Muzika

Da podelim

Spiridon RSS / 11.01.2016. u 15:47

Da, ja sam jedan od ludaka koji je bio opcinjem likom i delom. To opravdava moja "besmislena istrazivanja" koja su do sada dovela do 3 numere za koje je zvezdani covek rekao da su formirale (ili zaintrigirale) njegov muzicki izraz.

To su bili "okidaci" koji su u njegovom ranom detinjstvu pokrenuli lavinu inspiracije koja se nije ogledala samo u konkretnom zvuku, vec u samom pristupu delu (kada je Bovi u pitanju to mozemo slobodno klasifikovati na ovaj nacin).

Polutonovi, pentatonika, dramaticni preokreti, modulacije ... odakle je to doslo (poslusajte numeru "Life On Mars" i promenu koja se desava na delu kada izgovara "And she's hooked to the silver screen" npr.

Naravno da sam voleo da slusam njegovu muziku ali su me uvek vise zanimali njeni koreni i kako je to "seme" posebnosti posadjeno u Bouvija.

Za Frenka Zapu to je bio Edgard Varèse, a za Bouvija?

Ovo je nesto iz moje "riznice" zvane ... Sta je Dejvid Bouvi nesvesno slusao kao klinac. Citanje izmedju redova je jako bitno ako zelite da bar malo blize shvatite njegovu kompleksnu strukturu.

 

 

 

 

 



Komentari (103)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 16:09 11.01.2016

,



I am a World Champion (1977)
docsumann docsumann 16:11 11.01.2016

slušaj pa ćeš čuti


sa jednog davnašnjeg bloga:

Upitan, jednom prilikom, da li je album Outside (1995) stvarao pod uticajem Nine Inch Nails-a, Dejvid Bouvi je odgovorio - "The band that I was actually quite taken with was three guys from Switzerland called The Young Gods..."

stefan.hauzer stefan.hauzer 16:28 11.01.2016

Re: slušaj pa ćeš čuti

Reci samo, kako je on dobro slušao i koliko različite stvari je slušao i koliko je bio versatilan. To me je oduvek najviše fasciniralo kod njega i vizuelni efekat, naravno.


+ kako njegova zika dobro stari..
drzura drzura 17:44 11.01.2016

Re: slušaj pa ćeš čuti

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:49 11.01.2016

Re: slušaj pa ćeš čuti

Reci samo, kako je on dobro slušao i koliko različite stvari je slušao

i kako je dobro umeo da izabere saradnike koji su isto tako dobro slušali, i još bolje, to što su svi zajedno slušali, odlično su inkorporirali u svaki sledeći album. umeo je da prepozna i "čuje" šta će biti hit sledeće sezone, jedan od najpoželjnijih talenata. hiper darovit i pametan čovek je bio taj bouvi.
Spiridon Spiridon 20:09 11.01.2016

Re: slušaj pa ćeš čuti

BebaOdLonchara
Reci samo, kako je on dobro slušao i koliko različite stvari je slušao

i kako je dobro umeo da izabere saradnike koji su isto tako dobro slušali, i još bolje, to što su svi zajedno slušali, odlično su inkorporirali u svaki sledeći album. umeo je da prepozna i "čuje" šta će biti hit sledeće sezone, jedan od najpoželjnijih talenata. hiper darovit i pametan čovek je bio taj bouvi.


desna ruka bio mu je tony visconti. Ono sto je George Martin bio za Bitlse to je Toni bio za Bouvija

martin_krpan martin_krpan 21:46 11.01.2016

Re: slušaj pa ćeš čuti

Spiridon
BebaOdLonchara
Reci samo, kako je on dobro slušao i koliko različite stvari je slušao

i kako je dobro umeo da izabere saradnike koji su isto tako dobro slušali, i još bolje, to što su svi zajedno slušali, odlično su inkorporirali u svaki sledeći album. umeo je da prepozna i "čuje" šta će biti hit sledeće sezone, jedan od najpoželjnijih talenata. hiper darovit i pametan čovek je bio taj bouvi.


desna ruka bio mu je tony visconti. Ono sto je George Martin bio za Bitlse to je Toni bio za Bouvija



Toni legenda. Fantastičan savjet je dao u intervju na kraju.
stefan.hauzer stefan.hauzer 02:05 12.01.2016

Re: slušaj pa ćeš čuti

Sjajan intervju.

Spiridon Spiridon 08:33 12.01.2016

Re: slušaj pa ćeš čuti

The Young Gods.


u yebote, ovo ko pocetak Smrt Popa Mila Jovovica =)
JJ Beba JJ Beba 19:57 11.01.2016

učio je je od najboljih

da bi postao ono što je bio i ušao u legendu David Bowie je ućio od najboljih. Najveći uticaj na njega imao je fenomenalan umetnik Lindsay Kemp od koga je učio i u čijoj trupi je boravio jedno vreme

Inaće Ćirilov je na jedan BITEF u Beograd doveo predstavu Saloma Lindsay Kempa, i njega samog i to je bila jedna od najlepših predstava koje sam gledala. Onako obrijane glave, go, umotan u prugasti bade mantil, Linsday se šetao Beogradom i kretao klubom književnika kao da je to najnormalnija stvar na svetu


tako divni ljudi odlaze, ovaj svet postaje sve manje uzbudljiv
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:12 11.01.2016

Re: učio je je od najboljih

Lindsay Kemp

genije.
JJ Beba JJ Beba 20:48 11.01.2016

Re: učio je je od najboljih

BebaOdLonchara
Lindsay Kemp

genije.

apsolutni <3





ućitelj



učenik
Spiridon Spiridon 20:49 11.01.2016

Re: učio je je od najboljih

JJ Beba
BebaOdLonchara
Lindsay Kemp

genije.

apsolutni





ućitelj



učenik


on je rekao da je bouvi pored talenta imao i ogroman seksualni apetit
urbana_gerila urbana_gerila 22:47 11.01.2016

Re: učio je je od najboljih

ogroman seksualni apetit


jednom je rekao i:

uvek sam bio šovinista, čak i u vreme opsednutosti momcima.
ali sam uvek bio i džentlmen.
svoje momke sam tretirao kao prave dame.


Gospodja Klara Gospodja Klara 02:00 12.01.2016

Re: učio je je od najboljih


tako divni ljudi odlaze, ovaj svet postaje sve manje uzbudljiv


Valjda ga ovako percipira svaka (polako ali sigurno) odlazeća generacija. Tako nekako tumačim i činjenicu da mi je unutrašnji svet sve uzbudljiviji od ovog spoljnog (u tom unutrašnjem je kategorija živ/mrtav irelevantna, te je Bowie i dalje potpuno vitalna figura moje intimne animae mundi; vrlo prisutan tu je i Mendelson... ono, stajem ovde da ne izazovem neki panpsihistički trol, ili čike u belom, ili onog drugopitagorejca Docsa).:)

Temi ne mogu da doprinesem mnogo u analitičkom smislu, muziku slušam stomakom, a dva dobra udarca u isti sam dobila u uzrastu od 7-8 god. kad sam slučajno nabola/snimila jednu stvar Sam Cooke-a (mnogo godina kasnije sam saznala njegovo ime), i kada su me sa 13-14 nekako pokupile intrigantne, hm... glasovne modulacije (sadašnja interpretacija jednog vrlo autentičnog osećaja) u prvoj strofi China girl... Da pojednostavim: da su se Le Bon, Džon-Kul-Tejlor, Džordž i Endi nacrtali ispod moje terase da otpevaju serenadu (potpuno hipotetička situacija, u to vreme ispod terase su mi pevale samo dokone mačke), ja bih razočarano tražila Bouvija pogledom, eventualno Midge Ure-a kao neadekvatnu utehu. A tek kad sam (ubrzo) otkrila ludilo koje je prethodilo... uh, tad mi je već otišlo na mozak...


docsumann docsumann 06:09 12.01.2016

Re: učio je je od najboljih

ili čike u belom


što je eufemizam za anđele
antioksidant antioksidant 08:37 12.01.2016

Re: učio je je od najboljih

docsumann
ili čike u belom


što je eufemizam za anđele

seksisto
a sta su tete u belom?
:)
Spiridon Spiridon 08:44 12.01.2016

Re: učio je je od najboljih

a dva dobra udarca u isti sam dobila u uzrastu od 7-8 god. kad sam slučajno nabola/snimila jednu stvar Sam Cooke-a (mnogo godina kasnije sam saznala njegovo ime), i kada su me sa 13-14 nekako pokupile intrigantne, hm... glasovne modulacije (sadašnja interpretacija jednog vrlo autentičnog osećaja) u prvoj strofi China girl


mene je tako pomerila "Eurythmics - Love Is A Stranger". Tada sam imao 9 godina.
Ovo je odlicna i po meni veoma vazna tema. Nije to ono "sta sam slusao kada sam bio mali" vec, kako si lepo napisala, "udarac u stomak"koji se jednostavno desi.
Kao ljubav.
docsumann docsumann 09:56 12.01.2016

Re: učio je je od najboljih

antioksidant
docsumann
ili čike u belom


što je eufemizam za anđele

seksisto
a sta su tete u belom?
:)


svejedno je. anđeli su ionako bespolni
antioksidant antioksidant 10:03 12.01.2016

Re: učio je je od najboljih

svejedno je. anđeli su ionako bespolni



znam, gledao sam film :)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:32 12.01.2016

Re: učio je je od najboljih

u tom unutrašnjem je kategorija živ/mrtav irelevantna

sasvim. sledeća faza je živa mentalna rasprava sa mrtvim prijateljima i rodbinom o aktuelnim problemima. (toliko o pogrešno shvaćenim "anđelima" u belom. )
kad se filip sejmur hofman overio, ja sam se rasplakala i bila užasno besna (i tužna, naravno) danima, jer kako je on mogao tek tako da nas ostavi a u toliko knjiga sam ga videla, neekranizovanim, naravno?! mislim, ko mene išta pita tu, ali imala sam taj iracionalan osećaj i želju da sa njim sednem i malo se porazgovaramo. nemam tu želju sa svim omiljenim umetnicima, naprotiv, ćesto ne želim da kvarim sliku.
sa bouvijem sam zamrznuta, jer bouvi ne umire. dejvid bouvi ne može da umre, jer on nije samo ljudsko biće u banalnom smislu te reči, ali ni samo umetnik ili ikona. za mene dejvid bouvi nikad neće umreti. bouvi je konstanta u vremenu i prostoru, u svom iskrivljenju, on je ona "crvotočina" koju ne kapiramo, on je vreme koje ne vidimo. on je dejvid faking bouvi!

kad smo kod kikova u stomak, meni je ovo pomerilo glavu na sasvim novu stranu (ne samo u muzičkom, već i u modnom smislu u tim jedva primetnim počecima pjubertija. )
anfieldroad anfieldroad 14:31 12.01.2016

Re: učio je je od najboljih

docsumann
antioksidant
docsumann
ili čike u belom


što je eufemizam za anđele

seksisto
a sta su tete u belom?
:)


svejedno je. anđeli su ionako bespolni



Anđelke, ne?

JJ Beba JJ Beba 18:50 12.01.2016

Re: učio je je od najboljih

Temi ne mogu da doprinesem mnogo u analitičkom smislu,

ovo je voleo i slušao

[url=http://www.rollingstone.com/music/news/arcade-fire-on-bowie-the-world-is-more-bright-because-of-him-20160112]'The World Is More Bright Because of Him'

[/url]
JJ Beba JJ Beba 18:51 12.01.2016

Re: učio je je od najboljih

JJ Beba
Temi ne mogu da doprinesem mnogo u analitičkom smislu,


ovo je voleo

the world is more bright because of him
Spiridon Spiridon 21:23 13.01.2016

Re: učio je je od najboljih

JJ Beba
Temi ne mogu da doprinesem mnogo u analitičkom smislu,

ovo je voleo i slušao

[url=http://www.rollingstone.com/music/news/arcade-fire-on-bowie-the-world-is-more-bright-because-of-him-20160112]'The World Is More Bright Because of Him'

[/url]

slusao je on i Pixies svojevremeno ... veliki fan
urbana_gerila urbana_gerila 22:41 11.01.2016

katalizator

neću reći ništa ni novo ni mudro ako kažem da je ključno za bowiejevu umetnost pitanje - (promene) identiteta.

jednom je rekao: ako sam ičemu u rock and rollu pomogao da nastane, onda je to - poza.

i da je izrečeno samoironija - bilo bi primereno inteligentnom čoveku svesnom prolaznosti.
no, mislim da je govoreći o pozi mislio na masku pod kojom je lakše izneti neki novi stav, neku novu istinu, koji su ljudima prijemčiviji ako dolaze od osobe u dramskom kostimu, koje, zbog toga, u prvi mah neće shvatiti kao stvarnu opasnost, jer ljudi su, uglavnom, strašljiva bića koja se plaše nepoznatog.
to je umetnički čin, oblikovanje umetničkog dela neodvojivog od (novog)života samog autora.
prihvatanje takvog stava i takve istine od strane recipijenta je - promena svesti kao preduslov oblikovanja (novog) boljeg sveta makar i samo na ličnom nivou.
bowie je bio, jbt bio , istovremeno i kreator umetničkog dela i jedan od onih(nas ) koji se ne plaše mena koje će to delo proizvesti, jer ne pristajući na zadat život sami tvore svoj, između ostalog i, upijajući umetničke podsticaje bliske svom senzibilitetu.
možda je otrcano reći da je bio veći od svoje umetnosti, ali ne i da je bio umetnost sama...
Spiridon Spiridon 08:46 12.01.2016

Re: katalizator

jer ne pristajući na zadat život sami tvore svoj, između ostalog i, upijajući umetničke podsticaje bliske svom senzibilitetu.



angie01 angie01 23:17 11.01.2016

,




She says,.... sh-shhhh
Spiridon Spiridon 08:55 12.01.2016

Re: ,

She says,.... sh-shhhh


a onda sledi onaj "jezivi" solo na gitari =)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:00 12.01.2016

i ja da podelim

angie01 angie01 14:14 12.01.2016

Re: i ja da podelim

super je,...prva poseta posle odlaska.
anfieldroad anfieldroad 15:15 12.01.2016

Re: i ja da podelim



Kada prvi Rover na Marsu pronađe život, to će sigurno biti samo nova Bouvijeva faza...ili maska.

Nisam btw. bio neki fan, ali kad presaberem na koga je sve dramatično uticao i kad vidim da su to većinom oni čiji jesam bio fan, logično ispada da sam bio i Bouvijev fan ne znajući to ni sam...
JJ Beba JJ Beba 16:05 12.01.2016

Re: i ja da podelim



tribute to David Bowie in Netherlands- Utreht

i na hramu sv save su onomad umesto zvona ugradili gloknšpil, što omogućava promenu melodije prema potrebi. ne mogu ni da zamilim da da se sa te crkve zaćuje nelodija D. Bovija

enivej je i ugradnja gloknšpila na pravoslavni hram bio zajeb, težak, ali to je druga priča
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:42 12.01.2016

Re: i ja da podelim

enivej je i ugradnja gloknšpila na pravoslavni hram bio zajeb, težak, ali to je druga priča

jeste. to nije običan "orkestarski" glokenšpil, već niz mnogo većih zvona poređanih po 12tonskom sistemu (ili možda samo dijatonskom, nisam sigurna, nije me tema zanimala preteranu, jbg). moja drugarica i koleginica je htela da nauči da svira i pravi piece za ta zvona, ali je kasnije (kako sam saznala sa druge insajderske strane) amfilohije radović, i ta hardcore militantna strana crkvene stoke, rekla da to nije pravoslavnohrišćanski (iako se valjda takva zvona nalaze i u nekim ruskim crkvama), pa se od obuke sviranja i koncertiranja na tim zvonima - odustalo. stoka bradata, gramziva, pedofilska, degenska, kretenska. goveda zatucana, mmjbm lopovsku!

a svirati bouvija na tim zvonima u hramu svetog save bi bilo na liniji mogućnosti osude henrija kisindžera za ratne zločine, za života. ono, never ever...

JJ Beba JJ Beba 19:42 12.01.2016

Re: i ja da podelim

Звона на Згради општине Осла, од данас ће сваке вечери у част јуче преминулог певача , глумца и једног од најаутентичнијих савремених стваралаца Дејвида Боувија, звонити у ритму његове песме "Чеинџис" (Промене).

"Добили смо тако пуно захтева и постоји таква сагласност да смо одлучили да то учинимо. Поштено речено, о томе није било никакве расправе", изјавила је тим поводом надлежна службеница. Градски звоник бележи проток времена откуцавајући сваки час различитом мелодијом. На "репертоару" звоника су дела класичних композитора попут Едварда Грига, Ерика Сатија и Вивалдија, али и модернија музика као што је чувена песма "Имеџин" Џона Ленона. Програм се повремено мења у зависности од тренутних догађаја. Први акорди песме славног британског музичара Дејвида Боувија, одзвањаће Ослом сваког дана у 18.00 часова до 31. маја.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:50 12.01.2016

Re: i ja da podelim

Oslo, neki sasvim drugi svet. <3
JJ Beba JJ Beba 19:55 12.01.2016

Re: i ja da podelim

este. to nije običan "orkestarski" glokenšpil,


ma da, oni su onomad najvili da će kao u u Beću da prave najveće zvono koje je trebalo da se čuje na sve strane i u svim delovima grada, ali su se zajebali pa zaboravili da naprave zvonik!!!! (u svim crkvama zvono ima svoju zgradu pored crkve)
e, majstori u sinodu ili gde se već donosi odluka su narućili glknšpil koji smo jedva čuli mi koji smo bili pored hrama ( ja otišla namerno da čujem zvono i ono tuki)

ovako su najavljivali

gloknšpil je sjajan isntrument i Mike Oldfild je svojvremeno objasnio

JJ Beba JJ Beba 20:25 12.01.2016

Re: i ja da podelim

BebaOdLonchara
Oslo, neki sasvim drugi svet. <3

da jbte
emsiemsi emsiemsi 21:21 12.01.2016

Re: i ja da podelim

BebaOdLonchara

...
... (kako sam saznala sa druge insajderske strane) amfilohije radović, i ta hardcore militantna strana crkvene stoke, rekla da to nije pravoslavnohrišćanski (iako se valjda takva zvona nalaze i u nekim ruskim crkvama), pa se od obuke sviranja i koncertiranja na tim zvonima - odustalo. stoka bradata, gramziva, pedofilska, degenska, kretenska. goveda zatucana, mmjbm lopovsku!
...

Претерујеш !
Шта ти то треба ?
Hansel Hansel 21:54 12.01.2016

Re: i ja da podelim

Добро, то је ипак општина.

Него, сва ова прича... уметност, ово-оно... а нико да објасни шта му је било с левим оком! (Тек сам се синоћ мало загледао у његове очи и укапирао да нису различите боје, како се вазда говорило, него му је зеница на левом оку стално била скоро максимално отворена... па, нешто мислим, није то остало без неког одјека у психи, замислите да када год погледате у огледало видите то што он види!? Стварно да помислите да нисте од овог света... )

Spiridon Spiridon 22:26 12.01.2016

Re: i ja da podelim

Hansel
Добро, то је ипак општина.

Него, сва ова прича... уметност, ово-оно... а нико да објасни шта му је било с левим оком! (Тек сам се синоћ мало загледао у његове очи и укапирао да нису различите боје, како се вазда говорило, него му је зеница на левом оку стално била скоро максимално отворена... па, нешто мислим, није то остало без неког одјека у психи, замислите да када год погледате у огледало видите то што он види!? Стварно да помислите да нисте од овог света... )



njegove oci bile su centar svega, pogledaj spot i obrati paznju na simboliku da se njegove oci gase ... a sta mu se desilo sa levim okom procitaj ovde


Atomski mrav Atomski mrav 22:48 12.01.2016

Re: i ja da podelim

pa se od obuke sviranja i koncertiranja na tim zvonima - odustalo.


a svirati bouvija na tim zvonima u hramu svetog save bi bilo na liniji mogućnosti osude henrija kisindžera za ratne zločine, za života. ono, never ever...


Možda je i bolje da se odustalo od toga. Ne bi me iznenadilo da ta zvonoskalamerija nakon nekog vremena počne da svira melodije Cecinih pesama, kakav Bouvi kakvi bakrači... Ali bilo bi carski kada bi se toga dočepao neki lik pa odsvirao Bouvija...
Kao što se jednom neki lik dokopao razglasa u kasarni i pustio Green Day a inače su treštali Ceca, Jeca i Manjače đeca... a mi na pisti kao probuđeni nakon hipnoze.
Atomski mrav Atomski mrav 22:50 12.01.2016

Re: i ja da podelim

Oslo, neki sasvim drugi svet. <3


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:14 13.01.2016

Re: i ja da podelim

a sta mu se desilo sa levim okom procitaj ovde

da, jbt, nije mi padalo na pamet da je to. znam da postoji heterohromija i odmah sam aplicirala to na njegove oče, ali nisam znala da postoji i anizokorija. ima ljudi sa oba deformiteta(?). a postoji i kolobom oka, kada su ti zenice kao ključaonice, ili kao da su krenule da cure. sumanuto izgleda.
8c_competizione 8c_competizione 04:43 13.01.2016

Re: i ja da podelim

emsiemsi
BebaOdLonchara

...
... (kako sam saznala sa druge insajderske strane) amfilohije radović, i ta hardcore militantna strana crkvene stoke, rekla da to nije pravoslavnohrišćanski (iako se valjda takva zvona nalaze i u nekim ruskim crkvama), pa se od obuke sviranja i koncertiranja na tim zvonima - odustalo. stoka bradata, gramziva, pedofilska, degenska, kretenska. goveda zatucana, mmjbm lopovsku!
...

Претерујеш !
Шта ти то треба ?


gde tacno preteruje?
8c_competizione 8c_competizione 04:45 13.01.2016

Re: i ja da podelim

BebaOdLonchara
a sta mu se desilo sa levim okom procitaj ovde

da, jbt, nije mi padalo na pamet da je to. znam da postoji heterohromija i odmah sam aplicirala to na njegove oče, ali nisam znala da postoji i anizokorija. ima ljudi sa oba deformiteta(?). a postoji i kolobom oka, kada su ti zenice kao ključaonice, ili kao da su krenule da cure. sumanuto izgleda.


ovo ima jedan kolega na poslu, doduse kod njga to izgleda skoro kao kod ljudi macki
docsumann docsumann 12:27 13.01.2016

Re: i ja da podelim

него му је зеница на левом оку стално била скоро максимално отворена... па, нешто мислим, није то остало без неког одјека у психи,


jednim okom na pajdu, drugim na esidu ... pa ti vidi kako mu je bilo psihi
riply riply 13:00 13.01.2016

Re: i ja da podelim

docsumann


jednim okom na pajdu, drugim na esidu ... pa ti vidi kako mu je bilo psihi



voljela bih da sam imala pristup njegovoj psisi, nisu mi dovoljni artefakti. Mislim da je mjenjao identitet svakih pet godina, kao junak nečijeg romana u povoju
not2old2rock not2old2rock 13:24 13.01.2016

Re: i ja da podelim

8c_competizione


gde tacno preteruje?


Osim što pokazuje da nema teme koja se ne može zlopotrebiti za lečenje frustracija i što pokazuje da je štovalac rialiti programa, jer takav primitivizam teško može da se čuje i na stočnom vašaru, nigde.
Hansel Hansel 14:18 13.01.2016

Re: i ja da podelim

Spiridon
njegove oci bile su centar svega, pogledaj spot i obrati paznju na simboliku da se njegove oci gase ... a sta mu se desilo sa levim okom procitaj ovde

Знам, то сам и ја нашао синоћ пре него што сам објавио коментар, него сам оставио неоткривено подстицаја ради, за друге који то такође нису знали.

А пошто их је било, радујем се да нисам потиснуо своју пословичну ситничавост , а није да ми није падало на памет нешто попут Доксовог тумачења , заправо, прво сам мислио да је постојала нека велика неуровегетативна дистонија. А сада се питам да ли је и чисто (неуро)физиолошки ово стање једног ока могло да производи неки стални дебаланс у ЦНС-у, што на крају (ваљда) и појачава креативност. Ако ништа друго, до мозга су из два ока долазиле донекле другачије слике (иначе се донекле разликују по делу видног поља које "покривају" )... али да не спекулишем даље, мада и не помишљам да ТО може бити објашњење, или значајно објашњење целокупне његове личности. Да је све то можда донекле утицало – можда јесте...

Недавно сам причао с једним универзитетским професором. Био сам на удаљености од око метар и по и приметим у једном тренутку да су му зенице неуобичајено отворене. ("На чему ли је овај човек?" А збиља је као особа невероватан, али заправо не бих рекао да је под дејством било чега.) Приликом следећег сусрета, када је јаче светло ишло у његове очи, открио сам о чему се ради – има двобојне очи, при чему је споља плави део, као круг, тако да изгледа да су зенице јако отворене, пошто је унутрашњи део дужице прилично таман. Врло необично, и Боуви би му позавидео.

Spiridon Spiridon 21:27 13.01.2016

Re: i ja da podelim

и Боуви би му позавидео.


ja imam klinca komsiju u ulazu. Jedno oko mu je izrazito plavo, a drugo bademasto. Sve u najboljem redu. Ja ga zovem Bouvi =)))


Milutin Milošević Milutin Milošević 22:02 13.01.2016

Re: i ja da podelim

gloknšpil je sjajan isntrument i Mike Oldfild je svojvremeno objasnio

Komentar jednog iskusnog, pažljivog i upućenog znalca
8c_competizione 8c_competizione 23:21 16.01.2016

Re: i ja da podelim

not2old2rock
8c_competizione


gde tacno preteruje?


Osim što pokazuje da nema teme koja se ne može zlopotrebiti za lečenje frustracija i što pokazuje da je štovalac rialiti programa, jer takav primitivizam teško može da se čuje i na stočnom vašaru, nigde.


a, cuje se to i drugde, svako put kada pukovnik Radovic i Irinej otvore usta

ali ajde sada da ne trolujemo
8c_competizione 8c_competizione 23:23 16.01.2016

Re: i ja da podelim

Spiridon
и Боуви би му позавидео.


ja imam klinca komsiju u ulazu. Jedno oko mu je izrazito plavo, a drugo bademasto. Sve u najboljem redu. Ja ga zovem Bouvi =)))





care
not2old2rock not2old2rock 00:41 17.01.2016

Re: i ja da podelim

8c_competizione
not2old2rock
8c_competizione


gde tacno preteruje?


Osim što pokazuje da nema teme koja se ne može zlopotrebiti za lečenje frustracija i što pokazuje da je štovalac rialiti programa, jer takav primitivizam teško može da se čuje i na stočnom vašaru, nigde.


a, cuje se to i drugde, svako put kada pukovnik Radovic i Irinej otvore usta

ali ajde sada da ne trolujemo


jadno...
Spiridon Spiridon 20:14 12.01.2016

poruka pesme je neverovatna ...

stefan.hauzer stefan.hauzer 01:03 13.01.2016

Re: Let's Spend The Night Together

meni se baš dopao The Next Day album. Sećam se nekog komentara, kada je snimao spot u kojem je igrao Andrej/a Pejić, otprilike nekako ovako je išao; eh, kad bi Andrej znao kakva je riba bio Bowie sedamdesetih :)
Spiridon Spiridon 08:33 13.01.2016

Re: Let's Spend The Night Together

JJ Beba



Remembering Bowie: The Man, The Legend, The Sexual Abuser


tribute to bowie


joj ovo je genijalno =))) Hvala Bebe !

nego sve ove lepotice su ridje =) bas simptomaticno =)
docsumann docsumann 12:50 13.01.2016

Re: Let's Spend The Night Together

tribute to bowie


što bi Anfilohije rekao - RnR Hall of Hell

blogovatelj blogovatelj 17:34 13.01.2016

Re: poruka pesme je neverovatna ...

poruka pesme je neverovatna ...


Vezano za poruke pesme - tek sam jutros ugrabio vremena da detaljnije pogledam Lazarusa.
Sledio sam se. Ali sledio.
Marama vezana preko očiju - osuđen je na smrt. Ali ipak vidi onim dugmićima od očiju.
Seća se kako je išao u Njujork i sjebao sve pare samo zbog njenih guzova.
Ubrizgava sebi morfijum u butinu, bude mu bolje i onda seda da piše tekstove i oproštajna pisma.
A na kraju sola, završni ludački ton, pre nego što nastavi bas da ide ravno, to je sam momenat smrti. Kakvu je boju tona izazvao za smrt, onu pankersku, na telekasteru.
Zatim lagani odlazak u rikverc, u čamovo odelce... I kad zatvori vrata od ormara, još jednom onaj isti ton.
I kraj.
Sa ormarom ima i fora iz engleskog jezika, jer "ghost in the closet" znači duh u ormaru i tim izrazom roditelji plaše decu da im ne bi brljala po lokacijama koje su deci zabranjena.
Postade čovek duh u ormaru...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:41 13.01.2016

Re: Let's Spend The Night Together

što bi Anfilohije rekao - RnR Hall of Hell

tako kad mi nadođe da ih sve popsujem, fali mi ono "gorećete u paklu", ali stoka zna da pakla nema, kao ni raja, te uzima i otima i laže za života, kao da nema sutra, jer sutra - nema, jbg.
jbt, ja bih bila najsuroviji civilni inkvizitor, ono, da imam neku moć moćnih rejndžera ili bar moćni sat ben10-a. :) taj sat bih pretvorila u bacač plamena koji bi se povremeno pretvarao u glogov kolac, ali ovog kalibra i mogućnosti, kada se za to stvori potreba:
JJ Beba JJ Beba 18:22 13.01.2016

Re: Let's Spend The Night Together

nego sve ove lepotice su ridje =) bas simptomaticno =)



ja sam se kao klinka ofarbala u TO riđe zbog Ziggya i ošišala tako, dakako
i uopšte uvek sam izgledala kao rokerka- koža, ćizme, lanci i katanci, ali me je faza glem roka odvela u ekstarvaganciju koja traje do dana današenjeg-sve te šljokice, sjaj, krzno, animal printrovi, narićito lepoardi i te maćke ala Roxy music, platforme, a i još uvek sam šargarepa riđa sa pola obrijane glave
Spiridon Spiridon 18:47 13.01.2016

Re: Let's Spend The Night Together

ja sam se kao klinka ofarbala u TO riđe zbog Ziggya


nista ja tu ne bih menjao


Spiridon Spiridon 19:18 13.01.2016

Re: poruka pesme je neverovatna ...

blogovatelj
poruka pesme je neverovatna ...


Vezano za poruke pesme - tek sam jutros ugrabio vremena da detaljnije pogledam Lazarusa.
Sledio sam se. Ali sledio.
Marama vezana preko očiju - osuđen je na smrt. Ali ipak vidi onim dugmićima od očiju.
Seća se kako je išao u Njujork i sjebao sve pare samo zbog njenih guzova.
Ubrizgava sebi morfijum u butinu, bude mu bolje i onda seda da piše tekstove i oproštajna pisma.
A na kraju sola, završni ludački ton, pre nego što nastavi bas da ide ravno, to je sam momenat smrti. Kakvu je boju tona izazvao za smrt, onu pankersku, na telekasteru.
Zatim lagani odlazak u rikverc, u čamovo odelce... I kad zatvori vrata od ormara, još jednom onaj isti ton.
I kraj.
Sa ormarom ima i fora iz engleskog jezika, jer "ghost in the closet" znači duh u ormaru i tim izrazom roditelji plaše decu da im ne bi brljala po lokacijama koje su deci zabranjena.
Postade čovek duh u ormaru...


Valentines day je npr. o masakru koji se periodicno ponavlja po americkim skolama i klincu sa oruzijem u rukama koji krece u zavrsni cin ... prvo ucitelje i najboljeg ragbistu ... mrznja mu je na licu, a oruzije (to pokazuje u pesmi) u njegovim koscatim rukama ...Teddy and Judy down.

Valentine told me who's to go
Feelings he's treasured most of all
The teachers and the football star
It's in his tiny face
It's in his scrawny hand
Valentine told me so
He's got something to say
It's Valentine's Day

The rhythm of the crowd
Teddy and Judy down
Valentine sees it all
He's got something to say
It's Valentine's Day

Valentine told me how he'd feel
If all the world were under his heel
Or stumbling through the mall
It's in his tiny face
It's in his scrawny hand
Valentine knows it all
He's got something to say
It's Valentine's Day


ps. opasna stvar za akusticnu gitaru i nije teska

Hansel Hansel 20:49 13.01.2016

Re: Let's Spend The Night Together

BebaOdLonchara
ali stoka zna da pakla nema, kao ni raja, te uzima i otima i laže za života, kao da nema sutra, jer sutra - nema, jbg.

Ја понекад помислим да су заправо неки од њих прешли на "тамну страну".
emsiemsi emsiemsi 20:55 13.01.2016

Re: Let's Spend The Night Together

BebaOdLonchara
što bi Anfilohije rekao - RnR Hall of Hell

tako kad mi nadođe da ih sve popsujem, fali mi ono "gorećete u paklu", ali stoka zna da pakla nema, kao ni raja, te uzima i otima i laže za života, kao da nema sutra, jer sutra - nema, jbg.
jbt, ja bih bila najsuroviji civilni inkvizitor, ono, da imam neku moć moćnih rejndžera ili bar moćni sat ben10-a. :) taj sat bih pretvorila u bacač plamena koji bi se povremeno pretvarao u glogov kolac, ali ovog kalibra i mogućnosti, kada se za to stvori potreba:

Опусти се !
Имаш неки напад ?
JJ Beba JJ Beba 23:36 13.01.2016

Re: Let's Spend The Night Together

ako kad mi nadođe da ih sve popsujem, fali mi ono "gorećete u paklu", ali stoka zna da pakla nema, kao ni raja,

za bebu jedan berlin

blogovatelj blogovatelj 00:14 14.01.2016

Re: Let's Spend The Night Together

jbt, ja bih bila najsuroviji civilni inkvizitor, ono, da imam neku moć moćnih rejndžera ili bar moćni sat ben10-a.


Ta ogromna iskompleksiranost vidi se u vecini tvojih komentara.
angie01 angie01 00:23 14.01.2016

Bovi i Berlin

Bowie je pomagao u rušenju Berlinskog zida.

Većina Bowiejevih fanova zna za berlinski period u kasnim 70-tim, kada je snimio kultni album "Low" odakle je pesma "Heroes". Reči naslovne pesme ukazuju na dvoje ljubavnika koji se prvi put sreću kod Berlinskog zida.

Godine 1987. Bowie se vratio u Berlin da bi svirao na koncertu u Zapadnom Berlinu i to blizu zida da bi i oni sa druge strane mogli da ga čuju. Nasilne demonstracije su izbili zbog kocerta. Samo nedelju dana kasnije Ronald Regan, predsednik Sjedinjenih Država je rekao sovjetskom lideru Mihailu Gorbačevu da "sruši taj zid".

Ubrzo nakon što je objavljena vest o smrti Davida Bowieja, Nemačka ambasada je tvitovala da zahvaljuje Bowieju za ulogu u rušenju zida.

Izvor: Huffingtonpost.com

docsumann docsumann 06:23 14.01.2016

Re: Let's Spend The Night Together

BebaOdLonchara
što bi Anfilohije rekao - RnR Hall of Hell

tako kad mi nadođe da ih sve popsujem, fali mi ono "gorećete u paklu", ali stoka zna da pakla nema, kao ni raja, te uzima i otima i laže za života, kao da nema sutra, jer sutra - nema, jbg.


možda nema onog biblijskog pakla (pa ni raja, konsekventno), al' možda ima nekakvog postmorten ontološko-apstinentskog kriziranja, pa ti sve učinjene gadosti izbijaju k'o akne na koži, cure kroz nos i na čmar, u vidu nepodnošljivo pekuće-svrbeće tečnosti i sumpornih isparenja (čisto prikopčavanja na mitoloĐiju rad'), a u glavi ti ultra heJvi depra šou, a svuda oko tebe pištolji al' bez metaka, tupi žileti, prekratak konopac male nosivosti, tapacirani ćoškovi, zazidani prozori, overdoz količine placebo pilula ... u suštini nema nikog da te muči i bičuje, samo se tvoji lični demoni raspojasali do jaja

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:29 14.01.2016

Re: Let's Spend The Night Together

a u glavi ti ultra heJvi depra šou, a svuda oko tebe pištolji al' bez metaka, tupi žileti, prekratak konopac male nosivosti, tapacirani ćoškovi, zazidani prozori, overdoz količine placebo pilula ... u suštini nema nikog da te muči i bičuje, samo se tvoji lični demoni raspojasali do jaja

jbt, docs, pa ovo je potpuno divno!!! :))))))))))
ps. btw, otac moje snaje je bio više od dva sata u kliničkoj smrti i rekao nam vrlo ozbiljno, da se fokusiramo na život na zemlji, jer posle toga nema ničega. sva ona bulažnjenja o beloj svetlosti koja te milim osećajem vuče na gore - nema, tako da ova stoka jedino da za života od besa padne u kliničku depru, zatvoriš ih bez ikakvih lekova i žileta u tapacirung sobu, dobro i zdravo ga hraniš i štitiš od drugih fatalnih bolesti duuuugo, i onda svemir bude namiren.
mislim, kisindžer ima 93 godine, jovo kapičić je umro u 94toj...ko mi kaže da ima boga i da je dobar, opaliću ga tiganjem u glavu.
Spiridon Spiridon 11:34 14.01.2016

Re: Let's Spend The Night Together

mislim, kisindžer ima 93 godine, jovo kapičić je umro u 94toj...ko mi kaže da ima boga i da je dobar, opaliću ga tiganjem u glavu.



da ne govorimo o odbeglim nacistima koji svi tuku po 90 godina bez problema, a neki se jos i vrate u domovinu da umru na miru ...
Hansel Hansel 12:15 14.01.2016

Re: Let's Spend The Night Together

Само да вас подсетим, ви и даље говорите о овом свету. Као и све (тј. много тога у недостатку доказа), и њихова дуговечност се може различито тумачити – можда им се даје прилика да се покају? (На страну то што наши концепти не морају да имају никакве везе са истином, нпр. где пише да Бог управља светом, тј. људима? Напротив, мање-више религије управо говоре да човек има сопствену одговорност, а сви смо у лонцу због тога што смо некада то изабрали – мислим, само врло грубо интерпретирам, просто су нелогични ти изведени докази о непостојању било чега метафизичког, а заснивају се на разочарању у сопствене концепте. А да ли је "главни" концепт имало тачан, остаје нам само да верујемо или не верујемо...)
BebaOdLonchara
ps. btw, otac moje snaje je bio više od dva sata u kliničkoj smrti i rekao nam vrlo ozbiljno, da se fokusiramo na život na zemlji, jer posle toga nema ničega. sva ona bulažnjenja o beloj svetlosti koja te milim osećajem vuče na gore - nema,

А зашто мислиш да сви људи морају да имају исто иускуство у клиничкој смрти, па и да га се сви сећају? Толико смо различити и иначе... Зашто бисмо веровали само једнима или другима (или трећима, пошто наводно има оних који су имали и непријатне, такорећи паклене визије)?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:31 14.01.2016

Re: Let's Spend The Night Together

Зашто бисмо веровали само једнима или другима (или трећима, пошто наводно има оних који су имали и непријатне, такорећи паклене визије

paklene vizije? mislim, ko zna šta se kome mota po mozgu i koliko su bili u kliničkoj smrti, i da li to zavisi od toga? pojma nemam. ovaj čovek kome sam ja odabrala da verujem, nije jedini koji nije video ništa, samo se to ređe prijavljuje. popularnije je i korisnije da se priča o toj "beloj svetlosti", to smiri umirućeg čoveka, a i smiri one koji tek treba da umru. pa zamisli kada bi ti neko sa stopostotnom sigurnošću rekao da posle smrti nema ničega, na šta bi ličilo društvo? svi bi živeli od danas do sutra. eto, ja sam odabrala kome da verujem, i govorim samo u svoje ime. a većina hrišćanskih vernika (iskrenih vernika!) koje sam upoznala, su obično sebične osobe. tačnije, možda biti hrišćanin uopšte ne znači biti dobar, možda smo sve pogrešno skapirali, jer gledajući hrišćanske crkve (na sve tri strane), sve leže da zlatu i bogatstvu obmanjujući narod da treba da budu skroman. da podsetim, hrišćanstvo je bila religija siromašnih. crkve i "crkvenjaci" su opasno dvolična i loša družina, i lažu čim zinu.
ps. ono, mogu o ovome do sutra, ali mislim da ću da se samoukinem.

btw, sipro, umro i Alan Rikman. baš ih poteralo ove godine, u pm.
Spiridon Spiridon 15:43 14.01.2016

Re: Let's Spend The Night Together

btw, sipro, umro i Alan Rikman. baš ih poteralo ove godine, u pm.


mislim da je vreme da svi sajtovi (B92, Blic ...Jutarnji List) naprave posebnu starnu koja ce se zvati "Umrlice". Gde ce se informacije o preminulima posebno postavljati i komentarisati.

Ovo postaje (ustvari je vec odavno postalo) tragikomicno. Evo vec su poceli komentari za Alana Rikmana:

Počivaj u miru legendo! ...
RIP ...
Saucesce porodici ...
Hvala ti za sve ...






Gospodja Klara Gospodja Klara 16:21 14.01.2016

Re: Let's Spend The Night Together

umro i Alan Rikman


Ma daaaj!!:((

(Ovo je bezveze, pre 2 dana sam iz zezanja htela da odgovorim AO (gore kad je okačio fotku iz Dogme) da ne maleriše, jer je i on tu oko 7 banki...)
mirelarado mirelarado 21:04 14.01.2016

Re: Let's Spend The Night Together

Gospodja Klara
umro i Alan Rikman


Ma daaaj!!:((

(Ovo je bezveze, pre 2 dana sam iz zezanja htela da odgovorim AO (gore kad je okačio fotku iz Dogme) da ne maleriše, jer je i on tu oko 7 banki...)


Баш контам како та 69. година живота постаде критична. :(
JJ Beba JJ Beba 21:36 14.01.2016

Re: Let's Spend The Night Together

umro i Alan Rikman.

da jbte baš udarilo
Atomski mrav Atomski mrav 22:47 14.01.2016

Re: Let's Spend The Night Together

Kažu da poznate ličnosti umiru u trojkama (Lemi, Dejvid i Alan). Sva trojica u skoro istom dobu. Poslednja dvojica umrla nakon što je Aron Remzi postigao gol. I sad recite da sve to nije deo nekog Velikog Plana?!

mislim da je vreme da svi sajtovi (B92, Blic ...Jutarnji List) naprave posebnu starnu koja ce se zvati "Umrlice". Gde ce se informacije o preminulima posebno postavljati i komentarisati.

Što bi rekao Radovan III, ionako svi pišu isto, treba samo da menjaju datume na vestima i da ostave prostor za sliku kada neko rikne.
Gospodja Klara Gospodja Klara 23:23 14.01.2016

Re: Let's Spend The Night Together

Баш контам како та 69. година живота постаде критична.


Tanatos ga baš zavuk'o erosu.
(...sede oni tako za šankom u nekoj zadimljenoj birtiji u koju navraćaju principi, ideje, koncepti i slične propalice (naziv ''Kod pijane dimenzije'' bi joj sasvim odgovarao) i nadjebavaju se jeftinim metafizičkim forama...)
Hansel Hansel 23:32 14.01.2016

Re: Let's Spend The Night Together

BebaOdLonchara
mislim, ko zna šta se kome mota po mozgu i koliko su bili u kliničkoj smrti, i da li to zavisi od toga? pojma nemam. ovaj čovek kome sam ja odabrala da verujem, nije jedini koji nije video ništa, samo se to ređe prijavljuje.

То отприлике хтедох и ја да кажем – ако ништа друго, разликујемо се. И ако су те визије само халуцинације... није чудно да их се не сећају сви – па, ни снове не памте сви, а свакако их не памтимо све.

Могао бих и ја овоме до сутра ('оћеш да отворимо блог? ), сада само једна анегдота, причала ми једна моја (даља) сестра, која је била и медицинска сестра: један је тако мало "заковрнуо", па га вратили... причао јој да је ишао с некима по некој ливади (они га као водили), а онда се неко створио и рекао: "Не тај Милутин!" и онда се вратио.
angie01 angie01 23:50 14.01.2016

Re: Let's Spend The Night Together

"Не тај Милутин!"


dobro da je potrefio ispostavu za srpski.
mirelarado mirelarado 23:53 14.01.2016

Re: Let's Spend The Night Together

Tanatos ga baš zavuk'o erosu.


И то му је сигурно суфлирао неки садистички настројен бирократа прерушен у евнуха, или пуританца, такав неки злотвор.
Hansel Hansel 00:38 15.01.2016

Re: Let's Spend The Night Together

angie01
"Не тај Милутин!"

dobro da je potrefio ispostavu za srpski.

"Милутин" сам ставио провизорно, заборавио сам име, али је тако некако... српско.

Ал' стварно је урнебесно, погреши им централа , мислим да је тако неки заплет и у филму "Директан пут за небо", био некад давно на ТВ (немам појма назив у оригиналу; мени као клинцу било смешно...)
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:53 15.01.2016

Re: Let's Spend The Night Together

nakon što je Aron Remzi postigao gol.

Remziju bi trebalo da zabrane postizanje golova; ili da ih poništavaju ili ne znam ni sam! Mislim koja slučajnost, da posle svakog njegovog gola, umire neka poznata ličnost? Kapiram, da će posle sledećeg gola, svi silebritiji da se posakrivaju u ormane.
mikele9 mikele9 21:57 12.01.2016

!

Spiridon Spiridon 22:18 12.01.2016

Re: !

mikele9


andy warhol looks like scream
angie01 angie01 22:32 12.01.2016

prvo javno pojavljivanje sa 17 godina

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:50 13.01.2016

Re: !

scream

misliš šit?
Spiridon Spiridon 08:30 13.01.2016

Re: !

BebaOdLonchara
scream

misliš šit?


Andiju nije bas bilo drago sto ga je ovaj tako okarakterisao ... drugi su ga zvali
"Drella" (kombinacija od Dracula and Cinderella)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:29 13.01.2016

Re: !

Drella

kretenella, od kreten i salmonela. odvratan je, enivej.
Spiridon Spiridon 18:45 13.01.2016

Re: !

BebaOdLonchara
Drella

kretenella, od kreten i salmonela. odvratan je, enivej.


i kako onda da odvojis delo od karaktera ... zajebano
martin_krpan martin_krpan 20:19 13.01.2016

...in a little row booat, there was nothin

Mnogo teških pitanja, mnogo dilema, mnogo emocija, mnogo transcedentnosti zadnjih par dana. Dobro je što je tako.

Sretan put legendo.

Spiridon Spiridon 21:19 13.01.2016

Re: ...in a little row booat, there was nothin

martin_krpan
Mnogo teških pitanja, mnogo dilema, mnogo emocija, mnogo transcedentnosti zadnjih par dana. Dobro je što je tako.

Sretan put legendo.



bravo za izbor

by the way, ima nesto reidiohedovski u blackstaru ...
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:00 13.01.2016

Izviđač

Ne izgleda da je značajno, ali sam ubeđen da je na oblikovanje Bovija kao posebne i samosvesne osobe značajno doprineo njegov skautski život, koliko god kratak ili dug bo



(prepoznaćete ga na slici)
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:07 13.01.2016

Re: Izviđač

Spiridon Spiridon 08:11 14.01.2016

Re: Izviđač

Većina Bowiejevih fanova zna za berlinski period u kasnim 70-tim, kada je snimio kultni album "Low" odakle je pesma "Heroes". Reči naslovne pesme ukazuju na dvoje ljubavnika koji se prvi put sreću kod Berlinskog zida.

Godine 1987. Bowie se vratio u Berlin da bi svirao na koncertu u Zapadnom Berlinu i to blizu zida da bi i oni sa druge strane mogli da ga čuju. Nasilne demonstracije su izbili zbog kocerta. Samo nedelju dana kasnije Ronald Regan, predsednik Sjedinjenih Država je rekao sovjetskom lideru Mihailu Gorbačevu da "sruši taj zid".

Ubrzo nakon što je objavljena vest o smrti Davida Bowieja, Nemačka ambasada je tvitovala da zahvaljuje Bowieju za ulogu u rušenju zida.

Izvor: Huffingtonpost.com


znam ovu sliku iz njegove biografije ...
angie01 angie01 15:37 14.01.2016

Alene, volim te!

javascript:;

8c_competizione 8c_competizione 23:36 16.01.2016

Re: Alene, volim te!

angie01




CBGB, nisam verovao koliko je film dobar i koliko je neverovatna ta zivitna prica

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana