Budućnost| Filozofija| Porodica| Životni stil

Isis scared the shee outta

Srđan Fuchs RSS / 21.11.2015. u 10:03

u nekom freaky smislu, kao kada pokušavaš da se poistovetiš s neprijateljem da bi razumeo na koji način on, neprijatelj, razmišlja i oseća, momci iz Globalnog Džihada me fasciniraju -

uspeli su sa par visokoprofilnih akcija, s prvorazrednom žrtvom i hrabrošću, protiv enormnog sistema nadzora, kontrole i moći, uprkos izvesnosti krajnjeg smrtnog ishoda svojih dela, da ostvare te akcije i preko noći postanu idoli Muslimanske Ulice.

 
mejk no mistejk, ovi klinci jesu idoli svoje Ulice, svi su u poznim tinejdž ili ranim dvadesetim godinama, ovi klinci jesu izrasli u uslovima obespravljenosti Ulice, ne boje se Smrti, ne boje se batina i na određeni bizarni način oni to rade, možda i više od svega, upravo da bi dobili priznanje od svoje mlađe braće i dolazećih generacija, makar samo i u što većem broju lajkova na društvenim mrežama gde ostavljaju snimke svojih operacija.
 
i ja bih gotivio Isis i u njihovim ratnim uspesima protiv entrilionski jačeg neprijatelja bih nalazio satisfakciju da sam odrastao kao Musliman, na bosanskoj, palestinskoj, turskoj ili arapskoj Ulici. išao bih u džamiju i divio bih se inspirisanim govorima sveštenika koji nas pozivaju da damo sve od sebe, i živote ako treba, u borbi protiv Velikog Deđala.

 



Komentari (442)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

emsiemsi emsiemsi 22:33 23.11.2015

Re: PS

docsumann
veruju u bajku o kraju sveta i u postojanje djavola...kao i muslimani i hriscani


kraj svijeta nije problematičan sam po sebi, štaviše, on je aktuelan i sa striktno naučnog aspekta kosmološke terdmodinamike.

princip eshatološke kazne i nagrade je moćno sredstvo za kontrolu i manipulaciju masa.

generalno, ključni problem avramovskih religija, je njihova utemeljenost u tvrdokornom patrijahalnom obrascu, koji je po pravilu neprijateljski nastrojen spram najšireg mogućeg spektra različitosti; mizogen je, ksenofobičan, netrpeljiv spramm drugih vjera i duhovnih učenja, testoteronski je militantan i destruktivan (ovo posebnio dolazi do izražaja u šizofrenoj kombinaciji alfa-mužjačke hijerarhije i religijski anatemisane pozicije seksa), nefleksibilan i sklon dogmatskim okoštavanjima (koja eufemistički proglašava "tradicijom" ).

otud i toliko nasilnih smrti pod sloganom "Ne ubij!"

Произвољно тумачење.
Успут --- како од толико интелигената још увек није раскринкана та примитивна (религиозна) парадигма !?
Успут --- ти још увек мислиш да ће наука једном објаснити све ?
docsumann docsumann 22:55 23.11.2015

Re: PS

Meni se cini da ti u ime prava na razlicitost ukidas pravo na razlicitost onih koji misle razlicito od tebe.


ukidam?

i to pravo na različitost u odnosu na sopstveno mi gledište!?

naravno da ne.

samo lociram korjene problema karakterističnih za navedene religije. a svaka religija ima neke svoje specifične bagove.

problemi dolaze do izražaja kad religija zastranjuje. a svaka religija (povremeno) zastranjuje.

tako da mislim da je tvoja percepcija mog komentara kao definitivne i sveobuhvatne karakterizacije "bliskoistočnih" religija malo ishitrena.
G.Cross G.Cross 23:09 23.11.2015

Re: PS

generalno, ključni problem avramovskih religija, je njihova utemeljenost u tvrdokornom patrijahalnom obrascu, koji je po pravilu neprijateljski nastrojen spram najšireg mogućeg spektra različitosti; mizogen je, ksenofobičan, netrpeljiv spramm drugih vjera i duhovnih učenja, testoteronski je militantan i destruktivan (ovo posebnio dolazi do izražaja u šizofrenoj kombinaciji alfa-mužjačke hijerarhije i religijski anatemisane pozicije seksa), nefleksibilan i sklon dogmatskim okoštavanjima (koja eufemistički proglašava "tradicijom" ).


ukidam?

i to pravo na različitost u odnosu na sopstveno mi gledište!?

naravno da ne.



O ke, no problem.
docsumann docsumann 23:22 23.11.2015

Re: PS

Успут --- ти још увек мислиш да ће наука једном објаснити све ?


hmmm, ne znam gdje si pokupio taj utisak.

da si iole pažljivije pratio moje stavove (mada, sasvim je legitimno pitanje zašto bi to koji kurac uopĆe činio) znao bi da stojim na posve trećem kraju priče.

veliki sam poštovalac nauke. praćenje njenih stremljenja, teorija i dometa mi je takoreći hobi, ali daleko od toga da sam fanatičan glede njenih krajnjih mogućnosti.

Успут (!?!) --- pobornik sam ideje o suštinskoj transformaciji naučne paradigme u smislu njene interakcije sa duhovnim konceptima, a koji opet s moje tačke gledišta imaju malo čega zajedničkog sa religijama kakve ih danas poznajemo.

naravno, nauka budućnosti će sama po sebi biti poprilično drugačija intelektualna disciplina od birokratizovane i šablonizovane nauke svremenog trenutka.
njeno pravo lice, čak i za nekih 50-tak godina unaprijed, nam je gotovo nemoguće za zamisliti.

naučnik budućnosti će biti kombinacija Indijane Džonsa, džedaja i klasičnog akademca.

ključni proboj će biti onaj ostvaren na polju svijesti, transhumanizma, odnosno evolucionog singulariteta (znam, znam, ponavljam se, ali ponavljanje je majka svih keva)

ključni proboj je dakle na polju sopstvene supstancije. a ako se on ostvari ništa više nije nemoguće ...

tako da ... ne da će nauka jednom objasniti SVE. prije svega SVE će biti preformulisano u S-V-E ... al' to je već (uvod) u neku četvrtu priču.
zemljanin zemljanin 02:20 24.11.2015

Re: PS

docsumann
Успут --- ти још увек мислиш да ће наука једном објаснити све ?


hmmm, ne znam gdje si pokupio taj utisak.

da si iole pažljivije pratio moje stavove (mada, sasvim je legitimno pitanje zašto bi to koji kurac uopĆe činio) znao bi da stojim na posve trećem kraju priče.

veliki sam poštovalac nauke. praćenje njenih stremljenja, teorija i dometa mi je takoreći hobi, ali daleko od toga da sam fanatičan glede njenih krajnjih mogućnosti.

Успут (!?!) --- pobornik sam ideje o suštinskoj transformaciji naučne paradigme u smislu njene interakcije sa duhovnim konceptima, a koji opet s moje tačke gledišta imaju malo čega zajedničkog sa religijama kakve ih danas poznajemo.

naravno, nauka budućnosti će sama po sebi biti poprilično drugačija intelektualna disciplina od birokratizovane i šablonizovane nauke svremenog trenutka.
njeno pravo lice, čak i za nekih 50-tak godina unaprijed, nam je gotovo nemoguće za zamisliti.

naučnik budućnosti će biti kombinacija Indijane Džonsa, džedaja i klasičnog akademca.

ključni proboj će biti onaj ostvaren na polju svijesti, transhumanizma, odnosno evolucionog singulariteta (znam, znam, ponavljam se, ali ponavljanje je majka svih keva)

ključni proboj je dakle na polju sopstvene supstancije. a ako se on ostvari ništa više nije nemoguće ...

tako da ... ne da će nauka jednom objasniti SVE. prije svega SVE će biti preformulisano u S-V-E ... al' to je već (uvod) u neku četvrtu priču.

docsumann docsumann 04:31 24.11.2015

Re: PS






EDIT: e, da Indijanu Džons sam pridodao dramaturškog efekta rad'. džedaj + akdemičar su suština formule
looping looping 06:03 24.11.2015

Re: PS

feliks.krul
looping
feliks.krul
Ima neceg fundamentalno pogresnog u religijama bliskoistocnog porekla.

Šta ti imaš protiv jevreja?


praktikuju genitalnu mutilacju...
veruju u bajku o kraju sveta i u postojanje djavola...kao i muslimani i hriscani

Trebao bi ponekad da probaš da razumeš nečije razloge.
Na primer, genitalna mutilacija je spasila mnoge živote u prošlosti jer je znatno umanjila mogućnost polnih bolesti. Par hiljada godina, hej! Nije to malo života. Nije to baš bilo toliko pogrešno.

A ako neko greši što voli bajke onda da i deci ukinemo bajke.
looping looping 06:09 24.11.2015

Re: PS

docsumann
veruju u bajku o kraju sveta i u postojanje djavola...kao i muslimani i hriscani


kraj svijeta nije problematičan sam po sebi, štaviše, on je aktuelan i sa striktno naučnog aspekta kosmološke terdmodinamike.

princip eshatološke kazne i nagrade je moćno sredstvo za kontrolu i manipulaciju masa.

generalno, ključni problem avramovskih religija, je njihova utemeljenost u tvrdokornom patrijahalnom obrascu, koji je po pravilu neprijateljski nastrojen spram najšireg mogućeg spektra različitosti; mizogen je, ksenofobičan, netrpeljiv spramm drugih vjera i duhovnih učenja, testoteronski je militantan i destruktivan (ovo posebnio dolazi do izražaja u šizofrenoj kombinaciji alfa-mužjačke hijerarhije i religijski anatemisane pozicije seksa), nefleksibilan i sklon dogmatskim okoštavanjima (koja eufemistički proglašava "tradicijom" ).

otud i toliko nasilnih smrti pod sloganom "Ne ubij!"

Koliko vidim, ti ovde ne pričaš o religiji već o ljudima koji je navodno praktikuju i kunu se u nju.
Ako se neki diktator hvali da mu je država demokratska to valjda ne znači da je demokratija loša?
feliks.krul feliks.krul 17:40 24.11.2015

Re: PS

Entropija ti je dzoker, primecujem.

Bliskoistocne religije imaju istu paradigmu koja glasi "Adam, Eva, jabuka, zmija". Problem je sto gosp. Fuchs prolazi kroz religioznu fazu. Proci ce.

Antibiotici bolje stite od polnih bolesti nego decija kozica.
princi princi 10:59 23.11.2015

Nego, meni nesto drugo interesantno

citam jutros da je broj globalnih zrtava u 2014. porastao citavih 80%, na 32658 (kako su to precizno izneli na FT-jevom siteu). Vise od 3/4 tih zrtava je pobijeno u zemljama kao sto su Nigerija, Irak, Sirija, Pakistan, Avganistan, vise od 90% su muslimani. Do proslog petka, niko nije malim prstom mrdnuo niti se pitao zasto klinci iz neke Belgije, UK, Francuske idu da ubijaju neduzne ljude po Iraku, i Siriji. Tek kad se desila ova tragedija u Parizu, ljudi su poceli da razmisljaju zasto, kako, gde, svako nalazeci neke svoje odgovore (ukljucujuci i one totalno sumanute).

Nismo li svi, zapravo, inherentni rasisti?
mariopan mariopan 11:38 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

princi
citam jutros da je broj globalnih zrtava u 2014. porastao citavih 80%, na 32658 (kako su to precizno izneli na FT-jevom siteu). Vise od 3/4 tih zrtava je pobijeno u zemljama kao sto su Nigerija, Irak, Sirija, Pakistan, Avganistan, vise od 90% su muslimani. Do proslog petka, niko nije malim prstom mrdnuo niti se pitao zasto klinci iz neke Belgije, UK, Francuske idu da ubijaju neduzne ljude po Iraku, i Siriji. Tek kad se desila ova tragedija u Parizu, ljudi su poceli da razmisljaju zasto, kako, gde, svako nalazeci neke svoje odgovore (ukljucujuci i one totalno sumanute).

Nismo li svi, zapravo, inherentni rasisti?

Nadam se da nismo ali se i ja pitam...

Zašto je trebalo da se desi nešto ovako kao u Parizu da bi se svi zapitali?

I da ne ponavljam ceo komentar koji sam napisala na drugom blogu, nadam se da će obični građani u Evropi, koji su do sada bili apolitični i lenji da se pozabave politikama svojih vlada, i odgovornošću za nesreću koju sada mogu da vide na svom pragu, oličenu u reci izbeglica, zahtevati od svojih političara prestanak rata na tim prostorima, ako ni zbog čega drugog a ono zbog svog sebičluka i komoditeta, da ne gledaju tako izbliza ono što su naslućivali da se, daleko od njih, događa??

Ne mislim da smo mi bolji, i ne znam kakvi bismo bili da smo to mi, ne mislim ništa jer nisam tako pametna, samo želim da sve to klanje prestane i da ljudi jedni drugima ne rade to što vekovima rade, pod raznim izgovorima.
Znam da je to nemoguće ali mogu da se nadam jer samo to još nismo probali, kao vrsta, da ne ratujemo?
Ludo?
Pa dolaze luda vremena, ko ostane normalan taj nije normalan, zato treba na vreme poludeti da bi se sve to preživelo.
princi princi 11:49 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

Ne mislim da smo mi bolji, i ne znam kakvi bismo bili da smo to mi, ne mislim ništa jer nisam tako pametna, samo želim da sve to klanje prestane i da ljudi jedni drugima ne rade to što vekovima rade, pod raznim izgovorima.

Nemoguce. Ispada da je sasvim OK i u redu dok neki muslimani ubijaju i kolju druge muslimane (onda niko ne poziva na svete ratove, nego svako kaze "Pusti budale, nek se poubijaju" iako pobijeni nisu nista krivlji od bilo kojih drugih civila, jedino sto su pogresne vere) ali zato cim se krene na ubijanja po koncertima i stadionima po zapadnim metropolama, odmah krecu price o civilizacijskim sukobima, varvarima, divljacima, inherentnom islamskom zlu, cemu sve ne. Sve je to deo tih duplih standarda na koje implicitno pristajemo kad razmatramo ove teme. Citam jutros, negde u Teksasu ili Lujzijani, neke budale opkolile neku dzamiju i pocele da pucaju, i nikom nista. Svi misle kako je to legitimno, zaboga, ljudi su prestravljeni islamom. Zamisli da su u tom istom Teksasu 20 ili 30 muslimana pouzimali puske, opkolili neku crkvu, i poceli da pucaju. Sta mislis, koliko bi trajali?

Mislim, mi smo toliko biased, toliko nenormalni (evo, ja prvi!), a istovremeno toliko uvereni u svoju racionalnost da je to prosto komicno.
mariopan mariopan 12:21 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

princi
Ne mislim da smo mi bolji, i ne znam kakvi bismo bili da smo to mi, ne mislim ništa jer nisam tako pametna, samo želim da sve to klanje prestane i da ljudi jedni drugima ne rade to što vekovima rade, pod raznim izgovorima.

Nemoguce. Ispada da je sasvim OK i u redu dok neki muslimani ubijaju i kolju druge muslimane (onda niko ne poziva na svete ratove, nego svako kaze "Pusti budale, nek se poubijaju" iako pobijeni nisu nista krivlji od bilo kojih drugih civila, jedino sto su pogresne vere) ali zato cim se krene na ubijanja po koncertima i stadionima po zapadnim metropolama, odmah krecu price o civilizacijskim sukobima, varvarima, divljacima, inherentnom islamskom zlu, cemu sve ne. Sve je to deo tih duplih standarda na koje implicitno pristajemo kad razmatramo ove teme. Citam jutros, negde u Teksasu ili Lujzijani, neke budale opkolile neku dzamiju i pocele da pucaju, i nikom nista. Svi misle kako je to legitimno, zaboga, ljudi su prestravljeni islamom. Zamisli da su u tom istom Teksasu 20 ili 30 muslimana pouzimali puske, opkolili neku crkvu, i poceli da pucaju. Sta mislis, koliko bi trajali?

Mislim, mi smo toliko biased, toliko nenormalni (evo, ja prvi!), a istovremeno toliko uvereni u svoju racionalnost da je to prosto komicno.

Da, upravo to..nemam šta dodati.

Jedino ne znam da li smo kao vrsta prirodno takvi, ( neki atavizam, preživeće samo najkrvoločniji i najjači, po zakonu prirode?), ili nam je svest menjana namerno,(izazvana nečim, kao Pavlovljev refleks)?

Da li su nam Zli Gospodari sveta decenijama i neprimetno menjali svest i prirodu za ono što im treba (ratovi) pa smo zaboravili kako biti stvarno normalan?
Ono - ne ubij, voli bližnjeg svog, ne čini nikom što ne želiš da tebi neko učini, ne varaj, ne kradi....sad kada sam počela da ređam bolje razumem zašto se neki ljudi okreću religiji.

apacherosepeacock apacherosepeacock 12:55 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

ali zato cim se krene na ubijanja po koncertima i stadionima po zapadnim metropolama, odmah krecu price o civilizacijskim sukobima, varvarima, divljacima, inherentnom islamskom zlu, cemu sve ne


Dan posle napada u Parizu kaze Oland u parlamentu: Ovo je objava rata.
Mislim stvarno? Pa tragikomedija. (samo zaboravio je da pomene ono cuveno vracanje u kameno doba, mada istini za volju talibani/isis i slicni tu plivaju ko ribe u vodi:) ono plase mecku resetom)

A to sto se Francuska istresla na Libiji (plus Sarkozi uzeo i kintu za kampanju od Gadafija pa ga konju na repove..) pa na Siriji je valjda bila turisticka tura.


princi princi 13:14 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

Dan posle napada u Parizu kaze Oland u parlamentu: Ovo je objava rata.

Da, rata kome? Tim napaljenim i disenfranchised klincima po pariskim i belgijskim sirotinjskim kvartovima? Malim manijacima i psihopatama? Citam price o tim nekim devojcicama koje se sad raznose bombama u ime Alaha, kazu da su do pre neki mesec jurili deckice, izlazili po diskotekama, lepili po sobama postere holivudskih glumaca, provodili se, fackali se po zurkama...

A pri tome, saudijsku vezu i finansijsku mrezu koja direktno finansira citav poduhvat ISIS i Al Kaide niko ne sme ni da pomene a kamoli da takne.
princi princi 13:49 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

Иначе, видео јуче резултате неких анкета које је PEW спровео по муслиманским земљама. По резултатима анкете испада да преовлађујући % муслимана не подржава ИСИС (додуше, брејкдаун оних који су експлицитно против и неодлучних варира од земље до земље, рецимо око 3/4 Турака је експлицитно против, али мање од 1/4 Пакистанаца). Проценат популације који експлицитно подржава ИСИС је између 8% и 10% (то се вероватно поклапа са % учешћа психопата у укупној популацији, јбг, немају само proper whites тапију на лудило и кретенизам). Ако то екстраполирамо на Босну и Косово, испада да на Балкану има негде између 200К и 250К људи који подржавају то што ради ИСИС. Није превише, али није баш ни мало.
mariopan mariopan 14:03 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno



Ja ovo
nadam se da će obični građani u Evropi, koji su do sada bili apolitični i lenji da se pozabave politikama svojih vlada, i odgovornošću za nesreću koju sada mogu da vide na svom pragu, oličenu u reci izbeglica, zahtevati od svojih političara prestanak rata na tim prostorima,



a oni ovo
Dan posle napada u Parizu kaze Oland u parlamentu: Ovo je objava rata.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:26 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

A pri tome, saudijsku vezu i finansijsku mrezu koja direktno finansira citav poduhvat ISIS i Al Kaide niko ne sme ni da pomene a kamoli da takne.

Ja споменуо први овде, и то целу земљу!
Навео и њихове уџбенике за школу -- учи се једна супрематистичка идеологија земље i nacije усмерeна како према "браћи" муслиманима тако и према свима осталима.

Јужна Африка била је под бојкотом, због расизма, годинама.
Зашто не Сауди Арабија?e
elis elis 14:36 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

neće ni bojkot ništa riješiti, tamo su potrebne korjenitije promjene. pa ako treba i suspenzija saudijske arabije kao političkog i pravnog subjekta. ne bi bila prva država u povijesti koja je nestala sa scene i na čije je mjesto došla druga država, ili čak više njih. jer nije problem samo u današnjem djelovanju te zemlje, već predugo je ona generator brojnih devijacija
looping looping 14:46 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

Ja споменуо први овде, и то целу земљу!
Навео и њихове уџбенике за школу -- учи се једна супрематистичка идеологија земље усмерана како према "браћи" муслиманима тако и према свима осталима.

Јужна Африка била је под бојкотом, због расизма, годинама.
Зашто не Сауди Арабија?

neće ni bojkot ništa riješiti, tamo su potrebne korjenitije promjene. pa ako treba i suspenzija saudijske arabije kao političkog i pravnog subjekta. ne bi bila prva država u povijesti koja je nestala sa scene i na čije je mjesto došla druga država, ili čak više njih. jer nije problem samo u današnjem djelovanju te zemlje, već predugo je ona generator brojnih devijacija

Vas dvoje imate dosta sličnosti. Kao osoba i njen odraz u ogledalu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:52 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

pa Saudi su bogati, imaju visok autoritet među Muslimanima. Oni su jednostavno, naš kučkin sin. Oni koji se trpe, jer su potrebni. Da zapadne zemlje zaista imaju potrebu da sprovode demokratiju, svoje bombe bi prvo sručili na Saude. Jer je opšte poznato, da demokratija dolazi sa mirisom napalma rano ujutru. Ovaj svet je toliko zamršen i taman, da je najbolje samo se zavaliti u fotelju i popiti čaj, ne misliti ... osim možda, zašto uvek padne sneg na Aranđelovdan?


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:55 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

Vas dvoje imate dosta sličnosti. Kao osoba i njen odraz u ogledalu.

Ниси у праву.
Нас смо -- двојица.
Елис је мушко име.
Готово мушкарчина, такав му је и наратив, ено је један, повелик, окачио -- причу о мушкарчинама.

Једино ако ниси због мене написао оно двоје?
princi princi 15:05 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

stefan.hauzer
pa Saudi su bogati, imaju visok autoritet među Muslimanima. Oni su jednostavno, naš kučkin sin. Oni koji se trpe, jer su potrebni. Da zapadne zemlje zaista imaju potrebu da sprovode demokratiju, svoje bombe bi prvo sručili na Saude. Jer je opšte poznato, da demokratija dolazi sa mirisom napalma rano ujutru. Ovaj svet je toliko zamršen i taman, da je najbolje samo se zavaliti u fotelju i popiti čaj, ne misliti ... osim možda, zašto uvek padne sneg na Aranđelovdan?



Pa da. Dok god je njihovih 900 milijardi dolara rezervi, dok god oni trose pare po Njujorku i Londonu, dok god kupuju nekretnine, dok god ulazu pare u engleske i americke banke, kupuju obveznice, dok god kupuju oruzje, avione,* nema njima dlaka s glave da fali. Kakva crna demokratija... U ovoj crnoj ISIS prici, oni su jedini i pravi zlikovci, ne ovi jadnici. Kretena, psihopata ima u svakoj populaciji. Kad bi se formirala efikasna finansijska mreza da organizuje kretene po USA, po Zapadnoj Evropi, imao bi istu stvar u roku od odmah (sto je onaj Brejvik nesto bolji od Jihadi Johna?). Nije Islam (ili islam) problem, problem je network, mreza.

Citaj, dok je njihove nafte.
looping looping 15:40 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

Predrag Brajovic
Vas dvoje imate dosta sličnosti. Kao osoba i njen odraz u ogledalu.

Ниси у праву.
Нас смо -- двојица.
Елис је мушко име.
Готово мушкарчина, такав му је и наратив, ено је један, повелик, окачио -- причу о мушкарчинама.

Једино ако ниси због мене написао оно двоје?

Ej, svako ima svoj jezik. Elis ima bošnjački, ti srpski (ili ne znam koji), ja pričam svojim jezikom. Kad budem smislio naziv obavestiću vas.
Znači - u pravu sam.

Готово мушкарчина,

Nećemo sad u detalje.
elis elis 15:46 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

looping
Predrag Brajovic
Vas dvoje imate dosta sličnosti. Kao osoba i njen odraz u ogledalu.

Ниси у праву.
Нас смо -- двојица.
Елис је мушко име.
Готово мушкарчина, такав му је и наратив, ено је један, повелик, окачио -- причу о мушкарчинама.

Једино ако ниси због мене написао оно двоје?

Ej, svako ima svoj jezik. Elis ima bošnjački, ti srpski (ili ne znam koji), ja pričam svojim jezikom. Kad budem smislio naziv obavestiću vas.
Znači - u pravu sam.

Готово мушкарчина,

Nećemo sad u detalje.


ne vadi se sad doskočicama, kojim god da jezikom pričaš počinio si grešku. jezik teži da imenuje stvarnost i on ne može počiniti grešku, greška je uvijek djelo govornika jezika. dakle, svaki jezik precizno razlikuje rodove, samo govornik može biti nesposoban da ih razlikje

sve u svemu, reci kojem si od nas dvojice kazao da je košpa, da znamo koji će te kinjiti za odmazdu
looping looping 15:51 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

ne vadi se sad doskočicama, kojim god da jezikom pričaš počinio si grešku. jezik teži da imenuje stvarnost i on ne može počiniti grešku, greška je uvijek djelo govornika jezika. dakle, svaki jezik precizno razlikuje rodove, samo govornik može biti nesposoban da ih razlikje

Ko mi kaže!
Jel' ti čitaš svoje blogove ponekad?
sve u svemu, reci kojem si od nas dvojice kazao da je košpa, da znamo koji će te kinjiti za odmazdu

Šta je to "košpa" na tvom jeziku? Da znam koji je od vas dvoje (ne dvojice) košpa.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:01 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

Добро је, момци, немојте се свађати, ја ионако мислим да сам у најбољим годинама за промену пола, таман ми је овај досадио...
elis elis 16:04 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

looping
ne vadi se sad doskočicama, kojim god da jezikom pričaš počinio si grešku. jezik teži da imenuje stvarnost i on ne može počiniti grešku, greška je uvijek djelo govornika jezika. dakle, svaki jezik precizno razlikuje rodove, samo govornik može biti nesposoban da ih razlikje

Ko mi kaže!
Jel' ti čitaš svoje blogove ponekad?
sve u svemu, reci kojem si od nas dvojice kazao da je košpa, da znamo koji će te kinjiti za odmazdu

Šta je to "košpa" na tvom jeziku? Da znam koji je od vas dvoje (ne dvojice) košpa.


jeboteživot, i mi se onda čudimo što nam je stvarnost ovako smućena i raspolućena, a kakva će drugačije bit tamo gdje ljudi komuniciraju na ovaj način čovjek te uhvati spuštenih gaća, sa dokazom o počinjenoj greški, a ti kreneš izvrdavat i pričat o svemu drugome osim o tome o čemu je riječ hajd malo o pinokiu i tibetanskim pernikopterusima, možda će ti biti lakše da sebe ubijediš da si ispao pametan

no ja ipak mislim da je jednostavnije i komotnije kazati - ok, zajebo sam se, prenijelo me u brzini ili ponudit neko slično opravdanje za grešku koja je posve bezazlena, nego pravit cirkus od sebe
looping looping 16:05 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

Predrag Brajovic
Добро је, момци, немојте се свађати, ја ионако мислим да сам у најбољим годинама за промену пола, таман ми је овај досадио...

Što bi se bunili. Na srpskom jeziku "dvojica" nije rodno fleksibilno dok "dvoje" jeste. Pa ko voli nek izvoli. A i ne mora.
looping looping 16:08 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

nego pravit cirkus od sebe

Pazi, nije fer. Štagod ja napisao, ti mene razumeš. A ja tebe ne.
I dalje ne razumem šta je to "košpa".

jeboteživot, i mi se onda čudimo što nam je stvarnost ovako smućena i raspolućena, a kakva će drugačije bit tamo gdje ljudi komuniciraju na ovaj način čovjek te uhvati spuštenih gaća, sa dokazom o počinjenoj greški,

ne vadi se sad doskočicama, kojim god da jezikom pričaš počinio si grešku. jezik teži da imenuje stvarnost i on ne može počiniti grešku, greška je uvijek djelo govornika jezika. dakle, svaki jezik precizno razlikuje rodove, samo govornik može biti nesposoban da ih razlikje

Ko li je tebe postavio za "Lorda Jezika" da mi je znati?
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:08 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

Nije Islam (ili islam) problem, problem je network, mreza.

Rekao bih i da je jedan od problema, što ovaj svet postaje sve više rezervisan za one najimućnije i što ljudi polako se vraćaju na period robovlasništva. Živimo u periodu wanna be bogataša i onih koji to zaista i jesu. Holivud samo štanca filmove o nadljudima, superherojima, izgubio se totalno čovek sa margine, iako on predstavlja većinu on nestaje, postaje nezanimljiv - moraš dobro da kopaš, da ideš na istok kao Džarmuš u potrazi za pričom o neprilagođenima. Lepo je to rekao u svom poslednjem filmu.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:15 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

stefan.hauzer
pa Saudi su bogati, imaju visok autoritet među Muslimanima. Oni su jednostavno, naš kučkin sin. Oni koji se trpe, jer su potrebni. Da zapadne zemlje zaista imaju potrebu da sprovode demokratiju, svoje bombe bi prvo sručili na Saude. Jer je opšte poznato, da demokratija dolazi sa mirisom napalma rano ujutru. Ovaj svet je toliko zamršen i taman, da je najbolje samo se zavaliti u fotelju i popiti čaj, ne misliti ... osim možda, zašto uvek padne sneg na Aranđelovdan?

Како се буде смањивала зависност света од нафте, тако ће и Саудијцима све краћи бити чаршав којим су их USA и GB прекрили, да се не види колико су какани.
elis elis 16:16 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

looping
...Pazi, nije fer. Štagod ja napisao, ti mene razumeš. A ja tebe ne...


sad si i lažov pa ako ne razumiješ šta ja govorim, na osnovu čega si izvukao zaključak o sličnosti peđe i mene? ili je ovo samo pokušaj, nadahnut seljačkom lukavošću, da mi saopštiš kako ja govorim jezikom što sam ga od tebe ukrao, pa te mogu razumjeti, no sam taj ukradeni jezik u međuvremenu toliko iskvario da je tebi razumijevanje onemogućeno

Ko li je tebe postavio za "Lorda Jezika" da mi je znati?


imaš ti prečih pitanja za baviti se njima recimo, ko je tebi dao pravo za tu vrstu nadmenosti i hinjskog podbadanja, u vjeri da će ti to proći neopaženo
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:25 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

stefan.hauzer
Rekao bih i da je jedan od problema, što ovaj svet postaje sve više rezervisan za one najimućnije i što ljudi polako se vraćaju na period robovlasništva. Živimo u periodu wanna be bogataša i onih koji to zaista i jesu.

Потпуно нетачно. Све више људи улазе у круг оних којима благодети и комфор модерне цивилизације бива доступан.
looping looping 16:25 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

sad si i lažov pa ako ne razumiješ šta ja govorim,

Ma ne znam šta znači reč "košpa". Ako ti možeš da koristiš svoj jezik valjda ja mogu da koristim svoj, neimenovani koji ti plus razumeš.
ili je ovo samo pokušaj, nadahnut seljačkom lukavošću, da mi saopštiš kako ja govorim jezikom što sam ga od tebe ukrao, pa te mogu razumjeti, no sam taj ukradeni jezik u međuvremenu toliko iskvario da je tebi razumijevanje onemogućeno

Nije mi poznato da jezik može da se ukrade.
Ali moram da priznam da baš i ne razumem najbolje onaj staroslovenski koji smo svi zajedno iskvarili.
Ko li je tebe postavio za "Lorda Jezika" da mi je znati?

imaš ti prečih pitanja za baviti se njima recimo, ko je tebi dao pravo za tu vrstu nadmenosti i hinjskog podbadanja, u vjeri da će ti to proći neopaženo

Pa evo, kad već pitaš. Upravo sam mislio sam da te zamolim za pravo da budem nadmen.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:49 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

Потпуно нетачно. Све више људи улазе у круг оних којима благодети и комфор модерне цивилизације бива доступан.

Po koju cenu? To je pitanje na koje treba da daš odgovor.
Evo, u Srbiji, da bi stupio u krug komfora, moraš da postaneš rob banaka i onih kojih te zapošljavaju, jer od prosečne plate možeš samo da platiš račune i nadam se kvalitetno jedeš; slično je i u većini zemalja trećeg sveta.
gedza.73 gedza.73 17:03 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

Predrag Brajovic
Јужна Африка била је под бојкотом, због расизма, годинама.

Ovo nisam znao. Kako pod bojkotom?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:30 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

jer od prosečne plate možeš samo da platiš račune i nadam se kvalitetno jedeš; slično je i u većini zemalja trećeg sveta.

Наравно, ово није lepo rečeno, mrk je to pogled, ili, tačno je, samo u zemljama trećeg sveta, koje ipak napreduju ka boljoj poziciji.

Тако је у Србији, али моји другови у Италији или Белгији или Француској, средња класа, рецимо, живе лепим комфором и без неких трзавица. Broj propisаnih neradnih dana po ugovorima o radu i državnim praznicima u jednoj Finskoj, Nemačkoj, Danskoj, Francukoj, Austriji nadmašuje sve one Titine praznike, toliko ih ima. Finci, valjda, uvode minamalni lični dohodak, zagarantovana primanja svim građanima? Белгија, Нови Зеланд, Шведска, Аустрија својим грађанима исплаћују у току године по 108-112% процената годишњих примања, то јест -- бонус ти је малтене загарантован. Кад погледаш да поједине земље имају по 35 радних дана плаћеног одсуства, то ти дође да два месеца годишње не радиш. Недавно неки моји ovde куповали кола, и сазнам да Тојота у својој основној опреми нуди нешто о чему су пре десетак година могло само сањати. И то све за десетак хиљада евра. Африка, даље, страшно брзо напредује, и питај где иду светске паре у овом трену -- у Африку, где пар мојих другова гради, пројектује, обалоутврђује... Kinezi, Rusi, Ameri se takmiče u investiranju.

И тако... Свет је све лепши и свима доступнији, мада смо ми... снуждени.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:31 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

gedza.73
Predrag Brajovic
Јужна Африка била је под бојкотом, због расизма, годинама.

Ovo nisam znao. Kako pod bojkotom?

https://en.wikipedia.org/wiki/Anti-Apartheid_Movement
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:47 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

И то све за десетак хиљада евра.


Nažalost, uopšte nisi ukapirao ono što sam hteo da kažem.
gedza.73 gedza.73 18:36 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

https://en.wikipedia.org/wiki/Anti-Apartheid_Movement

The Anti-Apartheid Movement (AAM), originally known as the Boycott Movement, was a British organisation that was at the centre of the international movement opposing South Africa's system of apartheid and supporting South Africa's non-whites

Julius Nyerere would summarise its purpose:

We are not asking you, the British people, for anything special. We are just asking you to withdraw your support from apartheid by not buying South African goods.

Отприлике четири петине националног дохотка Јужноафрчке Републике је у било у рукама једне петине белаца. Према статистичким подацима — сваки обојени становник ове републике просечно је хапшен и саслушаван једном годишње, сваки без права гласа, неписмен сваки други, сваки пети без запослења, сваки други црни дечак је умирао пре своје десете године

Године 1949. донесен је закон који је забрањивао мешовите бракове. Године 1950. уведен је закон по којем је бела особа кривично одговарала уколико би имала сексуалне односе са другом расом.

Увођење политике апартхејд је омогућено помоћу Закона о Попису Становништва из 1950. године. Апартхејд је наметао класификацију свог становништва на „беле“, „црне“ и „шарене“. У критеријуме класификације су између осталог улазили: порекло, изглед и обичаји.

Систем апартхејда је ојачан серијом закона из педесетих година XX века. Закони о Земљи из 1954. и 1955. године су не-белцима забранили приступ у одређене зоне. Ти закони су још више ограничили права црних Африканаца на поседовање земљишта, проширујући контролу беле мањине над скоро 80% терена Јужне Африке.

Do 1961. tadašnja Južnoafrička unija bila je sastavni deo Komonvelta i priznavala je britansku krunu.

Racial segregation in South Africa began in colonial times under the Dutch Empire, and continued when the British

Economic sanctions against South Africa were also frequently debated as an effective way of putting pressure on the apartheid government. In 1962, the UN General Assembly requested that its members sever political, fiscal and transportation ties with South Africa. In 1968, it proposed ending all cultural, educational and sporting connections as well. Economic sanctions, however, were not made mandatory, because of opposition from South Africa's main trading partners.

Da ponovim
сваки обојени становник ове републике просечно је хапшен и саслушаван једном годишње, сваки без права гласа, неписмен сваки други, сваки пети без запослења, сваки други црни дечак је умирао пре своје десете године

Pod parolom „nauke i progresa” Leopold je porobio čitav jedan narod, pretvarajući celu državu u svoju ličnu plantažu.

Kako žrtve niko nije popisao, tako njihov broj ni do danas sa sigurnošću nije utvrđen. Brojke se kreću od dva do ogromnih 15 miliona ubijenih ili umrlih od bolesti i iznemoglosti. Poslednji radovi antropologa saglasni su da brojka nije manja od 10 miliona.

Strane kritike, ali i unutrašnji pritisci, primorali su belgijskog kralja da 1908. godine upravu prepusti parlamentu. Ovo nije donelo oslobođenje narodu Konga – njihova država je transformisana u Belgijski Kongo i postala je klasična kolonija. Nezavisnost je stekla tek 1960. godine, a ova oblast je i danas poprište mnogih sukoba.

Za to vreme u samoj Belgiji udruženja poput „Sećanje na Kongo“, „Belgijska unija za prekomorske teritorije“, „Bivši borci iz Konga“ polažu cveće na spomenike Leopoldu II i spomen-obeležja palih Belgijanaca u Kongu. Održavaju parastose pred pločama, kojih ima u skoro svim naseljenim mestima Belgije, poginulih Evropljana u Kongu tokom kolonijalne okupacije. Prema kolonijalnom muzeju u Tervurenu, u okolini Brisela, koji je podigao sam Leopold II u Kongu je poginulo manje od dve hiljade kolona, dok je u isto vreme pobijeno oko deset miliona stanovnika Konga! -

Predsednik jednog od tih udruženja, advokat Andre Šorošof, izjavljuje, a mediji prenose, da je „kolonijalizam bio pravedan“, a da su odsecanja ruku, bičevanje, deca taoci, lokalno stanovništvo u lancima... i najzad genocid bili „izuzeci od kojih se prave opšta mesta... najvulgarnija manipulacija“.

„Zašto da se izvinim (za kolonijalizam) kada smo delovali za stvari koje smo smatrali pravednim? Ne izvinjavam se, kažem Kongoancima, hvala!“ Hvala za lagodan život u Kongu dok je bio kolonija. Hvala za izgrađenu Belgiju novcem od prodate slonovače, kaučuka, potom i ruda, pre svega rude bakra. Brodovima su dopremana bogatstva Konga u belgijske luke, kvartovi Brisela i drugih gradova su izgrađeni... a za uzvrat brodovima je transportovano oružje, municija i vojnici u Kongo.



Deluje vrlo slično razmeni nafte i dronova.
bem li ga, sve mi deluje da je Evropa zaslužila mnogo gore stvari. A ovog puta su naleteli na malo veće ludake.
gedza.73 gedza.73 18:41 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

Према статистичким подацима — сваки обојени становник ове републике просечно је хапшен и саслушаван једном годишње, сваки без права гласа, неписмен сваки други, сваки пети без запослења, сваки други црни дечак је умирао пре своје десете године

Ali potomci ovih nesrećnika ne žive na teritorijama u ratnom sukobu pa Evropa diže žice oko svojih kuća i piše brojeve deci i majkama na rukama.


princi princi 19:00 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

Složena je to stvar, pogotovu je teško donositi sudove na osnovu uzorka koji je ograničen na par sličnih društava, koja predstavljaju jedva 1% svetske populacije, ako i toliko. Da, tačno je, u svetu je sve manje ekstremno siromašnih, onih koji nemaju šta da jedu, onih koji umiru od gladi, proliva ili dezinterije, ali je isto tako tačno i da je sve više svetskog bogatstva u rukama sve manjeg broja ekstremno bogatih. Neko bi rekao da se pool robova povećava.
gedza.73 gedza.73 19:06 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

Ja sad kao neki ludak, komentar za komentarom ali ne mogu da se načudim.

Il Museo reale per l'Africa Centrale è un museo di etnografia e storia naturale del Belgio posto a Tervuren, nel Brabante Fiammingo. Un primo nucleo del museo venne costituito già all'epoca dell'esibizione mondiale del 1897 per celebrare il Congo belga come colonia istituita da re Leopoldo II del Belgio.

Ancora oggi pertanto il museo si focalizza sul Congo che per molto tempo è stato colonia belga.

Zvaničan sajt muzeja
The Royal Museum for Central Africa (RMCA) is a first-class centre for scientific research on Africa and one of the most visited museums in Belgium.

Want to know more about the museum’s fascinating history?

To learn more about the museum’s creation:

Leopold II and the colony


Leopold II and the colony’s origin

The Museum’s history begins with King Leopold II. He was convinced that his small country, which industrialized rapidly between 1865 and 1880, required a colony to support its industrial expansion.

Leopold II employed Henry Morton Stanley, who had found Livingstone in 1872 and sailed the entire course of the Congo River in 1874-1877. The UK showed no interest in Stanley, but Leopold II recruited him to further explore Central Africa on his behalf. Stanley’s service to the king helped lead to the recognition of the Congo Free State at the 1884-1885 Berlin Conference

A Colonial Palace showcase

To promote Belgium’s work of ‘development and civilization’ in Congo, and the latter’s economic potential, Leopold II hoped to build some form of museum or ‘showcase’.


Even today, a visit starts with a walk past a golden statue of a European missionary holding an African child. A plaque reads, "Belgium brings civilization to Congo." In one room, visitors can see "Leopard Man," a sculpture of a masked African sneaking up to attack a sleeping victim, made by a white artist.

At the turn of the 20th century, when non-western people were sometimes captured and put on exhibit at zoos and fairs (Leopold did that too)

The museum's director Guido Gryseels says too many changes too quickly would offend older Belgians, nostalgic for a time when the country was on top. "It's walking a tightrope and you've got to go step by step," Gryseels tells Reuters. "Don't offend them too quickly with too much criticism that everything was bad."

Evropa juče? Belgija danas?

Au, brate mili. Šta je sledeće? Muzej gestapovcima povređenim na radu?
princi princi 19:12 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

Taj Leopold II je jedan od najvećih masovnih ubica u istoriji čovečanstva.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:20 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

A nemam pojma.

Pričam o modelu koji postaje sve nametnutiji, o tome da moraš da imaš, a ako nisi u stanju da imaš - a želiš, moraš se pružiti i više nego što si dugačak. Plus, ako u toj potrebi posegneš za rešenjem kroz banke i njihove kredite, praviš od sebe roba duga iz kojeg ne možeš da se izvučeš bez posledica. To je model koji se prodaje kroz bilborde i reklame. Nisam pričao o tome šta sve ima na rafovima u velikoprodajama - nego o tome, ka čemu svet klizi. Mi postajemo robovi novca, Nemam ništa protiv tehnološkog napretka, čak naprotiv - ali sam definitivno protiv načina na koji nam se prodaje. Meni se to ne dopada, želeo bih da imam drugo rešenje za sve to, ali ga nemam (zato sam pobegao na selo). I to sam i napisao,na onaj jedini način koji umem: voleo bih da sam uradio to na način koji John Oliver radi, ali onda bih zarađivao brdo love i pljuvao po HBO, dok mu se u isto vreme zahvaljujem za to što mi je omogućio da se pojavim na njemu i to isto izgovaram (mislim da je Leterman prvi provalio to, kada je opleo po General Electricu, kada je kupio njegovu mrežu:)


gedza.73 gedza.73 19:24 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

princi
Taj Leopold II je jedan od najvećih masovnih ubica u istoriji čovečanstva.

A njegov muzej najposećeniji u Belgiji? Dobro, de, sad ga rekonstruišu, ali kako kaže Il Direttore, step by step, da se ne ražaloste udruženja belgijskih serijskih ubica.
I gde je Evropa? Osuda? Svi, bre, ustanu u odbranu zečeva, delfina, Dalaj Lame a u Evropi stoji muzej belgijskom Hitleru?
Čak mi se čini da je bio predlog da se Leopold postavi na neku od EU novčanica.
Ratko Mladić na 1000 dinara?
gedza.73 gedza.73 19:41 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno


Negde mi u glavi stoji kad pitaju Šon Konerija
-Jesi li ti Bog?
-Ne. Ja sam Englez i to je najbliže božanstvu.
edit
Naš'o original
Billy Fish: He wants to know if you are gods.
Peachy Carnehan: Not gods - Englishmen. The next best thing.
emsiemsi emsiemsi 20:38 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

princi
Ne mislim da smo mi bolji, i ne znam kakvi bismo bili da smo to mi, ne mislim ništa jer nisam tako pametna, samo želim da sve to klanje prestane i da ljudi jedni drugima ne rade to što vekovima rade, pod raznim izgovorima.

Nemoguce. Ispada da je sasvim OK i u redu dok neki muslimani ubijaju i kolju druge muslimane (onda niko ne poziva na svete ratove, nego svako kaze "Pusti budale, nek se poubijaju" iako pobijeni nisu nista krivlji od bilo kojih drugih civila, jedino sto su pogresne vere) ali zato cim se krene na ubijanja po koncertima i stadionima po zapadnim metropolama, odmah krecu price o civilizacijskim sukobima, varvarima, divljacima, inherentnom islamskom zlu, cemu sve ne. Sve je to deo tih duplih standarda na koje implicitno pristajemo kad razmatramo ove teme. Citam jutros, negde u Teksasu ili Lujzijani, neke budale opkolile neku dzamiju i pocele da pucaju, i nikom nista. Svi misle kako je to legitimno, zaboga, ljudi su prestravljeni islamom. Zamisli da su u tom istom Teksasu 20 ili 30 muslimana pouzimali puske, opkolili neku crkvu, i poceli da pucaju. Sta mislis, koliko bi trajali?

Mislim, mi smo toliko biased, toliko nenormalni (evo, ja prvi!), a istovremeno toliko uvereni u svoju racionalnost da je to prosto komicno.

Овиме, тачније, овом последњом реченицом, си се дотакао нечега што ће у коначници доћи, пре или касније --- или потпуне унификације, тј. да сви постанемо једно (па били и сви Срби, да додам мало неозбиљности реченом) интеграцијом, или да постанмео једно тако да то једно уништи све остале.
На срећу, ја то нећу дочекати, а како се ствари дешавају за сада, велика вероватноћа је да ће се остварити овај други сценарио - а тај ће бити крвавији од свега до сада.
freehand freehand 20:51 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

gedza.73
princi
Taj Leopold II je jedan od najvećih masovnih ubica u istoriji čovečanstva.

A njegov muzej najposećeniji u Belgiji? Dobro, de, sad ga rekonstruišu, ali kako kaže Il Direttore, step by step, da se ne ražaloste udruženja belgijskih serijskih ubica.
I gde je Evropa? Osuda? Svi, bre, ustanu u odbranu zečeva, delfina, Dalaj Lame a u Evropi stoji muzej belgijskom Hitleru?
Čak mi se čini da je bio predlog da se Leopold postavi na neku od EU novčanica.
Ratko Mladić na 1000 dinara?

Njegov muzej treba da bude najposećeniji. I šteta je što nema onog Human ZOO, ja bih to odmah napravio (uz pristanak "eksponata", među kojima i mi Sloveni imamo mesta). To treba da postoji kao ogledalo tog društva. I ne belgijskog. Velfer društva nasmejane, bogate i srećne Evrope.
Opet, što se tiče Konga... Indijski potkontinent je bio vicekraljevstvo.
Salman Rušdi, "Istok-Zapad", najtoplija preporuka, još jednom.
emsiemsi emsiemsi 21:03 23.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

princi
stefan.hauzer
pa Saudi su bogati, imaju visok autoritet među Muslimanima. Oni su jednostavno, naš kučkin sin. Oni koji se trpe, jer su potrebni. Da zapadne zemlje zaista imaju potrebu da sprovode demokratiju, svoje bombe bi prvo sručili na Saude. Jer je opšte poznato, da demokratija dolazi sa mirisom napalma rano ujutru. Ovaj svet je toliko zamršen i taman, da je najbolje samo se zavaliti u fotelju i popiti čaj, ne misliti ... osim možda, zašto uvek padne sneg na Aranđelovdan?



Pa da. Dok god je njihovih 900 milijardi dolara rezervi, dok god oni trose pare po Njujorku i Londonu, dok god kupuju nekretnine, dok god ulazu pare u engleske i americke banke, kupuju obveznice, dok god kupuju oruzje, avione,* nema njima dlaka s glave da fali. Kakva crna demokratija... U ovoj crnoj ISIS prici, oni su jedini i pravi zlikovci, ne ovi jadnici. Kretena, psihopata ima u svakoj populaciji. Kad bi se formirala efikasna finansijska mreza da organizuje kretene po USA, po Zapadnoj Evropi, imao bi istu stvar u roku od odmah (sto je onaj Brejvik nesto bolji od Jihadi Johna?). Nije Islam (ili islam) problem, problem je network, mreza.

Citaj, dok je njihove nafte.

Ма какве Саудијске паре, каква нафта, какве банке.
Довољна је медијска припрема од месец дана и Саудисјке Арабије у наредних месец дана нема - какав је то проблем (уколико се однесе таква одлука где треба).
Као да би била прва држава које је разбуцана очас - посла.
У ствари --- нити не треба медијска припрема. Образложења ће ионако стизати са адмиралског брода, толико пута смо то већ гледали.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:47 24.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

Стеф и остали заинтересовани, погледајте прва два-три минута барем:

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:19 24.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

Нисам сигуран да је Сауди Арабија нужна Американцима:



Сауди Арабија снабдева USA нафтом приближно исто колико и Венецуела или Мексико. Канада је 4-5 пута већи снабдевач, и највећи. А USA 60% потребне нафте производи самостално.

Where the U.S. gets its oil from

Нафте, можда, није пресудна. Шта може бити?






princi princi 03:11 24.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

Potpuno je irelevantan doprinos SA američkoj ili evropskoj ekonomiji (mada ni on nije nevažan, jednom Siemensu je itekako bitno da li će SA kotlove za nuklearke za par milijardi dolara kupiti od njega, General Electrica ili Kineza ili Rusa). Bitan je doprinos SA bogatuna americkoj politickoj i finansijskoj eliti. SA prinčevi finansiraju politicke kampanje, lobiraju, fajtaju kongresmene, senatore, UK lordove, EU parlamentarce, kupuju skupe nekretnine, fudbalske klubove, drže lovu po švajcarskim računima... Te vrste finansiranja se malo teže nalaze u tabelama i graficima koji se nalaze po internetu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 03:33 24.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

Стеф и остали заинтересовани, погледајте прва два-три минута барем:

Da, svet definitivno ide napred. Nijednog trenutka nisam tvrdio suprotno, već nešto drugo. Način na koji svet ide napred, čini se pogrešnim. O tome ja. Mislim, meni je ok da se tebi dopada ustrojstvo na kojem je sagrađen današnji svet.. ali se meni ne dopada.
docsumann docsumann 06:02 24.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno

ali se meni ne dopada.


mi no lajk

gedza.73 gedza.73 10:18 24.11.2015

Re: Nego, meni nesto drugo interesantno


Jel' ovaj predstavlja ljude rolnama toalet papira?
The Range Rover, which was launched in 1970, could have been yours for £1,998. Almost a quarter of a century later, a 4.4 litre Range Rover Vogue will set you back £57,700.

If you have $100 Converted from 1960 to 2005 it would be equivalent to $679.09 today

In 1960 a new house cost $12,700.00 and by 1969 was $15,500.00

In 1960 the average income per year was $5,315.00 and by 1969 was $8,540.00

In 1960 a gallon of gas was 25 cents and by 1969 was 35 cents

In 1960 the average cost of new car was $2,600.00 and by 1969 was $3,270.00

Ovih dana, dok je bilo lepo i vedro vreme, pođem u kuću i ostanem napolju par minuta da gledam u nebo. Samo što zvezde ne padnu na zemlju.
I proleti mi kroz glavu kako je neko, ko zna kad, gledao ove iste zvezde i uživao u njima. Koliko ljudi danas gleda u noćno nebo? A u mobilni?
Da li je to napredak? Sreća?
Ako je nekada bilo tako loše, kako to da nas danas ima ovoliko?
Ako je nekada toliko bilo strašno, otkud da se toliko filozofa rodilo hiljadama godina pre nas?
Kako su Rimljani napravili tako dobre puteve bez GPS-a?
Kako to da drevni monumenti, tvrđave prežive vekove do danas a današnje ultrakvalitetne fasade otpadaju posle desetak godina?
To što smo zasuli svet otpadnom plastikom nije napredak.


edit
Ne raspravljam se samo mislim da je istina tamo negde. Na sredini. Kod onog ko je zasejao trinaestu koloniju
tyson tyson 03:23 24.11.2015

Faca u Kostolac


To je to; i dok se mi zapadnjaci zgražamo nad delima i nedelima ISIS, al Kaide i sličnih, manihejski ih proglašavajući za nekakvo ultimativno zlo uz nevericu se pitajući kakav to čovek može da im se pridruži ili da ih podržava, stvar je u najvećoj meri tako jednostavna i ljudska...





Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:00 24.11.2015

Re: Faca u Kostolac

Pa ja okačim tabele da pokažem kako je to sa naftom i SA jedan mit, da nije to što tu zemlju čini nedodirljivom, kako su neki malopre tvrdili i kako se uobičajeno misli, već da je reč o drugim interesima, i to ličnim i privatnim, ne državnim, ponajpre onima iz vojne industrije.
G.Cross G.Cross 09:04 24.11.2015

Spremte se spremte

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:29 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

Жича:

freehand freehand 09:34 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

Predrag Brajovic
Жича:


I kakve veze imaju monahinje sa ovom maskaradom?
angie01 angie01 09:39 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

freehand freehand 09:40 24.11.2015

Re: Spremte se spremte



Crni teletabis
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:40 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

I kakve veze imaju monahinje sa ovom maskaradom?


Па и оне су се маскирале, из осећања и обавезе религиозности и поштовања које показују према Богу.

Претпостављам да је Маја своју маскараду учинила у знак поштовања према богу и религији земље домаћина? Сумњам да је отишла у монахиње.
angie01 angie01 09:53 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

Претпостављам да је Маја своју маскараду учинила у знак поштовања према богу и религији земље домаћина?


pa, da nije malo degutantno u svojoj preteranosti,...ne znam bas da je neko od zvanicnika zena na ovaj nacin izrazavao postovanje prema necemu sto je znak pokoravanja zene- dok se Iranke bore za svoja prava i to u najkozervativnijoj verziji al amire.
G.Cross G.Cross 09:58 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

angie01
Претпостављам да је Маја своју маскараду учинила у знак поштовања према богу и религији земље домаћина?


pa, da nije malo degutantno u svojoj preteranosti,...ne znam bas da je neko od zvanicnika zena na ovaj nacin izrazavao postovanje prema necemu sto je znak pokoravanja zene- dok se Iranke bore za svoja prava i to u najkozervativnijoj verziji al amire.


Ashton u Iranu

angie01 angie01 10:06 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

Ashton u Iranu


da, i?...samo je pokrila glavu esarpom i to nehajno....maja se kostimirala sve sa onim krutim delom, koji ne da izviri ni jedna vlas, pa jos preko sator i sve u crnom...radikalno:).


freehand freehand 10:07 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

Па и оне су се маскирале, из осећања и обавезе религиозности и поштовања које показују према Богу.

"One" nisu maskirane, monahinjama je to "uniforma". Tužno je kad se ispostavi da intelektualac i erudita ne zna razliku između uniforme i maske.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:10 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

angie01
pa, da nije malo degutantno u svojoj preteranosti...

Ово није тачно, није претерано:



Дакле, у исламу има далеко "конзервативнијих" начина прекривања главе и тела. Мајино је израз поштовања према домаћинима. Чак и ја, кад уђем у цркву, гледам да се понашам као верник и да прикладно будем обучен, иако сам апсолутни атеиста, те ми је једнако блесаво ово са монахињама колико ово са исламским веловима. У ствари, да будем искрен, и једно и друго сматрам понижавајућим за жене. Претпостављам да политички протокол захтева да се гост не меша у унутрашње ствари земље, а појава непокривене жене у Ирану -- или где је већ Маја, ја чак то и не знам -- сматра се неприкладном. Па не идеш код неког у госте да га вређаш... А ако нећеш да се придржаваш његовог кућног реда, и не одеш у посету.
G.Cross G.Cross 10:11 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

angie01
Ashton u Iranu


da, i?...samo je pokrila glavu esarpom i to nehajno....maja se kostimirala sve sa onim krutim delom, koji ne da izviri ni jedna vlas, pa jos preko sator i sve u crnom...radikalno:).


Saglasan

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:12 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

freehand
Па и оне су се маскирале, из осећања и обавезе религиозности и поштовања које показују према Богу.

"One" nisu maskirane, monahinjama je to "uniforma". Tužno je kad se ispostavi da intelektualac i erudita ne zna razliku između uniforme i maske.

Немој сад да пустиш сузицу.

За мене је то "маскирање", спрдња са достојанством човека и сваког људског бића. Но, ко воли нек изволи...
princi princi 10:15 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

Мени неке Муслиманке које срећем у тим веловима овде по Лондону делују врло секси. А Мајони баш није морала да оставља главу, могла је све да покрије.
angie01 angie01 10:19 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

Ово није тачно, није претерано:


nemam problem da tebi nije, kad vec branis premijera, brani i maju,

meni jeste i to sam rekla,...ti si postavio primere pokriva za zene u islamu, ali to ne znaci da se u svim zemljama koriste isti,....Iranke danas najvise koriste hidzab.
princi princi 10:21 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

tess tess 10:23 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

Angie01
ne znam bas da je neko od zvanicnika zena na ovaj nacin izrazavao postovanje prema necemu sto je znak pokoravanja zene


Hm, diskutabilno ti je ovo o pokoravanju, hm, pornografija (ogoljenost) zapadne civilizacije je znak oslobođenosti, il?

dok se Iranke bore za svoja prava

Iranke su rijetko lijepe i pametne žene, il sam ja imala sreću da upoznam rijetko lijepe i pametne - i da im vidim ljepotu u očima - i nikad ni od jedne nisam čula da su za marame svojih majki rekle da su znak pokoravanja, tako mondenski zabrinuto za iranski ženski rod, kao ti.

Angie01, lupetaš ali ovaj put oformljeno. Vidljivo golim oko.

Mislim da se gopođa iz političkog vrha Srbije zeza i da ima perverzno (nastrano) ružne okvire, umjetnost je bilo odabrati ih. Tj. ko odabere onakve okvire i odabere mantiju kad ide u Iran. Šta da nagađam je li ili nije.
freehand freehand 10:24 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

Predrag Brajovic
freehand
Па и оне су се маскирале, из осећања и обавезе религиозности и поштовања које показују према Богу.

"One" nisu maskirane, monahinjama je to "uniforma". Tužno je kad se ispostavi da intelektualac i erudita ne zna razliku između uniforme i maske.

Немој сад да пустиш сузицу.

За мене је то "маскирање", спрдња са достојанством човека и сваког људског бића. Но, ко воли нек изволи...

Monahinje se ne maskiraju, bez obzira što ti to ne možeš da shvatiš. A Sprdnja je to da njihovo oblačenje smatraš sprdnjom dostojanstvom čoveka istovremeno čin Maje Gojković pravdajući kao čin poštovanja dostojanstva domaćina.
Sprdnja sa inteligencijom.
tess tess 10:26 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

Brajović
За мене је то "маскирање", спрдња са достојанством човека и сваког људског бића. Но, ко воли нек изволи...

Brajoviću, ti si baš tanak sa meditacijom i odricanjem od svjetovnog. Ma da, i oni na Nepalu se prave budale. Budalešu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:27 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

nemam problem da tebi nije, kad vec branis premijera, brani i maju,

Pa, kako da ti kažem... meni je "Slučaj Maja" urnebesan. Kao, stavila je al-amiru, te tako preterala, a nije hijab ili shaylu. Mislim, ono... malo trudan-mnogo trudan, i ostale otmene distinkcije. Kao, bila bi dostojanstvena onako, a ovako nije?! Nije nego.

No, više mi smeta optužba da ja branim Vučića, pa stoga i Maju, dok ja branim princip, pa tako i Maju. Preživeću, ipak. Naravno, možda verbalna zabava nekom sada i sledi, ali meni je ovim završena.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:29 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

freehand
Predrag Brajovic
freehand
Па и оне су се маскирале, из осећања и обавезе религиозности и поштовања које показују према Богу.

"One" nisu maskirane, monahinjama je to "uniforma". Tužno je kad se ispostavi da intelektualac i erudita ne zna razliku između uniforme i maske.

Немој сад да пустиш сузицу.

За мене је то "маскирање", спрдња са достојанством човека и сваког људског бића. Но, ко воли нек изволи...

Monahinje se ne maskiraju, bez obzira što ti to ne možeš da shvatiš. A Sprdnja je to da njihovo oblačenje smatraš sprdnjom dostojanstvom čoveka istovremeno čin Maje Gojković pravdajući kao čin poštovanja dostojanstva domaćina.
Sprdnja sa inteligencijom.

Da se citiram: За мене је то "маскирање", спрдња са достојанством човека и сваког људског бића. Но, ко воли нек изволи... Pozdrav.
angie01 angie01 10:40 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

Kao, stavila je al-amiru, te tako preterala,


pa nije kao stavila, nego se zacrnela bas dramaticno.
freehand freehand 10:44 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

Da se citiram: За мене је то "маскирање", спрдња са достојанством човека и сваког људског бића. Но, ко воли нек изволи... Pozdrav.

Vidim da si na brzinu nazive modela ženskog oblačenja po strogim islamskim propisima preveo sa latinicwe na ćirilicu, i da njima suvereno vladaš kao delom ogromnog fonda svojih znanja.
No stvorenje koje tako intimno nazivaš Majom obzirom da, koliko znam, nije primilo islam, prešlo je ovom maskaradom, po običaju doiduše, sve granice dobrog ukusa napravivši ruglo od sebe i spoljne politike ove države. Karakterisično za vlast koju predstavlja.
Kao i ti, uostalom, takođe po običaju, što se mere i ukusa tiče.
angie01 angie01 10:47 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

imala sreću da upoznam rijetko lijepe i pametne


i sa njima se druzim,...kao sto sam imala retko pametnog profu Iranca,...tako da nisam bas neupucena.

...dovoljno je pogledati film kamenovanje Soraje M snimljen po istinitom dogadjaju.
G.Cross G.Cross 10:48 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

princi
Sine, ovo se bas zakuvava.



Pa prekjuce Rusi unistise 500 Erdoganovih kamiona cisterni u Siriji.
Ne moze da to prodje nekaznjeno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:55 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

G.Cross
princi
Sine, ovo se bas zakuvava.
Pa prekjuce Rusi unistise 500 Erdoganovih kamiona cisterni u Siriji.
Ne moze da to prodje nekaznjeno.

Da, ima logike.
tess tess 10:58 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

kao sto sam imala retko pametnog profu Iranca

Pazi, kad ti nanosi vjetar pjesak u lice 120 na sat morala bi ga sakriti da te ne uguše zrnca. Il kad te prži Sunce na 45 stepeni, pokrit' se po glavi.
Mislim da je taj stereotip o vjerskoj il pokornosti muškoj prenebegao antropološke fakte, one praktične (logične) kad recimo mitove razumjevamo.
Nastao je docnije.

A, način odijevanja muškaraca i žena koji se u određenom trenutku života odreknu ove naše svjetlucave, primitivne i goluždrave raskoši - ovog našeg robovanju reklami - pa ne znam, mislim da im nije patnja kao što je to Brajoviću zaličilo.
princi princi 11:02 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

G.Cross
princi
Sine, ovo se bas zakuvava.



Pa prekjuce Rusi unistise 500 Erdoganovih kamiona cisterni u Siriji.
Ne moze da to prodje nekaznjeno.

Pitanje je sta su te cisterne prevozile (ISIS-ovu naftu?) i da li su Rusi to unistili u koordinaciji sa Amerima (sto, naravno, ovima nista nece smetati da sada nasade Ruje). Erdogan vec duze vreme ne jebava nikog zivog vec pici po svome. U svakom slucaju prica se zakuvava a izgleda da u svemu nece samo ISIS stradati.
angie01 angie01 11:09 24.11.2015

Re: Spremte se spremte


Pazi, kad ti nanosi vjetar pjesak u lice


problem je u prisili, a ne u nuznosti.
G.Cross G.Cross 11:12 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

Il kad te prži Sunce na 45 stepeni, pokrit' se po glavi.


Da, i zato je jako korisno obuci nesto crno. To odbija sunceve zrake i rashladjuje.
docsumann docsumann 11:17 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

Pa, kako da ti kažem... meni je "Slučaj Maja" urnebesan. Kao, stavila je al-amiru, te tako preterala, a nije hijab ili shaylu. Mislim, ono... malo trudan-mnogo trudan, i ostale otmene distinkcije. Kao, bila bi dostojanstvena onako, a ovako nije?! Nije nego.


da, baš. koja je prava mjera kod tog prigodnog stajlinga?
angie01 angie01 11:23 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

koja je prava mjera kod tog prigodnog stajlinga?


pa neka umerenost, zar ne,...kao za sve situacije u kojima treba ispostovati neke kodekse,...kada ides u crkvu, ne moas da se obuces kao da si pop, al ne mozes uci u sorcu i golih ramena,....u Iranu je obicaj da zena pokrije glavu, znaci, esarpa- moze i u boji,...sta je sad tu tako nejasno- prosto je dramatizovala do kontraefekta....i to prilicno ocigledno.
tess tess 11:28 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

Da, i zato je jako korisno obuci nesto crno. To odbija sunceve zrake i rashladjuje.

Pa, i, u nekim dijelovima Afrike trče goli, k'o od majke rođeni, na 45 stepeni i muško i žensko.
I mala deca.
Mislim da brkaš lončiće, šarene.
Od običaja do običaja, od načina preživljavanja do načina. Nemaju kremu za sunčanje, stekli imunitet il znaju kako smućkati melem od zemlje i pljuvačke, pošto ni vode nemaju.

Ili, tamo u dinama nema beduina u crnom? Oni nose bijele odore, a žene izričito crne.

Hoću da kažem da je marama najmanji problem žene, u tom svijetu extrema - ako joj je uopšte problem - o tome neka odluči sama.
mariopan mariopan 12:16 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

freehand
Predrag Brajovic
Жича:


I kakve veze imaju monahinje sa ovom maskaradom?

Pa i one su se maskirale, to hoće da pokaže?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:41 24.11.2015

Re: Spremte se spremte



Ко разуме схватиће...
angie01 angie01 17:41 24.11.2015

Re: Spremte se spremte

Ко разуме схватиће...


to ti kazem.
tess tess 18:30 24.11.2015

mh

Brajoviću,
u Indiji na svakih 21 minut siluju jednu ženu (Indija nikada na blogu nije atraktivna kao ta 'zamotana' muslimanska žena, il što je u Indiji Bolivud, ne nose ništa crno na sebi sve šljašti, izazivaju pa zato),

u Kini (zemlji sa sigurno najvećim kršenjima ljudskih prava) žene rade u fabrikama igračkica, prave lutke.

U Bangladešu žene (i 'zamotana') šiju odjeću Evropljankama, šorceve, brusthaltere i ešarpe - u bojama - da ih ovlaš prebace preko glave kada krenu u Iran, u posjetu.

U Iranu bogatije žene nose marame kao folklor. Siromašne su siromašne svugdje, i obespravljene, il ti nalaziš da svaku tu ženu 'u crnom' muž mlati svakodnevno, jer je siledžija i jer mu žena 'zamotana'?

Ima odličan izraelski film, al me sad mrzi da prepričam par scena o sredini, o religiji i o 4 zida iza kojih se nađu muž i žena kad su sami.

Dalje, primjetila sam da su muslimanske žene ljeti - unatoč odori - nekako svježije od nas oslobođenih i civilizovanih, pa sam i razmišljala u čemu bi bila caka..i našla i neke odgovore..

I ako ima neki doktor orijentalistike ovde, bilo bi lijepo da se javi, imala bih 20-25 pitanja (iz topa) pa i ono najnemogućnije: Da li je primjetna povećana smrtnost žena u crnom, na vrućini, u odnosu na muškarca u bijelom.

Dalje, u Parizu na 30-45 kilometara od Ajfelovog tornja imaš geto sa 10.000 muslimana iz Afrike, Irana, Sirije, žene i djecu im. Uglavnom izazivaju prezir francuskih intelektualki, ali je lament nad siromašnom iranskom ženom - koja pazi, nosi maramu iz pokore, što i nije apsolutno tačno - nekako aktuelniji i kako rekoh atraktivniji.

I na Balkanu ubijaju žene kao zečeve i bez šerijata (osim ono, sudiću ti ja a ne Bog) jer valjda nisu dovoljno pokorne tako gologlave, il šta?

Na Balkanu u manastirima među pravoslavkama ima i slikarki i profesorki i doktorki. Bože.

Hoću ti reći da je ovo što je navukla na sebe gospođa Maja samo dokaz amaterizma - kao kućni porno sa onim perverznim okvirima - i da ona time nije uvrijedila nikoga, ponajmanje siromašnu Iranku jer ta ti nema pojma šta se dešava na dvoru.

Mislim da mi je postalo nekako sve jako dosadno. Ozbiljno.

Ta površnost, ta atrakcija oko svega, te sličice po fejsbucima u tri il pet boja, crne trakice žalosti, razumjevanje žene u Bangladešu - pod ruševinama bespravno napravljene zgrade - za mašinom usmrćenu dok je šila ešarpu, što se slaže uz tašnu kad kupujem jabuke od piljarke kraj Sene koja će možda poginuti od teroriste, bivšeg pankera..

Mislim, dosadno je.
princi princi 13:30 25.11.2015

Re: Spremte se spremte

princi
G.Cross
princi
Sine, ovo se bas zakuvava.



Pa prekjuce Rusi unistise 500 Erdoganovih kamiona cisterni u Siriji.
Ne moze da to prodje nekaznjeno.

Pitanje je sta su te cisterne prevozile (ISIS-ovu naftu?) i da li su Rusi to unistili u koordinaciji sa Amerima (sto, naravno, ovima nista nece smetati da sada nasade Ruje). Erdogan vec duze vreme ne jebava nikog zivog vec pici po svome. U svakom slucaju prica se zakuvava a izgleda da u svemu nece samo ISIS stradati.

Evo, i Vlada misli da su Turci oborili avion da bi stitili transport ISIS-ove nafte. Prema svim izvestajima, avion je oboren nad Sirijom. Interesantno je da su Erdoganu vazniji odnosi sa ISISom nego sa Rusima, a bice interesantno videti kako ce se sve odmotati (iako niko normalan ne veruje da ce Ruje zaratiti s Turcima zbog Sirije).
svarog svarog 15:54 25.11.2015

Re: Spremte se spremte

I meni je to najlogičnije objašnjenje. Čak i da je stvarno avion oboren u Turskoj tokom 17 sekundi leta (zvanično tursko objašnjenje) to nije razlog za obaranje aviona koji nije neprijateljski.
Osim toga baš mogu kolone šlepera da prolaze kroz zemlju dan noć a da državne službe ne znaju.
To znači da su komplet 70 miliona Turaka minus familija i bliži saradnici i poslovni partneri vođe taoci ovog biznisa. I posle se mi nešto žalimo
princi princi 16:08 25.11.2015

Re: Spremte se spremte

Pa, jbg, taj Erdogan je biznismen covek, on Tursku vodi kao privatnu drzavu. Sve je privatizovao, poisprodavao sto suverenim fondovima, sto svojim drugarima, on je, zapravo, covek ultralibertarijanac. Koristi taj neki (pseudo)islamizam za populisticko zavodjenje masa, nesto a la nas Slobce samo sto njemu spoljne okolnosti idu na ruku. Doduse, i Turska je za svet neuporedivo vaznija zemlja nego Srbija.

Mene stvarno cudi da je on taj neki odnos koji je izgradio s Putinom zrtvovao zbog slepera nafte za ISIS. To ili znaci da on ne veruje Putinu, ili su neki mnogo jaci dilovi u pitanju.

Postoji i jos jedna mogucnost u koja ja licno ne verujem, ali je moguce da je Erdogan ovaj avion oborio u dilu s Amerima, da malo Putina udari po prstima. Ovaj (mislim, Vlada) se razobadao, pre neki dan je srokao nekih 600 Isisovaca, i poceo polako da preuzima inicijativu. Opet, malo mi je tesko da poverujem da bi Erdogan zrtvovao svoju poziciju i odnose s Rusima zbog nekog takvog dila s Amerima (kojima on inace ne veruje i ne zarezuje ih za suvu sljivu). Mislim, sta on dobija time sto Putina udara po prstima za US racun?
svarog svarog 16:12 25.11.2015

Re: Spremte se spremte

Mene stvarno cudi da je on taj neki odnos koji je izgradio s Putinom zrtvovao zbog slepera nafte za ISIS.


Me ne čudi. Žrtvovao je odnose Turske i Rusije zbog sopstvenog biznisa. Često ljudi poistovećuju interese vođe i interese države.
Ne vidim ništa libertarijansko u deljenju monopola drugarima

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana