Budućnost

Pariz, po drugi put

Predrag Brajovic RSS / 14.11.2015. u 01:56
     Верујем да трећег не сме бити. Јер то ће бити почетак спирале страха и хистерије за коју се не може знати где може да заврши. Онима који су претходног пута, почетком ове године, налазили речи оправдања за масакр новинара Шарли Ебдоа, промакла је једна ствар -- да насиљу и злу не требају разлози. Та идеја како је насиље делом оправдано фрустрацијама "потлачене" расе, религије или друштвене групације једнако је бесмислена као оправдање за насиље у породици: муж има малу плату и киње га на послу па своју фрустрацију испољава млатећи жене и децу. Наравно, све су аналогије у великој мери нетачне, но ова можда још више од других, јер не успева да обухвати сав бесмисао насиља.
      И погрешно је веровати да је зло међу нама. Не, оно је, као код Џозефа Конрaда, у срцу таме. Значи -- тамо. Тамо где је разуларено, необуздано, и поштовано, и одакле вреба да дође код нас. Тамо се против њега морамо и борити. Једино тамо. Јер то је и наша борба, а не неке далеке и недокучиве земље примитиваца и лудака, који не знају за боље.


Komentari (954)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:01 14.11.2015

Re: .

BebaOdLonchara
Онима који су претходног пута, почетком ове године, налазили речи оправдања за масакр новинара Шарли Ебдоа

mislim da niko nije nalazio nikakvo opravdanje. ako analiziraš jedan događaj, moraš videti postoji li nešto što mu je prethodilo, da bi bolje sagledao zašto se dogodilo. to ne mora automatski da ga opravda, ali ti pomogne da bolje sagledaš situaciju.

Очигледно да се ти осећаш "прозваном" том мојом реченицом. Морам признати да на тебе ни у ком случају нисам мислио, јер ми је сасвим необично да се уопште јављаш на мојим блоговима, макар из разлога елементарне пристојности: с онима о којима шириш најгоре трачеве и речи не треба комуницирати, каже моја мера пристојности. Но, пошто ја никад никог нисам бановао нити брисао, то и теби и даље остављам за право да се код мене јављаш.
emsiemsi emsiemsi 16:59 14.11.2015

Re: .

Predrag Brajovic
BebaOdLonchara
Онима који су претходног пута, почетком ове године, налазили речи оправдања за масакр новинара Шарли Ебдоа

mislim da niko nije nalazio nikakvo opravdanje. ako analiziraš jedan događaj, moraš videti postoji li nešto što mu je prethodilo, da bi bolje sagledao zašto se dogodilo. to ne mora automatski da ga opravda, ali ti pomogne da bolje sagledaš situaciju.

Очигледно да се ти осећаш "прозваном" том мојом реченицом. Морам признати да на тебе ни у ком случају нисам мислио, јер ми је сасвим необично да се уопште јављаш на мојим блоговима, макар из разлога елементарне пристојности: с онима о којима шириш најгоре трачеве и речи не треба комуницирати, каже моја мера пристојности. Но, пошто ја никад никог нисам бановао нити брисао, то и теби и даље остављам за право да се код мене јављаш.

Дај мало опширније о тим трачевима.
alselone alselone 17:02 14.11.2015

Re: .

Дај мало опширније о тим трачевима.


Je l' bilo nekog seksa?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:03 14.11.2015

Re: .

Дај мало опширније о тим трачевима.

То није тема, као ни моја личност -- којом се, овде, неки баве, а без доброг разлога. Стварно је досадно.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:05 14.11.2015

Re: .

Очигледно да се ти осећаш "прозваном" том мојом реченицом. Морам признати да на тебе ни у ком случају нисам мислио, јер ми је сасвим необично да се уопште јављаш на мојим блоговима, макар из разлога елементарне пристојности: с онима о којима шириш најгоре трачеве и речи не треба комуницирати, каже моја мера пристојности. Но, пошто ја никад никог нисам бановао нити брисао, то и теби и даље остављам за право да се код мене јављаш.

predajem se...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:13 14.11.2015

Re: .

BebaOdLonchara
predajem se...

Извињаваш се, то си хтела да кажеш?

Небитно.
Ово ми је важније.
Талеб је наставио свој коментар:

Comment 1: Since Sep 11 no focus to cut the SOURCE of terrorism: Salafi funding of terror & intolerance in schools (Qatari & Saudi money); ISIS oil.
Comment 2: Someone who went to school on Sept 11 in Saudi Arabia, now age 18 is brainwashed by the system to believe that all Shiites, Christians, and other minorities are deviant beings whose death doesn't count.
emsiemsi emsiemsi 17:17 14.11.2015

Re: .

Predrag Brajovic
Дај мало опширније о тим трачевима.

То није тема, као ни моја личност -- којом се, овде, неки баве, а без доброг разлога. Стварно је досадно.

Није досадно, него је то, баш, занимљиво. Још ако је било, што је исправно Алселоне приупитао, и секса - тек онда је занимљиво.
Успут --- знам да није лепо правити спрдњу на блогу који је циљао да да (неке) одговоре везане за овај терористички чин.
Успут 2 --- но, сам си поменуо трачеве као реплику на нешто што ти је Беба рекла (и тиме покренуо спиралу и бла, бла, бла, ...).
emsiemsi emsiemsi 17:19 14.11.2015

Re: .

Predrag Brajovic
BebaOdLonchara
predajem se...

Извињаваш се, то си хтела да кажеш?

Небитно.
Ово ми је важније.
Талеб је наставио свој коментар:

Comment 1: Since Sep 11 no focus to cut the SOURCE of terrorism: Salafi funding of terror & intolerance in schools (Qatari & Saudi money); ISIS oil.
Comment 2: Someone who went to school on Sept 11 in Saudi Arabia, now age 18 is brainwashed by the system to believe that all Shiites, Christians, and other minorities are deviant beings whose death doesn't count.

Јеботе патак - па овај Талеб користи синтаксу сличну мојој.
Што се тиче семантике, ту сам закон.
petargli petargli 17:27 14.11.2015

Re: .

Јеботе патак - па овај Талеб користи синтаксу сличну мојој.
Што се тиче семантике, ту сам закон.

Ma Taleb je tvoj davno izgubljeni brat blizanac ... :)
alselone alselone 17:52 14.11.2015

Re: .

Успут --- знам да није лепо правити спрдњу на блогу који је циљао да да (неке) одговоре везане за овај терористички чин.


NIje, priznajem. Poneli me tracevi.
blogovatelj blogovatelj 18:34 14.11.2015

Re: .

Дај мало опширније о тим трачевима.


Сагласан !
anonymous anonymous 19:32 14.11.2015

Re: .

BebaOdLonchara
Онима који су претходног пута, почетком ове године, налазили речи оправдања за масакр новинара Шарли Ебдоа

mislim da niko nije nalazio nikakvo opravdanje. ako analiziraš jedan događaj, moraš videti postoji li nešto što mu je prethodilo, da bi bolje sagledao zašto se dogodilo. to ne mora automatski da ga opravda, ali ti pomogne da bolje sagledaš situaciju.



......naravno , da .....rat ....nije počeo juče.... već traje godinama.....


......zašto ceo svet , pa i Papa .....pa i svi Francuzi ...nisu palili sveće ....kad su

ginula deca u Libiji.....Siriji, .......Srbiji...

....Svi drugi su ......dehumanizovani .....samo su njihovi životi vredni ...








arianna arianna 19:42 14.11.2015

Re: .

....zašto ceo svet , pa i Papa .....pa i svi Francuzi ...nisu palili sveće ....kad su

ginula deca u Libiji.....Siriji, .......Srbiji...


nije mi bila namera da komentarišem, ali ravnoteže u žalosti radi, valja

pročitati i sledeće:

Pred bombardovanje Srbije<<<<



reče mudri Sartr<<<



Na kraju, stara mudrost zapisana je u Svetom Pismu, u knjizi proroka Osije 8,7:
"Jer seju vetar, pa će žeti oluju."

angie01 angie01 19:57 14.11.2015

Re: .


nije mi bila namera da komentarišem, ali ravnoteže u žalosti radi, valja


koji morbidan komentar!!!


sa sve lnkom na sajt nasih,....nemam reci!
arianna arianna 20:02 14.11.2015

Re: .

koji morbidan komentar!!!


sa sve lnkom na sajt nasih,....nemam reci!


ajde de...preživećeš i drugačije mišljenje
angie01 angie01 20:05 14.11.2015

Re: .

ajde de...preživećeš i drugačije mišljenje


ne znam da l pravis razliku izmedju drugacijeg misljenja i ovog sto si napisala.
arianna arianna 20:09 14.11.2015

Re: .

ne znam


žao mi je
anonymous anonymous 07:40 15.11.2015

Re: .


emsiemsi
17:19 14.11.2015
Re: .

Јеботе патак - па овај Талеб користи синтаксу сличну мојој.
Што се тиче семантике, ту сам закон.


" јеботе " се пише тако што се глагол одваја од " тебе или те " па треба да

пише ...... јебо те .

.....да си после "јеботе" ставио " , " , тако да пише " јеботе, патак ! " то би било чуђење што си видео патка.

....е сад ми лепо ...објасни ..... где си погрешио.....

дал, си хтео да кажеш да .... јебо те патак, ......или се само чудиш .....


....не знам ....да ли је ово синтакса .....или .....семантика.... ????







anonymous anonymous 07:48 15.11.2015

Re: .


BebaOdLonchara
15:55 14.11.2015
.
Онима који су претходног пута, почетком ове године, налазили речи оправдања за масакр новинара Шарли Ебдоа

mislim da niko nije nalazio nikakvo opravdanje. ako analiziraš jedan događaj, moraš videti postoji li nešto što mu je prethodilo, da bi bolje sagledao zašto se dogodilo. to ne mora automatski da ga opravda, ali ti pomogne da bolje sagledaš situaciju.


....тако је .....догађаје треба сагледавати у ширем контексту ....и временском ....и просторном....
dirtyharry dirtyharry 10:00 15.11.2015

Re: .

anonymous
....тако је .....догађаје треба сагледавати у ширем контексту ....и временском ....и просторном....


Znaš kako, reko bih da je tu problem to, što se promenljive mrdaju u višedimenzionalnom sistemu, a tu već vlada tenzorski račun. Treba to savladati.
emsiemsi emsiemsi 21:01 15.11.2015

Re: .

anonymous

emsiemsi
17:19 14.11.2015
Re: .

Јеботе патак - па овај Талеб користи синтаксу сличну мојој.
Што се тиче семантике, ту сам закон.


" јеботе " се пише тако што се глагол одваја од " тебе или те " па треба да

пише ...... јебо те .

.....да си после "јеботе" ставио " , " , тако да пише " јеботе, патак ! " то би било чуђење што си видео патка.

....е сад ми лепо ...објасни ..... где си погрешио.....

дал, си хтео да кажеш да .... јебо те патак, ......или се само чудиш .....


....не знам ....да ли је ово синтакса .....или .....семантика.... ????








Није патак јебо те, него јеботе !
Мала синтаксно - семантичка зачкољица.
anonymous anonymous 16:26 16.11.2015

Re: .


emsiemsi
21:01 15.11.2015
Re: .



Није патак јебо те, него јеботе !
Мала синтаксно - семантичка зачкољица.






G.Cross G.Cross 18:09 14.11.2015

Follow the money

Inside Isis Inc: The journey of a barrel of oil

Isis controls most of Syria’s oil fields and crude is the militant group's biggest single source of revenue. Here we follow the progress of a barrel of oil from extraction to end user to see how the Isis production system works, who is making money from it, and why it is proving so challenging to disrupt.

Selling crude oil

Though many believe that Isis relies on exports for its oil revenue, it profits from its captive markets closer to home in the rebel-held territories of northern Syria and in its self-proclaimed “caliphate”, which straddles the border between Syria and Iraq.

The group sells most of its crude directly to independent traders at the oil fields. In a highly organised system, Syrian and Iraqi buyers queue in their tankers at the entrances to fields, often waiting for weeks.

Fuel smuggling

With Isis only concerned with making its profits ‘at the pump’, smuggling fuel into neighbouring countries can be good business for entrepreneurial Syrians and Iraqis. Syrian smugglers say it has been declining in recent months, not because of tighter border controls but because the sharp fall in international oil prices make it unprofitable. But some determined smugglers continue their trade.

Most of the smuggling from the Syrian side has gone through opposition areas in the northwest. Locals buy fuel at the market, pour it into jerry cans and carry it over the border on foot or, in mountainous areas, by donkey or on horseback.

In Iraq, the bulk of smuggling through the northern Kurdistan region has been blocked, so locals say the route now goes south through Anbar province towards Jordan.


Source: Financial Times 14/10/15


Pitanje je jednostavno, zasto Ameri, Rusi , Turci , Facuzi koji svakodnevnp bombarduju "Islamsku drzavu" ne drmnu jednu, dve bombe na ove trgovce i gotovo sa ISIS-om.

U pitanju je po FT oko 400 miliona dolara godisnje, koje ide direktno u dzepove vodja ISIS-a i finansiranje Islamske drzave.

Milan Novković Milan Novković 18:13 14.11.2015

Re: Follow the money

Pitanje je jednostavno, zasto Ameri, Rusi , Turci , Facuzi koji svakodnevnp bombarduju "Islamsku drzavu" ne drmnu jednu, dve bombe na ove trgovce i gotovo sa ISIS-om.

Misliš zašto Erdogan ne udari po sinu?!

A ostali po nafti ispod tržišne cene, pa svojoj geopolitičkoj alatki.
milisav68 milisav68 18:20 14.11.2015

Re: Follow the money

G.Cross
Pitanje je jednostavno, zasto Ameri, Rusi , Turci , Facuzi koji svakodnevnp bombarduju "Islamsku drzavu" ne drmnu jednu, dve bombe na ove trgovce i gotovo sa ISIS-om.

Pa kome onda da prodaju oružje?

Treba valjda i vojna industrija da radi, da istražuje i isprobava novo.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:39 14.11.2015

Re: Follow the money

Pitanje je jednostavno, zasto Ameri, Rusi , Turci , Facuzi koji svakodnevnp bombarduju "Islamsku drzavu" ne drmnu jednu, dve bombe na ove trgovce i gotovo sa ISIS-om.

U pitanju je po FT oko 400 miliona dolara godisnje, koje ide direktno u dzepove vodja ISIS-a i finansiranje Islamske drzave.


Pitanje je mnogo jednostavnije - Saudijska Arabija je samoproklamovani neprijatelj ISIS-a. zašto se Ameri uopšte petljaju tamo? Zašto ne puste SA da sredi ISIS?

SA, Jordan i ostale okolne zemlje koje su samoproklamovni borci protiv ISIS-a imaju oko 5 miliona vojnika, ISIS ima nekolikod esetina hiljada. Koji miloje Amerika ima da se pače u to, neka ih pusti - SA, Iran, Jordan i ko god je tamo u okolini voljan, neka se izbore sa ISISom.
G.Cross G.Cross 18:51 14.11.2015

Re: Follow the money

Milan Novković
Pitanje je jednostavno, zasto Ameri, Rusi , Turci , Facuzi koji svakodnevnp bombarduju "Islamsku drzavu" ne drmnu jednu, dve bombe na ove trgovce i gotovo sa ISIS-om.

Misliš zašto Erdogan ne udari po sinu?!

A ostali po nafti ispod tržišne cene, pa svojoj geopolitičkoj alatki.


Ali zasto ih onda ne zveknu Rusi, njima ne odgovara jeftina nafta?
(Pitanje je retoricko)
Milan Novković Milan Novković 19:10 14.11.2015

Re: Follow the money

G.Cross
Milan Novković
Pitanje je jednostavno, zasto Ameri, Rusi , Turci , Facuzi koji svakodnevnp bombarduju "Islamsku drzavu" ne drmnu jednu, dve bombe na ove trgovce i gotovo sa ISIS-om.

Misliš zašto Erdogan ne udari po sinu?!

A ostali po nafti ispod tržišne cene, pa svojoj geopolitičkoj alatki.


Ali zasto ih onda ne zveknu Rusi, njima ne odgovara jeftina nafta?
(Pitanje je retoricko)

Oni to upravo i rade, samo ta jeftina nafta koju IS sada kontroliše nije glavni razlog, čak je relativno beznačajan, a s te strane je značajan utoliko što finansira IS, koji su Rusima opasnost.

I to rade relativno uspešno, pažljivo su napravili moćnu koaliciju i drže se međunarodnog prava.

Posle Amera Turci, potencijalno, najviše gube, pa se priči, sasvim sigurno ne nazire kraj, što pokazuje rusko gomilanje sve više resursa u Siriji i sve sofisticiranije tehnologije.

Ameri gube, tj to im je rizik, da izgube primat na Bliskom Istoku, nervozno ih posmatraju i stari im saveznici.

Erdogan je nepredvidljiv, u megalomaniji i nepredvidljivoj reakciji na naglu promenu situacije, već je bio video delove Sirije kao svoje, Kurde pod kontrolom, i priča se da su iz Alepoa već razmontirali i odneli neke fabrike u Tursku.

S jedne strane mala je verovatnoća da će Ameri i Turci olako povratiti "izgubljeno", na trenutke američki "očaj" ide u krajnosti (npr možeš primetiti kako ne diraju Iran sada, i počeli su i njima svašta da obećavaju da bi ih privukli na svju stranu), a s druge strane toliko je interesa u pitanju da je situacija i jako opasna.

Bez Turske su Ameri definitivno izgubili primat u regionu, a Turskoj je kockanje jako opasno, pa u ime utakmice eno Ameri odoše u region sa F15 avionima, a Rusi sa S-400 raketnim sistemom ... veselo, s obzirom na funkcije i sofisticiranost i jednih i drugih.

Tako da je "false-flag" ovom prilikom sasvim moguć, iako niko ne zna dovoljno detalja još uvek da bi "kvalitetno" nagađao, teroristi su, izgleda, bili utrenirani, i pojedinci posebno takvi, koincidencija ovom prilikom sa razvojem događaja oko Ruske akcije u Siriji, i prošlom, slično, oko Minsk dila oko Ukrajine, gde Ameri nisu bili u "petlji", je velika.
omega68 omega68 18:24 14.11.2015

Eto...

Petak 13-ti nije džaba odabran za ovu sprdačinu koju nazivaju "terorističkim napadom". Satanistima je bitan petak 13-ti jer su na taj dan pre par vekova bili poraženi (Templari su bili zabranjeni, pohapšeni, pobijeni, jedan deo se razbežao po svetu). Satan zapadna (ne)civilizacija sada pravi "false flag" operacije ubijajući ljude u svojim zemljama, a goje tih zemalja će onda sami da se odreknu svojih prava koje imaju kao deca Boga Oca, i staviće se samovoljno u još intenzivniju robovlasniju koja sledi...
Samo slepci i isprani mozgovi ne vide da je ovo koordinirana akcija satan-zapadne demonokratije, a ti tkzv. "džihadisti" su samo oruđe i oružje u rukama NOVOG SVETSKOG PORETKA, te KURVE satanističke elite oličene u zapadnoj (ne)kulturi, (ne)kulturi lažnih ljudi.
Zabole ih ona stvar i da je bilo milion žrtava. Čak bi bili srećniji da je bilo toliko mrtvih, pre bi uveli gojime u svoj konačni cilj - BEZUSLOVNU ROBOVLASNIJU!
Greota za izgubljene živote, ali i za mržnju i strah koji je posejan.

Ha, rekli bi cinici - zašto NATO ne bombarduje Pariz kao leglo terorista u Evropi?
tyson tyson 18:57 14.11.2015

Re: Eto...

Petak 13-ti
(...)
petak 13-ti

Piši srbski!!


blogovatelj blogovatelj 19:28 14.11.2015

Re: Eto...

Piši srbski!!


I gramatički i alfabetski, piši srbski. Kakve su ovo latinice u upotrebi?
Deklarativno se zalaže da deca nose imena Miroljub i Slaviša, a ovamo piše kao da se zove Žan-Žak, ili nedobog Helmut.
anonymous anonymous 19:37 14.11.2015

Re: Eto...

tyson
Petak 13-ti
(...)
petak 13-ti

Piši srbski!!



blogovatelj
Piši srbski!!


I gramatički i alfabetski, piši srbski. Kakve su ovo latinice u upotrebi?
Deklarativno se zalaže da deca nose imena Miroljub i Slaviša, a ovamo piše kao da se zove Žan-Žak, ili nedobog Helmut.



Мислиш - пиши српски ....


tasadebeli tasadebeli 21:04 14.11.2015

Re: Eto...

tyson
Petak 13-ti
(...)
petak 13-ti

Piši srbski!!





Је ли, Тајсоне, да ли тебе плаћају за ово?

Мислим, кад већ волиш, споји лепо и корисно.

Ја, богами, овакву врсту услуга наплаћујем...


А брату Омеги прописујем десет посета овом сајту и да одигра сваки пут игрицу.


И да притом пева ово.


Не мораш, брате Омега, за овај опрост грехова ништа да платиш, нисам ја католичка црква.

Платићеш ми када будеш написао књигу, па је дао мени на лектуру...



П.С. - Ако трговци дају попусте пред Нову годину и Божић, односно продају робу на понижењу што би рекла моја сестра, онда могу и ја!



49 41 49 41 21:11 14.11.2015

Re: Eto...

anonymous
tyson
Petak 13-ti
(...)
petak 13-ti

Piši srbski!!



blogovatelj
Piši srbski!!


I gramatički i alfabetski, piši srbski. Kakve su ovo latinice u upotrebi?
Deklarativno se zalaže da deca nose imena Miroljub i Slaviša, a ovamo piše kao da se zove Žan-Žak, ili nedobog Helmut.
[/quote

Мислиш - пиши српски ....




U skoli se vise ne uci prva i druga palatelizacija.
Ja sam mislio da sam Srbin, al' naucih da to vise nisam; narocito posle 90-tih.
Postadoh Srbijanac.
Znam iz biologije sta je dijaspora; od 90-tih naucih da to mogu biti i ljudi.
Dva puta me smestise u bolnicu. Sada nikako. Bio bih hospitalizovan.
Kod nas je nekad bilo ZAKONSKI obavezno osnovno obrazovanje ( 8 raz. osnovne).
Znadoh dosta ljudi, vrsnjaka; pa i starijih koji nisu bili "van zakona"-samo 4 raz. osn.
tyson tyson 02:52 15.11.2015

Re: Eto...

Је ли, Тајсоне, да ли тебе плаћају за ово?

Materijalisto.


omega68 omega68 16:58 16.11.2015

Re: Eto...

Платићеш ми када будеш написао књигу, па је дао мени на лектуру...

Само да нађем 500 евра за штампање
nowhereman nowhereman 19:02 14.11.2015

Ne sme / ne mora / ne može


Верујем да трећег не сме бити. Јер то ће бити почетак спирале страха и хистерије за коју се не може знати где може да заврши.


Slažem se: "ne sme biti".

To "ne sme" ne podrazumeva, naravno, da to i ne može biti.

To "ne sme" podrazumeva, čini mi se, ovo: "učinićemo sve (aposolutno sve ili, barem, onoliko koliko je u našoj moći) da se to ne dogodi ponovo". Da, u redu, naravno, "učinićemo sve", ali šta to "sve" podrazumeva?

Grešiš, međutim, u sledećoj rečenici: "to će biti početak". Grešiš, jer "početak" je davno za nama. "Spirala straha i histerije" - nije li taj izraz "spirala" i ono što sledi već nekako istrošen, otrcan?

Ali, vredi se zabaviti "početkom", držim. Dakle, gde je "početak"?

Gde je "kraj", odn. "gde može da završi" sve ovo - ne možemo znati. Da znamo, bili bismo mudri. Ali, mi to nismo.


alselone alselone 19:58 14.11.2015

Konacno prava akcija podrske na pomolu

Ljudi menjaju profilne slike na FB!
reanimator reanimator 11:23 16.11.2015

Re: Konacno prava akcija podrske na pomolu

Konacno prava akcija podrske na pomolu
Ljudi menjaju profilne slike na FB!

Ovde je trebao da ide smajli koji se valja, ali ne mogu u ovom trenutku...
Pourquoi...?
alselone alselone 20:28 14.11.2015

Sokantne versti (nije Njuz, Blic je)

Čovek poreklom sa Balkana nastradao u Parizu

Sudeći po prezimenu, Milko je poreklom iz neke od balkanskih zemalja.

LINK
emsiemsi emsiemsi 20:33 14.11.2015

Re: Sokantne versti (nije Njuz, Blic je)

alselone
Čovek poreklom sa Balkana nastradao u Parizu

Sudeći po prezimenu, Milko je poreklom iz neke od balkanskih zemalja.

LINK

Само сам чекао када ће и то да се пронађе.
omega68 omega68 20:46 14.11.2015

Uh

mlinarslavko mlinarslavko 21:14 14.11.2015

Francuska borba protiv terorista

Sad ce Francuzi da uhapse teroriste Hasima Tacija i Ramusa Haradinaja.
Goran Vučković Goran Vučković 21:17 14.11.2015

Ti samo budi dovoljno daleko

Giles Fraser: It’s not the religion that creates terrorists, it’s the politics

But don’t get distracted by this. For this is not how or why people go to Iraq to become murderous criminals. They go – largely – because they believe their tribe is under attack, that Bashar al-Assad is dropping chlorine gas, that the west invaded Iraq, because of torture and Guantánamo Bay, and because they have a warped and misguided sense of adventure in responding to all this.

We buy into the radicalisation hypothesis because we want evil to be mysterious and other; something that has nothing to do with us. We want to tell ourselves that we are secular and enlightened and so have no part in all of this bloodshed. It’s what people commonly do with evil – we conceptualise it as being as far away from us as possible.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:52 14.11.2015

Re: Ti samo budi dovoljno daleko

Giles Fraser: It’s not the religion that creates terrorists, it’s the politics

:)

Па идеолошки системи их креирају.
Те тако и религије, јер су оне то исто. Оне су идеолошки системи.
Наравно, не свака религија. Па чак не ни цео ислам, већ тек један његов део.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:53 14.11.2015

Re: Ti samo budi dovoljno daleko

We buy into the radicalisation hypothesis because we want evil to be mysterious and other; something that has nothing to do with us. We want to tell ourselves that we are secular and enlightened and so have no part in all of this bloodshed. It’s what people commonly do with evil – we conceptualise it as being as far away from us as possible

А о овоме, дакле, и ја говорих.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:08 14.11.2015

zlo nije tamo

И погрешно је веровати да је зло међу нама, Не, оно је, као код Џозефа Конрaда, у срцу таме. Значи -- тамо. Тамо где је разуларено, необуздано, и поштовано, и одакле вреба да дође код нас.


Nije zlo ni tamo, ni među nama, ono je u nama, samo treba da pročitaš komentara pa da se uveriš.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:24 14.11.2015

Re: zlo nije tamo

Ta čudesna mržnja i frustriranost, a ponekad -- i blaziranost.

I ta je mržnja, zlo došla kod nas. U srca. Srca tame. :)
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:32 14.11.2015

Re: zlo nije tamo

Jes vala, kako se ljudi prozle kada im staviš neku štapinu u ruke. Pa što veća štapina, to zliiiji ;> I tačno, blazirani, podignu slušalicu zamahnu štapom, pa skoče na kanc sofu da odremaju, pa u kafić.

Čistka se nastavlja: Pao i Retrovizor! (IX 2009)

Sa Televizije B92 oteran je Ljubomir Živkov čija je mala autorska emisija pod imenom „Retrovizor", nakon osam godina postojanja, ukinuta jednim telefonskim pozivom. Poslednji „Retrovizor" emitovan je u nedelju 13. septembra, u svom uobičajenom terminu: na kraju emisije „Vesti". Šesnaest sati kasnije, u ponedeljak u 11 sati, Živkova su pozvali sa TV B92 i saopštili mu da zbog „ekonomske krize" prekidaju svaku saradnju s njim.

                 
anonymous anonymous 22:55 14.11.2015

Re: zlo nije tamo

Nebojsa Krstic
И погрешно је веровати да је зло међу нама, Не, оно је, као код Џозефа Конрaда, у срцу таме. Значи -- тамо. Тамо где је разуларено, необуздано, и поштовано, и одакле вреба да дође код нас.


Nije zlo ni tamo, ni među nama, ono je u nama, samo treba da pročitaš komentara pa da se uveriš.


....Ако већ тврдиш , да је зло у нама, .....заправо говориш .....да је з л о у теби ....


Пс.жао ми је што не можеш...да ме банујеш....

...једино да замолиш Брају ....
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:37 15.11.2015

Re: zlo nije tamo

Nebojsa Krstic
И погрешно је веровати да је зло међу нама, Не, оно је, као код Џозефа Конрaда, у срцу таме. Значи -- тамо. Тамо где је разуларено, необуздано, и поштовано, и одакле вреба да дође код нас.


Nije zlo ni tamo, ni među nama, ono je u nama, samo treba da pročitaš komentara pa da se uveriš.

Узгред буди речено, прочитај пажљиво, опет, тај пасус чији си део цитирао.
tyson tyson 01:56 17.11.2015

Re: zlo kakofonije

Пс.жао ми је што не можеш...да ме банујеш....

Dakle meni bi na blogu sa tim jebenim tačkicama odleteo iz fundamenta kao slina iz nosa, sve dok ne bi naučio kao se razgovetno komunicira.

Imaš sreće što su Krstić i Brajović meka srca, pa to zloupotrebljavaš sve u 16.


tasadebeli tasadebeli 07:34 17.11.2015

Re: zlo kakofonije

tyson
Пс.жао ми је што не можеш...да ме банујеш....

Dakle meni bi na blogu sa tim jebenim tačkicama odleteo iz fundamenta kao slina iz nosa, sve dok ne bi naučio kao se razgovetno komunicira.

Imaš sreće što su Krstić i Brajović meka srca, pa to zloupotrebljavaš sve u 16.





Упс!






Нећу више... Обећавам...



П. С. - "Јебеним"?

Покушавам да се сетим Србина који каже "јебено" (било ко и било шта) пре неких двадесетак година.

Не вреди. Горе је, доле је, нема га.

То мора да је дошло због превелике изложености fucking american movies and sitcoms?


П. П. С. - Извини, Тајсоне, морао сам да те "подјебеним" мало овде...

Ти си једини, изгледа, овде поред мене који види да српски језик полако одлази у фејдаут пред налетом енглеског. Чак и на синтаксичком плану, а то већ спада у тзв. унутрашње структуралне историјске промене у језику. (Пример: "Одлазећи амерички председник..." )

Ово "јебено" је спољашња промена, лексика. Мање боли, али је промена.

За разлику од мене, ти то бар јасно и гласно кажеш свакоме у лице, а ја се стално нешто сустежем да ми не би људи рекли да их давим том досадном лингвистиком.


No hard feelings, ha?


tyson tyson 15:45 17.11.2015

Re: zlo kakofonije

Покушавам да се сетим Србина који каже "јебено" (било ко и било шта) пре неких двадесетак година.

Не вреди. Горе је, доле је, нема га.

Pa kad slušaš "Smak"...




tasadebeli tasadebeli 07:34 18.11.2015

Re: zlo kakofonije

tyson
Покушавам да се сетим Србина који каже "јебено" (било ко и било шта) пре неких двадесетак година.

Не вреди. Горе је, доле је, нема га.

Pa kad slušaš "Smak"...









blogovatelj blogovatelj 18:47 18.11.2015

Re: zlo kakofonije

Пример: "Одлазећи амерички председник...


Odlazeći američki predsednik je ranije ove nedelje obavio razgovor sa kineskim milijarderom...
tasadebeli tasadebeli 08:33 19.11.2015

Re: zlo kakofonije

blogovatelj

ranije ove nedelje



Ма да, има тога колико хоћеш...

А тек оно када се уопште и не труде да преведу него само посрбе синтагму:

на маргинама самита!



Има једна лингвистичка анегдота када су на Филипинима преводили свој устав, па преводилац, вероватно у недостатку времена, није погледао сва значења енглеске речи ass, па је из речника узео само оно прво значење: темељ, основа.

И онда су Филипинци по амбасадама делили свој устав преведен на енглески којем је на корицама било одштампано:


Ass Law of the Government



А има и једна анегдота са нашим чувеним преводиоцем Кољом Чајкановићем.

На неком састанку са Немцима, Шваба прича ли прича, а Коља ћути и не преводи.

У једном моменту га Тито пита:"А што ти не преводиш?"

Коља смирено, какав је човек и био, одговара највећем сину наших народа и народности тога доба:"Чекам глагол."

Ови данас, Блоги, немају времена да чекају глагол.

Толико је информација, права поплава... Ко ће још чекати глагол.

Губи се време. И новац.
amika amika 22:52 14.11.2015

Више од 1000 џамија у Француској

Француска је 1989. године имала више од 1000 џамија и молитвених места, док их је почетком 70-тих година имала десетак. Сада их је вероватно још више.

У Паризу, 1989. године, недељом од 5 људи које сретнеш на улици, 2-3 су Арапи, 1 белац и 1-2 црнци, који су вероватно такође муслимани,

Оно - "И погрешно је веровати да је зло међу нама" - је нетачно, оно сада јесте међу нама, у самој Француској, у француским, сиријским и другим мулама и у Америци која из даљине усмерава незадовољство и последице експлоататорске колонизаторске политике Француске.

Зло је тамо где је фанатизам и искључиво једноверје - религиозно, национално, државно, профитабилно, свеједно.
martin_krpan martin_krpan 08:22 15.11.2015

Re: Више од 1000 џамија у Француској

У Паризу, 1989. године, недељом од 5 људи које сретнеш на улици, 2-3 су Арапи, 1 белац и 1-2 црнци, који су вероватно такође муслимани,

Сада их је вероватно још више.


Znači, muslimana ima između 66% i 100%.

Prema demografkinji Michèle Tribalat iz Institut National d'Etudes Demographiques (INED) u Francuskoj ima 3,7 miliona muslimana, pa ti računaj koliko je to procenata.
amika amika 09:43 15.11.2015

Re: Више од 1000 џамија у Француској

Znači, muslimana ima između 66% i 100%.


Пише: У Паризу, 1989. године, недељом... НЕДЕЉОМ, то је мој туристички утисак, радним даном је другачије, али ако залуташ у алжирске и сличне крајеве, тамо је увек недеља по односу Француза и дошљака.
tyson tyson 15:15 15.11.2015

Re: Више од 1000 џамија у Француској

Пише: У Паризу, 1989. године, недељом... НЕДЕЉОМ, то је мој туристички утисак, радним даном је другачије, али ако залуташ у алжирске и сличне крајеве, тамо је увек недеља по односу Француза и дошљака.

Pa šta?

Uzgred, taj stav da se "došljacima" naziva druga ili treća generacija rođena i odrasla u Francuskoj i dovodi u konačnici do prilično lakog regrutovanja u raznorazne ekstremističke pokrete.


apacherosepeacock apacherosepeacock 18:53 15.11.2015

Re: Више од 1000 џамија у Француској

Француска је 1989. године имала више од 1000 џамија и молитвених места, док их је почетком 70-тих година имала десетак. Сада их је вероватно још више.

У Паризу, 1989. године, недељом од 5 људи које сретнеш на улици, 2-3 су Арапи, 1 белац и 1-2 црнци, који су вероватно такође муслимани,


To je tako jer se stranci naseljavaju iskljucivo po velikim gradovima po Evropi. U provinciji koja svuda cini 2/3 stanovnistva nema ni s od stranaca.

blogovatelj blogovatelj 18:56 15.11.2015

Re: Више од 1000 џамија у Француској

У Паризу, 1989. године, недељом од 5 људи које сретнеш на улици, 2-3 су Арапи, 1 белац и 1-2 црнци, који су вероватно такође муслимани,


Znači skroz zajebana situacija, a?
Koliko mi je poznato, u Francuskoj je nedeljni ručak svetinja koja traje satima, pa je logično da su Francuzi u kućama i stanovima, a na ulici su oni koji nisu poreklom Francuzi.
Dakle, analitika ti nije jača strana.
alselone alselone 23:05 14.11.2015

U ovom odsudnom momentu

MOje srce i misli su sa tim narodom koji pati, sa narodom koji neduzno gine. Stavicu sliku na Fejsbuk i time cu pokazati tim teroristima da se ne slazem, da sam protiv, no pasarn! Mislicu na narod Liberije gde rat traje sa manjim prekidom od 1989. godine. Da, 26 godina.

Svaki zivot je bitan, osim ako nije, je l' tako. Ako je njihov ili ako je nevazan.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:29 14.11.2015

Re: U ovom odsudnom momentu

Pa onda, šta, treba i da se među Francuzima gine? Ili, biće nam svima bolje ako ni njih ne budemo žalili? Francuska je uređena zemlja velike socijalne sigurnosti. Misliš da će ovaj svet izgledati bolje ako i nju pretvorimo u zemlju haosa i nasilja? Šta misliš, ako se ne odbrani Francuska kao zemlja reda i civilizovanog života, da li je to bolje ili gore? U koju će to zemlju i na koji kontinent hrliti svi ovi izbegli, pogorelci?
alselone alselone 23:36 14.11.2015

Re: U ovom odsudnom momentu

Pa onda, šta, treba i da se među Francuzima gine? Ili, biće nam svima bolje ako ni njih ne budemo žalili? Francuska je uređena zemlja velike socijalne sigurnosti. Misliš da će ovaj svet izgledati bolje ako i nju pretvorimo u zemlju haosa i nasilja? Šta misliš, ako se ne odbrani Francuska kao zemlja reda i civilizovanog života, da li je to bolje ili gore? U koju će to zemlju i na koji kontinent hrliti svi ovi izbegli, pogorelci?


Ti ko Frihend, ceo komentar samo od pitanja. Ne mislim nista od toga.

Mislim da je ovaj svet otisao u tri lepe i da se licemeran i zlocinacki do neba i da nas su nas tviter i fb potpuno unazadili kao homo sapijense. Ovo menjanje slika je kao nekadasnje kliktanje za pomoc deci. Naivna budalastina lencuga iz svojih fotelja. Nekada se podrska pokazivala akcijom, ulagalo se vreme, ulagala se snaga i volja. Danas se klikne i dobije se kratkotrajni osecaj ispunjenja i doprinosa. Pa do sledece krize.

I mislim da smo drasticno unazadili vrednost zivota u odnosu na period posle WWII. Danas zivot vredi mnogo manje nego sto je vredeo pre 30, 40 godina. Danas zivoti 2/3 planete ne vrede nista u medijima.

I mislim da se cela ova kriza pravi planski, da se pomeranje stranovnistva koje nije vidjeno stotinama godina ne desava slucajno. I mislim da ce tek da bude sranja. I mislim kako cemo mi sigurno najebati jer evo nasi muslimani iz Sandzaka ovaj terorizam nazivaju krikom upozorenja. I mislim, ponovo, sta da radim ako pocnu ovde da se raznose i senluce kalasima.

omega68 omega68 23:46 14.11.2015

Re: U ovom odsudnom momentu

Uticajni američki politički analitičar, Pol Krejg Roberts, objavio je novi tekst u kojem sagledava elemente terorističkog akta u Parizu koji bi mogli ukazivati da je reč o operaciji tipa „false flag“, odnosno, akciji specijalnih tajnih službi, a ne terorista Islamske države kako se to promoviše u javnosti.

U petak 13. novembra, u 19 časova, nismo imali puno informacija o terorističkom aktu, sem informacije da je Pariz blokiran, baš kao i u slučaju Bostona, odnosno, masakra na bostonskom maratonu koji takođe važi za fals fleg operaciju, stoji u tekstu.

Roberts tvrdi da migranti i izbeglice nemaju nikakav motiv ili korist od toga da učine sebe nedobrodošlim u bilo kojoj zemlji na svetu, ali ističe da vladajuće elite imaju.

Kao moguće motive Roberts navodi to što desničarske struje zbog priliva migranata jačaju u celoj Evropi, pa tako i u Francuskoj u kojoj najveću podršku uživa Marin Le Pen i njena stranka „Nacionalni front“.

Poenta je u tome što aktuelni establišment želi razlog da zatvori svoje granice, spreči dalji priliv migranata i tako sačuva svoje pozicije. Sasvim je moguće da su se predstavnici vladajuće elite u Francuskoj odlučili na takav korak fals fleg operacije, objašnjava američki analitičar.

Neki ljudi su toliko glupi i naivni da misle da vlade neće pucati na svoj narod i svoje građane, a to je viđeno već toliko mnogo puta, piše Roberts.

Italijanski predsednik je otvoreno govorio o operaciji Gladio (Operation Gladio), navodi Roberts kao jedan od primera i kaže da su sve informacije o toj fals fleg operaciji čak dostupne javno na Internetu.

Operacija Gladio je fals fleg operacija u kojoj su italijanske obaveštajne službe u saradnji sa CIA bombardovali nedužne građane, a okrivili za isto evropske komuniste iz ere posle Drugog svetskog rata. Cilj im je bio da spreče pobedu komunista na predstojećim izborima.

Uzimajući u obzir celu istoriju takvih tajnih operacija kod zapadnih zemalja, ne bi me čudilo da je Pariz još jedan takav slučaj, zaključuje Roberts na kraju svog teksta.

mlinarslavko mlinarslavko 23:46 14.11.2015

Re: U ovom odsudnom momentu

Alselone, stavi prst na celo i hladne glave razmisli sta pises. Muslimani iz Sandzaka su ljudi koji nemaju veze sa ovim stvarima, sigurno ima budala kao i svuda, na zalost i takvih koji bi da prave ovakva sranja po Srbiji, ali ne mozes tek tako jednu kompletnu grupu ljudi okriviti.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:53 14.11.2015

Re: U ovom odsudnom momentu

:)
Sad, ispade, da ti ne voliš muslimane ili kako već? I da bi, možda, da odeš iz Srbije? Gde? U Francusku?
alselone alselone 00:12 15.11.2015

Re: U ovom odsudnom momentu

Muslimani iz Sandzaka su ljudi koji nemaju veze sa ovim stvarima, sigurno ima budala kao i svuda, na zalost i takvih koji bi da prave ovakva sranja po Srbiji, ali ne mozes tek tako jednu kompletnu grupu ljudi okriviti.


Citatom iz Kurana „Uzroci su gori od posledica” muftija srbijanski Muhamed Jusufspahić prokomentarisao je za „Blic” teroristički napad u Parizu na redakciju „Šarli ebdo” u kome je poginulo 12 ljudi.


Danas ponovo vest kako je ovo krik upozorenja.

Ali cekaj, i pored ovoga sto sam napisao, ja nisam okrivio grupu nego sam skrenuo paznju na mogucu radikalizaciju. Radikalizacija se siri, pogledaj samo mapu sveta. Nekad njihovom voljom, nekad americkom, poceosto igrom mnogih ucesnika. Verovatno znas kako je ovde kod nas lako zapaliti varnicu i sta od varnice moze da se dogodi.
alselone alselone 00:13 15.11.2015

Re: U ovom odsudnom momentu

Sad, ispade, da ti ne voliš muslimane ili kako već? I da bi, možda, da odeš iz Srbije? Gde? U Francusku?


Ponovo pitanja.
Ja sam rekao svoje.
mlinarslavko mlinarslavko 00:27 15.11.2015

Re: U ovom odsudnom momentu

Upravo zbog toga i komentarisem tvoje pisanje, neko ce iz tvog pisanja skapirati da si okrivio grupu ljudi, kada spominjes izjavu Jusufspahica, ljudi uzmu to za gotovo. Mi ne znamo ni ko je Jusufspahic, ni kakva je covek, u cije ime govori. Mozda je iskren, mozda je prevarant, "glumac" sto bi neko rekao, zatim, ko prenosi njgove izjave i na kakav nacin. Podji od toga da vecina muslimana u Sandzaku razmislja o tome kako ce da u ponedeljak krene na posao, resava dnevne obaveze, muku muci sa racunima, kao i ko? Pa i svaki gradjanin Srbije , isto smo. Takvi su ubijeni u Strpcima i Sjeverinu, ljudi kao mi. Svuda ima Milana Lukica, kod Srba, Francuza u Sandzaku, u nasiromnasnijim kvartovima i najbogatijim zgradama na Menhetnu, i trljaju ruke kad se ovako nesta dogodi.
alselone alselone 00:36 15.11.2015

Re: U ovom odsudnom momentu

Upravo zbog toga i komentarisem tvoje pisanje, neko ce iz tvog pisanja skapirati da si okrivio grupu ljudi, kada spominjes izjavu Jusufspahica, ljudi uzmu to za gotovo. Mi ne znamo ni ko je Jusufspahic, ni kakva je covek, u cije ime govori. Mozda je iskren, mozda je prevarant, "glumac" sto bi neko rekao, zatim, ko prenosi njgove izjave i na kakav nacin. Podji od toga da vecina muslimana u Sandzaku razmislja o tome kako ce da u ponedeljak krene na posao, resava dnevne obaveze, muku muci sa racunima, kao i ko? Pa i svaki gradjanin Srbije , isto smo. Takvi su ubijeni u Strpcima i Sjeverinu, ljudi kao mi. Svuda ima Milana Lukica, kod Srba, Francuza u Sandzaku, u nasiromnasnijim kvartovima i najbogatijim zgradama na Menhetnu, i trljaju ruke kad se ovako nesta dogodi.


U redu Slavko, pametno govoris.

Nazalost, nije potrebna cela grupa da se napravi sranje. Potrebno je samo par ludaka. Verovatnoca da se ludak odvazi na ludilo raste sa nemastinom (to smo resili) i sa blizinom vatre na kojoj se ideoloski greje (to resavaju za nas).
alselone alselone 00:55 15.11.2015

Re: U ovom odsudnom momentu

anonymous anonymous 07:28 15.11.2015

Re: U ovom odsudnom momentu

Predrag Brajovic
Pa onda, šta, treba i da se među Francuzima gine? Ili, biće nam svima bolje ako ni njih ne budemo žalili? Francuska je uređena zemlja velike socijalne sigurnosti. Misliš da će ovaj svet izgledati bolje ako i nju pretvorimo u zemlju haosa i nasilja? Šta misliš, ako se ne odbrani Francuska kao zemlja reda i civilizovanog života, da li je to bolje ili gore? U koju će to zemlju i na koji kontinent hrliti svi ovi izbegli, pogorelci?


.....На Марс , Брајовићу,...на Марс.... ......тамо ће се евакуисати....

.....јер ће тамо можда бити цивилизованије друштво.....него што је у Француској, Енглеској.....УСА......

" Francuska je uređena zemlja velike socijalne sigurnosti."

Ово кажеш, јер не разумеш време, не разумеш историју, не разумеш политику , не разумеш ништа......

Ово што кажеш.... важи по теби и за Енглеску , УСА ...и друге земље Запада.

....али важи зато што свет сагледаваш " у националном кључу " па су ти они цивилизовани у односу на свој народ....а и то је под ????

.....грешка је у томе што свет не сагледаваш планетарно, као хуманитет у целини, као светско друштво....

...јер кад би ствари посматрао тако видео би ........да су ти који су у својим националним границама ....." цивилизовани" ..... ван своје територије.....варвари већи од свих других .....и ту се прича не завршава већ .....тек почиње....

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:34 15.11.2015

Re: U ovom odsudnom momentu

Боже, коликa количина глупости.
milisav68 milisav68 08:22 15.11.2015

Re: U ovom odsudnom momentu

alselone
Nazalost, nije potrebna cela grupa da se napravi sranje. Potrebno je samo par ludaka. Verovatnoca da se ludak odvazi na ludilo raste sa nemastinom (to smo resili) i sa blizinom vatre na kojoj se ideoloski greje (to resavaju za nas).

Dovoljno je par ludaka, odnosno obučenih ljudi (sa strane) da izazovu incident koji će da zavrti spriralu sukoba/rata.

Nemaština i ideološka/religiozna/nacionalna vatra služe za dalju (širu) regrutaciju.

Tako je počeo i rat u SFRJ.

Prvo dođe Glavaš/Šušak sa ekipom i ispale par granata, onda dođe Šešelj sa ekipom da brani/uzvrati, a strada Josip Kir (načelnik policije) koji hoće prekine sukob.



Evo ovih dana je 20 godina kako je snimljen film "Lepa sela, lepo gore", gde je do koske ogoljena suština početka (a i samog) rata na ovim prostorima.

Na početku filma ide scena gde pijani Bjelogrlić pita pijanog Pejakovića:
- Jel` će biti rata?
- Ma neće, kakvog rata, bolan.

A tamo negde pri kraju filma, dijalog ta dva ista lika je:
- Što mi zapali kuću?
- Što mi zakla mater?
tasadebeli tasadebeli 09:50 15.11.2015

Re: U ovom odsudnom momentu

Predrag Brajovic
Боже, колико количина глупости.



Јбт, Брајо, испаде ти на крају баладе сада овде расиста, шовиниста, нациста,...

Туку те твојим омиљеним оружјем.


Лепо сам ти ја говорио пар пута раније да та батина има два краја!


А ти овде у ствари само волиш Француску као што је и она волела нас у чему ти се заиста искрено од свег срца придружујем...


Ништа, предлажем ти да наставиш да се придржаваш рецепта који примењујеш од почетка коментарисања коментара (утука на утук) овог поста:

А зашто Јеврејин не би на питање одговарао питањем?


Изгубиће тако ови досадни салонски левичари стрпљење и снагу, па ће и одустати од намере да искористе ову прилику за дизање револуције из фотеље и папуча...
anonymous anonymous 10:23 15.11.2015

Re: U ovom odsudnom momentu

Francuska je uređena zemlja velike socijalne sigurnosti.


.....И у Либији .... и у Сирији, .....су људи лепо живели .....


....срушише им снове и убише синове ......

Да ли си тада био.....забринут за .....колевку цивилизације .....



mariopan mariopan 10:36 15.11.2015

Re: U ovom odsudnom momentu

alselone
I mislim da se cela ova kriza pravi planski, da se pomeranje stranovnistva koje nije vidjeno stotinama godina ne desava slucajno. I mislim da ce tek da bude sranja. I mislim kako cemo mi sigurno najebati jer evo nasi muslimani iz Sandzaka ovaj terorizam nazivaju krikom upozorenja. I mislim, ponovo, sta da radim ako pocnu ovde da se raznose i senluce kalasima.

alselone alselone 11:16 15.11.2015

Re: U ovom odsudnom momentu

Dovoljno je par ludaka,



Tako je. Ako Mufty



kaze kako je gore nacrtati strip nego ubiti 12 ljudi, zamisli tek sta bi on rekao kada bi mu ISIS bio na 50 km. Sta bi na to odgovorili neki nasi ludaci. I zamisli kako bi nas lepo Amerikanci pomirili kao nekad sto su nas mirili prijateljski savetujuci da se povuku potpisi za mir i slicno.

U-ru-gvaj! U-ru-gvaj! Svi, svi, svi!
milisav68 milisav68 12:05 15.11.2015

Re: U ovom odsudnom momentu

alselone
U-ru-gvaj! U-ru-gvaj! Svi, svi, svi!

Просечна температура је током зиме у месецу јулу од 12 степени у Салту, на северу земље, до 9 °C у Монетвидеу.[3] Средином лета у јануару температура се креће у просеку од 26 степени у Салту до 22 °C у Монтевидеу.

Највиши врх у Уругвају је Серо Катедрал висине 514 метара

Fruška gora - Najviši vrh je Crveni Čot (539m)

Sad mi je jasno što Urugvaj.
escherichije_colic escherichije_colic 14:12 15.11.2015

Re: U ovom odsudnom momentu

milisav68
alselone
U-ru-gvaj! U-ru-gvaj! Svi, svi, svi!

Просечна температура је током зиме у месецу јулу од 12 степени у Салту, на северу земље, до 9 °C у Монетвидеу.[3] Средином лета у јануару температура се креће у просеку од 26 степени у Салту до 22 °C у Монтевидеу.

Највиши врх у Уругвају је Серо Катедрал висине 514 метара

Fruška gora - Najviši vrh je Crveni Čot (539m)

Sad mi je jasno što Urugvaj.


Plus je uzgoj marihuane dekriminalizovan.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:16 15.11.2015

Re: U ovom odsudnom momentu

Јбт, Брајо, испаде ти на крају баладе сада овде расиста, шовиниста, нациста,...

Баш необично?!
А мислио сам да ћу испасти див-јунак и витез...
blogovatelj blogovatelj 19:11 15.11.2015

Re: U ovom odsudnom momentu

U-ru-gvaj! U-ru-gvaj! Svi, svi, svi!


U-r gay

tasadebeli tasadebeli 23:15 15.11.2015

Re: U ovom odsudnom momentu

Predrag Brajovic
Јбт, Брајо, испаде ти на крају баладе сада овде расиста, шовиниста, нациста,...

Баш необично?!
А мислио сам да ћу испасти див-јунак и витез...








blogovatelj blogovatelj 06:42 16.11.2015

Re: U ovom odsudnom momentu

da nas su nas tviter i fb potpuno unazadili kao homo sapijense.


Nisu.
Oni samo pokažu matematički egzaktno koliko u jednom društvu ima procentualno praznoglavih, koliko povodljivih i koliko mudrih.
49 41 49 41 02:20 15.11.2015

Ubijes

Jednog, ti si UBICA.
Ubijes 100, ti si Lancani ( Serijski ) UBICA.
Ubijes 1000, ti si nacionalni HEROJ.

Ne u daleku (anticku) istoriju - proslovekovnu samo.

Slavimo 1200 kaplara, kada nam je vise od trecine muskog stanovnistva satrto.

Mozda, neko slavi HitlerJugende, van ociju javnosti. Imali smo ga 30 -40 godina. Slavili smo ga "umnog" Staneta Dolanca. On ziveo kao bog na tronu kraljevskom od silne pameti. Pricao nam bajke o silini zivota i svetloj buducnosti.

Da pricamo do trece zore o uzrocno posledicnim odnosima?
Da krenemo o Neokolonijazmu?
Da pricamo o "Bioskopu 20 Oktobar", ispod Terazija?

SRAMOTA!

Za neduzne, u rukama UBICA.

Neko slavi "Islamsku Deklaraciju" i njenog tvorca; napisanu jos pre 45 god.
Gnusam se takvih, iako sam bio svedok; totaling pada ljudskog dostojanstva na mizeriju.
tasadebeli tasadebeli 08:48 15.11.2015

Re: Ubijes

49 41

Slavimo 1200 kaplara, kada nam je vise od trecine muskog stanovnistva satrto.



Ех, погрешно си то рекао.

Не славимо... Сећамо их се...

Они су симбол тог страдања.

(Причао ми је један стари професор са Филолошког факултета, један од преживелих каплара, како су се они сваке године окупљали у Грчкој да се сете својих погинулих другова. Седали би за огромне дугачке постављене столове, постављене и за оне који су изгинули, а на сваком празном месту за време тог обеда, испред сваког тањира и прибора за јело, горела би свећа.

Језива сцена... За један овако мали народ какви смо ми, језива сцена... И опомена за будућност. Изгледа да нам није била довољна опомена.)

И да ти помогнем са цифрама.

Србија је изгубила скоро 30% укупног становништва у Првом светском рату.

А 60% мушкараца старости између 18 и 55 година.

(Мислили смо да је вредело... Коначно смо живели са свом браћом са оне стране Дрине, Саве и Дунава заједно. А и донели смо слободу неким осталим малим поробљеним народима.

Па смо били поносни због тога. Пијемонт, беше тако су нам говорили у школи?

Нажалост, 70 година касније испоставило се да смо све то време живели у заблуди.

И добрим делом смо и сами криви што смо живели у заблуди.)









Da pricamo o "Bioskopu 20 Oktobar", ispod Terazija?


Да, стварно, добро си се сетио... То је такође био терористички акт... Као и убиство амбасадора Роловића...

Могу да ти причам и о убаченим терористичким групама које сам јурио по словеначким шумама за време зимске олимпијаде у Сарајеву 1984. Тада сам баш служио ЈНА, па сам по дифолту чувао отаџбинске границе од таквих...

Интересантно да су се све те групе наоружавале и кретале на СФРЈ баш из тих цивилизованих земаља које се данас гнушају тероризма. Мислим, кад си већ поменуо

Da pricamo do trece zore o uzrocno posledicnim odnosima?
Da krenemo o Neokolonijazmu?


Или да ти причам о мом другу кога су Шиптари упуцали ноћу док је стражарио, такође у униформи ЈНА, пар година пре Вучка у Сарајеву...

Јбг, тада смо још увек веровали да је она трећина побијеног становништва из Првог светског рата имала смисла да бисмо стигли до крајњег циља.


Како беше оно што ти рече, узрочно-последично?

Сви ми што смо данас живи, ми смо потомци оног издајничког шкарта који је преживео Косовску битку?


Mozda, neko slavi HitlerJugende, van ociju javnosti. Imali smo ga 30 -40 godina. Slavili smo ga "umnog" Staneta Dolanca. On ziveo kao bog na tronu kraljevskom od silne pameti. Pricao nam bajke o silini zivota i svetloj buducnosti.



Ко се сећа фатве бачене на Салмана Руждија баш из Београда? Беше умни Будо Лончар шеф наше тадашње братство-јединствене дипломатије?

Него, мене брате брине ту једно правило које деценијама важи на Блиском и Средњем истоку, а које са овим текућим миграцијама врло лако може да допутује и до Балкана.

Наиме, то правило са Блиског истока каже: Када год се покарабасају Јевреји и европски католици са једне стране, те муслимани са друге стране, некако увек страдају највише православни.

Јеси ли можда и ти то приметио?


П.С. - Не зове џабе мене мој друг Кркар - Таса Курсула.
nsarski nsarski 09:38 15.11.2015

Re: Ubijes

49 41

Slavimo 1200 kaplara, kada nam je vise od trecine muskog stanovnistva satrto.




Ех, погрешно си то рекао.

Da, vala.


milisav68 milisav68 09:54 15.11.2015

Re: Ubijes

tasadebeli
Могу да ти причам и о убаченим терористичким групама

* 1959. година: Анто Сермет, припадник ХНО из Немачке, запалио пољопривредно добро “Бугар” код Бихаћа.
* 1963. године, у лето, у Југославију су убачени Јосип Облак, Илија Толић, Бранко Подруг, Раде Стојић, Владо Леко, Крешимир Перковић, Станко Здрилић, Мирко Фумић и Дражен Тапашњи који су 20. јула подметнули експлозив на прузи Ријека-Загреб.
* 1967. године: Крајем јуна у СФРЈ су убачена петорица усташа из Француске, који су извршили неколико терористичких акција. Иван Циндрић, Јозо Вујовић, Јозо Дедић и Лука Краљевић, сви припадници “Хрватског револуционарног братства”.
* 1968. године усташки терориста Миљенко Хркач 13. јула подметнуо је разорну експлозивну направу у београдски биоскоп “20. октобар “, и усмртио радника Саву Ћучуревића, 76 људи је том приликом рањено, а студенткиња Магдалена Новаковић остала је без обе ноге. У другој диверзији исте године 25. септембра, такође је више људи повређено.
* 1972. У СФРЈ је илегално убачена 19-члана терористичка усташка група из Аустралије, СР Немачке и Аустрије, која је у својим диверзантским акцијама ранила 15 и убила 13 југословенских грађана. Групу су предводила браћа Андрић, Амброзије и Адолф.
*1972. авион ЈАТ ДЦ-9 срушио се над територијем ЧССР због експлозије мине коју су подметнули усташки терористи. 27 људи погинуло, а једно лице тешко рањено. Преживела Весна Вуловић. [8]
* 1973.године: Извршена диверзија у гардероби главне железничке станице у Београду. У експлозији погинуло једно лице, док је осам теже повређено. Експлозија извршена по “угледу” на ону у београдском биоскопу “20. октобар “коју је, неколико година раније, подметнуо усташа Миљенко Хркач.
*1974. у Пошти број 2 у Загребу експлодирала пакет мина, од које је погинуо радник Никола Прибанић. Пакет мина је била упућена из Немачке.
* 1975. У јуну те године у СФРЈ убачене усташе из Немачке Винко Баришић и западнонемачка држављанка Barbara Plachetka, које је упутио Дане Шаре са задатком да изврше неколико диверзантских акција у којима је више људи погинуло или је рањено.
* 1977. Година која је остала упамћена по злу (бројне терористичке акције усташа у СФРЈ и у иностранству), названа и година усташе Лубурића, који је био један од главних налогодаваца усташке емиграције.
*1977. Диверзија у међународном возу на релацији Дортмунд-Атина код станице Трбовље. Погинуо Југословен Бесим Побриц, а 8 људи рањено.
* 1981. У Имотском су ухапшене усташе Анте Кавлеј, Никола Маленица, Иван Сочо и Томо Павлов, који су из немачке у СФРЈ стигли како би извршили више диверзантских акција. Код њих је, приликом хапшења, пронађена већа количина оружја и експлозива.
* 1982. година: У неколико ресторана на мору (“Смоква” на Пагу, “Галеб” у Ријеци, ТО у Шибенику и у Задру) у којима је рањено десетак гостију, а неколико их је смртно страдало. Организатори акције и извршиоци су усташки емигранти из Немачке.
* 1983. година: Крајем децембра у Винковцима подметнут експлозив на железничкој станици, а само неколико месеци раније, експлодирала је и бензинска пумпа у Славонском броду.

“Најспектакуларнија“ усташка акција је свакако опрација „Феникс“ или „Радуша“ по кодирању ЈНА из 1972. Тада је деветнаест до зуба наоружаних усташа убачено у земљу. Између 18.000 и 30.000 војске, милиције и припадника ТО су више од месец дана муку мучили да неутралишу ову терористичку групу. Прибегавало сe и томе да се масовно локални младићи шишају до главе, како би се разликовали од непријатеља.

Међутим, већ у 24. септембра те 1972. године на путу Госпић-Карлобаг у пределу Оштарија, извршен је нови напад на службени ауто Станице јавне безбедности Госпић кад је убијен Ђуро Узелац командир одељења милиције Карлобаг а рањен Боро Јосиповић. И поново је почео лов ДБ на усташе који се завршио тек 29. октобра 1974. кад су ликвидирани Мате Прпић и Иван Матичевић.

Данас су погинули и рањени са југословенске стране заборављени, поготово су их чврсто заборавили југоносталгичари, а захвално хрватство је дигло споменике и редовно држи мисе својим усташама. [9] У оно време, међутим, ко је доводио у питање братство-јединство дирао је у зеницу ока, што се скупо плаћало.

tasadebeli tasadebeli 10:30 15.11.2015

Re: Ubijes

milisav68

* 1959. година: Анто Сермет, припадник ХНО из Немачке,...

...међутим, ко је доводио у питање братство-јединство дирао је у зеницу ока, што се скупо плаћало.



Ма пусти, боље да не гурамо прст у ту рану...

Требало је да нам буде јасно на чему смо још 1928. када је Стјепан Радић онако надмено, са скупштинске говорнице запитао:"Па добро, колико више кошта та ваша српска крв?"

А није нам било јасно... Многима, рекао бих, ни данас још увек није јасно...

И ово је био чин тероризма у једном од својих појавних облика:





И тако, мој Милисаве, шта да ти кажем...

Остадосмо ми прво без Војске, па без Краља, па без Цркве, па без Академије наука,...

Као столица која нема ниједну ногу.

Нећу даље, нећу...

Рекох, боље да не гурамо прст дубље у ту рану.

milisav68 milisav68 11:25 15.11.2015

Re: Ubijes

tasadebeli
Рекох, боље да не гурамо прст дубље у ту рану.

Ma nije mi to bila namera, nego da se zna šta je i kakva je bila ta Jugoslavija (naročito ovi mlađi), i da nam nikad više ne padne na pamet da se ujedinjavamo i bratimimo.

Šta je bilo - bilo je, neka su oni tu naše komšije, možemo da trgujemo, poslovno i kulturno da sarađujemo, ali nikad više zajedno pod istim krovom.
49 41 49 41 15:13 15.11.2015

Re: Ubijes

nsarski
49 41

Slavimo 1200 kaplara, kada nam je vise od trecine muskog stanovnistva satrto.




Ех, погрешно си то рекао.

Da, vala.



Izvinjavam se. Samo sam hteo da napravim paralelu od opsteg ka posebnom i obrnuto.
Pun pijetet prema prema tim mladim ljudima, strategijom, dizanjem morala; kad sve zamire i postaje svejedno ...

Pitanje, koje sebi postavljam; bez odgovora??

Kako ti jadnici, koji su u I sv. ratu kao walking dead prelazeci preko Prokletija pod najgorim uslovima nisu bili pomognuti od lokalnog stanovnistva?!?

Tek su ih prihvatili, vidali rane, sahranjivali dole na mediteranu??

tyson tyson 15:52 15.11.2015

Re: Ubijes

Ко се сећа фатве бачене на Салмана Руждија баш из Београда?



Khomeini Sues 3 Yugoslavs Under 'Public Humiliation' Law
April 16, 1989 | From Associated Press

BELGRADE, Yugoslavia — Iran's Ayatollah Ruhollah Khomeini has filed a criminal complaint against three Yugoslavs for criticizing his order that author Salman Rushdie be killed for writing "The Satanic Verses," a newspaper reported.

The complaint was filed with the Belgrade district attorney's office under a section of the Yugoslav criminal code that forbids "public humiliation" of foreign countries or their leaders, the daily Borba reported Friday. The penalty for violating the law is up to three years imprisonment.

The newspaper said the complaint was filed against Stanislav Marinkovic, editor of Borba; Vesna Roganovic, a journalist for the paper, and Slobodan Selenic, a popular Yugoslav author.

Selenic, head of the Yugoslav Writers' Union, was sued because of a statement to Borba last month about "Khomeini's frightening threat" against Rushdie, the newspaper said. Marinkovic and Roganovic were cited for allowing the novel to be published, the newspaper said.

Borba said several Yugoslav lawyers are representing Khomeini.


tyson tyson 15:59 15.11.2015

Re: Ubijes

Kako ti jadnici, koji su u I sv. ratu kao walking dead prelazeci preko Prokletija pod najgorim uslovima nisu bili pomognuti od lokalnog stanovnistva?!?

Pa bili su.

Goran Vučković Goran Vučković 17:48 15.11.2015

Re: Ubijes


Kako ti jadnici, koji su u I sv. ratu kao walking dead prelazeci preko Prokletija pod najgorim uslovima nisu bili pomognuti od lokalnog stanovnistva?!?

Izguglaj "Drački okrug kraljevine Srbije".
blogovatelj blogovatelj 19:25 15.11.2015

Re: Ubijes

Ma nije mi to bila namera, nego da se zna šta je i kakva je bila ta Jugoslavija (naročito ovi mlađi), i da nam nikad više ne padne na pamet da se ujedinjavamo i bratimimo.


Tako je.
Ovi drugosrbijanci naprosto ne razumeju da je jugonostalgija u očima prosečnog Hrvata i Slovenca isto što i zalaganje za okupaciju njihovih zemalja.
Ali najpre da se naš narod sa leve strane Drine oslobodi višedecenijskog bošnjačkog ropstva. Kroz demokratske procese, naravno, putem referenduma.
Iskoristio bih ovu priliku da uputim pozdrav Krkar-Krpan duetu.
Hansel Hansel 22:23 15.11.2015

Re: Ubijes

tasadebeli
Нажалост, 70 година касније испоставило се да смо све то време живели у заблуди.

И добрим делом смо и сами криви што смо живели у заблуди.)

Недавно сам сазнао да је аутор једне серије о Великом рату серију посветио "свим жртвама ратова за српске заблуде 1912–1999... и даље". Вероватно је то избачено после премијерног емитовања завршне епизоде, у којој је било и неких непријатних истина из тадашњости.
tasadebeli tasadebeli 23:44 15.11.2015

Re: Ubijes

milisav68

Šta je bilo - bilo je, neka su oni tu naše komšije, možemo da trgujemo, poslovno i kulturno da sarađujemo, ali nikad više zajedno pod istim krovom.



blogovatelj

Tako je.







Момци, да се разумемо, ја сам и сам у она времена мислио како је једна таква творевина, не од Триглава дo Ђевђелије, него од Триглава до Солунског залива и Цариграда заиста најбоље решење које би чувало сву ову "боранију" по Балкану од страдања, понижења и сиромаштва...

И дуго сам био у заблуди да ћемо из онога стања како је та држава изгледала ипак неком еволуцијом свести сви доћи до закључка да би једна таква држава на Балкану спречила сва даља олака поигравања великих са нама малима... Зато сам здушно и бранио ту државу како год сам знао и умео.

Али сада, после свега, мислим исто што и ви. Сваки покушај реконструкције некакве заједничке државе са Хрватима, Словенцима,... по налогу неких "центара моћи", како то воле да кажу аналитичари, као што је то био случај 1918, за нас Србе не да би био штетан, него би нас вероватно докусурио до краја.

А стварно, када мало боље и размислим, ми заиста више никаквих интереса за једну такву реконструкцију те државне заједнице северније од Републике Српске и немамо.

Ако је такав интерес код Срба и постојао 1918, сада га више нема...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana