Društvo| Ekonomija| Politika

ZALIVANJE KOROVA

tsunade RSS / 18.02.2016. u 15:35

 

„U svakoj državi ima korova, samo se u Srbiji on zaliva“. Od svih Đindjićevih metaforičnih dijagnoza, ova mi je ubedljivo najjača, zato što imamo pleve oglednih primera.

Recimo, nelegalna porodična vikendica predsednika Srbije Tomislava Nikolića. Nije li i vama, kao i meni, ceo slučaj apsolutno bizaran i neverovatan?

Čovek koji pretenduje na najviše političke funkcije, mrtav hladan, podiže nelegalnu kuću na obali Save. Nema straha od bilo kakve posledice, političke ili materijalne. Čovek zna da će, kad se dokopa najviše državne funkcije taj objekat biti, na ovaj ili onaj način legalizovan. Iskusan čovek.

I tako smo dobili Zakon o ozakonjenju. Njime je predviđeno da svi koji su do sada podneli zahtev za legalizaciju, svoj objekat konačno i uknjiže, uz simboličnu taksu.

Taksa za ozakonjenje kuća i stanova do 100 m2 je 5.000 dinara, do 200 m2 je 15.000, do 300 m2 taksa je 20.000 dinara, a za objekte veće od 300 m2 taksa je 50.000 dinara.

Takse za poslovne objekte i lokale do 500 m2 je 250.000, do 1.000 m2 je 500.000 dinara, do 1.500 m2 taksa je 1.000.000, a za više od 1.500 m2 taksa iznosi 3.000.000 dinara.

I šta je posledica? Predsednik je čist pred zakonom, objekat mu je uknjižen. Vlasnici 1,5 miliona nelegalnih objekata, koliko ih je zabeleženo u Srbiji, zadovoljno će izaći na izbore. A Srbija ostaje jedna velika Kaluđerica.

Kako vam se dopada Koraksova karikatura na klikerima?  



Komentari (223)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 11:01 19.02.2016

Re: Tomina diploma

на брзину сам ти малопре откуцао коментар
наравно да нисам мислио да ће буквално да руше викендице ако неко смува диплому већ сам покушао да нагласим да наш предсеник има та два случаја у којима је исказао склоност лагоднијем односу према поштовању законских прописа. а у немачкој је пре пар година онај гутенберг (тада виђен као један од могућих ангелиних наследника) због плагираног доктората исшутиран из политике у року од колико је само требало да се процедура спроведе (а викендице су му наравно оставили јер их је његова породица градила пре пар стотина година сасвим легално).
тј поента је - да, у праву си - и тамо има скандала са лажним дипломама али ако неког ухвате онда му је са јавним животом готово. код нас пак није. стефановић је и даље министар, шапић је председник општине, мали јеградоначелник, николић је председник а јоргованкин докторат нисмо ни видели.
milisav68 milisav68 14:05 19.02.2016

Re: Tomina diploma

antioksidant

тј поента је - да, у праву си - и тамо има скандала са лажним дипломама али ако неког ухвате онда му је са јавним животом готово. код нас пак није.

Nije naš problem u lažnim diplomama, već u lažnim školama.

Koliko lažnih diploma ima samo sa Kosova?

Jel otac Jelene Trivan bio dekan Kragujevačkog pravnog fakulteta (diplomirao u Prištini), a njegov sin diplomirao u Kragujevcu (dok je tata bio dekan) i postao sudija Ustavnog suda, dok nije izbila afera "Indeks" (od koje nije bilo ništa).

I sada nam smeta Tomina/Šapićeva/Stefanovićeva i ostale diplome.

blogovatelj blogovatelj 17:28 19.02.2016

Re: Tomina diploma

naravno da nisu ali kad u nemeckoj nekog politicara uhvate sa laznom diplomom u dzepu njemu se posle toga poruse sve vikendice u prvoj zoni zastite


Nemacki predsednik je podneo ostavku jer je uzeo kredit preko veze. Pazi, nije ukrao nista. Taj bi kredit vratio. Nije ko Zoki vinogradar, nego kredit najobicniji. Samo preko veze.
nikvet pn nikvet pn 18:12 19.02.2016

Re: Tomina diploma

blogovatelj
Nemacki predsednik je podneo ostavku jer je uzeo kredit preko veze. Pazi, nije ukrao nista.


Није кинту али ипак јесте украо нешто мало текста из туђег доктората и објавио као своје. Наватали га, објавили па се предао.
milisav68 milisav68 18:47 19.02.2016

Re: Tomina diploma

blogovatelj
Nemacki predsednik je podneo ostavku jer je uzeo kredit preko veze. Pazi, nije ukrao nista. Taj bi kredit vratio. Nije ko Zoki vinogradar, nego kredit najobicniji. Samo preko veze.

Jeste, ali se u isto vreme guraju pod tepih brljotine oko Simensa i OI u Atini.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:55 19.02.2016

Re: Tomina diploma

тј поента је - да, у праву си - и тамо има скандала са лажним дипломама али ако неког ухвате онда му је са јавним животом готово. код нас пак није. стефановић је и даље министар, шапић је председник општине, мали јеградоначелник, николић је председник а јоргованкин докторат нисмо ни видели.

Последица овога је да они са правим дипломама одлазе тамо где се право и лажно још увек разликује.

Дакле -- одлазе из Србије...
anonymous anonymous 21:26 19.02.2016

Re: Tomina diploma


Tomina "diploma " je toliko malo bitna u odnosu na sve one koji se nalaze na
značajnim i društveno odgovornim pozicijama, a nemaju nikakve diplome.

...Ili njihove diplome nemaju nikakve veze sa poslom ili funkcijom koju obavljaju.

urbana_gerila urbana_gerila 22:51 19.02.2016

Re: Tomina diploma

Predrag Brajovic
Последица овога је да они са правим дипломама одлазе тамо где се право и лажно још увек разликује. Дакле -- одлазе из Србије...


a kako je kod vas u nemaĆkU?
jel preteko neki lažov onomad kada ste, nevoljno i teška srca ali kad se mora mora se - startovali konačno rešenje?
kukusigameni kukusigameni 07:52 19.02.2016

amandmani odlični



mariopan mariopan 11:59 19.02.2016

Re: amandmani odlični

kukusigameni



Лепо говори Живковић, поготво о " рупама у закону" остављеним намерно да би се туда провукле викендице изгррађене на заштићеном подручју.
И предлаже да се нама који смо све урадили по закону преполови порез за неки низ година?
А оставили су локалним самоуправама да сами разрезују тај порез па су га многе општине дуплирале...или могу да га дуплрају кад год хоће...

...што значи велико ништа за све нас.....али лепо звучи када се то каже, као да ми је неко нешто покклонио, тако ми топло око срца.

Добро, бар се неко сетио и нас?
kukusigameni kukusigameni 16:08 19.02.2016

Re: amandmani odlični

mariopan
А оставили су локалним самоуправама да сами разрезују тај порез па су га многе општине дуплирале...или могу да га дуплрају кад год хоће...


No će i to da gurnu pod republiku?!
mariopan mariopan 17:19 19.02.2016

Re: amandmani odlični

kukusigameni
mariopan
А оставили су локалним самоуправама да сами разрезују тај порез па су га многе општине дуплирале...или могу да га дуплрају кад год хоће...


No će i to da gurnu pod republiku?!

Не мора и не треба али тако ми не добијамо ништа. Повећали су дупло чим су добили зелено светло, сад могу опет да дуплирају па као " преполове" и шта смо ми, уствари, добили?
Ништа.
То је поЈента.

Ал' лепо што нас се неко сетио, до сада нико није.
kukusigameni kukusigameni 17:53 19.02.2016

Re: amandmani odlični

mariopan
kukusigameni
mariopan
А оставили су локалним самоуправама да сами разрезују тај порез па су га многе општине дуплирале...или могу да га дуплрају кад год хоће...


No će i to da gurnu pod republiku?!

Не мора и не треба али тако ми не добијамо ништа. Повећали су дупло чим су добили зелено светло, сад могу опет да дуплирају па као " преполове" и шта смо ми, уствари, добили?
Ништа.
То је поЈента.

Ал' лепо што нас се неко сетио, до сада нико није.


Čekaj, čekaj. Ovaj amandman nije prošao. Kako su onda kao odgovor na to povećali porez duplo? I ko je povećao?
mariopan mariopan 19:26 19.02.2016

Re: amandmani odlični

kukusigameni
mariopan
kukusigameni
mariopan
А оставили су локалним самоуправама да сами разрезују тај порез па су га многе општине дуплирале...или могу да га дуплрају кад год хоће...


No će i to da gurnu pod republiku?!

Не мора и не треба али тако ми не добијамо ништа. Повећали су дупло чим су добили зелено светло, сад могу опет да дуплирају па као " преполове" и шта смо ми, уствари, добили?
Ништа.
То је поЈента.

Ал' лепо што нас се неко сетио, до сада нико није.


Čekaj, čekaj. Ovaj amandman nije prošao. Kako su onda kao odgovor na to povećali porez duplo? I ko je povećao?

Није прошао али му се захваљујем на доброј вољи да нас помене и да нас се сети - други нису.
Остало је ШББКББ. Шта би било кад би било, а у том слзчају опет за нас не би било ништа.....јер су скоро, пре пар година, дали право локалним самоуправама да саме разрезују порезе, и неки се баш заиграли. Порезе су повећали у целој Србији, негде и дупло па и више...

Па да је прошао амандман, и поред тога, локални самоуправљачи могли су да повећају порез колико хоће па онда да га "преполове" и тако минирају ову идеју а не одрекну се пара које су намрачили а на папиру су " и вук сит и овце на броју"само би нас опет израдили, али све по закону,
mariopan mariopan 19:31 19.02.2016

Re: amandmani odlični

kukusigameni
mariopan
kukusigameni
mariopan
А оставили су локалним самоуправама да сами разрезују тај порез па су га многе општине дуплирале...или могу да га дуплрају кад год хоће...


No će i to da gurnu pod republiku?!

Не мора и не треба али тако ми не добијамо ништа. Повећали су дупло чим су добили зелено светло, сад могу опет да дуплирају па као " преполове" и шта смо ми, уствари, добили?
Ништа.
То је поЈента.

Ал' лепо што нас се неко сетио, до сада нико није.


Čekaj, čekaj. Ovaj amandman nije prošao. Kako su onda kao odgovor na to povećali porez duplo? I ko je povećao?

Није као одговор на то, погрешно си разумео, повећани су од пре неку годину и могу и даље да их повећавају, ту је зврчка јер могу да повећају колико хоће па онда кобајаги да смање на пола.
anonymous anonymous 10:51 21.02.2016

Re: amandmani odlični

"....intabulacija koja je izvršena tamo krajem šezdesetih godina prošlog veka ...kada je država Srbija ozakonila tadašnju nelegalnu gradnju jednim aktom...."

....ovo može da izgovori samo krajnji pravni diletant ....
mariopan mariopan 11:51 21.02.2016

Re: amandmani odlični

anonymous
"....intabulacija koja je izvršena tamo krajem šezdesetih godina prošlog veka ...kada je država Srbija ozakonila tadašnju nelegalnu gradnju jednim aktom...."

....ovo može da izgovori samo krajnji pravni diletant ....

Зар ти све слушаш шта говоре?

То може трајно да наштети здрављу.......него слушаш само кључне речи које у себи слажеш како треба да стоје и дајеш им право значење. Например, када "због народа" доносе неки закон прво се запитам коме сада намештају "поштење" које је мало ишчашио неко из власти па му треба удлага? Итд...итд....али, знаш ти то боље од мене.
nicknaylor nicknaylor 12:41 19.02.2016

Balvan u oku

Moze Toma da nosi John Lobb cipele al ce i dalje ostati chobanche iliti mozes da izvadis coveka iz opanaka al' ne mozes opanak iz coveka. Pokojni Dzuverovic je izneo na predavanju jednu finu opasku (mozda i nije bila njegova) o razvoju folk umetnosti (tipa Vasilije, Izvorinke, i ostalih diva) kao posledici migracije (poluprinudne) sa sela na grad i onda razvoju neke romanticno-nostalgicne vizije i zala za selom na koje se uzgred budi niko nije vracao. U tom smislu idu i fragmenti iz 8. ofanzive kad Pepo Bandic bude sokiran je li kako njegov moralni komandant nabavi sebi gradjanku sa suknjom iznad kolena dok mu zen'ca cami u katunu. Memoari Kocini ako se dobro secam potvrdjuju to pricom o tome kako su drugovi ozenili gradske gospodjice a njemu uvalili cobanicu sa pistoljem u ruci (ovo poslednje je moja percepcija njegovih reci).

Enihu, nije problem Srbije vikendica i Toma. Toma je upravo preCednik kakvog Srbija ovakva kakva je sada a i pre zasluzuje da ima. Gledajuci u retrospektivi od 90ih pa na ovamo kod nas sve jeste i nije ili sto bi rekao onaj Rajs mi, Sorabi, nikad ne umemo da sagledamo stvari realno. Nije da i drugi ljudi nemaju mitove i legende ali mislim da je malo ko to tako lepo pomesao sa realnoscu kao mi. Ma koliko Basara da voli da pije njegove opaske su vrlo pronicljive i lucidne. Mi smo narodnu mudrost izdigli do visine etalona kojim se skoro sve meri i Toma upravo oslikava to. Vucic je ono sto dolazi, mislim taj tip ljudi. Trebace dosta godina da se sve to promeni ali tada ce bojim se biti kasno. Gde li je sad Radoman Bozovic :)

tess tess 12:57 19.02.2016

Re: u dilemi

Ma koliko Basara da voli da pije njegove opaske su vrlo pronicljive i lucidne.

Zamislila sam se dal da napišem "ajde ne sernjaj" il da stavim samo .
emsiemsi emsiemsi 13:25 19.02.2016

Re: u dilemi

tess
Ma koliko Basara da voli da pije njegove opaske su vrlo pronicljive i lucidne.

Zamislila sam se dal da napišem "ajde ne sernjaj" il da stavim samo .

Сагласан !
angie01 angie01 13:52 19.02.2016

Re: Balvan u oku

o razvoju folk umetnosti (tipa Vasilije, Izvorinke,


izvini, ako mislis na Vasiliju Radojcic, zena je iz grada- Kragujevca i zavrsila je Francuski jezik na Filoloskom fakutetu,...a Izvorinka jeste dosla sa sela, al je i ona obrazovana- mislim da je zavrsila Visu Ekonomsku- nisam najsigurnija, al je svakako vrhunski pevac i dama,...kao sto je bila i pokojna Vasilija.



Ma koliko Basara da voli da pije njegove opaske su vrlo pronicljive i lucidne.


za Basaru se slazem!


Gde li je sad Radoman Bozovic :)


u Novom Sadu i u Crnoj Gori, vozi porsea, bentlija,...kako mu koji kad ide uz garderobu,....zaradilo se:).
feliks.krul feliks.krul 21:20 19.02.2016

Re: Balvan u oku

Porodica Nikolić bi trebala da pokloni svoje vikendice nekom institutu ili društvu za ekološku zaštitu i da se jednostavno iseli odande, kad već imaju zgrade u jednom od ekološki najčistijih delova Šumadije.
anonymous anonymous 17:45 20.02.2016

Re: u dilemi

emsiemsi
tess
Ma koliko Basara da voli da pije njegove opaske su vrlo pronicljive i lucidne.

Zamislila sam se dal da napišem "ajde ne sernjaj" il da stavim samo .

Сагласан !


Басара .....
Теофил .....
Крстић .....

Питање упућено свим блогерима...за милион долара.....

Које дипломе имају/немају претходно наведени.... за послове којима се баве...или су се бавили...


За Председника, заборавља се, није потребна диплома....већ одговарајућа већина...

Пс.
...превариће се сви који помисле да сам напредњачки бот илити фан...


angie01 angie01 19:29 20.02.2016

Re: u dilemi

Басара .....
Теофил .....
Крстић .....


basara je studirao na Filozofskom
,....dalje ne znam

teofil je novinar knjizevni kriticar- verovato Srpski jezik ili Filozofiju,...ili nijsta:)


krstic je doktor.


prva dvojica su toliko priznanja za svoj rad dobila, pri tome, obojica veoma produktivni u tome sto rade- cenjeni i postovani, uprkos stavovima koje zastupaju i koji nisu ovde previse popularni.


predsedniku niko ne zamera sto nema diplomu, nego sto je istu kupio i lazno se predstavlja, sto je nedopustivo iz vise razloga- a i kaznjivo.




anonymous anonymous 20:18 20.02.2016

Re: u dilemi

prva dvojica su toliko priznanja za svoj rad dobila, pri tome, obojica veoma produktivni u tome sto rade- cenjeni i postovani, uprkos stavovima koje zastupaju i koji nisu ovde previse popularni.


...Управо та признања и ...продуктивност.... са једне стране .....стварају националисте ......са друге стране....

Ко то не разуме.....не разуме ништа....

Две стране исте медаље.


angie01 angie01 22:06 20.02.2016

Re: u dilemi

...Управо та признања и ...продуктивност.... са једне стране .....стварају националисте ......са друге стране....


pa ta prva dvojica nisu nacionalisti- priznanja koja su dobili uprkos vecinskoj nacionalistickoj struji su utoliko vrednija i postenije stecena, jer nisu dobijena na slizavanje i udvornistvo....od kada je produktivnost i to kavlitetna pogresna rabota?!
anonymous anonymous 01:01 21.02.2016

Re: u dilemi

anonymous anonymous 01:01 21.02.2016

Re: u dilemi

pa ta prva dvojica nisu nacionalisti- priznanja koja su dobili uprkos vecinskoj nacionalistickoj struji su utoliko vrednija i postenije stecena, jer nisu dobijena na slizavanje i udvornistvo..


...удворништво на вишем нивоу од националног погубније је од удворништва на националном нивоу....


od kada je produktivnost i to kavlitetna pogresna rabota?!


...одувек ...уколико је уперена против свог народа и....из чистог себичног интереса...
angie01 angie01 11:41 21.02.2016

Re: u dilemi

...удворништво на вишем нивоу од националног погубније је од удворништва на националном нивоу....


o cemu pricas, Basara i Teofil su nezavisni intelektualci, koji su samo imali problema zbog toga sto ne pripadaju i nisu savijeni u potrebnom pravcu.


...одувек ...уколико је уперена против свог народа и....из чистог себичног интереса...


e, ovo je vec zesce:))),...je l mozes molim te da mi kaze- cime su pomenuta dvojica ugrozili svoj narod tako sto su delali protiv njega i koji je to tacno sebicni interes koji su zadovoljili tim radom?

...i sta bi sa meleon dolara?
emsiemsi emsiemsi 12:20 21.02.2016

Re: u dilemi

angie01
...удворништво на вишем нивоу од националног погубније је од удворништва на националном нивоу....


o cemu pricas, Basara i Teofil su nezavisni intelektualci, koji su samo imali problema zbog toga sto ne pripadaju i nisu savijeni u potrebnom pravcu.

...


Шта ти бунцаш --- сав допринос тих је да пљуцкају по Србима ? И ти онда кажеш да су независни ?
Додуше, можда су независни од лузера (тј. Срба), али су зато веома зависни од правих газда.
Сттране плаћенике титулисати независним интелектуалцима. То може само ординарна будалетина (корисним идиотима се прашта).

urbana_gerila urbana_gerila 13:49 21.02.2016

Re: u dilemi

angie01

o cemu pricas, Basara i Teofil su nezavisni intelektualci, koji su samo imali problema zbog toga sto ne pripadaju i nisu savijeni u potrebnom pravcu.


ti si, očito, ne neinformisana nego blesava - basara je bio ambasador na kipru, državni činovnik najvišeg ranga, samo zbog toga što je bio član dhssa.
urbana_gerila urbana_gerila 13:52 21.02.2016

Re: u dilemi

emsiemsi
То може само ординарна будалетина (корисним идиотима се прашта).


ti si, čarli, hodajući egzemplar, ma kakva da ti je trenutna delatnost.
angie01 angie01 15:07 21.02.2016

Re: u dilemi

ti si, očito, ne neinformisana nego blesava


urbani, nesto mi nepristojno zujis oko glave prilicno uporno, ne znam sta hoces, idi svojim putem,...mislim, tako pricaj sa svojom zenom, familijom,...ili sa ovima sto su u istom fazonu, ono, mazite se ako bas volite.

je l Basara posle bio u nekoj stranci?- ja ne znam, dhss je barem skupljao intelektualce za mesta koja su trebala da se popune,...ne vezano za to, on je uvek istupao prilicno principijelno, nisam nikada primetila da je nesto navodio na neke vodenice, na to sam mislila i jasno je, ti ako imas drugacije misljenje, sloodno ga kazi, bez da se za mene kacis.
urbana_gerila urbana_gerila 16:35 21.02.2016

Re: u dilemi

angie01
ti si, očito, ne neinformisana nego blesava


urbani, nesto si mi nepristojno zujis oko glave prilicno uporno, ne znam sta hoces, idi svojim putem,...mislim, tako pricaj sa svojom zenom, familijom,...ili sa ovima sto su u istom fazonu, ono, mazite se ako bas volite.

je l Basara posle bio u nekoj stranci?- ja ne znam, dhss je barem skupljao intelektualce za mesta koja su trebala da se popune,...ne vezano za to, on je uvek istupao prilicno principijelno, nisam nikada primetila da je nesto navodio na neke vodenice, na to sam mislila i jasno je, ti ako imas drugacije misljenje, sloodno ga kazi, bez da se za mene kacis.



jbt, još ću poželeti, zbog tebe, da si samo blesava.
ovo je blog, mesto na kome ljudi koji su se registrovali komentarišu shodno svom nahođenju, a mene za komentarisanje posebno inspirišu ekstremne gluposti, ko god da ih je izrekao.

pojednostavljeno - zabole me za tebe lično, niti znam ko si niti me to interesuje, a tvoju familiju ću za razliku od tebe tako fino vaspitane, eventualno, komentarisati jedino ako se, eventualno, registruju ovde i svojim komentarima, eventualno, dokažu
onu staru o iveru i kladi.
anonymous anonymous 16:45 21.02.2016

Re: u dilemi

...i sta bi sa kameleon dolara?



Koje škole ima Teofil- dobitnik svih novinarskih nagrada ....?

anonymous anonymous 16:59 21.02.2016

Re: u dilemi


angie01
11:41 21.02.2016
Re: u dilemi

o cemu pricas, Basara i Teofil su nezavisni intelektualci, koji su samo imali problema zbog toga sto ne pripadaju i nisu savijeni u potrebnom pravcu.

....
i koji je to tacno sebicni interes koji su zadovoljili tim radom?


Ima jedna novina zove se autonomija . ....za koju piše Teofil....

evo t e k s t a

....pa čitaj...

Neki to zovu - novinar , a ja plačipička...
angie01 angie01 17:17 21.02.2016

Re: u dilemi

zabole me za tebe ličn


pa nisam bas primetila, s obzirom na zujanje oko mene, a da se tebi uopste ne obracam,

nije ideja da komentarises drugog- to rade samo primitivci, sa svim tim pridevima,...mislim, ti si neki samoumisljeni procenitelj, sa tenedencijom da svoje misljenje argumentujes etiketiranjem sagovornika, zasto mislis da je to u tvom slucaju razlicito od ovog mucenika sto ga stalno prozivas,...on se jednako tako ponasa, al se barem ne folira da je neko drugi.

nisam komentarisala tvoju familiju, nego tebe,...uputila sam te da tako sa njima komuniciras, ako ti je to vec manir.



angie01 angie01 17:18 21.02.2016

Re: u dilemi

....pa čitaj...


nece da se otvori.
angie01 angie01 17:20 21.02.2016

Re: u dilemi

Koje škole ima Teofil- dobitnik svih novinarskih nagrada

....


rekoh ti- ono sto se zna.:))
urbana_gerila urbana_gerila 17:36 21.02.2016

Re: u dilemi

anonymous
...i sta bi sa kameleon dolara?



Koje škole ima Teofil- dobitnik svih novinarskih nagrada ....?



smaraš, bre, anonymous.
mogu, ako želiš, da te upoznam sa, bar, desetak osoba koje imaju novinarsku diplomu, a ne samo što nikada nisu uradile bilo šta iole vredno u bilo čemu što ima veze sa novinarstvom, nego nisu uspešne ni u onome čime se sada bave.

pitanje posedovanja diplome uposleniku postavlja poslodavac ako, recimo, misli da je to neophodni garant kvaliteta njegovog rada, niko drugi.
ako uposlenik izjavi da nema traženi sertifikat a poslodavac ga ipak uposli - on je taj koji je preuzeo rizik i delom je zaslužan kako za eventualni uspeh tako i za neuspeh budućeg poslovanja.
ako se ispostavi da je uposlenik slagao glede artije - poslodavac može legitimno postaviti pitanje uposlenikovog morala, i dati mu otkaz ma kakvu profesionalnu stručnost da je iskazao.
(uvek sam za to, jer ne verujem u opravdanost belih laži)
u praksi se to retko dešava jer poslodavci zažmure nad nemoralnim ako postoji opipljivi učinak.

no, nikolića što se tiče, građani srbije, kao njegovi poslodavci, bili bi u lagodnoj poziciji - em je slagao za diplomu em bi bolje radio da ništa nije radio.
bili bi, kažem - da je i moralni kodeks građana srbije neupitan...
urbana_gerila urbana_gerila 17:57 21.02.2016

Re: u dilemi

angie01
zabole me za tebe ličn


pa nisam bas primetila, s obzirom na zujanje oko mene, a da se tebi uopste ne obracam,

nije ideja da komentarises drugog- to rade samo primitivci, sa svim tim pridevima,...mislim, ti si neki samoumisljeni procenitelj, sa tenedencijom da svoje misljenje argumentujes etiketiranjem sagovornika, zasto mislis da je to u tvom slucaju razlicito od ovog mucenika sto ga stalno prozivas,...on se jednako tako ponasa, al se barem ne folira da je neko drugi.

nisam komentarisala tvoju familiju, nego tebe,...uputila sam te da tako sa njima komuniciras, ako ti je to vec manir.






zašto sama sebe nipodaštavaš - znaš li oko čega se "zuji"?
zašto ne pomisliš da je to - zbog tvoje britke pameti, duha i lepote.
samoobmanjuju se i drugi, ne bi bila toliko usamljena.

što se tiče familije, nisam ni ja, baš, toliki altruista - te i nisam očekivao da ćeš to ukapirati.
angie01 angie01 18:04 21.02.2016

Re: u dilemi

zašto sama....što se tiče


hebote, ovo si tesko reterirao u stilu & duhovitosti, tako da si samo dosadan....

urbana_gerila urbana_gerila 18:15 21.02.2016

Re: u dilemi

anonymous

Ima jedna novina zove se autonomija . ....za koju piše Teofil....

...i u njoj tekst

....pa čitaj...

Neki to zovu - novinar , a ja plačipička...


tako, bre, kaži - pančić nije novinar, čak ni loš!
a ne - diploma trtemrte...

link ti se ne otvara, što je, makar i taj tekst bio nešto najgore u istoriji novinarstva, sukladno argumentaciji glede dometa autora čiji rad čini, mislim, sedam knjiga i bezbroj tekstova.
urbana_gerila urbana_gerila 18:17 21.02.2016

Re: u dilemi

angie01
zašto sama....što se tiče


hebote, ovo si tesko reterirao u stilu & duhovitosti, tako da si samo dosadan....



sve je u oku posmatrača, čak i kada je slep.
narcis narcis 19:14 21.02.2016

Re: Balvan u oku

izvini, ako mislis na Vasiliju Radojcic, zena je iz grada- Kragujevca i zavrsila je Francuski jezik na Filoloskom fakutetu,...a Izvorinka jeste dosla sa sela, al je i ona obrazovana- mislim da je zavrsila Visu Ekonomsku- nisam najsigurnija, al je svakako vrhunski pevac i dama,...kao sto je bila i pokojna Vasilija.

ovo ništa ne menja gore iznetu tvrdnju da su one predstavnice subkulture. to što one na ličnom planu imaju neko

obrazovanje uopšte ne znači ništa u konkretnom slučaju. da ne tupim dalje, one možda lično nisu seljanke ali

promovišu seljacizam svojom "umetnošću". i b. milošević je bio magistar iz onog sokoćala pa to nije uticalo na

njegov seljacizam.
blogovatelj blogovatelj 19:39 21.02.2016

Re: u dilemi

hebote, ovo si tesko reterirao u stilu & duhovitosti, tako da si samo dosadan....


Zadaje ti probleme ovaj antioksidans, a?
anonymous anonymous 19:50 21.02.2016

Re: u dilemi


urbana_gerila
18:15 21.02.2016
Re: u dilemi

link ti se ne otvara,

....sada se otvara...

A evo i malo izvoda iz teksta u kojem se obraća koleginici :

"...ćerce, nemaš ti s Tijanićem nikakve veze, nego te to mangupi navukli, koriste te za neku svoju igru, a ti se ložiš na prazno…
....

emsiemsi emsiemsi 19:53 21.02.2016

Re: u dilemi

angie01
zašto sama....što se tiče


hebote, ovo si tesko reterirao u stilu & duhovitosti, tako da si samo dosadan....


Нема везе што је досадан - и ти си (и ја понекада).
Но, то што те је, имплиците, назвао говном, то већ није лепо.
Наши смо !
tess tess 20:20 21.02.2016

Re: u dilemi


...ćerce, nemaš ti s Tijanićem nikakve veze, nego te to mangupi navukli, koriste te za neku svoju igru, a ti se ložiš na prazno…
....

Anonimusu, tebi Urbani odgovori al ti ne odustaješ, uvaljuješ se..

I taj sam tekst, na preskok, pročitala prije neki dan, možda čak i juče. Pojma nemam ko su sudionici, ko je nagrađeno devojče, ali je tekst dobar, Teofila sasvim opuštencija, pazi, i on je samo čovek, i njemu fali kauč, :). Teofil nije zao čovek, u tom je caka, iako, vidiš, federi nemilosrdni.

Mislim, prestani da se uvaljuješ sa tim čačkanjem književne mečke, šta razotkrivaš? Nema diplomu? Ok, evo i Hemingvej sa školom kuburio i ono što je morao uglavnom se završavalo pecanjem na obližnjoj rijeci. Dan prije nego se ubio, kao prizdravljen, na sav glas pjevao talijanske pjesme. Il su bile španske. Nebitno, on je bio sjajno.

I tako.

angie01 angie01 20:21 21.02.2016

Re: u dilemi

..pa čitaj...


procitala i?

gde su tragovi ovo za sta si ga/ih optuzio?


..удворништво на вишем нивоу од националног погубније је од удворништва на националном нивоу....


...одувек ...уколико је уперена против свог народа и....из чистог себичног интереса...



Neki to zovu - novinar , a ja plačipička...


pa onda ne razumes bas najbolje sta je rekao!
anonymous anonymous 21:57 21.02.2016

Re: u dilemi


tess
20:20 21.02.2016 / *novo
Re: u dilemi


I taj sam tekst, na preskok, pročitala prije neki dan, možda čak i juče. Pojma nemam ko su sudionici, ko je nagrađeno devojče,


Tess, uz puno uvažavanje Tebe...ali upravo navedeni pristup je paradigma ponašanja i reagovanja na sve što se dešava u Srbiji....

...Ne znam ovo, neznam ono .....ali ...tekst je dobar.

Šta je u njemu dobro ?

To što je autor dobivši jednu nagradu uz nju primio manji novčani iznos nego njegova koleginica , koja je uz drugu nagradu dobila veći, pa zbog toga kukumavči.

Jer mu je povredjen Ego. Jer misli , kao i Olja, da je bogomdan kao neprikosnoveni i nedodirljivi svetac novinarstva.

Jer je navikao da dobija pare i nagrade od svih.Kao honorar - donaciju,a nikad kao redovnu platu u redovnom poslu. I jer se dotična koleginica dotakla svih tih donatora i finasijera koji fiansiraju cvileće, civilno društvo,koje uplašeno sve vreme u sosptvenim senkama vidi obrise i manifestacije srpskog nacionalizma i fašizma, koji po njima non stop buja i raste....

Dok ničega od toga nema van regiona . Udvorništvo naravno .Gazde su sa evrotalantskih prostora. A zaradjuje se, i nagrade dobijaju, pljujući i izmišljajući nepostojeće na račun naroda sa ovih prostora - pre svega Srba.

Časopisi u kojima objavljuje, društvo u kojem se kreće, ideje koje promoviše ....????



anonymous anonymous 22:15 21.02.2016

Re: u dilemi

Mislim, prestani da se uvaljuješ sa tim čačkanjem književne mečke, šta razotkrivaš? Nema diplomu?


Pitanje diplome je opšte mesto drugosrbijanske samoproglašene elite.
Nisam to pitanje ja izmislio.Samo plivam na istom talasu.

Antonić je o tome najviše pisao.Ali i drugi.

Na susednom blogu samo citirao nedoumicu jednog ozbiljnijeg autora koji se pita :
.." da li se može govoriti o krivici čoveka ako je čovek primoran da bude kriv."

Mnogo pre nego što je Toma postao Toma diploma, bio je Toma grobar.

Drugosrbijansko društvo kojima pripadaju i oni za čije sam diplome pitao, izrugivali su mu se dugo i intenzivno,i ne samo njemu, već i većem delu srpskog življa, običnih ljudi, koje su nazivali musavima,slinavima,prljavima....

E onda je Toma kupio diplomu.Odgovorio na njihov resentiman,udvorištvo,podaništvo spoljnim gospodarima,- sa pozicije moći - kupovinom diplome.

Toma nije ništa bolji, ali ni ništa gori od ovih drugih.

I to sam već pisao - dve su strane iste medalje.

I zato kad neko drugi prozove Tomu za diplomu , ja ih uputim da pogledaju sebe u ogledalu.


tess tess 22:36 21.02.2016

Re: u dilemi

Jer mu je povredjen Ego.

Ali, interesantno da mi se svidjelo nešto šeretski u tekstu (površno sve pratim ovih dana, a našu štampu već dugo ne čitam nikako, sem Basare na Facebook, tako i dođoh do teksta, zapratim Basaru, sa strane stoji Teofil), mislim da si ga preozbiljno tolmačio ili shvatio. Niti je Teofil bio prestrog prema novinarki - pazi da ni znatiželjno nisam provjerila ko je ona i o čemu je pisala, ovaj put mu vjerujem na riječ, :) - niti je zavidno kukao nad kletom sudbom što dobi manje novca, ma ne. Novinarki puna šaka brade a on eto taj kauč skoro neće kupiti, što ne znači da neće nikada, :).

U stvari, kako pročitah njegove riječi hvale na Tijanićevo pisanje - što je meni lično bilo sirovo iživljavanje, nisam fan, Tijanićevo pisanje, ne Teofilovo - i da su te riječi hvale bile uzvraćene, sjetih se da je, što me opet iznenadilo, i o Dobrici Ćosiću napisao par, hajde recimo, lijepih redova. A, recimo, u to vrijeme Srbljanović piše da je Ćosić zao starac, ček, Mladić je bio usrani starac, tako nekako, il ona patka sa Nobelovom nagradom, što, ruku na srce (makar bilo i levičarsko) i nije neka fora... Da se ne nastavljam, hoću da kažem da bi možda i mi koji njih čitamo morali olabaviti u nekakvoj ljutnji, na ovo ono, zakeranju, da svi odrastemo malo, da naučimo odgovornost, da se ne durimo kao djeca, šta ti misliš, :), il ja predugo živim među Germanima (sem što sam izgubila balkanski smisao za humor, iz dana u dan mi je besmisleniji, to bogznakako veselo dosoljavanje ljute rane uz pusto tursko), pa mi i unošenje ličnog u sve i svja postalo naporno…

Evo, i ova sad: dal Teofil ima diplomu, dal je dobio manje novca, dal ga boli nepravda - pa još šta on misli o Republici Srpskoj i kako ja preko toga prelazim, etc - sve je to unošenje ličnog u njegove riječi i moju dobru volju da ih pročitam. I razumijem, ako imam pameti. Ako nemam, opet dobro, idemo dalje.
anonymous anonymous 23:09 21.02.2016

Re: u dilemi

tess
22:36 21.02.2016 / *novo
Re: u dilemi

..ako si raspoložena za dalju razmenu mišljenja....

S obzirom da nisi u Srbiji, možda da pojasnim.

Nema problem Teo sa novinarkom samo zbog toga što je dobila veću nagradu.Stvar je malo ozbiljnija.
Dotična novinarka je u nekoliko nastavaka u Politici objavila izvore finansiranja najaktuelnijih nevladinih organizacacija i nekih medija.Čisto faktografski.

Iako je izostala ozbiljnija analiza koja bi još više mogla da problematizuje pitanje rada i delovanja NVO sektora i civilnog društva, i samo navodjenje izvora sa kojeg se napajaju - bio je dovoljan znak za uzbunu.
Napali su i novinarku i sam list Politiku.Jer ko njih sme da dira. Kada je Veliki brat njihov zaštitnik.

Teo je iz tog društva. I zato ga boli. Ne samo što je koleginica dobila nagradu , već i to što se izdvojila ukazujući na način finansiranja njega i njegovig pajtaša.

Jer sve je dobro dok se novac dobija. Ne valja kada se ukaže na njegovo poreklo.

Dolazi sa svih aktuelnih ratišta. Opran. Ali ipak - krvav.

Protivnici bi mi prebacili - da se radi o novcu USA poreskih obveznika.

Ali teško da bih promenio mišljenje....


Edit.

Za bolje razumevanje mog mišljenja o raspolućenosti našeg društva pogledaj moj komentar o Indijancima i Crncima u DANCE MAKABRE.
tess tess 23:34 21.02.2016

Re: u dilemi

..ako si raspoložena za dalju razmenu mišljenja....

Ne bi vjerovao, ali ja sam jako pedantna osoba. Ma da. To znači, da bi mi nastavili razgovor morala bih prvo opet pročitati tekst Teofilov, pa, pronaći novinarku i sve što je pisala tj radi čega je nagradili, i, da bih nakon tridesetak minuta tihovanja znala u kakvom pravcu bi išla ta naša razmjena misli, vjerovatno tamo gdje ja odlučim, :). Zezam se, da bi mi se nešto ipak nalazilo u glavi. Štono kažu, nekakav temelj, da ne gradim čudne gradove oblaku na grani, kao Šenoa, :).

A sad sam pospana, vrijeme mi bilo u 22.00, bogami, :).

Za bolje razumevanje mog mišljenja o raspolućenosti našeg društva


Znaš sta su dva osnovna stanja srpskog društva, trenutačna, trpna stanja. Intimiziranje i uvrijeđenost. E, sad, ovo nema veze sa tobom, da se nadovežem na komentar o egu Teofilovom ili bilo čijem, neka bude tamo neki Marko Petrović.

Sledeći vikend ću pogledati te tekstove u Politici, obećavam.
emsiemsi emsiemsi 06:48 22.02.2016

Re: u dilemi

tess
..ako si raspoložena za dalju razmenu mišljenja....

Ne bi vjerovao, ali ja sam jako pedantna osoba. Ma da. To znači, da bi mi nastavili razgovor morala bih prvo opet pročitati tekst Teofilov, pa, pronaći novinarku i sve što je pisala tj radi čega je nagradili, i, da bih nakon tridesetak minuta tihovanja znala u kakvom pravcu bi išla ta naša razmjena misli, vjerovatno tamo gdje ja odlučim, :). Zezam se, da bi mi se nešto ipak nalazilo u glavi. Štono kažu, nekakav temelj, da ne gradim čudne gradove oblaku na grani, kao Šenoa, :).

A sad sam pospana, vrijeme mi bilo u 22.00, bogami, :).

Za bolje razumevanje mog mišljenja o raspolućenosti našeg društva


Znaš sta su dva osnovna stanja srpskog društva, trenutačna, trpna stanja. Intimiziranje i uvrijeđenost. E, sad, ovo nema veze sa tobom, da se nadovežem na komentar o egu Teofilovom ili bilo čijem, neka bude tamo neki Marko Petrović.

Sledeći vikend ću pogledati te tekstove u Politici, obećavam.

Анонимус је у праву !
Не пратиш ти довољно наше (а стране) плаћенике (паћенике).
tess tess 07:50 22.02.2016

Re: u dilemi

Još da mene preobali tuđin sebi, na drugu strana, eto ti tuge.
Osta srpstvo bez važna igrača.
Puče tikva i između nas, vraže Emsi, :).

Nego,
kako me fino Anonimus upitao dal bih razmjenjivala mišljenje, džentlmenski nema šta.
Ipak sam samo žena, desničar ali žena. Šta da sudim o tuđem plaćeništvu kad vidiš da sam pomalo i prevrtljivica, :).
jkt2010 jkt2010 08:54 22.02.2016

Re: u dilemi

PODGUZNI_GORILA

znaš li oko čega se "zuji"?

Angie, sa'će da ti objasni, drš'se.
urbana_gerila urbana_gerila 11:48 22.02.2016

Re: u dilemi

napredni ro_bot

Angie, sa'će da ti objasni, drš'se.


interesuješ se zbog druga fekalnih sklonosti?

angie mogu da zamerim i ovo i ono, ali sigurno ne i da praktikuje tvoju egzistencijalnu rutinu: trpanje u konzervu od tintare, kao kompenzaciju za mozak - tvari organskog podrijetla koja nastaje kao nusprodukt intenzivne konzumacije sendviča i, još uvek žutog, soka.
urbana_gerila urbana_gerila 12:02 22.02.2016

Re: u dilemi

emsiemsi
Не пратиш ти довољно наше (а стране) плаћенике (паћенике).


reče stručnjak za tu oblast - strani, a, kao, naš.
angie01 angie01 12:29 22.02.2016

Re: u dilemi


angie mogu da zamerim i ovo i ono,


sta imas ti meni da zameras ili ne bilo sta,...taj pristup je poprilicno friki, narocito u tvom slucaju gde koristis vec davno zaboravljenu manipulaciju- toplo/hladno,...prvo, nicim izazvan si u fazonu, cile-mile, a posle se obrusavas epitetima,...po svaku cenu da skrenes paznju kako si ti sta?...i koga zabole,...ti mozes da se sa necim ne slazes i kazes sta mislis o tome, ako si vec dosao, a komentarisati sagovornika i lepiti mu etikete radi samo bednik i to nije nikakva komunikacija, to je zelja za nipodastavanjem na najprimitivniji nacin,...koji ovde neki vole, pa ti vec rekoh, eto, imas drustvo za tu prostacko/kukavicku zabavu,...mene zaobidji, tebi se niakad nisam obratila ruzno, a nemoj da mislis da sam odusevljena svime sto kazem, no nemam potrebu ni na to da odgovaram, narocito ne da te po tim komentarima karakterisem,

tako da svoje "projekte" slobodno zadrzi, sto se mene tice, nisi me dojmijo...ne razlikjes se nimalo od ovuh likova koje prozivas, zamerajuci im isto to sto ti cinis.
urbana_gerila urbana_gerila 14:54 22.02.2016

Re: u dilemi

angie01

angie mogu da zamerim i ovo i ono,


sta imas ti meni da zameras ili ne bilo sta,...taj pristup je poprilicno friki, narocito u tvom slucaju gde koristis vec davno zaboravljenu manipulaciju- toplo/hladno,...prvo, nicim izazvan si u fazonu, cile-mile, a posle se obrusavas epitetima,...po svaku cenu da skrenes paznju kako si ti sta?...i koga zabole,...ti mozes da se sa necim ne slazes i kazes sta mislis o tome, ako si vec dosao, a komentarisati sagovornika i lepiti mu etikete radi samo bednik i to nije nikakva komunikacija, to je zelja za nipodastavanjem na najprimitivniji nacin,...koji ovde neki vole, pa ti vec rekoh, eto, imas drustvo za tu prostacko/kukavicku zabavu,...mene zaobidji, tebi se niakad nisam obratila ruzno, a nemoj da mislis da sam odusevljena svime sto kazem, no nemam potrebu ni na to da odgovaram, narocito ne da te po tim komentarima karakterisem,

tako da svoje "projekte" slobodno zadrzi, sto se mene tice, nisi me dojmijo...ne razlikjes se nimalo od ovuh likova koje prozivas, zamerajuci im isto to sto ti cinis.



bojanka ili plastelin?
na koji način da objasnim eksplicitno navedeno tvrđenje da me ti lično ne zanimaš, da komentarišem samo tvoje umovanje, te kada napišem "angie" - mislim isključivo na stavove koje taj niknejm iznosi ovde.
ti stavovi su, i to sam eksplicitno napisao, moja reakcija na ekstremnu glupost, odražavaju moje mišljenje i nikoga ne obavezuju, a ono što ti nazivaš strategijom toplo-hladno je samo moje nastojanje da ni prema kome ne budem maliciozan.
emsiemsi emsiemsi 15:46 22.02.2016

Re: u dilemi

tess
Još da mene preobali tuđin sebi, na drugu strana, eto ti tuge.
Osta srpstvo bez važna igrača.
Puče tikva i između nas, vraže Emsi, :).

Nego,
kako me fino Anonimus upitao dal bih razmjenjivala mišljenje, džentlmenski nema šta.
Ipak sam samo žena, desničar ali žena. Šta da sudim o tuđem plaćeništvu kad vidiš da sam pomalo i prevrtljivica, :).

Није пукла тиква између нас !
То није могуће, јер ја када некога ценим --- онда га ценим.
А, дакле, пошто те ценим, онда ти (и) кажем када ја мислим да ниси у праву.
Успут --- осим ако ти не мислиш да си увек у праву.
Успут 2 --- можеш да будеш увек у праву, али не баш 100%.
emsiemsi emsiemsi 15:47 22.02.2016

Re: u dilemi

urbana_gerila
angie01

angie mogu da zamerim i ovo i ono,


sta imas ti meni da zameras ili ne bilo sta,...taj pristup je poprilicno friki, narocito u tvom slucaju gde koristis vec davno zaboravljenu manipulaciju- toplo/hladno,...prvo, nicim izazvan si u fazonu, cile-mile, a posle se obrusavas epitetima,...po svaku cenu da skrenes paznju kako si ti sta?...i koga zabole,...ti mozes da se sa necim ne slazes i kazes sta mislis o tome, ako si vec dosao, a komentarisati sagovornika i lepiti mu etikete radi samo bednik i to nije nikakva komunikacija, to je zelja za nipodastavanjem na najprimitivniji nacin,...koji ovde neki vole, pa ti vec rekoh, eto, imas drustvo za tu prostacko/kukavicku zabavu,...mene zaobidji, tebi se niakad nisam obratila ruzno, a nemoj da mislis da sam odusevljena svime sto kazem, no nemam potrebu ni na to da odgovaram, narocito ne da te po tim komentarima karakterisem,

tako da svoje "projekte" slobodno zadrzi, sto se mene tice, nisi me dojmijo...ne razlikjes se nimalo od ovuh likova koje prozivas, zamerajuci im isto to sto ti cinis.



bojanka ili plastelin?
na koji način da objasnim eksplicitno navedeno tvrđenje da me ti lično ne zanimaš, da komentarišem samo tvoje umovanje, te kada napišem "angie" - mislim isključivo na stavove koje taj niknejm iznosi ovde.
ti stavovi su, i to sam eksplicitno napisao, moja reakcija na ekstremnu glupost, odražavaju moje mišljenje i nikoga ne obavezuju, a ono što ti nazivaš strategijom toplo-hladno je samo moje nastojanje da ni prema kome ne budem maliciozan.

Не бих баш нешто да се мешам у вашу плодну размену мишљења, но, тек толико --- мислим да си ти жестоко фрустриран, да тако кажем, човек.
angie01 angie01 16:13 22.02.2016

Re: u dilemi

bojanka ili plastelin?
na koji način da objasnim eksplicitno navedeno tvrđenje da me ti lično ne zanimaš, da komentarišem samo tvoje umovanje, te kada napišem "angie" - mislim isključivo na stavove koje taj niknejm iznosi ovde.
ti stavovi su, i to sam eksplicitno napisao, moja reakcija na ekstremnu glupost, odražavaju moje mišljenje i nikoga ne obavezuju, a ono što ti nazivaš strategijom toplo-hladno je samo moje nastojanje da ni prema kome ne budem maliciozan.


ovo je samo gomila budalastina, koje ne pokrivaju to sto radis!

1. stalno upadas u tudj dijalog i umesto da kazes svoje misljenje o tome necemu o cemu se prica, gde ces vec reci sa cime se slazes, a sa cim ne i kako stoje stvari po tebi- ti etiketiras ruzno onoga sa kim se ne slazes.

2.imas agresivan nadobudan nastup, kao da si ti izabrani procenitelj ucesnika u raspravi- pri tome, ja se tebi nisam obratila vec dugo, niti sam ti ikada- da l se slagala s tobom ili ne, svoje misljenje iznela tako da tebe nekako ruzno nazovem- jer to rade bednici.

3. iz nekog samo tebi poznatog razloga pokusavas na razne nacine da mi skrenes paznju- prvo lepim, a polse ruznim, sa moje strane, nicim izavanim reakcijama- i to nikakve veze nema sa nastojanjem da ne budes maliciozan- jer to upravo jesi.

4. po svemu tome, ni na koji nacin se ne razlikujes od nekih ucesnika koji se isto tako ponasaju, a ti ih prozivas- sto je svojevrstan nonsens.

5. posto mene ne zanimaju takvi razgovori sa izivljavanjem nekog licnog problema- slobodno me zaobidji i na taj nacin komuniciraj sa onima koji to uzajamno razmazivanje i sami koriste i vole.
urbana_gerila urbana_gerila 18:29 22.02.2016

Re: u dilemi

angie01
bojanka ili plastelin?
na koji način da objasnim eksplicitno navedeno tvrđenje da me ti lično ne zanimaš, da komentarišem samo tvoje umovanje, te kada napišem "angie" - mislim isključivo na stavove koje taj niknejm iznosi ovde.
ti stavovi su, i to sam eksplicitno napisao, moja reakcija na ekstremnu glupost, odražavaju moje mišljenje i nikoga ne obavezuju, a ono što ti nazivaš strategijom toplo-hladno je samo moje nastojanje da ni prema kome ne budem maliciozan.


ovo je samo gomila budalastina, koje ne pokrivaju to sto radis!

1. stalno upadas u tudj dijalog i umesto da kazes svoje misljenje o tome necemu o cemu se prica, gde ces vec reci sa cime se slazes, a sa cim ne i kako stoje stvari po tebi- ti etiketiras ruzno onoga sa kim se ne slazes.

2.imas agresivan nadobudan nastup, kao da si ti izabrani procenitelj ucesnika u raspravi- pri tome, ja se tebi nisam obratila vec dugo, niti sam ti ikada- da l se slagala s tobom ili ne, svoje misljenje iznela tako da tebe nekako ruzno nazovem- jer to rade bednici.

3. iz nekog samo tebi poznatog razloga pokusavas na razne nacine da mi skrenes paznju- prvo lepim, a polse ruznim, sa moje strane, nicim izavanim reakcijama- i to nikakve veze nema sa nastojanjem da ne budes maliciozan- jer to upravo jesi.

4. po svemu tome, ni na koji nacin se ne razlikujes od nekih ucesnika koji se isto tako ponasaju, a ti ih prozivas- sto je svojevrstan nonsens.

5. posto mene ne zanimaju takvi razgovori sa izivljavanjem nekog licnog problema- slobodno me zaobidji i na taj nacin komuniciraj sa onima koji to uzajamno razmazivanje i sami koriste i vole.


šta reći?!
ponoviću, mora da si čak i ti bar nešto razumela, koji deo nisi?


urbana_gerila

bojanka ili plastelin?
na koji način da objasnim eksplicitno navedeno tvrđenje da me ti lično ne zanimaš, da komentarišem samo tvoje umovanje, te kada napišem "angie" - mislim isključivo na stavove koje taj niknejm iznosi ovde.
ti stavovi su, i to sam eksplicitno napisao, moja reakcija na ekstremnu glupost, odražavaju moje mišljenje i nikoga ne obavezuju, a ono što ti nazivaš strategijom toplo-hladno je samo moje nastojanje da ni prema kome ne budem maliciozan.

urbana_gerila urbana_gerila 18:37 22.02.2016

Re: u dilemi

emsiemsi
мислим да си ти жестоко фрустриран, да тако кажем, човек.


moguće, ti si, čarli, ekspert, premda nikako ne kapiram zašto ih lečiš prostom zamenom identiteta, no ja sam samo laik, jbg.
angie01 angie01 19:57 22.02.2016

Re: u dilemi


ponoviću, mora da si čak i ti bar nešto razumela, koji deo nisi?


sta tu ima da se razume, nisi se bas spretno iztamponirao, nego se pravis da ti ne razumes, pa da pojednostavim i citaj polako...rekoh ti da nema ni jednog razloga da se kacis za mene niti da me "procenjujes", sto ti uporno radis,...glumis nekog Valmonta, sta li,...ono, smesan si!




tess tess 20:00 22.02.2016

Re: u dilemi

Није пукла тиква између нас !
То није могуће

Da, ovo je interesantno, Emsi. Ti si poslednja osoba na ovom blogu na koju bih se mogla naljutiti, šta već. Zezala sam se.
emsiemsi emsiemsi 20:14 22.02.2016

Re: u dilemi

tess
Није пукла тиква између нас !
То није могуће

Da, ovo je interesantno, Emsi. Ti si poslednja osoba na ovom blogu na koju bih se mogla naljutiti, šta već. Zezala sam se.

Наши смо !
(поред све ове калакурције и башибозука)
urbana_gerila urbana_gerila 21:14 22.02.2016

Re: u dilemi


niti se kačim - komentarišem nesumnjivu budalaštinu izrečenu od meni apsolutno nepoznate i nebitne stvarne osobe koja se ovde registrovala kao angie01;

niti procenjujem - nemam nikakvu dilemu da je niknejm angie01 iskazala ekstremnu glupost napisavši:

angie01
Basara i Teofil su nezavisni intelektualci, koji su samo imali problema zbog toga sto ne pripadaju i nisu savijeni u potrebnom pravcu.


što sam krajnje nedvosmisleno prokomentarisao argumentima shvatljivim i za iq - 01:

urbana_gerila
ti si, očito, ne neinformisana nego blesava - basara je bio ambasador na kipru, državni činovnik najvišeg ranga, samo zbog toga što je bio član dhssa.



niti se pravim da ne razumem - tvoje spominjanje moje familije u pozivanju na tvoju izuzet(n)ost je cviljenje povređene taštine i vapaj nevaspitane umišljenosti bez pokrića.


ma kojom brzinom čitala i ma kako se naprezala, zbog čega se iskreno plašim da se ne povrediš, siguran sam da ni ovo nećeš razumeti, pa očekujem nastavak sage - u kome ne želim biti akter, jer ni ja nisam baš toliki altruista.
narcis narcis 21:32 22.02.2016

Re: u dilemi

urbana_gerila


bate ti si kreten, pokri se suši i ne smrdi više
predatortz predatortz 21:41 22.02.2016

Re: u dilemi

urbana_gerila
angie01

o cemu pricas, Basara i Teofil su nezavisni intelektualci, koji su samo imali problema zbog toga sto ne pripadaju i nisu savijeni u potrebnom pravcu.


ti si, očito, ne neinformisana nego blesava - basara je bio ambasador na kipru, državni činovnik najvišeg ranga, samo zbog toga što je bio član dhssa.


Basara se za okruglu cifru, ondašnjih 2000 DEM, prihvatio toga da bude potpretsednik Batićeve DHSS. U tom periodu se nije treznio, oblokavao se kao svinja. Par puta sam to svojim očima video - njega pijanog kao zver i Protića kako se svađa sa svojim odrazom u ogledalu. Posle je na Basarino mesto došao jedan moj poznanik, pa sam saznao niz pikanterija koje ne bih na blogu baš da pričam.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:44 22.02.2016

Re: u dilemi

Posle je na Basarino mesto došao jedan moj poznanik


Jednog znam, ako ti je on poznanik.... :)
predatortz predatortz 21:46 22.02.2016

Re: u dilemi

hoochie coochie man
Posle je na Basarino mesto došao jedan moj poznanik


Jednog znam, ako ti je on poznanik.... :)


Verovatno, da sad ne ofiramo čoveka. :)
urbana_gerila urbana_gerila 21:50 22.02.2016

Re: u dilemi

narcis


nije fer, faćkaš čuvare na prirodne predispozicije - uvek ti uspe da se ušunjaš u zoo-vrt kad majmuni imaju kurs kucanja.

nego, prošli put si pobegao, šta ćeš sada kada oni pređu na viši nivo?
urbana_gerila urbana_gerila 21:51 22.02.2016

Re: u dilemi

predatortz
2000 DEM


mnogo je, kume!
predatortz predatortz 21:54 22.02.2016

Re: u dilemi

urbana_gerila
predatortz
2000 DEM


mnogo je, kume!


Zaboravih reći - mesečno.
Jbga, to je tad bila kinta... Cca deset profesorskih plata, ondašnjih.
narcis narcis 21:58 22.02.2016

Re: u dilemi

urbana_gerila
narcis


nije fer, faćkaš čuvare na prirodne predispozicije - uvek ti uspe da se ušunjaš u zoo-vrt kad majmuni imaju kurs kucanja.

nego, prošli put si pobegao, šta ćeš sada kada oni pređu na viši nivo?

narcis narcis 22:05 22.02.2016

Re: u dilemi

urbana_gerila
narcis


nije fer, faćkaš čuvare na prirodne predispozicije - uvek ti uspe da se ušunjaš u zoo-vrt kad majmuni imaju kurs kucanja.

nego, prošli put si pobegao, šta ćeš sada kada oni pređu na viši nivo?

batebe ti si samo kolateralni smard na blogu, zar mislišda te ovde bilo ko smatra za više od smrada i obraća pažnju na to što pišeš?
ti svojim pisanijem ovde i svugde ne ostavljaš trag više od smrada koji priozvodi krdo konja u trku.
angie01 angie01 22:06 22.02.2016

Re: u dilemi

pa očekujem nastavak sage - u kome ne želim biti akter, jer ni ja nisam baš toliki altruista.


ma da, al koju si inicirao i to vise puta, ja te ignorisala, a sada ti odgovorila jer mi dahces za vratom bez razloga, ko da cucis u zbunu i cekas da iskocis...ono, nije jasno sta hoces.


ti nisi komentarisao ono sto sam izrekla, nego mene- u tome je tvoj problem, a pri tome nista pogresno nisam rekla, nekako si preskocio pitanje da l je Basara posle tog hebenog Kipra bio negde stranacki angazovan ili ne, jer valjda pricamo u sadasnjem vremenu....a to sto mu ti zameras kao prepreku da je nezavistan intelektualac i mene nazivas zbog toga kojekako, je bilo ranije i dobro da jeste, jer su barem skupili neke pametne ljude da nas u svetu predstavljaju, za razliku od ovih posle- pri tome, ne secam se da je i tada bilo sta drugacije govorio i zastupao, a Teofil nije bio ni to.

i to sve nikakve veze nema sa onim sto je tvoja namera bila- a to je da meni dodas neki pridev, jer da nije tako, sve sto si hteo si mogao da kazes i bez mene- tako da setaj sa tvojim deljenjem procene iq-a, samozvani umisljeni procenitelju.
urbana_gerila urbana_gerila 22:13 22.02.2016

Re: u dilemi

predatortz
urbana_gerila
predatortz
2000 DEM


mnogo je, kume!


Zaboravih reći - mesečno.
Jbga, to je tad bila kinta... Cca deset profesorskih plata, ondašnjih.


2, 2 soma ili 2 miliona - isto je.

prilazi u baru tip nekoj super ribi i upita je kako bi reagovala kada bi joj ponudio sex.
ona mu kaže da je ona fina dama a on mamlaz neopevani i zapreti policijom.
on joj kaže da bi joj za sex platio milion dolara.
ona ga ponudi da sedne i izvini mu se zbog svojih loših manira pravdajući ih bukom sa tv-a i lošim osvetljenjem u baru, a da sada kada je barmen, koga je damski na pasja kola ispsovala, stišao ton i pojačao svetlo - jasno vidi o kakvom se prefinjenom džentlmenu radi.
lik sedne, izvadi iz novčanika 1 dolar i kaže kako ima samo toliko.
riba cikne do neba pitajući ga da li on misli da je ona kurva.
to smo ustanovili, sada se samo cenjkamo - na to će on.
urbana_gerila urbana_gerila 22:20 22.02.2016

Re: u dilemi

narcis
urbana_gerila
narcis


nije fer, faćkaš čuvare na prirodne predispozicije - uvek ti uspe da se ušunjaš u zoo-vrt kad majmuni imaju kurs kucanja.

nego, prošli put si pobegao, šta ćeš sada kada oni pređu na viši nivo?

batebe ti si samo kolateralni smard na blogu, zar mislišda te ovde bilo ko smatra za više od smrada i obraća pažnju na to što pišeš?
ti svojim pisanijem ovde i svugde ne ostavljaš trag više od smrada koji priozvodi krdo konja u trku.


abedabe, nego - nisi odgovorio šta ćeš ovaj put činiti kad majmuni pređu na viši nivo...
narcis narcis 22:25 22.02.2016

Re: u dilemi

urbana_gerila
narcis
urbana_gerila
narcis


nije fer, faćkaš čuvare na prirodne predispozicije - uvek ti uspe da se ušunjaš u zoo-vrt kad majmuni imaju kurs kucanja.

nego, prošli put si pobegao, šta ćeš sada kada oni pređu na viši nivo?

batebe ti si samo kolateralni smard na blogu, zar mislišda te ovde bilo ko smatra za više od smrada i obraća pažnju na to što pišeš?
ti svojim pisanijem ovde i svugde ne ostavljaš trag više od smrada koji priozvodi krdo konja u trku.


abedabe, nego - nisi odgovorio šta ćeš ovaj put činiti kad majmuni pređu na viši nivo...

ti si u majmunskom društvu , ti brini za nivo.
urbana_gerila urbana_gerila 22:30 22.02.2016

Re: u dilemi

narcis
ti si u majmunskom društvu


ne preteruj, nisam ja ovde samo sa tobom.
narcis narcis 00:03 23.02.2016

Re: u dilemi

urbana_gerila
narcis
ti si u majmunskom društvu


ne preteruj, nisam ja ovde samo sa tobom.

ma ti nisi ovde snikim al ti to ne možeš da razumeš, tanak si sinko , ko flis papir. manjka ti štof , što bi nišlir rekle.
urbana_gerila urbana_gerila 00:17 23.02.2016

Re: u dilemi

narcis
ma ti nisi ovde snikim al ti to ne možeš da razumeš, tanak si sinko , ko flis papir. manjka ti štof , što bi nišlir rekle.


bate, ali zato nepogrešivo razumem da si ti polutan iz (belU) palankU kome su tokom dresure nišlije toliko puta rekle da mu manjka štof - da je to uspeo i da zapamti.
narcis narcis 00:23 23.02.2016

Re: u dilemi

urbana_gerila
narcis
ma ti nisi ovde snikim al ti to ne možeš da razumeš, tanak si sinko , ko flis papir. manjka ti štof , što bi nišlir rekle.


bate, ali zato nepogrešivo razumem da si ti polutan iz (belU) palankU kome su tokom dresure nišlije toliko puta rekle da mu manjka štof - da je to uspeo i da zapamti.

bate tebi izgleda pupak isečen u palanću pa si se nje setio, ja sam iz niš , iz crni put , ako te neko pita. samo tebi smeća taj praziluk iz dupeta da vidiš skog imaš poso.
urbana_gerila urbana_gerila 01:04 23.02.2016

Re: u dilemi

narcis
bate tebi izgleda pupak isečen u palanću pa si se nje setio, ja sam iz niš , iz crni put , ako te neko pita. samo tebi smeća taj praziluk iz dupeta da vidiš skog imaš poso.



batebe, palanku nisam pomenuo kao geografsku već mentalnu odrednicu, polutanstvo kao intelektualnu, ali je simptomatično - što se zbog toga više džapaš nego kada ti se kaže da si ispod nivoa svojih drugara iz zoo-vrta.



tess tess 14:07 23.02.2016

Re: u dilemi

Lijepo ste zakuvali. Oteferičili, što bi rekli susedi Bošnjaci.

Predlažem da sam Svetislavog alkoholizma i Teofilovog novca u švajcarskim bankama pređemo na sex. Ko se s kim obaljuje. Na fircanje. Šta je srpska politika i poštenje bez genijalne kučke? Ništa, brate. Fali nam negativka, da je opajamo jezikom k'o prave i čestite mahaluše. Šta mislite?
urbana_gerila urbana_gerila 15:37 23.02.2016

Re: u dilemi

tess
Lijepo ste zakuvali. Oteferičili, što bi rekli susedi Bošnjaci.

Predlažem da sam Svetislavog alkoholizma i Teofilovog novca u švajcarskim bankama pređemo na sex. Ko se s kim obaljuje. Na fircanje. Šta je srpska politika i poštenje bez genijalne kučke? Ništa, brate. Fali nam negativka, da je opajamo jezikom k'o prave i čestite mahaluše. Šta mislite?


ko o čemu, baba o uštipcima.

čarlija žene ne interesuju, narcis se sexa samo rado seća, predator zentuje od helge, a ja, čak i kad bi mi gerilica dozvolila da imam devojku, vesnu pešić ne doživljavam sa freehandovom ili krstićevom strašću - sa kim da tračariš?

emsiemsi emsiemsi 15:40 23.02.2016

Re: u dilemi

urbana_gerila
tess
Lijepo ste zakuvali. Oteferičili, što bi rekli susedi Bošnjaci.

Predlažem da sam Svetislavog alkoholizma i Teofilovog novca u švajcarskim bankama pređemo na sex. Ko se s kim obaljuje. Na fircanje. Šta je srpska politika i poštenje bez genijalne kučke? Ništa, brate. Fali nam negativka, da je opajamo jezikom k'o prave i čestite mahaluše. Šta mislite?


ko o čemu, baba o uštipcima.

čarlija žene ne interesuju, narcis se sexa samo rado seća, predator zentuje od helge, a ja, čak i kad bi mi gerilica dozvolila da imam devojku, vesnu pešić ne doživljavam sa freehandovim ili krstićevim strašću - sa kim da tračariš?


У твоја опредељења се не бих мешао.
Мене жене интересују --- јер једино жене дају смисао животу.
urbana_gerila urbana_gerila 15:54 23.02.2016

Re: u dilemi

emsiemsi
јер једино жене дају смисао животу.


čarli, opet prepisuješ.
opusti se, bre, jebeš mimikriju.
tess tess 16:11 23.02.2016

Re: u dilemi

ko o čemu, baba o uštipcima.

:)

E, samo zgodna genijalna kučka dolazi u obzir. Extra zgodna. Ništa na pola.
Extra, extra čkapi.

* I gore sam izostavila - uz srpsku politiku i poštenje - da dodam i trezvenost. Mislim, ta trezvenost je osnova i osobenost u srpskoj suštini. U srpskom biću, ili, :).
urbana_gerila urbana_gerila 16:37 23.02.2016

Re: u dilemi

tess
E, samo zgodna genijalna kučka dolazi u obzir. Extra zgodna. Ništa na pola.Extra, extra čkapi.


valjda je sevka, bar kao dvostruka srpska snajka - dobila državljanstvo, m?
tess tess 16:50 23.02.2016

Re: u dilemi

Ccc, ma da, da se smorimo Sevkinim pokajanjem i djevom Marijom. Pobogu.
Trikovi izašli iz mode, nevješte svetice sa tuđim prebogatim muževima.
Nemaš ti pojma.

Znaš ko je meni bila extra zgodna? Ksenija Pajčin.
Dobro, da nađemo nekoga, da je stvorimo, :), na primjer srpska kučka u tijelu Halle Berry.
Plafon, m.
urbana_gerila urbana_gerila 17:08 23.02.2016

Re: u dilemi

tess
Ccc, ma da, da se smorimo Sevkinim pokajanjem i djevom Marijom. Pobogu.
Trikovi izašli iz mode, nevješte svetice sa tuđim prebogatim muževima.Nemaš ti pojma.


što je više kleveta i laža - sevka mi je milija i draža!
(čak, bre, i gerilica koja je strah i trepet za ja, ne sme da (mi) dira (u) dve stvari - sevku i ploče)

tess
Znaš ko je meni bila extra zgodna? Ksenija Pajčin.


ne samo zgodna, bila je toliko lepa da je to uživo frapiralo čak i one kojima je bila prelepa i na tv-u.

tess tess 17:14 23.02.2016

Re: u dilemi

ne samo zgodna, bila je toliko lepa da je to uživo frapiralo čak i one kojima je bila prelepa i na tv-u.

Da, magična.
urbana_gerila urbana_gerila 17:27 23.02.2016

Re: u dilemi

tess
Halle Berry.Plafon, m.


gledam neki dan neke njene slike gde su je faćnuli u šopingu, i mislim se: znaš kad će ti uspeti da me uslikaju pored tebe tako nenašminkane i, još, u pocepanim farkama i običnoj beloj majici - nikad!

ovde, na blogu, je neko kazao da je ona cica koja je izvisila za ministra odbrane cupi i po i da je nezvanična mis parlamenta, meni nije ništa posebno, a ako bih morao za nekoga da se odlučim - to bi bila nataša mićić.
tess tess 18:08 23.02.2016

Re: u dilemi


Ukucala sam na Google da vidim ko je ona. Hm, više pozitivan lik, za ozbiljne porodično- ratne američke serije, u par sezona a la taman dok djeca poodrastu.
Ovako, prvo da odredimo žanr. Predlažem pisca - ako se odlučimo za krimić - Mirjanu Novaković, usput ko nije pročitao Strah i njegov sluga, preporučujem - okušala se ona u Tito je umro upravo onim što bi našem konzervatizmu, da ne kažem zdravoj trezvenoj zatucanosti, pasalo. Mirjana bi imala šarma, tj inteligenciju, za tako jednog ženskog demona. Vidi, ne mislim na sveticu koju obuzme iskušenje kao Sevku i na koncu je udamo za prvog triatlonca u partiji i izuzetno plemenitog bankara. Ne mislim da taj ženski lik mora bilo kome polagati račune. Il da mora na kraju romana postati heroj u smislu ‚ma znali smo mi da si ti dobrica‘, ne, to je dosadno. Kapiraš?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana