Društvo| Ljudska prava| Politika| Region

OTIMANJE VOJVODINE

aleksandarkarisik RSS / 28.02.2016. u 10:21

Postoje te paralele između Istre i Vojvodine, koje su više pusta želja Vojvođana sa jedne strane, i percepcija Vojvodine od strane Istrijana. Da ne idem baš u dubinu, opisaću događaj koji će slikovito objasniti sličnosti i razlike između Istre i Vojvodine, bar onako kako ih ja vidim.


Pre nekog vremena čitao sam, kolumnu, čini mi se, Teofila Pančića (do pisanja ovog teksta nisam uspeo da izguglam da budem siguran), ali tu je pisalo otprilike sledeće: kada pitate u Istri domaćine kod kojih letujete, da li može biti problema sa parkiranim kolima koja imaju srpske tablice, odgovore vam otprilike da je to Istra i da budete opušteni. E sad, da se mi u Vojvodini zapitamo, da li bismo sa istom sigurnošću nekome iz Hrvatske mogli da kažemo da je ovo Vojvodina i da slobodno parkiraju kola bez bojazni da će osvanuti razlupana? Ja lično, koliko god bih voleo da mogu to da kažem, ne bih se usudio. Jer, već sam pisao o tome, ovde će vam razlupati kola sa svakom registracijom. Jedan događaj kojem sam prisustvovao dovoljno opisuje Istru. Kod Rovinja, ko ne zna, ima jedno lepo ostrvce imenom Katarina. Do njega se stiže linijskim brodićem koji vozi nešto nalik našem GSP-u. Svaki put kada smo tamo išli, na brodu su bile uvek i dve beogradske gospođe, znate one simpatične, punačkije, sa sve biserima, šeširima i taj rad... Uvek su pričale najnormalnije, kao u sred Beograda. U nekoj od vožnji, dok su tako divanile, neka mlada, hm, dama, krenula je da naglas afektirajući, karikira beogradski govor. To je trajalo samo nekoliko sekundi. Tada se desio, što bi današnja mladež rekla - transfer blama. Na brodiću muk, svi su je prisutni pogledali kao nešto najsmrdljivije što su ikada videli. Čak je kormilar izašao iz kabine da je značajno pogleda. Cura je ostatak puta do Katarine provela gledajući u pod, pogleda koji je verovatno dopirao do morskog dna, jarko crvenih ušiju, na kojima su se videli tragovi šamaranja prezirom.


Elem, neke 2007. upoznali smo u Rovinju jednu baš predivnu ženu. Morska poznanstva se baš ne održavaju, koliko god prijala, ali ovo eto, traje i dan danas. U neko zimsko doba, zvoni meni telefon, nepoznat hrvatski broj. Javim se, kaže čovek da je muž od O. i da je u Novom Sadu, poslala nam žena nekog lepog vina. Dogovorimo se, nađemo se, kaže čovek da je ovde na veteranskom rukometnom turniru. Odosmo da čalabrcnemo i popijemo nešto, reč o ovom, reč o onom, kad mi čovek ispriča sledeće: posle prvog dana turnira na njihovom minibusu, ujutru, osvanuše izbušene gume. Neko ih uputio kod vulkanizera, otišli oni, čovek sredio šta je bilo za srediti. ‘'Koliko smo dužni?'' ‘' Ništa'', kaže vulkanizer. ‘'Kako ništa?'' ‘'Lepo, ništa. Kad su nam klinci (ako su klinci) takvi, evo bar mi stariji da budemo pametniji. Srećan put!''


E, to je otimanje Vojvodine. Tako se Vojvodina otima idiotluku, mržnji i mraku. Gestovima kao što je ovaj ili recimo blogovima kao što je Vlastin. Dakle, ne možete kao u Istri da kažete ljudima da ostave auto, ali još ima ljudi kao što je ovaj neznani junački zanatlija. A da li je takvih u Vojvodini dovoljno? Nisam siguran da nas je kritična masa.


Hanibal jeste ‘'ante portas'', i mnogi su oni koji bi Vojvodinu ukinuli. U svakom pogledu, kulturno, civilizacijski, administrativno. Uskoro ćemo svakako znati, da li je otpor dovoljno snažan, što bi Isidora Sekulić rekla ‘'...tako veliki da se mogne odlučno osetiti ima li još, i koliko, živi Vojvodine u Vojvodini, ili smo njiva koju treba preorati i pustiti da spava. ‘'



Komentari (567)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cane cane 00:13 01.03.2016

Re: Типичне аутономашке тлапње !

'95. kad su krenule one silne kolone Srba da beže ih Hrvatske, živela sam i radila u N. Sadu.
Vlasnik firme, direktor i "lični učitelj" mi je bio Mađar. P. Čist Mađar, oženjen takođe Mađaricom, ako ti je to bitno.


u jebote, sa'ce se pojavi i neki sipa sto je spasavao srbe po kosovu.

anonymous anonymous 15:41 01.03.2016

Re: Типичне аутономашке тлапње !

ја сматрам, за разлику од тебе (и теби сличних) да је у Војводини добра међунационална ситуација само зато што је велика већина становништва Срби, јер једино Срби (у оквирима бивше државе, а и мало шире, рецимо код комшија Маџара) омогућују осталима да живе просперитетно са њима


zilikaka zilikaka 23:36 01.03.2016

Re: Типичне аутономашке тлапње !

u jebote, sa'ce se pojavi i neki sipa sto je spasavao srbe po kosovu.


aj ne seri...
angie01 angie01 11:00 28.02.2016

mozda je problem,

sto je Vojvodina izgubila kriticnu masu za taj prezir, koji bi primitivizam u svim svojim aspektima stavio na svoje mesto,...ambijent se promenio u korist ovih drugih.

Istra je oduvek bila drugacija od ostalog dela Hrvatske,...ako smem da kazem, na neki nacin su vise voleli Beogradjane od Zagrepcana, jer su u tim krajevima letovao neki fin normalan svet,...kada je ustanovljen Pulski festival, bila je seoba kulturnih radnika u Istru, ljudima se tamo dopalo, poceli da kupiju stanove po Rovinju i poceli masovno tamo da leti obitavaju i sa sobom povlacili nove i nove buduce zaljubljenike ovog prelepog dela primorja, a domace stavnovnistvo ih je primalo veoma prijateljski,...meni uvek bilo cudno, da su sezonski lekari, apotekari i sl. obicno iz BGD-a,...kao sto su na glavnim mestima svirali beogradski bendovi....ono, dodjes, i pola Beograda je tu, da l rade, da l se odmaraju:)....najbolje zurke na Skarabama!:)


ovi sto su gume busili- pojma nemaju ni o cemu, pogresno su lozeni besmislenom mrznjom, ziveli sa primerima takve bolesne indoktrinacije, tamo sigurno nikada nisu ni bili, niti bilo sta o tim ljudima znaju.

primer sa brodica je normalna ograda od gluposti, ne pristajanje,...kao i, na zalost usamljen glas Filipa Davida od pre neki dan.
emsiemsi emsiemsi 11:08 28.02.2016

Re: mozda je problem,

angie01
sto je Vojvodina izgubila kriticnu masu za taj prezir, koji bi primitivizam u svim svojim aspektima stavio na svoje mesto,...ambijent se promenio u korist ovih drugih.

Istra je oduvek bila drugacija od ostalog dela Hrvatske,...ako smem da kazem, na neki nacin su vise voleli Beogradjane od Zagrepcana, jer su u tim krajevima letovao neki fin normalan svet,...kada je ustanovljen Pulski festival, bila je seoba kulturnih radnika u Istru, ljudima se tamo dopalo, poceli da kupiju stanove po Rovinju i poceli masovno tamo da leti obitavaju i sa sobom povlacili nove i nove buduce zaljubljenike ovog prelepog dela primorja, a domace stavnovnistvo ih je primalo veoma prijateljski,...meni uvek bilo cudno, da su sezonski lekari, apotekari i sl. obicno iz BGD-a,...kao sto su na glavnim mestima svirali beogradski bendovi....ono, dodjes, i pola Beograda je tu, da l rade, da l se odmaraju:)....najbolje zurke na Skarabama!:)


ovi sto su gume busili- pojma nemaju ni o cemu, pogresno su lozeni besmislenom mrznjom, ziveli sa primerima takve bolesne indoktrinacije, tamo sigurno nikada nisu ni bili, niti bilo sta o tim ljudima znaju.

primer sa brodica je normalna ograda od gluposti, ne pristajanje,...kao i, na zalost usamljen glas Filipa Davida od pre neki dan.

Е, ово је тај комплекс о којем причам.
angie01 angie01 11:30 28.02.2016

Re: mozda je problem,

Е, ово је тај комплекс о којем причам.


emsicarli- F'OF!

davno ti se ne obracam, vec cim vidim tvoj avatar, samo preskocim- jer tu nema iznenadjenja, vec uvek ista bljutava tlapnja, a ti ne odustajes svojim agresivnim sramotnim komentarima koje lepis za moje,....kolicina gluposti koja stane u svaki tvoj redak je naucno cudo, a primitivizam i bedastoca tog sadrzaja nije nikakva odbrana Srpstva, nego uprvo suprotno- ti njime ruzis i ponizavas ovaj narod, stavljajuci ga u skuceni kalup najgore neprosvecenosti, dajuci tom mracnjastvu epitet petriotizma, o cemu ti ocigledno ne znas nista.... vecina tvojih komentara ne pripada ovom portalu, pre stormfrontu i slicnim...ima ovde jos jasno nacionalisticki opredeljenih komentatora, ali niko, NIKO taj svoj stav ne plasira tako neprimereno kao ti-cak ni tvoja jeftino manipulativna drugarica,....i jos uporno reklamiras, kukavicki podmecuci pokret NASI- sto je dodatno nedopustivo.
jkt2010 jkt2010 11:43 28.02.2016

Re: mozda je problem,

angie01
sto je Vojvodina

Istra je oduvek bila


Blog pati od konstrukcione greške: moraš da budeš na nečemu da bi vukao paralele između Istre i Vojvodine. Da piše o paralelama između Slavonije i Vojvodine pa ajde - stvarno po mnogočemu liči. Ali Istra i Vojvodina... ko paralela Beograd/Njujork, otprilike.

Osim ako "paralela" znači da nema dodirnih tačaka između posmatranih entiteta?
emsiemsi emsiemsi 11:59 28.02.2016

Re: mozda je problem,

angie01
Е, ово је тај комплекс о којем причам.


emsicarli- F'OF!

davno ti se ne obracam, vec cim vidim tvoj avatar, samo preskocim- jer tu nema iznenadjenja, vec uvek ista bljutava tlapnja, a ti ne odustajes svojim agresivnim sramotnim komentarima koje lepis za moje,....kolicina gluposti koja stane u svaki tvoj redak je naucno cudo, a primitivizam i bedastoca tog sadrzaja nije nikakva odbrana Srpstva, nego uprvo suprotno- ti njime ruzis i ponizavas ovaj narod, stavljajuci ga u skuceni kalup najgore neprosvecenosti, dajuci tom mracnjastvu epitet petriotizma, o cemu ti ocigledno ne znas nista.... vecina tvojih komentara ne pripada ovom portalu, pre stormfrontu i slicnim...ima ovde jos jasno nacionalisticki opredeljenih komentatora, ali niko, NIKO taj svoj stav ne plasira tako neprimereno kao ti-cak ni tvoja jeftino manipulativna drugarica,....i jos uporno reklamiras, kukavicki podmecuci pokret NASI- sto je dodatno nedopustivo.

Еееее, (да простиш) будалетино једна --- ја када кажем "Наши смо" значи да прихватам свакога Србина, какав год да јесте, па и оне који са нама живе (укључујући и тебе, те теби сличне, Србе, искомплексиране, који се стиде што су Срби, као и неСрбе који са нама живе - искључујући оне који нас искрено мрзе).
Наравно, да твоја мала глава не може да схвати да постоје такви Срби (као што сам ја) који не могу да се игде сортирају и класификују, па ми подмећеш којештарије.
Наравно, да ће овакви (и слични мени) таквима као ти (и сличнима теби) --- дакле, искомплексираним грађанима света (који воле више пингвине и поларне лисице, те ровињске викендице) који могу да воле све, осим конкретних људи око себе.
Дивергенс мога света је љубав --- љубав према Србима (превасходно), затим према свима који са нама живе, а тек потом (колико од те љубави преостане) према целом свету (укључујући и поменуте пингвине и поларне лисице). Но, шта ти (и теби слични) знају о љубави.
Успут --- видим да гамади попут тебе сметам и да би ти (и теби слични) били најсрећнији када би мени могли запушити уста (и дословно).
G.Cross G.Cross 12:07 28.02.2016

Vasi ste

"Наши смо".


Ja sam i Srbin ali nisam tvoj.

Meni je blizi Tin Ujevic nego Aleksandar Vucic.

Vasi ste.

angie01 angie01 13:02 28.02.2016

Re: mozda je problem,

Успут --- видим да гамади попут тебе сметам и да би ти (и теби слични) били најсрећнији када би мени могли запушити уста (и дословно).


meni tvoja usta, ni otvorena ni zatvorena uopste ne zanimaju- to ti kazem, niti me zanima sta ti govoris- jer je to sramotno i nemam nameru da se sa time gurkam, jer je ocigledno da je to tvoj krajnji domet,

meni to sve nije blisko i ne znam zasto mislis da si pozvan da ljude koji ne misle kao ti etiketiras i prozivas- ja te covece preskacem, a ti ni to ne uzavazas nego mi uporni lepis svoje opSeracije,

i meni je blizi Tin Ujevic, kao i Branko Copic koji je celu tu filozofiju uspeo da slozi u jednu recenicu ciste dobrote u kojoj je tvoja drugarica prepoznala govance- o tome se radi- VASI STE!...niko te nije pozvao da ga svojatas,... vi se sami prepoznajete izmedju sebe.
not2old2rock not2old2rock 13:22 28.02.2016

Re: mozda je problem,

angie01
sto je Vojvodina izgubila kriticnu masu za taj prezir, koji bi primitivizam u svim svojim aspektima stavio na svoje mesto,...ambijent se promenio u korist ovih drugih.

Istra je oduvek bila drugacija od ostalog dela Hrvatske,...ako smem da kazem, na neki nacin su vise voleli Beogradjane od Zagrepcana, jer su u tim krajevima letovao neki fin normalan svet,...kada je ustanovljen Pulski festival, bila je seoba kulturnih radnika u Istru, ljudima se tamo dopalo, poceli da kupiju stanove po Rovinju i poceli masovno tamo da leti obitavaju i sa sobom povlacili nove i nove buduce zaljubljenike ovog prelepog dela primorja, a domace stavnovnistvo ih je primalo veoma prijateljski,...meni uvek bilo cudno, da su sezonski lekari, apotekari i sl. obicno iz BGD-a,...kao sto su na glavnim mestima svirali beogradski bendovi....ono, dodjes, i pola Beograda je tu, da l rade, da l se odmaraju:)....najbolje zurke na Skarabama!:)


ovi sto su gume busili- pojma nemaju ni o cemu, pogresno su lozeni besmislenom mrznjom, ziveli sa primerima takve bolesne indoktrinacije, tamo sigurno nikada nisu ni bili, niti bilo sta o tim ljudima znaju.

primer sa brodica je normalna ograda od gluposti, ne pristajanje,...kao i, na zalost usamljen glas Filipa Davida od pre neki dan.


Nisu Istrijani više voleli beograđane od zagrepčana, nego su im zagrepčani više išli na onu stvar od beograđana koji su svima išli na onu stvar, a trebalo je čoveku 6 mikrosekundi da provali odakle su (čast retkim izuzecima), u crvenim starkama, s vokabularom koji se sastojao od "dži jebote" i "kaeve ti", a ko je baš sporije kapirao pri upoznavanju bi čuo "jsm iz Baegiša".

O tome kako je David učinio nemoguće i pored Grobara ispao najgluplji u društvu bolje da ne počinjemo, biće to jalov posao.
emsiemsi emsiemsi 14:08 28.02.2016

Re: Vasi ste

G.Cross
"Наши смо".


Ja sam i Srbin ali nisam tvoj.

Meni je blizi Tin Ujevic nego Aleksandar Vucic.

Vasi ste.


Јебо тебе Александар Вучић - и теби сличне.
Ваши сте, моји нисте, посебно не Александар Вучић.
G.Cross G.Cross 14:16 28.02.2016

Re: Vasi ste

Ваши сте, моји нисте, посебно не Александара Вучић.


Cek bre sad si me potpuno zbunio.

Ja sam mislio da "Nasi smo" znaci da Srbi ne treba da se dele ni po kojoj osnovi, osim da su Srbi.

Sad vidim da za tebe ima i Nasih i Nasijih i najNasijih.

Ili mozda ipak ima vise od jedan emsiemsi


tess tess 14:42 28.02.2016

Re: mozda je problem,

Angie
koji je celu tu filozofiju uspeo da slozi u jednu recenicu ciste dobrote u kojoj je tvoja drugarica prepoznala govance- o tome se radi- VASI STE!...niko te nije pozvao da ga svojatas,... vi se sami prepoznajete izmedju sebe.

Hm, postala mi tvoja zatucanost kao tucanje kamena na Golom otoku. Otok, kamen, so i Sunce. Bila sam tamo. Nadzorni organ imao i kozu, muzao mlijeko u predvečerje. Koza brsti žbun, ja tucam kamen.

Angie - da ne prebacujem/o naš sukob - mislila sam na govance koje si ispustila diskretno u prepisku, Krakarevu i moju. I o Jovandeki Babiću da ne frajlamo mnogo, važi. Prošle godine odlučih da sa tobom ne okolišam. Ma koliko ti senzibilnoj, nenavikloj, blogerskoj, i veteranskoj duši bilo krvoločno. Jbg, divlja sam.
I da, senzibilitet, čitam ove redove što si brišući nosić nasricala, hm, pazi, raritet.
Rariterna čipka tkana od melanholije i kulturfašizma.
Zamislim raskošan vrt - može i u Italiji, raskošniji - gledala sam skoro reportažu na ARTE o vrtovima Italije, u Veneciji kao kameni zabrani (biješe li Selenić pisao o nekim zabranima?), filigranski, renesansni, bajni, i niko ne živi tu. Prazni dvorovi. Biljke potkreše batler, s jeseni otpadne lišće, batler počisti i sve tako..
U jednom tako mediteranskom vrtu sušite čipku vi autošovinisti Srbije, tkanu od melanholije i kulturfašizma..
Srce mi se cepa.



angie01 angie01 15:20 28.02.2016

Re: mozda je problem,

mislila sam na govance koje si ispustila diskretno u prepisku Krakarovu i moju. I o Jovandeki Babiću da ne frajlamo mnogo, važi.


:))))),...ne mozes se izvaditi tes, rekoh ti i tamo, pritracla si zaslepljena mrznjom i upecala se bez udice, mamca i buckala, bez da je tebi bilo namenjeno, kako si prepozlala u svom bunilu, i reci najtoplije dobrote, ciste i iskrene, nazvala govancetom- to si uradila tes, i pala u blato iz koga pokusava da se izvadis uobicajenim buncanjem, koje ti smatras britkom pamecu, a u stavri ispod tih silnih nabacinih imena, pojmova, dogadjaja i stavri, koje mesas samo tebi znanim nacinom, izvire i jasno se vidi retrogradni sovinizam i fasizam i to je tuzno....kao i tvoje kiselo podsmevanje pristojnosti i svemu sto ne prepoznajest, sto ti je strano i samim tim mrsko.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 15:29 28.02.2016

Re: mozda je problem,

Nisu Istrijani više voleli beograđane od zagrepčana, nego su im zagrepčani više išli na onu stvar od beograđana koji su svima išli na onu stvar, a trebalo je čoveku 6 mikrosekundi da provali odakle su (čast retkim izuzecima), u crvenim starkama, s vokabularom koji se sastojao od "dži jebote" i "kaeve ti", a ko je baš sporije kapirao pri upoznavanju bi čuo "jsm iz Baegiša".


Sad, ovo je uopštavanje na koje ne mogu nešto da pristanem. I neka od najlepših druženja sa beograđanima imao sam u Istri. I zagrepčanima i domaćima. Bilo je svi đuture. Nemoj da sada moram da ja branim beograđane ovde.


aleksandarkarisik aleksandarkarisik 15:36 28.02.2016

Re: Vasi ste

Јебо тебе Александар Вучић - и теби сличне.

Еееее, (да простиш) будалетино једна

Успут --- видим да гамади попут тебе

Ako bi bio ljubazan da se malo umeriš.
not2old2rock not2old2rock 15:58 28.02.2016

Re: mozda je problem,

aleksandarkarisik
Nisu Istrijani više voleli beograđane od zagrepčana, nego su im zagrepčani više išli na onu stvar od beograđana koji su svima išli na onu stvar, a trebalo je čoveku 6 mikrosekundi da provali odakle su (čast retkim izuzecima), u crvenim starkama, s vokabularom koji se sastojao od "dži jebote" i "kaeve ti", a ko je baš sporije kapirao pri upoznavanju bi čuo "jsm iz Baegiša".


Sad, ovo je uopštavanje na koje ne mogu nešto da pristanem. I neka od najlepših druženja sa beograđanima imao sam u Istri. I zagrepčanima i domaćima. Bilo je svi đuture. Nemoj da sada moram da ja branim beograđane ovde.


Ne vidim ništa sporno, pa sve i da si Istrijan. Naravno da se nisu svi kreveljili, ali ako znaš dva beogradžanina koji u to vreme nisu imali crvene starke povlačim napisano. Inače, kao i ti imam lepe uspomene iz početka 80-ih, vreća za spavanje, šator "kerećak", koja majica i gaće, pa šipkaš na leđa i pravac kamp u gustoj borovoj šumi iza Mirne koji se zvao Porton Biondi.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 16:16 28.02.2016

Re: mozda je problem,

Ne vidim ništa sporno, pa sve i da si Istrijan. Naravno da se nisu svi kreveljili, ali ako znaš dva beogradžanina koji u to vreme nisu imali crvene starke povlačim napisano. Inače, kao i ti imam lepe uspomene iz početka 80-ih, vreća za spavanje, šator "kerećak", koja majica i gaće, pa šipkaš na leđa i pravac kamp u gustoj borovoj šumi iza Mirne koji se zvao Porton Biondi.


Slična iskustva, uz 48časovne žurke sa sve rovinježima, beograđanima, zagrepčanima.
tess tess 18:03 28.02.2016

Re: mozda je problem,

i upecala se bez udice, mamca i buckala

Hm, bila sam sigurna da zvučim kao neko ko baca ručne bombe u vodu i pomori ribu, da bi preživjela. Kakve sad bućkalice, mućkalice i leskovački roštilj?

Što bi rek`o Dino Dvornik „Ja bi` preživio to što me varaš ti al tog kretena neću ti oprostiti. I ove noći budno pratim koga odvodiš u park. S kim si stupila u odnos gledam kao manijak.“
:)

E, al pazi da je nakon kriga u par navrata dolazio k` nami u Banjaluku. Dlaka mu s glave falila nije, Isusati. Lipo je bia.

:)
emsiemsi emsiemsi 18:49 28.02.2016

Re: Vasi ste

aleksandarkarisik
Јебо тебе Александар Вучић - и теби сличне.

Еееее, (да простиш) будалетино једна

Успут --- видим да гамади попут тебе

Ako bi bio ljubazan da se malo umeriš.

Хоћу --- и то одмах, пошто си ме тако лепо упозорио.
Успут --- ради еквидистанце коју покушаваш да шириш, не би било лоше да погледаш коме сам ја овиме одговарао (имаш све уредно квотовано --- пази, ја сам њима одговарао), па да и поменутима издаш исто - слично упозорење (или си и ти још један од оних којима је логично 1) да је Србе нормално и пожељно вређати и 2) да је нормално и пожељно да Срби на увреде не узвраћају.
Успут 2 --- ма, немој да се мучиш, знамо се !
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:50 28.02.2016

Re: Vasi ste

pa ajte polako tamo.


Za sad.
A za kasnije ćemo videti, smislićemo neko konačno rešenje.

Ti ne primećuješ da suljudikoje komentrišeš za tebe oličenje pameti, tolerancije, inteligencije i šta god?

Ajd baš da vidim hoće li tebe domaćin opomenuti.
not2old2rock not2old2rock 19:51 28.02.2016

Re: Vasi ste

mesan

PS: Dobro si ćerku poslao u Englesku, da joj neki stranac... utera malo pameti, što od idiota tate nije mogla da dobije.


Za razliku od tate tvoje ćerke koji to sam radi?
mesan mesan 19:53 28.02.2016

Re: Vasi ste

hoochie coochie man
pa ajte polako tamo.


Za sad.
A za kasnije ćemo videti, smislićemo neko konačno rešenje.

Ti ne primećuješ da suljudikoje komentrišeš za tebe oličenje pameti, tolerancije, inteligencije i šta god?

Ajd baš da vidim hoće li tebe domaćin opomenuti.


I želim da me opmene, neka me i banuje, ali to se mora reći.

Kad ti pijanac sruši ogradu i uđe u dvorište da se isere, ti ga pretpostavljam pohvališ i pozoveš da svrati svakog dana posle kafane?

"Konačno rešenje" si sam učitao, to je neki tvoj kompleks.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:59 28.02.2016

Re: Vasi ste

ali to se mora reći.


Ne mora se, moraš ti.

A to što baš to moraš da kažeš i govori o tebi.

A ako dvorištem o kom pričaš, i koje navodno štitiš, smatraš ovaj blog, ja bih ga, ako bih ga štitio, a ne štitim ga, najpre od tebe zaštitio.
Ti ga mnogo više prljaš nego drugi.
Ali neka o tome misle oni kojima je to posao.
mesan mesan 19:59 28.02.2016

Re: Vasi ste

hoochie coochie man

Ti ne primećuješ da suljudikoje komentrišeš za tebe oličenje pameti, tolerancije, inteligencije i šta god?


Aha, pošto ja kažem da su Srbi bolji od ostalih, ali ja pozivam na tolerisanje svih ostalih. Nije lako biti Srbin.

Ne blamiraj se nazivajući debila emsija tolerantnim i inteligentnim.

I da, ja nisam tolerantan prema nacional-šovinističkim debilima.
mesan mesan 20:04 28.02.2016

Re: Vasi ste

hoochie coochie man

Ti ga mnogo više prljaš nego drugi.


Izvini što sam ti dirnuo u oko. Nije lako biti Srbin, nije ti lako.

Jedini narod s kojim je moguće saživeti, lepo reče genije, a ja došo divljak da uništim vašu predobru toleranciju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:08 28.02.2016

Re: Vasi ste

Aha, pošto ja kažem da su Srbi bolji od ostalih, ali ja pozivam na tolerisanje svih ostalih. Nije lako biti Srbin


Gde piše da su Srbi bolji od ostalih?
Teza koja se zastupa, da je činjenica da su Srbi u Vojvodini većina, uslov za postojanje multinacionalne Vojvodine, tj. da je neka druga većina u Vojvodini, takva Vojvodina ne bi opstala, jeste nategnuta i teško je dokaziva, ali isto tako ju je teško i pobiti.
Ali ona u svakom slučaju ne znači, Srbi su bolji od drugih.

Ali ne dobacuješ ti dotle.
Da bi se to shvatilo mora postojati volja, a boga mi i sposobnost, za razumevanjem.
mesan mesan 20:18 28.02.2016

Re: Vasi ste

hoochie coochie man

Gde piše da su Srbi bolji od ostalih?
...
da je neka druga većina u Vojvodini takva Vojvodina ne bi opstala


genije

Успут --- убеђен сам да највише доброга у Војводини потиче од Срба.
...
Једино Срби као већина на простору бивше Југославије обезбеђују квалитетан живот неСрбима који са њима живе.


Sad mi se izvini na nečitanju i nerazumevanju.

PS: Inače, čuo si nekad za istorijski Banat i za današnje severne opštine? I za razliku od genija znaš da postoji istorija mimo novosadske racije?
emsiemsi emsiemsi 20:22 28.02.2016

Re: Vasi ste

mesan
emsiemsi
да је Србе нормално и пожељно вређати


Uopšteno nije, ali tupavog neonacistu i gnjidu poput wukadin/charlie/emsiemsi-ja jeste, vrlo poželjno.

emsiemsi

јер једино Срби омогућују осталима да живе просперитетно са њима




Greota je ako ne dobijate invalidsku penziju kao mentalno zaostale osobe, ti i milojep:

milojep

Srbi su tada priznati za jednu od državnih nacija Austrije i priznato im je pravo na jedno posebno vojvodstvo

...

A autonomija koju Vojvodina danas poseduje je samo ostaatk pokušaja komunista da se ona diferencira od Srbije


milojep

dok je Banat bio zasebna austrijska pokrajina između 1718. i 1778. godine

...

autonomija Vojvodine je (kako gore i stoji) izraz srpske samosvojnosti i ništa drugo!


Šovinistički i mentalno ograničeni milojep takođe tvrdi da je homoseksualnost bolest.

Briljirate sigurno, šovinisti tupavi i glupavi, na Stormfrontu i kod Fajgelja na youtube komentarima, pa ajte polako tamo.

PS: Dobro si ćerku poslao u Englesku, da joj neki stranac... utera malo pameti, što od idiota tate nije mogla da dobije.

Да ли се ти дрогираш ?
anonymous anonymous 21:06 28.02.2016

Re: Vasi ste


G.Cross
14:16 28.02.2016
Re: Vasi ste
Ваши сте, моји нисте, посебно не Александара Вучић.


Cek bre sad si me potpuno zbunio.

Ja sam mislio da "Nasi smo" znaci da Srbi ne treba da se dele ni po kojoj osnovi, osim da su Srbi.

Sad vidim da za tebe ima i Nasih i Nasijih i najNasijih.


Паметњаковићи,

...никако се не сналазим у вашим препуцавањима....


Просветлите ме....

.....Шта сам ја као држављанин Србије.....

Има ли ТО ( мислим на ЈА ) .....неко име....???





tess tess 21:15 28.02.2016

Re: Vasi ste

PS: Dobro si ćerku poslao u Englesku, da joj neki stranac... utera malo pameti, što od idiota tate nije mogla da dobije.

Vidi ovog džukca, čovječe.
mariopan mariopan 21:21 28.02.2016

Re: Vasi ste

tess
PS: Dobro si ćerku poslao u Englesku, da joj neki stranac... utera malo pameti, što od idiota tate nije mogla da dobije.

Vidi ovog džukca, čovječe.

Гледам то и немам речи....мало је рећи џукац.
sweet64 sweet64 21:32 28.02.2016

Re: mozda je problem,

Re: mozda je problem,
Nisu Istrijani više voleli beograđane od zagrepčana, nego su im zagrepčani više išli na onu stvar od beograđana koji su svima išli na onu stvar, a trebalo je čoveku 6 mikrosekundi da provali odakle su (čast retkim izuzecima), u crvenim starkama, s vokabularom koji se sastojao od "dži jebote" i "kaeve ti", a ko je baš sporije kapirao pri upoznavanju bi čuo "jsm iz Baegiša".


Sad, ovo je uopštavanje na koje ne mogu nešto da pristanem. I neka od najlepših druženja sa beograđanima imao sam u Istri. I zagrepčanima i domaćima. Bilo je svi đuture. Nemoj da sada moram da ja branim beograđane ovde.

Nije čovek uopštavao, nego je mnogo lakše (sa većom verovatnoćom) naići na beskrajno isfolirane Beogradžane, nadobudne, koji se ničega ne stide i sa kompleksom više vrednosti, pogotovu u Rovinju. To što na njih neko ne reaguje ili pozitivno reaguje je zato što je 1) uviđavan i kulturan prema bilo kome; 2) ima koristi od turista, takođe bilo kojih; 3) je isti kao pomenuti iliti takođe Beogradžanin.
narcis narcis 21:34 28.02.2016

Re: mozda je problem,

3) je isti kao pomenuti iliti takođe Beogradžanin.

aleksandarkarisik aleksandarkarisik 21:40 28.02.2016

Re: Vasi ste

re: mesan


Molim i tebe da se držiš osnovnih pavila lepog vaspitanja. Obrisao sam, a to izuzetno retko činim, onaj komentar gde spominješ decu. Napiši ponovo ako želiš, ali bez dece. Ima načina da se ne složiš sa ovim likovima a da bude pristojno.

U frci sam, prešao sam se što sam postavio blog u vreme kada nemam dovoljno vremena da mu posvetim dužnu pažnju. Mada, nisam se nadao ovolikoj pažnji drugih. Za sprečavanja vređanja tu gde sam jha domaćin, uvek ću naći vremena, ostali, praštajte još jednom.
mesan mesan 21:53 28.02.2016

Re: Vasi ste

mariopan
tess
PS: Dobro si ćerku poslao u Englesku, da joj neki stranac... utera malo pameti, što od idiota tate nije mogla da dobije.

Vidi ovog džukca, čovječe.

Гледам то и немам речи....мало је рећи џукац.


Čudo kako si selektivna u svojoj preneraženosti.

Jbg, ne-Srbi nisu ljudi i smeju se vređati (pošto emsi ozbiljno kaže, Srbi jedini donose dobrotu i toleranciju, što znači da ne-Srbi donose komparativno zlo i istrebljenje), i tu nemaš potrebu da uspijaš. Ko nas jebe nek nam emsi kaže da smo neljudi, sve nas paušalno svodeći na raciju i neoustaše, jel tako?

Ali s druge strane, pošto je on tupav da shvati koliki je šovinista, dokazano puno puta na blogu, onda ga malo podjebavam i zbog patnje što mu se bližnji Srbi postrančuju (odrasli ljudi, čiji je on roditelj i koje on sam spominje po blogu i to samo u kontekstu svog srbovanja) --- e ti ljudi/Srbi i emsijeva osećanja su svetinje, i ukaljana im čistoća izaziva tvoje povraćanje.

Daj još koju dozu licemerja uz zgražavanje, meni je zabavno.
mesan mesan 21:58 28.02.2016

Re: Vasi ste

aleksandarkarisik
re: mesan


Molim i tebe da se držiš osnovnih pavila lepog vaspitanja. Obrisao sam, a to izuzetno retko činim, onaj komentar gde spominješ decu. Napiši ponovo ako želiš, ali bez dece. Ima načina da se ne složiš sa ovim likovima a da bude pristojno.

U frci sam, prešao sam se što sam postavio blog u vreme kada nemam dovoljno vremena da mu posvetim dužnu pažnju. Mada, nisam se nadao ovolikoj pažnji drugih. Za sprečavanja vređanja tu gde sam jha domaćin, uvek ću naći vremena, ostali, praštajte još jednom.


Mogao si da mi kažeš da obrišem taj deo komentara, ali i ovako je OK. Pohvala što si principijelno reagovao.

Tog "lika" ovde većina prećuti, povremeno neki blogeri, da ne imenujem, ga ćušnu uz par epiteta, i to tako ide. Ponosni smo što tolerišemo šovinističkog idiota, mislim, ne i ja, ja sam samo prljavi netolerantni lik.
zilikaka zilikaka 22:10 28.02.2016

Re: Vasi ste

Čudo kako si selektivna u svojoj preneraženosti.


Mesan, i mene si jako neprijatno iznenadio.

Nisi od juče, i znaš da ovde umemo da se pokoljemo i vređamo po raznim osnovama, ali da porodice kolega u to mešamo.

Koliko god se u nekim elementima slagala sa tvojim izlaganjem, toliko si tom rečenicom upropastio sve.
Iskreno, ne poznajem(o) te kao sklonog takvim svinjarijama.

Sigurna sam da nikom, pa ni tebi ne bi bilo prihvatljivo da ti se deca ovde pominju, naročito ne na takav način.

tyson tyson 22:14 28.02.2016

Re: mozda je problem,

Nemoj da sada moram da ja branim beograđane ovde.

Nedobog.


milojep milojep 23:14 28.02.2016

Re: Vasi ste

emsiemsi
mesan
emsiemsi
да је Србе нормално и пожељно вређати


Uopšteno nije, ali tupavog neonacistu i gnjidu poput wukadin/charlie/emsiemsi-ja jeste, vrlo poželjno.

emsiemsi

јер једино Срби омогућују осталима да живе просперитетно са њима




Greota je ako ne dobijate invalidsku penziju kao mentalno zaostale osobe, ti i milojep:

milojep

Srbi su tada priznati za jednu od državnih nacija Austrije i priznato im je pravo na jedno posebno vojvodstvo

...

A autonomija koju Vojvodina danas poseduje je samo ostaatk pokušaja komunista da se ona diferencira od Srbije


milojep

dok je Banat bio zasebna austrijska pokrajina između 1718. i 1778. godine

...

autonomija Vojvodine je (kako gore i stoji) izraz srpske samosvojnosti i ništa drugo!


Šovinistički i mentalno ograničeni milojep takođe tvrdi da je homoseksualnost bolest.

Briljirate sigurno, šovinisti tupavi i glupavi, na Stormfrontu i kod Fajgelja na youtube komentarima, pa ajte polako tamo.

PS: Dobro si ćerku poslao u Englesku, da joj neki stranac... utera malo pameti, što od idiota tate nije mogla da dobije.

Да ли се ти дрогираш ?

Vrlo verovatno se drogira!
Maloumniku je bilo teško i da pročita i shvati komentar pa me je koliko vidim citirao a da nije ni shvatio da se radi o stranici na wikipedii koju je prvi citirao G.Cross.
Ignorišući maloumnikove uvrede, interesanto mi je ovo uvođenje homoseksualnosti u celu priču!
Zapamtio me je kao nekoga koje učestvovao u blogovima o homoseksualnosti ali nije uspeo (ili jeste ali mu ta priča ne odgovara) da zapamti(odnosno ponovi) ono osnovno što sam tamo govorio već izmišlja kako tvrdim ili sam valjda tvrdio da je homoseksualnost bolest!?
Ne mogu se oteti utisku da tu ima nečeg ličnog, što bi objasnilo bes jedne obične džukele u njegovim komentarima!






mesan mesan 23:16 28.02.2016

Re: Vasi ste

zilikaka
Čudo kako si selektivna u svojoj preneraženosti.
Mesan, i mene si jako neprijatno iznenadio.


Zilikaka, iskreno cenim ceo tvoj komentar, i što se slažeš sa delovima mog pogrdnog komentara, ti si u mojim očima no-nonsense bloger.

zilikaka

Sigurna sam da nikom, pa ni tebi ne bi bilo prihvatljivo da ti se deca ovde pominju, naročito ne na takav način.


Tajna je u tome da je to moja porodica, odrasla i maloletna, prijatelji, moji pokojni rođaci, moj život, koji se blate, paušalno prozivaju manje vrednim ljudskim bićima ili čak zlotvorima, kroz te nametnute nacionalne i slične gnusnoće. Ja to doživljavam kao lični napad i podjednako bi me tangiralo da je rekao "e baš tvoja porodica uzgaja neo-SS-jugende".

Kad mi padne mrena kao danas, hoću da se sagovornik oseti lično povređeno koliko je i on mene uvredio. E sad emsi je već sopstvenu porodicu pominjao baš u tim nacionalnim kontekstima, i to iskoristih da pokušam da ga uvredim lično kroz neuspeh njega kao porodičnog Srbina-čoveka (što je njemu emotivno bitno, mislim). Isto tako, lično sagovorniku upućeno, tumačim kad se pominju po blogu "dede i očevi koji su...", itd. U svim ovim slučajevima mislim da baš ništa ne želimo da kažemo o konkretnim ljudskim osobama koji su članovi bilo čije porodice, jer oni i ne pišu ovde, ne znamo ih uopšte, niti su sami po sebi interesantni. Dakle stvar je čisto lične uvrede, što je već po sebi loše, no, grešni smo...

Ali OK, to je tanka linija, jesam bio grub kao vepar, i znam da se generalno to najnegativnije moguće tumači --- da je imalo dramatičniji efekat na emsijevo buduće razmišljanje ne bih se previše kajao zbog te rečenice, ali ovako retrospektivno jeste bilo nepotrebno.

Vrlo je mali broj ljudi koji na tako niskom nivou i tako uporno vređaju, te mi ovakvi izlivi nisu običaj. Bolje je ventil češće po malo odvrtati, jel tako :) Hvala ti na ozbiljnijem tumačenju komentara i da se ubuduće čitamo samo u konstruktivnijim okolnostima.
mesan mesan 23:33 28.02.2016

Re: Vasi ste

milojep
citirao a da nije ni shvatio da se radi o stranici na wikipedii koju je prvi citirao G.Cross.


Naizmenično su citirani izvodi vikipedije i tvoji tendenciozni zaključci.

milojep
već izmišlja kako tvrdim ili sam valjda tvrdio da je homoseksualnost bolest!?


Izuzetno sam srećan ako si se za nekih 5 godina toliko promenio da sad ni ne prepoznaješ tadašnje sopstvene tvrdnje!!!

Prihvatiću od Univerzuma deo pohvala za tu transformaciju!

milojep

Ne mogu se oteti utisku da tu ima nečeg ličnog, što bi objasnilo bes


Apsolutno si u pravu, iako lično nisam homoseksualac.

Iracionalna verovanja i emocije su srž ljudske prirode, dok je racio zanimljiva igra. Ta me tema značajno dublje zaintrigirala tek posle diskusije sa tobom, na tome ti večno hvala.

Nema ironije, nema ljutiš.
milojep milojep 23:45 28.02.2016

Re: Vasi ste

Naizmenično su citirani izvodi vikipedije i tvoji tendenciozni zaključci.


Ako ti iz tih izvoda ne vidiš faktografsku suštinu koju sam ja 'tendecionzno' samo apostrofirao to već nije moj problem!

Izuzetno sam srećan ako si se za nekih 5 godina toliko promenio da sad ni ne prepoznaješ tadašnje sopstvene tvrdnje!!!


Ti me izgleda znaš i privatno? Sa obzirom da sam ovde tek 4 godine!
Elem, kada me već uvlačiš u priču ponoviću ti šta sam tada tvrdio za homoseksualnost.Tvrdio sam da je to biološka devijacija i ništa više! Kako su to kojekakvi nesrećnici shvatili vidimo i iz tvog primera nažalost.I tu bi završio ako ti ne smeta.



Iracionalna verovanja i emocije su srž ljudske prirode, dok je racio zanimljiva igra.


Emocije si pokazao najniže, dok od racia nisam video ništa!

Nema ljutiš! A i baš me briga

p.s. za ono pravdanje oko vređanja uz pomoc dece - veću bedastoću nisam skoro video!



Sepulturero Sepulturero 00:01 29.02.2016

Re: mozda je problem,

angie01
sto je Vojvodina izgubila kriticnu masu za taj prezir, koji bi primitivizam u svim svojim aspektima stavio na svoje mesto,...ambijent se promenio u korist ovih drugih.

Istra je oduvek bila drugacija od ostalog dela Hrvatske,...ako smem da kazem, na neki nacin su vise voleli Beogradjane od Zagrepcana, jer su u tim krajevima letovao neki fin normalan svet,...kada je ustanovljen Pulski festival, bila je seoba kulturnih radnika u Istru, ljudima se tamo dopalo, poceli da kupiju stanove po Rovinju i poceli masovno tamo da leti obitavaju i sa sobom povlacili nove i nove buduce zaljubljenike ovog prelepog dela primorja, a domace stavnovnistvo ih je primalo veoma prijateljski,...meni uvek bilo cudno, da su sezonski lekari, apotekari i sl. obicno iz BGD-a,...kao sto su na glavnim mestima svirali beogradski bendovi....ono, dodjes, i pola Beograda je tu, da l rade, da l se odmaraju:)....najbolje zurke na Skarabama!:)

Ако је Истра стварно другачија онда је то због тога што ондашње станивништво схвата да би без Југославије, тј. Срба, они били само једна мањина У Италији, вероватно без много права.
ovi sto su gume busili- pojma nemaju ni o cemu, pogresno su lozeni besmislenom mrznjom, ziveli sa primerima takve bolesne indoktrinacije, tamo sigurno nikada nisu ni bili, niti bilo sta o tim ljudima znaju.

primer sa brodica je normalna ograda od gluposti, ne pristajanje,...kao i, na zalost usamljen glas Filipa Davida od pre neki dan.

mesan mesan 00:10 29.02.2016

Re: Vasi ste

milojep
Tvrdio sam da je to biološka devijacija i ništa više!


Tako si počeo, dok nisi čuo ponešto o nasleđivanju, pa te zbunilo kako homoseksualnosti nije genetska bolest :) OK, ne bih ponovo da slušam o pederima koji spuštaju nivo tolerancije da bi ga lakše zavukli lepuškastim strejt mladićima. Nadam se da si se ipak u nečemu promenio

za ono pravdanje oko vređanja uz pomoc dece - veću bedastoću nisam skoro video!


Srećom ti nikom ne moraš da pravdaš uvrede homoseksualaca i ne-Srba, niti imaš pojma o čemu govorim. Kak visoka emotivna razina!
angie01 angie01 00:16 29.02.2016

Re: mozda je problem,

Ако је Истра стварно другачија онда је то због тога што ондашње станивништво схвата да би без Југославије, тј. Срба, они били само једна мањина У Италији, вероватно без много права


stanovnistvo u Istri,


Hrvati 142.173 ( 68,33 % )
Talijani 12.542 ( 6,03 % )
Srbi 7.206 ( 3,46 % )
Bošnjaci 6.146 ( 2,9 % )
Albanci 2.393 ( 1,15 % )
Slovenci 1.193 ( 1 % )
regionalno se izjasnili 25.203 (12.11%)
Neopredijeljeni 4.078 ( 1,96 % )

milojep milojep 00:45 29.02.2016

Re: Vasi ste

mesan
milojep
Tvrdio sam da je to biološka devijacija i ništa više!


Tako si počeo, dok nisi čuo ponešto o nasleđivanju, pa te zbunilo kako homoseksualnosti nije genetska bolest :) OK, ne bih ponovo da slušam o pederima koji spuštaju nivo tolerancije da bi ga lakše zavukli lepuškastim strejt mladićima. Nadam se da si se ipak u nečemu promenio

za ono pravdanje oko vređanja uz pomoc dece - veću bedastoću nisam skoro video!


Srećom ti nikom ne moraš da pravdaš uvrede homoseksualaca i ne-Srba, niti imaš pojma o čemu govorim. Kak visoka emotivna razina!


To oko genetike su pokrenuli tebi slični a kada im se skrenula pažnja na šizofreniju, počeli da reže u skladu sa onom napad je najbolja odbrana.
Manjak logike nadomestiti bezobrazlukom i agresivnošću! Evo to radiš i na ovom blogu!

Srećom ti nikom ne moraš da pravdaš uvrede homoseksualaca i ne-Srba


Naravno jer ih i ne vređam! Interesantno je da mi to nisu spočitavali ni nesrbi ni homoseksualci, već po pravilu budaletine koje se nađu da nesrećno advokatišu pomenutim grupacijama praveći im medveđe usluge svojim glupim shvatanjima i po pravilu manjkom logike.

mesan mesan 01:01 29.02.2016

Re: Vasi ste

milojep
glupim shvatanjima i po pravilu manjkom logike


Dragi milojep, na raznim temama ljudi imaju manjak iskustva, znanja, činjenica, izvora i metodologije. Ne zavaravaj se da ih elementarna logika bilo gde može dovesti.

Opasno je ako se neko indoktrinira lažnim prosvetiteljima i krene da "logički" racionalizuje emotivno usvojenu "istinu" (koja je najčešće naivna, konzervativna ili ksenofobična).

milojep
bezobrazlukom i agresivnošću


Svako nosi svoj krst, a verujem da je napredak barem sopstveni prepoznati.
milojep milojep 01:11 29.02.2016

Re: Vasi ste

Dragi milojep, na raznim temama ljudi imaju manjak iskustva, znanja, činjenica, izvora i metodologije. Ne zavaravaj se da ih elementarna logika bilo gde može dovesti.


A opet sva znanja,iskustva,činjenice itd džaba onome bez elementarne logike!
Ti to najbolje ne znaš!

Opasno je ako se neko indoktrinira lažnim prosvetiteljima i krene da "logički" racionalizuje emotivno usvojenu "istinu" (koja je najčešće naivna, konzervativna ili ksenofobična).


I to kaže onaj koji deli dijagnoze i bez znanja i bez logike!
Malo znaš o logici, a trebao bi da znaš da je sve što logika dokaže pa makar to bila i emotivno usvojena 'istina' postaje tačno!
Ponajgori je tvoj slučaj, kada emotivno usvojiš neistine! Onda džaba nosiš i onaj krst što pomenu na kraju.
mesan mesan 02:07 29.02.2016

Re: Vasi ste

milojep
Malo znaš o logici, a trebao bi da znaš da je sve što logika dokaže pa makar to bila i emotivno usvojena 'istina' postaje tačno!


Ovde naročito grešiš:

Za naše vrednosne sudove, a o njima ovde uglavnom raspravljamo i čine nas osobama kakvim jesmo, su odlučujući već usvojeni principi, prećutne pretpostavke, izbor konteksta i podsvesna tolerancija za kognitivne disonance. Naročito na istorijskim temama, punim nedefinisanih, vrednosnih pojmova (identitet, nacija...). Tako da je izuzetno naivno što veruješ da je tvoj (ili moj) vrednosni sud "očigledno" izveden iz "činjenica", "hladnom logikom".

Da li je inače nekog teže "preobratiti" činjenicama i logikom, ili kroz neko emotivno iskustvo? (npr. razmisliti o rasizmu i mešanim brakovima)





PS: Interesovaće te da nije sve baš tako jasno čak ni u savršenom svetu matematike. Uvek postoje tačne tvrdnje koje se ne mogu dokazati formalnom logikom na osnovu skupa pretpostavki.
jkt2010 jkt2010 05:39 29.02.2016

Re: mozda je problem,

aleksandarkarisik

Sad, ovo je uopštavanje na koje ne mogu nešto da pristanem.

Daj bre, neko probuši/opravi gumu u Novom sadu, ti pišeš blog o Vojvodini. I onda nekom nešto pričaš o uopštavanju...
I neka od najlepših druženja sa beograđanima imao sam u Istri.

A pogotovo je do jaja kad se pobrka letovanje i realan, svakodnevan, "običan" život.
emsiemsi emsiemsi 06:33 29.02.2016

Re: mozda je problem,

tess
Angie
koji je celu tu filozofiju uspeo da slozi u jednu recenicu ciste dobrote u kojoj je tvoja drugarica prepoznala govance- o tome se radi- VASI STE!...niko te nije pozvao da ga svojatas,... vi se sami prepoznajete izmedju sebe.

Hm, postala mi tvoja zatucanost kao tucanje kamena na Golom otoku. Otok, kamen, so i Sunce. Bila sam tamo. Nadzorni organ imao i kozu, muzao mlijeko u predvečerje. Koza brsti žbun, ja tucam kamen.

Angie - da ne prebacujem/o naš sukob - mislila sam na govance koje si ispustila diskretno u prepisku, Krakarevu i moju. I o Jovandeki Babiću da ne frajlamo mnogo, važi. Prošle godine odlučih da sa tobom ne okolišam. Ma koliko ti senzibilnoj, nenavikloj, blogerskoj, i veteranskoj duši bilo krvoločno. Jbg, divlja sam.
I da, senzibilitet, čitam ove redove što si brišući nosić nasricala, hm, pazi, raritet.
Rariterna čipka tkana od melanholije i kulturfašizma.
Zamislim raskošan vrt - može i u Italiji, raskošniji - gledala sam skoro reportažu na ARTE o vrtovima Italije, u Veneciji kao kameni zabrani (biješe li Selenić pisao o nekim zabranima?), filigranski, renesansni, bajni, i niko ne živi tu. Prazni dvorovi. Biljke potkreše batler, s jeseni otpadne lišće, batler počisti i sve tako..
U jednom tako mediteranskom vrtu sušite čipku vi autošovinisti Srbije, tkanu od melanholije i kulturfašizma..
Srce mi se cepa.




Тако је говорила Тесс !
Није лако бити Србин !
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 08:40 29.02.2016

Re: Vasi ste

Ajd baš da vidim hoće li tebe domaćin opomenuti.

Video si.
emsiemsi emsiemsi 15:33 29.02.2016

Re: Vasi ste

mesan
mariopan
tess
PS: Dobro si ćerku poslao u Englesku, da joj neki stranac... utera malo pameti, što od idiota tate nije mogla da dobije.

Vidi ovog džukca, čovječe.

Гледам то и немам речи....мало је рећи џукац.


Čudo kako si selektivna u svojoj preneraženosti.

Jbg, ne-Srbi nisu ljudi i smeju se vređati (pošto emsi ozbiljno kaže, Srbi jedini donose dobrotu i toleranciju, što znači da ne-Srbi donose komparativno zlo i istrebljenje), i tu nemaš potrebu da uspijaš. Ko nas jebe nek nam emsi kaže da smo neljudi, sve nas paušalno svodeći na raciju i neoustaše, jel tako?

Ali s druge strane, pošto je on tupav da shvati koliki je šovinista, dokazano puno puta na blogu, onda ga malo podjebavam i zbog patnje što mu se bližnji Srbi postrančuju (odrasli ljudi, čiji je on roditelj i koje on sam spominje po blogu i to samo u kontekstu svog srbovanja) --- e ti ljudi/Srbi i emsijeva osećanja su svetinje, i ukaljana im čistoća izaziva tvoje povraćanje.

Daj još koju dozu licemerja uz zgražavanje, meni je zabavno.

Ево да ти сажето одговорим, па да са тобом завршим сесију.
Није лако бити Србин. Србину свакаква калакурција и башибозук гледају да запишају пете.
Срби су највише клани на овим просторима, са великом страшћу, од многих --- од стране Усташа, нациста (у разноразним рацијама), неоУсташа итд...
Срби још увек морају да се (разноразном башибозуку и калакурцији) извињавају када то кажу.

Како будалетине као што си ти (и теби слични) из тога што кажем закључују да су сви неСрби есесовци (и разна друга гамад), то ти знаш.
На основу твога писања, ја бих могао извући вишеструке (и вишеслојне) импликације - али ја то нећу.
Не занима ме ни ко си, ни шта си, једноставно, ништа (а камоли да претражујем овај блог унатраг за твојим "бисерима" ).
Са мном нема неизвесности - тачно се зна шта пишем и који су моји ставови.
Ти и ја не би, у реалном животу, могли да делимо исти простор. На твоју агресивност морао бих да реaгујем.
То би било све.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:38 29.02.2016

Re: Vasi ste

Sad mi se izvini na nečitanju i nerazumevanju.


Izvini.
Milsim izvini što nisam video komentar, a ne na onom što ti očekuješ.

A šta ti pogrešno vidiš u ovome?
највише доброга у Војводини потиче од Срба.

To je možda suvišno da se kaže, ali netačno sigurno nije.

Ima li išta logičnije nego da u državi Srba najviše dobrog potiče od Srba?
Sve drugo osim toga bi bilo naopako.
Od koga najviše dobrog potiče u Italiji?
Od Francuza valjda.
Ili od Italijana?

Zamisli kad bi neko rekao Francuzima da u Francuskoj najviše dobrog potiče od npr Nemaca, a da su Francuzi u Francuskoj manje bitni.
cane cane 00:16 01.03.2016

Re: Vasi ste

Ja sam i Srbin ali nisam tvoj.


da nisi karisikov?

(od onih svih sto se sad smeju...)

cane cane 00:30 01.03.2016

Re: mozda je problem,

U jednom tako mediteranskom vrtu sušite čipku vi autošovinisti Srbije, tkanu od melanholije i kulturfašizma..
Srce mi se cepa.



ima jos klipova na temu anginih vrtova...


cane cane 00:36 01.03.2016

Re: Vasi ste

wukadin


auf jebote ovo je tako dobro



gde se ovog seti
cane cane 00:37 01.03.2016

Re: Vasi ste

.....Шта сам ја као држављанин Србије.....

Има ли ТО ( мислим на ЈА ) .....неко име....???



kako sta si, srbijanac valjda



cane cane 00:40 01.03.2016

Re: Vasi ste

Molim i tebe da se držiš osnovnih pavila lepog vaspitanja.


pavila pavila, da bi te udavila, neka gupa pavila, u clno te zavila

(sorry, ali nekako mi bas ovako zvucis)

mesan mesan 00:52 01.03.2016

Re: Vasi ste

hoochie coochie man

највише доброга у Војводини потиче од Срба.

To je možda suvišno da se kaže, ali netačno sigurno nije.


Kad bi se tako tumačilo, kao što bi da isteraš, to bi bila najsmehotresnija izjava u istoriji čovečanstva, na nivou pameti: "najviše dobrog, najviše lošeg, najviše smešnog, najviše tužnog, kao i najpopularnije frizure, u Vojvodini dolaze od Srba --- zašto? --- pa jer su Srbi najbrojniji u Vojvodini". Dete iz drugog osnovne

Ozbiljnije, on je rekao da niko drugi do Srba ne može svojom tolerancijom da omogući izmešanu Vojvodinu, i onda, da od Srba dolazi najviše dobroga u Vojvodini. Dakle ne govori se "o brojnosti", nego o kvalitetu. Još je i dodao u zagradi raciju kao primer tolerancije "tih drugih".

Toliko bezumne izjave iz pameti nacionaliste-uz-čašicu uzrokovane su slojevima neznanja, šovinističkim samozodovoljavanjem, i ko zna kojim drugim malignim kompleksima i defektima.

Svom "poznaniku Madžaru" je sigurno objasnio da je racija=Madžari=istorija Vojvodine, a na masterklasu je držao briljantno predavanje o madžarskom zatiranju srbske kulture, npr. u Sentandreji.

Što ga braniš po ovome ne znam, možda podjebavaš, ali nekad zabaguješ u upornom "dokazivanju logikom", totalno mašeći smisao.
angie01 angie01 09:56 01.03.2016

Re: mozda je problem,


ima jos klipova na temu


ti cane, sa svojim dranjem i agresivnim nastupima ovde- najbolji si primer tog primitivizma o kome pise ovaj, odvratan, kako kazes, blog!
cane cane 13:06 01.03.2016

Re: mozda je problem,

ti cane, sa svojim dranjem i agresivnim nastupima ovde- najbolji si primer tog primitivizma o kome pise ovaj, odvratan, kako kazes, blog!


izvini, nisam se drao ja nego bruno langer.

sorry ako si se nasla prozvanom.

anonymous anonymous 15:46 01.03.2016

Re: mozda je problem,

O tome kako je David učinio nemoguće i pored Grobara ispao najgluplji u društvu bolje da ne počinjemo, biće to jalov posao.

hoochie coochie man hoochie coochie man 17:12 01.03.2016

Re: Vasi ste

onda, da od Srba dolazi najviše dobroga u Vojvodini.




Rekoh već, suvišna je ta izjava, nepotrebna, jer je to aksiom, to se naprosto podrazumeva, ali netačna nije.
Ili ti misliš da jeste netačna, da od neko drugog dolazoi najviše dobrog.

Ako je tako, od koga onda dolazi najviše dobrog?

Da li bi u slučaju da je neka druga većina u Vojvodini mogla da opstane multikulturalnost niko ne može da tvrdi, ali svako može da veruje u nešto.
U prilog verovanju da je srpska većina ta koja obezbeđuje multinacionalnost ide stvarnost.
U stvarnosti Srbi jesu većina i multinacionalnost funkcioniše, to se ne može pobiti.
Šta bi bilo da je neko drugi većina ne zna se.

Ako pogledamo da odmah preko granica situacija baš i nije takva, da Srba u Mađarskoj skoro da i nema, da Srba u Hrvatskoj skoro da i nema, i to ide u prilog ovakvoj tvrdnji.
A šta ide u prilog tvrdnji da ta izjava nije tračna, da bi sve bilo isto i da je neko drugi većina u Vojvodini?
mesan mesan 18:03 01.03.2016

Re: Vasi ste

hoochie coochie man

Rekoh već, suvišna je ta izjava, nepotrebna, jer je to aksiom


Isto koliko je onda aksiom da od Srba dolazi najviše lošeg.

Od koga bi dolazilo kad je najviše Srba, zar ne?

hoochie coochie man

Ako je tako, od koga onda dolazi najviše dobrog?


Besmisleno pitanje, osim ako nećeš da ga tumačiš kvalitetom ljudi, npr. Srbi=bolji, Madžari=lošiji, što dole baš i radiš.

Znači ipak tumačiš izjavu ne kao aksiom o brojnosti nego kao nacional-šovinistički vrednosni sud o ljudima.

Kapiš konačno?

hoochie coochie man

U prilog verovanju da je srpska većina ta koja obezbeđuje multinacionalnost ide stvarnost.


Pa da, podunavske Švabe to znaju.

hoochie coochie man

Šta bi bilo da je neko drugi većina ne zna se.


Netačno. Ti si svestan da upravo sada kao i unazad, na severu Vojvodine Srbi su manjina? Aj mi pričaj o tome kako im je život nemoguć. Jel znaš o oscilacijama etničkog sastava u vojvođanskim mestima, kroz razne istorijske okolnosti? Opiši nam kako ta naselja nisu bila moguća dok su, recimo, negde Madžari bili u većini.


hoochie coochie man

Ako pogledamo da odmah preko granica situacija baš i nije takva, da Srba u Mađarskoj skoro da i nema


Upucao si se opet u nogu. Da nije bilo volje stranaca severno od Dunava, gde misliš da bi seobe Srba stigle?

Jesi čuo ti nekad za Sentandreju, jel znaš gde je i koji značaj ima za Srbe? Jel tvoja tvrdnja da su Madžari isterali Srbe iz Sentandreje?

hoochie coochie man

da Srba u Hrvatskoj skoro da i nema


Misliš ima ih koliko muslimana u Foči, Srebrenici? Ili podunavskih Švaba u većinski srpskoj Vojvodini?

Čisto pitam, pošto su Srbi najdobri za suživot, a možemo da uzmemo tako jedan broj sve da sumiramo, zar ne?

Kontekst brale.

Razumem te, srpska nacija je mlada, neostvarena, poput i drugih južnoslovenskih, pa su joj potrebna hvalisanja, mitovi, upiranje prstom. Ta identitetska neostvarenost je i dovela do krvavog pira, a slepačkim izdvajanjem jednog podatka bez ikakvog konteksta i korišćenjem toga da svoju naciju proglasiš za (naj)dobriju, samo potvrđuješ svoje nacionalne komplekse.
emsiemsi emsiemsi 18:07 01.03.2016

Re: Vasi ste

mesan
hoochie coochie man

Rekoh već, suvišna je ta izjava, nepotrebna, jer je to aksiom


Isto koliko je onda aksiom da od Srba dolazi najviše lošeg.

Od koga bi dolazilo kad je najviše Srba, zar ne?

hoochie coochie man

Ako je tako, od koga onda dolazi najviše dobrog?


Besmisleno pitanje, osim ako nećeš da ga tumačiš kvalitetom ljudi, npr. Srbi=bolji, Madžari=lošiji, što dole baš i radiš.

Znači ipak tumačiš izjavu ne kao aksiom o brojnosti nego kao nacional-šovinistički vrednosni sud o ljudima.

Kapiš konačno?

hoochie coochie man

U prilog verovanju da je srpska većina ta koja obezbeđuje multinacionalnost ide stvarnost.


Pa da, podunavske Švabe to znaju.

hoochie coochie man

Šta bi bilo da je neko drugi većina ne zna se.


Netačno. Ti si svestan da upravo sada kao i unazad, na severu Vojvodine Srbi su manjina? Aj mi pričaj o tome kako im je život nemoguć. Jel znaš o oscilacijama etničkog sastava u vojvođanskim mestima, kroz razne istorijske okolnosti? Opiši nam kako ta naselja nisu bila moguća dok su, recimo, negde Madžari bili u većini.


hoochie coochie man

Ako pogledamo da odmah preko granica situacija baš i nije takva, da Srba u Mađarskoj skoro da i nema


Upucao si se opet u nogu. Da nije bilo volje stranaca severno od Dunava, gde misliš da bi seobe Srba stigle?

Jesi čuo ti nekad za Sentandreju, jel znaš gde je i koji značaj ima za Srbe? Jel tvoja tvrdnja da su Madžari isterali Srbe iz Sentandreje?

hoochie coochie man

da Srba u Hrvatskoj skoro da i nema


Misliš ima ih koliko muslimana u Foči, Srebrenici? Ili podunavskih Švaba u većinski srpskoj Vojvodini?

Čisto pitam, pošto su Srbi najdobri za suživot, a možemo da uzmemo tako jedan broj sve da sumiramo, zar ne?

Kontekst brale.

Razumem te, srpska nacija je mlada, neostvarena, poput i drugih južnoslovenskih, pa su joj potrebna hvalisanja, mitovi, upiranje prstom. Ta identitetska neostvarenost je i dovela do krvavog pira, a slepačkim izdvajanjem jednog podatka bez ikakvog konteksta i korišćenjem toga da svoju naciju proglasiš za (naj)dobriju, samo potvrđuješ svoje nacionalne komplekse.

Усташке тлапње !
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:37 01.03.2016

Re: Vasi ste

Isto koliko je onda aksiom da od Srba dolazi najviše lošeg.


Pa, u principu, tako nekako.
Ali ako bi nabrajali ti bi se ljutio jer bi smo morali pomenuti raciju.

Besmisleno pitanje,

Što je besmisleno?
Ako tvrdiš da nešto nije tačno onda kaži šta jeste tačno.


Pa da, podunavske Švabe to znaju.


Nisu njih oterali Srbi nego komunisti, a oni su, "nadnacionalni" (zapravo opasne budale koje su se dokopale vlasti)
Netačno. Ti si svestan da upravo sada kao i unazad, na severu Vojvodine Srbi su manjina? Aj mi pričaj o tome kako im je život nemoguć.

Pa ako ih je bilo a sad ih nema onda je nemoguć.
To mi izgleda prilično normlan zaključak.
Opiši nam kako ta naselja nisu bila moguća dok su, recimo, negde Madžari bili u većini.

Onde gde su Mađari u većini, a da su u svojoj državi, dakle u poziciju da propisuju zakone i pravila, Srba nema.

To je samo fakat, donošenje zaključka ostavljam tebi.


Jesi čuo ti nekad za Sentandreju, jel znaš gde je i koji značaj ima za Srbe?

Jesam i znam.
A znaš li ti koliko je Srba sad tamo?
Gde baš to nađe!
Misliš ima ih koliko muslimana u Foči, Srebrenici?

Ne pričam o gradovima, o državi pričam.
A ako ćemo o gradovima, ima li nekog grada u Srbiji gde je i pismo zabranjeno?
rpska nacija je mlada, neostvarena, poput i drugih južnoslovenskih


Da da, poput drugih.
Doduše, neke svoju državu imaju dvesta godina a neke od preključe, ali to je to, sve su jedne poput drugih :)

hehe, dobar si:)
mariopan mariopan 19:00 01.03.2016

Re: Vasi ste

Mešan

Čudo br 1. da ne znaš na šta sam se zgadila?

Zgadila sam se na tvoj komentar o detetu, nečijoj ćerki, nešto tako odvratno mislim da nikada nije na ovom blogu napisano.

2. Čudo jedno kako si ti zlobno protumačio emsijev komentar?

Nije ti palo na pamet da njegov komentar o Srbima protimačiš na taj način da su Srbi kao najbrojniji narod zaista najodgovorniji i za ono dobro što u Vojvodini postoji, ne samo za ono loše što bi se terbi najviše svidelo.....a to je tolerancija i suživot sa svim različitostima koje u tako mešovitoj sredini postoje?

Više ti se dopada da budu najodgovorniji samo za neke ekscese pa da se po njima može pljuvati do mile volje?
A kada se govori o očuvanom suživotu za koji su oni takođe odgovorni i zaslužni - takvi komentari ti se ne dopadaju?

Doduše, kako su već najbrojniji, tako su i budale pravilno raspoređene i kod nas....ali ako pričamo o nekim zaslugama zašto ti smeta da neko i to pomene?

Emsi nije zloban i znam da nikada ne bi napisao nešto što si ti u "pravednom gnevu" sručio na blog pa je obrisano.

Eto, da ti učinim, licemerja koliko voliš.

edit

Izvinjavam se što ti odmah nisam odgovorila, putovala sam i nisam imala internet.
mesan mesan 21:37 01.03.2016

Re: Vasi ste


A znaš li ti koliko je Srba sad tamo?


Pogle broj Mađara u Vojvodini:

Apsolutni broj opao oko 30% od perioda raspada Jugoslavije --- znači većinski Srbi u svojoj državi ih isteruju, suživot je nemoguć?

Relativno brojno učešće u proteklom veku, opalo sa 30-ak na 13-ak posto. Znači održiv suživot će biti tek kad ih Srbi spuste na 1%?

Razumeš li sad kako si brojke protumačio kroz šovinističku vizuru?


A ako ćemo o gradovima, ima li nekog grada u Srbiji gde je i pismo zabranjeno?


Ćirilični natpisi na autobusima u Novom Sadu, nov zakon, brzo sproveden.

Ali to je samo mali zajeb za tamo nekog Pištu.
A i negde drugde je mnogo gore.
A i TV mu je već na mađarskom.
A i ovo je u stvari zbog demokratije.
A i samo je jedna stvar.
A i što se Srbi ne bi legitimno ponosili pismom.
A i mnogo gore bi to neki drugi uradili.
A i da ima dobro srce, zapevao bi u šali Pišta će se Stevan zvati.
A i ne bi smarao o svojim pravima kad bi znao kako mu je dobro.
A i šta je tek bilo četresneke.
.
.
.
.
.
.


hoochie coochie man

Pa da, podunavske Švabe to znaju.

Nisu njih oterali Srbi nego komunisti


Po tebi,

--- Najviše zla komunizma dolazi od Srba,
--- pošto su Srbi bili najbrojniji među komunistima,
--- kao što je u slučaju Srba i dobrote u Vojvodini?

Ili komunisti nisu mogli biti Srbi,
--- rodio ih i dojio Staljin a ne majka,
--- u komuni na Mesecu,
--- pa ih ubacio ovde padobranom?



Pa ako ih je bilo a sad ih nema onda je nemoguć.


Ima ih, odavno ih bilo, i oduvek oscilovalo. Povezujući to za nekakve ljudske kvalitete (dobrotu) nekog naroda je, hm, tupavo?

Pozdravili te Mađari iz Rumunije i Nemci iz Mađarske, lipšu bez srpskog kvaliteta tolerancije znaš otkad.

I stide se.

Jer znaju da kad Srbi nešto malo etnički počiste, za razliku od imenovanih, to su učinili primorani svojom najdobrotom i naivnošću pred CIA-om.


Doduše, neke svoju državu imaju dvesta godina a neke od preključe


Razmišljajući o državi koja postoji 1000 godina, da, 20 godina ili 200 (minus 50 tokom kojih ti tvrdiš državu su vodili neki tamo komunisti a ne Srbi?), mogu biti slične brojke.

Možda 500 godina kraljevine čak izgleda i ubedljivije od ta dva




PS:
hoochie coochie man

Besmisleno pitanje,

Da li je Zemlja najbolja ili najlošija za Srbe? Pa jedina je, tako da je i jedno i drugo, ili podjednako, ni jedno ni drugo. Šta je tu (ne)tačno, kad je besmisleno?
angie01 angie01 21:48 01.03.2016

Re: mozda je problem,

anonymous
O tome kako je David učinio nemoguće i pored Grobara ispao najgluplji u društvu bolje da ne počinjemo, biće to jalov posao.




pa ocigledno da i niste zasluzili boljeg predsednika.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:26 01.03.2016

Re: Vasi ste

Pogle broj Mađara u Vojvodini:


Gledam i vidim da imaju svoje stranke, ministre, da učestvuju u vladi, da postoje ne mala mesta i oblasti gde su većina.
Toga u Mađarskoj, kad su Srbi u pitanju, nema.

Znaš li koja prava ima srpski poslanik u mađarskom parlamentu?
Da govori, ali da glasa NE!

E sad zamisli da je takva situacija u Srbiji.
Ćirilični natpisi na autobusima u Novom Sadu, nov zakon, brzo sproveden.


A i to problem :)
Treba i u Novom Sadu zabraniti ćirilicu.
Jel to zvanično pismo, jeste, pa šta je problem ako se koristi?
Ljuti se Pišta?
Pa žao mi je.



Najviše zla komunizma dolazi od Srba,


E vidiš tu je malo komplikovanija situacija, ali ima tu istine.
Ništa se u Jugoslavijinije moglo dogoditi bez Srba, ni sama Jugoslavija se nije bez njih mogla desiti.
Najveći narod, sa najvećim iskustvom u pravljenju i vođenju države, skoro jedini (pored Crne Gore) koji je imao svoju državu, vojsku, valutu, narodnu banku, dakle sve ono što je državi potrebno, Srbija je dala.
Drugi nisu mogli jer to nikad nisu ni imali.

Pa je na mestu tvoja tvrdnja da su Srbi odgovorni za Jugoslaviju, a time i komunizam. Da su se oni tome oduprli ništa od toga ne bi bilo.
Šta bi se desilo sa onim restlovima bivše monarhije je teško tvrditi, ali najverovatnije da bi se sve to utopilo u neke druge države, i teško je verovati da bi od toga ikakva država mogla nastati, pa je prilično verovatno da danas ne bi postojale kojekave Hrvatske, Slovenije i ostali.
I za to je Srbija zaslužna ili kriva, kako ko posmatra.

Ali šta je ono što zbunjuje kod Srba i komunizma?
Ti kažeš, zar komunista ne može biti Srbin, jer ga je rodila Srpkinja.
Pa naravno da ne može, jer se i nacionalnost i ideologija prihvataju, a ne rađa se sa tim.

To što se nacionalnost najčećše prihvata od roditelja ne znači da se ne može prihvatiti neka druga.
pošto je komunistička ideologija, posebno ona Titina, veoma decidna kad se radi o nacionalizmu, da je to štetno, da je to nevažno, onda je sasvim jasno da su se ti koji su tu ideologiju prihvatili, ili odrekli nacionalne, ili je potisnuli u drugi plan zarad komunizma.
Tako da oni jesu nekakvi Srbi, ali oni koji su se na neki način distancirali od nacije, otpali od nje, srpski otpad takoreći.



Ima ih, odavno ih bilo, i oduvek oscilovalo.


A da naučiš značenje reći oscilovati?
Oscilovati znači da se nešto kreće u jednom pa u drugom smeru, oko neke tačke, to bi značilo da se broj Srba u Mađarskoj čas smanjuje šas povećava oko neke konstantne brojke.
A to nije tačno, tamo broj Srba ne osciluje nego premantnetno opada, da bi sad dospeo do brojke koja je na ivici da uopšte budu statistički registrovani kao nacionalna manjina.

Lupaš bre ko maksim po diviziji.
Jer znaju da kad Srbi nešto malo etnički počiste,


Opet se zalećeš.
Pa zar ti treba sto puta ponavlajti činjenicu da je Srbija najraznolikija po nacionalnom sastavu (posle Crne Gore), a da su one slučajne državice sa početka komentara (Hrvatska i slične) etnički očišćene.

20 godina ili 200...................mogu biti slične brojke.


Mogu, mogu, iako je jedna deset puta veća od druge, mogu :)
Nastanak jedne države pamte i današnji srednjoškolci, dobro ajd, studenti, a nastanak druge se desio u pretrpošlom veku, ali slično je to :)
Šta, piči te kompleks?
Pa jbg, što je niste pre pravili.


Možda 500 godina kraljevine čak izgleda i ubedljivije od ta dva


A ona plAćena reklama na Historiju?
Sjajna je. :)

nego Ovo mi je zanimlnjivo


Pišta će se Stevan zvati.

Steva, ne Stevan, Steva.
A Juiška Mileva.


Pričam sa nekim posle tog komentara, i kaže mi nešto u smislu, ma koji ti je ono klinac sa Pištom i Stevom.
Ja kažem, ma peckam mesana, pali se na to, garant.
I vidim bio sam u pravu, danima te drži.

Voleo bih da ovo pročita i osoba sa kojom sam o tome razgovarao, da vidi da sam bio u pravu :)
mesan mesan 22:39 01.03.2016

Re: Vasi ste

mariopan

Čudo br 1. da ne znaš na šta sam se zgadila?


Šta je tu je, zilikaki sam dodatno rekao nešto o tome... Tebe sam pitao zašto si bila selektivna, ali sasvim je u redu, nešto kad pročitaš te dira mnogo nešto nimalo, i u ovom slučaju se vrlo razlikujemo.

mariopan

Nije ti palo na pamet da njegov komentar o Srbima protimačiš na taj način da su Srbi kao najbrojniji narod zaista najodgovorniji i za ono dobro što u Vojvodini postoji


Ne, jer čitam i pratim šta pišu takvi likovi, bio je prilično eksplicitan, Srbi=jedini mogući garant suživota, Ostali=racija.

mariopan

ne samo za ono loše što bi se terbi najviše svidelo.....


Apsolutno ne, uopšte nemam želju da izvlačim dobre ili loše stvari o nekoj naciji --- reagujem i kontriram samo nepromišljenim likovima koji uzlete na svojoj nacionalističkoj radosti, usput omalovažavajući ljude o kojima nemaju pojma. A vrlo retko imam želju da ih lično uvredim, baš gadno, jer ne žele da shvate koliko omalovažavaju druge. Zaslužio je bar neku neprospavanu noć, ali suviše je debelokožac da do njega prodre i lična uvreda. Ako ikad bude sledećeg puta, ići će na PP

mariopan

Više ti se dopada da budu najodgovorniji samo za neke ekscese pa da se po njima može pljuvati do mile volje?


Tu već upadaš u neke svoje neraščišćene račune, ja nikad nisam započeo temu omalovažavajući bilo koju naciju. Kad neko počne šovinistički da luduje, oštro kontriram, ako o pomenutim stvarima znam ponešto.

Na ovom blogu većinom se javlja srpski šovinizam (samo zbog jezika koji koristimo), te je i moja povremena rekacija usmerena baš protiv toga, naročito jer imam drugačiju perspektivu na neke stvari.

Par Hrvata ovde povremeno vrlo oštro napadne srpsku naciju, ja sam jednom pred takvim branio predatortz-ovo pisanje. Gomila zainteresovanih ljudi se odmah okomi na takve ispade i moj upliv tu ne bi značio mnogo.


ali ako pričamo o nekim zaslugama zašto ti smeta da neko i to pomene?


Mariopan, priča o zaslugama je lepa. U mojoj porodici ima Karađorđeve zvezde, na koju sam vrlo ponosan.
Meni smeta što se na nacionalističkoj osnovi neki neosnovano unižavaju, samo da bi se neki šatro "pohvalili". Korišćene činjenice su skoro nepostojeće i potpuno u funkciji već donetog šovinističkog zaključka.


Emsi nije zloban i znam da nikada ne bi napisao nešto što si ti u "pravednom gnevu" sručio na blog pa je obrisano.


Možda ga ti znaš u realnosti. Ali ovo mesto nije baš preslikana realnost. Po mom čitanju nekad je simpatičan i zabavan, a mnogo češće tupi dok ne dobije priliku da opljune po nekakvim ustašama i istakne kako su Srbi dobri i da su im svi dužni. Što je prilično neodređeno i nikad me nije zainteresovalo. Ali pokuljao iz te njegove patetike i demon koji me uznemirio.


Izvinjavam se što ti odmah nisam odgovorila, putovala sam i nisam imala internet.


Cenim tvoj detaljan odgovor, više sam očekivao da ćeš me ignorisati
freehand freehand 22:42 01.03.2016

Re: mozda je problem,

angie01
anonymous
O tome kako je David učinio nemoguće i pored Grobara ispao najgluplji u društvu bolje da ne počinjemo, biće to jalov posao.




pa ocigledno da i niste zasluzili boljeg predsednika.

A kakvog si ti zaslužila?
freehand freehand 22:44 01.03.2016

Re: Vasi ste

mesan

A znaš li ti koliko je Srba sad tamo?


Pogle broj Mađara u Vojvodini:

Apsolutni broj opao oko 30% od perioda raspada Jugoslavije --- znači većinski Srbi u svojoj državi ih isteruju, suživot je nemoguć?

Relativno brojno učešće u proteklom veku, opalo sa 30-ak na 13-ak posto. Znači održiv suživot će biti tek kad ih Srbi spuste na 1%?

Razumeš li sad kako si brojke protumačio kroz šovinističku vizuru?


A ako ćemo o gradovima, ima li nekog grada u Srbiji gde je i pismo zabranjeno?


Ćirilični natpisi na autobusima u Novom Sadu, nov zakon, brzo sproveden.

Ali to je samo mali zajeb za tamo nekog Pištu.
A i negde drugde je mnogo gore.
A i TV mu je već na mađarskom.
A i ovo je u stvari zbog demokratije.
A i samo je jedna stvar.
A i što se Srbi ne bi legitimno ponosili pismom.
A i mnogo gore bi to neki drugi uradili.
A i da ima dobro srce, zapevao bi u šali Pišta će se Stevan zvati.
A i ne bi smarao o svojim pravima kad bi znao kako mu je dobro.
A i šta je tek bilo četresneke.
.
.
.
.
.
.


hoochie coochie man

Pa da, podunavske Švabe to znaju.

Nisu njih oterali Srbi nego komunisti


Po tebi,

--- Najviše zla komunizma dolazi od Srba,
--- pošto su Srbi bili najbrojniji među komunistima,
--- kao što je u slučaju Srba i dobrote u Vojvodini?

Ili komunisti nisu mogli biti Srbi,
--- rodio ih i dojio Staljin a ne majka,
--- u komuni na Mesecu,
--- pa ih ubacio ovde padobranom?



Pa ako ih je bilo a sad ih nema onda je nemoguć.


Ima ih, odavno ih bilo, i oduvek oscilovalo. Povezujući to za nekakve ljudske kvalitete (dobrotu) nekog naroda je, hm, tupavo?

Pozdravili te Mađari iz Rumunije i Nemci iz Mađarske, lipšu bez srpskog kvaliteta tolerancije znaš otkad.

I stide se.

Jer znaju da kad Srbi nešto malo etnički počiste, za razliku od imenovanih, to su učinili primorani svojom najdobrotom i naivnošću pred CIA-om.


Doduše, neke svoju državu imaju dvesta godina a neke od preključe


Razmišljajući o državi koja postoji 1000 godina, da, 20 godina ili 200 (minus 50 tokom kojih ti tvrdiš državu su vodili neki tamo komunisti a ne Srbi?), mogu biti slične brojke.

Možda 500 godina kraljevine čak izgleda i ubedljivije od ta dva




PS:
hoochie coochie man

Besmisleno pitanje,

Da li je Zemlja najbolja ili najlošija za Srbe? Pa jedina je, tako da je i jedno i drugo, ili podjednako, ni jedno ni drugo. Šta je tu (ne)tačno, kad je besmisleno?


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:52 01.03.2016

Re: mozda je problem,

O tome kako je David učinio nemoguće i pored Grobara ispao najgluplji u društvu


A mene zanima što je ispao glup u društvu?
Čovek je tako javno saopštio svoj politički stav, zar je to nešto ružno.

Posebo jer se često ovde čuju jadikovke kako je stanje jadno, a opozicione stranke nemoćne da išta promene, da je nastupla letargija, da se ne čuju glasovi intelektualne elite..
Pa evo čuo se glas, šta je sad probelm?

Zamišljam i priželjkujem situaciju da se mnogo češće dešavaju ovakve stvari, da se ta intelektualna Srbija jasno odredi prema predsediku koga Srbija ipak treba da se stidi.

mesan mesan 04:02 02.03.2016

Re: Vasi ste

hoochie coochie man
Pogle broj Mađara u Vojvodini:

Gledam i vidim


Kanda slabo vidimo ti i ja jer se vrtimo u krugovima

O demokratskim poslanicima ću te pozvati da uočiš: manjina od 10.000 (rasuto) naspram manjine od 150.000 (u mnogo mesta blizu 100%), a obe države oko 10.000.000.

Pogledaj i vreme unazad, i pre I Sv. rata --- koja teritorija je bila pod čijom upravom u kojim periodima, sa koliko prisutnih manjina, koje su bile kako predstavljene. Koje paralele ti u stvari povlačiš po tom pitanju?

Čini mi se da, iznenađujuće, skoro pa kopiraš neke izjave iz DSS-a (naravno, ništa tome ne fali).


Treba i u Novom Sadu zabraniti ćirilicu.


Iz skinute latinice zaključuješ da ja pozivam na zabranu ćirilice? Wow.


Ljuti se Pišta?
Pa žao mi je.


Ako ti nisi primer najdobrote suživota, ne znam ko je



Tako da oni jesu nekakvi Srbi, ali oni koji su se na neki način distancirali od nacije, otpali od nje, srpski otpad takoreći.


Znaš ono: Srbin ne može biti komunista, jer onda nije pravi Srbin



A da naučiš značenje reći oscilovati?


Da, brojnost ide gore-dole, seobama, natalitetom, zavisno od krupnih istorijskih i ekonomskih uslova, a ređe i ciljanom politikom, ratovima ili zločinima.

Broj Srba na teritoriji današnje Mađarske je rastao u talasima bar oko 300 godina od XVI veka, pa polako opadao skoro 100 godina, uz nagli pad neposredno posle I. Sv rata. Od tada je 1970-ih porastao, pa opao, i na popisu 2011. opet skočio na 10.000 (trostruk u odnosu na 2001.). Ovo poslednje mislim da ima veze sa novim naseljavanjem koliko i sa kampanjom za izjašnjavanje.

Pritom početak značajnog opadanja broja u Sentandreji (početak XIX veka) se poklapa sa priličnim bumom kulture, kao što znaš.

Mađari na teritoriji današnje Vojvodine su pridošli, pa zbog Otomana otišli, pa se opet vraćali od XVII veka. A od I Sv. rata već 100 godina opadaju kao što sam ti brojeve naveo.

Inače, uz gledanje horizonta na ravnici Vojvodine, bogatstvo službenih jezika koji se u njoj koriste je stvar koja mi nekako ispunjava srce zadovoljstvom.


nego Ovo mi je zanimlnjivo

Steva, ne Stevan, Steva.


Eh, zaboravio, nego brzo preveo Pišta od Ištvan, to je Stevan.


Ja kažem, ma peckam mesana, pali se na to, garant.
I vidim bio sam u pravu, danima te drži.


Jok

Bio je to cinično/ironičan deo mog komentara (one "A i..." stavke), pa se setih da razblažim kiseli humor našom zajedničkom šalom, tom pesmom, na kojoj sam ti se i zahvalio jer si me obradovao duhom peckanja/zezanja!

Inače, Srbija do Tokija
mariopan mariopan 08:56 02.03.2016

Re: Vasi ste

mesan
Šta je tu je, zilikaki sam dodatno rekao nešto o tome...

Strašno je kada tako izgubi živce pametan i obrazovan čovek a posle se začudi ako na takve, čak i manje uvredljive reči, manje obrazovan, manje pametan, izvadi brisu ili sikiricu? Ko bi za to, po tebi, bio više odgovoran, on ili ti?
Tu već upadaš u neke svoje neraščišćene račune, ja nikad nisam započeo temu omalovažavajući bilo koju naciju. Kad neko počne šovinistički da luduje, oštro kontriram, ako o pomenutim stvarima znam ponešto.

Ja sam se šovinističkih ludorija nagledala na blogu, uglavnom na račun Srba, pa mi je taj živac malo istanjen. Čega je sve ovde bilo nećeš verovati, mogla se i karijera napraviti u takmičenju ko bolje i sočnije opljune po nama.

Može mi se dogoditi da ishitreno reagujem, priznajem.

A najbrže se palim na autošovinističko posipanjem pepelom, zlurado ruganje celoj naciji, kada neko, sve se utrkujući da ga neko ne pretekne, i sve nas zatrpa tim pepelom jer sami, valjda, nećemo... a sve da bi uživao u sopstvenoj moralnoj ispravnosti, čojstvu i junaštvu?

Ima i toga na blogu.

Možda ga ti znaš u realnosti.


Ne znam ga u realnosti ali mi se ne čini da ono što piše može nekoga da uvredi, zaista? Naročito na nacionalnoj osnovi? Nisam naišla na uvrede takve vrste ili ne pratim blog redovno pa ne znam?
deset_slukom deset_slukom 11:26 02.03.2016

Re: Vasi ste

mariopan

Ne znam ga u realnosti ali mi se ne čini da ono što piše može nekoga da uvredi, zaista? Naročito na nacionalnoj osnovi? Nisam naišla na uvrede takve vrste ili ne pratim blog redovno pa ne znam?


Ovo je zaista neobično opažanje. Čudi me da nisi primetila kako se u baš svakom njegovom postu dužem od jedne reči provlači jedna te ista "misao": svet se deli na Srbe i ustaše (i njima slične), gde ovo u zagradi isključuje svaku mogućnost da postoji i nešto treće. I nikada, ali nikada ne propušta da to naglasi.

Ta dosetka služi zato da se nađe mesto za sumnjive Srbe, "autošoviniste", autonomaše i sve one koji nisu ni Srbi ni Hrvati.

Recimo, za autora bloga je pitanje samo da li je čist ustaša (otkud može Srbin da ima takvo prezime, usto autonomaš?) ili je tek njima sličan (ukoliko je, ipak, Srbin).

Svaka rasprava s njim se svodi na ocenu mere tvoga ustašluka, kao i na otvorene uvrede, ukoliko nisi "ispravan" Srbin. Na to budeš primoran da uzvratiš istom merom, ili da pojedeš g. Uostalom, nije on jedini, mada je jedinstven po ispraznosti - ima još par likova zbog kojih bi bilo opravdano postojanje nekakve moderacije.
angie01 angie01 11:53 02.03.2016

Re: Vasi ste

Ovo je zaista neobično opažanje. Čudi me da nisi primetila kako se u baš svakom njegovom postu dužem od jedne reči provlači jedna te ista "misao": svet se deli na Srbe i ustaše (i njima slične), gde ovo u zagradi isključuje svaku mogućnost da postoji i nešto treće. I nikada, ali nikada ne propušta da to naglasi.

Ta dosetka služi zato da se nađe mesto za sumnjive Srbe, "autošoviniste", autonomaše i sve one koji nisu ni Srbi ni Hrvati.

Recimo, za autora bloga je pitanje samo da li je čist ustaša (gde može Srbin da ima takvo prezime, usto autonomaš?) ili je tek njima sličan (ukoliko je, ipak, Srbin).

Svaka rasprava s njim se svodi na ocenu mere tvoga ustašluka, kao i otvorenim uvredama, ukoliko nisi "ispravan" Srbin. Na to budeš primoran da uzvratiš istom merom, ili da pojedeš g. Uostalom, nije on jedini, mada je jedinstven po ispraznosti - ima još par likova zbog kojih bi bilo opravdano postojanje nekakve moderacije.




Govor mržnje (Zakon o javnom informisanju, čl.38.: “Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“), pretnje, psovke, vređanje i klevetanje.

stav prvi iz pravilnika o ponasnju na ovom blogu.

mariopan mariopan 13:15 02.03.2016

Re: Vasi ste

angie01


Govor mržnje (Zakon o javnom informisanju, čl.38.: “Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“), pretnje, psovke, vređanje i klevetanje.

stav prvi iz pravilnika o ponasnju na ovom blogu.

Da li je ovo pravilo važilo i kada je Azdejković sa VIP statusom "krstio srpčad" za Uskrs zapišavanjem, foto-šopom pravio karikature na račun Srba-koljača, Srba-četnika, genocidnih zločinaca..sve do malih srpskih beba...... ili je to neko novo pravilo na blogu?

Bilo je mnogo smešno tada?
Tada je postojala moderacija?

Uostalom sami autori imaju dugme za moderisanje svojih blogova, šta će vam tu moderacija?
deset_slukom deset_slukom 13:27 02.03.2016

Re: Vasi ste

mariopan
kada je Azdejković


I kada Amerikanci muče crnce.
mariopan mariopan 13:27 02.03.2016

Re: Vasi ste

deset_slukom

Da, primetila sam, samo sam na ovom blogu videla mnogo gore komentare, slike, i štošta drugo...za šta je emsi malo dete.

Nema više tih autora i dobro je što su negde nestali ali nisu nestali zato što se stide, nego su neki dobili više blokčiča ako su bolje opleli po nama, pa su se naljutili na celo selo....

...ali hajde mi da ulovimo našeg emsija-fašistu?

Evo ja ću lepo da ga zamolim?


MOLIM TE EMSI NEMOJ VIŠE DA POMINJEŠ USTAŠE I NEMOJ DA HVALIŠ VASKOLIKO SRPSTVO, NIJE LEPO, DRUGI SE OD TOGA OSEĆAJU NEPRIJATNO I UGROŽENO. NISMO MI TAKO DOBAR NAROD KAKO TI MISLIŠ, IMA I KOD NAS, KAO KOD SVIH DRUGIH, KUKOLJA U ŽITU.
MOLIM TE.

(iskreno mislim da će ovo da reši stvar)
mariopan mariopan 13:31 02.03.2016

Re: Vasi ste

deset_slukom
mariopan
kada je Azdejković


I kada Amerikanci muče crnce.

Šta, nema veze. bilo pa prošlo?

edit

Zar to nisu dupli aršini?




deset_slukom deset_slukom 13:45 02.03.2016

Re: Vasi ste

mariopan

MOLIM TE EMSI NEMOJ VIŠE DA POMINJEŠ USTAŠE I NEMOJ DA HVALIŠ VASKOLIKO SRPSTVO, NIJE LEPO, DRUGI SE OD TOGA OSEĆAJU NEPRIJATNO I UGROŽENO. NISMO MI TAKO DOBAR NAROD KAKO TI MISLIŠ, IMA I KOD NAS, KAO KOD SVIH DRUGIH, KUKOLJA U ŽITU.
MOLIM TE.

(iskreno mislim da će ovo da reši stvar)


Iskreno, nisi pažljivo pročitala šta sam napisao.

On ne "pominje" ustaše, nego svrstava sagovornike po principu ili/ili. Za vaskoliko srpstvo me nije briga, neka ga hvali ako voli.
mariopan mariopan 14:10 02.03.2016

Re: Vasi ste

deset_slukom
mariopan

MOLIM TE EMSI NEMOJ VIŠE DA POMINJEŠ USTAŠE I NEMOJ DA HVALIŠ VASKOLIKO SRPSTVO, NIJE LEPO, DRUGI SE OD TOGA OSEĆAJU NEPRIJATNO I UGROŽENO. NISMO MI TAKO DOBAR NAROD KAKO TI MISLIŠ, IMA I KOD NAS, KAO KOD SVIH DRUGIH, KUKOLJA U ŽITU.
MOLIM TE.

(iskreno mislim da će ovo da reši stvar)


Iskreno, nisi pažljivo pročitala šta sam napisao.

On ne "pominje" ustaše, nego svrstava sagovornike po principu ili/ili. Za vaskoliko srpstvo me nije briga, neka ga hvali ako voli.

Da ga zamolim i za to?
Da, on to radi ali ja nisam na to obratila pažnju na taj način.

Moja greška, izvinjavam se.

Evo lepo ga molim da pazi šta piše jer se uvrede dugo pamte, bar ja ih pamtim. I za mene ne postaju istorija kada prođe neko vreme, nego kada prestanu da bole onoga ko je uvređen....što se na ovim prostorima nije desilo ni u jednoj generaciji, nisu imali vremena da zaborave...zato nas je bilo lako nahuškati jedne na druge, i zato smo imali ratove i žrtve na sve strane.

Ako ne dosipamo vodu na tu vodenicu svima će nam bitti bolje?
milisav68 milisav68 14:13 02.03.2016

Re: Vasi ste

deset_slukom
On ne "pominje" ustaše, nego svrstava sagovornike po principu ili/ili.

Ustaška posla.

Četnička posla ili Srbistan.
mariopan mariopan 14:27 02.03.2016

Re: Vasi ste

milisav68
deset_slukom
On ne "pominje" ustaše, nego svrstava sagovornike po principu ili/ili.

Ustaška posla.

Četnička posla ili Srbistan.

Samo ti dolivaj ulje na vatricu.
urbana_gerila urbana_gerila 14:28 02.03.2016

Re: Vasi ste

čarli će posle ove, sa aspekta prosečne pameti sasvim nepotrebne, analize njegovog minulog rada, bar malo, povratiti rejting kod poslodavaca, no - i ja ću imati šta* da izvrćem ruglu.

* napisati "koga" - bilo bi preterivanje glede takvog oblika života.
freehand freehand 14:57 02.03.2016

Re: Vasi ste

Strašno je kada tako izgubi živce pametan i obrazovan čovek a posle se začudi ako na takve, čak i manje uvredljive reči, manje obrazovan, manje pametan, izvadi brisu ili sikiricu? Ko bi za to, po tebi, bio više odgovoran, on ili ti?

Uvek je dobra ideja stvari posmatrati hronološki. Malo je teže za pravdati budale, doduše, ali sigurno daje objektivniju sliku.
Pitanje je: da li hoćeš objektivnu sliku?
angie01 angie01 14:59 02.03.2016

Re: Vasi ste

Da, on to radi ali ja nisam na to obratila pažnju na taj način.


evo, kad sam vec pocela,...kojim pravom- ne on, cije kapacitete ne zelim da opserviram- nego bilo ko, kada se ne slaze sa sagovornikom i to, izvini, narocito na teme po nacionalnoj osnovi, on njima lepi etikete da su ustase, gamad, neprijatelji,... je l kapiras ti specificnu tezinu tih bljuvotina ili ti je ok, pa zato nisi gledala na taj nacin, kako kazes,...a na koj nacin mogu da se gledaju takve stvari?.... je l mogu ja da mislim da nacionalno obelezje ne definise ljude i da je to njihova privatna stvar, da ih jednako po tim stavrima ne delim na nase i one neke druge, i bez tog zakona koji zabranjuje bilo kakvo licno vrejdanje i delenje po tim parametrima...mislim, sta je vama ljudi, ovo je ovde postala normala u komunikaciji,...sto god grdje i primitivnije neko napljuvao nekog ko ne srbuje, vece ovacije dobije,

i to je sad ispalo, super, eto, otisli su oni koji su kritikovali stvari koje nisu dobre, a ovo malo njih sto nemaju poklic ni levi ni desni, e na njih cemo da povracamo- jer- nasi smo.

je l mozda nenormalno da blogeri iznesu svoje misljenje, a bez da onog drugog komentarisu- sto je najveca moguca bedastoca,...slazem se, zbog toga, ne slazem se zbog toga,...na sta lici ovaj napad na autora ovde, je l nesto slagao, je l se to ne desava, je l nema pravo da ima stav o tome, koga je dirno u ljutu ranu, sem one kojima je takav dogadjaj ok i odmah krenu da prozivaju na druge primere,...pa to je isto kad kada majke brane svoju decu siledzije,...pa sta odmah cmizdis, sta je tako strasno,...


necu vise,...prosto je nenormalno da se nanovo sporimo oko bazicnih stavri.


svaki portal koji se trudi da odrzi neku normalnost, vodi racuna da se ovakve stavri ne dozvoljavaju- ne znam zasto odrasli ljudi ne mogu sami da se dogovre da mesto u koje dolaze treba da je ok.


...a posle- lazu, nismo mi takvi....
mariopan mariopan 15:13 02.03.2016

Re: Vasi ste

freehand
Strašno je kada tako izgubi živce pametan i obrazovan čovek a posle se začudi ako na takve, čak i manje uvredljive reči, manje obrazovan, manje pametan, izvadi brisu ili sikiricu? Ko bi za to, po tebi, bio više odgovoran, on ili ti?

Uvek je dobra ideja stvari posmatrati hronološki. Malo je teže za pravdati budale, doduše, ali sigurno daje objektivniju sliku.
Pitanje je: da li hoćeš objektivnu sliku?

Ja ne pravdam budale, samo kažem da im se pridaje mnogo veća važnost nego što zaslužuju.
Odgovor na pitanje je - neću.
emsiemsi emsiemsi 15:23 02.03.2016

Re: Vasi ste

mariopan
deset_slukom

Da, primetila sam, samo sam na ovom blogu videla mnogo gore komentare, slike, i štošta drugo...za šta je emsi malo dete.

Nema više tih autora i dobro je što su negde nestali ali nisu nestali zato što se stide, nego su neki dobili više blokčiča ako su bolje opleli po nama, pa su se naljutili na celo selo....

...ali hajde mi da ulovimo našeg emsija-fašistu?

Evo ja ću lepo da ga zamolim?


MOLIM TE EMSI NEMOJ VIŠE DA POMINJEŠ USTAŠE I NEMOJ DA HVALIŠ VASKOLIKO SRPSTVO, NIJE LEPO, DRUGI SE OD TOGA OSEĆAJU NEPRIJATNO I UGROŽENO. NISMO MI TAKO DOBAR NAROD KAKO TI MISLIŠ, IMA I KOD NAS, KAO KOD SVIH DRUGIH, KUKOLJA U ŽITU.
MOLIM TE.

(iskreno mislim da će ovo da reši stvar)

Да ти одговорим, из простог разлога, који сам већ више пута навео (да тебе и ТасуДебелога сматрам за нешто најбоље на овом блогу - и међу нама Србима), према следећем:
Уврежено мишљење (и пракса) на овом блогу (и не само на блогу) је да било ко може слободно да вређа Србе.
Поред тога, подразумева се (и пожељно је) да Срби на све те увреде не реагују и не одговарају.
На жалост погођених мојим писањем - ја нисам од таквих Срба.
То да ли је неко Усташа, НеоУсташа или слично - је његов проблем (у који се ја не бих мешао).
Да ли ћу ја нечије писање оцењивати као усташке глупости, неоУсташке тлапње, аутономашка пресеравања, зависи од мноштва фактора - а највише од написанога.
Оно са чиме нема компромиса је да ћу реаговати када било ко запишава мој народ - Србе.
Није лако бити Србин.
Хвала теби што ме браниш, то није потребно - ја сам научио да ратујем са свакојаквим башибозуком, а посебно задовољство ми причињава расправа са чопором - то ми негује сујету.


apacherosepeacock apacherosepeacock 15:27 02.03.2016

Re: Vasi ste

milisav68
deset_slukom
On ne "pominje" ustaše, nego svrstava sagovornike po principu ili/ili.

Ustaška posla.

Četnička posla ili Srbistan.


..genocidna tvorevina Sumska.
mariopan mariopan 15:29 02.03.2016

Re: Vasi ste

angie01
kojim pravom- ne on, cije kapacitete ne zelim da opserviram- nego bilo ko, kada se ne slaze sa sagovornikom i to, izvini, narocito na teme po nacionalnoj osnovi, on njima lepi etikete da su ustase, gamad, neprijatelji,... je l kapiras ti specificnu tezinu tih bljuvotina ili ti je ok, pa zato nisi gledala na taj nacin, kako kazes,...a na koj nacin mogu da se gledaju takve stvari?.... je l mogu ja da mislim da nacionalno obelezje ne definise ljude i da je to njihova privatna stvar, da ih jednako po tim stavrima ne delim na nase i one neke druge, i bez tog zakona koji zabranjuje bilo kakvo licno vrejdanje i delenje po tim parametrima...mislim, sta je vama ljudi, ovo je ovde postala normala u komunikaciji,...sto god grdje i primitivnije neko napljuvao nekog ko ne srbuje, vece ovacije dobije,


Pa gde si bila da ovo tada napišeš Azdejkoviću i da se boriš protiv uvreda na račun celog srpskog naroda? Nije bilo popularno tada ga braniti?

Nešto se ne sećam da si ga kritkovala što vređa Srbe?

Pazi kako si nežna, pa kažeš da je samo kritikovao, da ga valjda ne uvrediš? Da se podsetimo kako je izgledala ta njegova "kritika"?

I da se razumemo, ja ne branim emsija, neka se brani sam ako nije banovan i ako ima pristup blogu, samo ne pridajem toliku i takvu važnost njegovom pisanju. Ako nema pristup blogu onda o njemu ne treba ni da razgovaramo, nije lepo?

Kako vidim, sada isterujemo đavola iz njega... e, našli smo iz koga prvo treba da ga isteramo da bi blog bio lep i umiven?
angie01 angie01 15:50 02.03.2016

Re: Vasi ste

Pazi kako si nežna, pa kažeš da je samo kritikovao, da ga valjda ne uvrediš? Da se podsetimo kako je izgledala ta njegova "kritika"?


uopste nisam mislila na pedju a.,...njemu sam svaki put napisala sve sa cime se ne slazem i zasto,... a pozivanje na nesto drugo, nije bas najbolji nacin odbrane, nego relativizacija- ali se ovde ne radi o tome- njegovom ili bilo cijem pisanju, nego o konstantnom prozivanju i vredjanju po nacionalnoj osnovi nekog blogera u komunikaciji, lepljenju uvredljivih etiketa, diskriminacija u najgorem obliku, sto je zabranjeno ne samo ovim pravilnikom, nego ustavom Srbije i samim tim zakonom kaznjivo.


e, našli smo iz koga prvo treba da ga isteramo da bi blog bio lep i umiven?


pa vidi, meni kada se prvi put tako obratio, ja sam mu rekla da mu necu vise odgovarati, jer je presao prag tolerancije uvazavanja ali to njega nije sprecilo da nastavi da se proserava,...pri tome, izvini, a sto bi meni bilo ok da to radi i nekom drugom- bilo ko/...boli mene uvo za emsija, i sta on kaze, ali sto bi bilo ko sebi dozvoljavao stavri koje su vec prepoznate kao nedozvoljene, a mi smo kao kul, i neka ga,...to onda samo znaci da nam je to ok- bilo ko da je u pitanju.

samo je potvrdjeno da je divljastvo tog tipa prisutno i prihvatljivo, a sve napadajuci dogadjaj iz osnovnog teksta ovog bloga- jer se tim neprimerenim uvredama cini isto to- nasilje prema "neprijatelju".

evo kako se to resava u svetu


emsiemsi emsiemsi 15:57 02.03.2016

Re: Vasi ste

angie01
Pazi kako si nežna, pa kažeš da je samo kritikovao, da ga valjda ne uvrediš? Da se podsetimo kako je izgledala ta njegova "kritika"?


uopste nisam mislila na pedju a.,...njemu sam svaki put napisala sve sa cime se ne slazem i zasto,... a pozivanje na nesto drugo, nije bas najbolji nacin odbrane, nego relativizacija- ali se ovde ne radi o tome- njegovom ili bilo cijem pisanju, nego o konstantnom prozivanju i vredjanju po nacionalnoj osnovi nekog blogera u komunikaciji, lepljenju uvredljivih etiketa, diskriminacija u najgorem obliku, sto je zabranjeno ne samo ovim pravilnikom, nego ustavom Srbije i samim tim zakonom kaznjivo.


e, našli smo iz koga prvo treba da ga isteramo da bi blog bio lep i umiven?


pa vidi, meni kada se prvi put tako obratio, ja sam mu rekla da mu necu vise odgovarati, jer je presao prag tolerancije uvazavanja ali to njega nije sprecilo da nastavi da se proserava,...pri tome, izvini, a sto bi meni bilo ok da to radi i nekom drugom- bilo ko/...boli mene uvo za emsija, i sta on kaze, ali sto bi bilo ko sebi dozvoljavao stavri koje su vec prepoznate kao nedozvoljene, a mi smo kao kul, i neka ga,...to onda samo znaci da nam je to ok- bilo ko da je u pitanju.

samo je potvrdjeno da je divljastvo tog tipa prisutno i prihvatljivo, a sve napadajuci dogadjaj iz osnovnog teksta ovog bloga- jer se tim neprimerenim uvredama cini isto to- nasilje prema "neprijatelju".

evo kako se to resava u svetu



Глупости !
Тлапње рецидива комесарског духа.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:00 02.03.2016

Re: mozda je problem,

poceli da kupiju stanove po Rovinju i poceli masovno tamo da leti obitavaju i sa sobom povlacili nove i nove buduce zaljubljenike ovog prelepog dela primorja,

Да ли си се икада запитала откуд толики станови и куће на продају баш по Истри, на Крку, Цресу и где су њихови претходни власници?

Већина њих јесте стигла до Италије, али су многи оставили кости по истарским крашким јамама. Толико о "питомим Истријанима".
mariopan mariopan 16:06 02.03.2016

Re: Vasi ste

angie01
uopste nisam mislila na pedju a.,...njemu sam svaki put napisala sve sa cime se ne slazem i zasto,... a pozivanje na nesto drugo, nije bas najbolji nacin odbrane, nego relativizacija- ali se ovde ne radi o tome- njegovom ili bilo cijem pisanju, nego o konstantnom prozivanju i vredjanju po nacionalnoj osnovi nekog blogera u komunikaciji, lepljenju uvredljivih etiketa, diskriminacija u najgorem obliku, sto je zabranjeno ne samo ovim pravilnikom, nego ustavom Srbije i samim tim zakonom kaznjivo.

Evo, javio se emsi pa će valjda nastaviti sam?

Uglavnom, moj komentar se odnosio na to da sam ja i gore od toga videla na blogu pa nije bilo ovakve reakcije?

To njega ne opravdava niti to ja radim, samo sam tim primerom pokazala da su pravila bloga bila elastična (najblaža reč) za kršenje baš tog principa i pitam se čemu sad frka, nisu nam aršini isti za sve?

Nema nikakve potrebe da mi objašnjavaš, ja sam te razumela i prvi put i slažem se da bi tako trebalo, samo, na pitanje zašto se ne držimo principijelno tih pravila za svakoga i u svakoj prilici?

Za nekoga važe za nekoga ne važe?

Niko mi nije dao odgovor.

Dobro, znam, čije je dvorište toga i igralište...ali onda nemojmo o pravilima, principima....trte mrte...?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana