Budućnost

Pariz, po drugi put

Predrag Brajovic RSS / 14.11.2015. u 01:56
     Верујем да трећег не сме бити. Јер то ће бити почетак спирале страха и хистерије за коју се не може знати где може да заврши. Онима који су претходног пута, почетком ове године, налазили речи оправдања за масакр новинара Шарли Ебдоа, промакла је једна ствар -- да насиљу и злу не требају разлози. Та идеја како је насиље делом оправдано фрустрацијама "потлачене" расе, религије или друштвене групације једнако је бесмислена као оправдање за насиље у породици: муж има малу плату и киње га на послу па своју фрустрацију испољава млатећи жене и децу. Наравно, све су аналогије у великој мери нетачне, но ова можда још више од других, јер не успева да обухвати сав бесмисао насиља.
      И погрешно је веровати да је зло међу нама. Не, оно је, као код Џозефа Конрaда, у срцу таме. Значи -- тамо. Тамо где је разуларено, необуздано, и поштовано, и одакле вреба да дође код нас. Тамо се против њега морамо и борити. Једино тамо. Јер то је и наша борба, а не неке далеке и недокучиве земље примитиваца и лудака, који не знају за боље.


Komentari (954)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

emsiemsi emsiemsi 15:47 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

tess
не знам зашто људи мисле да је врхунац исказа и интелектуалнога домета рећи ствари што упетљаније

Emsi, priznaću ti nešto, ali ako može da ostane među nama, ovako: Ja nisam intelektualac.

Ма, шта се стискаш - слободно реци, нека знају и други.
Успут --- да ли си интелектуалац, то знаш сама, у то се не бих мешао. Оно што сам ја закључио је - да ниси глупа. Напротив.
mariopan mariopan 15:53 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

emsiemsi
tess
не знам зашто људи мисле да је врхунац исказа и интелектуалнога домета рећи ствари што упетљаније

Emsi, priznaću ti nešto, ali ako može da ostane među nama, ovako: Ja nisam intelektualac.

Ма, шта се стискаш - слободно реци, нека знају и други.
Успут --- да ли си интелектуалац, то знаш сама, у то се не бих мешао. Оно што сам ја закљулчио је - да ниси глупа. Напротив.

Emsi ti si dobri duh ovog bloga.
angie01 angie01 15:55 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice


Pa kako da ne krene dalje, kada su te iste "zatucane" zemlje držali kao kolonije.


nisam bas razumela sta si hteo da kazes!
anonymous anonymous 16:04 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice


Predrag Brajovic
12:25 16.11.2015
Re: Uzroci i posledice



Zaslepljenost je nemoguće banovati.
Ono je kao voda -- uvek nađe svoj put.


....а тешко је се и ослободити ....

....Брајо, и поред све моје критике,ја те ипак ценим као писменог човека.....

....на једном од претходних постова, навео сам неке ауторе које треба читати да би се разумели савремени пост модерни наративи о цивилизацији и варварству,узроцима и последицама.....Западу и Истоку, Оријенту .....и Балкану......

- постколонијалне студије, субалтерне студије, студије рода, студије културе ......

....и стотине аутора ......има дијаметрално другачији приступ ....од твога.....


Дакле, не ради се само о блогерима..... и ад хок ставовима......

Знање и мишљење се увек преиспитују и проверавају ..... иначе постају догма ....
....затворено мишљење .....


Пс. ...уместо Талеба ( ? ) читај понекад и ......ове ауторе


anonymous anonymous 16:07 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

tess
не знам зашто људи мисле да је врхунац исказа и интелектуалнога домета рећи ствари што упетљаније

Emsi, priznaću ti nešto, ali ako može da ostane među nama, ovako: Ja nisam intelektualac.


....шта све ...још ....ниси ....?


.....реци, ....па да ти .....опростимо...


anonymous anonymous 16:14 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

Predrag Brajovic
И сад, као, идеја је да у свакој земљи имамо по једног Гадфија, ваљда то? Ово је она једна врста расизма о којој сам причао-- да тамошњи народ нису за боље, да су ментално хендикепирани.

Или да помогнемо тим земљама да се изборе са својим историјским, политичким и религијским наслеђем? Шта од то двоје?



....да ли ти мама, зна да си педер ........( Шешељево питање )


....ни једно .....ни друго..... то је .....њихов.....живот ....треба да се изборе .....сами.... за промену коју желе.....
Goran Vučković Goran Vučković 16:31 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

....ни једно .....ни друго..... то је .....њихов.....живот ....треба да се изборе .....сами.... за промену коју желе.....

Predrag već zna: Getting to Turkey or Aquaria from Fish Soup

tyson tyson 16:33 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

Пише о томе Талеб, где лежи значајан део проблема.
Салафизам.

Nisi me razumeo

Salafizam je samo doktrina; treba proniknuti u to šta ljude tera salafizmu, naročito one iz zapadnih zemalja, i raditi na ukljanjanju tih razloga/motiva.

U isto vreme, naravno, pored vojnog obračuna sa ISIS i ostalim ekstremističkim formacijama treba da se radi na suzbijanju uticaja salafizma, ako se već dođe do zaključka da je ta doktrina sama po sebi zlo. Dakle, raditi na više frontova; samo tako može se dugoročno doći do napretka (t.j. do onoga što mi smatramo napretkom).

Kao što rekoh, sa onim ostatkom zatucanih koji preostane onda se mnogo lakše radi.

A da bi se sve to efikasno sprovelo moramo prvo da shvatimo i razumemo kako funkcioniše to zlo.


tess tess 17:06 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

Eh, sad, i glupa.
:)

да ли си интелектуалац, то знаш сама, у то се не бих мешао.

Emsi, nisam intelektualac, delinkvent sam. Ne, ozbiljno.
Na sreću me život vezao - il veže - za učene i na neki prost način posebne ljude, tako da mogu odrediti kad je neko to što ti kažem da ja sigurno nisam.

I, des ti..

tess tess 17:07 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

Salafizam je samo doktrina; treba proniknuti u to šta ljude tera salafizmu,

Očaj.
tess tess 17:08 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

.....реци, ....па да ти .....опростимо...

tasadebeli tasadebeli 17:35 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

Predrag Brajovic

Hvala na nepotrebnoj ispravci.



Не бих рекао да је непотребна исправка.

Очигледно не знаш много ни о том делу света, ни о исламу (а радо би га збрисао са лица земље), шиитима и сунитима, нити повезујеш узроке и последице...

Дакле, Ирак у доба Садама = No to Ayatollah! Качиш?

Ајатоласи у Ирану.

А онда лицемерни Запад гурне Ирак у први од читаве серије ратова да би тај Иран са ајатоласима обуздавао.

Качиш и даље?

Пратиш нит?

Па затим лицемерни Запад гурне Садама у агресију на Кувајт да би испровоцирао рат у заливу.

Пратиш још увек?

Па онда следује Бушов рат против тероризма који и данас траје и то не само у Ираку, него и свугде около.

Пратиш још увек? Ниси задремао?

А ове твоје дечје мантре --да их образујемо и то, то може, али, прво, треба да имају учионице, а не ровове.


Па то је Садам и радио! Правио учионице!

Па су га убили!

То ти причам све време.

А од чега им иначе направити учионице?

Како када се све паре одливају ка Западу?

Што си тако тврдоглав и задрт?

Не верујем да не умеш да повежеш два и два...

Да поновим: свако разматрање тих нација и држава као пуких кугли на клик-клак нашем ластишу јесте једна врста прикривеног расизма. Те државе и нације имају своје историјске путање, у којима ми нисмо најпреднији чинилац, ма колико-- опет из перспективе прикривеног расизма -- ми мислили да јесмо.


Па управо ти то радиш!

Не замењуј тезе!


Написах у неком коментару да ме та идеја међународне акције и успостављања мира у Сирији већ неко време интригира.



П.С. - Не знам зашто, али сваки пут када ти напишеш међународна интервенција у Сирији и протекторат од најмање 10 година, ја уместо Сирија прочитам Србија...
vcucko vcucko 17:51 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

Predrag Brajovic
Inače cela stvar je ne malo nego malo više zapetljana

Сад ми тек ништа није јасно: зар нису Америка и наш ангажман тамо главни кривци?

Glavni krivci za šta? Za to što tamo većina hoće šerijat, verovatno ne. Za to što podržavaju ove:


sto puta da. Ponovo pitam: koja je granica prihvatljivog šerijata (kad si/ste? već protiv Asada koji ne da bilo kakav šerijat).
Uzgred, koji to vaš, nisam toliki tupson da mislim da se ti nešto pitaš u State Department-u. To što slepo podržavaš svaku njihovu brljotinu, to je druga stvar. Ako te se sete na July4th, sete; ako ne to je bila tvoja dužnost...
predatortz predatortz 18:04 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice


Salafizam je samo doktrina; treba proniknuti u to šta ljude tera salafizmu, naročito one iz zapadnih zemalja, i raditi na ukljanjanju tih razloga/motiva.


Zanimljivo je da takve zajednice u BiH štite upravo Amerika i ambasade zemalja EU. Nikakva tajna je postojanje kampova, centara za obuku pa i celih naselja ( igrom slučaja , uvek uz rubna područja RS ). Takođe, nije nikakva tajna da se u bosanske službe bezbednosti ne može ni prismrdeti bez odobrenja američkog i još par drugih ambasadora u Sarajevu. Jednom godišnje se fingira neka akcija pretresa Maoče, ili nekog sličnog vehabijskog sela. MUP Rep. Srpske nema ingerencije da uđe u ta sela, jer su ona u Federaciji. SIPA ( nekakva sklepana 'zajednička služba bezbednosti', sastavljena od kadrova upitnog kvaliteta i opredelenja) koja je nadležna za borbu protiv terorizma, pravi se mutava i ništa ne radi. Primer namerne 'nesposobnosti' te službe bio je linč premijera Srbije u Potočarima. Bukvalno su ga odveli pred razularenu rulju koja je uzvikivala 'allah akbar'! Naravno, pripadnicima MUP RS je bilo zabranjeno da obezbeđuju unutrašnjost kompleksa. Ne divim se Vučiću, ali mu se do zemlje klanjam zbog jedne stvari: naime, ja ne bih uspeo da se obuzdam da ne zamolim dugu ruku naše službe da neke likove, za koje i vrapci znaju da stoje iza organizacije linča, 'lakunoćišu'.
mariopan mariopan 18:07 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

....и стотине аутора ......има дијаметрално другачији приступ ....од твога.....

banovati.

mariopan mariopan 18:18 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

predatortz


Da citiram blic

Dževad Galijašević, stručnjak za borbu protiv terorizma, kaže za „Blic“ da na Balkanu postoje legalni kampovi islamista, čitava naselja koja funkcionišu izvan ustavno-pravnog poretka države.

- Oni su pretnja pre svega po bezbednost BiH, ali i čitavog Balkana. Nesmetano se finansiraju spolja, tokove novca niko ne kontroliše. Novac dolazi od Al Kaide i ISIS-a, ali i svih drugih čija namera je prekrajanje granica na Bliskom istoku i na Balkanu - navodi Galijašević i dodaje da mreža islamista koja postoji u BiH nije napravljena zbog BiH, već zbog regiona i EU. Islamistima u Sandžaku i na Kosovu, tvrdi, koordinira upravo ta mreža.

Društvo u BiH, kao i bošnjačka politička i verska elita, samo se protokolarno zalaže za deradikalizaciju.

- Imate čitava naselja poput Gornje Maoče, Dubnice, Ošve, Mehurića, Orašca, Bočinja, Jezera, Šerića u kojima makar po 20 porodica živi po strogim šerijatskim pravilima i bezbednosne službe ih ne kontrolišu - tvrdi Galijašević.
predatortz predatortz 18:23 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

mariopan
predatortz


Da citiram blic

Dževad Galijašević, stručnjak za borbu protiv terorizma, kaže za „Blic“ da na Balkanu postoje legalni kampovi islamista, čitava naselja koja funkcionišu izvan ustavno-pravnog poretka države.

- Oni su pretnja pre svega po bezbednost BiH, ali i čitavog Balkana. Nesmetano se finansiraju spolja, tokove novca niko ne kontroliše. Novac dolazi od Al Kaide i ISIS-a, ali i svih drugih čija namera je prekrajanje granica na Bliskom istoku i na Balkanu - navodi Galijašević i dodaje da mreža islamista koja postoji u BiH nije napravljena zbog BiH, već zbog regiona i EU. Islamistima u Sandžaku i na Kosovu, tvrdi, koordinira upravo ta mreža.

Društvo u BiH, kao i bošnjačka politička i verska elita, samo se protokolarno zalaže za deradikalizaciju.

- Imate čitava naselja poput Gornje Maoče, Dubnice, Ošve, Mehurića, Orašca, Bočinja, Jezera, Šerića u kojima makar po 20 porodica živi po strogim šerijatskim pravilima i bezbednosne službe ih ne kontrolišu - tvrdi Galijašević.



I da dodam - glasilo tih džihadlija za Bosnu, Sanžak i CG,portal koji se zove 'Glas Umeta', lociran je u Džordžiji, USA.
mariopan mariopan 18:26 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

http://www.blic.rs/Vesti/Svet/606566/ZLI-KALIFAT-Kako-je-nastala-Islamska-drzava-i-koja-je-uloga-SAD-u-stvaranju-cudovista
milisav68 milisav68 18:26 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

angie01

Pa kako da ne krene dalje, kada su te iste "zatucane" zemlje držali kao kolonije.


nisam bas razumela sta si hteo da kazes!

Pa valjda znaš šta su kolonije, eksploatišeš bogatstvo, a narod živi u siromaštvu, sa malom ili nikakvom mogućnošću za školovanjem/obrazovanjem.
A uzimaš talentovane i asimiluješ ih.

Pa se tako stvara pogodno tlo za versku ili neku drugu zatucanost.
I taman su se bili malo oslobodili tih stega kolonijalizma (pa makar i sa diktatorima), kada je ponovo počela ekonomska kriza, pa su redom rušeni ti diktatori koji nisu dozvoljavali da sav profit ide stranim/zapadnim kompanijama.

Nije "zapad" bogat i tolerantan samo zato što je sposoban i civilizovan (a sposoban je i delom što je pokupio talentovane iz tih "zatucanih" sredina), već i zato što se napljačkao i još uvek pljačka te "zatucane" zemlje, pa je tako i lakše biti tolerantan (i "civilizovan" )kada ti je pun stomak/topla kuća/deca u školi/veća mogućnost za posao....itd.

I to je vrzino kolo koje mora da se raspetlja, inače će svi da odemo u tri lepe....jer uništenje ISIS-a silom nije rešenje, pojaviće se neka druga "ekipa".

Mislim, kako znamo ko je sve tamo u tom ISIS-u, imamo spisak?

A njihova rodbina, deca, komšije, prijatelji, simpatizeri?

Jel` i oni treba da se unište?

Jer možda ako ih ne uništimo sve, možda se stvori neka nova organizacija.

A opet, Evropa je sada puna izbeglica, mnogi će biti marginalizovani (i nezadovoljni), pa će to opet biti pogodno tlo za terorizam....

I stradaće "običan" svet (neke naše komšije), a bogati će trljati ruke i biti još bogatiji.

"Neću da mijenjam svoju profilnu fotografiju u francusku zastavu iako sam Francuskinja iz Pariza. Razlog za to je što kada bih to uradila samo za Pariz, to bi bilo pogrešno. Da sam to radila za svaki napad na svijetu, morala bih da mijenjam svoju fotografiju nekoliko puta na dan. Moje srce je uz svijet, bez granica, bez hijerarhije, smatram da svaki ljudski život ima vrijednost bez obzira na to da li je napadnut od strane vjerskih ekstremista, predrasuda ili profita. Nemojte biti dio "mi i oni" mentaliteta što ratni huškači žele da uradite", napisala je Charlotte,


Urednica francuskog magazina statusom šokirala svijet

angie01 angie01 18:58 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

Pa valjda znaš šta su kolonije,


nisam shvatila gde je problem u mom komentaru, ja upravo zastupam stav da je krivica svih koji nisu upalili sijalicu svuda gde treba, da tako kazem.

"Neću da mijenjam svoju profilnu fotografiju u francusku zastavu iako sam Francuskinja iz Pariza. Razlog za to je što kada bih to uradila samo za Pariz, to bi bilo pogrešno. Da sam to radila za svaki napad na svijetu, morala bih da mijenjam svoju fotografiju nekoliko puta na dan. Moje srce je uz svijet, bez granica, bez hijerarhije, smatram da svaki ljudski život ima vrijednost bez obzira na to da li je napadnut od strane vjerskih ekstremista, predrasuda ili profita. Nemojte biti dio "mi i oni" mentaliteta što ratni huškači žele da uradite", napisala je Charlotte,

milisav68 milisav68 19:10 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

angie01
nisam shvatila gde je problem u mom komentaru, ja upravo zastupam stav da je krivica svih koji nisu upalili sijalicu svuda gde treba, da tako kazem.

Pa problem je što je prekidač kod "civilizovanih".
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:20 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

tasadebeli
Predrag Brajovic

Hvala na nepotrebnoj ispravci.



Не бих рекао да је непотребна исправка.

Очигледно не знаш много ни о том делу света, ни о исламу (а радо би га збрисао са лица земље), шиитима и сунитима, нити повезујеш узроке и последице...

Дакле, Ирак у доба Садама = No to Ayatollah! Качиш?

Ајатоласи у Ирану.

А онда лицемерни Запад гурне Ирак у први од читаве серије ратова да би тај Иран са ајатоласима обуздавао.

Качиш и даље?

Пратиш нит?

Па затим лицемерни Запад гурне Садама у агресију на Кувајт да би испровоцирао рат у заливу.

Пратиш још увек?

Па онда следује Бушов рат против тероризма који и данас траје и то не само у Ираку, него и свугде около.

Пратиш још увек? Ниси задремао?

А ове твоје дечје мантре --да их образујемо и то, то може, али, прво, треба да имају учионице, а не ровове.


Па то је Садам и радио! Правио учионице!

Па су га убили!

То ти причам све време.

А од чега им иначе направити учионице?

Како када се све паре одливају ка Западу?

Што си тако тврдоглав и задрт?

Не верујем да не умеш да повежеш два и два...

Да поновим: свако разматрање тих нација и држава као пуких кугли на клик-клак нашем ластишу јесте једна врста прикривеног расизма. Те државе и нације имају своје историјске путање, у којима ми нисмо најпреднији чинилац, ма колико-- опет из перспективе прикривеног расизма -- ми мислили да јесмо.


Па управо ти то радиш!

Не замењуј тезе!


Написах у неком коментару да ме та идеја међународне акције и успостављања мира у Сирији већ неко време интригира.



П.С. - Не знам зашто, али сваки пут када ти напишеш међународна интервенција у Сирији и протекторат од најмање 10 година, ја уместо Сирија прочитам Србија...

Тасо, ти као један од највећих заговорника потрошачког/западњачког друштва ниси баш најпогоднији јавни поборник његовог свргавања. Такође, неки ставови су ти дечије наивни, али... то само показује чистоту твоје душе.
angie01 angie01 19:31 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

Pa problem je što je prekidač kod "civilizovanih".


nisam ni rekla drugacije!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:35 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

Ponovo pitam: koja je granica prihvatljivog šerijata (kad si/ste? već protiv Asada koji ne da bilo kakav šerijat).

Нема је.
Ја сам атеиста, и тихи противник сваког религијског система.
. To što slepo podržavaš svaku njihovu brljotinu, to je druga stvar.

Ово је, наравно, твоја пројекција, као и многе друге које си изнео размењујући коментаре са мном. Ја се нисам ни трудио да их демантујем, мислим да нема сврхе. Они који у њих поверују већ су они набријани спрам мене, људи неспремни да с личном дистанцом прочитају речи које сам написао.

Но, тако је било и у јеку оне приче око Грчке, на блогу код Горана Вучковића, такве и сличне оптужбе сам слушао с много страна, Тасе и других...
mariopan mariopan 19:42 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

Predrag Brajovic
Но, тако је било и у јеку оне приче око Грчке, на блогу код Горана Вучковића, такве и сличне оптужбе сам слушао с много страна, Тасе и других...


Nije ti palo na pamet, kada to već tvrdi toliko ljudi, da to nije nikakva projekcija ni nabrijanost spram tebe (?), već da ti to stvarno radiš pa ti ljudi kažu ono što vide?
emsiemsi emsiemsi 19:45 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

Predrag Brajovic

...
Тасо, ти као један од највећих заговорника потрошачког (западњачког) друштва ниси баш најпогоднији јавни поборник његовог свргавања. Такође, неки ставови су ти дечији наивни, али... то само показује чистоту твоје душе.

Дебели Таса је најбоља особа на овом блогу (мада су неки хтели да му ампутирају неку непринципијелност манифестовану у неким приватним порукама, а ја им нисам веровао).
emsiemsi emsiemsi 19:48 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

mariopan
emsiemsi
tess
не знам зашто људи мисле да је врхунац исказа и интелектуалнога домета рећи ствари што упетљаније

Emsi, priznaću ti nešto, ali ako može da ostane među nama, ovako: Ja nisam intelektualac.

Ма, шта се стискаш - слободно реци, нека знају и други.
Успут --- да ли си интелектуалац, то знаш сама, у то се не бих мешао. Оно што сам ја закљулчио је - да ниси глупа. Напротив.

Emsi ti si dobri duh ovog bloga.

Нисам (баш) сагласан !
Најдобрији на овом блогу сте Таса Дебели и ти.
Ви нама осталима служите као референца да се у животу може бити (и) заиста добар, да то није фикција, него да је достижно.
Мера наде у боље сутра (и одраз) ће бити када нас буде више таквих као што сте ви.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:59 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

mariopan
Predrag Brajovic
Но, тако је било и у јеку оне приче око Грчке, на блогу код Горана Вучковића, такве и сличне оптужбе сам слушао с много страна, Тасе и других...


Nije ti palo na pamet, kada to već tvrdi toliko ljudi, da to nije nikakva projekcija ni nabrijanost spram tebe (?), već da ti to stvarno radiš pa ti ljudi kažu ono što vide?

Узми прочитај шта сам тамо написао. У главним цртама ствари су се развиле онако како сам говорио да ће бити. Људи, и ти међу њима, бунили су се против моје реалистичне слике догађања и предвиђања краткорочне будућности, како сам је ја видео. А она се, просто, остварила.
pupan pupan 20:01 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

tvrdi Galijašević.

Potrebno je samo da sve ovo gorenavedeno, Galijasevic zapise sebi na guzicu i zatim ode Ovanu Sereticu ili Kacavendi da mu to potvrde. Tek ondak bi sve dobilo na tezini i znacaju.
anonymous anonymous 20:07 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

" Pariz je ovog vikenda bio ratna zona. Posle krvavog islamističkog napada u januaru, na pariski satirični časopis "Šarli ebdo", premijer Vals govorio je da je zemlja "u ratnom stanju", ali ni tada, ni sada nigde u Imperiji da se čuje jedno "mea kulpa" ("moj greh", posle duge imperijalne istorije mrcvarenja i naroda i država. "

Pariz ovog Crnog petka nije, dakle, bio ništa drugo nego incident u ratu svetova, koji se uveliko zametnuo. Ovo "U boj, u boj" koje sada odjekuje od Pariza preko Londona i dalje, odgovor je "na nervnoj bazi"; suze koje će se osušiti kao kap na vrelom suncu. I svi muslimani u Francuskoj biće, još jednom, u kolektivnom doživljaju Francuza asocirani sa terorizmom. Desnica u Francuskoj, oličena u Nacionalnom frontu, dobiće nova krila; "topovi će se podmazivati, popovi će podkađivati".

I niko da se doseti - budući da je Imperija slepa od rođenja - da pored "vrline" topova, postoji vrlina mira, pa da iz krstaškog pohoda na narode, kulture i civilizacije, povuku njihove centurione."

Црни петак

mariopan mariopan 20:17 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

emsiemsi

mariopan mariopan 20:24 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

Predrag Brajovic
mariopan
Predrag Brajovic
Но, тако је било и у јеку оне приче око Грчке, на блогу код Горана Вучковића, такве и сличне оптужбе сам слушао с много страна, Тасе и других...


Nije ti palo na pamet, kada to već tvrdi toliko ljudi, da to nije nikakva projekcija ni nabrijanost spram tebe (?), već da ti to stvarno radiš pa ti ljudi kažu ono što vide?

Узми прочитај шта сам тамо написао. У главним цртама ствари су се развиле онако како сам говорио да ће бити. Људи, и ти међу њима, бунили су се против моје реалистичне слике догађања и предвиђања краткорочне будућности, како сам је ја видео. А она се, просто, остварила.

Da, ostvarila se a za to ima mnogo razloga koje ni ti tada nisi znao, niti je neko mogao da ih predvidi u tom trenutku. Nije bilo teško pomisliti da će stvari u Grčkoj možda krenuti i u tom pravcu, samo se veliki deo normalnih ljudi nadao da neće.
I nije meni zasmetalo što pišeš činjenice i ono što jeste, zasmetao mi je način i neka zluradost koja ti ne priliči, zato sam se i brecnula na tebe.
mariopan mariopan 20:29 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

emsiemsi
mariopan
emsiemsi
tess
не знам зашто људи мисле да је врхунац исказа и интелектуалнога домета рећи ствари што упетљаније

Emsi, priznaću ti nešto, ali ako može da ostane među nama, ovako: Ja nisam intelektualac.

Ма, шта се стискаш - слободно реци, нека знају и други.
Успут --- да ли си интелектуалац, то знаш сама, у то се не бих мешао. Оно што сам ја закљулчио је - да ниси глупа. Напротив.

Emsi ti si dobri duh ovog bloga.

Нисам (баш) сагласан !
Најдобрији на овом блогу сте Таса Дебели и ти.
Ви нама осталима служите као референца да се у животу може бити (и) заиста добар, да то није фикција, него да је достижно.
Мера наде у боље сутра (и одраз) ће бити када нас буде више таквих као што сте ви.


Teško meni sada.

Sad moram da se trudim da stalno i stvarno budem dobra, da se ne svađam po blogu i da ne vidiš kad me stigne žuta minuta....jel Emsi, kad ti nisi na blogu da mogu da se razmašem?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:20 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

I nije meni zasmetalo što pišeš činjenice i ono što jeste, zasmetao mi je način i neka zluradost koja ti ne priliči, zato sam se i brecnula na tebe.

То је твоје учитавање.
Исто као кад би моју тврдњу да је било нужно смањити пензије и плате, како не бисмо банкротирали, тумачила у кључу злурадости.
Или кад би моју тврдњу да тајкуни нису централни проблем наше економије, па чак ни партократија и буразерска економија, него неефикасност наше економије и производње, мали output GDPa по становнику -- тумачила у опет истом кључу.
Или моју тврдњу да је незнање у многим областима наш крупан проблем...
Или наш менталитет мање предузимљивих људи, који у државном послу или држави траже решење...

Нема ту злурадости. Само увиђања реалног стања.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:23 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

Da, ostvarila se a za to ima mnogo razloga koje ni ti tada nisi znao, niti je neko mogao da ih predvidi u tom trenutku. Nije bilo teško pomisliti da će stvari u Grčkoj možda krenuti i u tom pravcu, samo se veliki deo normalnih ljudi nadao da neće.

Хајде, размисли шта си овде написала:
1) да ја нисам баш нормалан;
2) да сам, изгледа, правац одвијања грчке кризе ипак знао, то јест -- о њој размишљао боље и тачније од овдашње већине.

Ово друго је нежељена похвала, оно прво -- увреда :)
mariopan mariopan 21:49 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

Predrag Brajovic

Pa sad, ne znam ko učitava.

1. napisala sam da si pogodio ali da je to bilo slučajno. Nije moralo tako da se završi, šanse su bile otprilike pola pola.

Moglo je da se desi i drugačije, kako se nadao veliki deo normalnih ljudi u svetu. Čini mi se da je pola planete tada navijalo da se Grčka iščupa iz kandži zelenaša ( to je normalan narod).
Možda si ti nešto drugo želeo, (kaiš kože sa leđa ako ne mogu da vrate dug?), ali samo ti si na blogu govorio da moraju da vrate dug po cenu života. Ne po cenu života, kažem ja i sada. Ne samo za Grke, za sve ljude na planeti.

Tvoju normalnost ili nenormalnost - ne pominjem, valjda si se sam pronašao negde u toj priči?
Koliko pamtim ti si uporno hteo da ti svi priznamo da si najpametniji (kao i sada ) i da si u pravu kada pišeš da su Grci lenji i da kradu sopstvenu državu jer ti ne izdaju fiskalne račune, i sve čemu si se ti nadao je da niko od nas ne bude u pravu, a to ti se posrećilo zahvaljujući kukavici Ciprasu a ne tvojoj pameti (izvini na iskrenosti).
2) да сам, изгледа, правац одвијања грчке кризе ипак знао, то јест -- о њој размишљао боље и паметније од овдашње већине.



Moram da te razočaram - nisi. Vidi gore..

Desilo se samo to da je Cipras kukavički popustio narodu koji bi i da nastavi da živi kako je živeo a da neko drugi reši kako će da vrate dugove, ili ne vrate što bi oni najvoleli, i da sve bude kao pre a da ipak ne bude kao pre....sad ćemo da vidimo dokle će izdržati, to je samo pitanje vremena kada će da im pukne taj balon od sapunice.

Onda ću ja da kažem tebi utata vidi koliko im je trajalo!!! Jer to ni izdaleka nije rešenje njihovog problema jer sada niti vračaju dug niti proizvode nešto više nego pre a dugove gomilaju - sve je isto - samo si ti u pravu.

A to je najvažnije!

Da je poslušao Varufakisa ne bi se desilo ništa što si ti predvideo. Šanse su bile pola pola...mada je naginjalo da će alavi bankari već znati kako da slome Ciprasa i tu nije trebalo mnogo pameti da se pogodi kako će se to završiti.


edit

Nemoj da misliš da ja ne znam koliko si ti pametan, samo mislim da pogrešno koristiš taj tvoj dar, mogao bi i bolje.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:07 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

mariopan
a to ti se posrećilo

Јбг, усрало ме.
Ниси једина која гаји ту теорију о усеравању.
Поздрав.
mariopan mariopan 22:11 16.11.2015

Re: Uzroci i posledice

Predrag Brajovic
mariopan
a to ti se posrećilo

Јбг, усрало ме.
Ниси једина која гаји ту теорију о усеравању.
Поздрав.


Pozdrav i tebi
apostata apostata 00:41 17.11.2015

Re: Uzroci i posledice

vcucko

U toj situaciji imaš ovog čoveka:



a sa druge strane ove likove (da se razumemo, u pitanju je Al-Nusra Front):



pri čemu taj isti zapad podržava ove druge protiv ovog prvog. Izvini, ali ko je tu lud?


A još ako se zna da taj čovjek ima ovakvu suprugu






onda je buraz odgovor više nego očit.
Goran Vučković Goran Vučković 00:44 17.11.2015

Re: Uzroci i posledice

onda je buraz odgovor više nego očit.

Ja se ipak ne bih zaletao - prvo da vidimo supruge ovih sa fantomkama.
tyson tyson 02:29 17.11.2015

Re: Uzroci i posledice

Očaj.

Odlično.

Zašto su očajni?

Pa da, između ostalog, uklonimo uzroke očaju.


tyson tyson 02:36 17.11.2015

Re: Uzroci i posledice

Urednica francuskog magazina statusom šokirala svijet

Ma šta svijet, i šire!

Onog ko je smislio te retardirane "ceo svet" naslove (i one sa ovo, evo, i ovako) treba baciti u Raku, bez padobrana.

Za početak sve iz "redakcije" Super žena.

anonymous anonymous 04:22 17.11.2015

Re: Uzroci i posledice

П.С. - Не знам зашто, али сваки пут када ти напишеш међународна интервенција у Сирији и протекторат од најмање 10 година, ја уместо Сирија прочитам Србија...

anonymous anonymous 04:24 17.11.2015

Re: Uzroci i posledice


"Neću da mijenjam svoju profilnu fotografiju u francusku zastavu iako sam Francuskinja iz Pariza. Razlog za to je što kada bih to uradila samo za Pariz, to bi bilo pogrešno. Da sam to radila za svaki napad na svijetu, morala bih da mijenjam svoju fotografiju nekoliko puta na dan. Moje srce je uz svijet, bez granica, bez hijerarhije, smatram da svaki ljudski život ima vrijednost bez obzira na to da li je napadnut od strane vjerskih ekstremista, predrasuda ili profita. Nemojte biti dio "mi i oni" mentaliteta što ratni huškači žele da uradite", napisala je Charlotte,


Браво за уредницу ....



...Управо се о томе ради ......


....на томе инсистирамо све време....
anonymous anonymous 04:30 17.11.2015

Re: Uzroci i posledice


milisav68
18:26 16.11.2015
Re: Uzroci i posledice

Nije "zapad" bogat i tolerantan samo zato što je sposoban i civilizovan (a sposoban je i delom što je pokupio talentovane iz tih "zatucanih" sredina), već i zato što se napljačkao i još uvek pljačka te "zatucane" zemlje, pa je tako i lakše biti tolerantan (i "civilizovan" )kada ti je pun stomak/topla kuća/deca u školi/veća mogućnost za posao....itd.



Браво и теби М.

....наравно да је енигма Сфинге - у економији, тј. оружју и моћи да се од другог отме.... намећу и повремено мењају правила игре .....

....на том принципу се развијала Брајова " цивилизација " .....на једној страни,

....а остатак света на другој .....
tasadebeli tasadebeli 06:49 17.11.2015

Re: Uzroci i posledice

Predrag Brajovic

Тасо, ти као један од највећих заговорника потрошачког/западњачког друштва ниси баш најпогоднији јавни поборник његовог свргавања.



Поборник?


Такође, неки ставови су ти дечије наивни, али... то само показује чистоту твоје душе.




Хвала ти, Брајо, од срца!

Одавно ми нико није уделио комплимент. А овакав комплимент нисам добио никада у животу.
emsiemsi emsiemsi 06:57 17.11.2015

Re: Uzroci i posledice

tasadebeli

...


Хвала ти, Брајо, од срца!

Одавно ми нико није уделио комплимент. А овакав комплимент нисам добио никада у животу.

Ово није тачно !
emsiemsi emsiemsi 06:57 17.11.2015

Re: Uzroci i posledice

...
tasadebeli tasadebeli 07:06 17.11.2015

Re: Uzroci i posledice

Predrag Brajovic

Људи, и ти међу њима, бунили су се против моје реалистичне слике догађања и предвиђања краткорочне будућности, како сам је ја видео.




Рекох већ, сви ми имамо права на емоцију.

Ти овде, ми тамо...

Разум долази касније.
tasadebeli tasadebeli 07:06 17.11.2015

Re: Uzroci i posledice

emsiemsi
tasadebeli

...


Хвала ти, Брајо, од срца!

Одавно ми нико није уделио комплимент. А овакав комплимент нисам добио никада у животу.

Ово није тачно !




tess tess 08:03 17.11.2015

Re: Uzroci i posledice

Odlično.


:)

Zašto su očajni?

Strah, neprilagođenost, introvertnost (otuđenost - od naših "vrijednosti"- od tolerancije iz Bontona jer mi ne znamo ko smo, kakve zvijeri, sve dok preživljavamo u udobnosti, mi se zezamo, ja ovo sve vidim kao dobro zezanje) i do neprosvećenosti, naivnosti, idealizma..

Pa da, između ostalog, uklonimo uzroke očaju.

Teško da će od toga biti nešto (išta). Mi ćemo ih satirati bombama - tamo kod njih - radi nafte i atraktivnih naslovnih strana (čitaj: adrenalina i ponosa uz Marseljezu), oni će kriti očaj u sektašenjima il prikazivati ga opasani bombama - među nama - i to je to.
I, da, njihovim očajem najlakše manipulišu, upravo, civilizovane dobrice.
martin_krpan martin_krpan 08:26 17.11.2015

Re: Uzroci i posledice

vcucko
martin_krpan

Bombe ne pomažu, što nikako ne znači da Gadafi, Ben Ali, Asad, Husein nisu notorni zlikovci.



Spisak zlikovaca je malo poduži i ne obuhvata samo one koje je zapadna propagandna mašinerija odredila da se takvima zovu.

Inače cela stvar je ne malo nego malo više zapetljana. Tzv. "proleća" po arapskim zemljama i izbori posle njih su nedvosmislena povrda da narod tamo većinski hoće šerijat. Nameće se pitanje - gde je granica tzv. prihvatljivog i neprihvatljivog šerijata? Šta, koja nijansa, razlikuje ID od nekih drugih opcija u Siriji i bilo gde? Količina odsečenih glava, ekstremiteta, zakopanih do grla žena, šta? Ako se granica podudara sa državnim granicama tih zemalja (ono, šta rade na svom baš nas briga, ali ako krenu na nas popiće bombe) - OK, ali takva opcija će pre ili kasnije krenuti da izvozi šerijat, a zapadu će pre ili kasnije zatrebati neki resurs, strateški pravac, ko zna šta i eto opet njesra.

U toj situaciji imaš ovog čoveka:

a sa druge strane ove likove (da se razumemo, u pitanju je Al-Nusra Front):


pri čemu taj isti zapad podržava ove druge protiv ovog prvog. Izvini, ali ko je tu lud?


Ma situacija je psiho-haotična totalno. Opasnost iz drugog plana je to što ovakvi slučajevi učvršćuju podloge malih Napoleona kao npr. Dodika i njegovih fašističkih podguznih muva. Nakon Zvornika je pao viski, a nakon ove svinjarije stavio bi lovu da je pao neki Moet & Chandon.

tess tess 09:05 17.11.2015

Re: Uzroci i posledice

kao npr. Dodika i njegovih fašističkih podguznih muva. Nakon Zvornika je pao viski,

Dodik, Zvornik, viski.
Jbt. kao stih.

Prvo, Martine ti si baš mlad (pogledala sam prije neki dan tvoj profil i iznenadila se), drugo, i tako mlad umiješ napisati pametnih redova - kao veliki - u kojima sjajno poznaješ Germane i mnogo toga.

I, evo, sad Dodik, Zvornik, viski, hm, vidiš da i ti svoj očaj nosiš sa sobom čim tako lako ugaziš u ono što je u ovom trenutku nebitno. Nebitno je u smislu da mi Srbi iz Bosne - i bez Dodika i bez terorizma u Parizu - želimo da se odvojimo od Federacije BiH.

Dalje, pade mi na pamet video kad tip (zgodan tip) traži mudžahedine po Bosni, našao je on njih, ali ja ne nađoh video..

Ima ovo :

http://www.rijaset.ba/index.php?option=com_content&view=article&id=514:korijen-problema-vehabija-je-u-be-a-ne-u-bih&Itemid=220

Korijen problema vehabija je u Beču, ne u BiH..

Znamo ti i ja, ili?

Ili misliš da Dodik, viski, Zvornik ima uticaja na ove očajnike iz Bosne po Austriji i u De..
Kako?
Rat je to od njih napravio? Pa jeste, šteta je načinjena. Ali ja se nešto ne sjećam da su Srbi - tamo polovinom prošlog vijeka - opasavali se bombama i dizali u vazduh po Zagrebu i Sarajevu, unatoć ustašama i balistima što ih urnisaše..

Prestani da se tužakaš. Dodika je odavno trebalo maketi i Ratko Mladić je i nama naudio, etc..
blogovatelj blogovatelj 19:38 18.11.2015

Re: Uzroci i posledice

мада су неки хтели да му ампутирају


blogovatelj blogovatelj 19:43 18.11.2015

Re: Uzroci i posledice

Onog ko je smislio te retardirane "ceo svet" naslove (i one sa ovo, evo, i ovako) treba baciti u Raku, bez padobrana.


I one koji u naslov stave "uznemirujuće" i "šokantno"
blogovatelj blogovatelj 19:45 18.11.2015

Re: Uzroci i posledice

Браво и теби М.


Puno tačaka, skraćivanje imena... Jesi ti možda doktor iz Zagreba koji je prešao na ćirilicu i ekavski?
looping looping 11:52 16.11.2015

1

Najjače mi je kad napišu u vestima nešto tipa: "Sada ćemo odistinski da se borimo protiv ISIS-a".
Ili: "Francuski avioni mnogo jako bombardovali položaje ISIS-a".

Pa šta ste do sad radili, milovali ih? Niste znali položaje?
Prodavali im oružje? Ups!
vlad_aleksh vlad_aleksh 12:49 16.11.2015

Апокалипса у срцу таме

Када је Мартин Шин посетио извесну француску породицу, тамо му је један господин одржао предавање. Говорио је о беланцету и жуманцету. И о томе како је Чарли све јачи и јачи, а они су све слабији и слабији. После снимања филма, Мартин је свом сину наденуо име Чарли.
chitach chitach 13:44 16.11.2015

Re: Апокалипса у срцу таме

Када је Мартин Шин

mislis kada je kapetan Vilard posetio ...
omega68 omega68 17:53 16.11.2015

Re: Апокалипса у срцу таме

Piše: Grigorij Ignatov
Francuska je u akcijama antiIDovske koalicije počela da učestvuje tek pre mesec i po dana. Šteta koju su pričinili njeni malobrojni avio-udari apsolutno se ne može porediti sa onom koju su izazvale ruska i amarička avijacija.
Zašto je onda baš Francuska, a ne SAD ili Velika Britanija, izabrana kao meta terorista?
Da malo odstupimo od teme i vratimo se na američki 11. septembar.

Da li ste se ikada zapitali zašto je napad avionima na Svetski trgovinski centar ostao jedini ozbiljan teroristički napad na teritoriji SAD? Isto se može reći za eksploziju u autobusima u Londonu. Dve zemlje, koje se već drugu deceniju svim silama bore protiv terorizma, same od njega praktično ne stradaju. Zašto?

Pa, reći ćete: njihove obaveštajne službe ne jedu hleb džabe, osujećuju opasnosti.
Uveren sam da su to gluposti. Ideologija muslimanskog ekstremizma je već odavno sposobna da stvori fanatike teroriste-pojedince čije se namere teško mogu predvideti, a mogućnosti svakog američkog građanina muslimana da izvrši teroristički akt su – ogromne.
Svakog meseca čitamo o novom masakru nevinih ljudi na javnom mestu koji je izvršio neki američki psihopata, i samo jednom je to bio musliman-terorista (2009. godine, major Malik Nidal Hasan). U samoj Britaniji žive milioni muslimana, od kojih desetine hiljada simpatišu radikalne islamiste – ali gde su teroristički napadi? Gde su dizanje u vazduh benzinskih pumpi, eksplozije u metrou, miniranje mostova, snajperisti na javnim mestima? Nešto ih nema.
Događaji u Francuskoj su pokazali: ako grupa ekstremista odluči da izvrši teroristički napad – njih je krajnje teško naći i zaustaviti. Kako francuskim tajnim službama, tako britanskim, tako i američkim. I, da budemo iskreni, i ruskim – u suprotnom ne bi bilo ni “Nord-Osta” ni Beslana. Ali, u Francuskoj se, koja je tek u trećem redu u borbi protiv Islamske države, napad desio, a u Sjedinjenim Državama i Velikoj Britaniji – nije ih bilo stotinu godina? Zbog čega?
Sve navodi na jednu misao: iza “evropskog 11-og septembra”, kao i iza američkog, stoje obaveštajne službe SAD koje same diriguju terorističkim aktivnostima i odlučuju, gde će naneti sledeći udarac, a gde – ni u kom slučaju ne treba udarati.
Spavajte bezbrižno, dragi anglo-saksonci, mi se borimo protiv terorizma tako precizno da ni jedan islamista bez našeg naloga neće narušiti vaš mir. Ali, zato hoće u drugim zemljama – zavisno od političke potrebe.
U čemu je sada ta potreba?
Potrebno im je zastrašivanje Rusije koja se bez pitanja uplela u navodnu američku “borbu protiv Islamske države”, a u stvari – protiv Asada. Možda je pretnja usmerena i protiv Francuske – koja u Minskim pregovorima ima mlak, bezmalo proruski stav (“Morelov plan”), pa joj treba očitati lekciju.
Amerika eksplozijama IDovskih bombi poručuje Rusiji: napustite Siriju, ili će se ovo i kod vas desiti. Istovremeno šalje signal i Evropi: pratite trag naše politike u sirijskom pitanju.
U svetskom hibridnom ratu SAD protiv Rusije počela je nova etapa, a šta će biti sutra – nije izvesno. Možemo biti sigurni samo u jedno: teroristički napadi će i dalje zaobilaziti Sjedinjene Države i Britaniju, glavne “borce protiv terorizma”, a od američkih idovskih pitomaca ginuće samo ljudi u trećim zemljama.


Каква теорија завере и какве глупости!!!
Па сваки добронамерни слободно - црнотравски грађанин, овог и свих других братских еснафа, добро зна да наше наднационалне, али изабране, елите морају да објаве џихад, фатву, алву и калабалах сваком недобронамерном салафисти, вехабији, православцу, католо-протестанту, рОмокатолику, будисти, атеисти и осталима који би да спрече свету борбу против Гога из Магога, Роша (Русије), Мешеха (Москве) и Фувале (Скитија).
Bat...
Posted by benjaminNovember 10, 2015
George Bush Sr. and his Nazionist faction are negotiating surrender, according to CIA sources. The Nazionist regime of Benyamin Netanyahu is also doomed, as are their Saudi proxies.
The storm of information poured out by the Internet, the new Guttenberg Press, has made a critical mass of people aware of the enormous crimes of George Bush Sr. and his Nazionist cohorts. The result is that, at age 91, Bush, who said he was retired and no longer talking to the press, felt obliged to put out a new auto-biography where he tried to throw henchmen like former Defense Secretary Donald Rumsfeld and former Vice-President Dick Cheney under the bus, essentially trying to blame them for the excesses of the George Bush Jr. regime.
http://www.theguardian.com/us-news/2015/nov/05/george-bush-sr-book-reveals-a-more-dangerous-dick-cheney-than-anyone-knew
With its Halloween attack on a Russian airliner, the Israeli regime has also doomed itself by arrogantly attacking the three great powers of Russia, China and the United States. The result is Israel is under a full military blockade that will not end until Netanyahu and his fellow war-criminals make an unconditional surrender, according to Chinese, Russian and Pentagon sources. Their so-called Samson option of taking the world down with them has now been neutralized, the Pentagon sources say.
George Bush Sr. began to negotiate surrender because he recognized the check-mate situation he faced, White Dragon Society sources say. Bush’s top lieutenant in Asia, Richard Armitage, ratted on Bush last week when he was questioned by officials connected Joseph Dunford, the new top US military commander, Pentagon sources said. Under questioning, Armitage admitted he ran the heroin side of the Bush mafia business, they said. In addition, we can now confirm from South American sources that Maurice Armitage, the mayor of Cali, Columbia was running the cocaine side of the business.
The new peace deal in Columbia between the FARC rebels and the Columbian government has cut drug funding to the Bush linked Sinaloa cartel to such an extent that hundreds of their goons had to fly to Saudi Arabia in order to find work as mercenaries in the war against Yemen, the Pentagon sources said. Mexico’s move to decriminalize drugs is another factor cutting off funding to the Bush mafia, the sources say. The result is that Jeb Bush’s campaign has run out of money. George Bush Sr. himself may soon no longer be able to afford the massive bodyguard presence he needs to keep himself from being hanged as a traitor.
The Bush oil and drug network run by the Nazionist ISIS proxy army in the Middle East is also being systematically dismantled.
mariopan mariopan 18:02 16.11.2015

Re: Апокалипса у срцу таме

Komentari (666)

urbana_gerila urbana_gerila 18:35 16.11.2015

:))))))))))

kada mi upadnemo u njihovo selo i silujemo im žene i otmemo stoku - to je dobro, kada oni isto urade nama - to je loše...


jbt, brajoviću, sada mi ona tvoja veleumna arbitraža, skoro pa, mitskog duela čarlija i blogosmaratelja, ovdašnjih doajena poetske kritike, u klinču glede dučića - još i deluje kao tvoja bolja prošlost...


emsiemsi emsiemsi 19:42 16.11.2015

Re: :))))))))))

urbana_gerila
kada mi upadnemo u njihovo selo i silujemo im žene i otmemo stoku - to je dobro, kada oni isto urade nama - to je loše...


jbt, brajoviću, sada mi ona tvoja veleumna arbitraža, skoro pa, mitskog duela čarlija i blogosmaratelja, ovdašnjih doajena poetske kritike, u klinču glede dučića - još i deluje kao tvoja bolja prošlost...



Немаш појма !
Успут --- шта ти мислиш о овој ситуацију, односно, како се пита Вера Нолан - када ће хришћански свет згазити исламски ?
omega68 omega68 19:49 16.11.2015

Re: :))))))))))

Posted by benjaminNovember 17, 2015
The giant psychological warfare operation, where “ISIS terrorists” allegedly killed over a hundred people in Paris, on Friday the 13th, November, 2015, was just part of ongoing horse trading towards a world government.
To understand this, let us look at some key events surrounding the events in Paris.
First of all, the fact that thousands of witnesses all carrying video phones were unable to record the events of that day alone proves it was just a massive propaganda event, NSA and other sources agree. In addition, all 8 security camera feeds to the areas where the supposed massacres took place had been shut off, implying high level cooperation from the French security police, CIA sources say.
Next, let us look at what has resulted from this event. France has implemented martial law and closed its borders. This is classic Gladio strategy whereby a manufactured terror incident is used to implement a military government.
Furthermore, the French have been pushing, through their proxy Christine Lagarde, head of the IMF, to replace the US dollar with the IMF’s SDR. This is to be decided at a meeting on November 30th.
November 30th is also the day when 120 or so world leaders, including those of Russia, the US and China, are to gather in Paris to “discuss global warming.” As anybody who actually checks facts knows, “global warming” has nothing to do with scientific truth and everything to do with forming a world government. The idea is to finance this world government with a global “carbon tax.” The world itself is not warming and even if it was it would be due to solar cycles and not CO2.
However, the events in Paris and unreported but even more dramatic events in the Middle East are, nonetheless, part of some very serious infighting between various factions struggling to dominate the world government that is being negotiated.
There is also conflicting evidence about exactly who staged the events in Paris and other similar psy-ops that are appearing with increasing regularity.
The Russians, still furious about the shooting down of their airplane on Halloween (October 31st), say it was the same people behind that as were behind the events in Paris. Russian President Vladimir Putting is saying he will “not deal with the dog that has bitten him, it is the owner of the dog who will be held responsible.”
urbana_gerila urbana_gerila 20:41 16.11.2015

Re: :))))))))))

emsiemsi
шта ти мислиш


mislim da ću i pre pojave poslednjeg(?) iz trija(?), kao l'hommage vašem literarnom kružoku korifeji slobodne misli edukuju neuki plebs oglašavajući se (i) poetskom percepcijom sveta - okačiti:


emsiemsi emsiemsi 21:12 16.11.2015

Re: :))))))))))

urbana_gerila
emsiemsi
шта ти мислиш


mislim da ću i pre pojave poslednjeg(?) iz trija(?), kao l'hommage vašem literarnom kružoku korifeji slobodne misli edukuju neuki plebs oglašavajući se (i) poetskom percepcijom sveta - okačiti:



Кажи својим речима, немој да се стидиш --- неће се свима допасти твој одговор. Није нужно да будеш најпаметнији. Пусти ти Азру, њу смо слушали још док си ти пишкио по прашини. То је њихова прича, сада је ново време.
Успут --- одох да гледам тенис.
Успут 2 --- кренуло је затварање граница, није им дуго требало.
urbana_gerila urbana_gerila 21:50 16.11.2015

Re: :))))))))))

emsiemsi


čarli, ja sam odveć star i nagledao sam se svega prolazeći svijet uzduž i poprijeko, pa, ipak, nisam očekivao da ugledniku poetske ekspertize poput tebe - promaknu stihovi o uzajamnom milovanju idiotskih glava?!

duboko si me razočarao - i kao bivši gastos i kao budući kandidat za srBsko podrijetlo...

emsiemsi emsiemsi 05:45 17.11.2015

Re: :))))))))))

urbana_gerila
emsiemsi


čarli, ja sam odveć star i nagledao sam se svega prolazeći svijet uzduž i poprijeko, pa, ipak, nisam očekivao da ugledniku poetske ekspertize poput tebe - promaknu stihovi o uzajamnom milovanju idiotskih glava?!

duboko si me razočarao - i kao bivši gastos i kao budući kandidat za srBsko podrijetlo...


Не разумем --- ако ја милујем твоју идиотску главу, и ја сам идиот !?
То није нужно, то је импликација, а не еквиваленција.

tasadebeli tasadebeli 08:16 17.11.2015

Re: :))))))))))

urbana_gerila
emsiemsi
шта ти мислиш


mislim da ću i pre pojave poslednjeg(?) iz trija(?), kao l'hommage vašem literarnom kružoku korifeji slobodne misli edukuju neuki plebs oglašavajući se (i) poetskom percepcijom sveta - okačiti:





Синоћ опет није било хучи-кучи? Па си зловољан?

'Оће то са годинама, 'оће.



urbana_gerila urbana_gerila 09:45 17.11.2015

Re: :))))))))))

emsiemsi
и ја сам идиот


jesi, čarli, što je, ipak, svojevrsni mentalni progres kada si ti u pitanju.
urbana_gerila urbana_gerila 09:53 17.11.2015

Re: :))))))))))

tasadebeli


taso, papučo, muškarci, ako su muškarci, se za sex izbore.
on može biti i produkt ženskog sažaljenja, ali je nekako bljutav tako udeljen...
G.Cross G.Cross 09:58 17.11.2015

Re: :))))))))))

urbana_gerila

on može biti i produkt ženskog sažaljenja, ali je nekako bljutav tako udeljen...



otkud pa ti znas ?
urbana_gerila urbana_gerila 10:06 17.11.2015

Re: :))))))))))

G.Cross
urbana_gerila

on može biti i produkt ženskog sažaljenja, ali je nekako bljutav tako udeljen...



otkud pa ti znas ?



laska mi to što misliš da nisam imao i slabe dane...


...kakvu sam tamo
ženu ostavljao, isukrste
i kakva je mene ostavljala na sjeveru
pijući neko nerazgovjetno
piće svog naroda
daleko, daleko, kao u snovima...
emsiemsi emsiemsi 15:58 17.11.2015

Re: :))))))))))

urbana_gerila
emsiemsi
и ја сам идиот


jesi, čarli, što je, ipak, svojevrsni mentalni progres kada si ti u pitanju.

Сагласан - чим са тобом разговарам.
Но, није ми тешко да се жртвујем - период социјализације неких људи је мучан процес. Моје је да му (социјализацији тих људи) допринесем колико год могу - ја нисам свемоћан.
tasadebeli tasadebeli 16:38 17.11.2015

Re: :))))))))))

urbana_gerila
tasadebeli


taso, papučo, muškarci, ako su muškarci, se za sex izbore.
on može biti i produkt ženskog sažaljenja, ali je nekako bljutav tako udeljen...



Љуби га његов камарад Таса, како је само осетљив кад му се помене његов дики-тикер!

Де, де, нећу ти то више помињати... Да ти не бих отупљивао револуционарну оштрицу.





urbana_gerila urbana_gerila 17:20 17.11.2015

Re: :))))))))))

tasadebeli


ne projektuj, taso, zbog sebe, iako, ma koliko se trudio, kada je jednom nazuješ - papuča je vo vjeki vjekov.

nego, da parafraziram bakutu - sinetaso, u kojoj si to roli danas?
urbana_gerila urbana_gerila 17:24 17.11.2015

Re: :))))))))))

emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi
и ја сам идиот


jesi, čarli, što je, ipak, svojevrsni mentalni progres kada si ti u pitanju.

Сагласан - чим са тобом разговарам.
Но, није ми тешко да се жртвујем - период социјализације неких људи је мучан процес. Моје је да му (социјализацији тих људи) допринесем колико год могу - ја нисам свемоћан.


važi, čarli - osim što si idiot, ti si i nevina žrtva.
tasadebeli tasadebeli 19:13 17.11.2015

Re: :))))))))))

urbana_gerila

da parafraziram bakutu



Коју бакуту, брате?

Па ниси, ваљда?

Опет?

И то три пута?

Знаш и сам како се то назива у нашем народу...


u kojoj si to roli danas?


Могу ја данас да будем мало Че Гевара?

'Ајде ти сада буди мало Стане Доланц, а ја ћу Че Гевара?

Моооолиииим тееее!
urbana_gerila urbana_gerila 23:12 19.11.2015

Re: :))))))))))

tasadebeli
'Ајде ти сада буди мало Стане Доланц, а ја ћу Че Гевара?
Моооолиииим тееее!




...ti možeš da budeš šta želiš,
a ja sam to što jesam...


looping looping 19:04 16.11.2015

1



anonymous anonymous 20:17 16.11.2015

А шта каже .....


..... неустрашиви Путин

40 najmoćnijih zemalja finansira ID!






Lider Rusije je istakao da su to podaci koje je dobio od obaveštajnih struktura iz njegove zemlje i da je spreman da ih podeli sa svima koji su zainteresovani da ih sagledaju.

- Doneo sam vam dokaze koji pokazuju da Islamska država dobija novac iz čak 40 zemalja sveta, a neke od njih su članice ovog našeg samita, G20 - rekao je jasno i glasno Vladimir Putin i dodao da se Islamisti najviše bogate prodajući naftu i petrolej na crnom tržištu.

- Doneo sam i dokaze, snimljene iz vazduha, što satelitima, što avionima, koji jasno govore o veličini trgovine na crno naftom i naftnim derivatima na prostoru Islamske države. Kolone cisterni i kamiona koji prevoze naftu proteže se na desetine kilometara - istakao je Vladimir Putin.


ИЗВОР
anonymous anonymous 20:21 16.11.2015

Re: А шта каже .....


Putin razotkrio Zapad i postao najpopularniji političar na svetu

Sramna uloga SAD

Džim Din, urednik "Veterana danas", navodi da je "svaki taksista na planeti, pa čak i u nekoj zabiti u zemlji Trećeg sveta, svestan igre koju igra Zapad o lažnim terorističkim pokretima koji su neophodni kako bi se stvorila pretnja. A onda, zbog navodno bezbednosnih razloga, SAD organizuje državne udare sa ciljem da sruše prijateljsku vladu".

Ali, sada su ti planovi razotkriveni, jer kada je Putin govorio o svojim ciljevima u Siriji, ponudio je da sarađuje sa Zapadom i rekao da je dobrodošao svako ko želi da se pridruži naporima Rusije u borbi protiv ID. Ekspert ističe da su svi odbili saradnju sa Putinom, osim sporazuma o koordinaciji vazdušnih napada.

NATO i Turska nisu srećni
- Kako ruska kampanja postaje uspešnija, vidimo da NATO, Turska - sve zemlje koje sponzorišu terorizam, nisu srećne zbog toga. Putin je uspeo da pažnju ljudi usmeri na njih i sada svi znaju ko se služi terorizmom da bi svrgavao režime i ko je u stvari prava pretnja.

Din navodi da očekuje ujedinjenje oko Putina.

- Njegov rejting u Rusiji dostigao je 90 odsto, a u svetu može dostići i 95 odsto. Za sada je on najpopularniji svetski političar, a mogao bi čak da postane i najpopularniji lider na svetu u poslednjih 50 godina.


ИЗВОР
anonymous anonymous 20:30 16.11.2015

Re: А шта каже .....

....
TERORISTIČKI NAPADI TOKOM 2015. GODINE*

NIGERIJA, 26. februar - Biu, 32 mrtvih. 17. jun - Monguno, 63 mrtvih. 22. i 23. jun - Borno, Gujba, Maiduguri - 82 mrtvih. 1. i 2. jul - Kukava, 145 mrtvih. 5. jul - Jos, Potiskum, 69 mrtvih. 10. jul - Monguno, 43 mrtvih. 20. septembar - Maiduguri, 145 mrtvih. 14. oktobar - Maiduguri, 42 mrtvih. (Postoje masakri Boko Harama u kojima su procenjene žrtve od 100 do 2.000 ubijenih (!), koje ovde nismo pominjali)

IRAK, 6. januar - Al Anbar, 23 mrtivh. 8. maj - Balad Ruz, 22 mrtvih. 1. jun - Randi, 41 mrtav. 12. jul - Bagdad, 29 mrtvih. 17. jul - Kan Bani Sad, 130 mrtvih. 13. avgust - Bagdad, 76 mrtvih. 5. oktobar - Bagdad, 57 mrtvih.

JEMEN, 7. januar - Sana, 37 mrtvih. 20. mart - Sana, 137 mrtvih. 29. jun - Sana, 28 mrtvih. 3. septembar - Sana, 32 mrtvih. 24. septembar - Sana, 25 mrtvih.

SIRIJA, 25. jun - Kobani, 146 mrtvih, 26. jun - Al Hasaka, 20 mrtvih. 4. septembar - Al Suvajda, 26 mrtvih. 14. septembar - Al Hasaka, 20 mrtvih.

KAMERUN, 4. i 5. februar - Fotokol, 91 mrtav. 13. jul - Fotokol, 33 mrtvih. 26. jul - Marua, 20 mrtvih.

TURSKA, 20. jul - Suruč, 32 mrtvih. Turska, 10. oktobar - Ankara, 102 mrtvih.

AVGANISTAN, 18. april - Džalalabad, 33 mrtvih. 25. maj - Okrug Nazad, 26 mrtvih. 7. avgust - Kabul, 50 mrtvih.

* Izostavljen je veći deo terorističkih napada tokom godine, pomenuti su samo najtragičniji događaji s najvećim ukupnim brojem žrtava. Napada je bilo i u Rusiji, Kini, Indiji...


"Zašto je život jednog hrišćanina vredniji od života jednog muslimana (i obrnuto, kad bi ovaj tekst pisao vernik islamske veroispovesti), zašto životi ubijenih Francuza vrede više od života jedne naše devojčice, Milice Rakić, koju su u zločinačkoj akciji 1999. ubili i ti isti Francuzi iz NATO-a?

To nije realno, to nije ni po jednom bogu, i dokle god bez razloga budemo cenili sebe više od drugih, to ne može da izađe na dobro.

Nemojmo da delimo evropske vrednosti, hajde da delimo ljudske vrednosti, pa da nam svaki ljudski život vredi podjednako."


ИЗВОР
mlinarslavko mlinarslavko 20:21 16.11.2015

Fejsbuk i Francuska

Interesantno koja se ova dva dana rasprava vodi na (mislim na Evropu sa Rusijom, nesto korisnika sa americkog kontinenta i muslimanskih zemalja)Fejsbuku, posto je Fejsbuk pustio mogucnost da se preko profilne slike stavi francuska zastava. Ova rasprava ovde je nista prema raspravama na Fejsbuku. Jednostavno, negde od 2005, kad je krenulo naglo koriscenje interneta ( ne kazem da nije bilo pre, ali u to vreme je masovno primljen kod obicnog sveta) , svet je posta jedno telo, gradovi i drzave su postali delovi tog tela. Koji god deo da se razboli, oseti celo telo, gde god da udaris boli. Oland je danas rekao da je Francuska u ratu. Kako, protiv koga, sa kim ? Mozda bude ona cuvena, ko nije sa nama , taj je protiv nas. Onda ispostavi zahtev da das 100 boraca, ako neces da budes protivnik, malo se nasminka, da budu dobrovoljci, dobro placeni, sa zadacima u pozadini, dok ne stignu tamo, a onda druga prica, pravac u borbene redove. Zato sto je to i nas rat ?
vcucko vcucko 22:31 16.11.2015

Re: Fejsbuk i Francuska

mlinarslavko
Interesantno koja se ova dva dana rasprava vodi na (mislim na Evropu sa Rusijom, nesto korisnika sa americkog kontinenta i muslimanskih zemalja)Fejsbuku, posto je Fejsbuk pustio mogucnost da se preko profilne slike stavi francuska zastava. Ova rasprava ovde je nista prema raspravama na Fejsbuku. Jednostavno, negde od 2005, kad je krenulo naglo koriscenje interneta ( ne kazem da nije bilo pre, ali u to vreme je masovno primljen kod obicnog sveta) , svet je posta jedno telo, gradovi i drzave su postali delovi tog tela. Koji god deo da se razboli, oseti celo telo, gde god da udaris boli. Oland je danas rekao da je Francuska u ratu. Kako, protiv koga, sa kim ? Mozda bude ona cuvena, ko nije sa nama , taj je protiv nas. Onda ispostavi zahtev da das 100 boraca, ako neces da budes protivnik, malo se nasminka, da budu dobrovoljci, dobro placeni, sa zadacima u pozadini, dok ne stignu tamo, a onda druga prica, pravac u borbene redove. Zato sto je to i nas rat ?

Za ozbiljno vođenje rata neophodni su neki preduslovi. Pre svega, jasno imenovan i lociran protivnik. Zato toliko inzistiram na pitanju: gde je granica prihvatljivog šerijata? Zatim, potpuno odrađena priprema i logistika. A sami Francuzi priznaju da je ovo vanredno stanje prilika da policija konačno uđe u neke arapske kvartove, gde lokalne mule rade šta hoće i regrutuju za ID. Ovde ide onaj smajli sa zakolutanim očima i napoleonskim šeširom, ali ga ne vidim na meniju. Pa potpuna kontrola granica - u "staroj" EU već dugo mislena imenica; čuj, danas ih jure po nekom kvartu u Briselu, "poznatom leglu džihadista" na 5 km od središta EU. Da nisu izginuli toliki ljudi ovo bi već bilo za stand-up komičare. Mnogo je tih preduslova, a Francuska kao wanna-be imperija (bar u svojim očima) ima i uslov svih uslova: mora da udari tako da se ni u jednom momentu ne postavi pitanje ishoda, inače vrlo lako može da se desi da ode i imperija i Francuska u peršun. Imperije su uglavnom tako i nestajale. A šta radi Oland? Iz unutrašnjih, populističkih razloga, u najboljem Slobinom maniru, šalje nekoliko aviona koji tresu 20-ak bombi. Negde. Po nekome. Eto, ja udario. Kad bolje razmislim, možda (kratkoročni) cilj svega ovoga i jeste da Francuska (prva) ode u peršun. A konci se već odavno ne vuku preko Mediterana nego preko Atlantika. Dao Bog pa živimo u istorijski zanimljiva vremena, milina jedna
mariopan mariopan 22:39 16.11.2015

Re: Fejsbuk i Francuska

Dao Bog pa živimo u istorijski zanimljiva vremena, milina jedna

Pa moglo je bar jedared da nas zaobiđe?
anonymous anonymous 20:53 16.11.2015

О жртвама ....

...и херојима ...





Ludovik Bumbas, još jedan od heroja napada u Parizu, izgubio je život u pokušaju da spasi jednu ženu. U trenutku napada on je bio na rođendanu svoje prijateljice koji je slavila u kafiću "La belle equipe" u kom je i radila kao konobarica.

Hudini prijatelji i porodica okupili su se u ovom kafiću da bi proslavili njen 35. rođendan. U jednom momentu uleteo je terorista i počeo da puca, a Ludovik je skočio ispred jedne žene da bi je zaštitio. Tada je izgubio život, a žena je preživela i trenutno je u bolnici gde se bori za svoj život.




Njihova braća Kaled i Bašir pokušali su da spasu sestre Hudu i Halimu, ali su im one umrle na rukama. Hailma (36) je rođena u Tunisu, a iza sebe je ostavila dvoje male dece od tri i šest godina.

.... о томе ко су све жртве напада ......


ИЗВОР
anonymous anonymous 21:19 16.11.2015

Re: О жртвама ....

......
Rue de Charonne

Romain Didier, 32 ans.

Thierry Hardouin, 36 ans, policier à Bobigny, tué au restaurant La Belle Equipe, rapporte Le Parisien.

Véronique Geoffroy de Bourgies, 54 ans, présidente-fondatrice de l’ONG

Zazakely Sambatra, ancien mannequin et ex-journaliste à Madame Figaro et à Vogue Homme.

Michelle Gil Jaimes, Mexico-espagnole de 27 ans diplômée de l’EM Lyon, récemment fiancée.

Hyacinthe Koma, Burkinabé de 37 ans, serveur aux Chics Types, qui fêtait un anniversaire à La Belle Equipe.

Guillaume Le Dramp, 33 ans, originaire de Cherbourg.

Lamia Mondeguer, Franco-égyptienne de 30 ans, agent d’artiste.
Victor Muñoz, 25 ans.

Halima Saâdi, 37 ans, Tunisienne, mère de deux enfants, a également été tuée à La Belle Equipe où elle se trouvait en compagnie de sa sœur et de son frère, raconte Le Parisien.

Houda Saâdi, grande sœur de Halima qui vivait au Sénégal, était à Paris avec elle pour fêter cet anniversaire.

Près des restaurants Le Carillon et Le Petit Cambodge ( "Мала Камбоџа"

Asta Diakité, cousine du footballeur Lassana Diarra. C’est ce dernier qui a annoncé sa disparition sur Twitter.

Amine Ibnolmobarak, Marocain de 29 ans, architecte et encadrant de projet à l’Ecole nationale supérieure d’architecture de Paris Malaquais.

Charlotte Meaud, 27 ans, chargée de développement start-ups à Scientipôle, qui a regretté « sa joie de vivre ».

Emilie Meaud, 27 ans, architecte dans le cabinet Chartier Dalix.

Justine Moulin, 23 ans, étudiante qui vivait à Paris et dont les parents étaient originaires de Nieppe (Nord), décrit La Voix du Nord.

Anna Pétard-Lieffrig, 24 ans, décrite, dans un communiqué annonçant sa disparition, comme « notre dévouée graphiste » par Christophe Deloire, président de Reporters sans frontières, où elle avait été stagiaire entre mars et septembre 2013.

Marion Pétard-Lieffrig, 30 ans, étudiante en 1e année du master franco-italien de musicologie de la Sorbonne.

Sébastien Proisy, 38 ans.

Kheireddine Sahbi, 29 ans, étudiant en master d’ethnomusicologie, « violoniste algérien virtuose venu parfaire sa formation à Paris, très impliqué dans l’ensemble de musiques traditionnelles de l’université », a déclaré le président de Paris-Sorbonne.

Stella Verry, 36 ans, médecin généraliste. ........






En savoir plus sur http://www.lemonde.fr/attaques-a-paris/article/2015/11/15/guillaume-quentin-marie-les-victimes-des-attentats-du-13-novembre_4810428_4809495.html#gpoYzAfUcmLqKEpc.99


anonymous anonymous 21:08 16.11.2015

Батаклан .......






" ....Preko četiri decenije vlasnici Bataklana su bili Jevreji Paskal i Žoel Lalu, da bi dvoranu prodali u septembru ove godine. Klub je bio na glasu da protežira jevrejsku kulturu i zbog toga je često bio na meti aktivista anti-jevrejskih pokreta i nekoliko pro-palestninskih organizacija. Grupa ekstremista „Army of Islam“ je 2011. godine uputila pretnje vlasnicima Bataklana zbog toga što su Jevreji. " .....

ИЗВОР
G.Cross G.Cross 21:42 16.11.2015

Anonymous

Cekaj bre, ti se izgleda lazno predstavljas


Evo sta kazu pravi Anononimusi kojima koristis cak i avatar a oni izgleda misle jako razlicito od tebe.


Anonymous declares war on Islamic State after Paris attacks in chilling video: 'We will hunt you down'


.
G.Cross G.Cross 21:58 16.11.2015

Re: Anonymous

Anonimuse, sa druge strane bas sad procitah da danas obelezavamo Međunarodni dan tolerancije. Dan kada se podseća na to da je potrebno uvažavati tuđe mišljenje, osećanja i uverenja..

Prvo sam mislo da se neko zeza ali sam shvatio da je danas stvarno Medjunarodni dan tolerancije.
Cak je i Vucic danas tolerisao na nekom skupu.

Zato evo tebi

Sutra cu ti reci sve sto stvarno mislim, ali danas ne mogu, danas je dan tolerancije.

A ja sam uvek bio politically correct bastard.
anonymous anonymous 22:00 16.11.2015

Re: Anonymous


G.Cross
21:42 16.11.2015 / *novo
Anonymous
Cekaj bre, ti se izgleda lazno predstavljas


Evo sta kazu pravi Anononimusi kojima koristis cak i avatar a oni izgleda misle jako razlicito od tebe.


Da, neko je fake .....

...video sam oglašavanje ali nisam hteo da ga postavim.....


.....danas svako može da bude .....A.....

....i ne govore različito ....

....i ja sam za odlučnu akciju .....

Evo i ja ....tebi ....



mariopan mariopan 22:07 16.11.2015

Re: Anonymous

G.Cross

Međunarodni dan tolerancije. Dan kada se podseća na to da je potrebno uvažavati tuđe mišljenje, osećanja i uverenja..

E, sad si se setio?
Trebalo je to na vreme da nam kažeš.
anonymous anonymous 22:40 16.11.2015

Француска мења одредбе Устава .....

.... и продужава ванредно стање....






Француски председник на данашњем заседању оба скупштинска дома предложио је 4 мере, међу којима продужење ванредног стања и промену Устава, да би га прилагодио новонасталој ситуацији и претњама од тероризма.

Законом о буџету за 2016 год.биће предвиђено више хиљада нових радних места у сектору безбедности.А у следећих пет година предвиђа се запошљавање чак 10.000 људи.

Француски председник на данашњем заседању оба скупштинска дома предложио је 4 мере, међу којима продужење ванредног стања и промену Устава, да би га прилагодио новонасталој ситуацији и претњама од тероризма.

Сходно чл.5 Уговора о северно-атлантској алијанси, он позива све чланице НАТО-а, на солидарност и војну помоћ у случају потребе.

Такође указује на неопходност велике и јединствене коалиције,која би укључила у борбу против исламске државе и УСА и Русију,што је првобитно био предлог Путина, који је предложио на заседању УН.

Он такође, позива европске лидере да преузму контролу над спољним границама Европе, јер у противном успоставиће се поново националне границе, било у виду зидова или бодљикаве жице.

Ле Монд
anonymous anonymous 22:55 16.11.2015

Re: Француска мења одредбе Устава .....

...
omega68 omega68 23:05 16.11.2015

Ironija sudbine

Навијачи БиХ у Даблину скандирали Палестини и звиждали током минута ћутања

Dakle, taj ''zapad'' je zbog ovih koji danas zvižde ''zapadnim žrtvama'' nas bombardovao i njih štitio!?!?!
A mi zbog njih takvih farbamo zgrade u Beogradu u bije zastave.
Neka, istina će pobediti, reče jednom jedan čovek - Bog da mu dušu prosti
49 41 49 41 23:23 16.11.2015

Geto


locked door.

U svetu, gde svi zavisimo jedno od drugih; zatvaramo se u svoje getoe - atare.
Moze to biti nafta, hrana, gas, cista pitka voda, retki tehnoloski metali, ... jos 100 drugih stvari koji su "medjusobno ukljesteni" - potrebni bez obzira na granice.

Jel' to koracamo crni u Oktobar?!?
omega68 omega68 23:39 16.11.2015

Re: Geto

U svetu, gde svi zavisimo jedno od drugih; zatvaramo se u svoje getoe - atare.

Naravno, hvala Bogu.
Moze to biti nafta, hrana, gas, cista pitka voda, retki tehnoloski metali, ... jos 100 drugih stvari koji su "medjusobno ukljesteni" - potrebni bez obzira na granice.

To je iluzija koja je i dovela do svega ovoga.
Biće i gore.
A kako su ljudi živeli bez svega navedenog?
Ponovo svoja njiva, svoj bunar, svoja košnica, svoja krava ( med i mleko ), koža od svog jagnjeta za obuću, ona biljka za odeću, drva iz svoje šume umesto gasa i biodizel od svoje šaše umesto nafte.
Sa svojim bratstvom i rođacima svojim puškama kad treba da se brani svoje selo.
Šta fali?
blogovatelj blogovatelj 19:51 18.11.2015

Re: Geto

biodizel od svoje šaše umesto nafte.


Koji će ti qr biodizel ako nemaš auto ili traktor. A ko će to da ti pravi? Nemac?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:01 17.11.2015

Жао ми је...

... да не поделим доњи чланак.

Он ће свим онима с једностраном сликом мало нарушити здравље: ситуација је таква да заиста је мали број оних који умеју барем поновити ко су умешане стране у ISIS конфликту. Мора да се стане и бубачи.

Друго, јасно је да онај ко контролише све те зараћене стране -- а теза је да то ради Америка -- јесте неприкосновена сила ;-) Мислим, заиста је будаласто веровати да неко може чврсто и предвидљиво да управља овим хаосом на терену. Но, да не тупим -- донсоим чланак који има неке тезе супротне мојим:

The Attacks in Paris Reveal the Strategic Limits of ISIS
The question now is how to translate into action the outrage sparked by Friday’s attacks in Paris. A massive ground operation by Western forces, like the one conducted in Afghanistan in 2001, seems out of the question, if only because an international intervention would get mired in endless local conflicts. A coordinated offensive by local powers seems unlikely, given the differences among their goals and ulterior motives: It would require striking a political agreement among regional actors, starting with Saudi Arabia and Iran.

So the road ahead is long, unless ISIS suddenly collapses under the vanity of its own expansionist aspirations or tensions between its foreign recruits and local Arab populations. In any event, ISIS is its own worst enemy.

ЦЕО ЧЛАНАК

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana