мозгу

Svašta, pa nisam ja tamo neki neprilagođeni gastarbajter koji mrskom Zapadu nikako da oprosti što Tesco ne drži ajvar!

Kako bre ne drži?!




marco_de.manccini marco_de.manccini 02:43 17.11.2015

Re: Терор у мозгу

Фуј, склони то, звати ту недефинисану масу ајвар је гори преступ него писати 15-ти.
tyson tyson 15:33 17.11.2015

Re: Терор у мозгу

marco_de.manccini
Фуј, склони то, звати ту недефинисану масу ајвар је гори преступ него писати 15-ти.



Gotovo sad, taknuto-maknuto; šteta je učinjena...


marco_de.manccini marco_de.manccini 16:16 17.11.2015

Re: Терор у мозгу

По америчким селима по којима шетам могу се (лако!) наћи бар два сасвим пристојна ајвара, произвођачи Випро и Вава. Вероватно има и још, али свакако не оно што си поставио (како и само име каже, СерГут, то је само добар лаксатив, мада и ту омане понекад).





srdjan.pajic srdjan.pajic 18:35 17.11.2015

Re: Терор у мозгу

marco_de.manccini
По америчким селима по којима шетам могу се (лако!) наћи бар два сасвим пристојна ајвара, произвођачи Випро и Вава. Вероватно има и још, али свакако не оно што си поставио (како и само име каже, СерГут, то је само добар лаксатив, мада и ту омане понекад).







Da, ovo ja kupujem kod mog Libijca, kad se uželim ajvara. Ima i neka albanska marka, isto nije loša (samo da me sad blogi ne optuži da, kao i svi drugosrbijanci, podržavam teroriste i narkobosove).

Taj tesco, izgleda mu dodje ko britanska verzija Wallmart-a - malo bolje od ponude prehrambenih proizvoda na prosečnim benzinskim pumpama po Oklahomi.
blogovatelj blogovatelj 18:26 18.11.2015

Re: Терор у мозгу

I meni je bilo jasno i ne vidim čemu ovolika rasprava?


Svima jasno, samo dvojici nije. Teško shvataju šta pročitaju.
Dalja argumentacija im se svodi na to da mi jedan zamera da sam psihoanalitičar iz Praktične Žene, a drugi me vređa da sam srpska stoka i gastarbajter.

PS. Trojici, izvinjavam se. Ni Brajoviću nije jasno, ali on ne zanoveta kao Pajić i ne vređa kao Krkar.
blogovatelj blogovatelj 18:33 18.11.2015

Re: Терор у мозгу

Svašta, pa nisam ja tamo neki neprilagođeni gastarbajter koji mrskom Zapadu nikako da oprosti što Tesco ne drži ajvar!


Ponovo drugosrbijanska naduvenost. Vidim da ajvar smatraš hranom niže rase, dokaz više da nemaš veze ni o hrani.
Rekoh ti da živim u sredini koja je potpuno i stvarno multi-kulti. Kod mene ajvara gde hoćeš, ali je velikim hipermarketima izbor istog očajan.
blogovatelj blogovatelj 18:36 18.11.2015

Re: Терор у мозгу

Вероватно има и још, али свакако не оно што си поставио


Ovaj da nađeš obavezno. Reklamiram ga po ko zna koji put. A pitaj i princija. I on se navukao.



krkar krkar 00:36 19.11.2015

Re: Терор у мозгу

Vidim da ajvar smatraš hranom niže rase, dokaz više da nemaš veze ni o hrani.


O, budaleeee!
krkar krkar 00:39 19.11.2015

Re: Терор у мозгу

Ovaj da nađeš obavezno.


Vrhunski! Ovo i ja usred Beograda kupujem. Bolji od 99% "domaćih".

U stvari, mora da ne valja pošto


nemaš veze ni o hrani



tess tess 07:47 19.11.2015

Re: Терор у мозгу

Kod mene ajvara gde hoćeš,

Bogie, voliš da se se praviš važan.
blogovatelj blogovatelj 10:33 20.11.2015

Re: Терор у мозгу

Bogie, voliš da se se praviš važan.


Ja? Ja sam nula u poređenju sa Krkarom.
sima2000 sima2000 08:10 14.11.2015

realpoltik

Amerikanci sklone sa vlasti Sadama Huseina, raspišu izbore i na izborima pobede većinski Šiti.

Irački Šiti se onda udruže sa Iranom i praktično pređu na stranu "osovine zla".
Iranci podržavaju Asada koji im pomaže u naoružavanju Hezbolaha, a ujedinila ih je obostrana mržnja prema Sadamu.

Saudijska Arabija, važan saveznik Amerikanaca na Bliskom istoku, pomaže stvaranje Islamske države koja okuplja ugrožene Sunite u Siriji i Iraku. Malo im je to nego još moraju i Jemen da razjebu.

Rusi su saveznici bilo kome ko je u datom trenutku u nemilosti Zapada, a to su danas Asad i Iran. Današnji Irak, stvoren zapadnim bombama i parama, prelazi na stranu Rusa.

Zapad svesrdno podržava "demokratske promene" u arapskim državama, ali brzo shvate da muslimani većinski podržavaju šerijatske zakone, što nas dovodi do paradoksa da narod demokratski izglasa ukidanje demokratije. Što nas opet dovodi do paradoksa da je egipatski Sisi na Zapadu obožavan iako je klasičan vojni diktator. Sisi će biti super dok god zapadnim oružjem drži Muslimansko bratstvo pod kontrolom.

Francuzi i Englezi bombama sklone Gadafija, pa od Libije dobijemo raspadnutu zemlju u kojoj se ne zna ko koga ubija ili otima.

Turci se još nekako drže, okruženi haosom i beznađem, ali je pitanje dokle će. Ne vole Ruse, Asada, Kurde, Irance, Iračane, što ih dovodi do toga da vole i podržavaju Islamsku državu, iako su NATO članica i hoće da uđu u EU.

Kurdi prave svoju državu, ratuju na tri strane, što ne uspeju oružjem to kupe parama. Od svih gore navedenih država i naroda, moje simpatije su na njihovoj strani.

Običan narod beži tamo gde može da se živi, a od Gane i Gvineje pa do Avganistana život postaje nemoguć. Gde će sav taj narod nego u Evropu. Nema više diktatora koji bi ih držao u granicama i na granicama, slobodni su da idu gde hoće. Samo i ovde ima jedan mali problem. Od Gane pa do Avganistana su sve muslimani, a Evropa je hrišćanska i sekularna. Čak i u relativno normalnim muslimanskim zemljama (kao na primer Indonezija) 50% stanovništva podržava šerijatske zakone (kamenovanje nevernika i slične gadosti). Ako sve te izbeglice i migranti u Evropu unesu svoju kulturu i verovanja, ako se ne integrišu i ne asimiluju, Zapad će već u narednoj generaciji (20-30 godina od danas) biti u velikim problemima.

Sve u svemu jučerašnji teror na ulicama Pariza je direktna posledica neprincipijelne i oportunističke politike svetskih moćnika. Berzanska i korporativna logika se preselila u politiku. Kratkoročna dobit je postala važnija od dugoročne stabilnosti. Više vredi jedan dolar danas, nego hiljadu sutra. Više vrede dobijeni izbori i još jedan mandat danas, nego razjebana planeta u narednih sto godina.

150 mrtvih nije ništa spram onoga šta nas čeka i šta smo zaslužili.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:28 14.11.2015

Re: realpoltik

150 mrtvih nije ništa spram onoga šta nas čeka i šta smo zaslužili


знао сам да су џихадистички борци, у својој дубокој суштини, невини и пуни разумевања момци за прогрес цивилизације.
anonymous anonymous 10:38 14.11.2015

Re: realpoltik


150 mrtvih nije ništa spram onoga šta nas čeka i šta smo zaslužili.


...ne " šta smo" ..... nego - šta su ....zaslužili ....oni koji su umislili ... u

jednom trenutku da su Bogom dani .....da vladaju celim svetom....


Nažalost, stradaju i nevini.....




milojep milojep 10:49 14.11.2015

Re: realpoltik

Srđan Fuchs
150 mrtvih nije ništa spram onoga šta nas čeka i šta smo zaslužili


знао сам да су џихадистички борци, у својој дубокој суштини, невини и пуни разумевања момци за прогрес цивилизације.


Nemoj tako, jasno je šta je Sima mislio a u celom tekstu samo je ta rečenica sporna! Meni je jasno šta je hteo da kaže a to bi rečima bolje bilo rečeno recimo na sledeći načim:
-150 nevino pobijenih još je i 'mala cena' za zlo koje je zakuvano!
escherichije_colic escherichije_colic 11:32 14.11.2015

Re: realpoltik

Srđan Fuchs
150 mrtvih nije ništa spram onoga šta nas čeka i šta smo zaslužili


знао сам да су џихадистички борци, у својој дубокој суштини, невини и пуни разумевања момци за прогрес цивилизације.


Jel ovo "smo" implicira da je i naša gologuzija deo velikoZapadnjačke hegemonije?
naginata_83 naginata_83 12:07 14.11.2015

Re: realpoltik

, ali brzo shvate da muslimani većinski podržavaju šerijatske zakone, što nas dovodi do paradoksa da narod demokratski izglasa ukidanje demokratije.



Od Gane pa do Avganistana su sve muslimani, a Evropa je hrišćanska i sekularna. Čak i u relativno normalnim muslimanskim zemljama (kao na primer Indonezija) 50% stanovništva podržava šerijatske zakone (kamenovanje nevernika i slične gadosti). Ako sve te izbeglice i migranti u Evropu unesu svoju kulturu i verovanja, ako se ne integrišu i ne asimiluju, Zapad će već u narednoj generaciji (20-30 godina od danas) biti u velikim problemima.


Sve u svemu jučerašnji teror na ulicama Pariza je direktna posledica neprincipijelne i oportunističke politike svetskih moćnika. Berzanska i korporativna logika se preselila u politiku. Kratkoročna dobit je postala važnija od dugoročne stabilnosti. Više vredi jedan dolar danas, nego hiljadu sutra. Više vrede dobijeni izbori i još jedan mandat danas, nego razjebana planeta u narednih sto godina.


Ovo je najrealniji komentar koji sam ovde procitala i svakome ko je ziveo neko vreme u tom delu sveta ovo je i vise nego jasno. Ekstremisti na BI nisu nikakva zabludela manjina vec odrazavaju stavove velikih delova drustva (to bi bilo i demokratski izbor vecine muslimanskih drzava, setite se eksperimenta sa Muslimanskim bratstvom u Egiptu). Shvatanja su im za nase pojmove prilicno ekstremna.

S druge strane, ni Zapad ni Rusija nisu bili pozvani da njihov zivot, ubedjenja i uredjenja preuredjuju. Otvorili su Pandorinu kutiju a ovo su posledice.

Preporucujem BBC dokumentarac "Bitter Lake"... sve objasnjava
mrdax mrdax 13:08 14.11.2015

Re: realpoltik

Sve u svemu jučerašnji teror na ulicama Pariza je direktna posledica neprincipijelne i oportunističke politike svetskih moćnika.



A ja mislio da su vinovnici pripadnici ISIS-a koji su pucali na ljude i razneli se bombama.

150 mrtvih nije ništa spram onoga šta nas čeka i šta smo zaslužili.


Govori u svoje ime, ja nisam zasluzio, ti slobodno sebe samoukloni.
sima2000 sima2000 13:37 14.11.2015

Re: realpoltik

jednom trenutku da su Bogom dani .....da vladaju celim svetom....


Lepo bi bilo kada bi njihov cilj bio da vladaju svetom, bilo bi nekog plana, smisla, bilo bi logike i manje haosa.

Dve sile upravljaju zapadnom hemisferom (gde i nas ubrajam): zadovoljststvo deoničara i ulagivanje biračima. Deoničari zahtevaju konstatan rast akcija, profita i prodaje. Traže kvartalne rezultate i seku glave ako ih nema. Birači svake 4 godine izlaze na birališta, prevrtljivi su i povodljivi. Ničija fotelja nije sigurna - živi se od danas do sutra.
Moćnici iz sveta biznisa i politike razmišljaju kratkoročno, širu sliku ne vide. Danas zarađuju milione evra nedeljno, sutra već mogu da budu na ulici. Zato ih problemi koje ostavljaju naslednicima ne zanimaju.

Da je Buš vodio računa o problemima koje ostavlja Obami ne bi instalirao šitsku vlast u Iraku koja je jedva dočekala da se prikloni Iranu i Rusiji.

sima2000 sima2000 13:43 14.11.2015

Re: realpoltik

Jel ovo "smo" implicira da je i naša gologuzija deo velikoZapadnjačke hegemonije?


Eksplicitno sam to rekao. Da, mi kulturno, civilizacijiski, vrednosno, politički i ekonomski pripadamo Zapadu.

Koliko su se na blogu uzburkale strasti za 250 Rusa, a koliko za 150 Francuza?

"Na predlog predsednika Vlade Srbije Aleksandra Vučića, večeras će Most na Adi i palata Albanija biti osvetljeni bojama francuske zastave, izjavio je gradski menadžer Goran Vesić."

Hoćemo li osvetljavati most u bojama Libanske zastave, s obzirom da je juče i tamo bio masakr?
sima2000 sima2000 13:53 14.11.2015

Re: realpoltik

A ja mislio da su vinovnici pripadnici ISIS-a koji su pucali na ljude i razneli se bombama.


Direktni vinovnici su zadojeni sektaškom ideologijom bukvalnog tumačenja 1400 godina stare knjige. Tvorci ove ideologije su izrasli pod suknjama saudijskih imama. Saudijske imame finansira glad Zapada za naftom. Zapad je gladan nafte zbog opsesije beskonačnim ekonomskim rastom. Verovanje u konstatan rast gazi sve pred sobom, a iza sebe ostavlja masu mladih, neobrazovanih i nezaposlenih Arapa iz pariskih predgrađa. Ovi mladi ljudi lako postaju plen propovednika sektaša i tu se uzročno-poslednični krug zatvara.

Ko su vinovnici? Svi mi i svi oni.

Ako se svi mi stanovnici ove planete slažemo da ljudsku patnju treba minimizovati (kao što treba iskoreniti ebolu i malariju) onda je krajnje vreme da se ozbiljno pozabavimo tom temom.
anonymous anonymous 15:16 14.11.2015

Re: realpoltik


sima2000
13:43 14.11.2015
Re: realpoltik

Jel ovo "smo" implicira da je i naša gologuzija deo velikoZapadnjačke hegemonije?


Eksplicitno sam to rekao. Da, mi kulturno, civilizacijiski, vrednosno, politički i ekonomski pripadamo Zapadu.

Koliko su se na blogu uzburkale strasti za 250 Rusa, a koliko za 150 Francuza?

"Na predlog predsednika Vlade Srbije Aleksandra Vučića, večeras će Most na Adi i palata Albanija biti osvetljeni bojama francuske zastave, izjavio je gradski menadžer Goran Vesić."


....ma kome pripadali .....nismo nimalo odgovorni za zlo i razaranje..... kao i predatorsku politiku koju Zapad sprovodi prema svima drugima...

Hoćemo li osvetljavati most u bojama Libanske zastave, s obzirom da je juče i tamo bio masakr?


Ovo je .....pravo pitanje....

tyson tyson 15:25 14.11.2015

Re: realpoltik

Moćnici iz sveta biznisa i politike razmišljaju kratkoročno, širu sliku ne vide.

Žestoko grešiš. Oni i te kako razmišljaju dugoročno i, prirodno, gledaju da tu 'širu sliku' prilagode svojim interesima i planovima.

Da je Buš vodio računa o problemima koje ostavlja Obami ne bi instalirao šitsku vlast u Iraku koja je jedva dočekala da se prikloni Iranu i Rusiji.

Kako?

Ako su šiiti većina u Iraku, i ako je realno da će glasati za šiitske stranke, kako onda da vlada ne bude makar većinski ako ne i potpuno šiitska?

Osim da se ukine demokratija ali, kad već nije bilo WMD što su onda, formalno, napadali Irak...?


tyson tyson 15:29 14.11.2015

Re: realpoltik

Ako sve te izbeglice i migranti u Evropu unesu svoju kulturu i verovanja, ako se ne integrišu i ne asimiluju, Zapad će već u narednoj generaciji (20-30 godina od danas) biti u velikim problemima.

Na šta tačno misliš kada kažeš "asimiluju"?

A za integraciju je potrebno dvoje, i tu je koren francuskih problema sa svojim muslimanima.


tyson tyson 15:32 14.11.2015

Re: realpoltik

Verovanje u konstatan rast gazi sve pred sobom, a iza sebe ostavlja masu mladih, neobrazovanih i nezaposlenih Arapa iz pariskih predgrađa.

Pa ne ostavlja ih "verovanje u konstantan rast" nezaposlenim i izopštenim iz društva.


blogovatelj blogovatelj 20:14 14.11.2015

Re: realpoltik

A ja mislio da su vinovnici pripadnici ISIS-a koji su pucali na ljude i razneli se bombama.


Misliš da se neko raznese bombama jer mu je dosadno?
anonymous anonymous 07:11 15.11.2015

Re: realpoltik


mrdax
13:08 14.11.2015
Re: realpoltik

Re: realpoltik
Sve u svemu jučerašnji teror na ulicama Pariza je direktna posledica neprincipijelne i oportunističke politike svetskih moćnika.

A ja mislio da su vinovnici pripadnici ISIS-a koji su pucali na ljude i razneli se bombama.


....а ја мислио да су виновници.....они који су .....разбили државе, разорили друштво побили најближе, и попљачкали све , тим припадницима ИСИС-а, а онда им као беди и сиротињи уделили ситниш, дали оружје и нахушкали .....

Едит: ...... а претходно добро обучили и индоктринирали...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:56 15.11.2015

Re: realpoltik

anonymous


....а ја мислио да су виновници.....они који су .....разбили државе, разорили друштво побили најближе, и попљачкали све , тим припадницима ИСИС-а, а онда им као беди и сиротињи уделили ситниш, дали оружје и нахушкали .....



а ови јадни баш улетели на Иглс ов Дет Метал и порокали најмирољубивију популацију на свету, публику рокенрол авангарде, sex&drugs&r'n'r екипу? које криптодепресивно размишљање.

anonymous anonymous 08:01 15.11.2015

Re: realpoltik


Srđan Fuchs
07:56 15.11.2015 / *novo
Re: realpoltik

које криптодепресивно размишљање.


.......?????????........




...можда мислиш ....да им се није допала музика....
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:40 15.11.2015

чист Православни Ислам

i'salaam, семитски - уцелосњење, употпуњење.


anonymous

...можда мислиш ....да им се није допала музика....


да, дефинитивно није. дај и мени узија да рокнем комшије пошто ме иритира њихов популистички иранскомесопотамијски србославни турбопатетични фолк...

но, како рекох, дајмо деци мирнију и финансијски достојанственију будућност, па постоји шанса да ће мање размишљати о узијима и калашима.

ps. што каже један мој другар, израелски Арапин и готивац, припадник Анонимуса и бивши члан Даеша - Срђо, ко зна шта би видели стварно, када би цео Даеш поскидао маске.
b92fmember b92fmember 14:05 15.11.2015

Re: realpoltik

Govori u svoje ime, ja nisam zasluzio


Zasluzio ili ne snosices iste posledice kao i svi mi u Srbiji.
blogovatelj blogovatelj 06:07 16.11.2015

Re: realpoltik

знао сам да су џихадистички борци, у својој дубокој суштини, невини и пуни разумевања момци за прогрес цивилизације.


I IDF i US Army. Na ranu da ih priviješ.
princi princi 08:22 14.11.2015

Za one koji hoće da čitaju

i razumeju.

only Saudi Arabia, Tunisia, Russia and Jordan had more of their own fighting with Isis than France; at that time there were more than twice as many French radicals as German and British fighters.

U izvesnom smislu, ovo je tyranny of the experts problem: "spoljašnja", nametnuta, dizajnirana, rešenja koja ne vode računa o posebnosti ljudi, rešenja koja u osnovi ne poštuju individualne slobode, posebnosti, koja zapravo vrše teror nad ljudima jednostavno ne funkcionišu, ne rade. Ili rečima Hajeka:
There is all the difference in the world between treating people equally and attempting to make them equal.
Dok se to ne shvati biće i treći i četvrti i ko zna koji put i pisaće se lamenti o mističnom zlu koje postoji tamo negde (uvek tamo) i kod tamo nekog (uvek nekog drugog).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:33 14.11.2015

Re: Za one koji hoće da čitaju

Dok se to ne shvati biće i treći i četvrti i ko zna koji put i pisaće se lamenti o mističnom zlu koje postoji tamo negde (uvek tamo) i kod tamo nekog (uvek nekog drugog).

Очигледно ниси прочитао добро текст или ја нисам био прецизан. Ја кажем -- ISIS је наш рат. Ми га морамо водити, заједно са свима тамо.

А та мантра о посебности људи, наметнутим решењима и слично -- то је једна дечачка фасцинација и квазилиберална, слободарска, хуманистичка будалаштина. Да, сви су људи посебни -- да буду слободни. Само толико.
princi princi 08:37 14.11.2015

Re: Za one koji hoće da čitaju

Predrag Brajovic
Dok se to ne shvati biće i treći i četvrti i ko zna koji put i pisaće se lamenti o mističnom zlu koje postoji tamo negde (uvek tamo) i kod tamo nekog (uvek nekog drugog).

Очигледно ниси прочитао добро текст или ја нисам био прецизан. Ја кажем -- ISIS је наш рат. Ми га морамо водити, заједно са свима тамо.

А та мантра о посебности људи, наметнутим решењима и слично -- то је једна дечачка фасцинација и квазилиберална, слободарска, хуманистичка будалаштина. Да, сви су људи посебни -- да буду слободни. Само толико.

Kao što rekoh, život je uporan učitelj. Ko ne nauči neke lekcije, ponavljaće ih u nedogled. Doduše, ne sumnjam da ima i onih koji u tom beskonačnom i besomučnom ponavljanju nađu i neki smisao.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:41 14.11.2015

Re: Za one koji hoće da čitaju

princi
Predrag Brajovic
Dok se to ne shvati biće i treći i četvrti i ko zna koji put i pisaće se lamenti o mističnom zlu koje postoji tamo negde (uvek tamo) i kod tamo nekog (uvek nekog drugog).

Очигледно ниси прочитао добро текст или ја нисам био прецизан. Ја кажем -- ISIS је наш рат. Ми га морамо водити, заједно са свима тамо.

А та мантра о посебности људи, наметнутим решењима и слично -- то је једна дечачка фасцинација и квазилиберална, слободарска, хуманистичка будалаштина. Да, сви су људи посебни -- да буду слободни. Само толико.

Kao što rekoh, život je uporan učitelj. Ko ne nauči neke lekcije, ponavljaće ih u nedogled. Doduše, ne sumnjam da ima i onih koji u tom beskonačnom i besomučnom ponavljanju nađu i neki smisao.

О, добро, Учитељу.

(Шта сад, сад је Хајек на реду као Библија, прошли Канеман и остали?)
emsiemsi emsiemsi 08:46 14.11.2015

Re: Za one koji hoće da čitaju

princi
Predrag Brajovic
Dok se to ne shvati biće i treći i četvrti i ko zna koji put i pisaće se lamenti o mističnom zlu koje postoji tamo negde (uvek tamo) i kod tamo nekog (uvek nekog drugog).

Очигледно ниси прочитао добро текст или ја нисам био прецизан. Ја кажем -- ISIS је наш рат. Ми га морамо водити, заједно са свима тамо.

А та мантра о посебности људи, наметнутим решењима и слично -- то је једна дечачка фасцинација и квазилиберална, слободарска, хуманистичка будалаштина. Да, сви су људи посебни -- да буду слободни. Само толико.

Kao što rekoh, život je uporan učitelj. Ko ne nauči neke lekcije, ponavljaće ih u nedogled. Doduše, ne sumnjam da ima i onih koji u tom beskonačnom i besomučnom ponavljanju nađu i neki smisao.

Одговор је веома прост --- дер кен (маст) би онли уан !
Људска врста је далеко од савршености, на далеко нижем нивоу од животиња - толерантност је, како би ти рекао, прецењен концепт.
На крају, може бити само један - најјачи (ако и он преживи).
Нама малима преостаје, како би уопште могли да функционишемо, да рационализацијом (моралних категорија) стално доказујемо, пре свега себи, да су наши бољи од свих осталих.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:50 14.11.2015

Re: Za one koji hoće da čitaju

princi
Dok se to ne shvati biće i treći i četvrti i ko zna koji put i pisaće se lamenti o mističnom zlu koje postoji tamo negde (uvek tamo) i kod tamo nekog (uvek nekog drugog).


ја сам радио сада, током прошлог месеца, с младим Палестинцем, оцем троје деце, из најхардкор кварта, тренутно, на свету, из муслиманске четврти Старог Града, на пар минута хода од Ал Аксе, и Племенитог Светилишта... то је онај кварт из којег сам ја писао онај бизарни опис напада ножем и смрти двојице младића, због чега си ти рекао, у једном моменту да сам ја плачипичка...

и сада, дечко и ја смо тим на терену, ми радимо с палестинским аутобуским компанијама, делом зато што је јефтиније а врх аутобуси, делом из идеје моје директорице (она је родом из уништеног Сарајева) а мени се допада па је реализујем - да свима дамо 'леба.

елем, док смо се ми тако возикали и избегавали сцене палестинске Интифаде Ножева, он је нонстоп био на нету, на фејсу... "Израелци убили овог Шахида, Израелци убили оног Шахида", напади које Шахиди праве се нигде не објављују, дословно, на њиховим мрежама је приказ само тога како им гнусни Ајдиеф одузима животе...

елем, он стално у расположењима између дауна и гнева и мржње, "када ће им више изгорети ова држава, мајка им је кучка и кћер бесне кучке" (Јеврејима)... упркос свему томе, ја сам искулирао, и не само то него сам и братски поделио све приходе с њим - а могао сам то да не урадим, наиме сва кинта иде кроз моје руке и могао сам дати 5 процената а узети 95 (нису мале паре, довољне за неисциман живот у Србији пола године). нисам то урадио, и све сам поделио братски, премда нисам сигуран да га неће ови из Џамије изиндоктринирати, у тој његовој депресији, и опасати га у Џихади Џона, јер му је таква манијакална депресија.

дакле, иста мета исто одстојање као и код нас у Граду - да не помињемо име града да не покваримо ваш угодан западначки доручак - јесте проблем у нашем арогантном капитализму, али је проблем подједнако у њиховим медијима и богомољама који су пуни агресивне сугестије.
princi princi 08:51 14.11.2015

Re: Za one koji hoće da čitaju

О, добро, Учитељу.

Život, ne ja.

Sitna lupanja po cevanicama više priliče besnim devojčicama nego ozbiljnim ljudima. Priznajem da je moja greška što sam te precenio. Postoje mnogo bolji načini da čovek provodi svoje vreme nego da se preganja s nedojebanima.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:53 14.11.2015

Re: Za one koji hoće da čitaju

Život, ne ja.

:))))))
Шта је ово -- животни факултети?
Као код оних посластичарки и продавачица, које је учио живот.

princi
О, добро, Учитељу.

Život, ne ja.

Sitna lupanja po cevanicama više priliče besnim devojčicama nego ozbiljnim ljudima. Priznajem da je moja greška što sam te precenio. Postoje mnogo bolji načini da čovek provodi svoje vreme nego da se preganja s nedojebanima.


Да си прави Учитељ, не би погрешио.
emsiemsi emsiemsi 10:42 14.11.2015

Re: Za one koji hoće da čitaju

princi
О, добро, Учитељу.

Život, ne ja.

Sitna lupanja po cevanicama više priliče besnim devojčicama nego ozbiljnim ljudima. Priznajem da je moja greška što sam te precenio. Postoje mnogo bolji načini da čovek provodi svoje vreme nego da se preganja s nedojebanima.

Ниси у праву - дон'т гив ап !
Недојебане је, баш тога ради, потребно јебавати.
mariopan mariopan 11:09 14.11.2015

Re: Za one koji hoće da čitaju

Ја кажем -- ISIS је наш рат. Ми га морамо водити, заједно са свима тамо.

Nije.
Nije i moj rat, ja neću da ubijam.

To što kažeš je mantra koja hrani spiralu zla.

Kada prvi čovek kaže da neće nikoga da ubije i iskoči iz te spirale, kada odbije da sluša one koji ovo govore, da je to i njegov rat, i kada mu se pridruži veliki deo drugih ljudi koji isto ne žele da ubijaju, rat će prestati.
Sve dok ti kažeš da je to i moj rat i da u njemu moram učestvovati, i dok više ljudi sluša tebe a ne mene - rat ne može prestati.
anonymous anonymous 11:22 14.11.2015

Re: Za one koji hoće da čitaju


princi
08:22 14.11.2015
Za one koji hoće da čitaju
i razumeju.


Dok se to ne shvati biće i treći i četvrti i ko zna koji put i pisaće se lamenti o mističnom zlu koje postoji tamo negde (uvek tamo) i kod tamo nekog (uvek nekog drugog).


...литерарно ...и филозофски ......исправно.....

.....реално је видљиво ......одакле се зло ......генерише....
grmfrm grmfrm 08:58 15.11.2015

Re: Za one koji hoće da čitaju

Очигледно ниси прочитао добро текст или ја нисам био прецизан. Ја кажем -- ISIS је наш рат. Ми га морамо водити, заједно са свима тамо.


Brajovicu ko te ne zna, jer ti to pozivas na rat? Pa ajde eno Novi Pazar i Bosna su ti leglo ekstremista, regrutuj se kod Zandarmerije pa udri. Ili sta oni su ok nasi su? Brate ne budi licemeran.
blogovatelj blogovatelj 08:41 14.11.2015

Ljudi

Koji je kurac onom Bekanu?
alselone alselone 08:43 14.11.2015

Re: Ljudi

blogovatelj
Koji je kurac onom Bekanu?


Sto?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 08:44 14.11.2015

Re: Ljudi

blogovatelj
Koji je kurac onom Bekanu?

E, mene je banovao jer sam mu postavio par pitanja.A i obavestio sam moderatora.
emsiemsi emsiemsi 08:53 14.11.2015

Re: Ljudi

KRALJMAJMUNA
blogovatelj
Koji je kurac onom Bekanu?

E, mene je banovao jer sam mu postavio par pitanja.A i obavestio sam moderatora.

Ја сам баш, али баш, баш (не зајебавам се) толерантан, али ми, заиста, није јасно, какве су то будалаштине које тај тип пише !?
Зашто упорно поставља те гпупости на којима буде један или, чак, два коментара ?
Milan Novković Milan Novković 09:34 14.11.2015

Re: Ljudi

blogovatelj
Koji je kurac onom Bekanu?

Ovako ga ja "tumačim", ma šta on mislio

- Informativna, ekonomska, trgovinska i ostala infrastruktura u svetu su danas dostigli toliko visok nivo da nude neverovatno moćne mehanizme i kanale onima koji mogu da ih plate.

- Svet pliva u novcu od kojeg ogroman deo nema pokriće u "realnoj" vrednosti koju bi trebao da predstavlja kao likvidno sredsto što "podmazuje" brzu i fleksibilnu razmenu tih vrednosti - t.j. ako si napisao softver ili napravio pivaru pa zaradio novac taj novac ti omogućuje da brzo kupiš cigle, npr, iako ti ni jedna ciglana u okolini ne bi dala cigle da nemaš novca, tj samo za softver ili pivo.

- Domeni tog plivanja su neverovatni, recimo, i bolji je primer nego softver, pivo ili cigle, za svaki kilogram fizičkog zlata kojim se trguje danas, tj ovih dana, trguje se i sa 200-300 kg zlata koje ne postoji, a mehanizmi su skoro identični, jedino što ovo nepostojeće ne prenose kočije tamo-vamo

- Prosto, novac se crpi iz vazduha velikim delom, a svet je postao tako "dobro" uvezan i u zaštitnim mehanizmima da ne reaguje na laž na način na koji bi zdrava pamet to nalagala - pružajući otpor.

- Jednom kad je novac tako u opticaju, bez prevelikog rizika, on onima koji imaju značajnu kontrolu nad njegovom "proizvodnjom" daje neverovatne mogućnosti, oni mogu svašta "opipljivog" da kupe. Naravno, pošto novca ima više nego vrednosti ako bi svi grunuli da ga potroše u jednom uskom trenutku ispostavilo bi se da je ogroman deo tog novca bezvredan, pa ili ne bi bilo vrednosti da se kupe ili bi im naglo skočila cena i inflacija uspostavila realniji odnos između vrednosti i novca.

- Dok taj statistički oddity ne stupi na scenu, tj globalna panika gde svi polete da troše, kao u Srbiji u devedesetim, oni "spretniji" što imaju puno novca kupuju, između ostalog, i "zupčanike" koji im učvršćuju vlast i pomažu oko buduće mehanike i transmisije "sile" i kanala za očuvanje tog njihovog povlašćenog statusa prebogatih i premoćnih. Geopolitika je jedno lice svega ovoga, npr, tj veliki delovi geopolitike.

I sad, kako možeš da čitaš blog, tj ja ga čitam tako, a možeš kako hoćeš u stvari:

- Ovde gore sam izlistao neke, iako najpotentnije delove fantazije koji se zovu civilizacija.

- Fantazija je jedan od osnovnih delova egzistencije, naravno. Bilo bi tako čak i da smo "ovladali" Vulkanskom mind-meld "operativom", tj načinom da skoro potpuno probijemo nečiju objektivno-subjektivno barijeru, tj samo bismo više kolaborativno fantazirali umesto što to radimo uglavnom između ušiju pa iznad i ispod pupka.

- Projektovana na spoljni svet, uz pomoć novca, pa i ona upregnuta kao sredstvo, fantazija nam omogućava da kupimo političare, novinare, idejotvorce, hiponotizere razne, manijake i ludake, prikrivene ili neinhibirano "raskošne", outright ili buduće, talentovane ili dizajnirane, itd, i onda su odjednom Vučić, George Buš, "General" Sarkozi ili Holand, Kamerun, Merkelova, Sultan Erdogan i ostali, onda su oni odjednom vrednost u mnogim očima, čudna fantazija i mi ih projektujemo ostatku sveta kao "vrednost" i "istinu", postavka nam omogućava da dizajniramo mešavinu fantazije i realnosti u jednoj proporciji, pa ubedimo ostatak sveta da to vide u drugoj proporciji, kako nama odgovara, "pomereno" u smeru naših interesa.

... itd, pa možda, samo možda, naš kolega bloger kaže - "Hleba i igara drugovi", a hleb smo uglavnom savladali, jeste da neko ode do samoposluge, a neko do kontejnera, ali se ipak ne umire masovno po ulicama od gladi, npr, bar ne u zapadnom svetu.

Da ne pomisli Predrag da i ja pokušavam da mu razbijem okvire unutar kojih je sve što je on rekao tačno moram da kažem da ne vidim zašto to ne bi bilo tačno i ako se polupaju okviri, tj uvede širi kontekst. On je bitan, razne metafore mogu da mu se "prilepe", on je kao "čula", "svetlo", pozadina za projekciju "senki" ili slika u boji, pa ne samo statičnih nego i pokretnih, itd. Bez njega smo kao bez čula, tj ostavljeni samo intelektu u pokušaju shvatanja objektivnog.

A objektivno postoji, bar na nivou naše egzistencije, inače mnogi pojmovi u jeziku, koje srećno koristimo, ne bi imali smisla - tj šta bi uopšte povezivalo "subjekte" dve različite osobe kad objetivno ne bi postojalo?!

A svaki subjekat "curi", tj bušan je, ne može potpuno da se zatvori pa ja ne samo da mislim da je Tajson u pravu kad kaže da mnogi zločin ima smisla iz pozicije zločinca, nego i taj "smisao" curi, i kao lepak veže jednog zločinca za drugog, trećeg, prvo direktno, pa onda indirektno i na kraju imamo i zločince tako gde ih nikad ne bi očekivali.
alselone alselone 09:37 14.11.2015

Re: Ljudi

Ovako ga ja "tumačim", ma šta on mislio


Javite se tamo, tema je vise nego aktuelna. Mislite da je slucajno sve ovo sto se desava oko nas? Varate se. Razumite prvo sebe, zatim svemir i sve ce vam biti jasno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:40 14.11.2015

Re: Ljudi

Milan Novković
A svaki subjekat "curi", tj bušan je, ne može potpuno da se zatvori pa ja ne samo da mislim da je Tajson u pravu kad kaže da mnogi zločin ima smisla iz pozicije zločinca, nego i taj "smisao" curi, i kao lepak veže jednog zločinca za drugog, trećeg, prvo direktno, pa onda indirektno i na kraju imamo i zločince tako gde ih nikad ne bi očekivali.

Да.
Али то је сасвим нешто друго од Тајсоновог става. И добио си једну затворену петљу којој је једино решење -- прекинути је.
anonymous anonymous 11:25 14.11.2015

Re: Ljudi

blogovatelj
Koji je kurac onom Bekanu?



ја сам му написао ......


.....смараш брате .......својим агресивним маркетингом,

.....али ми је избрисао пост .....

....зато ћу овом приликом , јер не могу на блогу да му се ....




Milan Novković Milan Novković 12:26 14.11.2015

Re: Ljudi

Али то је сасвим нешто друго од Тајсоновог става. И добио си једну затворену петљу којој је једино решење -- прекинути је.

Ja mislim da je to mnogo kompleksnije od proste petlje i prostog rešenja, i da nas sve pomalo dotiče, na netrivijalan način, i svaka petlja sa kojom mi mislimo da nemamo ništa zajedničko.

Primer, koji ništa ne dokazuje nego pomalo baca svetlo na ono što mi je na pameti: ako ja jurim softverski projekat od ECBja i konkurenti su mi IBM, Accenture, UBS i ostali, ove tri velike institucije diktiraju tempo i pravila igre, okvire igre, i ja nemam mnogo izbora nego da ili se udenem u te okvire ili da prestanem sa gubljenjem vremena na tom tenderu.

I zamisli da je četvrta firma, tj peta, nepoznata Indijska firma na ivici egzistencije, u siromašnom kraju, sa 300 zaposlenih, pa 1,000 ljudi koje žive od dobijenih projekata.

I sad ja dobijem projekat - ja neću nešto preterano misliti da je moje ponašanje maligno, anti-civilizacijsko ili slično, pogotovo ako ne idem naokolo pokušavajući da na prvljav i nepošten način izmanipulišem tender ili ga pomerim u moju korist.

I tako ja živim u jednoj maloj petlji, koja na dnu-dna ima dva prosa fragmenta - kuća --> poso, poso --> kuća, pa je iznad toga do-dekorišem na razne načine.

I do-dekorišem je milom ili silom, i to važi za sve petlje:

- Jedna petlja je često deo neke druge, veće.

- Jedna petlja sadrži druge petlje, manje.

- Petlje se preklapaju

- Petlje imaju fluidnu strukturu, unutar koje su fluidni procesi, i ove dve fluidnosti su fluidne.

- Petlje se vrte raznim brzinama

- U uzročno-posledičnosti unutar petlji i između petlji postoje fazna kašnjenja.

- Pa petlja, ako popuca na fragmente, što ti kažeš "prekinemo" je, ume i dalje da se, po inerciji, tj snagom konaca kojima je uvezana za realnost, vrti još dugo vremena slično onome kako se vrtela do pucanja.

Tako, posao je težak, civilizacijski, i teško da može da ima nešto drugo u samoj osnovi osim sistema vrednosti u širem smislu, gde ne počiva samo "ne ubij", nego i ostale zapovesti.

A osnova je samo osnova, framework, igralište, i na njoj tek treba da ozbiljno i neumorno mrdamo svi mi, po svim dimenzijama.
gedza.73 gedza.73 18:18 14.11.2015

Re: Ljudi

alselone
Ovako ga ja "tumačim", ma šta on mislio



Javite se tamo, tema je vise nego aktuelna. Mislite da je slucajno sve ovo sto se desava oko nas? Varate se. Razumite prvo sebe, zatim svemir i sve ce vam biti jasno.

Jes' tamo. Tamo bilo. Više nije.



I ti našao na ozbiljnom blogu, sa ozbiljnim analizama (što kaže moj sin 'a vi blogeri, vi ste neki sektaši?') da prozivaš ženu što ti nije odgovorila.
Možda boravila u višim sferama, putovala kroz vreme, bila zauzeta pasuljem...

Sad nas sve pobrisalo.
tyson tyson 18:30 14.11.2015

Re: Ljudi

- Jedna petlja je često deo neke druge, veće.

- Jedna petlja sadrži druge petlje, manje.

- Petlje se preklapaju

- Petlje imaju fluidnu strukturu, unutar koje su fluidni procesi, i ove dve fluidnosti su fluidne.

- Petlje se vrte raznim brzinama

- U uzročno-posledičnosti unutar petlji i između petlji postoje fazna kašnjenja.

- Pa petlja, ako popuca na fragmente, što ti kažeš "prekinemo" je, ume i dalje da se, po inerciji, tj snagom konaca kojima je uvezana za realnost, vrti još dugo vremena slično onome kako se vrtela do pucanja.

Tačno.

I onda se uzme ova 'petlja' od sinoć, i krene polako da se raspetljava ne bi li se došlo do šire slike, pa onda efikasno i adekvatno delovalo.


dirtyharry dirtyharry 02:40 15.11.2015

Re: Ljudi

blogovatelj
Koji je kurac onom Bekanu?


blogovatelj blogovatelj 06:29 15.11.2015

Re: Ljudi

dirtyharry
blogovatelj
Koji je kurac onom Bekanu?




Eno ga sad zatvorio blog za komentare
Taman mu se zapati nešto komentara, on ih pobriše.
Mislim da je najveći paćenik na blogu.
dirtyharry dirtyharry 09:49 15.11.2015

Re: Ljudi

Kad već malo trolujemo...

Ljudi
Koji je kurac onom Bekanu?


Sinoć sam se na ovaj tvoj komentar pola sata smejao. Nikad nisam čitao to što piše, ali sam jednom video pre par godina u uvodu nekog njegovog bloga da se žali da mu je neko izhakovao Facebook nalog i da ne zna kako sad da ga povrati i da jadan ima tamo skoro "soma i po frendova".
Ne volim da sudim odma' ali sam pomislio da je ovo neki specijalac sa toliko "frendova" po Facebook-u.

A ovde sveukupno na blogu me njegova pojava podseća na jednu pojavu iz studentskih dana. Jednog zemljaka "Kuntu" koji se jednom vraćao od kuće i na putu od autobuske stanice u studentski dom na gradskom polju u Nišu prolazivši pored vojnog otpada (tamno, crno, mračno mesto, razbijena ulična svetla, opskurni likovi...) video gde trojica makljaju nekog jadnika koji je već bio na zemlji i on onako sa svojom torbom ajvara, suvog mesa i jabuka, samo preskoči onog prijatelja na zemlji, onako usput u malo većem koraku, i nastavi dalje i tek posle jedno 50 metara shvati šta je uradio, okrene se a onda vidi da ona trojica što su makljala onog samo stoje i gledaju u njegovom pravcu.

Tako i on, ovde makljanje u najveće, po raznim blogovima i na razne teme, i onda ti tu uleti Saturn u treću kuću, onako sam od sebe, ničim izazvan...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:48 14.11.2015

Узгред буди речено...

... видим да је "непостојећа" модерација ставила овај блог на насловну. У суштини, исправан потез, јер је и замишљен као место за расправу поводом новог париског масакра. Других, за то подобних блогова, у том трену није било.
emsiemsi emsiemsi 08:54 14.11.2015

Re: Узгред буди речено...

Predrag Brajovic
... видим да је "непостојећа" модерација ставила овај блог на насловну. У суштини, исправан потез, јер је и замишљен као место за расправу поводом новог париског масакра. Других, за то подобних блогова, у том трену није било.

Ма, то се они теби чепе (што би рекли клинци).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:59 14.11.2015

Re: Узгред буди речено...

Predrag Brajovic
... видим да је "непостојећа" модерација ставила овај блог на насловну. У суштини, исправан потез, јер је и замишљен као место за расправу поводом новог париског масакра. Других, за то подобних блогова, у том трену није било.


нема много философије, да се нагнају да контролишу своје медије и џамије које су седишта хушкања, то је кључ за њихову страну (тешко за реализацију, дакле биће још фрке), за нашу страну књуч је да се направи свет у којем сви људи имају шансу да зараде паре за пристојан и достојанствен живот у којем ће их болети уво за велике космичке проблеме амера и руса јер ће ићи на викендаје да узгаје ганџе&купуса (тешко за реализацију, дакле биће још фрке).
G.Cross G.Cross 09:07 14.11.2015

Zbrda Zdola

Nekoliko zbrda zdola napabircenih misli :

1. Potpuni krah "Proxy" okupacija iliti "No boots on the ground" filozofije Obame i Klintonove.
Sta je sledece videcemo.
Sutra pocinje G20 summit u Turskoj o izbeglicama.

2. Kraj Sengena kakvog znamo. Pokazao se dobar u dobra vremena ali nije izdrzao test stvarnosti.
Francuska je ionako planirala zatvaranje granica sutra ( 15. Novembra ) na mesec dana, navodno zbog klimatskog summita ( mnogo nesto ovih summita) krajem novembra u Parizu.

3. Ne zna se odakle su teroristi ( home grown ili uvezeni sa izbeglicama)(moje licno misljenje je da su home grown koji su se vratili sa treninga iz Sirije) ali se zna da je po prvi put na tlu francuske u teroristikom napadu koriscen kalasnjikov ( nema ga u Francuskoj, dosao odnekle) i suicide bombing.
Na kraju nije vazno odakle su , vikali su Alahu Akbar.

4. Uvedeno vanredno stanje, koje daje dosta siroka ovlascenja policiji. Sta to znaci jos treba da se vidi. Neki na radiju jutros kazu da ce to omoguciti po prvi put da policija udje u neke kvartove u Francuskoj. Ja ne znam.

5. Regionalni izbori Francuskoj su za mesec dana (ako ih ne odloze). Rezultati posle ovoga mogu da budu spektakularni. FN i Socijalisti objavili da obustavljaju kapmanju.

6. Bilo kako bilo izbeglicki kamp 'Jungle" (kako lepo ime) u Kaleu od jutros gori.

Pozdrav iz Francuske.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:14 14.11.2015

Re: Zbrda Zdola

ali se zna da je po prvi put na tlu francuske u teroristikom napadu koriscen kalasnjikov ( nema ga u Francuskoj, dosao odnekle) i suicide bombing.



Јао Серж, ево ја ћу ти узети калаша на црној берзи преко домаће Мафије и послати на кућну адресу - као да је силан проблем набавити калаша, посебно у земљи с дефенсе рупачама попут Франс...
G.Cross G.Cross 09:18 14.11.2015

Re: Zbrda Zdola

Srđan Fuchs
ali se zna da je po prvi put na tlu francuske u teroristikom napadu koriscen kalasnjikov ( nema ga u Francuskoj, dosao odnekle) i suicide bombing.



Јао Серж, ево ја ћу ти узети калаша на црној берзи преко домаће Мафије и послати на кућну адресу - као да је силан проблем набавити калаша, посебно у земљи с дефенсе рупачама попут Франс...


Cinjenica je da do sada nije koriscen u teroristickim akcijama (barem tako kazu na TF1)



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana