Kultura| Zabava

Nacionalna tezga -- još malo, pa nestalo

nurudin RSS / 02.02.2016. u 23:50
Дакле, управник Народног позоришта, Дејан Савић, не види никакав проблем у чињеници да ће Марија Шерифовић певати у Народном позоришту, дапаче. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Треба подсетити на то да је Савић одбио да распише конкурс на коме је изгубио од Ђуровића (учинио је то УО) и да је тог момента пoчео да спроводи мобинг према члановима УО. Најпре је од председнице УО Јелене Кајго тражио да цео УО поднесе оставку, а потом су чланице УО биле пријављене Агенцији за борбу против корупције због тобожњег сукоба интереса. Када је Агенција издала саопштење да нико од пријављених није у сукобу интереса, ступио је на сцену чувени синдикални функционер из овог позоришта Зоран Ђуричић, десна рука Дејана Савића у обављању прљавих послова. Шира јавност је чула за њега када је тужио редитеља Кокана Младеновића због интервјуа, што је суд експресно одбацио. Остало је ван сазнања јавности да је дотични Ђуричић најпре упадао са седнице УО, псовао, претио и вређао чланове, а потом их је тужио за привредни криминал. Када је чланица УО Анђелка Николић била позвана од милиције, питала је „а шта ако не дођем“? На то јој је одговорено „привешћемо вас“! Треба ли још доказа под каквим су условима радили чланови УО у националној кући културе, и то волонтерски, без икакве материјалне надокнаде?!

Понашање в. д. управника илуструје и чињеница да је одбијао да се одлуке УО са сваке седнице објаве на огласној табли како би запослени у позоришту били упознати са њима. Није прихватио ни да се оформи аудициона комисија за пријем глумаца, што је тражено од ансамбла Драме после пријема глумице Наде Мацанковић на место првакиње Драме. Иза њеног ангажмана, речено је од стране првака Драме, стоји чињеница да је она сестричина Данице Драшковић. Једнако је, као рођака председника Србије, за солисту Опере примљена Наташа Павловић која није положила ни аудицију за хор и која нема услове да буде солиста. На адресу УО је стигао допис синдиката Опере у коме се тражи да се са њом раскине уговор о раду, али је Савић то игнорисао. Поводом целе ове ситуације, председница УО Јелена Кајго за НИН каже:
„Управни одбор је обуставио рад у октобру прошле године не желећи да својим активностима даје легитимитет незаконитом стању које већ дужи временски период влада у Народном позоришту. 
 
Извор НИН, аутор текста Расуло у Народном позоришту: Радмила Станковић  
 
 

Atačmenti



Komentari (382)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 21:55 03.02.2016

Re: dve stvari

Jel ona bese reklamirala prasak za ves?

Jeste, i Seka Sabljić. Znaš da je Felini režirao reklamu za Šveps, pre nego što izvedeš zaključak do kraja?
narcis narcis 22:07 03.02.2016

Re: dve stvari

freehand
Jel ona bese reklamirala prasak za ves?

Jeste, i Seka Sabljić. Znaš da je Felini režirao reklamu za Šveps, pre nego što izvedeš zaključak do kraja?

i da je natali vud na vrhuncu slave reklamirala sapun
tasadebeli tasadebeli 22:28 03.02.2016

Re: dve stvari

narcis
freehand
Jel ona bese reklamirala prasak za ves?

Jeste, i Seka Sabljić. Znaš da je Felini režirao reklamu za Šveps, pre nego što izvedeš zaključak do kraja?

i da je natali vud na vrhuncu slave reklamirala sapun



Аааа!

Значи због тога је Фелини умро онако депресиван?

А Натали Вуд се шатро случајно удавила?



freehand freehand 22:32 03.02.2016

Re: dve stvari

narcis
freehand
Jel ona bese reklamirala prasak za ves?

Jeste, i Seka Sabljić. Znaš da je Felini režirao reklamu za Šveps, pre nego što izvedeš zaključak do kraja?

i da je natali vud na vrhuncu slave reklamirala sapun

Ali Gorica kakana, pu, pu, pu...
Watch DiCaprio, De Niro, and Pitt sell their souls for a $70M casino ad

Robert De Niro, Leonardo Dicaprio, and Brad Pitt are three of the finest actors of the past few generations. Martin Scorsese has a near-spotless record as a director. A collaboration between the four men should be a cause for celebration, a dramatic tour de force, a piece of cinema for the ages. In reality, it's a $70 million ad for a ludicrously opulent casino and resort in a Chinese tax haven.


LINK
nurudin nurudin 23:22 03.02.2016

Re: dve stvari

maš predstavu, evo ti sala po cenovniku. Imaš mnogo dobru predstavu? Evo ti Arena, opet po cenovniku. Aaa, treba ti para za pripremu predstave? Not a problem, izvolte se poslužiti brošurama komercijalnih banaka, pa vidite sa njima direktno.


Видиш, питањима рационализације и гломазног ансамбла би тренбало да се бави Министарство културе и Влад, и да коначно нађе решење не само за Народно позориште, већ и за остала позоришта. Уместо да се тиме бави, оно испод жита држи управника који је мимо сваког закона на месту управника, и да би остао, подилази публици, и издаје салу позоришта за разноразне тезге да би покрио трошкове...
angie01 angie01 23:24 03.02.2016

Re: dve stvari

Uporedi Arsena sa Marijom Šerifović


ja nisam nigde uporedjivala nikog- tako da ne ucitavaj.
nurudin nurudin 23:30 03.02.2016

Re: dve stvari

gavrilo1
Nebojsa Krstic
goricapopovic, krajnje osrednja glumica


Gorica Popović je izuzetna glumica.


Jel ona bese reklamirala prasak za ves?

...;.

Bilo bi krajnje licemerno izvlaciti razloge zasto je Marija Serifovic nedostojna NARODNOG pozorista.
To nisu nikakve svete daske vec drvene.



Видиш, Гаврило, мени је много ближа Симовићева концепција позоришта:

„ФИЛИП: Шта ти, као глумац, желиш да постигнеш, да оствариш, са својом уметношћу, у овом такозваном свету?
ВАСИЛИЈЕ: Желим да помогнем људима да разумеју живот!
ФИЛИП: И шта још?
ВАСИЛИЈЕ: И желим да им помогнем да га забораве!
ФИЛИП: И шта још?
ВАСИЛИЈЕ: Зар ово што сам рекао није довољно?
ФИЛИП: У овом свету
У ком претварамо
Овцу у кожух,
Медведа у шубару,
свињу у чизме,
Ко ће учинити,
Ако нећеш ти,
Да кожух заблеји,
Да шубара замумла,
И да се чизме опрасе?”

Љ. Симовић, „Путујуће позориште Шопаловић”


(Биће да нису само „даске”.
angie01 angie01 23:34 03.02.2016

Re: dve stvari

pa da nije tebe i tvojih afiniteta ne bih imao pojma o ovome, a i ako nekako saznam - ni na kraj pameti mi ne bi bilo da to komentarišem.




dakleM- prs'o si!!!

samo sam iznela svoj stav o datoj polemici da l treba il ne treba, nikog uporedjivala nisam i veoma mi se nije dopalo kako je na ovaj slucaj reagovala beba- i toliko o tome.

ne znam sta su radili ostali komentatori i ovde i na drugim portalima, nego isto tako se o ovom licemerju izjasnjavali.

jednačenje šerifovićeve i balaševića po umetničkom daru mogu da razumem, nije ti prvi put da iskazuješ istančani ukus,


e to mi molim te podvuci, gde sam to rekla:))),

toliko si mi gluposti ucitao,...a mogao si samo da kazes sta mislis, ako si potrebu imao- bez da se za mene kacis i to ovako mufljuski.

sad me zaobidji.
nurudin nurudin 23:40 03.02.2016

Re: dve stvari

blogovatelj
И по мом мишљењу, она је само познатна и просечна глумица коју је Београд промовисао,


Koliko glumica znaš a da ih nije promovisao Beograd? Kad ih Promoviše Han Pijesak onda valjaju?



Управо о томе говорим, критеријум знати или не знати некога није довољан када говоримо о квалитету. Београд омогући некоме да буде популаран, на пример да сними и рекламу, то не значи да је неко изузетан.

За мене су изузетне глумице: Марија Црнобори, Ксенија Јовановић, Мира Ступица, Љиљана Крстић, Неда Спасојевић, Соња Савић, Мирјана Карановић, Мира Фурлан, Мирјана Јоковић... Од млађих -- Нада Шаргин, на пример... (Оне које носе репертоар од антике до савремених драма, а не неке епизодице и рекламе...)
narcis narcis 00:12 04.02.2016

Re: dve stvari

(Оне које носе репертоар од антике до савремених драма, а не неке епизодице и рекламе...)

toga više nema, ne samo kod nas nego diljem svemira. naša civilizacija,

iliti kultura, nema više potrebu za majstorima, veštim pojedincima u svim

granama umjetnosti. skoro sam slušao nekog mladog teoretičara umjetnosti

kojije govorio da uumjetnosti više nisu važni nadareni pojedinci i njihova

spretnost i izuzetnost, jednostavno zanatlije su "passe" u umjetnosti.

mislim da ne treba dalje d objašnjavam.
blogovatelj blogovatelj 01:22 04.02.2016

Re: dve stvari

Znaš da je Felini režirao reklamu za Šveps, pre nego što izvedeš zaključak do kraja?


Za Sveps nisam znao, ali znam da je radio reklamu za Banco di Roma.
urbana_gerila urbana_gerila 01:51 04.02.2016

Re: dve stvari

angie01
pa da nije tebe i tvojih afiniteta ne bih imao pojma o ovome, a i ako nekako saznam - ni na kraj pameti mi ne bi bilo da to komentarišem.


dakleM- prs'o si!!!


ovo ispod je tračario neko ko ti je hakovao nalog?

angie01

Beba Balasevic
‏@kenobibaby

Nije sto je moj calac...

Ali Marija Serifovic i Djole ne mogu biti isto pa ne znam sta da je.


sad tek navijam za Mariju!



angie01

jednačenje šerifovićeve i balaševića po umetničkom daru mogu da razumem, nije ti prvi put da iskazuješ istančani ukus,


e to mi molim te podvuci, gde sam to rekla:)))



ponovo onaj isti zlikovac, majku mu!

angie01
Balasevic,...nista bolji umetnik od Mare





jkt2010 jkt2010 03:10 04.02.2016

Re: dve stvari

nurudin
maš predstavu, evo ti sala po cenovniku. Imaš mnogo dobru predstavu? Evo ti Arena, opet po cenovniku. Aaa, treba ti para za pripremu predstave? Not a problem, izvolte se poslužiti brošurama komercijalnih banaka, pa vidite sa njima direktno.

Видиш, питањима рационализације и гломазног ансамбла би тренбало да се бави Министарство културе и Влад, и да коначно нађе решење не само за Народно позориште, већ и за остала позоришта. Уместо да се тиме бави, оно испод жита држи управника који је мимо сваког закона на месту управника, и да би остао, подилази публици, и издаје салу позоришта за разноразне тезге да би покрио трошкове...

Ma razjuriš bre sve te umišljene veličine, pa da vidimo ko bolje peva - ta gdjica Šarifović ili kako se zove, il g.Balašević. I da se vide pravi zaljubljenici u te daske - to su oni koji kupe sezonske karte za po soma evra (na primer). Ofrlje baciš oko na onaj link - milionče vođe za nešto, 5 miliončića tamo za nešto drugo, i izgiboše oko plena... umetnici domojega... jajare i kokošari.

Pravo da ti rečem, nemam nikakvu emociju više: glumci što sam ih znao su mahom pomrli ili se ne osećaju najbolje; Ovi mlađi što se pojavili u poslednjih 20 godina, tu više nikog ne znam. Kad ih gledam po filmovima, to sve šuster do molera, veze sa mozgom. Novine napišu "zvezda" ja se mislim, kolko li to nebo mora da bude tamno da mu ovo služi kao zvezda...

Jedini spas je da Filip napravi Pokret "Beli listići" - "Ništa ne obećavamo jer ništa raditi nećemo", pa da on pobedi a mi da odmorimo malo sisu. Ne zna se kolko ima tih 13. prasića u Srbiji, kolka je gužva oko sise.
tess tess 07:34 04.02.2016

Re: dve stvari

čarli, to što si ti shvatio je razlog više da se kod tess upali crvena lampica.

Eh, sad, Emsi da nagrabusi, nije fer.
:)

Gospodo draga,
mh,
sjetih se sinoć kako su glumci iz Zagreba, Zenice, Sarajeva za vrijeme rata u Banjaluci imali jedan obrok dnevno, u Narodnoj kuhinji.

Il da je prije nekoliko mjeseci glumcu izgorio stan bez struje, od svijeće, ne sjećam se dobro dal je neko nastradao..u Beogradu.

Blog počinje pitanjem (tu sam negdje i stala), šta je bilo u glavi direktora kad je dozvolio koncert (?), hm, odgovor je: Možda reparatura kotla u pozorišnoj kotlovnici, od Marijinih forinti.

Mnogo dobra tema, kad bi mrdnuli od spaljivanja, zakopčanih do grla, pevaljki pred pozorištem - i skinuli patinu, po šake debelu, sa situiranih veličina - jbt. kakav apsurd, sve mislim zezate se. 21. vijek je i Srbi timare partijsku kulturu - bez vožda da ih finansira - ka' voljeno konjče. I umjetnost je prenošenje moštiju od oltara do oltara, il nemoj da bi se neko ogriješio. E, toliko je živa i revnosna.

Strašno.

Pozorište da izdaje dva puta mjesečno prazne i hladne zidove dokaz je organizacije, samo to, koncept kretanja jer umjetnost sa kulturom u jednom gradu ne miruje 24 sata, ona je živa, ne tviteraško naricateljstvo il privilegija od ćalca nobelovca. Ona je plan i program nekoliko mjeseci unaprijed, kad ti i nemas potrebu da se zadrzavaš nad koncertima koji te ne interesuju, il čekaš da osveštaju zidove, teraj dalje čovječe, a ne: Jao moj ćalac nije pevaljka.
Ma ne, tvoj ćalac je Tito i sve su pevaljke kurve.

Propast.
milisav68 milisav68 09:00 04.02.2016

Re: dve stvari

nurudin
За мене су изузетне глумице:

Ajde nabroj svetske izuzetne glumice.
angie01 angie01 12:34 04.02.2016

Re: dve stvari

ovo ispod je tračario neko ko ti je hakovao nalog?


pa vidi, posto sam ja korektna osoba- odgovoricu ti, iako ti je intonacija neprimerena, jer ponavljam, mozes da kazes sta god hoces, ako imas potrebu, bez da nekog time vredjas,

ovo sto si citirao- nije moj trac, nego ruzna reakcija nekog drugog,...a ima i nastavak sa mnogo konkretnijim podsmevanjem, sto jos vise podvlaci aprouc i nameru.

Beba Balasevic ‏@kenobibaby 12h12 hours ago

Vec sam cula vic (nije moj :( ):

Sta kaze menadzer Mariji Serifovic kad je nazove na telefon?

Kud bih s tobom...osim u teatar.


tebi moze to da bude ok i da se slazes- meni nije i to sam rekla,...trac bi bio da sam nesto zlonamerno izmislisla i prenela kao istinu.


.nista bolji umetnik od Mare


a ovo drugo- evo priznajem, zvuci onako kako si me optuzio, a u stvari je pogresno iskazana moja namera da kazem da su mi jednako neinteresantni- on zbog dosadnih pesmuljaka-ovde se izvinjavam njegovim fanovima, a ona zbog muzike koju izvodi,...vise sam htela da podvucem da po meni nije sporno da i ona ima pravo da tu scenu koristi iz istih razloga zbog kojih je to dozvoljeno drugim izvodjaima,....khm, da l smem da ponovo spomenem draganicu, sto je svakako sporniji slucaj od ovoga o kome pricamo.

i pri tome, da ponovim, niko jos nije objavio sta ce serifovicka na tom nastupu da peva- mozda osmisli i nesto dovoljno prigodno da zadovolji i one koji su protiv njenog koncerta.

- i poruka licne prirode, da ne vidim ni jedan razlog da ti na bilo koji nacin budes ukljucen ili osetljv na moj ukus za bilo sta i to jos komentarises- sve to je samo moja stvar, dopadalo se tebi sta i kako ili ne.

i ovde cu se iskljuciti iz ove diskusije.
urbana_gerila urbana_gerila 14:08 04.02.2016

Re: dve stvari

angie01
ovo ispod je tračario neko ko ti je hakovao nalog?


pa vidi, posto sam ja korektna osoba- odgovoricu ti, iako ti je intonacija neprimerena, jer ponavljam, mozes da kazes sta god hoces, ako imas potrebu, bez da nekog time vredjas,

ovo sto si citirao- nije moj trac, nego ruzna reakcija nekog drugog,...a ima i nastavak sa mnogo konkretnijim podsmevanjem, sto jos vise podvlaci aprouc i nameru.

Beba Balasevic ‏@kenobibaby 12h12 hours ago

Vec sam cula vic (nije moj :( ):

Sta kaze menadzer Mariji Serifovic kad je nazove na telefon?

Kud bih s tobom...osim u teatar.


tebi moze to da bude ok i da se slazes- meni nije i to sam rekla,...trac bi bio da sam nesto zlonamerno izmislisla i prenela kao istinu.


.nista bolji umetnik od Mare


a ovo drugo- evo priznajem, zvuci onako kako si me optuzio, a u stvari je pogresno iskazana moja namera da kazem da su mi jednako neinteresantni- on zbog dosadnih pesmuljaka-ovde se izvinjavam njegovim fanovima, a ona zbog muzike koju izvodi,...vise sam htela da podvucem da po meni nije sporno da i ona ima pravo da tu scenu koristi iz istih razloga zbog kojih je to dozvoljeno drugim izvodjaima,....khm, da l smem da ponovo spomenem draganicu, sto je svakako sporniji slucaj od ovoga o kome pricamo.

i pri tome, da ponovim, niko jos nije objavio sta ce serifovicka na tom nastupu da peva- mozda osmisli i nesto dovoljno prigodno da zadovolji i one koji su protiv njenog koncerta.

- i poruka licne prirode, da ne vidim ni jedan razlog da ti na bilo koji nacin budes ukljucen ili osetljv na moj ukus za bilo sta i to jos komentarises- sve to je samo moja stvar, dopadalo se tebi sta i kako ili ne.

i ovde cu se iskljuciti iz ove diskusije.



ne misliš li da je, u najmanju ruku, čudno da osoba navodno konsternirana konstatacijom o svom afinitetu za tračarenje - to negira tako što plasira novi trač?
(pre nego, po običaju, zapeniš tvrdeći kako te maliciozno učitavaju i da to nije trač - razmisli da li je beba balašević pomenuta u osnovnom tekstu i ko ju je uveo u priču. nije, čak, pomenut ni balašević - al dobro sad...)

valjda je to manje komplikovano shvatiti od silovanja elementarne logike pri davanju prava sebi da javno zastupaš jednog od aktera, i spočitavanju istog prava nekom drugom?
(ili su u pitanju prerogativi iz sentence o jupiteru i volu?)

glede umetničkog dara šerifovićeve i balaševića, to što si ti napisala je vrednosni sud, ma kako i koliko se potom gicala da si neshvaćeni genije.
na davanje tog suda ti imaš pravo, kao što i ja na osnovu toga imam pravo da dam svoj sud o tvom ukusu, čak i da ovo nije blog - mesto gde ljudi koji su se registrovali javno komentarišu javno iznete stavove, ako je to nešto do čega im je stalo i(li) za tim osete potrebu.

za razliku od tebe ja nisam renesansnih interesovanja, pa, zbog toga i kažem da ovo ne bih komentarisao čak i da sam na drugačiji način saznao, jer, iako imam slobodnog vremena na pretek, mislim da je zanimljivije utrošiti ga i tako što ću, recimo, vrteti palčevima.

sada, kada si i ti ukapirala da je glupo prozivati balaševićevu ćerku za neprincipijelnost jer nije pomenula draganu mirković koja i nije bila spomenuta u komentaru na koji je odgovorila, ti, kao, stišavaš retoriku tako što daješ još jedan vrednosni sud tvrdeći da je dragana mirković "sporniji slučaj" - ne shvatajući da je to u direktnoj koliziji sa prethodnim delom rečenice u kome pišeš da po tebi nije sporno da svi imaju pravo da koriste tu scenu...
toliko i o principijelnosti i o elementarnoj logici.

pre nego se izljubimo, izgibo od neizdrža da saznam kakav je to "prigodni program" smislila šerifovićeva, pa ako može preko tvojih kanala, m?
milojep milojep 14:18 04.02.2016

Re: dve stvari

urbana_gerila


Ama nemoj više da joj učitavaš
urbana_gerila urbana_gerila 14:30 04.02.2016

Re: dve stvari

tess
čarli, to što si ti shvatio je razlog više da se kod tess upali crvena lampica.

Eh, sad, Emsi da nagrabusi, nije fer.
:)


ne se brigaj, titov gastos i novosrbin je neuništiv sve dok stvarno ne ukapira, a neće.
emsiemsi emsiemsi 14:44 04.02.2016

Re: dve stvari

urbana_gerila
tess
čarli, to što si ti shvatio je razlog više da se kod tess upali crvena lampica.

Eh, sad, Emsi da nagrabusi, nije fer.
:)


ne se brigaj, titov gastos i novosrbin je neuništiv sve dok stvarno ne ukapira, a neće.

Какав Титов гастос, шта ти то значи, већ неколико пута бунцаш нешто што остаје пендинг !?
angie01 angie01 14:53 04.02.2016

Re: dve stvari

ne misliš li da je, u najmanju ruku, čudno da osoba navodno konsternirana konstatacijom o svom afinitetu za tračarenje - to negira tako što plasira novi trač?


trac je izmisljena prica plasirana kao istinita!

ja sam nakacila dve uvredjlive rekacije-citirane- koje mi se nisu dopale, rekoh i zasto.

i da ponovim- sva prica je krenula od teksta u svim glasilima, na koji je posle nastavljeno sve ovo- znaci, nema neprincipijelnosti s moje strane,...ako vec pricas o nekom slucaju, onda nema izdvojenih momenata koji ti neodgovaraju, da bi se zadrzao na jednom, na koji si se bas napenalio.

pri tome ja nisam nikog zastupla- nego sam rekla da ne vidim zasto mara ne bi mogla da nastupi u NP i to je sve,....pri tome ti meni sporis upravo to sto je djoletova cerka ucinila.- mozda se ti sa tim slazes- tvoja stvar, al onda to kazes bez da napadas nekog ko tako ne misli.

moj vrednosni sud o bilo cemu- je moja stvar- tebi moze da se svidja ili ne- to sto ja kazem da su oni meni jednako neinteresantni, a tebe pokadja, zato jer mislis da to nije tako- je tvoja stvar i zabole me...a to sto se nasi ukusi o necemu ne poklapaju, ne daje tebi za pravo da mene karakterises kao nekog ko nema tvoju istancanis"- jer je to besmisleno i arogantno- jer ti nisi nikakv sudija te vrste.

nemam ti vise sta reci.
urbana_gerila urbana_gerila 14:53 04.02.2016

Re: dve stvari

emsiemsi
urbana_gerila
tess
čarli, to što si ti shvatio je razlog više da se kod tess upali crvena lampica.

Eh, sad, Emsi da nagrabusi, nije fer.
:)


ne se brigaj, titov gastos i novosrbin je neuništiv sve dok stvarno ne ukapira, a neće.

Какав Титов гастос, шта ти то значи, већ неколико пута бунцаш нешто што остаје пендинг !?


dede, čarli - vidiš kako je bezbolno prošlo to što prihvataš da si provaljen kao novosrbin.
emsiemsi emsiemsi 14:58 04.02.2016

Re: dve stvari

urbana_gerila
emsiemsi
urbana_gerila
tess
čarli, to što si ti shvatio je razlog više da se kod tess upali crvena lampica.

Eh, sad, Emsi da nagrabusi, nije fer.
:)


ne se brigaj, titov gastos i novosrbin je neuništiv sve dok stvarno ne ukapira, a neće.

Какав Титов гастос, шта ти то значи, већ неколико пута бунцаш нешто што остаје пендинг !?


dede, čarli - vidiš kako je bezbolno prošlo to što prihvataš da si provaljen kao novosrbin.

Какав новосрбин ?
Нисам чуо за ту нацију ! Мени је моја добра .
urbana_gerila urbana_gerila 15:00 04.02.2016

Re: dve stvari

angie01
nemam ti vise sta reci.


ne budi, bre, okrutna, pa zar ni pikanterije vezane za sadržaj "prigodnog programa"?


urbana_gerila urbana_gerila 15:07 04.02.2016

Re: dve stvari

emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi
urbana_gerila
tess
čarli, to što si ti shvatio je razlog više da se kod tess upali crvena lampica.

Eh, sad, Emsi da nagrabusi, nije fer.
:)


ne se brigaj, titov gastos i novosrbin je neuništiv sve dok stvarno ne ukapira, a neće.

Какав Титов гастос, шта ти то значи, већ неколико пута бунцаш нешто што остаје пендинг !?


dede, čarli - vidiš kako je bezbolno prošlo to što prihvataš da si provaljen kao novosrbin.

Какав новосрбин ?
Нисам чуо за ту нацију ! Мени је моја добра .


dobro kućno vaspitanje podrazumeva i to da roditelji decu odgoje u duhu toga da su ponosni na svoju a poštuju ostale nacije, te verujem da je i tvoja za respekt bar koliko i ova moja srpska.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:19 04.02.2016

Re: dve stvari

angie01
Gorica Popović je izuzetna glumica.


po meni nije.

mozda izdvojis neku njenu ulogu kao takvu?


Nisam gledao ni jednu njenu ulogu u kojoj nije bila perfektna.
rade.radumilo rade.radumilo 00:48 03.02.2016

Htedoh da postavim originalni spot

Ali onda shvatim, da bi parodija bila primerenija:

Filip Mladenović Filip Mladenović 01:23 03.02.2016

Amadeus Karić!

Kada su braća Karić počeli da prave ono kič nagradno pozorište u zgradi nacionalnog teatra, Jovan Sterija Popović je po drugi put umro.

Ovo sa Marijom Šerifović je samo uvertira za Cecu & co...
angie01 angie01 01:24 03.02.2016

Re: Amadeus Karić!

Kada su braća Karić počeli da prave ono kič nagradno pozorište u zgradi nacionalnog teatra, Jovan Sterija Popović je po drugi put umro.


khm, to vrlim umjetnicima i kulturnim radnicima nije smetalo-dapace!:)))


Ovo sa Marijom Šerifović je samo uvertira za Cecu & co...


ovde preterujes,...cini mi se da sam negde procitala, da je u istoj kuci nacionalne kulture, vec pevalo luce iz Kasidola....a da nije bilo protesta,...sad, da l je u ovom slucaju sporna seksualna orjentacija ili nacinalnost ili,...al do sada se niko nije bunio-narocito ne za spomenute karice.
jkt2010 jkt2010 01:34 03.02.2016

Re: Amadeus Karić!

Filip Mladenović
Kada su braća Karić počeli da prave ono kič nagradno pozorište u zgradi nacionalnog teatra, Jovan Sterija Popović je po drugi put umro.

Ovo sa Marijom Šerifović je samo uvertira za Cecu & co...

Jes' ti registrovao onaj pokret "beli listići" ? Evo izbori samo što nisu, nemoj se zajebavaš. Ja sam ti ono ozbiljno predložio: "Beli listići: da se 4 godine odmorite od politike."

"Na pitanje našeg novinara da prokomentariše dešavanja u Narodnom pozorištu, vođa pokreta "beli listići" Filip Mladenović je izjavio: "U skladu sa politikom našeg pokreta da ništa ne radimo od početka pa do kraja mandata, planiramo da ništa ne radimo ni u ovom konkretnom slučaju."



"Mi jedini ne lažemo narod" - Beli listići

Filip Mladenović Filip Mladenović 01:52 03.02.2016

Re: Amadeus Karić!

Pročitajte sjajnu Saramagovu knjigu "Zapis o pronicljivosti", koja govori o belim listićima.

KO ČITA - NE SKITA!
nurudin nurudin 02:01 03.02.2016

Re: Amadeus Karić!

cini mi se da sam negde procitala, da je u istoj kuci nacionalne kulture, vec pevalo luce iz Kasidola....


Као што горе написах, то није никакав агрумент, дакле ако се једном срозало, да ли је потребно опет...


sad, da l je u ovom slucaju sporna seksualna orjentacija ili nacinalnost ili,...al do sada se niko nije bunio-narocito ne za spomenute karice.


Верујем да није. Мада, сад се сетих нечега:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Dt09gyrENlU[/youtube]
jkt2010 jkt2010 02:01 03.02.2016

Re: Amadeus Karić!

Filip Mladenović
Pročitajte sjajnu Saramagovu knjigu "Zapis o pronicljivosti", koja govori o belim listićima.

Da bi beli listići mogli da dođu do izražaja neophodno je da im se da poluga za pritisak na sistem. Ta poluga je tvoja nezavisna lista: Pokret "Beli listići". Jedino tako će moći da se prebroje. Pa, akobogda, i da osvoje većinu neophodnu da vlast ništa ne radi 4 godine i tako narodu da šansu da stane na svoje noge.
blogovatelj blogovatelj 04:42 03.02.2016

Re: Amadeus Karić!

Amadeus Karić!
Kada su braća Karić počeli da prave ono kič nagradno pozorište u zgradi nacionalnog teatra, Jovan Sterija Popović je po drugi put umro.

Ovo sa Marijom Šerifović je samo uvertira za Cecu & co...


Ti bolje da trazis posao nego sto gubis vreme ovde.
pedjalon pedjalon 11:31 03.02.2016

Re: Amadeus Karić!

“Najgora od svih vrsta nepismenosti jeste politicka nepismenost.
Politicki nepismena osoba ne cuje, ne govori, ne ucestvuje u politickim desavanjima. Ona ne zna da troskovi zivota, cijena pasulja, ribe, brasna, stanarine,cipela, lijekova,
zavise od politickih odluka.
Politicki nepismena osoba je toliko glupa da je ponosna i busa se u grudi govoreci kako mrzi politiku.
Taj imbecil ne zna da se iz njegovog politickog neznanja rada prostitucija, napustena djeca, i najgori od svih lopova: losi politicari, korumpirani i potkupljeni od
strane lokalnih i multinacionalnih kompanija.”
~ Bertolt Brecht
jkt2010 jkt2010 03:20 04.02.2016

Re: Amadeus Karić!

pedjalon
“Najgora od svih vrsta nepismenosti jeste politicka nepismenost.
Politicki nepismena osoba ne cuje, ne govori, ne ucestvuje u politickim desavanjima. Ona ne zna da troskovi zivota, cijena pasulja, ribe, brasna, stanarine,cipela, lijekova,
zavise od politickih odluka.
Politicki nepismena osoba je toliko glupa da je ponosna i busa se u grudi govoreci kako mrzi politiku.
Taj imbecil ne zna da se iz njegovog politickog neznanja rada prostitucija, napustena djeca, i najgori od svih lopova: losi politicari, korumpirani i potkupljeni od
strane lokalnih i multinacionalnih kompanija.”
~ Bertolt Brecht

E jebiga.. Ti i Breht muljate sa pokvarenim političarima i onda ste vi dojaja pametni. Meni nekako bliža ona o đavolu i tikvama pa ne bih u kombinacije sa vama - i onda (po Brehtu i tebi) ispada ja sam kriv što ste vi stoka?

Moraću da završim neku filozofiju, ili menadžment neki, da ovo shvatim.

Do tada - duvajte obojica.
antioksidant antioksidant 09:10 03.02.2016

може и паролом

култура није цензура

tasadebeli tasadebeli 10:20 03.02.2016

Re: може и паролом

antioksidant
култура није цензура




А култура није ни естрада.

Али није важно, то смо ионако одавно заборавили.

Насатвићемо да се ваљамо у сопственим говнима кад нам то већ причињава толико задовољство.


Давно, крајем осамдесетих, у једном другом свету, радио сам дипломски са темом транскрипциије страних имена у домаћој, тада још увек југословенској, тј. српскохрватској, штампи на узорку прикупљеном током два месеца. (Повелике гомиле новина и часописа из Србије, Хрватске, БиХ и Црне Горе.)

И успут, пописујући сва та имена из разних новина и часописа, урадио сам за своју душу малу статистику (социолошку?) фреквенције појављивања имена из разних језика у нашим тадашњим новинама и часописима.

Па сам тако установио да се са англоамеричког говорног подручја (САД, В. Британија, Аустралија, Канада) најчешће појављују имена:

1. политичара
2. холивудских глумаца
3. певача
4. забављача

(у наведеном поретку)

Када су у питању језици са друге стране тадашње још увек званично постојеће гвоздене завесе (руски, чешки, пољски, словачки, бугарски, румунски, мађарски, итд.), учесталост појављивања имена је изгледала овако:

1. политичари
2. писци
3. филмски режисери
4. научници
5. музичари (класична музика)
затим балет итд.

(такође у наведеном поретку)


После одбране дипломског сам тек онако узгред, уз пријатно ћаскање уз кафицу са комисијом, поменуо то моје статистичко истраживање.

На то је један од чланова комисије, мој добри стари професор Радојица Јовићевић (старословенски, упоредне грамнатике индоевропских и словенских језика) са горким осмехом на лицу рекао:

"И то вам, колега, говори у ком то правцу иде овај свет у којем живимо."



antioksidant antioksidant 10:57 03.02.2016

Re: може и паролом

А култура није ни естрада.

Опера буфа (итал opera buffa комична опера) је италијанска врста комичне опере. Развила се у XVIII веку, делимично из интермеца, који су се изводили између чинова опере серије. У опери буфи музичке тачке су повезане или говорним дијалозима или тзв. речитативо секом. Појавила се као изданак ојачалог грађанског сталежа и његовог реалистичког гледања на музичко позориште. Грађанству нису више били потребни митолошки, фантастични и историјски садржаји који су владали либретима опере серије. Опера буфа износи на позорницу људе, карактере и збивања из свакодневног живота, који често исмевају нездраве друштвене појаве.

milisav68 milisav68 11:10 03.02.2016

Re: може и паролом

antioksidant



angie01 angie01 11:47 03.02.2016

Re: може и паролом

antioksidant
култура није цензура



pazi 100% se slazem,....al ovde se radi o necem drugom.

pri tome, u Kolarcu- meni mnogo znacajnijem hramu kulture od Narodnog pozorista u kome si mogao svasta da gledas sto ne zavredjuje ni k od kulture,...su svojevremeno reklamirani kao vrhunski dogadjaji nastupi merime njegomir ili ekstra nene,...mislim, mojne smo licmereni....ukusi su razliciti, al meni je to bilo skandalozno- merimino meketanje arija i ispodprosecna izvedba bilocega extra nene sa vecitim nikolom rackovim, pulenom svih rezima....tada je to svima bilo kul.
silver silver 15:16 03.02.2016

Re: може и паролом

Ako se uzme u obzir da je statistika radjena na uzorcima iz domaće štampe, to možda govori najviše o tome šta i koga štampani mediji biraju da forsiraju (a uostalom "panem et circenses" za široke mase opstaje još od antičkih vremena), pa prema tome i kolika je odgovrnost domaće štampe šta servira svojim čitaocima i zašto; sasvim je sigurno da u anglosaksonskom govornom području postoji veliki broj izuzetnih pisaca, muzičara (klasičnih), balerina, naučnika, fllmskih režisera itd. Osim toga, čak i u kategorijama gorenavedenih glumaca iz Holivuda, političara ili pevača ima dovoljno interesantnih ljudi, pa ne treba sve staviti u isti koš (u smislu propadanja sveta) - bez obzira na njihovu globalnu slavu.

U anglosaksonskom svetu, takodje, pozorišna scena je izuzetna: od sadržaja do fantastičnih glumaca; predstave se rasprodaju mesecima unapred, često kao i koncerti. Galerije i muzeji su krcati - i besplatni (UK) a postavke, kako stalne tako i gostujuće su vanserijske. Naučne institucije su svetskog kalibra. Protok ljudi i ideja iz celog sveta je evidentan. E sad, šta se od svega toga publikuje kod nas je drugo pitanje.
Jukie Jukie 16:12 03.02.2016

Re: може и паролом

Kad smo kod Čarobne frule, na RTS3 su pred Novu godinu prikazali jako lepo izvođenje jedne južnoafričke verzije ove opere


Link na wikipediju

blogovatelj blogovatelj 17:58 03.02.2016

Re: може и паролом

milisav68
antioksidant





Skidam kapu Milisave. Divna paralela. Nurudin stvarno podseća na ove mediokritete iz Formanovog filma. Šteta što će pred istek bloga svima da nam pobriše komentare.
Ej, Marija Šerifović peva u Narodnom pozorištu, smak sveta se bliži
Ko deli ove autorske po blogu, oduvek me to zanimalo?
milisav68 milisav68 18:21 03.02.2016

Re: може и паролом

tasadebeli
"И то вам, колега, говори у ком то правцу иде овај свет у којем живимо."

Mislim da više govori o tome kako se koja vlast dovijala - da ostane na vlasti, pošto na "Istoku" baš i nije bilo mnogo zabaljača i pevača (naročito onih koji su kritikovali vlast i društvo), za razliku od "Zapada", koji je to koristio kao izduvni ventil (plašeći se komunizma).

Danas, kada više nema straha od komunizma, nema više toliko ni pevača/zabavljača, popularne ličnosti su one koje su "poznati" (svako ima svojih 15 minuta slave), a recimo Mik Džeger i Pol Makartni imaju titulu - "ser".
tasadebeli tasadebeli 20:25 03.02.2016

Re: може и паролом

milisav68

a recimo Mik Džeger i Pol Makartni imaju titulu - "ser".



И Роџер Мур, и Роџер Мур!






Mislim da više govori o tome kako se koja vlast dovijala - da ostane na vlasti,



И то је занимљиво гледање на ствари. Нарочито зато што је један број тих популарних писаца и научника важио за дисиденте, тј. непријатеље тог режима који их је популарисао да би опстао на власти.

Има тај твој издувни вентил смисла, нарочито када америчка врата дихтују без грешке.

Додуше, сви кажу да "грађани" и данас у бившем СССР много читају. Нарочито у јавном превозу.

Кажу, остала им та навика из оних дана када су то радили из страха да им на јавном месту не би прилазили странци да их нешто питају после чега би грађанина покорног обавезно одмах хапсили.

Овако, нашли су решење.

Набијеш нос у књигу и нико те ништа и не пита. Ни странци, ни власт...

Миран си.
narcis narcis 20:44 03.02.2016

Re: може и паролом

rodžer je nasledio titulu za razliku od gore pomenutih.
tasadebeli tasadebeli 21:13 03.02.2016

Re: може и паролом

silver

Ako se uzme u obzir da je statistika radjena na uzorcima iz domaće štampe, to možda govori najviše o tome šta i koga štampani mediji biraju da forsiraju...pa prema tome i kolika je odgovrnost domaće štampe šta servira svojim čitaocima i zašto;



То је давно било, Силвер... Сад ће још мало, па 30 година.

Али мислим да су наши и тада само преносили оно што већ пише и у страним новинама. Као што то раде и данас.

Нисам ја радио истраживање штампе (шта штампа штампа?), него сам само установио фреквенцију појављивања имена из различитих језика у нашој штампи. (Назовимо то социолингвистиком ако баш морамо.)

А ту негде, мало пре мог студирања, баш почетком осамдесетих, појавио се Роберт Максвел и основао Maxwell Communications Corporation, па почео прво са куповином Мирора итд. Функционисао му таблоидни бизнис све у шеснаест док се изненада није удавио самостално и својевољно скочивши са своје јахте у океан негде код Канарских острва, па је затим сахрањен у Јерусалиму.


Успешан човек и бизнисмен. (ЛИНК)






Али нема везе, остао нам је после тога Руперт Мардок да нас забавља.

(Где ли ће њега да сахране... )
tasadebeli tasadebeli 21:25 03.02.2016

Re: може и паролом

narcis
rodžer je nasledio titulu za razliku od gore pomenutih.


Ех, та плава крв... И црно племство...
silver silver 22:15 03.02.2016

Re: може и паролом

Ma sve je u redu Taso; i jeste već davno i bilo :) Ja pokušavam da sledim logiku po kojoj, na osnovu frekvencije imena u jednom segmentu (štampi) može da se dodje do nekog opšteg zaključka o stranoj kulturi i o budućim svetskim trendovima. Za mene, ipak, frekvencija ovih imena ponovo dovodi do izbora šta se prevodi i štampa (možda ovi tabloidi koje si gore pomenuo), a i taj izbor je osamdesetih godina u Jugoslaviji još uvek bio uslovljen izvesnim političkim parametrima. Ova statistika je kao anegdota zanimljiva ali za izvlačenje ozbiljnih zaključaka o kulturi (tj. nekulturi anglosaksonskog sveta) je za moje shvatanje preuska.

Na pravnom fakultetu je velika većina prevedenih tekstova (izvorna gradja) bila na latinskom, zatim nemačkom i francuskom, pa onda engleskom, italijanskom itd. Na osnovu frekvencije moglo bi se zakjučiti da je u zemljama drugih jezika pravna misao bila nerazvijena ili da je drugačiji pravni sistem slabiji, a ja se ne bih želela to da tvrdim.

Nego Milisav je pomenuo interesantne stvari gore (i upravo korektno dodao političku konotaciju, kako na istoku tako i na zapadu tih godina) i činjenicu da su neki umetnici koji su svojom pojavom itekako uzdrmali establishment šezdesetih godina, danas deo tog establishmenta. O toj fluidnosti vredi pričati. Kultura ima moć da probija naizgled neprobojne zidove. Prošle godine je Kanye West gostovao kao govornik na Oksfordu (i Oksfordu nije pala reputacija tim činom): danas se ovde mnogo raspravlja o privilegijama, o socijalnoj neravnopravnosti, o teškoćama da se dobije prilika, da se probije na put do nekakve afirmacije u umetnosti.

Iz uvodnog teksta uočavam da (pritom slabo poznajem ova imena) Narodno pozorište ima toliko egzistencijalnih problema: od navedenog nepotizma i nezasluženih pozicija, verovatno teške finansijske situacije do političkih pritisaka - prosto je pitanje kako opstaje, a kamoli kakva je ponuda na repertoaru i kako se vodi računa o programu i izboru izvodjača.
silver silver 22:35 03.02.2016

Re: може и паролом

@ narcis

Mislim da ni Roger Moore nije nasledio titulu. Najpre je dobio titulu Commander of the Order of the British Empire (CBE) 1999. godine a onda Knight Commander of the Order of the British Empire (KBE) 2003. godine. KBE je prilično visoko zvanje, više od MBE (Paul McCartney) ili Kt (Mick Jagger) mada i ovi niži rangovi danas mogu da stave "Sir" ispred imena. Nekada je ta privilegija pripadala samo višim rangovima, tipa KBE.




freehand freehand 22:41 03.02.2016

Re: може и паролом

mada i ovi niži rangovi danas mogu da stave "Sir" ispred imena. Nekada je ta privilegija pripadala samo višim rangovima, tipa KBE.

Tako je i drug Tito mogao da se predstavlja kao SerJoža.
silver silver 22:49 03.02.2016

Re: може и паролом

Tako je i drug Tito mogao da se predstavlja kao SerJoža.



Znaš, ne bi me iznenadilo i da jeste :) Možda je vragolanski o tome nešto i ćaskao sa Elizabetom...

freehand freehand 22:50 03.02.2016

Re: може и паролом

silver
Tako je i drug Tito mogao da se predstavlja kao SerJoža.



Znaš, ne bi me iznenadilo i da jeste :) Možda je vragolanski o tome nešto i ćaskao sa Elizabetom...


Na belom Stenveju, kao što basne kažu. :)
tasadebeli tasadebeli 23:21 03.02.2016

Re: може и паролом

silver

može da se dodje do nekog opšteg zaključka

Ova statistika je kao anegdota zanimljiva ali za izvlačenje ozbiljnih zaključaka o kulturi



Нисам био, надам се, толико баш претенциозан причајући ту анегдоту.


(možda ovi tabloidi koje si gore pomenuo),



На то сам и мислио.

А волео бих негде да видим статистике о тиражу тих таблоида у Великој Британији.

За ове наше српске таблоиде знамо какво је стање.

nekulturi anglosaksonskog sveta


Таман посла, Силвер, то ми није пало на памет.

А шта је у англосаксонском свету владајући тренд у медијима данас. Ко се боље, (више, јаче ) презентује јавности? И зашто?

Да ли би, рецимо, Електро Велвет могли да имају концерт у Royal National Theatre или у Royal Shakespeare Theatre уз образложење да им се сала само издаје за концерт?

(При томе имај у виду да су ова два горе наведена млађа од нашег Народног позоришта по годинама постојања и, зашто и то не рећи, самим тим по традицији и културном значају које носе у имену, а које су од националног значаја.)

Какво је стање у Србији данас, то видим и сам.

Овде се, Силвер, ради о поштовању које би требало сви да имамо за сопствене националне културне институције. Шта год ми мислили о њима, али свет није почео од нас нити ће се завршити са нама и као што смо ми те институције наследили од својих претходника, требало би и да их оставимо као такве, националне културне институције, својим потомцима.

Нека Марија Шерифовић пева у Атељеу 212, у ЈДП, Позоришту на Теразијама... Не би ми сметало.

Али да пева у националном позоришту? Па не треба се баш толико срозавати у самоопљувавању колико год да нам фалили новци за све и свашта.

Шта је следећи корак? Коцкарница у САНУ? Родео на Филозофском факултету? Ријалити са стриптизом у Сали хероја на Филолошком?

Мислим да то и јесте био Нурудинов мотив да окачи овај пост.
narcis narcis 23:22 03.02.2016

Re: може и паролом

iskreno sam zbunjen zato što sam ja čuo da je R.M. imao titulu ser još u

doba kad je bio svcetac a ja klinac, odokativno još davne 68. ili

tako.mislim taka priča išla sad sa ovim što ti navodiš .... al meni ni iz

džepa ni u džep, ono čuo sam i priču da je stiven fraj neki lord ali i to

je pod znakom pitanja a mrzi mr da guglam jer razotkrivanje takve zavere ,

da li bi i to mogla da bude judeo-katoličko-masonsko-rozenkrojcovska

zavera,
narcis narcis 23:28 03.02.2016

Re: може и паролом

mislim da bi striptiz bio primereniji za SANu a kockarnica sali heroja
tasadebeli tasadebeli 23:28 03.02.2016

Re: може и паролом

narcis

je pod znakom pitanja a mrzi mr da guglam jer razotkrivanje takve zavere ,

da li bi i to mogla da bude judeo-katoličko-masonsko-rozenkrojcovska

zavera,



Ма какве завере! Све је транспарентно!

Та титула је само потврђена његовом фантастичном глумом.

Човек је био мајстор свог заната.
nurudin nurudin 23:51 03.02.2016

Re: може и паролом

Али да пева у националном позоришту? Па не треба се баш толико срозавати у самоопљувавању колико год да нам фалили новци за све и свашта.

Шта је следећи корак? Коцкарница у САНУ? Родео на Филозофском факултету? Ријалити са стриптизом у Сали хероја на Филолошком?

Мислим да то и јесте био Нурудинов мотив да окачи овај пост.


У сред среде, добри мој Тасо.
freehand freehand 01:01 04.02.2016

Re: може и паролом

nurudin
Али да пева у националном позоришту? Па не треба се баш толико срозавати у самоопљувавању колико год да нам фалили новци за све и свашта.

Шта је следећи корак? Коцкарница у САНУ? Родео на Филозофском факултету? Ријалити са стриптизом у Сали хероја на Филолошком?

Мислим да то и јесте био Нурудинов мотив да окачи овај пост.


У сред среде, добри мој Тасо.

Kad se ovako saglasi ljubitelj Biki Srki sa jednim tvrdim tradicionalistom-narodnjakom meni odmah neka mrena na oči padne, sve mi se zamuti.
Verujem, dakle, da biste vas dvojica umeli da navedete i napišete kriterijume po kojima nešto zavređuje a nešto ne da se nađe na sceni nacionalnog pozorišta? I da bar opisno navedete šta je to što Mariju Šerifović čini nepodobnom za nastup u toj ustanovi?
Mislim, ja znam jednu njenu pesmu, ukupno (pretpostavljam da ima još neku mada ne smem da tvrdim) pa bih voleo da razumem šta je to u toj pesmi i/ili njenom nastupu što je diskvalifikuje?
tasadebeli tasadebeli 01:55 04.02.2016

Re: може и паролом

freehand

Kad se ovako saglasi ljubitelj Biki Srki sa jednim tvrdim tradicionalistom-narodnjakom meni odmah neka mrena na oči padne, sve mi se zamuti.






Заборавио си да поменеш и да смо Нурудин и ја у ствари само глупи и затуцани просветари који и не умеју ништа друго да раде у животу него да смарају децу у школи својим небулозама, митовима, народним причама и нестварним бићима и догађајима. Само џабе леба једемо...


Verujem, dakle, da biste vas dvojica umeli da navedete i napišete kriterijume po kojima nešto zavređuje a nešto ne da se nađe na sceni nacionalnog pozorišta?


Важи, може.

Али само онда пошто ти будеш објаснио критеријуме на основу којих квалификујеш и класификујеш људе чије речи коментаришеш.

(То, мајку му, увек некако испадне на крају батина са два краја. Јеси и ти то приметио?)

Него, касно је... Време је да се спава... Ко може...



freehand freehand 10:09 04.02.2016

Re: може и паролом

Али само онда пошто ти будеш објаснио критеријуме на основу којих квалификујеш и класификујеш људе чије речи коментаришеш.

Ovo ponavljaš već ne znam koji put. Dakle, gde sam pogrešio kad sam tvoj politički stav opisao kao stav tradicionaliste-narodnjaka? I šta je u tome što rekoh netačno ili uvredljivo?
Što se Nurudina tiče - pa i on je po svojim stavovima ono što bi se moglo nazvati standardnim drugosrbijancem, što takođe nema obavezno pežorativno značenje. Samo sam pokušao da kratko kažem da vas dvojica, po svemu što o vašim stavovima i razmišljanjima znam, stojite na suprotnim stranama spektra. A da ste oko ovoga saglasni. U čemu je tačno problem, Taso? Šta nije tačno u rečenom?
I u čemu je problem da, kad već imate slaganje u tom elitističkom pristupu definišete ko i pod kojim uslovima može da nastupa pod krovom narodnog pozorišta? Jasan odgovor, sa nekakvim obrazloženjem bio bi korisniji i smisleniji umesto šđto opet udaraš po patetici.
Заборавио си да поменеш и да смо Нурудин и ја у ствари само глупи и затуцани просветари који и не умеју ништа друго да раде у животу него да смарају децу у школи својим небулозама, митовима, народним причама и нестварним бићима и догађајима. Само џабе леба једемо...

Nisam, to mi na pamet nije palo niti bi mi poalo u ovom kontekstu. Ovde govorimo o odnosu prema kulturi i institucijama, ne o tvojoj i Nurudinovoj profesiji.
Pa je ovo što si napisao čisto umetanje, što opet, zbog ponavljanja počinjem da primećujem kao naviku.
Što, opet, nije baš dobar način za kvalitetnu komunikaciju.
silver silver 11:09 04.02.2016

Re: може и паролом

Dobro jutro svima.

Taso, da vidim šta mogu da odgovorim.

-za tiraž tabloida u VB: sigurno je popriličan, baš kao i tiraži takve štampe svuda u svetu. Po cenu da ispadnem veliki cinik, šta misliš, koliki procenat ljudi u populaciji želi (ima potrebu) da vidi Sofokleovu Antigonu u Narodnom pozorištu? Verovatno sličan procenat koji ovde želi da vidi Shakspeareovog Richarda II. Kulturni dodatak u Sunday Timesu može komotno da se čita od nedelje do nedelje (danas se i kvalitetna štampana reč bori za opstanak), ali ja ne gajim iluzije da bi se taj i takav dodatak čitao en masse bilo gde.
S druge strane, na nekom drugom mestu razgovaram sa ljudima koji mesecima unapred rezervišu karte za odredjene predstave, sa odredjenim glumcima i u odredjenoj režiji i dolaze u London iz Singapura, Hong-Konga, SAD ili Australije samo zbog pozorišta. Prestiž pozorišne scene, podrška koju dobija u zemlji i pažnja publike iz celog sveta omogućavaju da pozorišta traju i da zadržavaju visok kvalitet.

-trend u medijima: mislim da je više globalan nego vezan za specifično govorno područje. Nedavno sam bila u Beogradu i ostala poražena televizijskim programom. Taj neukus (da ne kažem ništa teže) je “home grown”, to nikakvi strani trendovi ne opravdavaju, za to smo odgovorni sami.

-dva pozorišta koje si naveo jesu mladja od našeg, ali postoje i ona koja ne nose prefiks ‘nacionalnog’ a koja su starija i koja su svojim ugledom i dugovečnošću zaista nacionalna blaga. Na primer Theatre Royal (Drury Lane, osnovano 1662, zgrada više puta obnavljana), The Globe (1599, iz Šekspirovog doba, gorelo u požaru zbog loše pirotehnike 1613, obnovljeno 1614, zatvoreno od Puritanaca, pretvarano u stanove i na kraju obnovljeno u punom sjaju i starom liku devedesetih godina), Old Vic (1818), gde su godinama radili Sir Laurence Olivier i Sir John Gielgud (zgrada obnavljana posle Blitzkriega, donedavni upravnik Holivudski glumac Kevin Spacey) itd.

-razumem potpuno brigu o tome kako se tretira Narodno pozorište :( Ne bih htela da pravim poredjenje sa VB; jako različito se radi i misli u svim sferama, pa i u ovoj; kao što neko reče jutros, problem o kome se razgovara na ovom blogu teško da može da se posmatra odvojeno od milion drugih problema koji pritiskaju Srbiju.

Za Narcisa: i ja sam mislila da je Roger Moore dobio titulu ranije. Ne verujem da su zavere po sredi, bar kad je Roger u pitanju, dobio je veliko priznanje za glumački i humanitarni rad od svoje države :)
tasadebeli tasadebeli 11:52 04.02.2016

Re: може и паролом

freehand

Ovo ponavljaš već ne znam koji put. Dakle, gde sam pogrešio kad sam tvoj politički stav opisao kao stav tradicionaliste-narodnjaka? I šta je u tome što rekoh netačno ili uvredljivo?



Ово ти одговарам ради квалитетне комуникације, па да више не злоупотребљавамо овај пост надгорњавањем и међусобном нетрпељивошћу која се, изгледа, јавила тек однедавно... Ако баш морамо да наставимо, нека буде на ПП (код ОК корала)...

Увредљиво је, а богами и нетачно, твоје поједностављивање саговорника свођењем на само једну његову димензију и то најчешће политичку (ређе професионалну).

Зар није свако од нас овде много сложенији од таквог посматрања ствари? Или ја живим у заблуди да саговорнике у овом виртуелном свету треба ипак третирати на исти начин као и када се комуникација одвија уживо, лицем у лице? Или је и овај блог Б92 ипак само једна српска политичка клоака каквих има много по интернету?

Зашто је теби чудно то што смо се Нурудин и ја, са попуно опозитним политичким ставовима како ти тврдиш а не нас двојица, ипак усгласили око овог питања?

Зар треба политички став да нам одређује свако друго размишљање о било чему?

Ево, Нурудине, да послушамо Фрија па ћемо од сада да се споримо јер смо у Фријевој класификацији окарактерисани као политички противници..

Ја ћу, рецимо, да тврдим да азбука има 27 слова (само да бих те нервирао као политичког неистомишљеника), а ти тврди да азбука има 28 слова. Па ћемо онда до миле воље да се свађамо око тог питања зато што си ти, по Фријевој класификацији, "другосрбијанац", а ја сам "тврди традиционалиста"...

Де, Нурудине, попиј мало, па да почнемо!

Побогу, ваљда можемо да имамо неке заједничке вредности без обзира какви год нам били политички ставови?

(На страну то што ја и тебе тако контам у нашој међусобној комуникацији.)

За мене је баш то онај основни принцип на којем функционише једно демократско друштво чији си и ти, ако ме памћење добро служи, један од горљивијих заговорника. Пази, не гласање и бирачка машина, него међусобни однос политичких неистомиошљеника.

А кад смо већ код вредности, да ти одговорим на оно потоње питање ко треба да наступа испод крова Народног позоришта.

Марија Шерифовић и њена музика је нешто што се подводи под потрошну робу, производ тзв. масовне културе која се у мом свету назива естрада јер и служи искључиво само за забаву и утуцавање времена, те његову фрагментизацију у перцепцији, и ни за шта друго. Купује се у било ком хипермаркету, конзумира се тренутно, не оставља никакве трајне вредности за собом у друштву и у појединцу и већ сутрадан се заборави јер ће се појавити нека друга нова Марија Шерифовић коју ћемо конзумирати, забавити се, потрошити, створити некоме профит и заборавити је такође због неке следеће Марије Шерифовић, јер тај процес потрошње мора непрекидно да се одвија, јел' те?.

И онда када ставиш ту чињеницу равноправно поред једног Нушића, Стерије, Шекспира, Чајковског, нечега што сматрамо провереном универзалном вредношћу, и још поред генерација и генерација глумаца, балетских и оперских художественика и музичара који су стрпљиво, каменчић по каменчић, деценијама и деценијама зидали те трајне вредности које носи институција која се зове Народно позориште (и при томе неуопоредиво мање зарађивали од једне Марије Шерифовић, али то је други пар чарапа), онда се, у ствари, подсмеваш свим тим генерацијама људи и њиховим напорима да овај народ има нешто што га сврстава у цивилизоване народе европске културе.

Ето, то ти је мој однос према култури и институцијама.

(Ако те не мрзи, прочитај и оно што сам доле написао у коментару Кукусигамени и АО. Ту има још неких додатних објашњења за овакав мој однос према култури и институцијама.)
narcis narcis 13:02 04.02.2016

Re: може и паролом

Za Narcisa: i ja sam mislila da je Roger Moore dobio titulu ranije. Ne verujem da su zavere po sredi,

pa nemoguće da niste razumeli da se zezam
mada mi idalje nije jasno ko je i sa kakvim ciljem pustio buvu da R ima titulu,
narcis narcis 13:05 04.02.2016

Re: може и паролом

Ја ћу, рецимо, да тврдим да азбука има 27 слова...

auuu!? još ćemi kažeš i da ima više od dva padeža, uh kad se sad nisam šlogiroooo...

svarog svarog 13:16 04.02.2016

Re: може и паролом

Izvinite na ubacivanju u vaš dijalog ali samo da primetim da su se, meni se čini, Tasa i Nurudin složili oko toga da takva kulturna institucija kao što je Narodno pozoriše ne treba da zarađuje pare. Valjda pare i kultura ne idu zajedno, pare unižavaju kulturu itd.
Instituciju Narodnog pozorišta mnogo više unižava ovaj upravnik (prisustvovao sam sceni kada se sa njim, pre 10-ak godina kada je bio isto upravnik, tako sprdao majstor za klimu u pozorištu a ovaj u njega gledao kao tele u šarena vrata, mada je važniji razlog ono iz gore negde linkovanog teksta u NIN-u), ali totalna je glupost, po meni naravno, napadati ga zbog toga što je uspeo da zaradi neki dinar. Inače u NP su raznorazni strani i domaći zabavljači održavali koncerte i nije mi i dalje jasno šta to posebno diskvalifikuje Mariju Šerifović, te bih se pridružio frijevom pitanju.
freehand freehand 14:23 04.02.2016

Re: може и паролом

Ово ти одговарам ради квалитетне комуникације, па да више не злоупотребљавамо овај пост надгорњавањем и међусобном нетрпељивошћу која се, изгледа, јавила тек однедавно... Ако баш морамо да наставимо, нека буде на ПП (код ОК корала)...

Nema netrpeljivosti, Taso. mada sa ovim konstantnim umetanjem poput tvog i Nurudinovog zanimanja - za koje me baš briga potšo nije tema, ili ovim žalosnimpošalicama sa azbukom - počinješ opasno da iritiraš. Rezumem, na primer, da je to zato što te nerviramo mi crnomanjasti, levaci, invalidi i genetski problematični, ali nije u redu da to ovako grubo javno demonstriraš.
nego,
А кад смо већ код вредности, да ти одговорим на оно потоње питање ко треба да наступа испод крова Народног позоришта.

... to si mogao odmah, da preskočimo nesuvislosti i stvaranje ličnog animoziteta.
Dakle, iz onoga što si napisao razumem da ti ni Šekspir u kontekstu svog vremena - gde je i on bio estrada, ni Brams, ni Štrausi, ni čajkovski ne bi baš pasovali skroz.
ja, opet, mislim da ta kuća (Narodno pozorište) mora daima jasne kriterijume po pitanju svog repertoara, i jasne kriterijume po pitanju komercijalnog izdavanja scene i rekvizita. I da ti kriterijumi važe za sve podjednako. Pa ako je u nadležnosti upravnika - ko god da je - i u skladu sa tim pravilima i zakonom - neka izdaje brate kome god je ćeif da plati u skladu sa cenovnikom.
Uključujući i "naše", "njihove" pa i Mariju Šerifović.
tasadebeli tasadebeli 15:36 04.02.2016

Re: може и паролом

freehand

Rezumem, na primer, da je to zato što te nerviramo mi crnomanjasti, levaci, invalidi i genetski problematični, ali nije u redu da to ovako grubo javno demonstriraš.
nego,



Залепи ми још и молерске брчиће, па да то буде експлицитна увреда.

Ето видиш, због таквих твојих опаски свака комуникација са тобом губи на озбиљности. А и на пристојности.


Dakle, iz onoga što si napisao razumem da ti ni Šekspir u kontekstu svog vremena - gde je i on bio estrada, ni Brams, ni Štrausi, ni čajkovski ne bi baš pasovali skroz.


У своме времену, Фри, у своме времену... (Као и Милисављев Моцарт.)

И нисам сигуран да је то тада имало карактер данашње естраде. Некако то не поистовећујем.

А у нашем времену?

Ти заиста мислиш да ће неко певати Молитву Марије Шерифовић (интересантно, мајку му, ја и не знам ни за једну другу њену песму) и за 300 година?

Па већ 2-3 године после те за њу тријумфалне Евровизије више ниједна тв и радио станица у Србији није ни пуштала ту песму нити сам ја чуо да је неко певуши.

Зато ми то твоје поређење нешто баш и не пије воду.


svarog

nije mi i dalje jasno šta to posebno diskvalifikuje Mariju Šerifović, te bih se pridružio frijevom pitanju.



Објасних то већ у претходна два коментара.

Ја то тако видим. Што не значи обавезно да очекујем да и сви други то тако виде...

П.С. - Кад већ поменух Евровизију, сећаш ли се краја филма (и књиге) Орвелове 1984? Онога 2+2=?... И песмице?

Ја када год чујем ове песмице са Евровизије (која год да је), помислим на ту сцену и нешто се сав најежим... Не знам зашто...

Чудна асоцијација...


freehand freehand 15:41 04.02.2016

Re: може и паролом

Залепи ми још и молерске брчиће, па да то буде експлицитна увреда.

Ето видиш, због таквих твојих опаски свака комуникација са тобом губи на озбиљности. А и на пристојности.

Ma jok, samo ti pokazujem kako izgleda zezanje sa tvojom profesijom koje u šali pripisuješ meni. Ili ovo:
Ево, Нурудине, да послушамо Фрија па ћемо од сада да се споримо јер смо у Фријевој класификацији окарактерисани као политички противници..

Ја ћу, рецимо, да тврдим да азбука има 27 слова (само да бих те нервирао као политичког неистомишљеника), а ти тврди да азбука има 28 слова. Па ћемо онда до миле воље да се свађамо око тог питања зато што си ти, по Фријевој класификацији, "другосрбијанац", а ја сам "тврди традиционалиста"...

Де, Нурудине, попиј мало, па да почнемо!

У своме времену, Фри, у своме времену... (Као и Милисављев Моцарт.)

А у нашем времену?

I Marija Šerifović je u svom vremenu, a i ti, i ja, i taj upravnik Savić možemo samo da nagađamo šta će biti u nekom budućem vremenu.
Te bih se ja manuo tih pasuljarskih snatrenja i ipak govorio o jasnoj programskoj politici i kriterijumima za komercijalno izdavanje prostora.
tasadebeli tasadebeli 15:54 04.02.2016

Re: може и паролом

freehand

Ma jok, samo ti pokazujem kako izgleda zezanje sa tvojom profesijom koje u šali pripisuješ meni.



Мислиш на молерски занат?
Ма све ћу офарбати у дугине боје. Само ми дај фарбу и четку и има све да пршти.


I Marija Šerifović je u svom vremenu, a i ti, i ja, i taj upravnik Savić možemo samo da nagađamo šta će biti u nekom budućem vremenu.



2+2=?

Te bih se ja manuo tih pasuljarskih snatrenja


Да, боље је да гледамо у плећку, у праву си...


i ipak govorio o jasnoj programskoj politici i kriterijumima za komercijalno izdavanje prostora.



Јер све има своју цену? Апсолутно баш све? Све се може купити и продати? И ти и ја?

Е, мој Фри...

Сада баш размишљам како је на једном другом посту Лариса ( ) била дубоко у праву када је констатовала да овде на овај блог не вреди долазити док не прођу избори.

(Додуше, и са тим изборима је као и са Ђекном... Али утолико боље.)
freehand freehand 15:59 04.02.2016

Re: може и паролом

Е, мој Фри...

Сада баш размишљам како је на једном другом посту Лариса ( ) била дубоко у праву када је констатовала да овде на овај блог не вреди долазити док не прођу избори.

(Додуше, и са тим изборима је као и са Ђекном... Али утолико боље.)

Kakve IŠTA ovde napisano ima veze sa izborima?
Јер све има своју цену? Апсолутно баш све? Све се може купити и продати? И ти и ја?

Iz čega isi ovo zaključio? Taso, što opet umećčeš? Ovo postaje stvarno zamorno sa ovom musakom od izmišljanja i patetike. Ok, prijatelju ja sam se narazgovarao.
nurudin nurudin 21:49 04.02.2016

Re: може и паролом

Марија Шерифовић и њена музика је нешто што се подводи под потрошну робу, производ тзв. масовне културе која се у мом свету назива естрада јер и служи искључиво само за забаву и утуцавање времена, те његову фрагментизацију у перцепцији, и ни за шта друго. Купује се у било ком хипермаркету, конзумира се тренутно, не оставља никакве трајне вредности за собом у друштву и у појединцу и већ сутрадан се заборави јер ће се појавити нека друга нова Марија Шерифовић коју ћемо конзумирати, забавити се, потрошити, створити некоме профит и заборавити је такође због неке следеће Марије Шерифовић, јер тај процес потрошње мора непрекидно да се одвија, јел' те?



тонут о броду, трнут у плоту
nurudin nurudin 21:51 04.02.2016

Re: може и паролом

"другосрбијанац", а ја сам "тврди традиционалиста"...




Да л' ће се вређамо?




Ја са југа, ти са Београда...
tasadebeli tasadebeli 10:27 05.02.2016

Re: може и паролом

nurudin
"другосрбијанац", а ја сам "тврди традиционалиста"...




Да л' ће се вређамо?




Ја са југа, ти са Београда...




Иако смо из различитих братстава једног истог племена, ипак ћу те поздравити једном старом изреком нашег племена која важи за све нас:

"Понекада је дрога у друштву једини пут ка срећи!"

(Кочиз у: A Million Ways to Die in the West)

escherichije_colic escherichije_colic 10:17 03.02.2016

s druge strane

Bolje Marija Šerifović nego Šerif Konjević.
tasadebeli tasadebeli 10:23 03.02.2016

Re: s druge strane

escherichije_colic
Bolje Marija Šerifović nego Šerif Konjević.



А Хари Мата Хари и Дино Мерлин?
predatortz predatortz 10:30 03.02.2016

Re: s druge strane

escherichije_colic
Bolje Marija Šerifović nego Šerif Konjević.


Vala, kad je mogla Dragana Mirković, može i Sejo Kalač!
svarog svarog 10:33 03.02.2016

Re: s druge strane

predatortz

Vala, kad je mogla Dragana Mirković, može i Sejo Kalač!


Haha gde se njega seti. Prvi i poslednju put sam za tog lika čuo u ovom sjajnom filmiću
tasadebeli tasadebeli 10:37 03.02.2016

Re: s druge strane

predatortz
escherichije_colic
Bolje Marija Šerifović nego Šerif Konjević.


Vala, kad je mogla Dragana Mirković, može i Sejo Kalač!



Брате, а шта је са Синаном Сакићем?

За тог лика нисам чуо сто година.

А био нам је омиљени када се играмо асоцијација јербо нико никада није ни помишљао на њега, па је моја екипа обавезно побеђивала...


Сад се сетих и овога! Ра-Ра-Распућин...!



tadejus tadejus 18:29 03.02.2016

Re: s druge strane

tasadebeli

Брате, а шта је са Синаном Сакићем?За тог лика нисам чуо сто година.А био нам је омиљени када се играмо асоцијација јербо нико никада није ни помишљао на њега, па је моја екипа обавезно побеђивала...Сад се сетих и овога! Ра-Ра-Распућин...!


ma ima neku saradnju sa coldplayom, kažu kad ih je bowie ispalio da su zaigrali na sinana i pozlatilo im se..
tasadebeli tasadebeli 20:03 03.02.2016

Re: s druge strane

tadejus

ma ima neku saradnju sa coldplayom, kažu kad ih je bowie ispalio da su zaigrali na sinana i pozlatilo im se..




Син-а-неее, Син-а-неее!!!


antioksidant

Појавила се као изданак ојачалог грађанског сталежа и његовог реалистичког гледања на музичко позориште. Грађанству нису више били потребни митолошки, фантастични и историјски садржаји који су владали либретима опере серије.


ојачалог грађанског сталежа--- Грађанству



ојачалог грађанског сталежа--- Грађанству


ојачалог грађанског сталежа--- Грађанству


(ехо у даљини, негде у дубини сцене)






П.С. - И ко ти је само рекао да је опера уметност?

Само се без везе деру на сцени, па човек не може ту да чује шта се то договарају непријатељи и издајници државе који седе у публици.
svarog svarog 10:23 03.02.2016

Pitanje

и да је тог момента пoчео да спроводи мобинг према члановима УО. Најпре је од председнице УО Јелене Кајго тражио да цео УО поднесе оставку,


Da li može neko da mi objasni sa pravno formalnog stanovišta zar UO nije gazda direktoru/upravniku i ako je on njih mobingovao da li su oni mogli njemu da uruče otkaz?
tasadebeli tasadebeli 10:53 03.02.2016

Друг члан

Не пратим фабулу радње, па морам да питам.

Јел' беше Марија Шерифовић члан СНС-а?
predatortz predatortz 11:06 03.02.2016

Re: Друг члан

tasadebeli
Не пратим фабулу радње, па морам да питам.

Јел' беше Марија Шерифовић члан СНС-а?


Jeste! Zaboravila je kako joj je Šule sredio da ne služi vojsku!
narcis narcis 11:06 03.02.2016

Re: Друг члан

ovaj njen menadžer se pokarabasio sa acikom, sad pitanje gde je tu ona
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:11 03.02.2016

Re: Друг члан

angie01 angie01 12:42 03.02.2016

Re: Друг члан

stefan.hauzer



blogovatelj blogovatelj 18:04 03.02.2016

Re: Друг члан

Јел' беше Марија Шерифовић члан СНС-а?


Ahhaaaaaaaaa, tu je caka.
Zato se Nurudin oglasio. Ovog bloga ne bi bilo da ona nije u toj partiji.
tasadebeli tasadebeli 20:35 03.02.2016

Re: Друг члан

narcis
ovaj njen menadžer se pokarabasio sa acikom, sad pitanje gde je tu ona



Да, да! Заборавих на њега!

Градоначелник! (Зајечара)

Боже, боже, кога ли је Марија одабрала?




dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:28 03.02.2016

Je l' narodno? Narodno je.

Sećam se jednog intervjua koji je MŠ dala posle pobede na Evroviziji u kom je istakla kako su Finci ružni, žuti, tako nekako. Uglavnom, beše to pravi biser srpske umetničke misli, ali ja sad nigde, ali nigde na netu ne mogu da ga nađem.
Ali to nije ni bitno. Ja bih se namrštila i da je vidim u seoskom Domu kulture, ali još više mi je mrsko da joj se nastup brani. Il' da se menja ona reklama u "Dobro došli u Narodno pozorište, osim ako ne".

angie01 angie01 14:22 03.02.2016

Re: Je l' narodno? Narodno je.

ali još više mi je mrsko da joj se nastup brani. Il' da se menja ona reklama u "Dobro došli u Narodno pozorište, osim ako ne".


dobrosavljevicka- to sve vreme govorim.
tadejus tadejus 18:33 03.02.2016

Re: Je l' narodno? Narodno je.

dobrosavljevic_m
Ja bih se namrštila i da je vidim u seoskom Domu kulture, ali još više mi je mrsko da joj se nastup brani. Il' da se menja ona reklama u "Dobro došli u Narodno pozorište, osim ako ne".


e jebajigasad..
tom logikom nije u redu ni da se brani Legiji da mu memoari uđu u lektiru (jedino da se vidi dal odmah za prvi razred ili da se popričeka da djeca malo poodrastu, ono čisto da ovladaju bar baratanjem čakijom ako već ne vatrenim oružjem)..
michiganac michiganac 14:17 03.02.2016

Krajnje je vrijeme..

..za grafit na zidu NP:
Dzaba ste pisali!

(odnosi se, naravno, na sve one vedete pisane i dramske rijeci cija djela su prodefilovala ovom ustanovom u njenih 150-ak godina istorije)
freehand freehand 22:27 03.02.2016

Čudo

Ako ne postoje pravne i programske (jasno definisane i napisane) prepreke - ne vidim razlog da se uopšte raspravlja o tome da li je ok ili nije ok da neko nastupa na nekoj sceni. Po svakom kriterijumu. Ali dodatno - u zemlji u kojoj Tomislav Nikolić može da bude predsednik ne postoji nemoguće. Mi smo sa one strane ogledala.
Pa kad se rasterete obaveza u parlamentu - i Modelsice na scenu. Samo da je veselo.

jkt2010 jkt2010 03:47 04.02.2016

Re: Čudo

freehand
u zemlji u kojoj Tomislav Nikolić može da bude predsednik ne postoji nemoguće.


A da se ugleda na zemlju u kojoj bi Nikolić ladno mogao da bude predsednik i još pride da im podigne prosek?


milisav68 milisav68 08:52 04.02.2016

Re: Čudo

jkt2010






freehand freehand 10:13 04.02.2016

Re: Čudo

A da se ugleda na zemlju u kojoj bi Nikolić ladno mogao da bude predsednik i još pride da im podigne prosek?

Pa da, ja nikako i ni pod kojim uslovima ne bih da se ugledamo na tu zemlju.
jkt2010 jkt2010 11:37 04.02.2016

Re: Čudo

freehand
A da se ugleda na zemlju u kojoj bi Nikolić ladno mogao da bude predsednik i još pride da im podigne prosek?

Pa da, ja nikako i ni pod kojim uslovima ne bih da se ugledamo na tu zemlju.

Ček sada: jel oćemo pare ili nećemo pare? Može i "hoćemo malo para". Al to već imamo i niko nije srećan.
freehand freehand 16:24 04.02.2016

Re: Čudo

Ne znam o čemu govoriš, sem stalno o parama, ali ta je fiksacija dosadna.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana