In memoriam

Zakon, zašto ne 1999.?

Boris Drenca RSS / 16.02.2016. u 14:03

'Koliko god da me rastuži poskupljenje toliko me razveseli objašnjenje' (ViB)

NATO-Srbija.jpg

Objašnjenje da je Srbiji 'NATO potreban' nije smešno. Tužno je. I izrekao ga je neko ko je pozivao na rat sa vojskom te iste organizacije i ko je tražio da se na određeni način piše o ljudima iz NATO i koji je sve koji su , makar uz maštu, pozitivno mislili o tome nazivao izdajnicima. I ovakav sporazum je mogao biti potpisan pre 17-18 godina.I mnogi bi bili živi i zdravi. Mnogi bi zadržali imovinu a možda bi i država imala kakav-takav suverinitet nad teritorijom nad kojom sada nema.

 

Ovo je predlog zakona sa sajta Narodne Skupštine Republike Srbije . Verujem da usvojena verzija, koju će potpisati potpredsednik Vlade Jugoslavije koji je navijao za rat sa NATO vojskom, nije drugačija.

http://www.parlament.gov.rs/upload/archive/files/cir/pdf/predlozi_zakona/154-16.pdf 

Uz tekst je zakačen tekst predloga zakona 

 

Atačmenti



Komentari (189)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

rade.radumilo rade.radumilo 12:27 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

Čarobni napitak je u glavi


Čijoj?
rade.radumilo rade.radumilo 12:27 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

O, evo antifašista kome je svaki pakt dobar


Ovo nije pakt. Ovo je ispunjavanje uslova kapitulacije. Pakt od 25.03.1941. na primer je bio pakt između jedne nezavisne države i jednog vojnog saveza.
milisav68 milisav68 12:32 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

rade.radumilo
Čarobni napitak je u glavi


Čijoj?

Pametnoj.
jkt2010 jkt2010 12:42 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

rade.radumilo
O, evo antifašista kome je svaki pakt dobar


Ovo nije pakt. Ovo je ispunjavanje uslova kapitulacije. Pakt od 25.03.1941. na primer je bio pakt između jedne nezavisne države i jednog vojnog saveza.

Radumenko jebote, kačiš sve neke super TED priloge, reko bi čovek "vidi ga mali što je pametan"; Kako ti uspeva da ništa od toga ne ukapiraš i da sve pogrešno povežeš i da na slobodne teme ovako lupaš - prosto je za neverovati...

BTW: Tvoj idol stigao u vesti danas:

Došlo na naplatu: Srbija plaća Titove dugove

mariopan mariopan 12:44 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

milisav68
rade.radumilo
Čarobni napitak je u glavi


Čijoj?

Pametnoj.

Ма могу да нам пљуну под прозор БРЕ ..........биће нас и после њих. Неких нас.
И Турци су једном морали да оду!
Ничија није до зоре горела!
И онај чаробни напитак постоји, зове се шљивовица.
Тиме ћемо ми непријатеља, ко каже да немамо оружје?
freehand freehand 12:45 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

И онај чаробни напитак постоји, зове се шљивовица.
Тиме ћемо ми непријатеља, ко каже да немамо оружје?

E to će Rade: po jedna mala domnaća za oslobodioce!
mariopan mariopan 12:46 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

jkt2010
rade.radumilo
O, evo antifašista kome je svaki pakt dobar


Ovo nije pakt. Ovo je ispunjavanje uslova kapitulacije. Pakt od 25.03.1941. na primer je bio pakt između jedne nezavisne države i jednog vojnog saveza.

Radumenko jebote, kačiš sve neke super TED priloge, reko bi čovek "vidi ga mali što je pametan"; Kako ti uspeva da ništa od toga ne ukapiraš i da sve pogrešno povežeš i da na slobodne teme ovako lupaš - prosto je za neverovati...

BTW: Tvoj idol stigao u vesti danas:

Došlo na naplatu: Srbija plaća Titove dugove


И мало вести о пословању Ер Србија, у куриру.
mariopan mariopan 12:47 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

freehand
И онај чаробни напитак постоји, зове се шљивовица.
Тиме ћемо ми непријатеља, ко каже да немамо оружје?

E to će Rade: po jedna mala domnaća za oslobodioce!



Едит

Мораћемо и ми тога по мало, треба издржати ?
blogovatelj blogovatelj 12:59 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

И онај чаробни напитак постоји, зове се шљивовица.


Zato smo tu gde jesmo.
rade.radumilo rade.radumilo 13:00 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

Došlo na naplatu: Srbija plaća Titove dugove


Ova vest je prekjuče bila u Bljucu. Da ne čukam ponovo evo mog komentara na istu, sa FB-a:

U jee, dospelo 300 miliona za otplatu. Pa ovi nas, prema ciframa iz članka, zaduže toliko za mesec i po dana.
Matori bravar s tim parama gradio infrastrukturu, fabrike, škole, bolnice, opremao vojsku i još neka kinta preostala drugovima za vile na Jadranu, Bledu, Dedinju i "viškove" radničkoj klasi.
Ovi, što više milijardi pozajmljuju, to sve više ljudi ostaje bez posla i kopa po kontejnerima.

EDIT:

U proteklih osam godina javni dug Srbije skočio je za 16 milijardi evra, sa 8,7 milijardi, koliko je iznosio 2008. na početku mandata Mirka Cvetkovića, na aktuelnih 24,8 milijardi. Ukupna zaduženja počela su da rastu 2008. Pre toga, vlade Zorana Đinđića, Zorana Živkovića i Vojislava Koštunice uspevale su da dug države čak i smanje.
milisav68 milisav68 13:02 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

mariopan

И онај чаробни напитак постоји, зове се шљивовица.
Тиме ћемо ми непријатеља, ко каже да немамо оружје?


Nevezano sa neprijateljima i šljivovicom (a i za to ima vic).

Nekada su naše babe, liznu prst, pa obrišu sline, bale, ostatke od hrane - i teramo dalje, i ostali smo živi i zdravi.

Danas, te vlažne maramice, te ovo, te ono, higijena na nivou.




milisav68 milisav68 13:04 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

rade.radumilo
evo mog komentara na

Šta se ložiš.
rade.radumilo rade.radumilo 13:05 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

Šta se ložiš


Naprotiv, mislim da je zanimljiva tema u ovom kontekstu.
milisav68 milisav68 13:06 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

rade.radumilo
Šta se ložiš


Naprotiv, mislim da je zanimljiva tema u ovom kontekstu.

Običan spin, nije Vučko (a i DOS) kriv, nego Tita.
rade.radumilo rade.radumilo 13:09 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

Običan spin, nije Vučko (a i DOS) kriv, nego Tita.


Pa jes' kriv. Celu ovu zahebanciju odložio za po' veka, pa sad naša generacija mora da se hebava s tim.
mariopan mariopan 13:29 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

blogovatelj
И онај чаробни напитак постоји, зове се шљивовица.


Zato smo tu gde jesmo.


Зезам се блоги, опусти се.
Дрмни једну?
jkt2010 jkt2010 13:31 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

rade.radumilo
Običan spin, nije Vučko (a i DOS) kriv, nego Tita.


Pa jes' kriv. Celu ovu zahebanciju odložio za po' veka, pa sad naša generacija mora da se hebava s tim.


Pa jes, nikakva ratica, "svega" 300 miliona evra. Za 50 godina će i ovih naših 25 milijardi, tj neka ratica od 3-4 milijarde da izgleda ko sitnina... Samo strpljivo.
angie01 angie01 15:17 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

Došlo na naplatu: Srbija plaća Titove dugove

U jee, dospelo 300 miliona za otplatu. Pa ovi nas, prema ciframa iz članka, zaduže toliko za mesec i po dana.
Matori bravar s tim parama gradio infrastrukturu, fabrike, škole, bolnice, opremao vojsku i još neka kinta preostala drugovima za vile na Jadranu, Bledu, Dedinju i "viškove" radničkoj klasi.
Ovi, što više milijardi pozajmljuju, to sve više ljudi ostaje bez posla i kopa po kontejnerima.


ovo me uvek gane, taj trip oko naplate Tiletovih dugova i da je on kriv za sve,...pa svi koji ovde komentarisu su potekli iz te YU i sve sto su stekli i njihovi roditelji je iz te zemlje sa sve obrazovanjem i sad najednom- to ne valja, bolje je ovo gde vlast krade sve to sto je za Tiletovo vreme izgradjeno.

ne znam samo, koliko bi se vas "pametnih" skolovalo i imalo stan, da nije bilo onakvog sistema i kako bi vasi roditelji stigli do grada, podobijali stanove i tu pristojno ziveli, da ti gradovi nisu gradjeni, otvarane fabrike, bilo omoguceno besplatno skolovanje,...pa celo ovo podrucje je bilo siromasno, vecinski seljacko neobrazovano stanovnistvo, sa slabom infrastrukturom, sem delova koji su bili pod Austrougraskom.

ne znam o cemu pricate, pa sve sto je rascereceno i pokradeno od zlobe na ovamo, je to sto je stvoreno u Titovo vreme,...od strane nekadasnjih Titovih pionira.
niccolo niccolo 15:22 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

pa svi koji ovde komentarisu su potekli iz te YU i sve sto su stekli i njihovi roditelji je iz te zemlje sa sve obrazovanjem

Niccolo obrazovanje sticao tokom devedesetih i dvehiljaditih, a sve što je stekao je stekao u periodu od 2006. (kada se prvi put zaposlio) pa do dana današnjeg.
angie01 angie01 15:25 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

Niccolo obrazovanje sticao tokom devedesetih i dvehiljaditih,


ne znam da l da ti kazem, da se diplome iz tog perioda yu- ne prepoznavaju pri verifikaciji:)

a sve što je stekao je stekao u periodu od 2006. (kada se prvi put zaposlio) pa do dana današnjeg.


dobro bre Nikolo- mlados'/ludos':))



milisav68 milisav68 15:25 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

niccolo
pa svi koji ovde komentarisu su potekli iz te YU i sve sto su stekli i njihovi roditelji je iz te zemlje sa sve obrazovanjem

Niccolo obrazovanje sticao tokom devedesetih i dvehiljaditih, a sve što je stekao je stekao u periodu od 2006. (kada se prvi put zaposlio) pa do dana današnjeg.

Nemaš pojma šta si propustio.
angie01 angie01 15:26 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

Nemaš pojma šta si propustio


al, nisu njegovi roditelji.
svarog svarog 15:35 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

angie01
Nemaš pojma šta si propustio


al, nisu njegovi roditelji.


A mislio je da se izvukao
milisav68 milisav68 15:35 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

angie01
Nemaš pojma šta si propustio


al, nisu njegovi roditelji.

Očigledno da jesu, barem je to moj utisak njegove "priče" ovde na blogu.

Nikolo je meni baš primer prilično racionalnog razmišljanja "omladine", neopterećene prethodnim državnim dešavanjima.
angie01 angie01 15:43 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

Nikolo je meni baš primer prilično racionalnog razmišljanja "omladine", neopterećene prethodnim državnim dešavanjima.


meni nikolo- super!...u svakom smislu.


moj komentar je replika na ono sto sam kopirala,...i uvazavam Nikolinu repliku- koja ni na koji nacin ne ugrozava ono sto sam rekla.


pa sad, kapiram ja da vam se to ne svidja, al to nema veze sa mnom, iznela sam cinjenice i nisam sklona da zastupam ideologije i tamponiram sve sto im ne ide u prilog-sto je ovde postao opsti trend sa sve vredjanjem sagovornika sa kojim se ne slazemo.
Atomski mrav Atomski mrav 15:44 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

Matori bravar s tim parama gradio infrastrukturu, fabrike, škole, bolnice, opremao vojsku i još neka kinta preostala drugovima za vile na Jadranu, Bledu, Dedinju i "viškove" radničkoj klasi.


Mislim da se s tim parama koje su se pozajmljivali pred kraj Titovog zemana nisu gradile fabrike, škole i bolnice već da su potrošene kako bi se produžio privid blagostanja i prosperiteta a i tada je bilo korupcije i pljačke državnih para...
Pare sa kojima je građena infrastruktura su pozajmljivane ranije, a možda i nije bila u pitanju pozajmica već neka vrsta naknade za određene usluge.
blogovatelj blogovatelj 15:45 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

ne znam da l da ti kazem, da se diplome iz tog perioda yu- ne prepoznavaju pri verifikaciji:


Ne znam dal da ti kazem, University of Toronto moju diplomu stecenu devedesetih na Fakultetu Tehnickih Nauka u Novom Sadu priznaje.

Ne prepoznavaju... He, he, he...
blogovatelj blogovatelj 15:47 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

iznela sam cinjenice


angie01 angie01 15:56 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

Ne znam dal da ti kazem, University of Toronto moju diplomu stecenu devedesetih na Fakultetu Tehnickih Nauka u Novom Sadu priznaje.


sa Nikolom sam se salila,....mada je cinjenica, da neke diplome sa istih fakulteta iz perioda koji sam navela- nisu prepoznate, iako su ladno prolazile ako su stecene ranije,...tehnicki fakulteti su prica za sebe, narocito ETF- koji se visoko kotira.

sve ovo je slucaj i sa drugim zemljama, medjunarodne agencije za verifikaciju diploma, podrobno prate situacije na fakultetima sirom sveta i odlicno su obavestene o promenama svake vrste,....utoliko je veca steta za sve iz Srbije, sto je vlast dovolila kupovinu i plagiranje diploma i to u samom vrhu vlasti, to automatski smanjuje kredibilitet posteno stecenih diploma.


Ne prepoznavaju


a kako se kaze?, nauci me.


e da,...
University of Toronto
nije medjunarodna agencija, on ima svoje principe verifikacije, koji negde vaze, a negde ne.
highshalfbooze highshalfbooze 16:01 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

U proteklih osam godina javni dug Srbije skočio je za 16 milijardi evra, sa 8,7 milijardi, koliko je iznosio 2008. na početku mandata Mirka Cvetkovića, na aktuelnih 24,8 milijardi. Ukupna zaduženja počela su da rastu 2008. Pre toga, vlade Zorana Đinđića, Zorana Živkovića i Vojislava Koštunice uspevale su da dug države čak i smanje.

Meni se ovo učinilo vrlo sumnjivo, pa sam našao ovo.

"Ali zato je Labus i doveden na mesto potpredsednika Vlade, a asistent Dinkić za guvernera Narodne banke Jugoslavije, kako bi sve te činjenice ignorisali i svojim zapadnim mentorima omogućili debelu pljačku Srbije. Tako su zapadni lešinari preko noći samo na naplaćenim kamatama „zaradili“ oko 8,6 milijardi dolara, pa se naš dug sa 5,6 popeo na 14,2 milijarde dolara!"
freehand freehand 16:05 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

highshalfbooze
U proteklih osam godina javni dug Srbije skočio je za 16 milijardi evra, sa 8,7 milijardi, koliko je iznosio 2008. na početku mandata Mirka Cvetkovića, na aktuelnih 24,8 milijardi. Ukupna zaduženja počela su da rastu 2008. Pre toga, vlade Zorana Đinđića, Zorana Živkovića i Vojislava Koštunice uspevale su da dug države čak i smanje.

Meni se ovo učinilo vrlo sumnjivo, pa sam našao ovo.

"Ali zato je Labus i doveden na mesto potpredsednika Vlade, a asistent Dinkić za guvernera Narodne banke Jugoslavije, kako bi sve te činjenice ignorisali i svojim zapadnim mentorima omogućili debelu pljačku Srbije. Tako su zapadni lešinari preko noći samo na naplaćenim kamatama „zaradili“ oko 8,6 milijardi dolara, pa se naš dug sa 5,6 popeo na 14,2 milijarde dolara!"

Šta je izvor? Mislim, sa svim praštanjima Londonskog i Pariskog kluba poverilaca - ovo ne može pije vodu nikako. Koliko znam proboji su nastali od 2008. naovamo, a poslednje tri godine je katastrofa.
svarog svarog 16:12 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

Javni dug
http://mfin.gov.rs/pages/article.php?id=11901

Evo nekih tačaka preseka koje vas verujem zanimaju

31.12.2000.
14167.06 mln EUR
201.2 % BDP

31.12.2008.
8781.38 mln EUR
28.3% BDP

31.12.2012.
17717.03 mln EUR
56.2% BDP

31.12.2015.
24801.20 mln EUR
75.5% BDP



freehand freehand 16:16 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

svarog
Javni dug
http://mfin.gov.rs/pages/article.php?id=11901

Evo nekih tačaka preseka koje vas verujem zanimaju

31.12.2000.
14167.06 mln EUR
201.2 % BDP

31.12.2008.
8781.38 mln EUR
28.3% BDP

31.12.2012.
17717.03 mln EUR
56.2% BDP

31.12.2015.
24801.20 mln EUR
75.5% BDP




Pa da, ovo je i logično. Do 2007. išle su i privatizacije iz sve snage a i investicije su dolazile. Posle toga kriza + koaliciona i opoziciona blokada svakog restriktivnog i refoirmskog poteza u finansijama države. Jer ovi što se sad hvale reformamama bili su najžešći protivnici bilo kakvog diranja u plate ili penzije i otpuštanja. Vučić i njegovi zato i kao opozicija nose debelu odgovornost za ovo o čemu govorimo.
svarog svarog 16:24 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

Sad pričaš isto kao i ovi što sad krive opoziciju (nisam uspeo da shvatim za šta).
Jeste DS (i DSS) bila ucenjivana koalicionom vladom, ali je i dozvolila da bude ucenjena. Prvo je DSS-u Dinkić uvalio povećanjem penzija 2006. pred izbore, a onda je DSu to isto samo još gore uvalio PUPS 2008. (povećanje od valjda 30% u jeku krize u svetu kad je đelić još pričao vic kako ćemo da iskoristimo krizu u našu korist). Oni kao vladajuće stranke su to dozvolile i nemojmo da se zavaravamo da i oni nisu hvatali taj talas pre izbore. Krivi su
svarog svarog 16:32 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

670 miliona evra godišnje je to povećanje koštalo i to u kom trenutku. Bolje da su raspustili vladu nego na to što su pristali
blogovatelj blogovatelj 16:40 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

nije medjunarodna agencija, on ima svoje principe verifikacije, koji negde vaze, a negde ne.


On je trenutno negde na 25. mestu svetske rang liste univerziteta. Ako U of T priznaje, svako normalan ce priznati.
blogovatelj blogovatelj 16:40 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

a kako se kaze?, nauci me.


Jel me zajebavas?
Kaze se ne prepoznaju.
niccolo niccolo 16:43 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

Nikolo je meni baš primer prilično racionalnog razmišljanja "omladine", neopterećene prethodnim državnim dešavanjima.

meni nikolo- super!...u svakom smislu.

angie01 angie01 16:55 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

On je trenutno negde na 25. mestu svetske rang liste univerziteta. Ako U of T priznaje, svako normalan ce priznati.


verovatno po sangajskoj listi,...ali za koje programe?...mislim, ovo nije pitanje, jer ova tvaoja sledeca konststacija nije tacna- UoT NIJE medjunarodna agencija za verifikaciju i njeno prepoznavanje nema vaznost svuda, kao sto se razlikuje i po odredjenim vrstama studija- za neke je jaka, za neke nije....to nije stvar tvog ili mog misljenja....mislim da ti oni i kazu gde vazi njihova verifikacija.
angie01 angie01 16:58 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

Kaze se ne prepoznaju.


znaci, ispravno recenica bi glasila,

ne znam da l da ti kazem, da se diplome iz tog perioda yu- ne prepoznaju pri verifikaciji:)
angie01 angie01 16:59 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

niccolo


je l si video?!:)))
nim_opet nim_opet 18:11 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

svarog
Javni dug
http://mfin.gov.rs/pages/article.php?id=11901

Evo nekih tačaka preseka koje vas verujem zanimaju

31.12.2000.
14167.06 mln EUR
201.2 % BDP

31.12.2008.
8781.38 mln EUR
28.3% BDP

31.12.2012.
17717.03 mln EUR
56.2% BDP

31.12.2015.
24801.20 mln EUR
75.5% BDP




Hvala. Meni zaista nije jasno kako neko moze da gleda brojke i onda ih potpuno zanemari jer eto..."zuti".
blogovatelj blogovatelj 18:28 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

jer ova tvaoja sledeca konststacija nije tacna- UoT NIJE medjunarodna agencija za verifikaciju i njeno prepoznavanje nema vaznost svuda, kao sto se razlikuje i po odredjenim vrstama studija- za neke je jaka, za neke nije


Gde sam ja ovo tvrdio, amanzaman?!
Ti si prvo rekla da diplome devedesetih iz Jugoslavije nisu priznate u svetu, a ja ti odgovorio da U of T moju diplomu priznaje. Pazi, ovo sledece sto pisem, to je logika, da ne kazem matematika. Ako ti kazes da nesto vazi za sve clanove skupa, a ja pronadjem jedan clan skupa za koji tvoja tvrdnja ne vazi, iz toga sledi da tvoja tvrdnja nije tacna.
Samo sam to rekao, nista vise.
Slova nisam napisao niti o drugim diplomama, niti o drugim univerzitetima, jer to i ne znam, a ono o cemu ne znam, ja o tome i ne pisem. Za razliku od tebe.
Jebote, ja sam lud kad se upustam u komunikaciju sa drvetom.
blogovatelj blogovatelj 18:33 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

znaci, ispravno recenica bi glasila,

ne znam da l da ti kazem, da se diplome iz tog perioda yu- ne prepoznaju pri verifikaciji:)


Cero, nisam ja kriv sto si ti sklopila glupu racenicu. Ti si englesku rec recognized bukvalno prevela kao prepoznati i recenica ti ima glup smisao. Ali ja tu nisam nista kriv.
Ja bih na primer rekao "ne znam da l da ti kazem, da se diplome iz tog perioda Jugoslavije ne priznaju pri verifikaciji"
Mada, jos uvek mi nije jasno kako je tvoja magicna i neispravna rec "prepoznavaju" doprinela da ta recenica sa njom bude bolja?!
freehand freehand 19:12 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

svarog
Sad pričaš isto kao i ovi što sad krive opoziciju (nisam uspeo da shvatim za šta).
Jeste DS (i DSS) bila ucenjivana koalicionom vladom, ali je i dozvolila da bude ucenjena. Prvo je DSS-u Dinkić uvalio povećanjem penzija 2006. pred izbore, a onda je DSu to isto samo još gore uvalio PUPS 2008. (povećanje od valjda 30% u jeku krize u svetu kad je đelić još pričao vic kako ćemo da iskoristimo krizu u našu korist). Oni kao vladajuće stranke su to dozvolile i nemojmo da se zavaravamo da i oni nisu hvatali taj talas pre izbore. Krivi su

Potpuno je različita situacija u svakom pogledu. Od haškog pritiska, SSP, unutrašnjepolitičke situacije do Kosova. Vučić sad sve ima čisto sem što je vođa gomile diletanata, da ne nabrajam sad sve osobine.
Jukie Jukie 20:05 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

milisav68


Nekada su naše babe, liznu prst, pa obrišu sline, bale, ostatke od hrane - i teramo dalje, i ostali smo živi i zdravi.

Danas, te vlažne maramice, te ovo, te ono, higijena na nivou.

Pa i danas nosamo te mobilne pa ih malo-malo protrljamo po ekranu tim istim prstom kojim smo se trenutak pre toga držali za šipku u autobusu
angie01 angie01 20:12 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

Samo sam to rekao, nista vise.


nisi ti samo rekao- ti imas problem sa razumevanjem,...mrzi me da ovde ispisujem hronologiju, jer svakog koga zanima moze da je vidi i sam iz predhodnih komentara, a za tebe ne verdi ni jos sto puta da se nacrta.

da ne pisem jos jedan komentar za odgovore na tvoje mudrolije, ovde cu da repliciram i za ovaj slucaj,

Cero, nisam ja kriv sto si ti sklopila glupu racenicu. Ti si englesku rec recognized bukvalno prevela kao prepoznati i recenica ti ima glup smisao.


ti toliko nista ne znas a redovno istrcavas sa tom ulicarskom arogancijom,...vidi, nisam ja nista prevela i kod nas se tako kaze- da neka institucija prepoznaje ili ne neku diplomu, ne ne priznaju, jer je ona fakat izdata iz neke obrazovne ustanove,...nego taj neki konkretni sistem ne prepoznaje kao kompatabilnu za sebe, kao adekvatnu,je l kapiras???

cane cane 20:49 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

UoT NIJE medjunarodna agencija za verifikaciju


a koja/sta je to tacno 'medjunarodna agencija za verifikaciju'...

(podsetilo me jednom kada me je jedan pacijent skroz ozbiljno pitao da li je njegova nekakva prijava usla u kompjuter za medjunarodnu obradu podataka...).



angie01 angie01 20:56 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

(podsetilo me jednom kada me je jedan pacijent skroz ozbiljno pitao da li je njegova nekakva prijava usla u kompjuter za medjunarodnu obradu podataka...).


pa hebi ga cane, onda ti i nije bitno.
cane cane 21:05 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

angie01
(podsetilo me jednom kada me je jedan pacijent skroz ozbiljno pitao da li je njegova nekakva prijava usla u kompjuter za medjunarodnu obradu podataka...).


pa hebi ga cane, onda ti i nije bitno.


vidi draga, tako je najjednostavnije kad se upletes. kolaricu panicu...

ne postoji nikakva 'medjunarodna agencija za verifikaciju'.

i pre nego sto krenes da dalje razvodnjavas temu u pokusaju da sakrijes svoju glupost (za razliku od nadobudnosti), ne, uneskova lista nije to sto ti pokusavas da prodas ovde.

hebi ga, sestro, tacno, nije bitno.

angie01 angie01 21:14 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

ne, uneskova lista nije to sto ti pokusavas da prodas ovde.




ne postoji nikakva 'medjunarodna agencija za verifikaciju'.


vazi cane, sve si u pravu!:)
niccolo niccolo 21:20 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

angie01
niccolo


je l si video?!:)))

Vid'o, vid'o
cane cane 22:29 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

vazi cane, sve si u pravu!:)


jel to uvek odgovor kad nemas odgovor?
angie01 angie01 22:35 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

jel to uvek odgovor kad nemas odgovor?


ne, nego si mi pokazo da nema nikakvog smisla da ti bilo sta dalje kazem, jer ti ovim lupetanjem nastupas kao da si mi nesto doskocio- i to jos sa nekim uvredama, za koje ne vidim nikakav razlog.

pa ako si vec u tom fazonu-ja nisam.
blogovatelj blogovatelj 23:23 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

ego taj neki konkretni sistem ne prepoznaje kao kompatabilnu za sebe, kao adekvatnu,je l kapiras???


Misliš, konkretni sistem je ne prepoznava?
highshalfbooze highshalfbooze 23:27 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

Sad stigoh da vidim.
Šta je izvor?


Nije relevantan izvor, pa ga i ne pominjem. Ali je problem sa početnim stanjem:
31.12.2000.
14167.06 mln EUR
201.2 % BDP

Ako ima neki relevantan izvor kako je nastalo to početno stanje, ako se zna koliki je bio spoljni dug SFRJ i ako je u međuvremenu dug SCG otkupljivan preko trećih lica.
cane cane 00:56 18.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

ne, nego si mi pokazo da nema nikakvog smisla da ti bilo sta dalje kazem, jer ti ovim lupetanjem nastupas kao da si mi nesto doskocio- i to jos sa nekim uvredama, za koje ne vidim nikakav razlog.


mogu nesto sasvim ozbiljno da te pitam - u jednom od komentara si pomenula nekakvu medjunarodnu agenciju za verifikaciju (diploma, valjda?).

koji je tacan naziv te agencije, i gde se nalazi?
milisav68 milisav68 08:58 18.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

highshalfbooze
Ako ima neki relevantan izvor kako je nastalo to početno stanje, ako se zna koliki je bio spoljni dug SFRJ i ako je u međuvremenu dug SCG otkupljivan preko trećih lica.

Ma to je muka živa (naći relevantne podatke).

Ustavom iz `74. je svaka republika mogla da se zadužuje na svoje ime (bez da pita saveznu vladu), a one su te dugove prebacivale na banke i privredu, i sve to selektivno prikazivale.

U isto vreme su bila zaduženja i preko savezne vlade, pa se tako javlja i velika razlika (i nelogičnost) u ukupnom zaduženju SFRJ u trenutku raspada, i zaduženju Srbije (SCG) na dan 31.12.2000. jer Milošević nije mogao da se zadužuje zbog sankcija, a krediti uzimani od Rusije i Kine su bili (uglavnom) na osnovu prebijanja njihovih dugovanja prema nama (kao i finansijska inekcija od prodaje Telekoma).

Onda se pojavljuju Dinkić i Labus sa pričom da je otpisan veliki deo duga, i da će ostatak da se vraća kroz razne aranžmane (u isto vreme kreće divlja privatizacija sa uplivom gomile prljavog novca), a dugovi se zataškavaju sa gašenjem državnih banaka, i sve to kulminira ovih dana sa vešću da nam ove godine stiže na naplatu dugovi iz zadužanja sa kraja sedamdesetih i početka osamdesetih.
freehand freehand 09:05 18.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

i sve to kulminira ovih dana sa vešću da nam ove godine stiže na naplatu dugovi iz zadužanja sa kraja sedamdesetih i početka osamdesetih.

Da, samo što nikad niko nije ni rekao da su svi dugovi otpisani, već je to išlo u nekim procentima, recimo 60-70%. A onda je pitanje i ko su zaista poverioci, ko je dugove otkupio kad su bili onako jeftini i da li uopšte hoće prevremenu isplatu.
tadejus tadejus 09:07 18.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

blogovatelj
ego taj neki konkretni sistem ne prepoznaje kao kompatabilnu za sebe, kao adekvatnu,je l kapiras???

Misliš, konkretni sistem je ne prepoznava?


valjda ne prepoznavava?
tadejus tadejus 09:11 18.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

highshalfbooze
Ako ima neki relevantan izvor kako je nastalo to početno stanje, ako se zna koliki je bio spoljni dug SFRJ i ako je u međuvremenu dug SCG otkupljivan preko trećih lica.


pa i kamata je pripisivana cijeli period zamrzavanja (sredstava i dugova)..
zato se tako bogato i otpisivalo..

milisav68 milisav68 09:13 18.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

freehand
Da, samo što nikad niko nije ni rekao da su svi dugovi otpisani, već je to išlo u nekim procentima, recimo 60-70%. A onda je pitanje i ko su zaista poverioci, ko je dugove otkupio kad su bili onako jeftini i da li uopšte hoće prevremenu isplatu.

Ma da, ja o tome i pričam, što se ništa ne zna, odnosno da se zna samo selektivno.

Statistika je ko bikini, mnogo otkriva, a malo prikazuje.
freehand freehand 10:26 18.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

milisav68
freehand
Da, samo što nikad niko nije ni rekao da su svi dugovi otpisani, već je to išlo u nekim procentima, recimo 60-70%. A onda je pitanje i ko su zaista poverioci, ko je dugove otkupio kad su bili onako jeftini i da li uopšte hoće prevremenu isplatu.

Ma da, ja o tome i pričam, što se ništa ne zna, odnosno da se zna samo selektivno.

Statistika je ko bikini, mnogo otkriva, a malo prikazuje.

A u međuvremenu u kosmosu, far, far away...

Hrvatski inozemni dug dosegnuo 108,7 posto BDP-a
svarog svarog 10:45 18.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

tadejus
highshalfbooze
Ako ima neki relevantan izvor kako je nastalo to početno stanje, ako se zna koliki je bio spoljni dug SFRJ i ako je u međuvremenu dug SCG otkupljivan preko trećih lica.


pa i kamata je pripisivana cijeli period zamrzavanja (sredstava i dugova)..
zato se tako bogato i otpisivalo..



Da, nisu nam dali da plaćamo dug a uredno su pripisivali kamatu i kamatu na kamatu. Posle je otpis Pariskog kluba uglavnom bio otpis te kamate. Ugledna međunarodna zajednica

svarog svarog 10:53 18.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

nim_opet
svarog
Javni dug
http://mfin.gov.rs/pages/article.php?id=11901

Evo nekih tačaka preseka koje vas verujem zanimaju

31.12.2000.
14167.06 mln EUR
201.2 % BDP

31.12.2008.
8781.38 mln EUR
28.3% BDP

31.12.2012.
17717.03 mln EUR
56.2% BDP

31.12.2015.
24801.20 mln EUR
75.5% BDP




Hvala. Meni zaista nije jasno kako neko moze da gleda brojke i onda ih potpuno zanemari jer eto..."zuti".


Pa zar tebi ne upada u oči 2008-2012 gde je dug udvostručen. A na njega idu kamate koje dodatno uvećavaju dug, a pošto smo se kratkoročno zaduživali u sledećem turnusu te kamate se kapitalizuju pa onda na njih idu kamate. Dobar deo današnjeg duga je posledica inercije prethodnih zaduživanja.
A kad se samo setim da su cvetkovića napadali da sprovodi štednju
angie01 angie01 12:09 18.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji


mogu nesto sasvim ozbiljno da te pitam - u jednom od komentara si pomenula nekakvu medjunarodnu agenciju za verifikaciju (diploma, valjda?).


da si lepo pitao odmah- rekla bih ti, sa ovakvim nastupom-trazi sam.

meni je skroz svejedno sta ti mislis, kad ti vec lici na komjuter za medjunarodnu obradu podataka i mases nekakvom uneskovom listom, i jos pride, pored ovakvih budalastina, pljuckas- ajd zdravo.

(....sad sam se setila kakvih si ti komentara autor, izvini sto nisam odmah prepoznala, ne pratim te bas predano).
highshalfbooze highshalfbooze 12:23 18.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

svarog
tadejus
highshalfbooze
Ako ima neki relevantan izvor kako je nastalo to početno stanje, ako se zna koliki je bio spoljni dug SFRJ i ako je u međuvremenu dug SCG otkupljivan preko trećih lica.


pa i kamata je pripisivana cijeli period zamrzavanja (sredstava i dugova)..
zato se tako bogato i otpisivalo..


Da, nisu nam dali da plaćamo dug a uredno su pripisivali kamatu i kamatu na kamatu. Posle je otpis Pariskog kluba uglavnom bio otpis te kamate. Ugledna međunarodna zajednica

To je druga stvar što nam nisu dali da plaćamo dug novcem koji su zaplenili i koji je bio svo vreme kod njih i na koji nisu pripisali kamatu. Nego se pitam zbog čega nije objavljena ta računica koju je Labus potpisao? I da li je Skupština verifikovala taj papir? Ima li negde zvaničan izveštaj koliko je u USD dug Srbije od celokupnog duga SFRJ, kolike su te kamate pripisane i kako su obračunate. I zašto se javni dug izražava u EUR kada je on u USD.
svarog svarog 12:32 18.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

Šta ima naša skupština da verifikuje što nam je neko otpisao dug?

I zašto se javni dug izražava u EUR kada je on u USD.



Evo čitaj ovde imaš i valutnu strukturu javnog duga
svarog svarog 12:33 18.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

To je druga stvar što nam nisu dali da plaćamo dug novcem koji su zaplenili i koji je bio svo vreme kod njih i na koji nisu pripisali kamatu


Nisu nam dali da plaćamo dugove od ranije a na to računali kamatu
milisav68 milisav68 13:52 18.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

Ima li negde zvaničan izveštaj koliko je u USD dug Srbije od celokupnog duga SFRJ,

Pariz, 16. novembra 2001. godine

Na početku godine ukupni spoljni dug iznosio je 12,2 milijarde dolara. Oko 90 odsto duga prema inostranstvu dospeo je za naplatu - i glavnice i redovne i zatezne kamate. Od ukupne sume, oko četvrtine je dug multilateralnim organizacijama, otprilike toliko i komercijalnim bankama koje čine Londonski klub, a najveći deo, oko 45 odsto je dug vladama poveriocima okupljenim u Pariskom klubu. Ostatak od oko četiri odsto je novoformirani dug prema Ruskoj federaciji.


Vlada RS - arhiva
highshalfbooze highshalfbooze 15:18 18.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

Šta ima naša skupština da verifikuje što nam je neko otpisao dug?

Ради се о почетном стању, не о каснијем отпису дуга. Мислим да би требало да се зна како је настало почетно стање, или је то остављено да би се касније манипулисало. Као што су сада коментари, Титово задуживање стигло да се плати.
Што се тиче верификације, да верификује потпис некога ко потписује документа која се тичу ове земље и народа.
Evo čitaj ovde imaš i valutnu strukturu javnog duga

Хвала,
2015. УСД - 52,8% ЕУР - 38,9%
2012. УСД - 42 % ЕУР - 46 %
highshalfbooze highshalfbooze 15:22 18.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

milisav68

Da, kako je nastalo tih 12,2 milijardi USD, ili kako je neko ranije rekao 14 milijardi EUR.

cane cane 16:44 18.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

da si lepo pitao odmah- rekla bih ti, sa ovakvim nastupom-trazi sam.


rekla bi mi naravno i sad, da tako nesto postoji.

milisav68 milisav68 18:05 18.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

highshalfbooze
Da, kako je nastalo tih 12,2 milijardi USD, ili kako je neko ranije rekao 14 milijardi EUR.

Pa sukcesijom dugova i višegodišnjim kamatama, zato su posle otpisali velike procente tog duga.

Takođe se pominje i dug same federacije, a mi smo pravni naslednici (na osnovu toga smo valjda dobili najviše nekretnina).
Prema podacima NBJ, spoljni dugovi Jugoslavije su na kraju 1987. iznosili 21,3 milijarde dolara. Ako se od tog iznosa odbiju potraživanja, uglavnom od zemalja u razvoju, od oko 3,8 milijardi dolara, prečiste klirinška potraživanja i dugovanja, jugoslovenski neto dug je tada iznosio 17,5 milijardi dolara.

Uoči secesije pojedinih republika i dezintegracije SFRJ, spoljni dug (glavnica bez kamate) prema konvertibilnom valutnom području iznosio je na kraju 1991. godine više od 15 milijardi dolara (od čega je federacija bila garant za oko 11 milijardi). Raspored dugovanja je bio sledeći (u milijardama USD): Slovenija 1,7, BiH 1,5, Crna Gora 0,6, Hrvatska 2,7, Makedonija 0,7, Srbija 4,8 i federacija 3,1. Međunarodnim finansijskim institucijama dugovali smo oko tri milijarde dolara, komercijalnim bankama (Londonskom klubu) 4,4 i vladama zapadnih zemalja (članicama Pariskog kluba) oko 6,5 milijardi dolara.


Politika
jkt2010 jkt2010 04:39 19.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

rade.radumilo

EDIT:
U proteklih osam godina javni dug Srbije skočio je za 16 milijardi evra, sa 8,7 milijardi, koliko je iznosio 2008. na početku mandata Mirka Cvetkovića, na aktuelnih 24,8 milijardi.

Eto vidiš u čemu je tajna životnog standarda? Ko nabije najveći dug taj najbolje živi. Eto napr Hrvati kojih je upola manje od Srba nagurali duplo veći dug (ne po glavi, nego apsolutno) - skoro 50 milijardi , 110% BDP-a.

A i nama je bilo najbolje u vreme dok se karikalo ovih gore 16 milijardi - skakale plate & penzije, dizali se krediti za stanove & kola... Sad utanjilo sa zaduživanjem i odma ti nije dobro...

Recept je jasan: zajebi štednju i gledaj od koga da uzmeš još 25 milijardi odmah, i eto ga "instant standard" - plate 1000 evra, krediti za stanovništvo & privredu....

Ako bi moglo na 50 godina počeka (ko Tito) - do jaja bi bilo.

Jel znaš nekog takvog da ga turamo za premijera odmah? Možda je Freehand u pravu, treba da opet vratimo Dinkića...
freehand freehand 08:01 19.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

Jel znaš nekog takvog da ga turamo za premijera odmah? Možda je Freehand u pravu, treba da opet vratimo Dinkića...

Dinkić je Vučićev savetnik u vladi, nema vremena.
A Frihend je sigurno u pravu, treba nam neki vulkanizerski pomoćnik. Mada ni ti ne bi bio loš, mada te je ipak najbolje potpuno ignorisati.
jkt2010 jkt2010 08:29 19.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

freehand
Jel znaš nekog takvog da ga turamo za premijera odmah? Možda je Freehand u pravu, treba da opet vratimo Dinkića...

Dinkić je Vučićev savetnik u vladi, nema vremena.

"Drži prijatelje blizu a neprijatelje još bliže."
Ne znam šta radi u vladi, ali rupe u budžetima ne pravi.
Izgleda da ponašanje buldoga ne zavisi toliko od samog buldoga, koliko od dužine lanca? Pa da vratimo DS, oni će mu skinu i lanac i korpu, i eto nama naših novih 25 milijardi. Jeiii!

A Frihend je sigurno u pravu, treba nam neki vulkanizerski pomoćnik. Mada ni ti ne bi bio loš, mada te je ipak najbolje potpuno ignorisati.

Eh kad bi ti to mogao... A inače, mnogo smo bitni nas dvojica i šta kenjamo ovuda. Mada. Nije.
rade.radumilo rade.radumilo 09:49 19.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

Sad utanjilo sa zaduživanjem i odma ti nije dobro...


Utanjilo? Pa poslednjih 4 godine se najviše i zadužuje. Tvoj ljubljeni premijer zajmi na kamione. Evo još podataka sa sajta Ministarstva Finansija Vlade RS:

- Ukupan javni dug 31.12.2011: 14,789 mlrd EUR.
- Ukupan javni dug 31.12.2014: 22,762 mlrd EUR.
- Preliminarni javni dug na 31.12.2015: 25,240 mlrd EUR.
freehand freehand 09:54 19.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

rade.radumilo
Sad utanjilo sa zaduživanjem i odma ti nije dobro...Utanjilo? Pa poslednjih 4 godine se najviše i zadužuje. Tvoj ljubljeni premijer zajmi na kamione. Evo još podataka sa sajta Ministarstva Finansija Vlade RS:- Ukupan javni dug 31.12.2011: 14,789 mlrd EUR.- Ukupan javni dug 31.12.2014: 22,762 mlrd EUR.- Preliminarni javni dug na 31.12.2015: 25,240 mlrd EUR.

Ne razumeš ti to, specijalna logika je u pitanju kao i sa Dinkićem pored sebe: što se više zadužuješ to si manje dužan. Dovoljno je da kreneš od zaključka da je Vučić uvek u pravu, a poosle je mašta granica. I sunčani dani, i Hristos, i šta već ko ume da smisli.

milojep milojep 14:28 17.02.2016

Bolje rat nego pakt

I ovakav sporazum je mogao biti potpisan pre 17-18 godina.I mnogi bi bili živi i zdravi. Mnogi bi zadržali imovinu a možda bi i država imala kakav-takav suverinitet nad teritorijom nad kojom sada nema.



Gde bi nam bio kraj da smo se još i držali sporazuma koje smo potpisivali (25. mart 1941)
milisav68 milisav68 14:37 17.02.2016

Re: Bolje rat nego pakt

milojep
Gde bi nam bio kraj da smo se još i držali sporazuma koje smo potpisivali (25. mart 1941)

A čuj, nije isto kad komunisti potpišu pakt sa neprijateljem, i kada to uradi neko drugi.

Neverovatno je koliko su se izgubili sa branjenjem nepostojećih principa.
milojep milojep 14:50 17.02.2016

Re: Bolje rat nego pakt

milisav68
milojep
Gde bi nam bio kraj da smo se još i držali sporazuma koje smo potpisivali (25. mart 1941)

A čuj, nije isto kad komunisti potpišu pakt sa neprijateljem, i kada to uradi neko drugi.

Neverovatno je koliko su se izgubili sa branjenjem nepostojećih principa.




Nedić molio Hitlera za Srbe u NDH, Vučić moli NATO za Srbe na Kosovu. Šta se da zaključiti? Ako Nedić možda i nije znao šta može da očekuje ovaj današnji bi morao znati! I zna, al' se bezobrazno pravi lud!
milisav68 milisav68 15:19 17.02.2016

Re: Bolje rat nego pakt

milojep
Nedić molio Hitlera za Srbe u NDH, Vučić moli NATO za Srbe na Kosovu. Šta se da zaključiti? Ako Nedić možda i nije znao šta može da očekuje ovaj današnji bi morao znati! I zna, al' se bezobrazno pravi lud!

Dobro, to je klizav teren (uslovno rečeno), ali ajde da se držimo papira i potpisa.

Hitler nije tražio deo teritorije (25.marta), a NATO jeste `99.

I onda ti neko objašnjava, kako je onda bilo u redu to odbiti (sa veoma velikim srpskim žrtvama), a danas (`99.) se to odbijanje trlja na nos, jer zaboga, žali bože ljudskih i materjalnih žrtava.

Ako ništa drugo, pa jel znate bre da brojite, koliko nas je koštalo prvo, a koliko drugo odbijanje.


milojep milojep 15:38 17.02.2016

Re: Bolje rat nego pakt

I onda ti neko objašnjava, kako je onda bilo u redu to odbiti (sa veoma velikim srpskim žrtvama), a danas (`99.) se to odbijanje trlja na nos, jer zaboga, žali bože ljudskih i materjalnih žrtava.


Oni koji to rade (ne smeta im ta nelogičnost) su ili totalni idioti (i po IQ skali) ili su apsolutno protiv ovoga naroda pa im je u WW2 primarno bilo u interesu potamaniti nas a 'danas' pokrasti nas!
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:27 18.02.2016

Re: Bolje rat nego pakt

Gde bi nam bio kraj da smo se još i držali sporazuma koje smo potpisivali (25. mart 1941)

Inače, Hitler je bio poznat po tome, kako se držao potpisanih sporazuma
freehand freehand 17:31 18.02.2016

Re: Bolje rat nego pakt

stefan.hauzer
Gde bi nam bio kraj da smo se još i držali sporazuma koje smo potpisivali (25. mart 1941)

Inače, Hitler je bio poznat po tome, kako se držao potpisanih sporazuma

Otprilike kao i rodoljubi koji pišu citirane splačine.
Hauzere, volim retke prilike kad se složimo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:27 17.02.2016

Što se

mene tiče, ja ne podržavam nijedan vojni savez. Nema dobre vojske. Niti je ikada bilo, niti će je biti.
anonymous anonymous 07:35 18.02.2016

Re: Što se

Jelica Greganović
mene tiče, ja ne podržavam nijedan vojni savez. Nema dobre vojske. Niti je ikada bilo, niti će je biti.




Svesrdno podržavam.
milojep milojep 09:08 18.02.2016

Re: Što se

Nema dobre vojske. Niti je ikada bilo, niti će je biti.


Što će reći da što je veća vojska to je veće zlo! I tačno je ,uzmimo NATO na primer!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana