Moj grad| Život

ὑπόκρισις

reanimator RSS / 17.11.2015. u 09:44

hypocrisy.png

B92 : Sramno ponašanje navijača BiH tokom minuta ćutanja.

BLIC : SKANDAL Navijači BiH skandirali Palestini i zviždali minutu ćutanja za žrtve

RTS : Grupa navijača Bosne zviždala tokom minuta ćutanja u Dablinu

Kurir, Informer i slične sajtove nisam otvarao. Ne sumnjam da su zgranuti i da su već na barikadama odbrane hrišćanstva.

Naravno, ni komšiluk ne može da odoli, a da se ne osvrne.

Svi navedeni su u tekstu vesti malo smanjili doživljaj i ipak naveli : "nekoliko navijača", "sporadično" i "pojedini navijači".

Što i jeste istina. Nekoliko poremećenih, momentalno utišanih salvama zvižduka :

Da hipokrizija u regionu poprima razmere epidemije znamo odavno. Sva ona horska zgražavanja na Velike Srbije, Velike Albanije, Ustaše, Četnike, Ubij, Zakolji, da Šiptar/Hrvat/Srbin ne postoji po pravilu prate tihe i dostojanstvene osude sopstvenih psihopata i tretiraju se kao deo regionalnog folklora. Koji će nas, očigledno zauvek, držati tu gde jesmo.

U septembru 2016 će biti 30 godina od velike pobede Zvezde protiv Panatinaikosa. Lagano razmontiravanje 3 - 0, lepo vreme, Musemić leti kroz vazduh, Piksi u svom veličanstveno izdanju...

Predlažem Blicu, RTSu i B92 da ovaj događaj obeleže podsećanjem na minut ćutanja žrtvama zemljotresa koji je par dana ranije (baš kao i noćas) pogodio Grčku, a koji je u brtskom, prijateljskom i uvek empatičnom Beogradu dočekan tradicionalnim horskim zviždanjem i urlikanjem :

Msm, š'a oni tu namka žrtve zemljotresa, ovo, ono, kad smo već tada znali kako će 10 godina kasnije da nas dočekaju na basketu u Atini.



Komentari (212)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 09:45 17.11.2015

...

reanimator reanimator 09:49 17.11.2015

...

Biće da youtube linkovi u tekstu ne rade, pa da ponovim :
Grupa navijača Bosne..
Crvena Zvezda - Panathinaikos
antioksidant antioksidant 11:57 17.11.2015

Re: ...

Crvena Zvezda - Panathinaikos

то је она тужна сезона кад смо остали само са једним ђуровским
predatortz predatortz 12:00 17.11.2015

Re: ...

antioksidant
Crvena Zvezda - Panathinaikos

то је она тужна сезона кад смо остали само са једним ђуровским


Idi Milko, ko te jebe - može Zvezda i bez tebe!
reanimator reanimator 12:08 17.11.2015

Re: ...

то је она тужна сезона кад смо остали само са једним ђуровским

Znaš šta bih voleo da neko iskopa? Milka u numeri "kada se krčme sve noćas zatvore, ooo, nama je najgore" :)
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:18 17.11.2015

Re: ...

Znaš šta bih voleo da neko iskopa? Milka u numeri "kada se krčme sve noćas zatvore, ooo, nama je najgore" :)

Nije Milko, ali je Marko... upišao sam se od smeha, kada sam gledao/slušao ovo


reanimator reanimator 12:27 17.11.2015

Re: ...

Nije Milko, ali je Marko... upišao sam se od smeha, kada sam gledao/slušao ovo

Ima i romantičnih..
tadejus tadejus 13:13 17.11.2015

Re: ...

stefan.hauzer
upišao sam se od smeha...


hrabar istup..
o inkontinenciji kod mlađe populacije treba otvoreno razgovarati..

princi princi 10:20 17.11.2015

Bate, sad jos samo

da vidimo ko ce da obrise tablu.

edit: meni na ovim sportskim sajtovima uvek najzanimljivije da citam komentare. Hrvati zacudjujuce opsednuti jebanjem koza.
reanimator reanimator 10:59 17.11.2015

Re: Bate, sad jos samo

Hrvati zacudjujuce opsednuti jebanjem koza.

Sad sam malo čitao komentare na Blicu. Odvijaju se u "Mi smo za vas gospoda! - Ako ste vi gospoda ja sam kraljica Elizabeta" duhu. Jbt, kakav gay fajt, uz'o nas Brisel pod svoje
princi princi 11:20 17.11.2015

Re: Bate, sad jos samo

Jbt, kakav gay fajt, uz'o nas Brisel pod svoje

Сине, који си ти хомофоб...
reanimator reanimator 11:25 17.11.2015

Re: Bate, sad jos samo

Сине, који си ти хомофоб...

Razmišljam da li da se od ove klevete branim sa "navedi mi primer u životinjskom svetu..." ili sa "nemam ništa protiv, ali ni mi strejt nemamo svoju paradu.." pozicije
princi princi 11:36 17.11.2015

Re: Bate, sad jos samo

Нема, бате, теби може да помогне једино Брега с тракторЕм. Оно, ти си задњи романтик на свијету...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:16 17.11.2015

Re: Bate, sad jos samo

брате, ишчилео беге из тебе, не мисли се на секс чојс већ на карактерну особину...

docsumann docsumann 14:07 17.11.2015

Re: Bate, sad jos samo

edit: meni na ovim sportskim sajtovima uvek najzanimljivije da citam komentare. Hrvati zacudjujuce opsednuti jebanjem koza.


tko jebe ovce drka na džemper
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:00 17.11.2015

.

tebra, ja sam povodljiv, mene je zaveo Omega!




(Jebote, ovo zvuči kao neki narodnjak koji bi pevala Snežana Đurišić)
reanimator reanimator 11:15 17.11.2015

Re: .

Jebote, ovo zvuči kao neki narodnjak koji bi pevala Snežana Đurišić

Ono.."neka pati spajdermen, zaveo me omega men"
Ja mislim da bi srpska omladina umela da prepozna i ceni hit :)
princi princi 11:19 17.11.2015

Re: .

Кажу да су неки од ових енглеских муслимана што су отишли да се боре на страни ИСИСа, пре него што су отишли за Сирију, купили на Амазону Islam for dummies. Толико цела прича има везе с религијом и вером. Не знам како се то уклапа у теорије ових културфашиста о наказности и погубности Ислама и потреби да се исти спали и скори до темеља (и испод, ако је могуће).
angie01 angie01 11:30 17.11.2015

Re: .


(Jebote, ovo zvuči kao neki narodnjak koji bi pevala Snežana Đurišić)


Aaaa,...pratis, pratis,...a ovamo, 2,33 pregleda:)))
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:47 17.11.2015

Re: .

samo 'ard kor, Endži




stefan.hauzer stefan.hauzer 11:55 17.11.2015

Re: .

Islam for dummies


ili sjajan članak u WP
princi princi 13:14 17.11.2015

Re: .

stefan.hauzer
Islam for dummies


ili sjajan članak u WP

Da, okreni, obrni, poruka je jednostavna: idiota ce uvek biti, a jedino sto je logicno uraditi under circumstances je unistiti network koji im omogucava finansiranje (saudijski i katarski princevi, oni sto smrcu kokain na kilograme). A to je zapravo jedino sto Zapad nece dozvoliti da se uradi, jer upravo takav lenient odnos prema princevima osigurava da ce njihove pare lezati na racunima banaka koje kontrolise Zapad. Tako da je to jedno vrzino kolo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:24 17.11.2015

Re: .

princi
Кажу да су неки од ових енглеских муслимана што су отишли да се боре на страни ИСИСа, пре него што су отишли за Сирију, купили на Амазону Islam for dummies. Толико цела прича има везе с религијом и вером. Не знам како се то уклапа у теорије ових културфашиста о наказности и погубности Ислама и потреби да се исти спали и скори до темеља (и испод, ако је могуће).

Принци, друже, к'о пиљарица си на пијаци: Јесте, слатка, пукла ти је жица на чарапи.
Али, не мора то да буде непрекидна тема.
tadejus tadejus 13:29 17.11.2015

Re: .

Predrag Brajovic

Принци, друже, к'о пиљарица си на пијаци: Јесте, пукла ми је жица на чарапи.Али, не мора да то буде непрекидна тема.


ne znam, ja mislim da i o kulturfašizmu (kao i o inkontinenciji) na blogu treba otvorenije razgovarati..
predatortz predatortz 13:40 17.11.2015

Re: .

ne znam, ja mislim da i o kulturfašizmu (kao i o inkontinenciji) na blogu treba otvorenije razgovarati..


Definiši kultur-fašizam.
princi princi 13:51 17.11.2015

Re: .

Predrag Brajovic
princi
Кажу да су неки од ових енглеских муслимана што су отишли да се боре на страни ИСИСа, пре него што су отишли за Сирију, купили на Амазону Islam for dummies. Толико цела прича има везе с религијом и вером. Не знам како се то уклапа у теорије ових културфашиста о наказности и погубности Ислама и потреби да се исти спали и скори до темеља (и испод, ако је могуће).

Принци, друже, к'о пиљарица си на пијаци: Јесте, пукла ми је жица на чарапи.
Али, не мора да то буде непрекидна тема.

Брајовићу, растерети се, човече, побогу, немој себе толико озбиљно схватати, за бога милога. Твоји интелектуални капацитети не могу добацити ни до пијаце, а камоли до нечег тако сложеног као што је културфашизам. Чувај те чарапе...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:52 17.11.2015

Re: .

Брајовићу, растерети се, човече, побогу, немој себе толико озбиљно схватати, за бога милога. Твоји интелектуални капацитети не могу добацити ни до пијаце, а камоли до нечег тако сложеног као што је културфашизам.

Занимљив став.
Јебига, шта ћу, сирот. Мени је најтеже.
Него, досадан си, то сам само хтео да ти кажем.

Поздрављам те.
jinks jinks 15:33 17.11.2015

Re: .

princi
неки од ових енглеских муслимана што су отишли да се боре на страни ИСИСа, пре него што су отишли за Сирију, купили на Амазону Islam for dummies.

... kako neke stvari razumeju po svoj prilici ne piše ni u pomenutoj knjizi
princi princi 15:52 17.11.2015

Re: .

ma,...
docsumann docsumann 15:57 17.11.2015

Re: .

Ja mislim da bi srpska omladina umela da prepozna i ceni hit :)




nije srbin ko ne mlati glavom naovo...
tess tess 17:17 17.11.2015

Re: .

Јесте, пукла ми је жица на чарапи.




:)
emsiemsi emsiemsi 20:16 17.11.2015

Re: .

stefan.hauzer
samo 'ard kor, Endži





Оооо, јбт, опет неки секс у најави !?
predatortz predatortz 11:23 17.11.2015

Ako ponovo bude rata

Ako ponovo bude rata na Balkanu, neće ga izazvati ni službe, ni ekstremisti, ni gladan narod. Izazvaće ga polupismeni novinari u trci za senzacijama. Kreira se takva psihoza da se i najstabilniji likovi ponekad naježe čitajući naslove.
reanimator reanimator 12:50 17.11.2015

Re: Ako ponovo bude rata

Ako ponovo bude rata na Balkanu, neće ga izazvati ni službe, ni ekstremisti, ni gladan narod. Izazvaće ga polupismeni novinari u trci za senzacijama. Kreira se takva psihoza da se i najstabilniji likovi ponekad naježe čitajući naslove.

Upravo. Aj' ovi šizofreni, tipa Informer i sl, ali B92, Index, Blic, navodno distancirani od tog blata, a ovamo samo čekaju povod da zavuku.
svarog svarog 13:51 17.11.2015

Re: Ako ponovo bude rata

ali B92, Index, Blic, navodno distancirani od tog blata


Aj ne zahebavaj
blogovatelj blogovatelj 20:59 17.11.2015

Re: Ako ponovo bude rata

Upravo. Aj' ovi šizofreni, tipa Informer i sl, ali B92, Index, Blic, navodno distancirani od tog blata, a ovamo samo čekaju povod da zavuku.


Ne diraj mi B92, konačno su počeli da obrađuju prave teme.
Pazi dva naslova sa houm pejdža.

Izbor za Mis vagine: Pobednica izbora ne dobija samo novac
Revolucija u analnom seksu: Poza koja donosi mnogo uživanja, bez bola. Podnaslov kad se ode na temu je - Reč je o pozi po imenu "matterhorn", koja podrazumeva viši položaj kukova, kao i lagodniji osećaj u predelu zadnjice.
neleb neleb 23:32 17.11.2015

Re: Ako ponovo bude rata

B(anal)92
princi princi 11:43 17.11.2015

Sjajan izraz na twitteru jutros

Tragedy hipsters, :).
reanimator reanimator 11:47 17.11.2015

Re: Sjajan izraz na twitteru jutros

princi
Tragedy hipsters, :).

I posle ja ovakav i onakav zato što sam gejmer
docsumann docsumann 16:00 17.11.2015

Re: Sjajan izraz na twitteru jutros

zato što sam gejmer


sukob civilizacija?

stefan.hauzer stefan.hauzer 16:13 17.11.2015

Re: Sjajan izraz na twitteru jutros

koji je ovo nabudženi hobit! srećom postoji više galaksija u svemiru



(naravno da se šalim:)
gedza.73 gedza.73 20:55 17.11.2015

Re: Sjajan izraz na twitteru jutros

docsumann
sukob civilizacija?

Na kompu, u slobodno vreme, jedino igram, pored šaha, Warcraft Reign of Chaos i The Frozen Throne (stare desetak godina i jače).
Meni tako odmaraju mozak.


stefan.hauzer
srećom postoji više galaksija u svemiru


reanimator reanimator 08:24 18.11.2015

Re: Sjajan izraz na twitteru jutros

sukob civilizacija?

Bilo nekad, kad sam počinjao sa Starcraft.
Sad čisto nasilje nad drugačijim
docsumann docsumann 12:58 18.11.2015

Re: Sjajan izraz na twitteru jutros

Na kompu, u slobodno vreme, jedino igram, pored šaha, Warcraft Reign of Chaos i The Frozen Throne (stare desetak godina i jače).


šta da ti kažem. ostah zaglavljen na HOMM3 (WoG). mada više uživam u pravljenju mapi nego u njihovom igranju.

na ovu sam posebno ponosan - Ice Arrow
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:54 18.11.2015

Re: Sjajan izraz na twitteru jutros

gardians of the galaxy


moram priznati, da me je taj film oduvao. retko kad može film, da stane stripu na crtu - ali ovaj put... mislim, ukačaka uuka uka

mirelarado mirelarado 12:33 17.11.2015

Је л' овде...

...треба да се пожели срећна слава свима који данас славе?

Питам због бонтона.
reanimator reanimator 12:35 17.11.2015

Re: Је л' овде...

mirelarado
...треба да се пожели срећна слава свима који данас славе?Питам због бонтона.

Fala jasno, red je.
A kad smo kod želja, tebi Mirela sve najbolje u VIP statusu
predatortz predatortz 12:36 17.11.2015

Re: Је л' овде...

mirelarado
...треба да се пожели срећна слава свима који данас славе?

Питам због бонтона.


Raspitao sam se, bonton nema ništa protiv da čestitaš ljudima slavu ukoliko to želiš.
mirelarado mirelarado 12:40 17.11.2015

Re: Је л' овде...

predatortz
mirelarado
...треба да се пожели срећна слава свима који данас славе?

Питам због бонтона.


Raspitao sam se, bonton nema ništa protiv da čestitaš ljudima slavu ukoliko to želiš.


Е, хвала ти к'о брату. Било ме стра' да му се не замерим.
tess tess 13:13 17.11.2015

Re: Је л' овде hipokrizija za kokoške..

Питам због бонтона.

Zavisi, ovako, ako slavu slave one izfrustrirane ženetine što ručno metu metlom po hotelima u Crnoj Gori, njima i ne moraš. Ko ih jebe. Ali, ako slavu slavi neko intelektualno - važno - mudo iz urbanog kvarta Beograda, ne Rakovica i tako ta radnička naselja, e, onda bi morala čestitati. Red je, po Bontonu.
cassiopeia cassiopeia 13:16 17.11.2015

Re: Је л' овде...

Је л' овде...
...треба да се пожели срећна слава свима који данас славе?




Ja sam pala s'Marsa. Koja slava?
predatortz predatortz 13:53 17.11.2015

Re: Је л' овде...

Ja sam pala s'Marsa. Koja slava?


Koja god, samo da nije posna...
mirelarado mirelarado 14:04 17.11.2015

Re: Је л' овде hipokrizija za kokoške..

tess
Питам због бонтона.

Zavisi, ovako, ako slavu slave one izfrustrirane ženetine što ručno metu metlom po hotelima u Crnoj Gori, njima i ne moraš. Ko ih jebe. Ali, ako slavu slavi neko intelektualno - važno - mudo iz urbanog kvarta Beograda, ne Rakovica i tako ta radnička naselja, e, onda bi morala čestitati. Red je, po Bontonu.


Грешиш, православни бонтон налаже да се увек честима свима који славе, па макар био и Свети Други Дан Славе.
Извини, али ако су ти те "иЗфрустриране женетине" алузија на мој доживљај од пре двадесетак година, грдно грешиш у тумачењу. Спадам међу оне које Енглези називају "наопаким снобовима": интелектуална - важна - муда презирем, много су ми ближи ови из радничких насеља, радне жене нарочито + наши сељаци.
mirelarado mirelarado 14:12 17.11.2015

Re: Је л' овде...

cassiopeia
Је л' овде...
...треба да се пожели срећна слава свима који данас славе?




Ja sam pala s'Marsa. Koja slava?


Ђурђиц, други дан.
cassiopeia cassiopeia 14:48 17.11.2015

Re: Је л' овде...

predatortz
Ja sam pala s'Marsa. Koja slava?


Koja god, samo da nije posna...


Uuu, te me bacaju u očaj. Mnogo se tu nekog testa mota, nemam šta za pojesti. Jagnje je jagnje :)
cassiopeia cassiopeia 14:49 17.11.2015

Re: Је л' овде...

mirelarado

Ђурђиц, други дан.


Promaklo mi skroooz. Srećna slava :)
tess tess 15:56 17.11.2015

Re: Је л' овде hipokrizija za kokoške..

православни бонтон

Običaji.
tess tess 15:57 17.11.2015

Re: Је л' овде...

Koja god, samo da nije posna...

Znaš šta je sevap? Pozvati me na posnu slavu.
:)
predatortz predatortz 19:54 17.11.2015

Re: Је л' овде...

tess
Koja god, samo da nije posna...

Znaš šta je sevap? Pozvati me na posnu slavu.
:)


Onda, izvoli kod mene na sv. Nikolu!
Ribozom Ribozom 20:01 17.11.2015

Re: Је л' овде...

Nego, da li je Free na slavi ili je nesto dugo u pitanju
predatortz predatortz 20:03 17.11.2015

Re: Је л' овде...

Ribozom
Nego, da li je Free na slavi ili je nesto dugo u pitanju


I ja sam se to danas pitao! Da nije časnog Braje, ne bi se imao čovek s kim čestito za gušu uhvatiti.
emsiemsi emsiemsi 20:21 17.11.2015

Re: Је л' овде...

reanimator
mirelarado
...треба да се пожели срећна слава свима који данас славе?Питам због бонтона.

Fala jasno, red je.
A kad smo kod želja, tebi Mirela sve najbolje u VIP statusu

Ово је пример рафинираног и достојанственог чепљења.
emsiemsi emsiemsi 20:23 17.11.2015

Re: Је л' овде hipokrizija za kokoške..

mirelarado
tess
Питам због бонтона.

Zavisi, ovako, ako slavu slave one izfrustrirane ženetine što ručno metu metlom po hotelima u Crnoj Gori, njima i ne moraš. Ko ih jebe. Ali, ako slavu slavi neko intelektualno - važno - mudo iz urbanog kvarta Beograda, ne Rakovica i tako ta radnička naselja, e, onda bi morala čestitati. Red je, po Bontonu.


Грешиш, православни бонтон налаже да се увек честима свима који славе, па макар био и Свети Други Дан Славе.
Извини, али ако су ти те "иЗфрустриране женетине" алузија на мој доживљај од пре двадесетак година, грдно грешиш у тумачењу. Спадам међу оне које Енглези називају "наопаким снобовима": интелектуална - важна - муда презирем, много су ми ближи ови из радничких насеља, радне жене нарочито + наши сељаци.

Фолираш се !
tess tess 21:50 17.11.2015

Re: Је л' овде...

Onda, izvoli kod mene na sv. Nikolu!

Ma, .
tess tess 21:52 17.11.2015

Re: Је л' овде...

I ja sam se to danas pitao!

Da, i ja već par dana.
Milan Novković Milan Novković 23:21 17.11.2015

Re: Је л' овде hipokrizija za kokoške..

Спадам међу оне које Енглези називају "наопаким снобовима": интелектуална - важна - муда презирем, много су ми ближи ови из радничких насеља, радне жене нарочито + наши сељаци

Četir preporuke za Mirelu - za svaku rečenicu po jedna, plus Kvisko!
tyson tyson 01:33 18.11.2015

Re: Је л' овде hipokrizija za kokoške..

Спадам међу оне које Енглези називају "наопаким снобовима": интелектуална - важна - муда презирем, много су ми ближи ови из радничких насеља, радне жене нарочито + наши сељаци

Ti kao Zdravko Čolić


tess tess 06:27 18.11.2015

Re: Је л' овде hipokrizija za kokoške..

Četir preporuke za Mirelu - za svaku rečenicu po jedna, plus Kvisko!

Hm, Milane, patetičan si k'o La Marseillaise nakon terora.
Milan Novković Milan Novković 08:26 18.11.2015

Re: Је л' овде hipokrizija za kokoške..

tess
Četir preporuke za Mirelu - za svaku rečenicu po jedna, plus Kvisko!

Hm, Milane, patetičan si k'o La Marseillaise nakon terora.

Možda malo, al ne baš toliko - teško da se ovoj mojoj rečenici može učitati Ratna Himna Vojske Dunavske i Savske značenje

Pozadina mog "poklika" je prosta - mene su onomad drugosrbijanci, a sada horde pseudoelitnih, a neumornih dijagnostičara toliko izmorili, skoro pa mi patriotizam bacili na kolena, da je svaki zdrav razum vredan pohvale.

Tako da je moj komentar opštiji, apstraktniji, tj nema veze sa diskusijom na blogu
tess tess 09:56 18.11.2015

Re: Је л' овде hipokrizija za kokoške..

Pozadina mog "poklika" je prosta - tj nema veze sa diskusijom na blogu


Hm, ništa te nisam razumjela, no dobro.

U kakvoj svezi su pravoslavni bonton i Englezi sa patriotizmom, hipokrizijom i slavskim batacima..


Pade mi na pamet da su Germanke sjajne žene. Hm.

Vidi, meni je drago da si pronašao sebe unatoč šikaniranju, vjerovatno si bio odveć pristojan, m, šta ti misliš?
Drago mi je - nema veze iako je Kvisko išao preko mojih leđa (preko mog mišićnog ramena, deltoida) - drago mi je i zbog tih engleskih seljaka, engleskih seljančica, hm, uopšteno: dobar sam čovjek, Milane. Izuzetno dobar.


I evo šta je o laganju rekao Mark Tven, jutros čitam:

"Laganje je univerzalno – svi mi mu pribegavamo. Zbog toga, mudro bismo postupili ako bismo sebe marljivo obučavali da lažemo promišljeno, razborito; da lažemo sa dobrim ciljem, a ne sa lošim; da lažemo drugima u korist, a ne u sopstvenu. Da lažemo osnažujuće, dobročiniteljski, skromno, ne svirepo, povređujuće, zlobno; da lažemo graciozno i dostojanstveno, ne kruto i trapavo; da lažemo čvrsto, iskreno, časno, uzdignute glave, a ne neodlučno, mučno, sa malodušnim držanjem, kao da se stidimo svog svetlog poziva. Tada ćemo se osloboditi bujajuće i zarazne istine koja nam uništava zemlju; onda ćemo biti veliki i dobri i lepi, kao dragocene bušilice u svetu u kome čak i dobroćudna Priroda po običaju laže, osim kad nam obećava usrano vreme."
 
Milan Novković Milan Novković 12:03 18.11.2015

Re: Је л' овде hipokrizija za kokoške..

Hm, ništa te nisam razumjela, no dobro.

U kakvoj svezi su pravoslavni bonton i Englezi sa patriotizmom, hipokrizijom i slavskim batacima..

Da, izvinjavam se, ja vam nisam ispratio taj deo diskusije, zato i kažem da moj komentar "... nema veze sa diskusijom na blogu ...".

Tačnije, ja ulećem na blog sa premalo vremena na raspolaganju pa sam se nakačio samo na onaj deo Mirelinog komentara koji sam naveo.

A on je bitan, i tu na scenu stupa "veza":

- Prvo bonton - ni ja nisam uvek siguran kakav mi je stav. U Bgd, npr, često dolazim u dodir sa ljudima koji su finiji, da tako kažem, nešto formalniji i besprekorni u komunikaciji nego ovde u Londonu. Lepo, i ja sam ponosan što dolazim iz takve sredine, tj mogu sebi da prilepim lepu etiketu po asocijaciji, iako uz opasnost da mi neko prigovori da maltretiram logiku. Evo primera - ovde je reč "nonsense" manje agresivna nego tamo. Emsiju je opraštaju na šarm, al da nekome od ljućih bontonaca kažeš "gluposti", a da nisi Emsi ili šaljivdžija koji se poziva na njega, rizikuješ popularnu blogovsku aktivnost - svađu, mržnju i ostala kreativna osećanja i delatnosti. Tako, se jedne strane volim ljubazne ljude, a s druge loše a ljubazne kao i svi, verovatno želim da svedem na manju meru. ...itd, na ulici neću dozvoliti da u društvu ti ideš do strane gde se voze kola, ili da probijaš puk kroz nesigurnu sredinu, ali ću u operu otići u patikama, ppučama, nije bitno. Bonton zbunjoza, u stvari me manje intersuje, pa sam vam ja instinktivno preskočio taj deo diskusije

- A durgosrbijance sam smatrao vanredno destruktivnim, otud reakcija i preporuke Mireli. Oni dele ljude, alat su one mudrosti gde se lakše vlada kad se u vladane unese razdor. Tu je Mirelin stav zdrav.

Evo primera, i bilo mi žao nedavno što sam se opet svega toga podsetio na blogu Novog Nebojše M., a on mi je simpla i mislim dobronameran lik - on se ružnim rečima osvrnuo na ljude koji slikaju pejzaže, primer, a "profesionalac" je.

Možda je nekome čudno što ja tako burno reagujem na neke drugosrbijanske "fore" i neosnovani elitizam, ali tom poslednjom prilikom mi je sledeće proletelo kroz glavu: setio se osnovne škole, 6.,7. razred, možda 5., došao nam u zabačeno selo nastavnik likovnog, Veselin, ko zna otkud. Tada se kod nas još fiziči kažnjavalo i on je lupao najžešće šamare koje sam ja ikad video onima što podrivaju nastavu. Ali je sa toliko žara, svaki milisekund i uz totalnu koncentraciju provodio sa nama đacima koji smo pokazivali i trunku želje da nešto naučimo, ostavljajući nam, ipak, potpunu slobodu i samo nas ohrabrivao savetima. Svaki sekund.

I meni je interesantno koliko sam mu oprostio grubosti, iako ne odobravam silu, a idealizovao, i mislim opravdano, želju da pomogne i nauči druge.

Tada je to bila relativno zaostala sredina, u smislu otkačena od svega, i ja zamišljam današnjeg napaljenog klinca, talentovanog, koji je nacrtao pejzaž, zna ko je Nebojša i ovaj ga spusti na nivo nižeg bića. To je jezivo destruktivno.

Evo, ovo je sad, valjda, dovoljno da vidiš zašto mi je Mirelina rečenica moćna, iako iz tog mog prvog kometara viri možda samo loš humor i patetika

Tako, fašisoidnost je zlo, drugosrbijanci su utihnuli malo, ali duh živi i traži nove rupe. Recimo, meni su dominanti sada oni na Fejsu gde je već neko vreme pomama za hvalisanjem kako i zašto je neko banovao tamo nekog ili neku gomilu - prosto nadrealna strast za kažnjavanjem drugih pa onda neobuzdovanim likovanjem pred istomišljenicima, novim-drugosrbijancima.

Ima ih koji, izgleda, po ceo bogovetni dan vise na društvenim mrežama, iako mnogi imaju stalne poslove, i isprazno meditiraju na teme morala, korektnosti, strogosti-ali-pravednosti i sličnosg, i uživaju u tome, ali nikad tako intenzivno nego kad kazne nekoga pa se javno pohvale.

Oni su meni novi-drugosrbijanci, pomerena generacija fašisoida koji se dosta čuju.

Pa da su makar kreativni, onda bi rekli kvalitetna-ali-nezgodna osoba, sa netrivijalnim manama, nego nisu, kao zombiji vrte jedne te iste dijagnostike, sada ih i vrapci znaju, dok gašićima, slinama i malima treba par nedelja stisnutih zuba da bi se izmigoljili, šta god uradili, i "pravednici" će zaboraviti na njih.

Tako, kao što vidiš, ja vas nisam ispratio nego sam samo instinktivno odlutao u trol
Milan Novković Milan Novković 12:06 18.11.2015

Re: Је л' овде hipokrizija za kokoške..

Vidi, meni je drago da si pronašao sebe unatoč šikaniranju, vjerovatno si bio odveć pristojan, m, šta ti misliš?
Drago mi je - nema veze iako je Kvisko išao preko mojih leđa (preko mog mišićnog ramena, deltoida) - drago mi je i zbog tih engleskih seljaka, engleskih seljančica, hm, uopšteno: dobar sam čovjek, Milane. Izuzetno dobar.

Izvinjavam se još jednom, nije mi to bila namera, uopšte vam nisam ispratio diskusiju.

Samo da odradimo jedan demo sutra, imamo šansu stoleća ovde, vraćam se, pažljivo čitam i komentarišem.
princi princi 12:56 18.11.2015

Re: Је л' овде hipokrizija za kokoške..

Milan Novković
...

Ауу, Миланче, кашиком на багер... Па лакше би Пајића убедио да је Бики Срки транџа.
tess tess 13:09 18.11.2015

Re: Је л' овде hipokrizija za kokoške..

pomerena generacija fašisoida

Prvo, pročitala sam sve što si napisao.

Drugo, taj blog je "Umjetnost mora da se izbori za sopstveni bunt"? Il, tako nekako, m, baš baš besmisleno rečeno, uveliko broj 1 na spisku gluposti što mi mozak prožeše u 2015. godini..

Tri, ne daj se Milane.

:)
tess tess 13:12 18.11.2015

Re: Је л' овде hipokrizija za kokoške..

Izvinjavam se još jednom, nije mi to bila namera,

Ma, Milane, zezala sam se malo. Ali, malo.


:)
emsiemsi emsiemsi 13:42 18.11.2015

Re: Је л' овде hipokrizija za kokoške..

tess
Izvinjavam se još jednom, nije mi to bila namera,

Ma, Milane, zezala sam se malo. Ali, malo.


:)

Ееее, да !
Зезала се - мало морген (сада када се Милан примио).
tess tess 14:28 18.11.2015

Re: Је л' овде hipokrizija za kokoške..

мало морген

Da ne bi tysona i Zdravka Čolića obrao bi Milan i jabuke i bostan.
:)
Emsi, samo provociraš i čudno se ponašaš.

Elem, razmišljam o 'Umjetnost mora da se izbori za sopstveni bunt'. Hm. Taj dan - kad sam vidjela - pa, naizust ponovih nekoliko puta. Sjajno. Sjajno besmisleno sklepano.

Umjetnost je izražaj.
Izražaj je bunt.
Umjetnost je bunt.

Umjetnost mora da se izbori za sopstvenu umjetnost - cc, posebno ovo sopstvo, cc, kako birokratski, cc - moja i naša umjetnost, ili mi da se izborimo za nešto, zajednički, opet partijski, mi, ko smo mi? Mi pregaoci, gledaoci, mi umjetnici? Mi kao neimari? Nisam mogla da se sjetim umjetnika kojem srce gori stvaranjem da bi se izboravao za sopstveni izražaj tj. bunt, čovječe, il da se ja i Pera književni mag izboravamo za moje lascivne pričice, za našu stvar, tup, tup, padam na nos, baš baš besmisleno..

zemljanin zemljanin 03:15 19.11.2015

Re: Је л' овде hipokrizija za kokoške..

Milan Novković
Tada se kod nas još fiziči kažnjavalo i on je lupao najžešće šamare koje sam ja ikad video onima što podrivaju nastavu.

eee, podseti me na nastavnika fizičkog u OŠ, nije bio moj nastavnik ali svejedno ... osmi razred, prvi put me uhvatio/video da igram tapke ali u dvorištu ekonomske koje je bilo odmah do našeg dvorišta i jurio me, bezuspešno ... istoga dana, upadne on na čas istorije i pravo do moje klupe, ono za uvo i odvali mi šamarčinu ... elem, nije baš da sam bio kriv/nevin, bio je olakšavajućih okolnosti, pa sam mu to oprostio ...

nakon toga, turnir u malom fudbalu i on se džekira kako će svakom da da gol iz penala ali ono 100% ... bio sam najbolji golman (školska reprezentavcija) ali obzirom na "sukob", nisam hteo da se eksponiram i tu me on isproziva kao "kukavica, junoša" i sl. ... tri penala - dve odbrane ... moja devojka bila prisutna i mi se tu zagrlili, ništa erotika - čista ljubav ... on priđe i kao šta se ti mangupiraš i dva šamara ... tu mi puko film, kažem mu "ja sam dete i ti si mnogo jači od mene ali videćemo se za jedno 10 godina" ... u nastavku, dobijem još dva šamara ... sve to pred devojkom pa ja tu prkosno priupitam da li je to sve jer bih da krenem ... od sledećg mi je prokrvario nos pa se to tako završilo ...

i zaboravio bih na to, ali desi se da naletim na njega posle otprilke 15-ak godina u lokalnom Centru za kulturu, bio na nekom sastanku i on se pojavi ... priđem mu nakon sastanka, podsetim ga na taj događaj bez namere za "naplatu", više kao prekor i činjenicu da je loš i čovek i pedagog ... smeje se on i kao trgne ruku, kao fol da će da mi ponovo opali šamar, u fazonu sad smo mi ortaci pa se zezamo - budala ... otkinuo sam ga samo tako i dobio bi i više, nego je pao i počeo da cvili ... elem, pročulo se i neko vreme nakon toga, nisam morao da plaćam piće jer bilo je dosta njih koji su ga pamtili po tom šamaranju ... a isto tako kažu da je bio i vrhunski trener odbojkaša, odveo je lokalni tim do prvaka republike

a sve to apropo toga da je neko izuzetan pedagog/stručnjak i sl. ali eto samo ponekad ošamari slabijeg/dete ... nezgodna narav, šta ćeš ... nije replika samo nešto drugaćije ishodište
emsiemsi emsiemsi 04:54 19.11.2015

Re: Је л' овде hipokrizija za kokoške..

zemljanin
Milan Novković
Tada se kod nas još fiziči kažnjavalo i on je lupao najžešće šamare koje sam ja ikad video onima što podrivaju nastavu.

eee, podseti me na nastavnika fizičkog u OŠ, nije bio moj nastavnik ali svejedno ... osmi razred, prvi put me uhvatio/video da igram tapke ali u dvorištu ekonomske koje je bilo odmah do našeg dvorišta i jurio me, bezuspešno ... istoga dana, upadne on na čas istorije i pravo do moje klupe, ono za uvo i odvali mi šamarčinu ... elem, nije baš da sam bio kriv/nevin, bio je olakšavajućih okolnosti, pa sam mu to oprostio ...

nakon toga, turnir u malom fudbalu i on se džekira kako će svakom da da gol iz penala ali ono 100% ... bio sam najbolji golman (školska reprezentavcija) ali obzirom na "sukob", nisam hteo da se eksponiram i tu me on isproziva kao "kukavica, junoša" i sl. ... tri penala - dve odbrane ... moja devojka bila prisutna i mi se tu zagrlili, ništa erotika - čista ljubav ... on priđe i kao šta se ti mangupiraš i dva šamara ... tu mi puko film, kažem mu "ja sam dete i ti si mnogo jači od mene ali videćemo se za jedno 10 godina" ... u nastavku, dobijem još dva šamara ... sve to pred devojkom pa ja tu prkosno priupitam da li je to sve jer bih da krenem ... od sledećg mi je prokrvario nos pa se to tako završilo ...

i zaboravio bih na to, ali desi se da naletim na njega posle otprilke 15-ak godina u lokalnom Centru za kulturu, bio na nekom sastanku i on se pojavi ... priđem mu nakon sastanka, podsetim ga na taj događaj bez namere za "naplatu", više kao prekor i činjenicu da je loš i čovek i pedagog ... smeje se on i kao trgne ruku, kao fol da će da mi ponovo opali šamar, u fazonu sad smo mi ortaci pa se zezamo - budala ... otkinuo sam ga samo tako i dobio bi i više, nego je pao i počeo da cvili ... elem, pročulo se i neko vreme nakon toga, nisam morao da plaćam piće jer bilo je dosta njih koji su ga pamtili po tom šamaranju ... a isto tako kažu da je bio i vrhunski trener odbojkaša, odveo je lokalni tim do prvaka republike

a sve to apropo toga da je neko izuzetan pedagog/stručnjak i sl. ali eto samo ponekad ošamari slabijeg/dete ... nezgodna narav, šta ćeš ... nije replika samo nešto drugaćije ishodište

Ђубре силовно !
Гамад !
NNN NNN 14:40 17.11.2015

Kad smo već kod hipokrizije

meni su najveći licimuri oni iz šarli ebdoa
koji su se žestoko sprdali sa žrtvama terorističkog napada na ruski avion (iako su i sami pre toga bili žrtve terorista!), a sad za vikend više nisu tako "satirični", nego kao "napadaju nas jer mi volimo život"


...nego, kad smo kod Charlija,
http://www.b92.net/zivot/vesti.php?yyyy=2015&mm=11&dd=17&nav_id=1063952
mislim, gde ide ovaj svet

zaharaga zaharaga 15:39 17.11.2015

Re: Kad smo već kod hipokrizije



A minuta cutanja za ruse nije ni bilo!

Pre desetak dana je poginulo dvestotinak rusa u oborenom avionu, za obaranje kojeg su se isto isprsili muhamedanski fundamentalisti, kao i za eksploziju u Parizu. Pa gde je minut postovanja za njih?

To odsustvo postovanja za ruske zrtve, to je sramota za Europu i europljane! Nije tu samo Sarli licemer.


blogov_kolac blogov_kolac 01:08 18.11.2015

Re: Kad smo već kod hipokrizije

Kada je minuta cutanja i mukla tisina, i samo 10-ak grlatih kretena ce jasno da se cuje i delimicno da minira sve, i mislim da je upravo toliko Bosanaca tu i ucestvovalo, pa ovaj ruzan dogadjaj ne treba preuvelicavati. Ali ne kazem ni da ga treba ignorisati, jer ako nista drugo, ovde na Balkanu stvar je takva da cemo recimo mi u Srbiji lakse shvatati koliko razni "navijaci" mogu da te brukaju po svetu kada se pusti neki hrvatski ili bosnjacki primer, jer se sopstveni blamovi cesto iracionalno dozivljavaju kao akti nekakvog mangupskog/prkosnog heroizma. Sto se tice ovog ipak vise "u pokusaju" ometanja minute cutanja, jako mi je zanimljiv i smisao povika "Palestina" (pretpostavljam da huligan nije uspeo u brzini da smisli nista manje glupo), ako nista drugo jer su Francuzi (uz Svedjane) zapravo glavni advokati palestinske stvari na celom Zapadu. A pravi blam sto se tice minute cutanja Parizu pred fudbalsku utakmicu se ipek desio, ali veceras u Turskoj (igrali prijateljsku protiv Grka), jer je tisinu remetilo sigurno par hiljada eticki poremecenih ili verski raspamecenih pojedinaca.


NNN
meni su najveći licimuri oni iz šarli ebdoa
koji su se žestoko sprdali sa žrtvama terorističkog napada na ruski avion (iako su i sami pre toga bili žrtve terorista!), a sad za vikend više nisu tako "satirični", nego kao "napadaju nas jer mi volimo život"
Ja licno ne volim u stilskom smislu previse tu vrstu satire i humora, jer je previse direktna i (pre)cesto sa one strane vulgarnosti - ali da su hrabri i dosledni, to im se mora priznati, i tvoja opaska/prozivka je sasvim nekorektna. Ovo je njihova naslovna strana na danasnji dan kada kada je sahranjivano vecina od oko 150 njihovih zemljaka i sugradjana, a neka vrsta vanrednog stanja je i dalje na snazi:

zaharaga

A minuta cutanja za ruse nije ni bilo!

Pre desetak dana je poginulo dvestotinak rusa u oborenom avionu, za obaranje kojeg su se isto isprsili muhamedanski fundamentalisti, kao i za eksploziju u Parizu. Pa gde je minut postovanja za njih?

To odsustvo postovanja za ruske zrtve, to je sramota za Europu i europljane! Nije tu samo Sarli licemer.

Izvini, a o cemu pricas?
Jel bilo igde minute cutanja, osim u zemljama gde se velika tragedija desila, kada je onaj italijanski, ili onaj juznokorejski kruzer potonuo sa stotinama zrtava, gde je ljudski faktor imao ogromnu ulogu u nesreci ali ne kao akt terorizma, ili kada je kao plod necijeg licnog ludila a ne koordinisane teroristicke akcije onaj nemacki kopilot samoubica zakucao avion pun putnika u planinu??? Nije, i pri takvim tragedijama se iskazuje saucesce, ali se ne poteze za akcijama nekakve "aktivne solidarnosti" kao kada je neka zemlja zrtva bezumnog teroristickog napada. Kako je bilo ko mogao onda prvih dana posle pada ruskog aviona NA SVOJU RUKU da se aktivno solidarise sa Rusijom i Egiptom kao sa zrtvama teroristickog napada, kada su se upravo tih prvih dana nakon tragedije zvanicna Rusija (da svoju javnost zadrzi u ubedjenju kako ce sukob sa Islamskom Drzavom u Siriji biti kao nekakva video igra i vojna vezba u daljini) i zvanicni Egipat (da spase turizam kolko moze) ubijali da dokazu kako je avion pao sam od sebe ili zbog neodgovornog avio prevoznika. Iako je jos prvog dana pronadjenja crna kutija, ISIS preuzela odgovornost, a sve ukazivalo na podmetnutu bombu u avionu (ostaci letelice ili sindromi pri zadnjim trenucima letua koji se javljaju kada se letelica srusi usled tehnickog kvara, ili kada je oborena raketom sa zemlje ili vazduha... itd... dosta su drugaciji) TEK JUCE je, dakle evo vec u drugoj polovini novembra, ruska sluzba bezbednosti FSB konacno priznala i potvrdila da je teroristicka diverzija (tj podmetnuta bomba u prtljeznom delu aviona) krajem oktobra izazvala pad ruskog aviona. Zar su recimo mecevi Bundeslige u prvom kolu nakon tragedije trebalo da pocinju minutom cutanja aktivne solidarnosti sa Rusijom pod obrazlozenjem "mi znamo da je u pitanju teroristicki napad, jer vise verujemo saopstenjima i hvalisanjima ISIS nego zvanicne Rusije i Egipta, i solidarisemo se sa Rusima zbog njihovih nevinih zrtava kao posledica njihove borbe protiv ISIS terorista, iako ih oni sami ne priznaju kao zrtve terorizma"... A da nisi ipak ti licemeran u ovom slucaju?
reanimator reanimator 08:27 18.11.2015

Re: Kad smo već kod hipokrizije

Palestina" (pretpostavljam da huligan nije uspeo u brzini da smisli nista manje glupo

"Palestina" je patetntirano u Zenici pre par meseci, kada su igrali protiv Izraela. Izgleda da im se svidelo.
U svakom slučaju, u Dablinu ne da nije bilo horski, nego je bilo ko Flojd u bioskopu. Pusti ton i te fore.
princi princi 09:16 18.11.2015

Re: Kad smo već kod hipokrizije

kada su se upravo tih prvih dana nakon tragedije zvanicna Rusija (da svoju javnost zadrzi u ubedjenju kako ce sukob sa Islamskom Drzavom u Siriji biti kao nekakva video igra i vojna vezba u daljini) i zvanicni Egipat (da spase turizam kolko moze) ubijali da dokazu kako je avion pao sam od sebe ili zbog neodgovornog avio prevoznika. Iako je jos prvog dana pronadjenja crna kutija, ISIS preuzela odgovornost, a sve ukazivalo na podmetnutu bombu u avionu (ostaci letelice ili sindromi pri zadnjim trenucima letua koji se javljaju kada se letelica srusi usled tehnickog kvara, ili kada je oborena raketom sa zemlje ili vazduha... itd... dosta su drugaciji)

Često voliš da masiraš činjenice ne bi li stvarnost učinio bližom svojim preferencijama, ali ovo što si ovde napisao su, ono, čiste i bezočne laži.
blogov_kolac blogov_kolac 10:37 18.11.2015

Re: Kad smo već kod hipokrizije

reanimator
Palestina" (pretpostavljam da huligan nije uspeo u brzini da smisli nista manje glupo

"Palestina" je patetntirano u Zenici pre par meseci, kada su igrali protiv Izraela. Izgleda da im se svidelo.
U svakom slučaju, u Dablinu ne da nije bilo horski, nego je bilo ko Flojd u bioskopu. Pusti ton i te fore.
Pa ja sam i naglasio da je ovo u Dablinu vise bilo miniranje minute cutanja "u pokusaju" bas zbog ocito malog broja onih koji su se drali, gde su se bukvalno mogli razaznati pojedinacni glasovi - i kao primer pravog blama dao link sa sinocnjeg zvizdanja iz Turske, gde je poprilican broj navijaca postupio ispod svake granice dobrog ukusa.

princi
Često voliš da masiraš činjenice ne bi li stvarnost učinio bližom svojim preferencijama, ali ovo što si ovde napisao su, ono, čiste i bezočne laži.
Neko od nas dvojice u ovom slucaju stvarno bezocno (tj. svesno) laze, jer je u pitanju rekonstrukcija desavanja iz ovog meseca, pa je malo verovatno da je neko od nas tu pobrkao loncice ili zaboravio sta se kada desavalo. Zvanicna Rusija i zvanicni Egipat su narocito u prvim danima insistirali da je najverovatnije u pitanju avionska nesreca a ne teroristicki napad, iako je od samog pocetka apsolutno sve ukazivalo da se najverovatnije (eksperti koristili izraze poput "sanse su preko 90%" ) radilo o podmetnutoj bombi kao uzroku pada aviona, i onda pri takvim okolnostima organizovati akcije solidarnosti sa Rusijom oko nevinih civilnih zrtava terorizma samo na osnovu ISIS priznanja i hvalisanja pre bi se moglo protumaciti kao nekakva provokacija zvanicne Rusije (i Egipta), nego izraz solidarnosti. A evo je VEST OD JUCE:
PREOKRET Rusija: Avion u Egiptu su srušili teroristi! Putin: Naći ćemo ih gde god da se kriju!
A avion srusen jos krajem oktobra...
princi princi 11:51 18.11.2015

Re: Kad smo već kod hipokrizije

Zvanicna Rusija i zvanicni Egipat su narocito u prvim danima insistirali da je najverovatnije u pitanju avionska nesreca a ne teroristicki napad, iako je od samog pocetka apsolutno sve ukazivalo da se najverovatnije (eksperti koristili izraze poput "sanse su preko 90%" ) radilo o podmetnutoj bombi kao uzroku pada aviona, i onda pri takvim okolnostima organizovati akcije solidarnosti sa Rusijom oko nevinih civilnih zrtava terorizma samo na osnovu ISIS priznanja i hvalisanja pre bi se moglo protumaciti kao nekakva provokacija zvanicne Rusije (i Egipta), nego izraz solidarnosti.

Још једном, безочна лаж. Званична Русија и званични Египат се уопште нису оглашавали, а египатски министар је на првој конференцији за штампу експлицитно рекао да се чула бука (noise) у задњем делу авиона (то сам чуо својим ушима јер су британски медији интензивно покривали случај тих дана). И западни медији су стално наглашавали да је теорија o терористичком нападу базирана на circumstantial evidence изведеног из разговора између ИСИС терориста које су наводно Амери "ухватили" непосредно после експлозије авиона (ово никад није званично потврђено).
blogov_kolac blogov_kolac 12:47 18.11.2015

Re: Kad smo već kod hipokrizije

princi
Још једном, безочна лаж. Званична Русија и званични Египат се уопште нису оглашавали, а египатски министар је на првој конференцији за штампу експлицитно рекао да се чула бука (noise) у задњем делу авиона (то сам чуо својим ушима јер су британски медији интензивно покривали случај тих дана). И западни медији су стално наглашавали да је теорија o терористичком нападу базирана на circumstantial evidence изведеног из разговора између ИСИС терориста које су наводно Амери "ухватили" непосредно после експлозије авиона (ово никад није званично потврђено).

Ne, bas su se zvanicna Rusija i Egipat tog prvog dana kao pijan plota uhvatili za deo saopstenja ISIS gde je upotrebljena lako dokaziva laz kako je avion oboren sa zemlje od strane naoruzanih grupa lojalnih ISIS a aktivnih u tom delu Egipta nad kojim se avion srusio. Ne treba velika pamet da bi se razumeli motivi ISIS za takav krupan falsifikat, jer su logicno hteli da zastite svoju mrezu koja je na aerodromu uspesno izvela akciju unosa eksplozivne naprave u avion, i navodjenjem laznih direktnih izvrsilaca osim zastite onih stvarnih, da su uspeli da navedu sve na pogresan trag mogli su kasnije jos neki avion koji polece sa tog aerodroma da sruse na identican nacin. Uostalom, i sada u Parizu je ISIS u svom saopstenju u kojem preuzima odgovornost iznela jednu svesno plasiranu laz da je svih osam ucesnika koji su ucestvovali u povezanim akcijama herojski poginulo, iako je odmah ustanovljeno da je sam glavni organizator i jos jedan direktni ucesnik ziv i u bekstvu (upravo njih je ISIS i zeleo da zastiti laznim navodjenjem broja ucesnika) - ali to nikako nije validan razlog da se citavo preuzimanje odgovornosti odbaci kao nedovoljno validno.

Ali Rusi i Egipcani su odmah (pravilno) krenuli da tvrde kako ti gerilci nikako ne mogu biti u posedu oruzja koje na toj visini moze da obori avion, a i da je on stvarno nekim cudom sa zemlje pogodjen raketom jos u vazduhu bi se odmah raspao na bezbroj sitnih delova a ne bi se samo prepolovio na dva dela, i iz te cinjenice crpeli argumente da ISIS priznanje treba ignorisati!? Egipcani su pritom stalno ponavljali kako su bezbednosne procedure na njihovim aerodromima medju najvisim na svetu, a u Rusiji se prva indirektna potvrda da je najverovatnije u pitanju teroristicka diverzija dogodila tek posle nekoliko dana i protivno zvanicnim izjavama, kada je rukovodstvo ruskog avioprevoznika, kada su videli sta ih ceka ako nastave sa svojim patriotskim precutnim preuzimanjem krivice na sebe (dozivotni stub srama, siguran bankrot, zatvor za "odgovorne"...) javno izasli u javnost sa kratkim i jasnim stavom: letelica bila u odlicnom stanju, pilot bio najviseg rejtinga, simptomi udesa takvi da je mogucnost tehnickog kvara kao uzrok pada zanemarljiv... A zvanicni Kremlj je, kao sto rekoh, TEK JUCE priznao da je u pitanju teroristicki napad (tj podmetnuta bomba), a takodje (bar zvanicno) u Egiptu su tek juce krenula hapsenje na aerodromu osumljicenih saucesnika za unos bombe. Dakle, nisam ja sve ovo potegao kao svoje pogresno tumacenje dela citirane vesti iz Blica:
Blic
Razlog pada aviona je "teroristički napad", navodi se u saopštenju ruskih obaveštajaca.

Podsetimo, Rusija do sada nije o padu aviona govorila kao o terorističkom napadu.
princi princi 12:55 18.11.2015

Re: Kad smo već kod hipokrizije

Ne, bas su se zvanicna Rusija i Egipat tog prvog dana kao pijan plota uhvatili za deo saopstenja ISIS gde je upotrebljena lako dokaziva laz kako je avion oboren sa zemlje od strane naoruzanih grupa lojalnih ISIS a aktivnih u tom delu Egipta nad kojim se avion srusio. Ne treba velika pamet da bi se razumeli motivi ISIS za takav krupan falsifikat, jer su logicno hteli da zastite svoju mrezu koja je na aerodromu uspesno izvela akciju unosa eksplozivne naprave u avion, i navodjenjem laznih direktnih izvrsilaca osim zastite onih stvarnih, da su uspeli da navedu sve na pogresan trag mogli su kasnije jos neki avion koji polece sa tog aerodroma da sruse na identican nacin. Uostalom, i sada u Parizu je ISIS u svom saopstenju u kojem preuzima odgovornost iznela jednu svesno plasiranu laz da je svih osam ucesnika koji su ucestvovali u povezanim akcijama herojski poginulo, iako je odmah ustanovljeno da je sam glavni organizator i jos jedan direktni ucesnik ziv i u bekstvu (upravo njih je ISIS i zeleo da zastiti laznim navodjenjem broja ucesnika) - ali to nikako nije validan razlog da se citavo preuzimanje odgovornosti odbaci kao nedovoljno validno.


Лупеташ. Као и сви други лажови, кад те ухвате у лажи почињеш са тим vague изразима који ништа не значе. Шта су "званична" Русија и "званични" Египат? Ко се то огласио? Ја сам ти рекао шта је изјавио египатски министар транспорта на званичној конференцији за штампу (са мало гуглања, можеш наћи и сам изјаву и бекдатирати је). На који се ти "званични" египтаски и руски извор позиваш? "Блиц"?
blogov_kolac blogov_kolac 13:11 18.11.2015

Re: Kad smo već kod hipokrizije

princi
Лупеташ. Као и сви други лажови, кад те ухвате у лажи почињеш са тим vague изразима који ништа не значе. Шта су "званична" Русија и "званични" Египат? Ко се то огласио? Ја сам ти рекао шта је изјавио египатски министар транспорта на званичној конференцији за штампу (са мало гуглања, можеш наћи и сам изјаву и бекдатирати је). На који се ти "званични" египтаски и руски извор позиваш? "Блиц"?

Kao sto rekoh, u pitanju su desavanja iz ovog meseca, necega sto je danima bila udarna vest u svetu, i mislim da su ovde secanja svima sveza na ceo slucaj... Ali posto ti tvrdis suprotno, ajde nadji onda ti preko tog tvog gugla (koji se ocito razlikuje od mog) bilo kakvu javnu izjavu ili saopsttenje PRE JUCERASNJEG DANA nekog ruskog zvanicnika ili drzavnog organa (ili makar egipatskog), da je u pitanju bio teroristicki napad organizovan od strane ISIS! I onda bi odmah pala u vodu moja teza da bi van svake pameti bilo organizovanje akcija aktivne solidarnosti sa Rusijom kao zrtvom teroristickog napada u momentu kada sama Rusija negira da ju je pogodio ikakav teroristicki napad!
princi princi 13:28 18.11.2015

Re: Kad smo već kod hipokrizije

blogov_kolac
princi
Лупеташ. Као и сви други лажови, кад те ухвате у лажи почињеш са тим vague изразима који ништа не значе. Шта су "званична" Русија и "званични" Египат? Ко се то огласио? Ја сам ти рекао шта је изјавио египатски министар транспорта на званичној конференцији за штампу (са мало гуглања, можеш наћи и сам изјаву и бекдатирати је). На који се ти "званични" египтаски и руски извор позиваш? "Блиц"?

Kao sto rekoh, u pitanju su desavanja iz ovog meseca, necega sto je danima bila udarna vest u svetu, i mislim da su ovde secanja svima sveza na ceo slucaj... Ali posto ti tvrdis suprotno, ajde nadji onda ti preko tog tvog gugla (koji se ocito razlikuje od mog) bilo kakvu javnu izjavu ili saopsttenje PRE JUCERASNJEG DANA nekog ruskog zvanicnika ili drzavnog organa (ili makar egipatskog), da je u pitanju bio teroristicki napad organizovan od strane ISIS! I onda bi odmah pala u vodu moja teza da bi van svake pameti bilo organizovanje akcija aktivne solidarnosti sa Rusijom kao zrtvom teroristickog napada u momentu kada sama Rusija negira da ju je pogodio ikakav teroristicki napad!


Шта си сад, недостатак било каквих изјава почео да тумачиш као тврђење да пад авиона није изазван постављањем бомбе? Човече, ко бре да се прегања с тобом...
alselone alselone 13:39 18.11.2015

Re: Kad smo već kod hipokrizije

Човече, ко бре да се прегања с тобом...

Ti si jedan od poslednjih. Ostali digli ruke. Zaleti se tu i tamo jos po neko, ali kad dobije ovakve filipike kao bekend, bataljuje.
emsiemsi emsiemsi 13:47 18.11.2015

Re: Kad smo već kod hipokrizije

blogov_kolac

...

princi
Često voliš da masiraš činjenice ne bi li stvarnost učinio bližom svojim preferencijama, ali ovo što si ovde napisao su, ono, čiste i bezočne laži.
Neko od nas dvojice u ovom slucaju stvarno bezocno (tj. svesno) laze, jer je u pitanju rekonstrukcija desavanja iz ovog meseca, pa je malo verovatno da je neko od nas tu pobrkao loncice ili zaboravio sta se kada desavalo. Zvanicna Rusija i zvanicni Egipat su narocito u prvim danima insistirali da je najverovatnije u pitanju avionska nesreca a ne teroristicki napad, iako je od samog pocetka apsolutno sve ukazivalo da se najverovatnije (eksperti koristili izraze poput "sanse su preko 90%" ) radilo o podmetnutoj bombi kao uzroku pada aviona, i onda pri takvim okolnostima organizovati akcije solidarnosti sa Rusijom oko nevinih civilnih zrtava terorizma samo na osnovu ISIS priznanja i hvalisanja pre bi se moglo protumaciti kao nekakva provokacija zvanicne Rusije (i Egipta), nego izraz solidarnosti. A evo je VEST OD JUCE:
PREOKRET Rusija: Avion u Egiptu su srušili teroristi! Putin: Naći ćemo ih gde god da se kriju!
A avion srusen jos krajem oktobra...

Аматери једни - убудуће нека зову тебе када се деси слично да ти то очас посла разрешиш.
emsiemsi emsiemsi 13:49 18.11.2015

Re: Kad smo već kod hipokrizije

alselone
Човече, ко бре да се прегања с тобом...

Ti si jedan od poslednjih. Ostali digli ruke. Zaleti se tu i tamo jos po neko, ali kad dobije ovakve filipike kao bekend, bataljuje.

Ма, нема одустајања.
Еееее, лако је онако ... ти мени сердару, а ја теби војводо.
blogov_kolac blogov_kolac 13:55 18.11.2015

Re: Kad smo već kod hipokrizije

princi

Шта си сад, недостатак било каквих изјава почео да тумачиш као тврђење да пад авиона није изазван постављањем бомбе? Човече, ко бре да се прегања с тобом...

Bomba i nije morala biti pomenuta, pa cak ni ISIS - ali da li se igde (do juce) zvanicno reklo da je po sredi TERORISTICKI NAPAD. Ponavljam svoje pitanje: kako da se sa nekim protiv njegove volje solidarises kao zrtvom teroristickog napada, dok on sam (bukvalno do juce) ne priznaje da je u pitanju stvarno bio teroristicki napad?
alselone
Човече, ко бре да се прегања с тобом...

Ti si jedan od poslednjih. Ostali digli ruke. Zaleti se tu i tamo jos po neko, ali kad dobije ovakve filipike kao bekend, bataljuje.

Tvoj imunitet i otpornost na argumente na ovom blogu je legendaran, ali ti preporucujem da se ne ponosis previse sa time, pa makar ti emsiemsi licno slao telegrame podrske.
princi princi 14:00 18.11.2015

Re: Kad smo već kod hipokrizije

Blogov qqriq je godwhacker. Човече, како волим ову ствар... Гитарица убија.

princi princi 14:00 18.11.2015

Re: Kad smo već kod hipokrizije

Blogov qqriq je godwhacker. Човече, како волим ову ствар... Гитарица убија.

alselone alselone 14:01 18.11.2015

Re: Kad smo već kod hipokrizije

Tvoj imunitet i otpornost na argumente na ovom blogu je legendaran, ali ti preporucujem da se ne ponosis previse sa time, pa makar ti emsiemsi licno slao telegrame podrske.


docsumann docsumann 14:08 18.11.2015

Re: Kad smo već kod hipokrizije

Гитарица убија.


daaa


princi princi 14:18 18.11.2015

Re: Kad smo već kod hipokrizije

docsumann
Гитарица убија.


daaa



Друже, не знам докле си стигао с књигом, али ево мало Хаварија на тему тероризма. Сјајан, по обичају. Накачио код мене на Г+ (није позив, само кажем).
docsumann docsumann 14:21 18.11.2015

Re: Kad smo već kod hipokrizije

Друже, не знам докле си стигао с књигом, али ево мало Хаварија на тему тероризма. Сјајан, по обичају. Накачио код мене на Г+ (није позив, само кажем).


odavno još stigoh na pola, i batalih, i to ne zato što je loša (naprotiv, sjajna je). no, eto tako, čitam svašta odjednom, pa ispadam na pojedinim kolosjecima.

svratiću (stavi kafu )

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana