Društvo| Politika

Busanje u grudi

expolicajac RSS / 11.02.2016. u 23:59
izbori-2016-srbija.jpg
 

Zatrpani smo informacijama o formiranju kolalicija, kako onih na vlasti tako i onih u opziciji. Zasenjeni velikim rečima vođa ili onih koji bi vođe da budu, mi obični smrtnici zaboravljamo da izbori nisu samo izalazak na glasanje. Izbori predstavljaju veliki ispit organizacionih kapaciteta bilo koje partije. Izbore neće dobiti krupne reči lidera, nego dobro organizovani adminsitrativni aparat stranaka. U mnogim lokalnim sredinama, bilo malim ili velikim, uvek se pojavljuje isti problem. Izbor kadra, koji treba da svojim radom obezbedi uslove da izborni postupak bude pravilno sproveden i onemogući sve one sitne i krupne „mahinacije“ kojima se protivnici na političkoj sceni služe kako bi dobili što veći broj glasova, predstavlja osnov uspeha. Zato me i čudi da se pojedini lideri toliko „busaju“ u grudi svojim političkim kapacitetom a da pri tome nemaju nikakvu infrastrukturu kojom bi to svoje „busanje“ u grudi i potvrdili. Ta beskompromisna borba za nametanje svojih stavova, često izgleda smešno kada se samo pogleda kakvim infrastrukturnim kapacitetima ti isti „busači“ u grudi raspolažu po dubini svojih političkih organizacija.

Sam početak izbornog procese, raspisivanjem izbora, otvara pitanja na koja političke stranke bez jake infrastrukture nemaju adekvatna rešenja. Zakonom o lokalnim izborima jasno je definisano da su organi za sprovođenje izbora, izborna komisija i birački odbori. Izborna komisija radi u stalnom sastavu (imenovani članovi) i proširenom sastavu (oponumoćeni članovi). Stalni sastav izborne komisije čine, predsednik i najmanje šest članova dok prošireni sastav čine po jedan predstavnik verifikovanih izbornih lista.

Iz ovakvih odredbi zakona proističe da koalicione liste imaju samo jednog predstavnika u proširenom sastavu izborne komisije, čime se značajno umanjuje kontrolni kapacitet i otvara mogućnost za eventualne nepravilnosti tokom rada. Naravno da i izbor samog predstavnika u prošrenom sastavu predstavlja jedan od bitnih faktora kvalitetne i odgovorne kontrole izbronog procesa.

Drugi bitan elelment sprovođenja izbornog procesa o kome politički lideri, koji nemaju dobru infrastruktur a „busanjem“ u grudi stvaraju utisak svoje moći, ne vode računa jeste određivanje članova proširenog sastava biračkih odbora. Birački odbor neposredno sprovodi glasanje, obezbeđuje pravilnost i tajnost glasanja, utvrđuje rezultate glasanja na biračkom mestu i čine ga stalni članovi na čelu sa predsednikom i najmanje četri člana, i u proširenom sastavu članovi političkih stranaka i koalicija kojima je izborna komisija ferifikovala izborne liste.

U mnogim lokalnim sredinama, zbog nemogućnosti pronalaženja kvalitetnih i odgovornih članova prošrenog biračkog odbora, otvoriće se mogućnost eventualnih zloupotreba ili će se ostaviti prostor za osporavanje rezultata zbog sumnji u regularnost. O tim i takvim stvarima svaki učesnik izbornog procesa mora da vodi računa bilo da je lider ili samo član neke političke partije.

Ovo su samo dva elelmenta koja značajno utiču na formiranje opšte slike o ozbiljnosti izbornog procesa o kome mnogi „busači“ u grudi ne razmišljaju ili ih totalno zanemaruju zbog svojih partikularnih interesa.

Još uvek nije kasno da se pojedinci uozbilje i shvate da promena vlasti nije potrebna zbog zadovoljavanja ličnih interesa nego je potrebna zbog stvaranja uslova za normalan život dostojan čoveka.



Komentari (113)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 00:06 12.02.2016

Mog'o sam da budem prvi komentator

Ali nisam 'teo
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:17 12.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

blogovatelj
Ali nisam 'teo



čitam juče u danasu ovakav predlog <-tekst-> da cela opozicija postane beli listić!

tačnije, pošto će sigurno 40-ak plus procenata iskulirati izlazak na birališta, da se cela opozicija pokupi i iskulira izbore. Vučić će svejedno pobediti i imati apsolutnu vlast, a ovako opozicija može, barem na veštački način, da se stavi na stranu naroda, i svi kompletno spreme predsedničkog kandidata - pominje se Saša Janković, koji je nakupio dovoljno iskustva i dovoljno se nacimao s državom da bi bio sposoban da joj časno predstoji; kao protivkandidata Tomi Grobaru 2017.

problem sa ovom idejom je što su sve stranke, od DS, SDS i Nove, preko izvanskupštinskih DSS, LDP i DjB, finansijski na aparatima za održavanje života, i da ne bi smele da dopuste sebi ceo mandat mimo državne sise, jer bi majkale od gladi...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:17 12.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

dupllo
svarog svarog 16:24 12.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

da se cela opozicija pokupi i iskulira izbore


Kakve su čke ne bi me čudilo

edit: ok ne mislim na sve đuture, ali na dobar deo
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:46 12.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

svarog


edit: ok ne mislim na sve đuture, ali na dobar deo


просвијетли ме
, reci na koji deo ne misliš?



(opozicijina žalos' u nedostatku naroda)
Dr M Dr M 17:57 12.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

čitam juče u danasu ovakav predlog <-tekst-> da cela opozicija postane beli listić!


Ima jedno pokeraško pravilo

"Sa DALJE se ne dobija!

Bojkot ima smisla u zemljama u kojim ima makar mrvica svesi i morala.

To u Srbiji nije slučaj.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:38 12.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

ja igram u pokeru kada imam u otvaranju barem od desetke naviše, ili barem naznaku kompozicije za kentu, a ovde, mislim da nema ekipica mnogo šta, ima otuđenje od elektorata. ovo nije loša ideja, da se vidi jasno s koliko podrške raspolaže Gospodar Aca, a ako je nema, razmišljati kako da se do 2019-2020. političari spoje s nama, pošto su ovako u rupi - naravno izuzev Acinih koji su šlihtom posvemašnjim i dresurom decenijskom za dom spremni Acine manipulatorike.
Dr M Dr M 22:30 12.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

a igram u pokeru kada imam u otvaranju barem od desetke naviše, ili barem naznaku kompozicije za kentu,


Igraš zihericu, ok.Samo, na taj način ništa ne dobijaš a gubiš ulazne čipove.

Tako će Aca da vlada večno a opozicija može a predje na neku dečiju igru kao što je tač.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:32 13.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

Igraš zihericu, ok.Samo, na taj način ništa ne dobijaš a gubiš ulazne čipove.

Tako će Aca da vlada večno a opozicija može a predje na neku dečiju igru kao što je tač



vidi ga, dottore, nećemo sada da se vređamo usled pukih prizemnih političkih strasti, moliću lepo, pa ne mogu da igram na poker kečeva s jednom sedmicom, sa sedmicom kažem - dalje! ne sekirajte se, ja ću, ako opozicija odluči da iskulira, iskulirati i sam, a ako ne, distribuiraću svoj glas onima prema kojima budem osećao najmanje gađenje na dan izbora, mada je verovatno da neću ni izaći na izbore, jer ću u to vreme biti na šljaci a ambasada neće otvoriti glasačko mesto ako je manje od sto ljudi, a pošto su ljudi tamo kao razbijena vojska i bez osećaja pripadnosti (kao i bilo gde drugde na svetu, uostalom, ako to nisu "Nole, Zvezda, Partizan, tri prs'a i krs' časni"-profili - zašto je to tako, zašto je Država Srbija odbila u totalnu apatiju svoje mirne i produktivne građane?)

što se Ace tiče, nije on dečko, siroma', kriv što mu se zalomilo da vlada u istorijskom trenutku kada je opozicija u rekordno žalosnom položaju. nije njegova krivica, opozicijina je krivica, on se dečko, jednostavno našao tu i popunio prazninu. čak je i zadao domaći zadatak kako se radi lustracija svojih političkih neprijatelja.

opozicija - sećam se, nekom prilikom, u vreme dok je i tvoj sadašnji politički bos bio u vladi, a ja mladić posmatrač, sa strane, dođe tako potpredsednik vlade, Žare Korać, u jedan auditorijum, pa nam se žali - žali se na kolege, kaže, nesnosno se krade (godina 2001., 2002.), ali mi je privuklo pažnju što se žalio na narod, i to na kakav način - neverovatno je, pričao je, kako je srpski narod priviknut na mentalitet sluge, i to se oslikava u tome što, dok su bili opozicija, svi su ih pljuvali po mestima, a sada kada su došli kao vlada, svi im se ulaguju, a i jedna i druga strana su iste, niko se tu ni za jotu nije promenio?! iz moje perspektive, opozicija je takođe kriva što se nije pozabavila ovim stanjem - reaguj, pobuni se, svađaj se (u domenu kulturnog), ali budi svoj, imaj svoje ja! ne, opoziciji je to odgovaralo, što servilniji narod, to vlast ugodnija. nije ništa uradila da politički opismeni taj narod, već je halapljivo i arogantno vladala, još tada. do 2012. vlast nad ovim neukim pukom je postala samo state of art - dok nije pukao tadićev egotični mehur, kada je zaplakao, sećaš se, kao curica, jer je ostao, on, boris, prelepi jedan i prepametni čovek, bez vlasti?!

dakle, ja, kao i ostatak slobodarskog Naroda, mindeđ, opozicija, Aca, same shit, different package... jedino što je opozicija kudikamo uljudnija od ovih pacera, njih nije lepo ni za gledati, ovako, opoziciju barem mo'š pogledati, ima pokoja zgodna cica i lepuškast frajer.

eto, nadam se da nisam zvučao previše nihilistično, kao Narod... a kao opozicija, jedino što mogu da kažem je da ja ne mogu da vidim sebe kako sedim u istom kabinetu sa Tadićem, Jovanovićem, Čankom, pa i Zokijem (mada, evo, da se ne ljutite, ne mislim da je Zoki nesimpatičan, ima šmeka, ima čak i to nešto uličarsko neposredno, no takvi su bili i T, J i Č dok se nisu probahatili), sve su to ljudi prošlosti. zato, ako ikada bude bilo u budućnosti levocentrične srpske vlade, ona će biti sa novim ljudima, daj mi Niccoloa, Oksija, Alseta, videćeš kako ću odmah dotrčati na biračko mesto, kao bela lala; a ove matore polovnjače? smor teški sve. tako da mu ovo sa Acom dođe kao neka prirodna lustracija, pošto nismo bili sami sposobni da lustriramo državu kada je bilo vreme već smo ostavili to u amanet polupismenim partijskim grobarima, došla priroda pa je postavila najagresivnije među nama da nas lustriraju.

ps. eto, čisto da vidiš da ipak nije samo sedmica u rukama.
emsiemsi emsiemsi 08:04 13.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

Srđan Fuchs
dupllo

Хоће ли Коштуница изаћи на изборе (не као гласач) ?
Од ове калакурције нема се за кога гласати.
kukusigameni kukusigameni 08:09 13.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

Srđan Fuchs
daj mi Niccoloa, Oksija, Alseta


Sad si sam se bi skočio u usta. Uradio si isto što i Korać: optužio si narod koji ne želi da se bavi politikom.

Zašto misliš da ti ljudi ne bi trebalo da se bave svojom profesijom i tu i tamo glasaju za nekog, za koga misle da bi u tom trenutku trebalo?!

I ko im brani da se negde učlane, stvore novu političku opciju, pokret i sl?

U celom svetu nema rešenja za političke pretumbacije koje su se desile i koje će se očigledno tek desiti. Naravno, najlakše je reći: Hajte momci i đevojke, nađ'te neko rešenje. Ne valja vam ovo.

Trenutno se loše živi u Srbiji i živeće se lošije. Tako stoje stvari. Nema vremena za idealna rešenja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:19 13.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

kukusigameni

Sad si sam se bi skočio u usta. Uradio si isto što i Korać: optužio si narod koji ne želi da se bavi politikom.

Zašto misliš da ti ljudi ne bi trebalo da se bave svojom profesijom i tu i tamo glasaju za nekog, za koga misle da bi u tom trenutku trebalo?!

I ko im brani da se negde učlane, stvore novu političku opciju, pokret i sl?

U celom svetu nema rešenja za političke pretumbacije koje su se desile i koje će se očigledno tek desiti. Naravno, najlakše je reći: Hajte momci i đevojke, nađ'te neko rešenje. Ne valja vam ovo.

Trenutno se loše živi u Srbiji i živeće se lošije. Tako stoje stvari. Nema vremena za idealna rešenja.


ja Narod optužio?! pa, ja tom narodu služim, danonoćno, i nije mi smor da se iscimavam i odlazim od kuće, preko pola sveta i ostavljam svoje mališane i ženu bez očinske i muževne sigurnosti, da bih narod naučio putevima razuma i trezvenosti, i otrgao ga od lažne, samosažaljevajuće - i narcisoidne, na kraju - mistike. nisi ti to nešto pročitao valjano. pomenuo si spoljašnje političke okolnosti koje su turbulentne, i šta je uradila Srbija: podigla generaciju ljudi, kliku, da je potkrada i nipodaštava dodatno? nema tu nikakvog bavljenja politikom, treba Država da se napravi, ozbiljna, spolja konzervativna, unutra slobodna za sve svoje građane i načela i principe života, sa obezbeđenim dostojanstvom i poštovanjem prema životu. to možemo samo mi sami da uradimo, neće nam to uraditi ni John, ni Аљоша, ni Abu Kalifa, ni Ping Pong, niti Gandi, niti ko, samo sami. i, to svako u domenu svojih sposobnosti i znanja. uništena je privreda, odlično, vratićemo se na početak i obrađivati zemlju. Država, i samo država - i to naša - je ključni i odgovorni krivac zato što se zemlja nalazi - u predvorju neizvesne budućnosti - u položaju žalosnijem nego što ju je zadesio i prvi i drugi svetski rat, u položaju sužnja spoljašnjim uticajima, često podlačkih interesa, i još gore, ophrvana najnekvalitetnijim ljudima za kormilom države... to nije ničija krivica do naša. ti si lekar, recimo? šta ti imaš da se baviš politikom kada veze s tim nemaš?! ako si lekar i odlučio si da služiš državi, najkvalitetnije ćeš se iskazati na polju na kojem imaš talenta, zdravstvenom. nemoj samo da budeš savetnik za medije! voliš zemlju, učini je lepšom, slobodnijom, prijatnijom i jednostavnijom za život. kakva politika, kakvi bakrači?!

služba državi znači odricanje od sopstvenog života života zajednice radi, i ništa drugo, nikakav fenseraj, nikakvo nafuravanje u džipovima, naprotiv, ja bih kao premijer krenuo prvo da hapsim sve u džipovima da vidim odakle im pare za takva vozila u ovoj, brutalno siromašnoj zemlji. elem, nije mi potrebno političarenje, ionako je takvih puna zemlja, sve sam političar, već državništvo, ljudi koji su spremni da se žrtvuju da bi stvorili dostojanstvenu budućnost i ostavili klincima nekakav početni kapital da oni sami dalje stvaraju.




ps. treba da se povuku svi akteri društvene scene koji su duže od 10 godina na njoj. neka pokažu da nisu tu ega radi, ili biznisa radi, ili zbog zaljubljenosti u sebe na nekakvom zvaničnom položaju - već budućnosti Države Srbije radi, neka se povuku u zadnji plan, neka se sklone da ne gledamo njihove gramzive likove više. ako su pošteni neka se povuku u savetništvo pol. organizacija i neka puste mlađe ljude u prvi plan.
narcis narcis 10:23 13.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

narcisoidne

nemome prozivljaš ja mudro ćutam i držim distancu
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:29 13.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

emsiemsi
Srđan Fuchs
dupllo

Хоће ли Коштуница изаћи на изборе (не као гласач) ?
Од ове калакурције нема се за кога гласати.



nisam naklonjen ljudima na pozicijama koji nemaju roditeljskog iskustva, sa živim, malim ličnostima, malim muškarcima i malim ženama, već svoje nepotrošene emocije troše na mace i kuce, jednostavno, meni takvo stanje govori da su antropofobične ličnosti, i kada nastanu krize, takvi ljudi jednostavno nemaju kapacitet i širinu da rešavaju probleme sa roditeljskom, poslovično mudrom arbitražom. zato mi je Sanda Rašković Ivić korektnije rešenje za taj konzervativni deo demokratske javnosti (i tajnosti) u zemlji. Voja, ako želi neka savetuje, nema potrebe da se vraća za kormilo jer nema tu neophodnu vitalnost i energiju. ja bih voleo da vidim Alselonea našeg na poziciji Premijera, energičan čovek, naučnik, patriota, predani i brižni roditelj, blizak selu, blizak gradu, dobar s prečanskim Srbima, dobar s Šumadinjcima (i ostalim Indijancima ) a pored toga ima IQ jedno 170. :) ako se bude formirao narodno-slobodarski Pokret oko Alseta, zovite me!
narcis narcis 10:31 13.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

neslažem se<_<
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:33 13.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

narcis
narcisoidne

nemome prozivljaš ja mudro ćutam i držim distancu


ti pod hitno da se vratiš u tijelo Dragoljubza, a ne u ovo što su te Amerikanci nešto zamajali da pređeš.
freehand freehand 10:34 13.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

ja Narod optužio?! pa, ja tom narodu služim, danonoćno, i nije mi smor da se iscimavam i odlazim od kuće, preko pola sveta i ostavljam svoje mališane i ženu bez očinske i muževne sigurnosti, da bih narod naučio putevima razuma i trezvenosti, i otrgao ga od lažne, samosažaljevajuće - i narcisoidne, na kraju - mistike.

Zar ti to ne radiš profesionalno, za pare, ne bi li ishranio svoju malu porodicu?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:37 13.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

narcis
neslažem se<_<


dobro, to je okej, u demokratskom društvu mo'š se ne slažeš do mile volje.

nismo mi grobari.

milisav68 milisav68 10:38 13.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

Srđan Fuchs
nisam naklonjen ljudima na pozicijama koji nemaju roditeljskog iskustva, sa živim, malim ličnostima, malim muškarcima i malim ženama, već svoje nepotrošene emocije troše na mace i kuce,

Kao recimo Krkobabić, čiji će praunuk da bude direktor nečega.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:38 13.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

freehand

Zar ti to ne radiš profesionalno, za pare, ne bi li ishranio svoju malu porodicu?



ne možeš da budeš dobar u svom poslu - ono, vr' - ako ne postoje i neke dublje spone osim pukih finansijskih. ali, dobro, legitimna sumnja u srž bića, navikao sam već, nisi jedini koji to radi.
milisav68 milisav68 10:39 13.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

Srđan Fuchs
nismo mi grobari.

Fala bogu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:42 13.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

milisav68

Kao recimo Krkobabić, čiji će praunuk da bude direktor nečega.


dobro, krenuli smo s političarenjem. odok da spremam domaće, dolazi mi the Serbian Bishop of Frankfurt and All Germany, s Narodom, moram malo da proučavam xix vek. ćao, nadam se da će uspeti srbijica ipak, uprkos svim realnim poteškoćama.
freehand freehand 10:46 13.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

Srđan Fuchs
freehand

Zar ti to ne radiš profesionalno, za pare, ne bi li ishranio svoju malu porodicu?



ne možeš da budeš dobar u svom poslu - ono, vr' - ako ne postoje i neke dublje spone osim pukih finansijskih. ali, dobro, legitimna sumnja u srž bića, navikao sam već, nisi jedini koji to radi.

Od jednostavnih stvari praviš ontološke mudrolije. Nije lepo i nije pristojno od sebe praviti mitskog junaka koji se svim bićem žćrtvuje za narod i državu radeći svoj posao, za platu. To može samo vučić.
narcis narcis 10:50 13.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

Srđan Fuchs
narcis
neslažem se

dobro, to je okej, u demokratskom društvu mo'š se ne slažeš do mile volje.

nismo mi grobari.


ne slažem se u onom delu da mi bezdecu ne možemo da budemo , šta si već ono reko na stranski, možemo ako smo humanistički orijentisani , ili tako nešto, eto uzmi naprimer bračni par drašković pa oni su obezbedili i udomili svu decu i najdalje rodbine i i komšija i svih koji su im se obratili da im udome decu, dećeš veće decoljubitelje od njih a da pobiju tvoj stav
narcis narcis 11:05 13.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

Srđan Fuchs
narcis
narcisoidne

nemome prozivljaš ja mudro ćutam i držim distancu


ti pod hitno da se vratiš u tijelo Dragoljubza, a ne u ovo što su te Amerikanci nešto zamajali da pređeš.

a jok, dragoljub ima kratak fitilj i mlogo pcuje i oće da bije pa najebe, narcis je uvek , dobro skoro uvek, raspoložen i boli gaqrac jer su svi ispod njegove uobraženosti i nedostojni da troši nervni živci na njuma.
nači boje narcis
Dr M Dr M 13:20 13.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

eto, čisto da vidiš


Lepo si snimio sliku ali ovde je reč o nečem drugom.

Zamisli da Te neki vrlo krupan badža postavi za sto i, ako ga krene karta, pokupi ti sve pare. Ako ga karta baš neće, on ti opet pokupi se pare.

Misliš da je nemoguće?

Seti se kako je pokupio penzije!
alselone alselone 15:36 13.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

Alselonea našeg na poziciji Premijera


I ja bih. Ti ces biti moj covek za tal sa onim proizvodjacem Malvazije.
emsiemsi emsiemsi 18:31 13.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

Srđan Fuchs

...
ja bih voleo da vidim Alselonea našeg na poziciji Premijera, energičan čovek, naučnik, patriota, predani i brižni roditelj, blizak selu, blizak gradu, dobar s prečanskim Srbima, dobar s Šumadinjcima (i ostalim Indijancima ) a pored toga ima IQ jedno 170. :) ako se bude formirao narodno-slobodarski Pokret oko Alseta, zovite me!

Ја не бих волео да Алселоне буде премијер --- зелен је, нема до крај изграђен персоналити.
За њега би било место на озбиљном оперативном (нижем) нивоу на којем би, уз добро вођење од стране искуснијег, могао да искаже свој потенцијал.
По мени би добар премијер био Цане Србљановић, а министар економије ЈКТ из Индонезије.
jkt2010 jkt2010 02:37 14.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

emsiemsi
министар економије ЈКТ из Индонезије.

Ahaha... daj bre ne zajebavaj... najbolje je da se zainteresovani sami kandiduju, a mi ostali da biramo "u čijeg tatka pogolema patka"...

Meni lično ovde Svarog najbolje zvuči, pa eto, da ga gurnem da "pokaže patku"...
blogovatelj blogovatelj 04:35 14.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

Ahaha... daj bre ne zajebavaj... najbolje je da se zainteresovani sami kandiduju, a mi ostali da biramo "u čijeg tatka pogolema patka"...


Ti ne smeš, jer je tvoja patka kratka
jkt2010 jkt2010 13:05 14.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

blogovatelj
Ahaha... daj bre ne zajebavaj... najbolje je da se zainteresovani sami kandiduju, a mi ostali da biramo "u čijeg tatka pogolema patka"...

Ti ne smeš, jer je tvoja patka kratka

"Ko mu nađe manu jebo sam mu nanu"
"A i ovaj labavi može da te zabavi"
"Your mom is a nice lady"

"Sounds good"
mariopan mariopan 17:10 14.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

Срђан Фукс

mariopan mariopan 17:14 14.02.2016

Re: Mog'o sam da budem prvi komentator

emsiemsi
Srđan Fuchs

...
ja bih voleo da vidim Alselonea našeg na poziciji Premijera, energičan čovek, naučnik, patriota, predani i brižni roditelj, blizak selu, blizak gradu, dobar s prečanskim Srbima, dobar s Šumadinjcima (i ostalim Indijancima ) a pored toga ima IQ jedno 170. :) ako se bude formirao narodno-slobodarski Pokret oko Alseta, zovite me!

Ја не бих волео да Алселоне буде премијер --- зелен је, нема до крај изграђен персоналити.
За њега би било место на озбиљном оперативном (нижем) нивоу на којем би, уз добро вођење од стране искуснијег, могао да искаже свој потенцијал.
По мени би добар премијер био Цане Србљановић, а министар економије ЈКТ из Индонезије.

А Церски?
nurudin nurudin 00:36 12.02.2016

...

Ovo su samo dva elelmenta koja značajno utiču na formiranje opšte slike o ozbiljnosti izbornog procesa o kome mnogi „busači“ u grudi ne razmišljaju ili ih totalno zanemaruju zbog svojih partikularnih interesa.


Озбиљност?! Како то гордо и оксиморонски звучи у земљи Србији...
hogubadagri hogubadagri 02:18 12.02.2016

Hmmmmmm

Vladajuci na svakim izborima imaju oko 700 000 magicnih glasova. Tesko je bilo sta promeniti na izborima. Sem ako ne naprave neku bas pocetnicku gresku pa se dese dzakovi, novinari, dramaturgija itd.
Unfuckable Unfuckable 03:18 12.02.2016

za one posle nas

neka ostane ova fantastična misao:

Još uvek nije kasno da se pojedinci uozbilje i shvate da promena vlasti nije potrebna zbog zadovoljavanja ličnih interesa nego je potrebna zbog stvaranja uslova za normalan život dostojan čoveka.


srdjan.pajic srdjan.pajic 04:52 12.02.2016

Re: za one posle nas

Unfuckable
neka ostane ova fantastična misao:

Još uvek nije kasno da se pojedinci uozbilje i shvate da promena vlasti nije potrebna zbog zadovoljavanja ličnih interesa nego je potrebna zbog stvaranja uslova za normalan život dostojan čoveka.




Unfe, nemoj da prcaš čoveka, bre!
Lionsgate Lionsgate 08:29 12.02.2016

Re: za one posle nas

Ko da citas partijski program... cek, tako je pricao i neuspeli vinogradar.
expolicajac expolicajac 08:32 12.02.2016

Re: za one posle nas

Mogu da ti dam mail ili adresu twiter naloga Marjana Rističevića. On je zadužen za pričanje gluposti. Mislim da tebi to ne priliči.
mariopan mariopan 08:36 12.02.2016

Re: za one posle nas

Lionsgate
Ko da citas partijski program... cek, tako je pricao i neuspeli vinogradar.

Па ово и јесте страначки памфлет, није да личи него јесте.

Лепо, лепо написано....из цуга знаш шта је а не да погађаш шта је то аутор 'тео да каже.
expolicajac expolicajac 08:44 12.02.2016

Re: za one posle nas

Kada nam svaka objektivna analiza nekog problema postane stranački program, tada će i stanje u Srbiji da krene na bolje.
blogovatelj blogovatelj 10:45 12.02.2016

Re: za one posle nas

neka ostane ova fantastična misao:


Setih je kako je Vuk Drašković devedesetih besedio da će kada SPO jednom dođe na vlast jedini kriterijum za zapošljavanje biti stručnost.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:04 12.02.2016

Re: za one posle nas

blogovatelj
neka ostane ova fantastična misao:
Setih je kako je Vuk Drašković devedesetih besedio da će kada SPO jednom dođe na vlast jedini kriterijum za zapošljavanje biti stručnost.

Па и јесте била.
Само није прецизирао стручност у чему.

СПО је досегла вероватно највеће коруптивне домете у новијој српској историји. Њихова кратка владавина Београдом оставила је такав траг да ни за следећу деценију он неће нестати. Од оних тезги, киоска, отетих локала и подаваних митоманима, члановима Гарде, ДБа или чега већ, до садашње на почетку преграђене Кнез Михаилове неким руглом... Мислим да је Србија тек уз Дану и Вука успела да поврати ону породичну црту свог карактера: нема тог сестрића, теткића, братанца и пашенога који се није овајдио од ово двоје, а да не спомињем тек љубавнике и остале физичке раднике.
urbana_gerila urbana_gerila 12:09 12.02.2016

Re: za one posle nas

Lionsgate
cek, tako je pricao i neuspeli vinogradar.


da li si ti siguran da je drug član bivši - neuspeli?

koliko je to para trebao da nafata muftakis da bi ga proglasio - uspelim?
urbana_gerila urbana_gerila 12:14 12.02.2016

Re: za one posle nas

expolicajac
ne priliči.


stvarno, bre, ex, ne priliči ti: osnujte neki podmladak, bar ćete moći da se vadite na - šta zna dete...
Lionsgate Lionsgate 12:19 12.02.2016

Re: za one posle nas

da li si ti siguran da je drug član bivši - neuspeli?

koliko je to para trebao da nafata muftakis da bi ga proglasio - uspelim?


Kako kazu, nije vise vonogradar, nije se nasao u tome - vratio se prvoj i jedinoj ljubavi - poltici.
jkt2010 jkt2010 13:03 12.02.2016

Re: za one posle nas

Predrag Brajovic
а да не спомињем тек љубавнике и остале физичке раднике.

E jebiga... a mene baš to najviše zanima - ovo ostalo sam već čuo sto puta...
expolicajac expolicajac 13:18 12.02.2016

Re: za one posle nas

urbana_gerila
Lionsgate
cek, tako je pricao i neuspeli vinogradar.


da li si ti siguran da je drug član bivši - neuspeli?

koliko je to para trebao da nafata muftakis da bi ga proglasio - uspelim?

urbana_gerila
expolicajac
ne priliči.


stvarno, bre, ex, ne priliči ti: osnujte neki podmladak, bar ćete moći da se vadite na - šta zna dete...

Lionsgate Lionsgate 13:37 12.02.2016

Re: za one posle nas

Kad je jednom bivsi v.d.premijer za neke svoje politicke protivnike rekao da su neobrazovani Fojerbah se poceo rotirati u grobu mu...

Uzgred, svi se sprdamo sa neobrazovanim parlamentarcima i primitivom u danasnjoj politici a zaboravljamo da je v.d.predsednika vlade jos pre vise od decenije bio isti takav. Jbt. predsednik vlade, ne obican parlamentarac koji je igrom slucaju dospeo u skupstinski restoran. A kad se setim da je taj isti kad je dosao ovde da bloguje jos uvek pogresno pisao negaciju glagola - boravak na blogu mu je koristio, bar se pravopisu malo obucio.
expolicajac expolicajac 13:53 12.02.2016

Re: za one posle nas

Lionsgate
Kad je jednom bivsi v.d.premijer za neke svoje politicke protivnike rekao da su neobrazovani Fojerbah se poceo rotirati u grobu mu...

Uzgred, svi se sprdamo sa neobrazovanim parlamentarcima i primitivom u danasnjoj politici a zaboravljamo da je v.d.predsednika vlade jos pre vise od decenije bio isti takav. Jbt. predsednik vlade, ne obican parlamentarac koji je igrom slucaju dospeo u skupstinski restoran. A kad se setim da je taj isti kad je dosao ovde da bloguje jos uvek pogresno pisao negaciju glagola - boravak na blogu mu je koristio, bar se pravopisu malo obucio.

Postoji jedna stara srpska narodna "koj si čavku na rame ima, taj si viče išššš"
Lionsgate Lionsgate 13:54 12.02.2016

Re: za one posle nas

Jbg, ne divanim juznoprugaski
narcis narcis 14:02 12.02.2016

Re: za one posle nas

Lionsgate
Jbg, ne divanim juznoprugaski

pane zatoj uvređuvaš đuture
urbana_gerila urbana_gerila 14:37 12.02.2016

Re: za one posle nas

expolicajac


dirljivo je to kako si se pronašao u fojerbahovim rečima, ali - u predizbornoj si kampanji, ne moraš biti toliko kritičan prema sebi, lažu i drugi.
expolicajac expolicajac 14:45 12.02.2016

Re: za one posle nas

urbana_gerila
expolicajac


dirljivo je to kako si se pronašao u fojerbahovim rečima, ali - u predizbornoj si kampanji, ne moraš biti toliko kritičan prema sebi, lažu i drugi.

Dirljiva je tvoja briga za mene. Kao Marjanana Rističevića za Bivšeg.
urbana_gerila urbana_gerila 15:28 12.02.2016

Re: za one posle nas

expolicajac
urbana_gerila
expolicajac


dirljivo je to kako si se pronašao u fojerbahovim rečima, ali - u predizbornoj si kampanji, ne moraš biti toliko kritičan prema sebi, lažu i drugi.

Dirljiva je tvoja briga za mene. Kao Marjanana Rističevića za Bivšeg.


koi si tu ti - marjan rističević ili bivši?
satinelle satinelle 00:35 13.02.2016

Re: za one posle nas

zaboravljamo da je v.d.predsednika vlade jos pre vise od decenije bio isti takav. Jbt. predsednik vlade, ne obican parlamentarac koji je igrom slucaju dospeo u skupstinski restoran.


Ono kad te hoce da na ovakav kometar pritisnes bilo koje slovo na tastaturi i ne kazes nista pametno! A ni sendvic dobio nisi
anonymous anonymous 19:08 16.02.2016

Re: za one posle nas

Predrag Brajovic
blogovatelj
neka ostane ova fantastična misao:
Setih je kako je Vuk Drašković devedesetih besedio da će kada SPO jednom dođe na vlast jedini kriterijum za zapošljavanje biti stručnost.

Па и јесте била.
Само није прецизирао стручност у чему.

СПО је досегла вероватно највеће коруптивне домете у новијој српској историји. Њихова кратка владавина Београдом оставила је такав траг да ни за следећу деценију он неће нестати. Од оних тезги, киоска, отетих локала и подаваних митоманима, члановима Гарде, ДБа или чега већ, до садашње на почетку преграђене Кнез Михаилове неким руглом... Мислим да је Србија тек уз Дану и Вука успела да поврати ону породичну црту свог карактера: нема тог сестрића, теткића, братанца и пашенога који се није овајдио од ово двоје, а да не спомињем тек љубавнике и остале физичке раднике.


Preporuka i od mene.



To je taj Zapadni ( a strani ) element.

Jelica Greganović Jelica Greganović 22:13 17.02.2016

Re: za one posle nas

нема тог сестрића, теткића, братанца и пашенога који се није овајдио од ово двоје, а да не спомињем тек љубавнике и остале физичке раднике.

Nemoj nepravedno da zaboraviš ginekologe i frizerke.
kukusigameni kukusigameni 09:03 12.02.2016

do dam - dodam

Hajde da dodam da na ovim izborima neće biti međunarodne kontrole u obimu u kome je to neophodno.
mariopan mariopan 09:14 12.02.2016

Re: do dam - dodam

kukusigameni
Hajde da dodam da na ovim izborima neće biti međunarodne kontrole u obimu u kome je to neophodno.

Како згодно.
expolicajac expolicajac 09:25 12.02.2016

Re: do dam - dodam

mariopan
kukusigameni
Hajde da dodam da na ovim izborima neće biti međunarodne kontrole u obimu u kome je to neophodno.

Како згодно.

I sada bi mi trebali da ti aplaudiramo kao jako duhovitoj osobi.
predatortz predatortz 09:33 12.02.2016

Re: do dam - dodam

kukusigameni
Hajde da dodam da na ovim izborima neće biti međunarodne kontrole u obimu u kome je to neophodno.


Samo meni nemoj o toj 'međunarodnoj kontroli', molim te!
blogovatelj blogovatelj 10:47 12.02.2016

Re: do dam - dodam

međunarodne kontrole u obimu u kome je to neophodno.


A zašto je uopšte neophodna međunarodna kontrola? Jel i Dansku i Grčku kontrolišu?
predatortz predatortz 10:50 12.02.2016

Re: do dam - dodam

blogovatelj
međunarodne kontrole u obimu u kome je to neophodno.


A zašto je uopšte neophodna međunarodna kontrola? Jel i Dansku i Grčku kontrolišu?


Evo, ja bih rado registrovao NGO u Srbiji, koja bi se bavila represijom nad obojenim u USA. Mislim da bih brzo našao dovoljan broj sponzora i zainteresovanih da se ta tema obradi.
samo, nisam siguran kako bi institucije USA reagovale na moje zahteve...
urbana_gerila urbana_gerila 12:05 12.02.2016

Re: do dam - dodam

expolicajac
mariopan
kukusigameni
Hajde da dodam da na ovim izborima neće biti međunarodne kontrole u obimu u kome je to neophodno.

Како згодно.

I sada bi mi trebali da ti aplaudiramo kao jako duhovitoj osobi.



neki ćete da aplaudirate ako ikada ukapirate, a neki ću da pozdravim uvek mudru i duhovitu mariopanku.
mesan mesan 19:02 12.02.2016

Re: do dam - dodam

predatortz
blogovatelj
međunarodne kontrole u obimu u kome je to neophodno.


A zašto je uopšte neophodna međunarodna kontrola? Jel i Dansku i Grčku kontrolišu?


Evo, ja bih rado registrovao NGO u Srbiji, koja bi se bavila represijom nad obojenim u USA. Mislim da bih brzo našao dovoljan broj sponzora i zainteresovanih da se ta tema obradi.
samo, nisam siguran kako bi institucije USA reagovale na moje zahteve...


U SAD je problem "rasne represije" javan, glasno diskutovan, od akademika preko popova do medijskih pajaca, od statistika preko anegdota do parola, od Vrhovnog suda preko političara do vašarskih glumaca; svima sve dostupno na tacni, pa ko koliko ume da prihvati/shvati i da se uloži, organizovanjem, recimo baš u te mrske NVO-e. Isto toliko je javno čerečeno pitanje finansiranja i motiva raznoraznih NVO. Pitam se da li to ljudi u Srbiji razumeju i vrednuju.
mariopan mariopan 15:17 14.02.2016

Re: do dam - dodam

expolicajac
mariopan
kukusigameni
Hajde da dodam da na ovim izborima neće biti međunarodne kontrole u obimu u kome je to neophodno.

Како згодно.

I sada bi mi trebali da ti aplaudiramo kao jako duhovitoj osobi.

Не треба, нисам ја духовита него дуго живим, свашта већ видела па памтим.

Но, не дај се ометати тим ситницама.
expolicajac expolicajac 16:10 14.02.2016

Re: do dam - dodam

mariopan
expolicajac
mariopan
kukusigameni
Hajde da dodam da na ovim izborima neće biti međunarodne kontrole u obimu u kome je to neophodno.

Како згодно.

I sada bi mi trebali da ti aplaudiramo kao jako duhovitoj osobi.

Не треба, нисам ја духовита него дуго живим, свашта већ видела па памтим.

Но, не дај се ометати тим ситницама.

Daj bože da živiš još toliko. Ali mi se čini da to neće previše uticati na promenu tvojih stereotipnih sagledavanja realnosti.
mariopan mariopan 17:17 14.02.2016

Re: do dam - dodam

urbana_gerila
expolicajac
mariopan
kukusigameni
Hajde da dodam da na ovim izborima neće biti međunarodne kontrole u obimu u kome je to neophodno.

Како згодно.

I sada bi mi trebali da ti aplaudiramo kao jako duhovitoj osobi.



neki ćete da aplaudirate ako ikada ukapirate, a neki ću da pozdravim uvek mudru i duhovitu mariopanku.

mariopan mariopan 18:06 14.02.2016

Re: do dam - dodam

expolicajac
mariopan
expolicajac
mariopan
kukusigameni
Hajde da dodam da na ovim izborima neće biti međunarodne kontrole u obimu u kome je to neophodno.

Како згодно.

I sada bi mi trebali da ti aplaudiramo kao jako duhovitoj osobi.

Не треба, нисам ја духовита него дуго живим, свашта већ видела па памтим.

Но, не дај се ометати тим ситницама.

Daj bože da živiš još toliko. Ali mi se čini da to neće previše uticati na promenu tvojih stereotipnih sagledavanja realnosti.


А шта би била реалност по твом?
Теби почиње нови дан мрмота а ти ме убеђујеш да мени нешто фали?

И теби желим дуг живот и добро здравље.
anonymous anonymous 19:10 16.02.2016

Re: do dam - dodam


predatortz
10:50 12.02.2016
Re: do dam - dodam



Evo, ja bih rado registrovao NGO u Srbiji, koja bi se bavila represijom nad obojenim u USA. Mislim da bih brzo našao dovoljan broj sponzora i zainteresovanih da se ta tema obradi.
samo, nisam siguran kako bi institucije USA reagovale na moje zahteve...


Ne bi bilo problema...

....samo da im kao Vučić objasniš da bi to bilo u njihovom interesu.
zilikaka zilikaka 09:16 12.02.2016

moram priznati

Da mi izmiče suština tvog izlaganja.
Misliš da svako od koalicionih partnera treba da delegira svog predstavnika u svakom ( ili gotovo svakom) biračkom odboru?
To jer jedni drugima ne veruju/ete, il postoji neki drugi razlog?
...a s obzirom da se ta funkcija plaća iz budžeta, takav stav otvara širok spektar mogućih zaključaka.
expolicajac expolicajac 09:26 12.02.2016

Re: moram priznati

zilikaka
Da mi izmiče suština tvog izlaganja.
Misliš da svako od koalicionih partnera treba da delegira svog predstavnika u svakom ( ili gotovo svakom) biračkom odboru?
To jer jedni drugima ne veruju/ete, il postoji neki drugi razlog?
...a s obzirom da se ta funkcija plaća iz budžeta, takav stav otvara širok spektar mogućih zaključaka.

Suština je da postoje oni koji precenjuju svoje objektivne kapacitete.
jkt2010 jkt2010 09:37 12.02.2016

Re: moram priznati

expolicajac
Suština je da postoje oni koji precenjuju svoje objektivne kapacitete.

Pa zato se valjda i udružujete: od tri kilava - jedan normalan. To je ta partijska logika.

U pravu je Šešelj: na izbore svako samostalno pa da se jednom raščisti i to tržište. Kao što ne mora svaka pekara da opstane, ne mora ni svaka partija. Ko i posle 20 godina nema kapacitet, neka nestane.
kukusigameni kukusigameni 09:39 12.02.2016

Re: moram priznati

jkt2010
Ko i posle 20 godina nema kapacitet, neka nestane.

Važi. Kad SPS i još neki vrate imovinu i raspodele je pravilno.
predatortz predatortz 09:44 12.02.2016

Re: moram priznati


U pravu je Šešelj: na izbore svako samostalno pa da se jednom raščisti i to tržište. Kao što ne mora svaka pekara da opstane, ne mora ni svaka partija. Ko i posle 20 godina nema kapacitet, neka nestane.


Cenzus na 10%, uz pozitivnu diskriminaciju za partije manjina. Pa, ko prođe - prođe... Srbiji je potrebno stranačko ukrupnjavanje, po ideološkoj osnovi. Centar, levi centar, desni centar... Male partije neka se utope u veće, ili neka nestanu.
antioksidant antioksidant 11:13 12.02.2016

Re: moram priznati

Male partije neka se utope u veće, ili neka nestanu.

ти баш ниси склон нијансама у размишљањима и идејама?
већински систем постигао би сличан ефекат као и толико подизање цензуса али ми сада (и уз нижи цензус од предложеног) имамо једноумље у скупштини (доминацију једне идеје) и некако и не иде баш ка бољем.
samo, nisam siguran kako bi institucije USA reagovale na moje zahteve...

да искоментаришем и ово (може овде?)
сумњам да би и реаговале и то по критеријуму значајности. незнатни смо ми да би се претерано освртали на наше ставове (ово уз претпоставку да твоја нво постане значајна у српским оквирима)
predatortz predatortz 11:16 12.02.2016

Re: moram priznati


ти баш ниси склон нијансама у размишљањима и идејама?


ja nisam sklon da me decenijama zajebava grupa pojedinaca, tipa Rasima, kojoj više ne zmnaš ni struku, ni zanimanje - a koja se uvek negde udene koristeći svoj 'koalicioni potencijal'. teško pratim te rasimove i ala rasimove nijanse. bojim se da ih i nema.
a_jovicic a_jovicic 11:25 12.02.2016

Re: moram priznati

predatortz

ти баш ниси склон нијансама у размишљањима и идејама?


ja nisam sklon da me decenijama zajebava grupa pojedinaca, tipa Rasima, kojoj više ne zmnaš ni struku, ni zanimanje - a koja se uvek negde udene koristeći svoj 'koalicioni potencijal'. teško pratim te rasimove i ala rasimove nijanse. bojim se da ih i nema.

A sa većim cenzusom bi kanda bilo bolje? ... pa evo ga aktuelni "Vožd" ... osvojio većinu tako da može da radi šta mu je volja i opet postavio kurtu&murtu iz ostalih stranaka za ministre ... valjda po principu "drži prijatelje blizu sebe a neprijatelje još bliže"
predatortz predatortz 11:28 12.02.2016

Re: moram priznati

a_jovicic
predatortz

ти баш ниси склон нијансама у размишљањима и идејама?


ja nisam sklon da me decenijama zajebava grupa pojedinaca, tipa Rasima, kojoj više ne zmnaš ni struku, ni zanimanje - a koja se uvek negde udene koristeći svoj 'koalicioni potencijal'. teško pratim te rasimove i ala rasimove nijanse. bojim se da ih i nema.

A sa većim cenzusom bi kanda bilo bolje? ... pa evo ga aktuelni "Vožd" ... osvojio većinu tako da može da radi šta mu je volja i opet postavio kurtu&murtu iz ostalih stranaka za ministre ... valjda po principu "drži prijatelje blizu sebe a neprijatelje još bliže"


Mislim da bi se ponuda isprofilisala. Pustiš Rasima, Vuka, Vulina i slične lezileboviće da dva puta izađu samostalno na izbore i počistiš ih za vek vekova. Ostaju oni koji su žilavi i sposobni da animiraju narod. Druga je priča da li će nam se to dopasti. Možda trenutno ne, ali u perspektivi imaš jasno stanje. Krvnu sliku Srbije. Pa, ako ta Srbija hoće Vučića - jebi ga, to je to...
kukusigameni kukusigameni 11:31 12.02.2016

Re: moram priznati

predatortz

ти баш ниси склон нијансама у размишљањима и идејама?


ja nisam sklon da me decenijama zajebava grupa pojedinaca, tipa Rasima, kojoj više ne zmnaš ni struku, ni zanimanje - a koja se uvek negde udene koristeći svoj 'koalicioni potencijal'. teško pratim te rasimove i ala rasimove nijanse. bojim se da ih i nema.


Evo, ako te ne mryi pročitaj ove predloge.

[url=http://www.novastranka.rs/reforma-politickih-institucija]REFORMA POLITIČKIH INSTITUCIJA
[/url]---LINK

Za ono što si pomenuo, a zbog ljudi koji ne otvaraju linkove izdvajam:

Tražimo veći census za koalicije. Dodatni institucionalni mehanizam kojim bi se u Skupštini Srbije smanjio broj stranaka – pogotovo manjih stranaka – jeste uvođenje većeg cenzusa za koalicije. Predlažemo census od 7 % za koaliciju dve stranke, 9% za koaliciju tri stranke, 15% za koaliciju četiri stranke, te 25% za koaliciju pet i više stranaka. (Cenzus se i dalje ne primenjuje na manjinske stranke.)


EDIT. Nešto mi ne ide sa linkovima
predatortz predatortz 11:35 12.02.2016

Re: moram priznati

kukusigameni
predatortz

ти баш ниси склон нијансама у размишљањима и идејама?


ja nisam sklon da me decenijama zajebava grupa pojedinaca, tipa Rasima, kojoj više ne zmnaš ni struku, ni zanimanje - a koja se uvek negde udene koristeći svoj 'koalicioni potencijal'. teško pratim te rasimove i ala rasimove nijanse. bojim se da ih i nema.


Evo, ako te ne mryi pročitaj ove predloge.

[url=http://www.novastranka.rs/reforma-politickih-institucija]REFORMA POLITIČKIH INSTITUCIJA
[/url]---LINK

Za ono što si pomenuo, a zbog ljudi koji ne otvaraju linkove izdvajam:

Tražimo veći census za koalicije. Dodatni institucionalni mehanizam kojim bi se u Skupštini Srbije smanjio broj stranaka – pogotovo manjih stranaka – jeste uvođenje većeg cenzusa za koalicije. Predlažemo census od 7 % za koaliciju dve stranke, 9% za koaliciju tri stranke, 15% za koaliciju četiri stranke, te 25% za koaliciju pet i više stranaka. (Cenzus se i dalje ne primenjuje na manjinske stranke.)



Korektno!
a_jovicic a_jovicic 11:39 12.02.2016

Re: moram priznati

predatortz
Mislim da bi se ponuda isprofilisala. Pustiš Rasima, Vuka, Vulina i slične lezileboviće da dva puta izađu samostalno na izbore i počistiš ih za vek vekova. Ostaju oni koji su žilavi i sposobni da animiraju narod. Druga je priča da li će nam se to dopasti. Možda trenutno ne, ali u perspektivi imaš jasno stanje. Krvnu sliku Srbije. Pa, ako ta Srbija hoće Vučića - jebi ga, to je to...

Pa caka je što će ti rasimi, vulini, velje i slični vazda da opstaju uz "Vožda" ... njemu takvi trebaju ... ne zbog broja glasova koji nose nego što na taj način sebe predstavlja kao velikog "ujedinitelja" ... a uvek će naći način da ih udene u izbornu kombinatoriku.

Nisu nama problem ni cenzusi ni izborni sistem nego što je narod totalno u bedaku da će bilo kakvim svojim delovanjem moći bilo šta da promeni.
a_jovicic a_jovicic 11:44 12.02.2016

Re: moram priznati

kukusigameni
Evo, ako te ne mryi pročitaj ove predloge.

[url=http://www.novastranka.rs/reforma-politickih-institucija]REFORMA POLITIČKIH INSTITUCIJA
[/url]---LINK

Za ono što si pomenuo, a zbog ljudi koji ne otvaraju linkove izdvajam:

Tražimo veći census za koalicije. Dodatni institucionalni mehanizam kojim bi se u Skupštini Srbije smanjio broj stranaka – pogotovo manjih stranaka – jeste uvođenje većeg cenzusa za koalicije. Predlažemo census od 7 % za koaliciju dve stranke, 9% za koaliciju tri stranke, 15% za koaliciju četiri stranke, te 25% za koaliciju pet i više stranaka. (Cenzus se i dalje ne primenjuje na manjinske stranke.)


BTW ... čime to cenzus doprinosi efikasnosti Skupštine ... što neće svaka poslanička grupa da dobije svoju kancelariju? ... ili pare iz budžeta? ... Možda nije problem u cenzusu nego u beneficijama koje prelazak cenzusa nosi.
predatortz predatortz 11:49 12.02.2016

Re: moram priznati


Pa caka je što će ti rasimi, vulini, velje i slični vazda da opstaju uz "Vožda" ... njemu takvi trebaju ... ne zbog broja glasova koji nose nego što na taj način sebe predstavlja kao velikog "ujedinitelja" ... a uvek će naći način da ih udene u izbornu kombinatoriku.


I to je legitimno. To vodi ukrupnjavanju političkih subjekata, za koji se zalažem. Ako neko hoće da vuče trabante na grbači, njegov problem. Govorim o onim koji bi samostalno navukli sadašnjih 5%, pa to posle skupo prodavali pri konstituisanju vladajuće većine. Da se male stranke utope u velike, to mi je sasvim ok.
kukusigameni kukusigameni 11:52 12.02.2016

Re: moram priznati

a_jovicic
kukusigameni
Evo, ako te ne mryi pročitaj ove predloge.

[url=http://www.novastranka.rs/reforma-politickih-institucija]REFORMA POLITIČKIH INSTITUCIJA
[/url]---LINK

Za ono što si pomenuo, a zbog ljudi koji ne otvaraju linkove izdvajam:

Tražimo veći census za koalicije. Dodatni institucionalni mehanizam kojim bi se u Skupštini Srbije smanjio broj stranaka – pogotovo manjih stranaka – jeste uvođenje većeg cenzusa za koalicije. Predlažemo census od 7 % za koaliciju dve stranke, 9% za koaliciju tri stranke, 15% za koaliciju četiri stranke, te 25% za koaliciju pet i više stranaka. (Cenzus se i dalje ne primenjuje na manjinske stranke.)



BTW ... čime to cenzus doprinosi efikasnosti Skupštine ... što neće svaka poslanička grupa da dobije svoju kancelariju? ... ili pare iz budžeta? ... Možda nije problem u cenzusu nego u beneficijama koje prelazak cenzusa nosi.


Moraš da uključiš i mešoviti izborni sistem koji se predlaže.
antioksidant antioksidant 12:26 12.02.2016

Re: moram priznati

predatortz

ти баш ниси склон нијансама у размишљањима и идејама?


ja nisam sklon da me decenijama zajebava grupa pojedinaca, tipa Rasima, kojoj više ne zmnaš ni struku, ni zanimanje - a koja se uvek negde udene koristeći svoj 'koalicioni potencijal'. teško pratim te rasimove i ala rasimove nijanse. bojim se da ih i nema.

колико год те разумео око овог (а није расим једини, ту су примери многобројни) али то је она теже прихватљива страна демократских процеса - право на различитост. нисмо сви исти, никад нећемо бити сви исти и свака нијанса би на неки начин морала* бити репрезентована у свим преставничким телима.

*кад кажем "морала" мислим по мом светоназору. јесте проблем са уцењивачким капацитетом расима и сличних али већа опасност је у стварању услова да се чују само велики. а постоје разни начини и да се расиму остави простор да прича али да се ограничи да не саплиће управу уцењујући једним послаником (нпр у грчкој водећа странка добије одређени број посланика као бонус, у војводини постоји мешовити систем где се задрже предности и већинског и пропорционалног система...)

допуна: да нагласим - потпуно сам против цензуса јер представљају вид ућуткивања, тако да је и овај предлог горе презентован (по мени) корак уназад
jkt2010 jkt2010 13:39 12.02.2016

Re: moram priznati

antioksidant свака нијанса би на неки начин морала* бити репрезентована у свим преставничким телима.

Ma jes kako da jok. Stranke su nam u pm dosledne pa je baš od ogroomnog značaja šta na papiru (tzv "program" ) zastupaju. Te tako juče penzije ima u stopu da prate plate ili pada vlada; danas je jebiga viši interes da se penzije krajcuju; Sutra će i lapot da bude prihvatljiv samo da Krkobabić bude direktor nečeg lukrativnog...

Ako je javna funkcija, daj direktne izbore za čoveka koji će da je obavlja. Nikakvi posrednici nisu potrebni, kakve partije i šah klubovi. Dal si član to je tvoja stvar, a dal mi se sviđaš ti ili ovaj ex-pandur, e to je moja stvar. Ne interesuju me vaši klubovi nego vas dvojica.. Daj da direktno biram predsednika, a čak i ministre bre!, i državnog tužioca, i ombudsmana ... ma sve redom!

Ne znam bolji način da se tim ljudima utera u glavu da su im građani "gazda", da su ih oni postavili i da oni mogu da ih smene, i niko drugi.

E tada možemo da pričamo da imamo vlast kakvu zaslužujemo. Do tada, imamo vlast kakvu nam drugari nameste.
narcis narcis 13:49 12.02.2016

Re: moram priznati

kukusigameni
a_jovicic
kukusigameni
Evo, ako te ne mryi pročitaj ove predloge.

[url=http://www.novastranka.rs/reforma-politickih-institucija]REFORMA POLITIČKIH INSTITUCIJA
[/url]---LINK

Za ono što si pomenuo, a zbog ljudi koji ne otvaraju linkove izdvajam:

Tražimo veći census za koalicije. Dodatni institucionalni mehanizam kojim bi se u Skupštini Srbije smanjio broj stranaka – pogotovo manjih stranaka – jeste uvođenje većeg cenzusa za koalicije. Predlažemo census od 7 % za koaliciju dve stranke, 9% za koaliciju tri stranke, 15% za koaliciju četiri stranke, te 25% za koaliciju pet i više stranaka. (Cenzus se i dalje ne primenjuje na manjinske stranke.)



BTW ... čime to cenzus doprinosi efikasnosti Skupštine ... što neće svaka poslanička grupa da dobije svoju kancelariju? ... ili pare iz budžeta? ... Možda nije problem u cenzusu nego u beneficijama koje prelazak cenzusa nosi.


Moraš da uključiš i mešoviti izborni sistem koji se predlaže.

nema tog sistema koji mi ne možemo da izbušimo, zar vam to ni posle 25 godina nije jasno. nikakav zakon nama pomoći ne može.
westvleteren westvleteren 13:53 12.02.2016

Re: moram priznati

Cenzus na 10%


Ovo je vec implementirano u Turskoj.
Pricali mi Turci kako upravo to ne valja sto je cenzus 10% i mora da se spusti na 5% (magicno resenje za sve probleme) zato sto nisu svi adekvatno reprezentovani.

Verujem da bi se slicno pricalo i u Srbiji ako bi kojim slucajem implementirali ovaj Turski sistem.
Ko ce narodu ugoditi? Uvek mu nesto ne valja.
G.Cross G.Cross 15:10 12.02.2016

Re: moram priznati

kukusigameni
jkt2010
Ko i posle 20 godina nema kapacitet, neka nestane.

Važi. Kad SPS i još neki vrate imovinu i raspodele je pravilno.


I kad DB ispostave podrze sve jednako.
jkt2010 jkt2010 15:39 12.02.2016

Re: moram priznati

kukusigameni
jkt2010
Ko i posle 20 godina nema kapacitet, neka nestane.

Važi. Kad SPS i još neki vrate imovinu i raspodele je pravilno.

Misliš na stanove koje je Sloba podelio narodu? Da srećni dobitnici to vrate pa da se deli ispočetka? Hmmm...
anja99 anja99 15:40 12.02.2016

Re: moram priznati

ja nisam sklon da me decenijama zajebava grupa pojedinaca, tipa Rasima, kojoj više ne zmnaš ni struku, ni zanimanje - a koja se uvek negde udene koristeći svoj 'koalicioni potencijal'. teško pratim te rasimove i ala rasimove nijanse. bojim se da ih i nema.


samo da potpišem svaku reč.
mesan mesan 19:18 12.02.2016

Re: moram priznati

kukusigameni

[url=http://www.novastranka.rs/reforma-politickih-institucija]REFORMA POLITIČKIH INSTITUCIJA
[/url]---LINK


Pročitao na brzaka, vrlo smisleno.

Po meni najbitnije: da u što većoj meri glasači iz nekog okruga biraju konkretnog poslanika. Dodajmo tzv. "poslaničke lične karte" (što bi trebalo prirodno da je već dostupno kroz pretrage zapisnika Skupštine, a pojedinačni poslanici/stranke mogu nezavisno da reklamiraju svoj "track record", i eto neke lične odgovornosti i uticaja glasača na predloge zakona.

Stranke padaju u drugi plan, pa i vaš fokus na broj stranaka u parlamentu postaje manje bitan, zar ne?
narcis narcis 01:38 13.02.2016

Re: moram priznati

Stranke padaju u drugi plan, pa i vaš fokus na broj stranaka u parlamentu postaje manje bitan, zar ne?

stranke ne padaju tad u drugi plan, trebalo bi ali smo mi i to zajebali, ti tipovi iako su izabrani od strane

naroda onda rade za interese stranke a ne ljudi koji su ih birali.već viđeno u srbiji.
kukusigameni kukusigameni 08:14 13.02.2016

Re: moram priznati

jkt2010
kukusigameni
jkt2010
Ko i posle 20 godina nema kapacitet, neka nestane.

Važi. Kad SPS i još neki vrate imovinu i raspodele je pravilno.

Misliš na stanove koje je Sloba podelio narodu? Da srećni dobitnici to vrate pa da se deli ispočetka? Hmmm...


Ne. Misim na imovinu SK koju je nasledila jedna politička stranka. Btw, SK nikada nije bio registrovan kao politička partija. Čak je i pitanje koliko je pravno opravdana sukcesija tada tek registrovane stranke, imovine od nikad registrovane stranke.
kukusigameni kukusigameni 08:19 13.02.2016

Re: moram priznati

mesan
kukusigameni

[url=http://www.novastranka.rs/reforma-politickih-institucija]REFORMA POLITIČKIH INSTITUCIJA
[/url]---LINK


Pročitao na brzaka, vrlo smisleno.

Po meni najbitnije: da u što većoj meri glasači iz nekog okruga biraju konkretnog poslanika. Dodajmo tzv. "poslaničke lične karte" (što bi trebalo prirodno da je već dostupno kroz pretrage zapisnika Skupštine, a pojedinačni poslanici/stranke mogu nezavisno da reklamiraju svoj "track record", i eto neke lične odgovornosti i uticaja glasača na predloge zakona.

Stranke padaju u drugi plan, pa i vaš fokus na broj stranaka u parlamentu postaje manje bitan, zar ne?


Ovo je jedan od stavova koji su zaista tačni:

narcis
nema tog sistema koji mi ne možemo da izbušimo, zar vam to ni posle 25 godina nije jasno. nikakav zakon nama pomoći ne može.


Do sada nije pronađen sistem koji bi garantovao da neko užasno loš ne uspe da vlada čak i sa ne tako velikim procentom birača.

Osnovno je da se postave temelji pravosuđa i još nekih stvari i da se konačno ne bojimo da podela vlasti (zakonodavna, izvršna i sudska) neće obavljati adekvatno posao kakav god bude bio izborni sistem.
milisav68 milisav68 08:27 13.02.2016

Re: moram priznati

kukusigameni
Osnovno je da se postave temelji pravosuđa i još nekih stvari i da se konačno ne bojimo da podela vlasti (zakonodavna, izvršna i sudska) neće obavljati adekvatno posao kakav god bude bio izborni sistem.

Da, ovo su najbitnije stvari (a i narodu je to najbitnije), jer je Vučić na hapšenje Miškovića&co, dobio izbore.
narcis narcis 09:11 13.02.2016

Re: moram priznati

uh, pola sata smišljam kako da nenapišem čaršaf od odgovora.

aj prvo da se pravim načitan i pametan pa da počnem sa drtim latinima, oni naime reknuše i ostadoše živi,

mada izumreše, daklem reknuše - bolje i loš zakon nego nikakav zakon. el da obrazlažem srpsku

zloupotrebu ove nebuloze, pa da kažem da su mlađahni srbi izrekli bolje dobar zakon koji ćemo da

zaobilazimo i obesmišljavamo nego loš koji ćemo da poštujemo.

a šta sam ja teo da reknem, ništa ne fali ovom zakonu kad bi čoveci koji su izglasani sanjuma

bili čoveci a ne mufljuzi koji su se kandidovali samo da bi zadovoljili ono što se zvučno naziva "svoje

niske pobude". neću da reknem da se od govno direk ne pravi već ću da kažem da od vrbov klin fajda

nema.

ako u zemlji nema čoveci koji će da kažu - ej mene je sramota da u skupštini sede likovi poput

vazdukoplohova i ministri budu keramičari, da nacionalne pemzije dobijaju pevaljke, i da najpopularniji

pevač-narodnjak , koji se po novinama hvalio kakvo gazdinstvo ima , prijavi u u bg kao socijalni slučaj i na

osnovu toga dobije pemziju pa onda konkuriše za nacionalnu pemziju i dobije je i niko od pametnih ljudi,

kojih ima, se ne oseti dovoljno uvređenim i motivisanim da kene u politiku i razjuri ove smradove

nikakav zakon, pa taman da je i od boga uklesan u kamen, nama neće da donese

bolju skupštinu a samim tim i bolju državu

jebiga opet čaršaf
jkt2010 jkt2010 02:52 14.02.2016

Re: moram priznati

narcis

jebiga opet čaršaf

Nema veze, i onako niko ne čita šta pišeš. Drš'se ti emotikona, tu dominiraš..
<== emotikon

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana