Astronomija

Vratija se Šime

antioksidant RSS / 27.11.2015. u 12:11

без зезања, тема је озбиљна па да отворимо простор

 и онима који тамо не могу а имају или једноставно желе нешто рећи

 



Komentari (108)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 12:12 27.11.2015

негативни тастер

princi princi 12:29 27.11.2015

Ааа, Шиме бановао,

за сваки случај га закључао за било какву расправу или питања. Јбг, кад сам Вучићев спинер! (сине, кад се сетим, за коју ја све службу нисам радио на овом Блогу...).

Мени је стварно фасцинантно како баја себе продаје час као тржиштарца, час као протокомунисту, час као социјалдемократу, и то, малтене, све у једном цугу. У принципу, немам ништа против политичког прагматизма, али како да му верујеш кад је обучен у тако ригидан, комесарски шињел. Не сумњам да се ЈеНеА гускама и ћуранима што влаже гаћице што иду сузице на свако његово појављивање. Човек је Џизс у спендекс трикоу.
antioksidant antioksidant 12:46 27.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

за сваки случај га закључао за било какву расправу или питања

ма није све само неке
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:52 27.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

tebra, a Bowie izbacio novu stvarku!
Ne znam šta da mislim pesmi, osim divljenja prema geniju.

+ apsolutno sam siguran da je ovo znak, kako je zika sa istoka trendi. Back to the roots:)

princi princi 12:54 27.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

tebra, a Bowie izbacio novu stvarku!

Е, да си жив и здрав, кад је то качето код бате на Г+у. Не читаш праве ствари...
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:02 27.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

Не читаш праве ствари...

Može biti.. čuo sam je na radiju i sve do jutros, nisam odgledao spot.



David Bowie's new album is inspired by Death Grips, Bords of Canada and Kendrick Lamar:
tadejus tadejus 09:00 28.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

stefan.hauzer
tebra, a Bowie izbacio novu stvarku!Ne znam šta da mislim pesmi, osim divljenja prema geniju.+ apsolutno sam siguran da je ovo znak, kako je zika sa istoka trendi. Back to the roots:)


ne znam, meni ovo nimalo nije jasno..
djeluje mi kao teško pretenciozno proseravanje.. nikako mi ne ide s njim..
težak, pretežak razočar..
jeste da je meni i major tom bio od neomiljenijih njegovih stvari ali ga volim čuti.. a ovo.. audio/vizuelno silovanje..
mada priznajem nisam se mogla natjerati da čujem/vidim stvar do kraja
princi princi 10:50 28.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

Ja sam kao klinac otkidao za Bowiejem. Station to station, Low, Heroes, Lodger, Scary Monsters, ono, seča vena. Sad mislim da je pametan foler i trgovac.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:08 28.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

Sad mislim da je pametan foler i trgovac.

Ja to oduvek mislim za Bowie- ja. Njega i ništa drugo ne zanima, osim da proda svoj proizvod i u čitavoj toj stvari - najbitnije je da kvalitet nikad nije bio taj, koji je oskudevao. Sve živo je probao, sve živo je bio u popularnoj muzici i nekad s više, nekad s manje uspeha.. ali da je genije i da nije sa ovog sveta; to definitivno.
princi princi 11:14 28.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

Kad pogledaš, njegov jedini zaista originalan lik je Major Tom i Space Oddity. Sve posle toga je neka parabola o "položaju umetnika u svetu", o "odnosu umetnika i društva", i neko njegovo osvrtanje na prošlost. I sve umotano u te neke cut up lyrics kojim je zapravo prikrivao svoju nepismenost i neukost (inače sam primetio da je to dosta čest motiv kod ljudi, ta neka opšta mesta, velike reči kao mehanizam prikrivanja sopstvene praznine). Čitava karijera kao jedno veliko presvlačenje.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:30 28.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

Ono što se meni oduvek dopadalo, kod Bowie-a .. jeste to, da nikad nije bežao od svojih glasovnih mana i umeo je da oseti trenutak.

+ neobjašnjivo sam ga preslušavao godinama, retko kome sam se u tolikoj količini vraćao, iznova i iznova.

Meni je žao, na primer, što ova saradnja nije potrajala godinama.. ali kad god je bio Iggy u problemu, Bowie je vadio neku stvarku iz naftalina, ubacio bi je na svoj album i Iggy bi opet krenuo u bolje sutra :)


princi princi 11:34 28.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

Iggy je pravi intelektualac za Bowieja. Neuporedivo artikulisaniji, izražajniji. Bowie je vremenom razvio taj osećaj da u pravom trenutku bude uz prave ljude. Bowie ti je kao one praznoglave i u osnovi glupave lepotice koje ipak imaju toliko pameti (ili intuicije) da se na žurkama prilipe uz najkulskije tipove.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:45 28.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

princi
Iggy je pravi intelektualac za Bowieja. Neuporedivo artikulisaniji, izražajniji. Bowie je vremenom razvio taj osećaj da u pravom trenutku bude uz prave ljude.

To i sam mislim, ali (uvek to ali) kada se nađeš među pravim ljudima u pravo vreme, koliko ljudi iskoristi šansu? Bowie je genije, baš iz tog razloga - jer se nije plašio eksperimenata, nije se plašio ulaska u nepoznato, čak i ako je bio okružen pravim ljudima i u toj komfornoj zoni se upuštao u avanture, radio je to sa velikom količinom samopouzdanja. Nije kao Roling Stonsi, prašio jednu pesmu čitav život - a mogao je. Išao uz vreme i uvek bio čovek svog vremena, a u suštini je uvek bio ispred njega.. to ne može svako.
princi princi 11:53 28.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

Nije kao Roling Stonsi, prašio jednu pesmu čitav život - a mogao je.

Ovo jednostavno nije tačno. Stonesi iz 1965. nemaju ništa zajedničko sa onima iz 1967. a ovi ništa sa onima iz 1969., 1970. i kasnije. Aftermath, Satanic Majesties, Let it bleed, Exile..., Sticky Fingers, Black and Blue, Some girls... to su potpuno različiti albumi. Do Tattoo you, Stonesi imaju bar 5 različitih faza. Na koncu, koji drugi bend ima najbolju diskačinu svih vremena (Miss you) i najbolji country svih vremena (Far away eyes) na svom ultimativnom punk albumu (Some girls)? Što se mene tiče, oni posle 1981. ni ne postoje osim, možda, jednog albuma (Stripped) i par stvari.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:14 28.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

Sve je to jedna pesma

Mislim, obožavam ih, što kaže i moj avatar.. ali to sve isto zvuči. Brzo, sporo, polako.. to je i dalje jedna pesma, s tim što meni i ta jedna pesma jeste odlična. Dugo godina sam furao majicu, Tattoo you dok se nije pohabala od silnog nošenja
princi princi 12:17 28.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

Brzo, sporo, polako.. to je i dalje jedna pesma, s tim što meni i ta jedna pesma jeste odlična.

Meni su 2 ultimativne pesme stonesa Satisfaction i You can't always get... Ko može da kaže da je to jedna ista pesma? A napisali su ih u roku od godinu, dve, najviše.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:26 28.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

You can't always get

.. ali ima tu zavodljivu melodiju, koja na nekim delovima liči na Sympathy for the devil . Mislim, da je ovo bila prva pesma, koja je iskočila iz Roling Stons šablona - ali je ubrzo i sama postala šablon:)

anja99 anja99 14:36 28.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

(Far away eyes)


DA, ali i Dead Flowers. Genijalna pesma.



Sve mi, u stvari, bolje od Nove Adel!
severine severine 18:25 28.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

Genije.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:40 28.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

Sad mislim da je pametan foler i trgovac.

Ja to oduvek mislim za Bowie- ja. Njega i ništa drugo ne zanima, osim da proda svoj proizvod i u čitavoj toj stvari - najbitnije je da kvalitet nikad nije bio taj, koji je oskudevao. Sve živo je probao, sve živo je bio u popularnoj muzici i nekad s više, nekad s manje uspeha

baš tako...ali ne kapiram zašto je genije ili sa drugog sveta? npr. ovo je genijalna muzika ili šta?


meni je ovo što radi poslednjih dve-tri godine toliko glupo i dosadno. ova blue jean je bar malo sexy.
4krofnica 4krofnica 22:20 28.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

ova blue jean je bar malo sexy.


ih, a china girl?
pa to je bio h.c. sex u vreme kada se spot pojavio na mtv-ju. sex na plaži dok zalazi sunce i ne samo to; njen smeh sa razmazanim ustima od karmina, način na koji je otpevao pesmu na albumu.. bludni dendi ( i prelepa kelnerica :)

nema spota na tjubu ali ima vimeo
(bilo bi sjajno da mogu samo vimeo klipovi da se kače, jutjub je prenatrpan
i šljašti kao fejsbuk za novu godinu)

<china girl>



princi princi 22:36 28.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

Solo beše odsvirao SRV? Meni se na tom albumu danas sviđa jedino Modern love. Ali zato je Tonight čista katastrofa.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:41 28.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

ih, a china girl?
pa to je bio h.c. sex u vreme kada se spot pojavio na mtv-ju.

znam, ali je meni blue jean seksija muzika, čajna grl mi je dosadna. jebeš video, a i taj video ide u prilog ovome što su štef i princi pisali. zato se svi pre setite čajne girl. :)
4krofnica 4krofnica 22:42 28.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

princi
Solo beše odsvirao SRV?


jeste i pesmu je pisao sa I. Popom, mislim da je priča o nekoj njegovoj (Igijevoj) vezi sa nekom cicom, koliko se sećam.

princi princi 22:45 28.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

China girl je u originalu jezivo mračna stvar. I inače, taj Igi, to je jedan tako sofisticirani intelektualac da je to za priču. Slušao sam ga, držao je neka predavanja ove po Londonu, puštali su, da li na beebsu, da li na nekom drugom mediju, čovek je tako lucidan, tako ima jednu širinu, da sam bio prijatno iznenađen. Mislim, to je miljama daleko od Bowieja- ovaj priča kao da ima tezgu na Borough marketu.
4krofnica 4krofnica 22:50 28.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

čajna grl mi je dosadna. jebeš video, a i taj video ide u prilog ovome što su štef i princi pisali. zato se svi pre setite čajne girl.


mene nerviraju horska pevanja u refrenu u B.J. :)) mislim, glupost je ali to me nikad nije dotaklo, i previše mi je popastična (iako je C.G. veći hit, naravno)
bouvi je uvek delovao sračunato i jedini eksperimenti su bili sa izgledom, hitovi su uvek bili po oprobanom receptu.

emsiemsi emsiemsi 23:00 28.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

4krofnica
čajna grl mi je dosadna. jebeš video, a i taj video ide u prilog ovome što su štef i princi pisali. zato se svi pre setite čajne girl.


mene nerviraju horska pevanja u refrenu u B.J. :)) mislim, glupost je ali to me nikad nije dotaklo, i previše mi je popastična (iako je C.G. veći hit, naravno)
bouvi je uvek delovao sračunato i jedini eksperimenti su bili sa izgledom, hitovi su uvek bili po oprobanom receptu.


Ооооо, јебо га ти !
Шта сте навалили на тога Боувија толико --- испашће гори од Јелене Крљуше.
princi princi 23:02 28.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

Ja mislim da je vrhunac njegovog cinizma bio kad je Station to station izdao kao box set sa 5 CDova, 1 DVDom i 3 vinila. Vidim da se na us Amazonu prodaje za $260. Originalni album je bukvalno imao 36 minuta muzike. Dobre mjuze, ali, brate, 36 minuta.
g.radicevic g.radicevic 09:37 29.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

Ne znam šta da mislim pesmi, osim divljenja prema geniju.


u mom slučaju.....hm
teško jednoznačno definisati
naiđe period kad ono tebra nema dalje
a onda opet ...bul šit. Kao roler koster, provoza te do vrha, pa ti podigne želudac do nosa. Tako valjda rade geniji.
mada iskreno više volim tipove koji rokaju i jebe im se da koketiraju sa mein strimom

anja99 anja99 11:45 29.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

Ne znam šta da mislim pesmi, osim divljenja prema geniju.


nikad nikad nikad
anja99 anja99 11:51 29.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

Mislim, obožavam ih

recimo ova mi pesma so sweet, onokad tražiš sebe pa se prepoznaš, nadješ, koji je to susret ))


g.radicevic g.radicevic 11:59 29.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

nikad nikad nikad


što si tako surova
ziggy je umeo da bude simpa



anja99 anja99 12:07 29.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

što si tako surova
ziggy je umeo da bude simpa


de nadje - simpa?
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:14 29.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

Meni se na tom albumu danas sviđa jedino Modern love.

I meni. Kako mi je opako catchy. Ostatak albuma je živi krš:)



stefan.hauzer stefan.hauzer 12:22 29.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

da li na beebsu

Da, na BBC radio 6.
Čovek je živopisna pojava, gde stane tu trava ne raste i to, samo izgleda da više i ne može da se kreće bez štapa
princi princi 12:37 29.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

i ne može da se kreće bez štapa

To je baš šteta ako je tako.

U Torontu sam redovno slušao na radiju šou Alicea Coopera, još jedan živopisan, i iznenađujuće pametan lik. On i Iggy su, navodno, redovni golf partneri.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:31 29.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

princi
i ne može da se kreće bez štapa

To je baš šteta ako je tako.

U Torontu sam redovno slušao na radiju šou Alicea Coopera, još jedan živopisan, i iznenađujuće pametan lik. On i Iggy su, navodno, redovni golf partneri.

Da, gledao sam neki intervju sa njim, problem sa kraćom nogom je sve izraženiji - iako je tu i dalje ona njegova neopisiva želja za plesom:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:17 29.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

baš tako...ali ne kapiram zašto je genije ili sa drugog sveta? npr. ovo je genijalna muzika ili šta?

Meni je oduvek bilo zanimljivo da čujem, šta slušaju ljudi čiju muziku slušam. Ono što mi se kod Bowie-a najviša dopada, jeste da on sluša brdo muzike i to baš sluša. Toliko dobro sluša, da ume da oseti pravac u kojem se muzika kreće i zatim prigrli taj pravac i u tom menjanju sebe prihvata sve moguće sugestije sa strane - rekao bih i da nije puno sujetan tip. Jeste ubeđen kako je ultimativna pop zvezda, ali nije ubeđen i kako je najpametniji, to je moj osećaj na osnovu onoga što znam o njemu. Složen tip, promenjiva totalna. I u tom potpunom hijatusu od čoveka, izlete takve stvari da ti pamet zastane.

* ja kad sam kao klinac čuo Sound and vision, bio sam ubeđen da Bowie zna sve tajne ovog sveta i da je poslat na planetu Zemlju, da vidi dokle je stigla ova civilizacija i da je pogura napred:

emsiemsi emsiemsi 18:18 29.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

stefan.hauzer
baš tako...ali ne kapiram zašto je genije ili sa drugog sveta? npr. ovo je genijalna muzika ili šta?

Meni je oduvek bilo zanimljivo da čujem, šta slušaju ljudi čiju muziku slušam. Ono što mi se kod Bowie-a najviša dopada, jeste da on sluša brdo muzike i to baš sluša. Toliko dobro sluša, da ume da oseti pravac u kojem se muzika kreće i zatim prigrli taj pravac i u tom menjanju sebe prihvata sve moguće sugestije sa strane - rekao bih i da nije puno sujetan tip. Jeste ubeđen kako je ultimativna pop zvezda, ali nije ubeđen i kako je najpametniji, to je moj osećaj na osnovu onoga što znam o njemu. Složen tip, promenjiva totalna. I u tom potpunom hijatusu od čoveka, izlete takve stvari da ti pamet zastane.

* ja kad sam kao klinac čuo Sound and vision, bio sam ubeđen da Bowie zna sve tajne ovog sveta i da je poslat na planetu Zemlju, da vidi dokle je stigla ova civilizacija i da je pogura napred:


Свака ти част --- како лепо пишеш о музици.
Увек сам се дивио људима који имају такву некакву страст - ја музику само слушам.
Но, евидентно је да је то моје слушање потпуно површно када ме никада нису занимале ствари из живота музичара.
bozanabg bozanabg 19:01 29.11.2015

Re: Ааа, Шиме бановао,

Išlo sinoc na hrt-u, ako nisi gledao..

[url=http://www.imdb.com/title/tt2973408/][/url]
reanimator reanimator 12:35 27.11.2015

...

Ako ovo nije vesnik izbora, onda stvarno ne znam..
antioksidant antioksidant 12:45 27.11.2015

Re: ...

Ako ovo nije vesnik izbora, onda stvarno ne znam..

исто сам помислио :)
а да не помињем интезивирање твитер рата за боље стартне позиције :)
princi princi 12:49 27.11.2015

Re: ...

Сине, онда Радуле има инсајдера! Могу да замислим која ће паника сад да настане код Вучића. Ко је deep throat? Да се сперми Сораја...
libkonz libkonz 13:15 27.11.2015

Re: ...

Možda nije lepo da članove njegove stranke zovemo Otpisani, imaće pogrešnu konotaciju. Ali oni svi u nekoj ilegali.
edit: čitam i ne verujem, Kralj Majmuna ga je tamo pohvalio. Srećom sam sedeo kada sam to pročitao.
milisav68 milisav68 13:50 27.11.2015

Re: ...

princi
Ко је deep throat? Да се сперми Сораја...


mariopan mariopan 13:29 28.11.2015

Re: ...

antioksidant
Ako ovo nije vesnik izbora, onda stvarno ne znam..

исто сам помислио :)
а да не помињем интезивирање твитер рата за боље стартне позиције :)


Можда је то одговор зашто није дизана већа фрка онда када су тај споразум потписивали, било нешто мало по новинама од стране струке ( читала сам о овоме већ тада и одмах је указано на последице) али је гласнији био лоби "лако ћемо, имамо ДВЕ године до примене. И систематски се користио начин ТИШИНА ТАМО јер им је било важније да се о томе много не галами. Разумем оне што су били на власти да своје штеточинско деловање крију...али, зашто је ћутала опозиција?

Зашто су сада уз паоре стале све те мале странке - зато што су реални проблеми велика шанса за скупљање гласова поготово потези власти које их ич не фермају и начин на који крију размере протеста.
На путевима и на тракторима је преко 500 људи а пред ССкупштину су под пратњом полиције спровели десетак, ранајући на умањен ефекат који тих десетак могу имати на грађане, у односу на оне који су заиста у том протесту.

Побуна народа је увек прилика за брање гласова...ено и селфија на траккторима...лудница је канда откључана?

antioksidant antioksidant 14:13 28.11.2015

Re: ...

"лако ћемо, имамо ДВЕ године до примене. И систематски се користио начин ТИШИНА ТАМО јер им је било важније да се о томе много не галами.

taj "tišina tamo" je opšteprihvaćeni manir komunikacije svih kada imaju da zaštite svoje parole.
šime se savršeno uklapa u to. osetio je talas za prikupljanje glasova pa je spreman da se zakači na njega, možda uz malo gluposti i buke dobije još neki glas :)
nije problem u pravu kupovine zemlje uopšte, to se i sada dalo lako sprovesti (osnuješ firmu i kao domaće pravno lice kupuj šta ti drago). problem je u ovom delu koji se odnosi na tridesetgodišnji zakup koji je planiran da se sprovede potpuno nestranparentno, bez kriterijuma i što bi potpuno uništilo klice nastanka nekih "paorskih" domaćinstava. neki ljudi proteklih godina su uložili silne neke novce u u mehanizaciju i svake godine očekuju da obrađuju i neku zemlju koju uzimaju u zakup.
toga više ne bi bilo.
a rešenja koja se nude sa druge strane su podjednako besmislena (zato ih šime i brani na isti način kao vučić).
ne može biti zemljoposednik onaj ko je ne obrađuje?
a fabrike radnicima?

svaka parola samo za glas.
mikele9 mikele9 01:10 04.12.2015

Re: ...

Ako ovo nije vesnik izbora, onda stvarno ne znam

Meni ovo vesnik svih godišnjih doba

looping looping 14:52 27.11.2015

1

Vratija se Šime

A di je bija?
medjutim92 medjutim92 18:26 27.11.2015

Super je priča, ali..

.. zašto bi trebalo da poverujem da je čovek koji nije sposoban da organizuje stranku sposoban da organizuje državu?
mariopan mariopan 19:21 27.11.2015

Re: 1

looping
Vratija se Šime

A di je bija?

Па питај га тамо...ти то можеш.....ово је журка за бановане који не могу ништа да га питају? Ако се не варам?

Међутим, оно што пише је ТАЧНО.
И није забрањено да се реални проблеми који овако узбуне народ користе за самопромоцију и борбу за политичке поене, то је легитимно.....само ја имам проблем са поверењем у лидера странке чим овако уређује свој блог - хоћу рећи, свима које је бановао заправо је рекао ТИШИНА ТАМО!
nikvet pn nikvet pn 19:47 27.11.2015

Re: 1

mariopan
оно што пише је ТАЧНО.


Сасвим.

свима које је бановао заправо је рекао ТИШИНА ТАМО!


И то је сасвим тачно.

ја имам проблем са поверењем у лидера странке


Ја немам. Нисам члан никакве странке, немам потребе за лидером. За његову персоналност немам никакав емотикон, ни смајли ни бљузгав. Не дотиче ме ич, неће ми дође на славу.

Али признајем да бих га радо видео као државног чиновника како се труди да уради ово што пише. У најгорем случају не би био лошији од актуелних.
highshalfbooze highshalfbooze 20:45 27.11.2015

Re: 1

само ја имам проблем са поверењем у лидера странке чим овако уређује свој блог - хоћу рећи, свима које је бановао заправо је рекао ТИШИНА ТАМО!

Hteo bih da primetim da je banovao pre nego što se politički aktivirao, posle toga nije. Tako da to banovanje ne spada u razračunavanje sa političkim neistomišljenicima.
looping looping 20:53 27.11.2015

Re: 1

looping
Vratija se Šime

A di je bija?

Па питај га тамо...ти то можеш.....ово је журка за бановане који не могу ништа да га питају? Ако се не варам?

A da bolje izbacim pesmu?

antioksidant antioksidant 20:55 27.11.2015

Re: 1

ma ljudi nek je i banovao.
ali tema je vrlo bitna.
znacajan resurs. pogresne odluke od pre nekoliko godina (potpuno nerazumevanke kako, zasto se vode pregovori i kakve su posledice nekih prihvacenih obaveza). sada vlast potpuno nespremna da radi za bilo ciji interes osim onih ugovorenih netransparetno u kabinetu).
steta je da jedno mesto gde se mozda nesto moze zanimljivo i procitati (oko hucija se vodi neka rasprava npr zanimljiva za citanje) ostane zatvoreno nekima za komentare zbog neznanja prekrivenog sujetom. a sime je bitan taman koliko konzerva eve.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:25 27.11.2015

Re: 1

oko hucija se vodi neka rasprava npr zanimljiva za citanje)


E jbg, sad ovo pročitah pa se pokajah što sam tamo prasnuo na lupinga :)
Moglo se sve ono reći i pristojnijim rečima, i nanačin da bude zanimnjvije za čitanje .

ps
Uvek se iznenadimm kad vidim da na ovom blogu ima zainteresovanih za poljoprivredu. Nekako mi ovaj blog i selo izgledaju kao bog i šešridžija :)
antioksidant antioksidant 21:42 27.11.2015

Re: 1

poljoprivreda jeste a moze biti i vise jedan od nasih razvojnih resursa. ali ne ovakva i ne sama po sebi.
banalizujem:
nije poenta u kukuruzu vec u tome da se s njim hrani prase a nije poenta ni u prasetu vec u prsuti a nije poenta ni u prsuti vec u prsuti tanko isenoj, da se providi, pa zapakovana 3 listica u prelepu kutiju, uz nju ide i fotografija gledickih planina, par lekovitih trava s rtnja i nastampani stihovi na pergamentu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:56 27.11.2015

Re: 1

nije poenta u kukuruzu vec u tome da se s njim hrani prase a nije poenta ni u prasetu vec u prsuti a nije poenta ni u prsuti vec u prsuti tanko isenoj, da se providi, pa zapakovana 3 listica u prelepu kutiju, uz nju ide i fotografija gledickih planina, par lekovitih trava s rtnja i nastampani stihovi na pergamentu.


E na tu temu sam se ja kačio na nekom blogu, ne znam sa kim.
Kao, veliki smo izvoznici kukuruza, super.
Kakvo crno super, treba da se zamislimo što smo to mi izvoznici nečega što svako može da proizvede, i proizvodi ga, ali neće da ga prodaje.
Il smo mnogo pametni ili nam nešto važno promiče.

A država još daje subvencije za proizvodnju toga.

Sve je ovde zbrkano, a najgore što ni jedna prtija nema interes da stvarno napravi neki progrm za poljoprivredu.Valjda im to i nije neophodno, i bez toga imaju bućkala na koje navataju seljake da ih glasaju, i njima dosta.
antioksidant antioksidant 22:11 27.11.2015

Re: 1

(cekam da odrade posao ovi "nije s njim nego njim" pa nastavljamo )
mariopan mariopan 08:04 28.11.2015

Re: 1

antioksidant
ma ljudi nek je i banovao.
ali tema je vrlo bitna.
znacajan resurs. pogresne odluke od pre nekoliko godina (potpuno nerazumevanke kako, zasto se vode pregovori i kakve su posledice nekih prihvacenih obaveza). sada vlast potpuno nespremna da radi za bilo ciji interes osim onih ugovorenih netransparetno u kabinetu).
steta je da jedno mesto gde se mozda nesto moze zanimljivo i procitati (oko hucija se vodi neka rasprava npr zanimljiva za citanje) ostane zatvoreno nekima za komentare zbog neznanja prekrivenog sujetom. a sime je bitan taman koliko konzerva eve.

Тачно тако.
Мени ни црни ђаво не би био мрзак ако би разбуцао ово легло штеточина, што рече неко тамо, дошло време да пас и мачка спавају заједно и свеједно које су боје само нека лове пацове и мишеве.
nikvet pn nikvet pn 10:32 28.11.2015

Re: Super je priča, ali..

medjutim92
čovek koji nije sposoban da organizuje stranku sposoban da organizuje državu?


То не значи ништа, није мерило. Управо на делу имамо обрнуто, човека који је фантастично организовао странку а разбуцава државу.
Saša Radulović Saša Radulović 13:34 28.11.2015

Re: 1

Hteo bih da primetim da je banovao pre nego što se politički aktivirao, posle toga nije. Tako da to banovanje ne spada u razračunavanje sa političkim neistomišljenicima.


Šime odbanovao. Dok nisam bio političar, nisam morao da trpim ono što mislim da nije u redu. Sada moram.

Izuzetak su SNS botovi. Kad ih dođe po nekoliko, to je još ok, ali obično dolaze u rojevima.

Ovo je bila lista banovanih:
abyssinian
antioksidant
blue rider
cane
cikaron
Davie
dragan7557
freehand
inzenjer
jesen92
jinks
jkt2010
mariopan
mikimedic
niccolo
nn1000
princi
seceranac
smarashbre

mariopan mariopan 13:42 28.11.2015

Re: Super je priča, ali..

nikvet pn
medjutim92
čovek koji nije sposoban da organizuje stranku sposoban da organizuje državu?


То не значи ништа, није мерило. Управо на делу имамо обрнуто, човека који је фантастично организовао странку а разбуцава државу.

Проблем је што они мени личе ко јаје јајету само један јаше а други је испао из седла?

Мени тако личи, добро, можда ја грешим, али, генерално немам поверења у људе који " су најпаметнији на свету" па им не требају ни туђа мишљења ни питања. Ево тај што разбуцава земљу је то постигао баш тако, дрекнуо је ТИШИНА ТАМО -и сви кушују а он ради шта хоће.
И нема фалш гласова, нико не сме да зуцне па му блог, пардон, држава, баш уредна и лепо изгледа?
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:42 28.11.2015

Re: 1

dragan7557



, cerski faca!
antioksidant antioksidant 14:16 28.11.2015

Re: 1

Sada moram.

ma ne moraš ni sad šime.
a ako može pitanje (na osnovu tvojih procena)?
koliko smo daleko od izbora?
tvoje aktiviranje ovde mi deluje kao da misliš da će skorije pa stoga i pitam.
emsiemsi emsiemsi 14:57 28.11.2015

Re: 1

Saša Radulović
Hteo bih da primetim da je banovao pre nego što se politički aktivirao, posle toga nije. Tako da to banovanje ne spada u razračunavanje sa političkim neistomišljenicima.


Šime odbanovao. Dok nisam bio političar, nisam morao da trpim ono što mislim da nije u redu. Sada moram.

Izuzetak su SNS botovi. Kad ih dođe po nekoliko, to je još ok, ali obično dolaze u rojevima.

Ovo je bila lista banovanih:
abyssinian
antioksidant
blue rider
cane
cikaron
Davie
dragan7557
freehand
inzenjer
jesen92
jinks
jkt2010
mariopan
mikimedic
niccolo
nn1000
princi
seceranac
smarashbre


Нешто ми се преплеле синапсе, па да приупитам --- да ли су ово на списку ботови СНС-а, или је то (општи) списак банованих ?! (а да ћеш убудуће ботове СНС-а бановати ?)
mariopan mariopan 16:28 28.11.2015

Re: 1

Емси

Зар ти личимо на ботове вадикала?
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 16:40 28.11.2015

Re: 1

mariopan
Емси

Зар ти личимо на ботове вадикала?


Njaaao mariopan u lepom si društvu, blagoŠ tebi.

mariopan mariopan 16:46 28.11.2015

Re: 1

Гле, скинуо нам букагије?

Како ћемо сад да га оговарамо?

Ипак, да покажем да нисам злопамтило за скидање букагија.

За мишљење које сам изрекла се не извињавам нити га повлачим а онај коме је стало до гласова бирача нека размисли чиме је такво мишљење заслужио?

И да останем доследна оном што је тачно и што је неки блогер већ рекао, дошло време да пас и мачка заједно вијају мишеве,, мислим да треба сви да се скупимо и подржимо макар појединачнеб борбе са мишевима, ма ко их предводио?

Не би успех тих башибозука био толики да нисмо овако подељени па када протествују једни нико их не зарезује нити подржава све док и нама не догори до ноката а онда се питамо зашто и нас неко не подржи?
Тако радимо у корист своје штете што они обилато користе?
mariopan mariopan 17:06 28.11.2015

Re: 1

dusanovaiivanovamama
mariopan
Емси

Зар ти личимо на ботове вадикала?


Njaaao mariopan u lepom si društvu, blagoŠ tebi.


Најбољем.

Едит

А пази - јесен, једна дивна душица, и она.,.,ај' што сам ја....мислим стварно....
g.radicevic g.radicevic 09:20 29.11.2015

Re: 1

koliko smo daleko od izbora?
tvoje aktiviranje ovde mi deluje kao da misliš da će skorije pa stoga i pitam.


Pajz da ti ne kaže...
ovako tajanstven deluje kao ozbiljna faca
mož da se stvari iskomplikuju, pa ispadne novi ministar-bloger

jbg vremena su zajebana, viš da dole oborilo rusima samaljot



jkt2010 jkt2010 02:56 30.11.2015

Re: 1

emsiemsi
Saša Radulović
Hteo bih da primetim da je banovao pre nego što se politički aktivirao, posle toga nije. Tako da to banovanje ne spada u razračunavanje sa političkim neistomišljenicima.


Šime odbanovao. Dok nisam bio političar, nisam morao da trpim ono što mislim da nije u redu. Sada moram.

Izuzetak su SNS botovi. Kad ih dođe po nekoliko, to je još ok, ali obično dolaze u rojevima.

Ovo je bila lista banovanih:
abyssinian
antioksidant
blue rider
cane
cikaron
Davie
dragan7557
freehand
inzenjer
jesen92
jinks
jkt2010
mariopan
mikimedic
niccolo
nn1000
princi
seceranac
smarashbre


Нешто ми се преплеле синапсе, па да приупитам --- да ли су ово на списку ботови СНС-а, или је то (општи) списак банованих ?! (а да ћеш убудуће ботове СНС-а бановати ?)

Ako su svi ko ja, onda je u pitanju spisak utajivača poreza.
jkt2010 jkt2010 03:01 30.11.2015

Re: 1

mariopan
мислим да треба сви да се скупимо и подржимо макар појединачнеб борбе са мишевима, ма ко их предводио?
Makar borbu predvodili pacovi?
mariopan mariopan 12:54 01.12.2015

Re: 1

jkt2010
mariopan
мислим да треба сви да се скупимо и подржимо макар појединачнеб борбе са мишевима, ма ко их предводио?
Makar borbu predvodili pacovi?

Bilo ko..dogorelo do nokata brate, vidi šta ovi rade.

Ne bih tako daleko išla u kvalifikacijama kao ti.

Ovaj predlog je hvatanje za slamku.
Razjedinjeni smo, posvađani - kome je to korisno? Njima, štetočinama.

Nama može biti korisno samo da se ujedinimo, ako je to radi višeg cilja - da se oduva ova štetočinska gomila budaletina...a ovaj korov će se teško počupati ako se ne uhvatimo baba za dedu, deda za repu...i ako se sećaš, na kraju reda je miš pomogao svojom malom snagom?
Da nije miša ništa ne bi bilo, repa bi i dalje bila duboko ukorenjena?


Onda idu izbori pa ćemo da biramo? TO je cilj mog predloga.

I ne biraj tada štetočine.
antioksidant antioksidant 22:43 01.12.2015

Re: 1

nove zamene umesto promena nisu potrebne a sime nije cak ni zamena, samo povratak
jkt2010 jkt2010 03:56 02.12.2015

Re: 1

mariopan
Ovaj predlog je hvatanje za slamku.

... a slamka je u plastu, a plast je u plamenu...

Nama može biti korisno samo da se ujedinimo, ako je to radi višeg cilja - da se oduva ova štetočinska gomila budaletina...


Ovo možda, al samo kad shvatiš da su svi oni na drugoj strani, onoj naspram tebe. I svi igraju protiv tebe. Evo ovi koji vole fudbal neka kažu dal ti je bolje da ga primiš od centarfora ili od golmana ili od onoga koji je ušao sa klupe samo da ti ga zavuče.

Što se mene tiče, OK mi je da se ujedinim sa ženom, decom, zetovima, snajkama & unučadima, kao i sa ljudima koje poznajem, kao i sa ljudima koje ne znam ali sa kojima se dogovorim ugovorom. Da jedni drugima čuvamo leđa od ovih za koje ti ne znaš za kojeg bi da glasaš.
little_radojica little_radojica 03:57 02.12.2015

Re: 1

antioksidant
nove zamene umesto promena nisu potrebne a sime nije cak ni zamena, samo povratak


Кандидуј се АО, па да имамо коначно праве промене. Да видимо како ћеш ти са тим ставом да баш нико ништа на овом свету не ваља градити - систем и институције.
antioksidant antioksidant 09:10 02.12.2015

Re: 1

little_radojica
antioksidant
nove zamene umesto promena nisu potrebne a sime nije cak ni zamena, samo povratak


Кандидуј се АО, па да имамо коначно праве промене. Да видимо како ћеш ти са тим ставом да баш нико ништа на овом свету не ваља градити - систем и институције.

slusaj radojica,
to sto nisam zaljubljen slepo u tvog simeta kao ti ne znaci da mi niko ne valja.
kapiras li da ti je stav isti kao vucicevih botova - neko nije 100% uz vas odmah je narodni neprijatelj kome treba seci glavu jer rusi drzavu (vuciceva interpretacija) ili nadu u buducnost (tvoja - podjednako besmislena i smesna)

a sime je imao priliku da gradi i sistem i institucije i jedino sto je izgradio je mesijanstvo jednog coveka pametnog za ceo svet.
vucic je bolji od njega jbte
little_radojica little_radojica 10:35 02.12.2015

Re: 1

antioksidant
little_radojica
antioksidant
nove zamene umesto promena nisu potrebne a sime nije cak ni zamena, samo povratak


Кандидуј се АО, па да имамо коначно праве промене. Да видимо како ћеш ти са тим ставом да баш нико ништа на овом свету не ваља градити - систем и институције.

slusaj radojica,
to sto nisam zaljubljen slepo u tvog simeta kao ti ne znaci da mi niko ne valja.
kapiras li da ti je stav isti kao vucicevih botova - neko nije 100% uz vas odmah je narodni neprijatelj kome treba seci glavu i rusi drzavu (vuciceva interpretacija) ili nadu u buducnost (tvoja - podjednako besmislena i smesna)

a sime je imao priliku da gradi i sistem i institucije i jedino sto je izgradio je mesijanstvo jednog coveka pametnog za ceo svet.
vucic je bolji od njega jbte


Слушај АО,

Пошто већ дајеш себи за право да сврставаш друге где се теби свиди, а да притом ниси у стању да се позитивно изразиш ни о чему, ти си сујетна кукавица и пувањак који је такође, на свој начин, кочничар овог друштва. Храниш се тиме да неком нешто пришијеш и да глумиш неку моралну вертикалу, а кад дође до нечег озбиљног онда звезда, вино, песме и као кул сам. Веома љигаво. Храниш се тиме да те неко прогони, да ти неко забрањује да мислиш, да си неком непријатељ и трипујеш да си једини исправан, а онда још као велики ауторитет делиш лекције.
Ниси способан да о предлозима расправљаш на нивоу идеја независних од њихових предлагача, већ стоти пут имам прилику да се у то уверим (и да се тиме разочарам). Ако Радуловић прође неком улицом ти том улицом више не пролазиш. Не можеш да раздвојиш основно јер си острашћен. Да можеш видео би да ја никад не стојим (а камоли слепо) иза Радуловића* већ иза неких идеја које он предлаже (а ја сам до њих дошао независно). Идеје нису ничије, идеје су универзалне и могу да се разрађују. Да можеш да искључиш сујету, разумео би да је заокруживање неке од постојећих опција једини начин да било шта урадиш чак иако се не слажеш у потпуности са свиме што се са том опцијом доводи у везу. Теби све те нијансе промичу, јер играш на сигурно - сви су они исти и нему ту шта да се прича. Толико си опседнут Радуловићем да још ниједну размену нисмо имали, ма како независна од њега била, а да ниси покушао то повежеш са њим и да ми држиш неке лекције. Прво сам мислио да си јако паметан, па сам се озбиљно преиспитивао у вези тога (не због тебе, ја то иначе стално и искрено радим), онда сам схватио да и ниси баш тако паметан како сам мислио, већ си само превише сујетан. Више и од Радуловића и од Вучића заједно.

*Рецимо да се пре слажем са тобом у вези власништва над земљиштем, али ни то није сасвим прецизно па сам своје мишљење овај пут задржао за себе.
antioksidant antioksidant 12:05 02.12.2015

Re: 1

radojica,
prvi put kada si pisao ovde a da sam ja procitao je bio blog u kome si me etiketirao kao kocnicara drustvenog napretka jer nisam delio tvoje odusevljenje izborom neznalice za ministra. i posle sve nase prepiske ostajes pri istom, sto je sasvim ok, samo si dodao jos ljigavosti sto je isto ok i u potpunosti tvoje pravo.
a to sto je tebi sasvim nejpomljivo da neko nije prepoznao ni jednu smislenu ideju u radulovicevim propovedima vec nije moj problem. kao sto nije ni moj problem ni tvoj vrlo nepristojan stil obracanja meni. uostalom nisi ni prvi ni poslednji a i u simetovom jatu je cak i uobicajeno. zasto vam smeta sto ste mi smesni ne znam niti me posebno interesuje, samo konstatujem.

dopuna: i samo da razjasnim, ne vidim da mi neko brani da mislim naravno, samo vidim ucestalost tvojih reakcija na pominjanje radulovica.
looping looping 13:24 02.12.2015

Re: 1

nisi ni prvi ni poslednji a i u simetovom jatu je cak i uobicajeno.

Bolje je dirati osinjak nego šimetovo jato.
little_radojica little_radojica 13:48 02.12.2015

Re: 1

radojica,
prvi put kada si pisao ovde


Ја сам написао један блог, а ти свако мало пишеш о Радуловићу.
Ја пишем углавном против песимизма, против пасивности и негативности. У том кључу је требало да гледаш и тај мој први блог и мој први коментар на овом блогу овде. Радуловић је ту случајност, било је таквих расправа и око других ствари (иако ти увек касније вучеш на исту тему).

a to sto je tebi sasvim nejpomljivo da neko nije prepoznao ni jednu smislenu ideju u radulovicevim propovedima vec nije moj problem.

Твој проблем је што себи дозвољаваш да са ауторитетом пишеш о стварима које не можеш знати, као на пример шта је то мени сасвим непојмљиво.

kao sto nije ni moj problem ni tvoj vrlo nepristojan stil obracanja meni.

Пази ко ми каже. Рекао сам ти милион пута на леп начин да ме не стављаш ни у каква јата ни цркве ни следбенике, али ти лепо не фермаш, него ме намерно провоцираш - па шта очекујеш? То што не користиш непристојне речи не значи да си пристојан.

dopuna: i samo da razjasnim, ne vidim da mi neko brani da mislim naravno, samo vidim ucestalost tvojih reakcija na pominjanje radulovica.

Ти видиш оно што хоћеш да видиш, човек си па грешиш, само што стално понављаш исту грешку па је то мало већ досадило. Ревносније води статистику о мојим акцијама и реакцијама (кад се већ бавиш тиме) па ће ти можда бити јасније.

zasto vam smeta sto ste mi smesni ne znam niti me posebno interesuje, samo konstatujem.

Мени не смета ако сам ти смешан него што погрешно констатујеш и што си у трипу да си баш ти богом дан да констатујеш шта је истина - о мени самом. И после неком причаш о месијанству.
antioksidant antioksidant 13:55 02.12.2015

Re: 1

slusaj radojice,
sam si usao u jato jer si se nasao prozvanim da branis radulovica. i sada kao i uvek. tebe niko nije pomenuo, odgovorio sam mariopan na njen komentar o ujedinjavanju i gle cuda - ti! ti koji nisi u jatu ali ti je prvi blog bio o tome da klevece i laze svako ko nije za radulovica, ti koji si i pisma svastiki ovde prezentovao u odbranu radulovicu, ti kome radulovic nije bitan ali se uvek javis kad ga neko pomene.
da svedemo dakle pricu: mislio si da sam pametan sad znas da sam ljigav i sujetan a tebi radulovic nije ni rod ni pomoz bog
ok, radule radojica ili kako god vec.
sve je jasno
little_radojica little_radojica 15:17 02.12.2015

Re: 1

a tebi radulovic nije ni rod ni pomoz bog
ok, radule radojica ili kako god vec.
sve je jasno


Ти о мени знаш ко сам (сам сам ти рекао), ја о теби не знам. И ти сад нађеш да инсинуираш у јавности како сам ја прерушени Радуле. Као, све ти је јасно. Ниско, ниско. Шта ја сад треба да овде инсинуирам да си ти Динкић или Божа Ђелић? Где нас то води?

sam si usao u jato jer si se nasao prozvanim da branis radulovica.


Као дете неко.
Мариопан је причала о уједињењу, а ти си лаконски СВЕ опције одбацио (уз шмекерски намиг). Ја те питам што се онда ти тако савршен не кандидујеш, а теби је то као и све друго што ја напишем - брањење Радуловића. Ја ипак мислим да је то до тебе.
antioksidant antioksidant 17:15 02.12.2015

Re: 1

Мариопан је причала о уједињењу, а ти си лаконски СВЕ опције одбацио (уз шмекерски намиг).

da ti nacrtam (mada je očito gubljenje vremena pa se posle ovog igraj sa raduletom sam)
antioksidant
nove zamene umesto promena nisu potrebne a sime nije cak ni zamena, samo povratak

ovo nije odbacivanje SVIH opcija već onih koji su prosta zamena na rukovodećim mestima bez ikakvih promena u sistemu. jednog autokratu samozaljubljenog i uverenog u svoju istinu menjati drugim (tj vučića radulovićem) može predstavljati nešto bitno samo sledbenicima (a pošto je to tebi bitno sam se nađi) a pošto je direktno pomenuti i šime nije preveliko iznenađenje što si iskočio ti sa nizom uvreda.sam si se nalepio kao njegov prvi sledbenik, niko te nije ugurao u jato, samo se ljutiš i histerišeš jer ti se neko smeje.
i znam da nisi radule (u pitanju je obična igra sa nadimcima i tvojom slepom verom koja je toliko slepa da je i ne vidiš) jer radulovića baš briga za moje stavove, on juri drugo glasačko telo (uspešno juri na žalost moram priznati i ta žalost je moja lična stvar). ako nejmunije stalo šta se ti toliko primaš svaki put?
ovaj blog nije ni trebalo šimeta (sad mi pade na pamet da treba možda ŠIMA) da stavi u centar. šime je vrlo lepo (a to je jedina stvar koju ume) prepoznao talas i identifikovao problem. rešenja su mu po običaju falična ali bože moj navikli smo. zar tebe ne interesuje ništa drugo osim mog stava prema raduloviću? ništa o poljoprivrednom zemljištu nemaš da kažeš? bar pročitaj, ima šta. milisav (mislim da je on) je čak dao i odlično rešenje za celu ovu glupost.
i da, drugi razlog što znam da nisi radulović jeste i taj što je kod tebe prisutna i vidljiva (meni je bar vidljiva. možda je i tripujem) i ta potreba da imaš neku smislenu-održivu matematiku iza svojih stavova. zanimljivo mi je te čitati. tražiš smisao u propovedima, lepa je to stvar. istina, nekad tim preispitivanjima zalutaš (pa mi od nekadašnej pameti sada vidiš sujetu ali spreman sam da izdržim i više)
:)
(stvarno se ne sećam da li si mi ikad rekao ko si i kako se zoveš ali veruj mi i što nisam zapamtio ne znači ništa. ime je ime, ruža i lonac, isto je to, ono što znam o tebi je ono što ovde pišeš a ostalo niti meni treba niti tebi)


dopuna:
ih, dinkić ili boža đelić?
mogu li bata kole da budem?
little_radojica little_radojica 04:52 03.12.2015

Re: 1

ovo nije odbacivanje SVIH opcija već onih koji su prosta zamena na rukovodećim mestima bez ikakvih promena u sistemu. jednog autokratu samozaljubljenog i uverenog u svoju istinu menjati drugim (tj vučića radulovićem) može predstavljati nešto bitno samo sledbenicima (a pošto je to tebi bitno sam se nađi) a pošto je direktno pomenuti i šime nije preveliko iznenađenje što si iskočio ti sa nizom uvreda.sam si se nalepio kao njegov prvi sledbenik, niko te nije ugurao u jato, samo se ljutiš i histerišeš jer ti se neko smeje.


Као покварена плоча. Ред психоанализе а ла Клеопатра, ред инсинуација, па натегнути закључци на основу измишљених премиса и на крају ред варијације на тему "нисам ја крив, ја само констатујем". Шта констатујеш? Своје фабриковане "чињенице"? Можеш ти и боље.

i znam da nisi radule (u pitanju je obična igra sa nadimcima i tvojom slepom verom koja je toliko slepa da je i ne vidiš) jer radulovića baš briga za moje stavove, on juri drugo glasačko telo (uspešno juri na žalost moram priznati i ta žalost je moja lična stvar). ako nejmunije stalo šta se ti toliko primaš svaki put?

Као што рекох више пута, ја расправљам са тобом о начелима, ти си тај који у све мешаш Радуловића и покушаваш да ми подметнеш неку везу са њим. Ако мислиш да то оствариш тако што ћеш бити упоран у својим заблудама, само напред, сваки пут ћеш добити одговор какав заслужујеш.

ovaj blog nije ni trebalo šimeta (sad mi pade na pamet da treba možda ŠIMA) da stavi u centar. šime je vrlo lepo (a to je jedina stvar koju ume) prepoznao talas i identifikovao problem. rešenja su mu po običaju falična ali bože moj navikli smo. zar tebe ne interesuje ništa drugo osim mog stava prema raduloviću? ništa o poljoprivrednom zemljištu nemaš da kažeš? bar pročitaj, ima šta. milisav (mislim da je on) je čak dao i odlično rešenje za celu ovu glupost.


Па где си ти био кад сам ја критиковао Радуловићев однос према развоју села и уопште просторном развоју? Зар није очигледно из мојих блогова да се залажем за другачије коришћење пољопривредног земљишта као ресурса и за напредну технологију пољопривредне производње. То су аутентичне идеје које полазе од првих принципа и никако се не уклапају у Радуловићеве предлоге. Да ли морам сваки пут да наглашавам или могу да се ослоним да на тебе да ћеш ти то сам приметити? Икс пута сам се овде отворено сложио и са тобом по разним питањима, али то се не уклапа у твоју фиксацију о мени као "следбенику" па ти је наравно "промакло". Шта год ја да напишем ти то директно повежеш са Радуловићем, невероватно. Иначе је свако решење за друштвене проблеме фалично, зато сам и предложио да се ти кандидујеш пошто очигледно верујеш да постоје и савршена. Елем, ти си и у томе видео само "брањење Радуловића". Па браво!

i da, drugi razlog što znam da nisi radulović jeste i taj što je kod tebe prisutna i vidljiva (meni je bar vidljiva. možda je i tripujem) i ta potreba da imaš neku smislenu-održivu matematiku iza svojih stavova. zanimljivo mi je te čitati. tražiš smisao u propovedima, lepa je to stvar. istina, nekad tim preispitivanjima zalutaš (pa mi od nekadašnej pameti sada vidiš sujetu ali spreman sam da izdržim i više)

Ако знаш онда буди доследан па немој такве ствари да инсинуираш. Ја расправљам о аргументима, идејама и начелима, без мешања и помињања људи, за разлику од тебе који не нудиш никакву математику, логику или аргумент иза својих ставова, али ипак "знаш" да си у праву, тј. ко све није у праву. Надам се да разумеш да ако за нека решења или концепте кажеш да су "несувисли" или "фалични" да то није никакав аргумент, него само позивање на свој ауторитет.

(stvarno se ne sećam da li si mi ikad rekao ko si i kako se zoveš ali veruj mi i što nisam zapamtio ne znači ništa. ime je ime, ruža i lonac, isto je to, ono što znam o tebi je ono što ovde pišeš a ostalo niti meni treba niti tebi)


Па можда боље да запамтиш кад већ имаш прилику, да ме не мешаш више малициозно са ким ти падне на памет кад ти се не свиди шта пишем. Елементарна пристојност у комуникацији је такође институција коју треба градити па дај и ти неки допринос. Залажеш се за анонимност у расправи, а први је злоупотребљаваш.
antioksidant antioksidant 08:28 03.12.2015

Re: 1


у јбте какав рант. све си коментарисао осим чињенице да си се ти затрчао као фернинанд на матадоре после убода осе чим је неко поменуо да шиме никако није добро решење за окупљање опозиције:). али та твоја реакција се уклапа у промоцију једине идеје коју заступаш од почетка - шиме је одличан да му се да шанса. од првог блога који си написао само ту идеју разрађујеш



сваки пут ћеш добити одговор какав заслужујеш.



оваква праведност заслужује и музичку пратњу. чистота идеја, мисли, и добиће шта заслужују сви који се томе одупиру, подсмевају...


little_radojica little_radojica 09:18 03.12.2015

Re: 1

antioksidant

у јбте какав рант. све си коментарисао осим чињенице да си се ти затрчао као фернинанд на матадоре после убода осе чим је неко поменуо да шиме никако није добро решење за окупљање опозиције:). али та твоја реакција се уклапа у промоцију једине идеје коју заступаш од почетка - шиме је одличан да му се да шанса. од првог блога који си написао само ту идеју разрађујеш
сваки пут ћеш добити одговор какав заслужујеш.

оваква праведност заслужује и музичку пратњу. чистота идеја, мисли, и добиће шта заслужују сви који се томе одупиру, подсмевају...


Типичан АО: Крене крајње грубо и озбиљно, а кад налети на тврдо онда "наравно да се зезам", песмице, смајлићи, клипићи и "видите ме како сам ја кул и шмекерица". А и тај специфичан модел слободе говора у којем свако ко њему одговори или приговори га уствари - угњетава. Cry me a river. У једноме си ипак ванредно добар, АО, а то је да се мигољиш, да мењаш тему и да упорно бежиш од постављеног питања. Што се лепо не кандидујеш кад си већ тако сигуран да си у праву?
antioksidant antioksidant 09:31 03.12.2015

Re: 1

да мењаш тему

ја тему не мењам, од почетка тврдим да је шиме лоше решење јер је без и једне одрживе и провериве идеје, непровереног знања у макроекономији и неспособан да о својим идејама разговара јер сем аплауза (тапши му радојица, тапши) ништа није у стању да чује. списак жеља је фин за паковање парола и скупљање следбеника. ти си само један од њих који скаче у одбрану његовог имена сваки пут када га поменем и у томе си све непристојнији.шта тебе брига ко ће се и за шта кандидовати? којим менталним саплитањима си закључио да је нечија обавеза да се кандидује и ако то не уради има да престане да коментарише шимета (шима?) и вас, слободну децу из поља кукуруза?
да ли се икада негде шиме помене а да се ти не затрчиш са пљувачком у устима?
(и препоручујем ти да ослушаш клип - ако га и после тога називаш песмицом онда јбга, толико низак ниво способности разумевања је сасвим добро оправдање да се слепо следи месија).
little_radojica little_radojica 10:17 03.12.2015

Re: 1

Ти си уствари неспособан да расправљаш о било чему без дискредитације саговорника. Теби не требају ни аплаузи, ти аплаудираш сам себи. Одакле толики порив да другима држиш предавања? Препоручујем ти да своје клипове и баналне инсинуације задржиш за себе, а да се бавиш озбиљним аргументима, ако их имаш. Којим си се ти менталним саплитањем самоубедио да се теби несме ништа приговорити, да те се несме ништа питати? Истим оним по којем је у реду да ти неком солиш памет за кога треба/не треба да гласа? Сумњам, али безобличност ти помаже да прилагодиш сопствени морал свакој ситуацији и потреби. Ти си последњи који би требао да прича о месијанству с обзиром на то колико си сам заљубљен у своје проповеди и неспреман за размену мишљења. То што не банујеш не значи да си способан за озбиљну расправу, то значи да се само кријеш иза слободе говора док је заправо на разне начине злоупотребљаваш покушавајући да дискредитујеш и испровоцираш саговорника - вређање, јадни покушаји исмевања и глумљење ауторитета су неки од метода које наизменично користиш. Можеш да се љутиш колико хоћеш, али то не појачава одсуство твојих аргумената, напротив. То што ја понекад потпуно изигноришем те твоје труле покушаје, не значи да ћу то увек да радим, тако да не рачунаш са тим.

antioksidant antioksidant 11:07 03.12.2015

Re: 1

Ти си уствари неспособан да расправљаш о било чему без дискредитације саговорника

бити толико срчано у шимовом јату је дискредитација?
апсолутно се слажем.
а што се тиче вређања нисам ја теби рекао да сам мислио да си паметан
све време пишеш о мени и анализираш ми фризуру а искрено, уопште не очекујем да се не појавиш уз списак нових квалификација и описа мојих моралних особина сваки пут када поменем шима, другачије би значило да си разумео да мој став о конкретном политичком лидеру ни на који начин тебе не угрожава (ни свастику ).
mariopan mariopan 11:35 03.12.2015

Re: 1

jkt2010

... a slamka je u plastu, a plast je u plamenu...

Znam da si u pravu ali i sam lepo kažeš
Što se mene tiče, OK mi je da se ujedinim sa ženom, decom, zetovima, snajkama & unučadima, kao i sa ljudima koje poznajem, kao i sa ljudima koje ne znam ali sa kojima se dogovorim ugovorom. Da jedni drugima čuvamo leđa od ovih za koje ti ne znaš za kojeg bi da glasaš.

Nadam se da bi nas moglo biti mnogo više pa da zaista nešto promenimo?
little_radojica little_radojica 11:40 03.12.2015

Re: 1

antioksidant
Ти си уствари неспособан да расправљаш о било чему без дискредитације саговорника

бити толико срчано у шимовом јату је дискредитација?
апсолутно се слажем.
а што се тиче вређања нисам ја теби рекао да сам мислио да си паметан
све време пишеш о мени и анализираш ми фризуру а искрено, уопште не очекујем да се не појавиш уз списак нових квалификација и описа мојих моралних особина сваки пут када поменем шима, другачије би значило да си разумео да мој став о конкретном политичком лидеру ни на који начин тебе не угрожава (ни свастику ).


Тако, тако, сам себе питај, сам себи одговарај. Да не пишеш то само да би мени некако доскочио разумео би и да довођење у питање твојих догматичних ставова од сапунице не угрожава ни тебе, него ти даје прилику да их објасниш. Тако да ти, због тих двоструких аршина које примењујеш према мени и према себи самом, описане моралне особине сасвим лепо пристају.
Ниси паметан колико сам ја испрва мислио, прецењивао сам твоје мишљење. Јел то увреда? Не дивим ти се довољно? Не можеш да поднесеш критику? Само коначно добијаш од мене онолико поштовања колико заслужујеш. А ти се теши да је то због овог или оног ако ти је тако лакше.
mariopan mariopan 11:47 03.12.2015

Re: 1

antioksidant
nove zamene umesto promena nisu potrebne a sime nije cak ni zamena, samo povratak

Otkud ti ideja da bih glasala za njega?

Treba da se okupe sve stranke koje su sposobne da ruše ove sada, samo da ih sruše, i mislim da to treba da podržimo, jer su ovako male i razjedinjene nesposobne za neku značajniju akciju?

Mada su sve kompromitovane, treba da se ujedine i samo da sruše ove štetočine, niko drugi na političkoj sceni sada ne može to da odradi? Ko bi to uradio, mi blogeri?

Mi bi mogli da pomognemo da se digne veća galama oko svake svinjarije, samo to sam predlagala, podršku u dizanju galame?

A onda bi došli izbori i tek tada se rešava KO, za koga glasati?

Možda bi se pojavili neki novi ljudi, neko kome bismo mogli da verujemo, ko se nije kompromitovao? Trebaju nam izbori ali tako da ovi budu sasvim razotkriveni i da izgube kao DS onomad, katastrofalno, da ne postoje više kao takvi?

To bi bio moj spisak želja, ako može?
antioksidant antioksidant 11:56 03.12.2015

Re: 1

little_radojica

Тако, тако, сам себе питај, сам себи одговарај. Да не пишеш то само да би мени некако доскочио разумео би и да довођење у питање твојих догматичних ставова од сапунице не угрожава ни тебе, него ти даје прилику да их објасниш. Тако да ти, због тих двоструких аршина које примењујеш према мени и према себи самом, описане моралне особине сасвим лепо пристају.
Ниси паметан колико сам ја испрва мислио, прецењивао сам твоје мишљење. Јел то увреда? Не дивим ти се довољно? Не можеш да поднесеш критику? Само коначно добијаш од мене онолико поштовања колико заслужујеш. А ти се теши да је то због овог или оног ако ти је тако лакше.


о чему ти пишеш тачно овде радојице остаје ми потпуно нејасно. који догматични ставови? да шиме не ваља? да је шиме замена а не промена? ту догму само догматик може видети.а колико ми је стало до твојих описа мог морала толико ми је било стало и до тога да ли ти мислиш или сам мислио да сам паметан. критику бих радо прочитао али од тебе се добија само низ моралних дисквалификација, што сам исто прочитао и стварно не знам шта би ти очекивао да урадим с тим сем да поновим да је шиме лоше решење а ти настави да наваљујеш у таласима.
antioksidant antioksidant 11:57 03.12.2015

Re: 1

mariopan


Treba da se okupe sve stranke koje su sposobne da ruše ove sada, samo da ih sruše, i mislim da to treba da podržimo, jer su ovako male i razjedinjene nesposobne za neku značajniju akciju?



ту су и двери и дсс и покрет наши и овај шиме и тадић и дс без тадића и нови и стари... како све то ујединити?
looping looping 11:58 03.12.2015

Re: 1

Treba da se okupe sve stranke koje su sposobne da ruše ove sada, samo da ih sruše, i mislim da to treba da podržimo,

Mada su sve kompromitovane,

Samim tim nisu sposobne nikoga da ruše. A trude se iz petnih žila.
Možda bi se pojavili neki novi ljudi, neko kome bismo mogli da verujemo, ko se nije kompromitovao?

Možda, ali za sada nema ničega na vidiku. Šime je neozbiljan u najmanju ruku.
Bilo bi dobro kada bi se pojavio neko ko može da priča o konkretnim stvarima a ne da mu se kampanja bazira na Vučiću, tj. borbi protiv Vučića.

Edit:
Recimo da neko kojim slučajem iskompromituje AV-a.
Eto nam SPS-a na vlasti. I to u stvari govori u kakvom su haosu stranke koje "ruše" AV-a.
little_radojica little_radojica 13:34 03.12.2015

Re: 1

о чему ти пишеш тачно овде радојице остаје ми потпуно нејасно.


И остаће ти нејасно догод си тако искључив. Шта ти онда остаје него да се држиш своје мантре и да се бориш са својим ветрењачама.
mili92 mili92 19:04 27.11.2015

Ке нова?

Вратија се Шиме, ајме ди је биа?
looping looping 19:17 27.11.2015

Re: Ке нова?

mili92
Вратија се Шиме, ајме ди је биа?

Di je bija, da je bija, lipo mu je bilo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana