B92 Blog    Članovi    Jasmina Tesanovic    Ko se boji mirovnog karavana?

Jasmina Tesanovic
12:11
NED
23
MAR

Ko se boji mirovnog karavana?

Saopštenje za javnost
 povodom napada na Sonju Biserko i mirovni karavan Helsinškog odbora

Nakon proglašenja nezavisnosti Kosova učestali su napadi na braniteljke ljudskih prava, na sve one koji sarađuju sa grupama na Kosovu u cilju postizanja trajnog i pravednog mira.

Dana 21. marta u srpskoj enklavi Štrpce napadnut je mirovni karavan Helsinškog odbora za ljudska prava u Srbiji, u kome su se nalazile Sonja Biserko, Borka Pavićević, Vera Marković i Obrad Savić.

Ovi napadi imaju za cilj monopolizovanje kosovskog pitanja, manipulisanje kosovskim Srbima i potvrđivanju ekskluzivnog prava dela vlasti iz Beograda na zaštitu srpskog stanovništva.

Takvom politikom srpsko stanovništvo na Kosovu ostaje talac mračnjačke politike, klerofašističke orijentacije koju predvode tajne službe pod kontrolom DSS i ostataka režima Slobodana Miloševića.

Ovom prilikom izražavamo našu podršku i solidarnost Sonji Biserko, jednoj od najistaknutijoj braniteljki ljudskih prava na prostoru bivšoj Jugoslaviji, bliskoj Ženama u crnom.

Nastavićemo, kao i u proteklih petnaest godina, da sarađujemo sa grupama na Kosovu kao i u okviru Ženske mirovne koalicije, nastavićemo da  zajedno gradimo pravedan mir, promovišemo ljudsku bezbednost i zajednički suživot na Kosovu.

Nastavićemo i dalje da pružamo bezrezervnu solidarnu podršku borkinjama za ljudska prava u ovim teškim vremenima kada pokušavaju da nas svedu na sabornost i gurnu u etničku homogenizaciju.

U Beogradu,                                                                                                    Žene u crnom
23. mart 2008.

Saopštenju se pridružuju:
Komitet pravnika za ljudska prava, Beograd
Mreža Žena u crnom Srbije




Komentari (34)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

miljanah  13:54 23.03.2008
Preporuka: 0

Podrska

#Link  Replika: 0
Podrska Sonji i Mirovnom karavanu i Mrezi Zene u crnom.

Preporuka
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Gorio  13:56 23.03.2008
Preporuka: 0

Gde baš sada

#Link  Replika: 0
Gde ste ženo božija sada našli da idete u mirovnu misiju kada je utoku jedna od naj osmišljenijih akcia vlade Srbije, stvaranje atmosfere funkcionalnog odvajanja Srba od Alabanaca
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nsarski  13:57 23.03.2008
Preporuka: 2

?

#Link  Replika: 23
Ovom prilikom izražavamo našu podršku i solidarnost Sonji Biserko

a sto samo njoj? Gore pise da je u karavanu bilo jos ljudi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  14:47 23.03.2008
Preporuka: 0

Re: ?


a sto samo njoj? Gore pise da je u karavanu bilo jos ljudi.


Jedan, neki Obrad Savić.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  15:11 23.03.2008
Preporuka: 2

Re: ?

dragan7557

a sto samo njoj? Gore pise da je u karavanu bilo jos ljudi.


Jedan, neki Obrad Savić.


hahahaha
neki obrad savić!
neka sonja biserko!
neka borka pavićević!
neki ivan kuzminović!
neka vera marković!
neki...

neki za koga?
za vas neobaveštene?
il za vas mrzitelje?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nsarski  15:24 23.03.2008
Preporuka: 3

Re: ?

ivan kuzminović!

On nije na gornjem spisku. To neka diskriminacija? Pitam, zato sto dalje pise:

Nastavićemo i dalje da pružamo bezrezervnu solidarnu podršku borkinjama za ljudska prava u ovim teškim vremenima kada pokušavaju da nas svedu na sabornost i gurnu u etničku homogenizaciju.


sto se jasno odnosi na podrsku osobama zenskog roda?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dušan Maljković  15:26 23.03.2008
Preporuka: 1

Re: ?

Ne mora svako da zna ko je Obrad Savić (ili bilo ko drugi) i to nužno ne mora da znači da je protiv njega.

Obrad je, što se mene tiče, odradio sjajan posao zbog koga sam mu beskrajno zahvalan i kojim je značajno unapredio filozofsku kulturu u Srbiji -- edicija Circulus donela nam je sjajne naslove -- Batler, Sloterdijk, Habermas, Žižek, da ne pričam o kapitalnom Deridinom radu Politike prijateljstva i izuzetnom zborniku o psihoanalizi...

http://www.belgradecircle.org/
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  16:46 23.03.2008
Preporuka: 2

Re: ?

nsarski
sto samo njoj? Gore pise da je u karavanu bilo jos ljudi.

nsarski, zudim da saznam sta ti mislis zasto samo sonji. izbaci tezu...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  17:07 23.03.2008
Preporuka: 0

Re: ?

nsarski, zudim da saznam sta ti mislis zasto samo sonji. izbaci tezu...

nema teze kafice, samo čista nepatvorena zloba.
u koju smo se uverili više puta.
viš da je zanemario i obrada savića koga je stvarno neki 7557 nazvao neki. al ipak ne zvuči kao žensko ime, bio savić neko ili ne dotičnom i narskom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nsarski  17:11 23.03.2008
Preporuka: 3

Re: ?

izbaci tezu..

Nemam nikakvu tezu:))
Samo pitam, ako je dozvoljeno? Mozda se ne slazete sa pitanjem?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  17:15 23.03.2008
Preporuka: 2

Re: ?

nsarski
Nemam nikakvu tezu:)) Samo pitam, ako je dozvoljeno? Mozda se ne slazete sa pitanjem?

nema sanse da nemas tezu. ajde, pothrani svoju malicioznost malo. rasprave radi...
ne slazem se ja sa tobom generalno, a obaska oko ovog pitanja.
" Samo pitam, ako je dozvoljeno?"
vidis kako moze da radi tvoja malicioznost. ti, ovde, sugerises da ja tebi branim da postavis pitanje?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  17:19 23.03.2008
Preporuka: 2

Re: ?

Exitus Letalis
nema teze kafice, samo čista nepatvorena zloba. u koju smo se uverili više puta.viš da je zanemario i obrada savića koga je stvarno neki 7557 nazvao neki. al ipak ne zvuči kao žensko ime, bio savić neko ili ne dotičnom i narskom.

EL, mislim da je nsarskom ovde malo teze jer ipak ove price nisu pokrivene u enciklopedijama. :)) cenim da se nsarski igrao malo na sebi elektrosokovima koje preporucuje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nsarski  17:24 23.03.2008
Preporuka: 5

Re: ?

:))
Onda zaista treba biti zloban pa pronaci malicioznost u mom pitanju. Napisala zena lepo da je bio karavan i navela imena nekolicine ljudi u karavanu. Medju imenima i Sonja Biserko. Dva pasusa kaznije se kaze da pruzaju "bezrezervnu podrsku" Sonji Biserko. OK. Svako dete bi pitalo: "A sta je sa drugima? Imaju li oni podrsku?". E, ja sam to pitao - nekako se samo namece. Da su napisali "pruzamo bezrezervnu podrsku mirovnom karavanu", ili slicno, onda ni pitanja ne bi bilo.
Potom, pred kraj, kazu da podrzavaju "borkinje za ljudska prava". A u karavanu je bilo i muskaraca. Meni ovo deluje nelogicno, to je sve. Nikakva malicioznost - naprotiv, prijateljska zelja da se otklone moguce nesuglasice:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nsarski  17:30 23.03.2008
Preporuka: 3

Re: ?

elektrosokovima koje preporucuje.

Haha, gde ja to preporucujem ECT?
Vi ste ljudi poceli da izmisljate neistine o drugima, a to nije ni lepo, ni posteno, ni vaspitano. Ali, vas izbor:)

Uostalom, mislim da bi Jasmina bila najpogodnija licnost da nam rastumaci o cemu se ovde radi. Mozda su samo pogresili u kucanju? Ili su pisali saopstenje u zurbi?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  17:57 23.03.2008
Preporuka: 3

Re: ?

nsarski
Ovom prilikom izražavamo našu podršku i solidarnost Sonji Biserkoa sto samo njoj? Gore pise da je u karavanu bilo jos ljudi.

Zato sto je najomrazenija medju srpskim nacionalistima, a opet se usudila da ode u taj "zverinjak"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nsarski  18:07 23.03.2008
Preporuka: 4

Re: ?

a opet se usudila da ode u taj "zverinjak"

Ljudi ce se tesko razumeti ako jedni u drugima vide "zverove".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  18:08 23.03.2008
Preporuka: 1

Re: ?

nsarski
Haha, gde ja to preporucujem ECT?
Vi ste ljudi poceli da izmisljate neistine o drugima, a to nije ni lepo, ni posteno, ni vaspitano. Ali, vas izbor:)

Uostalom, mislim da bi Jasmina bila najpogodnija licnost da nam rastumaci o cemu se ovde radi. Mozda su samo pogresili u kucanju? Ili su pisali saopstenje u zurbi?

Izvinjavam se što se miješam u "raspravu" koja je nastala zbog nesporazuma proizašlog iz nesrećno sastavljenog (bolje reći skraćenog) teksta J.T.
Nijesmo svi podjednako informisani o aktivnosti ovih NVO.

Iz svih dosadašnjih postova NSarskog i Dragana 7557 se može zaključiti da oni ovakva pitanja ne bi mogli postavljati iz nekakve "malicioznosti".
I meni je saopštenje izgledalo kao sklepano na brzinu i nejasno.

Pozdrav i podrška Mirovnom karavanu od mene.

Za gospodju EL i g-dina Kafu - molba - da povučete optužbe jer zaista ne stoje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nsarski  18:13 23.03.2008
Preporuka: 1

Re: ?

Za gospodju EL i g-dina Kafu - molba - da povučete optužbe jer zaista ne stoje.

Hvala na odbrani. Ja ipak verujem da u pitanju dobronamerni ljudi i da nisu nista lose mislili:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  18:44 23.03.2008
Preporuka: 3

Re: ?

nsarski
a opet se usudila da ode u taj "zverinjak"Ljudi ce se tesko razumeti ako jedni u drugima vide "zverove".


a kako bi bilo da na to ukazesh ovoj vlasti koja ljude podstice da se ponasaju kao zveri.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  18:51 23.03.2008
Preporuka: 2

Re: ?

Za gospodju EL i g-dina Kafu - molba - da povučete optužbe jer zaista ne stoje.

dragi sentinel26, znam da si dobronameran, ali brate zar ti prvi put čitaš narskog?
piše i vo:

Nastavićemo, kao i u proteklih petnaest godina, da sarađujemo sa grupama na Kosovu kao i u okviru Ženske mirovne koalicije, nastavićemo da zajedno gradimo pravedan mir, promovišemo ljudsku bezbednost i zajednički suživot na Kosovu.


dakle, i sonja i svi ostali koji godinama imaju prijatelje i kontakte sa albancima i albankama, uvek su bili na meti nacionalista.
ne znanje ili ne poznavanje ne opravdava.
postoji google pa se lepo pretraži šta rade i helsinški odbor, i žene u crnom i fond za humanitarno pravo etc.
te nvo postoje 15 godina.
žalosno je što se tako malo zna o njima. za to su krivi i vlast i mediji a i sami građani koji neće da se informišu.

ovde

i ovde

i ovde

i ovde

eto, ko želi može da pročita.
može da ukuca još neku nvo.
korisno je.
p.s. postoje i adrese i telefoni, pa svako može da se najavi i obiđe ove organizacije.
nije teško.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nsarski  19:11 23.03.2008
Preporuka: 1

Re: ?

a kako bi bilo da na to ukazesh ovoj vlasti koja ljude podstice da se ponasaju kao zveri.

Ne znam kako bih mogao direktno da im na to ukazem (cak ne znam ni kome bih se obratio). S druge strane, indirektno, jedan fer i tolerantan razgovor na ovome blogu - gde ima i mirovnih aktivista i njihovih simpatizera - bi bio najbolji primer kako sa neistomisljenicima treba razgovarati. "Zverinjak" nije rec koja je primerena takvom razgovoru.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  19:23 23.03.2008
Preporuka: 0

Re: ?

Exitus Letalis
Za gospodju EL i g-dina Kafu - molba - da povučete optužbe jer zaista ne stoje.

dragi sentinel26, znam da si dobronameran, ali brate zar ti prvi put čitaš narskog?

Poštovana EL,
Hajde da malo spustimo loptu na zemlju, otišla je diskusija u stranu.
Možda NSarski pripada grupi ljudi koja ne vjeruje mnogo u djelotvornost rada pojedinih NVO u Srbiji, ali to nije dovoljno da mu pripišemo zlu namjeru. Ja nijesam vidovit.
Vjerujte mi poznajem mnogo ljudi koji kažu da je to u Srbiji uzaludan posao i rasipanje dragocjenog vremena.

Ja sam na primjer o dogadjaju znao više nego što je Jasmina napisala u postu, morate priznati veoma šturo.
Zato nijesam odmah obratio pažnju na smisao teksta. Tekst stvarno izgleda kao da ima rupe, nešto u njemu nedostaje.

Prije 10 godina, po istom receptu, "grupa gradjana" iz Srbije, preobučena u "lokalne gradjane", je u Gračanici napala i gadjala Z.Djindjića prilikom njegove posjete tom mjestu, Raško-prizrenskoj eparhiji i episkopu, g-dinu Artemiju.

Za to vrijeme u skupštinskom restoranu u Beogradu, sjedili su jedan veoma visoki funkcioner SPS-a i jedan takodje visoki funkcioner SPO-a i preko mobilnog pratili direktan prenos "dogadjanja naroda" u Gračanici.

Htio sam nešto više o tome da napišem, ali sam odustao jer sam saznao da će jedan od te dvojice biti poslanik na poznatoj listi.
Poz.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  20:08 23.03.2008
Preporuka: 4

Re: ?

sentinel26

Exitus Letalis
Za gospodju EL i g-dina Kafu - molba - da povučete optužbe jer zaista ne stoje.dragi sentinel26, znam da si dobronameran, ali brate zar ti prvi put čitaš narskog? Poštovana EL,Hajde da malo spustimo loptu na zemlju, otišla je diskusija u stranu.Možda NSarski pripada grupi ljudi koja ne vjeruje mnogo u djelotvornost rada pojedinih NVO u Srbiji, ali to nije dovoljno da mu pripišemo zlu namjeru. Ja nijesam vidovit. Vjerujte mi poznajem mnogo ljudi koji kažu da je to u Srbiji uzaludan posao i rasipanje dragocjenog vremena.Ja sam na primjer o dogadjaju znao više nego što je Jasmina napisala u postu, morate priznati veoma šturo.Zato nijesam odmah obratio pažnju na smisao teksta. Tekst stvarno izgleda kao da ima rupe, nešto u njemu nedostaje.Prije 10 godina, po istom receptu, "grupa gradjana" iz Srbije, preobučena u "lokalne gradjane", je u Gračanici napala i gadjala Z.Djindjića prilikom njegove posjete tom mjestu, Raško-prizrenskoj eparhiji i episkopu, g-dinu Artemiju.Za to vrijeme u skupštinskom restoranu u Beogradu, sjedili su jedan veoma visoki funkcioner SPS-a i jedan takodje visoki funkcioner SPO-a i preko mobilnog pratili direktan prenos "dogadjanja naroda" u Gračanici.Htio sam nešto više o tome da napišem, ali sam odustao jer sam saznao da će jedan od te dvojice biti poslanik na poznatoj listi.Poz.


e vidite sentiel , ako ste citali redovno komentare nsarskog , a rekla bih da niste, onda biste se slozili sa el i kaficom. secam se kada sam prenela kasparovu kritiku putinove rusije , nsarski je odmah skrenuo paznju da kasparov nije cvecka, a kad se pisalo o poseti busha kosovu , na nsarskog je najveci utisak ostavio nestank sata sa busove ruke. takvih primera je bezbroj .drugim recima, imam utisak da nsarskom jako odgovora status quo u srbiji , pa sam zato sigurna da ovaj njegov komentar ovde, nije nimalo bio dobronemaran , vec josh jedno odvlacenje paznje sa samog teksta , cija poenta je, slozicete se, napad na mirovni karavan helsinškog odbora za ljudska prava u srbiji u srpskoj enklavi strpce orkestriran iz srbije.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  20:22 23.03.2008
Preporuka: 2

Re: ?

doktorka
sentinel26
Exitus Letalis
Za gospodju EL i g-dina Kafu - molba - da povučete optužbe jer zaista ne stoje.dragi sentinel26, znam da si dobronameran, ali brate zar ti prvi put čitaš narskog? Poštovana EL,Hajde da malo spustimo loptu na zemlju, otišla je diskusija u stranu.Možda NSarski pripada grupi ljudi koja ne vjeruje mnogo u djelotvornost rada pojedinih NVO u Srbiji, ali to nije dovoljno da mu pripišemo zlu namjeru. Ja nijesam vidovit. Vjerujte mi poznajem mnogo ljudi koji kažu da je to u Srbiji uzaludan posao i rasipanje dragocjenog vremena.Ja sam na primjer o dogadjaju znao više nego što je Jasmina napisala u postu, morate priznati veoma šturo.Zato nijesam odmah obratio pažnju na smisao teksta. Tekst stvarno izgleda kao da ima rupe, nešto u njemu nedostaje.Prije 10 godina, po istom receptu, "grupa gradjana" iz Srbije, preobučena u "lokalne gradjane", je u Gračanici napala i gadjala Z.Djindjića prilikom njegove posjete tom mjestu, Raško-prizrenskoj eparhiji i episkopu, g-dinu Artemiju.Za to vrijeme u skupštinskom restoranu u Beogradu, sjedili su jedan veoma visoki funkcioner SPS-a i jedan takodje visoki funkcioner SPO-a i preko mobilnog pratili direktan prenos "dogadjanja naroda" u Gračanici.Htio sam nešto više o tome da napišem, ali sam odustao jer sam saznao da će jedan od te dvojice biti poslanik na poznatoj listi.Poz.

e vidite sentiel , ako ste citali redovno komentare nsarskog , a rekla bih da niste, onda biste se slozili sa el i kaficom. secam se kada sam prenela kasparovu kritiku putinove rusije , nsarski je odmah skrenuo paznju da kasparov nije cvecka, a kad se pisalo o poseti busha kosovu , na nsarskog je najveci utisak ostavio nestank sata sa busove ruke. takvih primera je bezbroj .drugim recima, imam utisak da nsarskom jako odgovora status quo u srbiji , pa sam zato sigurna da ovaj njegov komentar ovde, nije nimalo bio dobronemaran , vec josh jedno odvlacenje paznje sa samog teksta , cija poenta je, slozicete se, napad na mirovni karavan helsinškog odbora za ljudska prava u srbiji u srpskoj enklavi strpce orkestriran iz srbije.

Doktorka, neću da se svadjam sa vama.

Samo da vam kažem da sam se ja nekada bavio šahom, malo igrom a mnogo organizacionim poslovima a najviše sudjenjem i bio sam poznat sudija i van Srbije, pa da vam rečem da Kasparov stvarno nije cvećka, ali vam detalje ne bih ovdje iznosio. Ne znam šta je NSarski imao u vidu kada je to napisao.
To svakako nije dokaz da nas dvojica imamo lijepo mišljenje o Putinu.
Ono što bih ja mogao napisati o njemu obrisao bi svaki moderator.

Ako vi sada ne prihvatite moju molbu i ne zakopamo zajedno sjekire, pomisliću da ne prihvatate moju mirotvoračku ulogu, da ustvari ne podržavate takve akcije.
Poz.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  20:37 23.03.2008
Preporuka: 3

Re: ?

sentinel26

doktorka

sentinel26Exitus LetalisZa gospodju EL i g-dina Kafu - molba - da povučete optužbe jer zaista ne stoje.dragi sentinel26, znam da si dobronameran, ali brate zar ti prvi put čitaš narskog? Poštovana EL,Hajde da malo spustimo loptu na zemlju, otišla je diskusija u stranu.Možda NSarski pripada grupi ljudi koja ne vjeruje mnogo u djelotvornost rada pojedinih NVO u Srbiji, ali to nije dovoljno da mu pripišemo zlu namjeru. Ja nijesam vidovit. Vjerujte mi poznajem mnogo ljudi koji kažu da je to u Srbiji uzaludan posao i rasipanje dragocjenog vremena.Ja sam na primjer o dogadjaju znao više nego što je Jasmina napisala u postu, morate priznati veoma šturo.Zato nijesam odmah obratio pažnju na smisao teksta. Tekst stvarno izgleda kao da ima rupe, nešto u njemu nedostaje.Prije 10 godina, po istom receptu, "grupa gradjana" iz Srbije, preobučena u "lokalne gradjane", je u Gračanici napala i gadjala Z.Djindjića prilikom njegove posjete tom mjestu, Raško-prizrenskoj eparhiji i episkopu, g-dinu Artemiju.Za to vrijeme u skupštinskom restoranu u Beogradu, sjedili su jedan veoma visoki funkcioner SPS-a i jedan takodje visoki funkcioner SPO-a i preko mobilnog pratili direktan prenos "dogadjanja naroda" u Gračanici.Htio sam nešto više o tome da napišem, ali sam odustao jer sam saznao da će jedan od te dvojice biti poslanik na poznatoj listi.Poz.e vidite sentiel , ako ste citali redovno komentare nsarskog , a rekla bih da niste, onda biste se slozili sa el i kaficom. secam se kada sam prenela kasparovu kritiku putinove rusije , nsarski je odmah skrenuo paznju da kasparov nije cvecka, a kad se pisalo o poseti busha kosovu , na nsarskog je najveci utisak ostavio nestank sata sa busove ruke. takvih primera je bezbroj .drugim recima, imam utisak da nsarskom jako odgovora status quo u srbiji , pa sam zato sigurna da ovaj njegov komentar ovde, nije nimalo bio dobronemaran , vec josh jedno odvlacenje paznje sa samog teksta , cija poenta je, slozicete se, napad na mirovni karavan helsinškog odbora za ljudska prava u srbiji u srpskoj enklavi strpce orkestriran iz srbije.Doktorka, neću da se svadjam sa vama.Samo da vam kažem da sam se ja nekada bavio šahom, malo igrom a mnogo organizacionim poslovima a najviše sudjenjem i bio sam poznat sudija i van Srbije, pa da vam rečem da Kasparov stvarno nije cvećka, ali vam detalje ne bih ovdje iznosio. Ne znam šta je NSarski imao u vidu kada je to napisao.To svakako nije dokaz da nas dvojica imamo lijepo mišljenje o Putinu.Ono što bih ja mogao napisati o njemu obrisao bi svaki moderator.Ako vi sada ne prihvatite moju molbu i ne zakopamo zajedno sjekire, pomisliću da ne prihvatate moju mirotvoračku ulogu, da ustvari ne podržavate takve akcije. Poz.


Ja se ne svadjam , odakle Vam to? Samo Vam pricam o dobronamernosti . Ne bi bio problem kada bi Nsarski imao kriticni stav prema svima, ukljucujuci i aktuelnu vlast, ali on je veoma selektivan. Slazem se da diskusiju na ovu temu prekinemo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Supermod  10:52 24.03.2008
Preporuka: 0

obavestenje

Diskusija ce ovde i biti prekinuta.

Ukoliko nemate nista da napisete o temi koju je autorka postavila, a ni ona ne ucestvuje u diskusiji i ne moderise blog, blog ce biti zakljucan, a prethodno ociscen od trolla, ukljucujuci postove koji su se nadovezali na uvredljivi komentar korisnika Marko Ristic, replike na isti, i sve ispisano o Kasparovu, Bushu, Kini, Rusiji, Vasingtonu, Nenadu Canku, Draskovicu, ravnogorcima i tako dalje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Gorio  14:01 23.03.2008
Preporuka: 2

Podržavam vaše delovanje

#Link  Replika: 0
Žalim zbog napada na Sonju Biserko i ostale.
Ne zamerite nesretnim ljudima, napadači su iz Beograda.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  15:18 23.03.2008
Preporuka: 2

Ko je odgovoran?

#Link  Replika: 4
Jasmina, je l' neko odgovara za ove napade?
Naravno da mi je jasno ko je namignuo iz Beograda, interesuje me imate li saznanja o tome je li ili nije iko uhapšen za ovo (ne)delo? Je l' se oglasio Predsednik, dao nedajbože podršku?
(Moram da priznam da mi je malo smešno ovo što sam napisao)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  15:22 23.03.2008
Preporuka: 2

Re: Ko je odgovoran?

ceda_urosevic
Jasmina, je l' neko odgovara za ove napade?
Naravno da mi je jasno ko je namignuo iz Beograda, interesuje me imate li saznanja o tome je li ili nije iko uhapšen za ovo (ne)delo? Je l' se oglasio Predsednik, dao nedajbože podršku?
(Moram da priznam da mi je malo smešno ovo što sam napisao)

Ne može. To nije dio Akcijonog pljana. To ne vodi funkcijonalnom razdvajanju Srba od Albanaca.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  15:22 23.03.2008
Preporuka: 0

Re: Ko je odgovoran?

ceda_urosevic
Jasmina, je l' neko odgovara za ove napade?
Naravno da mi je jasno ko je namignuo iz Beograda, interesuje me imate li saznanja o tome je li ili nije iko uhapšen za ovo (ne)delo? Je l' se oglasio Predsednik, dao nedajbože podršku?
(Moram da priznam da mi je malo smešno ovo što sam napisao)

smešno, nego šta.
kadija te tuži, kadija ti sudi.
već viđeno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  15:44 23.03.2008
Preporuka: 0

Re: Ko je odgovoran?

već viđeno.

do-kle?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
irvas  15:56 23.03.2008
Preporuka: 1

Re: Ko je odgovoran?

ceda_urosevic
već viđeno.
do-kle?

opet gledamo balvan revoluciju.
zavrsetak takve revolucije smo vec videli.
nadam se da ce se srbi sa kosova opametiti i reci NE ratnim huskacima iz beograda.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  15:57 23.03.2008
Preporuka: 2

Podrska

#Link  Replika: 1
Podrska Sonji Biserko!

Mi smo u dubokom shitu! Mislim da je citav svet zaglibio.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
irvas  16:13 23.03.2008
Preporuka: 3

Re: Podrska

Jelena Pavlović
Podrska Sonji Biserko!Mi smo u dubokom shitu! Mislim da je citav svet zaglibio.

pre ce biti da se srbija zaglibila u blato 90-ih. kraj nove balvanijade (ovaj put kosovske) ce biti docekivanje traktora sa izbeglicama.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT