In memoriam

„Mućni glavom“ – UKINUTO!

Filip Mladenović RSS / 30.01.2016. u 04:00

PROTEST autora
PROTEST autora
Ko mućka glavom...
Ko mućka glavom...
Satirična emisija „MUĆNI GLAVOM" posle više od 13 godina neprekidnog emitovanja bez obrazloženja je skinuta sa programa Radio Beograda 202. Udavljena je u radio talasima RTS-a na frekvenciji direktorskih i uredničkih (auto)cenzura!

Podsećanja radi, emisija "Mućni glavom" je od pokretanja 2002. godine objavljivala i promovisala tekuću satiričnu produkciju u Srbiji, uz veliku podršku satiričnog časopisa "ETNA". Autor zaštitnog znaka "Mućni glavom" je naš poznati karikaturista Marko Somborac. Ujedno, "Mućni glavom" je jedina emisija RTS-a koja je kontinuirano pratila rad naših satiričara, bilo putem njihovog gostovanja u studiju "Dvestadvojke" bilo predstavljanjem njihovih autorskih ostvarenja. Naši satiričari su medju najprevodjenijim književnicima, tako da je srpska satira veoma poznata i cenjena u svetu.
Dakle, satirična emisija "Mućni glavom" je ispunjavala sve neophodne pretpostavke za programsko delovanje Javnog medijskog servisa, u skladu sa obavezujućim odredbama Statuta RTS-a, kao i Zakona o javnim medijskim servisima i Zakona o javnom informisanju i medijima.
Zbog ovog neshvatljivog, cenzorskog postupka uputio sam protest Upravnom i Programskom odboru RTS-a, kao i generalnom direktoru Draganu Bujoševiću, generalnom sekretaru Stanislavu Veljkoviću i direktoru Radio Beograda Milivoju Mihajloviću:

Kao dugogodišnji novinar RTS/Radio Beograda i kao autor satirične emisije "Mućni glavom", koja je više do 13 godina emitovana na talasima Radio Beograda 202, protestujem zbog skidanja sa programa bez ikakvog obrazloženja i zbog mobinga, kome sam izložen od 15. oktobra 2015. godine, na šta sam upozorio u prethodnom pismu od 1. decembra 2015.
Ovakav odnos prema jednom novinaru RTS/Radio Beograda je protivan principima slobode medija, Zakonu o javnim medijskim servisima, Statutu RTS-a i novinarskom kodeksu.
Zbog cenzorskog odnosa prema satiričnoj emisiji i meni kao slobodnom novinaru i autoru, prisiljen sam da se obratim za pravnu pomoć Nezavisnom udruženju novinara Srbije i nadležnom sudu.

U Beogradu, 29. 1. 2016.                                                                                       Filip Mladenović

                                                         NOVINARKE I NOVINARI NE KLEČE!

 

 

P.S. Hronologija gašenja satirične emisije "Mućni glavom":

15. 10. 2015. Nova glavna urednica "Dvestadvojke" Snežana Grujić na sastanku redakcije saopštava novu programsku šemu, prema kojoj je satirična emisija "Mućni glavom" sa 60 minuta svedena na rubriku u trajanju od 6 minuta u okviru nove emisije subotom "Prosto k'o pasulj", koja se bavi zamenom osigurača, čišćenjem fleka i receptima za pasulj i uštipke...

Autor emisije traži obrazloženje i ulaže usmeno i pismeno protest!

23. 11. 2015. Startuje nova programska šema.

28. 11. 2015. Satirična emisija „Mućni glavom" svedena na rubriku od 6 minuta, koju njen autor uživo vodi pred mikrofonom.

1.12. 2015. Urednički kolegijum saopštava autoru da ubuduće neće moći da vodi rubriku „Mućni glavom" direktno pred mikrofonom, u studiju „Dvestadvojke". Prema novoj odluci, mora najpre da je snimi dva dana pre emitovanja, kako bi se preslušala.

Autor emisije podnosi Zahtev za pokretanje postupka za zaštitu od zlostavljanja na radu odgovornim osobama na nivou RTS-a i o tome obaveštava gen. direktora RTS-a, Upravni i Programski odbor, kao i direktora Radio Beograda.
Tokom decembra 2015. obavljeni razgovori sa odgovornim osobama zaduženim za sprovodjenje Zakona o sprečavanju zlostavljanja na radu na nivou RTS-a.

29. 1. 2016. Urednički kolegijum Radio Beograda 202 na sastanku zakazanom u 13h obaveštava autora da već spremna rubrika za subotu 30. januara 2016. neće biti emitovana i da se rubrika "Mućni glavom" ukida.

Od odgovornih osoba zaduženih za sprovodjenje Zakona o sprečavanju zlostavljanja na radu nije dobijen nikakav odgovor, iako su na to bili obavezni u zakonom definisanom roku. Takodje, autoru niko nije odgovorio na upućena pisma, čak ni formalno, poput "Poštovani kolega, primili smo Vaše pismo u kome...". Ni generalni direktor RTS-a, ni generalni sekretar RTS-a, ni direktor Radio Beograda... Novinaru i autoru sa 20 godina radnog staža na talasima Radio Beograda, sa 3 novinarske i jednom književnom nagradom, sa dva završena fakulteta, sa slušanom radio emisijom koja je 13 godina promovisala našu najkvalitetniju satiru...

Atačmenti



Komentari (172)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 15:48 01.02.2016

Re: I još nešto

svarog

Sve što je došlo posle Slobe nije ni prismrdeti onome što je bilo za vreme Slobe. Neverovatno mi je (a i žao) da su ljudi tako kratkog pamćenja da su već zaboravili 90-te.



Ма какви заборавио!

Видиш и по овом Филиповом посту да још увек живимо у томе.

И да хоћу, не могу да заборавим деведесете јер ме стално подсећају на њих.

Само покушавам да сагледам све не жмурећи на једно око... Ништа друго.
tasadebeli tasadebeli 15:49 01.02.2016

Re: I još nešto

freehand
П.С. - Још више волим народне приче које имају доказ.

Narodnim pričama dokaz ne treba.



Зависи.

Кад дође до суда, онда ваљда треба.
blogovatelj blogovatelj 15:53 01.02.2016

Re: I još nešto

Различити смо, побогу, није ово кумровачка политичка школа, па да морамо сви исто да мислимо и да се сврставамо у таборе МИ и ОНИ.


Anđa nije sposobna drugačije da misli, mnogo joj je teško ako nije sve crno i belo.
tasadebeli tasadebeli 15:57 01.02.2016

Re: I još nešto

tasadebeli
freehand
П.С. - Још више волим народне приче које имају доказ.

Narodnim pričama dokaz ne treba.



Зависи.

Кад дође до суда, онда ваљда треба.




EDIT:

P.S. nije narodna priča, ali u ovom kontekstu ja baš volim Kanjoša Macedonovića i Mletke. :)




Кањош, то смо сви ми!


Ем радимо за Млетке прљаве послове, ем им још на крају приче убацујемо своје талире у шкрињу.
angie01 angie01 16:39 01.02.2016

Re: I još nešto

Ти који су гласали ПРОТИВ, а не ЗА.


ja znam one koji su glasali ZA- jer je tada to naprosto bilo prirodno u odnosu na okolnosti.

da ponovim, jer vidim da nisi usvojio moju primedbu- apsolutno mislim da je bilo razlicitih stavova,...ali to MI vs ONI je bilo nekako izdvojeno od svega ostalog- zato ga i pominjem.

spekulacije za Otpor mi nisu nesto interesantne,...mislim i revoluciju u Rumuniji su pomogli sa strane, ako je to bio komentar,...on je odigaro svoju ulogu time sto je poveo, pokazao ljudima da imaju mogucnost da se okupe- drugacije ni ne ide, obicno se svodi na neko plalamudjenje i rasprsenost.

a to da su se okupili likovi sa razlicitim interesima, tj, da nisu svi bili bas iskreni u svojim namerama- smo na zalost videli, a premijer je platio glavom.

mene sada muci ovaj beskrajni nastavak, gde si mi, o kojima se u stvari radi i dalje ponasamo prilicno nezrelo, sto opet znaci, da bez neke konkretne organizovanosti, niceg dobrog za nas biti nece u skoroj buducnosti.
rade.radumilo rade.radumilo 16:47 01.02.2016

Re: I još nešto

И то Енџино и моје није никакво чуђење, него најнормалније питање:

Када ће ово српско друштво већ једном да еволуира у том правцу и да после 200 година модерне српске историје једном већ гласа ЗА и само одабере своју власт, а не да стално гласа ПРОТИВ дајући при томе прилику гувернерима да бирају власт у Србији?

Разумеш?


Pa ima tu jedan problem. Oni koji disciplinovano glasaju, na svakim izborima, ne udubljuju se previše u to za koga glasaju. Oni koji se više udubljuju, njima niko nije dovoljno ovakav ili onakav, ili je previše ovakav ili onakav.
E pa hebi ga NEMA. Imamo to što imamo i s tim mora da radimo, a od prenemaganja nema vajde.
milos13 milos13 17:23 01.02.2016

Re: I još nešto

angie01
Ти који су гласали ПРОТИВ, а не ЗА.


ja znam one koji su glasali ZA- jer je tada to naprosto bilo prirodno u odnosu na okolnosti.

da ponovim, jer vidim da nisi usvojio moju primedbu- apsolutno mislim da je bilo razlicitih stavova,...ali to MI vs ONI je bilo nekako izdvojeno od svega ostalog- zato ga i pominjem.

spekulacije za Otpor mi nisu nesto interesantne,...mislim i revoluciju u Rumuniji su pomogli sa strane, ako je to bio komentar,...on je odigaro svoju ulogu time sto je poveo, pokazao ljudima da imaju mogucnost da se okupe- drugacije ni ne ide, obicno se svodi na neko plalamudjenje i rasprsenost.

a to da su se okupili likovi sa razlicitim interesima, tj, da nisu svi bili bas iskreni u svojim namerama- smo na zalost videli, a premijer je platio glavom.

mene sada muci ovaj beskrajni nastavak, gde si mi, o kojima se u stvari radi i dalje ponasamo prilicno nezrelo, sto opet znaci, da bez neke konkretne organizovanosti, niceg dobrog za nas biti nece u skoroj buducnosti.


Hocu svima da se zahvalim na postovima jer sam ovde nov, a posebno Endzi da pozdravim jer vidim da je jedina devojka/zena koja je pisala.

Rado bih ti Taso nesto napisao, ali vidim da su se drugi vec raspisali tako da nema potrebe i sve je ok.

Nego, cekam blog od jednog uvazenog kolege jer je u proslosti nudio neke opklade, a niko ih nije dobio.

Lepo sam se za kolegu blogera i njegov nov blog naostrio, a vas samo molim kad budem postavljao neke video zapise ili linkove da pomognete jer nisam bas verziran, ako bude trebalo.

Svima svako dobro.
freehand freehand 23:01 01.02.2016

Re: I još nešto

Кањош, то смо сви ми!

"Bolji i viši odoše boljima i višima, a ja kakav sam jedva i vas dopadoh."
Kanjoš u obraćanju rđavim turcima.
Pardon, Mlecima.
tasadebeli tasadebeli 00:03 02.02.2016

Re: I još nešto

freehand

Kanjoš u obraćanju rđavim turcima.



Не, не, не!

Валута код Турака су били дукати, не талири.


Opet joj je Rade govorio:
„O Hajkuna, dušo moja draga,
daj mi nađi od riznice ključe
da što malo od ašluka tražim –
daleko mi j’ domu putovati,
treba mi se putem ponapiti!“
Otvori mu sanduk od tal’jera;
onda joj je Rade besjedio:
„O Hajkuna, srce moje drago,
što će meni take pločetine –
konja nemam da s njima potkivam?
Otvori mi sanduk od dukata!“
On na društvo dukate dijeli.
Pa uvati Hajkunu đevojku,
odvede je u zemlju Srbiju,
Dovede je u bijelu crkvu,
Od Hajkune gradi Anđeliju,
pa je uze za vjernu ljubovcu.
freehand freehand 00:06 02.02.2016

Re: I još nešto

Не, не, не!

Валута код Турака су били дукати, не талири.



Nije poenta ni u talirima ni u dukatima. Nego u rđavom. I rimi.
Belom listiću i dlaci.
tasadebeli tasadebeli 00:17 02.02.2016

Re: I još nešto

angie01

da ponovim, jer vidim da nisi usvojio moju primedbu- apsolutno mislim da je bilo razlicitih stavova,...



Јесам усвојио, како нисам... То исто и ја теби говорим. Било је различитих ставова.


spekulacije za Otpor mi nisu nesto interesantne,...mislim i revoluciju u Rumuniji su pomogli sa strane, ako je to bio komentar,...



Не, није то било коментар, него ово испод што си и сама написала:

a to da su se okupili likovi sa razlicitim interesima, tj, da nisu svi bili bas iskreni u svojim namerama- smo na zalost videli,



То и ја кажем и то тако и треба рећи, а не гледати само једну страну свега тога и идеализовати нешто из прошлости занемарујући последице. То је оно што је мени засметало у коментарима.


niceg dobrog za nas biti nece u skoroj buducnosti.



Неће.

За нас овакве какви смо сада, неће. (ЛИНК)

Или можда ипак... Никад не реци никад...

Ко зна шта носи дан, а шта носи ноћ у овој Србији.
tasadebeli tasadebeli 00:18 02.02.2016

Re: I još nešto

freehand
Не, не, не!

Валута код Турака су били дукати, не талири.



Nije poenta ni u talirima ni u dukatima. Nego u rđavom. I rimi.
Belom listiću i dlaci.



У супи?
tasadebeli tasadebeli 00:21 02.02.2016

Re: I još nešto

rade.radumilo

E pa hebi ga NEMA.



Немој тако...

Ако нема у излогу, има у радњи. Само га треба ставити у излог.
tasadebeli tasadebeli 00:27 02.02.2016

Re: I još nešto

milos13

a posebno Endzi da pozdravim jer vidim da je jedina devojka/zena koja je pisala.



Ниси ни ти баш мутав иако си новајлија овде.

Rado bih ti Taso nesto napisao, ali vidim da su se drugi vec raspisali tako da nema potrebe i sve je ok.



Ма да, у праву си. Сви рекосмо све шта имадосмо на уму.

a vas samo molim kad budem postavljao neke video zapise ili linkove da pomognete jer nisam bas verziran, ako bude trebalo.


Не брини за то. Овде ти за такве ствари влада солидарност као и код возача на друму.

Svima svako dobro.


Све најбоље, Милоше!
freehand freehand 00:30 02.02.2016

Re: I još nešto

tasadebeli
freehand
Не, не, не!

Валута код Турака су били дукати, не талири.



Nije poenta ni u talirima ni u dukatima. Nego u rđavom. I rimi.
Belom listiću i dlaci.



У супи?

Dabre. Od dlake u supi ne vidi kolac u guzici.
nego Taso, ja više nemam šta da kažem sem onoga što je Kanjoš rekao. Spram sveca tropar, spram Engleza i Gledstoni. I ja u opozicinim stankama i danas vidim mnogo ljudi koji su od mene neuporedivo viši i bolji, neke od njih pozdravljam sa strahopoštovanjem.
To je, valjda, zato što nisam kao standardni beli listić ubeđen da sam najpametniji i samo ja (i moji istonemišljenici) jedini pošten čovek u državi, a da su me jedini dostojni kao vlast - očevi bogova sa Olimpa. Pošto su im se i deca iskvarila i nedostojna su me.
tasadebeli tasadebeli 00:42 02.02.2016

Re: I još nešto

freehand

Dabre. Od dlake u supi ne vidi kolac u guzici.



Опет грешка! Не колац, него дуд испред куће.


nego Taso, ja više nemam šta da kažem sem onoga što je Kanjoš rekao. Spram sveca tropar, spram Engleza i Gledstoni. I ja u opozicinim stankama i danas vidim mnogo ljudi koji su od mene neuporedivo viši i bolji, neke od njih pozdravljam sa strahopoštovanjem.



И ја то твоје мишљење поштујем.

Додуше, не баш са страхом, али поштовање је поштовање. Не треба му баш у зубе гледати.


To je, valjda, zato što nisam kao standardni beli listić ubeđen da sam najpametniji i samo ja (i moji istonemišljenici) jedini pošten čovek u državi, a da su me jedini dostojni kao vlast - očevi bogova sa Olimpa. Pošto su im se i deca iskvarila i nedostojna su me.



Их, ти баш волиш да квалификујеш и класификујеш људе!

Удри, брате, ако те то весели и ако ти је лепо!

Мени не смета.
jkt2010 jkt2010 03:00 02.02.2016

Re: I još nešto

angie01
Какви црни програми и глупости... Продавање магле. Већина која је тада гласала није се ни уносила у то.

pa nije bas tako,...tada je nekako bila jasna ta granica mi i oni- koji su doveli do rata, rasturili sve, opljckali, izazvali smrt, jad i beznadje,...

Ta granica postane još jasnija kad gledaš isto to samo u vidu "arapskog proleća" ili narandžastu revoluciju u Ukrajini ili ... ma uzmi koju hoćeš. Mislim, koji bre "mi" i "oni"? Nema tu "nas", nikad nije ni bilo...
larisa_bg larisa_bg 00:18 31.01.2016

Između ostalog

Iz OVOG Filipovog intervjua se vidi koji je on gmaz.

Insinuira stvari koje nisu tačne, i zbog kojih bi ljudi kao prvo imali puno razloga da ga prezru, a neki bogme i na sud da ga oteraju.

Fuj.

milojep milojep 00:30 31.01.2016

Re: Između ostalog

larisa_bg


Apsolutno si u pravu po pitanju Filipa Mladenovića.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:19 31.01.2016

Re: Između ostalog

larisa_bg
Iz OVOG Filipovog intervjua se vidi koji je on gmaz.

Insinuira stvari koje nisu tačne, i zbog kojih bi ljudi kao prvo imali puno razloga da ga prezru, a neki bogme i na sud da ga oteraju.

Fuj.



Poštovana Larisa, da biste to "fuj" pojačali, evo odlomka iz intervjua na koji sam veoma ponosan:

"...Krajem osamdesetih godina XX veka u Srbiji je počeo uspon nacional-socijalizma, koji će tokom devedesetih eskalirati u najsvirepije i najgnusnije ratne sukobe koje poznaje ljudska istorija. Značajan doprinos u pripremanju terena za krvave "godine raspleta", pored velikog broja akademika, književnika i novinara, imala su i dva satiričara – Brana Crnčević i Milovan Vitezović. Njihova sramna uloga u stvaranju srpskog "firera", koji je 2006. godine skončao u ćeliji Međunarodnog suda za ratne zločine u Hagu, ne sme nikada biti zaboravljena. Pre svega kao opominjući primer intelektualne prostitucije i logističke podrške etničkim čišćenjima, a zatim kao nauk budućim generacijama satiričara.

ETNA: Šta mislite da je trebalo uraditi a nije urađeno?

Mladenović: Problem je u tome što u Srbiji nije izvršena lustracija, kakva je na primer bila u Poljskoj ili u Češkoj. Iako je Zakon o lustraciji donet u Skupštini Srbije još 2003. godine, ništa do danas nije urađeno. Ne može se suditi samo izvršiocima ratnih zločina, već i njihovim inspiratorima. U sačuvanim arhivama štampanih i elektronskih medija iz osamdesetih i devedestih godina imate pregršt dokaza o odgovornosti ratnih huškača za počinjene zločine. Sećam se reči poznatog poljskog mislioca Adama Mihnjika, koji je govoreći o balkanskoj klanici glasno i jasno upozorio da svakom ispaljenom metku ili granati prethodi javno izgovorena REČ mržnje, netrpeljivosti, isključivosti..."
karabasbarabas karabasbarabas 10:38 31.01.2016

Re: Između ostalog

larisa_bg
Iz OVOG Filipovog intervjua se vidi koji je on gmaz.

Insinuira stvari koje nisu tačne, i zbog kojih bi ljudi kao prvo imali puno razloga da ga prezru, a neki bogme i na sud da ga oteraju.

Fuj.


Bar ne brise postove kao Radulovic.
Stos' ti ljuta, da ti nije kresn'o decka?
angie01 angie01 11:41 31.01.2016

Re: Između ostalog

Insinuira stvari koje nisu tačne, i zbog kojih bi ljudi kao prvo imali puno razloga da ga prezru, a neki bogme i na sud da ga oteraju.


ako smem da pitam koje?...mozda mi je promaklo ili nisam upucena,...al nisam skapirala sta je u tom intervjuu za sud i prezrenje?
larisa_bg larisa_bg 14:46 31.01.2016

Re: Između ostalog

angie01
Insinuira stvari koje nisu tačne, i zbog kojih bi ljudi kao prvo imali puno razloga da ga prezru, a neki bogme i na sud da ga oteraju.


ako smem da pitam koje?...mozda mi je promaklo ili nisam upucena,...al nisam skapirala sta je u tom intervjuu za sud i prezrenje?


Ne bih širila temu na to ovde na blogu, Filip dobro zna na šta mislim.
larisa_bg larisa_bg 15:40 31.01.2016

Re: Između ostalog

karabasbarabas

Stos' ti ljuta, da ti nije kresn'o decka?


Ljuta sam zato što se nešto što je nekvalitetno i neautentično sada izdaje za žrtvu, i od nas se očekuje da principijelno branimo nekoga ko se proglasio za žrtvu. Ja ovu situaciju ne vidim tako i ne pristajem na te uniformne crno-bele stavove. Postoje žrtve i "žrtve".
angie01 angie01 17:47 31.01.2016

Re: Između ostalog

Ne bih širila temu na to ovde na blogu, Filip dobro zna na šta mislim.


vazi,...mislim, ja bih imala jos da dodam na tas, al rekoh, mozda ima nekih olaksavajucih okolnosti po pomenute, za koje ne znam.
blogovatelj blogovatelj 15:58 01.02.2016

Re: Između ostalog

koji će tokom devedesetih eskalirati u najsvirepije i najgnusnije ratne sukobe koje poznaje ljudska istorija.


Kolikko ti nemaš veze sa životom. Nisi nikad čuo za dva svetska rata, za Crvene Kmere, za rat u Ruandi...
Gorenabrojano se dogodilo u poslednjih sto godina. Za ono pre toga nemam snage da ti nabrajam, vrlo dobro poznajem tvoj način nerazumevanja svega da bih gubio svoje dragoceno vreme.
blogovatelj blogovatelj 15:58 01.02.2016

Re: Između ostalog

Mladenović: Problem je u tome što u Srbiji nije izvršena lustracija,


Filip - pola čovek, pola lustracija.
anonymous anonymous 05:05 02.02.2016

Re: Između ostalog

larisa_bg
karabasbarabas

Stos' ti ljuta, da ti nije kresn'o decka?


Ljuta sam zato što se nešto što je nekvalitetno i neautentično sada izdaje za žrtvu, i od nas se očekuje da principijelno branimo nekoga ko se proglasio za žrtvu. Ja ovu situaciju ne vidim tako i ne pristajem na te uniformne crno-bele stavove. Postoje žrtve i "žrtve".


....kao i u slučaju Olje sa prezimenom.....

Saglasan....


freehand freehand 15:43 02.02.2016

Re: Između ostalog

....kao i u slučaju Olje sa prezimenom.....

To je Olja sa znanjem, strukom, posvećenošću i integritetom.
Kakvo je tvoje prezime?
inco inco 00:40 31.01.2016

Žao mi je...

Razumeo bih da su ti emisiju skinuli jer si prečesto dovodio šarlatane, prevarante i budale opšte prakse i davao im platformu da dodatno zaluđuju narod (kad bismo se šalili da je to neprihvatljivo današnjim medijima). Ovako nekako ostavlja gorak ukus u ustima. Otprilike kao što onu budaletinu smenjuju zbog 'teške reči' (u kojoj, o ironije, ima i dosta istine) a ne zato što izginuše ljudi u helikopterskoj nesreći a radi njegova slikanja.

No to ti je Srbija danas, u čemu ima oho-ho i krivice vas novinara i 'novinara'. Samo neka novinari nastave da ćute i kleče, doći će red i na njih...
blogov_kolac blogov_kolac 07:53 31.01.2016

sterilizacija medija

Aleksandar Vucic je kao prvi potpredsednik vlade a potom i kao premijer uspeo da ubije ili makar uspava u sebi bivseg Seseljevog potpredsednika - ali za svo to vreme bivseg Milosevicevog ministra informisanja nikada nije ni pokusao da obuzdava. Ispasce na kraju da Bratislav Gasic nije pao zbog neprimerene izjave, nego zato sto se izlajao i odao najstroze cuvanu drzavnu tajnu u pogledu namera vlade o tome u kakvom polozaju treba da budu mediji u Srbiji.

Meni je ovaj Filipov slucaj indikativniji o srpskoj unutrasnjoj medijskoj politici od svih onih glasovitijih iz bliske proslosti, bas zbog benignosti bilo kakve realne "pretnje" koju u XXI veku moze po vlast imati neka radio emisija. Dakle, sistematski i planski se uklanja sve što nije dovoljno uniformisano ili štrči na bilo koji nacin, a "opoziciono" razmisljanje (na politicke teme), cak i ono najneartikulisanije, postaje ocito medijski smrtni greh u drzavnim medijima kao u Slobinim ili jednopartijskim vremenima. Vlast istina ne popunjava jos uvek taj informativni medijski prostor svojim glasnogovornicima tipa Dragana J. Vucicevica, vec ga zatrpava "evnusima" i prostim citacima vesti... ali je jasna namera da se satiranjem bilo kakvog nezavisnog/kritickog/autorskog pristupa politickim temama indirektno uspostavi potpuna kontrola nad medijima.
milisav68 milisav68 09:21 31.01.2016

Re: sterilizacija medija

blogov_kolac
Meni je ovaj Filipov slucaj indikativniji o srpskoj unutrasnjoj medijskoj politici od svih onih glasovitijih iz bliske proslosti,

Ma strašno, a nije ti bilo indikativno kada su ljudi bliski DS-u otkupljivali (za male pare) lokalne medije, pa na njima više nisi mogao da čuješ ni "Š" od šale na račun prethodne vlasti, a kamoli neku ozbiljniju kritiku.

I nije ti smetalo, što je za vreme prethodne vlasti, dozvoljeno da jedan vlasnik dobije nacionalnu frekvenciju za dve TV stanice, pa tako danas imamo Željka Mitrovića sa Pink i Happy, a "Grk" Prvu i B92.

Psiho danas samo gazi utabanim stazama, koje je prethodna vlast utabala (i to ne samo za medije), a ti slobodno nastavi da trabunjaš o "manjem zlu".
freehand freehand 09:29 31.01.2016

Re: sterilizacija medija

Meni je ovaj Filipov slucaj indikativniji o srpskoj unutrasnjoj medijskoj politici od svih onih glasovitijih iz bliske proslosti, bas zbog benignosti bilo kakve realne "pretnje" koju u XXI veku moze po vlast imati neka radio emisija. Dakle, sistematski i planski se uklanja sve što nije dovoljno uniformisano ili štrči na bilo koji nacin, a "opoziciono" razmisljanje (na politicke teme), cak i ono najneartikulisanije, postaje ocito medijski smrtni greh u drzavnim medijima kao u Slobinim ili jednopartijskim vremenima. Vlast istina ne popunjava jos uvek taj informativni medijski prostor svojim glasnogovornicima tipa Dragana J. Vucicevica, vec ga zatrpava "evnusima" i prostim citacima vesti... ali je jasna namera da se satiranjem bilo kakvog nezavisnog/kritickog/autorskog pristupa politickim temama indirektno uspostavi potpuna kontrola nad medijima.

Grešiš Koče. Ne bih da stajem Filipu na muku, ali šta ćemo ako je, kako se meni čini, u pitanju legitimna odluka o promeni programske šeme i zamena emisija i autora u skladu sa viđenjima i planom novih urednika?
Ono što sam od Filipovih emisija slušao i tekstova čitao nikako ne spada u ubojitu kritiku i ismevanje kojeg bi se vlast bojala ili na njega (Filipa i njegovu satiru) uopšte obraćala pažnju. To što je Filip simpatičan i kolega bloger ne čini ništa na kvalitetu njegovog rada, pa onda u čitavom dešavanju ostaje kvaka da nije poštovana forma u postupku.
Mada mi je i to donekle razumljivo jer nije lako čoveka otkačiti posle toliko godina i ostaviti ga i bez tog angažmana.
a_jovicic a_jovicic 01:37 01.02.2016

Petričić vs Corax

Pošto se gasi svaka kritička reč ostaju nam još samo slike ...

tyson tyson 02:16 01.02.2016

Koncepcija?

Nego, Filipe, nisam imao pojma da je tvoja emisija zapravo u programskoj šemi opstajala kao prostor za promovisanje i ogledanje satire, kao specifičnog (književnog?) pravca.

Sudeći po snimcima i izveštajima koje si povremeno ovde postavljao, meni se činila daleko više kao svojevrstan društveno-politički talk show.

Filip Mladenović Filip Mladenović 02:50 01.02.2016

Re: Koncepcija?

Koncepcija: od 4 emisije mesečno, u terminu subotom od 15h do 16h, dve emisije su bile sa gostima u studiju, jedna je bila posvećena promovisanju satiričnih priloga iz "ETNE", a jedna je bila, kako Vi kažete "društveno-politički talk show".

Tokom proteklih 13 godina i 2 meseca neprekidnog emitovanja, u studiju "Dvestadvojke" sam razgovarao sa oko 300 osoba različitih zanimanja, naravno najviše sa satiričarima. Takodje, predstavljeni su i svi brojevi "Etne", koja izlazi jednom mesečno na web adresi www.etna.dencic.com.

Zanimljiva je i sledeća činjenica: kada je pokrenuta emisija "Mućni glavom" 23. novembra 2002, trajala je 3 sata. Sledeći glavni urednik skratio je trajanje na 2 sata. Potom je sledeći urednik emisiju skratio na 1 sat. Da bi na kraju balade, posle proslave 13. rodjendana 21. novembra 2015. emisija degradirana na nivo rubrike u trajanju od 6 do 10 minuta, i to u okviru nove emisije "Prosto k'o pasulj", posvećene receptima za pasulj i uštipke, negovanju cveća na terasama, popravci ventila i vodokotlića...
narcis narcis 00:57 03.02.2016

Re: Koncepcija?

"Mućni glavom" 23. novembra 2002, trajala je 3 sata. Sledeći glavni urednik skratio je trajanje na 2 sata. Potom je sledeći urednik emisiju skratio na 1 sat. Da bi na kraju balade, posle proslave 13. rodjendana 21. novembra 2015. emisija degradirana na nivo rubrike u trajanju od 6 do 10 minuta, i to u okviru nove emisije "Prosto k'o pasulj", posvećene receptima za pasulj i uštipke, negovanju cveća na terasama, popravci ventila i vodokotlića...

el ti palo na pamet, možda, da se raspitaš za slušanost-rejting emisije.

razni urednici a svaki kratio emisiju.iako sam par puta pokušao da slušam

tvoju emisiju iz čisto drugarskog razloga, bila mi dosadna.

žao mi je što će ovo da te, vverovatno ili ne, povredi ali meni nije bila

interesantna.

zato bih voleo da čujem kakavje rejting imala.

a što se tiče vojinovih pasuljarskih poduhvata, pa ni oni mi ne mirišu

lepo, pomalo zagorelo to. ma ni vojin mi nije baš interesantan. doduše

vojin izgleda ima svoju publiku ali to je vreme za spavanje posle

pasulja.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:09 03.02.2016

Re: Koncepcija?

Sudeći po broju SMS poruka tokom većine emisija, sudeći po odjecima i citiranjima na društvenim mrežama, kao i mnogobrojnim reakcijama na ukidanje "Mućni glavom", očigledno da nisam za džabe krečio.

Tokom poslednje tri godine darovao sam slušateljkama i slušaocima oko 100 kompakt diskova sa najboljim emisijama "Mućni glavom". Autor zaštitnog znaka emisije je Marko Somborac, dok je medijski promoter satirični časopis "Etna". U studiju "Dvestadvojke" je tokom proteklih 13 godina mućkalo glavom oko 300 gostiju, najviše satiričara.

I najzad, podmukao način na koji su "Mućni glavom" skinuli sa programa, toliko nepristojan da u subotu, 30. januara 2016, nisu auditorijumu "Dvestadvojke" ni saopštili da se rubrika više neće emitovati, za mene kao novinara i autora je svojevrstan kompliment!

P.S. Pošto ste kao sveže registrovan bloger dobrodošli, preporučujem da pogledate i preslušate TV kanal "Mućni glavom" na www.youtube.com!
Takodje, preporučujem i blogove nastale na osnovu emitovanih "Mućni glavom". Broj komentara, čitanja i preporuka tih blogova takodje svedoči o rejtingu "Mućni glavom".
narcis narcis 01:27 03.02.2016

Re: Koncepcija?

Filip Mladenović


P.S. Pošto ste kao sveže registrovan bloger dobrodošli, preporučujem da pogledate i preslušate TV kanal "Mućni glavom" na www.youtube.com!
Takodje, preporučujem i blogove nastale na osnovu emitovanih "Mućni glavom". Broj komentara, čitanja i preporuka tih blogova takodje svedoči o rejtingu "Mućni glavom".

ja sam reko da sam u par puta pokušao da slušam ali nije išlo, to je moje

lično mišljenjebez ikakve zlobe ili političarenja. meni se nije dopala i

zato sam pitao kakav je rejting imala.ja nisam nikakav reper da bi se po

meni sudilo o tome da li emisija treba da traje, nisam toliko umišljen.

jedino nisam razumeo da li to što je emisija ukinuta znači i da si ostao

bez posla ili si idalje na platnoj listi.

trinest godina je mnogo, istroši se materijal. dođe do takozvanog zamora

materijala.ono jes da sam ja narcis ali mislim da i kod tebe ima dosta od narcizma, sve mi deluje kao da imaš malo takši stav o uspesima svojih radova. ne znam samo mi takav utisak.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:48 03.02.2016

Re: Koncepcija?

Način na koji sam mobingovan tokom proteklih 5 meseci i samo ukidanje emisije ne idu u prilog Vaših teza o slabom rejtingu, dosadi, zamoru, narcizmu...

Pre će biti da su se epoha i novo uredništvo RTS-a zamorili od mućkanja glavom, pa im sada, kako je to lucidno primetio kolega Rade Arsić, više odgovaraju emisije sa nazivom "Mrdni guzom" ili "Klimaj glavom"!

P.S. Ostao sam i bez autorskog honorara u visini od 7 000 dinara.
narcis narcis 01:54 03.02.2016

Re: Koncepcija?

ja sam reko svoje mišljenje, a ja mu dođem publika pa izgleda nije važno

moje mišljenje. ti iznosiš svoje, blog će reći svoje. mada je izgleda

reko ali ga ti izgleda neuvažavaš. pročitaj šta su ti ostali blogeri rekli

još jednom.

ja sam svoje reko i neću više da se ponavljam.

pozdrav
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:58 03.02.2016

Re: Koncepcija?

Hvala na pozdravu i komentarima!

Da, blog je rekao svoje: preko 2 000 čitanja, 19 preporuka, i preko 140 komentara, medju kojima preovladjuju oni sa izrazima podrške i žaljenja što je satirična emisija "Mućni glavom" ukinuta.
narcis narcis 02:06 03.02.2016

Re: Koncepcija?

odlično, ja nemam takav utisak što se tiče podrške ali tvoje je kako ćeš dalje.
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:25 03.02.2016

Re: Koncepcija?

Albert Ajnštajn: "AKO ŽELITE IZBEĆI KRITIKU, NE RECITE NIŠTA, NE RADITE NIŠTA, I BUDITE NIŠTA!"
blogovatelj blogovatelj 07:30 03.02.2016

Re: Koncepcija?

zato bih voleo da čujem kakavje rejting imala.


Da je imala rejting ne bi je ukinuli. Nisu ludi da ukidaju sebi izvor prihoda.
narcis narcis 07:37 03.02.2016

Re: Koncepcija?

to pitam, a nešto se i menjalo na 202, opća pomeranja
milisav68 milisav68 09:54 03.02.2016

Re: Koncepcija?

narcis
to pitam, a nešto se i menjalo na 202, opća pomeranja

<glas Bate Stojkovića>
Mi moramo da ići u korak sa svetom.

Pre 13 godina internet i kablovska su u Srbiji bili više izuzetak nego pravilo.

Danas je konkurencija u medijima ogromna, a para sve manje....

Mislim, nemam ništa protiv Filipa lično (čak mi je simpatičan), ali tržište čini svoje.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:01 03.02.2016

Re: Koncepcija?

Kako da ne!? "Utisak nedelje" i "24 minuta" su takodje ukinuti zbog "tog tržišta koje čini svoje"!

predatortz predatortz 10:06 03.02.2016

Re: Koncepcija?

Filip Mladenović
Kako da ne!? "Utisak nedelje" i "24 minuta" su takodje ukinuti zbog "tog tržišta koje čini svoje"!



U ovo, informatičko, vreme ništa više ne može da bude ukinuto. Samo autori treba da skapiraju da je internet mas-medij i da to komercijalizuju.
freehand freehand 10:10 03.02.2016

Re: Koncepcija?

predatortz
Filip Mladenović
Kako da ne!? "Utisak nedelje" i "24 minuta" su takodje ukinuti zbog "tog tržišta koje čini svoje"!



U ovo, informatičko, vreme ništa više ne može da bude ukinuto. Samo autori treba da skapiraju da je internet mas-medij i da to komercijalizuju.

Nije poenta u komercijalizaciji a TV i internet su dva kosmosa. "Utisak nedelje" je inače, po poznatim podacima bio itekako komecijalan.
predatortz predatortz 10:12 03.02.2016

Re: Koncepcija?

freehand
predatortz
Filip Mladenović
Kako da ne!? "Utisak nedelje" i "24 minuta" su takodje ukinuti zbog "tog tržišta koje čini svoje"!



U ovo, informatičko, vreme ništa više ne može da bude ukinuto. Samo autori treba da skapiraju da je internet mas-medij i da to komercijalizuju.

Nije poenta u komercijalizaciji a TV i internet su dva kosmosa. "Utisak nedelje" je inače, po poznatim podacima bio itekako komecijalan.


Poenta je u tome, Free, da je umro drug Tito!
Pazi, poslodavac iz nekog njemu znanog razloga ukida tvoju emisiju. Cenu te poslovne odluke će da plati on. Ti uzmeš svoj brend i prodaješ ga tamo gde imaš kupca za njega. Tako funkcioniše tržište.
freehand freehand 10:15 03.02.2016

Re: Koncepcija?

predatortz
freehand
predatortz
Filip Mladenović
Kako da ne!? "Utisak nedelje" i "24 minuta" su takodje ukinuti zbog "tog tržišta koje čini svoje"!



U ovo, informatičko, vreme ništa više ne može da bude ukinuto. Samo autori treba da skapiraju da je internet mas-medij i da to komercijalizuju.

Nije poenta u komercijalizaciji a TV i internet su dva kosmosa. "Utisak nedelje" je inače, po poznatim podacima bio itekako komecijalan.


Poenta je u tome, Free, da je umro drug Tito!
Pazi, poslodavac iz nekog njemu znanog razloga ukida tvoju emisiju. Cenu te poslovne odluke će da plati on. Ti uzmeš svoj brend i prodaješ ga tamo gde imaš kupca za njega. Tako funkcioniše tržište.

Poslodavac na pritisak vlasti ukida emisiju. Tako funkcioniše meka diktatura. U tvrdoj zatvore ili preuzmu medij i streljaju autora.
A zahvaljujem na lekciji iz političke ekonomije.

P.S. a ddražesno je i ovo sa Titom, hvala na informaciji. Ni Draža se ovih dana ne oseća najbolje.
predatortz predatortz 10:17 03.02.2016

Re: Koncepcija?

Poslodavac na pritisak vlasti ukida emisiju. Tako funkcioniše meka diktatura. U tvrdoj zatvore ili preuzmu medij i streljaju autora.


Tako je. Od reči do reči. Zbog toga CNN, recimo, nikad neće objektivno izveštavati o Kosovu.
freehand freehand 10:19 03.02.2016

Re: Koncepcija?

predatortz
Poslodavac na pritisak vlasti ukida emisiju. Tako funkcioniše meka diktatura. U tvrdoj zatvore ili preuzmu medij i streljaju autora.


Tako je. Od reči do reči. Zbog toga CNN, recimo, nikad neće objektivno izveštavati o Kosovu.

Slika izvitoperenog društva nije slika deklarisanih vrednosti. I ne možeš je prodavati ni kao poželjnu ni kao jedino moguću.
predatortz predatortz 10:24 03.02.2016

Re: Koncepcija?

freehand
predatortz
Poslodavac na pritisak vlasti ukida emisiju. Tako funkcioniše meka diktatura. U tvrdoj zatvore ili preuzmu medij i streljaju autora.


Tako je. Od reči do reči. Zbog toga CNN, recimo, nikad neće objektivno izveštavati o Kosovu.

Slika izvitoperenog društva nije slika deklarisanih vrednosti. I ne možeš je prodavati ni kao poželjnu ni kao jedino moguću.


Ponovo se slažemo.
Zbog toga predlažem internet kao medij na koji je najteže stavljati restrikcije. Reč uvek nađe put do onoga koji hoće da je čuje.
milisav68 milisav68 10:32 03.02.2016

Re: Koncepcija?

Filip Mladenović
Kako da ne!? "Utisak nedelje" i "24 minuta" su takodje ukinuti zbog "tog tržišta koje čini svoje"!

Pa jeste, meni (a i nekom mom društvu) Kesić nikad nije bio interesantan. a "Utisak nedelje" sam (smo) pratio(li) od početka (na Studiu B), do tamo neke 2005.-2006.

Pa i Mićko je pokušao sa ekranizacijom njegove predstavom "Doktor za one stvari", pa nije slavno prošao.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:32 03.02.2016

Re: Koncepcija?

predatortz
Filip Mladenović
Kako da ne!? "Utisak nedelje" i "24 minuta" su takodje ukinuti zbog "tog tržišta koje čini svoje"!



U ovo, informatičko, vreme ništa više ne može da bude ukinuto. Samo autori treba da skapiraju da je internet mas-medij i da to komercijalizuju.


Tačno. Još pre 3 godine sam pokrenuo TV kanal "Mućni glavom" na www.youtube.com i tokom 2015. ga komercijalizovao zbog sve većeg broja poseta.

Ali u blogu se govori o delu našeg Javnog medijskog servisa,Radio Beograd 202, sa čijeg programa je skinuta jednosatna emisija koja se 13 godina i 2 meseca bavila objavljivanjem tekuće satirične produkcije. Ako je njen autor postao loš,umorio se, pao mu rejting, dajte onda drugog autora,boljeg, svežijeg... Umesto toga - emisija "Prosto k'o pasulj", koja se bavi receptima i popravkama ventila...
predatortz predatortz 11:04 03.02.2016

Re: Koncepcija?


Ali u blogu se govori o delu našeg Javnog medijskog servisa,Radio Beograd 202, sa čijeg programa je skinuta jednosatna emisija koja se 13 godina i 2 meseca bavila objavljivanjem tekuće satirične produkcije.


Trinaest godina je previše. Reći ću ti kako je kod mene bilo sa 'Utiskom'. Prvo sam ga manijački gledao i insistirao na tišini u kući tokom emisije. Posle nekog vremena sam već pratio ko će da budu gosti, pa se ravnao po tome da li ću gledati emisiju ili ne. Sledeći korak je bio taj da emisiju uopšte ne gledam, da me ne interesuje ko gostuje.

Jednostavno, zamorio sam se. Gledaoci i slušaoci su kurve, moj Filipe.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:54 03.02.2016

Re: Koncepcija?

To ne važi za radio. To je produhovljeniji i rafiniraniji medij u odnosu na TV i štampu.
"Mućni glavom" je imalo krug slušateljstva na koji sam vrlo ponosan. Hvala im na svemu.
freehand freehand 12:16 03.02.2016

Re: Koncepcija?

predatortz
freehand
predatortz
Poslodavac na pritisak vlasti ukida emisiju. Tako funkcioniše meka diktatura. U tvrdoj zatvore ili preuzmu medij i streljaju autora.


Tako je. Od reči do reči. Zbog toga CNN, recimo, nikad neće objektivno izveštavati o Kosovu.

Slika izvitoperenog društva nije slika deklarisanih vrednosti. I ne možeš je prodavati ni kao poželjnu ni kao jedino moguću.


Ponovo se slažemo.
Zbog toga predlažem internet kao medij na koji je najteže stavljati restrikcije. Reč uvek nađe put do onoga koji hoće da je čuje.

Slažemo se ali se i ne slažemo: slobodan, misleći građanin nikad se ne miri sa aktima nasilja niti traži i predlaže zaobilazne puteve i načine za njihovo prevazlaženje umesto da se protiv njih bori.
Dakle - no pasran, brate moj i prijatelju u slaganju.
bez obzira što se Filip okešio uz klasu kojoj ne pripada, niti je situacija ista i nedvosmislena.
predatortz predatortz 12:21 03.02.2016

Re: Koncepcija?


Slažemo se ali se i ne slažemo: slobodan, misleći građanin nikad se ne miri sa aktima nasilja niti traži i predlaže zaobilazne puteve i načine za njihovo prevazlaženje umesto da se protiv njih bor


Boriš se tamo gde možeš, a ne gde hoćeš. Borba na netu je, takođe, borba.
Kada neprijatelj zauzme položaj, formiraš rezervni i pružaš mu otpor. Kad proceniš da je vreme - napadaš i vraćaš stari položaj.
blogovatelj blogovatelj 19:56 03.02.2016

Re: Koncepcija?

Kako da ne!? "Utisak nedelje" i "24 minuta" su takodje ukinuti zbog "tog tržišta koje čini svoje"!


Tako je. I jedno i drugo su izuzetno glupe emisije. To što ti to ne vidiš, tvoj je problem. zato si i ostao bez posla.
Utisak nedelje je nekada bio nešto, a 24 minuta nikada ništa.
narcis narcis 20:23 03.02.2016

Re: Koncepcija?

preteruješ ga sad, utisak je prošo verovatno sve faze kroz koje je mogo dok 24 nije stigo ni da se razvije.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:26 03.02.2016

Re: Koncepcija?

blogovatelj
Kako da ne!? "Utisak nedelje" i "24 minuta" su takodje ukinuti zbog "tog tržišta koje čini svoje"!


Tako je. I jedno i drugo su izuzetno glupe emisije. To što ti to ne vidiš, tvoj je problem. zato si i ostao bez posla.
Utisak nedelje je nekada bio nešto, a 24 minuta nikada ništa.


Ako su "izuzetno glupe emisije", zašto je tokom njihovog emitovanja bilo toliko reklama? Znači, te emisije su donosile profit vlasniku B92,a ipak su skinute sa TV programa. Možda zbog glupoće vlasnika?

P.S. Dobar novinar - frilenser nikada ne ostaje bez posla!
blogovatelj blogovatelj 01:12 04.02.2016

Re: Koncepcija?

Možda zbog glupoće vlasnika?


Mozda. Tvoje nije da procenjujes gde ce on da ulaze svoje pare. Ako se zajeb'o, sam se zajeb'o, svoje je pare sprcao ni u sta. Sta ti imas da brines o njegovim parama?
Odvratno je i prostacki zavirivati u tudje novcanike.
Uzmi prodaj svoj stan, unajmi sate na radiju, TV, bilo gde i radi sta mislis da je pametno. Budi pametniji od tog glupog gazde. Sad je prilika da sklopis povoljan ugovor sa Oljom Beckovic i postanes milijarder. Jamacno bi svi u Srbiji gledali emisiju sa Oljom Beckovic. Sve imaju, samo im ona fali u zivotima.
cane cane 22:39 04.02.2016

Re: Koncepcija?

Kako da ne!? "Utisak nedelje" i "24 minuta" su takodje ukinuti zbog "tog tržišta koje čini svoje"!




Mucni glavom 29.08.2015
Otete i kidnapovane Bebe Srbije

61 views


bebe se pise malim slovom.

Filip Mladenović Filip Mladenović 00:31 05.02.2016

Re: Koncepcija?

To je snimak kompletne emisije, koju su postavili članovi Udruženja roditelja nestalih beba.

Postoji još jedan snimak:


Taj snimak je imao 163 views.

A postoji i blog o istoj temi: http://blog.b92.net/text/25801/Otmice-beba-iz-srpskih-porodilista/ (1867 čitanja, 8 preporuka)

Bilo je i 37 SMS poruka tokom emisije, koja je trajala 60 minuta. I nekoliko telefonskih poziva, ne sećam se tačno koliko.
I mnogo komentara na Facebook-u i TWITTER-u.

Ali, meni je kao novinaru i autoru "Mućni glavom" bio najupečatljiviji i najdraži telefonski razgovor sa jednom majkom ukradene bebe dan posle emitovanja. Zbog tog razgovora novinarstvo ima smisao i motiv, neizreciv!
jkt2010 jkt2010 04:36 05.02.2016

Re: Koncepcija?

Filip Mladenović
To je snimak kompletne emisije, koju su postavili članovi Udruženja roditelja nestalih beba.

Al ti satira...
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:26 01.02.2016

.

Tebra, ako treba neko sa šaljivim parolama da krene na skupštinu, znaš da sam tu
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:03 01.02.2016

Re: .

Evo prvog predloga: NAPRED DNO!
reanimator reanimator 13:35 01.02.2016

Re: .

Vas dvojica kad krenete na Skupštinu, neće nam trebati legija da prelazi na našu stranu :)
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:53 01.02.2016

Re: .




evo, Pipo, već su nas napali hejteri koji se kriju iza anonimnih potpisa: to je znak kako smo na pravom putu:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana