Eksperimenti u blogovanju

Mali oglasi

Spiridon RSS / 27.11.2015. u 15:55

Na prodaju stenci NEMACKOG OVCARA, uredno vakcnisani, ocisceni od parazita, sa papirima. U leglu su ostale jos 2 zenkice izuzetne lepote, krvne linije i anatomije, ostenjene 14.07.2015g. Za sve informacije javite se u inbox facebook profila: Nemacki-Svajcarski Ovcari, ili na tel.  

1.jpg 

 



Komentari (144)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 23:08 28.11.2015

Re: Nismo valja spali na blogove male oglase?

Нема бољег пса од доџа.
Након лабрадора сам имао доџа и нити један пас који сам имао пре њега није могао да му присмрди.


problem je taj što je kod dodža set osobina totalna random veličina. nikad nisi siguran šta dobijaš.
no, kažu da u prosjeku dodževi posjeduju visoku pseću inteligenciju, nisu agresivni sem ako to nije reakcija na pretpljene traume.

po meni dodževi ujedno odslikavaju (metaforički, a bogami i konkretno) prednost miksanja i u ljudskom slučaju.
mješoviti brakovi, multikulturne sredine, "papazjanija" gena, generalno obećavaju kvalitetnije ljudske jedinke.

najdrastičniji reprezent jedne takve multirasne, multinacionalne genijalnosti:

docsumann docsumann 04:25 29.11.2015

Re: Nismo valja spali na blogove male oglase?

blogovatelj
na suprotnoj strani te skačle je Bordr Koli. genijalac i workoholic.


Dvoje mojih prijatelja ga ima. Ovo je skroz istina, ali skroz.



alselone alselone 08:33 29.11.2015

Re: Nismo valja spali na blogove male oglase?

Ima neka studija - link


A koliko znaci inteligencija kod psa, tj. da li se vidi neka razlika u "praksi koriscenja", tj. da li su ovi gluplji bas glupi pa da ne mozes nista da ih naucis ili su to finese tipa ne zna da seni i zonglira u isto vreme? Nemam pojma zaista. Nama pas ne treba da bude nesto posebno pametan, samo da zna gde dde mu je "wc", da zna sta sme a sta ne sme da grize i unistava a ostalo od dresuere i neki trikovi nas nesto ne zanimaju. Dovoljno da voli da se igra i jurca.

Kiki - Kica.

Super je! Mada ovo sa cvecem i biljkama mi se ne svidja, posto je originalna ideja da imamo i cveca i basticu sa povrcem, neogradjenu. Na primer, na taj detalj nisam do sada pazio. Znaci ima i kopaca.
alselone alselone 08:34 29.11.2015

Re: Nismo valja spali na blogove male oglase?

Ja ti od sveg srca mogu preporučiti labradore.


Jako je lepa, kao i Milisavova. Je l' i vasa voli da kopa po basti?
alselone alselone 08:35 29.11.2015

Re: Nismo valja spali na blogove male oglase?

ретривер, лабрадор, џек расел, јоркшир, лагото ... Има их доста добрих, ово је на прву лопту.


Tnx, doktore, u tom pravcu i razmisljamo. Mada smo otvoreni za sve sugestije.
alselone alselone 08:36 29.11.2015

Re: Nismo valja spali na blogove male oglase?

Nego, Als, da li si siguran da to mora biti rasni pas?


Nisam, nego mi se to tako prirodno postavilo kao uslov jer sam zeleo da uticem na izbor karaktera.
alselone alselone 08:41 29.11.2015

Re: Nismo valja spali na blogove male oglase?

BebaOdLonchara



Vidi se ko je poznavalac. Dobar ti je onaj clanak sa njuska.com. Mada i tamo kazu da je Bigl pametan, a po svemu sudeci i nije nesto posebno. Ne svidja mi se ni ona ideja da zavija :) a i da ostale zivotinje po dvoristu smatra za plen (logicno, posto je lovackog porekla). Mada kapiram da se sve to da razmaziti i usmeriti.


ali šta će ti lovni pas za decu??

NIsam znao da je lovni. Znao sam samo da je lep. Tu se moje znanje o psima i zavsava.
alselone alselone 08:44 29.11.2015

Re: Nismo valja spali na blogove male oglase?

dobrosavljevic_m
Alse, znam da bi svi hteli rasnog psa, ali ako smem da predložim da odeš do lokalnog azila i pogledaš malo. Ima tamo i štenaca i uglavnom odraslih rasnih pasa. Mislim, pas je pas.


Isto mi je i drugarica predlozila, ona ima vise zivotinja kod kuce i kaze da nema privrzenijih od onih koje je usvojila.
alselone alselone 08:46 29.11.2015

Re: Nismo valja spali na blogove male oglase?

alse moja porodica već 16 godina ima samo baseta.


Meni su oni ziva komedija kako izgledaju jako su simpaticni. Je l' Maza iz Maze i Lunje zapravo Baset?

Hvala na preporuci, uzeto u razmatranje.
mirelarado mirelarado 09:09 29.11.2015

Re: Nismo valja spali na blogove male oglase?

Je l' Maza iz Maze i Lunje zapravo Baset?


Није. Амерички кокер шпанијел, кажу.
milisav68 milisav68 11:03 29.11.2015

Re: Nismo valja spali na blogove male oglase?

alselone
A koliko znaci inteligencija kod psa, tj. da li se vidi neka razlika u "praksi koriscenja", tj. da li su ovi gluplji bas glupi pa da ne mozes nista da ih naucis ili su to finese tipa ne zna da seni i zonglira u isto vreme?

Pa piše - koliko puta treba da ponoviš neku komandu da bi je naučio - a to se odnosi i na "wc", i na skakanje na ljude ili na sto i oko stola (komanda sedi), i na kidanje cveća, da ne jede baš sve što nađe (komanda fuj-to)....

I to se radi uglavnom preko stomaka.Staviš kesicu sa granulama u džep, i komenduješ - "Sedi!" i kad sedne daš mu granulu, isto i važi i za komandu "Fuj-to" onda neće da grize cveće ili ako ga izvedeš negde van dvorišta - da ne bi pojeo nešto pokvareno ili otrovno (pošto ima budala koje namerno truju pse), kao i bacanje loptice - vraćanje "u ruke" (vrati ti lopticu, a ti mu daš granulu).

Za "wc" koristiš jeftin dezodorans, kada se "uneredi" na neželjeno mesto, očistiš, i poprskaš dezodoransom, i na tom mestu to neće više da radi.

Da ne bi skakao na ljude, a naročito na decu kada se igra (ako je veći pas, može da ih obori), onda svaki put kada skoči na tebe (i "uhvati" te za nogu), drugom nogom ga blago zgaziš na njegovu zadnju nogu (koja ti je dostupna), pa će tako da se "odvikne" od tog skakanja ili bar to neće da radi stalno.

Takođe, "izbegavaj" da ga maziš svaki čas, već to kombinuj sa "dobro urađenim poslom", a veži ga na "mesto za kaznu" ako radi nešto što "ne treba".

Ovo se sve odnosi na to dok je štene (i znam da zvuči diktatorski), ali "mora" malo da se "upristoji", i da se "uklopi u zjednicu", a ti ne moraš baš svaki put da ga "dresiraš", već da to radiš onako intuitivno (i kad imaš vremena).

Znači, ne da bi "pokazivao" pred prijareljima kako ti je pas "pametan" i dresiran, već da ti ne bi "smetao" prilikom nekih drugih "aktivnosti" (jer je za igru, i razne gluposti uvek spreman )

Na primer, lepo vreme, sedite napolju u dvorištu, dođu vam prijatelji, a vi od njega ne možete da popijete kafu i ladno pivo.
Znaci ima i kopaca.

Ima, ali to nije samo iz zabave ili zbog rase (pasa), već i zbog toga što im u ishrani nedostaje nešto, pa onda "nanjuše" i iskopaju koren neke biljke i pojedu ga.
grebostrek.lurker grebostrek.lurker 18:01 29.11.2015

Re: Nismo valja spali na blogove male oglase?

ali bigl je jedna od najneinteligentnijih pasmina


gresis! Samo su prevazisli ljude, imaju druga interesovanja


alselone alselone 20:36 29.11.2015

Re: Nismo valja spali na blogove male oglase?

Hvala milisave na ovim detaljima. Trenutno nam je labrador retriver izbio na prvo mesto Plasim se samo kopanja.
milisav68 milisav68 21:06 29.11.2015

Re: Nismo valja spali na blogove male oglase?

alselone
Hvala milisave na ovim detaljima. Trenutno nam je labrador retriver izbio na prvo mesto Plasim se samo kopanja.



Kopanje ide uz skoro svakog psa, e sad, to možeš da rešiš i tako što "žrtvuješ" jedan deo dvorišta za te "aktivnosti" (dok ga to malo ne prođe).

Takođe, neke igračke, lopte, će da mu odvuku pažnju od kopanja, kao i "koske" od telećih žila, koje ima da se kupe u prodavnicama hrane za kućne ljubimce - jer i njima rastu i menjaju se zubi (ko deci) pa ih to "svrbi" i stalno moraju nešto da glođu.

A i to kopanje sa druge strane nije loše, jer će da mu se malo istupe nokti.Mi smo dobili štene sa dva meseca (krajem aprila), i imalo je nokte ko mačka, pa je svaki skok na nekoga ostavljao trag na koži (lepo vreme, lagana garderoba).
zilikaka zilikaka 23:10 29.11.2015

Re: Nismo valja spali na blogove male oglase?

Mi smo dobili štene sa dva meseca (krajem aprila), i imalo je nokte ko mačka, pa je svaki skok na nekoga ostavljao trag na koži (lepo vreme, lagana garderoba).

E, dobro me podseti!
Obavezno voditi računa dok je još štene sa onim oštrim zubićima, da ne prilazi mnogo sasvim malom detetu.

Mi smo tu školu platili, a moglo je da bude i mnogo gore, daleko bilo.
Doneli štene od oko 3-4 meseca, a klinac imao oko godinu i po. Štene se zaletelo, onako blentavo, da se mazi sa detetom. Oboje trapavi, i u želji da ga lizne po licu, u sekundi ga zakači ispod oka zubom (koji su kod štenaca oštri ko žilet) i prodere mu kožu ispod oka.

...šta da vam pričam, to ćemo doživotno pamtiti.

Sva sreća, prvo, što nije zakačila oko, a drugo što je ipak sve to bilo plitko (al nežna koža deteta), pa je sad, kad je taj pas već uginuo od starosti, klincu od svega ostao blagi - gotovo nevidljivi ožiljak.

Zato, dok ne promeni zube, i ne odraste koliko - toliko, oprez!

Jukie Jukie 23:22 29.11.2015

Re: Nismo valja spali na blogove male oglase?

milisav68
kao i "koske" od telećih žila, koje ima da se kupe u prodavnicama hrane za kućne ljubimce


A žile su u stvari ovo


žile
nikvet pn nikvet pn 00:27 30.11.2015

Re: Nismo valja spali na blogove male oglase?

alselone.
Trenutno nam je labrador retriver izbio na prvo mesto Plasim se samo kopanja


Копањем се баве теријери и то им се не да истерати из главе, урођено. Осталима мање-више може.

Моја ретриверка са неких 6-7 месеци копала је као луда, штагод да посадим у дворишту ето га ујутру на прагу и она сва поносна поред. Наравно да је најлакше пса изгрдити и налупати али кад сам размислио ... Она је ретривер - доносач апортер. Њен задатак је да донесе оно на чему је мој мирис, што је то овом приликом садница баш је брига. Она је свој задатак обавила и ту не иде грдња већ похвала. Али шта са садњом ? Па добро, платићу да се то уради; жао ми што није мојом руком. Али пре тога бар да пробам да је зезнем, да покријем свој мирис нечим њој одвратним а то је Ђуро шта ? Њено гованце наравно. Покупим га у канту, прелијем водом с чесме и метлом напрскам на саднице или другде где нећу да копа. Крај копања.

Свеједно, срећан пас и сређено двориште не бива.

Код избора пса осим употребе ока и срца ваља мало употребити и мале сиве па сазнати и лоше стране; управо ово што Алсе ради. Само напред, биће то добро.
natasavb natasavb 02:08 30.11.2015

Re: Nismo valja spali na blogove male oglase?

alselone
Hvala milisave na ovim detaljima. Trenutno nam je labrador retriver izbio na prvo mesto Plasim se samo kopanja.


Naša Lana nema skolonost kopanju, možda jer živimo u stanu, ali ne znam kakva je bila kao štene. Kod nas je došla pre dve godine, a sad 13. decembra, puni pet.

Inače, moja kćerka je isto rođena 13. decembra (samo petnaest godina pre Lane:)), a kad je bila mala tražila je da joj rodim bebu Lanu, pa ja uvek kažem da nam je baš ona bila suđena.
Neko gore reče da se to jednostavno desi, a i ja mislim tako.
Kad ga vidite, značete da je to baš vaš pas. :)
docsumann docsumann 13:24 28.11.2015

terijer forever


kad pričam o terijerima ne mislim na bulterijere, pitove, staforde. daleko od toga da ih ne gotivim, štaviše, no oni su meni bliži molosima javascript:;(skelet, lobanja i sl.)javascript:;


pošto sam ga imao, najobožavljevam škotskog terijera



a ako opet budem nabavljao psa potrudiću se da to bude irski, terijer, naravno.



mož mislit, terijer pa još irski. i stvarno jeste ono što mu ime govori - esencija srčanosti, hrabrosti, odanosti.
sem riđe boje, karakteristične za neke irske pse (seter recimo) ovaj pas na vizuelnu prvu ne izgleda nešto specijalno. nešto je visočiji, elegantniji, od foksterijera, ali otprilike taj tip.

njegova ljepota je bukvalno ona unutrašnjeg tipa.

imao sam prilike jednom da ga susretne, baš dok sam šetao mog škota, i bio oduševljen njegovom razigranošću, emotivnim fidbekom, temperamentom. skakao je na moju dršku od povodca koju sam držao u ruci i "nagovarao" me da ga pustim da se igraju slobodno.

i jedna zanimljivost vezana za irske terijere, čitava pasmina je dobila orden sv.Đorđa u WWI zbog hrabrosti pokazane u nošenju poruka kroz minska polja, kao i samog ponašanja u borbi.

znam da se s ovim već ponavljam na blogu, ali to i jesu stvari za ponovit

stefan.hauzer stefan.hauzer 13:39 28.11.2015

Re: terijer forever

pošto sam ga imao, najobožavljevam škotskog terijera




što smo fensi
docsumann docsumann 16:03 28.11.2015

Re: terijer forever

stefan.hauzer
pošto sam ga imao, najobožavljevam škotskog terijera

što smo fensi


cijenim da je moj Smoky bio prvi škotski terijer u CG (radilo se o 1987.).
inače Smoky je bio purger, odgajivačnica je pirpadala divnim ljudima. vlasnik je bio predsjesnik okružnog suda u Zagrebu (pao u nemilost po dolaska HDZ-a na vlast).
moj brat (tada 15-16 god) spavao u njihovoj kući dvije noći kada je išao da preuzme štenca.
iako su imali finu porodičnu kuću sa baštom i velikim dvorištem, obje kuje su im redovno boravile u kući. to samo govori u prilog činjenice da su škotski terijeri idealni psi za boravak u kući.
druga činjenica u istom smjeru je ta da oštrodlakim terijerima dlaka ne otpada prirodnim putem (ne linjaju se), pa moraju da se trimuju, i četkaju.
naravno postoji i standardna frizura za skotije, ko želi da ih vodi na izložbe.
ovo već nije maltretiranje psa, a pojedini zahvati su i higijenski (zdravstveno) opravdani.

a s treće strane, škotski terijer je u mom slučaju bio pun pogodak i zbog toga što sam protivnik skraćivanja repa i kupiranja ušiju psima, što nije ništa drugo do maltretiranje i sakaćenje životinja zarad ugađanja ljudskim estetskim predstavama o drugim vrstama.

vidm, bar u cg, danas su prilično popularni vestiji, west highland white terriers, odnosno skotijev zemljak i kolega sa black&white etikete.



a cijenim da je najpoznatiji škotski terijer Džok iz crtanog filma Maza i Lunja.



emsiemsi emsiemsi 18:28 28.11.2015

Re: terijer forever

docsumann
stefan.hauzer
pošto sam ga imao, najobožavljevam škotskog terijera

što smo fensi


cijenim da je moj Smoky bio prvi škotski terijer u CG (radilo se o 1987.).
...


Нисам ни сумњао да си ти морао бити први - у било чему, ако већ не може у свему.
docsumann docsumann 23:25 28.11.2015

Re: terijer forever

emsiemsi
docsumann
stefan.hauzer
pošto sam ga imao, najobožavljevam škotskog terijera

što smo fensi


cijenim da je moj Smoky bio prvi škotski terijer u CG (radilo se o 1987.).
...


Нисам ни сумњао да си ти морао бити први - у било чему, ако већ не може у свему.


morati je krajnje neadekvatan glagol u mom slučaju, čarli. ne volim moranja. štaviše - užasavam ih se.
a Успут praviš i jednan žešći previd. ja sam izrazito neambiciozna osoba da bi se pronašao u ovom opisu koji navodiš.
no, nije prvi put da debelo fulavaš (bar) u pogledu mene. ipak i promašajima se da ocrtati kontura cilja

mene ponekad fascinira samouvjerenost kojom nastupaš u kvalifikacijama pojedinih ličnosti, bar ovdje na blogu (ne znam kako ti to ide in vivo).
kao da je procjeniti ljude isto što i cjenkati se oko cijene paprike on line.
kažu da se samouvjerenost rađa kroz uspješnost. ova tvoja kanda je od neke druge sorte.

a to sa Smoky-jem je ispala slučajnost. brat i ja smo ustvari željeli nabaviti engleskog buldoga. no prevelika cijena šteneta i previše duga lista čekanja nas je dovela do opcije No2. i nismo se pokajali.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:39 28.11.2015

Re: terijer forever

ne znam kako ti to ide in vivo

on ne postoji in vivo. on je eksperiment, internet projekat mašina.
emsiemsi emsiemsi 23:41 28.11.2015

Re: terijer forever

docsumann
emsiemsi
docsumann
stefan.hauzer
pošto sam ga imao, najobožavljevam škotskog terijera

što smo fensi


cijenim da je moj Smoky bio prvi škotski terijer u CG (radilo se o 1987.).
...


Нисам ни сумњао да си ти морао бити први - у било чему, ако већ не може у свему.


morati je krajnje neadekvatan glagol u mom slučaju, čarli. ne volim moranja. štaviše - užasavam ga se.
a Успут praviš i jednan žešći previd. ja sam izrazito neambiciozna osoba da bi se pronašao u ovom opisu koji navodiš.
no, nije prvi put da debelo fulavaš (bar) u pogledu mene. no i promašajima se da ocrtati kontura cilja

mene ponekad fascinira samouvjerenost kojom nastupaš u kvalifikacijama pojedinih ličnosti, bar ovdje na blogu (ne znam kako ti to ide in vivo).
...

Како када, како на блогу, тако и ин виво !
Код тебе сам се зајебао - ја нисам непогрешив.
docsumann docsumann 00:43 29.11.2015

Re: terijer forever

Како када, како на блогу, тако и ин виво !
Код тебе сам се зајебао - ја нисам непогрешив.


ma nije u tome poenta.
bzv je olako se upuštati u decidne kvalifikacije nečije ličnosti, karaktera, kvaliteta.
velika je mogućnost da pogriješiš u procjeni, a ništa manja i da nekog pri tom uvrijediš.
ajde za kvalitete, nije toliki problem pohvaliti nekog a da to i ne zaslužuje, mada se recimo ja slažem sa tvojom procjenom nekih pametnih ljudi na ovom blogu (iako je to pomalo indiskretno), ali si se ogriješio pri izostavljanju nekih drugih.
no, i to je sasvim bezopasna i efemerna djelatnost ( misim to pobrojavanje pametnih, mnogo je benignije od pobrojavanja onih drugih).

ružno je kad nekome prišivaš nečasnost, šovinističke porive, moralnu niskost, raznorazne gadosti, i slične bedastoće, a nisi ni kvarat vreće soli s njim pokusao. ma kakav kvarat, ni čajnu kašičicu.

drugo, našim subjektivnim gledištima, posebno u sferi ukusa umjetničkih, estetskih; preferiranju stilova u muzici, filmu, humoru, skroz je tupasto pridavati iole ozbiljnije i univerzalnije značenje.
oni imaju važnost i smisao samo u našem ličnom, intimnom mikrokosmosu

to sam ti jednom već negdje sugerisao kad si opalio po nekim umjetničkim pravcima/stilovima, ne sjećam se sad kojim, ni kojim povodom. ne sviđaju ti se, ok, ništa strašno.
no kakva vajda od javnog iznošenja takvih stavova.
recimo, čarli ne voli hardkor punk... i? šta s tim stavom? to je slijepa komunikaciona ulica.
na osnovu njega ne možeš izgraditi nikakvu socilalizacijsku nadogradnju.

negativne kritike su ok u smislu da ti je jasno šta voliš, a šta ne voliš, da imaš izgrađen i definisan estetski pogled na stvari. oformio si svoj ukus, profilisao svoja stajališta, i to je ok.

ali čemu prenaglašavanje negativnih stavova po tom pitanju?

jedino sa afirmativnim aspektima cijele priče ima smisla ulaziti u dalju konverzaciju, izmjenu iskustava, informacija ... a neki su se tako i smuvali

na osnovu razmjene ličnih favorita iz mnogih art sfera, ja sam enormno proširio listu tih istih art favorita, komunicirajući putem njih na ovom virtuelnom mjestu.
s iznošenjem negativnih sudova nisam profitirao nimalo.

jesam se raskenj'o, a?! jesam, jbg. bar se nadam da nisam bio zamumuljen i pretjerano smorast.

emsiemsi emsiemsi 10:13 29.11.2015

Re: terijer forever

docsumann
Како када, како на блогу, тако и ин виво !
Код тебе сам се зајебао - ја нисам непогрешив.


ma nije u tome poenta.
bzv je olako se upuštati u decidne kvalifikacije nečije ličnosti, karaktera, kvaliteta.
velika je mogućnost da pogriješiš u procjeni, a ništa manja i da nekog pri tom uvrijediš.
ajde za kvalitete, nije toliki problem pohvaliti nekog a da to i ne zaslužuje, mada se recimo ja slažem sa tvojom procjenom nekih pametnih ljudi na ovom blogu (iako je to pomalo indiskretno), ali si se ogriješio pri izostavljanju nekih drugih.
no, i to je sasvim bezopasna i efemerna djelatnost ( misim to pobrojavanje pametnih, mnogo je benignije od pobrojavanja onih drugih).

ružno je kad nekome prišivaš nečasnost, šovinističke porive, moralnu niskost, raznorazne gadosti, i slične bedastoće, a nisi ni kvarat vreće soli s njim pokusao. ma kakav kvarat, ni čajnu kašičicu.

drugo, našim subjektivnim gledištima, posebno u sferi ukusa umjetničkih, estetskih; preferiranju stilova u muzici, filmu, humoru, skroz je tupasto pridavati iole ozbiljnije i univerzalnije značenje.
oni imaju važnost i smisao samo u našem ličnom, intimnom mikrokosmosu

to sam ti jednom već negdje sugerisao kad si opalio po nekim umjetničkim pravcima/stilovima, ne sjećam se sad kojim, ni kojim povodom. ne sviđaju ti se, ok, ništa strašno.
no kakva vajda od javnog iznošenja takvih stavova.
recimo, čarli ne voli hardkor punk... i? šta s tim stavom? to je slijepa komunikaciona ulica.
na osnovu njega ne možeš izgraditi nikakvu socilalizacijsku nadogradnju.

negativne kritike su ok u smislu da ti je jasno šta voliš, a šta ne voliš, da imaš izgrađen i definisan estetski pogled na stvari. oformio si svoj ukus, profilisao svoja stajališta, i to je ok.

ali čemu prenaglašavanje negativnih stavova po tom pitanju?

jedino sa afirmativnim aspektima cijele priče ima smisla ulaziti u dalju konverzaciju, izmjenu iskustava, informacija ... a neki su se tako i smuvali

na osnovu razmjene ličnih favorita iz mnogih art sfera, ja sam enormno proširio listu tih istih art favorita, komunicirajući putem njih na ovom virtuelnom mjestu.
s iznošenjem negativnih sudova nisam profitirao nimalo.

jesam se raskenj'o, a?! jesam, jbg. bar se nadam da nisam bio zamumuljen i pretjerano smorast.


Ајде да најпре изрекнем афирмативну кавлаификацију тако што нећу рећи одмах - глупости.
Ја, за разлику од већине вас осталих (на блогу) обожавам да истакнем, пре свега, доброту, те потом памет људи. Тако се понашам и у животу (јер је мој, готово, основни принцип --- принцип кооперације, а не конфронтације). Стога не прекидам контакт нити са уштвама, као нити са гњидама, јер сам убећен да и у њима има макар и грам људскости. Ша год ја мислим о Усташама (и неоУсташама), као есенцији зла - и за њих (и њихову несрећу) нађем грам разумевања.
То, да ли ћу ја да квалификујем Нсарског, Принција, Милана Новковића, Тесс, Цросса, Тасу Дебелог, Зиликаку, Мариопан афирмативно, или не, то је моје суверено праву које користим у складу са својим другим животним кредом --- да највише волим добре људе, потом паметне, а додатно - добре и паметне. Да ли ће се било ко непоменути, у блоговском или животном енвајерменту, осећати повређен непоменутошћу - за то ме баш брига. Ако, по мојој процену, буде заслужио да буде поменут, биће, кад - тад.
О твојим сугестијама како бих (ја) требало да се понашам, сматрам, да има зрнце нечега што може да се примени, но, ја учим само од оних за које сам ја сигуран да су добри људи. Стога се на одговарајући начин односим према тим твојим сугестијама.
Основна парадигма коју ја овде еманирам (јбт. како сам ово лепо написао) није Глупости, него Сагласан и Наши смо.
docsumann docsumann 10:33 29.11.2015

Re: terijer forever

opet se slabo kapiramo.

ne mislim ja o ustašama (neoustašama) ništa bolje nego ti.
samo sam oprezniji kad nekoga podvedem pod tu kategoriju.
ti to , po mom mišljenju, radiš isuviše olako - etiketarski, kao što ti već rekoh.

to što ćeš nekoga izostaviti u svojim panegiricima ubjedljivo je najmanji problem. skroz beznačajan.
ti ljudi su dobri i pametni i bez tvoje aminacije misim, ne moj si pridavati prevelikog značaja.
kao što već rekoh - to je samo tvoj lični utisak, u moru drugih.

i, da, nisam ja sugerisao tebi kako bi trebao da se ponašaš. naveo sam ti kako stavri šljakaju, pa ti sam vidi da li ćeš primjeniti te zakonitosti.

i još nešto, preveliko pozivanje i mahanje dobrotom, poštenjem i drugim ljudskim kvalitetima, za moj ukus je nekako sumnjiva rabota. po principu ko o čemu
emsiemsi emsiemsi 11:07 29.11.2015

Re: terijer forever

docsumann
opet se slabo kapiramo.

ne mislim ja o ustašama (neoustašama) ništa bolje nego ti.
samo sam oprezniji kad nekoga podvedem pod tu kategoriju.
ti to , po mom mišljenju, radiš isuviše olako - etiketarski, kao što ti već rekoh.

to što ćeš nekoga izostaviti u svojim panegiricima ubjedljivo je najmanji problem. skroz beznačajan.
ti ljudi su dobri i pametni i bez tvoje aminacije misim, ne moj si pridavati prevelikog značaja.
kao što već rekoh - to je samo tvoj lični utisak, u moru drugih.

i, da, nisam ja sugerisao tebi kako bi trebao da se ponašaš. naveo sam ti kako stavri šljakaju, pa ti sam vidi da li ćeš primjeniti te zakonitosti.

i još nešto, preveliko pozivanje i mahanje dobrotom, poštenjem i drugim ljudskim kvalitetima, za moj ukus je nekako sumnjiva rabota. po principu ko o čemu

Твоје оцене и твоја мишљења су, како и сама њихова инхерентност каже - твоје.
Моје оцене и које квалификације су - моје.
Твоје оцене за мене имају вредност само када ја суверено тако одлучим --- а, рекао сам ти, и не само теби, већ више пута - основни критеријум да постану моје или произведу неко дејство на мене - да онај ко их изриче, мора да буде добар човек - али, по мојој процени.
Да ли ја лако или не изричем оцене, то знам ја - а ти то никако не можеш знати.
Оно што ти можеш знати - видети је --- да ја знатно више изричем афирмативне оцене (Сагласан и Наши смо), него оцене супротног вектора, тј. Глупости. Зашто други људи не чине слично, тј. фаворизују доброту, то није (додуше - и јесте) моје да пресуђујем. Да ли имам разумевање за то --- имам, јер знам да није лако. Да ли је могуће - јесте, знам по себи.
У каквом свету ти живиш, те на што тебе подсећа, тј. према твом укусу, позивање (не махање) добротом и поштењем, ту ти се ја не бих мешао.
Мој принцип је да, у сваком контексту настојим да преимућство добије кооперација, а не конфронтација.
docsumann docsumann 11:25 29.11.2015

Re: terijer forever


moje iskustvo je da oni stvarno dobri (gotovo nikad) nikad nisu pričali o (toj svojoj) dobroti. oni su je živjeli.
emsiemsi emsiemsi 15:47 29.11.2015

Re: terijer forever

docsumann

moje iskustvo je da oni stvarno dobri (gotovo nikad) nikad nisu pričali o (toj svojoj) dobroti. oni su je živjeli.

То живљење није баш толико виртуелна категорија - да не би било јасно виђено и показивано.
Моје искуство је - да добри људи нису толико селективни у исказивању - прикривању доброте.
Одавно ме не фасцинира ћутање је мајка мудрости, јер сам срео много људи који су ћутањем скривали своју глупост --- били су свесни свога ограничења.
Ја - а стварно добри нека одлучују за себе - никада не жалим када истакнем ичију позитивност, надареност, интелигентност, а посебно - доброту. Да ли је то истински добро, или, пак, само добро, не значи ми баш много, односно, да будем прецизан - не значи ми много било чија оцена овога мога чина. Ти, и теби слични, инклинирате да је то, чак, лоше.
За себе немам илузију да сам стварно добар, чак, нити да сам (само) добар, за себе једино знам да се трудим да то будем.
Колико ми то полази за руком, нека оцене други, првенствено добри.
49 41 49 41 20:32 29.11.2015

Re: terijer forever

stefan.hauzer
pošto sam ga imao, najobožavljevam škotskog terijera




što smo fensi


RedNeck-ovci
Tako od 16. veka do danasnjih dana.

Kladim se, da nasa blogerka - rednekovka; ne zna - zasto.
G.Cross G.Cross 16:57 28.11.2015

Kupi me, prodaj me

Prodajem nalog na Blogu B92 sa nickom G.Cross.

Cijena prava sitnica.

Usto mogu da posecujem i druge sajtove po potrebi uz nadoknadu.
G.Cross G.Cross 17:10 28.11.2015

Re: Kupi me, prodaj me

A sto se pasa tice naj mi je drazi



Pirinejski Ovcar
zilikaka zilikaka 19:34 28.11.2015

Re: Kupi me, prodaj me

Prodajem nalog na Blogu B92 sa nickom G.Cross.
Cijena prava sitnica.


Kafa included?
Spiridon Spiridon 23:12 29.11.2015

Re: Kupi me, prodaj me

Prodajem nalog na Blogu B92 sa nickom G.Cross.


konacno pravi komentar. Pogodak pravo u centar.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:23 28.11.2015

Moj brat

tako kupio psa, malog labradora mu dozveli kamionom iz pizde materine, pošto mu buljuk izbačenih retrivera koji ovde lutaju ulicama nije dovoljno fensi. Kad je štene malo poraslo, počelo je noću da mu se penje u krevet iz kutije u kojoj spava samo da bi se tamo ispišalo :) Što mene tako veseli :):):)
zilikaka zilikaka 19:29 28.11.2015

Re: Moj brat

Što mene tako veseli :):):)

myredneckself myredneckself 21:27 28.11.2015

Mešanci :)


Moja mešanka, Mala, je ovih dana imala neki kašalj. Prvi put sam čula za to da i psi imaju te probleme, pošto je Mala ceo njen život zdrava k'o dren. Veterinar joj dao tri injekcije antibiotika i aminofilin.
Ona ubrzo k'o nova u svojoj 16.
Hoću da umrem kadgod s njom nešto nije u redu, sada kako je stara, i ne volim da mislim o neminovnosti jednog dana.

Tu razmenu sreće i radosti koju jedni drugima pružamo svih ovih šesnaest godina, teško da ćemo ponoviti s nekim drugim psom, a ako još ikad...biće mešanka! Da, ženka! Imali smo i mužjaka, i nju ženku...ali, ženka!

Prvi pas nam je bio Rab, rotvajler s pedigreom (pravo ime mu je bilo tipa, Ludvig bla, bla, maltene fon...(nisam ni pokušala da upamtim, ono je bilo upisano samo u njegove papire, a moj sin mu je odmah dao ime Rab) iz odličnog legla iz Budisave, odličan đak, pravi Švaba i štreber, disciplina, čuvao nas i pazio, ali pokoj mu duši, (i on je živeo 12g.) ni da se primakne Maloj po emotivnosti, pameti, duši, srčanosti... bio je smešan, najviše je voleo da legne, (a ja da ga preskačem ) i gleda kako kuvam, a više od mene (u tom kuvarskom izdanju) je voleo samo još paradajz čorbu i paradajz sos.

Ona je čudo, razume nekoliko desetina reči, majke mi, lujka koja zna kako da ti se uvuče pod kožu, da se zaljubiš momentalno u nju, da ti ostane na srcu do kraja života.

Edit:
U kući imamo stepenice za sprat. Kad odlazimo na spavanje, Rab bi ostao kod tih vrata za sprat, sa staklima, i čežnjivo gledao za nama.
Ali, nikad nije ni pokušao da krene za nama, iako su ta vrata pokretna.
Učen je da ne sme, i tako je bilo do kraja njegovog života.

Kad je Mala došla u našu kuću...ma, nema tog santimetra u kući gde ona nije bila. I na tavan za nama ide, stalno je tu negde oko nogu. Bude po njenom, kakogod okreneš. Posebno je interesantna njena taktika penjanja na krevet kod mog sina, i pored moje izričite zabrane za tako nešto, taktika korak po korak, pa malo pauze... pa, opet korak...
Ma, ni onaj fon Klauzevic joj nije ravan.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:29 28.11.2015

Re: Mešanci :)

Ona je čudo, razume nekoliko desetina srpskih reči, majke mi, lujka koja zna kako da ti se uvuče pod kožu, da se zaljubiš momentalno u nju, da ti ostane na srcu do kraja života.

mešanci su čudo.
emsiemsi emsiemsi 23:22 28.11.2015

Re: Mešanci :)

myredneckself

Moja mešanka, Mala, je ovih dana imala neki kašalj. Prvi put sam čula za to da i psi imaju te probleme, pošto je Mala ceo njen život zdrava k'o dren. Veterinar joj dao tri injekcije antibiotika i aminofilin.
Ona ubrzo k'o nova u svojoj 16.
Hoću da umrem kadgod s njom nešto nije u redu, sada kako je stara, i ne volim da mislim o neminovnosti jednog dana.
...

Да !
То је проблем са псима - постану род најрођенији.
Мој први пас се звао Борис. Родио се два месеца пре мене. Са њим сам растао. Умро је када сам ја напунио 15 година. Нашли смо га у његовој кућици.
Мало је рећи колико је плача тада било, но, највише је плакала моја мама - а она се никада није играла са њиме. Играли смо се сви ми остали.
Но, мама га је једина сваки дан хранила.
docsumann docsumann 23:36 28.11.2015

Re: Mešanci :)


obično je tako, majke prave najviše otpora pri dovođenju psa u kuću, a poslije ga prigrle kao rođeno dijete.
i da, generalno, dobar dio obaveza se, po običaju, svali na njina pleća.
naš Smoky je izdahnuo položivši glavu na dlan moje majke.

Мало је рећи колико је плача тада било, но, највише је плакала моја мама


što bi Tolstoj rekao - sve porodice koje izgube psa liče jedne na druge.
myredneckself myredneckself 12:25 29.11.2015

Re: Mešanci :)

MC
постану род најрођенији.

Vaš odgovor je tačan, Mr. MC!
Šala, šala, hvala za tvoje opažanje o mojoj Mališi.
emsiemsi emsiemsi 15:49 29.11.2015

Re: Mešanci :)

myredneckself
MC
постану род најрођенији.

Vaš odgovor je tačan, Mr. MC!
Šala, šala, hvala za tvoje opažanje o mojoj Mališi.

Лајк !

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana