Budućnost| Društvo| Filozofija| Gradjanske inicijative| Istorija

Како сам научио да престанем да бринем и заволео ДС

Srđan Fuchs RSS / 17.01.2016. u 12:25

26-%20Asterix%20and%20the%20Black%20Gold(31).jpgПриближавају се избори, говори се у медијима да ће нам Премијер мелодраматично поднети оставку и обнародовати да, ето, народ одлучи коме му је робовати... не. не, неће Наш Аца рећи тим речима, рећи ће, вероватно нешто у стилу, "како он, ето, тешко ради, а да му сви приговарају, па ето им, онда, он се повлачи, и вратиће се само ако га Народ буде желео". Узев у обзир да су моје блогопријатељице, Тес и Ања99, затајиле те ми нису послале текстове који би се бавили конкретно ДС-овом заоставштином и-или стратегијом борбе за презузимање државничког кормила од, како се показало, дупло горих и агресивнијих партитократа из Напредне странке; елем, девојке су затајиле а Антиоксијева размишљања су пала некако у бложни запећак, волео бих да поделим пар својих, лаичких, запажања везаних за протеклих пар година откако су моји другари из ДС звекнули с влас'. Но, пре свега, пошто видим да блогерима често умеју превладати некакве сумње, па пројекције, па слично томе, да рашчистим своју полазну позицију - не, није ми платила Гоца Чомић хонорар да говорим похвално о њеној политичкој организацији (ово је за леваке међу критичарима), није ме платио Мосад да скинем Ацу јер му Наша Маја иде са хиџабом, као представница државе, у државничку посету Ирану (ово је за дешњаке у критици), нити ме је било какво треће тело ангажовало, из простог разлога јер су сви ови људи превише заузети да би се бавили дометима мог надасве утицајног блога. Да се вратим, тада, браћелама и систрелињама из ДС-а.

 Хеј да, и за моје другаре са умерене Деснице који прате моје скромни допринос развоју Мрежне философије у Срба, не, нисам члан ДС-а нити сам икада био, нити ћу икада бити, али моји погледи на друштво јесу левичарски, зашто? Зато што је то ствар породичне традиције - која је у мом породичном случају сељачко-земљорадничка и занатлијска (у раном XX веку), да би у потоњем делу претходног столећа она постала административна и инжењерска, али увек заинтересована за добробит не управљача, већ овог обичног радника са дна лествице. Још једна ствар зашто мислим да је левичарска управа пожељнија, једноставно јер сам уверења да левичари управљају на мирнији начин друштвом од десничара, који умеју да посегну и за прљавим и негосподственим политичким методама - да покрену рат, или потегну оружје и усмрте свог политичког неистомишљеника.

Зашто онда мислим да је добро за развој демократије да се ограничи моћ једног човека? Зато што је онда добро што он мора да се окреће свим странама друштва, да развија критичке гласове у друштву, уместо да их гуши, у сваком случају, један десничарски лидер може постати само бољи ако је укроћен у старту и нема апсолутну моћ.

Да ли ДС има тај капацитет тренутно?

Мислим да га нема и да ће тешко повратити то поверење које је имала код нас, рецимо 2000. или 2008. године. Зашто? Ако идете и разговарате са обичним људима, са овима доле са дна лествице, а не са уображеном или самозваном "господом", стећи ћете утисак да је главни проблем садржан не у корупцији, корупција дође, прође, заборави се, виновници оду у затвор а покрадени новац се никада не врати; дакле не у томе, већ у основној црти каркатера владавине ДС - а то је била ароганција. Ароганција у обраћању људима, ароганција у вођењу државе. Један од најбољих примера за то на блогу је, рецимо, Небојша Крстић. Или један, Кркар, који је такође ДС-ов кадар у зачецима његове политичке идеје. А опет, поред тих арогантних типова, видите у збиљи мноштво симпатичног и нормално мислећег младог света, тако да је ваљда и та ДС, као и све друго у земљи, збир свих наших личних врлина и недостатака као друштва. Да ли ви имате снаге да им поверите свој глас, после свега што се дознало о овој политичкој организацији, превасходно оно што је везано за корупцију и ароганцију? Ја немам, али ето, покушавам себе аутосугестијом да наведем да прихватим то као моралну нужност. :)



Komentari (183)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

niccolo niccolo 12:50 17.01.2016

Vidim, prihvataš polako moju logiku



Да ли ви имате снаге

Ne radi se tu o snazi, već o tome da je nemenjanjem izvesno da se ništa neće promeniti. Jedino konstantnim menjanjem se nešto možda može u nekom momentu promeniti.
zilikaka zilikaka 13:49 17.01.2016

Re: Vidim, prihvataš polako moju logiku

Ne radi se tu o snazi, već o tome da je nemenjanjem izvesno da se ništa neće promeniti


Mudro zborite kolega.
Ste to pročitali negde il ste sami smislili?
niccolo niccolo 13:54 17.01.2016

Re: Vidim, prihvataš polako moju logiku

Samo ti podjebavaj...nego, da čujemo šta ćeš ti na ovim pokrajinskim (za ostale nećemo da pitamo)?
zilikaka zilikaka 14:02 17.01.2016

Re: Vidim, prihvataš polako moju logiku

niccolo
Samo ti podjebavaj...nego, da čujemo šta ćeš ti na ovim pokrajinskim (za ostale nećemo da pitamo)?


Odavno toj bratiji ne dozvoljavam da me zamajava i troši mi vreme. Radije ću prespavati il blogovati na sportske teme

Msm, da biram između "Otvarača renovirah mostova", i njegove kamarile, i drugog (lokalnog) ešalona Ace The Mesije - može taj cirkus i bez mene.
highshalfbooze highshalfbooze 15:05 17.01.2016

Re: Vidim, prihvataš polako moju logiku

...nemenjanjem izvesno da se ništa neće promeniti.

Čemu menjanje, kada će nam izvesno za dve godine biti toliko dobro da će nas biti sramota.
Hansel Hansel 18:25 17.01.2016

Re: Vidim, prihvataš polako moju logiku

Ne radi se tu o snazi, već o tome da je nemenjanjem izvesno da se ništa neće promeniti. Jedino konstantnim menjanjem se nešto možda može u nekom momentu promeniti.

Некада сам и ја овако мислио.

Али, могло би ово да има смисла ако се мења неким новима. Старима – тешко. Да ли је неко игде регистровао неку самоанализу бивших, а нарочито валидну самоанализу? Ја нисам. Сећам се да је Тадић на почетку свог председниковања ДС-ом нешто рекао на ту тему, те обећао да ће нпр. одговорни за "гласање из Бодрума" (а беше пре тога и једно из Солуна, беше?) сносити последице... Неко беше био жртвени јарац, али тај неко није био једини одговоран. ... Да, тај исти Тадић је нешто говорио о грешкама, али он је био крив само што је био много добар... Итд.
niccolo niccolo 18:28 17.01.2016

Re: Vidim, prihvataš polako moju logiku

Pa evo ti kukusigameni, on je nov.

A i u mom komentaru se više radi o konstantnom menjanju onih koji su na vlasti, a ne svaku vlast držimo po 10 godina.
Hansel Hansel 18:57 17.01.2016

Re: Vidim, prihvataš polako moju logiku

Већ сам некада написао, њима тројици искрено свака част, али нису они сами.
A i u mom komentaru se više radi o konstantnom menjanju onih koji su na vlasti, a ne svaku vlast držimo po 10 godina.

Па, једном на Блогу (такође) написах да треба да уведемо редовне изборе на две године, није ми та идеја далека. Трошкови мањи него пустити неке да дивљају четири године.
emsiemsi emsiemsi 09:59 18.01.2016

Re: Vidim, prihvataš polako moju logiku

niccolo


Да ли ви имате снаге

Ne radi se tu o snazi, već o tome da je nemenjanjem izvesno da se ništa neće promeniti. Jedino konstantnim menjanjem se nešto možda može u nekom momentu promeniti.

Ооооо, јеботе патак --- како си само ово лепо рекао.
Успут --- замолите Коштуницу да престане са шетањм мачора по Дорћолу (и пландовањем у Белановици), јер од ове калакурције и башибозука нема никакве рачунице.
Не мислите ваљда да ће Пајтић од Бодрума да победи Вучића (Чанкове и сличне да не помињем).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:53 18.01.2016

Re: Vidim, prihvataš polako moju logiku

Hansel
Да ли је неко игде регистровао неку самоанализу бивших, а нарочито валидну самоанализу? Ја нисам.


ja sam registrovao, Tajsonovu, ako se to racuna, posto je ipak pod pseudonimom i nezvanicna. prema njegovoj, samokritickoj, oceni, u DS-u je katastrofalno lose stanje. da smo Izraelci, takva vrsta samokritike bi bila dovoljna da se pomirimo i nastavimo dalje, al' jebi ga, posto smo Srbi, onda se ne vazi samokorigujuca svest, nego cemo mu pamtiti jos koljena chetres, I da se ne prashta i ne zaboravi ... istini za volju, samo i iskljucivo od Tye-ta sam to cuo, ali mi on deluje kao covek koji je visoko pozicioniran kod njih, premda sam se zacudio nekom prilikom kako ne sme Krsticu da kontrira. to mi je bilo skroz cudno, stvarno, sada kada se setim, kako jedan covek moze da utice na drugog u toj meri da ovaj ne sme nista kriticki da mu kaze?! ispada da je u DS-u vojna ili murkanska hijerarhija?!
Hansel Hansel 12:13 18.01.2016

Re: Vidim, prihvataš polako moju logiku

Srđan Fuchs
ja sam registrovao, Tajsonovu, ako se to racuna, posto je ipak pod pseudonimom i nezvanicna. prema njegovoj, samokritickoj, oceni, u DS-u je katastrofalno lose stanje. da smo Izraelci, takva vrsta samokritike bi bila dovoljna da se pomirimo i nastavimo dalje, al' jebi ga, posto smo Srbi, onda se ne vazi samokorigujuca svest, nego cemo mu pamtiti jos koljena chetres, I da se ne prashta i ne zaboravi ...

Не може да се рачуна, па да је и Пајтић рекао да је у ДС-у лоше стање, а камоли што не знамо ко је Тајсон (ја сам стекао утисак да је раније био активан, не у новије време). Шта ме брига какво је унутра стање, тј. није ме брига док не анализирају и признају шта су њихови кадрови лоше урадили (а што сви знамо, ко зна шта не знамо) и реше их се (ако је то уопште могуће без распада странке). Тек после тога може бити занимљиво унутрашње стање, да видимо да ли би били способни да нешто добро ураде. Није то ствар тога што смо "Срби" (па, зар сами себи управо не замерамо кратко памћење? или се ради о погрешном дугом памћењу?) него ствар елементарне самозаштите, чија се неопходност имплицира у оној изреци: "када муж први пут туче жену, он је крив; када је туче други пут, она је крива". Отприлике, мој став је да се може опростити (ако је неко уопште у фазону тог негативистичког памћења које оптерећује) или дати друга шанса (варијанта за чисто практичан аспект међуљудских односа) само оном ко опроштај (другу шансу) тражи и коме је јасно зашто га (је) тражи, тј. у чему је погрешио.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:34 18.01.2016

Re: Vidim, prihvataš polako moju logiku

Hansel

Не може да се рачуна, па да је и Пајтић рекао да је у ДС-у лоше стање, а камоли што не знамо ко је Тајсон (ја сам стекао утисак да је раније био активан, не у новије време). Шта ме брига какво је унутра стање, тј. није ме брига док не анализирају и признају шта су њихови кадрови лоше урадили (а што сви знамо, ко зна шта не знамо) и реше их се (ако је то уопште могуће без распада странке). Тек после тога може бити занимљиво унутрашње стање, да видимо да ли би били способни да нешто добро ураде. Није то ствар тога што смо "Срби" (па, зар сами себи управо не замерамо кратко памћење? или се ради о погрешном дугом памћењу?) него ствар елементарне самозаштите, чија се неопходност имплицира у оној изреци: "када муж први пут туче жену, он је крив; када је туче други пут, она је крива". Отприлике, мој став је да се може опростити (ако је неко уопште у фазону тог негативистичког памћења које оптерећује) или дати друга шанса (варијанта за чисто практичан аспект међуљудских односа) само оном ко опроштај (другу шансу) тражи и коме је јасно зашто га (је) тражи, тј. у чему је погрешио.


хм, right said, Fred... не, не, нисам мислио да не памтите, треба памтити, похватати и повешати злочинце - не, не, без вешања, треба им рећи да врате паре... то ми је најбизарније, као, ухапшени ови и они због проневере новца, а да ли си икада чуо неку вест да је било какав новац враћен? него, не треба носити ту негативну емоцију у себи, мислим да је српско друштво препуно те негације, писао сам пре о томе, у ствари, пренео Великићеве мисли - да се предуго памте лоше емоције, и премало даје друга шанса. не мислим нужно политички, већ овако, животно и живота ради. а иначе се слажем, нема ништа од ДС без ове унутрашње корекције, а нисмо је видели. није никада нико изашао пред јавност и тражио опроштај од свог електората. и урадио ово што ти кажеш, шутнуо проверене дрипце и ставио нове клинце. чак ми се чини да је ДС ишао са потпуном игноранцијом свега што се десило. као, заборавиће се. и погледај сада, практично на рубу ишчезнућа!

пс. јеби га, Мико Тајсоне, не признаје народ Твоје појединачно покајање. ја лепо кажем, улогујте се људи преко својих Фејсбук налога, па да будете комплетне личности, са именима и ликовима. овако, џаба их било, и самокритицизма и добронамерности.
Hansel Hansel 14:42 18.01.2016

Re: Vidim, prihvataš polako moju logiku

... то ми је најбизарније, као, ухапшени ови и они због проневере новца, а да ли си икада чуо неку вест да је било какав новац враћен? него, не треба носити ту негативну емоцију у себи, мислим да је српско друштво препуно те негације, писао сам пре о томе, у ствари, пренео Великићеве мисли - да се предуго памте лоше емоције, и премало даје друга шанса.

Па, слажем се да не треба носити негативне емоције у себи, није то спорно. "Услове" за другу шансу сам објаснио (и ти се сагласио). И ово за враћање пара си потпуно у праву, то ми се подразуемвало.

А Тајсону свака част.
looping looping 13:44 17.01.2016

1

Ја немам, али ето, покушавам себе аутосугестијом да наведем да прихватим то као моралну нужност. :)

DS - Moralna nužnost!

Izgledaće dobro na plakatima.


PS.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:07 17.01.2016

Re: 1

mislim da bih se pokopao od mblaa kada bih zaista ugledao takav slogan.
jkt2010 jkt2010 02:56 18.01.2016

Re: 1

looping

DS - Moralna nužnost!

Izgledaće dobro na plakatima.

Što se nužnosti tiče, postoje samo velika i mala.

A i mala je velika ako je uz vetar.
alselone alselone 13:49 17.01.2016

Djubrad

Jedva cekam da puknu ponovo.
zilikaka zilikaka 13:54 17.01.2016

Re: Djubrad

Djubrad
Jedva cekam da puknu ponovo.


Pući će, ali to sad nikom više ništa ne znači. Oni koji su se održali na vrhu su u poziciji da im partija i ne treba. Služi više kao titularna stvar. Ko Čedi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:42 17.01.2016

Re: Djubrad

Jedva cekam da puknu
Pući će


Definiši pucanje :)

Prevaljaće se preko cenzusa, cenim.
Sve to na staru slavu, ili tradiciju ako to lepše zvuči.
Njima SNS poklanja ipak najviše negativne pažnje, i to je neki pokazatelj.
alselone alselone 14:57 17.01.2016

Re: Djubrad

Definiši pucanje :)

Dobijanje dovoljno malog broja glasova koji ih udaljava od bilo kakvih novaca.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:06 17.01.2016

Re: Djubrad

Dobijanje dovoljno malog broja glasova koji ih udaljava od bilo kakvih novaca.


Osveta je slatka stvar :)

To je ono što DS još drži u kakvomtakvom političkom životu, to postojanje odnosa prema njoj, negativnog ili poztivnog, ali većina ljudi ima jasan stav o DS.
Evo, Srki ima pozitivan, ti negativan, ali malo je ravnodušnih.

Ja verujem da valja pokušati da se otme tim emocijama, jer stvarno nema velike razlike da li nam pare mažnajva neko ko se zove Bojan Pajtić ili Andrej Vučić.

Reče (neomiljeni) Radulović, linija podele na za ili protiv EU je već deplasirana, sad se uspostavlja linija za i protiv javnosti rada vlasti, a tu SNS ne bi imao šta da traži. Ni DS doduše.

Tu bi trebali neki novi klinci da zaigraju, a male su šanse da se to desi na ovim izborima, pa je zato vrlo verovatno da oni ništa bitno neće promeniti, osim možda na nivou nekoliko imena u vladi i ulazak nekih malo desnijih snaga u skupšitnu. A to je malo.

Hansel Hansel 18:28 17.01.2016

Re: Djubrad

zilikaka
Pući će, ali to sad nikom više ništa ne znači. Oni koji su se održali na vrhu su u poziciji da im partija i ne treba. Služi više kao titularna stvar. Ko Čedi.

Није то само титуларна ствар. Није лош штит – ако ти нпр. дође нека полиција, кренеш да вриштиш да је то политички мотивисано итд.
hoochie coochie man
Prevaljaće se preko cenzusa, cenim.

Хоће, удружени.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:12 17.01.2016

Re: Djubrad

hoochie coochie man


Tu bi trebali neki novi klinci da zaigraju, a male su šanse da se to desi na ovim izborima, pa je zato vrlo verovatno da oni ništa bitno neće promeniti, osim možda na nivou nekoliko imena u vladi i ulazak nekih malo desnijih snaga u skupšitnu. A to je malo.



mislim da je srbija pred jos jednom pretnjom, namely, da zbog loseg kvaliteta zivota, reputacije DS kao lopovske bande, i izrazito anacionalnog stava levih klinaca koji jos idu i u neke skole, jebi ga, tako ih naucilo, te izuzetno opasnih povredjenosti i siromastva u kojima prebiva buducnost mladih ljudi u srbiji, postoji pretnja skliznuca ekstremno desno. a postoje i snazni uzori u republikanskoj i demokratskoj Evropi, Francuskoj za primer.
chitach chitach 19:19 17.01.2016

Re: Djubrad

postoji pretnja skliznuca ekstremno desno.


potpuno se slazem, sada je jos pojava u fazi teorija zavjera ( nevjerovatno koliko ljudi, mahom mladih, vjeruje u te gluposti )
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:26 17.01.2016

Re: Djubrad

postoji pretnja skliznuca ekstremno desno


Ja sam to na nekom veoma malom uzorku primetio, nadao sam se da je uzorak premali da bi nešto ozbiljno pokazivao.
Neće valjda.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:13 17.01.2016

Re: Djubrad

то је бојазан свију нас.
jkt2010 jkt2010 02:58 18.01.2016

Re: Djubrad

hoochie coochie man

Definiši pucanje :)


Unfuckable Unfuckable 14:56 17.01.2016

sine

Sine pa ja ovo obožavam (jebiga mali trol, ili misaoni eksperiment, šta li je )

Zbog zlih kočničara i blokatora Reformi imaju se održati izbori s tim što je sasvim jasno i očekivano da izborni proces malo ukoči i blokira Reforme.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:13 17.01.2016

Re: sine

Unfuckable
ili misaoni eksperiment, šta li je

Zbog zlih kočničara i blokatora Reformi imaju se održati izbori s tim što je sasvim jasno i očekivano da izborni proces malo ukoči i blokira Reforme.


poshtujem, shta je da je od zive legende ovog bloga.
anja99 anja99 15:34 19.01.2016

Re: sine

jebiga mali trol


videla sad da me pominješ/prozivaš a ja baš raskinula pa dok sam došla sebi trebalo mi dva tri dana :))))

srkiDear, tvoj sam dužnik. mislila da neće smeti da raspiše izbore (ono koj će mu kad ima većinu) al mu se javilo da zaigra poker.
meni da nikog od svih njih više ne gledam, to sam prelomila.
slušam muziku, gledam elitnu jedinicu s madsom mi mikelsenom, u stvari samo trilere jurim i takoto.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:06 19.01.2016

Re: sine

anja99
jebiga mali trol


videla sad da me pominješ/prozivaš a ja baš raskinula pa dok sam došla sebi trebalo mi dva tri dana :))))

srkiDear, tvoj sam dužnik. mislila da neće smeti da raspiše izbore (ono koj će mu kad ima većinu) al mu se javilo da zaigra poker.
meni da nikog od svih njih više ne gledam, to sam prelomila.
slušam muziku, gledam elitnu jedinicu s madsom mi mikelsenom, u stvari samo trilere jurim i takoto.



ух, ти раскиди умеју да буду незгодна ствар. ја, једаред када ме шутнула Љуба, нисам могао да изађем из куће-sebe наредних годину дана.
emsiemsi emsiemsi 21:52 19.01.2016

Re: sine

anja99
jebiga mali trol


videla sad da me pominješ/prozivaš a ja baš raskinula pa dok sam došla sebi trebalo mi dva tri dana :))))

srkiDear, tvoj sam dužnik. mislila da neće smeti da raspiše izbore (ono koj će mu kad ima većinu) al mu se javilo da zaigra poker.
meni da nikog od svih njih više ne gledam, to sam prelomila.
slušam muziku, gledam elitnu jedinicu s madsom mi mikelsenom, u stvari samo trilere jurim i takoto.


Ти да се зафркаваш, а ја да се борим (уместо тебе) за демократију итд...
Unfuckable Unfuckable 01:54 23.01.2016

Re: možda da probaš

poshtujem, shta je da je od zive legende ovog bloga.

no - no, pu - pu,
ima da te karaju žive baba-sere ovog bloga, briši brzo!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:33 23.01.2016

Re: možda da probaš

постао ми је имун мозак након свих ових година.
a_jovicic a_jovicic 15:15 17.01.2016

I levo i desno

Par sati pre "obznane" Nj.K.V. A.V. o raspisivanju novih izbora, naš blogo-kolega (kojeg istina neki od vas ne mogu da smisle) je objavio sledeće ...

Година прекретнице: последњи воз за Србију

... Да би се спровео план, мора дакле победа на изборима. “Проевропска” коалиција може једино да се бори за цензус. Победа је могућа само консензусом здраве левице, центра и деснице. Бирачко тело се значајно окренуло у десно и без деснице победа, а самим тим и спровођење плана, не би били могући. У реду је бити за ЕУ и пут Србије према Западу или евроскептик и нагињати Истоку. Међутим, није у реду да се под плаштом политике краде, пљачка и отима, партијски запошљава, заводи медијски мрак, урушавају правосуђе и независне институције система, купују дипломе и гласови, плагирају докторати и застрашују грађани.

Овако окупљене странке морају да оставе идеолошке разлике по страни и направе једногодишњи план за увођење реда у Србији који ће понудити грађанима на предстојећим изборима на свим нивоима. Када од грађана добију једногодишњи мандат да формирају техничку владу, спровешће искључиво план и створити предуслове за фер и слободне изборе. Након годину дана и уведеног реда, расписаће нове изборе на свим нивоима, на које ће левица, десница и центар изаћи засебно. Тада, на тим новим, слободним и фер изборима, грађани ће бирати између проевропских и евроскептичних програма и различитих система вредности...


Za divno čudo to je čak i objavljeno u nekim medijima (Blic, N1).

Da li je to dovoljno prihvatljivo rešenje i za "čistunce" medju nama (koji ne bi mogli da progutaju samo DS kao alternativu Vučiću)?
zemljanin zemljanin 16:14 17.01.2016

Re: I levo i desno

a_jovicic

jel' to kreće kampanja na blogu ... mislim, opet ... pa dobro, nek' je sa srećom ... živela anarhija
petargli petargli 16:18 17.01.2016

Re: I levo i desno

једногодишњи план за увођење реда у Србији

... i kako posle ovoga mozes da ga smatras za ozbiljnog coveka ...
a_jovicic a_jovicic 16:35 17.01.2016

Re: I levo i desno

petargli
једногодишњи план за увођење реда у Србији

... i kako posle ovoga mozes da ga smatras za ozbiljnog coveka ...

Србија већ дуго времена иде у погрешном правцу. Морамо да станемо и да променимо смер јер срљамо директно у амбис. Ово је предлог за спас Србије. Једини који ми у овом тренутку видимо. Уколико нема довољно мудрости, политичке зрелости, мањка сујете, осећаја за судбоносан тренутак у коме живимо и далекосежност последица по покољења која долазе, схватања да тренутно неважне разлике морамо да ставимо са стране, оберучке прихватимо план, сакупимо релевантну, здраву левицу, центар и десницу и сачувамо кућу, покрет “Доста је било” неће улазити ни са ким у парцијалне или другачије конципиране коалиције. На изборе ћемо изаћи сами.
petargli petargli 16:56 17.01.2016

Re: I levo i desno

мањка сујете

cije, moje ili njegove?

edit:
На изборе ћемо изаћи сами.

Znaci, na izbore izlaze sami

a iznad gore kaze
Да би се спровео план, мора дакле победа на изборима. “Проевропска” коалиција може једино да се бори за цензус. Победа је могућа само консензусом здраве левице, центра и деснице.

a ovamo se spominje koalicija koja jedino moze da se bori za cenzus ...

cini mi se, ti nisi clan ove stranke, ali podrzavas ovu opciju i upoznat si sa njihovim radom, zato, da li bi mogao da mi objasnis o cemu se ovde radi?
a_jovicic a_jovicic 17:28 17.01.2016

Re: I levo i desno

petargli

На изборе ћемо изаћи сами.

Znaci, na izbore izlaze sami

...Уколико нема довољно мудрости ... схватања да тренутно неважне разлике морамо да ставимо са стране ... покрет “Доста је било” неће улазити ни са ким у парцијалне или другачије конципиране коалиције. На изборе ћемо изаћи сами.
petargli petargli 17:34 17.01.2016

Re: I levo i desno

ok, sad je jasno. izvinjavam se sto nisam citao pazljivije.

edit: on se ovim "proglasom" (sta li je vec) mesijanski obraca zdravoj levici i (nezdravoj i zdravoj) desnici i centru, a ne nama ...

bate, gore je nego sto sam mislio ...
alselone alselone 17:34 17.01.2016

Re: I levo i desno

Filipov virus se siri.
zemljanin zemljanin 17:46 17.01.2016

Re: I levo i desno

alselone
Filipov virus se siri.

chitach chitach 18:05 17.01.2016

Re: I levo i desno

naš blogo-kolega (kojeg istina neki od vas ne mogu da smisle) je objavio sledeće ...


vecina blogera ne moze da ga smisli ! ne znam u cemu je fora ? par puta sam ga pomenuo u pozitivnom kontekstu, odmah sam dobio prisvjesak " Radulovicevog bota " , ako je simpatisanje jedne politicke opcije/politicara definicija bota , ok, onda sam bot.

nije bitno, nemojte da glasate za njega, glasajte za bilo koga, ali izadjite na izbore, nagovarajte okolinu da izadje, nije tesko, samo skidajte vise ovu sramotu, bijedu, olosh , poshast s vlasti .
highshalfbooze highshalfbooze 18:30 17.01.2016

Re: I levo i desno

petargli
cini mi se, ti nisi clan ove stranke, ali podrzavas ovu opciju i upoznat si sa njihovim radom, zato, da li bi mogao da mi objasnis o cemu se ovde radi?

Ja nisam član stranke, ali podržavam opciju. Trenutni problem nije u ideologiji (levo, centar, desno), niti u programima stranaka, već u tome što nema ko da sprovodi ideologiju i programe ma kako oni bili dobri ili loši. Jedini put je da se ustroje državni organi, zakonodavna, sudska i izvršna vlast da bi uopšte moglo da se sprovodi bilo šta. A ustrojavanje državnih organa bi trebalo da bude zajednički interes bilo koje ideologije bez obzira na različitost njihovih programa.
Ima tu jedan veliki problem. Kako će neko, ko je devastirao državne organe, da učestvuje u njihovom postavljanju na zdrave noge.
zemljanin zemljanin 18:45 17.01.2016

Re: I levo i desno

chitach
par puta sam ga pomenuo u pozitivnom kontekstu,

ma desilo se i meni jednom ... mladost-ludost
petargli petargli 18:51 17.01.2016

Re: I levo i desno

highshalfbooze

Teoretski, mogao bih da podrzim opciju da znam konkretno o cemu se tu radi. Ovo Radulovicevo pisanije je toliko prazno da zveci, sve neka opsta mesta i neke smorne parole koje samo jos vise doprinose razocarenju. Pa, on nije sposoban ni da imenuje konkretno koje su to stranke zdrave levice, centra i desnice (sto je, u principu, bitno bar za neke, a ako se boris za cenzus i ti neki su bitni, zar ne?), ali je zato sposoban da kaze da ce da "ustroji drzavne organe" za godinu dana?! Pa, Alselone (kako rece na nekom od prethodnih blogova) nije mogao da izda rad za godinu dana iako je imao pozitivne recezente uz njega! Uzgred da mu cestitam, posto tad nisam imao vremena, :). 'Ocu reci, ko se bavio iole ozbiljno bilo cime, makar trenirao i neki sport, zna da godinu dana nije nista, itd ... I posle toga, kako da podrzim opciju! A sem toga, pitam nesto, a odgovara se citatima, to je malo neozbiljno u bilo kojoj vrsti komunikacije. Prijatelju moj, to sve prsti od argoncije! :)
a_jovicic a_jovicic 19:17 17.01.2016

Re: I levo i desno

petargli
... ali je zato sposoban da kaze da ce da "ustroji drzavne organe" za godinu dana?! Pa, Alselone (kako rece na nekom od prethodnih blogova) nije mogao da izda rad za godinu dana iako je imao pozitivne recezente uz njega! Uzgred da mu cestitam, posto tad nisam imao vremena, :). 'Ocu reci, ko se bavio iole ozbiljno bilo cime, makar trenirao i neki sport, zna da godinu dana nije nista, itd ...


1. Увести ПОТПУНУ транспарентност рада јавног сектора Забранити потписивање тајних уговора. За цео јавни сектор објавити све потписане уговоре, месечно објављивати ко добија новац од државе, јавних и државних предузећа, свих здравствених, културних, просветних и свих других установа. Објавити систематизације радних места и мерила радног учинка за цео јавни сектор.

2. Пописати и проценити СВУ државну имовину


Ako je teta-Kori toliko dobro uradila svoj posao (a Vučić nije rekao ništa suprotno) onda je sistematizacija radnih mesta pitanje nedelja a ne godina. Valjda su i državnu imovinu popisali (samo to neće da nam kažu). Objavljivanje svih do sada potpisanih ugovora je verovatno još manji posao.

6. Укинути субвенције страним инвеститорима Не постоји разлог да страни инвеститори буду привилеговани у односу на домаће. Фокус економске политике је домаћа привреда.

8. Укинути противуставно смањење пензија. Вратити отето. Дуг према пензионерима претворити у државне обвезнице са каматом. Војним пензионерима ускладити пензије у складу са одлуком Уставног суда са каматом.

9. Вратити плате у јавном сектору на ниво пре смањења крајем 2014. Дуг за отете плате, као и за солидарни порез, претворити у државне обвезнице са каматом.

10. Раскинути уговор за Београд на води Расписати јавни конкурс за урбанистичко решење за Савски амфитеатар.

11. Ставити ван снаге штетне законе Закон о пољопривредном земљишту, Закон о конверзији земљишта, Закон о улагањима

14. Укинути претплату за РТС Извршити рационализацију. Трајно решити финансирање. Не плаћа се накнада за пријем преко антене.

15. Укинути оверу здравствених књижица. Здравствено осигурање за све грађане плаћено из буџета.


Ovo se rešava jednim glasanjem u Skupštini

Ostalo zahteva nešto vremena ali poenta je da se ovim izborima mora sprečiti Vučićeva samovolja i omogućiti medijima da slobodno i kritički izveštavaju ... pa ko se za tih godinu dana bolje pokaže imaće i više uspeha na izborima sledeće godine. Što više tačaka ispunjeno - to veće poverenje glasača.

alselone alselone 19:59 17.01.2016

Re: I levo i desno

petargli


Radulovic je od pocetka bio sumnjiv. Sa jedne strane postavljao je prava pitanja i imao je dobre ideje koje je pokupio na zapadu. Sa druge strane pokazivao je bajgoru balkansku nabusitost a i par puta su ga ljudi uhvatili u rupama neznanja. Tako da sam ja odlucio da ga se manem. Doduse, jesam glasao za njega jedared, iz cistog razloga zato sto mislim da covek koji zastupa takve ideje i postavalja takva pitanja treba da bude u parlamentu i medijima.

I u pravu si ovo za godinu dana. Godinu dana prodje kao tren, rezultati bilo kog posla koji se bavi temeljima nekog ustrojstva, ne mogu se videti brzo.
petargli petargli 20:26 17.01.2016

Re: I levo i desno

alselone

Nabusitost je osobina koja te sprecava da izgradis bilo kakvu uspesnu karijeru, a kamoli karijeru politicara ... Pritom jedna od glavnih funkcija politicara je da pomognes drugima. Kako ces ako ne umes da saslusas strpljivo njihove probleme, ponudis im lepu rec, a ako si iskren i dobar u svojim namerama, ponudis im i resenje. To izgleda nije uspeo da pokupi sa zapada! :)

Za ustrojstvo bilo cega ti treba minimum cetiri godine ako je nesto toliko naruseno i vise od decenije. Tako da je ovo sve sarena laza i zamajavanje naroda.

Mada bih i dalje voleo da cujem koje su to opcije "zdrave levice, centra i desnica" sa kojima bi Radulovic uspostavljao koaliciju, uz naravno, uslov da se oslobode sujete?!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:21 17.01.2016

Re: I levo i desno

Radulovic je od pocetka bio sumnjiv.


ја немам према Сали такав отклон, пошто није никада ништа нељубазно изрекао према мени, чак не ни када сам му поставио питање које ми је наметнуо један kool Земунац, тамо доле на обали Медитерана, namely, да је Удбина bunny-ица. рекао је, нешто у стилу да не мо'ш без њи'. да не улазим сада у улогу Удбе, Сала неће у Воши ни примирисати, због тога што су га његови рођени људи доживели као "изразито ауторитарног и БГ-центричног", што нас овде, је ли, нервира.

шта мислиш о Санди Рашковић, ја се думам да јој глас ако буде ишла против Томе, као пандан леводесним bunny-ицама Империје, а и кажу ми Београђани да је отишао наци-шљам из странке. кажу да јој и предстоји прљаво блаћење око тога што су јој бураз и син у Зегеу (без обзира што су у нашој Српској заједници). не знам, причај мој Тебра, ти си један од ретких од нас који има ентелигенцију у Небу од сто шесет, ја сам тек једва до скромних сто тријес вода добацијо!
cane cane 21:29 17.01.2016

Re: I levo i desno

10. Раскинути уговор за Београд на води


a sto, ako smem da znam?

ja bas resio da kupim stan tamo.

blogovatelj blogovatelj 22:04 17.01.2016

Re: I levo i desno

Za divno čudo to je čak i objavljeno u nekim medijima (Blic, N1).


Samo u Blicu i na CNN-u? Nemoguće, kad Vučić cenzuriše sve.
Hansel Hansel 23:09 17.01.2016

Re: I levo i desno

шта мислиш о Санди Рашковић

ти си један од ретких од нас који има ентелигенцију у Небу од сто шесет

Ја нисам интелигентан (ко зна да л' имам и сто шест ), што најпре доказујем тиме што се јављам на питање упућено другоме (њему нико не брани да одговори ), а потом што ишта говорим о политичарима (и политичаркама).

Она је показала на моменте по мом мишљењу опасну херметичну ригидност, мада увек постоји могућност да би се, када би била на власти, понашала другачије, што је бар код нас правило. Свеједно, када се сетим тих неких изјава, осетим страх као кад видим оне урличуће тенисере са NNN-овог блога. Озбиљно, само се уживим у та стања свести и стресем се.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:30 18.01.2016

Re: I levo i desno

Filipov virus se siri.

e, jebešmisve! :))))) ako ništa, biće zabavno na blogu u predizbornoj kampanji.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:36 18.01.2016

Re: I levo i desno

шта мислиш о Санди Рашковић

nije meni pitanje upućeno, ali pre par nedelja sam je videla na ulici, u mimohodu. ženi sa onakvom frizurom u evridej pojavnosti ne bih dala dve nacrtane ovce da čuva. jbt, žena izgleda kao iz nekog davno prošlog filma. ne govorim o modi, ustvari.
jkt2010 jkt2010 03:02 18.01.2016

Re: I levo i desno

a_jovicic
Par sati pre "obznane" Nj.K.V. A.V. o raspisivanju novih izbora, naš blogo-kolega (kojeg istina neki od vas ne mogu da smisle) je objavio sledeće ...
Година прекретнице: последњи воз за Србију



(kojeg istina neki od vas ne mogu da smisle)

smisliću ga kad mi se izvini.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:48 18.01.2016

Re: I levo i desno

Hansel

Ја нисам интелигентан (ко зна да л' имам и сто шест ), што најпре доказујем тиме што се јављам на питање упућено другоме (њему нико не брани да одговори ), а потом што ишта говорим о политичарима (и политичаркама).
Она је показала на моменте по мом мишљењу опасну херметичну ригидност, мада увек постоји могућност да би се, када би била на власти, понашала другачије, што је бар код нас правило. Свеједно, када се сетим тих неких изјава, осетим страх као кад видим оне урличуће тенисере са NNN-овог блога. Озбиљно, само се уживим у та стања свести и стресем се.


нема везе, ми надокнађујемо душом нашу неентелигенцију, наиме, душа нам је као аеродром... :) не мо'ш бити неригидан и бити у дсс, капирам? у ком смислу херметична (можда зато што је жена психијатар, што је само по себи већ freak професија ), неке изјаве?

BebaOdLonchara
шта мислиш о Санди Рашковић

nije meni pitanje upućeno, ali pre par nedelja sam je videla na ulici, u mimohodu. ženi sa onakvom frizurom u evridej pojavnosti ne bih dala dve nacrtane ovce da čuva. jbt, žena izgleda kao iz nekog davno prošlog filma. ne govorim o modi, ustvari.


ригидна, анахрона, све се поклапа, изгледа да је аутентична припадница дсс-а. не знам, оно што је сигурно да дс-у не треба поверити власт без десне, ригидне контроле. не да ће нам нешто помоћи таква евентуална влада, али барем су школовани у прописним школама људи?

jkt2010

smisliću ga kad mi se izvini.


кажу ми клинци овде да му се распао НС одбор баш због ових сличних ствари због којих сте га ви крпили на блогу, да је својевољан, да не трпи критику, и поврх свега не интересује се за локал. само БГ, и само у владу. то ми кажу његови бивши клинци, који су изашли из његовог одбора и заједно са разочараним клинцима из дс-а, лдп-а, нове и сл. направили мали покрет, који се назива цивилни покрет. баве се тако евридеј стварима, битним за живот града, када се не носи ђубре, изађу на протесте, када порасте стопа криминала и насиља, када се бацају петарде за православни божић или нову годину. не знам како ће се понети на изборима, видиш, нисам их питао. гарант би те нервирали да си нам градоначелник.
Hansel Hansel 12:29 18.01.2016

Re: I levo i desno

Srđan Fuchs
не мо'ш бити неригидан и бити у дсс, капирам? у ком смислу херметична (можда зато што је жена психијатар, што је само по себи већ freak професија ), неке изјаве?

Не може! И оно мало интелигенције и памћења што имам, рационализовао сам (редуковао) да би ми мање патила она аеродромска душа. Бришем и неке реченице објашњења смисла тога што сам чуо. (А психијатрија може бити племенита професија, као медицина уопште, питање је само зашто је неко то што јесте, па и психијатар. Немају сви исте мотиве.)

А оно што кажеш да је ригидност такорећи подразумевајућа категорија... Коштуница је показао изненађујући ниво политичког прагматизма и флексибилности за које не кажем да су били добри, али су били очигледни. Почнимо само од сарадње с Динкићем. Тако да то што (и) они говоре можда не треба узимати озбиљно, али шта онда узети?
Atomski mrav Atomski mrav 13:26 18.01.2016

Re: I levo i desno

jbt, žena izgleda kao iz nekog davno prošlog filma. ne govorim o modi, ustvari.


U DSS-u vole da poštuju tradiciju, tako da to i nije neko iznenađenje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:41 18.01.2016

Re: I levo i desno

cane
10. Раскинути уговор за Београд на води


a sto, ako smem da znam?

ja bas resio da kupim stan tamo.




хм, мени би већ сам поглед на Шејка Бен Заједа био довољан да одустанем од оваквог аранжмана.

alselone alselone 14:50 18.01.2016

Re: I levo i desno

шта мислиш о Санди Рашковић,


Не знам, не баш најбоље углавном. Имам лош гут филинг око ње, што би рекли наши стари.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:59 18.01.2016

Re: I levo i desno

alselone
Имам лош гут филинг око ње, што би рекли наши стари.


кен ју иксплејн ит еј бит клоусер, штоно кажу стари?
alselone alselone 20:50 18.01.2016

Re: I levo i desno


кен ју иксплејн ит еј бит клоусер, штоно кажу стари?


Не могу, ово је оно из позадинских процеса мозга. неки невербални сигнали, говор тела, јебем лига. Просто ми се не свиђа. Обично верујем том осећају, али сам се и зајебо пар пута. Од тог ДСС-а ми се једино свиђао А. Поповић, он ми је деловао као прилично разуман човек, ради на факсу неки конкретан посао итд. Ал нешто га Кркар попљуво једном, не сећам се више ни због чега.
emsiemsi emsiemsi 22:01 18.01.2016

Re: I levo i desno

alselone

...
Ал нешто га Кркар попљуво једном, не сећам се више ни због чега.

Ма кркар је будала !
Пусти његове приче.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:08 18.01.2016

Re: I levo i desno

brate, da li znas da je nazivanje bliznjeg budalom izravni greh protiv Chovecnosti, vredan gubitka spasenja - Hristos rekao? Krkar nije budala, vec u padu da zbog raznoraznih iskushenja postane fashista. dakle, nas brat i bliznji, fallen off the skies of sanity. dakle, brat u padu. brat.

ps. no man is to call his neighbor a fool. master Srka has been spoken.



svarog svarog 10:40 19.01.2016

Re: I levo i desno

шта мислиш о Санди Рашковић


Ja sam prisustvovao situaciji kada je pritekla u pomoć čoveku koji je dobio epi napad. Delovala je jako brzo i odlučno, bukvalno dok sam se okrenuo da vidim šta se dešava ona je već bila kod njega i gurnula mu kašiku u usta. Sad to ništa ne znači naravno i ona je lekar, ali to je neko lično iskustvo koje mi je izgradilo pozitivnu predstavu o njoj.
looping looping 18:32 19.01.2016

Re: I levo i desno

Srđan Fuchs
cane
10. Раскинути уговор за Београд на води


a sto, ako smem da znam?

ja bas resio da kupim stan tamo.




хм, мени би већ сам поглед на Шејка Бен Заједа био довољан да одустанем од оваквог аранжмана.

Ti bi da imaš aranžman sa ovako nekim.




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:13 19.01.2016

Re: I levo i desno

hm, volim Breda kao brata pravoslavnog budistu, al' pre ovako nesto -

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:41 19.01.2016

Re: I levo i desno

svarog
шта мислиш о Санди Рашковић


Ja sam prisustvovao situaciji kada je pritekla u pomoć čoveku koji je dobio epi napad. Delovala je jako brzo i odlučno, bukvalno dok sam se okrenuo da vidim šta se dešava ona je već bila kod njega i gurnula mu kašiku u usta. Sad to ništa ne znači naravno i ona je lekar, ali to je neko lično iskustvo koje mi je izgradilo pozitivnu predstavu o njoj.


и ја имам утисак да има неки квалитет испод те ригидности коју описујете. у сваком случају не може горе изгледати од Колинде таман и да је и сам Воја Коштуница одева. друго нешто, жена је трострука мама, што је већ нешто за разлику од плејаде неуротичних усамљеника који су нам председниковали кроз историју.
Hansel Hansel 10:30 20.01.2016

Re: I levo i desno

и ја имам утисак да има неки квалитет испод те ригидности коју описујете.

Ма, свакако, говорили смо о политичким ставовима (и, сада се присећам, о неким унутарстраначким сукобима, показала се прилично челична у томе, не знам ко је ту био више у праву).
anja99 anja99 15:47 20.01.2016

Re: I levo i desno

nije bitno, nemojte da glasate za njega, glasajte za bilo koga, ali izadjite na izbore, nagovarajte okolinu da izadje, nije tesko, samo skidajte vise ovu sramotu, bijedu, olosh , poshast s vlasti .


kad ovako nešto pročitam, setim se Kokana Mladenovića i onog njegovog čuvenog intervjua zbog kojeg je pogodio krivičnu prijavu, setim se ja njega i inače svaki dan, sve me podseti. pa kaže:

Navikli smo da ne verujemo u revoluciju, to jest shvatili smo da revolucija ne postoji, da postoji samo puka zamena društvenih elita. Ljudi su ili popakovali kofere u nekim svojim zrelim godinama, i zauvek otišli iz Srbije, ili su napravili neke svoje intimne emigracije, na neka svoja imanja, u neke svoje profesije, a odlučili su da ih se više ne tiče zemlja u kojoj žive. I onda ovaj polusvet, koji inače vlada našim životima više od dvadeset godina, čas u poziciji, čas u opoziciji, dobije maha, raširi krila. Oni su sada moćniji nego ikada. Ja, kada govorim o nakaradnoj poziciji, ne govorim samo o ovoj strašnoj vlasti koja trenutno upravlja Srbijom. Podjednako ružno mislim i o srpskoj bezidejnoj, lopovskoj korumpiranoj opoziciji. Ti isti ljudi su do juče bili na vlasti, ti isti ljudi će sutra ponovo doći na vlast. Ali ono što je meni vulgarno jeste što mi već više od dvadeset godina gledamo jedna te ista lica na našoj političkoj sceni, lica koja se kao na nekom provincijskom vašaru, na nekom ringišpilu, vozaju ukrug, dok mi stojimo i gledamo. Mislim da ih sve zajedno treba oterati, samo je pitanje ko će onda doći.



angie01 angie01 23:34 20.01.2016

Re: I levo i desno

Navikli smo da ne verujemo u revoluciju, to jest shvatili smo da revolucija ne postoji, da postoji samo puka zamena društvenih elita. Ljudi su ili popakovali kofere u nekim svojim zrelim godinama, i zauvek otišli iz Srbije, ili su napravili neke svoje intimne emigracije, na neka svoja imanja, u neke svoje profesije, a odlučili su da ih se više ne tiče zemlja u kojoj žive. I onda ovaj polusvet, koji inače vlada našim životima više od dvadeset godina, čas u poziciji, čas u opoziciji, dobije maha, raširi krila. Oni su sada moćniji nego ikada. Ja, kada govorim o nakaradnoj poziciji, ne govorim samo o ovoj strašnoj vlasti koja trenutno upavlja Srbijom. Podjednako ružno mislim i o srpskoj bezidejnoj, lopovskoj korumrpiranoj opoziciji. Ti isti ljudi su do juče bili na vlasti, ti isti ljudi će sutra ponovo doći na vlast. Ali ono što je meni vulgarno jeste što mi već više od dvadeset godina gledamo jedna te ista lica na našoj političkoj sceni, lica koja se kao na nekom provincijskom vašaru, na nekom ringišpilu, vozaju ukrug, dok mi stojimo i gledamo. Mislim da ih sve zajedno treba oterati, samo je pitanje ko će onda doći.


moram da ponovim!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:23 21.01.2016

Re: I levo i desno

angie01
Navikli smo da ne verujemo u revoluciju, to jest shvatili smo da revolucija ne postoji, da postoji samo puka zamena društvenih elita. Ljudi su ili popakovali kofere u nekim svojim zrelim godinama, i zauvek otišli iz Srbije, ili su napravili neke svoje intimne emigracije, na neka svoja imanja, u neke svoje profesije, a odlučili su da ih se više ne tiče zemlja u kojoj žive. I onda ovaj polusvet, koji inače vlada našim životima više od dvadeset godina, čas u poziciji, čas u opoziciji, dobije maha, raširi krila. Oni su sada moćniji nego ikada. Ja, kada govorim o nakaradnoj poziciji, ne govorim samo o ovoj strašnoj vlasti koja trenutno upavlja Srbijom. Podjednako ružno mislim i o srpskoj bezidejnoj, lopovskoj korumrpiranoj opoziciji. Ti isti ljudi su do juče bili na vlasti, ti isti ljudi će sutra ponovo doći na vlast. Ali ono što je meni vulgarno jeste što mi već više od dvadeset godina gledamo jedna te ista lica na našoj političkoj sceni, lica koja se kao na nekom provincijskom vašaru, na nekom ringišpilu, vozaju ukrug, dok mi stojimo i gledamo. Mislim da ih sve zajedno treba oterati, samo je pitanje ko će onda doći.


moram da ponovim!


kažem ti je da je Anja politically supersmart Woman... ima toga po koncertima po Srbiji, strava energični mladi ljudi. u stvari, bendovi i publika su last stance of freedom u nas, trenutno. sada samo još preostaje da se napravi system, što kaže Niccolo, od svega toga. mislim da je realno je da se do 2020. pojavi naša verzija Podemosa. taman će i biti jasno hoće li nas pustiti uopšte u Uniju ili otkulirati kao Turke.
angie01 angie01 21:28 21.01.2016

Re: I levo i desno

strava energični mladi ljudi.


i Kokan Mladenovic, jedan od retkih koji ima stav i ne odstupa ni zericu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:37 22.01.2016

Re: I levo i desno

angie01
strava energični mladi ljudi.


i Kokan Mladenovic, jedan od retkih koji ima stav i ne odstupa ni zericu.


a kako si ti jednom rekla, nama su normalne stvari postale cudne. radujemo se kada nadjemo ljude da razmisljaju na normalan nacin?! lud'lo!
tadejus tadejus 10:31 22.01.2016

Re: I levo i desno

Srđan Fuchs

radujemo se kada nadjemo ljude da razmisljaju na normalan nacin?! lud'lo!


ali jbt šta je tu normalo u tom njegovom razmišljanju?
kakvu tačno revoluciju vi očekujete u srbiji 2015?
šta tačno? šta tačno on očekuje?
ponovno ukidanje institucije vlasništva i povratak u socijalizam samo ovaj put da bude stvarno svakom prema potrebama od svakog prema mogućnostima?
to?
ili nije to? možda se misli na neku vjersku revoluciju?
srki ti možda na seksualnu?
na koju revoluciju ljudi tačno mislite i kakvu revoluciju zazivate?

ako kojim slučajem mislite na privođenje lopova pravdi onda je to upravo suprotno od revolucije i postiže se jedino dugim periodom dosadne odsutnosti bilo kakve revolucionarne promjene..

ne znam, meni je tuga kad neko učmalo sjedi i ne radi ništa sa vlastitim životom i porodicom, tavori i parloži, a ovamo u tri minuta dnevnog nadahnuća kao zaziva neke revolucije..
to mi nije ni za tinejdžere
emsiemsi emsiemsi 10:39 22.01.2016

Re: I levo i desno

tadejus
Srđan Fuchs

radujemo se kada nadjemo ljude da razmisljaju na normalan nacin?! lud'lo!


ali jbt šta je tu normalo u tom njegovom razmišljanju?
kakvu tačno revoluciju vi očekujete u srbiji 2015?
šta tačno? šta tačno on očekuje?
ponovno ukidanje institucije vlasništva i povratak u socijalizam samo ovaj put da bude stvarno svakom prema potrebama od svakog prema mogućnostima?
to?
ili nije to? možda se misli na neku vjersku revoluciju?
srki ti možda na seksualnu?
na koju revoluciju ljudi tačno mislite i kakvu revoluciju zazivate?

ako kojim slučajem mislite na privođenje lopova pravdi onda je to upravo suprotno od revolucije i postiže se jedino dugim periodom dosadne odsutnosti bilo kakve revolucionarne promjene..

ne znam, meni je tuga kad neko učmalo sjedi i ne radi ništa sa vlastitim životom i porodicom, tavori i parloži, a ovamo u tri minuta dnevnog nadahnuća kao zaziva neke revolucije..
to mi nije ni za tinejdžere

Сагласан !
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:28 22.01.2016

Re: I levo i desno

tadejus


ali jbt šta je tu normalo u tom njegovom razmišljanju?
kakvu tačno revoluciju vi očekujete u srbiji 2015?
šta tačno? šta tačno on očekuje?
ponovno ukidanje institucije vlasništva i povratak u socijalizam samo ovaj put da bude stvarno svakom prema potrebama od svakog prema mogućnostima?
to?
ili nije to? možda se misli na neku vjersku revoluciju?
srki ti možda na seksualnu?
na koju revoluciju ljudi tačno mislite i kakvu revoluciju zazivate?

ako kojim slučajem mislite na privođenje lopova pravdi onda je to upravo suprotno od revolucije i postiže se jedino dugim periodom dosadne odsutnosti bilo kakve revolucionarne promjene..

ne znam, meni je tuga kad neko učmalo sjedi i ne radi ništa sa vlastitim životom i porodicom, tavori i parloži, a ovamo u tri minuta dnevnog nadahnuća kao zaziva neke revolucije..
to mi nije ni za tinejdžere


revolutionary behavior, у смислу да се покрене да уради нешто. ја сам лично сам еволуциониста у политичком смислу. ја лично зазивам духовну револуцију, да се прекине са песимизмом да је будућност недосежна, те револуцију става унутар државне безбедности, а то је да створе услове за здраво друштво, и здрав развој економије, коју ће они чувати споља од отровне хемије било које врсте а не да стварају протекционистичко друштво за клику на власти, коју они контролишу, док само они могу да зараде. што се породице и живота тиче, ако ово није било безлично већ мени упућено, ми хвала, ево држимо се и ходамо полако напред.
anja99 anja99 15:06 22.01.2016

Re: I levo i desno


ne znam, meni je tuga kad neko učmalo sjedi i ne radi ništa sa vlastitim životom i porodicom, tavori i parloži, a ovamo u tri minuta dnevnog nadahnuća kao zaziva neke revolucije..


ne znam tko si ti, al opisa sebe opširno, preko svake mere, sedi jedan.
opet, znamo ko je kokan mladenović.
tadejus tadejus 15:22 22.01.2016

Re: I levo i desno

Srđan Fuchs

revolutionary behavior, у смислу да се покрене да уради нешто. ја сам лично сам еволуциониста у политичком смислу. ја лично зазивам духовну револуцију, да се прекине са песимизмом да је будућност недосежна, те револуцију става унутар државне безбедности, а то је да створе услове за здраво друштво, и здрав развој економије, коју ће они чувати споља од отровне хемије било које врсте а не да стварају протекционистичко друштво за клику на власти, коју они контролишу, док само они могу да зараде. што се породице и живота тиче, ако ово није било безлично већ мени упућено, ми хвала, ево држимо се и ходамо полако напред.


nije lično naravno, ne znam šta ti lično i tvoja porodica radite da učinite sebi i okolini život boljim..
iz iskustva znam da ljudi koji mnogo kukaju malo rade, i za sebe i za porodicu i za okolinu..
no ajde to na stranu.. to su već špekulacije..
ali evo pogledaj šta on ovde konkretno zagovara..
i šta ti podržavaš i nazivaš normalnim..

ne pominje nikakav revolutionary behaviour u smislu ajde da se ogranizujemo da delamo..
ne..
širi defetizam..
kaže potrebna je revolucija.. navodi šta se njemu ne dopada u sadašnjem poretku (gdje pozicija i opozicija, svejedno, sistematski dobro prolaze)..
ne insinuira ničim gdje vidi rješenje tog problema..
a onda konkretno zaziva da vidimo neka nova lica a ne ova koja gledamo 20 godina..
i još se ograđuje od toga šta bi takva promjena zaista mogla da znači..

e to ti je revolucija po definiciji..
eliminišti čitavu trenutačnu postavku i zamjeni je random novim igračima..
ne vidim kako to možeš da podržiš a da paralelno tvrdiš da si ti evolucionista kad su društveni problemi u pitanju..
pretpostavljam da se nisi ni udubio u to što on piše nego ti je zvučala poznata opaska o poziciji i opoziciji kojoj je uvijek dobro pa si povikao tako jeeeeeeeeeeeeeeee..
a to je onda običan defetizam..
kuknjava nad postojećim stanjem bez sagledavanja alternativa i bez ideje kako bi se konkretno neka od njih mogla sprovesti u djelo..
kad bolje razmislim jedino si u pravu da je u Srbiji defetizam savršeno normalna ideja..
kao eto nabacam par nekih opštih lamenata, hrk pljucnem u par pravaca a dalje stvar ide sama..
time wate
blogovatelj blogovatelj 15:44 22.01.2016

Re: I levo i desno

ako kojim slučajem mislite na privođenje lopova pravdi onda je to upravo suprotno od revolucije i postiže se jedino dugim periodom dosadne odsutnosti bilo kakve revolucionarne promjene..


Divno receno. Pozdravljam komentar, a specijalno ovo citirano.

to mi nije ni za tinejdžere


Jedino za nesretnog Filipa M.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:50 22.01.2016

Re: I levo i desno

tadejus



ne pominje nikakav revolutionary behaviour u smislu ajde da se ogranizujemo da delamo..
ne..
širi defetizam..


не знам што ти рећи, чини ми се да посматраш ствари идеолошки, али ова твоја пребацивања Кокану ме неко подсећају на придике које у Хрватској држе Олију Фрљићу, од стране ХДЗ-а, самим тим делују погрешно.

ево емисија, не чини ми се лик лоше уопште, посебно ако Аца (а Аца је фашиста личног ега, саундс фамилијар, ениуан, Додик?) има неки проблем са слободном мишљу у држави...

tadejus tadejus 09:02 23.01.2016

Re: I levo i desno

Srđan Fuchs

tadejusne pominje nikakav revolutionary behaviour u smislu ajde da se ogranizujemo da delamo..ne..širi defetizam..

не знам што ти рећи, чини ми се да посматраш ствари идеолошки, али ова твоја пребацивања Кокану ме неко подсећају на придике које у Хрватској држе Олију Фрљићу, од стране ХДЗ-а, самим тим делују погрешно.ево емисија, не чини ми се лик лоше уопште, посебно ако Аца (а Аца је фашиста личног ега, саундс фамилијар, ениуан, Додик?) има неки проблем са слободном мишљу у држави...


au brate pa kuda misliš dospjeti ako stavove o ljudima i njihovim izjavama gradiš asocijacijom..
pa te kokan podsjetio na frljića..
pa te arsenijević podsjetio na dodika..
pa te ja podsjetila na hdz..
valjda umiješ da izvedeš logički slijed poslijedica ispunjavanja kokanovih želja i prizivanja.. sada, ovde.. kako bi do toga moglo doći i šta bi bio vjerovatni ishod..
a ne podsjeća me..
imam gut feeling..
a jebaga..
i ajd što ti to sve osjećaš i gut feelinguješ ali brate pa što se onda prihvataš i uloge da i narodne mase prosvjećuješ ako je to kod tebe na tom nivou promišljanja

p.s. arsenijević meni djeluje ono malo što sam slušala kao čovjek koji slično tebi ima neke stavove koje nije bog zna koliko promišljao, ali voli da iznese u etar..
kokana nikad nisam slušala a ovaj mi tekst djeluje krajnje površno i isprazno (što već rekoh)
te tako slutim da ni njihov tv duel nije neko nevjerovatno zanimljivo štivo no ako stignem slušnuću koji minut
angie01 angie01 12:46 23.01.2016

Re: I levo i desno

arsenijević meni djeluje ono malo što sam slušala kao čovjek koji slično tebi ima neke stavove koje nije bog zna koliko promišljao, ali voli da iznese u etar..
kokana nikad nisam slušala a ovaj mi tekst djeluje krajnje površno i isprazno (što već rekoh)
te tako slutim da ni njihov tv duel nije neko nevjerovatno zanimljivo štivo no ako stignem slušnuću koji minut


e sad, hebemliga,...i posle ispadne da je uvreda reci bosancica,...
tadejus tadejus 15:23 23.01.2016

Re: I levo i desno

Srđan Fuchs

емисија, не чини ми се лик лоше уопште, посебно ако Аца (а Аца је фашиста личног ега, саундс фамилијар, ениуан, Додик?) има неки проблем са слободном мишљу у држави...



pogledala, na preskok..
napisah komentar pa mi pobježe..
ukratko..
šupljiranje u djelu u kom daje ocjenu političke situacije.. (arsenijević šupljira i na druge teme, a obojica su solidni kad govore o jedinom o čemu znaju, svojoj profesiji)..
šta im konkretno zamjerim..
ne znam dal je pizdunstvo ili šta je..
ako su imali problem da podrže čedu, da podrže tadića, pajtića.. to kapiram..
zašto nisu onda to tako i rekli..
ne možemo da podržimo čedu.. podržavamo liberalno demokratsku ideju ali ne pdoržavamo čedu..
pa bilo je tu još ljudi..
nisu to uradili..
nego su se dohvatili floskule svi su isti.. niko ne valja..
ne nisu svi isti.. tom glupošću em si abolirao tog jebenog čedu em si se posrao po gavi svim poštenim ljudima koji su uložili godine u rad tih stranaka..
ako je iz gluposti pa da im se i oprosti..
a ako je iz kukavičluka, ja bih da serem al da se ne zamjerim, e onda nemam ni približno pristojnog rječnika da izrazim šta o tome mislim
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:23 23.01.2016

Re: I levo i desno

mislim da mi je 2nd most exhausting thing u zivotu, posle rada na smirivanju strasti IL-PA, rad na smirivanju strasti RS-RS.
G.Cross G.Cross 17:09 17.01.2016

Lud, Zbunjen i Vredan

Koliko ja vidim, a i Krstic to kaze, a on sigurno zna, jedina ozbiljna opozicija SNS-u se nalazi unutar SNS-a.

Da bi se to resilo i razbile "antireformske" snage dovoljno je, daklem, raspisati unutarpartijske SNS izbore, to je brze, jeftinije i efikasnije.

Ali, citam Vucic odlozio skupstinu SNS za posle izbora.

Tako da ce prvo da pobede na izborima a posle da odluce ko je u stvari pobedio.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:23 17.01.2016

Re: Lud, Zbunjen i Vredan

ма, крстић је passe, ja волим да слушам Оксија, Николоа, Алсеа, то су паметни и учени момци и лојални србијици јеан на јеан.

ps. Питер Глија, јесам поменуо? екстра умови, а ова Пајкићева (Небојша Пајкић, драмски писац,) криптототалитарна друштвена философија, какав је крстићизам ми не прија уопште. можда кључ моралне пропасти њихове генерације треба тражити у делу Уна (Миша Радивојевић редитељ, Пајкић сценариста), где их је Удба згазила као слободне интелектуалце? не знам, али у сваком случају криптофашизам, исто као код Кркара, увијен у обланду псеудолиберализма.
Atomski mrav Atomski mrav 13:29 18.01.2016

Re: Lud, Zbunjen i Vredan

SPS bi teoretski mogao biti ozbiljna opozicija SNS-u, čisto procentualno gledano. Ali to se neće desiti, Vučić kontroliše Dačića "s vremena na vreme aferama" plus zove SPS u Vladu da drži "neprijatelja" na oku.
Jukie Jukie 17:34 17.01.2016

IOP2

Za nas nezainteresovane za politiku, molim da se ukratko nacrta šta radimo na tim izborima:
-ne izlazimo na glasanje
-beli listići
-čiča Gliše
-glasamo za Vučića
-glasamo protiv Vučića (za bilo koga)
-glasamo za nekog određenog drugog (kukusigamenija, krugolinu itd.)
a_jovicic a_jovicic 17:51 17.01.2016

Re: IOP2

Jukie
Za nas nezainteresovane za politiku, molim da se ukratko nacrta šta radimo na tim izborima:
-ne izlazimo na glasanje
-beli listići
-čiča Gliše
-glasamo za Vučića
-glasamo protiv Vučića (za bilo koga)
-glasamo za nekog određenog drugog (kukusigamenija, krugolinu itd.)

... ako se opozicione partije dogovore onda ...

- glasamo protiv Vučića (za "oročenu koaliciju" )

... a ako ne ... onda po nahodjenju ... za bilo koga ili za nekog od blogo-kolega

Apstinencija je mnogo velika kocka. Vučić za razliku od onih prethodnih ima jaku želju (a i sredstva) da uvede potpunu diktaturu (medije je već pridavio, uvodi ponovo "verbalni delikt" kroz drastično povećanje kazni za vredjanje političara) ... još jedan mandat i rizikujemo da nas dovede do "tačke bez povratka" (ref. na Mila koji istim takvim metodama vlada već decenijama)

EDIT:
alselone alselone 18:20 17.01.2016

Re: IOP2

Koliko po ovakvom proracunu ima Radulovic? Prebaci li 1?

Krenula kampanja, spasavaj se ko moze sledecih par meseci na blogu. Blogovi ce pozelet partizana i cetnika, al partizana i cetnika vise biti nece.
chitach chitach 18:23 17.01.2016

Re: IOP2

smijes li se opkladiti da ne/ce preci cenzus ?
alselone alselone 18:37 17.01.2016

Re: IOP2

smijes li se opkladiti da ne/ce preci cenzus ?


ne smem tj. ne volim nesto da se kladim. Verujem da nece, al ko ce ga znati.
chitach chitach 19:00 17.01.2016

Re: IOP2


ne volis da se kladis, ali volis da omalovazavas ? mislim, kazi ako imas neku kritiku, ili kazi za koju si opciju, mozda nagovoris nekoga, ali nemoj omalovazavati. ne znam gde zivis i da li ti je poznato stanje u Srbiji ?
mlad si jos da budes Waldorf &/ ili Statler ...
alselone alselone 19:29 17.01.2016

Re: IOP2

ne volis da se kladis, ali volis da omalovazavas ?


Bas tako. To nisu povezane stvari, ne znaci da je omalovazavanje dozvoljeno samo ako volis da se kladis. Mislim, ako dozvolis ja bih omalovazavao Radulovicevsko agitovanje po blogu (a i svako drugo) i bez da se kladim koliko ce promila imati.
a_jovicic a_jovicic 20:13 17.01.2016

Re: IOP2

alselone
Mislim, ako dozvolis ja bih omalovazavao Radulovicevsko agitovanje po blogu (a i svako drugo) i bez da se kladim koliko ce promila imati.

Pa ono jes' ... nedelja je ... čekamo da počne "Utisak nedelje" (ili bar "24. minuta" ) pa ovako iz bahatosti "kontaminiramo" blog fuj-fuj političkim temama u danu kada Vrhovni Vodja koji ima većinu u Skupštini i mogućnost da smenjuje i postavlja ministre u svojoj vladi a da ne mora nikog ništa da pita, najavljuje parlamentarne izbore.

Fuj taj Radulović! Fuj taj DS! Fuj ta Nova! Kako nas nije sramota da o tome pričamo dok gori Hilandar!
looping looping 21:13 17.01.2016

Re: IOP2

Pa ono jes' ... nedelja je ... čekamo da počne "Utisak nedelje" (ili bar "24. minuta" ) pa ovako iz bahatosti "kontaminiramo" blog fuj-fuj političkim temama u danu kada Vrhovni Vodja koji ima većinu u Skupštini i mogućnost da smenjuje i postavlja ministre u svojoj vladi a da ne mora nikog ništa da pita, najavljuje parlamentarne izbore.

Fuj taj Radulović! Fuj taj DS! Fuj ta Nova! Kako nas nije sramota da o tome pričamo dok gori Hilandar!

Kako li je samo vrhovni vođa oteo glasove DS-u? I kako Radulović i Nova ne mogu da nakupe glasove?
Problem je to što je vrhovnom vođi trenutno najbolja zamena Dačić. Ovi ostali ni da prismrde.
Ja bih nešto menjao u svojoj politici da sam na mestu Nove, Radulovića i DS-a.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:24 17.01.2016

Re: IOP2

alselone
Koliko po ovakvom proracunu ima Radulovic? Prebaci li 1?


у Воши ће и он и Сер Жиле имати око о.5 посто, баш услед своје безобзирности за наше пречанске сензибилитете.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana