Budućnost| Mediji| Reč i slika

Milice, svaka čast!

Filip Mladenović RSS / 12.01.2016. u 19:54

Danas je mlada koleginica iz informativne redakcije RTS Milica Jevtić održala javni čas iz predmeta kolegijalnost i novinarska solidarnost. 

 

Njen viteški i profesionalni postupak pred aktuelnim premijerom Srbije danas, 12. januara 2016, uliva nadu i ohrabruje čitavu žurnalističku profesiju, već ozbiljno uzdrmanu cenzurom i autocenzurom.

Milica Jevtić je rođena 8. juna 1986. godine u Užicu. Osnovnu školu "Nada Matić" i nižu muzičku školu "Petar Konjović" (odsek flauta) završila je u Užicu. Školovanje nastavlja u Užičkoj gimnaziji, a paralelno upisuje srednju muzičku školu "Stevan Mokranjac" u Kraljevu, kao vanredan učenik, u klasi profesora Karolja Maročika. Osvojila je preko 10 prvih nagrada na republičkim i saveznim takmičenjima, među kojima se posebno izdvaja Specijalna nagrada na Saveznom takmičenju u Kotoru i proglašenje za laureata Saveznog takmičenja flautista u Valjevu. Učestvovala je na mnogim domaćim i inostranim seminarima za flautiste, uključujući nekoliko majstorskih letnjih i zimskih kurseva Janoša Balinta.

U toku gimnazijskog školovanja bila je član redakcije "Gimnazijalca" i član Debatnog kluba Užičke gimnazije. Nagrađena je za izuzetan doprinos u radu za srpski jezik i književnost, posebno za maturski rad na temu "Zenitizam". Bila je jedan od organizatora humanitarnih akcija za pomoć odbeglim i raseljenim licima.

Milica Jevtić je student doktorskih studija na Fakultetu političkih nauka - doktorand, novinar istraživač.

Diplomirala je na novinarsko- komunikološkom smeru Fakulteta političkih nauka, gde je potom završila i master. Posebno se specijalizuje u oblasti oblika novinarskog izražavanja i novinarskih žanrova, a proučava i uticaj onlajn medija na proizvodnju vesti u štampi. Teza njenog master rada bila je Žanrovske odlike naslovnih blokova u dnevnoj štampi (Blic, Večernje novosti, Politika i Danas).

Radi kao saradnik u nastavi na novinarskim predmetima na Fakultetu političkih nauka i pohađa doktorske studije Kulture i medija na istom fakultetu.

Osim akademske karijere, Jevtićeva radi kao novinar u Informativnom programu Radio-televizije Srbije. Njena karijera televizijskog novinara počela je 2006. godine. Radila je kao saradnik emisije "Kvadratura kruga" i kao novinar u Aktuelno - dokumentarnom programu RTS-a. Trenutno radi kao novinar i koordinator Internet portala RTS-a (www.rts.rs), a povremeni je saradnik emisije "Oko magazin".  

Milice, svaka čast!  

Milica Jevtić
Milica Jevtić
   

Atačmenti



Komentari (108)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 20:35 12.01.2016

.

ako ga ista obori to je nevaspitanje. busan je ali nema ko da zavrsi ovo mucenje...
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:39 12.01.2016

Re: .

Sami smo krivi... Sindrom Domanovićevog "Vodje".
highshalfbooze highshalfbooze 20:44 12.01.2016

Pitanje

Izvini, ja nisam novinar po struci, pa me interesuje da li je posao novinara da izveštava javnost ili da uči sagovornika šta treba, a šta ne treba da radi?
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:51 12.01.2016

Re: Pitanje

highshalfbooze
Izvini, ja nisam novinar po struci, pa me interesuje da li je posao novinara da izveštava javnost ili da uči sagovornika šta treba, a šta ne treba da radi?


Kada je sagovornik nekorektan, onda novinar mora da preuzme i pedagoške poslove.
highshalfbooze highshalfbooze 20:58 12.01.2016

Re: Pitanje

Filip Mladenović

Kada je sagovornik nekorektan, onda novinar mora da preuzme i pedagoške poslove.

А из ког разлога то ради јавно, односно док треба да ради свој посао? Из разлога што не зна свој посао, из разлога што воли да ради туђ посао или из разлога што сматра да примаоци информације нису способни да сами дођу до закључка, па је потребно да она "правилно" утиче на примаоца информација?
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:09 12.01.2016

Re: Pitanje

Zato što ima kolegijalnu svest. Njen etički kod nije mogao da istrpi to stalno nekorektno deljenje novinarki i novinara na "vaše" i "naše".

Posao premijera je da odgovara na novinarska pitanja, a ne da komentariše bilo pitanja bilo one koji postavljaju pitanja!
highshalfbooze highshalfbooze 21:17 12.01.2016

Re: Pitanje

Видиш, ја сам знао да премијер нема благе везе са својим послом, а сада знам и да Милица Јевтић не зна да ради свој посао поред свих диплома са укрштеним орловим мудима. Знање се показује на делу, а не на папиру.
Посао новинара није да сугерише саговорнику и примаоцу информације, већ да објективно преноси дешавања. А за критички осврт, ово није било ни време ни место.
freehand freehand 21:55 12.01.2016

Re: Pitanje

Посао новинара није да сугерише саговорнику и примаоцу информације, већ да објективно преноси дешавања. А за критички осврт, ово није било ни време ни место.

Jel ovo iz nekog udžbenika, priručnika, kodeksa nekog novinarskog udruženja ili si sam smislio?
feliks.krul feliks.krul 21:56 12.01.2016

Re: Pitanje

Посао новинара није да сугерише саговорнику и примаоцу информације, већ да објективно преноси дешавања.


Veoma naivno misljenje kad se uzme u obzir da su same novinske kuce (i drugi mediji) ideolosko i nacionalno opredeljeni.
highshalfbooze highshalfbooze 21:58 12.01.2016

Re: Pitanje

Jel ovo iz nekog udžbenika, priručnika, kodeksa nekog novinarskog udruženja ili si sam smislio?

Јел то ниси у стању да схватиш сам, већ морам ја да ти кажем?
highshalfbooze highshalfbooze 21:59 12.01.2016

Re: Pitanje

Veoma naivno misljenje kad se uzme u obzir da su same novinske kuce (i drugi mediji) ideolosko i nacionalno opredeljeni.

И твоје мишљење је да то треба да буде тако.
freehand freehand 00:43 13.01.2016

Re: Pitanje

highshalfbooze
Jel ovo iz nekog udžbenika, priručnika, kodeksa nekog novinarskog udruženja ili si sam smislio?

Јел то ниси у стању да схватиш сам, већ морам ја да ти кажем?

Ton koji iz ovog provejava kaže mi da bi to što bi napisao bilo još gluplje a od prethodnog a još i bezobrazno, pa možeš da prištediš trud.
Ali evo ti mali bonus: pronađi dobar intervju ili razgovor u kome novinar nema stav i u kome sagovorniku na neki način ne sugeriše neki od odgovora, kao pretpostavljen ili kao prvokaciju.
Na konferencijama za novinare i na ovakvim dešavanjima gde im se političar obrati postavljaju se pitanja, pa se po pravilu takve situacije koriste i da se pita nešto što je izuzetno aktuelno ili za šta inače nema prilike.
"Prenošenjem dešavanja" bave se teletabisi.
a_jovicic a_jovicic 02:06 13.01.2016

Re: Pitanje

freehand
Ali evo ti mali bonus: pronađi dobar intervju ili razgovor u kome novinar nema stav i u kome sagovorniku na neki način ne sugeriše neki od odgovora, kao pretpostavljen ili kao prvokaciju.
Na konferencijama za novinare i na ovakvim dešavanjima gde im se političar obrati postavljaju se pitanja, pa se po pravilu takve situacije koriste i da se pita nešto što je izuzetno aktuelno ili za šta inače nema prilike.
"Prenošenjem dešavanja" bave se teletabisi.



A na temu (ne)sugerisanja intervjuisanom šta da kaže evo jednog istorijskog primera ...

highshalfbooze highshalfbooze 08:06 13.01.2016

Re: Pitanje

Na konferencijama za novinare i na ovakvim dešavanjima gde im se političar obrati postavljaju se pitanja, pa se po pravilu takve situacije koriste i da se pita nešto što je izuzetno aktuelno ili za šta inače nema prilike.

O kakvom pitanju ti govoriš? Reč je o tome da novinarka i nije postavila pitanje. U prevelikoj želji da pametuješ, malo si se zbunio.

Ton koji iz ovog provejava kaže mi da bi to što bi napisao bilo još gluplje a od prethodnog a još i bezobrazno, pa možeš da prištediš trud.


Upravo o tome i pričam, Onaj ko čita i ima nekog znanja, sigurno će zaključiti ko ovde priča gluposti, nema potrebe za kvalifikacijama i vređanjima. Ali je naravno uvek zabavnije za masu da gleda i sluša prepucavanja. To je lep način da se skupe populistički poeni. Vidi se kakvog si kova.

Dopuna: zaboravih... što se "tona" tiče, uzvratio sam istim tonom kao što si se i ti meni inicijalno obratio. Pa, ako već smatraš da takav ton nije primeren, onda nemoj ni da mi se obraćaš na taj način.
feliks.krul feliks.krul 08:16 13.01.2016

Re: Pitanje

Посао новинара није да сугерише саговорнику и примаоцу информације, већ да објективно преноси дешавања. А за критички осврт, ово није било ни време ни место.


"Samo vi radite svoj posao, nemam ništa protiv toga, na svako pitanje ću da vam odgovorim, ali nemojte vi da odgovarate u moje ime. Samo nemojte da mi oduzimate to pravo, vaša koleginica je postavila pitanje i ja sam odgovorio", rekao je Vučić.
highshalfbooze highshalfbooze 08:36 13.01.2016

Re: Pitanje

a_jovicic
A na temu (ne)sugerisanja intervjuisanom šta da kaže evo jednog istorijskog primera ...

Obrati pažnju na izgovoreno "I think". Ako sam negde propustio, molio bih da mi skreneš pažnju da je negde izgovoreno "you should" ili slično.
freehand freehand 09:20 13.01.2016

Re: Pitanje

Upravo o tome i pričam, Onaj ko čita i ima nekog znanja, sigurno će zaključiti ko ovde priča gluposti, nema potrebe za kvalifikacijama i vređanjima. Ali je naravno uvek zabavnije za masu da gleda i sluša prepucavanja. To je lep način da se skupe populistički poeni. Vidi se kakvog si kova.

Dopuna: zaboravih... što se "tona" tiče, uzvratio sam istim tonom kao što si se i ti meni inicijalno obratio. Pa, ako već smatraš da takav ton nije primeren, onda nemoj ni da mi se obraćaš na taj način.

Iz nekog razloga - koji možda nije samo odbrana Vučića - dao si sebi za pravo da kreativno definišeš posao novinara. Pitao sam odakle je definicija koju si dao, za slučaj da nije samo derivat tvojih razmišljanja. Ličilo bi na nešto iz programa SNS, na primer. Oni, naime, noinare i medije doživljavaju i tretiraju na taj način, kao transmisiju koja poruke prenosi od vučića do plebsa.
A taj odnos vlast-mediji jeste suština događaja, novinarka koja insistria na bahatosti i vulgarnosti barabetina koje vladaju Srbijom u odnosu prema javnosti.
Jukie Jukie 11:25 13.01.2016

Re: Pitanje

freehand
Посао новинара није да сугерише саговорнику и примаоцу информације, већ да објективно преноси дешавања. А за критички осврт, ово није било ни време ни место.

Jel ovo iz nekog udžbenika, priručnika, kodeksa nekog novinarskog udruženja ili si sam smislio?

Ne, pazite, i nastavnici misle da je njihov posao da učine da se dete sa nivoa na kome se trenutno nalazi vine u neslućene intelektualne visine, pa se onda bore sa sistemom kako bi to postigli

A posao im je da budu deo tog sistema (što možemo da definišemo ukupnošću pravila i zakonskih akata koje sistem nameće zaposlenima na mestu nastavnika) i da stvore mlade tupave mulce-vukovce i srećne tupave roditelje dotičnih mulaca-vukovaca

"Dobar dan, moje radno mesto je da mesim torte, ali znate one su nezdrave, imaju mnogo maslaca i šećera i pavlake i drugih nezdravih stvari, tako da nemojte da kupujete moje torte"
highshalfbooze highshalfbooze 17:21 13.01.2016

Re: Pitanje

Iz nekog razloga - koji možda nije samo odbrana Vučića - dao si sebi za pravo da kreativno definišeš posao novinara. Pitao sam odakle je definicija koju si dao, za slučaj da nije samo derivat tvojih razmišljanja. Ličilo bi na nešto iz programa SNS, na primer. Oni, naime, noinare i medije doživljavaju i tretiraju na taj način, kao transmisiju koja poruke prenosi od vučića do plebsa.
A taj odnos vlast-mediji jeste suština događaja, novinarka koja insistria na bahatosti i vulgarnosti barabetina koje vladaju Srbijom u odnosu prema javnosti.

1. Ime koje si ti pomenuo, ja nisam uopšte. A ponajmanje sam ga branio. Ti govoriš o njemu, ja ne govorim uopšte. Pošto nisi izneo argumente na koji sam ja način branio osobu koju nisam ni spomenuo, znači da iznosiš neargumentovane kvalifikacije.

2. To šta piše u programu te stranke koju ti pominješ, ja ne znam. Nikada ga nisam ni čitao, niti me interesuje.

3. Da li bi bio ljubazan da mi navedeš primer u kome novinar kaže svom sagovorniku dok prenosi njegovo mišljenje javnosti: "nemojte da govorite više to što ste sada rekli". Ja mislim da joj je posao da prenese verno mišljenje sagovornika bez obzira kakvo je to mišljenje. Bez obzira da li je saglasna sa njim ili nije, bez obzira da li je moralno ili nije moralno. Kako će javnost da zna mišljenje nekoga koga novinar ubeđuje šta treba da kaže? Kako će neko da proceni da dotični lupeta gluposti ili govori pametno? Kako će javnost da proceni kakva je ta osoba koju novinar intervjuiše? Čemu onda intervju, neka onda jednostavno kaže svoje mišljenje i prenese kao njegovo. Što se inače i masovno radi.
freehand freehand 17:24 13.01.2016

Re: Pitanje

3. Da li bi bio ljubazan da mi navedeš primer u kome novinar kaže svom sagovorniku dok prenosi njegovo mišljenje javnosti: "nemojte da govorite više to što ste sada rekli".

Pročitaš li šta pišeš pre nego što klikneš na "objavi"?
highshalfbooze highshalfbooze 17:30 13.01.2016

Re: Pitanje

Pročitaš li šta pišeš pre nego što klikneš na "objavi"?

Da li ti umeš ikada da kažeš bilo šta osim da postavljaš pitanja?
freehand freehand 17:32 13.01.2016

Re: Pitanje

highshalfbooze
Pročitaš li šta pišeš pre nego što klikneš na "objavi"?

Da li ti umeš ikada da kažeš bilo šta osim da postavljaš pitanja?

Samo za pametne. Nešto si od toga, verovatno greškom, i citirao.
highshalfbooze highshalfbooze 17:36 13.01.2016

Re: Pitanje

Samo za pametne. Nešto si od toga, verovatno greškom, i citirao.

Kao što rekoh, neargumentovane kvalifikacije, etiketiranja i vređanja me ne interesuju. Možemo da suprotstavimo mišljenja, ali ja neću da se spustim na tvoj nivo i da razgovaram na taj način. Svoje fobije ćeš morati da lečiš na drugom mestu.
freehand freehand 17:42 13.01.2016

Re: Pitanje

Svoje fobije ćeš morati da lečiš na drugom mestu.

Realno, nisam očekivao ni da znaš značenje reči fobija.

Ipak te molim da još jednom pogledaš niz naših komentara. Mene zaista lecne svaki put kad se neko zaleti da definiše nepoznatu materiju, a to šta i kako novinar treba ili ne treba da radi jedna je od omiljenih tema većine multidisciplinarnih mudraca. Zato sam reagovao pitanjem kojim sam ti sugerisao da se ne zalećeš u nepoznato. Onda sam pokušao i da objasnim gde grešiš. U ostatku si ti diktirao ton.
I ne, novinar nije tu da "prenese mišljenje sagovornika", sem kad je poslat sa takvim striktnim zadatkom.

highshalfbooze highshalfbooze 17:59 13.01.2016

Re: Pitanje

Realno, nisam očekivao ni da znaš značenje reči fobija.

Agresivnost je odlika osoba koje imaju strah od nečega. Agresivnost koju već duže vreme ispoljavaš na ovom prostoru me navodi na pomisao da imaš trajni strah, odnosno fobiju.
emsiemsi emsiemsi 18:00 13.01.2016

Re: Pitanje

highshalfbooze
Samo za pametne. Nešto si od toga, verovatno greškom, i citirao.

Kao što rekoh, neargumentovane kvalifikacije, etiketiranja i vređanja me ne interesuju. Možemo da suprotstavimo mišljenja, ali ja neću da se spustim na tvoj nivo i da razgovaram na taj način. Svoje fobije ćeš morati da lečiš na drugom mestu.

Немој да прекидаш сада када је најинтересантније.
Реци и ти њему, шта се фемкаш ?
freehand freehand 18:11 13.01.2016

Re: Pitanje

highshalfbooze
Realno, nisam očekivao ni da znaš značenje reči fobija.

Agresivnost je odlika osoba koje imaju strah od nečega. Agresivnost koju već duže vreme ispoljavaš na ovom prostoru me navodi na pomisao da imaš trajni strah, odnosno fobiju.

I gde u ovim komentarima vidiš agresivnost? U tome što kažem da očigledno nemaš pojma o temi kojom se baviš ali to činiš sa velikim autoritetom i samouvažavanjem?
Izvini.
highshalfbooze highshalfbooze 18:53 13.01.2016

Re: Pitanje

I gde u ovim komentarima vidiš agresivnost? U tome što kažem da očigledno nemaš pojma o temi kojom se baviš ali to činiš sa velikim autoritetom i samouvažavanjem?

Oho, odgovor sa dva pitanja. Novi rekord.

Naravno da sam autoritet za nekoga ko ne razlikuje monološke i dijaloške forme. Nekome ko ne razume da je čak u formi intervjua, gde je novinar nadređeni nedopustivo ovakvo ponašanje. A kamo li u formi uzimanja izjave od sagovornika.
alselone alselone 18:59 13.01.2016

Re: Pitanje


Oho, odgovor sa dva pitanja. Novi rekord.


Da si ti meni ziv i zdrav. Ja sam dobijao odgovore koji su se sastojali od po 8 pitanja. Osam recenica u odgovoru i svaka je pitanje.
highshalfbooze highshalfbooze 19:12 13.01.2016

Re: Pitanje

alselone
Da si ti meni ziv i zdrav. Ja sam dobijao odgovore koji su se sastojali od po 8 pitanja. Osam recenica u odgovoru i svaka je pitanje.

freehand freehand 20:44 13.01.2016

Re: Pitanje

Naravno da sam autoritet za nekoga ko ne razlikuje monološke i dijaloške forme. Nekome ko ne razume da je čak u formi intervjua, gde je novinar nadređeni nedopustivo ovakvo ponašanje. A kamo li u formi uzimanja izjave od sagovornika.

Izvini, ja nisam novinar po struci, pa me interesuje da li je posao novinara da izveštava javnost ili da uči sagovornika šta treba, a šta ne treba da radi?

Da ponovim: nije strašno lupiti, strašno je kad lupaš sa samonaduvanim autoritetom koji počiva na sopstvenoj umišljenosti.
To što su nišči i budale takvim nastupom impresionirani stvar ne čini boljom, dapače.
fijumau fijumau 01:30 14.01.2016

Re: Pitanje

alselone

Oho, odgovor sa dva pitanja. Novi rekord.


Da si ti meni ziv i zdrav. Ja sam dobijao odgovore koji su se sastojali od po 8 pitanja. Osam recenica u odgovoru i svaka je pitanje.


Screenshot ili se nije desilo :)
highshalfbooze highshalfbooze 08:05 14.01.2016

Re: Pitanje

freehand
Da ponovim: nije strašno lupiti, strašno je kad lupaš sa samonaduvanim autoritetom koji počiva na sopstvenoj umišljenosti.
To što su nišči i budale takvim nastupom impresionirani stvar ne čini boljom, dapače.


Kada ne postavljaš pitanja, ti deliš uvrede i kvalifikacije bez ikakvog obrazloženja. I to je sve što ti znaš. Optužio si me da branim nekoga koga nisam uopšte ni jednog trenutka pomenuo. Govoriš da novinarka postavlja pitanje, a ona ne postavlja pitanje. Pominješ intervju, a nikakvog intervjua nije bilo. Radi se o novinarskom zadatku gde je više novinara uzimalo izjavu od sagovornika. Govoriš da zadatak novinara na novinarskom zadatku uzimanja izjave od sagovornika nije istinito prenošenje stavova sagovornika.
Razmišljam zbog čega je ono što sam napisao moglo da stvori utisak "samonaduvanog autoriteta". Možda zbog toga što sam ja svaki svoj stav obrazložio, pa na sagovornika koji deli etikete i vređa sagovornika takvo ponašanje deluje autoritativno.
Takođe vređaš i druge sagovornike koji ukazuju da tvoje ponašanje ima isti obrazac u svakom razgovoru bilo kojim sagovornikom.
freehand freehand 09:31 14.01.2016

Re: Pitanje

Radi se o novinarskom zadatku gde je više novinara uzimalo izjavu od sagovornika. Govoriš da zadatak novinara na novinarskom zadatku uzimanja izjave od sagovornika nije istinito prenošenje stavova sagovornika.

A ti znaš šta je bio novinarski zadatak u konkretnoj situaciojI?
Ali deliš lekcije o novinarstvu gospođi koja u novinama radi još predajući novinarstvo na FPN.
Posao novinara, kolega, kompleksniji je nego što ti možeš da zamisliš, pa nekad i da govori u ime struke i javnosti, koristeći prilike koje mu se ukažu a koje drugi ljudi nemaju.
alselone alselone 10:13 14.01.2016

Re: Pitanje


Screenshot ili se nije desilo :)


Uzmoli molbu glavnom arhivatoru i bice ti dato.
Hansel Hansel 11:33 14.01.2016

Re: Pitanje

freehand
A ti znaš šta je bio novinarski zadatak u konkretnoj situaciojI?
Ali deliš lekcije o novinarstvu gospođi koja u novinama radi još predajući novinarstvo na FPN.
Posao novinara, kolega, kompleksniji je nego što ti možeš da zamisliš, pa nekad i da govori u ime struke i javnosti, koristeći prilike koje mu se ukažu a koje drugi ljudi nemaju.

Free, ако је нека професија јавна онда је аутоматски подложна критици јавности. Простора за ту критику било је чак и у времена када је новинар био "друштвено-политички радник", иако је највећи део тих "овлашћења" (и без наводника) узурпирала ондашња једина партија.

Хоћеш да кажеш да нпр. у време деведесетих грађанин који није имао везе с новинарством није имао права да критикује "новинарство" нпр. на РТС-у? А људи само испуњавали своје "новинарске" задатке... откуд ми знамо који су то били задаци?!
freehand freehand 12:05 14.01.2016

Re: Pitanje

Free, ако је нека професија јавна онда је аутоматски подложна критици јавности. Простора за ту критику било је чак и у времена када је новинар био "друштвено-политички радник", иако је највећи део тих "овлашћења" (и без наводника) узурпирала ондашња једина партија.

Apsolutno, samo što "kritika" ne podrazumeva držanje predavanja o uzusima profesije, naročito u graničnim situacijama kao što je današnja u kojoj se novinarstvo i društvo nalaze.
Хоћеш да кажеш да нпр. у време деведесетих грађанин који није имао везе с новинарством није имао права да критикује "новинарство" нпр. на РТС-у? А људи само испуњавали своје "новинарске" задатке... откуд ми знамо који су то били задаци?!

Neću to da kažem, to možeš ti, na primer, da kažeš. Hoću da kažem da bi ti poređenje sa devedesetim bilo ok da je neko od novinara u nepostojećim prilikama - S.M. nije držao ni konferencije za štampu sa "Tišina tamo!" - pokušao da mu nešto kaže van tvrdog protokola a "građani" novinaru održali vakelu šta mu je posao i šta su (proizvoljne) norme u oblicima novinarskog izražavanja. A to se ono na šta sam regovao u ovom nizu komentara.
Hansel Hansel 12:52 14.01.2016

Re: Pitanje

Да, касније сам помислио да је поређење с деведесетима можда прејако, али није ми пала на памет буквално ова (а тако логична) паралела коју нудиш и која је, ценим, потпуно на месту.

Руку на срце, када нешто помислим, Милошевић је своју бахатост макар завијао у обланде мада тешко да је приликом његових обраћања било могућности да га неко из нережимских медија нешто пита. Али, да, није битан он... Да му је неко нешто тада овако рекао био би сигурно херој/хероина, а шта мислимо о таквом начину... моје мишљење је да је ова новинарка могла то бар мало другачије (знам како бих ја и како сам радио када сам радио), али пошто сада само површно пратим вести суздражвам се од коментарисања. На крају крајева, може њено реаговање да се схвати као одбрана професије и интегритета новинара, па и као искорак из самог новинарства... мени, ако је то суштина, не смета.
freehand freehand 12:55 14.01.2016

Re: Pitanje

На крају крајева, може њено реаговање да се схвати као одбрана професије и интегритета новинара, па и као искорак из самог новинарства... мени, ако је то суштина, не смета.

I sad ponovo pročitaj šta sam o tome rekao ako te zaista interesuje šta o tome mislim i zašto se vučem u ovoj inače dosadnoj i ne mnogo pametnoj razmeni.
Hansel Hansel 13:14 14.01.2016

Re: Pitanje

Нисам ја теби опонирао у вези с тим ставом.
highshalfbooze highshalfbooze 17:08 14.01.2016

Re: Pitanje

A ti znaš šta je bio novinarski zadatak u konkretnoj situaciojI?

Očigledno, za razliku od tebe, ja znam da razlikujem novinarske forme kada ih vidim. Ti si rekao da je bio intervju, ja sam rekao da je bilo uzimanje izjave. I drugi imaju oči da vide i malo logike da prosude.
Posao novinara, kolega, kompleksniji je nego što ti možeš da zamisliš, pa nekad i da govori u ime struke i javnosti, koristeći prilike koje mu se ukažu a koje drugi ljudi nemaju.

Interesantno, da neko ko zapinje kod forme, odmah poteže nezamislivu kompleksnost.
freehand freehand 17:35 14.01.2016

Re: Pitanje

Očigledno, za razliku od tebe, ja znam da razlikujem novinarske forme kada ih vidim... ja sam rekao da je bilo uzimanje izjave. I drugi imaju oči da vide i malo logike da prosude.

"Uzimanje izjave" me postoji kao novinarska forma.
Ti si rekao da je bio intervju,

To možeš da citiraš i navedeš gde sam ja to rekao? Bez obzira što to tebe ni na koji načiun ne mora da dotiče lično daleko više cenim glupe ljude nego lažove. A glupost bi mogla da objasni nerazumevanje pominjanja intervjua kao forme u kojoj može da izrazi svoj stav a i sugeriše sagovorniku odgovor.

Interesantno, da neko ko zapinje kod forme, odmah poteže nezamislivu kompleksnost.

Tako je, nije kompleksnost za tebe, ne samo zbog nepoznavanja oblika u novinarskom izražavanju.
highshalfbooze highshalfbooze 20:10 14.01.2016

Re: Pitanje

freehand
"Uzimanje izjave" me postoji kao novinarska forma.

Капирам да те једноставне фактографске форме не интересују. Ти знаш само незамисливо комплексне форме.

freehand
To možeš da citiraš i navedeš gde sam ja to rekao?


freehand
Ali evo ti mali bonus: pronađi dobar intervju ili razgovor u kome novinar nema stav


Ок, ниси био одлучан, па си навео две форме, али све једно није ни једно ни друго.
freehand freehand 20:24 14.01.2016

Re: Pitanje

Капирам да те једноставне фактографске форме не интересују. Ти знаш само незамисливо комплексне форме.

Ti, kolega, ne znaš nikakve. To ti nije neka baza za držanje predavanja na temu koje si se dohvatio. Što tebe ne mora da ometa, naravno, a raduje neznalice i budale slične ti po znanju i shvatanju.
highshalfbooze highshalfbooze 20:29 14.01.2016

Re: Pitanje

Ti, kolega, ne znaš nikakve. To ti nije neka baza za držanje predavanja na temu koje si se dohvatio. Što tebe ne mora da ometa, naravno, a raduje neznalice i budale slične ti po znanju i shvatanju.


Ја колега са таквима нисам. Хвала лепо на топлим речима, лаку ноћ. Угаси светло када подмириш своје потребе.
freehand freehand 20:35 14.01.2016

Re: Pitanje

highshalfbooze
Ti, kolega, ne znaš nikakve. To ti nije neka baza za držanje predavanja na temu koje si se dohvatio. Što tebe ne mora da ometa, naravno, a raduje neznalice i budale slične ti po znanju i shvatanju.


Ја колега са таквима нисам. Хвала лепо на топлим речима, лаку ноћ. Угаси светло када подмириш своје потребе.

Ma kolega bloger, drugačije svakako nisi. Vidi se iz aviona. Za gašenje ćemo lako, tu je prekidač, ali kad će i kako tebi da se upali lampica već je teže pitanje.
predatortz predatortz 21:17 12.01.2016

Besplatna lekcija iz političkog marketinga

Novinarka je mlada, ali ti si davno trebao da naučiš ovo:

Političar se uvek obraća svom glasačkom telu. Jezikom koji oni najbolje razumevaju. Vučićevi glasači su oni koji su prvo voleli Tita, pa Slobu, pa Šešelja. Sada vole njega. Dakle, ljudi pritupasti! Ljudi koji veruju u mrgodnu facu, jakog vođu oštrih reči. Veruju čak i kada im govna dođu do nosa. I onda su ubeđeni da je vođa u pravu, a da im je loše zbog nekakve urote. Vučić odlično poznaje mentalitet svojih glasača. Zbog toga se ovako ponaša u svim javnim nastupima. Na taj način uvećava glasačko telo. Naš problem je što je to telo većinsko u Srbiji. Ne samo u Srbiji. Kod nas, u RS, Dodik je nekoliko puta dobio izbore na tu foru. On, švercer, dezerter i defetista, je ubedio ljude da je glavni Srbenda! Tužno, ali činjenično stanje.

Kako na izborima prolaze oni koji biraju reči, vagaju obećanja, videli smo na primeru Koštunice, Vladete Jankovića i slične gospode.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:35 12.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga

To mi je odavno jasno. Ali, problem ne leži u tom grmu...

Mene muči odsustvo novinarske solidarnosti, nepostojanje granskog Kolektivnog ugovora za medije, bedan položaj cele profesije...

Zato mi je sinoćni novinarski protest "Novinari ne kleče!" i današnji potez koleginice Milice Jevtić došao kao melem na ranu.
predatortz predatortz 21:38 12.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga

Zato mi je sinoćni novinarski protest "Novinari ne kleče!" i današnji potez koleginice Milice Jevtić došao kao melem na ranu.


Pozdravljam svaki akt odbrane ličnog i kolektivnog dostojanstva.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:42 12.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga

Dodik je nekoliko puta dobio izbore na tu foru.


Evo ti ga na RTSu, gledaš li ga?
:)
predatortz predatortz 21:45 12.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga

hoochie coochie man
Dodik je nekoliko puta dobio izbore na tu foru.


Evo ti ga na RTSu, gledaš li ga?
:)


Jok, ja sam ozbiljan čovek!
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:53 12.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga

Jok, ja sam ozbiljan čovek!

:)
Ima fino skockanu priču.
Sad, da bi se znalo da li je sve to tako treba nešto više poznavanja situacije nego što je ja poznajem.
freehand freehand 21:54 12.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga

Političar se uvek obraća svom glasačkom telu. Jezikom koji oni najbolje razumevaju. Vučićevi glasači su oni koji su prvo voleli Tita, pa Slobu, pa Šešelja. Sada vole njega. Dakle, ljudi pritupasti! Ljudi koji veruju u mrgodnu facu, jakog vođu oštrih reči. Veruju čak i kada im govna dođu do nosa. I onda su ubeđeni da je vođa u pravu, a da im je loše zbog nekakve urote. Vučić odlično poznaje mentalitet svojih glasača.

Govoriš o Vesni Pešić, Nataši Kandić Krkaru i polovini blogokolega?
predatortz predatortz 21:54 12.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga

hoochie coochie man
Jok, ja sam ozbiljan čovek!

:)
Ima fino skockanu priču.
Sad, da bi se znalo da li je sve to tako treba nešto više poznavanja situacije nego što je ja poznajem.


Pošto si me nagovorio, slušam ga. Sve što je rekao u zadnjih pet, šest minuta, stoji.
predatortz predatortz 21:55 12.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga


Govoriš o Vesni Pešić, Nataši Kandić Krkaru i polovini blogokolega?


Govorim o svima nama. Svi se mi obraćamo svojoj publici.

Edit:

Skontao! Mislio si na njihovo lobiranje. Jbga, od toga žive...
freehand freehand 21:58 12.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga

predatortz

Govoriš o Vesni Pešić, Nataši Kandić Krkaru i polovini blogokolega?


Govorim o svima nama. Svi se mi obraćamo svojoj publici.

Molio bih da budem izuzet, a ovo je danas samo još jedna epizoda iz serijala "Tišina tamo!". Pošto je u pitanju sujetni nervčik sa raznim sindromima, uključujući prometejski.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:00 12.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga

freehand
Pošto je u pitanju sujetni nervčik sa raznim sindromima, uključujući prometejski.


Činjenica je da on sve to jeste, međutim to i dalje ne znači da pomenuta novinarka nije ispala kreten.
Praviti od nje Jovanku Orleanku je u rangu pravljenja De Gola od nekih naših političara.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:07 12.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga

predatortz
hoochie coochie man
Jok, ja sam ozbiljan čovek!

:)
Ima fino skockanu priču.
Sad, da bi se znalo da li je sve to tako treba nešto više poznavanja situacije nego što je ja poznajem.


Pošto si me nagovorio, slušam ga. Sve što je rekao u zadnjih pet, šest minuta, stoji.


Ma možete vi da se podsmevate Miletu Glavonji aka Laktašenku koliko hoćete ali od njega trenutno boljeg nemate.
Mislim, ima u Srpskoj svašta pametnog sveta, ali nisu u politici.
predatortz predatortz 23:11 12.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga

Ma možete vi da se podsmevate Miletu Glavonji aka Laktašenku koliko hoćete ali od njega trenutno boljeg nemate.


Ja se ne podsmevam. On je veoma vešt političar. Ja samo gajim sumnje u njegove motive. Stavove bih, ladno, potpisao kao svoje. Većinu!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:23 12.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga

predatortz
Ma možete vi da se podsmevate Miletu Glavonji aka Laktašenku koliko hoćete ali od njega trenutno boljeg nemate.


Ja se ne podsmevam. On je veoma vešt političar. Ja samo gajim sumnje u njegove motive. Stavove bih, ladno, potpisao kao svoje. Većinu!


Pazi, imao sam rasprave po tom pitanju sa mlađim delom tazbine koji je u Banja Luci (to mlađi znači da su negde naših godina, dakle ne baš u cvetu mladosti , ovi stariji su naravno za Mileta) i niko nije znao da mi odgovori na pitanje:

"Dobro, srušite/srušimo Dodika i šta ćemo onda?"

Niko nažalost nije znao da mi odgovori na to pitanje konkretno, sa nekim jasnim planom.
predatortz predatortz 23:27 12.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga

i niko nije znao da mi odgovori na pitanje:

"Dobro, srušite/srušimo Dodika i šta ćemo onda?"

Niko nažalost nije znao da mi odgovori na to pitanje konkretno, sa nekim jasnim planom.


Vidiš, ja tu imam jasan stav.
Prvo, narod ga je izabrao i ja to poštujem. Rušenje, za mene, nije opcija. Nikad nisam glasao za njega. Kad takvih kao ja bude više, srušićemo ga na taj način.

Drugo, odgovoriću ti kontrapitanjem:
Šta da ga, recimo, večeras spuca srčka i umre?

On je, maestralno, ubedio narod da sve zavisi od njega. A to nije tačno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:34 12.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga

Nikad nisam glasao za njega

E sad ću da te pitam, a ti odgovori ako hoćeš, ako ne, razumeću.

Ko je tvoja opcija za koju glasaš?

Onaj Ivanić mi ne liči na nekog koga bi ti glasao, Bosić mi deluje nemušto...

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:36 12.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga

Kad takvih kao ti bude više i Srpskoj i Srbiji će biti mnogo bolje (nemam nameru da ti laskam, prosto utisak koji sam stekao tokom ovih nekoliko godina "virtuelnog druženja" ).
Samo pitanje je kada ćemo doći do toga. To je dugoročan projekat i više je u pitanju to kako ćemo vaspitavati đecu nego kako i šta ćemo mi raditi, mi smo već prebacili polovinu prosećnog veka.
Dotle neko mora da održi tu Srpsku (a i Srbiju, mada je tu priča još očajnija). Ja bih voleo da neko bolji od Mileta čuva Srpsku, al brate ja neke ozbiljne kandidate a da su politički aktivni ne vidim.
predatortz predatortz 23:37 12.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga

Ko je tvoja opcija za koju glasaš?

Onaj Ivanić mi ne liči na nekog koga bi ti glasao, Bosić mi deluje nemušto...


Nije problem. Glasam za SDS. Bosić jeste metiljaviji od Dodika, bar verbalno, ali je stranka puna starih lavova. Ako razumeš na šta mislim...
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:40 12.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga

li je stranka puna starih lavova. Ako razumeš na šta mislim...


Verujem da razumem.
A ja sam stekao utisak da su uspeli tu stranku da obezliče.

ali to je samo moj površni utisak.
predatortz predatortz 23:41 12.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga

To je dugoročan projekat i više je u pitanju to kako ćemo vaspitavati đecu nego kako i šta ćemo mi raditi, mi smo već prebacili polovinu prosećnog veka.


Mi smo udarili dobre temelje. Po prvi put na način na koji su to radili i naši oponenti više puta ranije. Ljuta trava na ljutu ranu! Zaokružili smo jedan skup, sad možeš da ga zoveš kako hoćeš. Članovi koji dominiraju u tom skupu, određivaće i preseke i unije.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:42 12.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga

A ja sam stekao utisak da su uspeli tu stranku da obezliče.

ali to je samo moj površni utisak.


eto i moj, isto tako priznajem površni, mada igrom slučaja ili životne sudbine imam kontakte sa tim "delom srpstva" :)
predatortz predatortz 23:47 12.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga

vrabac_u_steni
A ja sam stekao utisak da su uspeli tu stranku da obezliče.

ali to je samo moj površni utisak.


eto i moj, isto tako priznajem površni, mada igrom slučaja ili životne sudbine imam kontakte sa tim "delom srpstva" :)


SDS ima uporište u boračkoj populaciji, bar njenom najvećem delu. Tvrda linija te populacije, smatra Dodikov SNSD za stranku dezertera, profitera i preletača. To mišljenje je, dobrim delom, tačno.

No, ja sam pragmatičan čovek. Neki Dodikovi potezi mi se jako dopadaju. Pre svega igra koju igra sa Rusima i Izraelom. Puštanjem ruskog kapitala je napravio solidan front političke zaštite. Naravno, to je imalo visoku ekonomsku cenu. kao i NIS, uoatalom...
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:49 12.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga

Gledam pre izvesnog vremena Krajišnika na N1, ..i jbg, šta god se mislilo o tom ratnom srpskom rukovodstvu, mopra se priznati da se radi o veoma pametnom, ozbiljnom čoveku (za razliku od onog napaljenog voditelja koji mu stvarno nije bio dorastao).
I, iznenadilo me to, čovek uopšte nije neki vatreni kičnacionalista. Šta više, o Izetbegoviću starijem (za razliku od mlađeg) govori sa velikim poštovanjem, i ozbiljno ga, kao čoveka, nahvali u tom intervjuu.
predatortz predatortz 23:52 12.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga

I, iznenadilo me to, čovek uopšte nije neki vatreni kičnacionalista.


Niko iz najužeg rukovodstva nije bio takav. Ni Radovan, ni Biljana, ni Koljević, ni Krajišnik.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:54 12.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga


SDS ima uporište u boračkoj populaciji, bar njenom najvećem delu. Tvrda linija te populacije, smatra Dodikov SNSD za stranku dezertera, profitera i preletača. To mišljenje je, dobrim delom, tačno.


Ma znam ja to, sa takvima se i raspravljam :)

Ali...

Jedno su ratne okolnosti a drugo ove kao šatro mirnodopske gde je bitno da budeš "ljisica" što bi rekla braća Šiptari.

I na kraju dođemo na ovo što si i ti napisao:

No, ja sam pragmatičan čovek. Neki Dodikovi potezi mi se jako dopadaju. Pre svega igra koju igra sa Rusima i Izraelom. Puštanjem ruskog kapitala je napravio solidan front političke zaštite. Naravno, to je imalo visoku ekonomsku cenu. kao i NIS, uoatalom...
predatortz predatortz 23:57 12.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga


Jedno su ratne okolnosti a drugo ove kao šatro mirnodopske gde je bitno da budeš "ljisica" što bi rekla braća Šiptari.


Kada sam uzimao sporazumni raskid radnog odnosa u MUP RS, rekao sam:

Najpametnije je da sad ovakvi kao ja odlože opasač o klin i puste elastičnije da rade ono što će se morati raditi.

hoochie coochie man hoochie coochie man 00:00 13.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga

Najpametnije je da sad ovakvi kao ja odlože opasač o klin


Ali da taj klin bude negde na dohvat ruke:)
predatortz predatortz 00:02 13.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga

hoochie coochie man
Najpametnije je da sad ovakvi kao ja odlože opasač o klin


Ali da taj klin bude negde na dohvat ruke:)


Ne misliš, valjda, da bi tako ozbiljan posao prepuštali amaterima?
freehand freehand 00:38 13.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga

vrabac_u_steni
freehand
Pošto je u pitanju sujetni nervčik sa raznim sindromima, uključujući prometejski.


Činjenica je da on sve to jeste, međutim to i dalje ne znači da pomenuta novinarka nije ispala kreten.
Praviti od nje Jovanku Orleanku je u rangu pravljenja De Gola od nekih naših političara.

Nisam razumeo kako je ispala kreten? Te konferencije za štampu i to tako s nogu jedino su mesto gde mu je moguće postaviti takvo pitanje. Emisija u kojoj bi tako nešto bilo moguće ne postoji. I u čemu je problem sa pitanjima i zašto je žena ispala kreten pitajući kretena šta radi on i njegovi kreteni?
krkar krkar 02:41 13.01.2016

Besplatno nabijanje

Skontao! Mislio si na njihovo lobiranje. Jbga, od toga žive...


Nabije vas Krkar na kurac obojicu, njega pokvarenog i tebe glupog.

Ne može sluga da shvati da je neko slobodan čovek i da mu se može da misli kako mu ćeif i da se ponaša u skladu sa time.

Cvilite, robovi!


Filip Mladenović Filip Mladenović 02:51 13.01.2016

Re: Besplatno nabijanje

Ako može bez tih rogobatnih, da ne kažem vulgarnih poštapalica...
blogovatelj blogovatelj 04:07 13.01.2016

Re: Besplatno nabijanje

Ako može bez tih rogobatnih, da ne kažem vulgarnih poštapalica...


Pozdrav komentaru.
alselone alselone 08:00 13.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga

predatortz

Skontao! Mislio si na njihovo lobiranje. Jbga, od toga žive...


Polovina blogera zivi od lobiranja za Vucica?
predatortz predatortz 08:07 13.01.2016

Re: Besplatna lekcija iz političkog marketinga


Polovina blogera zivi od lobiranja za Vucica?


Ma, jok bre! Samo prvih nekoliko i ovaj što se nervira i tvrdi da je slobodan čovek.
feliks.krul feliks.krul 08:22 13.01.2016

Re: Besplatno nabijanje

krkar
Skontao! Mislio si na njihovo lobiranje. Jbga, od toga žive...


Nabije vas Krkar na kurac obojicu, njega pokvarenog i tebe glupog.

Cvilite, robovi!



"Kristijan" najduzeg rijaliti programa u Srbiji (blogb92).
freehand freehand 08:58 13.01.2016

Re: Besplatno nabijanje

Nabije vas Krkar na kurac obojicu, njega pokvarenog i tebe glupog.

Da ima na šta ne bi po blogu nabijao.
Nego, iznervirali te bezobraznici što su vam zviždali tamo, ili šta? Grozni, grozni ljudi.
predatortz predatortz 09:01 13.01.2016

Re: Besplatno nabijanje


Da ima na šta ne bi po blogu nabijao.


Vidi sad ovog!
Sad će krki da krene da pljuje, psuje i ponaša se u maniru Vjerice Radete.
Što ga ne iskuliraš, kad znaš da ga to najviše nervira?
freehand freehand 09:22 13.01.2016

Re: Besplatno nabijanje

predatortz

Da ima na šta ne bi po blogu nabijao.


Vidi sad ovog!
Sad će krki da krene da pljuje, psuje i ponaša se u maniru Vjerice Radete.
Što ga ne iskuliraš, kad znaš da ga to najviše nervira?

Vjerica Radeta je jedna fina dama.
emsiemsi emsiemsi 17:57 13.01.2016

Re: Besplatno nabijanje

freehand
Nabije vas Krkar na kurac obojicu, njega pokvarenog i tebe glupog.

Da ima na šta ne bi po blogu nabijao.
Nego, iznervirali te bezobraznici što su vam zviždali tamo, ili šta? Grozni, grozni ljudi.

Кркан - шта ћеш !
emsiemsi emsiemsi 17:58 13.01.2016

Re: Besplatno nabijanje

krkar
Skontao! Mislio si na njihovo lobiranje. Jbga, od toga žive...


Nabije vas Krkar na kurac obojicu, njega pokvarenog i tebe glupog.

Ne može sluga da shvati da je neko slobodan čovek i da mu se može da misli kako mu ćeif i da se ponaša u skladu sa time.

Cvilite, robovi!



Какав џибер !
Страшно !
feliks.krul feliks.krul 22:11 13.01.2016

Re: Besplatno nabijanje

Nego, iznervirali te bezobraznici što su vam zviždali tamo, ili šta? Grozni, grozni ljudi.


...daleko si off the mark.

Samo ocekujem od coveka koji mozda spada u 100 napametnijih Srba da se uzdigne sa nivoa svojih predaka Kusovaca.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:14 14.01.2016

Re: Besplatno nabijanje

feliks.krul
Nego, iznervirali te bezobraznici što su vam zviždali tamo, ili šta? Grozni, grozni ljudi....daleko si off the mark.Samo ocekujem od coveka koji mozda spada u 100 napametnijih Srba da se uzdigne sa nivoa svojih predaka Kusovaca.

Ovo je bilo ispod pojasa. Nije fer, ma koliko se sa krkarom neslagao, da pominjes pretke i konkretno prezime. Sto bi ti pominjao konkretno prezime, svejedno da li ima ili nema veze sa krkarom, ako on to ne zeli. Bas kao sto si i ti ovde feliks.krul a ne neki Petrovic.
alselone alselone 07:59 13.01.2016

Lajmska bolest

Vrtim malo kanale neki dan i naletim na pricu o Lajmskoj bolesti. Kazu kako ta bolest moze da utice na funkcije mozga, probleme sa koncentracijom, memorijom, i nemogucnost da se shvate kompleksni, multitaksking, problemi...

angie01 angie01 10:51 13.01.2016

Re...:))))))))

odgledala "odbranu"-zvanicnu:), na pinkovim vestima- kako je srocena i intonirana, postideli bi se kreatori slicnih bljuvotina devdesetih,...sa sve spomenkomsovic, jer je meni nepoznata citacica bila dostojna sadrzaja poslatog u etar.

larisa_bg larisa_bg 13:14 13.01.2016

ne kapiram

Čekajte bre, sad ne kapiram: je l' vam se ne sviđa što mu se Milica nije obratila sa dovoljno stila, tamo iz daljine i neozvučena?
predatortz predatortz 14:37 13.01.2016

Re: ne kapiram

larisa_bg
Čekajte bre, sad ne kapiram: je l' vam se ne sviđa što mu se Milica nije obratila sa dovoljno stila, tamo iz daljine i neozvučena?


A što tebi mora sve da bude jasno? Idi da zavijaš sarmu!
emsiemsi emsiemsi 15:38 13.01.2016

Re: ne kapiram

larisa_bg
Čekajte bre, sad ne kapiram: je l' vam se ne sviđa što mu se Milica nije obratila sa dovoljno stila, tamo iz daljine i neozvučena?

Имаш ли слику те Милице --- да проценимо каква је новинарка.
angie01 angie01 15:56 13.01.2016

Re: ne kapiram

tamo iz daljine i neozvučena?


dovoljno je da je ON ozvucen, sta bi sad ti,...vidis sta je ispalo i ovako- bez ozvucenja,...sad skoro, dva puta su pustili snimke sa nekih press konf., gde ti apsolutno nikog ne cujes na tom snimku, samo dovedenog vucicevica koji jedini ima mikrofon i dere se u njega,...meni iskreno nije jasno, kako bilo ko moze toliko da izda svoju profesiju, kolege,...pored toga sto sve to skupa deluje vise nego debilno.
blogovatelj blogovatelj 17:07 13.01.2016

Re: ne kapiram

Имаш ли слику те Милице --- да проценимо каква је новинарка.


Kakva si ti neviđena džukela.
emsiemsi emsiemsi 17:57 13.01.2016

Re: ne kapiram

blogovatelj
Имаш ли слику те Милице --- да проценимо каква је новинарка.


Kakva si ti neviđena džukela.

Аааа, видим сада горе малу фотографију !
Успут --- немој да се керебечиш.
larisa_bg larisa_bg 22:41 13.01.2016

Re: ne kapiram

angie01
tamo iz daljine i neozvučena?


dovoljno je da je ON ozvucen, sta bi sad ti,...vidis sta je ispalo i ovako- bez ozvucenja,...sad skoro, dva puta su pustili snimke sa nekih press konf., gde ti apsolutno nikog ne cujes na tom snimku, samo dovedenog vucicevica koji jedini ima mikrofon i dere se u njega,...meni iskreno nije jasno, kako bilo ko moze toliko da izda svoju profesiju, kolege,...pored toga sto sve to skupa deluje vise nego debilno.


I dalje ne kapiram. :)
Slažem se, on se dere kao i obično. Vrlo bezveze.
Ne shvatam, jedino, zašto je novinarka Milica izdala svoju profesiju time što je pokušala nešto da mu kaže, iako mi to jasno ne čujemo?
Koliko sam uspela da razaberem, ona mu kaže nešto u stilu da on plaši novinare...
Zbog čega je sad povika na Milicu? Ili sam ja sve pogrešno razumela?
larisa_bg larisa_bg 22:42 13.01.2016

Re: ne kapiram

predatortz
larisa_bg
Čekajte bre, sad ne kapiram: je l' vam se ne sviđa što mu se Milica nije obratila sa dovoljno stila, tamo iz daljine i neozvučena?


A što tebi mora sve da bude jasno? Idi da zavijaš sarmu!


Zavila sam sarmu, sad se malo intelektualno uzdižem u slobodnim trenucima. Ništa ne brini, znam ja šta su mi prioriteti.
angie01 angie01 23:14 13.01.2016

Re: ne kapiram

? Ili sam ja sve pogrešno razumela?


rezim posta:))....ne pricam o Milici, nego o vucicevicu.

Milica mu je krajnje normalno rekla da prestane da nabedjuje i deli frontove i ovaj flipno, kao kao se usudjuje da mu kaze bilo sta, pa jos da ga poducava:)),....cini mi se da onaj keramicar nece biti smenjen jer i av slicno dozivljava novinare, samo sto je on ima radikalski nastup...a ministar prostacki.
emsiemsi emsiemsi 06:48 14.01.2016

Re: ne kapiram

angie01

....
samo sto je on ima radikalski nastup...a ministar prostacki.

Ма, оба типа тих наступа су, што би се рекло, синоними !

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana