Politika

Ko želi reforme u Srbiji

Nebojsa Krstic RSS / 19.11.2015. u 18:48

 

 

Dragoljub Žarković u Blicu (ponedeljak, 16. novembar) zabrinut je zbog nepostojanja društvenog konsenzusa o temeljnim reformama. Urednik Vremena ukazuje i na jedan paradoks: Vučić ima preko 50 odsto podrške, a većina građana ne podržava reforme koje sprovodi. U tom smislu iskazana zabrinutost je opravdana, kako čovek, pa bio on i premijer, može da uradi nešto što građani ne žele?

Tačnije, kako može sam?

"Vlast je preuzela monopol na reforme", zamera Žarković, "ne mogu se čuti različiti argumenti u javnom govoru, osim ulizičkog terciranja Vučiću." Odlična je to i važna tema. Zato bi bilo korisno dati odgovor na pitanje: ko je zabranio strankama da izađu sa svojim predlozima, primedbama i time doprinesu reformisanju? Ko je naterao opoziciju da se bavi isključivo sobom? Ko im brani da daju ideje, predloge, da sugerišu, poboljšavaju, unapređuju...? Ko je taj majčin sin?

 Ko tera opozicionare da, umesto da se bave životnim temama, infantilno upoređuju dužinu svojih programa? Ko ih tera da budalasto prizivaju staljinizam, titoizam, trockizam i polpotizam? Ko ih tera da povazdan inoviraju mehanizme izbacivanja neistomišljenika? Pa s tim u vezi: ko tera opoziciju da bira mediokritete, neharizmatične, netalentovane i nepametne lidere? Vučić? Duh Hamletovog oca?

Osnovno je pitanje, dakle, ko sprečava razuman i ozbiljan politički dijalog o reformama u Srbiji danas? Vlast? Zašto bi ona to činila? Koja vlast bi odbila da teret bolnih reformi podeli sa ostalim društvenim činiocima, opozicionim strankama, inteligencijom? Zato je bolje pitanje ko danas u Srbiji pokazuje želju da ostvari dijalog o suštinskim reformama potrebnim društvu i ko želi da se dođe do zajedničkog stava?

U isto vreme, pitanje je i ko je spreman za ozbiljnu debatu i doprinos reformama u Srbiji, u atmosferi u kojoj svaki konstruktivan stav, onaj koji u sebi ne sadrži neprijateljstvo i psovku upućenu Vučiću, opozicija i viđeni intelektualci tumače kao izdaju opozicije, a "izdajnici" bivaju označeni i kao Vučićevi plaćenici?

Za kakav su doprinos reformisanju Srbije sposobni i spremni oni koji smisao svog političkog delovanja svode na zakletvu da neće nikad s Vučićem? Oni koji u strahu od etikete "Vučićevih plaćenika" u svakoj svojoj izjavi, kao obavezan umetnički element, ubacuju pogrdu premijeru? Oni koji su politički program zamenili spiskom ličnih uvreda?

Nevolja jej što reforme nisu tema koja zanima najprominentnije opozicionare. Oni danas, u Skupštini i drugde, demagoški kritikuju reformske poteze koje su sami do juče činili ili želeli da čine. Oni se ponašaju kao da, u stvari, priželjkuju propast neophodnih reformi kako bi u toj katastrofi za Srbiju uknjižili poene za sebe.

Problem je taj što je licemerje koje dominira našom javnom scenom podignuto na nivo društveno poželjnog ponašanja. Uzmimo za primer opozicione čelnike koji su učestvovali u prodaji NIS-a, ili pokušaju privatizacije Telekoma. Oni danas kao svoj politički zavet objavljuju da neće nikad u koaliciju sa strankama koje se slažu sa prodajom Telekoma. I to nikom nije čudno.

Kad je o javnom prostoru i njegovom odnosu prema reformama reč, Dragoljub Žarković verovatno zna odgovor na pitanje zašto je Vreme, na primer, širom otvorilo svoje stranice za nacionaliste, za homofobe, ksenofobe i ostale prononsirane antievropejce. Da li ih je spojila ljubav prema reformama? Oni koji se čude kako je moguće da jedan građanski i liberalni list takvima ustupa desetine stranica za intervjue samo ako uz sve drugo što će reći kažu "Vučić je užasan", verovatno zanemaruju reformski kapacitet tog šarolikog skupa.

Šalu na stranu, ozbiljno je pitanje - ko danas u Srbiji želi reforme? Osim Vučića. Ima li takvog? Dajte, ako ima - šteta je da to javnost ne zna.

 

Objavljeno u Danasu, 19.XI 2015. 

 

 



Komentari (320)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:08 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

hoochie coochie man
Zamisli da je neko mom sinu rekao


E ovo, mom sinu, moje dete, ti je stvarno bljutavo...

Kad se u razgovoru o vojsci, ratu, ratnim zločinima, krene sa pecanjem na roditeljska osećanja, to je prilično jasan znak da onaj koji to radi nema jačih argumenta od tih niskosti.

Roditelju je nasilje ili zločin nad njegovim detetom uvek ogroman problem bez obzira na starost deteta, i zato tome ovde nije mesto.

Ako bi se na taj način razgovaralo, ako bi se posmatralo sa stanovišta roditelja, onda bismo morali prihvatiti da je ubijanje dece u ratu normalna stvar, jer tu najčećše ginu mladi ljudi koje njihovi roditelji smatraju decom.



Nije suština moj odnos, moja ličnost, moja niskost -- već svi oni podaci i činjenice koje sam ovde dosta već puta iznosio, sve potkrepljeno linkovima i dokumentima i svedočenjima, a koje ti i ostali uporno iskrivljujete ili prenebregavate. (Kao i ti sad, pa si se počeo baviti mojom ličnošću.) No, smarate, odoh, a eno -- izgleda da sam razgoropadio i Vrhovnog Smora, probudih ga spominjanjem... vreme je da se beži.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:21 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

Kao i ti sad, pa si se počeo baviti mojom ličnošću.


Pa čoveče, ako ti napišeš, Zamisli da je neko mom sinu rekao, čime da se bavim nego tobom i odnosom prema deci?
Ti si to uveo u razgovor, ne ja.

Ja takve stvari zaista ne volim, ali kad sam pokreneš tu temu nemoj drugima zamerati što je prihvate.

već svi oni podaci i činjenice koje sam ovde dosta već puta iznosio, sve potkrepljeno linkovima i dokumentima i svedočenjima

Jao Brajo, pa kao da pričamo o događajima od pre dvesta godina i onima koji su se dešavali hiljadama kilometara daleko.
Sve to se dešavalo tu, nama pred nosom, sve u vreme kad je većina nas bila dovoljno stara i zrela da sve sagledamo.
Svi znamo ta se tamo dešavalo, koji je bio smisao i cilj toga, tako da senzacionalnih do sad nepoznatih stvari koje bi ti izneo ili koje si iznosio jednostavno - nema.
Makar ne onih koji bi mogli bitno da promene suštinutih dešavanja, a ona je..srpska vojska zauzela Srebrenicu, zarobljene razvrstavala na one koje je smatrala vojnicima i one koji to nisu, vojnike streljala one druge deportovala.
Oni koji nisu bili zarobljeni su pokušavali da odu sa te teritorije, a u tim pokušajima ih srpska vojska sprečavala, neke je likvidirala a drugi su uspeli da se domognu svojih.
milojep milojep 01:45 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

freehand
Dosadno je da pri svakom pominjanju Srebrenice iznosim celu dokumentaciju, nisi ti Freehand.

O ovome pričaš?



I kako misliš da ih satreš u Sarajevu, Kaknju, Tuzli, Zenici a da ti ostane nešto za dogodine, da se slikate prigodno?


uh, sa'rani ga sa ovim načisto!
Pobeže
tess tess 08:28 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

uh, sa'rani ga sa ovim načisto!

Da, mislim da ga je moguće diskvalifikovati lakše nego što nam pretpostavlja čvrstinu (čojstvo) svojih stavova, koji su uglavnom književna poenta - ubijanju kao piliće, moja i tvoja djeca, islamu, pariškoj osveti, satiranju vehabija, nevinosti, časti, ratovima tamo i ovde, imam dokaze da ste ubice, ima na youtube, proveo sam noći slušajući transkripte o streljanju, etc. - kontroverza na nekoliko nivoa.
alselone alselone 09:04 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

Злурадо


Sta? Ja prenosim zezanje sa neta koje je pokrenula gospodja Linda. Ne ubacujem se u vasa neverending Srebrenica polivanja.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:21 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

alselone
Злурадо


Sta? Ja prenosim zezanje sa neta koje je pokrenula gospodja Linda. Ne ubacujem se u vasa neverending Srebrenica polivanja.

A-ha.
milisav68 milisav68 10:08 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

alselone
Sta? Ja prenosim zezanje sa neta koje je pokrenula gospodja Linda.

Ma pusti, to je taj nivo na koji se pecaju i ovde.

У америчком ваздушном нападу на објекат терористичке организације "Исламска држава" у Ираку у марту вероватно је убијено четворо цивила, укључујући једно дете.

То је наведено у извештају америчке војске.

Истражитељи су закључили да је контролни пункт "Исламске државе" био валидна мета напада и да није прекршено међународно право.

"Све одговарајуће мере су предузете да би се избегле нежељене жртве или повреде небораца", рекао је портпарол Централне команде војске САД Патрик Рајдер.

Рајдер је рекао новинарима да су се четири цивила појавила из два возила паркирана у близини контролног пункта, пошто је борбени авион почео да спроводи ваздушни напад.

Према његовим речима, у тренутну када је био одобрен напад није било познато да се цивили налазе у возилима.

Он је додао да су двојица возача била уз четворо цивила који су убијени у ваздушном нападу, али да су они изашли из возила и око 40 минута разговарали с припадницима "Исламске државе". Сматра се да су возачи повезани са "Исламском државом", па самим тим да су валидне мете.

Централна команда војске САД изразила је у саопштењу жаљење због, како је навела, ненамерног губитка живота цивила.

I tako, smatraš da je neko (dvoje) povezan sa "Islamskom državom", ubiješ četiri civila (jedno dete), izraziš žaljenje, i teraš dalje, pošto je to bilo u martu (i jer su uhvaćeni na delu).

One koje nisu "uhvatili" se nisu ni desile.

I tako se dobijaju licemerni junaci iz fotelje.
predatortz predatortz 10:41 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

Predrag Brajovic
Mrljaviš o nečemu o čemu ne znaš i ne želiš da znaš. Kačio sam i transkripte sa suđenja u Hagu i svedočenja i Srba i Muslimana i beleške oficira vojne bezbednosti koji potvrđuju moje navode i spiskove ubijene dece, a postoji i narečeni video, gledao sam ga. Dosadno je da pri svakom pominjanju Srebrenice iznosim celu dokumentaciju, nisi ti Freehand.

Zamisli da je neko mom sinu rekao -- "Jesil jebo? E pa ni nećeš..." -- pa ga onda ubije, a ti i predator mi objašnjavate, pored video snimka, da se to nije ni desilo, i da je bio džihadlija.

Znaš šta bi vam sad rekao Krkar...


Ajde, Brajo, čojstva radi, pusti neku suzu mušku za onim što ih zarobljene i vezane pobiše tvoj ćaća i njegovi. Na kraju krajeva, ovi što su mene vodili su ta škola mišljenja i rešavanja konflikta. Ne može za istu stvar da ćaća bude junak a Mladić zlikovac.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:02 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

Ajde, Brajo, čojstva radi, pusti neku suzu mušku za onim što ih zarobljene i vezane pobiše tvoj ćaća i njegovi.

:)
Пустио сам.
Написао.
Хоћеш да читаш, то како су партизани побили све дечкиће-католике у једном градићу у Босни? Све изнад 16 година. Јер су били "џихадлије" -- пардон: усташе.
Мој отац је дошао тамо, и причао ми је шта је затекао. Просуте мозгове на ливади, "никад више просутих мозгова нисам видео, ни у једној бици". Он је причао, ја записао.

А иначе ти је баш бедан коментар, џаба намигивање.
predatortz predatortz 11:08 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

Predrag Brajovic
Ajde, Brajo, čojstva radi, pusti neku suzu mušku za onim što ih zarobljene i vezane pobiše tvoj ćaća i njegovi.

:)
Пустио сам.
Написао.
Хоћеш да читаш, то како су партизани побили све дечкиће-католике у једном граду у Босни? Све изнад 16 година. Јер су били "џихадлије" -- пардон: усташе.
Мој отац је дошао тамо, и причао ми је шта је затекао. Просуте мозгове на ливади, "никад више просутих мозгова нисам видео, ни у једној бици". Он је причао, ја записао.

А иначе ти је баш бедан коментар, џаба намигивање.

Bedan? Jeste! Samo reših da ti pokažem kako zvuče tvoji.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:17 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

predatortz
Bedan? Jeste! Samo reših da ti pokažem kako zvuče tvoji.

:)
Ја твог оца и мајку нисам спомињао, а твоју децу само уз моју.
Значи -- испао си смрадина.

Него, не рече -- да окачим, ако не верујеш?
alselone alselone 11:21 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

A-ha.

Ne, ozbiljno, ja sam u "Srebrenica" diskusiju usao poslednji put verovatno dok je drupoal jos bio aktuelan.

Nes vise kolega.
predatortz predatortz 11:24 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

Predrag Brajovic
predatortz
Bedan? Jeste! Samo reših da ti pokažem kako zvuče tvoji.

:)
Ја твог оца и мајку нисам спомињао, а твоју децу само уз моју.
Значи -- испао си смрадина.

Него, не рече -- да окачим, ако не верујеш?


Jesi mene, a tvoj otac i ja smo slični. Ratovali za ono u šta smo verovali. Nešto nam je u tome i gadno bilo.

Postavljaj šta ti volja. Ima nešto bolesno u toj tvojoj potrebi da radiš takve stvari. Ja sam nemoćan da ti pomognem po tom pitanju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:30 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

Jesi mene, a tvoj otac i ja smo slični.

Нисте слични.
Он никад, једном речју, није оправдавао што су "његови" побили те дечкиће-католике, мада, као ни ти у Сребреници, није у томе учествовао.
predatortz predatortz 11:40 21.11.2015

Re: Evo ovako ...


Kakve veze te dve stvari, zločin i davanje para Srebrenici, imaju jedna sa drugom?

Predator kaže da se sa parama muva, meni nije teško da u to poverujem,



Zna on da moj stav nema veze sa ubijenim, zna on da se to odnosi na one koji su ZLOUPOTREBILI tu nesreću i žive od nje, evo već dve decenije. Pisao sam ja, u svojim komentarima, o tome da novac nije došao tamo gde je trebao da ode - za školovanje, lečenje, zapošljavanje dece i porodica poginulih. I, da, zna on da se ne dičim zločinom u Srebrenici.

Zna on to sve! Nije Brajović glup. Samo je, izgleda, loš čovek pa hoće meni da podmeće stvari da bi on ispao nešto što nije - dobar čovek!

Uzgred, izraz džihadlije sam upotrebio baš zbog njega. Da mu pokažem koliko je ljigavo naricati za jednim, a tražiti prženje drugih. Jer, bosanski muslimani su ginuli prizivajući Alaha, kao što ginu i ovi nesrećnici danas. Sve ove pokliče, koji se na svetskom nivou, slušaju danas, sve ove zastave koje se podižu - mi smo slušali i gledali devedesetih u Bosni. Ja sam, ne stidim se, i pucao na takve. Ne vezane, Brajoviću, ne zarobljene - nego na naoružane jednako dobro kao i ja!

Neka ti ovo bude poslednji put da meni podmećeš nekakva streljanja! Svoje duhove prošlosti, svoje komplekse, leči na nekom drugom. Ja jesam staložen čovek, ali nisam baš toliko pogodan materijal da se neko konstantno izdrkava na mene!
predatortz predatortz 11:40 21.11.2015

Re: Evo ovako ...


Он никад, једном речју, није оправдавао што су "његови" побили те дечкиће-католике,


Je li tužio nekog? Tražio da bude kažnjen? Nije!
Onda smo isti!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:56 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

predatortz

Он никад, једном речју, није оправдавао што су "његови" побили те дечкиће-католике,


Je li tužio nekog? Tražio da bude kažnjen? Nije!
Onda smo isti!

:)
Не, нисте исти.
Тражио је да смене команданта те јединице.
Командант је био смењен.
Али -- суђено му није.

И никад -- никад -- није једну реч оправдања изрекао за тај злочин.

Зато нисте исти.
predatortz predatortz 12:10 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

Не, нисте исти.
Тражио је да смене команданта те јединице.
Командант је био смењен.





I ja sam '94., javno stao na stranu Karadžiću kada je smenio Mladića. Pazi, za to se ladno mogla glava izgubiti, jer nas je bilo jako malo. Javno sam pričao da je Mladić budaletina, još od '92. kada sam ga gledao u kasarni u Bijeljini kako maše pištoljem i psuje majku vojnicima i oficirima. Sve je to nosilo i određeni rizik. Ulog je, za ta vremena, bio sitan - glava beznačajnog šrafčića. Moja! No, ta glava je mislila i pričala ono što nije bilo naročito popularno.

Stoga, ne deli mi moralne lekcije.

Potom, ja ne opravdavam zločin. Ja iznosim činjenice. Činjenice kažu da je 28. divizija A BiH izvršila punu mobilizaciju muškog stanovništva starosti od 15 do 65 godina. Formalno, to su bili vojnici. Nad tim vojnicima, onom delu koji je zarobljen, izvršen je TEŽAK RATNI ZLOČIN. Isto tako, nikakav zločin nije izvršen nad onima koji su ubijeni u borbama, zasedama, presecanjima i razbijanjima kolona. To je akt rata, koji sam po sebi jeste ružan - ali nije zločin.
Ja se zalažem za istinu, ti za satanizaciju.
Ja sam za to da se utvrdi ko je ubijen kao zarobljenik, ko kao civil, ko kao vojnik u obračunu. Ti se zalažeš za laž da je VRS povezala 8.000 civila i pobila ih s leđa.
Ja sam spreman, radi istine, da se poklonim svim onim koji su nevini ubijeni.
Ti si spreman, radi laži, da se klanjaš i ležeš na beton i onima koji su ubijali, klali, palili i silovali četiri godine. A 28. diviziji nije manjkalo takvih.
Velika je to razlika...
freehand freehand 12:16 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

Postavljaj šta ti volja. Ima nešto bolesno u toj tvojoj potrebi da radiš takve stvari. Ja sam nemoćan da ti pomognem po tom pitanju.

Izvinjavam se što se mešam ponovo, al izgleda, nekako, da ti to voliš. Ne moje upadice, nego ove Brajovićeve igrokaze bez smisla a sa mnogo bodlji.
Slobodan sam da pretpostavim da je u pitanju nekakva fascinacija onim koji je radio sve što sam žarko želi ali ne sme?
Na primer, koliko sam razumeo, ti si učestvovao u satiranju ovih:



A Brajović bi ih satirao al nije stigao pa im sad trči na dženazu.
mariopan mariopan 12:21 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

freehand
Postavljaj šta ti volja. Ima nešto bolesno u toj tvojoj potrebi da radiš takve stvari. Ja sam nemoćan da ti pomognem po tom pitanju.

Izvinjavam se što se mešam ponovo, al izgleda, nekako, da ti to voliš. Ne moje upadice, nego ove Brajovićeve igrokaze bez smisla a sa mnogo bodlji.
Slobodan sam da pretpostavim da je u pitanju nekakva fascinacija onim koji je radio sve što sam žarko želi ali ne sme?
Na primer, koliko sam razumeo, ti si učestvovao u satiranju ovih:



A Brajović bi ih satirao al nije stigao pa im sad trči na dženazu.

..i leži na ladnom betonu na trgu u Beogradu....

Predatore, ne daj se isprovocirati.
mariopan mariopan 12:24 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

predatortz
Ja se zalažem za istinu, ti za satanizaciju.
Ja sam za to da se utvrdi ko je ubijen kao zarobljenik, ko kao civil, ko kao vojnik u obračunu. Ti se zalažeš za laž da je VRS povezala 8.000 civila i pobila ih s leđa.
Ja sam spreman, radi istine, da se poklonim svim onim koji su nevini ubijeni.
Ti si spreman, radi laži, da se klanjaš i ležeš na beton i onima koji su ubijali, klali, palili i silovali četiri godine. A 28. diviziji nije manjkalo takvih.
Velika je to razlika...

Pa nemoj sad o istini, koga to zanima?
predatortz predatortz 12:26 21.11.2015

Re: Evo ovako ...


Predatore, ne daj se isprovocirati.


Ne radim ja ovo zbog sebe. Da je zbog mene, davno bih ga poslao tamo gde smatram da je mesto onim koji bi tuđim kurcem gloginje mlatili.

Radim zbog one sirotinje srpske koja je četiri godine čerečena, paljena, silovana, klana i ubijana - a sad se od nje zahteva da se klanja i nariče za svojim ubicama.

Zbog njih ja objašnjavam, zbog njih ulazim u rasprave, zbog njih pokušavam da vam stavim istinu pred oči.

Hvala ti za podršku.

Edit:

U Podrinju je ubijeno 3600 civila srpske nacionalnosti. Za taj zločin ne postoji ni jedna presuda. Taj broj daleko nadmašuje broj streljanih Srebreničana. Za ta streljanja je osuđen ceo vojno-političko-policijski vrh RS iz tog perioda.
Imaju li časti oni ljudi koji ćute nad nepresuđenim zločinima?
alselone alselone 12:42 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

U Podrinju je ubijeno 3600 civila srpske nacionalnosti. Za taj zločin ne postoji ni jedna presuda. Taj broj daleko nadmašuje broj streljanih Srebreničana. Za ta streljanja je osuđen ceo vojno-političko-policijski vrh RS iz tog perioda.
Imaju li časti oni ljudi koji ćute nad nepresuđenim zločinima?


Zbog njih ja objašnjavam, zbog njih ulazim u rasprave, zbog njih pokušavam da vam stavim istinu pred oči.


I ja ti verujem. Ti si posten covek, i siguran sam da nemas nevine krvi na rukama. Niti da bi je branio. Hvala ti za iznosenje cinjenica koje mi sa ove strane drine, a i pogotovo dunava, cesto ne znamo.
mariopan mariopan 12:44 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

predatortz

Predatore, ne daj se isprovocirati.


Ne radim ja ovo zbog sebe. Da je zbog mene, davno bih ga poslao tamo gde smatram da je mesto onim koji bi tuđim kurcem gloginje mlatili.

Radim zbog one sirotinje srpske koja je četiri godine čerečena, paljena, silovana, klana i ubijana - a sad se od nje zahteva da se klanja i nariče za svojim ubicama.

Zbog njih ja objašnjavam, zbog njih ulazim u rasprave, zbog njih pokušavam da vam stavim istinu pred oči.

Hvala ti za podršku.

Ne vredi u gluve uši govoriti, nije prvi put da te tako isprovocira, i šta god govorio to se ne prima ili se izvrće - on je čovek na zadatku da sve to što govoriš zatrpa što glasnijim, biranim, morbidnijim rečima, ne bi li se ta istina zatrpala.
Nije u pitanju samo teško licemerje.
On zna istinu, otuda tako teške reči kojima se bori da svoju laž, koju po zadatku širi, brani tako odvratnim načinom.
predatortz predatortz 12:45 21.11.2015

Re: Evo ovako ...


I ja ti verujem. Ti si posten covek, i siguran sam da nemas nevine krvi na rukama.


Na raspolaganju sam tužilaštvima dve države. Pritom, zbog prirode posla kojeg sam ranije radio, prošao sam mnoge 'filtere'. Od IPTF ( policije UN, nakon dejtona u BiH), do raznih tužilaštava i agencija. Pozvan sam jedino kao svedok odbrane jednom od mojih nadređenih.
mariopan mariopan 12:46 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

alselone
U Podrinju je ubijeno 3600 civila srpske nacionalnosti. Za taj zločin ne postoji ni jedna presuda. Taj broj daleko nadmašuje broj streljanih Srebreničana. Za ta streljanja je osuđen ceo vojno-političko-policijski vrh RS iz tog perioda.
Imaju li časti oni ljudi koji ćute nad nepresuđenim zločinima?


Zbog njih ja objašnjavam, zbog njih ulazim u rasprave, zbog njih pokušavam da vam stavim istinu pred oči.


I ja ti verujem. Ti si posten covek, i siguran sam da nemas nevine krvi na rukama. Niti da bi je branio. Hvala ti za iznosenje cinjenica koje mi sa ove strane drine, a i pogotovo dunava, cesto ne znamo.

Isto mislim.
predatortz predatortz 12:54 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

alselone

mariopan


Hvala vam!
freehand freehand 13:04 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

predatortz
alselone
mariopanHvala vam!

- Hvala ti što postojiš!
- Ne, hvala tebi!
- Dobro, hvala svima nama što postojimo...

Cirkus.
alselone alselone 13:07 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

Cirkus


Video ga pa dotrcao i klovn.
predatortz predatortz 13:08 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

freehand
predatortz
alselone
mariopanHvala vam!

- Hvala ti što postojiš!
- Ne, hvala tebi!
- Dobro, hvala svima nama što postojimo...

Cirkus.


Hvala i tebi!
mariopan mariopan 13:14 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

freehand
predatortz
alselone
mariopanHvala vam!

- Hvala ti što postojiš!
- Ne, hvala tebi!
- Dobro, hvala svima nama što postojimo...

Cirkus.

Baš vala.

Eeeee frihende, nije svejedno biti meta nekoga ko je brajovićevski nadrndan i neograničenih kapaciteta za prepirku, a predatora on odavno ovako besramno preslišava.
Pa treba tu hrabrosti i da se javno iznese podrška, i nedajBože postanemo meta umesto mete, ko bi to preživeo?

Što će sad da se razmaše, a?
freehand freehand 13:25 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

predatortz

freehand

predatortzalselonemariopanHvala vam! - Hvala ti što postojiš!- Ne, hvala tebi!- Dobro, hvala svima nama što postojimo...Cirkus.Hvala i tebi!

A Brajoviću? On je taj koji od tebe stvara zvezdu, nisu to oboćavaoci i vernici, oni što ti laskaju i sujetu ti glade.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:34 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

Ja sam spreman, radi istine, da se poklonim svim onim koji su nevini ubijeni.

Ма ниси. То је очигледно. Свака твоја реч овде то говори. Твој признање је lip service. Све ти се некако чини -- Ма, заслужили су они то, мора бити -- џихадлије су они у души, и та деца, и ти одрасли, сви... Но, гњавимо људе, да не причамо даље.
anja99 anja99 15:10 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

emsiemsi
kleinemutter
pomoć Srebrenici


Vučić je dao njima pare, naše pare, ali je ukinuo podršku porodicama dece sa smetnjama izraženu kroz olakšice u plaćanju INFOSTANA i prava na parking mesta za svu decu sa invaliditetom, ukinuo je besplatnu rekreativnu nastavu za decu sa smetnjama u dnevnim boravcima i školama a nekoj od njih to je bio jedini odlazak iz Bg, a njihovim porodicama šansa da se bar naspavaju.

Ukinuo je podršku trudnicama.

Ukinuo je podršku porodicama koje se bore sa sterilitetom.

O platama i penzijama neću.

O stipendijama za gladne nam đake i studente isto neću.

O tome da neće da dozvole da se drugi strani jezik počne učiti u 4 razredu osnovne zbog plate nastavnicima isto neću.(a to je u proseku suma od 16.000 dinara mesečno po školi).



Крстић каже да су то све реформе.




pa haos, pa tacno.
tess tess 16:10 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

zbog njih pokušavam da vam stavim istinu pred oči.

Zezaš il šta?
Il se primaš?

Hajde ovako, u moje ime ne iznosi istine jer me boli uvo šta o istini (ej, 20 godina nakon rata) misli Brajović, komšije mu i mile i pravedne aktivistkinje.
Biće da se nismo razumjeli, reko' da dopišem, da me ne shvatite odveć požrtvovanu, ispravnu i odbrani istine - u blogerskoj perverziji - sklonu.
Pa, tolika budala nisam.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:27 21.11.2015

Re: Evo ovako ...

Све ти се некако чини -- Ма, заслужили су они то, мора бити


Ček ček brajo.

Tebi se čini da se iz predatorovih komentara nameće zaključak, ma zaslužili su.
Predator to nije rekao, on je samo opisivao stanje. Zaključke si ti izvodio.
I šta ako su predatorovi opisi tačni, šta onda biva sa tim tvojim zaključkom?
Ili nisu tačni?
Ako nisu, daj bre citiraj deo i kaži, ovo, predatore, lažeš, ovo nije bilo tako nego ovako...

Inače, Brajo, razmisli, imaš li snage da slediš sopstvene zaključke proizašle iz istinitog opisa stanja.
blogovatelj blogovatelj 01:13 22.11.2015

Re: Evo ovako ...

Rat je igra odraslih muškaraca, Brajo. Nije to za pesnike...


Zaključak - pesnici su deca?!
Jesi i Elisu to rekao?
blogovatelj blogovatelj 01:28 22.11.2015

Re: Evo ovako ...

Kakve veze te dve stvari, zločin i davanje para Srebrenici, imaju jedna sa drugom?


To se zove plaćanje ratne odštete. Plaćamo izbor loše vlasti devedesetih. Miloševićeve.
Tako to funkcioniše.
predatortz predatortz 10:39 22.11.2015

Re: Evo ovako ...

blogovatelj
Kakve veze te dve stvari, zločin i davanje para Srebrenici, imaju jedna sa drugom?


To se zove plaćanje ratne odštete. Plaćamo izbor loše vlasti devedesetih. Miloševićeve.
Tako to funkcioniše.


Koji sud je to naložio i koji je iznos u pitanju? Plaćamo jer imamo priglupu vlast! Ni jedna ozbiljna država ne plaća ništa ako nije u obavezi. Naročito dok joj građani gladuju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:50 22.11.2015

Re: Evo ovako ...

blogovatelj
Kakve veze te dve stvari, zločin i davanje para Srebrenici, imaju jedna sa drugom?


To se zove plaćanje ratne odštete. Plaćamo izbor loše vlasti devedesetih. Miloševićeve.
Tako to funkcioniše.


Auh Blogi, pa šta ti bi da ovako lupiš.
Stvarno sam se iznenadio, toliko da sam par puta proveravao da li si ti ovo napisao.

Nije ratna odšteta, naravno, zna se šta je ratna odšteta, i zna se da Srbija nema razloga nikome nikavu ratnu odštetu da plaća.
Tužili je neki misleći da treba, ali izgubili su spor i ta priča o ratnoj odšteti je završena.
Makar do nekog novog rata.

Ali, podstakao si me na razmišljanje šta li je to nateralo Vučića da ovako baca naše pare, šta li njima kupuje.

Najverovatnije je to ona situacija sa konvertitima, u kojoj konvertit uvek iznova mora da dokazuje da se promenio i ipak mu se nikad sasvim ne veruje.

blogovatelj blogovatelj 18:04 22.11.2015

Re: Evo ovako ...

Koji sud je to naložio i koji je iznos u pitanju? P


Kad odeš u prodavnicu i kupiš leba, jel ti sud to naložio? Ima i kad se pare daju zbog toga što je to deo nekog šireg dila, o kome mi recimo ovog momenta pojma nemamo.

Naročito dok joj građani gladuju.


Ovo je patetika ravna izjavama ministara prosvete pred štrajk prosvetnih radnika da deca najviše ispaštaju.
blogovatelj blogovatelj 18:05 22.11.2015

Re: Evo ovako ...

Nije ratna odšteta, naravno, zna se šta je ratna odšteta, i zna se da Srbija nema razloga nikome nikavu ratnu odštetu da plaća.


Ne mora nešto da se zove ratna odšteta da bi bilo ratna odšteta.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:01 22.11.2015

Re: Evo ovako ...

Ne mora nešto da se zove ratna odšteta da bi bilo ratna odšteta.



Pa dobro, onda i nije neka :)

Pet miliona evrića stvarno nije neka suma kad su ratne odštete u pitanju. Uglavnom su to mnogo ozbiljnije cifre.

A posebno forma, ajd plati ratnu odšetu tako što ćeš nekoj opštini uplatiti neku kintu.

Ne znam što insistiraš na tom pogrešnom tumačenju, ali ako ti je stalo da insistiraš valjda imaš razlog.
Meni je to tumačenje po malo smešno.




Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:14 22.11.2015

Re: Evo ovako ...

hoochie coochie man
Ne mora nešto da se zove ratna odšteta da bi bilo ratna odšteta.



Pa dobro, onda i nije neka :)

Pet miliona evrića stvarno nije neka suma kad su ratne odštete u pitanju. Uglavnom su to mnogo ozbiljnije cifre.

A posebno forma, ajd plati ratnu odšetu tako što ćeš nekoj opštini uplatiti neku kintu.

Ne znam što insistiraš na tom pogrešnom tumačenju, ali ako ti je stalo da insistiraš valjda imaš razlog.
Meni je to tumačenje po malo smešno.


Ne razumem raspravu. Srbija Dejtonskim sporazumom ima pravo da pomaže Republiku srpsku, kao što Hrvatska pomaže Federaciju. Kao što Emirati i Turska pomažu Sarajevo.
predatortz predatortz 19:14 22.11.2015

Re: Evo ovako ...

blogovatelj
Koji sud je to naložio i koji je iznos u pitanju? P


Kad odeš u prodavnicu i kupiš leba, jel ti sud to naložio? Ima i kad se pare daju zbog toga što je to deo nekog šireg dila, o kome mi recimo ovog momenta pojma nemamo.

Naročito dok joj građani gladuju.


Ovo je patetika ravna izjavama ministara prosvete pred štrajk prosvetnih radnika da deca najviše ispaštaju.



Blogi, poređenje sa kupovinom leba u zadruzi prevazilazi i umetničke slobode.
predatortz predatortz 19:18 22.11.2015

Re: Evo ovako ...

Nebojsa Krstic
hoochie coochie man
Ne mora nešto da se zove ratna odšteta da bi bilo ratna odšteta.



Pa dobro, onda i nije neka :)

Pet miliona evrića stvarno nije neka suma kad su ratne odštete u pitanju. Uglavnom su to mnogo ozbiljnije cifre.

A posebno forma, ajd plati ratnu odšetu tako što ćeš nekoj opštini uplatiti neku kintu.

Ne znam što insistiraš na tom pogrešnom tumačenju, ali ako ti je stalo da insistiraš valjda imaš razlog.
Meni je to tumačenje po malo smešno.


Ne razumem raspravu. Srbija Dejtonskim sporazumom ima pravo da pomaže Republiku srpsku, kao što Hrvatska pomaže Federaciju. Kao što Emirati i Turska pomažu Sarajevo.



Izvini, greškom obavestih moderatora. Kuckam sa telefona. Pomaže RS, veliš? Pa baš Srebrenicu? Ne budžet, ne neki projekat... Baš Durakovića? Nategnuto!
pupan pupan 19:25 22.11.2015

Re: Evo ovako ...

U Podrinju je ubijeno 3600 civila srpske nacionalnosti. Za taj zločin ne postoji ni jedna presuda. Taj broj daleko nadmašuje broj streljanih Srebreničana. Za ta streljanja je osuđen ceo vojno-političko-policijski vrh RS iz tog perioda.
Imaju li časti oni ljudi koji ćute nad nepresuđenim zločinima?

Heh, nas TEZE-predator jopet u maniru "Pipe DugocOrapanke".

Ich mach' mir die Welt - widdewidde wie sie mir gefällt ...
Hey - TEZE-Prdo hollahi-hollaho-holla-hopsasa.

Cega 3600? Cega, TEZE-prdo? Srbskih skakavaca? Srbskih komaraca? Srbskih papaka? TEZE-djikane i lazovcino, cega?

Srdjan Puhalo, u svom clanku od 24.06.2015 pise sledece, citiram:

Podaci koje ću vam predstaviti su dobijeni od Odjeljenja za istraživanje rata, ratnih zločina i obradu dokumentacije, znači zvanične institucije Republike Srpske kojoj je to posao i za čiji rad stanovnici Republike Srpske izdvajaju novac. Institucije - čije podatke bi vlast Republike Srpske trebala da koristi kada istupa u javnosti i govori o zločinima nad Srbima u regionu Srebrenice.

... pa dalje kaze:
Od ukupnog broja Srba (2.385) koji su stradali u ovih 6 opština (plus opštine Milići i Osmaci) 1.974 su vojnici, 387 civili, a 24 su svrstani u kategoriju „nepoznat status“.

Ko zeli opsirnije, moze procitati clanak na buka.com=>Zašto se manipuliše srpskim žrtvama u regionu Srebrenice?

Ovdje, naravno, zelim upozoriti tetku mariopran i gos'n alselone-a da ne otvaraju i citaju ovaj clanak jer postoji opsanost (uzbudjujuce recenice) da im se narusi odnosno iskrivi slika njihovog visokouvazenog, vjerodostojnog, casnog i cestitog TEZE-đikana.
predatortz predatortz 19:37 22.11.2015

Re: Evo ovako ...

Aidovac, nešto si nervozan? Nije se izašlo na Drinu, smetali đikani? Ako, čuvaj ten...

Uzgred, ovo su nekompletni podaci za SREDNJE Podrinje. Ne za celo. I? Pupi, ko je za ove civile odgovarao? Daj neko ime, presudu? Niko, Pupi, niko...
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:43 22.11.2015

Re: Evo ovako ...

Ne razumem raspravu. Srbija Dejtonskim sporazumom ima pravo da pomaže Republiku srpsku, kao što Hrvatska pomaže Federaciju. Kao što Emirati i Turska pomažu Sarajevo.


Dobro, može se i tako posmatrati :)
Srebrenica je u Srpskoj, pa Srbija pomaže Srpsku.
Samo, nije baš uputno praviti se blesav :)

Nemamo mi para ni za nas, neka Srpske neka se sama sa parama bori kako može, kad budemo u poziciji da pomognemo, što da ne.
Dotle ima mnogo načina da pokažemo da smo (skoro) isto, kao što to radi Hrvatska kad je već pomenu.
Recimo da se u parlament Srbije bira simboličan broj, nrp tri, pet, poslanika iz Srpske.


blogovatelj blogovatelj 02:43 23.11.2015

Re: Evo ovako ...

Ne znam što insistiraš na tom pogrešnom tumačenju, ali ako ti je stalo da insistiraš valjda imaš razlog.
Meni je to tumačenje po malo smešno.


Pa ajd pošto ti je smešno i pošto tumačim pogrešno, reci ti meni zašto on daje pare? Misliš da iko voli da daje pare nako?
milisav68 milisav68 08:07 23.11.2015

Re: Evo ovako ...

blogovatelj
Pa ajd pošto ti je smešno i pošto tumačim pogrešno, reci ti meni zašto on daje pare? Misliš da iko voli da daje pare nako?

Iz svog džepa - niko.

Ovde se radi o demagogiji, i pranju svoje "ružne prošlosti".

Da se radi o državi (i da nas neko kao državu tera na to), onda bi to (u)radili Tadić/Cvetković/Koštunica/Đinđić.
pupan pupan 09:58 23.11.2015

Re: Evo ovako ...

Aidovac, nešto si nervozan?

Jok, ovdje je 13. SS Handzar divizija. Sad se nadam, da ti je sve kristalno jasno. Isilovci, Dzihad, Dzamahirija, Dzihadlije, Balije i Ustase...jel ima jos nesto da fali u tom tvom karpuzu na ramenima?
Uzgred, ovo su nekompletni podaci za SREDNJE Podrinje. Ne za celo. I?

Za koje Podrinje treba vise? Da vidimo nedje na ajnternet-u pa da download-ujemo
ovu razliku i nakrpimo nekako na tri-i-sesto. Sta ti mislis?
predatortz predatortz 10:03 23.11.2015

Re: Evo ovako ...

Sta ti mislis?


Čekam odgovor na pitanje:

Koliko je presuda bilo i koja su to lica osuđena, makar za ove civile koje si ti naveo?

Inače, Udruženja žrtava i porodica poginulih iz RS debelo spore podatak na koji se pozvao gospodin Puhalo. Kompletne spiskove su dostavili Sudu i Tužilaštvu BiH, kao i TUžilaštvu tribunala. Izjava o tome ćeš na netu naći koliko ti duša ište.

Budući da ni ti ni ja nemamo uvid u tačne podatke, a sporimo se oko izvora, odgovori mi na pitanje:

Koliko ratnih komandanata A BiH, ili političkih inicijatora zločina, je osuđeno za civile koje si ti naveo?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:30 23.11.2015

Re: Evo ovako ...

reci ti meni zašto on daje pare?


Već sam rekao šta smatram mogućim razlogom
Najverovatnije je to ona situacija sa konvertitima, u kojoj konvertit uvek iznova mora da dokazuje da se promenio i ipak mu se nikad sasvim ne veruje.

gedza.73 gedza.73 19:46 19.11.2015

PTT

prodajom Telekoma

Prodaje se TELEKOM?
HIP, HIP, URAAA!!!

niccolo niccolo 20:03 19.11.2015

*

Ko želi reforme

Ja.
predatortz predatortz 20:14 19.11.2015

Re: *

niccolo
Ko želi reforme

Ja.


I ja!

niccolo niccolo 20:36 19.11.2015

Re: *

Vidiš kako se razumemo...
zilikaka zilikaka 22:38 19.11.2015

Re: *

Vidiš kako se razumemo...


Podržavam svim srcem.
Mislim da sam se već toliko eksponirala da, ako na blogu ikad budemo osnovali "Reformatorski pokret", s pravom mogu za sebe tražiti člansku kartu br. 1.

...nego razmišljam kakav ćemo stav zauzeti prema onom drugom, isto tako javno deklarisanom delu blogokolega, koji pak žestoko promovišu urmašice i tulumbe.
predatortz predatortz 22:40 19.11.2015

Re: *

.nego razmišljam kakav ćemo stav zauzeti prema onom drugom, isto tako javno deklarisanom delu blogokolega, koji pak žestoko promovišu urmašice i tulumbe.


To su ISIL-ovci!
Dati im što zaslužuju!
mariopan mariopan 22:47 19.11.2015

Re: *

predatortz

To su ISIL-ovci!

Evo Braje u punoj ratnoj opremi?
zilikaka zilikaka 23:55 19.11.2015

Re: *

To su ISIL-ovci!
Dati im što zaslužuju!


Dakle, Reformatorski pokret kao poslednja odbrana evropskih vrednosti!
milojep milojep 20:12 19.11.2015

Reforme?

Sve prethodne vlasti su lagale da će krenuti u reforme. Ova vlast nas laže da smo doživeli reforme.
Bojim se da moram reći da ama baš ništa nije reformisano! Ili se možda smanjenje penzija i plata smatra reformom? Pa to su radili i prethodnici samo štampanjem novca i inflacijom! Barem se time nisu hvalili.
milisav68 milisav68 20:35 19.11.2015

Re: Reforme?

milojep
Sve prethodne vlasti su lagale da će krenuti u reforme. Ova vlast nas laže da smo doživeli reforme.
Bojim se da moram reći da ama baš ništa nije reformisano!

Ma kako nije, evo reformisali su mesnu industriju.

СРБИЈА је ове године увезла чак 257 пута више смрзнутог свињског меса него 2014. Из иностранства нам је лане стигло 55 тона залеђене свињетине, а од почетка ове године чак 14.000 тона. Добра вест је да је драстично опао увоз месног отпада, односно "меса треће категорије", али су количине које нам пристижу и даље велике. Подаци Управе царина показују да је вредност увоза свињског меса које нам стиже из Шпаније, Мађарске, Немачке и Румуније премашила 32 милиона евра.
Некадашњи шеф катедре за управљање, безбедност и квалитет хране на Пољопривредном факултету професор Радомир Радовановић, каже да је "отпад" јестиви пратећи производ, од ког се праве кобасице, виршле, паризери...
- Држава ништа не ради да унапреди сточарску производњу - истиче професор Радовановић. - Само причају о повећаном броју стоке, али је тај број занемарљив. Немамо довољно стоке, а и то што имамо је скупо. Зато не треба да чуди што власници месних индустрија увозе месо из ЕУ и Јужне Америке. То месо је много јефтиније, па га убацују у производњу. Зато килограм виршли може да кошта 200 динара. Када би се то правило од јунећег бута, видели би да не може да кошта толико. Цена је добар показатељ чега има у прерађевинама.

Професор Радовановић не сумња да је увезено месо, примарно, произведено квалитетно, јер већина иностраних произвођача има фантастичне хигијенске, санитарне и техничке услове.

- Проблем је у дистрибуцији меса - каже професор Радовановић. - Када је кренуло из Бразила и Аргентине, смрзнуто, бродом, ко зна шта све може да се деси. Од квара расхладних уређаја, одмрзавања, поновног замрзавања. Ту је главни проблем. Наше тржиште је прилично скромно, јер не треба само да се гледа Београд и куповна моћ Београђана. Увозно смрзнуто месо, уколико је у комаду, често заврши у пушници месних индустрија. Када купе крупно и јефтино смрзнуто месо, праве пршуту. Оно што је уситњено иде у прераду и кобасице. Пилеће смрзнуто месо се не одмрзава, јер би то био велики губитак масе, већ се сва та пилетина машински откошћава и иде у прерађевине. Има случајева и када се месо одмрзава, па продаје. Инспекција је таква каква јесте, а има их и мало.

Према подацима Управе царине, Србија је увезла око 92 тоне живинских "отпадака", у вредности од 76.000 евра, док је извезено више од 56 тона. Ова врста робе се увози из БиХ и Хрватске, а извози у БиХ и Македонију. У нашу земљу ушло је и око 1.260 тона говеђих и свињских отпадака, чија је вредност више од 918.000 евра. У истом периоду извезли смо више од 2,5 тона ове робе.

УВОЗНИЦИ

НАЈВЕЋИ увозници смрзнутог свињског меса су "Трлић", "Матијевић", "Неопланта" и "Златиборац". Највећи увозник свежих кокошијих отпадака је "Костас А Захарија". Говеђи и свињски отпаци највише се увозе из Немачке, Мађарске, Грчке и Румуније, а извозе у Хонгконг, на Кипар, у Вијетнам и на Тајланд. Највећи увозници су "Костас А Захарија", "Гомбит", "Бифтек радња за клање стоке Милош Радојевић" и "Трлић" - показују подаци Управе царине.

Када је реч о увозу смрзнутог говеђег меса, у Србију је стигло 797 тона, док смо извезли 418 тона. Највећи увозници су "Хави логистик" из Гроцке и "Златиборац".

ЗАМРЗНУТО КАО СВЕЖЕ

НАША држава је увезла око 7,5 милиона килограма машински сепарисаног меса, тврди ветеринар и некадашњи републички санитарни инспектор Мирослав Стојшић. - То су млевене шије, тртице, леђа и вратови - објашњава Стојшић. - Тим увозом само уништавају сточни фонд. Смрзнуто месо иде само у прераду, али су га једно време продавали и као свеже. Машински сепарисано месо је најопасније. А оно иде у паризере, виршле и кобасице.

(Вечерње новости)

larisa_bg larisa_bg 20:13 19.11.2015

Crta

Nego, Vučić je bio mnogo nervozan na jednoj od poslednjih pres konferencija, i sve se složio sa Krletom, isto je kazao da mu je jasno da građani ne žele reforme.

A onda je kazao nešto što me mnogo zabrinulo: "Kad god treba, spreman sam svima da izađem na crtu". Istu tu rečenicu je kazao i Boris Tadić, ista metafora, isti red reči. Pre onih izbora kad je pukao. Nemojte bre tako lako na tu crtu, momci. Razmislite malo.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:29 19.11.2015

Re: Crta

A onda je kazao nešto što me mnogo zabrinulo: "Kad god treba, spreman sam svima da izađem na crtu". Istu tu rečenicu je kazao i Boris Tadić, ista metafora, isti red reči. Pre onih izbora kad je pukao.

Grešiš. Naime, to je rekao pre onih izbora kada je pobedio drugi put...2008.
predatortz predatortz 20:32 19.11.2015

Re: Crta

A onda je kazao nešto što me mnogo zabrinulo: "Kad god treba, spreman sam svima da izađem na crtu". Istu tu rečenicu je kazao i Boris Tadić, ista metafora, isti red reči. Pre onih izbora kad je pukao.


meni i jedan i drugi zvuče kao da su na crti...
larisa_bg larisa_bg 20:37 19.11.2015

Re: Crta

Nebojsa Krstic
A onda je kazao nešto što me mnogo zabrinulo: "Kad god treba, spreman sam svima da izađem na crtu". Istu tu rečenicu je kazao i Boris Tadić, ista metafora, isti red reči. Pre onih izbora kad je pukao.

Grešiš. Naime, to je rekao pre onih izbora kada je pobedio drugi put...2008.


Stvarno?
Mogla sam se zakleti...

E sad mi je mnogo lakše. Znači, može na crtu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:39 19.11.2015

Re: Crta

Stvarno?
Mogla sam se zakleti...

E sad mi je mnogo lakše. Znači, može na crtu


Da, stvarno...znam po tome što je to rekao kada je bio u kohabitaciji s Koštunicom, znači pre 2008.
mariopan mariopan 21:18 19.11.2015

Re: Crta

larisa_bg
Nego, Vučić je bio mnogo nervozan na jednoj od poslednjih pres konferencija, i sve se složio sa Krletom, isto je kazao da mu je jasno da građani ne žele reforme.

A onda je kazao nešto što me mnogo zabrinulo: "Kad god treba, spreman sam svima da izađem na crtu". Istu tu rečenicu je kazao i Boris Tadić, ista metafora, isti red reči. Pre onih izbora kad je pukao. Nemojte bre tako lako na tu crtu, momci. Razmislite malo.

Iz tvojih usta u Božije uši!
emsiemsi emsiemsi 18:33 20.11.2015

Re: Crta

larisa_bg
Nebojsa Krstic
A onda je kazao nešto što me mnogo zabrinulo: "Kad god treba, spreman sam svima da izađem na crtu". Istu tu rečenicu je kazao i Boris Tadić, ista metafora, isti red reči. Pre onih izbora kad je pukao.

Grešiš. Naime, to je rekao pre onih izbora kada je pobedio drugi put...2008.


Stvarno?
Mogla sam se zakleti...

E sad mi je mnogo lakše. Znači, može na crtu.

Ћао Лариса !
Само да те поздравим ...
blogovatelj blogovatelj 01:43 22.11.2015

Re: Crta

meni i jedan i drugi zvuče kao da su na crti...


Želi preko crte. Želi ali ne sme.


freehand freehand 20:41 19.11.2015

Čudo

Desetak dana sam, za razliku od moje redovne svakodnevnice koja to isključuje imao priliku da ujutro i uveče pogledam dnevnike RTS. Znači, nagledao sam se Vučića i njegovih reformatora u izobilju, neki bi rekli i preko granice dobrog ukusa ali da dozvolim da se oko toga, na primer, sa domaćinom ne složim. To oko prostora za javnu debatu.
Jerbo se na istom messtu i u pomenutim terminima opozicija nikako nije pojavljivala. O javnom servisu je reč, da preciziram.
Biće da je razlog nespremnost da se bolne reforme (JA hoću, JA neću, JA mogu, JA želim) podrže.
Ono što ja iz stavova autora ne razumem jeste - šta će Vučiću podrška lopova i izdajnika, kad ima preko 50% javne podrške? I ko mu, zaista, još treba za te reforme ako je oko sebe okupio krem akademske i druge inteligencije?
I sa kim bi razuman i ozbiljan politički dijalog o reformama u Srbiji danas opopzicija trebalo da vodi? Sa Vučićem? Ja tog čoveka nikad nisam video da vodi dijalog. Video sam ga u patetičnim, histeričnim i agresivnim fazama i nastupima. Nikad u dijalogu.
Sa njoegovim ministrima? Gašićem, Vulinom, Ilićem, Stefanovićem, Zoranom Mihajlović? Sa političkim ocem? Ili sam nekog propustio?
I kako se sa tom specifičnom vrstom društveno-političkih radnika čije se opstajanje na političkoj sceni sastoji od prostakluka, otimačine i beskrajnog ponavljanja Vučićevog imena uopšte debatuje?
Ko ovde, zaista i o kakvom licemerju govori?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:51 19.11.2015

Re: Čudo

sa kim bi razuman i ozbiljan politički dijalog o reformama u Srbiji danas opopzicija trebalo da vodi? Sa Vučićem? Ja tog čoveka nikad nisam video da vodi dijalog. Video sam ga u patetičnim, histeričnim i agresivnim fazama i nastupima. Nikad u dijalogu.


Nije tema ovog bloga naš lični afinitet prema vlasti ili opoziciji. Nije ni pitanje zašto na RTS nema opozicije, pošto ima 250 kanala na kablu, a postoji i internet, a i ima opozicije na RTS-u...Pitanje glasi: ko u Srbiji želi reforme?
milojep milojep 20:57 19.11.2015

Re: Čudo

Nebojsa Krstic
sa kim bi razuman i ozbiljan politički dijalog o reformama u Srbiji danas opopzicija trebalo da vodi? Sa Vučićem? Ja tog čoveka nikad nisam video da vodi dijalog. Video sam ga u patetičnim, histeričnim i agresivnim fazama i nastupima. Nikad u dijalogu.


Nije tema ovog bloga naš lični afinitet prema vlasti ili opoziciji. Nije ni pitanje zašto na RTS nema opozicije, pošto ima 250 kanala na kablu, a postoji i internet, a i ima opozicije na RTS-u...Pitanje glasi: ko u Srbiji želi reforme?


Svako normalan želi reforme!Zdrave reforme!
Problem je što Vučić svojim ,što free reče dobro, patetično-histerično-agresivnim a dodao bih i preglumljenim nastupima traži nekakvu podršku za nekakve reforme. A suština je u tome da samo kupuje vreme i pravi alibi sebi za ono što ne zna,ne može a donekle i neće da uradi!
G.Cross G.Cross 20:57 19.11.2015

Re: Čudo

Nebojsa Krstic
sa kim bi razuman i ozbiljan politički dijalog o reformama u Srbiji danas opopzicija trebalo da vodi? Sa Vučićem? Ja tog čoveka nikad nisam video da vodi dijalog. Video sam ga u patetičnim, histeričnim i agresivnim fazama i nastupima. Nikad u dijalogu.


Nije tema ovog bloga naš lični afinitet prema vlasti ili opoziciji. Nije ni pitanje zašto na RTS nema opozicije, pošto ima 250 kanala na kablu, a postoji i internet, a i ima opozicije na RTS-u...Pitanje glasi: ko u Srbiji želi reforme?



Jel postoji lista tih reformi? Sta tacno treba reformisati ?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:10 19.11.2015

Re: Čudo

Svako normalan želi reforme!Zdrave reforme!


Ovo je totlitis netačno. Nijedan sistem u Srbiji ne želi reforme. Sudstvo ne želi. Ni jedna državna ustanova ne želi. Ni jedno javno preduzeće ne želi. Ne žele opozicione stranke. A po istraživanjima, ne želi ni 90% građana.

Dakle odgovor "svi žele", nije tačan. Ko želi? I ko je spreman da podmetne leđa?
freehand freehand 21:11 19.11.2015

Re: Čudo

Nije tema ovog bloga naš lični afinitet prema vlasti ili opoziciji

Ja sve manje sumnje imam da su u pitanju upravo lični afiniteti. I to ne naši.
predatortz predatortz 21:32 19.11.2015

Re: Čudo

A po istraživanjima, ne želi ni 90% građana.

Dakle odgovor "svi žele", nije tačan. Ko želi? I ko je spreman da podmetne leđa?


Ako je ovo tačno, onda reforme ne treba sprovoditi. Zašto bi bilo koji politički subjekt sprovodio reforme protiv kojih je 90% naroda?
milojep milojep 21:47 19.11.2015

Re: Čudo

Nebojsa Krstic
Svako normalan želi reforme!Zdrave reforme!


Ovo je totlitis netačno. Nijedan sistem u Srbiji ne želi reforme. Sudstvo ne želi. Ni jedna državna ustanova ne želi. Ni jedno javno preduzeće ne želi. Ne žele opozicione stranke. A po istraživanjima, ne želi ni 90% građana.

Dakle odgovor "svi žele", nije tačan. Ko želi? I ko je spreman da podmetne leđa?


Iz moje tvrdnje i tvog objašnjenja ispada da nam sistemi,sudstva,ustanove,preduzeća,opozicione stranke nisu normalne! I čini mi se da je to tačno! Jedino se kod građana to ne može primeniti. Građani žele reforme ali ne može im se pripisati da to ne žele jer ne podržavaju Vučića u njegovim glupiranjima.
Telekom je poslednja stvar u koju je trebao da dirne a on ju je dirnuo jer nema u šta drugo! Telekom je stvar koju mu neko nalaže da proda a on bi novcem od njega produžio svoju nesretnu rolu lažnog reformatora!
Prodaja telekoma je nastavak puta ka dnu!
mariopan mariopan 22:20 19.11.2015

Re: Čudo

Nebojsa Krstic
Svako normalan želi reforme!Zdrave reforme!


Ovo je totlitis netačno. Nijedan sistem u Srbiji ne želi reforme. Sudstvo ne želi. Ni jedna državna ustanova ne želi. Ni jedno javno preduzeće ne želi. Ne žele opozicione stranke. A po istraživanjima, ne želi ni 90% građana.

Dakle odgovor "svi žele", nije tačan. Ko želi? I ko je spreman da podmetne leđa?

Jadan ja, ne mogu sve sam, niko neće reforme, ja hoću ali ne daju mi...

...jel te reforme?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:33 19.11.2015

Re: Čudo

predatortz

Zašto bi bilo koji politički subjekt sprovodio reforme protiv kojih je 90% naroda?


Kako zašto?
Pa majku mu slatku zbog demokratije i ostalih "vrednosti"!
predatortz predatortz 22:35 19.11.2015

Re: Čudo

vrabac_u_steni
predatortz

Zašto bi bilo koji politički subjekt sprovodio reforme protiv kojih je 90% naroda?


Kako zašto?
Pa majku mu slatku zbog demokratije i ostalih "vrednosti"!


Isključivo zbog vrednosti! Evropskih!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:41 19.11.2015

Re: Čudo

predatortz
vrabac_u_steni
predatortz

Zašto bi bilo koji politički subjekt sprovodio reforme protiv kojih je 90% naroda?


Kako zašto?
Pa majku mu slatku zbog demokratije i ostalih "vrednosti"!


Isključivo zbog vrednosti! Evropskih!


Tako je!

A sad obuvaj čizme i navuci onaj kožni mantil, treba da pokupimo jednog. Imamo dojavu da je nešto laprdao protiv naših prijatelja u Briselu.
predatortz predatortz 22:43 19.11.2015

Re: Čudo


A sad obuvaj čizme i navuci onaj kožni mantil, treba da pokupimo jednog. Imamo dojavu da je nešto laprdao protiv naših prijatelja u Briselu.


Poješće njega Gvantanamo, ljudskih mi prava!
mariopan mariopan 23:01 19.11.2015

Re: Čudo

vrabac_u_steni
predatortz
vrabac_u_steni
predatortz

Zašto bi bilo koji politički subjekt sprovodio reforme protiv kojih je 90% naroda?


Kako zašto?
Pa majku mu slatku zbog demokratije i ostalih "vrednosti"!


Isključivo zbog vrednosti! Evropskih!


Tako je!

A sad obuvaj čizme i navuci onaj kožni mantil, treba da pokupimo jednog. Imamo dojavu da je nešto laprdao protiv naših prijatelja u Briselu.

st.jepan st.jepan 23:20 19.11.2015

Re: Čudo

po istraživanjima, (reforme) ne želi ni 90% građana.

Prepopzn'o sam se - furt bežim od sreće!
Kad god mi onaj nigerijski advokat javi da mi je daleki rođak zaveštao milione, ja, ko zna zašto, njegov mail najpre u Trash, pa odmah ono Delete Forever.

Edit:
Analogija više nego direktna: sad plati nešto beznačajno (neki sitan procenat od plate il' penzije), ubrzo će lovuđa curkom.
mariopan mariopan 23:31 19.11.2015

Re: Čudo

st.jepan
po istraživanjima, (reforme) ne želi ni 90% građana.

Prepopzn'o sam se - furt bežim od sreće!
Kad god mi onaj nigerijski advokat javi da mi je daleki rođak zaveštao milione, ja, ko zna zašto, njegov mail najpre u Trash, pa odmah ono Delete Forever.

Ovo je baš zabavan blog.
inco inco 23:35 19.11.2015

Re: Čudo

st.jepan
njegov mail najpre u Trash, pa odmah ono Delete Forever.


Shift + Delete u većini mail klijenata briše o'ma bez poganjenja Trash foldera.

kleinemutter kleinemutter 10:35 20.11.2015

Re: Čudo

I ko je spreman da podmetne leđa?


Pa neka podmetnu Vučićevi direktori , jer su oni na čelu svih tih javnih ustanova.

Dakle, da on sam hoće reforme, on bi ih i sproveo.

Ovako posao se radi laprdajući.
anja99 anja99 12:27 20.11.2015

Re: Čudo


Pa neka podmetnu Vučićevi direktori , jer su oni na čelu svih tih javnih ustanova.

Dakle, da on sam hoće reforme, on bi ih i sproveo.


Lionsgate Lionsgate 12:56 20.11.2015

Re: Čudo

Pa neka podmetnu Vučićevi direktori , jer su oni na čelu svih tih javnih ustanova.
Dakle, da on sam hoće reforme, on bi ih i sproveo.
Ovako posao se radi laprdajući.


Oni ce da podmetnu ledja, daj... to je kompletna ekipa budala, buljasa, secikesa i neznalica, prvi put u istoriji Srbija ima kompletnu ekipu na vlasti iz tog reda, pocevsi od opstina i javnih preduzeca do vlade i predsednika. Ako si u prethodnim vladajucim garniturama mogao (svecom) i da nadjes nekog ko je iole podoban za funkciju drzavnog cinovnika na polozaju danas je to zaludan posao. Sistem negativne selekcije izglancan do svog punog sjaja...
freehand freehand 12:59 20.11.2015

Re: Čudo

Lionsgate
Pa neka podmetnu Vučićevi direktori , jer su oni na čelu svih tih javnih ustanova.Dakle, da on sam hoće reforme, on bi ih i sproveo.Ovako posao se radi laprdajući.Oni ce da podmetnu ledja, daj... to je kompletna ekipa budala, buljasa, secikesa i neznalica, prvi put u istoriji Srbija ima kompletnu ekipu na vlasti iz tog reda, pocevsi od opstina i javnih preduzeca do vlade i predsednika. Ako si u prethodnim vladajucim garniturama mogao (svecom) i da nadjes nekog ko je iole podoban za funkciju drzavnog cinovnika na polozaju danas je to zaludan posao. Sistem negativne selekcije izglancan do svog punog sjaja...



Gde si druže, majka mu stara!
Lionsgate Lionsgate 13:23 20.11.2015

Re: Čudo

Gde si druže, majka mu stara!


Evo, suzdrzavam se da me Krstic ne bi banovao kao sto tebe banuju
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:58 20.11.2015

Re: Čudo

Oni ce da podmetnu ledja, daj... to je kompletna ekipa budala, buljasa, secikesa i neznalica, prvi put u istoriji Srbija ima kompletnu ekipu na vlasti iz tog reda, pocevsi od opstina i javnih preduzeca do vlade i predsednika. Ako si u prethodnim vladajucim garniturama mogao (svecom) i da nadjes nekog ko je iole podoban za funkciju drzavnog cinovnika na polozaju danas je to zaludan posao. Sistem negativne selekcije izglancan do svog punog sjaja.


Potpuno je zbunjujuća ta disproporcija. U državnoj upravi sve kreteni, na blogu sve genijalci. Između, ništa.
Lionsgate Lionsgate 15:27 20.11.2015

Re: Čudo

Potpuno je zbunjujuća ta disproporcija. U državnoj upravi sve kreteni, na blogu sve genijalci. Između, ništa.


Jbg, ja mislim da je vecina ljudi na ovom blogu Filadelfija za jednog Nikolica, Stefanovica, Gasica, Vesica, Folica, Selju Ilica, Cuckovica, Tadica..

U drzavnoj upravi ima i ljudi koji nesto znaju i umeju ali ne mogu doci do izrazaja od vucicevih direktora, a ranije od direktora koji su u ds-ovom Cegeru dobijali funkcije, njih guraju dole ako misle svojom glavom i ako smetaju sistemu. Uslov za dobijanje funkcije u drzavnom aparatu Srbije nije genijalnost kao sto kazes, no poslusnost (buljastvo), prijatelske i rodjacke veze. Ili hoces reci da su na fingiranim konkursima za direktore javnih preduzeca, savetnicka i ostala rukovodeca mesta dolazili stvarno najbolji kandidati?
mariopan mariopan 15:49 20.11.2015

Re: Čudo

Lionsgate

Ili hoces reci da su na fingiranim konkursima za direktore javnih preduzeca, savetnicka i ostala rukovodeca mesta dolazili stvarno najbolji kandidati?

Sad kada vidim šta Krstić piše, a valjda piše šta misli, a šta misli pas s maslom pojeo ne bi... stvarno se pitam šta ga je onomad kvalifikovalo za savetnicko mesto u ekipi predsednika države Srbije?

Da li je i ovo pisanije hvalospeva novom Gospodaru uliznica (nije greška) za neku funkciju?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:11 20.11.2015

Re: Čudo

mariopan
Lionsgate

Ili hoces reci da su na fingiranim konkursima za direktore javnih preduzeca, savetnicka i ostala rukovodeca mesta dolazili stvarno najbolji kandidati?

Sad kada vidim šta Krstić piše, a valjda piše šta misli, a šta misli pas s maslom pojeo ne bi... stvarno se pitam šta ga je onomad kvalifikovalo za savetnicko mesto u ekipi predsednika države Srbije?

Da li je i ovo pisanije hvalospeva novom Gospodaru uliznica (nije greška) za neku funkciju?


Tvoji su komentari pasivno agresivni na jedan vrlo dosadan način. Šta ti ne bi pojela? Od stavova. Daj stavove. Ili ćeš radije da se baviš mnome? Već sam se umorio pišući da se treba baviti stavovima, a ne sagovornikom, jerbo je ovo drugo zabava za primitivce.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:19 20.11.2015

Re: Čudo

Ili hoces reci da su na fingiranim konkursima za direktore javnih preduzeca, savetnicka i ostala rukovodeca mesta dolazili stvarno najbolji kandidati?


E, pazi sad ovo, ne ukpala se u neko opšte mišljenje ali se stvarno dogodilo. Nedavno. Primer iz neposrednog okruženja, živi sam svedok.

EPSu se ukaže potreba za neko mesto sa visokom školom, bez isklustva, dakle svršeni studenti, u centarli.
Oni okrenu fakultet, traže da im pošalju tri najbolja svršena studenta, i od tri kandidata posle intervjua izaberu jednog.
Taj jedan, primljen, nikakve, ali baš nikakve veze nije imao, ni političke, ni lične, ama baš nikakve.
I sam sam se iznenadio, ali desilo se.
emsiemsi emsiemsi 18:35 20.11.2015

Re: Čudo

freehand
Desetak dana sam, za razliku od moje redovne svakodnevnice ...

Бога ми, ми смо се већ били уплашили.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana