Budućnost| Ekonomija| Energetika| Obrazovanje| Sex

Božić? Nije nego!

krkar RSS / 29.12.2015. u 13:13

Amfilohije_pistolj1-500x354.jpg

EDIT: 
Na žalost, opet nemam vremena da napišem kako treba jer je ovo saobraćajno ludilo u Beogradu prešlo svaku meru pa se ništa ne stiže.

Ali, radi se o duhu Božića, predbožićnoj atmosferi koja se u Srbiji ne oseća. Od nekih 150 replika do sada samo su G. Cross i Beba Od Lončara razumeli šta sam hteo da kažem kad sam napisao da Božić u Srba nije pravi. Nije.

Kako to izgleda na tom trulom Zapadu (koji, da obavestim novokrštene sveznaoce, nije samo katolički nego i protestantski i anglikanski)? Tamo su ljudi, pametniji od srBskih popova, shvatili da je redosled Božić PA Nova godina normalniji i zahvalniji za praznovanje.

Zašto?

Zato što se onda iščekuje Božić, što su sve aktivnosti usmerene na taj 25.12. (sasvim nebitno je li se Isus zaista rodio na taj dan ili ne, nebitno je i gde se rodio jer sad Zvanična Priča - priča, a ne Dogma, iako stoji u jevanđelju to nije dogma - kaže da se rodio u Palestini i uzeo se baš taj dan ali sve to nije suština) i što je onda Božić kulminacija tog iščekivanja. Koje je mešavina individualističkog i kolektivističkog. Jeste, i na Zapadu ateisti ne rade na Božić, i na Zapadu vernici maltretiraju nevernike... ali sve to nije suština. Suština je da je organizacijski sve tako uređeno da sva ta višenedeljna frtutma staje popodne na Badnji dan i da onda dolazi porodični praznik Božić kao kulminacija. Da SVI jednako praznuju u smislu da su SVIMA neradni dani i da čak i oni koji tog dana ne slave što se ovaplotio Bog putem Duha svetoga kroz devu Mariju - provode 2 dana sa porodicama makar slavili i prvo postavljanje pastafarijanskog đevđira na glavu.

Na trulom Zapadu Božić je PRAZNIK a Nova godina DEŠAVANJE. Nova godina je prilika da se istutnji zato što se na Božić ne šišnji i ne luduje. Zato se za doček buči, huči, puca, peva, prdi... Jer je tome prethodio Božić koji je miran, tih, kako dolikuje porodičnom prazniku.

Jasno je da je ovaj redosled normalan. I poželjan.

Ne tvrdim da je neko na Zapadu to tako planirao još onomad u 18. veku kad su sve normalne državnme i crkvene organizacije (osim pravoslavnih džamahirija) prihvatile matematički tačniji kalendar. Niti tvrdim da je to plan mrskog Rare iz Vatikana. Ali, jednostavno se tako potrefilo i baš se zgodno potrefilo.

A Srbija?

E, u Srbiji je stvar naopaka. U Srbiji nema ništa od te božićne atmosfere jer je redosled naopak, jer se prvo slavi kolektivistički i divljački (onaj deo sa pucanjem, Cecama na trošak poreskih obveznika i prilikom da oni iz Kaluđerica i Altina malo budu glavniji od onih sa Vračara (mada, kad se setim da je i Pošteni Vinar Četveropadežni takođe stanovnik od Vračar možda bolje da se samoubijem i postanem narodni heroj).

Ne može se prvo divljati, žderati, lokati, urlati, pucati... pa se onda malo istrezniti uz raso ... i onda 2-3 dana biti hrišćanski kontemplativan, blag i uzdržan u duhu Božje Ljubavi i tako ekspresno u 2-3 dana od 3.1. do 6.1. postati pravi hrišćanin čovekoljubac. Jednostavno - ne može.

I ko je za to kriv? Nevladina organizacija SPC koja qrčevito insistira na pogrešnom kalendaru samo da bi Srbi bili mimosveta. Normalnog čoveka bi baš bilo briga što se bahati mantijaši koji se lažno predstavljaju kao sledbenici Isusa Hrista upiru da budu mimo sveta - ali ta njihova odluka itekako utiče na celokupno hrišćansko stanovništvo Srbije, a bogme i na nehrišćane, ateiste i sve ostale.

Inače, i sama NVO SPC javno je priznala da kalendar nije nikakvo dogmatsko pitanje i "u principu je prihvatila odustajanje od julijskog kalendara" - ama to nikako da sprovede. Gospoda vladike više vole da se nadgornjavaju. (I spominju Milankovićev kalendar koji je, iako matematički precizniji i od sadašnjeg grigorijskog, potpuno u celoj priči nebitan jerbo jednostavno nije na dnevnom redu niti će biti. Znam, znam, antisrBska zavera...).

I tako su komunjare kojima je i dalje najveći svetac Nova godina i crnorisci iz NVO SPC i dalje na istom zadatku sluđivanja naroda srpskog i stanovništva Srbije.

_______________

Nešto dosadno i učmalo na blogu u poslednje vreme pa moram da pribegnem jednom neuobičajenom rešenju: da postavim nekompletan blog.

Naime, nemam sad vremena da pišem, napisaću noćas kad stignem, ali samo da znate da ću da pokažem i dokažem da Božić u Srba nije pravi i da je pogrešni kalendar, kao i crkveno insistiranje na njemu, jedan od uzroka mnogih zala kojima su Srblji izloženi. Kojima sami sebe izlažu, da budem precizan. Na sopstvenu štetu.




Komentari (474)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 15:01 29.12.2015

Re: Koja je poenta?

Ali to nema nikakve blage veze sa Božićem.


Nema nužno ni Božić veze sa Bogom. Ima sa ljudima i porodicom.

Na Zapadu. U Srbiji nema nikakve veze i u tome upravo i jeste problem.
predatortz predatortz 15:04 29.12.2015

Re: Koja je poenta?

Na Zapadu. U Srbiji nema nikakve veze i u tome upravo i jeste problem.


Šta, u Srbiji se porodice ne okupljaju za Božić?
Onda je to pogrešno radim! Posvetim se ženi, deci, ocu sestri...
gedza.73 gedza.73 15:08 29.12.2015

Re: Koja je poenta?

Nije samo ŠTA

Kad vidimo ŠTA je (valjda je Božić uveden nekih pola veka nakon Hrista) shvatamo da datum i nije toliko važan. Rotacija Zemlje nema veze sa Mitrom, julijanskim, praslovenskim ili gregorijanskim kalendarom.

nego, još važnije, i KAKO.

Pucanje (kad se skidaju pečenice) je, valjda, stari običaj po kome se teraju zli duhovi od bližnjih i od kuće.
Badnjak (opet po sećanju) je ukrašavan za vreme Vavilonaca.

U mom komšiluku najviše se puca kod dve familije. To zvekeće kao u iračkom predgrađu. Obe porodice kače manje badnjake direkt na hladnjak. Veće (kubik drva) unose u kuću.
Sitni kokošari lopovi, neradnici, 'filozofi', grebatori o sve moguće socijalne pomoći, redovne neplatiše.

Ostali, manje-više, poštuju neku tradiciju i običaje kojima niko ne zna značenje ali se svodi na 'valja se' i 'tako treba'.

U suštini je lepo.
Na badnje veče, otprilike posle večere, se tako sve utiša. Ništa se ne čuje.
I Božić baš bude miran. Tih.
krkar krkar 15:09 29.12.2015

Re: Koja je poenta?

Onda je to pogrešno radim! Posvetim se ženi, deci, ocu sestri...


Ti si onda i u tome izuzetak.

Ali, kad si se već prvi javio, osećaš li oko sebe atmosferu porodičnog okupljanja? Ne u svom užem okruženju nego u gradu, u medijima, na poslu, oko sebe? Osećaš li ikakav porodični duh praznika?

Ja ga ne vidim. Eventualno u maloj, svakako nedovoljnoj, meri Božić u Srbiji možda ima dozu LIČNOG (i to kao opoziciju kolektivističkog i masovnog novogodišnjeg okupljanja rulje). Ali porodičnog ni najmanje, osim donekle deklarativno.
zilikaka zilikaka 15:29 29.12.2015

Re: Koja je poenta?

krkar
Onda je to pogrešno radim! Posvetim se ženi, deci, ocu sestri...


Ti si onda i u tome izuzetak.

Ali, kad si se već prvi javio, osećaš li oko sebe atmosferu porodičnog okupljanja? Ne u svom užem okruženju nego u gradu, u medijima, na poslu, oko sebe? Osećaš li ikakav porodični duh praznika?

Ja ga ne vidim. Eventualno u maloj, svakako nedovoljnoj, meri Božić u Srbiji možda ima dozu LIČNOG (i to kao opoziciju kolektivističkog i masovnog novogodišnjeg okupljanja rulje). Ali porodičnog ni najmanje, osim donekle deklarativno.

Znaš šta, ti misli šta hoćeš, al kod nas se na Badnje veče primaju korindjaši, deca, a i matori da popiju koju.
Za take služimo rakiju i kuvano vino i ko god dodje- dobro došo.
...dakle, primamo i namćore svake vrste....
disident79 disident79 16:20 29.12.2015

Re: Koja je poenta?

Osećaš li ikakav porodični duh praznika?

Ja ga ne vidim.



U literaturi je to poznato kao "tiha većina". Zato se i ne vidi(čuje).
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:06 29.12.2015

Re: Koja je poenta?

Niti je u katolika tačan kao datum Hristovog rođenja, pa im to uopšte ne smeta da ga kao takvog slave.


He, he, kako može biti "tačan" (shodno i "pogrešan" ), datum nepostojećeg rođenja (ili rođenja nepostojećeg, po volji)?

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:31 29.12.2015

Re: Koja je poenta?

Nije samo ŠTA nego, još važnije, i KAKO.


Htedoh da istaknem poJentu ovim videJom, kao, eto, prirodna stanovnica Farme vs. original Steppenwolf, kad ono, plastikanka udara po gitaru itekako dobro

             

              
alselone alselone 17:34 29.12.2015

Re: Koja je poenta?

Osećaš li ikakav porodični duh praznika?


Da, ne znam kako ti ne osecas. Sumnjam da se kreces u takvim krugovima ali covek kada tebe slusa ispada da je Srbija jedna velika Kaludjerica.

Ja osecam duh praznika, mi i skoro svi moji prijatelji slavimo Bozic sa porodicom, nekima dolaze roditelji u Novi Sad, mnogi putuju kucama, mi idemo jedne godine kod zeninih, naredne kod mojih itd. Ja sam od caleta "nasledio" obicaj da se za Bozic i Uskrs prvi probudim, obrijem i sredim, pa pravim dorucak. Trudim se da se me nista ne iznervira tog dana, popustljiviji sam prema decijim nestaslucima itd.

Ponovo cu reci, covek kada tebe slusa ispada da ovakvih kao ja nema. Da svi Srbi slave tako sto u flekavoj atlet majci i sa zaponjcem u rukama pucaju iz pistolja. Onda poljube Slobovu i Amfilohijevu sliku, istuku zenu pa popiju polu rakije.
grebostrek.lurker grebostrek.lurker 18:01 29.12.2015

Re: Koja je poenta?

a danas je i Dan Nezavisnosti u Mongoliji ...


bocvena bocvena 18:15 29.12.2015

Re: Koja je poenta?

Sumnjam da se kreces u takvim krugovima ali covek kada tebe slusa ispada da je Srbija jedna velika Kaludjerica.




mi u kaluđericu smo dobro, 'fala na pitanju. venišom smo izvukle fleke sa muževljevih "siledžijki", kad nas biju, da budu lepi.

ne možeš da razbijaš stereotipe stereotipima.
Jukie Jukie 18:19 29.12.2015

Re: Koja je poenta?

highshalfbooze
Nije samo ŠTA nego, još važnije, i KAKO.


Morao bih da se složim jer je zimski solisticij i početak novog ciklusa zaista vredan obeležavanja, a i razlog da se prekine post jer je tog trenutka i najlogičnije. Ali to nema nikakve blage veze sa Božićem.

U nekoj crtanoj seriji sa dinosaurusima, oni slave Sunčev dan. Na taj dan je Sunce najkraće na nebu i onda prave gozbu kako bi se Suncu dopalo kod njih i kako bi ostalo, i onda dan postaje sve duži.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:41 29.12.2015

Re: Koja je poenta?

mi u kaluđericu smo dobro, 'fala na pitanju.

pozdravi nam Cvexa


predatortz predatortz 18:48 29.12.2015

Re: Koja je poenta?

Ali, kad si se već prvi javio, osećaš li oko sebe atmosferu porodičnog okupljanja? Ne u svom užem okruženju nego u gradu, u medijima, na poslu, oko sebe? Osećaš li ikakav porodični duh praznika?


Pravo da ti kažem - vidim! tako je u krugovima u kojima se ja krećem. Za druge ne znam.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:03 29.12.2015

Re: Koja je poenta?

Kako ko želi, može i onako kako ti želiš, meni je svejedno

emsiemsi emsiemsi 19:30 29.12.2015

Re: Koja je poenta?

krkar
Ali to nema nikakve blage veze sa Božićem.


Nema nužno ni Božić veze sa Bogom. Ima sa ljudima i porodicom.

Na Zapadu. U Srbiji nema nikakve veze i u tome upravo i jeste problem.

Божић је један од најлепших дана у нашем народу.
Уз наду да ће се Срби ускоро отрести ових комуњарских рецидива, свима честитам (и ову католичку) Нову Годину, те наш Божић.
inco inco 20:10 29.12.2015

Re: Koja je poenta?

G.Cross
Pogresno je verovati da je u decembru samo katolicki Bozic.


Uglavnom svi hrišćani slave Božić u decembru jer bi bilo malko smešno da kalendarska nova era počinje pre navodnog rođenja osobe od čijeg se rođendana računa nova era. Problem nastaje kad se crkveni decembar kalendarski ne poklapa ni sa astronomskim ni sa svetovnim sistemima.

A sve i da je Isus postojao i da se zbirka bajki Biblija ima uzeti za istorijski dokument - taj je karakter rođen negde u leto jer klimatski uslovi opisani u datoj knjižurini ne odgovaraju zimi na navedenoj geografskoj širini.
docsumann docsumann 20:26 29.12.2015

Re: Koja je poenta?

A sve i da je Isus postojao i da se zbirka bajki Biblija ima uzeti za istorijski dokument - taj je karakter rođen negde u leto jer klimatski uslovi opisani u datoj knjižurini ne odgovaraju zimi na navedenoj geografskoj širini.


da, to je samo jedan od spornih detalja koje Herbert Armstrong navodi u sklopu osporavanja autentičnosti suštine samog božićnog praznika, datog u tekstu kojeg sam linkova negdje gore u nekom od komentara.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:30 29.12.2015

Re: Koja je poenta?

Божић је један од најлепших дана у нашем народу.

ni prići uskrsu, obožavam uskrs. em je lepo vreme, em nema ovog hajpa sa poklonima i enormnom potrošnjom, klinci ti dolaze na vrata po jaja i slatkiše, posle traže (skromne!) poklone po dvorištu, pa su stigli mladi luk i rotkvice na trpezu (umesto sarme i kiselog kupusa), a oproste ti i ako kombinuješ slaninu sa mladim kajmakom. sve to sa tim ofarbanim jajima, totalna radost.
a božić, em teške hrane do krova, em hladno, petarde&kašikare, em ti dolazi i kurta i murta da ti čestita, a već ti pun qrac i hrane i poklona i gostiju i vatrometa od novaka (i reprize)...stvarno bi trebalo da ga premeste na decembar, i odlože artiljeriju za 31.12, ako baš moraju da je koriste. onda kreneš u novu godinu sa dijetom.
ps. srpsku novu godinu niko ne bi mogao da iskoreni, u to sam ubeđena.
ps. off topic, vidim nešto me užasno iritira, kad ono jelena milić cvrkuće na tv-u. momenat kada poželiš da pucaš u televizor.
mariopan mariopan 21:50 29.12.2015

Re: Koja je poenta?

highshalfbooze
Pogresno je verovati da je u decembru samo katolicki Bozic.


Kao što je pogrešno verovati da samo srpski sakralni auditorij računa vreme po julijanskom kalendaru.

Koliko su se tek zeznuli Kinezi, oni nemaju Božić a u Februaru počinju Novu godinu!
vic
Mujo plaća kaznu što nema svetlo na biciklu i mačije oči na pedalama, ali se samo smeje,crče od smeha. Pandur ga pita što se smeje...a Mujo kaže - iza njega ide Haso a on nema ni bicikl!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:26 29.12.2015

Re: Koja je poenta?

G.Cross

Julijanskog kalendara pridržavaju se danas, pored Srpske pravoslavne crkve, još patrijaršije Jerusalima, Moskve, Gruzije i manastiri na Svetoj gori Atoskoj.


naravno, samo jaki momci, buranija slavi 25.
mikele9 mikele9 00:47 30.12.2015

Re: Koja je poenta?

Da svi Srbi slave tako sto u flekavoj atlet majci i sa zaponjcem u rukama pucaju iz pistolja. Onda poljube Slobovu i Amfilohijevu sliku, istuku zenu pa popiju polu rakije.

Nije baš o Božiću ali se setih vremena devedesetih kad su se masovno krstili i Kurta i Murta, počeli da proslavljaju slave... Dođe meni prijatelj mog kuma i zatraži da mu naslikam ikonu sv. Jovana, pare, kaže nisu u pitanju, koliko tražim, daće mi. Pitam ga (priznajem zlurado!) koji Jovan? Bože, prekrsti se on, pa jedan je sveti Jovan! Tu sam ga i čekao! Ako već slaviš , raspitaj se bre malo koji je Jovan i počnem da mu ređam: Sv. Jovan Krstitelj, Sv. Jovan Evanđelista, S. Jovan Damaskin, Sv. Jovan Zlatousti, Sv. Jovan Vladimir, Sv. Jovan Šangajski... On blenuo u mene, na kraju izvadi iz unutrašnjeg džepa sakoa crkveni kalendar, prouči ga i reče mi: Sv Jovan Krstitelj.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:06 30.12.2015

Re: Koja je poenta?

mikele9
On blenuo u mene, na kraju izvadi iz unutrašnjeg džepa sakoa crkveni kalendar, prouči ga i reče mi: Sv Jovan Krstitelj.


i, onda izvadi toku i upuca Johna, od silne radosti shto ga j' spozn'o.
tyson tyson 01:19 30.12.2015

Re: Koja je poenta?

Dođe meni prijatelj mog kuma i zatraži da mu naslikam ikonu sv. Jovana, pare, kaže nisu u pitanju, koliko tražim, daće mi. Pitam ga (priznajem zlurado!) koji Jovan? Bože, prekrsti se on, pa jedan je sveti Jovan! Tu sam ga i čekao! Ako već slaviš , raspitaj se bre malo koji je Jovan i počnem da mu ređam: Sv. Jovan Krstitelj, Sv. Jovan Evanđelista, S. Jovan Damaskin, Sv. Jovan Zlatousti, Sv. Jovan Vladimir, Sv. Jovan Šangajski... On blenuo u mene, na kraju izvadi iz unutrašnjeg džepa sakoa crkveni kalendar, prouči ga i reče mi: Sv Jovan Krstitelj.

Svaki početak je težak. Ni ti nisi znao da slikaš kad si se rodio


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:33 30.12.2015

Re: Koja je poenta?

да, неофити су озбиљни траблмејкери. верујем да је и у Твојем систему слично.
emsiemsi emsiemsi 06:15 30.12.2015

Re: Koja je poenta?

BebaOdLonchara
Божић је један од најлепших дана у нашем народу.

ni prići uskrsu, obožavam uskrs. em je lepo vreme, em nema ovog hajpa sa poklonima i enormnom potrošnjom, klinci ti dolaze na vrata po jaja i slatkiše, posle traže (skromne!) poklone po dvorištu, pa su stigli mladi luk i rotkvice na trpezu (umesto sarme i kiselog kupusa), a oproste ti i ako kombinuješ slaninu sa mladim kajmakom. sve to sa tim ofarbanim jajima, totalna radost.
a božić, em teške hrane do krova, em hladno, petarde&kašikare, em ti dolazi i kurta i murta da ti čestita, a već ti pun qrac i hrane i poklona i gostiju i vatrometa od novaka (i reprize)...stvarno bi trebalo da ga premeste na decembar, i odlože artiljeriju za 31.12, ako baš moraju da je koriste. onda kreneš u novu godinu sa dijetom.
ps. srpsku novu godinu niko ne bi mogao da iskoreni, u to sam ubeđena.
ps. off topic, vidim nešto me užasno iritira, kad ono jelena milić cvrkuće na tv-u. momenat kada poželiš da pucaš u televizor.

Теби је битно да си најдрукчија !
Можеш да се ухватиш под руку са овим крканом (додуше, ти ниси србомрзац, па ти се опрашта).
Успут --- свим нашима у расејању, додатно честитам, желим све најбоље у Новој Години и за Божићње празнике, нека се држе, а ми у матици ћемо се већ некако снаћи.
Успут 2 --- свим блогерима, који смарају мање и који смарају више, те, додатно, онима које ја смарам (и) више и мање, све најбоље за празнике, уз традиционални усклик --- Наши смо !
Успут 3 --- додатно честитам блоговском реферренту за верска питања Срђану Фуксу предстојеће празнике уз жељу да нас и даље достојно представља у Светој земљи.
lelemood lelemood 08:47 30.12.2015

Re: Koja je poenta?

Nisu ljudi toliko rdjavi koliko rdjav čovek misli da jesu.

Tako nekako je rekao Andrić.
predatortz predatortz 08:56 30.12.2015

Re: Koja je poenta?

lelemood
Nisu ljudi toliko rdjavi koliko rdjav čovek misli da jesu.

Tako nekako je rekao Andrić.


Tako nekako...

Treba, zaista, biti čovekomrzac pa tražiti dlaku u jajetu ljudima koji proslavljaju bilo šta. Tamo gde mi se ne dopada, ja ne idem. To je sva mudrost. Bitno je da njihovo slavlje ne ugrožava moju porodicu i mene. Način na koji ljudi slave Božić u Srbiji definitivno nikoga ne ugrožava. Sem naduvanih, šupljih, veličina koji tripuju da su toliko iznad svega ovde. A takvima nema pomoći, niti im treba pomagati.

Stoga, narode srpski - u zdravlju i veselju da proslavite dolazeće praznike! :)
alselone alselone 09:00 30.12.2015

Re: Koja je poenta?

ne možeš da razbijaš stereotipe stereotipima.


U pravu si. Prastaj ako mozes.
predatortz predatortz 09:02 30.12.2015

Re: Koja je poenta?

alselone
ne možeš da razbijaš stereotipe stereotipima.


U pravu si. Prastaj ako mozes.


U duhu Božića!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:33 30.12.2015

Re: Koja je poenta?

Amin, Amin. Џи Би Оу Сиз,

поз од моје Ћере:

mariopan mariopan 10:22 30.12.2015

Re: Koja je poenta?

U suštini je lepo.
Na badnje veče, otprilike posle večere, se tako sve utiša. Ništa se ne čuje.
I Božić baš bude miran. Tih.

Baš si lepo to napisao.

Samo što kod nas u Vojvodini na badnje veče posle večere dolaze korinđaši i nije baš mirno nego je veselo jer su to deca iz ulice, nekad iz susednih ulica a ima i jako malih, vode ih starija deca pa ih bude gomila.
Pevaju božićne pesme i nose velike kese u koje stavljamo voće i slatkiše a oni svima nama najavljuju Božić tim lepim pesmicama, preslatki, jer do kraja večeri neki ne mogu svoje kese sami da nose, budu teže od njih.

Uvek prvo pitaju da li je slobodno korinđati i tek posle toga uđu u kuću i recituju ili otpevaju Božine pesmice za dobro zdravlje ukućana, da ti rodi njiva, vinograd...ima raznih i to je zabavno i zanimljivo.

Neke od tih pesmica su jako stare i lepe i prenoise se sa kolena na koleno.
highshalfbooze highshalfbooze 10:30 30.12.2015

Re: Koja je poenta?

tyson
Svaki početak je težak. Ni ti nisi znao da slikaš kad si se rodio

А ови "верници" су се по други пут родили када су спалили црвене књижице.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:43 30.12.2015

Re: Koja je poenta?

jbte, Beograđani, umrećete nadrndani...

a, vidi Novosađane, koji je to cool narod -


mariopan mariopan 10:52 30.12.2015

Re: Koja je poenta?

Srđan Fuchs
a, vidi Novosađane, koji je to cool narod -

I kod nas u ZR je isto, prvo mi njima čestitamo i sledećih dana idemo na kolače a onda oni kod nas, prirodno.

Počnemo za Katolički Božić a završimo sa srpskom novom godinom....treba to izdržati, ali smo mi izdržljive živuljke.

I Grci slave Božić po tom kalendaru pa su moji već proslavili sa Grcima a onda će i naš proslaviti...baš volim praznike.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:01 30.12.2015

Re: Koja je poenta?

mariopan

I kod nas u ZR je isto, prvo mi njima čestitamo i sledećih dana idemo na kolače a onda oni kod nas, prirodno.

Počnemo za Katolički Božić a završimo sa srpskom novom godinom....treba to izdržati, ali smo mi izdržljive živuljke.

I Grci slave Božić po tom kalendaru pa su moji već proslavili sa Grcima a onda će i naš proslaviti... baš volim praznike.



nije mi mama zalud - Banaćanka, to je ta pitoma širina i čovekoljubivost...

a, gle Beograđane, to bi se do sutra svađalo. prosto me sramota šta mi je ostao njihov (Беге) akcenat do kraja života!

mariopan mariopan 11:16 30.12.2015

Re: Koja je poenta?

Srđan Fuchs
mariopan

I kod nas u ZR je isto, prvo mi njima čestitamo i sledećih dana idemo na kolače a onda oni kod nas, prirodno.

Počnemo za Katolički Božić a završimo sa srpskom novom godinom....treba to izdržati, ali smo mi izdržljive živuljke.

I Grci slave Božić po tom kalendaru pa su moji već proslavili sa Grcima a onda će i naš proslaviti... baš volim praznike.



nije mi mama zalud - Banaćanka, to je ta pitoma širina i čovekoljubivost...

a, gle Beograđane, to bi se do sutra svađalo. prosto me sramota šta mi je ostao njihov (Беге) akcenat do kraja života!




Mene zezaju moji Beograđani za lalinski naglasak ali mi ne smeta, samo neka zezaju...u međuvremenu (dok ne znaju šta rade) - uvalila sam im naše recepte i vovojđansku kuhinju kao pelcer pitomosti jer nema ko bi se svađao posle dobrog ručka?
krkar krkar 12:18 30.12.2015

Kaluđerica

ispada da je Srbija jedna velika Kaludjerica


Srbija jeste jedna velika Kaluđerica. I jedan veliki Vjeternik.

To što mnogi prave svoj mikrosvet izolovan od tih Kaluđerica, Altina i Vjeternika ne znači da one ne postoje. Nego dok se pristojan svet zatvara u kuće i zaverenički druži sa ono malo pristojnog sveta ti Kaluđerčani, Borčani, Vjeterničani i slični galopiraju i preuzimaju prostir.

To nojevsko ponašanje posebno je izraženo u Vojvodini gde stari Vojvođani sve više liče na neku sektu koja mantra "nek nas je sve manje, mi znamo da smo u pravu".

Tice Dodo, burazere!


krkar krkar 12:20 30.12.2015

Re: Kaluđerica

krkar krkar 12:32 30.12.2015

Re: Koja je poenta?

ps. off topic, vidim nešto me užasno iritira, kad ono jelena milić cvrkuće na tv-u. momenat kada poželiš da pucaš u televizor.


Da joj platim piće čim je vidim. Sve i ako i mene nervira!
tyson tyson 12:56 30.12.2015

Re: Koja je poenta?

А ови "верници" су се по други пут родили када су спалили црвене књижице.

Pa nije lako ni ponovo se roditi pod stare dane


tyson tyson 12:59 30.12.2015

Re: Koja je poenta?

Da joj platim piće čim je vidim. Sve i ako i mene nervira!

Mogla bi ona tebi da plati, da bar potpomogne lokalnu ekonomiju onim novcem koji dobija kao strani agent.


emsiemsi emsiemsi 15:06 30.12.2015

Re: Kaluđerica

krkar
ispada da je Srbija jedna velika Kaludjerica


Srbija jeste jedna velika Kaluđerica. I jedan veliki Vjeternik.

To što mnogi prave svoj mikrosvet izolovan od tih Kaluđerica, Altina i Vjeternika ne znači da one ne postoje. Nego dok se pristojan svet zatvara u kuće i zaverenički druži sa ono malo pristojnog sveta ti Kaluđerčani, Borčani, Vjeterničani i slični galopiraju i preuzimaju prostir.

To nojevsko ponašanje posebno je izraženo u Vojvodini gde stari Vojvođani sve više liče na neku sektu koja mantra "nek nas je sve manje, mi znamo da smo u pravu".

Tice Dodo, burazere!



Па сада --- могао бих и да се, делимично, сложим са тобом да ниси толики Србомрзац, но, само кратко подсећање.
Док су твоји Калуђеровали, Ветерниковали (не знам зашто си написао В-ј-етерник) и Алтиновали, ниси имао много примедби.
Успут --- ти и теби слични сте дебело заслужни за све Калуђерице Србије.
larisa_bg larisa_bg 17:52 30.12.2015

Re: Kaluđerica

krkar

Srbija jeste jedna velika Kaluđerica. I jedan veliki Vjeternik.


a ti pišeš ovakve stvari da bi ti onda ljudi besno odgovarali, pa da imaš razloga da ih ponovo pljuješ još ružnijim rečima i tako u beskraj

kako je to žalosna zanimacija za ozbiljnog i odraslog čoveka
alselone alselone 18:00 30.12.2015

Re: Kaluđerica

I jedan veliki Vjeternik.


Jesi bio nekad u Veterniku? U Veterniku žive moji rođaci, tu su se doselili pre 50 godina iz Pačira. Ostatak komšiluka je veoma kulturan svet, naselje nije divlje itd. Deo Veternika jeste izgrađen divlje devedesetih, ali ne treba poistovećivati sa tim celo mesto.
docsumann docsumann 18:59 30.12.2015

Re: Kaluđerica

Успут --- ти и теби слични сте дебело заслужни за све Калуђерице Србије.


baš sve?? ako, naše su!

bocvena bocvena 19:40 30.12.2015

Re: Koja je poenta?

Prastaj ako mozes.

Naravno da mogu. Ništa ja ovde ne kapiram lično, a ti si mi jedan od omiljenijih neistomišljenika. Zbog žene ti:)

To što mnogi prave svoj mikrosvet izolovan od tih Kaluđerica, Altina i Vjeternika ne znači da one ne postoje. Nego dok se pristojan svet zatvara u kuće i zaverenički druži sa ono malo pristojnog sveta ti Kaluđerčani, Borčani, Vjeterničani i slični galopiraju i preuzimaju prostir.


Ako se pod Kaluđericom podrazumeva urbanistički neuređeno i loše infrastrukturisano prigradsko naselje, onda ok. Stvarno je mnogo kaluđerica po Srbiji. Ali nije moguće prilepiti im kolektivitet po ponašanju, svesti i delovanju. Prosto, suviše se različitog sveta skupilo sa različitih strana. Mislim, to efektno zvuči kao metafora, ali ne odgovara stvarnosti. Tu ti je svaka vaška obaška i, po mom mišljenju, to je veći problem nego urbanost, kultura i političko opredeljenje. da ima malo više kolektivne svesti o zajedničkom interesu građana, bilo bi i više uređenosti, infrastrukture i kulture.
krkar krkar 21:19 30.12.2015

Sve se izokrenulo

pa su stigli mladi luk i rotkvice na trpezu


Danas moja Desa na Kaleniću prodaje prelepe rotkvice i mladi srebrnjak.

I gunđam ja bemtisvet kojisizokrenosasvim, pre se znao neki red: prve rotkvice i mladi lukac za Uskrs...

I kupim, pizda, nisam mogao da odolim.
krkar krkar 21:22 30.12.2015

Debil u matici

свим нашима у расејању, додатно честитам, желим све најбоље у Новој Години и за Божићње празнике, нека се држе, а ми у матици ћемо се већ некако снаћи.


Tebe su Koštunica i Antonić zajednički dresirali, nema druge!
krkar krkar 21:25 30.12.2015

Re: Kaluđerica

не знам зашто си написао В-ј-етерник


Da si ikad bio u Novom Sadu znao bi.

ISPRAVKA: Da si ikada bio u Novom Sadu sa nekim ko nije idiot ispod skuta Matije Bećkovića znao bi.

Ovo za slučaj da si do NS ikad dobacio.
emsiemsi emsiemsi 21:31 30.12.2015

Re: Debil u matici

krkar
свим нашима у расејању, додатно честитам, желим све најбоље у Новој Години и за Божићње празнике, нека се држе, а ми у матици ћемо се већ некако снаћи.


Tebe su Koštunica i Antonić zajednički dresirali, nema druge!

Ову двојицу ми не дирај --- господа, пре свега.
emsiemsi emsiemsi 21:38 30.12.2015

Re: Kaluđerica

krkar
не знам зашто си написао В-ј-етерник


Da si ikad bio u Novom Sadu znao bi.

ISPRAVKA: Da si ikada bio u Novom Sadu sa nekim ko nije idiot ispod skuta Matije Bećkovića znao bi.

Ovo za slučaj da si do NS ikad dobacio.

Не, ти си добацио !
Чак сам и пребацио, не само добацио --- до Буциног Салаш у Темерину.
Додуше, нисам био претерано одушевљен, но, свеједно.
krkar krkar 21:39 30.12.2015

Re: Kaluđerica

Deo Veternika jeste izgrađen divlje devedesetih


Ovi su malo glasniji i besniji


ali ne treba poistovećivati sa tim celo mesto


pa je zato prva asocija na Veternik - Vjeternik.

Moja žena potpuno popizdi kad svaki put u NS malo prošetam po radio stanicama - ima ih jedno 5-6 ojkačko-bajamaliknindžansko-guslarsko-njačućih.

I onda jedna interesantna stvar: Vojvođani ih ne primećuju. Kad im kažeš ili, još gore pustiš - oni se začude juotkuto, ju, ju! Zato ih i jeste pregazilo.

A svakako se izvinjavam pravim Veterničanima i onima poreklom iz Pačira, Selenče, Žablja, Bašaida, Tavankuta, Nadlja, Gibarca...
krkar krkar 21:44 30.12.2015

Re: Kaluđerica

до Буциног Салаш у Темерину.


Biće da si težak namćor i drkaxhija kad ti tamo nije bilo dobro. Jeo sam izvrsnu teletinu ispod sača, ali baš vrhunsku. Usluga vrlo pristojna, atmosfera opuštena... A i deca vole one živuljke.
emsiemsi emsiemsi 21:50 30.12.2015

Re: Kaluđerica

krkar
Deo Veternika jeste izgrađen divlje devedesetih


Ovi su malo glasniji i besniji


ali ne treba poistovećivati sa tim celo mesto


pa je zato prva asocija na Veternik - Vjeternik.

Moja žena potpuno popizdi kad svaki put u NS malo prošetam po radio stanicama - ima ih jedno 5-6 ojkačko-bajamaliknindžansko-guslarsko-njačućih.

I onda jedna interesantna stvar: Vojvođani ih ne primećuju. Kad im kažeš ili, još gore pustiš - oni se začude juotkuto, ju, ju! Zato ih i jeste pregazilo.

A svakako se izvinjavam pravim Veterničanima i onima poreklom iz Pačira, Selenče, Žablja, Bašaida, Tavankuta, Nadlja, Gibarca...

Рекао сам ја теби одавно да си ти еклатантан пример нациста, подврста србомрзац.
Успут --- шта теби смета што неко ојка или било шта друго ? Да ниси глуп, као што, ипак, јеси, отишао би мало до Ужичког краја и проверио како се тамо нпр. пева "Ој, ораје, ораје". Но, ти си еклатантни србомрзац, подврста, србомразац Срба западно од Дрине па мислиш како је ојакање карактеристично само за Крајину.
Успут 2 --- чудим се сам себи да покушавам да објасним нешто (додај по избору, знаш шта мислим о теби, да се не понављам више).
emsiemsi emsiemsi 21:53 30.12.2015

Re: Kaluđerica

krkar
до Буциног Салаш у Темерину.


Biće da si težak namćor i drkaxhija kad ti tamo nije bilo dobro. Jeo sam izvrsnu teletinu ispod sača, ali baš vrhunsku. Usluga vrlo pristojna, atmosfera opuštena... A i deca vole one živuljke.

Нисам намћор, него било је веома вруће.
Успут --- оно што је баш било кул је газда који је лично делио деци (бесплатно, наравно, рекох да је делио, но, да подебљам за оне који су буквалисти баш, баш) сладолед.
Успут 2 --- наравно да нисмо појели ни приближно колико је изнесено, па су нам, уредно, спаковали да понесемо.
Успут 3 --- тебе ми баш жао што си морао да идеш на тај салаш, јер је газда баш србски далмош, какве ти, из теби знаних фрустрирајућих разлога, не подносиш. (Јебига, 'оће те).
alselone alselone 06:51 31.12.2015

Re: Koja je poenta?

Zbog žene ti:)

Hvala, ali zasto zbog zene? :)
bocvena bocvena 11:14 31.12.2015

Re: Koja je poenta?

na mene je ostavila utisak jedne fine i pametne žene. ahahah, ispade sad da muške blogere procenjujem po tome kakva im je žena. nek ostane tako:)
alselone alselone 11:16 31.12.2015

Re: Koja je poenta?

na mene je ostavila utisak jedne fine i pametne žene. ahahah, ispade sad da muške blogere procenjujem po tome kakva im je žena. nek ostane tako:)


Ah, to. E, u pravu si potpuno.
jkt2010 jkt2010 11:44 31.12.2015

Re: Kaluđerica

krkar



I? Nađe li Srbina koji ume da slavi Božić?
G.Cross G.Cross 13:48 29.12.2015

Gresnici

kao i crkveno insistiranje na njemu, jedan od uzroka mnogih zala kojima su Srblji izložen


Ne znam da li je uzrok zala, ali greha sigurno.

Nazderavati se i napijati proslavljajuci novu godinu u poslednjoj nedelji posta je veliki greh.

Za naciju koju njena rodjena crkva tera svojom tvrdorglavoscu u greh Srbi se jos dobro drze.

krkar krkar 14:21 29.12.2015

Re: Gresnici

Nazderavati se i napijati proslavljajuci novu godinu u poslednjoj nedelji posta je veliki greh.


Upravo se o tome i radi, bravo druže. Vulgarizacija Božića.

Za naciju koju njena rodjena crkva tera svojom tvrdorglavoscu u greh Srbi se jos dobro drze.


Ih, nepoštovanje posta najmanji je greh na koji Srbe direktno tera nevladina organizacija SPC koja u nekim spoljnim manifestacijama liči na hrišćansku crkvu.
A gde je oholost, mržnja, pa ratovi i ratni zločini...
highshalfbooze highshalfbooze 14:28 29.12.2015

Re: Gresnici

Nazderavati se i napijati proslavljajuci novu godinu u poslednjoj nedelji posta je veliki greh.

Za naciju koju njena rodjena crkva tera svojom tvrdorglavoscu u greh Srbi se jos dobro drze.


A da nije to iskušenje? Proždrljivost ni u doba mrsa nije pozitivna osobina. Nažderavanje i napijanje je uopšte greh, bez obzira na kalendar i njegovu tačnost.
predatortz predatortz 14:31 29.12.2015

Re: Gresnici

Nazderavati se i napijati proslavljajuci novu godinu u poslednjoj nedelji posta je veliki greh.


Iznenadio bi se kad bi znao koliko ljudi zaista posti, uključujući i novogodišnju noć.
Ja nisam jedan od tih, mene i za svetog Nikolu drže na oku, ali puno ljudi se striktno pridržava posta.

Za naciju koju njena rodjena crkva tera svojom tvrdorglavoscu u greh Srbi se jos dobro drze.


A ovo sa kalendarom jeste budalaština. Doduše, budalaština je mnogo toga u vezi sa crkvama uopšte. No, ko voli...
krkar krkar 14:35 29.12.2015

Re: Gresnici

Nažderavanje i napijanje je uopšte greh


Eh, sve suzdržanik do suzdržanika! Osim onog sirotog rahmetli Paje (koji je među njima bio izrod i po tome što je hrišćanin) nema vladike ispod 100 kila!

Vidi im samo glavuša:




zemljanin zemljanin 14:37 29.12.2015

Re: Gresnici

Proždrljivost ni u doba mrsa nije pozitivna osobina. Nažderavanje i napijanje je uopšte greh, bez obzira na kalendar i njegovu tačnost.

meni je dobra klopa uvek pozitivna asocijacija i ugođaj ... pun sto raznih đakonija i ukusa, pa to se gustira satima uz rizik preterivanja ali uz dobro crno/crveno vino ... ovo sa gresima, mrsima i postovima, ne bih ...
docsumann docsumann 14:50 29.12.2015

Re: Gresnici

Nazderavati se i napijati proslavljajuci novu godinu u poslednjoj nedelji posta je veliki greh


zašto ručak za posne slave uvijek budu u fazonu ribljih jela i specijaliteta? gdje su gljive, gdje su toliko interesantnih i ukusnih bezmesnih/bezmrsnih neribljih jela?

kod Hararija ("Sapiens" ) naiđoh na misao do koje sam i sam došao godinama unazad.
raspostranjeno konzumiranje mesa, jaja i mlijeka, među ljudima, uprkos svjesnosti o mizernom i krajnje nehumanom položaju tih životinja, karakteriše masovna nezainteresovanost, slična onoj koju su ljudi imali spram držanja robova u 18. i 17. vijeku.
ne kažem da su te stvari iste moralne težine, ali je posrijedi praktično isti psihološki mehanizam.


stefan.hauzer stefan.hauzer 14:54 29.12.2015

Re: Gresnici

zašto ručak za posne slave uvijek budu u fazonu ribljih jela i specijaliteta?

tebi to problem, meni onaj alkohol, kojim se nalivamo na tim posnim slavama. Meni svejedno, pošto ne postim, a i nikad nisam bio na nekoj posnoj slavi; ali šta s onima što poste:)

Šalim se naravno, ali Krkar u jednoj stvari ima poentu; a to je nakaradnost onih koji se prdržavaju crkvenih običaja, o kojima nemaju pojma ili veruju onima koji misle da znaju i ne dovode u sumnju te svoje autoritete, koji ne moraju biti samo pripadnici crkve.
gedza.73 gedza.73 15:31 29.12.2015

Re: Gresnici

Eh, sve suzdržanik do suzdržanika!

Meni je pokojni Bigović bio primer za svešenika (zaključak na osnovu par slušanja).
krkar krkar 15:34 29.12.2015

Re: Gresnici

Meni je pokojni Bigović bio primer za svešenika


Jeste, ali on je bio hrišćanin a ne samo član NVO SPC.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:11 29.12.2015

Re: Gresnici

A gde je oholost, mržnja, pa ratovi i ratni zločini...


Ili gde ga je, ono "bog nije u hramovima", i buna protiv organizovane religije koja se i dalje, kao "izvorni" Ješuin stav, da pronaći u skaskama jevanđeljskim.
docsumann docsumann 17:16 29.12.2015

Re: Gresnici

krkar
Meni je pokojni Bigović bio primer za svešenika


Jeste, ali on je bio hrišćanin a ne samo član NVO SPC.


ha, pa ti hrišćani stvarno stignu svuda da se infiltriraju



Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:25 29.12.2015

Re: Gresnici

ha, pa ti hrišćani stvarno stignu svuda da se infiltriraju


Jah, vala, gori su od Rimljana...

              
myredneckself myredneckself 17:31 29.12.2015

Re: Gresnici

.
docsumann docsumann 19:47 30.12.2015

Re: Gresnici

ovo sa gresima, mrsima i postovima, ne bih ...


a što da ne

ono što nas resi to su gresi.
msm, grijeh je anahronizam, i lingvistički i pojmovno.

post (punk) je ok a meso je zločin, a ne tamo neki grijeh.
grijeh ima smisla u kontekstu u kojem je, recimo, i muželožništvo grijeh. to su taman riječi iz iste "vrijednosne" (pod)skupine.



drzura drzura 20:15 30.12.2015

Re: Gresnici

drzura drzura 20:18 30.12.2015

Re: Gresnici

auto mi je kao episkop

star je i mnogo troši !
docsumann docsumann 20:36 30.12.2015

Re: Gresnici


suzdržavam se od apstinencije

drzura drzura 22:50 30.12.2015

Re: Gresnici

zašto ručak za posne slave uvijek budu u fazonu ribljih jela i specijaliteta? gdje su gljive, gdje su toliko interesantnih i ukusnih bezmesnih/bezmrsnih neribljih jela?


docsumann docsumann 00:41 31.12.2015

Re: Gresnici

drzura
zašto ručak za posne slave uvijek budu u fazonu ribljih jela i specijaliteta? gdje su gljive, gdje su toliko interesantnih i ukusnih bezmesnih/bezmrsnih neribljih jela?




aa, opet bajate fore na račun vegetarijanaca. jbt, zurkaš daj koristi tu rakiju kretivnije
docsumann docsumann 14:32 29.12.2015

a koji je, inače, tačan datum

u svemiru?

jedne godine, na gornjem gradskom trgu u HN-u, kojim dominira crkva sv. arhanđela Mihaila, skupilo se kao i svako predbožićno veče masa svijeta ... ispred crkve gori velika vatra, uokolo ljudi čavrljaju u dobrom raspoloženju poduprtim domaćom lozom, djeca trče između ljudi i vatre, sa strane odjekuju petarde, a iz veće daljine ozbiljnije naoružanje ... u tom nekom momentu, sa stepenica koje vode od mora nailazi jedan od gradskih oriđinala, pristojno nakresan.
gleda okupljenu pastvu, pa joj, nakrivljen i glavom i jezikom, dobacuje - što ste došli, boga nema

lično se izjašnjavam kao agnostik (neprecizno, al' najednostavnije za popunit rubliku u popisnom formularu), no s velikom sigurnošću bih podvukao navedenu proklamaciju ... takvog boga vaistinu neima. pa nek me đavo odnese, a kerberi kosti oglođu.
larisa_bg larisa_bg 15:31 29.12.2015

Re: a koji je, inače, tačan datum

Možeš Krki da dokazuješ šta 'oćeš, ali nećeš da sprečiš moju mamu da 7. januara napravi pečenje, krompire i reform-tortu, i da nas sve okupi i da nam bude lepo.



krkar krkar 15:36 29.12.2015

Ostav, ponovi radnju


Ti ćeš, izgleda, morati da sačekaš ceo blog jer ti suština nije jasna.
larisa_bg larisa_bg 15:40 29.12.2015

Re: Ostav, ponovi radnju

krkar

Ti ćeš, izgleda, morati da sačekaš ceo blog jer ti suština nije jasna.


opusti se malo barem za blagdane

mir među ljudima i tako to

i mi glupi zaslužujemo da živimo, makar kroz inkluziju


zemljanin zemljanin 16:01 29.12.2015

Re: a koji je, inače, tačan datum

no s velikom sigurnošću bih podvukao navedenu proklamaciju ... takvog boga vaistinu neima. pa nek me đavo odnese, a kerberi kosti oglođu.


ma ako si mu rekao, mislim NJEMU

diskusija o čisto religijskoj svetkovini koja je nekada imala i neke druge konotacije ali su one potrte i uspostavljen je apsolutno religijski karakter ... i sad nisu svi zadovljni protokolom ... pa protokol je u knjigama koje ta religija označava za reči božje ... pa ako neko baš ne ume da nađe sve odrednice, postoji krunska crkva koja to definiše ... ako postoji neposlušnost u sprovođenju svrhe i smisla, valjda postoji neki način da se to utera u red ... evo recimo sindikati, ne mogu da se slože, cap dva sindikata, unutarpartijska nedisciplina - odmah 17 novih partija i sve demokratske, znači sve regularno ...

ali to nikako da se reši na unutrašnjem nivou te grupe, nego se stalno uzdiže na nivo nacije, rođene crkve, Srbin = pravoslavac i sl. ... ako ljudi hoće da slave tako kako slave, pustite ljude da slave, kad već nema mehanizma uterivanja u red ...

po navedenom smislu tog "praznika" ispašću baš veliki vernik, mi se porodično okupimo barem 5 puta godišnje i to bez preciznog datuma i definisanog jelovnika ...
alselone alselone 17:37 29.12.2015

Re: Ostav, ponovi radnju

i mi glupi zaslužujemo da živimo, makar kroz inkluziju



Ne daj se generacijo.
docsumann docsumann 17:55 29.12.2015

Re: Ostav, ponovi radnju

krkar

Ti ćeš, izgleda, morati da sačekaš ceo blog jer ti suština nije jasna.


ma ja samo koristim svoje ustavno pravo na trol koji po definiciji ima malo čega zajedničkog sa suštinom bloga.
mada Jopet, svaki razgovor o sušti ima u sebi nešto imanentno religijsko.
no, ja na to gledam više kao na tehničko pitanje, na suštinu kao na posljednji lejer smisla. on kad se izvuče imaš samo stare dronjke i malu balu slame (takoreći balicu) na mjestu gdje je u polju stajalo strašilo za vrane.
srećom (?) vrana vrani oči ne vadi što je onako skroz pohrišćanski. a tek ako ranjena vrana okrene drugo oko kad joj nebraća jedno već izvade ... pa to je aVtomatsku za beatifikaciju.
samo da je beat-a, beat-a ...


larisa_bg larisa_bg 18:23 29.12.2015

Re: Ostav, ponovi radnju

alselone
i mi glupi zaslužujemo da živimo, makar kroz inkluziju

Ne daj se generacijo.


Hvala ti, lepi. Ti si čovek na svom mestu, imaš razumevanja za nas koji ne moramo da čitamo blog da bismo pisali komentare. Uostalom, tako ste me učili.
zilikaka zilikaka 19:36 29.12.2015

Re: Ostav, ponovi radnju

Ti ćeš, izgleda, morati da sačekaš ceo blog jer ti suština nije jasna.


Mani suštinu.
Kaži ti nama si naučio od tašte kako se pravi naša česnica?

To svaki pristojan zet treba da zna, i vole!

gedza.73 gedza.73 19:39 29.12.2015

Re: Ostav, ponovi radnju

To svaki pristojan zet treba da zna, i vole!

Odakle ti je žena, odatle ti je i crkva.
alselone alselone 19:47 29.12.2015

Re: Ostav, ponovi radnju

Kaži ti nama si naučio od tašte kako se pravi naša česnica?


Nazalost vojvodjanska cesnica za Bozic polako izumire. Potiskuje je ova "manastirska" koja je obican lebac.
alselone alselone 19:49 29.12.2015

Re: Ostav, ponovi radnju

Uostalom, tako ste me učili.


Tako je. Otvoris blog i krenes o onome o cemu ti se prica tog dana. Eno na onom blogu krenuli od tome koju sam zaboravio pa preko uredjenja dvorista dosli do ronjenja i zivota na pacifickim ostrvima. Ja cekam sad Pajica da se pojavi da mu ispricam o igrici za komp koju igraju bebe, odlicna je. Moze biti na bilo kom blogu.
zilikaka zilikaka 20:20 29.12.2015

Re: Ostav, ponovi radnju

Nazalost vojvodjanska cesnica za Bozic polako izumire.


E, onda će moj specijalni božićni poklon za domaćina i goste mu biti detaljan recept.
Možda se neko i primi.

EDIT: Nego, el vi Bačvani korinđate?

Pazi, pouzdano znam da u srpskim (starosedelačnkim) selima oko N. Sada postoji običaj. Sve isto samo kažu da idu da pevaju, nego ne znam koliko se to u gradu održalo.
gedza.73 gedza.73 20:36 29.12.2015

Re: Ostav, ponovi radnju

Nazalost vojvodjanska cesnica za Bozic polako izumire.



E, onda će moj specijalni božićni poklon za domaćina i goste mu biti detaljan recept.

Deder da vidimo tu vašu autonomašku česnicu
Moji su generacijama spremali kolač i česnicu ali od žutog brašna. Proju.
Ona nas je od'ranila.

Po pravilniku ili ne, to smo zadržali kao uspomenu na sve njih.
myredneckself myredneckself 20:50 29.12.2015

Re: Ostav, ponovi radnju

zilikaka
Nazalost vojvodjanska cesnica za Bozic polako izumire.


E, onda će moj specijalni božićni poklon za domaćina i goste mu biti detaljan recept.
Možda se neko i primi.

EDIT: Nego, el vi Bačvani korinđate?

Pazi, pouzdano znam da u srpskim (starosedelačnkim) selima oko N. Sada postoji običaj. Sve isto samo kažu da idu da pevaju, nego ne znam koliko se to u gradu održalo.

Česnica, stojim na raspolaganju za recept novim mladama i svim zainteresovanima, takođe.
Ovo što se sjaji to je med, a orah obeležava parče u kome se nalazi parica. To je orijentir za domaćicu.
Ona, pošto zna gde je parica, bira poslednja. Pošteno.

Korinđamo, korinđamo, kako ne bi Bačvani korinđali, zilikako?!
I vertep nosimo. I momci konje jašu...



Edit: Vertep



Usput, svima - ja ne znam kakve vi ljudi imate predstave o Novom Sadu, uopšte, pa i o ovim običajima? Koje krugove ljudi posmatrate, gde se krećete? Folkoteke? Klubovi? Avionikamioni mesta i nouveau riche porodice sa vilama od 15 soba s lavićima, okružene zidovima poduprtih tujama koji su se u poslednje vreme najeli pa pobesneli?!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:12 29.12.2015

Re: Ostav, ponovi radnju

vojvodjanska cesnica za Bozic polako izumire

kako gde. moja mama je i dalje pravi, a snaja iz srbije (mi smo iz vojvodine ) momentalno uvojila i odbacila pogaču. mislim, baklava bez sirupa, iliti suva pita od oraha, je ipak kolač.

gedza.73 gedza.73 21:23 29.12.2015

Re: Ostav, ponovi radnju

moja mama je i dalje pravi, a snaja iz srbije (mi smo iz vojvodine ) momentalno uvojila i odbacila pogaču.



mariopan mariopan 21:57 29.12.2015

Re: Ostav, ponovi radnju

alselone
Kaži ti nama si naučio od tašte kako se pravi naša česnica?


Nazalost vojvodjanska cesnica za Bozic polako izumire. Potiskuje je ova "manastirska" koja je obican lebac.

Ma kakvi, naša česnica je vrh, to nikad neće izumreti!

Ja se čudim onima koji prave onaj lebac, nema lepše od naše česnice ni od običaja, recimo korinđaša za Badnje veće. Kakve su tu pesmice, zdravice i lepe želje za domaćina i kuću, a dečica ko anđeli i kako se oni tome raduju...to ne sme da izumre.
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:18 30.12.2015

Re: Ostav, ponovi radnju

Koje krugove ljudi posmatrate, gde se krećete?

Poslednjih dana ne izlazim iz kuće, mrns, samo nam magli, a i Novi Sad je postao užasno dosadan grad za izlaženje / samo penzionerske šetnje i boćanje, eventualno pivo u Brauhausu, ako rešim da pokažem nove krpice:))


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:28 30.12.2015

Re: Ostav, ponovi radnju

stefan.hauzer
a i Novi Sad je postao užasno dosadan grad za izlaženje




ја се увек качим са својом Новосадисткињом да је досада лични проблем, а не проблем окружења. наиме, увек има нешто занимљиво у граду. ево, рецимо данас, ми смо цугали с паром најдивнијих профана с ПМФ-а, колико дивни, умни, мирни, драги и паметни људи. баш сам јој рекао да је један од разлога због којих никада нећу престати да волим Србију и овај град то што не мош нигде наћи копије оваквих људи. није ти лоша ова зика, сигуран сам да би ћера волела, да је будна, cool саунд, нако питом, у вашем фазону.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana