Budućnost| Filozofija| Porodica| Životni stil

Isis scared the shee outta

Srđan Fuchs RSS / 21.11.2015. u 10:03

u nekom freaky smislu, kao kada pokušavaš da se poistovetiš s neprijateljem da bi razumeo na koji način on, neprijatelj, razmišlja i oseća, momci iz Globalnog Džihada me fasciniraju -

uspeli su sa par visokoprofilnih akcija, s prvorazrednom žrtvom i hrabrošću, protiv enormnog sistema nadzora, kontrole i moći, uprkos izvesnosti krajnjeg smrtnog ishoda svojih dela, da ostvare te akcije i preko noći postanu idoli Muslimanske Ulice.

 
mejk no mistejk, ovi klinci jesu idoli svoje Ulice, svi su u poznim tinejdž ili ranim dvadesetim godinama, ovi klinci jesu izrasli u uslovima obespravljenosti Ulice, ne boje se Smrti, ne boje se batina i na određeni bizarni način oni to rade, možda i više od svega, upravo da bi dobili priznanje od svoje mlađe braće i dolazećih generacija, makar samo i u što većem broju lajkova na društvenim mrežama gde ostavljaju snimke svojih operacija.
 
i ja bih gotivio Isis i u njihovim ratnim uspesima protiv entrilionski jačeg neprijatelja bih nalazio satisfakciju da sam odrastao kao Musliman, na bosanskoj, palestinskoj, turskoj ili arapskoj Ulici. išao bih u džamiju i divio bih se inspirisanim govorima sveštenika koji nas pozivaju da damo sve od sebe, i živote ako treba, u borbi protiv Velikog Deđala.

 



Komentari (442)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stefan.hauzer stefan.hauzer 17:22 25.11.2015

Re: Spremte se spremte

a ima i ona vekovna borba/antagonizam Rusa i Turaka (Osmanlija, Otomana, kako god..) i Moskva kao Treći Rim, a znamo da je drugi- Konstantinopolj i tako ... Mislim, da je logična suprotstavljenost stavova Turske i Rusije, s obzirom da te države jesu dva različita sveta koja su, u neku ruku, još uvek suparnička. Očekivao sam Princi od tebe da držiš stranu Pravoslavlju, a ti opičio o nekim tamo dilovima:)
tess tess 18:03 25.11.2015

Re: Spremte se spremte

a ti opičio o nekim tamo dilovima:)

Da, ali su zato Germani bez dvojbe. Na strani Rusije.

Jutros mi - u korozirano poštansko sanduče, pred kućom, u 5 ujutro - donesoše novine. Die Presse. Naslovna strana bljesak rakete, kao kometa mala, kao trag zvijezde padalice na tamno plavom nebu. Perfekcija dizajna modernog čovjeka. U tekstu ispod piše da je rušenje aviona Vladin (dobro, nisu napisali ovako s ljubavlju, kao neki) psihološki poraz. Mh. Psihološki poraz. Interessant.
Freehand je ostavio dobar komentar - dobro, lako je meni ispričati ono o čemu malo znam - i mogao bi i blog. Ako je rat - ili ratovi i dilovi ; - baš bezveze da nemam(o) pojma o Vladinim psihološkim porazima i Erdoganovim turskim ulicama nafte.
alselone alselone 19:19 25.11.2015

Re: Spremte se spremte

Meni logično zvuči priča sa osvetom za cisterne i rafinerije, to su ipak milioni a možda i milijarde u pitanju.
svarog svarog 21:07 25.11.2015

Re: Spremte se spremte

alselone
Meni logično zvuči priča sa osvetom za cisterne i rafinerije, to su ipak milioni a možda i milijarde u pitanju.


Negde sam procitao 10 miliona dolara mesecno da prihoduje ISIS. S obzirom na poreklo robe ne bi me cudilo da preprodavci imaju veliki diskont i mozda zaradjuju i vise od proizvodjaca
tess tess 07:03 26.11.2015

Re: za Brajovica & Co "pametnica"

Tako je predsednici Skupštine Srbije pošlo za rukom ono što dosad nije nijednoj funkcionerki iz zapadnog sveta - da nimalo ne ispoštuje svoju tradiciju, a pritom da uvredi značajan broj žena u Iranu koje se bore za jednakost.

 

Ni 5 ni 6 piše u Blicu.

Angie01, otvorim Blic da vidim ima li neki naslov „Uzgajali marihuanu na njivi“, ništa više. Uvreda mi otvoriti Blic.

Ali ti moram priznati da sam - nakon što tebi napisah da lupetaš o ‚znaku pokore’- naveče tek skapirala da je to aktuelno već dva dana i da je Srbljanovićka alarmirala srpsku ženu - valjda misli i na onu sa paradentozom u Šumadiji - i Brajovića, :), o ‚znaku pokore‘ i sve mi je bilo jasno.
Kad srpski gaf svije gnijezdo u medijima kao ptičica.

Evo, ja predlažem svim ženama koje su u protekla tri dana napisale ‚znak pokore‘ da obnaže grudi, uslikaju i postave na Net u borbi protiv ‚znaka pokore‘.
Šta da kažem?
Da te grupne mantre „narativ, diskurs“ izbjegavam?

Hidžab je zakon o pokori u Iranu, ne melodramatičan znak.
Kad smo kod zakona, što mi pravoslavke ne možemo na Hilandar?

Dalje, radikalniju varijantu odabra gospođa Maja, ali je i kraljica Elizabeta i Kejt uradila isto.
Ili?
Dalje, radikalniju varijantu- od koje je iranska žena u glavnom odustala - nose siromašnije žene ili je i maskirna uniforma vjernicama. Il je postala moda. Da se ne nastavljam na bosansku ulicu.
Pa, hajde da taj gest Majin i kraljice Elizabete preokrenemo i protumačimo kao suosjećanje sa ženama prinuđenim da nose, ili su nosile.
I zašto je Francuska zabranila pokrivanje lica ženama koje žele da ga pokriju? Zar to nije nasilje?

Dalje, predlažem modnim blogerkama da se jave gospođi Maji i svim tim gospođama u politici, dobrovoljno ponude usluge. Ozbiljno.

Meni je odabir sexipilnih okvira sa hidžabom - kao da ipak naglasi ženstvenost il šta - mnogo veća katastrofa od samog pristajanja na ‚zakon o pokori’ koji nije uvrijedio iransku ženu ni svijet - boli uvo svijet za nama i našim modnim i protokolarnim gafovima - mislim da se i onaj iranski muškarac kraj Maje pitao “koji joj je đavo“ .

I mislim da su kaste u Indiji - običaji udaje maloljetnica za one starce od 70 godina i etc. - strašni extremi, mnogo strašniji od aktuelnog ‚znaka pokore‘ i tih strašnih i atraktivnih svilenih ešarpi za inače modernu i oslobođenu srpsku ženu.
angie01 angie01 10:54 26.11.2015

Re: za Brajovica & Co "pametnica"

nakon što tebi napisah da lupetaš o ‚znaku pokore’-


pa vidi, to sto si ti neinformisana, ili se pak pravis luda- sad bi tu Kesic napravio onu facu i ponovio u intonaciji- pravis?!,...pa objasnjavas kako su zdravijeg izgleda lica zena ispod tih cadora od ovih nasih i slicne budalastine, ma koliko se ti trudila da odheklas nove ranfle za paranje- kao npr to sa narativom, diskursom i obnazivanjem grudi,...time neces promeniti cinjenice- ne znam zasto je taj manir prihvacen kao nesto sto radi-,

ti nemoj citati Blic, otvori stranice glasila koje postujes- pa procitaj tamo, jer apsolutno svuda pise isto, cak i ljudi iz ambasade sada peru ruke na ovaj gaf, kao pojma nemaju ko joj je rekao, nabavio,

hocu reci, stvar je toliko ocigledna, jasna, da nije odbranjiva,

ti si u istom fazonu kao i savetnik sto ubedjuje naokolo kako reforme stvarno postoje i kako iste zeli samo batica i jednako naziva oponente neznalicama i budalama.

Zena se obukla k'o za halloween, ljudi mislili da je fotomontaza, zahebancija,...a jeste, na nivou telepromtovanja i vazduplohova- samo, hebiga, malo ozbiljnija, jer se ne odigrava u nasem cirkusu, nego na mnogo ozbiljnijem treneu i posledica je neznanja, bahatosti i umisljenosti, potpunog paceraja, kako inace funkcionise nasa vladajuca klika,...pa hebote, za protokolarna pravila se informises, spreme te onaj koji zna, jer je to vazno, time saljes poruku, predstvaljas zemlju, ne samo sebe.

...a okvir je mogla kakav god hoce, to nije deo pravila.

kraljica Elizabeta je stilizovala potrebe protokola u odnosu na svoj status i tako je jednim udarcem, dve muve,...



tako da ne podmeci ni tu.

ne znam sta hoces sa ugrozenim zenama u Indiji- koje prave esarpe, u odnosu na pravila pokornosti zena u Iranu,...jedno drugo ne iskljucuje, ne potire,...
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:02 26.11.2015

Re: Spremte se spremte

Meni logično zvuči priča sa osvetom za cisterne i rafinerije, to su ipak milioni a možda i milijarde u pitanju.

Ma ovo moje, to je zezanje. U suštini, mi samo nagađamo šta je stvarni uzrok - pa kad nagađamo, nekad su i ona klinačka tačna, ali samo ponekad:)
tess tess 12:02 26.11.2015

Re: za Brajovica & Co "pametnica"

Ček malo, jesi li ti ono pisala da te nerviraju žene - po Kanadi - što obučene ulaze u bazen?

Ispostaviće se da sam ja - za tebe zatucanu - veoma liberalna Bosanka?

Da sam - u stvari - uvijek bila liberalna za sredinu, širokih pogleda, ali mi je zadovoljstvo zatucanim Beograđankama (kulturfašistkinjama) biti srpska desničarka. Nemaš pojma.
Može mi se: i sjajna liberalka i srpska patriotkinja. Aferim.


Pazi, možda griješim za kraljicu Elizabetu i Kejt - možda sam pogrešno i površno pročitala- iako mi nekako slika Kejt sa crnim oko lica, ali ne znam sa čim brkam. Dobro, greška, idemo dalje.
Ali i ti biraš ove slike u fazonu „ čula žaba da se konji potkivaju, pa digla nogu“.

Znači, evo, taj gest gospođe Maje tumačim kao suosjećanje sa potlačenim ženama. I muslimanskim ženama Francuske.Tačka. Ako mi braniš pravo na tumačenje, primoraćeš me na otpor.

Otpor je ono što fali u vašim lažnim mondenskim lamentima.

Prvo, živite poniženo u srpskom društvu pa se time bavite.
Drugo, za prava žena u Evropi izborile su se neke druge žene, sad imaš generacije žena koje i ne znaju za otpor. Jedino da tetoviraju gležanj i zavrnu nogavicu da se kao slučajno vidi tetovaža, hm, zakonom zabraniti zavrnutu nogavicu.
Treće, ako ti braniš ženu tako što joj otkriješ lice, zabraniš joj kupanje u bazenu, opet je izostao njen otpor što znači da si ti ta koja joj nameće svoju slobodu.

Kapiraš?


Što se tiče Krstića- prvo da kažem, zaboravih, da kod Nevena na blogu ništa nisam pisala njemu samo jednom il 5 puta komentarisala princija (a, on me ignorisao), Neven mi nakon Istvuda nije interesantan ni kao filozof ni kao muškarac.

A sad Krstić, heh, ima super mušku frizuru i talenta da se njime baviš. Šta sam mislila o reformama ja mu i rekoh, i on me ignorisao .
Ček, jesi li ti pisala šta o reformama? Il si opet nešto o nečemu kilavo nakljucala? Njemci kada pričaju o reformama neizostavne su dvije riječi: pažnja (obzir na problem, efikasnost) i detaljisanje (preciznost). Nalaziš se u tome?


I Krstić je sjajno primjetio da ste militantne, dodala bih i površne. Nekako dosadne, brate.

I daj mi sad objasni kakav je sukob nastao između Irana i Srbije, i da li je iranska žena osjetila na svojoj koži - evo tri dana - ovu Majinu degradaciju,
ovo oko čega ste se pozabavile na virtuelnim mrežama.

Što bi rekao Brajović ‚ko piljarke sa Sene oko Majine puknute čarape‘.
alselone alselone 12:30 26.11.2015

Re: Spremte se spremte

Ma ovo moje, to je zezanje.


Ja se zaista ne zezam za rafinerije i cisterne. MIsli, koliko uopste kosta jedna rafinerija? Verovatno koliko i avion? A koliko kosta prekinuto snabdevanje? Kao 5 aviona. Ko zna. Pogotovo sto je ta lova zavrsavala mahom u privatnim dzepovima.

Nekako mi je timeline celog dogadjaja veoma sumnjiv.
angie01 angie01 13:08 26.11.2015

Re: za Brajovica & Co "pametnica"

Ček malo, jesi li ti ono pisala da te nerviraju žene - po Kanadi - što obučene ulaze u bazen?


pa vidi, u javni bazen se ulazi po nekim pravilima, koji nalaze da se skines i istusiras- zbog drugih, jer nisi sam u svom,...pa sad, ako to svi urade, zasto bi bilo ok da neko udje u odelu neistusiran- je l kapiras?...tu je problem nesto sasvim drugo i gde je nepostovanje sa druge strane.


nekako slika Kejt sa crnim oko lica,


il ipak belim:)



mani se jeftinih manipulacija.


Znači, evo, taj gest gospođe Maje tumačim kao suosjećanje sa potlačenim ženama. I muslimanskim ženama Francuske.Tačka


zar nisi u predhodnim komentarima tvrdila upravo suprotno o znaku pokore ili sta si vec rekla, kako se cerke u Iranu ne bi tako izjasnile o pokrivenosti svojih majki, pa zene u Indiji su ugrozenije, pa zdravija lica,...a sad znak suosecajnosti potlacenim zenama,... a, bre, brate, koji preokret.

vidi, ti i svako drugi, nek misli kako hoce, nek mu se bas svidja- meni je ocigledan fijasko i to dramaticno....narocito sto nije u svojstvu privatnog lica i nije u svoje ime.


Ček, jesi li ti pisala šta o reformama?


vise puta- al ne vidim da je to bitno za pravo na misljenje o tudjem zamajavanju.

Njemci kada pričaju o reformama


pa vidi- mene Nemicavaspitala, tako da je smesno, da ti sa radikalskim malicioznim namerama mene upucujes na taj model:).


I Krstić je sjajno primjetio da ste militantne, dodala bih i površne. Nekako dosadne, brate.


ne znam ko smo to sve mi, ja govorim u svoje ime i ne pripadam ni jednoj grupi,...a pozivati se na savetnika u bilo cemu sto govori i poslednje vreme je, je gubljenje kompasa.


Što bi rekao Brajović


e kad se ne bi na nekog naslonila...


i da, nisam ja tebi branila tumacenje, nego si ti podsmesljivo i sa izvrtanjem cinjenica reagovala na moj komentar,...znaci, izazivas me na otpor:)))...
alselone alselone 13:18 26.11.2015

Re: za Brajovica & Co "pametnica"

tess tess 13:59 26.11.2015

Re: za Brajovica & Co "pametnica"

pa sad, ako to svi urade, zasto bi bilo ok da neko udje u odelu neistusiran- je l kapiras?

Pa, sad, ja ti imam OPC maniju sa tim bakterijama i izlučevinama da ne bih garantovala ništa u zajedničkoj kadi za kupanje.

mani se jeftinih manipulacija.

Dovoljno je reći 'manipulacija' i kad bi bila (i, u tvojoj glavi je uvijek i kad nije), zašto je i 'jeftina'? Jer si me raskrinkala ukucavši na Google, a ja nemam pojma šta sve tamo ima? Kakvih čudesa?

zar nisi u predhodnim komentarima tvrdila upravo suprotno o znaku pokore ili sta si vec rekla, kako se cerke u Iranu ne bi tako izjasnile o pokrivenosti svojih majki, pa zene u Indiji su ugrozenije, pa zdravija lica,...a sad znak suosecajnosti potlacenim zenama,... a, bre, brate, koji preokret.

Tačno tako. Proces mišljenja vidljiv golim okom, što opet nije znak da je sve CakumPakum u procesu.

vidi, ti i svako drugi, nek misli kako hoce, nek mu se bas svidja- meni je ocigledan fijasko i to dramaticno.

I da šaljete poruku ženama Novog Pazara da im je hidžab dramatično demode.

pa vidi- mene Nemicavaspitala

Ništa, to je to.

a pozivati se na savetnika u bilo cemu sto govori i poslednje vreme je, je gubljenje kompasa.

Misliš, bljak?

e kad se ne bi na nekog naslonila..

Nije to Brajović ni rekao, bila je igra riječi.

znaci, izazivas me na otpor

Da, samo što ti imaš problem i sa mnom i sa gospođom Majom i sa obučenom talibankom na bazenu, a ja samo sa tvojim stereotipima i kulturfašizmom. I bakterijama.
angie01 angie01 14:52 26.11.2015

Re: za Brajovica & Co "pametnica"


Da, samo što ti imaš problem i sa mnom


nikakav- samo si smesna.


i kulturfašizmom.


u odnosu na to sta zagovaras i nacin na koji to radis- jesam kulturfasista!


tess tess 15:04 26.11.2015

Re: za Brajovica & Co "pametnica"

u odnosu na to sta zagovaras i nacin na koji to radis- jesam kulturfasista!

Da, proces kad malo pameti pruža malo izbora.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:12 26.11.2015

Re: za Brajovica & Co "pametnica"

:)))))))))))))
E, sad, da l' je crno ili belo maramče, da l' do pola šiški ili do obrva... nisam ni znao za sve ove finese.

Bez sve šale, pokrivanje glave i temeljito tela, u nekim je religijama odraz ideje da žensko telo iskušava naš nepouzdani muški duh, koji ne zna da se odupre tom iskušenju, nego reaguje kao slepa životinja, dakle spušta nas na animalno. I sad ja treba da plješćem, odobravam i priznajem taj rezon? Molim lepo, ko hoće može -- ali meni je Maja neprivlačna sa i bez hidžaba ili al-amire ili šajle ili nikaba ili čadora ili burke (ovo sam izređao bez gledanja) i, nimalo uzgred budi rečeno, čak i da je privlačna, ja umem da se uzdržim i kontrolišem svoje ekstra snažne muške nagone u prisustvu lepih žena, i ne predstavljam opasnost po njih, štaviše -- mala sam maca. Samo što ne predem...

tess tess 17:18 26.11.2015

Re: za Brajovica & Co "pametnica"

ja umem da se uzdržim i kontrolišem svoje ekstra snažne muške nagone u prisustvu lepih žena, i ne predstavljam opasnost po njih, štaviše -- mala sam maca. Samo što ne predem...

Eto ti sad, vraga.


I,
vidi Svetislava..

http://www.danas.rs/danasrs/kolumnisti/in_roma_hidab.881.html?news_id=311797

:))

princi princi 22:15 26.11.2015

Re: za Brajovica & Co "pametnica"

Sine, kako se meni povraća od ove Kejt i Jebizalete, samo tako. Ali Pipa da ima super guzu, ima.
tess tess 07:48 27.11.2015

Re: za Brajovica & Co "pametnica"

Drnd, :).
tess tess 08:21 27.11.2015

Re: za Brajovica & Co "pametnica"

Bez sve šale, pokrivanje glave i temeljito tela, u nekim je religijama odraz ideje da žensko telo iskušava naš nepouzdani muški duh, koji ne zna da se odupre tom iskušenju, nego reaguje kao slepa životinja, dakle spušta nas na animalno. I sad ja treba da plješćem, odobravam i priznajem taj rezon?

Brajoviću, ovo je veoma interesantno viđenje, il obrazloženje.
Hm, znači da je strah žena Evrope osnovan? Pitam.

I da policajke u De i At ne lažu kada kažu da ih muški migranti ne respektuju.
Dobro, to još uvijek nije znak da će oni (migranti) napuniti zatvore koji su sad puni Srba, Rumuna, Šiptara.

Hm. Smorila me na ovom blogu redarka kulture, kulturfašistkinja, o humanizmu na bazenu i ostalim tricama i kučinama - nisam joj još ni objasnila razliku između 'zakona pokore' i 'znaka pokore' - te neki drugi put vidimo šta sa tim svim, animalnim. Ima tih statistika, :).
princi princi 10:15 27.11.2015

Re: za Brajovica & Co "pametnica"

Hm. Smorila me na ovom blogu redarka kulture, kulturfašistkinja, o humanizmu na bazenu i ostalim tricama i kučinama - nisam joj još ni objasnila razliku između 'zakona pokore' i 'znaka pokore' - te neki drugi put vidimo šta sa tim svim, animalnim. Ima tih statistika, :).

У свему и увек најважнији осећај за меру.
tess tess 10:25 27.11.2015

Re: za Brajovica & Co "pametnica"

Si vidio šta neumjerenost napravi od života Čarli Šina.
G.Cross G.Cross 11:07 24.11.2015

Worldwide Travel Alert

princi
Sine, ovo se bas zakuvava.



Izgleda da se US State Departement slaze sa tobom.

WASHINGTON (Reuters) - The U.S. State Department issued a worldwide travel alert on Monday warning U.S. citizens of the risks of traveling because of what it described as "increased terrorist threats."
princi princi 11:12 24.11.2015

Re: Worldwide Travel Alert

Ma, to je genericki poziv, nista ne znaci. Ako procitas alert, ispada da bi Ameri trebalo da se zakljucaju u kuce, pouzimaju puske, topove, puske, haubice, ko sta ima, poiskljucuju struju, telefone, ulete u dugouts. Mislim, ne sumnjam da ima idiota koji ce to stvarno uraditi, ali nije nista posebno van uobicajene US paranoje.

Milan Novković Milan Novković 18:03 24.11.2015

Re: Worldwide Travel Alert

Predrag Brajovic
Turska podržava ISIS:
https://undercoverinfo.wordpress.com/2015/11/20/isis-survives-largely-because-turkey-allows-it-to-the-evidence/

Da, to je odavno poznato.

Samo, po svemu sudeći, ovo neko sitno distanciranje amera od Turske i isisa nije previše ozbiljno - Amerika i Turska najviše gube razvojem događaja u Siriji, i Rusi su ih potpuno iznenadili akcijom koju su pažljivo isplanirali, uključujući dogovor sa raznim regionalnim entitetima, pa pravnu osnovu za angažovanje.

U to ime teško da je Turska sada samoinicijativno oborila ruski avion, bez znanja amera.

Američku hegemoniju više ništa ne može da spase, ali je može produžiti jedan veliki rat. Na prvi pogled pokušaji da se Rusi uvuku u takav rat su naivni, pošto Rusi preko svojih propagandnih kanala jasno daju do znanja da nisu za iracionalni rat nego multipolarnost i saradnju.

Pa je najlogičnije da je, u stvari, amerima ultimativni neprijatelj evroazijska integracija, kojoj, tako, podmeću nogu pravljenjem zida od država pod svojom kontrolom i kriza između Azije i Evrope.
princi princi 18:24 24.11.2015

Re: Worldwide Travel Alert

Mislim da je u celoj prici najinteresantnije priblizivanje Rusije i Izraela. Od kad je Obama udario Netanjahuu cajper, i od kad Ameri preispituju svoju dugorocnu politiku prema Izraelu, Netanjahu se okrenuo Vladi. Pa i sam ruski angazman u Siriji je poceo posle Vladinih konsultacija sa Netanjahuom. Videcemo koliko ce to sve biti dugog veka.
Milan Novković Milan Novković 18:32 24.11.2015

Re: Worldwide Travel Alert

Mislim da je u celoj prici najinteresantnije priblizivanje Rusije i Izraela.

Izraelci sa intelom, ok, iako su u to ime važniji Sirija i Iran.

I SA su nervozni, pa su meni, u stvari, najznačajniji indikatori Turska i Katar - Turska kao velika, a relativno laka amerima za pomeranje u mnoge strane zbog interesa koji su im u velikoj opasnosti, pa poseban "alat", a Katar kao de-fakto američka teritorija.
nsarski nsarski 19:59 24.11.2015

Re: Worldwide Travel Alert

Katar kao de-fakto američka teritorija.


Za sada je ovde (Katar) sve kao da se nista ne dogadja - igra, pesma i veselje - vesti dolaze iz CNN/BBC masinerije, mada ima i poseban kanal za Iranski PressTV. Prekosutra je Dan Zahvalnosti - slavi se, a radnje vec pune Bozicnih ukrasa.
tyson tyson 21:20 24.11.2015

Re: Worldwide Travel Alert

Mislim da je u celoj prici najinteresantnije priblizivanje Rusije i Izraela. Od kad je Obama udario Netanjahuu cajper, i od kad Ameri preispituju svoju dugorocnu politiku prema Izraelu, Netanjahu se okrenuo Vladi. Pa i sam ruski angazman u Siriji je poceo posle Vladinih konsultacija sa Netanjahuom. Videcemo koliko ce to sve biti dugog veka

Nema od toga ništa, sve su to kratkoročne političke igrice, a Izrael je i dalje na ubedljivo prvom mestu primalaca američke bespovratne pomoći.
Ali Rusi na dnevnoj bazi koordinišu svoje aktivnosti sa Izraelom, to stoji, i tako treba; zašto bi išta tu rizikovali.

freehand freehand 21:31 24.11.2015

Re: Worldwide Travel Alert

Milan Novković
Mislim da je u celoj prici najinteresantnije priblizivanje Rusije i Izraela.

Izraelci sa intelom, ok, iako su u to ime važniji Sirija i Iran.

I SA su nervozni, pa su meni, u stvari, najznačajniji indikatori Turska i Katar - Turska kao velika, a relativno laka amerima za pomeranje u mnoge strane zbog interesa koji su im u velikoj opasnosti, pa poseban "alat", a Katar kao de-fakto američka teritorija.

Ovde se odjednom sve upetljalo, ali na ruku SAD.
Turska i Rusija u poslednjih godinu-dve dana izuzetno su otoplile odnose što je rezultiralo i sporazumom o Turskom toku. Amerikanci su Erodoana zbog nezavisne spoljne politike već poklušali da maknu u dva navrata, kroz nastavak Arapskog proleća, i to Gezti parkom i korupcionaškom aferom. Nisu uspeli.
No sirijski problem mnogo je zapetljaniji: Iran brani poslednju predstanicu pred svojim granicama. Rusija čuva poslednje uporište na Bliskom istoku, istovremeno čuvajući Iran kao poslednju predstražu pred Amerikancima za svoj "meki trbuh" u srednjeazijskim republikama. Saveznik joj je Asad kao jedini legitimni igrač u Siriji. Asadovi neprijatelji su i IS i pobunjenici, ona šarena bagra koju niko ne može ni da okupi ni da upristoji.
Problem Turske je PKK, i tendencija prenošenja sranja na njenu teritoriju. Zato su kao uslov za korišćenje Indžirlika i angažman oko Sirije stavili svoju autonomiju u sukobu sa PKK. Zato im je neprijatelj svako ko se sa tom kurdskom terorističkom organizacijom pajta a prihvatljiv svako ko se sa njima tuče.
Iran joj je uvek bio takmac, Asad nikad prijatelj.
A Amerikanci proizveli gremline i pustili ih da pustoše i prave pometnju. U ovom momentu mogu samo da se slavodobitno smeškaju i uživaju u razvoju događaja, koji su samo do pre nekoliko dana izgledali kao čista katastrofa za njih.
emsiemsi emsiemsi 20:54 26.11.2015

Re: Worldwide Travel Alert

nsarski
Katar kao de-fakto američka teritorija.


Za sada je ovde (Katar) sve kao da se nista ne dogadja - igra, pesma i veselje - vesti dolaze iz CNN/BBC masinerije, mada ima i poseban kanal za Iranski PressTV. Prekosutra je Dan Zahvalnosti - slavi se, a radnje vec pune Bozicnih ukrasa.

Профо, не бих волео да будем злогуки пророк --- држи ти пинклић (што би рекли браћа Хрвати) при руци, јер ако буде требало да се у брзини враћаш кући - да будеш спреман.
anja99 anja99 12:26 25.11.2015

moj

def zaključak je najbolje imati komentar sa 0 lajkova. sve drugo, a naročito veći broj lajkova, govori o ujdurmi sektaša i pobratimstva navijača u grupe za i protiv odredjenog blogera a ne onoga što piše, etc etc etc
zato je i blog, zbog taKovih, postao buvljak sine pa ko da više.



in other words, repliciraj suvislo, po mogućstvu da nije skroz loodilo mozga, tako se dolazi do dijaloga a ne ovim glupim lajkovima. fazon s FB. hoću da verujem da je blogb92 mallo ozbiljnije mesto.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:11 25.11.2015

Re: moj



Jedno vreme je bio ozbiljan bag, pa se broj preporuka podupla - to je bilo vreme, kada je Krlo prestao da piše o vojsci. Jebote, što smo se nekad dobro zabavljali...



angie01 angie01 13:30 25.11.2015

Re: moj

to je bilo vreme


nego, sta bi sa kontrastrankom?!:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:46 25.11.2015

Re: moj

Nemam pojma, Endži. Od svih stvari; koje su pokrenute sa bloga, a nisu se zapatile u narodu, Čorbadžinice su morale biti te koje će uspeti! To je bila ideja! Ove političke su bile nekako mlake, samo za uzak krug likova - ovo je s druge strane bila prava narodska ideja:)
angie01 angie01 14:03 25.11.2015

Re: moj

ovo je s druge strane


nije mu nesto isla kontra,...samo niz vetar....a i isplativije je.

KLIK

...mislis keciga i to?...sve sto ima veze s hedonizmom, klopom,... lako se zapati.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:41 25.11.2015

Re: moj

Krlo mi se totalno ubucio, ali ostao je ten!



cassiopeia cassiopeia 12:39 26.11.2015

Re: moj

zato je i blog, zbog taKovih, postao buvljak sine pa ko da više.


Na osnovu čega si ti od 4.11.2015. do juče zaključila da je blog postao buvljak?

U odnosu na šta, kad ti nisi bila ovde ranije? Ili jesi.

freehand freehand 12:43 26.11.2015

Re: moj

cassiopeia
zato je i blog, zbog taKovih, postao buvljak sine pa ko da više.


Na osnovu čega si ti od 4.11.2015. do juče zaključila da je blog postao buvljak?

U odnosu na šta, kad ti nisi bila ovde ranije? Ili jesi.


cassiopeia cassiopeia 15:11 26.11.2015

Re: moj

Vratija se Šime
anja99 anja99 12:28 27.11.2015

...

Kad porastem, biću Mariopan.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana