Film| Hobi| Planeta| Sport| Zabava

U potrazi za savršenim džepnim nožem

albicilla RSS / 10.01.2016. u 14:07

Victorinox Outrider vs. Swiss Soldier's Knife 08

V_The_Eiger_Sanction_small_zpsvx0bhu1m.jpg 

Mislim da sam se u male viktorinokse zaljubio u svojim alpinističkim danima, gledajući Klinta Istvuda kako u Kazni na planini Ajger (The Eiger Sanction) preseca uže o kome visi. 

Kasnije sam se pitao da li je moguće jednim potezom sečiva od 6 cm preseći opterećeno uže od 12 mm debljine (i došao do odgovora: nije baš verovatno, ali ako je sečivo maestralno naoštreno, nije ni nemoguće). Privlačnost tih nožića dobrim delom je ležala u multifunkcionalnosti u kombinaciji s malom težinom, kao i karakterističnom zvuku opruge pri otvaranju; no, vremenom je ograničena dužina sečiva počela da mi smeta i zaboravio sam na švajcarce...

V_zpsss1o6gsp.jpg

...sve do dana kada sam s prijateljima brojao ptice na jezeru Boka, na jugoistoku Botsvane (levo). Prebrojasmo mi tako kojih 400 Abdimovih roda, 6 nilskih gusaka, te 4 vrste pataka, 6 vrsta čaplji i još ponešto, a onda oni iz Defendera izvadiše sto i stolice i neke mafine i sokove, pa L. krenu da nešto otvori viktorinoksom Outrider. Wow! Do tada nisam ni znao da postoje švajcarci od 8 cm.

I ostao mi je taj model u sećanju, da ga par godina kasnije i nabavim. Sad, šta jeste a šta nije savršen nož zavisi od korisnika i toga za šta će ga i u kakvim prilikama koristiti, ali 8 cm je već sasvim funkcionalno sečivo i, naravno, deo peroreza kojim sam se najčešće služio. Po učestalosti korišćenja slede makazice - kasapljenje sopstvenih noktiju mi je OCD. No, šta je s ostalim delovima?

Sva tri šrafcigera sam koristio bar po nekoliko puta godišnje, otvarač za konzerve i nešto češće, a onaj za flaše možda tek jednom u par godina. Nekako u prirodu ne vučem staklene flaše da mi taj otvarač i zatreba. Otvarač za vinske flaše sam podjednako retko koristio – vina uopšte ne konzumiram.

Victorinox%20Outrider%20small_zpsrk9t9ky9.jpg

I tako dolazim do onog probojca/igle/čega li, u čiju se svrsishodnost ljubitelji švajcaraca kunu, kažu, probija sve, pa čak buši i drvo. Ja sam ga u desetak godina koristio samo jednom, kada sam iz zavejane Srbije sleteo u toplu Indiju i nakon par dana po prvi put u životu dobio plikove po stopalima, te spalio taj probojac i njime ih izbušio. Kao medicinski instrument, pokazao se svrsishodnim. A šta je sa testericom za drvo?

Sama testerica je jako kvalitetna i zaista se njome može strugati drvo do debljine ruke, ali, koliko vam to često treba? Meni je u desetak godina koliko imam Outrider zatrebalo tek dva puta. Jednom sam, sasvim novim kolima krenuo zaraslim šumskim putem, gde je trnje počelo da grebe lak (što mi je Ms. albicilla jako zamerila), pa sam, shvativši da je to zaboravljen i zapušten put, tom testericom odsekao nekoliko mladih bagremova da napravim minimum prostora da mogu da okrenem kola i zbrišem odatle. Drugi put smo M. i ja išli u rikverc kraj jednog blatnjavog ribnjaka, pa pokupili nekakvu granu koja se odozdo zaglavila i nije htela da ispadne, pa smo je prestrugali.

Ipak, svakodnevno vučem sa sobom nešto što sam koristio tek dva puta u deset godina, a da to nije bio ni medicinski zahvat, da opravda nosanje testere! A dodajte na to i one skoro beskorisne otvarače za flaše!

Victorinox%20Soldier%20small_zps6zdyoeo6.jpg

I onda se 2009. pojavio novi model, pravljen isprva za nemačku i švajcarsku armiju (ovaj na slici je pribor švajcarske vojske). A kako se mnoge vojske trude da bar ograniče, ako ne i iskorene alkoholizam kod svojih pripadnika, onaj vadičep je netragom nestao, da bude zamenjen jednim praktičnim krstašem. I šrafciger na otvaraču za flaše je ovde dobio na masivnosti i ozbiljnosti, a dosadna viktorinoks-crvena drška zamenjena je zelenom sa gumenim umecima protiv klizanja sa stola i drugih glatkih površina. Nažalost, nestale su one tako korisne makazice, a ostala bljak-testera, ali je zato sečivo sasvim redizajnirano i na slici izgleda fantastično. Ne odolim, već u svojoj potrazi za savršenim džepnim nožem zamenim Outrider ovim novim vojničkim modelom.

Bez trećeg sloja (tj. makazica), drška je tanja, a čitav perorez lakši. Sečivo je dobilo onu rupu za palac, da omogući otvaranje jednom rukom, što, istina, jeste moguće, ali nije i udobno. Sama rupa je u tu svrhu premala, a čitava drška prekratka da se to komotno izvede (iako mi šake nisu posebno krupne), pa sam ubrzo digao ruke od jednoručnog otvaranja. Ipak, zahvaljujući toj rupi u sečivu, otpao je onaj klasični urez za nokat, koji samo služi da vam se sir za mazanje zavuče u njega, pa vam za pranje noža onda treba i čačkalica. Dakle, jednoručno otvaranje nije baš uspelo, ali u neku ruku jeste napredak (u smislu lakšeg pranja).

I ovde dolazim do onog što se na ovoj slici gotovo ne vidi: polovina sečiva je testerasta, ali to na slici deluje blago i diskretno. U stvari je testerica kao na onim glupim steak noževima iz escajga kakvi vas po restoranima samo nerviraju – nesposobna da tu šniclu zaista i preseče, već je samo struže, mrvi i komada. Zamislite samo Klinta Istvuda kako besomučno testeriše ono uže s početka! I tako dobijate nož koji u stvari ne može da – seče. Pokušao sam da ubijem taj nesrećni testerasti deo kamenom za oštrenje pa, shvativši da ga tako samo oštećujem, a da ću ga, nastavim li tako, i upropastiti, odustao. Novi vojnički model je za ovu fabriku potpuni promašaj i korak unazad.

I tako je lepi, ali jedva napola korisni novajlija postao ukras na polici za knjige, a u moj ranac se vratio provereni i overeni Outrider.

U želji da svoje iskustvo podelim s Victorinoxom, pisao sam im i predložio da na svom sajtu ponude custom modele kod kojih bi kupci sami birali koje elemente žele. Moram priznati da sam se iznenadio kada sam dobio odgovor i obrazloženje da bi im to bilo prekomplikovano jer bi, rekoše, onda za svaki model morali da proračunaju snagu opruge, da se dobije onaj savršeni zvuk pri otvaranju.

Tako je moja potraga za savršenim džepnim nožem, kod koga bih imao samo minimum delova kojima se zaista služim, a ne i mrtav teret, i dalje otvorena. A do tog otkrića, služim se Outriderom – nesumnjivo jednim od najboljih modela koji je Victorinox proizveo otkako je fabrika 1884. otvorena.



Komentari (175)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:43 13.01.2016

Re: Ovde, brate fali Sosajavas

Сјајни. Nsarski има генијалну kyoceru.


Da, ono što je japanski čelik za mačeve, to je japanska keramika za noževe (i sve drugo uostalom, a da napomenem onako usput, Kyoto Ceramics je ogromna korporacija, i mnogo godina ispred bilo koga kad je u pitanju industrijska keramika).

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:23 13.01.2016

Re: Ovde, brate fali Sosa

A daska se NE PERE UMAKANJEM, POTAPANJEM ni bilo kakvim surovim, glupim i nepotrebnim metodima. Pređe se vlažnom krpom, po potrebi se brusi (šmirgla). Može i da se spali let lampom (ako baš mora). Ali voda - JOK!


Tačno, drvo nikako u mašinu za sudove!

Ali ovo podrazumeva da na toj dasci ne sečeš mesinu, jer inače rizikuješ da fasuješ ozbilju boleštinu*. Nego imaš jednu dasku za meso, i drugu dasku, ili više njih, za sve ostalo. Za meso, čuo sam da su najbolje teflonske daske (ili samo tanke prostirke) koje možeš da pereš u mašini, i ne tupi ti noževe (drvene daske isto tako tupe noževe, naročito ono ako naseckaš, pa tim nožem guraš u šerpu, a ne okreneš tupu stranu noža).

*kažu da je piletina najopasnija po pitanju širenja zaraza, čak ne preporučuju ni da je opereš posle vadjenja iz one ambalaže, da ne prsneš krv i sluz okolo po kujni i tako preneseš potencijalnu zarazu, nego odma u šerpu da se kuva, i sve naravno da radiš u rukavicama (lateks ili bez njega) koje posle baciš u kantu.

emsiemsi emsiemsi 18:28 13.01.2016

Re: Ovde, brate fali Sosa

srdjan.pajic
A daska se NE PERE UMAKANJEM, POTAPANJEM ni bilo kakvim surovim, glupim i nepotrebnim metodima. Pređe se vlažnom krpom, po potrebi se brusi (šmirgla). Može i da se spali let lampom (ako baš mora). Ali voda - JOK!


Tačno, drvo nikako u mašinu za sudove!

...


Што !
Ако је даска дебела, нема проблема.

nikvet pn nikvet pn 18:36 13.01.2016

Re: Ovde, brate fali Sosa

srdjan.pajic
*kažu da je piletina najopasnija po pitanju širenja zaraza, čak ne preporučuju ni da je opereš posle vadjenja iz one ambalaže, da ne prsneš krv i sluz okolo po kujni i tako preneseš potencijalnu zarazu, nego odma u šerpu da se kuva, i sve naravno da radiš u rukavicama (lateks ili bez njega) koje posle baciš u kantu.


Дабре, и хируршка маска, капа и кецеља обавезно, после иде дезинфекција кухиње и прибора провереним средством. Кад све то завршиш таман готова пилетина, седнеш па глоцнеш ко човек.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:38 13.01.2016

Re: Ovde, brate fali Sosa

nikvet pn

после иде дезинфекција кухиње и прибора провереним средством.

Brenerom.

nikvet pn nikvet pn 18:43 13.01.2016

Re: Ovde, brate fali Sosa

krkar

Nož se pere hladnom vodom i nikako drugačije!


Ово је тачно. Врућина и топлота уништавају оштрицу и дршку ножа.

A daska se NE PERE UMAKANJEM, POTAPANJEM ni bilo kakvim surovim, glupim i nepotrebnim metodima. Pređe se vlažnom krpom, po potrebi se brusi (šmirgla). Može i da se spali let lampom (ako baš mora). Ali voda - JOK!


Тако је, суво дрво нема бактерије, влажно их чува.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:46 13.01.2016

Re: Ovde, brate fali Sosa

Тако је, суво дрво нема бактерије, влажно их чува.


Onda je najbolje da se daska mune u mikrotalasnu rernu, na par minuta, em osuši sve, em pobije žgadiju mikrovalnom radijacijom
zilikaka zilikaka 20:31 13.01.2016

Re: Ovde, brate fali Sosa

U mašinu NE IDU NOŽEVI I DASKE. Ni masat.

A daska se NE PERE UMAKANJEM, POTAPANJEM ni bilo kakvim surovim, glupim i nepotrebnim metodima. Pređe se vlažnom krpom, po potrebi se brusi (šmirgla).


E, dobro onda.
Taman gore priključim malu hoblericu i bog da me vidi.
'mesto opirače*.

Može i da se spali let lampom (ako baš mora). Ali voda - JOK!


Može MAP gas il odma da donesem po bocu oksigena i disugasa i gorionik?


...lako je tebi da se sprdaš sa mnom. Ti kuvaš kad ti se oće, od ćeifa i meraka, pa ti se može da teraš kera.
Ja pa moram da namirim po kući, prema dnevnim rasporedima i potrebama, i sve to na daljinu, jerbo nisu još uveli pauzu za skuvati ručak na radnom mestu.
Znači, u roku od sat-dva, na dasci isečeš luk crni i beli, krompir, šargarepu, zelen, papriku, pečurke...šta god još, peršunov list il mirođiju, jedno 2-3 vrste mesa, u šnisle il kocke.
Od navedenog napraviš jedno 3 kompleta jela, al kad staviš da se kuva, onda gledaš da nešto i opeglaš u međuvremenu.

Znači, potpuna druga koncepcija, potpuno drugačiji projektni zadatak. Ono, traktor i limuzina.
Nož treba da bude dobar, oštar, slažem se, i mora pristojna daska, al brate mora da se sve efikasno održava, inače cela priča gubi smisao.



*krpa kojom su se prali sudovi, u vangli, u vreme dok nije bilo vode po kućama ni truleksa i sunđerića. Vazda mokra, masna i prljava.

(ovo kad dopuna Bratu Guglu, koji samo kaže da je to krpa za sudove)
zilikaka zilikaka 20:41 13.01.2016

Re: Ovde, brate fali Sosa

Ово је тачно. Врућина и топлота уништавају оштрицу и дршку ножа.


Znam ja to, čisto iz poznavanja materijala, al nije on kupio mene neg ja njega, pa će traje kolko traje, a ne da mene zajebava.

Тако је, суво дрво нема бактерије, влажно их чува.


Samo mi objasnite kako vama daska ostane suva posle sečenja mesa?
Ako ima neki trik, volela bih da znam, jerbo meni i kad ga ocedim vazda daska bude mokra i masna.

E, a ako ne znate, kad se lupaju šnicle, najbolje da se svaka stavi u najlon kesu il pokrije parčetom najlona, pa preko njega tučeš.
...olakšava poso da posle svakog lupanja ne moraš i da krečiš plafon.

nikvet pn nikvet pn 22:44 13.01.2016

Re: Ovde, brate fali Sosa

zilikaka
Samo mi objasnite kako vama daska ostane suva posle sečenja mesa?


Обришеш папирни убрусом или прежалиш суву чисту крпу па оставиш да се суши. Али ако у кући имаш ризичне категорије као што су маљи дец, стари или болесник онда :

srdjan.pajic
da se daska mune u mikrotalasnu rernu, na par minuta


... уопште није хрђава идеја.
larisa_bg larisa_bg 22:52 13.01.2016

Re: Ovde, brate fali Sosa

krkar

A daska se NE PERE UMAKANJEM, POTAPANJEM ni bilo kakvim surovim, glupim i nepotrebnim metodima. Pređe se vlažnom krpom, po potrebi se brusi (šmirgla). Može i da se spali let lampom (ako baš mora). Ali voda - JOK!


Perem ja malopre sudove (i dasku, naravno) pa se setih ovog posta.
I nešto se mislim: kad bi neko hteo iskreno, ali stvarno iskreno, da mi kaže, koliko vas je zaista prestalo da pere svoje daske vrelom vodom i deterženton nakon ove Krkarove ekspertize?

Što se mene tiče, ja ću i dalje da perem dasku, kao i sve ostale sudove. Još nisam stigla do tog nivoa samosvesti da sudove perem let-lampom. A da ne operem dasku nakon što sam na njoj seckala živo meso recimo, to mi je prilično nezamislivo.


zilikaka zilikaka 23:07 13.01.2016

Re: Ovde, brate fali Sosa

Perem ja malopre sudove (i dasku, naravno) pa se setih ovog posta.
I nešto se mislim: kad bi neko hteo iskreno, ali stvarno iskreno, da mi kaže, koliko vas je zaista prestalo da pere svoje daske vrelom vodom i deterženton nakon ove Krkarove ekspertize?


Šta misliš...

Što se mene tiče, ja ću i dalje da perem dasku, kao i sve ostale sudove. Još nisam stigla do tog nivoa samosvesti da sudove perem let-lampom. A da ne operem dasku nakon što sam na njoj seckala živo meso recimo, to mi je prilično nezamislivo.


Patotikaem!

A i onaj recept da masnu i krvavu dasku prebrišem papirom, da prosti kolega Nikvet.
ZA letnjeg dana će se garant usmrdeti do uveče, a čak i da je potpuno glatka (što je za dasku na kojoj se seče malo teže, pa kad počne da smrdi na užeglo...
albicilla albicilla 23:38 13.01.2016

Re: Ovde, brate fali Sosa

Što se mene tiče, ja ću i dalje da perem dasku, kao i sve ostale sudove. Još nisam stigla do tog nivoa samosvesti da sudove perem let-lampom. A da ne operem dasku nakon što sam na njoj seckala živo meso recimo, to mi je prilično nezamislivo.


I ja cu.
zilikaka zilikaka 23:49 13.01.2016

Re: Ovde, brate fali Sosa

I ja cu.


Ma nešto mi se javlja da se i kod kolega koji su se jasno izjasnili sproću ovih radnji takođe daske po kući peru, jerbo su svi i oženjeti, pa kad uvate vrata njine gospoje to lepo srede, neg neću da im pravim zlo u kući.
krkar krkar 03:26 14.01.2016

Da seremo malo

Мачета и косијер немају везе, потпуно две врсте алата, и изгледом и техником рада.


Odmah se vidi znalac! Mačetom šrafi po kući a kosijerom seče nokte na nogama.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:55 14.01.2016

Re: Ovde, brate fali Sosa

zilikaka
I ja cu.


Ma nešto mi se javlja da se i kod kolega koji su se jasno izjasnili sproću ovih radnji takođe daske po kući peru, jerbo su svi i oženjeti, pa kad uvate vrata njine gospoje to lepo srede, neg neću da im pravim zlo u kući.


Ne znam za druge, ja sigurno perem daske, samo ne u mašini kao ti, nego golim rukama (ovu teflonsku, za mesinu, u mašini, naravno) i onda prebrišem i ostavim da se suši. Kod mene u kući je odvajanje radnih površina i alata na one kojima se obradjuje meso i one kojima se obradjuje sve ostalo, obavezno i iz drugog razloga, osim higijene: moja gospodja je vegetarijanac, ja formalno još nisam, a dete nije uopšte, znači povremeno do redovno zavrtim ponekog skičavca, ili samo deo od istog, a i kad imamo goste to je moj deo posla, znači operacije za roštiljem i oko njega.

Ovo sa mikrovalnom sam se šalio, nisam probao, a i ne mož da mi stane daska u rernu, jebi ga, velika. Ali teorecki bi trebalo da radi, samo je pitanje koliko dugo da se drži, jer mikrotalasi sami po sebi neće mnogo da naude bakterijama sem ako ne zagreju dasku dovoljno da se namnožena žgadija skuva.


emsiemsi emsiemsi 06:42 14.01.2016

Re: Ovde, brate fali Sosa

larisa_bg
krkar

A daska se NE PERE UMAKANJEM, POTAPANJEM ni bilo kakvim surovim, glupim i nepotrebnim metodima. Pređe se vlažnom krpom, po potrebi se brusi (šmirgla). Može i da se spali let lampom (ako baš mora). Ali voda - JOK!


Perem ja malopre sudove (i dasku, naravno) pa se setih ovog posta.
I nešto se mislim: kad bi neko hteo iskreno, ali stvarno iskreno, da mi kaže, koliko vas je zaista prestalo da pere svoje daske vrelom vodom i deterženton nakon ove Krkarove ekspertize?

Što se mene tiče, ja ću i dalje da perem dasku, kao i sve ostale sudove. Još nisam stigla do tog nivoa samosvesti da sudove perem let-lampom. A da ne operem dasku nakon što sam na njoj seckala živo meso recimo, to mi je prilično nezamislivo.



Ма наравно да се даске перу !
Додуше, ја натерам жену да то уради.
nikvet pn nikvet pn 07:41 14.01.2016

Re: Ovde, brate fali Sosa

Пред женским рафалом одмах падам, али неке ствари непомериво стоје. У свакој кухињи постоје црне тачке контаминације; на врху су крпа и дрвена даска. ( Моја госпоја екс вет инспектор на врх ставља мене као доказану силу хаоса и безумља у кухињи, допуштена ми је кафа и кучећа храна а затим - нога.) На основу тога ХАСАП је дрвену даску избацио а крпу свео на евентуално сушење. Домаћа и профи кухиња нису исто. Масовних тровања из домаће кухиње нема управо због ниског интензитета спремања, нико не сече месо трипут дневно па сирота дрвена даска ипак стигне да се осуши.

По њеном искуству све кобасице нпр су биле микробиолошки неисправне. Додуше било је и исправних али то ни пас не би јео. Но, то је друга тема, одосмо предалеко; праштај домаћине.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:58 14.01.2016

Re: Da seremo malo

krkar
Мачета и косијер немају везе, потпуно две врсте алата, и изгледом и техником рада.
Odmah se vidi znalac! Mačetom šrafi po kući a kosijerom seče nokte na nogama.

Знаш, у мом селу косијере су правили Цигани ковачи. (У ствари, њих су тамо називали Габељима.) За свог живота барем сам три променио. Косијера, не Габеља. Изгледа да си ти користио мачету, па о њој ипак нешто више знаш. Тако је то кад одрасташ у џунгли... Београда.

Иначе, кад погледате професионалне куваре, видећеte да они махом користе један једини нож. То је chef's knife или неки santoku. Остали ножеви -- од оних за филетирање рибе, танких, уских и савитљивих, до pairing knifa -- користе се по изузетку. Сад, ако транжирате мамута, требаће вам свакакво чудо. Ја сам једном користио и моторну тестеру :)))))

То, какви су ножеви, почну да примећују тек они који се детаљније баве кувањем. А да не спомињем да оне врхунске ножеве -- из понуде Kyocere до Wusthofa -- има смисла скупо плаћати тек кад увидете стварну разлику, рецимо, у тежини појединих ножева исте намене, па стога и њихов комфор за дужи рад, или заиста осетите предности усека на santoku ножу.

Мој омиљени нож је неки шпански santoku, солидног челика и дршке, који није плаћен превише, ни 50 евра. Још нисам нашао потребу за бољим. Ево га: https://en.arcos.com/products/professional-knives/universal/1073-santoku-knife-170-mm/
antioksidant antioksidant 08:31 14.01.2016

Re: Ovde, brate fali Sosa

seckala živo meso recimo

ja pre seckanja to obicno ubijem
cassiopeia cassiopeia 09:09 14.01.2016

Re: Ovde, brate fali Sosa

zili
Samo mi objasnite kako vama daska ostane suva posle sečenja mesa?
Ako ima neki trik, volela bih da znam, jerbo meni i kad ga ocedim vazda daska bude mokra i masna.


Ja zato drvenu dasku samo koristim da na njoj ohladim vruć hleb da mi se ne potpari, skoro ništa ne sečem na njoj. Meni to k'o ukras. Ne podnosim što prima mirise i nema šanse da je opereš, posebno ako je starija i izreckana, ako ne staviš u mašinu za sudove.

Imam dve plastične i idu u mašinu za sudove.

emsiemsi emsiemsi 09:42 14.01.2016

Re: Ovde, brate fali Sosa

cassiopeia
zili
Samo mi objasnite kako vama daska ostane suva posle sečenja mesa?
Ako ima neki trik, volela bih da znam, jerbo meni i kad ga ocedim vazda daska bude mokra i masna.


Ja zato drvenu dasku samo koristim da na njoj ohladim vruć hleb da mi se ne potpari, skoro ništa ne sečem na njoj. Meni to k'o ukras. Ne podnosim što prima mirise i nema šanse da je opereš, posebno ako je starija i izreckana, ako ne staviš u mašinu za sudove.

Imam dve plastične i idu u mašinu za sudove.


Аууууу, што смо фини !
Успут --- какво је то јело без мириса ?
cassiopeia cassiopeia 10:00 14.01.2016

Re: Ovde, brate fali Sosa

Аууууу, што смо фини !


Na note

Успут --- какво је то јело без мириса ?


Kakvo jelo bez mirisa te spopalo. Ne volim da miriše daska, a jela mirišu, dušu leče

krkar krkar 12:28 14.01.2016

Ćitanje sa razumijevanjem

Nož treba da bude dobar, oštar, slažem se, i mora pristojna daska, al brate mora da se sve efikasno održava, inače cela priča gubi smisao.


Baš od tebe inžinjerke nisam očekivao ovu tipično žemsku zamenu teza, da odgovaraš na ono što te niko pitao nije.

Sve lepo piše, samo valja čitati:


I nikako ne prati daske, samo očistiti vlažnom krpom. Radije ošmirglati nego prati.


Lepo piše:

OČISTITI VLAŽNOM KRPOM.

Ne piše "ne čistiti" ili štajaznam. Suština je da dasku nije nužno ni na koji način POTAPATI u vodu a još manje prati u mašini. Drvo ne treba natapati vodom. Lepo kuhinjski sunđer sa deterdžentom pa se njime očisti površina daske, pa mokrim truleksom to ispere i čistom suvom krpom osuši.

A kad se daska izaka onda se malo ošmirgla ili ishobluje, kako ko voli.

100 replika bespotrebnih. I još 100 da napišete nećete žene i Pajiqi biti u pravu.

DRVO SE NE POTAPA U VODU. To je aksiom.
krkar krkar 12:30 14.01.2016

Tucanje mesa

il pokrije parčetom najlona, pa preko njega tučeš.


Providnom folijom
krkar krkar 12:33 14.01.2016

Čisto ali zagađeno

pa kad uvate vrata njine gospoje to lepo srede


Baš zato i koristim daske od bambusa jer on koliko-toliko trpi ta nepotrebna ženska potapanja drveta u vodu.

I zato s vremena na vreme ošmirglam dasku da se kroz usekotine vlaga ne uvuče u drvo. Jerbo kad bakterije uđu u dasku - džaba vam sva vaša pranja. Napravile ste idealnu podlogu za kugu i koleru - sve misleći da ste mnogo čiste i pametne!
krkar krkar 12:36 14.01.2016

Da seremo malo mnogo

Тако је то кад одрасташ у џунгли... Београда.


Ponekad pomislim da je onaj debil stvarno u pravu kad te jebucka za tvoju ni na čemu zasnovanu aroganciju i sveznanje.

Otkud ti znaš gde sam ja odrastao i koristio kosijer i/ili mačetu?


Знаш, у мом селу косијере су правили Цигани ковачи. (У ствари, њих су тамо називали Габељима.)


Dok u ostatku sveta kosijere prave tajlandske cvećarke, zasade lukovicu i nakon pažljivog orezivanja izraste kosijer. U ostatku sveta tradicionalna ciganska zanimanja su advokat i projektant štampanih kola.

Baš je to tvoje selo posebno!
zilikaka zilikaka 13:41 14.01.2016

Re: Čisto ali zagađeno

krkar
pa kad uvate vrata njine gospoje to lepo srede


Baš zato i koristim daske od bambusa jer on koliko-toliko trpi ta nepotrebna ženska potapanja drveta u vodu.

I zato s vremena na vreme ošmirglam dasku da se kroz usekotine vlaga ne uvuče u drvo. Jerbo kad bakterije uđu u dasku - džaba vam sva vaša pranja. Napravile ste idealnu podlogu za kugu i koleru - sve misleći da ste mnogo čiste i pametne!

Aj ti i Veterinar malo ovo elaborirajte.
zasto je drvo posebno opasno. Zasto teflon nije?

Znam da sam svojevremeno nasla da je testiranjem dokazanp da se na drvetu sporije razmnozava ta zgadija.

ja cu se ukljucim kad se steknu uslovi. Nemam zivaca da tipkam po ovom sokocalu.
emsiemsi emsiemsi 14:52 14.01.2016

Re: Ovde, brate fali Sosa

cassiopeia
Аууууу, што смо фини !


Na note

Успут --- какво је то јело без мириса ?


Kakvo jelo bez mirisa te spopalo. Ne volim da miriše daska, a jela mirišu, dušu leče


Ја се Вама извињавам !
NNN NNN 15:02 14.01.2016

Re: Da seremo malo

Сад, ако транжирате мамута, требаће вам свакакво чудо. Ја сам једном користио и моторну тестеру :)))))




U moje selo se kaže:

- Di ćeš na mamuta bez motornu testeru!
NNN NNN 15:04 14.01.2016

Re: Ćitanje sa razumijevanjem

DRVO SE NE POTAPA U VODU. To je aksiom.


aksiom br. 2.

PLASTIČNA DASKA SE NE ČISTI BRENEROM
krkar krkar 15:32 14.01.2016

Re: Ćitanje sa razumijevanjem

PLASTIČNA DASKA SE NE ČISTI BRENEROM


Tačno. Peskari se sodom
zilikaka zilikaka 16:49 14.01.2016

Re: Ćitanje sa razumijevanjem

Tačno. Peskari se sodom


a sme u mašinu il jok?
larisa_bg larisa_bg 18:53 14.01.2016

Re: Ćitanje sa razumijevanjem

krkar

Lepo piše:

OČISTITI VLAŽNOM KRPOM.

Ne piše "ne čistiti" ili štajaznam. Suština je da dasku nije nužno ni na koji način POTAPATI u vodu a još manje prati u mašini. Drvo ne treba natapati vodom. Lepo kuhinjski sunđer sa deterdžentom pa se njime očisti površina daske, pa mokrim truleksom to ispere i čistom suvom krpom osuši.


Pa to je brate pranje sudova.
U vanglu ne potapamo sudove još od onog rata.

larisa_bg larisa_bg 18:54 14.01.2016

Re: Ovde, brate fali Sosa

antioksidant
seckala živo meso recimo

ja pre seckanja to obicno ubijem


You spoil all the fun.
larisa_bg larisa_bg 18:58 14.01.2016

Re: Ovde, brate fali Sosa

zilikaka
I ja cu.


Ma nešto mi se javlja da se i kod kolega koji su se jasno izjasnili sproću ovih radnji takođe daske po kući peru, jerbo su svi i oženjeti, pa kad uvate vrata njine gospoje to lepo srede, neg neću da im pravim zlo u kući.


Eto šta smo sad uradile... Proterale smo Krkara da traži razumevanje za Slučaj Daska kod Jelice na temi. Eksperti će se valjda međusobno bolje razumeti.
zilikaka zilikaka 20:19 14.01.2016

Re: Ovde, brate fali Sosa

Eto šta smo sad uradile... Proterale smo Krkara da traži razumevanje za Slučaj Daska kod Jelice na temi. Eksperti će se valjda međusobno bolje razumeti.


Konačno blog da zaliči na nešto, al samo na trenutak.

Nema više onog nekadašnjeg žara ni u naznakama.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:47 14.01.2016

Re: Da seremo malo mnogo

Otkud ti znaš gde sam ja odrastao i koristio kosijer i/ili mačetu?

Čekaj, ti stvarno misliš da ja ne znam gde si odrastao?! :)))))

Pa ovde da se javi neki pilot spejs šatla, ti bi mu časkom rekao gde sve greši u vožnji, i objasnio da si rođen na Aldebaru, gde si ronio u moru od olova -- na dah, naravno, dizao crne rupe za gimnastiku, i duvao sunčani vetar kad se narogušiš. To je ta tvoja čudesna sveupućenost i svemoć u sve-svemiru.

Voziš jedrilicu, jašeš konje, tenk i buldozer su ti parkirani u dvorištu za po gradu, noževe oštriš zubima, znaš da radiš operacije na otvorenom srcu, govoriš mordavski, aleutski i jezik ptice dodo.

I to mene zabavlja. Simpatično mi je. Iskreno.
I to kad neko sebe toliko zaozbljno i naveliko uzima...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:09 14.01.2016

Re: Da seremo malo mnogo

P.S.
Наравно, користите даску која год вам је воља. И наравно -- и ону дрвену можете опрати врелом водом и благим раствором сапунице, па добро испрати, и пребРИсати да се осуши -- ништа им неће фалити. Ако је само будете истрљавали влажном крпом, тек ћете гурати прљавштину у њене невидљиве поре.

По српским прописима употреба дрвене даске у професионалној кухињи је изричито забрањена. Садашње пластичне даске су сјајне, и -- вероватно -- практичније. Савремена пластика није пластика седамдесетих.

Такође, види чуда, и по најпознатијем светском пропису о професионалним кухињама и припреми хране -- HACCP (Hazard analysis and critical control points) -- УПОТРЕБА ДРВЕНЕ ДАСКЕ У ПРОФЕСИОНАЛНОЈ КУХИЊИ НИЈЕ ДОЗВОЉЕНА ЈЕР УГРОЖАВА БАКТЕРИОЛОШКУ ИСПРАВНОСТ ХРАНЕ. Rekao je nikvet ponešto o ovom. Наравно, у кућној варијанти све вам је дозвољено.

И тако... немојте слушати, превише, стручњака за свемир. Нешто заиста зна, а нешто...
zilikaka zilikaka 21:53 14.01.2016

Re: Nisam mislila, al je jače od mene

...И тако... немојте слушати, превише, стручњака за свемир.



Habemus pontificem!

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:22 14.01.2016

Re: Nisam mislila, al je jače od mene

zilikaka
Habemus pontificem!

Мислиш -- имамо папу за оштрење ножева?
Замисли кад у целом Београду нема никог ко зна да наоштри нож доли сам Кркар-Суперстар.
Шта ли човек мора да мисли о себи да тако нешто напише?
Џебига.
И нек Србија пропада, кад је тако.
zilikaka zilikaka 22:29 14.01.2016

Re: Nisam mislila, al je jače od mene


Мислиш -- имамо папу за оштрење ножева?


Ne mislim.

Шта ли човек мора да мисли о себи да тако нешто напише?


Zaista, a šta li tek misli onaj koji nam tumači HACCP i daje konačan sud?!
emsiemsi emsiemsi 22:37 14.01.2016

Re: Ovde, brate fali Sosa

larisa_bg
zilikaka
I ja cu.


Ma nešto mi se javlja da se i kod kolega koji su se jasno izjasnili sproću ovih radnji takođe daske po kući peru, jerbo su svi i oženjeti, pa kad uvate vrata njine gospoje to lepo srede, neg neću da im pravim zlo u kući.


Eto šta smo sad uradile... Proterale smo Krkara da traži razumevanje za Slučaj Daska kod Jelice na temi. Eksperti će se valjda međusobno bolje razumeti.

Човек се уби објашњавајући, а ти се шегачиш.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:02 14.01.2016

Re: Nisam mislila, al je jače od mene

Zaista, a šta li tek misli onaj koji nam tumači HACCP i daje konačan sud?

:))))))))))))))))
Па ја не тумачим HCCP, он је ту изричит, ево с оног линка:
Wooden cutting boards have porous surfaces which can remain damp, are difficult to sanitise and which have been shown to harbour bacteria. For this reason, most food safety authorities, including auditors and government inspectors, disallow the use of wooden cutting boards in commercial food handling premises.

Код Срба прописе тумаче надлежни санитарни инспектори. а један од њих јесте мој познаник Лазар Смиљанић, знамо се 15 година. Преносим оно што ми је он рекао. Ево мало како то изгледа из његове перспективе:
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:237485-Sanitarci-u-akciji
zilikaka zilikaka 23:29 14.01.2016

Re: Nisam mislila, al je jače od mene


Код Срба прописе тумаче надлежни санитарни инспектори. а један од њих јесте мој познаник Лазар Смиљанић, знамо се 15 година. Преносим оно што ми је он рекао


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:33 14.01.2016

Re: Nisam mislila, al je jače od mene

zilikaka

Морам признати да ми је необично глупа твоја реакција. Чак ми је глупо да објашњавам зашто је глупа. Но, може бити да је то нешто код мене, неки фелер...
NNN NNN 23:33 14.01.2016

Re: Da seremo malo mnogo

Predrag Brajovic
Otkud ti znaš gde sam ja odrastao i koristio kosijer i/ili mačetu?

Čekaj, ti stvarno misliš da ja ne znam gde si odrastao?! :)))))

Pa ovde da se javi neki pilot spejs šatla, ti bi mu časkom objasnio gde sve greši u vožnji, i objasnio da si rođen na Aldebaru, gde si ronio u moru od olova -- na dah, naravno, dizao crne rupe za gimnastiku i duvao sunčani vetar kad se narogušiš. To je ta tvoja čudesna sveuopućenost и свемоћ u sve-svemiru.

Voziš jedirilicu, jašeš konje, tenk i buldozer su ti parkirani u dvorištu za po gradu, noževe oštriš zubima, znaš da radiš operacije na otvorenom srcu, govoriš mordavski, aleutski i jezik ptice dodo...

I to mene zabavlja. Simpatično mi je. Iskreno.
I to kad neko sebe toliko zaozbljno i naveliko uzima...




Krkare, o ti koji jesi - ne dozvoli da ovo ostane bez odgovora!
(da te proziva neki svileni naočarko)

Ps. ja ne znam gde si odrastao, ali znam da je mačeta doživljavala višestruke orgazme dok si je koristio.

Pps. Ovaj blog je blog godine za sada

volim kada se priča razvije,
čak sam gledao i oglase za ove švajcarce,
a kupiću i neki kuhinjski nož
makar mi služio da mažem karneks paštetu na leba

mirelarado mirelarado 00:01 15.01.2016

Re: Da seremo malo mnogo

volim kada se priča razvije,
čak sam gledao i oglase za ove švajcarce,
a kupiću i neki kuhinjski nož
makar mi služio da mažem karneks paštetu na leba


Могу само да ти кажем да су керамички ножеви швајцарске производње за сваку препоруку.
zilikaka zilikaka 00:28 15.01.2016

Re: Nisam mislila, al je jače od mene

Морам признати да ми је необично глупа твоја реакција. Чак ми је глупо да објашњавам зашто је глупа. Но, може бити да је то нешто код мене, неки фелер...

Opusti se. Svojom referencom si definitvno poentir'o.
larisa_bg larisa_bg 00:30 15.01.2016

Re: Da seremo malo mnogo

Predrag Brajovic
Otkud ti znaš gde sam ja odrastao i koristio kosijer i/ili mačetu?

Čekaj, ti stvarno misliš da ja ne znam gde si odrastao?! :)))))

Pa ovde da se javi neki pilot spejs šatla, ti bi mu časkom objasnio gde sve greši u vožnji, i objasnio da si rođen na Aldebaru, gde si ronio u moru od olova -- na dah, naravno, dizao crne rupe za gimnastiku i duvao sunčani vetar kad se narogušiš. To je ta tvoja čudesna sveuopućenost и свемоћ u sve-svemiru.

Voziš jedirilicu, jašeš konje, tenk i buldozer su ti parkirani u dvorištu za po gradu, noževe oštriš zubima, znaš da radiš operacije na otvorenom srcu, govoriš mordavski, aleutski i jezik ptice dodo...

I to mene zabavlja. Simpatično mi je. Iskreno.
I to kad neko sebe toliko zaozbljno i naveliko uzima...



hvala ti za ovih 5 minuta smeha, ali stvarno

larisa_bg larisa_bg 00:32 15.01.2016

Re: Da seremo malo mnogo

NNN

Ps. ja ne znam gde si odrastao, ali znam da je mačeta doživljavala višestruke orgazme dok si je koristio.

Krenem da spavam i onda naiđem na ovako dobre fazone, pa nije fer.

NNN

Pps. Ovaj blog je blog godine za sada



muškarci znaju zašto
nemaš ti pojma o tome, papučiću

(PS. ne znam da li mi je smešnije "svileni naočarko" ili mačetini višestruki orgazmi u Krkarovim rikama)
larisa_bg larisa_bg 00:48 15.01.2016

Re: Čisto ali zagađeno

krkar

Baš zato i koristim daske od bambusa jer on koliko-toliko trpi ta nepotrebna ženska potapanja drveta u vodu.

I zato s vremena na vreme ošmirglam dasku da se kroz usekotine vlaga ne uvuče u drvo. Jerbo kad bakterije uđu u dasku - džaba vam sva vaša pranja. Napravile ste idealnu podlogu za kugu i koleru - sve misleći da ste mnogo čiste i pametne!


"Kako ubiti muža kuhinjskom daskom", novi triler u izdanju Lagune! Ako mislite da je u pitanju obično olupavanje daske o glavu, u ogromnog ste zabludi! U putanju je nešto MNOGO perfidnije! Buahahahahaha! Nakon čitanja ovog romana, više nikada nećete spokojno uživati u svom nedeljnom ručku!
krkar krkar 02:14 15.01.2016

Da seremo sopstvene komplekse i dijagnoze

Čekaj, ti stvarno misliš da ja ne znam gde si odrastao?! :)))))


Ne znaš, naravno da ne znaš. Samo si umišljen i površno informisan. Napabirčeni čovek. Štrpnuo malo tamo, malo ovamo, svašta ti poznanici ispričali uz kafu i načinili te ekspertom. Znalce bogomdane partizanštinom i presađene u tuđe stanove dobro poznajem još otkako ste mahali očevima na položajima.

Nego se meni ne prepucava s tobom uopšte, takvi mi nikad nisu bili interesantni. Od takvih univerzalnih sitnoznalaca više volim poštenog majstora od kojeg nešto može da se nauči. Svakog majstora: kolara, vezilju goblena, kalemara (ne, naravno Onog Kalemara), kaldrmdžiju...

Pa ovde da se javi neki pilot spejs šatla, ti bi mu časkom objasnio gde sve greši u vožnji, i objasnio da si rođen na Aldebaru, gde si ronio u moru od olova -- na dah, naravno, dizao crne rupe za gimnastiku i duvao sunčani vetar kad se narogušiš. To je ta tvoja čudesna sveuopućenost и свемоћ u sve-svemiru.


Ja, po običaju, raspravljam o činjenicama a ne o kompleksaškim zavistima. Pa eto po hiljaditi put ponavljam da pozivam svakog ko nešto zna o bilo čemu o čemu sam ikad rekao da nešto znam da me uhvati u neznanju, nestručnosti...

Voziš jedirilicu, jašeš konje, tenk i buldozer su ti parkirani u dvorištu za po gradu, noževe oštriš zubima, znaš da radiš operacije na otvorenom srcu, govoriš mordavski, aleutski i jezik ptice dodo...


Slabo jašem konje. Nemam svoj ni tenk ni buldožer mada za buldožer imam položeno još od 1982, dozvola važi u celoj EU. KV traktorista sa dodatnim ispitima za gusenične traktore i buldožere. Jedino što mi je istekla licenca za tretiranje bilja jer se obnavlja na svakih 5 godina. Imam i dodatno položeno za rovokopač i kopač kanala za cevi za odvodnjavanje navođen laserom. A i tenk sam vozio, i motorni i turbinski.

A za jezike - izvoli probaj. Kao i sve ostalo, uostalom.
krkar krkar 02:17 15.01.2016

Ima Moma mamu

Замисли кад у целом Београду нема никог ко зна да наоштри нож доли сам Кркар-Суперстар.


Za jednog pisca čitanje sa razumevanjem ti je baš tanko. Ili sereš bez čitanja ili ti ne ulazi u glavu.
krkar krkar 02:28 15.01.2016

Orgazmični alati

(da te proziva neki svileni naočarko)


Gde si ti odrastao kad ne znaš da najviše prozivaju svileni naočarci?

Doduše, oni pametniji među njima obavezno imaju iza sebe dve nabildovane barabe da skoče kad prozivani krene da lupa čvrge. Pametniji, kažem.

Ps. ja ne znam gde si odrastao, ali znam da je mačeta doživljavala višestruke orgazme dok si je koristio.


Kosijer, ne mačeta. Kosijer koristim od neke 13. godine. Naime, tamo gde sam provodio leta svi momci koji imaju 2 ruke i 2 noge bez pitanja postaju dobrovoljni vatrogasci sa nekih 14 godina zvanično ali se većina prošvercuje i godinu-dve pre toga. Pa na početku godinu-dve nosiš sendviče i vodu pravim vatrogascima, onda avanzuješ u onoga što posebnim metalnim metlicama (kad ih ima - a mnogo češće granama) gasi manje sporedne požare. A onda kad se sa 15-16-17 malo raskrupnjaš daju ti kosijer da krčiš šumske puteve i proseke i sečeš najniži sloj makije ispod borova. Pa na tome doktoriraš pre nego što pređeš na sekiru, motornu testeru, pumpu ili crevo.

Nisam nikad brojao ali od 26 šumskih požara koji su mi upisani u vatrogasnu knjižicu bar 7-8 sam proveo sa kosijerom u ruci.

a kupiću i neki kuhinjski nož


Ako, red je i ti jednom da postaneš čovek!
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:12 15.01.2016

Re: Orgazmični alati

Jebote, na kraju sam morao da izguglam šta je, bre, taj "kosijer"! Do polovine komentara u kojima se pominje sam mislio da je greška u kucanju! Onda mi se javilo da je to neki srp, valjda, ili nešto od takvog alata za krčenje. A sad vidim da je to neko nedošče nastalo ukrštanjem srpa i mačete, i verovatno se najviše koristi u raščišćavanju medjukomšijskih odnosa.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 06:33 15.01.2016

Re: Orgazmični alati

"Kosijer" se kaže u Crnoj Gori.
"Kosir" u Hrvatskoj.
Mislim da je i "kosor" tek varijanta iste reči.

U CG on ima dugačku dršku. U Hrvata -- kratku.

Inače, nije zgodan za komšijske obračune, ima zakrivljen vrh, pa traži pun zamah. Posle tog zamaha on se cima prema sebi, da do kraja raseče draču ili plot ili slično nešto... Tako je u CG.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 06:33 15.01.2016

Re: Orgazmični alati

.
emsiemsi emsiemsi 06:42 15.01.2016

Re: Da seremo sopstvene komplekse i dijagnoze

krkar

...
Nego se meni ne prepucava s tobom uopšte, takvi mi nikad nisu bili interesantni. Od takvih univerzalnih sitnoznalaca više volim poštenog majstora od kojeg nešto može da se nauči. Svakog majstora: kolara, vezilju goblena, kalemara (ne, naravno Onog Kalemara), kaldrmdžiju...
...

Верујем и да си од мене научио како се разговара са људима --- мало ли је !?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:53 15.01.2016

Re: Orgazmični alati

.
blogovatelj blogovatelj 10:23 15.01.2016

Re: Da seremo malo mnogo

a ovde da se javi neki pilot spejs šatla, ti bi mu časkom objasnio gde sve greši u vožnji, i objasnio da si rođen na Aldebaru, gde si ronio u moru od olova -- na dah, naravno, dizao crne rupe za gimnastiku i duvao sunčani vetar kad se narogušiš. To je ta tvoja čudesna sveupućenost и свемоћ u sve-svemiru.

Voziš jedirilicu, jašeš konje, tenk i buldozer su ti parkirani u dvorištu za po gradu, noževe oštriš zubima, znaš da radiš operacije na otvorenom srcu, govoriš mordavski, aleutski i jezik ptice dodo...


I brije muda mačetom. Jedno po jedno, nikada oba istovremeno.
blogovatelj blogovatelj 10:25 15.01.2016

Re: Nisam mislila, al je jače od mene

Шта ли човек мора да мисли о себи да тако нешто напише?


Dijagnoza - Srbistan
NNN NNN 13:46 15.01.2016

Re: Orgazmični alati

Jebote, na kraju sam morao da izguglam šta je, bre, taj "kosijer"!

I ja
(nikad od mene muškarac)


(krkarov pisaći sto)
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:56 15.01.2016

Re: Orgazmični alati

Jebote, na kraju sam morao da izguglam šta je, bre, taj "kosijer"

I ja


Otuđenje na delu.
Umesto da pitaju čoveka koji im je tu, pred nosom, oni guglaju :)

Kosir se to zove u okolini Valjeva, a ako se tu kaže kosir, onda je to i jedini ispravan naziv.

Zajebana alatka, siguran sam da Krkar nema pojma da radi sa njim.
Za razliku od mene koji ne samo da znam da ga upotrebljavam, nego ga i pravim, bre :)
NNN NNN 19:33 15.01.2016

Re: Orgazmični alati

Kosir se to zove

Aaa... pa što odmah ne kažete tako...

siguran sam da Krkar nema pojma da radi sa njim

Krkar zna da gasi požar š njim
NNN NNN 21:02 15.01.2016

Re: Da seremo malo mnogo

papučiću

Objection!

Celog života sam maštao da postanem papučić,
i sada kada sam konačno uspeo,
to se potencira u nekom negativnom kontekstu


Pravda za papučiće!
Papučići svih zemalja - dignite glas!
- Tišina tamo!
- Izvini, maco
larisa_bg larisa_bg 21:33 15.01.2016

Re: Da seremo malo mnogo

NNN

- Tišina tamo!
- Izvini, maco


bolje bi ti bilo da uključiš let-lampu i i da opereš sudove, umesto što galamiš ovde

49 41 49 41 14:18 13.01.2016

Noz

sekirica, satara, deljac(h), hladno oruzje, ...
za kampovanje, kuhinju, za nedaj boze.

Sedimo Petar Simonetti i ja na planini. Zimsko vreme, bez snega - krmeljivo, prohladno.
Predlozi, da napravimo logorsku vatru; produzimo uzivanje u prirodi.

Izvadi noz iz ranca.

Auu, moja reakcija kad sam ga video.
Tezina, duzina seciva, ostrina, kvalitet, ...

Odfikarim, jednim udarcem podeblju granu. Dok pricamo uz vatru, zasucem rukav; brijem dlake sa podlaktice.

Objasnjavam mu da godinama sam trebao tako nesto.

Neko, od bliskih rodjaka mu je doneo iz Italije.
Ako se sretnem opet sa njegovom kcerkom; zamolicu je da mi ga pokloni.

Kao raritet, secanje na njega, nedelje koje smo proveli; landarajuci kojekuda.
larisa_bg larisa_bg 00:41 15.01.2016

Nego...

Kad smo već kod proglašavanja ovog bloga za najseksiji, ne znam da li samo ja imam ovu bezobraznu asocijaciju?



I definitivno OVAJ link.

emsiemsi emsiemsi 06:42 15.01.2016

Re: Nego...

larisa_bg
Kad smo već kod proglašavanja ovog bloga za najseksiji, ne znam da li samo ja imam ovu bezobraznu asocijaciju?



I definitivno OVAJ link.


Испричај нам нешто о твојој асоцијацији.
albicilla albicilla 10:15 15.01.2016

Re: Nego...

Nisam imao, ali bas volim te bezobrazne asocijacije
larisa_bg larisa_bg 15:41 15.01.2016

Re: Nego...

albicilla
Nisam imao, ali bas volim te bezobrazne asocijacije


pa bre stvarno ste slabi sa asocijacijama
- U potrazi za savršenim džepnim nožem
- U potrazi za Gospodinom Gudbarom (a svi znamo ko je i šta je Mr Goodbar u filmu)

sve moram da vam crtam

Šalu na stranu, dečaci imaju svoje igračke i to je OK. To ih čini dečacima. Meni je to skroz kjut. NNN to nikad neće shvatiti.

emsiemsi

Испричај нам нешто о твојој асоцијацији.


Važi, ako ćeš da me provozaš u rovokopaču. Inače ništa.
albicilla albicilla 19:21 15.01.2016

Re: Nego...

U potrazi za Gospodinom Gudbarom (a svi znamo ko je i šta je Mr Goodbar u filmu)


Neki i ne znaju, mogu samo da nagadjam. Nisam ga video. Hmm... a kojim modelom se sluzio?
larisa_bg larisa_bg 20:17 15.01.2016

Re: Nego...

albicilla
U potrazi za Gospodinom Gudbarom (a svi znamo ko je i šta je Mr Goodbar u filmu)


Neki i ne znaju, mogu samo da nagadjam. Nisam ga video. Hmm... a kojim modelom se sluzio?


moraćeš da pogledaš film
neke stvari nema smisla prepričavati
emsiemsi emsiemsi 23:48 15.01.2016

Re: Nego...

larisa_bg
albicilla
Nisam imao, ali bas volim te bezobrazne asocijacije


pa bre stvarno ste slabi sa asocijacijama
- U potrazi za savršenim džepnim nožem
- U potrazi za Gospodinom Gudbarom (a svi znamo ko je i šta je Mr Goodbar u filmu)

sve moram da vam crtam

Šalu na stranu, dečaci imaju svoje igračke i to je OK. To ih čini dečacima. Meni je to skroz kjut. NNN to nikad neće shvatiti.

emsiemsi

Испричај нам нешто о твојој асоцијацији.


Važi, ako ćeš da me provozaš u rovokopaču. Inače ništa.

Ја могу (само) да те провозам у трамвају.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana