Budućnost| Filozofija| Porodica| Životni stil

Isis scared the shee outta

Srđan Fuchs RSS / 21.11.2015. u 10:03

u nekom freaky smislu, kao kada pokušavaš da se poistovetiš s neprijateljem da bi razumeo na koji način on, neprijatelj, razmišlja i oseća, momci iz Globalnog Džihada me fasciniraju -

uspeli su sa par visokoprofilnih akcija, s prvorazrednom žrtvom i hrabrošću, protiv enormnog sistema nadzora, kontrole i moći, uprkos izvesnosti krajnjeg smrtnog ishoda svojih dela, da ostvare te akcije i preko noći postanu idoli Muslimanske Ulice.

 
mejk no mistejk, ovi klinci jesu idoli svoje Ulice, svi su u poznim tinejdž ili ranim dvadesetim godinama, ovi klinci jesu izrasli u uslovima obespravljenosti Ulice, ne boje se Smrti, ne boje se batina i na određeni bizarni način oni to rade, možda i više od svega, upravo da bi dobili priznanje od svoje mlađe braće i dolazećih generacija, makar samo i u što većem broju lajkova na društvenim mrežama gde ostavljaju snimke svojih operacija.
 
i ja bih gotivio Isis i u njihovim ratnim uspesima protiv entrilionski jačeg neprijatelja bih nalazio satisfakciju da sam odrastao kao Musliman, na bosanskoj, palestinskoj, turskoj ili arapskoj Ulici. išao bih u džamiju i divio bih se inspirisanim govorima sveštenika koji nas pozivaju da damo sve od sebe, i živote ako treba, u borbi protiv Velikog Deđala.

 



Komentari (442)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

looping looping 10:46 21.11.2015

1

i ja bih gotivio Isis i u njihovim ratnim uspesima protiv entrilionski jačeg naprijatelja bih nalazio satisfakciju da sam odrastao kao Musliman, na bosanskoj, palestinskoj, turskoj ili arapskoj Ulici. išao bih u džamiju i divio bih se inspirisanim govorima sveštenika koji nas pozivaju da damo sve od sebe, i živote ako treba, u borbi protiv Velikog Deđala.



Ratni uspesi?

postanu idoli Muslimanske Ulice.

Šta je to muslimanska ulica?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:38 22.11.2015

Re: 1

looping

Šta je to muslimanska ulica?


moguće da u tvojoj zemlji nema, pošto su rasčistili emiri-despote. kod nas ipak, pošto smo demokratija, ima.
looping looping 08:42 22.11.2015

Re: 1

Srđan Fuchs
looping

Šta je to muslimanska ulica?


moguće da u tvojoj zemlji nema, pošto su rasčistili emiri-despote. kod nas ipak, pošto smo demokratija, ima.

Da. U demokratiji izgleda moraš da čuvaš leđa jer se ne zna ko pije, ko plaća.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:04 23.11.2015

Re: 1

the price of freedom is that u don't know what the price is. jebi ga, nije lako biti slobodan, pa čak ni kada si država. evo Palestinci, oni su, ljudi, izinterpretirali svoju slobodu kao pravo da zaskaču ljude s čakijama. tako i Isisovci, feel free to chop one's head off, or to bring the Death to the Disco, ili Ameri, Rusi, Evropljani. МИ... feel free to bomb around a bit.

looping looping 07:26 23.11.2015

Re: 1

Srđan Fuchs
the price of freedom is that u don't know what the price is. jebi ga, nije lako biti slobodan, pa čak ni kada si država. evo Palestinci, oni su, ljudi, izinterpretirali svoju slobodu kao pravo da zaskaču ljude s čakijama. tako i Isisovci, feel free to chop one's head off, or to bring the Death to the Disco, ili Ameri, Rusi, Evropljani. МИ... feel free to bomb around a bit.


Ma kakav freedom. To je samo reč koju koriste političari da navlače narod. Freedom je sloboda izbora a toga ima samo u tragovima.
Koji građanin je u USA ili u zemljama EU izabrao da ratuje na bliskom istoku? Freedom je isto kao i komunizam, ideal koji se vuče po knjigama i po ustima vlasti.

PS.
Kad si već ubacio Palestince i Isisovce u isti koš, ubaci tu i izraelce da im prave društvo.

PPS.
Oduvek je u istoriji bilo ovih što ubijaju civilizovano i ovih što ubijaju kao divljaci.
Ne opravdavam ni jedne ni druge.

milisav68 milisav68 08:14 23.11.2015

Re: 1

looping

Oduvek je u istoriji bilo ovih što ubijaju civilizovano i ovih što ubijaju kao divljaci.
Ne opravdavam ni jedne ni druge.



Nož/pogača/kadija/sud/tužba, i taj rad.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:06 25.11.2015

Поз из Јерихона - погугл мапу

looping


PS.
Kad si već ubacio Palestince i Isisovce u isti koš, ubaci tu i izraelce da im prave društvo.



što Izrije, rođeni, mi se baš izrazito smireno i momački nosimo s Džihom, sve u noge upucavamo, pa ispitujemo iz koje đame je poteklo zlo?
tess tess 11:38 21.11.2015

Asovi i Aduti

u nekom freaky smislu, kao kada pokušavaš da se poistovetiš s neprijateljem da bi razumeo na koji način on, neprijatelj, razmišlja i oseća,


U filmu Rush, Niki Lauda (fenomenalan Daniel Brühl, preporučujem i Good Bye, Lenin!, ako postoji neko da nije gledao) slično reče, parafraziram, da je najviše od neprijatelja naučio.

i ja bih gotivio Isis i u njihovim ratnim uspesima protiv entrilionski jačeg naprijatelja bih nalazio satisfakciju da sam odrastao kao Musliman, na bosanskoj, palestinskoj, turskoj ili arapskoj Ulici.


Dobro, ja gotivim Niki Laudu. :)

I na neki uvrnut način razumijem neprijatelje.

Mislim da je to kategorija za šampione.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:46 22.11.2015

Re: Asovi i Aduti

čitam Tea Pančića, u poslednjem broju Vremena (to Krstić čim kritikuje znači da valja ), i ne mogu da se načudim koliko liberalnim Evropljanima ne može da dopre iz dupeta u glavu koliko je složen i dubok problem Isisovih klinaca, i koliko to Teo lagano otpičkava, kao, oni su autoorijentalizovani, kao da je Orijent nešto zlo samo po sebi, a mi Evropljani im prkosno pokazujemo srednji prst! isprepadaće se klinci živi od Teovih indignacija novonastalom situacijom.
princi princi 07:43 22.11.2015

Re: Asovi i Aduti

Srđan Fuchs
čitam Tea Pančića, u poslednjem broju Vremena (to Krstić čim kritikuje znači da valja ), i ne mogu da se načudim koliko liberalnim Evropljanima ne može da dopre iz dupeta u glavu koliko je složen i dubok problem Isisovih klinaca, i koliko to Teo lagano otpičkava, kao, oni su autoorijentalizovani, kao da je Orijent nešto zlo samo po sebi, a mi Evropljani im prkosno pokazujemo srednji prst! isprepadaće se klinci živi od Teovih indignacija novonastalom situacijom.

Da, glupost oslobađa. Kad si glup, sve je jednostavno: Istok, Europa, kultura, divljaci, mi, oni, muslimani, hrišćani, vehabije, bum, bum, bum, pobiješ, rešiš stvar...
tess tess 09:23 22.11.2015

Re: Asovi i Aduti

čitam Tea Pančića

Eh, sad. Teofil.

Bilo bi odveć od nas očekivati nešto drugo, od:
i ne mogu da se načudim koliko liberalnim Evropljanima ne može da dopre iz dupeta u glavu

Ne jer Teofil nije šampion, a Basara jeste,
mislim da bi to Basara sjajno ilustrovao (i mudro i karikaturalno), hm, recimo i Krstić nije tip kojem je europska vrijednost kolijevka i civilizacije i svemira kao Teofilu. Ili, griješim?

Ček, rekla sam ovde par puta da ih volim - Teofila i Basaru - i da imam njihovih knjiga, Basarinih možda malo više (ma da, i ima ih više), na primer genijalno je napisati knjigu bez ijedne emocije kao što je Basara Dnevnik Marte Koen.
Basara je narodski čovjek, Teofil nije (dobro, nije mu mana, samo kažem).

Ne pratim ih, ne kao prije - i, taj tekst nisam pročitala - jer su preokupirani problemima u Srbiji, prosto. A, meni je - recimo, ovih dana - preokupacija Sir Karl Raimund Popper i Alice Munro i par političkih analitičara (germanskih i arapskih) i ruska filozofska poezija. U stvari, kad razmislim, i ne mislim da je Teofil dobar (geo)politički analitičar - van Srbije i HR do Mađarske i ta tvoja sela - tj mnogo je bolji književni i pozorišni kritičar. Mnogo ozbiljniji. Il, mnogo trajniji (od trajati).

Da skratim, Teofil ima svemir, centar svemira je kolijevka civilizacije. Znači, Teofil ima kolijevku svemira i oko nje nas na nivoima - podiocima - plemena, gospodu i divljake i umjetnike. Kako ko je porastao i u šta, u majmuna il u čovjeka (pekar, lekar,apotekar) il u neki SF lik, u vilu, zlog čarobnjaka Slobu il dementnog starčića Njofru.. I to je to, ne bih ni pomislila da bi on skapirao šta je tamo u mraku, jer bi tako morao porinuti dublje i u balkanski svemir koji je sebi gradio od `90ih, na ovamo. Mislim, dublje od `70ih. Bilo bi to odveć za njegovu djetinju, romantičnu, dušu.

Hajde dobro, ne mrzim ni Krstića.
:)

emsiemsi emsiemsi 10:39 22.11.2015

Re: Asovi i Aduti

tess
čitam Tea Pančića

Eh, sad. Teofil.

Bilo bi odveć od nas očekivati nešto drugo, od:
i ne mogu da se načudim koliko liberalnim Evropljanima ne može da dopre iz dupeta u glavu

Ne jer Teofil nije šampion, a Basara jeste,
mislim da bi to Basara sjajno ilustrovao (i mudro i karikaturalno), hm, recimo i Krstić nije tip kojem je europska vrijednost kolijevka i civilizacije i svemira kao Teofilu. Ili, griješim?

Ček, rekla sam ovde par puta da ih volim - Teofila i Basaru - i da imam njihovih knjiga, Basarinih možda malo više (ma da, i ima ih više), na primer genijalno je napisati knjigu bez ijedne emocije kao što je Basara Dnevnik Marte Koen.
Basara je narodski čovjek, Teofil nije (dobro, nije mu mana, samo kažem).

Ne pratim ih, ne kao prije - i, taj tekst nisam pročitala - jer su preokupirani problemima u Srbiji, prosto. A, meni je - recimo, ovih dana - preokupacija Sir Karl Raimund Popper i Alice Munro i par političkih analitičara (germanskih i arapskih) i ruska filozofska poezija. U stvari, kad razmislim, i ne mislim da je Teofil dobar (geo)politički analitičar - van Srbije i HR do Mađarske i ta tvoja sela - tj mnogo je bolji književni i pozorišni kritičar. Mnogo ozbiljniji. Il, mnogo trajniji (od trajati).

Da skratim, Teofil ima svemir, centar svemira je kolijevka civilizacije. Znači, Teofil ima kolijevku svemira i oko nje nas na nivoima - podiocima - plemena, gospodu i divljake i umjetnike. Kako ko je porastao i u šta, u majmuna il u čovjeka (pekar, lekar,apotekar) il u neki SF lik, u vilu, zlog čarobnjaka Slobu il dementnog starčića Njofru.. I to je to, ne bih ni pomislila da bi on skapirao šta je tamo u mraku, jer bi tako morao porinuti dublje i u balkanski svemir koji je sebi gradio od `90ih, na ovamo. Mislim, dublje od `70ih. Bilo bi to odveć za njegovu djetinju, romantičnu, dušu.

Hajde dobro, ne mrzim ni Krstića.
:)


Теофил и Басара су половњаци --- половно образовање, половно размишљање, половно писање.
Остатак твога коментара --- свеобухватан, али зато конфузан.
tess tess 11:55 22.11.2015

Re: Asovi i Aduti

Теофил и Басара су половњаци --- половно образовање, половно размишљање, половно писање.
Остатак твога коментара --- свеобухватан, али зато конфузан.

Dobro, Emsi, ne jedemo ti 'leba, opusti se.
emsiemsi emsiemsi 14:08 22.11.2015

Re: Asovi i Aduti

tess
Теофил и Басара су половњаци --- половно образовање, половно размишљање, половно писање.
Остатак твога коментара --- свеобухватан, али зато конфузан.

Dobro, Emsi, ne jedemo ti 'leba, opusti se.

Наши смо !
Успут --- ти ме подсети на оно када сам ја, ономад, једну наговарао на нешто говорећи јој да се опусти. Аххххх, та дивна сећања.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:12 23.11.2015

Re: Asovi i Aduti

emsiemsi
[
Аххххх, та дивна сећања.


можда су лепа јер је било - једаред, једна ал' вредна!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:19 23.11.2015

Re: Asovi i Aduti

Тес


Da skratim, Teofil ima svemir, centar svemira je kolijevka civilizacije. Znači, Teofil ima kolijevku svemira i oko nje nas na nivoima - podiocima - plemena, gospodu i divljake i umjetnike.



јуу, када помене колевку, заборави' на народ доле на литургији код Хрилетове колевке! запио се кахве, капућина фантастико, овде код Жабара Фрањеваца, одличну фуку праве, закуцкао с вама и - заборавих на Народ!


пс. ја исто волим Теа и Басару, Басара је cool јер оплиће по свима, без разлике, а Тео, што каже Ђед Принси, се изпроглупир'о доста с овим текстом. утроњакис Ајзис, изгледа.
tess tess 07:37 23.11.2015

Re: Asovi i Aduti

ја исто волим Теа и Басару

Dobro je - pomislila sam da ih samo ja volim - u svemiru.
:)

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:10 25.11.2015

Re: Asovi i Aduti

Teo je zvrndara, dok je Sveta mnogo ozbiljniji lik. šteta što ne postoji ozbiljnija demohrišćanska(judejska) unija više u zemlji. meni bi baš prijala ta opcija. nema, jebi ga, tako d sam totalni autsajder. mogao bih, ali nemam s kim. bedak.
zilikaka zilikaka 11:38 21.11.2015

kolega

Ja se izvinjavam, nisam stigla ni da pročitam blog, al koliko sam puna utisaka, moram brzo da ih prospem.

Sudeći po tvom naslovu, neću baš mnogo mašiti temu.

Elem, dođoh s pijaca, upalila TV da pravi galamu, kad ono direktan prenos talačke krize.
Sa dva meta!

Jedni u Palati Federacije, drugi na Dunav stanici, u vozu. Drže onolike ljude, svi poplašeni...stra bre da te spopadne.

Doduše, imamo i pregovarače, i još snajperiste i svašta, pa se sve dobro završilo. Oslobodili ih.

Ovom prilikom sam se setila kad je u Tunisu onaj ubijao one nesretnike, nije što je lokalnim pandurima trebalo 45 minuta da dođu iz 6km udaljenog grada, nego što je on i posle nastavio po ulici da ubija a snajperisti ga u više navrata promašili, dok se na kraju nije pojavio lokalni okoloćoškaš i skinuo ga ručnim naoružanjem, iz neposredne blizine.
Valjda mu više prekipelo.

Ne daj bože, al nešto se bojim da ni kod nas ne bi bilo mnogo drugačije.

alselone alselone 11:46 21.11.2015

Re: kolega

upalila TV da pravi galamu


Kakav danak neiskustvu.
nsarski nsarski 11:53 21.11.2015

Re: kolega

Kakav danak neiskustvu.


TV sluzi ili (a) da ti vredja inteligenciju i provlaci te kroz blato primitivizma, ili (b) da "scare the Sh(t)eet outta ya". Beskorisna sprava.
niccolo niccolo 12:19 21.11.2015

Re: kolega

a snajperisti ga u više navrata promašili

Pa dobro, mogu valjda i snajperisti da imaju loš dan...
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:41 21.11.2015

Re: kolega

Beskorisna sprava.

a nije baš; meni služi da gledam filmove! Mnogo je bolje od krivljenja na kompu (mislim, ja bih rado u bioskop, ali kad bih imao i neki da valja)
alselone alselone 12:50 21.11.2015

Re: kolega

a nije baš; meni služi da gledam filmove! Mnogo je bolje od krivljenja na kompu (mislim, ja bih rado u bioskop, ali kad bih imao i neki da valja)


Da, razlika izmedju TV-a i TV programa. Ima ovde jedna nasa drugarica koja se hvali da nema TV a ima monitor (izmedju cega sada nema razlike) na kom gleda TV program.
Smesno.

Ne treba gledati TV program (osim par izuzetaka tipa Comedy Central legende), pogotovo ne vesti, analiticare, komentatore, rijalitije i slicno, sto kaze profa, ili te prave budalom ili zele da te uplase da bi te kontrolisali. Evo kod nas trenutno radi TV a na njemu je crtani Cars, Mogli pomalo gleda, pomalo se igra plastelinom. Posle cemo ga ugasiti verovatno, ponekad na par sati, ponekad i na par dana.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:01 21.11.2015

Re: kolega

Da, sad postoje odlični programi za gledanje TV-a preko kompa, sa odličnom rezulucijom. Sopcast, na primer, pa možeš da biraš šta hoćeš od sportskih događaja ili dobri, stari, pouzdani torrenti za skidanje filmova ili serija.

Samo nekako volim taj osećaj, kada se zavališ u kauč i pustiš neki dobar film na TV-u (preko interneta naravno:)
mariopan mariopan 14:00 21.11.2015

Re: kolega

stefan.hauzer
Beskorisna sprava.

a nije baš; meni služi da gledam filmove! Mnogo je bolje od krivljenja na kompu (mislim, ja bih rado u bioskop, ali kad bih imao i neki da valja)

mariopan mariopan 14:06 21.11.2015

Re: kolega

Ne treba gledati TV program (osim par izuzetaka tipa Comedy Central legende),



Ja gledam Poaroa (pink femili), neka je stota repriza stote reprize kad nema ništa bolje, pa neku dansku seriju iza toga, kriminalnu ali dobru, nije glupava, pa seriju o premijerki, mislim isto danska, pa stare filmove, crna guja, pa sam gledala na Histori kako su živeli u edvardijansko doba, baš mi se svidelo.....nađe se nešto ako ti treba uspavanka?

..a preko dana ga palim da mi galami, isto kao zilikaka.
riply riply 17:47 21.11.2015

Re: kolega

mariopan
Ne treba gledati TV program (osim par izuzetaka tipa Comedy Central legende),



Ja gledam Poaroa (pink femili), neka je stota repriza stote reprize kad nema ništa bolje, pa neku dansku seriju iza toga, kriminalnu ali dobru, nije glupava, pa seriju o premijerki, mislim isto danska, pa stare filmove, crna guja, pa sam gledala na Histori kako su živeli u edvardijansko doba, baš mi se svidelo.....nađe se nešto ako ti treba uspavanka?

..a preko dana ga palim da mi galami, isto kao zilikaka.


bukvalno se identično uspavljujem-Poaro, skandinavske serije ili crno-bjeli filmovi
mariopan mariopan 19:00 21.11.2015

Re: kolega

riply
mariopan
Ne treba gledati TV program (osim par izuzetaka tipa Comedy Central legende),



Ja gledam Poaroa (pink femili), neka je stota repriza stote reprize kad nema ništa bolje, pa neku dansku seriju iza toga, kriminalnu ali dobru, nije glupava, pa seriju o premijerki, mislim isto danska, pa stare filmove, crna guja, pa sam gledala na Histori kako su živeli u edvardijansko doba, baš mi se svidelo.....nađe se nešto ako ti treba uspavanka?

..a preko dana ga palim da mi galami, isto kao zilikaka.


bukvalno se identično uspavljujem-Poaro, skandinavske serije ili crno-bjeli filmovi

emsiemsi emsiemsi 06:08 22.11.2015

Re: kolega

alselone
a nije baš; meni služi da gledam filmove! Mnogo je bolje od krivljenja na kompu (mislim, ja bih rado u bioskop, ali kad bih imao i neki da valja)


Da, razlika izmedju TV-a i TV programa. Ima ovde jedna nasa drugarica koja se hvali da nema TV a ima monitor (izmedju cega sada nema razlike) na kom gleda TV program.
Smesno.

Ne treba gledati TV program (osim par izuzetaka tipa Comedy Central legende), pogotovo ne vesti, analiticare, komentatore, rijalitije i slicno, sto kaze profa, ili te prave budalom ili zele da te uplase da bi te kontrolisali. Evo kod nas trenutno radi TV a na njemu je crtani Cars, Mogli pomalo gleda, pomalo se igra plastelinom. Posle cemo ga ugasiti verovatno, ponekad na par sati, ponekad i na par dana.

Још један фолирант који, јеботе, не гледа TV.
nsarski nsarski 06:32 22.11.2015

Re: kolega

Још један фолирант који, јеботе, не гледа TV.


Hebdo te Šarli, Čarli, postao si skroz neotessan!
emsiemsi emsiemsi 10:41 22.11.2015

Re: kolega

nsarski
Још један фолирант који, јеботе, не гледа TV.


Hebdo te Šarli, Čarli, postao si skroz neotessan!

Сагласан !
Успут --- мора неко да, у овом каламбуру од тзв. ставова и, назови, резона, да служи и као катализатор (који макар мало разбистрава и бла, бла, бла, ...).
docsumann docsumann 15:37 22.11.2015

Re: kolega

nsarski
Kakav danak neiskustvu.


TV sluzi ili (a) da ti vredja inteligenciju i provlaci te kroz blato primitivizma, ili (b) da "scare the Sh(t)eet outta ya". Beskorisna sprava.


tv obično uključujem dok jedem.
sledeća situacija ... neki interesantan sportski događaj, kao npr. noćas u 21:00.

od emisija koje (povremeno) pratim ima njih par na Discovery Science, ranije sam imao i pokojeg favorita na History Channel-u (ali izgleda da su mi ga uklinuli iz paketa, ili su zamjenili kanal, a ja se nisam potrudio da ga nanovo izlociram).
e, da i vijesti na TV Vijesti u 18:30.

i to bi bilo sve. u najekstremnijem slučaju (bez sporta, koji u Đokovićevom slučaju može i da se neplanski prolongira na više časova) - oko sat i po dnevno.


svojevremeno najokačivaniji tjub spot na blogu



emsiemsi emsiemsi 16:25 22.11.2015

Re: kolega

docsumann
nsarski
Kakav danak neiskustvu.


TV sluzi ili (a) da ti vredja inteligenciju i provlaci te kroz blato primitivizma, ili (b) da "scare the Sh(t)eet outta ya". Beskorisna sprava.


tv obično uključujem dok jedem.
...


Када сам код куће, TV мора да буде укључен, небитно ми је који програм, и благо појачан, како би остварио своју двостуку фунционалост.
Прва, и важнија, је --- потребан ниво аудио-шума, те друга, визуелна шара од цца 1 метра квадратног површине, јер, уколико није укључен, онда тај метар квадратни делује, онако црн - без везе.
Успут --- поред тога, када смо сви заједно (понекада) у дневној соби, та површина TV-а, делује и као површина конвергенције (и кохеренције) на којој нам се сретну погледи.
docsumann docsumann 17:45 22.11.2015

Re: kolega

Успут --- поред тога, када смо сви заједно (понекада) у дневној соби, та површина TV-а, делује и као површина конвергенције (и кохеренције) на којој нам се сретну погледи.


* * *

Molim te pogledaj mesec večeras u 21 i 15.
Susrešće nam se pogledi, i tako ćemo se videti.


Nenad Radović
mayo1 mayo1 13:37 21.11.2015

Autogol

"...idoli Muslimanske Ulice."


Mislim da su si "idoli" zabili autogol ovim zločinom u Parizu.
Da to nisu učinili, mogli su mirno i dalje skidati glave, postavljati bombe po bejrutima,bagdadima, sirijama, libijama, afrikama. Malo bi ih, onako za CNN, gađali iz zraka, neko od te bratije bi možda i izgubio glavu - ha, rizik posla - ali stvar bi hodala bez većih problema.

Sada baš neće više ići tako glatko.

A kao i uvijek, najveći ceh će platiti 'obična' (u ovom slučaju muslimanska) raja.
mariopan mariopan 14:22 21.11.2015

Re: Autogol

mayo1
"...idoli Muslimanske Ulice."


Mislim da su si "idoli" zabili autogol ovim zločinom u Parizu.
Da to nisu učinili, mogli su mirno i dalje skidati glave, postavljati bombe po bejrutima,bagdadima, sirijama, libijama, afrikama. Malo bi ih, onako za CNN, gađali iz zraka, neko od te bratije bi možda i izgubio glavu - ha, rizik posla - ali stvar bi hodala bez većih problema.

Sada baš neće više ići tako glatko.

A kao i uvijek, najveći ceh će platiti 'obična' (u ovom slučaju muslimanska) raja.

Slažem se sa tobom.
Da nisu iskoračili iz svog dvorišta mogli su da traju.

I neće biti ni lako ni jeftino ( u ljudskim životima) braniti se od terorizma na svom terenu, u velikim gradovima Evrope.
freehand freehand 16:51 21.11.2015

Re: Autogol

Mislim da su si "idoli" zabili autogol ovim zločinom u Parizu.

Autogol su zabili rušenjem ruskog aviona.
Можда би требало да се раздвоје ови инциденти? Руски авион и Бејрут је део борбе против конкретног непријатеља (Русија, Хезболах) док је акција у Европи покушај да се активира члан 5 НАТО пакта и тако добије разлог за инвазију Сирије и збацивање Асада.

Deluje smisleno koliko god konci takvih komplota bili neuhvatljivi u realnosti. Bar u realnom vremenu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:18 25.11.2015

Re: Autogol

freehand

Autogol su zabili rušenjem ruskog aviona.


čekaj, ruski avion su oborili turci i cia, koji nemaju veze s Ajzisom, ako se izuzme da kupuju naftu od njih.

i, primeti, da Izrael nema ni najmanji incident sa sestrinskom Rusijom, iako si nas mnogo mentalno drndo, ipak smo clean - kako to objašnjavaš, u nedostatku Bokija Muđahida Turkelje Brata Mog u Agnosi Budimca?!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:32 25.11.2015

Re: Autogol

a jes, vi (Sep i ti) pričate o starom avionu, izvinjavam se, nisam bio tu, bio sam u pustinji. nego Free, jebeš sve ove priče, danas sam posle 20 godina sreo jednog Makedonca - prvi put sam ga sreo pre 20 godina dok sam tripovao da se monašim ovde u Judeji, kod Grcite, i danas s ljudima nabasam na čoveka, potpuno slučajno, posle dvadeset godina... neverovatno koji mir, jebote, ladno isposnik... koji trip... i ladna racionalna Englezara od Prinsija bi se raznežila da je hajkingovala sa mnom danas po pustinji od tog čoveka... suprotno svim pravilima psihoanalitike... ali dobro, previše ste ophrvani svetovnim sujetama... baš je lep trip bio sresti predanjskog Pustinjaka danas, totalno slušajno nabasao. i, iz tog njegovog tripa mira, nabasam na net-krbanja i prosto se sjebem kako se unazadila Civilizacija. kako ste se vređali, jezivo?! meni to baš tužno.
tess tess 07:08 26.11.2015

Re: Autogol

i, iz tog njegovog tripa mira, nabasam na net-krbanja i prosto se sjebem kako se unazadila Civilizacija. kako ste se vređali, jezivo?! meni to baš tužno.

Zezaš il šta?
Sepulturero Sepulturero 14:27 21.11.2015

Cui bono

Озбиљни људи се питају шта је то Исису требало, дакле који је циљ ових неколико, неоспорно добро организованих, акција (руски авион, експлозија у Бејруту, Париз...). Немогуће је да стварно желе да се против њих уједини, теоријски гледано*, цео свет.

Можда би требало да се раздвоје ови инциденти? Руски авион и Бејрут је део борбе против конкретног непријатеља (Русија, Хезболах) док је акција у Европи покушај да се активира члан 5 НАТО пакта и тако добије разлог за инвазију Сирије и збацивање Асада.

Колатерална корист би била даље радикализовање муслимана у ЕУ, укључујући нове мигранте, и слабљење Русије преко инфилтрације кроз Кавказ и радикализовање тамошњих муслимана.

*када кажем "теоријски гледано" мислим на то да се Турска, Катар, Сауди Арабија, Израел и, наравно, САД не истичу много у акцијама против Исис. Напротив.
princi princi 15:27 21.11.2015

Re: Cui bono

Za sada je jedina posledica pariskog masakra raspirivanje antiimgrantske histerije u US i UK, francusko obećanje da će "srušiti" ISIS (što se svelo na dodatne 2 kampanje bombardovanja u ponedeljak i utorak), učestale akcije francuske i belgijske policije po pariskim i briselskim predgrađima i davanje ogromnih ovlašćenja policijsko-žbirovskom aparatu u skoro svim državama Zapada.
tess tess 15:46 21.11.2015

Re: Cui bono

Озбиљни људи се питају шта је то Исису требало, дакле који је циљ

Eto vidi, mislila sam da za nas kažu da smo paranoični ljudi, a ne sad tu neki ozbiljni.
:)

anja99 anja99 16:23 21.11.2015

Re: Cui bono

čestale akcije francuske i belgijske policije po pariskim i briselskim predgrađima


u Briselu život stao.
anja99 anja99 16:38 21.11.2015

Re: Cui bono

(što se svelo na dodatne 2 kampanje bombardovanja u ponedeljak i utorak)


Netacno. Sad sengen rezim vazi i za gradjane EU, ogromna promena. Proslo vreme samo na licnu kartu.
anja99 anja99 11:46 23.11.2015

Re: Cui bono

princi
Za sada je jedina posledica pariskog masakra raspirivanje antiimgrantske histerije u US i UK, francusko obećanje da će "srušiti" ISIS (što se svelo na dodatne 2 kampanje bombardovanja u ponedeljak i utorak), učestale akcije francuske i belgijske policije po pariskim i briselskim predgrađima i davanje ogromnih ovlašćenja policijsko-žbirovskom aparatu u skoro svim državama Zapada.



Paralisana prestonica EU – "ratna zona" do daljeg
jinks jinks 14:43 21.11.2015

...


princi princi 14:58 21.11.2015

Kaže Taleb

najstrašnije u svemu je što po svemu sudeći većina ovih bombaša samoubica uopšte nije praktikovala neku religiju. U izvesnoj meri, postali su živi mrtvaci i pre svog fizičkog samouništenja. Ono, čist, destilisani očaj i besmisao destrukcije. E to totalno scares shit out of me.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:34 21.11.2015

Re: Kaže Taleb

totalno sam se sjebao, što je Milenković zaključao blog.

Hteo sam da ga pitam,; je l' postuje fotke sa davanja intervjua ili ima svoje koje čuva u arhivi, pa po potrebi vuče onu najbolju? Živ se pojede da saznam odgovor.
princi princi 17:01 21.11.2015

Re: Kaže Taleb

je l' postuje fotke sa davanja intervjua ili ima svoje koje čuva u arhivi, pa po potrebi vuče onu najbolju?

Ja kad sam ga video, znoj me oblio, reko': "Kuku, evo ga naš Vučko!"

Ne, te Milenkovićeve fotkice su ludilo, k'o Sem Šeparda da gledam, bude ženu u meni.
angie01 angie01 18:58 21.11.2015

Re: Kaže Taleb


Hteo sam da ga pitam


ostavila sam mu komentar na onom drugom sajtu- da otkljuca blog,...al nije je nesto resgovao.


Živ se pojede da saznam odgovor.


nemoj da si takav- odlicne mu fotke- autenticne, zive...nisu sminkerke.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:08 21.11.2015

Re: Kaže Taleb

nemoj da si takav- odlicne mu fotke- autenticne, zive...nisu sminkerke.


Da, imao sam i ja taj osmeh na stranu; kada sam želeo da šarmiram neku cicu, ostavljajući utisak mistika i nepopravljivog romantika.


mariopan mariopan 19:15 21.11.2015

Re: Kaže Taleb

angie01

Hteo sam da ga pitam


ostavila sam mu komentar na onom drugom sajtu- da otkljuca blog,...al nije je nesto resgovao.


Živ se pojede da saznam odgovor.


nemoj da si takav- odlicne mu fotke- autenticne, zive...nisu sminkerke.



Ja sam ga i lično upoznala i imam utisak da nije takav tip, normalan je, bar ja nisam primetila to oko fotki, da mu je stalo....ali ako ćemo iskreno, i ja bih birala dobre fotke za javnost?
princi princi 19:22 21.11.2015

Re: Kaže Taleb

stefan.hauzer
nemoj da si takav- odlicne mu fotke- autenticne, zive...nisu sminkerke.


Da, imao sam i ja taj osmeh na stranu; kada sam želeo da šarmiram neku cicu, ostavljajući utisak mistika i nepopravljivog romantika.



Jbg, ti šarmirao cice, a Milenković šarmirao mene, matorog konja.
angie01 angie01 19:31 21.11.2015

Re: Kaže Taleb

Da, imao sam i ja taj osmeh na stranu;


ti si stef, to je drugo,:)...Milenkovic je krajnje i retko normalan lik.
blogovatelj blogovatelj 19:42 21.11.2015

Re: Kaže Taleb

totalno sam se sjebao, što je Milenković zaključao blog.


Nestpretan si, jer si mlad. Ja kad vidim par stotina klikova na blog i nula komentara u isto vreme, ja taj blog i ne otvaram da pročitam.
Zašto bih gnjidama poklanjao klik?
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:48 21.11.2015

Re: Kaže Taleb

Milenkovic je krajnje i retko normalan lik.

Verujem da jeste, ne znam čoveka; ali znam kako izgleda
alselone alselone 21:11 21.11.2015

Re: Kaže Taleb

Milenkovic je krajnje i retko normalan lik.


Novi ili stari?
Novi deluje OK, stari bio LDP zaludjenik, nisi mogao normalno razgovarati sa njim. Sa ovim ne mozes skoro uopste pa ne znamo. Al znamo da je lep i da misli kako ima ostar pogled.
amika amika 15:06 21.11.2015

Велики гаф

"uspeli su sa par visokoprofilnih akcija, s prvorazrednom žrtvom i hrabrošću, protiv enormnog sistema nadzora, kontrole i moći"

"Успели су" јер су фанатизам религије унели у друштва организована да сузбијају екстремна понашања, где се то не очекује јер је противно идеалима комфора, личне безбедности, пријатног живота... Стратегијски - направили су велики гаф јер су већи део света окренули против себе и скратили постојање Исламске државе која ће још ослабити, што значи да немају чврст центар и да је воћство незрело и неспремно за дуготрајан сукоб, оптерећено западњачким осећањем за спектакл.
tess tess 15:51 21.11.2015

Re: Велики гаф

Успели су" јер су фанатизам религије унели у друштва организована да сузбијају екстремна понашања, где се то не очекује јер је противно идеалима комфора, личне безбедности, пријатног живота... Стратегијски - направили су велики гаф јер су већи део света окренули против себе и скратили постојање Исламске државе која ће још ослабити, што значи да немају чврст центар и да је воћство незрело и неспремно за дуготрајан сукоб, оптерећено западњачким осећањем за спектакл.

Sviđa mi se ovaj komentar, iako nalazim da je samo jedna opcija u manipulaciji - na nekoliko nivoa - i haosu* koji ovaj način modernog ratovanja, tj terorizma, može izazvati među nama.

*pardon, haosu i kontroli.
mariopan mariopan 16:05 21.11.2015

Re: Велики гаф

tess
Успели су" јер су фанатизам религије унели у друштва организована да сузбијају екстремна понашања, где се то не очекује јер је противно идеалима комфора, личне безбедности, пријатног живота... Стратегијски - направили су велики гаф јер су већи део света окренули против себе и скратили постојање Исламске државе која ће још ослабити, што значи да немају чврст центар и да је воћство незрело и неспремно за дуготрајан сукоб, оптерећено западњачким осећањем за спектакл.

Sviđa mi se ovaj komentar, iako nalazim da je samo jedna opcija u manipulaciji - na nekoliko nivoa - i haosu koji ovaj način modernog ratovanja tj terorizma može izazvati među nama.

Možda je haos sam sebi cilj jer se prestrašenim narodom najlakše manipuliše i vlada?

edit

i ja da dodam - i kontroliše?
tess tess 16:17 21.11.2015

Re: Велики гаф

Pa, da.
:)
mariopan mariopan 17:24 21.11.2015

Re: Велики гаф

tess
Pa, da.
:)

Istovremeno smo to pomislile? :)
tess tess 17:46 21.11.2015

Re: Велики гаф

:)
mariopan mariopan 19:08 21.11.2015

Re: Велики гаф

tess
:)

:)

Sad se baš brinem, spadaš u omiljene mi komentatore na blogu, uvek nepogrešivo ubodeš suštinu, (po mom mišljenju)....pa ako smo pomislile isto, a ja se ne oslanjam na pamet kao ti nego na animalno, šesto čulo.... onda moram da se zabrinem, tu ima nešto, nije to samo nagađanje i blablatrućanje dokonih blogera?

Eto i nama haosa uskoro?

Ma i ako nema mi ćemo se sami uvaliti, za to smo ekstra talentovani?
emsiemsi emsiemsi 20:48 21.11.2015

Re: Велики гаф

mariopan
tess
:)

:)

Sad se baš brinem, spadaš u omiljene mi komentatore na blogu, uvek nepogrešivo ubodeš suštinu, (po mom mišljenju)....pa ako smo pomislile isto, a ja se ne oslanjam na pamet kao ti nego na animalno, šesto čulo.... onda moram da se zabrinem, tu ima nešto, nije to samo nagađanje i blablatrućanje dokonih blogera?

Eto i nama haosa uskoro?

Ma i ako nema mi ćemo se sami uvaliti, za to smo ekstra talentovani?

Претерујеш --- Тесс јесте бистра, али не баш толико (да је непогрешиви убадач суштине).
mariopan mariopan 20:57 21.11.2015

Re: Велики гаф

emsiemsi
mariopan
tess
:)

:)

Sad se baš brinem, spadaš u omiljene mi komentatore na blogu, uvek nepogrešivo ubodeš suštinu, (po mom mišljenju)....pa ako smo pomislile isto, a ja se ne oslanjam na pamet kao ti nego na animalno, šesto čulo.... onda moram da se zabrinem, tu ima nešto, nije to samo nagađanje i blablatrućanje dokonih blogera?

Eto i nama haosa uskoro?

Ma i ako nema mi ćemo se sami uvaliti, za to smo ekstra talentovani?

Претерујеш --- Тесс јесте бистра, али не баш толико (да је непогрешиви убадач суштине).


Bogme jeste ali neću da se svađam

edit

Zapravo, vidi odmah ono što ja vidim na drugu loptu jer sam često ostrašćena ili nezainteresovana, idem u krajnosti pa se trgnem, curiknem, i to je dovoljno?
tess tess 21:03 21.11.2015

Re: Велики гаф

(po mom mišljenju)

E, sad me sramota, ozbiljno. Molim te Mariopan, prevelika je to odgovornost za mene, nije tako ni loše griješiti s' vremena na vrijeme.
:)

Ne brini se, da nam se dese haosi (kažem nas, a mislim na vas kući), imamo iskustva - prošli kroz katarzu - i u haosima kršili sve te nametnute kontrole za naše dobro. Ovo je bukvalno ovako kako sam napisala, uvrnuto (i u neku ruku, na žalost), ali mi smo u prednosti.
Haos i kontrola nema isto značenje kod nas i njih (EU).

Mislim da će Evropljani morati shvatiti sa koliko malo muke mnogo filozofiraju o muci. I da tako dolazimo do početka. Vidjećemo čega. Za sad (mi i ne znamo ko su, ko nam (ne)prijatelji) demonstriraju da za 24 sata - od terorizma do policijskog časa - izmjene cirkulisanje milionskih staništa, zašto ne i države, svijesti (o bezbjednosti, bilo čemu), svega..

tess tess 21:05 21.11.2015

Re: Велики гаф

Претерујеш --- Тесс јесте бистра, али не баш толико (да је непогрешиви убадач суштине).

Emsi, reci joj.
:)

mariopan mariopan 21:17 21.11.2015

Re: Велики гаф

tess
(po mom mišljenju)

E, sad me sramota, ozbiljno. Molim te Mariopan, prevelika je to odgovornost za mene, nije tako ni loše griješiti s' vremena na vrijeme.
:)

Ne brini se, da nam se dese haosi (kažem nas, a mislim na vas kući), imamo iskustva - prošli kroz katarzu - i u haosima kršili sve te nametnute kontrole za naše dobro. Ovo je bukvalno ovako kako sam napisala, uvrnuto (i u neku ruku, na žalost), ali mi smo u prednosti.
Haos ni kontrola nema isto značenje kod nas i njih (EU).

Mislim da će Evropljani morati shvatiti sa koliko malo muke mnogo filozofiraju o muci. I da tako dolazimo do početka. Vidjećemo čega. Za sad (mi i ne znamo ko su, ko nam (ne)prijatelji) demonstriraju da za 24 sata - od terorizma do policijskog časa - izmjene cirkulisanje milionskih staništa, zašto ne i države, svijesti (o bezbjednosti, bilo čemu), svega..


Da, mi ( svi ljudi sa Balkana) imamo iskustva u tome i ne brinem se previše, mi smo u haosu kao ribe u vodi, a oni (EU) nisu, samo ipak, očekivala sam da se za mog života stvari smire i krene neki red da vlada...e, toga ne verujem da će biti...nego je bolje da se spremim za svaki slučaj i iskopam one ratne recepte za kolače od ničega?

Simpatično mi je kako se nekada, ničim izazvani, poklope naši komentari, ne mislim o tome ništa posebno ali vidim da nisam usamljena u tim sumnjama u ovo novo doba koje nam dolazi.
tess tess 21:21 21.11.2015

Re: Велики гаф

Simpatično mi je kako se nekada, ničim izazvani, poklope naši komentari,

milisav68 milisav68 21:29 21.11.2015

Re: Велики гаф

mariopan
nego je bolje da se spremim za svaki slučaj i iskopam one ratne recepte za kolače od ničega?



mariopan mariopan 21:41 21.11.2015

Re: Велики гаф

milisav68
mariopan
nego je bolje da se spremim za svaki slučaj i iskopam one ratne recepte za kolače od ničega?





Milisave
Meni ovo sasvim lepo izgleda i da sutra napravim, samo da dodam malo putera na taj krompir odozgo ili narendanog kačkavalja (još nije rat ) i milina.
milisav68 milisav68 22:13 21.11.2015

Re: Велики гаф

mariopan
Milisave
Meni ovo sasvim lepo izgleda i da sutra napravim, samo da dodam malo putera na taj krompir odozgo ili narendanog kačkavalja (još nije rat ) i milina.

Ma baba je čudo, ima još recepata na linkovima "sa strane" - pokupio sa fejsa od jedne blogokoleginice.
emsiemsi emsiemsi 06:14 22.11.2015

Re: Велики гаф

mariopan
emsiemsi
mariopan
tess
:)

:)

Sad se baš brinem, spadaš u omiljene mi komentatore na blogu, uvek nepogrešivo ubodeš suštinu, (po mom mišljenju)....pa ako smo pomislile isto, a ja se ne oslanjam na pamet kao ti nego na animalno, šesto čulo.... onda moram da se zabrinem, tu ima nešto, nije to samo nagađanje i blablatrućanje dokonih blogera?

Eto i nama haosa uskoro?

Ma i ako nema mi ćemo se sami uvaliti, za to smo ekstra talentovani?

Претерујеш --- Тесс јесте бистра, али не баш толико (да је непогрешиви убадач суштине).


Bogme jeste ali neću da se svađam

edit

Zapravo, vidi odmah ono što ja vidim na drugu loptu jer sam često ostrašćena ili nezainteresovana, idem u krajnosti pa se trgnem, curiknem, i to je dovoljno?

И Тесс је острашћена, прави Србенда - само што то, релативно, вешто прикрива.
Шта ћемо, такви смо.
tess tess 09:41 22.11.2015

Re: Велики гаф

прави Србенда

emsiemsi emsiemsi 10:45 22.11.2015

Re: Велики гаф

tess
Претерујеш --- Тесс јесте бистра, али не баш толико (да је непогрешиви убадач суштине).

Emsi, reci joj.
:)


Рекао сам --- нема зезања.
Ствари се морају називати правим именом и бла, бла, бла, ...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:40 25.11.2015

Re: Велики гаф

emsiemsi

Претерујеш --- Тесс јесте бистра, али не баш толико (да је непогрешиви убадач суштине).


jbte, ladno si zaljubljen u Tesiku... mislim, i ja je volim kao totalno cool Ženu, ali baš toliko da se nabacuješ kroz negativnu misao... mislim da sam to poslednji put video da neko proziva toliko ženu u koju je zaljubljen u nekom drugom Srednje.
tess tess 09:23 26.11.2015

Re: Велики гаф

mislim da sam to poslednji put video da neko proziva toliko ženu u koju je zaljubljen u nekom drugom Srednje

E, moj ti, nemaš ti pojma šta je muškarac spreman da uradi da bi sakrio simpatije.


p.s. I ne zavađaj me s' Emsijem.
:)
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:42 26.11.2015

Re: Велики гаф

p.s. I ne zavađaj me s' Emsijem.


Pomaže mu, pomaže.
Progovara glasno o suštini, nemaš ti pojma koliko je momcima to teško, da pokrenu konkretnu priču.
:)
tess tess 20:03 26.11.2015

Re: Велики гаф

nemaš ti pojma

:)
emsiemsi emsiemsi 20:24 26.11.2015

Re: Велики гаф

Srđan Fuchs
emsiemsi

Претерујеш --- Тесс јесте бистра, али не баш толико (да је непогрешиви убадач суштине).


jbte, ladno si zaljubljen u Tesiku... mislim, i ja je volim kao totalno cool Ženu, ali baš toliko da se nabacuješ kroz negativnu misao... mislim da sam to poslednji put video da neko proziva toliko ženu u koju je zaljubljen u nekom drugom Srednje.

У праву си, односно, недовољно си у праву.
Јер --- ја не да сам заљубљен у Тесс, ја, штавише, волим Тесс.
Волим Тесс једнако као и све наше, као и тебе, Срђана Пајића, Блоговатеља, Стефана Хаузера, Принција, Кукурику, Мариопан, Зиликаку, Ларису, Дебелог Тасу, Милисава, Геџу - и све остале наше, дакле, и све непоменуте (и не само наше, него и многе који нису наши, а ипак су наши).
pallmma pallmma 13:03 27.11.2015

Re: Велики гаф

ja je volim kao totalno cool Ženu





pa jebeš mi sve.
G.Cross G.Cross 19:35 21.11.2015

Dok Palme njisu grane

Srdjane, Suprotno svojim dajbuljim porivima da nikad ne citam Linkove u Blogovima ( )procitah ovaj koji si toi postavio "Velikog Deđala."

Vrlo interesantno. Narocito ovo o drugom dolasku Ise, kod Sunita.

Da li to znaci da su Suniti generalo blizi Hriscanima nego Shiti?

Jos jedan interesantan detalj:

U tekstu jedan od 3 Signs of Emergence je:

When date-palm trees of Baisan stop bearing fruit (Sahih Muslim English reference : Book 41, Hadith 7028; Arabic reference : Book 55, Hadith 7573)[7]



Verovatno znas da u celom sredozemlju masovno umiru Palme (jedu ih iznutra neke larve).

I kod mene se jedna razbolila u dvoristu i polako umire. Jako tuzno.
mariopan mariopan 19:46 21.11.2015

Re: Dok Palme njisu grane


Verovatno znas da u celom sredozemlju masovno umiru Palme (jedu ih iznutra neke larve).

I kod mene se jedna razbolila u dvoristu i polako umire. Jako tuzno.

To se događa i palmama u Atini ( ne znam za ostatak Grčke).
Jednu divnu palmu ispred kuće gde mi živi sin, prošle godine su odsekli i odneli da spale, bila je puna tih crva. Jako tužno i golo sad izgleda to parče ali su gazde kuće gledale da odmah posade nešto zeleno. Kažu da joj nema spasa kada se to zapati u stablu.

Pritom, ostale palme su još žive pa mi je to neka nada da se neće sve razboleti?
G.Cross G.Cross 20:05 21.11.2015

Re: Dok Palme njisu grane

Pritom, ostale palme su još žive pa mi je to neka nada da se neće sve razboleti?



Kazu da je jedini pravi lek doneti neke druge larve koje jedu te larve ali ne i Palme, ali je to potrebno stalno ponavljati i uzasno je skupo.

Ja sam nasao na internetu neke savete sa prskanjem pa cu da pokusam od ponedeljka.

Stvarno je tuzno gldeati kako gube granu za granom i pojavljuju se rupe od larvi na stablu.

Nadam se da nema veze sa dolaskom arapskog "antihrista" ( kao u Srdjanovom Linku)
mariopan mariopan 20:30 21.11.2015

Re: Dok Palme njisu grane

G.Cross

Nadam se da nema veze sa dolaskom arapskog "antihrista" ( kao u Srdjanovom Linku)

Nema veze, ovi "anarhisti" su posebna vrsta i došli su obaška od onih.
Probaj da spaseš tvoje palme svakako, ali mi deca kažu da to u Atini nije uspelo ni stručnjacima.
Jedini lek je vađenje iz korena i spaljivanje da bi se larve uništile.
G.Cross G.Cross 20:58 21.11.2015

Re: Dok Palme njisu grane

Jedini lek je vađenje iz korena i spaljivanje da bi se larve uništile.



Evo ja nasao ovo kao poslednju nadu pa cu da probam.

http://palmae.free.fr/paysandisia_archon.htm
mariopan mariopan 21:05 21.11.2015

Re: Dok Palme njisu grane

G.Cross
Jedini lek je vađenje iz korena i spaljivanje da bi se larve uništile.



Evo ja nasao ovo kao poslednju nadu pa cu da probam.

http://palmae.free.fr/paysandisia_archon.htm

Probaj, izgleda da ima leka samo se drži vremenskog rasporeda i postupaj po uputstvu. Možda je ona palma već bila previše uništena i da joj nije bilo spasa?
Meni se čini da je panj izgledao kao na onoj desno slici, bio je sasvim uništen. A bolest je ista.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:54 25.11.2015

Re: Dok Palme njisu grane

pravi Suniti su totalno pravoslavni i naša su draga braća u Isi i Musi. Beisan - inače, sada sam nekih 100 km od njega, bio prošlog meseca sa Ljubljančanima tamo i skroz se prolepšao antički gradić i - rađaju urme!

crkoh. izvinjavam se svima ako nisam odgovorio na njihove lepe misli - pokušaću sutra iz Galileje, danas sam crkitis, ovde na periferiji Samarije, u uznemirenoj Palestini.

danas sam čuo, od Palestinske Avangarde, originalnu misao da je Fatah totalno skrnava komunjarska opcija, dok su ovi slepci muđahidi ekstremna desnica. nema demokracke opcije... gotovo slično kao u Srbiji s Вучићупедеру, i sličnim sektaškim poslušnicima Piramide.

milisav68 milisav68 21:24 21.11.2015

Naleteo na fotku

Pa šteta da se baci.



An Afghani Mujahideen fighter armed through the CIA's "Operation Cyclone" program aims an FIM-92 Stinger missile
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:36 21.11.2015

Школа

blogovatelj blogovatelj 00:25 22.11.2015

Re: Школа

Школа


I Boška Buhu i Sirogojna ovako učilo?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:31 22.11.2015

Re: Школа

blogovatelj
Школа

I Boška Buhu i Sirogojna ovako učilo?

Ма, то је званични школски програм за целу једну државу:

However, the report shows that these textbooks:
* Condemn and denigrate the majority of Sunni Muslims who do not follow the Wahhabi understanding of Islam, and call them deviants and descendants of polytheists.
* Condemn and denigrate Shiite and Sufi Muslims' beliefs and practices as heretical and call them "polytheists;"
* Command Muslims to "hate" Christians, Jews, "polytheists" and other "unbelievers," including non-Wahhabi Muslims, though, incongruously, not to treat them "unjustly";
* Teach the infamous forgeries, The Protocols of the Elders of Zion, as historical fact;
* Teach other conspiracy theories accusing Freemasons, Lions Clubs and Rotary Clubs of plotting to undermine Muslims;
* Teach that "Jews and the Christians are enemies of the [Muslim] believers" and that "the clash" between the two realms is perpetual;
* Instruct students not to "greet," "befriend," "imitate," "show loyalty to," "be courteous to," or "respect" non-believers;
* Assert that the spread of Islam through jihad is a "religious duty;"
Instruct that "fighting between Muslims and Jews" will continue until Judgment Day, and that the Muslims are promised victory over the Jews in the end;
* Include a map of the Middle East that labels Israel within its pre-1967 borders as "Palestine: occupied 1948."

погледати ОВДЕ или ОВДЕ

looping looping 08:52 22.11.2015

Re: Школа

blogovatelj
Школа


I Boška Buhu i Sirogojna ovako učilo?

Sa tom razlikom što su Boško Buha i Sirogojno krali oružje od nemaca a ovima oružje prodaju rusi i ameri.
tyson tyson 03:44 24.11.2015

Re: Школа

Sa tom razlikom što su Boško Buha i Sirogojno krali oružje od nemaca a ovima oružje prodaju rusi i ameri.

Pa i "Boško Buha i Sirogojno" su dobijali tone oružja, municije, odeće, obuće i opreme od Engleza, a kasnije i Rusa.


looping looping 05:54 24.11.2015

Re: Школа

tyson
Sa tom razlikom što su Boško Buha i Sirogojno krali oružje od nemaca a ovima oružje prodaju rusi i ameri.

Pa i "Boško Buha i Sirogojno" su dobijali tone oružja, municije, odeće, obuće i opreme od Engleza, a kasnije i Rusa.

Ja znam ono što sam gledao u filmovima. Šmajser, Šarac, pištolj Luger i te fore.
Ali izgleda da su i partizani i ISIS dobijali oružje od istih.
princi princi 02:40 22.11.2015

Isis mu dođe nešto

kao evropsko Kosovo.

In particular, Belgian jihadism is concentrated in Molenbeek. It’s a neighborhood of nearly 100,000 people in Brussels, northwest of the city center, which has had a large Muslim population for many years. There are 22 known mosques in the district. Molenbeek shares some characteristics with the banlieues in French—densely populated, large immigrant populations, very high unemployment, complaints of inadequate government services, isolation from the central city and corridors of power.

Gomila nekog nezaposlenog i slabo školovanog mladog sveta koji ni ne ume da identifikuje svoj problem, uzroke i posledice (nije čudo, ne ume ni mnogo matoriji konj), prepuštenih praktično sebi i nikom drugom. koje niko živ na svetu ne razume. Maltene Gospodar muva sindrom.
anja99 anja99 12:40 22.11.2015

Re: Isis mu dođe nešto

Molenbeek.


nije predgradje, ziv centar Brisela, a evo i poslednje vesti-

Brisel: Teroristi u gradu, dvojica nose bombu
Belgijska policija traga za najmanje desetoricom terorista koji prete da će počiniti atentate slične onima u Parizu, a dvojica njih nose spremnu bombu.

IZVOR: BETA NEDELJA, 22.11.2015. | 11:41

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana