Društvo| In memoriam| Politika

Srbija s onu stranu ogledala

freehand RSS / 06.02.2016. u 22:42

Mutna zora nakon besane noći  uz kišu koja se kao suze niz prozore cedila nagoveštavala je tužan, tmuran dan. Ružan i memljiv, i zato još podesniji za scenografiju onoga što je pisano da se desi i što ima da se zbude. 

I desilo se: Srbija se odrekla divnog čoveka, velikog humaniste, sjajnog privrednika i nenadmašnog ministra, Bratislava Bate Gašića Santosa. Kakav je to čovek, kakav kolos, kakav trudbenik, prijatelj, brat, muž, kolega, naučnik i državnik slušali smo satima od njegovih partijskih drugova i Vučića samog. O njemu i zlikovcima, prostacima, moralnim krpama i čudovištima iz opozicije i medija, vazda žednih krvi takvih mučenika koji bez glasa i hropca stradaju za otadžbinu.

23c0bbf48f5a1f2896dc89a172348192.jpg

 

Tako su se grdno prevarili oni koji su očekivali da će se govoriti o prostaku sa falsifikovanom diplomom, štetočini zalutaloj na mesto ministra koja u jednoj rečenici uspe da mufljuski unizi medije i žene.  Da se prikaže kao antidemokrata i kao vulgarni seksista. Ne: umesto toga dobili smo takmičenje u recitovanju oda i panegirika hodajućoj metafori palančke bahatosti. No ni to nije bilo sve, i to je bilo malo.

Predsednik vlade lično, uz pomoć dva Ruzvelta, jednog Vebera i jednog De Sent-Egziperija uzeo je na sebe da uz sasluženje Babića, Marijana Rističevića i prepoštene Maje Gojković održi pedavanje o pristojnosti. Ni manje ni više.

A onda se desio tvit:

kXqMZa6.png 

Zgroženi vazduplohovac i družina čiji je maternji jezik kočijaški a daijalekt govor mržnje skupila se i zajedno sa takođe zgroženim koalicionim partnerima naspustila salu. Valjda da ne bi morala i dalje da čita tvitove, šta li?

Kakogod, neko bi, ko nije sklon vladajućoj eliti Srbije rekao da je kurva u oku posmatrača. A da se tvit, kad je prepoštena Maja Gojkopvić u pitanju, odnosio na desetine miliona evra koje je koštala grad Novi Sad kao njegova bivša gradonbačelnica; ili na njenu sklonost da menja poliitčka mišljenja i političke partije idući s kolena na koleno kao narodna pesma, što reče Radovan III?

Svejedno, potpuno spontano a po scenariju koji je predviđao i učenje napamet izreka pomenutih političara, pisaca i filozofa, Aleksandar Vučić ostao je u sali pred krvožednom opozicijom. Sam protiv svih, smiren i pristojan da tihim glasom punim spokoja objasni da mu niko ništa ne može. 

A u komediji/tragediji/farsi/ vodvilju u kome Vučić drži vakelu o pristojnosti, Maja Gojković o poštenju a Marijan Rističćević o kulturi zaista je potpuno nebitno šta su opoozicioni poslanici govorili, a govorili su odlično, većinom.

Tako je kampanja za aprilske izbore u Srbiji počela skupštinskom komemoracijom živom čoveku.  A opet, ovolika količina političkog ludila možda pokaže da su zvona zvonila sasvim nekom drugom.



Komentari (375)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

petargli petargli 00:44 09.02.2016

Re: Borba maceva i imena

I sad prevod,ako moze.

po cenu da i ja budem "proboden", Emsi je nas blogokolega koji se ne da tako lako opisati, sem sto ne voli americki fudbal i bodibilding (i sve varijacije na tu temu)
freehand freehand 00:52 09.02.2016

Re: Borba maceva i imena

Osecam se kao da setam izmedju macevalaca koji se bore,svakog trenutka mogu da budem probodena,greskom.

Mačevanje je nobles sport i veština. Rasprava o tuđoj savesti i poštenju svakako ne spada u nobles ponašanje, bez obzira da li je potpisana imenom. Doduše, kad rovariš po takvim stvarima ne stavljajući svoj CV glede savesti i poštenja na uvid, da bi i suprotna strana mogla da bude ravnopravna - to zaista daje pravo na ekstendid vokabular u odgovoru.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:55 09.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

A da piše pod punim imenom bi... Šta? Tužio ga? Tukao ga? Šta bi radio?


Why not? Verbalno nasilje je nasilje. Šta fali da baraba zauzvrat dobije preko labrnje?
petargli petargli 00:57 09.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 01:42 09.02.2016

Re: Borba maceva i imena

freehand
Osecam se kao da setam izmedju macevalaca koji se bore,svakog trenutka mogu da budem probodena,greskom.

Mačevanje je nobles sport i veština. Rasprava o tuđoj savesti i poštenju svakako ne spada u nobles ponašanje, bez obzira da li je potpisana imenom. Doduše, kad rovariš po takvim stvarima ne stavljajući svoj CV glede savesti i poštenja na uvid, da bi i suprotna strana mogla da bude ravnopravna - to zaista daje pravo na ekstendid vokabular u odgovoru.



Namerno sam rekla macevanje,koje jeste kako ti kazes nobles sport.

Ipak ostaje sve vreme donekle intelektualna atmosfera, ne psujete i ne pljujete se u kolicinama,tad bi bilo "bacanje kamena sa ramena" Ne licite na poselo u pola tri.

A ovo za ime i prezime, aj da dodam, svugde postoje izuzeci od pravila.Moguce da ima ljudi koji su isti i kad su prisutni sa JMBG ili sa nikom.



freehand freehand 09:16 09.02.2016

Re: Borba maceva i imena

Namerno sam rekla macevanje,koje jeste kako ti kazes nobles sport.

Ipak ostaje sve vreme donekle intelektualna atmosfera, ne psujete i ne pljujete se u kolicinama,tad bi bilo "bacanje kamena sa ramena" Ne licite na poselo u pola tri.

To je zato što se ovde po pravilu okupljaju pristojni ljudi, a nepristojne pošaljemo da sebi nađu odgovarajuće društvo.
A ovo za ime i prezime, aj da dodam, svugde postoje izuzeci od pravila.Moguce da ima ljudi koji su isti i kad su prisutni sa JMBG ili sa nikom.

Apsolutno. Neko o tuđoj savesti i poštenju ne bi tako iz zezanja raspravljao nikad. Kao što ne bi potpisao saopštenje SNS, na primer.
s.dj s.dj 09:55 09.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Why not? Verbalno nasilje je nasilje. Šta fali da baraba zauzvrat dobije preko labrnje?


Što da ne, cijenim da si u ringu jači nego na rečima. Samo, da li bi ti to bilo dovoljno?

Možemo to da uradimo i na tradicionalni škotski način:



Da se vratimo na verbalno nasilje. Da li sam ti uputio pretnje? Ili uvrede? Neka ružna reč?

Interesantno je koliko te činjenice napadaju i bolno se iživljavaju na tebi. Gubiš kontrolu, napuštaš samurajski kodeks poštovanja neprijatelja. Ne dozvoli da srdžba nadjača, poštuj sagovornika jer ako ga ne poštuješ ne možeš ga ni pobediti.

Zapamti, ne moraš da odgovaraš. Živi život u miru. Ali ako već osećaš potrebu i moraš, samo izvoli. Samo da te podsetim na reči koje si već iskoristio, čisto da se ne ponavljaš:

bagra
trabunjanje
kukavička hulja
kukavičko govno
baraba

Poređenje u izražavanju sa bivšim ministrom vojnim se samo nameće. A svi znamo da premijer to ne želi da toleriše.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:31 09.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

bagra
trabunjanje
kukavička hulja
kukavičko govno
baraba


друже, а шта ти очекујеш од пајкићевске, протофашистичке школе мисли?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:03 09.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Srđan Fuchs
bagra
trabunjanje
kukavička hulja
kukavičko govno
baraba


друже, а шта ти очекујеш од пајкићевске, протофашистичке школе мисли?



Pobrka' si Nebojše ☻ Svaka sličnost s Pajkićem je više nego slučajna.

Pod jedan, Pajkić je kukavica, sećam se kako je zbrisao iza suknje kada mu je Kusta udario dangu. Krle se javno nudi da bije blogere (računa, anonimni su, pa su manji i slabiji od njega), parava Majka Hrabrost. Doduše, nikad u životu se nije potukao, ali uvek ima za sve prvi put ;>

Dalje, Pajkić je od početka sveta ;> fašista i nacista, ali s druge strane - razuman i pametan čovek ;> Krle, pak, u "mladosti" bio napredan ;> tek je pod stare dane profijukao i ponacistio se, ponedićio, podražio i poljotićio. Ali, sdruge strane - ma, da, pajz da nije ;>>>>

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:04 09.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

freehand
Nebojsa Krstic
E sinovac, sinovac... trabunjanje! Mnogo si se razgoropadio... kukavička hulja! Sjajno!!!


Ne brini, nisi samo ti kukavičko govno. To je svako ko je hrabar dok svoje dupe skriva anonimnošću.

A da piše pod punim imenom bi... Šta? Tužio ga? Tukao ga? Šta bi radio?


Dojavio Tamo Gde Treba, i inače mu prebacuju da odavnooo nije ispunio normu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:32 09.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran... ?????????????

Verovao sam da si ti na ovom blogu retko ozbiljan čovek kojeg interesuju činjenice.

zayebavaš?! :))))))))))))
rade.radumilo rade.radumilo 00:47 07.02.2016

U međuvremenu:




Indeks se dobija kombinovanjem podataka o inflaciji i nezaposlenosti LINK
feliks.krul feliks.krul 12:31 07.02.2016

Re: U međuvremenu:

Interesantna je pozicija Tajlanda na dnu tabele. Pre 40 godina britanski ambasador u Tajlandu je ovo zaključio o toj zemlji:

"Nemaju literaturu, ni slikarstvo, već samo veoma čudnu vrstu muzike. Njihova skulptura, keramika i ples su pozajmljeni od drugih, njihova arhitektura je monotona a unutrašnja dekoracija užasna. Kockanje i golf su glavna zadovoljstva bogatih, a njihova (seksualna) razuzdanost je glavno zadovoljstvo. Opšti nivo inteligencije Tajlanđana je prilično nizak i dosta niži od našeg a mnogo niži od Kineza"

Naravno ova izjava mnogo govori o ambasadoru, ali govori nešto i o Tajlanđanima i ljudima uopšte.

Mizerija je subjektivno osećanje:

Definitions of misery
noun
a state or feeling of great distress or discomfort of mind or body.
she went upstairs and cried in misery
synonyms: unhappiness, distress, wretchedness, suffering, anguish, anxiety, angst, torment,


Dakle pitanje je zašto su Srbi nesrećni, uznemireni, bedni, u patnji, bolni, anksiozni, osećaju mučninu i mučeništvo?

Na prvom mestu sigurno je genetika primarna. Broj dva, vekovima težak seljački, paorski život pod stegama kolektivističkih, hrišćanskih i islamskih normi.

Čak i kad postanu materijalno bogati teško se Serbi oslobađaju osećanja mizerije.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:18 07.02.2016

Re: U međuvremenu:

Блумбергова листа се не бави субјективним осећањима становника рангираних земаља, већ привредама (а параметри су инфлација, проценат незапослених и сл).
feliks.krul feliks.krul 15:42 07.02.2016

Re: U međuvremenu:

principessa_etrusca
Блумбергова листа се не бави субјективним осећањима становника рангираних земаља, већ привредама (а параметри су инфлација, проценат незапослених и сл).


U pravu si, verovatno su izabrali Misery Index da bi se razlikovali od Poverty Index-a, moracu da apdejtujem softver. Hvala.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:15 07.02.2016

Re: U međuvremenu:

Нема на чему, види се голим оком (како би иначе Енглези били у најнижој групи, а Јужноамериканци, Шпанци и Грци у највишој, а такође, Енглези далеко испод Француза и Италијана).
naginata_83 naginata_83 07:58 08.02.2016

Re: U međuvremenu:

Interesantna je pozicija Tajlanda na dnu tabele.

Mislim da je ovo prvenstveno vezano za njihov obracun stope nezaposlenosti koja je negde oko 0.5% sto je jedna od najnizih stopa na svetu. Ceo neformalni sektor (mozda cak 40% zaposlenih tj. oni koji rade sezonske poslove u poljoprivredi, prodaju robu na ulici itd.) se racuna kao zaposlen. Mada i to nije neistina jer zaista je tesko naci besposlenog Tajlandjanina. S druge strane inflacija je ispod 1% i eto rezultata.

Sto se Srbije tice ovaj rezultat dugujemo iskljucivo visokoj stopi nezaposlenosti.
rade.radumilo rade.radumilo 13:10 08.02.2016

Re: U međuvremenu:

Sto se Srbije tice ovaj rezultat dugujemo iskljucivo visokoj stopi nezaposlenosti.


A ni inflacija nije za potceniti. Mada, možda je to samo subjektivan osećaj naroda da više plaća za osnovne životne troškove. Šta se žale kad su LED televizori pojeftinili žestoko.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:25 09.02.2016

Re: U međuvremenu:

feliks.krul
principessa_etrusca
Блумбергова листа се не бави субјективним осећањима становника рангираних земаља, већ привредама (а параметри су инфлација, проценат незапослених и сл).


U pravu si, verovatno su izabrali Misery Index da bi se razlikovali od Poverty Index-a, moracu da apdejtujem softver. Hvala.


поклопи те Принчипеса, Феликше, као big wave сурфера... али, тако ти је то да када изиграваш Германина...


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:34 09.02.2016

Re: U međuvremenu:

Interesantna je pozicija Tajlanda na dnu tabele. Pre 40 godina britanski ambasador u Tajlandu je ovo zaključio o toj zemlji:

"Nemaju literaturu, ni slikarstvo, već samo veoma čudnu vrstu muzike. Njihova skulptura, keramika i ples su pozajmljeni od drugih, njihova arhitektura je monotona a unutrašnja dekoracija užasna. Kockanje i golf su glavna zadovoljstva bogatih, a njihova (seksualna) razuzdanost je glavno zadovoljstvo. Opšti nivo inteligencije Tajlanđana je prilično nizak i dosta niži od našeg a mnogo niži od Kineza"

šta drugo očekivati od britanca??
svarog svarog 10:51 10.02.2016

Re: U međuvremenu:

A ni inflacija nije za potceniti.


ispod 2% već 2 godine
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:10 10.02.2016

Re: U međuvremenu:

Srđan Fuchs

поклопи те Принчипеса, Феликше, као big wave сурфера...

Срђане, жао ми је ако је тако изгледало јер моја намера није да поклапам било кога. (Ај ем а џентл персон.)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:34 07.02.2016

Suština

Gledao sam skupštinski prenos i ok, Gašić je smenjen zbog seksističke izjave, a u celokupnoj buci nisam uspeo da čujem šta mu se, osim te izjave, zamera kao ministru odbrane. Pad helikoptera preskočite i recite, ako neko zna, šta je zamerka. Vojska i dalje ide u misije, sarađuje sa Gardom u Ohaju, unapređuje se u skladu sa NATO standardima, sarađuje sa Rusima...plaća penzije vojnim penzionerima...šta je problem?
freehand freehand 01:44 07.02.2016

Re: Suština

Nebojsa Krstic
Gledao sam skupštinski prenos i ok, Gašić je smenjen zbog seksističke izjave, a u celokupnoj buci nisam uspeo da čujem šta mu se, osim te izjave, zamera kao ministru odbrane. Pad helikoptera preskočite i recite, ako neko zna, šta je zamerka. Vojska i dalje ide u misije, sarađuje sa Gardom u Ohaju, unapređuje se u skladu sa NATO standardima, sarađuje sa Rusima...plaća penzije vojnim penzionerima...šta je problem?

Jel ovo neki performans?
Ili nisi pročitao tekst bloga? Ja bolje ne umem da objasnim, sem da dodam, na primer, da kad veliki lažov na mestu predsednika vlade govori o pristojnosti i mržnji valjalo bi da prvo pogleda saopštenja svoje stranke ako već ne gleda sopstvene izjave. Jer su to splačine koje se i ne sastoje ni od čega drugog do obeda, laži, podmetanja, pretnji. Što je izvorno i njegov maternji politički jezik.
A ostalo što si napisao - to su i skupštinske SNS Feme i počasni konzuli Nikaragve lepše od tebe sročili. Moraćeš da vežbaš, nema druge.
zemljanin zemljanin 01:53 07.02.2016

Re: Suština

Nebojsa Krstic
Gledao sam skupštinski prenos i ok, Gašić je smenjen zbog seksističke izjave, a u celokupnoj buci nisam uspeo da čujem šta mu se, osim te izjave

jes vala, "omaklo mu se, bio umoran" a i novinarka je još uvek živa
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:06 07.02.2016

Re: Suština

Nebojsa Krstic
Gledao sam skupštinski prenos i ok, Gašić je smenjen zbog seksističke izjave, a u celokupnoj buci nisam uspeo da čujem šta mu se, osim te izjave, zamera kao ministru odbrane. Pad helikoptera preskočite i recite, ako neko zna, šta je zamerka. Vojska i dalje ide u misije, sarađuje sa Gardom u Ohaju, unapređuje se u skladu sa NATO standardima, sarađuje sa Rusima...plaća penzije vojnim penzionerima...šta je problem?

Jel ovo neki performans?


Ne, to je pitanje.

Ili nisi pročitao tekst bloga? Ja bolje ne umem da objasnim, sem da dodam, na primer, da kad veliki lažov na mestu predsednika vlade govori o pristojnosti i mržnji valjalo bi da prvo pogleda saopštenja svoje stranke ako već ne gleda sopstvene izjave. Jer su to splačine koje se i ne sastoje ni od čega drugog do obeda, laži, podmetanja, pretnji. Što je izvorno i njegov maternji politički jezik.
A ostalo što si napisao - to su i skupštinske SNS Feme i počasni konzuli Nikaragve lepše od tebe sročili. Moraćeš da vežbaš, nema druge.


Sve je to predivno, ali nije odgovor na moje pitanje: šta je g. ministar Gašić loše uradio na mestu ministra? Mislim, ne moraš ti da kažeš, može ko god zna.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:07 07.02.2016

Re: Suština

Nebojsa Krstic
Gledao sam skupštinski prenos i ok, Gašić je smenjen zbog seksističke izjave, a u celokupnoj buci nisam uspeo da čujem šta mu se, osim te izjave

jes vala, "omaklo mu se, bio umoran" a i novinarka je još uvek živa


Da l se omaklo ili nije, nema veze. Smenjen je zbog te izjave. Baš kako treba...nego ja, onako, pitam za ono što je dotični radio na mestu ministra...ima li neko primedbi?
freehand freehand 02:12 07.02.2016

Re: Suština

Sve je to predivno, ali nije odgovor na moje pitanje: šta je g. ministar Gašić loše uradio na mestu ministra? Mislim, ne moraš ti da kažeš, može ko god zna.

Tvoje pitanje išlo je pod naslovom "suština". A sa suštinom veze nema. Jer - ko je taj Gašić? Šta radi taj, kome je on zaista bitan i da li ti zaista misliš da je čitava ona inscenacija bez pauza za povraćanje juče izvedena zbog njega?

P.S. bajdvej, a kad su u pitanju predsednik vlade i pristojnost - taj je lažov juče nabrojao sve nesreće koje su se u vojsci Srbije desile u prethodnih 5-6 godina. Samo je zaboravio da kaže da ni u jednoj ministar nije naredio da se postupa mimo propisa, da nijednom ministri nisu na aerodromu sa novinarima čekali i da se nijednom nisu novine pojavile sa vestima o uspešno izvršenoj misiji.
Samo je to zaboravio. Odnosno nije samo to, a ono što jeste - tu su pres klipinzi i Ju tjub da ga podsete.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:21 07.02.2016

Re: Suština

Tvoje pitanje išlo je pod naslovom "suština". A sa suštinom veze nema. Jer - ko je taj Gašić? Šta radi taj, kome je on zaista bitan i da li ti zaista misliš da je čitava ona inscenacija bez pauza za povraćanje juče izvedena zbog njega?


Vidim da ti nemaš odgovor. Zna li neko drugi, šta je Gašić loše uradio na mestu ministra?
mlatisa mlatisa 05:53 07.02.2016

Re: Suština

"... plaća penzije vojnim penzionerima...."

On ne plaća penzije nikom. To rade poreski obveznici. Pored toga, vojne penzije su prešle u PIO fond tako da to definitivno sa njim nema nikakve veze.

Ovde mu se prigovara:

- zloupotreba službenog položaja
(helikopter) - krivično delo

- ometanje istrage
(parada ponosa i brat od AV) - krivično delo

A smenjuje se zbog seksističke izjave. Uzgred, nije rekao da voli žene što lako kleknu, nego da voli novinarke što lako kleknu.


a_jovicic a_jovicic 06:05 07.02.2016

Re: Suština

Nebojsa Krstic
Tvoje pitanje išlo je pod naslovom "suština". A sa suštinom veze nema. Jer - ko je taj Gašić? Šta radi taj, kome je on zaista bitan i da li ti zaista misliš da je čitava ona inscenacija bez pauza za povraćanje juče izvedena zbog njega?


Vidim da ti nemaš odgovor. Zna li neko drugi, šta je Gašić loše uradio na mestu ministra?

Za početak pogledaj video koji gore postavih. Ako usmeno naredjenje da se vojno obezbedjenje dodeli nekome ko na to nema zakonsko pravo (pa i naknadno anti-datirana pisana naredba) a onda i ometanje Zaštitnika gradjana da do odgovarajućih materijala dodje nisu dovoljni za ostavku iz mesta onda stvarno ne znam šta jeste (i naravno što mu se to nije omaklo samo jednom ... preskakao je liniju komandovanja i u vezi helikoptera)

A koliko dobro vodi resor pokazuje i blamaža oko moljakanja Rusa za one akumulatore (koje smo inače imali u skladištima) ... pa onaj fušeraj sa pištoljima za egipatsko tržište ... pa najave najavi za samo-što-nije počela serijska prozvodnja raznih "Lazara" i "Alasa" ... ali da ... "siroti" ex-ministar nije svuda mogao da stigne ... za to je kriv neki majstor-Pera.

No važno je da se ide u mirovne misije i primaju (bedne) plate i penzije a ned'o Bog da nas opet strefe neke poplave ili zemljotres ... nit' više imamo čime da letimo nit' više u skladištima ima čamaca i inžinjerijske opreme.
emsiemsi emsiemsi 07:31 07.02.2016

Re: Suština

Nebojsa Krstic
Gledao sam skupštinski prenos i ok, Gašić je smenjen zbog seksističke izjave, a u celokupnoj buci nisam uspeo da čujem šta mu se, osim te izjave, zamera kao ministru odbrane. Pad helikoptera preskočite i recite, ako neko zna, šta je zamerka. Vojska i dalje ide u misije, sarađuje sa Gardom u Ohaju, unapređuje se u skladu sa NATO standardima, sarađuje sa Rusima...plaća penzije vojnim penzionerima...šta je problem?

Браво Крле !
Овако прави спин - доктор одрађује свој посао (додуше, спинујеш гигантски, какав доктор си, то не знам). Прави професионалац.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:21 07.02.2016

Re: Suština

Nebojsa Krstic
Gledao sam skupštinski prenos i ok, Gašić je smenjen zbog seksističke izjave, a u celokupnoj buci nisam uspeo da čujem šta mu se, osim te izjave, zamera kao ministru odbrane. Pad helikoptera preskočite i recite, ako neko zna, šta je zamerka. Vojska i dalje ide u misije, sarađuje sa Gardom u Ohaju, unapređuje se u skladu sa NATO standardima, sarađuje sa Rusima...plaća penzije vojnim penzionerima...šta je problem?

Заиста неумесно.
Па да ништа друго није засрао, погибија људи из хеликоптера била би довољан и неопростив грех за смену. Свуда и сваком -- осим у овој и оваквој Србији, изгледа?

Свирати у дипле такве памети није баш славно.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:38 07.02.2016

Re: Suština

Da l se omaklo ili nije, nema veze. Smenjen je zbog te izjave. Baš kako treba...nego ja, onako, pitam za ono što je dotični radio na mestu ministra...ima li neko primedbi?

Bravo Krstiću, toliki stepen samokritičnosti nisu pokazivali ni najveći i najortodoksniji komunjare revidirci.Ti dakle tvrdiš da su svi sadašnji ministri bolji od ministara iz vakta vlade tvoje stranke. Neće biti, i onda ih je bilo da te bog sačuva ali teks sada ih je takvih.Nego ti onda nisi kritikovao zato što su valjda bili tvoji , a sada ove hvališ jer bi valjda hteo da budeš njihov.
plaća penzije vojnim penzionerima...šta je problem?

pa recimo, problem je i što ne barataš činjenicama jer još 2008.godine tvoj ministar Šutanovac je vojne penzionere odvojio od vojske i MO i oni su ušli u sastav RFPIO sa statusom kao i svi drugi penzioneri i vojska nema nikakve veze za plaćanjem njihovih penzija.
fijumau fijumau 10:50 07.02.2016

Re: Suština

Zna li neko drugi, šta je Gašić loše uradio na mestu ministra?

Pad helikoptera preskočite...



Obraz = đon.

Dr M Dr M 11:08 07.02.2016

Re: Suština

šta je Gašić loše uradio na mestu ministra?


Posao ministra je da radi dobre stvari a ne samo da ne radi loše.

U tom smislu,

Šta je Gašić DOBRO uradio za ovu zemlju i ovu vojsku?
s.dj s.dj 11:27 07.02.2016

Re: Suština

Браво Крле !
Овако прави спин - доктор одрађује свој посао (додуше, спинујеш гигантски, какав доктор си, то не знам). Прави професионалац.


Polako ljudi, šta ste se primili... Zna Krle vrlo dobro šta je "suština", nije on toliko glup, samo provocira.

A kakav je doktor možda saznamo uskoro ako postane ministar zdravlja. Ni Zlatibor nije uradio ništa loše, ali se ne trudi dovoljno na blogu
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:32 07.02.2016

Re: Suština

Bravo Krstiću, toliki stepen samokritičnosti nisu pokazivali ni najveći i najortodoksniji komunjare revidirci.Ti dakle tvrdiš da su svi sadašnji ministri bolji od ministara iz vakta vlade tvoje stranke.


Gde to, dakle, tvrdim?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:33 07.02.2016

Re: Suština

"... plaća penzije vojnim penzionerima...."

On ne plaća penzije nikom. To rade poreski obveznici. Pored toga, vojne penzije su prešle u PIO fond tako da to definitivno sa njim nema nikakve veze.


Država plaća ono što prethodni nisu plaćali.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:40 07.02.2016

Re: Suština

Браво Крле !
Овако прави спин - доктор одрађује свој посао (додуше, спинујеш гигантски, какав доктор си, то не знам). Прави професионалац.


Sad bih, valjda, ja trebalo da se obratim tebi i da ti kažem da si ti Radulovićev ili Šutanovčev bot, ali neću pošto mislim da takve stvari rade samo tupani.

Kakve ima veze šta sam ja?...Pitanje je šta je Gašić loše uradio kao ministar.

Pritom opet naglašavam: smenjen je s razlogom i dobro je da je smenjen. Helikopterski udes ostavimo po strani jer smo o njemu dovoljno reči potrošili.

Šta je ministar za svog ministrovanja loše uradio u sektoru koji je vodio? Ovo pitanje ne mora da vas vređa. Mislim, ne tražim vam da volite Gašića ili da ga manje mrzite, tražim neke proverljive činjenice, onako, čisto debate radi.
s.dj s.dj 11:56 07.02.2016

Re: Suština

Šta je ministar za svog ministrovanja loše uradio u sektoru koji je vodio? Ovo pitanje ne mora da vas vređa. Mislim, ne tražim vam da volite Gašića ili da ga manje mrzite, tražim neke proverljive činjenice, onako, čisto debate radi.


Uporno postavljaš isto pitanje na koje si već dobio odgovor. Slažem se sa tobom da helikopterski udes treba da ostavimo po strani. Isuviše je očigledan. Ostavimo po strani i neumesnu opasku novinarki, i to je očigledno (čovek je, prosto rečeno, prostak). Mene više dotiče njegov odnos prema zaštitniku građana jer je fuzija (čitaj suština) ova dva gore navedena slučaja. Ponašao se bahato i prostački i ujedno zanemarivao proceduru. Da li lekaru treba objašnjavati šta je to zaobilaženje procedure?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:00 07.02.2016

Re: Suština

Nebojsa Krstic
Vojska i dalje ide u misije, sarađuje sa Gardom u Ohaju, unapređuje se u skladu sa NATO standardima, sarađuje sa Rusima...plaća penzije vojnim penzionerima...šta je problem?


Pa i mediji su radili dok si ti bio Savetnik za "iste", ali ti za to nemaš nikakve zasluge. Ništa nisi ni radio - da ponovimo niko te nije ni viđao na poslu, Boris tvrdi da te nije za 8 godina ni primećivao (glede posla), a i Šutanovac (koji je po tebi valjda najgori minsitar vojni) tvrdi da si sve te godine "na poslu" prespavao.

Znači to što neka balvančina bude na mestu značajnome, pa ništa ne radi (a kada i uradi bolje da ne) ne znači da je ona zaslužna za pozitivne stvari. Dočim je svakako zaslužna za negativne ako ih ima - samim tim što ništa nije ni radila, a mogla je.

Inače, u civilizovanim sistemima, ministar sam podnosi ostavke za i privid "improprajatija" i svaki mukac koji postavi pitanje "dobro to, ali da li je nešto drugo loše uradio" prvo treba da se zapita - kako me nije bilo sramota da 8 godina dembelujem na grbači naroda, a onda da shvati da se to radi radi integriteta vlade u kojoj ministruje.

A kako ova vlast, tj. Vučić kojem se besramno šlihtaš već dve godine a on te ladno ignoriše (ili možda i ne, možda i jeste poJenta da će da te "ignoriše" doklen god se šlihtaš?) nemaju nikakav integritet, onda je stvarno smešno što se ministar balvančina telepromptuje sa mesta ministarskog zbog nepristojnog ponašanja.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:02 07.02.2016

Re: Suština

Kakve ima veze šta sam ja?...Pitanje je šta je Gašić loše uradio kao ministar.


A ne! Pitanje je - koja je svrha tog tvog pitanja?
freehand freehand 12:02 07.02.2016

Re: Suština

Kakve ima veze šta sam ja?...Pitanje je šta je Gašić loše uradio kao ministar.

na ovo uporno ponavljano pitanje mogao bih ja tebe da pitam - šta je Gašić uopšte uradio kao ministar? I čemu, zaista, to tvoje pitanje treba da služi i šta očekuješ da dobiješ kao odgovor? Gašića je smenio njegov Bog, a nekoliko su sati i on, taj Boga i njegovi heruvimi potrošili ne bi li opisali sjajne rezultate rada smenjenog ministra. U stvari i ne baš: na to su potrošili nešto minuta a sate su potrošili topeći se od pristojnosti na pljuvanje i blaćenje svega što je uradila prethodna vlast. U maniru sličnom onom koji ti uredno rabiš mesecima unazad.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:05 07.02.2016

Re: Suština

A smenjuje se zbog seksističke izjave. Uzgred, nije rekao da voli žene što lako kleknu, nego da voli novinarke što lako kleknu.


Ako hoćeš reći da nije izjava bila seksistička, nego nacističko-SnS-fašističko-staljinstička, "e što volem medijske radenike koji znaju gde im je mesto, pa kleknu pred nama i bez da im se naredi", slažem se. Barem je meni tako od početka delovala.
freehand freehand 12:07 07.02.2016

Re: Suština

Dont Fear The Reaper
A smenjuje se zbog seksističke izjave. Uzgred, nije rekao da voli žene što lako kleknu, nego da voli novinarke što lako kleknu.


Ako hoćeš reći da nije izjava bila seksistička, nego nacističko-SnS-fašističko-staljinstička, "e što volem medijske radenike koji znaju gde im je mesto, pa kleknu pred nama i bez da im se naredi", slažem se. Barem je meni tako od početka delovala.

Tako je. I zato i ja rekoh da je izjava tek u trećem redu seksistička. Osnovni je odnos prema medijima. Uzgred, čovek je medijski magnat.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:11 07.02.2016

Re: Suština

Mene više dotiče njegov odnos prema zaštitniku građana jer je fuzija (čitaj suština) ova dva gore navedena slučaja. Ponašao se bahato i prostački i ujedno zanemarivao proceduru. Da li lekaru treba objašnjavati šta je to zaobilaženje procedure?


Da, ovo je zaista užas: prema zaštitniku građana nije imao dobar odnos.

Nevezano za ovo, oko Zaštitinika me zanima. Njega je postavila Koštuničina vlada i od tada do pre dve godine niko nije ni znao da postoji. A onda je postao heroj.

E sad, mene, naivnog, zanima, da li to znači da je u vreme "bivšeg režima" sve bilo besprekorno i fantastično pa Janković nije imao razloga da se iglašava ili je u pitanju nešto drugo?

Ako je sve bilo super, to je onda u kontradikciji sa stavom današnjih obožavalaca Jankovića koji su do pre 3 - 4 godine tvrdili da je sve užasno. Te blogere, zato pitam, zašto Janković u tom užasnom prethodnom režimu nije davao znaka života od sebe?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:14 07.02.2016

Re: Suština

Kakve
ima veze šta sam ja?...Pitanje je šta je Gašić loše uradio kao ministar
.

na ovo uporno ponavljano pitanje mogao bih ja tebe da pitam


Mogao bi umesto da mi odgovoriš ti mene nešto da pitaš, naravno...mogao bi i da se složiš sa svojim kolegama blogerima koji mi pišu svoje bedne kukavičke anonimne uvrede....Mislim, čitav je spektar stvari koje bi mogao, jedino ne možeš da mi odgovoriš na bazično pitanje.
freehand freehand 12:15 07.02.2016

Re: Suština

Da, ovo je zaista užas: prema zaštitniku građana nije imao dobar odnos.

Nevezano za ovo, oko Zaštitinika me zanima. Njega je postavila Koštuničina vlada i od tada do pre dve godine niko nije ni znao da postoji. A onda je postao heroj.

Nije u pitanju Janković, nego kao što vrlo dobro znaš - institucija države. I manje je bitan odnos a više ono što je Gašić činio, a što je pobrojano. Zloupotreba vojske nije mala stvar, Krstiću.
freehand freehand 12:17 07.02.2016

Re: Suština

Nebojsa Krstic
Kakve
ima veze šta sam ja?...Pitanje je šta je Gašić loše uradio kao ministar
.

na ovo uporno ponavljano pitanje mogao bih ja tebe da pitam


Mogao bi umesto da mi odgovoriš ti mene nešto da pitaš, naravno...mogao bi i da se složiš sa svojim kolegama blogerima koji mi pišu svoje bedne kukavičke anonimne uvrede....Mislim, čitav je spektar stvari koje bi mogao, jedino ne možeš da mi odgovoriš na bazično pitanje.

Pa da, kao o zaštitniku građana, kažeš da, kad je u pitanju prisluškivanje - a šta je radio Miki Rakić i bivši režim? Ok, nećeš reći Miki Rakić... Ali naći ćeš već nešto.
Što se uvreda tiče - dobro znaš da to ne činim. Sem da uzvratim.
P. S. I bajdvej - ja sam po svemu sudeći jedan od izuzetno retkih koji ne misle da to što radiš za cilj ima sinekuru ili privilegijie Što ne znači da razumem zašto radiš to što radiš, braneći Vučića i njegovu bagru.
s.dj s.dj 12:23 07.02.2016

Re: Suština

Da, ovo je zaista užas: prema zaštitniku građana nije imao dobar odnos.


Užas ili ne, činjenica. Imao sam osećaj da te zanimaju činjenice.

Ako je sve bilo super, to je onda u kontradikciji sa stavom današnjih obožavalaca Jankovića koji su do pre 3 - 4 godine tvrdili da je sve užasno. Te blogere, zato pitam, zašto Janković u tom užasnom prethodnom režimu nije davao znaka života od sebe?


Ima tu svašta da se kaže, ali daj da ne širimo temu (u prevodu: spinuj tu temu na drugom mestu). Ili si možda spreman da na ovom mestu otvoreno pričaš o reketu koji je DS naplaćivala? Bez tvojih neposrednih ili posrednih saznanja...
a_jovicic a_jovicic 12:25 07.02.2016

Re: Suština

Nebojsa Krstic
Ako je sve bilo super, to je onda u kontradikciji sa stavom današnjih obožavalaca Jankovića koji su do pre 3 - 4 godine tvrdili da je sve užasno. Te blogere, zato pitam, zašto Janković u tom užasnom prethodnom režimu nije davao znaka života od sebe?

Kreni da listaš ... tamo negde od pete strane ...

Postupci kontrole
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:42 07.02.2016

Re: Suština

P. S. I bajdvej - ja sam po svemu sudeći jedan od izuzetno retkih koji ne misle da to što radiš za cilj ima sinekuru ili privilegiji. Što ne znači da razumem zašto radiš to što radiš, braneći vučića i njegovu bagru.


Ja, naime, mislim da je bagra svaka gomila ljudi koja ništa ne misli, a to radi tako što svi "misle" isto i to svoje "mišljenje" sprovode u vidu verbalnog linča onih koji ne "misle" isto što i oni.

Dalje, ja mislim daje bagra svaki bloger koji svoje neslaganje iskazuje u formi kukavičkog anonimnog vređanja sagovornika...misleći da će budalaštinama koje prišiju sagovorniku uzdići sebe i sebi dati za pravo.

Dakle, iskreno se gadim bagre i kad god vidim da bagra u formi anonimne gomile linčuje bilo koga, taj mi linčovani postane simpatičan.

S tim u bvezi, mislim da u Srbiji neće biti dobro dokle god pojedinac bude kao jedini izbor imati to kojoj će bagri pripadati.

Ja sam živeo duboko uveren da se stranka kojoj sam pripadao sastoji iz ispravnih i finih ljudi, a da su oni drugi bagra. Ali sam pogrešio jer sada vidim, da je na toj "mojoj" strani takođe bagra...a vidim i da ona druga strana (koja je bila bagra per definitionem) i nije uvek bagra.

E to je trenutak kada crno bela slika prestaje da bude crno bela i počinje da dobija sive tonove u kojima se valja snaći.

I tu sad kao ja pokušavam da se snađem. Ne znam da li uspevam, možda da, možda ne...ali samo vidim da bagra i dalje ostaje bagra, bez obzira na predznak koji ima.
chitach chitach 13:00 07.02.2016

Re: Suština

šta je zamerka


Kao ni njegovi prethodnici nije rijesio slucaj " Topcider ", niti citam/cujem da se povodom tog slucaja bilo sta radi. To je po vojsci ubisstvo/ sumoubistvo. Neka me neko ispravi ako grijesim. Ako je po mojoj logici i vlada bi trebala da padne oko toga. I da, sve da sutra Radulovic dodje na celo vlade ( da, simpatisem njegov pokret/ politiku sa svom svojom naivnoscu ) prvi bih mu pljunuo u lice da izignorise taj slucaj na nacin kako su ga svi do sada ignorisali .
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:06 07.02.2016

Re: Suština

Kao ni njegovi prethodnici nije rijesio slucaj " Topcider ", niti citam/cujem da se povodom tog slucaja bilo sta radi.


Ministar vojni ne može da rešava slučaj "Topčider" iz najmanje nekoliko razloga. Na primer iz tog što ministar nije ni policajac, ni tužilac, ni sudija. Inače, vojno pravosuđe više ne postoji i sve je prebačeno na "civilne sudove". Ako Radulović, ili bilo ko tvrdi da će to da reši, onda je on ili glup, ili je lažljivac.
chitach chitach 13:14 07.02.2016

Re: Suština

Inače, vojno pravosuđe više ne postoji i sve je prebačeno na "civilne sudove".


kao sto sam napisao neka me neko ispravi ako grijesim. nisam znao da vojno pravosudje vise ne postoji, znam da je jedno vrijeme u okviru vojske postojala istraga koja se nije podudarala sa civilnom itd. izvinjavam se g.Gasicu zato sto sam pomislio da moze da rijesi slucaj, ali onda recimo ministar policije i/ili pravde su zasluzili ostavke, neka se dogovore. Kada bolje razmislim Gasic in ije zasluzio ostavku u odnosu na propuste navedenih ministara .

. Ako Radulović, ili bilo ko tvrdi da će to da reši, onda je on ili glup, ili je lažljivac.


Ne, nikada to nije tvrdio, bar nisam cuo, ali ja to ocekujem, ne samo od njega nego od bilo koga ko dodje na vlast .
chitach chitach 13:27 07.02.2016

Re: Suština

Ako Radulović, ili bilo ko tvrdi da će to da reši, onda je on ili glup, ili je lažljivac.


Cek, cek malo, ti tvrdis da je ovaj slucaj nerjesiv ??? Da li ti znas nesto sto zvanicna istraga nema u aktima pa si tako siguran u tvrdnju da je slucaj nerjesiv ? Zassto zvanicna verzija nije da je slucaj " nerjesiv " ? Da li posjedujes neke dokaze koji slucaj cine nerjesivim ? Ako da, trebalo bi ih prijaviti organima ? Roditeljima smrtno stradalih mladica ? Ko je taj koji treba da javi roditeljima da je slucaj nerjesiv ? Hoce li da vuku drvce, pa ko izvuce najkrace ,taj se potpisuje na " zakljucak " .

Znam ja sta ti Nebojsa oko Gasica hoces da kazes, jasna mi je i prica oko iznenadnog angazovanja povjerenika Jankovica i uticaja oko njega, i tu se slazemo manje vise , ali se nekako nakupilo tih slucajeva sa smrtnim ishodima (helikopter , Topcider ) koje bi trebalo staviti " ad acta ", bez obzira za cijeg vakta su se desili .
chitach chitach 13:31 07.02.2016

Re: Suština

P. S. I bajdvej - ja sam po svemu sudeći jedan od izuzetno retkih koji ne misle da to što radiš za cilj ima sinekuru ili privilegiji. Što ne znači da razumem zašto radiš to što radiš, braneći vučića i njegovu bagru.


dodaj me na tu listu, negdje sam isto slico napisao. njegovo uloga " djavoljeg advokata " ako tako smijem da se izrazim, je po mom dubokom ubjedjenju izazvana ne/djelovanjem mangupa u sopstvenim redovima za vrijeme vladavine . jedna vrsta revolta, bijesa zacinjena vjerovatno i nekm licnim razlozima/odnosima u stranci ...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:42 07.02.2016

Re: Suština

Cek, cek malo, ti tvrdis da je ovaj slucaj nerjesiv ???


Ne tvrdim. Mislim da je posle toliko vremena verovatno nerešiv, a svakako je nemoguće da ga reši ministar vojni, ma ko bio. Dokaz za to je što ga nije rešio ni izvanredni ministar Šutanovac...Pa ni Tadić koji je bio ministar vojni, a bio je i predsednik jedne federalne jedinice u SR Jugoslaviji kad je ovaj slučaj bio aktuelan.
Znam ja sta ti Nebojsa oko Gasica hoces da kazes, jasna mi je i prica oko iznenadnog angazovanja povjerenika Jankovica i uticaja oko njega, i tu se slazemo manje vise , ali se nekako nakupilo tih slucajeva sa smrtnim ishodima (helikopter , Topcider )


Slučajeva sa smrtnim ishodom ima u Vojsci na desetine i dešavali su se u vreme različitih ministara i nijedan zbog njih nije dao ostavku. Koliko se ja sećam.
sweet64 sweet64 13:44 07.02.2016

Re: Suština

Sad bih, valjda, ja trebalo da se obratim tebi i da ti kažem da si ti Radulovićev ili Šutanovčev bot

Radulović, kao ni izvorni, prvi, pravi Otpor nema botove, već samo poklonike, simpatizere. Pa i ako su članovi nisu botovi. Ili ti ne znaš definiciju bota..
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:57 07.02.2016

Re: Suština

sweet64
Sad bih, valjda, ja trebalo da se obratim tebi i da ti kažem da si ti Radulovićev ili Šutanovčev bot

Radulović, kao ni izvorni, prvi, pravi Otpor nema botove, već samo poklonike, simpatizere. Pa i ako su članovi nisu botovi. Ili ti ne znaš definiciju bota..


I ne samo to, nego su Radulovićevi botovi izuzetni ljudi, stručnjaci, dobri drugovi, vredni radnici i najbolji komunisti.
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:39 07.02.2016

Re: Suština

Ministar vojni ne može da rešava slučaj "Topčider" iz najmanje nekoliko razloga. Na primer iz tog što ministar nije ni policajac, ni tužilac, ni sudija. Inače, vojno pravosuđe više ne postoji i sve je prebačeno na "civilne sudove". Ako Radulović, ili bilo ko tvrdi da će to da reši, onda je on ili glup, ili je lažljivac.

Tačno, ali ministar vojni je taj koji mora insistirati da se slućaj razjasni i da stalno to pitanje pokreće i na vladi i kod predsednika države i u parlamentu , uključujući i formiranje anketnog odbora.Sigurno je da ih ministar nije poubijao, dakle ni onaj koji je bio u vreme kada se događaj desio, a pogotovo sadašnji nema nikakve veze sa tim ali ostaje u javnosti i svagde teret na vojsci Srbije i Ministarstvu odbrane dok god se ne razjasni.Nesporno, to je pitanje države i nije moguće da državni vrh ne zna kako se to desilo, odnosno nije moguće ni normalno da državni vrh ne insistira da se slučaj rasvetli do kraja.
sweet64 sweet64 14:56 07.02.2016

Re: Suština

I ne samo to

Voleo bih da vidim, da je to moguće, ali je prosto nemoguće da je Radulović ostao pod šuškavim, udobnim i mekanim plaštom VB-a (AV-a), da li bi ti isto zborio. Ja se eto, sam smestih u fioku koju si nazvao tupanima.
Ali jedno priznajem, ti si neko suprotan od Radulovića.

Botove, kao što primećuješ, ne spomenuh.
freehand freehand 15:01 07.02.2016

Re: Suština

Ja, naime, mislim da je bagra svaka gomila ljudi koja ništa ne misli, a to radi tako što svi "misle" isto i to svoje "mišljenje" sprovode u vidu verbalnog linča onih koji ne "misle" isto što i oni.

Dalje, ja mislim daje bagra svaki bloger koji svoje neslaganje iskazuje u formi kukavičkog anonimnog vređanja sagovornika...misleći da će budalaštinama koje prišiju sagovorniku uzdići sebe i sebi dati za pravo.

Dakle, iskreno se gadim bagre i kad god vidim da bagra u formi anonimne gomile linčuje bilo koga, taj mi linčovani postane simpatičan.

Dovde se potpuno slažemo.
S tim u bvezi, mislim da u Srbiji neće biti dobro dokle god pojedinac bude kao jedini izbor imati to kojoj će bagri pripadati.

Ovde se već ne slažemo. Ne mora se bagri pripadati. I ja, na primer, opoziciju u skupštinu - a tu mislim na sve koji su juče govorili sem Živkovića koji bi nekad mogao i da se koncentriše - doživljavam kao pristojne i kulturne ljude. I Natašu Vučković, i Borka STefanovića, i Đurišića, pa i Dragana Šutanovca. U odnosu na predstavnike vlasti - deluju kao stanovnici Olimpa.
E to je trenutak kada crno bela slika prestaje da bude crno bela i počinje da dobija sive tonove u kojima se valja snaći.

I tu sad kao ja pokušavam da se snađem. Ne znam da li uspevam, možda da, možda ne...ali samo vidim da bagra i dalje ostaje bagra, bez obzira na predznak koji ima.

ogorčenost je loš savetnik. Ko god da te je ogorčio. A ako si saznanja pokupio iz tabloida post festum umesto na izvoru kad si sa njega vodu pio biće da sa tvojim razumevanjem realnosti nešto nije u redu.

No jedna je tu stvar simptomatična: vlast u Srbiji sastavljena je kao front najgorih, ogroman kolektor u kome se skupilo sve što otpada na situ pristojnosti, morala, integriteta, znanja. Otpad iz svih segmenata društva uključujući i članove stranaka, naravno. Činjenica je da bi druge stranke to morale da podrže i budu zahvalne na pročišćenju. Podržavati na bilo koji način tu skupinu 2016, godine krajnje je čudna stvar, Krstiću. Da se tu zaustavium.

No, evo Borka Stefanovića kao ilustracije. Ovo je siže onoga što se događalo, i slika toga ko je pristojan a ko se bavi beskrupoloznim spinovanjem.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:34 07.02.2016

Re: Suština

ogorčenost je loš savetnik. Ko god da te je ogorčio. A ako si saznanja pokupio iz tabloida post festum umesto na izvoru kad si sa njega vodu pio biće da sa tvojim razumevanjem realnosti nešto nije u redu.

Imputiranje motiva sagovorniku takođe je diskurs prostaka. Pošto ti nisi prostak treba toi da izbegavaš.
No jedna je tu stvar simptomatična: vlast u Srbiji sastavljena je kao front najgorih, ogroman kolektor u kome se skupilo sve što otpada na situ pristojnosti, morala, integriteta, znanja


Ovo su mnoge tvoje kolege blogeri tvrdile i za prethodnu vlast.

Ja se, naravno, ne slažem s tim. Mislim da ni jedna stranka danas nema monopol na moralnim, divnim i poštenim članovima. Ovo govorim kao poznavalac, kao insajder. Članstvo u strankama otprilike jeste presek našeg društva, nije ni bolje ni gore od njega. Naravno, uzimajući u obzir da jedan deo stručnih i kompetentnih ljudi zazire od politike iz dobropoznatih razloga...ali ti ljudi zaziru i od javnog nastupa svake vrste.

Moja je teza, nije joj ovde mesto, ali pomenuću je, da je intelektualna javnost daleko nestručnija, neznalačkija i pokvarenija od proseka stranačkig aktivista svih stranaka zajedno.

A što se Vučića i SNS tiče...upravo oni takvi kakvi su jedina su šansa da Srbija uđe u EU.

Opozicija, takva kakva je, delimično nema volje, a svi zajedno nemaju snage za to.
a_jovicic a_jovicic 16:38 07.02.2016

Re: Suština

Nebojsa Krstic
A što se Vučića i SNS tiče...upravo oni takvi kakvi su jedina su šansa da Srbija uđe u EU.

... a onda nas tamo dočeka ...

freehand freehand 16:47 07.02.2016

Re: Suština

Imputiranje motiva sagovorniku takođe je diskurs prostaka. Pošto ti nisi prostak treba toi da izbegavaš.

Zato i ne pominjem motive., Razlog je jednostavan: ne interesuju me. Ne kod tebe, nego generalno. Eventualno bih se u takvu vrstu analize upustio kod bliskog prijatelja, inače ne.
Ja se, naravno, ne slažem s tim. Mislim da ni jedna stranka danas nema monopol na moralnim, divnim i poštenim članovima. Ovo govorim kao poznavalac, kao insajder.

Naravno da nema i za to ti ne treba nikakva insajderska upućenost. Samo, nisam ja SNS bez veze nazvao frontom. kad se u istoj stranci nađu svi koji su se u njoj i oko nje našli to poprima razmere čuda. I da, nisam ja ni "kolektor" upotrebio bez veze.
Još jednom: pogledaj snimak od juče ako nisi gledao. E to jesu dva sveta, po mom sudu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:05 07.02.2016

Re: Suština

Naravno da nema i za to ti ne treba nikakva insajderska upućenost. Samo, nisam ja SNS bez veze nazvao frontom. kad se u istoj stranci nađu svi koji su se u njoj i oko nje našli to poprima razmere čuda. I da, nisam ja ni "kolektor" upotrebio bez veze.
Još jednom: pogledaj snimak od juče ako nisi gledao. E to jesu dva sveta, po mom sudu.


Gledao sam Skupštinu. Opozicija je bila očajna. Demagoška, priglupa, besmislena, proseravačka, jedino što me je iznenadilo bilo je saznanje da su neke pripadnice lepšeg pola uzimale časove iz retorike pa je afektiranje u nastupu bilo dodatno tragikomično.

PS. Imam pitanje. Kakve veze ima Gašićev sin sa ministarstvom odbrane da bi se našao u tvom blogu? Koliko znam sin nije radio u Ministarstvu, nije ni nekakav istaknuti politički radnik. Ne nalaziš li da je uvođenje porodice političara u raspravu o njemu tabloidno i nedolično ponašanje?
feliks.krul feliks.krul 17:44 07.02.2016

Re: Suština

Gledao sam Skupštinu. Opozicija je bila očajna. Demagoška, priglupa, besmislena, proseravačka, jedino što me je iznenadilo bilo je saznanje da su neke pripadnice lepšeg pola uzimale časove iz retorike pa je afektiranje u nastupu bilo dodatno tragikomično.

PS. Imama pitanje. Kakve veze ima Gašićev sin sa ministarstvom odbrane da bi se našao u tvom blogu? Koliko znam sin nije radio u Ministarstvu, nije ni nekakav istaknuti politički radnik. Ne nalaziš li da je uvođenje porodice političara u raspravu o njemu tabloidno i nedolično ponašanje?


Nebojša ima veoma objektivan stav.

Ali, da li floskula "pripadnice lepšeg pola" otkriva jedan nedovoljno neuglačan seksistički stav?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:01 07.02.2016

Re: Suština

P. S. I bajdvej - ja sam po svemu sudeći jedan od izuzetno retkih koji ne misle da to što radiš za cilj ima sinekuru ili privilegiji. Što ne znači da razumem zašto radiš to što radiš, braneći vučića i njegovu bagru.


Eh, zašto. Klasika. Indeksi sa zapletom Nekad Krle bio Netko, pa postao Niko. Nema više niko da mu se ulaguje, nema više nigde da ide a da mu titraju muda, nema više ni jednog od prethodnih "drugara" da ide u provode. Ne znam da li ga je i Dobrotvor Šaper u totalu napustio, ali nije bitno. I šta je preostalo? Da po ceo dan zveči po internetu, što blog, što tviter, pokušavajući da ponovo postane makar Polu Neko. Makar u rangu onih modnih blogerki ako već ne može da bude Kardašinac. Za sada je tu negde oko ranga onih prodavačica što rade u buticima kod Kardašinaca (a to jako zanimljivo gledaocima ;> ), ali trudi se, radi vredno (prvi put u životu ☻).

             
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:09 07.02.2016

Re: Suština

PS. Imam pitanje. Kakve veze ima Gašićev sin sa ministarstvom odbrane da bi se našao u tvom blogu? Koliko znam sin nije radio u Ministarstvu, nije ni nekakav istaknuti politički radnik. Ne nalaziš li da je uvođenje porodice političara u raspravu o njemu tabloidno i nedolično ponašanje?

Брутално тачно.
По чему се онда овај Frehand-ов приступ разликује од оних презрених и проскрибoваних приступа?
Иста логика ствари као са ДСом: издајеш за да се другачији од својих (политичких) супарника, а од њих си, можда, чак и гори.

Да не кажем да је и Freehand, сигурно, инспирација свом сину.
freehand freehand 18:09 07.02.2016

Re: Suština

Gledao sam Skupštinu. Opozicija je bila očajna. Demagoška, priglupa, besmislena, proseravačka, jedino što me je iznenadilo bilo je saznanje da su neke pripadnice lepšeg pola uzimale časove iz retorike pa je afektiranje u nastupu bilo dodatno tragikomično.

Mislim da nas dvojica imamo potpuno suprotan pogled na stvari. Ako je nešto tupava demagogija i populističko poroseravanje to su tihi, spokojni Vučić i skoro dvesta njegovih imitatora i recitatora. Pažljivo sam, na primer, slušao onu gospođu Obradović. Više ispraznih besmislica u životu čuo nisam.
STefanovića sam okačio ovde, nemoj da me teraš da sad kačim Babića i Rističevića, Vučića i Maju Gojković, specijalno Vučića kako laže o izjavama maje gojković. poštene Maje, da ne zaboravim.
PS. Imam pitanje. Kakve veze ima Gašićev sin sa ministarstvom odbrane da bi se našao u tvom blogu? Koliko znam sin nije radio u Ministarstvu, nije ni nekakav istaknuti politički radnik. Ne nalaziš li da je uvođenje porodice političara u raspravu o njemu tabloidno i nedolično ponašanje?

Nikakve. Samo mi je slika na zidu bila interesantna, nisam ni obratio pažnju na tekst. Posle ga videh, ali me je tako neodoljivo podsećao na sve ono što su poslanici redom o Gašiću izgovarali da sam ostavio tako.
s.dj s.dj 20:21 07.02.2016

Re: Suština

A što se Vučića i SNS tiče...upravo oni takvi kakvi su jedina su šansa da Srbija uđe u EU.




Bravo Krstiću! Bravo!
freehand freehand 20:31 07.02.2016

Re: Suština

Predrag Brajovic
PS. Imam pitanje. Kakve veze ima Gašićev sin sa ministarstvom odbrane da bi se našao u tvom blogu? Koliko znam sin nije radio u Ministarstvu, nije ni nekakav istaknuti politički radnik. Ne nalaziš li da je uvođenje porodice političara u raspravu o njemu tabloidno i nedolično ponašanje?

Брутално тачно.
По чему се онда овај Frehand-ов приступ разликује од оних презрених и проскрибoваних?
Иста логика ствари као са ДСом: издајеш за да се другачији од својих политичких супарника, а од њих си, можда, чак и гори.

Nemoj slučajno da bi propustio da pritrčiš!
Đe si dobri moj Brajoviću?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:58 07.02.2016

Re: Suština

Uporno postavljaš isto pitanje na koje si već dobio odgovor.


Da, Krle pokazuje do sada nevidjeni nivo bezobrazluka.
jkt2010 jkt2010 23:44 07.02.2016

Re: Suština

a_jovicic
ned'o Bog da nas opet strefe neke poplave ili zemljotres ... nit' više imamo čime da letimo nit' više u skladištima ima čamaca i inžinjerijske opreme.
I to uprkos tome što građani mesecima po blogovima upozoravaju vlast da hitno donese zakon o pozorištu i sredi dom kulture u Požegi...

ned'o Bog da nas opet strefe neke poplave ili zemljotres
Ned'o Bog da nas opet strefi neki NATO. U Srbiji svaka generacija prođe kroz minimum jedan rat (moj deda 3, moj otac 2, ja 1). A ovo sada je valjda prva generacija koja se za odbranu ni ne priprema. A i zašto bi kad decu od malena učimo da pale odavde čim nauče pertle da vezuju...

U tom kontekstu je skroz normalno da je ministar kriv ponajviše što je naredio da helikopter poleti, pa što nije našao baterije u magacinu, a onda i što je uvredio čast najstarije profesije - novinarske. Ovo poslednje ga je sahranilo.

A S300? To ćeš da nam pričaš da nam treba kad krene bombardovanje jer sada nije vreme?
jkt2010 jkt2010 00:11 08.02.2016

Re: Suština

s.dj
Da li lekaru treba objašnjavati šta je to zaobilaženje procedure?

Jel to sad tema skrenula na onih 35 blogova od pre neku godinu na ovom istom mestu: "pomozimo bolesnoj deci uprkos procedurama"?

Kolko se sećam, tada se od ministara tražilo baš kontra, da odjebu sa vađenjem na procedure, da se deci pomogne ODMAH, a procedure da se promene posle. Ovaj smenjeni vam eto udovoljio. ALI, sranje se desilo, i svi vi kojima su procedure TADA smetale, SADA ste promenili mišljenje? Kao, ko ga jebe, što se nije držao procedure...

Aj se dogovorimo za sutra: jel se držimo procedure il se ne držimo procedura?
freehand freehand 00:26 08.02.2016

Re: Suština

Aj se dogovorimo za sutra: jel se držimo procedure il se ne držimo procedura?

U tvom koordinatnom sistemu procedure oko dodele para i hitnosti upućivanja dece na lečenje mešaju se sa procedurama oko bezbednosti letenja i upotrebe vojske.
Mislim da ti se koordinatni sistem malo naherio i raštelovao. Mislim da se ni Vučić ne bi ljutio ako bi ti tu odradio jednu malu kalibraciju.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 00:40 08.02.2016

Re: Suština

Nebojsa Krstic

Ovo su mnoge tvoje kolege blogeri tvrdile i za prethodnu vlast.


A ti si im redovno brisao takve poruke. A da, tada si još bio zanesen i neotvorenih očiju glede tvojih partijskih sadrugova. Progledao si tek kada si izgubio vlast i privilegije.

Doduše, i tako progledan, brišeš li brišeš takve poruke. Pogotovo kada podsećaju na neke nezgodne trenutke vladisanja.
Šta ono beše neko skoro reče - nešto kao bagra ostaje bagra, ili tako nekako? Jeste, bagra je to, treba im brisati poruke, nevezano sa ličnim "prosvetljenjem". Doduše, mnogi bi rekli da je bagra brisala onda, bagra briše sada, ali to su samo uvredljivi anonimci, ne obraćaj pažnju na njih.
jkt2010 jkt2010 02:41 08.02.2016

Re: Suština

freehand
Aj se dogovorimo za sutra: jel se držimo procedure il se ne držimo procedura?

U tvom koordinatnom sistemu procedure oko dodele para i hitnosti upućivanja dece na lečenje mešaju se sa procedurama oko bezbednosti letenja i upotrebe vojske.

Mislim da ti se koordinatni sistem malo naherio i raštelovao. Mislim da se ni Vučić ne bi ljutio ako bi ti tu odradio jednu malu kalibraciju.

Pa ne znam baš kome bi rekalibracija bila potrebnija?

Ta deca kojoj je bila hitna dodela para su prošla proceduru i odluka stručnih & nadležnih je bila - "odbija se".

Ovom detetu je bio hitno potreban prevoz do Beograda; Moguće je da je ministar zaobišao proceduru. Ali da on nije poslao helikopter, jesi li ti siguran da blogeri ovdašnji ne bi organizovali prikupljanje para za med-evac tog deteta, samo da je bilo potrebe i vremena za reagovanje? To jest uradili biste potpuno isto što je uradio i taj ministar, da ste bili na njegovom mestu.

Vi koji mu to zamerate samo zato što se desila nesreća ste licemeri. Da ne kažem pičke. Jer garantujem: Kol'ko sutra ćete opet da tražite da se zajebe to sa procedurama, a zbog naravno "viših interesa" (čitaj: pljuvanje na vlast). Takvi ste vi, humani.
freehand freehand 09:06 08.02.2016

Re: Suština

Vi koji mu to zamerate samo zato što se desila nesreća ste licemeri. Da ne kažem pičke. Jer garantujem: Kol'ko sutra ćete opet da tražite da se zajebe to sa procedurama, a zbog naravno "viših interesa" (čitaj: pljuvanje na vlast). Takvi ste vi, humani.

Spusti ton i ponašaj se pristojno kako to Vučić i Babić zahtevaju, a ako već moraš - na ovaj se način obraćaj familiji.
Inače, ja Gašiću nikad i nigde nisam zamerio slanje helikoptera.
jkt2010 jkt2010 10:38 08.02.2016

Re: Suština

freehand
Spusti ton i ponašaj se pristojno kako to Vučić i Babić zahtevaju

Ma duvaj ga bre.
freehand freehand 11:47 08.02.2016

Re: Suština

jkt2010
freehand
Spusti ton i ponašaj se pristojno kako to Vučić i Babić zahtevaju

Ma duvaj ga bre.

Dripac - paljba.
angie01 angie01 15:02 08.02.2016

Re: Suština

obrisano
freehand freehand 16:03 08.02.2016

Re: Suština

angie01
Doduše, i tako progledan, brišeš li brišeš takve poruke. Pogotovo kada podsećaju na neke nezgodne trenutke vladisanja.




Strava je ovo! Jel ovo znači da je Tadić krao preko stranke, uz pomoć Krstića i Šapera i vlade? Odnosno da je Krstić krao naveliko preko vlade i državnih institucija i preduzeća a uz pomoć Tadića?
Jel znaju policija i tužilaštvo za ovo?
s.dj s.dj 18:14 08.02.2016

Re: Suština

Jel to sad tema skrenula na onih 35 blogova od pre neku godinu na ovom istom mestu: "pomozimo bolesnoj deci uprkos procedurama"?


Verovatno je svima jasno da nije, ali ipak...

Da li lekaru treba objašnjavati šta je to zaobilaženje procedure?


Rečenica je upućena Krstiću i samo Krstiću u sklopu primera Gašićeve opstrukcije ombudsmana kroz nepoštovanje procedure, tako što apeluje na Krstićevu savest kao lekara koji bi trebao da razume koliko su procedure i propisi važni.

Ova rečenica može da služi samo za tu svrhu i za druge namene je ne treba upotrebljavati.

BTW, evo ga i Mali danas u vestima... izučio je propise i čeka da prođe zakonski rok od 60 dana da bi pročitao preporuku ombudsmana u vezi smene simpatičnih mladih ljudi na čelu tzv. komunalne policije (na čiji pomen počinjem da se sa setom prisećam teritorijalne odbrane i koncepta naoružanog naroda).
angie01 angie01 18:27 08.02.2016

Re: Suština

Jel ovo znači da je


taj grafikon je nacrtan posle neke emisije insajdera i u prilog cu staviti samo jednu recenicu,


Verica Barać: Tajkuni, ili kako god ih zovemo, ustvari određuju kako će se formirati vlada, o čemu će se odlučivati u parlamentu, kakvi će se zakoni donositi. Da nije tako ne bismo imali ovakve zakone. Ne mogu da verujem da se ne mogu napraviti bolji zakoni od ovih sadašnjih, od kojih su mnogi neupotrebljivi.

svi odgovori se verovatno nalaze u izvestajima Verice Barac,...na netu postoji nekoliko sajtova na kojima se uz citate iz medija raspravlja na ovu temu- pa koga zanima....

ja sam u ovom slucaju grafikon postavila kao primer vise puta brisanog komentara....koji je postavljan kada je tema bila aktuelna.
freehand freehand 19:23 08.02.2016

Re: Suština

ja sam u ovom slucaju grafikon postavila kao primer vise puta brisanog komentara....koji je postavljan kada je tema bila aktuelna.

Ova slika direktno insinuira kriminal i nepoštenje ljudi koji su na njoj. Zato je i trebalo brisati. Takve stvari ne kače pristojni ljudi.
A Verica Barać bila je izuzetna žena, vrlo hrabra ali Verica Barać nije bila bog. i znala je da se zaleti sa potpuno neutemeljenim zaključcima.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:44 08.02.2016

Re: Suština

ja sam u ovom slucaju grafikon postavila kao primer vise puta brisanog komentara....koji je postavljan kada je tema bila aktuelna.

Па ово далеко више личи на блаћење људи, него на утемељен коментар.
Нарочито кад га окачи неко анониман, ко не може бити позван на одговорност због свог става.

Уопште ми није јасно да овде -- где су махом људи у зрелим годинама -- не разуме се колико је неприкладно опањкавати и оптуживати људе а да се при том не стане иза својих написаних речи именом и презименом. Мада, кад нешто боље размислим, у средини у којој се опањкавање сматра узорном и на понос еволутивном тековином -- то и није тако необично.
angie01 angie01 21:36 08.02.2016

Re: Suština

а да се при том не стане иза својих написаних речи именом и презименом.


Brajovicu, niti sam pravila emisiju, niti istrazivanje, niti pisala clanke po novinama, niti crtala taj grafikon- samo sam ga prenela, kao i neke druge citate, tekstove,...meni je spornije to sto se stvari zavrsavaju u oblandama, ko si ti da nesto kazes, otkuda ti znas, i sl.... na toj logici su i utemeljeni svi nastavci slicnih prica do danas...mislim, to ono bas znas da je blacenje.

...pri tome, lepo sam rekla, koga zanima, sve podrobno moze da se nadje na netu.


i znala je da se zaleti sa potpuno neutemeljenim zaključcima.


sve sto je javno iznosila, uredno je argumentovala- tako da ne bih o njoj na taj nacin.



колико је неприкладно опањкавати и оптуживати људе а да се при том не стане иза својих написаних речи именом и презименом


al ok je da se iznose neistine i blati neko ko ne moze ni da se brani , a pod imenom i prezimenom?...:)))...onda ne istrcavas da dajes svoje moralne packe.

posto je ovo freejev blog, a on rece da je ovakav grafikon trebalo brisati, a on to nije ucinio- ucinicu to ja.
freehand freehand 21:58 08.02.2016

Re: Suština

Brajovicu, niti sam pravila emisiju, niti istrazivanje, niti pisala clanke po novinama, niti crtala taj grafikon- samo sam ga prenela, kao i neke druge citate, tekstove,...

Ovo uopšte nije dobro. Bi li tako prenela i - da se poslužim najdirektnijim i najprostijim primerima - Majn kampf ili Protokole, bez čitanja, samo onako?
...pri tome, lepo sam rekla, koga zanima, sve podrobno moze da se nadje na netu.

Dobro si rekla, zaboravila si samo i "svašta". Na netu upravo može da se nađe sve i svašta pa i najrazličitije obede poput slike koju si kačila pa obrisala. O raznim ljudima, pa se nemoj čuditi ako i o sebi nešto slično nađeš. Dovoljno je da te neko dovoljno mrzi, lako će napraviti veze i "grafikon". Eko je napravio bibliju takvih stvari u svom "Klatnu".

sve sto je javno iznosila, uredno je argumentovala- tako da ne bih o njoj na taj nacin.

Svašta se zove "argumentima". U ovom slučaju argumenti su ono što prolazi na sudu, a mnogo toga što je Verica Barać iznosila ne samo da ne bi prošlo na sudu nego su bile i dosta naivne konstrukcije.

posto je ovo freejev blog, a on rece da je ovakav grafikon trebalo brisati, a on to nije ucinio- ucinicu to ja.

Nije trebalo da to radiš, jer sad postoji niz komentara i nekakva diskusija a ti si obrisala osnov. Ja mislim da nije trebalo da je postavljaš zato što je u pitanju zloćudno podmetanje, ali kad si je već postavila - nije je trebalo dirati.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:33 08.02.2016

Re: Suština

angie01
а да се при том не стане иза својих написаних речи именом и презименом.


Brajovicu, niti sam pravila emisiju, niti istrazivanje, niti pisala clanke po novinama, niti crtala taj grafikon- samo sam ga prenela, kao i neke druge citate, tekstove,...meni je spornije to sto se stvari zavrsavaju u oblandama, ko si ti da nesto kazes, otkuda ti znas, i sl.... na toj logici su i utemeljeni svi nastavci slicnih prica do danas...mislim, to ono bas znas da je blacenje.

...pri tome, lepo sam rekla, koga zanima, sve podrobno moze da se nadje na netu.

Да ти поновим:

Уопште ми није јасно да овде -- где су махом људи у зрелим годинама -- не разуме се колико је неприкладно опањкавати и оптуживати људе а да се при том не стане иза својих написаних речи именом и презименом. Мада, кад нешто боље размислим, у средини у којој се опањкавање сматра узорном и на понос еволутивном тековином -- то и није тако необично.
freehand freehand 23:02 08.02.2016

Re: Suština

Да ти поновим:
Уопште ми није јасно да овде -- где су махом људи у зрелим годинама -- не разуме се колико је неприкладно опањкавати и оптуживати људе а да се при том не стане иза својих написаних речи именом и презименом.

Opanjkavanje i optuživanje ljudi bez argumenata ružno i nedopustivo je po sebi, bez obzira da li se opanjkivač uopšte i kako potpisuje.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:08 08.02.2016

Re: Suština

Opanjkavanje i optuživanje ljudi bez argumenata ružno i nedopustivo je po sebi, bez obzira da li se opanjkivač uopšte i kako potpisuje

:)))))))))))))))))))))
freehand freehand 23:22 08.02.2016

Re: Suština

Predrag Brajovic
Opanjkavanje i optuživanje ljudi bez argumenata ružno i nedopustivo je po sebi, bez obzira da li se opanjkivač uopšte i kako potpisuje

:)))))))))))))))))))))

Opet problem sa tastaturom? E baš te zeza to, nemaš sreće sa tehnikom. :(
angie01 angie01 23:42 08.02.2016

Re: Suština

Bi li tako prenela i


jao kad krene ova kretivnost da radi,...

Na netu upravo može da se nađe sve i svašta pa i najrazličitije obede poput slike koju si kačila pa obrisala.


upravo to, ozbiljne emisije tekstovi i rasprave, zbog kojih su neki od autora dobili licno obezbedjenje,...i nikad kraja vrtesci, u kojoj nema konacnih odgovora i resenja, nego se ispod zakacenih konjica, stalno pusta vestacka magla,...a posle se pitamo kako je moguca ovakva stvarnost.



Nije trebalo da to radiš, jer sad postoji niz komentara i nekakva diskusija a ti si obrisala osnov


greska je moja, jer sam se povukla za komentarima i nakacila grafikon, a onda je usledilo uobicajeno ispiranje mozga, sto je meni toliko dosadno, da me mrzelo da se dalje preganjam uvek na isti nacin,...ili ako hocec, stvarno sam to ucinila zbog toga kako sam objasnila,...a i u medjuvremenu sam odsekla kosu, pa mi je odsecanje tog jednog komentara nad kojim se opet naricala zalopojka o besramnim anonimusima doslo kao dobra ideja. ...sad, ako hoces, mogu i da vratim i jos neke linkove da stavim?
martin_krpan martin_krpan 08:51 07.02.2016

Što volem...



Kad te pogledam oče dobijem snagu koja me pokreće za sve u životu i motivaciju bez koje ne mogu napred.

Buuuahahaahahahahaha.
freehand freehand 10:53 07.02.2016

Objašnjeno

Ko ima malo vremena - Dragoljub Žarković i Draža Perović na N1 pre skoro godinu dana. Detaljna dijagnoza:

feliks.krul feliks.krul 13:15 07.02.2016

Re: Objašnjeno

Čini mi se da to što tvrdi urednik Vremena da su u Čačku, Kruševcu i drugim "manjim sredinama" jedini nosioci realnog privređivanja sudije, nastavnci i opštinari je čist apsurd i neistina.
looping looping 13:51 07.02.2016

1

Pa da vidimo.
Kako da oborimo popularnost SNS za još par procenata?
- Helikopter, Utisak nedelje, diktatura, klečanje...

E, ovakvi blogovi su stvarno jadni. I ja ih rado čitam.
Zapravo kad god se osetim skenjano pročitam ovakav blog.
I sve se preokrene. Osećam se pametnije, raste mi samopouzdanje.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana