Reč i slika

Tzv. IZBORI = FARSA

Filip Mladenović RSS / 26.01.2016. u 02:00

Na ljutu ranu ljutu travu!
Na ljutu ranu ljutu travu!
Tzv. višepartijski sistem uspostavljen je u Srbiji 1990. godine. Od tada je prohujalo nekoliko izbornih cirkusa, pardon ciklusa, a Srbija tapka li tapka u mestu. Zašto?

Najpre zbog svakojakih mućki sa biračkim spiskovima. Zatim, zbog nespremnosti i neukosti izborne administracije, uz jake pritiske režima koji su raspisivali izbore. Pa zbog česte promena izbornih sistema: sve je počelo od većinskih apsolutnih, pa preko većinskih relativnih, do različitih modaliteta proporcionalnih sistema, da bi se na kraju završilo u ekstremno proporcionalnom sistemu, gde je republika ili opština jedna izborna jedinica!!!
Epilog: veliki delovi Srbije nemaju ama baš ni jednog narodnog poslanika u republičkom parlamentu!

I najzad, zbog neadekvatnog kontrolisanja trošenja sredstava za izbornu kampanju i zbog zloupotreba medija, pre svega Javnih medijskih servisa Srbije, RTS i RTV.

Danas su, kao i pre 26 godina, jednako loši birački spiskovi na osnovu kojih se odvija izborni proces.
Rad izborne administracije i dalje odstupa od kriterijuma nepristrasnosti i profesionalizma. A da stvar bude još gora, političke stranke ili stranačke koalicije, na vlasti u trenutku raspisivanja izbora, tu činjenicu koriste kao sredstvo za promenu izborne volje gradjanki i gradjana. Pomoću različitih zloupotreba i nezakonitih radnji pokušavaju uticati na glasove biračkog tela Srbije.

Tokom proteklih 26 godina višestranačja u Srbiji vršene su česte i temeljne promene izbornog zakonodavstva. U "izbornu igru" ubacivani su većinski i proporcionalni sistemi, da bi se na kraju balade došlo do apsurdne varijante da je cela Srbija jedna izborna jedinica!!!

Sem u Vojvodini, do pre 2 godine, mešoviti izborni sistem nikada nije dobio šansu da pokaže svoju relevantnost. Taj izborni sistem predstavlja specifičnu kombinaciju većinskog i proporcionalnog izbornog sistema. Karakterističan je za pojedine države kao što su Nemačka i Madjarska. Razlozi za prihvatanje mešovitog izbornog sistema sadržani su u nedostacima većinskog, odnosno proporcionalnog sistema. Kombinovanom primenom većinskog i proporcionalnog sistema ovi nedostaci se ublažavaju.

Sporni su i broj narodnih poslanika u srpskom parlamentu (250) i one čuvene "blanko ostavke", koje po mafijaškom principu forsiraju partokratiju umesto demokratije.

Iz svega navedenog može se lako zaključiti da će i predstojeći tzv. vanredni izbori, biti farsa. Ali, ovog puta se radi o sasvim nepotrebnom, zločinačkom trošenju novca poreskih obveznika, već osiromašenih smanjenjem plata i penzija i visokom stopom nezaposlenosti.
Umesto da aktuelni režim dovrši svoj mandat do 2018. godine i realizuje predizborna obećanja iz 2014. godine, uz neophodne, korisne izmene izbornog zakona, profesionalizaciju izborne administracije i sprečavanje bilo kakvih mućki sa biračkim spiskovima zaokruživanjem e-uprave, on srlja u novo rasipanje novca i blokadu normalnog privrednog i zakonodavnog procesa barem narednih 6 meseci. Pobogu, zašto?

I zato: beli listići za čist obraz gradjanstva Srbije!

Atačmenti



Komentari (146)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

emsiemsi emsiemsi 20:15 26.01.2016

Re: Filipe,

Filip Mladenović
blogovatelj
Filipe, ja bi voleo da to uradiš. I da nam napišeš par blogova posle tri, četiri (sedam, osam promenjenih radnih mesta) godine rada u inostranstvu.


Bio je u Francuskoj, radio kod nekog rodje na crno. Pa se vratio u Srbijicu da pise blogove. Tad mu je Srbijica bila fina.
I Andja isto. Ona je u Kanadi bila.


Bio sam i u Italiji. I u Velikoj Britaniji. I u Nemačkoj, u Hajdelbergu. I u Austriji. A tek u Čehoslovačkoj, pre pada onog čuvenog zida u Berlinu!

O Makedoniji, Hrvatskoj i Crnoj Gori da i ne govorim! Najviše volim kada sam u Bosni i Hercegovini.

Ја се у Босни никада нисам лепо осећао --- наоко су сви били љубазни, а иза леђа држали ћакију.
Успут --- у неким муслиманским местима у Босни, као да сам био у некој (баш) муслиманској држави.
predatortz predatortz 20:19 26.01.2016

Re: Filipe,

Успут --- у неким муслиманским местима у Босни, као да сам био у некој (баш) муслиманској држави.


Veruj mi da sam najjači sličan utisak imao kad sam bio u Sjenici. Čak su Kladanj i Kalesija pičkin dim po tom pitanju u odnosu na Sjenicu!
blogovatelj blogovatelj 03:20 27.01.2016

Re: Filipe,

ali je svakako njegova privatna stvar o kojoj isto tako ti ne treba da pises ovde.


Filip je o tome pisao na blogu. Ne misliš valjda da bih iznosio ma čiju privatnost ovde?!
I ti si pisala na blogu da si živela u Kanadi i u Tajlandu. I kako vidim, nisu ti bili dovoljno dobri. Bolja je Srbija.
angie01 angie01 14:27 27.01.2016

Re: Filipe,

Filip je o tome pisao na blogu. Ne misliš valjda da bih iznosio ma čiju privatnost ovde?!
I ti si pisala na blogu da si živela u Kanadi i u Tajlandu. I kako vidim, nisu ti bili dovoljno dobri. Bolja je Srbija.


pa to ti kazem- nemas pojma, a i izvlacis neke svoje pogresne zakljucke o tudjoj privatnosti, koja nije tvoja stvar- ti pisi o sebi sta hoces i sta mislis o necemu, a tudju privatnost ostavi na miru, narocito sa zlobnim interpretacijama, jer se tebe tudji zivoti ne ticu.
blogovatelj blogovatelj 16:38 27.01.2016

Re: Filipe,

a tudju privatnost ostavi na miru


Pa ako je napisana na blogu, onda nije privatnost, nego javnost. Gospode, ona ne zna ni da razlikuje sta je privatno a sta javno?!
angie01 angie01 17:04 27.01.2016

Re: Filipe,

ona ne zna ni da razlikuje sta je privatno a sta javno?!


nesto sto je neko drugi napisao o sebi u jednom kontekstu, u najmanju ruku je nepristojno da zloupotrebljavas u bilo kakvoj interpretaciji, a kamo li i u pogresnom kontekstu i svojim dodacima- to je bedno,...tudji zivoti se tebe ne ticu, niti ti treba da izmisljas razloge zasto je neko nesto u svojoj privatnosti radio...pa sad probaj da razumes.
emsiemsi emsiemsi 17:47 27.01.2016

Re: Filipe,

angie01
ona ne zna ni da razlikuje sta je privatno a sta javno?!


nesto sto je neko drugi napisao o sebi u jednom kontekstu, u najmanju ruku je nepristojno da zloupotrebljavas u bilo kakvoj interpretaciji, a kamo li i u pogresnom kontekstu i svojim dodacima- to je bedno,...tudji zivoti se tebe ne ticu, niti ti treba da izmisljas razloge zasto je neko nesto u svojoj privatnosti radio...pa sad probaj da razumes.

Оооо, јеботе патак !
Свашта си ти ту надробила --- питање јавности и приватности није тако банално каквим га ти приказујеш.
Успут --- ето мене (баш) занима твој живот (јер неко ко пише тако, м'да, слојевито, мора да има, баш, занимљив живот).
успут 2 --- и да знаш, све што објавиш, ја ћу да употребим када ми буде одговарало, у било ком контексту.
freehand freehand 15:33 26.01.2016

Svaka čast Vučiću

#BREAKING Ustavni sud doneo resenje kojim je pritvor u Miskovicevom slucaju proglasio neustavnim. Odbrana trazi povracaj 12 mil evra jemstva


Kako li će sad Tesla da reaguje na ovo?
larisa_bg larisa_bg 17:52 26.01.2016

Filipov beli listić

Filip Mladenović Filip Mladenović 18:34 26.01.2016

Re: Filipov beli listić

Filip je rodjen kako bi shvatio da se ljudi dele na one koji tragaju za sobom i na one koji vrše istragu nad sobom.

Živi sa uverenjem da je ljubav dar prirode. Sve ostalu su samo - omoti.

I najzad, umreće sa porukom: od života se može napraviti farsa ako se bavite glumom, karikatura ako se bavite politikom i roman ako se bavite - sobom.
emsiemsi emsiemsi 17:51 27.01.2016

Re: Filipov beli listić

Filip Mladenović
Filip je rodjen kako bi shvatio da se ljudi dele na one koji tragaju za sobom i na one koji vrše istragu nad sobom.

Živi sa uverenjem da je ljubav dar prirode. Sve ostalu su samo - omoti.

I najzad, umreće sa porukom: od života se može napraviti farsa ako se bavite glumom, karikatura ako se bavite politikom i roman ako se bavite - sobom.

Јеботе патак !
Баш си ово лепо рекао.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:22 26.01.2016

Srbijanka

Pošto sam na TV Prva gledao da je Srbijanka Turajlić večeras protiv Belih listića, proističe zaključak da bi svako ko ima gram mozga sada trebalo da bude ZA.
larisa_bg larisa_bg 19:30 26.01.2016

Re: Srbijanka

Nebojsa Krstic
Pošto sam na TV Prva gledao da je Srbijanka Turajlić večeras protiv Belih listića, proistiće zaključak da bi svako ko ima gram mozga sada trebalo da bude ZA.


Ako ovo pročitam bukvalno, mogla bih da se složim s tobom.
Ali bojim se da si ti to ipak rekao kao metaforu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:31 26.01.2016

Re: Srbijanka

svako ko ima gram mozga sada trebalo da bude ZA.


Pa?
Imaš li gram mozga ili ćeš da glasaš?
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:54 26.01.2016

Re: Srbijanka

Istina je u senci pinkoida, parlament je u senci samodržca, a on je u senci vlastite sujete.

Eto zašto imamo senku od biračkog tela.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:55 26.01.2016

Re: Srbijanka

Istina je u senci pinkoida, parlament je u senci samodržca, a on je u senci vlastite sujete.

Eto zašto imamo senku od biračkog tela.


Slažem se 100%. Dole Srbijanka! Gore Beli listići!
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:59 26.01.2016

Re: Srbijanka

Razlika izmedju popunjenog glasačkog listića i korišćenog toaletnog listića je samo u boji - otiska. Da ne kažem utiska.
larisa_bg larisa_bg 20:00 26.01.2016

Re: Srbijanka

Nebojsa Krstic
Istina je u senci pinkoida, parlament je u senci samodržca, a on je u senci vlastite sujete.

Eto zašto imamo senku od biračkog tela.


Slažem se 100%. Dole Srbijanka! Gore Beli listići!


baš mi milo zbog vas dvojice

Filip više nije sam, to je lepo
angie01 angie01 20:19 26.01.2016

Re: Srbijanka

baš mi milo zbog vas dvojice


obojica rade za aciku.
predatortz predatortz 20:20 26.01.2016

Re: Srbijanka


obojica rade za aciku.


samo jedan toga nije svestan
freehand freehand 20:21 26.01.2016

Re: Srbijanka

angie01
baš mi milo zbog vas dvojice


obojica rade za aciku.

Umesto za Tomu, kao onomad.
angie01 angie01 20:39 26.01.2016

Re: Srbijanka

Umesto za Tomu, kao onomad.


...ovo samo da ti skratim neizdrz- ja nisam bila beli listic, niti sam crtala kurcice,...tako da idi smaraj nekog drugog sto ti skenjase botu na prazno,....iako su imali pravo da to urade u svakom smislu, narocito onom koji se tice delanja njegove stranke i njega....te je ta ekipa i jedini krivac za tomu & co...i sto smo dosli dovde.

...ovo je bilo jer sam dobrog srca, necu nastaviti.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:05 26.01.2016

Re: Srbijanka

Razlika izmedju popunjenog glasačkog listića i korišćenog toaletnog listića je samo u boji - otiska. Da ne kažem utiska.


Ma naravno. Metanisanje na blogu je prava stvar.
larisa_bg larisa_bg 21:12 26.01.2016

Re: Srbijanka

Nebojsa Krstic

Ma naravno. Metanisanje na blogu je prava stvar.


Krle, aj sad ozbiljno.

Ja ne verujem da si ti za bele listiće, stvarno.

Zar nemaš nikoga za koga bi glasao?

(15% da će da mi odgovori na pitanje, 100% da neće)
emsiemsi emsiemsi 21:55 26.01.2016

Re: Srbijanka

larisa_bg
Nebojsa Krstic

Ma naravno. Metanisanje na blogu je prava stvar.


Krle, aj sad ozbiljno.

Ja ne verujem da si ti za bele listiće, stvarno.

Zar nemaš nikoga za koga bi glasao?

(15% da će da mi odgovori na pitanje, 100% da neće)

Крло не може да ти одговори због професионалних разлога. Он живи од "продавања магле" за послодавца који плати више, такав му занат.
Успут --- шта мислиш ко га, према оном што пише, сада плаћа ?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:07 26.01.2016

Re: Srbijanka

Krle, aj sad ozbiljno.

Ja ne verujem da si ti za bele listiće, stvarno.


Ne mogu da verujem da mi ne veruješ. Ubedio me Filip Mladenović. Pročitao sam njegove filipike i progledao.
angie01 angie01 22:48 26.01.2016

Re: Srbijanka

da mi ne veruješ


ja ti verujem- jednim udarcem dve muve....moci ces jednom da kazes, da nisi glasao za aciku, a ujedno i njemu sada, da si odradio za njega.
freehand freehand 22:49 26.01.2016

Re: Srbijanka

...ovo samo da ti skratim neizdrz- ja nisam bila beli listic,

Ma zham, ti si bila tabula rasa. I ništa se nije promenilo.
.tako da idi smaraj nekog drugog sto ti skenjase botu na prazno,....iako su imali pravo da to urade u svakom smislu, narocito onom koji se tice delanja njegove stranke i njega....te je ta ekipa i jedini krivac za tomu & co...i sto smo dosli dovde.

...ovo je bilo jer sam dobrog srca, necu nastaviti.

Hvala, Angie. Smatraću da je ova glupost podvučena posvetom samo za mene.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:09 26.01.2016

Re: Srbijanka

Nebojsa Krstic
Krle, aj sad ozbiljno.

Ja ne verujem da si ti za bele listiće, stvarno.


Ne mogu da verujem da mi ne veruješ. Ubedio me Filip Mladenović. Pročitao sam njegove filipike i progledao.


Evo jednog tudjeg aforizma, za progledavanje:

Kad izgubim glas - popijem jaje. A kada dam glas - pojedem jaje. Vasil Tolevski
angie01 angie01 23:15 26.01.2016

Re: Srbijanka

Evo jednog tudjeg aforizma, za progledavanje:


vec si to kacio prosli put,...a i onda nisi bas morao.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:34 26.01.2016

Re: Srbijanka

Filip Mladenović
Nebojsa Krstic
Krle, aj sad ozbiljno.

Ja ne verujem da si ti za bele listiće, stvarno.


Ne mogu da verujem da mi ne veruješ. Ubedio me Filip Mladenović. Pročitao sam njegove filipike i progledao.


Evo jednog tudjeg aforizma, za progledavanje:

Kad izgubim glas - popijem jaje. A kada dam glas - pojedem jaje. Vasil Tolevski


Taj me je prelomio.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:23 27.01.2016

Re: Srbijanka

Od 1990. do 2014. godine održano je 10 (deset) parlamentarnih izbora u Srbiji, od toga 7 (sedam) su bili vanredni.
Uskoro će skor biti 8:3 u korist vanrednih parlamentarnih izbora!!!

Izlaznost na izbore stalno opada, dok raste nepoverenje gradjanstva u političke stranke:

1990, 23. decembar - Prvi višestranački izbori: Izlaznost 71.48%
1992, 20. decembar - Izlaznost 69,72%.
1993, 19. decembar - Izlaznost 61,34%
1997, 21. septembar - Izlaznost 57,40%
2000, 23. decembar - Izlaznost 57,72%.
2003, 28. decembar - Izlaznost 58,75%
2007, 21. januar - Izlaznost 60,62%
2008, 11. maj - Izlaznost 59,69%.
2012, 6. maj – Izlaznost 57,80%
2014, 16. mart – Izlaznost 53,09%
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:53 27.01.2016

Re: Srbijanka

Filip Mladenović
Od 1990. do 2014. godine održano je 10 (deset) parlamentarnih izbora u Srbiji, od toga 7 (sedam) su bili vanredni.
Uskoro će skor biti 8:3 u korist vanrednih parlamentarnih izbora!!!

Izlaznost na izbore stalno opada, dok raste nepoverenje gradjanstva u političke stranke:

1990, 23. decembar - Prvi višestranački izbori: Izlaznost 71.48%
1992, 20. decembar - Izlaznost 69,72%.
1993, 19. decembar - Izlaznost 61,34%
1997, 21. septembar - Izlaznost 57,40%
2000, 23. decembar - Izlaznost 57,72%.
2003, 28. decembar - Izlaznost 58,75%
2007, 21. januar - Izlaznost 60,62%
2008, 11. maj - Izlaznost 59,69%.
2012, 6. maj – Izlaznost 57,80%
2014, 16. mart – Izlaznost 53,09%


U Americi, na predsedničim izborima, izlaznost je manja od 40% pa nikom ne pada na pamet da manipuliše kako nema legitimiteta vlasti. Pogotovo ako pripadaš pokretu koji je nedemokratski u svojoj prirodi jer ljude ohrabruje da ne konzumiraju svoje osnovno građansko i demokratsko pravo - da biraju u budu birani.
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:03 27.01.2016

Re: Srbijanka

Ovo je samo konstatacija stanja.
Očigledno da nešto ne štima u postojećem konceptu parlamentarne demokratije kada se većina biračkog tela opredeljuje za bojkot izbora.

I kakav je legitimitet, ne mislim na politički, več na realni, društveni, civilizacijski, stranke ili političara koji uz izlaznost od 40% osvajaju većinu glasova?
Kako neko može efikasno da vlada ako zna da mu je poverenje dalo svega 20%, dakle samo petina biračkog tela?

I da napomenem: osnovno gradjansko i demokratsko pravo, pored toga da biram i da budem biran, jeste i da budem zaposlen, da imam krov nad glavom, da imam besplatno zdrastveno osiguranje i obrazovanje.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:59 27.01.2016

Re: Srbijanka

I kakav je legitimitet, ne mislim na politički, več na realni, društveni, civilizacijski, stranke ili političara koji uz izlaznost od 40% osvajaju većinu glasova?
Kako neko može efikasno da vlada ako zna da mu je poverenje dalo svega 20%, dakle samo petina biračkog tela?


To baš i kažem. Ne postoji niko normalan ko Obami osporava legitimitet.

Ako si zabrinut zbog izlaznosti zašto ne pozivaš ljude da izlaze u većem broju? Ovako deluješ licemerno.

I da napomenem: osnovno gradjansko i demokratsko pravo, pored toga da biram i da budem biran, jeste i da budem zaposlen, da imam krov nad glavom, da imam besplatno zdrastveno osiguranje i obrazovanje.


Pa ko ti brani da budeš zaposlen? Ko ti brani da imaš krov? Što se besplatnog lečenja tiče, to ne postoji nigde na svetu. Kao što ne postoji NIGDE besplatan ručak. SVUDA to neko plaća.
Filip Mladenović Filip Mladenović 03:08 27.01.2016

Re: Srbijanka

Obamacare?

Iznenadjujuća popularnost Bernija Sandersa i njegovog zalaganja za skandinavski model države blagostanja?

P.S. Ma može neko da vlada i da ima legitimitet i sa 10% ukupnog biračkog tela. Ali, da li je to priželjkivani (i prosperitetan) model političke organizacije jednog društva?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 03:21 27.01.2016

Re: Srbijanka

Obamacare?


Šta obamacare? Pa i to neko plaća. Američki poreski obveznik.

Iznenadjujuća popularnost Bernija Sandersa i njegovog zalaganja za skandinavski model države blagostanja?


I moja pokojna baba je znala da je skandinavski model divota. Ali da bi se on ostvario mora se proći ovaj period divljeg socijalizma za koji mnogi misle da je kapitalizam, pa se jedno vreme živeti u zrelom kapitalizmu, pa kad se stvori kapital onda se on može deliti na socijalno odgovoran način. Oni koji tvrde da to može na drugi način, tako što će izvući pare iz magičnog šešira, obični su prevaranti i nitkovi.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 03:22 27.01.2016

Re: Srbijanka

P.S. Ma može neko da vlada i da ima legitimitet i sa 10% ukupnog biračkog tela. Ali, da li je to priželjkivani (i prosperitetan) model političke organizacije jednog društva?


Aman čoveće! Zašto pozivaš na bojkot izbora ako se brineš za legitimitet zbog male izlaznosti? To je shizofreno ponašanje.
blogovatelj blogovatelj 13:26 27.01.2016

Re: Srbijanka

To je shizofreno ponašanje.


Jasta nego sizofreno, zato mu i dolazimo na blog.
On bi jedino zadovoljan bio ako bi svi izasli na izbore, pa onda vecina glasa za nekoga, a taj neko bude bas onaj koji se njemu dopada.
A voli i Tita takodje. Tito je bas tako dosao na vlast.
urbana_gerila urbana_gerila 13:48 27.01.2016

Re: Srbijanka

blogovatelj

On bi jedino zadovoljan bio ako bi svi izasli na izbore, pa onda vecina glasa za nekoga, a taj neko bude bas onaj koji se njemu dopada.


jbt, ti nisi samo etalon za glupost, ti si više od toga, nešto za šta u sevru kraj pariza još nije smišljen adekvatan naziv...
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:29 27.01.2016

Re: Srbijanka

blogovatelj
To je shizofreno ponašanje.


Jasta nego sizofreno, zato mu i dolazimo na blog.
On bi jedino zadovoljan bio ako bi svi izasli na izbore, pa onda vecina glasa za nekoga, a taj neko bude bas onaj koji se njemu dopada.
A voli i Tita takodje. Tito je bas tako dosao na vlast.


Ja o bitnim, neophodnim uslovima za FER I SLOBODNE IZBORE, a vi o šizofreniji.

Ja o alavim skotovima i režima i tzv. opozicije, vi k'o botovi.

U tunelu, usred mraka, sija vam kutija biračka! Pardon, glasačka!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:45 27.01.2016

Re: Srbijanka

blogovatelj
To je shizofreno ponašanje.


Jasta nego sizofreno, zato mu i dolazimo na blog.
On bi jedino zadovoljan bio ako bi svi izasli na izbore, pa onda vecina glasa za nekoga, a taj neko bude bas onaj koji se njemu dopada.
A voli i Tita takodje. Tito je bas tako dosao na vlast.




Ja mislim da bi on bio nezadovoljan i da taj neki njegov pobedi jer onda ne bi imao temu za pisanje aforizama.
urbana_gerila urbana_gerila 17:10 27.01.2016

Re: Srbijanka

Nebojsa Krstic
Ja mislim


contradictio in adjecto!

ma kakav da mu je motiv, čak i kada kretenu koji mu se šlihta neće zbog toga da kaže da je kreten, misleći čovek bi izbegao da se nadoveže na besmislicu poput one koju je ispalio blogovatelj.
gedza.73 gedza.73 19:06 27.01.2016

Re: Srbijanka

Filip Mladenović
I da napomenem: osnovno gradjansko i demokratsko pravo, pored toga da biram i da budem biran, jeste i da budem zaposlen, da imam krov nad glavom, da imam besplatno zdrastveno osiguranje i obrazovanje.


Da dodam na spisak besplatnih stvari
-letovanje
-zimovanje
-krstarenje (ili putovanje na neku egzotičnu destinaciju)
-besplatno grejanje (sa sve ložačem)

Gore kod zaposlenja da preciziramo dovoljno veliku platu da nam omogući odlazak u restoran (par puta u nedelji), nov auto i nameštaj na pet godina.
Radno vreme od tri sata dnevno?
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:51 27.01.2016

Re: Srbijanka

Ma samo je važno da onih 1% ima na raspolaganju tzv. poreske rajeve širom planete, gde mogu da sklanjaju svoj novac iz matičnih država.

I da samo 62 osobe, među kojima je 53 muškaraca, poseduje novca koliko i polovina svetske populacije, odnosno 3,6 milijardi ljudi.
Pre 5 godina ih je bilo 288.

I da u Dubaiju punom parom radi najveća topionica zlata na svetu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana